#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
15/11/2010 18:00
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

«Προς γαρ το τελευταίον εκβάν έκαστον των πριν υπαρξάντων κρίνεται»



Είμαι πολύ στεναχωρημένος! Πικραμένος! Κατέβηκα υποψήφιος στη Χαλκιδική με αντιμνημονιακό ψηφοδέλτιο!

Παρ'όλο που κερδίσαμε τον πρώτο Δήμο της Χαλκιδικής-το Δήμο της πρωτεύουσας

Παρ'όλο που εκλέχτηκα στις πρώτες θέσεις του νέου Δημοτικού Συμβουλίου

Παρ'όλο που βάλαμε στη γωνία τους αντιπάλους του Πασόκ -Ντόρας και λοιπών εξαπτερύγων, εντούτοις η  χαρά μου κράτησε πολύ λίγο!

Βλέποντας να χάνονται    οι δυο μεγαλύτεροι Δήμοι της  χώρας μας και η μεγαλύτερη περιφέρεια από ανθρώπους τουλάχιστον θλιβερούς μαύρισε η καρδιά μου!

Το τι έφταιξε είναι περίπου γνωστό μια πρώτη ανάλυση κάνει ο Επώνυμος (http://www.antinews.gr/?p=71618)

Γιατί ρε Έλληνες;

Γιατί ρε Νεοδημοκράτες;

Απαντούσα πριν λίγο καιρό στον επώνυμο μέσα απ'το antinews: αυτοί κοιμούνται τον ύπνο του δικαίου! Αφού δεν ξυπνούν ας ρίξουν επιτέλους μια ματιά στο διαδίκτυο μπας και πάρουν μπρος! Προσπαθούμε εμείς στην περιφέρεια να ξεσηκώσουμε τον κόσμο κι αυτοί της μπιπ τους το χαβά!

Ξέρεις τι μου λέει εδώ ο κόσμος; Ένα νεύμα περιμένουμε απ'την αξιωματική αντιπολίτευση! Δεν αντέχουμε άλλο!  πρέπει να διώξουμε τη δικτατορία που κάθεται στο σβέρκο μας και μαζί  μ' αυτήν και όλα τα παρελκόμενά της! Και δεν τους διώχνουμε αυτούς με σταυρωμένα τα χέρια!

Πλάτες πρέπει να βάλουμε όλοι για να  μπορέσει μετά να υπάρξει κίνηση ιδεών, συνακόλουθα και σκέψη για ό,τι καλύτερο γι αυτόν τον τόπο, για τους ανθρώπους του, για τα παιδιά μας!

Και να μην ξεχνούμε:«προς γαρ το τελευταίον εκβάν έκαστον των πριν υπαρξάντων κρίνεται»

Και δυστυχώς το τελευταίο εκβάν με απογοήτευσε!



danaos

ΣΧΟΛΙΑ

  1. Orestios avatar
    Orestios 15/11/2010 18:13:27

    H αβρότητα κουράζει και απωθεί. Όποιος κατάλαβε κατάλαβε.
    Τα νεκροταφεία έχουν περισσότερη δραστηριότητα

  2. (A)θανάσης avatar
    (A)θανάσης 15/11/2010 18:21:42

    Μήπως όμως το νεύμα δεν θα έρθει ποτέ?
    Μήπως τελικά η λύση ΔΕΝ πρόκειται να έρθει από εκεί που (λανθασμένα ίσως πάνω στην απελπισία) πιστέψαμε?

    Μήπως ό,τι γίνει για το συμφέρον μας θα γίνει από εμάς?

    Μήπως τα κόμματα αν σταματήσουν να έχουν το κομματικό συμφέρον ΠΑΝΩ από το εθνικό θα αυτοακυρωθούν - και άρα αυτό δεν θα γίνει ποτέ?

    Μήπως τελικά ο πάσσαλος ΔΕΝ εκκρούεται με πάσσαλο αλλά με τα ίδια μας τα χέρια?

    • Strange Attractor avatar
      Strange Attractor @ (A)θανάσης 15/11/2010 18:24:45

      Μήπως έχεις δίκιο;

      • danaos avatar
        danaos @ Strange Attractor 15/11/2010 18:35:27

        Ακριβώς αυτό λέω (Α)θανάση και strange στις τελευταίες σειρές.

    • (A)θανάσης avatar
      (A)θανάσης @ (A)θανάσης 15/11/2010 18:30:29

      Μήπως διαβάζω πολύ Θράκα τελευταία;

      • παγωτατζής avatar
        παγωτατζής @ (A)θανάσης 15/11/2010 19:17:21

        ή μήπως είσαι σε λάθος κόμμα;;;
        ή μήπως σε λάθος πολίτευμα;;
        όλα μπορεί να παίζουν,όταν οι αρχές σου δεν εκφράζονται

    • skeptiki avatar
      skeptiki @ (A)θανάσης 15/11/2010 18:33:27

      "Μήπως τα κόμματα αν σταματήσουν να έχουν το κομματικό συμφέρον ΠΑΝΩ από το εθνικό θα αυτοακυρωθούν- και άρα αυτό δεν θα γίνει ποτέ?"

      Μήπως αυτό να το ξαναγράψεις με κεφαλαία?

    • skeptiki avatar
      skeptiki @ (A)θανάσης 15/11/2010 19:42:56

      "Μήπως τα κόμματα αν σταματήσουν να έχουν το κομματικό συμφέρον ΠΑΝΩ από το εθνικό θα αυτοακυρωθούν – και άρα αυτό δεν θα γίνει ποτέ?"

      Μήπως αυτό να το γράψεις με κεφαλαία?

  3. TASSOS avatar
    TASSOS 15/11/2010 18:23:11

    "Ο αγώνας είναι το παν. Χωρίς σκληρό αγώνα, η ζωή δεν κερδίζεται"
    Καγκελλάριος Γερμανίας 1933-1945

    • man8os avatar
      man8os @ TASSOS 15/11/2010 18:38:15

      Δικιο ειχε σε αυτο.

  4. Κώστας avatar
    Κώστας 15/11/2010 18:23:48

    Γιατί;

    Γι΄ αυτό(αλήθεια πως να διαφωνήσεις με την εμπεριστατωμένη ανάλυση του Άρδην;):

    "Επί της ουσίας, πρόκειται για ένα νέο σχέδιο συναίνεσης και διάσωσης του καθεστώτος ΠΑΣΟΚ, το οποίο διαμορφώθηκε κυρίως από την Ντόρα Μπακογιάννη (που στήριξε τον Τατούλη και τον Μπουτάρη), τον Καρατζαφέρη (που στήριξε τον Τατούλη) τον Κουβέλη, την Δημοκρατική Αριστερά, τον Τρεμόπουλο και τους Οικολόγους και στο οποίο συμμετέχει υπογείως ή ανοικτά και ένα μέρος του Συνασπισμού και των «Εξαρχείων» (Βλέπε Κουλογλου, Θεοτοκάς και άλλοι υπογράφοντες υπέρ Καμίνη). Περιλαμβάνει ευθυγράμμιση στα κύρια θέματα με το καθεστώς, αλλαγή στα πρόσωπα μέσω της προώθησης διάφορων εθνομηδενιστικών προσωπικοτήτων των ευρύτερων διανοούμενων στρωμάτων, λίγο πράσινη ανάπτυξη, και ένα ήπιο μειλίχιο στυλ που επιθυμεί να συνεχίσει τη λεηλασία της χώρας μας με το βαμβάκι...

    ...Και όμως το σχέδιο αυτό, όντας μειοψηφικό θα αποτύχαινε ολοκληρωτικά αν δεν έβρισκε ευνοϊκές συνθήκες που έκριναν την τελευταία στιγμή την έκβαση της εκλογικής αναμέτρησης σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη.

    Πρώτον, την απόρριψη από τους πολίτες του «αντίπαλου δέους» που εξέφραζαν ο φθαρμένος και ανίκανος Κακλαμάνης στην Αθήνα, ο ωχρός, συνεχιστής του Παπαγεωργόπουλου, Γκιουλέκας στη Θεσσαλονίκη και οι ανύπαρκτοι Δράκος και Κικίλιας στην Αττική...

    ...
    Δεύτερον, την έξαρση ενός συντηρητικού κανιβαλισμού που εκφράζεται καλύτερα στην περίπτωση του Παπαγεωργόπουλου και του Άνθιμου. Γιατί ο παλαιοσυντηρητικός χώρος, με την ανικανότητά και τη διαφθορά του (Παπαγεωργόπουλος) και τους άθλιους τρόπους με τους οποίους κάθε φορά παρεμβαίνει στα δημόσια πράγματα, το μόνο που καταφέρνει είναι να συκοφαντεί την υπόθεση της εθνικής μας ανεξαρτησίας και αξιοπρέπειας και να δίνει άλλοθι σε πλατιά μεσοστρώματα (κυρίως αριστερά και «προοδευτικά») να στοιχίζονται πίσω από τις δυνάμεις του καθεστώτος, σε μια υποτιθέμενη εκστρατεία εναντίον του σκοταδισμού. Το ίδιο συνέβη και κατά την προηγούμενη εβδομάδα, με τις παρεμβάσεις του Άνθιμου, την συνακόλουθη θυματοποίηση του Μπουτάρη, την συσπείρωση διανοούμενων κύκλων της χαβιαροαριστεράς (βλέπε περιοδικό Ένεκεν), και την δημιουργία προϋποθέσεων για τη σύγκλιση ευρύτερων δυνάμεων του μνημονίου, του ΔΝΤ, της Ντόρας, της Αριστεράς και των… αντιεξουσιαστών στον αγώνα ενάντια στον «σκοταδισμό»...

    ...Η λανθασμένη στρατηγική της Νέας Δημοκρατίας.
    Το ΠΑΣΟΚ βρήκε ανέλπιστη βοήθεια, επίσης, από τα σημαντικά λάθη τακτικής, εκτός από τις λανθασμένες επιλογές προσώπων, τα οποία πραγματοποίησε η Νέα Δημοκρατία καθ’ όλη την διάρκεια της προεκλογικής εκστρατείας.

    Πρώτον, στο ότι θεώρησε πως η αντιμνημονιακή ψήφος του πρώτου γύρου θα μπορούσε στο δεύτερο γύρο να εκφραστεί με μια καθολική συσπείρωση όλων των αντιμνημονιακών δυνάμεων γύρω από τη Νέα Δημοκρατία, την ίδια στιγμή που ακόμα δεν είχε εξασφαλίσει την συσπείρωση του σκληρού της πυρήνα, την αποκατάσταση των ισορροπιών μέσα στο κόμμα, και προπαντός δεν έχει ακόμα πείσει τον κόσμο πως η Νέα Δημοκρατία μπορεί να διαμορφώσει μια σοβαρή εναλλακτική πρόταση. Έτσι έθεσε πολύ ψηλά τον πήχη για ένα κόμμα το οποίο είχε μόλις καταφέρει να βγει από τον θάλαμο ανανήψεως, κι έθεσε τις βάσεις για το επικοινωνιακό ψαλίδισμα των επιδόσεων της Νέας Δημοκρατίας, από το οργουελιανό τηλεοπτικό καθεστώς, παρ’ όλο που στην πραγματικότητα οι επιδόσεις αυτής της κουτσουρεμένης Νέας Δημοκρατίας μάλλον θετικές θα έπρεπε να θεωρηθούν (πέντε περιφέρειες, εντυπωσιακή άνοδος των ψήφων στην Αττική, επικράτηση στον Πειραιά κ.λπ.)

    Δεύτερον, απέτυχε να κόψει τους δεσμούς του με την προηγούμενη περίοδο της καθίζησης της Νέας Δημοκρατίας. Δηλαδή, να διαχωριστεί από την παρακμή της Καραμανλικής περιόδου – γιατί δεν είναι μόνο η Ντόρα και ό,τι αυτή αντιπροσωπεύει το πρόβλημα. Και επιπλέον να τραβήξει σαφείς διαχωριστικές γραμμές από την καταστροφική διαχείριση των Κακλαμάνη και Παπαγεωργόπουλου, οι οποίες έσπρωξαν πολύ κόσμο στο να στηρίξουν τον Καμίνη και τον Μπουτάρη, μόνο και μόνο για να εκδικηθούν τις άθλιες, ανίκανες, διεφθαρμένες και ξιπασμένες δημοτικές αρχές των δύο μεγάλων πόλεων της χώρας. "

    http://www.ardin.gr/node/3860

  5. ΜΑΝΙΑ avatar
    ΜΑΝΙΑ 15/11/2010 18:34:23

    ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ ΕΣΕΙΣ ΚΕΡΔΙΣΑΤΕ ΚΑΙ ΠΕΡΑΣΕΣ, ΕΣΤΩ ΚΑΙ ΚΑΠΟΙΕΣ, ΣΤΙΓΜΕΣ ΕΥΤΥΧΙΑΣ!!!......
    ΟΙ ΥΠΟΛΟΙΠΟΙ ΜΕΙΝΑΜΕ ΜΕ ΤΗΝ ΠΙΚΡΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΑΓΑΝΑΚΤΗΣΗ ΟΧΙ ΓΙΑΤΙ ΚΕΡΔΙΣΑΝ ΟΙ ΑΝΤΙΠΑΛΟΙ ΑΛΛΑ ΓΙΑΤΙ ΧΑΣΑΜΕ ΕΜΕΙΣ ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΠΡΟΣΠΑΘΗΣΟΥΜΕ ΟΣΟ ΕΠΡΕΠΕ ΓΙΑ ΤΗΝ ΝΙΚΗ.
    ΤΙ ΝΑ ΣΟΥ ΚΑΝΕΙ ΕΝΑΣ ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΜΟΝΟΣ ΤΟΥ;
    ΜΟΝΟΣ ΤΟΥ Ο ΣΑΜΑΡΑΣ Ή ΜΟΝΟΣ ΤΟΥ ΕΝΑΣ ΠΟΛΙΤΕΥΤΗΣ;
    ΠΟΥ ΗΤΑΝ Η ΚΙΝΗΤΟΠΟΙΗΣΗ;
    ΚΟΙΜΗΘΗΚΕ ΤΟ ΚΟΜΜΑ, ΚΟΙΜΗΘΗΚΕ ΚΑΙ Ο ΚΟΣΜΟΣ ΚΑΙ ΤΩΡΑ ΓΙΑ 4 ΧΡΟΝΙΑ ΟΤΙ ΠΑΘΟΥΜΕ ΝΑ ΜΗΝ ΤΟ ΦΟΒΗΘΟΥΜΕ!

    • man8os avatar
      man8os @ ΜΑΝΙΑ 15/11/2010 18:39:05

      3 χρονια, εκτος απροοπτου.

      • ΜΑΝΙΑ avatar
        ΜΑΝΙΑ @ man8os 15/11/2010 18:41:32

        4 ΣΤΗΝ ΤΟΠΙΚΗ ΑΥΤΟΔΙΟΙΚΗΣΗ.
        ΣΤΗΝ ΚΕΝΤΡΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΣΚΗΝΗ.... ΟΥΤΕ ΕΝΑ ΕΛΠΙΖΩ!!!!

    • danaos avatar
      danaos @ ΜΑΝΙΑ 15/11/2010 18:40:33

      Ο βουλευτής μας -και το καταγγέλλω δημόσια -τον ενδιέφερε πως να στηρίξει τον πρώην υπουργό του πασοκ Πάχτα που κατέβαινε για δήμαρχος!Τι να πω από κει και μετά!!

      • danaos avatar
        danaos @ danaos 15/11/2010 18:44:21

        Διόρθωση:Το βουλευτή μας..

      • Orestios avatar
        Orestios @ danaos 15/11/2010 18:50:11

        Έτσι κάνουν τα "δίδυμα" danaos

      • ΜΑΝΙΑ avatar
        ΜΑΝΙΑ @ danaos 15/11/2010 18:54:48

        Σ' ΑΥΤΟ ΕΜΕΙΣ ΔΕΝ ΕΙΧΑΜΕ ΠΑΡΑΠΟΝΟ.
        ΒΕΒΑΙΑ ΒΟΥΛΕΥΤΗ ΔΕΝ ΕΧΟΥΜΕ ΑΛΛΑ Ο ΠΡΩΗΝ (ΚΑΙ ΜΕΛΛΟΝΤΙΚΟΣ ΕΛΠΙΖΩ) ΒΟΥΛΕΥΤΗΣ ΜΑΣ ΕΤΡΕΞΕ ΠΟΛΥ..... ΑΛΛΑ ΜΟΝΟΣ ΤΟΥ!

  6. Θραξ Αναρμόδιος avatar
    Θραξ Αναρμόδιος 15/11/2010 18:43:49

    Δαναέ

    οι μισοί έλληνες που δεν πήγαν να ψηφίσουν, νομίζω, αυτό το νεύμα που λες περιμένουν.

    Οι έλληνες δεν είναι αμερικάνοι. Το να ΜΗΝ ψηφίζουν τους στοιχίζει. Οι έλληνες είναι βαθειά πολιτικοποιημένοι άνθρωποι.

    Μόνο που δεν θα αρκεί ένα ξερό νεύμα, εδώ που έφτασαν τα πράγματα. Αλλά γεναιότητα για αλλαγές. Πρόθεση αληθινή. Κι όχι κομματική χειραγώγηση.

    Αν γίνει τέτοιο νεύμα, τότε θα δούμε πολλά. Και τα βαρίδια θα κρυφτούν στις τρύπες τους. Και θα βρουν και οι ηγεσίες των κομμάτων, αν πραγματικά θέλουν, και ικανούς αλλά ΚΑΙ έντιμους ανθρώπους για να στελεχώσουν τα κενά τους.

    Αλλά δεν παίρνουν χαμπάρι...

    Θραξ Αναρμόδιος

    • danaos avatar
      danaos @ Θραξ Αναρμόδιος 15/11/2010 18:46:14

      Α ρε Θράκα σε πόσα συμφωνούμε...

    • skeptiki avatar
      skeptiki @ Θραξ Αναρμόδιος 15/11/2010 19:33:17

      Στόχος των κομμάτων είναι η επιβίωσή τους. Είναι αυτοσκοπός. Τελεία. Έχουν πάψει να παράγουν πολιτική πολλά χρόνια τώρα. Δεν αντέχουν σε καμία κριτική, μόνο με τη χειραγώγηση και τα τερτίπια λειτουργούν. Πως θα ψηφίσει με δημοκρατικές διαδικασίες μιά κοινότητα ιδιοτελών την υπέρβασή της? Κοινός παρονομαστής όλων είναι η διαχείρηση της εξουσίας και ότι αυτή αποφέρει ή η διαχείρηση της μή εξουσίας και του απαραίτητου "αντιπολιτευτικού" λόγου που συντηρεί τις δομές που τους θρέφουν.
      Και για πρώτη φορά επιτέλους ξεβούλωσε η μύτη του κόσμου και μύρισε το πτώμα, κι εσείς στεναχωριέστε? Γιατί? Επειδή ο κόσμος έπαψε να αποδέχεται άκριτα τα συνθήματα και τα αξιώματα κατ' ανάθεση?
      " Αντιμνημονιακός αγώνας" μπράβο.... πού είναι αν επιτρέπετε? Επειδή το δηλώνουν οι πολιτικοί εγώ πρέπει να το πιστέψω? Πείστε με πρώτα... Από λόγια ξέρω κι εγώ.... "Διαλέγουμε τους άξιους" ... που είναι αυτοί βρε παιδιά? Ποιός φταίει που τόσα χρόνια κινούμαστε με το χείρον?

  7. αλλενάκι avatar
    αλλενάκι 15/11/2010 19:02:01

    Μα ποιος λέει ότι δεν ψηφίζουν οι Έλληνες;
    Ψηφίζουν και μάλιστα φανατικά.
    Καθημερινά και Σ/Κ ψηφίζουν στα:
    MoneyDrop,
    MasterChef,
    NextTopModel,
    ΝextTopIdol,
    BigBrother,
    Περιπέτεια στο Νησί του Πυρός,
    DanceAcademy,
    Eurovision,
    GardenMaster,
    ChefMaster etc.
    Eίναι τόσες οι φορές που ψηφίζουν μέσα στην εβδομάδα, κάθε βδομάδα, τόσα χρόνια, που η κούρασή τους από τις συνεχείς ψηφοφορίες είναι δικαιολογημένη.
    Ευκαιρία είναι τη μέρα εκείνη να πάνε για καφέ και να αποτοξινωθούν!
    Και αυτό κάνουν!

    Τα κεφάλια μέσα τώρα!

    • παγωτατζής avatar
      παγωτατζής @ αλλενάκι 15/11/2010 19:21:18

      +++++ πάντα ευστοχη

      • αλλενάκι avatar
        αλλενάκι @ παγωτατζής 15/11/2010 19:33:38

        η πλειοψηφία όσων υπερασπίζονται την αποχή, είναι τόσο συστημικοί
        -με ΑΦΜ και όλα τα σχετικά μητρώα - στην υπόλοιπη ζωή τους,
        που η αποχή τους τη συγκεκριμένη μόνο μέρα ακούγεται φαιδρή,
        ακυρώνεται...

        αριθμητικά είναι πολύ λίγοι οι συμπατριώτες μας/συμπολίτες μας
        που έχουν κερδίσει το δικαίωμα
        να μπορούν να υπερηφανεύονται για την αποχή συνολικά σαν στάση ζωής

        • παγωτατζής avatar
          παγωτατζής @ αλλενάκι 15/11/2010 19:48:39

          Ακριβώς ,τό έχουν κερδίσει αυτό το δικαίωμα ....

  8. headbangers balls avatar
    headbangers balls 15/11/2010 19:23:17

    κατέβηκες λες με "αντιμνημονιακό συνδυασμό"....δεν πιστεύω να σας στήριζαν αυτοι που καταστρεφαν επι 6 χρονια την οικονομια και διόριζαν αβέρτα στειτζ?

    • aristotelis avatar
      aristotelis @ headbangers balls 15/11/2010 19:30:17

      Όντως οι άνθρωποι που διορίστηκαν μέσω των προγραμμάτων stages (πολύ ενδιαφέρουσα η χρήση του όρου στειτζ για τον χαρακτηρισμό ανθρώπων, εκφράζει εν μέρει τον κανιβαλισμό του συστήματος ΠΑΣΟΚ) κατέστρεψαν την οικονομία. Να ανοίξουμε πάλι την Σπιναλόγκα και να τους στείλουμε εκεί..

      • headbangers balls avatar
        headbangers balls @ aristotelis 15/11/2010 19:34:51

        στη σπιναλόγκα πηγαίναν τα τελευταια 40 χρονια αυτοι που δε φιλούσαν κατουρημένες κομματικες ποδιές

        • aristotelis avatar
          aristotelis @ headbangers balls 15/11/2010 19:44:26

          Όπως το βλέπει κανείς...

  9. danaos avatar
    danaos 15/11/2010 19:35:12

    headbangers balls:και διόριζαν αβέρτα στειτζ! Tι να σου πω!Ακου διόριζαν στέιτζ!!!

    • hope avatar
      hope @ danaos 16/11/2010 22:03:17

      Μιλάς εσυ??

  10. Νίκος avatar
    Νίκος 15/11/2010 19:36:21

    Μερικές παρατηρήσεις:
    "Μήπως τα κόμματα αν σταματήσουν να έχουν το κομματικό συμφέρον ΠΑΝΩ από το εθνικό θα αυτοακυρωθούν – και άρα αυτό δεν θα γίνει ποτέ?"

    1) Το ένα δεν αποκλείει το άλλο. Και είναι μηδενιστικός αυτός ο τρόπος σκέψης και είναι χαρακτηριστικός της νεοελληνικής σκέψης, πολιτικής και άλλης. Απαιτείται διαζύγιο της κομματικής απο την εθνική πολιτική, ειδάλλως θα πάμε -ήδη πάμε- κατα διαόλου ως κράτος. Αυτά τα απλά είναι, αν μη τι άλλο, εκσυχρονισμός, και όχι οι εισαγόμενες ψευτοπροοδευτικές μπούρδες των χρήσιμων ηλίθιων.
    2) Η πλειοψηφία του κόσμου δεν διαβάζει ιστολόγια. Τελεία και παύλα. Η μεταβολή, προς όφελός του Σαμαρά και της ΝΔ, της πραγματικότητας, την λαμβάνει υπ' όψιν. Τελεία και παύλα.
    3) απαιτείται να έχει ο Σαμαράς και η ΝΔ φίλια ΜΜΕ. Δεν γίνεται αλλοιώς. Η πραγματικότητα πρέπει να λαμβάνεται υπ΄όψιν. Τελεία και παύλα.
    4) Απαιτείται να απαγορευθεί σε κομματανθρώπους σαν τον κ. "αμυντικη στάση θα κρατήσει η αστυνομία" να εμφανίζεται στην τηλεόραση. Οι αντιδράσεις του κόσμου είναι αρνητικά Παυλόβιες, τουτέστιν η αηδία, δίκην σιελόριας, είναι αυτόματη.

  11. αλλενάκι avatar
    αλλενάκι 15/11/2010 19:36:50

    πολύ ωραίος ο τίτλος της ανάρτησης, τον χρησιμοποιούσε συχνά ο πατέρας μου και στις δύο του εκδοχές, την αρχαία και στη γλώσσα της λαϊκής θυμοσοφίας:
    "τα στερνά νικάν τα πρώτα" ή "τα στερνά τιμάν τα πρώτα"

  12. danaos avatar
    danaos 15/11/2010 19:44:44

    Του ρήτορα Δημοσθένη αλλενάκι!

  13. Κώστας Ροδινός avatar
    Κώστας Ροδινός 15/11/2010 19:47:45

    Δαναέ,
    συγχαρητήρια για την εκλογή σου και να μας λές τις σκέψεις σου συχνότερα.

  14. αλλενάκι avatar
    αλλενάκι 15/11/2010 19:58:11

    Εμπεριέχει εξαιρετικά νοήματα, συμπυκνώνει τα πάντα από το Α ως το Ω, την ευθύνη μας σε ο,τιδήποτε κάνουμε ή δεν κάνουμε, θετικό και αρνητικό, την ικανότητα ή όχι να ορίζουμε τη ζωή μας, την τύχη ή/και την ατυχία μας, τη δράση ή την απραξία μας.

  15. (A)θανάσης avatar
    (A)θανάσης 15/11/2010 20:04:43

    Δεν είμαι σε κανένα κόμμα φίλε μου, ούτε ήμουν ποτέ.

  16. Γιάννης Φαίλτωρ avatar
    Γιάννης Φαίλτωρ 15/11/2010 20:11:46

    Δαναέ, εύγε. Ότι είναι να κάνουμε, θα το κάνουμε μόνοι μας. Έτσι απλά.

  17. Αφροδίτη avatar
    Αφροδίτη 15/11/2010 20:17:23

    Φίλε Δαναέ, κατ' αρχήν συγχαρητήρια για την ευόδωση του προσωπικού σου αγώνα και εκείνου της δημοτικής παράταξής σου! Θα βρεις κι άλλους πολλούς, που ενώ θα έπρεπε σήμερα να νοιώθουν δικαιωμένοι και ευτυχείς, βγάζουν έναν αναστεναγμό, για όλα εκείνα που χάθηκαν από τον αγώνα της μεγάλης παράταξης.
    Προσωπικά δυσκολεύομαι να δεχθώ ότι χάθηκε η Πελοπόννησος, από κάποιον που στηρίχθηκε και από την κυβέρνηση του Μνημονίου και τα εξαπτέρυγά της, όταν αναγνωρίζω πως το φυτίλι της Επανάστασης του 21’ άναψε στα χώματά της και λαμπάδιασε σ’ ολόκληρη την τότε σκλαβωμένη Πατρίδα.
    Δυσκολεύομαι να δεχθώ, πως η Νύφη του Θερμαϊκού θα έχει δήμαρχο κάποιον, που έχει υπερασπισθεί ανήκουστα πράγματα για τα Εθνικά μας ζητήματα.
    Δυσκολεύομαι να δεχθώ, ότι χθες το βράδυ στον τόπο μου και στην ιστορική πλατεία Κλαυθμώνος, πανηγύριζαν μετανάστες και Τούρκοι για τη νίκη Καμίνη, Μπουτάρη και δεν ξέρω για πόσους ακόμα επικρατήσαντες. Μάλλον ψυχανεμίζομαι και σε ποιούς άλλους αφορούσαν αυτοί οι πανηγυρισμοί!
    Όπως δυσκολεύομαι να δεχθώ, ότι μεταξύ πρώτου και δευτέρου γύρου, οι συμπατριώτες μας δεν θέλησαν τελικά να δώσουν το μάθημα που έπρεπε, σε μια κυβέρνηση που ετσιθελικά υποθήκευσε το μέλλον τους και εκείνο των παιδιών τους. Το γιατί, μπορεί να χρειάζεται και τη βοήθεια ψυχιάτρου!
    Ξέρω ασφαλώς, πως υπάρχει μια αναντιστοιχία των κερδών μεταξύ Δήμων και Περιφερειών, αλλά και για εμένα η Περιφέρεια είναι αυτή που έχει τα κυρίαρχα πολιτικά χαρακτηριστικά, σε σχέση με τους Δήμους όπου κυριαρχούν συνήθως τα αυτοδιοικητικά.
    Λέω να κλείσω το σχόλιό μου εδώ, για να σου πω από καρδιάς καλή επιτυχία στη θητεία σου και να παρακαλέσω όλους τους φανατικούς του antinews , να ανοίξουμε τάχιστα μια συζήτηση για τα αίτια αυτής της απογοήτευσης. Αν δεν το κάνουμε εδώ, στον ελεύθερο χώρο των blogs, ίσως να χώσουμε, εμείς οι ίδιοι, τα σκουπίδια κάτω από το χαλί και να μην βοηθήσουμε στην αποτροπή λαθών για το μέλλον μας.

    • danaos avatar
      danaos @ Αφροδίτη 16/11/2010 00:41:02

      Κώστα,Γιάννη,Αφροδίτη, σας ευχαριστώ για τις ευχές σας!Αν σας πω τι τραβήξαμε,τι πόλεμο δεχθήκαμε με ύβρεις και συκοφαντίες όλον αυτό τον καιρό δεν θα πιστεύετε!Αδίστακτοι σας λέω!Μήπως πρέπει να τα γράψω;

  18. ΑΔΥΝΑΜΟΣ ΚΑΚΟΣ avatar
    ΑΔΥΝΑΜΟΣ ΚΑΚΟΣ 15/11/2010 21:03:08

    ΦΙΛΕ ΘΡΑΚΑ ΑΥΤΟ ΤΟ ΝΕΥΜΑ ΤΟ ΒΛΕΠΩ ΔΥΣΚΟΛΑ ΝΑ "ΒΓΑΙΝΕΙ"ΜΕ ΤΗΝ ΥΠΑΡΧΟΥΣΑ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΣΤΑ ΜΕΣΑ(ΕΞΑΙΡΕΣΗ ΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ)ΚΑΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΚΤΑΣΗ ΚΑΙ ΤΗΝ ΔΙΕΙΣΔΥΣΗ ΤΟΥ ΝΕΠΟΤΙΣΜΟΥ.
    ΤΗΝ ΠΑΤΡΙΔΑ ΜΑΣ ΔΙΟΙΚΕΙ ΚΑΤΟΧΙΚΟΣ ΣΤΡΑΤΟΣ ΑΠΟ 50 ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΕΣ(ΑΠΟ ΤΟ 1821 ΚΑΙ ΜΕΤΑ) ΠΟΥ ΠΑΡΑΓΟΥΝ ΥΠΟΥΡΓΟΥΣ,ΔΙΟΙΚΗΤΕΣ ΟΡΓΑΝΙΣΜΩΝ,ΤΡΑΠΕΖΩΝ ΚΑΙ ΠΡΩΘΥΠΟΥΡΓΟΥΣ.
    ΑΛΛΕΝΑΚΙ Η ΝΕΟΛΑΙΑ ΔΥΣΚΟΛΟ ΝΑ "ΕΠΑΝΕΛΘΕΙ"ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΤΙΣ
    ΣΥΝΕΧΕΙΣ ΚΟΡΟΙΔΙΕΣ ΚΑΙ ΒΡΩΜΙΕΣ ΜΙΑΣ ΚΟΙΝΩΝΙΑΣ ΠΟΥ ΒΡΙΘΕΙ ΑΠΟ ΣΥΝΤΕΧΝΙΕΣ ΚΑΙ ΟΜΑΔΕΣ ΣΥΜΦΕΡΟΝΤΩΝ.Η ΝΕΟΛΑΙΑ ΣΕ ΜΕΓΑΛΟ ΒΑΘΜΟ ΕΧΕΙ ΑΠΟΠΟΛΙΤΙΚΟΠΟΙΗΘΕΙ ΚΑΙ ΕΧΕΙ ΠΕΡΙΟΡΙΣΤΕΙ ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΑ ΣΤΟ ΑΤΟΜΙΚΟ ΣΥΜΦΕΡΟΝ.
    ΤΗΣ ΠΕΡΑΣΑΝ ΝΑ ΠΙΣΤΕΥΕΙ ΚΑΙ ΝΑ ΛΕΙΤΟΥΡΓΕΙ ΩΣ ΠΟΙΜΝΙΟ Σ'ΕΝΑ ΚΡΑΤΟΣ -ΜΑΝΤΡΙ ΤΟ ΟΠΟΙΟ ΔΕΝ ΤΟ ΚΡΙΤΙΚΑΡΕΙ ΠΟΤΕ(ΑΤΟΜΙΚΟ ΣΥΜΦΕΡΟΝ).
    Η ΠΡΟΠΑΓΑΝΔΑ ΚΑΙ" Η ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ"ΕΠΙΒΑΛΕΙ ΟΤΙ ΘΕΛΕΙ ΣΕ ΜΙΑ ΝΕΟΛΑΙΑ ΔΙΧΩΣ ΤΑ ΑΝΤΙΣΩΜΑΤΑ ΑΝΤΙΣΤΑΣΗΣ ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ.ΜΑΚΑΡΙ ΝΑ ΒΡΙΣΚΟΜΑΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΛΑΘΟΣ ΠΛΕΥΡΑ ΤΟΥ ΛΟΦΟΥ ΚΑΙ ΝΑ ΜΗ ΒΛΕΠΩ ΚΑΛΑ ΕΠΕΡΧΟΜΕΝΕΣ ΣΕΙΣΜΙΚΕΣ ΑΛΛΑΓΕΣ ΣΤΟ ΠΟΛΙΤΙΚΟ ΣΚΗΝΙΚΟ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΝΕΟΥΣ ΚΑΙ ΝΑ ΚΑΝΩ ΛΑΘΟΣ.
    ΚΑΤΑ Τ'ΑΛΛΑ ΑΔΙΑΠΡΑΓΜΑΤΕΥΤΗ ΠΑΡΑΜΕΝΕΙ Η ΕΚΤΙΜΗΣΗ ΜΟΥ ΣΤΙΣ ΓΝΩΣΕΙΣ ΚΑΙ ΤΟ ΗΘΟΣ ΣΑΣ.

    • αλλενάκι avatar
      αλλενάκι @ ΑΔΥΝΑΜΟΣ ΚΑΚΟΣ 16/11/2010 21:58:56

      Φίλε μου ΑΔΥΝΑΜΕ ΚΑΚΕ είσαι από τους καλύτερους ανθρώπους και σχολιαστές του Antinews, ακρίτας που ΄μάχεται για την Ελλάδα μας.

  19. ΓΙΑΔΙΚΙΑΡΟΓΛΟΥ avatar
    ΓΙΑΔΙΚΙΑΡΟΓΛΟΥ 15/11/2010 21:09:44

    To νούμερο 3 , το φωνάζω εδώ και καιρό. Χωρις ΜΜΕ δεν γίνεται τίποτα. Είμαστε χώρα γερόντων. Αυτοί πήγαν και ψήφισαν με ότι τους ταίζουν οι εργολάβοι δημ.έργων. Οι ηλικίες 15-44 -που διαβάζουν μπλογκς- φραπεδιά και ξερό ψωμί. Κι ας είναι άνεργοι και άνευροι. Ναναι καλά ο μπαμπάς κι η μαμά και η θαλπωρή της οικογένειας.

    Επισημαίνω όμως ομως ότι ούτε τα φίλια ιστολόγια δώσαν σημασία στη νίκη Μιχαλολιάκου -καραδεξιού κι όχι ντεμεκ- στο πρώτο λιμάνι της χώρας. Ακολούθησαν την πεπατημένη των κυβερνητικών μμε.

  20. skeptiki avatar
    skeptiki 15/11/2010 21:37:17

    Με αφορμή μιά δήλωση πάλι του Δένδια στο Μέγα (μετά 6 μήνες άνοιξα τηλεόραση, και θα την ξανακλείσω προβλέπω) που ξανα-άκουσα για την σοβαρή υπεύθυνη αντιπολίτευση που έχει συνυπογράψει πάνω από τις μισές κυβερνητικές αποφάσεις και νομοσχέδια γιατί λέει θεωρεί ότι χρειάζονται για τη χώρα (και που δεν τα έκανε βέβαια αυτή για να μην τη ρίξουν τι να πω για το επιχείρημα!!!) σε αντίθεση με το Πασοκ που λέει ότι έλεγε σε όλα όχι.
    Δηλαδή.... το ΠΑΣΟΚ κατά την ΝΔ είναι σωστό σε ποσοστό πάνω από 50% και συμφωνεί με τις πολιτικές του (που η ίδια δεν έκανε γιατί λέει δεν μπορούσε)
    Τώρα τι αντιπολίτευση είναι αυτή που μου λέει ότι ψήφισέ με για να αλλάξω κάτι με το οποίο ψιλοσυμφωνώ... τι να σας πω. Και πρέπει να με πείσει ότι είναι εναντίον του μνημονίου αλλά συμφωνεί με τις επιμέρους ρυθμίσεις...
    Και φταίει ο κόσμος που δεν τράβηξε στην "αντιμνημονιακή" πολιτική?

  21. danaos avatar
    danaos 16/11/2010 15:08:51

    Σίγουρα έχω κάποιο νοητικό πρόβλημα γιατί δεν καταλαβαίνω τι θέλεις να πεις.Μου το κάνεις πιο λιανά πανέξυπνε;Το ότι οδηγούμαστε στον πολιτισμό της σκέψης και της νόησης φαίνεται απ'το κείμενό σου!!

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.