#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
20/06/2012 17:26
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Προς κυβέρνηση συμβιβασμών και ισορροπιών



Βγήκε επιτέλους... λευκός καπνός από το Καπιτώλιο και έπειτα από έναν τριήμερο μαραθώνιο των τριών πολιτικών σχηματισμών θα έχουμε επιτέλους κυβέρνηση η οποία θα ανακοινωθεί σήμερα ή το αργότερο αύριο πρωί!

Ωστόσο πρόκειται για ...θολό καπνό καθώς η κατάσταση είναι ρευστή και τα ονόματα αλλάζουν κάθε στιγμή.

Προς το παρόν όλα δείχνουν ότι θα πρόκειται για μια κυβέρνηση συμβιβασμών , η οποία χαρακτηρίζεται ωστόσο από την παρουσία νέων και άφθαρτων πολιτικών, αλλά και τεχνοκρατών στα κρίσιμα οικονομικά υπουργεία.

Αν δεν υπάρξουν αλλαγές της τελευταίας στιγμής, κυρίαρχες επιλογές φαίνεται ότι είναι αυτές του Βασίλη Ράπανου στη θέση του “τσάρου” της οικονομίας και του Γιάννη Στουρνάρα που παίρνει το υπουργείο Ανάπτυξης (ουσιαστικά παραμένει στη θέση του αφού βρίσκεται εκεί περίπου ένα μήνα ως υπηρεσιακός υπουργός). Πρόκειται για δυο στελέχη που έχουν μεγάλη εμπειρία στις διαπραγματεύσεις (μάλιστα το μακρινό 2001 αντικατέστησε ο πρώτος τον δεύτερο στη θέση του προέδρου του Συμβουλίου Οικονομικών Εμπειρογνωμόνων στο υπουργείο Οικονομίας).

Τελευταίες πληροφορίες πάντως αναφέρουν ότι η λύση για τον Στουρνάρα στο Ανάπτυξης δοκιμάζεται καθώς την θέση διεκδικεί και ο κ. Χατζηδάκης.

Αναπληρωτής υπουργός στο υπουργείο Οικονομικών θα είναι, αν συμφωνήσει ο κ. Κουβέλης,  ο Γ. Ζανιάς, ο οποίος θα έχει κεντρικό ρόλο στις διαπραγματεύσεις με τους εταίρους. Ο κ. Ζανιάς έχει στις 19.00 συνάντηση με τους αρχηγούς των τριών κομμάτων που στηρίζουν τη νέα κυβέρνηση, καθώς την Πέμπτη θα συμμετάσχει στη συνεδρίαση του Eurogroup.

Για θέση υφυπουργού στο Οικονομικών προορίζεται και ο Χρ. Σταϊκούρας

Η υπόλοιπη κυβέρνηση έχει κορμό πρόσωπα της Νέας Δημοκρατίας και είναι της απολύτου εμπιστοσύνης του κ. Σαμαρά, όπως ο  στενός συνεργάτης κ. Δημήτρης Σταμάτης που φέρεται να τοποθετείται  Υπουργός Επικρατείας.

Για το υπουργείο Δημοσίων Έργων προορίζεται  ο Κωστής Χατζηδάκης (αν δεν πάει στο Ανάπτυξης)  ενώ μπαίνει στην κυβέρνηση, αναλαμβάνοντας το υπουργείο Περιβάλλοντος και Ενέργειας  ο κ. Κυριάκος Μητσοτάκης.

Στο υπουργείο Παιδείας θα τοποθετηθεί ο Κωνσταντίνος Αρβανιτόπουλος, στο υπουργείο Εξωτερικών ο κ. Δημήτρης Αβραμόπουλος ή ο κ. Σταύρος Δήμας, ενώ ο κ. Αβραμόπουλος ενδέχεται να καταλάβει τη θέση του Προέδρου της Βουλής, την οποία πάντως διεκδικούν ο κ. Βαγγέλης Μεϊμαράκης αλλά και ο κ. Βύρων Πολύδωρας.  Η θέση του προέδρου της Βουλής θεωρείται βαρύνουσας σημασίας, λόγω των πολλών κομμάτων, αλλά και των λεπτών χειρισμών που θα απαιτούνται για την ψήφιση των νομοσχεδίων από την τρικομματική κυβέρνηση.

Για το υπουργείο Δικαιοσύνης ακούγεται το όνομα του δικαστικού -δεύτερου στο ψηφοδέλτιο Επικρατείας της ΝΔ- κ. Χαρ. Αθανασίου αλλά επειδή διαφωνεί στο πρόσωπό του η ΔΗΜΑΡ μάλλον θα πάει ο κ Τζαβάρας.  Σκέψεις υπάρχουν να παραμείνουν στις θέσεις τους οι κ.κ. Ρουπακιώτης και Μανιτάκης, στους οποίους συμφωνεί και η Δημοκρατική Αριστερά που αποφάσισε να μην συμμετέχει με κοινοβουλευτικά της στελέχη.

Για το υπουργείο Δημόσιας Τάξης ακούγονται τα ονόματα του Νίκου Δένδια ή του Λευτέρη Οικονόμου, για το υπουργείο Εθνικής Άμυνας ο υπηρεσιακός υπουργός ο κ. Φραγκούλης Φράγκος, ενώ στο υπουργείο Αγροτικής Ανάπτυξης φέρεται να αναλαμβάνει ο Ναπολέων Μαραβέγιας

Για το υπουργείο Υγείας ακούγονται ο καθηγήτης Καρδιολογίας κ. Χρ. Στεφανάδης και ο κ. Μ. Σαλμάς

Επίσης, δημιουργούνται ξεχωριστά υπουργεία Ναυτιλίας και Τουρισμού, σύμφωνα και με τις εξαγγελίες της ΝΔ, όπου υπουργός Ναυτιλίας φέρεται να αναλαμβάνει ο αναπληρωτής διευθύνων σύμβουλος της εθνικής τράπεζας κ. Αλέξανδρος Τουρκολιάς.

Υπουργός Τουρισμού φέρεται η Όλγα Κεφαλογιάννη, ενώ για το υπουργείο Πολιτισμού προορίζεται η Λίνα Μενδώνη.

Να σημειωθεί τέλος ότι σύμφωνα πάντα με δημοσιογραφικές πληροφορίες η τοποθέτηση του κ. Ράπανου στο υπουργείο Οικονομικών διευκόλυνε την τοποθέτηση του κ. Τουρκολιά στο Ναυτιλίας, με την έννοια ότι έγινε δεκτός ο ένας για να "περάσει" και ο άλλος. Ο κ.Τουρκολιάς είναι  και ο πρόεδρος της Ένωσης Τραπεζικών και Χρηματοοικονομικών Στελεχών Ελληνικής Ναυτιλίας

ΣΧΟΛΙΑ

  1. Ἀστυάναξ Καυσοκαλυβίτης avatar
    Ἀστυάναξ Καυσοκαλυβίτης 20/06/2012 17:39:39

    Χμ...

    • Inno avatar
      Inno @ Ἀστυάναξ Καυσοκαλυβίτης 20/06/2012 18:03:33

      και λίγα λες

  2. Εύμηλος avatar
    Εύμηλος 20/06/2012 17:58:24

    Αναμένουμε τη σύνθεση της νέας κυβέρνησης του Αντώνη Σαμαρά και κατανοούμε ότι αυτή προκύπτει από την πλειοψηφία της τρικομματικής πραγματικότητας του κυβερνητικού συνασπισμού και των εν γένει συνθηκών.
    Ασφαλώς σ΄αυτό το πλαίσιο δεχόμαστε ότι ο Αντώνης Σαμαράς θα κάνει τη σωστή εκτίμηση και τις αντίστοιχες επιλογές. Άπαντες θα αξιολογηθούν από το έργο τους.

    • Ο Ιθαγενής avatar
      Ο Ιθαγενής @ Εύμηλος 20/06/2012 19:33:15

      Χμ...

      Άπαντες θα αξιολογηθούν από το έργο τους.

      Από το παρελθόν τους; Γιατί η παραπάνω σύνθεση (ως υπόθεση εργασίας) είναι ....φανταστική.

  3. man8os avatar
    man8os 20/06/2012 18:03:26

    Εαν ειναι κυβερνηση αναποτελεσματικη στα ζητηματα της οικονομιας της ανεργιας, της ασφαλειας και της λαθρομεταναστευσης τοτε καλυτερα να μη γινει καθολου.

    Οχι ισσοροπιες εις βαρος της αποτελεσματικοτητας

  4. adidrust avatar
    adidrust 20/06/2012 18:03:34

    είναι μια χαρά και είναι ειδικού σκοπού το σχήμα αυτό -άσχετα με τους όποιους συμβιβασμούς.
    στα άμεσα έργα και τα αποτελέσματα που θα φέρουν τις αμέσως επόμενες μέρες και εβδομάδες θα κριθούν όλοι...μήνες δεν υπάρχουν.
    και να σας πω και την αλήθεια, επιτέλους να ακούσουμε και να κρίνουμε και κάποιον άλλο εκτός από τα πρόσωπα που 'λουζόμασταν΄κάθε μέρα τόοοοσα χρόνια.

  5. Ανδρέας avatar
    Ανδρέας 20/06/2012 18:06:32

    Θα επαναλάβω την απορία μου.

    Αν δηλαδή ο Σαμαράς, φώναζε τα τηλεοπτικά συνεργεία, και ζητούσε ΔΗΜΟΣΙΑ ψήφο ανοχής απο ΠΑΣΟΚ ΔΗΜΑΡ για να κάνει την κυβέρνησή του, τι θα γινότανε?
    Τι θα λέγανε? "Δε σου δίνουμε ψήφο ανοχής"?
    Μα, πριν λίγες μέρες, δίνανε ΔΗΜΟΣΙΑ ψήφο ανοχής στο ...σύριζα! Το μόνο που ζητούσαν σε αντάλλαγμα ήταν μια δέσμευση οτι δε θα μας βγάλει απο το Ευρώ!
    Τι θα λέγανε λοιπόν?

    Τώρα, βλέπω να αναλαμβάνει ΤΟ ΚΡΙΣΙΜΟ, το υπουργείο οικονομικών, ο εκλεκτός του αρχιερέα της διαπλοκής και του Παπανδρέου τζούνιορ. Τι να πώ...

    Και στο κάτω κάτω, έστω ας υπήρχε συμβιβασμός και "ισορροπία" σε ΜΗ ΚΡΙΣΙΜΑ ΥΠΟΥΡΓΕΙΑ. Με την οικονομία βρήκαμε τώρα να παίζουμε?
    Ακατανόητο.

    • man8os avatar
      man8os @ Ανδρέας 20/06/2012 18:18:07

      Πραγματικα ειναι πολυ ανυσηχιτικο οτι δεν βλεπω προσωπα της πατριωτικης πτερυγας στην κυβερνηση. Αυτο ειναι πολυ ανυσηχιτικο, ελπιζω να διαψευστει.

      Ποιος θα εφαρμοσει πολιτικη ταξης, ασφαλειας και καταπολεμισης της λαθρομεταναστευσης?

  6. Dimitris avatar
    Dimitris 20/06/2012 18:10:01

    ΜΕΓΑ λαθος η τοποθέτηση στο υπουργειο οικονομικών ατόμου που προέρχεται απο τον τραπεζικό χώρο χρειαζόταν φιλελελεύθερης αντίληψης πολιτικός που θα
    εδινε ώθηση στις μεταρυθμίσεις, επανάληψη του πειράματος Παπαδήμου θα εχει
    τραγικές συνέπειες στην οικονομία. Ηδη έχει διαμορφωθεί τελείως αρνητικό κλίμα
    σε όλα τα επίπεδα.

    • knight rider avatar
      knight rider @ Dimitris 20/06/2012 18:42:07

      Το μόνο που τους νοιάζει είναι οι τράπεζες. Ο λαός αν περισέψει τίποτα έχει καλώς. Αλλιώς ας ψοφήσει. Οι ευρωναζί και ο Ράιχενμπαχ είναι οι πραγματικοί κυβερνήτες μας!

  7. Kimkar avatar
    Kimkar 20/06/2012 18:11:33

    Δηλαδή οι Ράπανος και Στουρνάρας είχαν χειριστεί το "μαγικό" τρόπο με τον οποίο εισάγαμε το ευρώ. Όπου το καταστάρικο εξισώθηκε με το 1 ευρώ...

  8. anonymous avatar
    anonymous 20/06/2012 18:11:46

    Oι κ.κ. Ράπανος, Στουρνάρας, Ζανιάς έχουν διατελέσει με τον Α ή Β τρόπο σε πολύ σημαντικές θέσεις. Σύμβουλοι πρωθυπουργών, μέλη ΣΟΕ, μέλη στην επιτροπή προετοιμασίας της χώρας μας στο ευρώ.
    Μακάρι να επιβεβαιωθεί ότι οι κ.κ. Χατζηδάκης Μητσοτάκης αναλαμβάνουν δυο σημαντικότατα Υπουργεία αυτά των Υποδομων Μεταφορών και δικτύων και Ενέργειας-Περιβάλλοντος.
    Κλείσιμο του ΟΣΕ, πώληση των ΔΕΗ ΕΥΔΑΠ, ιδιωτικοποίηση Εθνικών Οδών.

    Μπράβο στο κ.Σαμαρά που επιτέλους αναγνωρίζει αφενός αξίες στα πρόσωπα των κκ Ράπανου, Ζανιά, Στουρνάρα και αφετέρου την κυριαρχία της φιλελεύθερης ιδεολογίας και τη καταδίκη του δήθεν κοινωνωνικού ρόλου του κράτους , όπως αυτός εκφράζεται από την ύπαρξη κρατικής διοκτησίας υποδομών και υπηρεσιών, στα πρόσωπα των κκ Χατζηδάκη, Μητσοτάκη.

    Και μόνο για αυτούς τους λόγους αξίζει να παραβλέψει κανείς την (πιθανή ) υπουργοποίηση παλαιοκομματικών απολιθωμάτων...

    • Ανδρέας avatar
      Ανδρέας @ anonymous 20/06/2012 23:32:02

      Φιλο-σημιτικό σχόλιο θα λεγα :)

      Με συγχωρείτε, προσωπικά δε μπορώ να επαινέσω καμία πολιτική και πρόσωπο συνδεδεμένο μ αυτή την -για μένα- μαύρη εποχή.
      Ξέρω πολλοί κέρδισαν χρήματα, πρόκοψαν, έκαναν περιουσίες, αλλά οι μέθοδοι και οι δρόμοι που ακολουθήθηκαν άφησαν βραδυφλεγείς νάρκες πίσω που μια δεκαετία μετά άρχισαν να σκάνε και να κάνουν κακό στην Πατρίδα.
      Είμαι κάθετα αντίθετος στην διαστρεβλωμένη αυτή έννοια του φιλελευθερισμού, όταν γίνεται ΝΕΟφιλελευθερισμός της διαπλοκής των αγορών και ισχυρών.

  9. Αυριανιστής avatar
    Αυριανιστής 20/06/2012 18:21:09

    Με υπαλλήλους των ευρωναζί στις τρεις επίμαχες θέσεις, δεν βλέπω μακροημέρευση. Μάλλον θα πρέπει να ετοιμάζουμε ξανά τις ταυτότητές μας κατά το Σεπτέμβριο.

  10. theo1611 avatar
    theo1611 20/06/2012 18:21:23

    Κάθε αρχή και δύσκολη.

    Υπήρξε ποτέ κυβέρνηση που δεν ήταν συμβιβασμών και ισορροπιών?

    Απλώς άλλαξαν οι ισορροπίες, από εσωτερικές (κομματαρχών, φεούδων, διαπλεκομένων) έγιναν εξωτερικές (δηλ. με άλλα κόμματα, χωρίς να σημαίνει ότι έχουν εξαλειφθεί οι trans -κατά το transexual-) κομματάρχες, φέουδα, και διαπλεκόμενα).

    Απλά ο Σαμαράς έχει απείρως δυσκολότερο έργο σχηματισμού κυβέρνησης γιατί οι συμβιβασμοί και ισορροπίες που πρέπει να κάνει διατρέχουν όλη την ελληνική κοινωνία και όχι μόνο την κομματική του κόμματος που ηγείται, άντε και τις διαπλοκές της με το γνωστό αντίπαλο κόμμα.

    Αυτό το εξαιρετικά σύνθετο πρόβλημα για τον ηγέτη, έχει εξαιρετικά απλή λύση. Βάζει στον εαυτό του δύο-τρία κριτήρια επιλογής και λύνει τους γόρδιους δεσμούς μέχρι να πεις φυτίλι.

  11. GreekInLux avatar
    GreekInLux 20/06/2012 18:44:30

    Συγγνώμη ρε παιδιά, έλεγα να μην γκρινιάξω αλλά φάγαμε τα μάτια μας στο νετ και τα στόματά μας μαλλιάσανε κατά τη προεκλογική περίοδο μπας και φέρουμε κανένα ψήφο...τα ίδια και πολλοί άλλοι απλοί ψηφοφόροι της παράταξης όπως επίσης και ο κομματικός μηχανισμός που δούλεψε τον Ιούνιο πολύ καλύτερα από το Μάιο...και όλα αυτά γιατί περιμένουμε με αγωνία να εφαρμοστεί το όραμα του Σαμαρά και το πρόγραμμα της ΝΔ. ΟΚ...ναι δεν πήραμε αυτοδυναμία, εκ των πραγμάτων δεν προκύπτει η απόλυτη ελευθερία κινήσεων αλλά: Με Ράπανο και Ζανιά στο ΥΠΟΙΚ, με Κουβέλη να βάζει θέμα αύξησης των φόρων και να βάζει βέτο γα το φλέγον θέμα των λάθρο, με Μαραβέγια στο Αγροτικής Ανάπτυξης, τι να πούμε; Σε λίγο θα λέμε και ευχαριστώ που μας άφησαν το Σαμαρα για πρωθυπουργό και την Όλγα για το τουρισμού. Ήδη βγήκε ο Σκουρλέτης και άρχισε το πετροβόλημα (για να έχει το φόβο τους η ΔΗΜΑΡ;). Χώρια που την όποια επιτυχία θα θελήσουν να την καρπωθούν όλοι τους ενώ την όποια αποτυχία ξέρετε που θα την χρεώσουν. Ο πρώτος δεν έχει και τον πρώτο λόγο; Από αυτά που ακούμε είναι λες και μας έπιασαν τον κ..λο! Πάνω που είπαμε "Δόξα το Θεό" τη Κυριακή...

    • δρόμος avatar
      δρόμος @ GreekInLux 20/06/2012 23:00:07

      Για την Ελλάδα -και όχι για το κόμμα- το είπαμε το "δόξα τω θεώ", και εξακολουθούμε να το λέμε, μέχρις αποδείξεως (και αν...) του εναντίου.

      Προς το παρόν δεν ακούω κανένα σχόλιο σχετικά με την πρωτόγνωρη για τα ελληνικά δεδομένα διαδικασία σύγκλισης προγραμματικών θέσεων, ούτε για την (πρωτοφανή!) ταχύτητα και συνεργατική διάθεση που έχει επιδειχθεί μέχρι στιγμής. Κανέναν δεν εντυπωσιάζουν αυτά? Μόνο τα ονόματα μας απασχολούν, τι είχες Γιάννη τι είχα πάντα?

      • GreekInLux avatar
        GreekInLux @ δρόμος 20/06/2012 23:28:27

        έχετε δίκιο δρόμε, τις ώρες που μεσολάβησαν σκέφτηκα σχεδόν ακριβώς όπως λέτε. Το να γκρινιάζουμε για τα πάντα είναι σαν να προσπαθούμε να πείσουμε τον εαυτό μας (και τους άλλους) ως κλασσικοί έλληνες ότι εμείς ξέρουμε πάντα καλύτερα. Λέω τελικά να περιμένω να δω πως ακριβώς θα είναι η κυβέρνηση και να καταλάβω γιατί έγιναν αυτές οι επιλογές. Η προσπάθεια να συγκλίνουν αντίθετοι, ιδεολογικά χώροι, αν το δει κάποιος καθαρά, φαίνεται φιλότιμη και καλοπροαίρετη και ναι όπως λέτε γίνεται για πρώτη φορά, σε αντίθεση με τη σύνθεση της κυβέρνησης Παπαδήμου που ήταν σχεδόν τυχοδιοκτική πολιτικά στη σύνθεση της. Αν αφήσω το, κάποιες φορές, υπεραισιόδοξο μυαλό μου να μπει μπροστά από το συναίσθημα (τι εννοώ συναίσθημα; μια κυβέρνηση όπου την απόλυτη πρωτοβουλία κινήσεων και την πρωτοκαθεδρία θα είχε η ΝΔ...αλλά αυτό θα γινόταν μόνο με μια ΝΔ αυτοδύναμη) και προσπαθήσω να ερμηνεύσω την πρώτη "αντιπολιτευτική" δήλωση ΣΥΡΙΖΑ περί της συνθέσεως, θα μπορούσα να πω κιόλας ότι οι της Κουμουνδούρου μάλλον έχουν...."σκάσει απ' το κακό τους (;)" λόγω του πνεύματος συνεργασίας. Γι αυτό ας μην βιαστούμε να υποτιμήσουμε και τον Σαμαρά θεωρώντας ότι τον βάζουν σε λούκι...δεν νομίζω ότι κανείς που ουσιαστικά τον πιστεύει και είμαι ένας από αυτούς, τον έχει για τέτοιο.

    • marios avatar
      marios @ GreekInLux 20/06/2012 23:11:31

      Συγγνώμη ρε παιδιά, έλεγα να μην γκρινιάξω αλλά φάγαμε τα μάτια μας στο νετ και τα στόματά μας μαλλιάσανε κατά τη προεκλογική περίοδο μπας και φέρουμε κανένα ψήφο
      Πέστα ρε γρικινλουξ. Πέστα γιατί θα τρελαθούμε.

  12. Γιάννης Φαίλτωρ avatar
    Γιάννης Φαίλτωρ 20/06/2012 18:49:16

    Εγώ αυτοπροτείνομαι για το Τουρισμού, αν ισχύει το δημοσίευμα. Κατά τα άλλα για το Ράπανο τα είπαμε. Τα υπόλοιπα εν καιρώ (σύντομο) μόλις ανακοινωθεί το νέο υπουργικό συμβούλιο.
    Και να θυμόμαστε ότι η κρίσμη μάχη είναι η τελευταία. Τώρα είμαστε στο μέσον της παρτίδας ακόμα. Γίνονται ανταλλαγές και θυσίες.

    • Ο Ιθαγενής avatar
      Ο Ιθαγενής @ Γιάννης Φαίλτωρ 20/06/2012 19:36:32

      Η κρίσμη μάχη είναι η τελευταία...μόνο που τις μάχες τις δίνουν οι αξιωματικοί και οι στρατιώτες και οι παραπάνω ...αξιωματικοί είναι για τα αξιώματα....όχι για τις μάχες.

  13. Nikitas avatar
    Nikitas 20/06/2012 19:12:39

    Τα δύο σημαντικότερα θέματα που οι πολίτες ψήφισαν τη ΝΔ ήταν η οικονομία και η λαθρομετανάστευση.

    Αν στην οικονομία βάζεις Ράπανο και Ζανιά κατόπιν απαίτησης του ΠΑΣΟΚ, ενώ υποχωρείς στη λαθρομετανάστευση κατόπιν απαίτησης της ΔΗΜΑΡ, συγνώμη αλλά δεν αρχίζουμε καλά.

    • ΜΑΝΩΛΗΣ Μ. avatar
      ΜΑΝΩΛΗΣ Μ. @ Nikitas 20/06/2012 23:00:17

      Οι υποχωρήσεις που λέτε είναι απλές πληροφορίες. Να περιμένετε τις ανακοινώσεις και θα δούμε. Ο Ράπανος με έναν υφυπουργό Λαζαρίδη και Μουρμούρα για παράδειγμα γιατί θα ήταν ένας κακός συνδυασμός; Επίσης, ο νόμος Ραγκούση έχει κριθεί ήδη αντισυνταγματικός από το ΣτΕ; Ποιός θα εμποδίσεις με σοβαρά επιχειρήματα την κατάργησή του;

      Ας ξεκολλήσουμε από την γκρίνια.

      • ΜΑΝΩΛΗΣ Μ. avatar
        ΜΑΝΩΛΗΣ Μ. @ ΜΑΝΩΛΗΣ Μ. 20/06/2012 23:00:49

        Επίσης, ο νόμος Ραγκούση έχει κριθεί ήδη αντισυνταγματικός από το ΣτΕ. (τελεία)

        Ποιός θα εμποδίσει με σοβαρά επιχειρήματα την κατάργησή του;

    • GreekInLux avatar
      GreekInLux @ Nikitas 20/06/2012 23:15:34

      ο Ράπανος, όπως λέγεται, δεν ήταν επιλογή του ΠΑΣΟΚ.

  14. Ο Ιθαγενής avatar
    Ο Ιθαγενής 20/06/2012 19:13:24

    Περιμένω την επίσημη ανακοίνωση για τη σύνθεση της Κυβέρνησης.
    Αν όμως (ως υπόθεση εργασίας) είναι η παραπάνω μπορούμε να πάρουμε τις ψήφους μας πίσω;

    • δρόμος avatar
      δρόμος @ Ο Ιθαγενής 20/06/2012 23:04:30

      Φυσικά, με την προϋπόθεση να αντιπροτείνετε πρόσωπα της δικής σας αρεσκείας. Και βέβαια να πείσετε και τους συνέταιρους να τους δεχθούν.

      • marios avatar
        marios @ δρόμος 20/06/2012 23:06:48

        Δηλαδή είχε νταλκά ο Κουβέλης να μην μπει ο Λαζαρίδης, και να μπει ο Σταμάτης; Ή μήπως πίεσε ο χοντρός να βάλουν τον Χατζηδάκη στο σχήμα;

        • δρόμος avatar
          δρόμος @ marios 20/06/2012 23:17:28

          Δεν είμαι στο μυαλό κανενός για να ξέρω τι τον προβληματίζει - σίγουρα όμως αυτοί που τα συζητούνε, κάτι ξέρουν. Γιατί πάντα πρέπει να νομίζουμε ότι εμείς τα ξέρουμε όλα καλύτερα?

  15. ΚΟΙΝΟΣ ΝΟΥΣ avatar
    ΚΟΙΝΟΣ ΝΟΥΣ 20/06/2012 19:19:48

    Το ερώτημα " ποιος κυβερνά επιτέλους αυτόν τον τόπο " παραμένει διαχρονικό και επίκαιρο... Από τη Σκύλλα ( Παπαδήμος ) στη Χάρυβδη ( Ράπανος- Στουρνάρας-Τουρκολιάς )Φουλ του άσσου της διαπλοκής...Κυρ- Σταύρο, κύριοι τραπεζίτες, τα καταφέρατε πάλι

    • ΜΑΝΩΛΗΣ Μ. avatar
      ΜΑΝΩΛΗΣ Μ. @ ΚΟΙΝΟΣ ΝΟΥΣ 20/06/2012 23:01:38

      Καλά, έφερες την καταστροφή. Περιμένετε πρώτα να δούμε!

    • δρόμος avatar
      δρόμος @ ΚΟΙΝΟΣ ΝΟΥΣ 20/06/2012 23:06:46

      Τον τόπο τον κυβερνούν οι πολίτες δια της ψήφου των, αν δεν απατώμαι.

  16. IOANNIS avatar
    IOANNIS 20/06/2012 19:25:54

    ΠΕΣΤΑ ΡΕ ΚΟΙΝΕ ΝΟΥ ,ΓΙΑΤΙΘΑ ΤΡΕΛΑΘΟΥΜΕ ΕΝΤΕΛΩΣ

  17. Γιάννης Φαίλτωρ avatar
    Γιάννης Φαίλτωρ 20/06/2012 19:40:44

    Τώρα να πω ότι έχεις άδικο, δεν μπορώ.

  18. kitsos avatar
    kitsos 20/06/2012 20:20:20

    Με θελεις για υφυπουργο ανευ χαρτοφυλακιου?
    :) :)

  19. Γιάννης Φαίλτωρ avatar
    Γιάννης Φαίλτωρ 20/06/2012 20:50:14

    Μέσα!..

  20. η Dimi avatar
    η Dimi 20/06/2012 21:00:57

    Αυτά τα οποία σήμερα συμβαίνουν, είναι αυτά τα οποία με ακρίβεια είχε προβλέψει τον περασμένο Μάϊο, ο Πρόεδρός μας: «Δώστε μου τη δύναμη ενός Εθνους, για να σώσουμε την πατρίδα μας!», είχε ζητήσει ο κ. Σαμαράς. Εμείς, και τις δύο φορές και με τα δύο χέρια του ο καθένας, δώσαμε την αναλογία μας δύναμης του Εθνους μας. Ομως, το 39% του εκλογικού σώματος!, αντί για τις κάλπες, επέλεξε τις παραλίες. Λες και δεν μπορούσε πρώτα ν’ ασκήσει το εκλογικό του δικαίωμα και μετά με την ησυχία του ν’ απολαύσει τις χαρές τις θάλασσας.

    Σε χώρες της κεντρικής αφρικής, ποτάμι έχει χυθεί το αίμα πολιτών στους αγώνες τους για το υπέρτατο Δικαίωμα του «εκλέγειν». Εμείς εδώ, οι ανέκαθεν υπεράνω, το υπέρτατο Εθνικό μας Δικαίωμα το απεμπολούμε, το εκχωρούμε, το χαρίζουμε στους λαθραίους εισβολείς-εποίκους της πατρίδας μας. Και οι οποίοι μετά χαράς, σπεύδουν να μας υποκαταστήσουν, και χωρίς εμάς, για εμάς, να ψηφίσουν. Και αποθρασυμένοι πλέον, θεωρούν ότι μπορούν να μας λοιδορήσουν, με τσεκούρια και σπαθιά να μας απειλήσουν, με υψωμένα μεσαία δάκτυλα να μας προσβάλλουν. Και όλα αυτά συμβαίνουν, επειδή, ΕΜΕΙΣ τους δίνουμε αυτό το δικαίωμα. Επειδή, με τις ΕΘΝΟΚΤΟΝΕΣ πολιτικές πράξεις των αρχόντων μας, ακόμα και οι τριτοκοσμικοί-λαθραίοι, μάς θεωρούν ΑΝΑΞΙΟΥΣ της ιστορίας μας. Στις δικές τους χώρες-εσχατιές, αυτά τα Εθνικά Εγκλήματα, είναι αδιανόητα!!!

    Ας αποτολμήσει Ελληνας, να πράξει κάτι ανάλογο, δηλαδή ψηφοθηρικά να ψηφίσει υπέρ του τάδε ή του δείνα πολιτικού κόμματος, στο τριτοκοσμικό Μπανγκλαντές, για παράδειγμα. Αν είναι τυχερός και δεν τον αποκεφαλίσουν, αν βαθιά μέσα στην άμμο δεν τον θάψουν, αν, στη καλύτερη των περιπτώσεων δεν τον απελάσουν, θα τον ξαποστείλουν δια βίου σε κάποια υπόγεια φυλακή και το κλειδί στον ινδικό θα πετάξουν. Επειδή, ακόμα και στο τριτοκοσμικό Μπανγκλαντές, ΔΕΝ υπάρχει παπατζής, εσωτερικός εχθρός που να υποθηκεύει τη χώρα του και να ξεπουλάει τον λαό του. Ευτυχώς, για τις κοινωνίες των εθνών, στη δύσμοιρη Ελλάδα, «το παπατζήδικο καλούπι», έσπασε. ΔΕΝ ξαναβγαίνει άλλο!

    Τη Ψήφο μας, τη θεωρούμε πλέον δεδομένη γι αυτό και την απαξιώνουμε. Μέχρις ότου κι αυτή τη χάσουμε, όπως και πολλά άλλα «δεδομένα», ανεπιστρεπτί χάσαμε, αλλά δυστυχώς, από το πάθημά μας αυτό, φαίνεται ότι οι περισσότεροι, ΤΙΠΟΤΑ Δεν μάθαμε.

    Για τον θολό καπνό, για τις δυσκολίες στήριξης και πολιτικής συνύπαρξης, γιά τους ταπεινωτικούς συμβιβασμούς, γιά τις καθυστερήσεις σχηματισμού Κυβέρνησης, φέρουν ΑΚΕΡΑΙΑ ΕΥΘΥΝΗ όσοι αδικαιολόγητα ΔΕΝ άσκησαν το ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΟ ΕΝΕΡΓΗΤΙΚΟ ΕΚΛΟΓΙΚΟ ΤΟΥΣ ΔΙΚΑΙΩΜΑ. Και για την ανευθυνότητά τους αυτή, αυτές τις δραματικές για την Ελλάδα ώρες, χρειάζεται να ληφθούν μέτρα, π.χ. στην αναγκαία αλλαγή του συντάγματος θα μπορούσε να προστεθεί ένα άρθρο το οποίο να προβλέπει για την εκλογική αποχή. Σε παρίπτωση κατά την οποία, σχετικό άρθρο ήδη υπάρχει και είναι προφανώς ανενεργό, χρειάζεται άμεσα να ενεργοποιηθεί. Γιά να γνωρίζουν όσοι αδικαιολόγητα δεν ψήφισαν ότι την επόμενη φορά, θα υπάρξουν συνέπειες. Γιά να δοθεί ένας Τέλος σ’ αυτό το φαινόμενο το οποίο τείνει να πάρει διαστάσεις επιδημίας πλέον και το οποίο μόνο αγωνίες στη πατρίδα προκαλεί.

    • Ο Ιθαγενής avatar
      Ο Ιθαγενής @ η Dimi 20/06/2012 21:55:51

      Συγνώμη το 39% ποιο; της απογραφής του 2000; ή της εκκαθάρισης των εκλογικών καταλόγων; ή των ετεροδημοτών;

      Κάποτε το παραμύθι της αποχής πρέπει να μετρηθεί και να σταθεροποιηθεί κατόπιν να μιλήσουμε για αυτό, τώρα είναι σαν τα νούμερα της ....ΕΛΣΤΑΤ

      • η Dimi avatar
        η Dimi @ Ο Ιθαγενής 20/06/2012 22:50:20

        @ Ο Ιθαγενής
        Aποχή Εκλογές 17/06/12: 39% (H αποχή το πρώτο κόμμα)
        (Στη Φλώρινα, η αποχή ανήλθε στο 62.25%!)
        Aποχή Εκλογές 06/05/12: 34.90%
        Aποχή Εκλογές 04/10/09: 32%

        (πηγή: Πρώτο ΘΕΜΑ 18/06/2012 00:31)

    • Nikitas avatar
      Nikitas @ η Dimi 20/06/2012 22:58:32

      Αποχή υπάρχει μεν αλλά σε καμία περίπτωση δεν είναι 40%. Εκτός από τους λόγους και τις κατηγορίες που ανέφερε ο Ιθαγενής, μην ξεχνάμε και τους Έλληνες του εξωτερικού που τελευταία όσο πάει και αυξάνονται.

      Είμαστε η μοναδική χώρα της Ευρώπης όπου οι πολίτες της δεν μπορούν να ψηφίσουν από το εξωτερικό. Ακόμα και πολίτες της Μποτσουάνα, Τζιμπουτί, Ρουάντας, Ζιμπάμπουε, Τατζικιστάν και Ουζμπεκιστάν μπορούν να ψηφίσουν (δεν κάνω πλάκα, διαβάζω τα στοιχεία έκθεσης του ΟΗΕ).

      Επίσης είμαστε η ΜΟΝΗ χώρα παγκοσμίως που η ψήφος από το εξωτερικό επιτρέπεται από το Σύνταγμα αλλά αν και είναι συνταγματικά κατοχυρωμένο δικαίωμα, δεν υπάρχει μετά από τόσα χρόνια ακόμα νομοθετική ρύθμιση. Είναι πραγματικά να γελάει ο κόσμος... ειδικά η Αφρική και η Ασία.

  21. anonymous avatar
    anonymous 20/06/2012 22:09:13

    Με έκπληξη διαβάζω περί διαπλοκής.

    Τι θα πει " διαπλοκή";

    Ποιον έπρεπε να βάλει ο κ.Σαμαράς π.χ. στο Υπουργείο Εμπορικής Ναυτιλίας;
    Τον Χαλά της ΠΝΟ; Ή μήπως κανένα πολιτικό απολίθωμα;
    Αν θέλουμε πρόοδο και ευημερία θα πρέπει να γίνει κατανοητό από όλους μας ότι το κράτος ΠΡΩΤΑ ΚΑΙ ΚΥΡΙΑ θα πρέπει να είναι υπηρέτης της επιχειρηματικότητας.

    Οι επιχειρηματίες δημιουργούν δουλειές και πληρώνουν μισθούς , και ως εκ τούτου θα πρέπει να πληρώνουν λίγους φόρους, θα πρέπει να έχουν ευέλικτη εργατική νομοθεσία και μισθούς και καθόλου εισφορές.
    Όποιος θέλει υγεία, σύνταξη, παιδεία θα πληρώνει. Και αν δεν έχει ας δουλέψει περισσότερο και πιο πολύ.
    Ο κ. Σαμαράς δείχνει να το κατανοεί αυτό, βάζοντας στα καίρια υπουργεία τους κατάλληλους ανθρώπους (πολιτικούς και τεχνοκράτες) που ζητάει η αγορά.
    Οποιαδήποτε παλινωδία θεωρείται πισωγύρισμα προς τα σοβιετικού τύπου πρότυπα.
    Το κράτος δε θα πρέπει να είναι ούτε επιχειρηματίας ούτε φιλάνθρωπος.
    Όποιος θέλει τέτοιο κράτος ας μεταναστεύσει στη Β.Κορέα ή στη Κούβα...

    • marios avatar
      marios @ anonymous 20/06/2012 23:04:45

      Ο Δημ. Σταμάτης θεωρείται νέος και άφθαρτος, και εκπροσωπεί όλα αυτά για τα οποία πάλευαν εδώ μέσα οι ακραιφνείς Σαμαρικοί;
      Πάμε καλά;
      Ας γελάσω. Χι χι χι!

    • GO avatar
      GO @ anonymous 20/06/2012 23:16:18

      Το κράτος πρώτα και κύρια υπηρετεί τον ΠΟΛΙΤΗ!!!

      • anonymous avatar
        anonymous @ GO 21/06/2012 00:25:24

        Πολίτης Άνεργος = δουλοπάροικος.

        Άρα για να "υπηρετήσει" το κράτος το Πολίτη πρέπει πρωτίστως να υπηρετήσει αυτούς που προσφέρουν δουλειές.

        • GO avatar
          GO @ anonymous 21/06/2012 00:26:52

          Μπούρδες.

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.