#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
14/01/2010 21:20
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Προπομπός των γερμανικών συμφερόντων ο Μητσοτάκης

 

Για δεύτερη φορά μέσα σε ένα μήνα ο Κ. Μητσοτάκης εμφανίσθηκε παρά την προχωρημένη ηλικία του (εμφανή πλέον τα σημάδια) και ζήτησε κυβέρνηση έκτακτης ανάγκης.

Μιλώντας σήμερα στον κ Χατζηνικολάου είπε σε γενικές γραμμές τα ίδια που είπε και την προηγούμενη φορά και δεν χρειάζεται να τα επαναλάβουμε: Κυβέρνηση σωτηρίας της Αγίας Οικογενείας προτείνει ο Μητσοτάκης.

Γιατί επιμένει ο υπέργηρος πλέον επίτιμος πρόεδρος της ΝΔ; Οι παρατηρητικοί αναγνώστες των ειδήσεων θα πρόσεξαν ασφαλώς ότι όταν σήμερα το πρωί ο πρόεδρος της Ευρωπαϊκής Κεντρικής Τράπεζας, Ζαν Κλωντ Τρισέ, απεύθυνε στην Ελλάδα συστάσεις για σκληρά και θαρραλέα μέτρα, είχε δίπλα του τον αντιπρόεδρο της ΕΚΤ, Λουκά Παπαδήμο, ο οποίος απέφυγε να απαντήσει σε ερώτηση δημοσιογράφου αν μετά την επικείμενη αποχώρησή του από την Τράπεζα θα αναλάβει σημαίνονται ρόλο στην ελληνική κυβέρνηση.

Θυμάστε τώρα τι είχε πει στην προηγούμενη τηλεοπτική του εμφάνιση ο Μητσοτάκης; «Να ζητηθεί από το Λουκά Παπαδήμο να αναλάβει την κεντρική ευθύνη για την οικονομία, να επιστρατευθεί ο Αλέκος Παπαδόπουλος να αναλάβει τα δημόσια οικονομικά, οι δύο μαζί με τον Γιώργο Παπακωνσταντίνου, που απέδειξε ότι είναι ικανός και κινείται προς τη σωστή κατεύθυνση να μετέχουν στην ολιγομελή κυβερνητική επιτροπή που θα παίρνει τις αποφάσεις στην οποία πρέπει να παρακληθεί να μετάσχει ως αντιπρόεδρος και υπουργός άνευ χαρτοφυλακίου ο Κώστας Σημίτης».

Με άλλα λόγια η Γερμανία χρησιμοποιεί την οικονομική κρίση για να προσδέσει καλύτερα την Ελλάδα στο άρμα της και να ελέγξει ασφυκτικότερα την πολιτική ζωή του τόπου. Και γι αυτό βγάζει μπροστά το «λόμπυ» της «πρόεδρος» του οποίου είναι ο Μητσοτάκης.

Και για να μην υπάρχει καμία αμφιβολία η Γερμανίδα Καγκελάριος Άγκελα Μέρκελ εξέφρασε σήμερα έντονες ανησυχίες  όσον αφορά το έλλειμμα της Ελλάδας και τις αρνητικές επιδράσεις του στο ευρωπαϊκό νόμισμα. Και είπε μεταξύ άλλων: "Το ελληνικό παράδειγμα μπορεί να μας δημιουργήσει μεγάλες, πολύ μεγάλες πιέσεις. Ποιος είναι αυτός που θα πει στο ελληνικό κοινοβούλιο, παρακαλώ προχωρήστε με τη μεταρρύθμιση του ασφαλιστικού; Δε νομίζω ότι θα ενθουσιαστούν ιδιαίτερα εάν η Γερμανία τους δώσει εντολές".

ΣΧΟΛΙΑ

  1. άστεγος avatar
    άστεγος 14/01/2010 21:29:03

    Τουλάχιστον σήμερα ξεκαθάρισε ότι οι προηγούμενες δηλώσεις του για καλύτερη αντιμετώπιση της κρίσης δεν αφορούσαν συμπόρευση με τη Νέα Δημοκρατία αλλά απλά μία καλύτερη κυβέρνηση πασόκ με Σημίτη, Παπαδήμο και Παπαδόπουλο.
    Κάτι είναι και αυτό.

  2. archaeopteryx avatar
    archaeopteryx 14/01/2010 21:33:11

    και μπαλκονάτος και ευφυής και ειλικρινής (με τους γερμανούς γιατί να το κρυψωμεν άλλωστε»... και οι οικουμενικές.. αυτο με το Ιδρυμα το χάλασε... Τι είναι €1.000.000, δρχ 350.000.000 ψίχουλα.

    Ψηφίζω να τον στείλουμε στην Γερμανία και θα μου λείψει.

  3. Strange Attractor avatar
    Strange Attractor 14/01/2010 22:10:41

    Μα πόσο χρονώ είναι τέλος πάντων ο απέθαντος;
    Φάκτορα , βάλε εκείνη τη φωτογραφία του Μητσοτάκη αγκαλιά με τον ... Κολοκοτρώνη που έχεις.

  4. Eleos avatar
    Eleos 14/01/2010 22:33:01

    Η Γερμανία πάντως ειναι χώρα παραδειγμα, και στις επιδόσεις της στην οικονομία και σε πολλούς άλλους τομείς. Εδώ στο ΑΝΤΙ παρατηρήται εννίοτε ένας περίεργος αντιγερμανισμός, και στα βασικά άρθρα αλλά και σε σχόλια, που ξεπερνά πολλές φορές το θεμιτό κατα τη γνώμη μου. Ακόμα και η Αγια Οικογένεια να τους εκπροσωπεί δε σημαίνει οτι δεν ειναι προς το συμφέρον μας να τα έχουμε καλα μαζί τους. Προσωπικά σαφώς τους προτιμώ απο τους Αγγλοσάξονες ως 'συμμάχους'. Η Γερμανία ως ιμπεριαλιστική δύναμη, ενώ ειχε κι αυτή αποικίες, δεν έκανε τις ακρότητες των άλλων και σεβάστηκε και σέβεται πιο πολύ τη χώρα μας σαν φορέας πολιτισμού.
    Το Αγγλοσαξονικό μπλοκ μας έχει μεταχειριστεί με το χειρότερο τρόπο σε πολλές περιπτώσεις και, εν πάση περιπτώσει, ειναι πολλές φορές πιο ισχυρό και ριζωμένο μέσα στο ελληνικό κοινωνικοπολιτικό και εκδοτικό σύστημα.
    Και παρακαλώ μην επαναλαμβάνουμε τα περι SIEMENS και υποβρυχίων. Αυτά αν συνέβαιναν με τους άλλους ούτε που θα τα μαθαίναμε...Η υπόθεση SIEMENS, γι οσους γνωρίζουν, ξεκίνησε απο την Αμερική, οταν έπεισαν τη Γερμανίκη εταιρεία να εισαχθεί στο NYSE. Οταν οι Γερμανοί ξεβρακώθηκαν λογω reporting requirements άρχισαν διεθνώς να σκάνε σκάνδαλα για μαύρο χρήμα... Δηλαδή να κάνουμε οση ζημιά μπορούμε στους Γερμανούς, τωρα που έτσι κι αλλιως βιομηχανία δεν έχουμε...Οσο για το Eurofighter, φυσικό δεν είναι να προσπαθούν να μας πουλήσουν κι εμάς? Οι άλλοι που έχουν ανεβοκατεβάσει τόσες κυβερνήσεις δε το κάνουν η είναι καλύτεροι?

    • yangoolas avatar
      yangoolas @ Eleos 14/01/2010 22:44:17

      Οι Γερμανοί ξεβρακώθηκαν επειδή οι χαζοαμερικάνοι έχουν έμμονες ιδέες ότι εταιρίες εισηγμένες την ΝΥ δεν κάνει να λάδώνουν...

      Το αντιγερμανικό έχει σχέση με τα διάφορα Ράϊχ. Στο 3 τρώγαμε ξύλο, σφαίρες και χαρούπια. Τι δεν έκανε η γερμανία; ακρότητες; σε ποιό μερος αναφέρεσαι; Στο 4ο δανειζόμαστε και αγοράζουμε Καγιέν.

      Φυσικά είναι υποδειγμα η Γερμανία στις επιδόσεις, μητρόπολη είναι. Οργανωμένοι, άξιοι. Και ο ΟΤΕ πήγε να μας κανει «μικρομητρόπολη» αλλά η DT είχε άλλη άποψη. Φυσικά ευημερεί πουλώντας μπαταρισμένα υποβρύχια που έφτιαξε με ΔΙΚΑ ΜΑΣ λεφτά σε ναυπηγεία που αγόρασε με διαφανείς εκσυγχρονιστικές πράσινες διαδικασίες

      Πάμε και στο Γιουροφάϊτερ. Καλό αεροπλάνο, το καλύτερο. Για ποιές επιχειρησιακές ανάγκες έχει σχεδιαστεί; Ή είναι σχεδιασμένο μπάΪ κομίτη; Θα μας δώσουν και ρόκετς;

    • Eleos avatar
      Eleos @ Eleos 15/01/2010 00:47:08

      yangoola, έχεις δίκιο για το 3ο ραιχ. Ηταν μια τραγική περίοδος που τη πλήρωσαν και τη πληρώνουν ακόμα (αντίθετα με άλλες αναλογες άλλων). Για το 4ο δεν έχεις δίκιο. Αυτοί μας έμαθαν τα δανεικά η κάποιοι άλλοι? Η επειδή φτιάχνουν καλά αυτοκίνητα?
      Τα υποβρύχια δε τα παραλάβαμε, παρότι 'ευρωπαιστές'. Τελικά το θέμα λύθηκε. Συμβαίνουν αυτά και στις καλύτερες εταιρείες. Αν τύχαινε αυτό σε μια αμερικανικη εταιρεία δηλαδή? Οσο για το Eurofighter σου είπα, όλοι πιέζουν για να πουλήσουν. Αυτό έχουν, δε θα το παινέψουν?
      Το θέμα αγαπητέ yangoola δεν είναι να ψάχνουμε να βρούμε κάτι για να κατηγορήσουμε άλλα να βλέπουμε τη μεγάλη εικόνα. Και αυτή κατά τη γνώμη μου είναι οτι η Γερμανία σήμερα είναι η λιγότερο 'σκοτεινή' δύναμη στη Δύση και η πιο δυνατή οικονομία, έχοντας βασιστεί στη σκληρή δουλειά και την ουσιαστική ανάπτυξη. Θεωρώ οτι το σχόλιο σου ηταν άστοχο και σε οτι δε αφορά τα Ραιχ ήταν αστείο.

    • zonitis avatar
      zonitis @ Eleos 15/01/2010 01:20:18

      Μεγαλες επιδοσεις στην οικονομια φιλε μου. Για παραδειγμα. Πριν λιγα χρονια ο μεγαλυτερος αριθμος ξενων στο καντονι της Ζυριχης ηταν οι Ιταλοι. Σημερα (εξαγωγη ανεργιας) ειναι με μεγαλη διαφορα οι Γερμανοι. Ετσι εχουν καλες επιδοσεις. Και συνεχιζουν να ερχονται...μιλιουνια σου λεω

    • Μάρκο Τ avatar
      Μάρκο Τ @ Eleos 15/01/2010 15:21:50

      Ελεος είμαι μαζί σου, στα σοβαρά. Οι Γερμανοί, παρά τις πικρές μας εμπειρίες μας (και όχι μόνο ημών των Ελλήνων) από τον Β¨ Παγκόσμιο Πόλεμο, είναι λαός που και πολλά έχει δώσει στον ευρωπαϊκό πολιτισμό και είναι από τους στυλοβάτες της Ευρώπης σήμερα. Δεν είναι δυνατό λόγο ναζισμού να ενοχοποιουμε τους Γερμανούς μέχρι 10ης γενιάς!
      Για σκεφτείτε να έκανε κουμάντο στην Ευρώπη η Αγγλία...
      Δεν ξέρω τι λέτε, αντιγερμανός δεν υπήρξα ποτέ μου, το αντίθετο.

    • yangoolas avatar
      yangoolas @ Eleos 15/01/2010 15:40:43

      ενδιαφέρον @Eleos, αλλά μου θυμίζουν το ρητό "τον αράπη κι αν τον πλένεις το σαπούνι σου χαλάς". Αυτό που δεν πέτυχαν έτσι, το προσπαθούν αλλιώς, και ενω έχουν τεχνολογικές και άλλες υπεροχές, κατατρέχονται από τα ίδια σύνδρομα που είχαν τότε συν το κόμπλεξ ότι έχασαν (αλλά δεν πληρώνουν ότι πλήρωναν από τις βερσαλίες). Είναι αλαζόνες και έχουν γίνει και φαύλοι. Ξέρω, γενικεύω, αλλά ξέρεις τι εννοώ. Λάμπουν επειδή τους άφησαν οι αμερικάνοι να γίνουν Μητρόπολη. Και η Αρκούδα είναι εκεί που ήταν.

      Εμείς τι φταίμε...

  5. Προεδρική Δημοκρατία avatar
    Προεδρική Δημοκρατία 14/01/2010 23:02:45

    Παιδιά,
    Δεν είναι μόνο ο Μητσοτάκης, αλλά πληθαίνουν ήδη οι φωνές τόσο από δεξιά όσο και από αριστερά που μιλάνε για συγκυβέρνηση. Δεν εννοούμε μια κυβέρνηση ΠΑΣΟΚ με γερμανικό χρώμα, αλλά για συγκυβέρνηση ΠΑΣΟΚ και Νέας Δημοκρατίας. Να το θυμηθείτε ότι εκεί τελικά θα καταλήξουμε με μαθηματική ακρίβεια. Το ΠΑΣΟΚ δεν μπορεί να πάρει μόνο του τα σκληρά μέτρα που απαιτούνται και να θίξει συμφέροντα. Το πολιτικό κόστος και οι κοινωνικές αντιδράσεις θα είναι γεγονότα ανεξέλεγκτα. Αρχικά θα προσπαθήσει να κτυπήσει τους αδύναμους κρίκους της κοινωνίας, αλλά δεν θα καταφέρει τίποτα.
    Τα σκληρά μέτρα που είναι αναγκαία να ληφθούν, ξεπερνούν τις πολιτικές δυνατότητες και πολιτικές αντοχές τόσο του ΠΑΣΟΚ, όσο και της Νέας Δημοκρατίας. Το απέδειξαν οι προηγούμενες διακυβερνήσεις και των δύο κομμάτων, το αποδεικνύει η σημερινή δυστοκία του ΠΑΣΟΚ. Αν το ΠΑΣΟΚ πάρει μόνο του τα αναγκαία σκληρά μέτρα και κυρίως αν ρίξει το βάρος στην αύξηση της φορολογίας, είναι βέβαιο ότι θα διαγραφεί από τον πολιτικό χάρτη και δεν το σώζουν ούτε οι ψήφοι των μεταναστών που θα φορτώσει για πάντα στην ελληνική κοινωνία.
    Επομένως απαιτείται έμπρακτη πολιτική και κοινωνική συναίνεση, τουλάχιστον από ΠΑΣΟΚ και Νέα Δημοκρατία. Δηλαδή μια συμφωνημένη σε όλες τις λεπτομέρειες τριετής οικονομική πολιτική με συγκεκριμένο σχέδιο μείωσης του δημοσίου ελλείμματος και τιθάσευσης του δημοσίου χρέους.
    Προσοχή όμως. Απαραίτητη προϋπόθεση για να γίνει αυτό, είναι να μάθει πρώτα ο λαός την αιτία του πολιτικού αδιεξόδου. Χωρίς να γίνει αυτό, οποιαδήποτε θυσία θα πάει, για μία ακόμα φορά, χαμένη.
    Θα πρέπει λοιπόν ο λαός να πληροφορηθεί ότι η αιτία της κρίσης είναι το φοβικό, αναβλητικό και πολιτικά αδύναμο πολιτικό σύστημα της Κοινοβουλευτικής Δημοκρατίας, όπως αυτό λειτουργεί στο ελληνικό κοινωνικοοικονομικό περιβάλλον, σε συνδυασμό με τις μειοψηφικές μονοκομματικές κυβερνήσεις που αυτό επιβάλλει και το οποίο τελικά γίνεται εμπόδιο στη λήψη σοβαρών πολιτικών αποφάσεων.
    Επομένως, καμία συγκυβέρνηση και κοινωνική συναίνεση δεν πρέπει να γίνει αν δεν λυθεί αυτό το πρόβλημα. Δηλαδή αν δεν συμφωνηθεί ταυτόχρονα ότι θα πάμε σε εκλογές για να προκύψει Συντακτική Βουλή που θα θεσπίσει νέο Σύνταγμα. Ξέρω ότι η λύση αυτή απαγορεύεται από το ισχύον Σύνταγμα, αλλά δεν γίνεται αλλιώς. Εξάλλου το ισχύον Σύνταγμα που είναι αναθεώρηση του Συντάγματος του 1952, παραβιάστηκε ήδη μια φορά (και καλώς έγινε), όταν προκηρύχτηκε δημοψήφισμα για την κατάργηση της βασιλείας.
    Χρειαζόμαστε λοιπόν ένα στιβαρό πολιτικό σύστημα και προς αυτή τη κατεύθυνση δύο λύσεις υπάρχουν:
    1) Είτε ένα Προεδρικό Σύστημα που να δίνει ισχυρές κυβερνήσεις με πλειοψηφία του 50%+ , μακριά από υπολογισμούς πολιτικού κόστους το οποίο είναι ταυτόχρονα και απόλυτα δημοκρατικό, αφού δίνει την αποφασιστική αρμοδιότητα στους πολίτες, είτε
    2) Μια Κοινοβουλευτική Δημοκρατία, με απλή αναλογική όμως (απαραίτητα), πλήρη διάκριση των εξουσιών και ταυτόχρονα εκλογή του Προέδρου της Δημοκρατίας από το λαό με αυξημένες αρμοδιότητες και όχι όπως είναι ο θεσμός σήμερα. Μία πρόταση που είχε κάνει εξάλλου παλαιότερα και ο Αντώνης Σαμαράς (πλην της απλής αναλογικής).
    Δυστυχώς όμως, όσοι από το πολιτικοοικονομικό κατεστημένο της χώρας κάνουν προτάσεις για συγκυβέρνηση παραλείπουν σκοπίμως την δεύτερη παράμετρο της συναίνεσης, δηλαδή της αλλαγής του πολιτικού συστήματος, γιατί απλά δεν τους συμφέρει η ανατροπή του υπάρχοντος status.
    Αν λοιπόν κάποιος από το ηγετικό επιτελείο του ΠΑΣΟΚ, διαβάζει αυτό εδώ το blog, καλό θα ήταν να λάβει υπόψη του τα ανωτέρω. Οι έκτακτες περιστάσεις της χώρας επιβάλλουν την από κοινού αντιμετώπιση της κρίσης.
    Επιβάλλεται εκ των πραγμάτων, πριν τα γεγονότα ξεπεράσουν τον κ. Παπανδρέου, να καλέσει τον Αντώνη Σαμαρά και από κοινού να αντιμετωπίσουν την κατάσταση. Εξάλλου, αν δεν μπορέσουν να το πετύχουν αυτοί οι δύο φίλοι από τα παλιά, ποιοι άλλοι θα το πετύχουν;

    • Μάρκο Τ avatar
      Μάρκο Τ @ Προεδρική Δημοκρατία 15/01/2010 15:24:43

      Οσο το ΠΑΣΟΚ επιμένει στο νομοσχέδιο για το μεταναστευτικό, ΚΑΜΙΑ συναίνεση.
      Το αντίθετο: Εγώ εύχομαι την ΠΛΗΡΗ ΑΠΟΤΥΧΙΑ του, ώστε να ξεκουμπιστεί ο επικίνδυνος ιδεοληπτικός GAP και η Βαλλιανατοπαρέα του.

  6. pants avatar
    pants 14/01/2010 23:15:56

    Πραγματικα δεν καταλαβα τι ειναι λαθος σε αυτα που ειπε η Μερκελ.Ειναι η δεν ειναι η Ελλαδα που βαζει σε κινδυνο ολοκληρη την ευρωζωνη.Δεν καταλαβαινω γιατι παντα πρεπει να ειναι καποιος ξενος ο κακος,που θελει να καταστρεψει την αγνη και αγαθη Ελλαδα...Ο Φακτορ εχει μια αντιγερμανικη σταση που πολλες φορες δεν δικαιολογηται.Τι να κανεις ο καθενας με τα ψυχολογικα του

  7. Ένας Τυχαίος avatar
    Ένας Τυχαίος 14/01/2010 23:34:14

    Με τόσο δούλεμα που έφαγε βγήκε για να δώσει εξηγήσεις.
    Το ΠΑΣΟΚ θα πάρει τα μέτρα που αρέσουν στον Μητσοτάκη και γιαυτό το λόγο χρειάζεται ένα άλλοθι ως φερόμενη σοσιαλιστική κυβέρνηση.

    Αυτό το άλλοθι μας δίνουν από την ΕΕ.

    Βέβαια είναι τόσο ΠΑΣΟΚΟΙ που μπορεί να πιστεύουν ότι θα κοροϊδεύουν λογοτεχνικά και την ΕΕ, που αν παίζει αυτό το σενάριο τότε δε θα γλυτώσουμε το "ξύλο".

    Σε κάθε περίπτωση εκτιμώ ότι ο μέσος νούς στην Ελλάδα θα δεχθεί ευκολότερα τα φιλελεύθερα μέτρα από μια "σοσσιαλιστική" κυβέρνηση, παρά από μια "κεντροδεξιά".

    ...Ο Ελληνας θέλει τον Γερμανό του....

    ΥΓ. Γιατί έχασε η Ντόρα τις εκκλογές από τον Αντώνη;
    .
    .
    .
    Διότι τη ψήφισε ο πατέρας της....

  8. Φερώνυμος avatar
    Φερώνυμος 14/01/2010 23:36:49

    Για αναθεώρηση του άρθρου 44 του Συντάγματος και απόδοση στους
    πολίτες δικαιώματος πρότασης/αναθεώρησης/κατάργησης νόμου μέσω
    δημοψηφίσματος δέν βλέπω να σας απασχολεί. Εμένα ως πολίτη όμως με
    απασχολεί πολύ οτι δέν μπορώ να εγείρω θέμα ψήφησης ή κατάργησης νόμου, μιάς και το Σύνταγμά μας δέν επιτρέπει τέτοιο πράγμα με πρωτοβουλία πολιτών. Τελικά πόσο «δημοκράτες» είμαστε;

  9. poclen avatar
    poclen 14/01/2010 23:38:10

    Πολύ σωστά "Προεδρική Δημοκρατία" Εύγε!
    Πιστεύω και εγώ ότι η καθιέρωση της απλής αναλογικής θα σημάνει 2 σημαντικά: 1) θα έχουν υπάρξει όλες οι προϋποθέσεις συναίνεσης το πολιτικού κόσμου (ωριμότητα, σοβαρότητα, σύγχρονο πολιτικό πνεύμα) 2) την δρομολόγηση μιας μακράς αλλά σταθερής πορείας της χώρας για την κατάκτηση στόχων που για τις άλλες ευρωπαϊκές χώρες είναι κεκτημένο από καιρό.
    Οι ισχυρές κυβερνήσεις και οι χαρισματικοί ηγέτες είναι φανερό που μας οδήγησαν: στον σημερινό εξευτελισμό και υποτέλεια.
    Η εφαρμογή της απλής αναλογικής θα αποκαταστήσει τις στρεβλότητες του σημερινού συστήματος και θα ανανεώσει το υπάρχον πολιτικό σκηνικό με νέες δυνάμεις και συσχετισμούς. Η αυθαιρεσία μοιραία και σταδιακά θα μειωθεί ενώ οι θεσμοί θα λειτουργήσουν. Αυτός είναι και ο λόγος που τουλάχιστον ο δικομματισμός επιθυμεί με θράσος την συνδιαχείριση αλλά όχι τον εκδημοκρατισμό του πολιτικού συστήματος και των κομμάτων.

  10. Προεδρική Δημοκρατία avatar
    Προεδρική Δημοκρατία 14/01/2010 23:52:16

    Φίλε Φερώνυμος,
    Εννοείται ότι θα πρέπει να υπάρξει αυτό που υποστηρίζεις, όπως και η δυνατότητα δημοψηφισμάτων γενικότερα. Εδώ μίλησα επιγραμματικά για τα δύο είδη των πολιτικών συστημάτων που πρέπει να εφαρμοστούν. Φυσικά πίσω από αυτό υπάρχει πληθώρα επί μέρους διατάξεων, όπως για παράδειγμα, νόμος για δημοκρατική οργάνωση, λειτουργία και διαφάνεια στη χρηματοδότηση των κομμάτων κ.λ.π.

  11. Hase avatar
    Hase 14/01/2010 23:52:26

    Δεν ειναι τα χρονια μονο φιλε μου, ειναι και το οτι εχει καθαρο μυαλο να κανει ακομα μηχανοραφιες. Ο μεγας Χαρυ Κλιν ειχε πει καποτε," ο Μητσοτακης ειναι ο μεγαλος αρχηγος της φυλης των Μασσαει".

    Ο ανθρωπος δεν το εχει ξεμαθει ακομα και στα γεςραματα.

  12. Shalai avatar
    Shalai 14/01/2010 23:58:51

    Eleos είπε:
    --Η Γερμανία ως ιμπεριαλιστική δύναμη, ενώ ειχε κι αυτή αποικίες, δεν έκανε τις ακρότητες των άλλων και σεβάστηκε και σέβεται πιο πολύ τη χώρα μας σαν φορέας πολιτισμού.

    αχαχαχαααααχαχααα σε καλό μας πάλι βραδιάτικα. Αυτό δεν είναι πρόταση. Έπος είναι.
    Και εσύ, όνομα και πράμα!

    Στο θέμα μας τώρα: Βρε αθεόφοβοι, στα αλήθεια καθήσατε και τον παρακολουθήσατε? Χαρά στο κουράγιο σας!

    • Eleos avatar
      Eleos @ Shalai 15/01/2010 01:06:54

      Ωραίος mr. Shalai. Εχεις ζηλευτό επίπεδο. Μάγκας με τα όλα του.
      Ανοιξε με ανοιχτο μυαλο και κανένα βιβλιαράκι διεθνούς ιστορίας.
      Ο φιλελληνισμός των Γερμανών, όσο και αν στην εποχή μας αυτά θεωρούνται φολκλόρ, είναι σαφώς ο πιο πραγματικός από όλων των άλλων μεγάλων. Αυτό μετά απο πάμπολα ταξίδια και χρόνια στο εξωτερικό.
      Τυχαίνει και να γνωρίζω Ελληνες ιστορικούς και αρχαιολόγους που έχουν γυρίσει το κόσμο σε συνέδρια κτλ. και το επιβεβαιωνουν σε κάθε ευκαιρία.

      Εντάξει ρε παιδιά, αν είστε αντιγερμανοί εδώ μέσα τουλάχιστον πείτε μας ποιούς εγκρίνετε μήπως και ξεστραβωθούμε.

    • Shalai avatar
      Shalai @ Shalai 15/01/2010 01:34:44

      @Ελεος

      Είμαι η shalai.

      Και στα δικά μου τα αυτιά (μάτια για την ακρίβεια) αυτή σου η φράση ακούστηκε τραγική. Τόσο τραγική που από αντίδραση το ανασοποιητικό μου σύστημα για αυτοάμυνα και προστασία ξέσπασε σε γέλια.

      Δεν έχω καμία διάθεση να αδικήσω κανέναν.
      Δυστυχώς, όμως, για μένα είναι από τις περιπτώσεις που καίγονται μαζί και τα χλωρά και τα ξερά.

      Δεν την χρειάζομαι την διεθνή ιστορία για να αγαπήσω τους Γερμανούς. Οι ίδιοι λένε "είμαστε λαός που δύσκολα αγαπάμε, και ακόμα πιο δύσκολα αγαπιώμαστε".

      Αυτό, επαναλαμβάνω, το λένε οι ίδιοι. Γιατί δεν τους ενδιαφέρει ούτε να αγαπηθούν ούτε να αγαπήσουν.

      Δεν θα μιλήσω για τον Χίτλερ, τον ΙΙ ΠΠ και το ότι όλη η Ευρώπη έδωσε σιωπηρή ανοχή και γρήγορο συγχωροχάρτι με αποτέλεσμα τώρα η Γερμανία, τόσο γρήγορα, εύκολα και ανώδυνα να είναι η ΚΥΡΙΑ της Ευρώπης που παραδίδει και μαθήματα ηθικής και κοινωνικού σοσιαλογίγνεσθαι.

      Ακόμη κι αν μπορούσα να το πιστέψω, δεν θα αισθανθώ καθόλου καλύτερα αν οι Γερμανοί είναι πλέον φιλέλληνες ή όχι. ΕΜΕΝΑ μου είναι από αδιάφοροι μέχρι πληγή.
      Και μιλάω από παθήματα, όχι μαθήματα που διαβάζεις στα βιβλία.

      Δεν θα σου πω εγώ ποιον να αγαπήσεις και ποιον όχι. Αυτά τα αφήνω στους Γερμανούς.
      Αγάπα τους όσο θες... και άσε και κανάν άλλον να ... στάζι την πίκρα του ελεύθερα εφόσον ακόμα τρέχει.

    • Jasmin avatar
      Jasmin @ Shalai 15/01/2010 01:44:25

      Με μια δόση πικρού χιούμορ, να προσθέσω
      ότι ελπίζω οι σημερινοί θαυμαστές-φιλογερμανοί να μην πάθουν ό,τι συνέβη στο παρελθόν.
      Γιατί και στη Σαλονίκη υπήρχαν θαυμαστές των γερμανών. Είχαν και εμπορικές σχέσεις κάποιοι, είχαν και νταντάδες γερμανίδες για να μαθαίνουν τα παιδιά τους τη γλώσσα, κάτι θυμάμαι και για μια σχολή Gattegno ή γαλλο-γερμανική που ιδρύθηκε στα 1890... Τίποτα! παντελώς ασυγκίνητοι οι Γερμανοί

    • archaeopteryx avatar
      archaeopteryx @ Shalai 15/01/2010 08:15:40

      το Σ/Κ που θα έχω χρόνο, θα σου γράψω περί Γερμανών.

    • Eleos avatar
      Eleos @ Shalai 15/01/2010 08:35:41

      Κυρίες μου, ευχαριστώ για το ΄διάλογο΄. Δε περίμενα, και είναι ενα χρήσιμο μάθημα, ότι υπάρχει τέτοιος περίτεχνος τρόπος, ντυμμένος με ένα πέπλο 'αγανακτισμένου ρατσισμού΄ ,συναισθηματικών επιχειρημάτων και αστείων επιχειρημάτων (υποβρύχια που μπαταρουν, που πληρωνουμε ...ΕΜΕΙΣ χαχχχχχχαχα, σιγα χρυσή μου, θα σκίσεις κανένα καλτσόν, το πήραμε το ενα που μπάταρε? οχι βέβαια!!!! μήπως να σταματήσουμε να οδηγούμε μερσεντές χαχα?) να κανεί κάποιος ύπουλη επίθεση σε μια χώρα και να δημουργεί εντυπώσεις... Μέχρι και ο Μητσοτάκης έγινε μέσο, για να υπηρετήσει ύπουλα το βασικό σκοπό...απίστευτο!
      Jasmin, ήταν πραγματική τιμή μου που ήρθες κι εσυ. Σε παρακολουθώ καιρό και ...ξέρεις, αναρωτιέμαι κι εγώ σα πολλούς άλλους τι πρεσβέυεις.
      Για τους Αγγλους James Bond και τους Αμερικανούς Rambo έχετε να πείτε κάτι κυρίες μου?
      Τους Ρώσους μήπως?

    • archaeopteryx avatar
      archaeopteryx @ Shalai 15/01/2010 08:51:00

      @Ελεος, δεν ξέρω εγώ «κυρίες», αλλά διαβάζω ιστορία, και προσπαθώ να δω πίσω από την προκατάληψη και την προπαγάνδα (όσο είναι δυνατό). Η χώρα μας λόγω γεωγραφίας και μεγέθους είναι σε ρήγμα συγκoύσεων όλων όσων αναφέρεις. Το 1940-49 δεν είναι τόσο παλιό και υπάρχουν αρκετά αρχεία που συνθέτουν κάποια «αντικειμενική» εκδοχή. Στην περίληψη αυτής της εκδοχής, και τσαπατσούλικα, σκεφτόμαστε «μας αρέσουν οι Γερμανοί;» «μας αρέσουν οι Ρώσοι;» «μας αρέσουν οι Άγγλοι;».

      Άλλοι σε αυτήν την ιστοσελίδα είναι πιο εύγλωττοι από εμένα σε αυτό το θέμα. Ξέρω τις πουστιές των μεν και των δε. Η πουστιά που πονάει πιο πολύ είναι οι κουκουλοφόροι της Κοκινιάς. Αυτοί δούλευαν, στην Ελλάδα για Γερμανούς. Οι απόγονοί τους ζούν ανάμεσά μας. Η νέα τάξη πραγμάτων δείχνει την υλοποίση των σχεδίων του Γ' Ράϊχ, σε συνεννόηση με τους Αμερικάνους; κόντρα στους Αμερικάνους; Ποιός ξέρει...

      Εάν είσαι απλός κουκουλοφόρος και όχι «Γερμανός» αναρωτήσου γιατί ποτέ μα ποτέ δεν κοιτάμε την Ελλάδα από Ελληνικά μάτια, για τους Έλληνες, αλλά σχεδόν πάντα από το πρίσμα ποιάς ξένης δύναμης εκπρόσωπος είναι ο εκλεγμένος νταβατζής μας.

      Για σένα θα παραθέσω στοιχεία περί φιλελληνισμού των Γερμανών. Το 1940 δεν είναι τόσο παλιό που να έχει ξεχαστεί από την μνήμη. Και να δεις ότι η «κρίση» μπορεί να φέρει αυτόχθονα «αριστερή» αναγέννηση. Όπου αριστερή δεν σημαίνει κοινοχτημοσύνες και σοβιέτ, απλά ελεύθερη, ισορροπημένη, "pro-Greek". Ουτοπιστικό... έτσι δεν είναι;

    • Επώνυμος avatar
      Επώνυμος @ Shalai 15/01/2010 09:37:28

      Δεν θέλουμε ούτε Γερμανούς ούτε Αμερικανούς ούτε Ρώσους ούτε κανέναν. Μπορούμε να κάνουμε κουμάντο μόνοι μας; Και αν όχι, γιατί όχι;

      Σαφώς και μπορούμε. Καιρός να γυρίσουμε τη σελίδα της Ναυμαχίας του Ναυρίνου.

    • Eleos avatar
      Eleos @ Shalai 16/01/2010 01:20:07

      Συμφωνώ απολύτως με τις τελευταίες παρατηρήσεις. Είμαι σαφώς pro-Greek, και γιαυτό ακριβώς μου κάνουν εντύπωση ακραίες και τελικά ύποπτες τοποθετήσεις κατά μιας ξένης χώρας...

    • Jasmin avatar
      Jasmin @ Shalai 16/01/2010 01:29:38

      Eleos,
      Έχω γράψει ότι η Γερμανία έχει κάνει έναν άθλο:
      Σήκωσε στις πλάτες της την πρώην Ανατ. Γερμανία,
      χωρίς να ζητήσει ουδεμία οικονομική βοήθεια από την ΕΕ.
      Και φυσικά αυτός είναι ένας από τους λόγους για τους οποίους
      δεν διατίθεται να πληρώσει ξανά τους μονίμως ψευτοθόδωρους Έλληνες.
      Με τη STASI έχω ένα θέμα διότι έχω μια αίσθηση ότι έχει παρα-μπλεχθεί στα εσωτερικά μας...

    • Giorgos_T avatar
      Giorgos_T @ Shalai 16/01/2010 01:32:17

      Πιθανώς κάποιοι λαοί να μας συμπαθούν. Δεν αμφιβάλλω. Και αυτό είναι μια αρχή για την παγκόσμια συμπάθεια και μια ευκαιρία για να τροχοπεδούνται κάποιες ανθελληνικές πολιτικές με την ενημέρωση του ξένου κόσμου που μας συμπαθεί.

      Κατά τα άλλα, επειδή -ακόμα- σε κρατικό επίπεδο μιλάμε και με δυνάστες και όχι τόσο με τους λαούς, σε επίπεδο δυναστών είναι όλοι παρόμοιοι, αρκεί να έχουν την ευκαιρία.

      Καλό βράδυ σε όλους

  13. «Κασσάνδρα» avatar
    «Κασσάνδρα» 15/01/2010 00:25:11

    Να πω την αλήθεια είπε και αλήθειες σήμερα στο ALTER, το θέμα είναι ότι βγάζει την ουρά του απέξω, δεν συμφωνώ ποτέ μαζί του στα εθνικά θέματα, και έχει κατηγορηθεί για πολλά όπως και η αγία οικογένεια.

  14. Orestios avatar
    Orestios 15/01/2010 00:38:02

    Πάλι τον παππού βγάλανε? Βρε τί πάθαμε! Τώρα πια είμαι σίγουρος πως η οικογένειά του δεν ενδιαφέρεται για αυτόν. Δεν θα τους λυπηθώ για όποια τύχη έχουν.
    Απλά, ευτυχώς που μέσα στην άνοιά του, ο παππούς λέει αυτό που πάντα ονειρευόταν και έκανε την δεκαετία του 90. Στήριζε Σημίτη και μόνο. Γι'αυτό κάποιοι τον έλεγαν και επίτιμο του ΠΑΣΟΚ.

    • archaeopteryx avatar
      archaeopteryx @ Orestios 15/01/2010 00:40:46

      Θέλει να επανορθώσει για το 65 πριν... πριν... ξέρεις.

    • Orestios avatar
      Orestios @ Orestios 15/01/2010 01:57:24

      Τί να επανορθώσει? Ότι έχει γραφτεί δεν ξεγράφεται.

  15. JOHN avatar
    JOHN 15/01/2010 00:38:07

    Δεν ειναι τυχαιο που ο Μητσοτακης στη κυβερνηση συνεργασιας που προτεινε τις προαλλες δεν ξεχασε και το δευτερο πλασιε των Γερμανων,το Σιμητη!

  16. Giorgos_T avatar
    Giorgos_T 15/01/2010 01:26:18

    Εαν τα μετρα δεν αποδώσουν και χρεωκοπησουμε
    Εαν ο Σαμαρας αρχίσει να απειλεί την υπεροχη του ΠΑΣΟΚ
    Εαν η ανεργια ξεπερασει το 20% και απειληθει η κοινωνικη συνοχη
    Εαν

    Η ΝΔ δεν προκαλει το ΠΑΣΟΚ, ουτε το ΠΑΣΟΚ τη ΝΔ.

    Και κανειςτους δεν θα προκαλεσει τον λαο.

    Το ΠΑΣΟΚ ισως τελικα να μην ψηφισει ετσι το νομο για την ιθαγενεια για να μην προκαλεσει τη ΝΔ.

    • Giorgos_T avatar
      Giorgos_T @ Giorgos_T 15/01/2010 01:48:07

      (Συμπληρώνω)

      .... με δεδομένη την ευαισθησία του Σαμαρά και την αντίσταση του κόσμου σε επιπόλαιες ρυθμίσεις. (κάποιες ρυθμίσεις, όμως, π.χ. η διαφανοποίηση της διαδικασίας απόδοσης ιθαγένειας, η κατάργηση του χαρατσιού για τα 18 χρονα, η βελτίωση των συνθηκών παιδείας -όσο είναι εδώ (και στη μητρική γλώσσα), και των χώρων υποδοχής (sic), η κυκλική μετάνάστευση με πρόσκληση, η ένταξη στην κυκλική μετανάστευση των μαζικών νομιμοποιήσεων, η αυστηρότατη αστυνόμευση* και καταγραφή - φροντίδα των νέων λαθρομεταναστών πρέπει επιτέλους να γίνουν, με ανθρώπινο τρόπο).

      Με τον τρόπο αυτό θα υπάρξει ένα καλό κλίμα, αναγκαίο για τη συναίνεση.

      Η οποία αργά η γρήγορα θα έρθει, διότι η κοινωνία δεν μπορεί να κυβερνάται, οχι στην Ελλάδα, από το 40%.

      Η χώρα έχει ανάγκη μακροπρόθεσμη και συνεπή πολιτική, με ορίζοντα ίσως και τριακοντετίας. Χωρίς κλυδωνισμούς,με μια πλατιά συζήτηση και δημοψηφίσματα.

      Αλλοιώς , τέλος.

      Σε τριάντα χρόνια, με τον πλανήτη να καίει από δικό του ή ανθρώπινο φταίξιμο, με την ελάττωση των πηγών ενέργειας και ύδατος, το σαθρο ελληνικό μόρφωμα...

      Όποιος πηδήξει από το καράβι, αλλά σε ποιά θάλασσα;

  17. Σπάρτακος avatar
    Σπάρτακος 15/01/2010 08:00:23

    Εφτασα εκατό,χρονών,η Ντόρα εξηντάρισε, με πιάνει απελπισία σας λέω.Ομως:Ο λύκος κι αν εγέρασε.....Είδατε που δεν άφησα τον Χατζηλαλάκη να μου κάνει ερωτήσεις;Οχι πως θα με στρίμωχνε δηλαδή το...φιογκάκι,αλλά να !!!Εστω από σεβασμό στους τηλεθεατές του,μιά δύσκολη ερωτησούλα,μπορούσε να μου την κάνει.Τον βλέπω σύντομα γλαστρόνι σε μεσημεράδικο τον φουκαρά τον Χατ/λακη. Φιλάκια από τον αμάραντο Δρακουμέλ.

  18. bananiagr avatar
    bananiagr 15/01/2010 19:18:13

    Πως να μην είναι "εμφανή τα σημάδια"; Όσο είχε ελπίδα να δει την κόρη του πρωθυπουργό, ήταν σαν πιτσιρίκος. Μόλις είδε τον Σαμαρά να του τρώει το όνειρο μέσα απο τα χέρια, του κόπηκαν χρόνια, αυτό είναι δεν πάει άλλο.

    Θοδώρα χωρίς τον πατέρα σου δεν θα ξέρεις που πατας και που θα βρίσκεσαι...

    Πόσος καιρός έχει περάσει απο το 1821, και ακόμα μας λένε για Γερμανικό, Γαλλικό, Αγγλικό και Ρωσικό κόμμα γαμώτο!Ακόμα και οι προφητείες έχουν επανέλθει στην μόδα. Μυαλό δεν βάζουμε, πάντα να πιστεύουμε οτι χωρίς τον ξένο δεν είμαστε τίποτα...

  19. Marmouta Evangelia avatar
    Marmouta Evangelia 16/01/2010 16:55:57

    Δεν μας παρατάει το χούφταλο!!!!!!!!!!!!!!!

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.