#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
03/09/2012 18:00
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Προκλητική παρέμβαση Ερντογάν στα εσωτερικά της Ελλάδος

[caption id="attachment_177450" align="alignnone" width="600" caption="Από προηγούμενη επίσκεψη του ζεύγους Ερντογάν στον Έβρο"][/caption]

Σε ευθεία παρέμβαση, στα εσωτερικά τής χώρας, προχώρησε ο πρωθυπουργός της Τουρκίας, Ρ. Τ. Ερντογάν, με συγχαρητήριο μήνυμα για την 21η επέτειο της ίδρυσης του μειονοτικού Κόμματος Φιλίας, Ισότητας και Ειρήνης στη Θράκη που έστειλε στον πρόεδρο του κόμματος Μουσταφά Αλιτσαβούς.

Ο Ερντογάν σημείωσε ότι «η ευτυχία, η ευημερία και η χρήση των Τούρκων της Δυτικής Θράκης και η ακέραιη χρήση των δικαιωμάτων τους που τελούν υπό την εγγύηση διεθνών συμφωνιών και διεθνών σταθερών, έχει μεγάλη σημασία για το τουρκικό έθνος».

Τόνισε επίσης ότι «όπως ήμασταν μέχρι σήμερα στο πλευρό της τουρκικής μειονότητας της Δυτικής Θράκης, έτσι και στο εξής, θα συνεχιστεί το ενδιαφέρον και η υποστήριξή μας».

Ο Τούρκος πρωθυπουργός σημείωσε πως «οι πολίτες της Ελλάδας, μέλη της τουρκικής μειονότητας και οι πολίτες της Τουρκίας, μέλη της ελληνικής μειονότητας πρέπει να είναι γέφυρα φιλίας» και ανέφερε: «Η κυβέρνησή μας είναι αποφασισμένη να συνεχίσει τη διαδικασία προσέγγισης μεταξύ της Τουρκίας και της Ελλάδας σε όλους τους τομείς των διμερών σχέσεων. Η προσέγγισή μας προς τα μέλη της ελληνορθόδοξης μειονότητας, το καθένα από τα οποία είναι πολίτες της Τουρκίας, αλλά και τα αλλεπάλληλα ανοίγματά μας το τελευταίο διάστημα, είναι αποτελέσματα της δημιουργικής μα προσέγγισης».

Αναφερόμενος στο εν λόγω κόμμα, ο Ερντογάν τόνισε ότι «έχει ιδιαίτερη σημασία, οι ομογενείς μας στη Δυτική Θράκη να έχουν μεταξύ τους ενότητα και αλληλεγγύη. Υπό την έννοια αυτή, πιστεύω ότι το Κόμμα Φιλίας, Ισότητας και Ειρήνης έχει σοβαρή αποστολή. Το κόμμα σας που έχει αξία με την ιδιότητά του ως σχολείου πολιτικής για τους ομογενείς μας, συμβάλλει ταυτόχρονα και στην ενότητα των ομογενών μας».

(antinews με πληροφορίες από ΑΜΠΕ)

ΣΧΟΛΙΑ

  1. Μικρασιάτης avatar
    Μικρασιάτης 03/09/2012 19:20:37

    Για τη Τουρκικη (οχι μειονοτητα) αλλα πλειονοτητα στη Μογγολια, δεν δειχνει ενδιαφερον ο Πρωθυπουργος του απογονων των Μογγολων?? (μην το παρει κανεις στραβα. Κι οι Μογγολοι ανθρωποι ειναι, η Μογγολια ανηκει στα κρατη μελη του ΟΗΕ, και δεν ειναι κακο να εισαι Μογγολος, ή ΣΥΡΙΖΑιος Μογγολο-φιλος)

    • Χμμμμ avatar
      Χμμμμ @ Μικρασιάτης 03/09/2012 19:50:44

      Πήγε να δείξει ενδιαφέρον πριν 2 χρόνια νομίζω αλλα ο Κινεζικός στρατός δεν αστειευόταν όποτε η επανάσταση εληξε με συνοπτικες διαδικασίες.

      • Γεώργιος Τ. avatar
        Γεώργιος Τ. @ Χμμμμ 03/09/2012 22:06:29

        Σωστός! Ακριβώς έτσι έγινε. Τέτοιοι είναι οι Τούρκοι. Θρασύδειλοι...

        • Pan avatar
          Pan @ Γεώργιος Τ. 06/09/2012 17:44:54

          Εμείς;

  2. Χμμμμ avatar
    Χμμμμ 03/09/2012 20:15:47

    Ο Ερντογάν κάνει πολύ καλά τη δουλειά του, το ζητούμενο είναι εμείς τι κάνουμε;
    Απο τη μια έχουμε τους
    1.θερμοκέφαλους που δεν βλέπουν πιο πέρα απο τη μύτη τους και φωνασκούν είτε στο δρόμο είτε στο ίντερνετ για απελευθερωση της Κωνσταντινουπολης κ.τλ.π αγνοώντας προφανως την ιστορία. Μια ματιά στον πόλεμο του 1987 ίσως τους διαφωτίσει για τα αποτελέσματα των δημαγωγικών λόγων. Ο σοφός λαός λέει οτι κανείς δεν πάει ξεβράκωτος στα αγγούρια.
    2.Τους εγκάθετους πεμπτοφαλαγγίτες που ανοίγουν ενα blog ή ενα λογαριασμό στο FB(γνωρίζει άραγε κανεις την εθνικότητα τους ή τους εργοδότες τους;) και με στοχευμένες αναρτήσεις δίνουν λαβές στους απέναντι να απαντήσουν προασπιζόμενοι τάχα το δικιο τους.
    3. Τα κόμματα- το ΠΑΣΟΚ κυρίως αλλά και τις υπόλοιπες "δημοκρατικές δυνάμεις" (και ενα φιλελέυθερο-ονόματα δεν λεμε μια που δεν υπάρχει πια)που για να οικειοποιηθούν τις 50.000 ψήφους της μειονότητας δίνουν γη και ύδωρ-όχι τόσο στους ίδιους τους μειονοτικούς- αλλά στην Τουρκία που υποτίθεται οτι τους ελέγχει.
    4.Την άγνοια των περισσοτέρων Ελλήνων που θεωρούν ως Τούρκο όποιον κάτοικο της Ελληνικής επικράτειας είναι μουσουλμάνος και μιλαει την Τουρκική.
    Μάταια οι Πομάκοι( αυτοχθονες Θράκες ,βίαια εξλαμισθέντες επι Οθωμανων - που αποτελούν το μεγαλύτερο μέρος της μειονότητας- )φωνάζουν πως είναι Ελληνες. Ουδείς τους δίνει σημασία πλην του Δ σώματος στρατού που με τα πενιχρά του οικονομικά μέσα προσπαθεί να σώσει τουλάχιστον την Πομακικη γλώσσα η οποία τίνει να αντικατασταθεί(εχει ήδη αντικατασταθεί) απο την Τουρκική.
    Επίσης υπάρχει και η τουρκόφωνη μειονότητα των Ρομά η οποία απο φέτος άρχισε και αυτή να πολιορκείται απο το Τουρκικό προξενείο της Κομοτηνής. Τελευταιο παράδειγμα το σόου που δόθηκε με τον υπερβαρο Ρομά σε προάστιο της Κομοτηνής.

    Ξέροντας τα παραπάνω και γνωρίζοντας οτι η σημερινή εξωτερική πολιτική της Τουρκίας βασίζεται πάνω στο δόγμα της επανασύστασης της Οθωμανικής αυτοκρατωρίας στηριζόμενη στην πολιτιστική(;) κληρονομιά που άφησε αυτη στα Βαλκάνια ποια θα πρέπει να ειναι η απάντηση της Ελληνικής πλευρας;

    ΥΓ
    Να υπενθυμισω οτι στις τελευταιες εκλογές η ΝΔ έλαβε το 5% των μειονοτικων ψήφων- οι υπόλοιπες κατανεμήθηκαν ισοτίμως και με χειρουργική ακρίβεια σε ΠΑΣΟΚ ΔΗΜΑΡ και ΣΥΡΙΖΑ.

    • Χμμμμ avatar
      Χμμμμ @ Χμμμμ 04/09/2012 00:45:45

      λαθος ημερομηνία, πανω στην βιασύνη μου εκανα αναριθμητισμό.
      Το σωστό ειναι- ο πόλεμος του 1897 και όχι του 1987 - ελπίζω να να μην σας μπερδεψα και ψάχνατε να βρέιτε τι πόλεμο έκανε ο Ανδρέας.
      Το πολύ πολύ να βρίσκατε καποιον λουλουδοπολεμο με την Ρίτα

  3. kimon avatar
    kimon 03/09/2012 20:36:37

    Σκύλος που γαυγίζει δεν δαγκώνει.....ας καθαρίσει πρώτα με το PKK γιατί κατά πως το πάει μάλλον σε τρία κράτη θα χωριστεί η τουρκιά και μετά έχουμε καιρό για τις μειονότητες.

  4. franc avatar
    franc 03/09/2012 20:38:14

    Δεν βλέπω την "Προκλητική παρέμβαση Ερντογάν στα εσωτερικά της Ελλάδος".
    Δηλαδή εμείς δεν ενδιαφερόμαστε για την ευτυχία της Ελληνικής μειονόητας στην Τουρκία?
    Θα πρέπει τώρα δηλαδή ο Σαμαράς να βγεί και να δηλώσει ότι:
    «η ευτυχία, η ευημερία και η ακέραιη χρήση των δικαιωμάτων των Ελλήνων της Τουρκίας που τελούν υπό την εγγύηση διεθνών συμφωνιών και διεθνών σταθερών, έχει μεγάλη σημασία για το Ελληνικό έθνος»?.
    Aυτό δεν θυμίζει λίγο το παιχνίδι με τις κουμπάρες?
    Ασε που απο ανθρωπιστική άποψη οι Τούρκοι ΕΙΛΙΚΡΙΝΑ ήταν οι πρώτοι που έσπευσαν να μας συμπαρασταθούν , με τον Ερντογάν και τη γυναίκα του αυτοπροσώπως. Αλλα είναι τα φίδια που έχουμε πλέον στον κόρφο μας . Οι Τούρκοι τουλάχιστο είναι απέναντι και δεν κρύβονται κάτω απο μάσκες δήθεν έντιμων και ζημιωθέντων πιστωτών...

    • Χμμμμ avatar
      Χμμμμ @ franc 03/09/2012 20:51:50

      Δεν ξέρεις το παιχνίδι που παίζεται αφού η Τουρκία αμφισβητεί μ αυτόν τον τρόπο την συνθήκη της Λωζάνης που της κάθεται στο λαιμό. Καλό θα είναι να την διαβάσουμε όλοι.

      ΥΓ
      Μεταξύ των άλλων σημαντικότατων που δεν είναι του παρόντως ή συνθηκη αναφέρει
      Των ανταλλαγών πληθυσμού εξαιρούνται η χριστιανική ΕΛΛΗΝΙΚΗ μειονότητα της Κωνσταντινούπολης και των νήσων Ιμβρου και Τενέδου και η ΜΟΥΣΟΥΛΜΑΝΙΚΗ μειονότητα της δυτικης Θράκης,
      Οι συντάκτες του κειμένου (και δεν ήταν η Ελλάδα αφου ήταν απο τους χαμένους του πολέμου) ήξεραν οτι η μειονότητα ήταν θρησκευτική και όχι εθνική, εμείς γιατί επιμένουμε να το αγνοουμε?

    • Νικηφόρος avatar
      Νικηφόρος @ franc 03/09/2012 23:20:43

      Για ποια Ελληνική μειονότητα μιλάς και μιλάει ο ισλαμοφασίστας Ερντογάν; Τους 1000+ ηλικιωμένους της Πόλης ;

      Κλείσιμο το και καλά Προξενείο (γκριζοφωλιά) και ΑΝΕΒΑΣΜΑ του Πομακικού πληθυσμού.
      Ἀιντε να τελειώνουμε με τις τούρκικες πονηράδες....

      Και για να μην ξεχνιόμαστε
      'Ερντο, πες αλεύρι...ΤΟ ΚΟΥΡΔΙΣΤΑΝ ΣΕ ΓΥΡΕΥΕΙ.

      BIJI KURDISTAN

    • voter avatar
      voter @ franc 03/09/2012 23:39:04

      Αγαπητέ Franc ,

      δεν πρέπει ποτέ να εφησυχάζουμε όσο αφορά την Τουρκία ! Πρέπει να ειμαστε εν εγρηγόρσει και φυσικά να αποδεχόμαστε την φιλία της αλλά αφού πρώτα την περνάμε απο διπλό κόσκινο . Ο Ερντογάν εδώ μιλάει για "τουρκική μειονότητα "και οχι μουσουλμανική , γιά "Τούρκους" δυτικης Θρακης , "τουρκικο έθνος "και για "ομογενείς"του.Ειναι σαφές το τι λέει άσχετα αν χρυσώνει καπως το χάπι με την λέξη "πολιτες της Ελλαδας ".
      Πολύ φοβάμαι οτι με όλη μας την προσοχή στραμμένη στα οικονομικά μας χάλια. έχουμε παραμελήσει τα εθνικα θέματα ,για αυτό και θεωρώ αυτη την ανάρτηση του Antinews απο τις πλεον σημαντικές.

      Πολύ πρόσφατα , κυκλοφόρησε ένα βιβλίο από τις καλές Θεσσαλονικιές εκδόσεις University Press με τιτλο " Η Τιτοική Γιουγκοσλαβία και η μεταπολιτευτική Ελλαδα του Καραμανλή (1974-1979) ".Το εν λόγω βιβλιο περιλαμβάνει πρωήν απόρρητα έγγραφα της Γιουγκοσλαβίας , με βάση τις συνομιλίες του Τίτο και της τοτε κυβέρνησης του Βελιγραδίου με τον Κ Καραμανλη και την κυβέρνηση του . Εστιάζει κυρίως στο Κυπριακό και το Μακεδονικό για το οποιο ο Καραμανλής έδινε απο τότε σκληρο αγώνα αλλα μέσα απο τις σελίδες του διαφαίνεται η διαχρονική επιθετικότατη πολιτική της Τουρκίας και οι αδικίες που ο τοσο άξιος πολιτικός μας προσπαθούσε να αντιμετωπίσει ,οχι μόνο σε διπλωματικό επίπεδο αλλά και προσπαθώντας να οχυρώσει την χώρα οικονομικά και εθνικά .Και καπου λέει ο ΚΚ προφητικά ..." δεν ξέρω τι θα γίνει οταν εγώ λείψω ...

      Για να μην ξεχνιόμαστε οι καλοπροαίρετοι αλλά και για να μαζευόμαστε οσοι πολεμοχαρείς "υπερεθνικιστές ! Με εκτίμηση στις απόψεις σου .

      • franc avatar
        franc @ voter 04/09/2012 10:07:21

        Αγαπητέ voter, κατ' αρχήν συμφωνώ μαζί σου και είμαι επιφυλακτικός απέναντι στην Τουρκία επι της ΟΥΣΙΑΣ όμως. Πιστεύω πχ. οτι αυτό που ξεκίνησε με πολύ σοβαρό και ήσυχο τρόπο η ομογένεια, για την απελευθέρωση της Αγια-Σοφιάς και την επαναφορά της στον πραγματικό σκοπό ύπαρξής της ως το υπ' αρ. 1 Μνημαίο του Παγκόσμιου Χριστιανισμού, είναι πολύ πιο εφυής τρόπος αντιμετώπισης του Τουρκικού ψευδομεγαλοιδεατισμού απο τις "αγκωνιές" και τις "κλωτσιές" επιπέδου Ελλήνων ή τούρκων πολιτικών (Τελευταίες τρύπες της φλογέρας στην Ευρώπη). Οσον αφορά την ονομασία, ποιούς θα πείσουμε οτι οι Τούρκοι της Θράκης είναι απλώς Μουσουλμάνοι και όχι Τούρκοι αφού εμείς πρώτοι ως Τούρκους τους Αντιμετωπίζουμε και ακόμα συχνά ξεχνάμε εν τη ρύμη του λόγου μας να χρησιμοποιή σουμε το "Μουσουλμάνοι"? Και αν οι Τούρκοι μετά απο 80 και βάλε χρόνια που αμβισβητούν την συνθήκη της Λωζάνης αυτό που κατάφεραν είναι οι δηλώσεις συμπάθειας προς τους Τούρκους της Θράκης απο τον Ερντογάν, στα επόμενα 80 χρόνια ο τότε Ερντογάν θα κάνει μάλλον πιό ήπιες δηλώσεις απο τον σημερινό, αφού ο χρόνος πάντα αμβλύνει τα συναισθήματα...

        • voter avatar
          voter @ franc 04/09/2012 11:01:01

          Επικροτώ τις απόψεις σου για τους χειρισμούς μας αλλά επέτρεψε μου να αμφιβάλλω γιά την μετά ...80 χρόνια κατάσταση. Δυστυχως αυτά τα θέματα επωάζονται αργά και συστηματικά και δεν είναι τυχαία η αναφορά μου στο βιβλιο Τιτο -Καραμανλής .Με δεδομένη δε την άθλια οικονομική κατάσταση της χώρας αλλά και τις διεθνείς συγκυρίες (πχ Ιραν ) τα γεγονότα υπάρχει πάντα κίνδυνος να επισπευθούν.

          • abc avatar
            abc @ voter 04/09/2012 18:51:18

            Στην χειρότερη περίπτωση θα είχαμε αλλο ένα επεισόδιο τύπου Ιμίων. Μετά οι Αμερικάνοι θα σβήσουν τις μηχανές και των δύο αντιπάλων και το πολύ πολύ να πέσουν "απο ανεξιχνίαστη μηχανική βλάβη 2-3 ελικόπτερα". Στή συνέχεια τά γίδια πάλι θα βόσκουν στη βραχονησίδα όπως και πολλά χρόνια πρίν. Κίνδυνος υπάρχει πάντα για όλους. Ποιός φανταζόταν να βομβαρδίζεται απο Ευρωπαίους η Λουμπλιάνα και το ντουμπρόβνικ στον 21ο αιώνα? Αυτό δεν σημαίνει ότι πρέπει να τα δώσουμε όλα προς αυτή την κατεύθυνση...
            Χρειάζεται εξυπνότερη αμυντική πολιτική που κατα τη γνώμη μου θα ήταν ενα αποτελεσματικό μυστικό όπλο που είμαι σίγουρος οτι υπάρχουν Ελληνικά μυαλά και χρήματα ικανά να το φτιάξουν, αντι να ξοδευόμαστε σε μεσαιωνικού τύπου αντιπαραθέσεις με τους Τούρκους...

  5. Στέργιος avatar
    Στέργιος 03/09/2012 20:52:16

    Ό,τι ζητάει η Τουρκία για τους Τουρκοκύπριους και τους Μουσουλμάνους τής Θράκης, θα πρέπει να το ζητάμε κι εμείς για τους Κούρδους τής Τουρκίας.

    • ΚΥΘΗΡΙΟΣ avatar
      ΚΥΘΗΡΙΟΣ @ Στέργιος 03/09/2012 22:00:12

      Τί εἶναι οἱ Κούρδοι,Ἕλληνες;

      • ήγγικεν avatar
        ήγγικεν @ ΚΥΘΗΡΙΟΣ 03/09/2012 23:06:35

        Άσχετο, αλλά επειδή όλο και περισσότεροι μπαίνουν στο antinews από smartphones, για να βλέπουμε τα σχόλια σε πολυτονικό από android.
        1. Κάνουμε την συσκευή root (ακίνδυνο και πανεύκολο πλέον, αλλά τυπικά λέμε ότι αναλαμβάνετε το ρίσκο).
        2. Κατεβάζουμε στο κινητό την Font installer.apk
        3. Εγκαθιστούμε τηνdejavu πχ που είναι unicode πολυτονική κάνουμε reboot και διαβάζουμε τον Κυθήριο και άλλους πολυτονικούς χωρίς ..κουτάκια.

        • ΚΥΘΗΡΙΟΣ avatar
          ΚΥΘΗΡΙΟΣ @ ήγγικεν 04/09/2012 06:37:58

          ἤγγικεν,καλημέρα.
          Ὅντως,τά...κουτάκια εἶναι ἕνα πρόβλημα!
          Ζητῶ τήν κατανόησή σας.

      • abc avatar
        abc @ ΚΥΘΗΡΙΟΣ 04/09/2012 20:41:10

        Απόγονοι του Μεγάλου Αλεξάνδρου. Ξαδέρφια μας...

  6. helios avatar
    helios 03/09/2012 21:46:42

    Hurriyet: Τα ελληνικά νησιά έχουν πολλά να προσφέρουν στους Τούρκους επενδυτές

    Οι τουρκικές επιχειρήσεις αναμένεται να επιδείξουν μεγάλο ενδιαφέρον για τα ελληνικά νησιά που θα ανοίξουν στους επενδυτές ως μέρος των σχεδίων της κυβέρνησης του Α. Σαμαρά να ξεπεράσει η χώρα την οικονομική κρίση, επισημαίνει σε δημοσίευμά της η Hurriyet, επικαλούμενη «επαγγελματίες» και από τις δύο χώρες.

    Όπως τονίζεται στο δημοσίευμα, ένωση επενδυτών τουρκικού τουρισμού (TYD), έχει λάβει διάφορες προσφορές από την Ελλάδα ήδη από το περασμένο έτος, ανέφερε ο πρόεδρός της Turgut Gur στο τουρκικό πρακτορείο ειδήσεων Ανατολή (Anadolu). «Συγκεκριμένα, οι επικεφαλής των εμπορικών επιμελητηρίων της Αθήνας και της Θεσσαλονίκης έχουν απευθυνθεί σε εμάς για συνεργασία», αναφέρει.

    Όπως τονίζει ο Gur στο δημοσίευμα της Hurriyet, «ελάτε και αναλάβετε τη διαχείριση μιας εγκατάστασης εδώ ή δώστε μας αυτή τη δυνατότητα μέσω κεφαλαίων, αγοράζοντας μετοχές, και ας το «τρέχουμε» μαζί, μας είπαν. Αλλά τότε εμείς δεν ενδιαφερόμασταν αρκετά. Ωστόσο, το σχέδιο της κυβέρνησης για ιδιωτικοποίηση νησιών, όπως ανακοίνωσε ο Α. Σαμαράς τον προηγούμενο μήνα, θα προσελκύσει Τούρκους επενδυτές».

    Και προσθέτει ότι «εάν μπορούν να υποβάλουν ξεκάθαρους κανονισμούς, τότε μπορούμε να πάμε και να επενδύσουμε εκεί. Η κατάσταση των νησιών του Αιγαίου θα ενδιέφερε περισσότερο την Τουρκία». Εξάλλου, η Hurriyet επικαλείται δηλώσεις του Αλ. Ρόρου, στέλεχος της Greek Island Properties στη Σκόπελο, ο οποίος φέρεται να δήλωσε ότι οι Τούρκοι ενδιαφέρονται στενά για ακίνητη περιουσία στα ελληνικά νησιά. «Αναμένουμε να αυξηθεί αυτή η τάση σύντομα. Ήδη ο αριθμός των τουριστών από την Τουρκία έχει αυξηθεί φέτος. Αυτό θα υποστηρίξει τη ζήτηση από Τούρκους επενδυτές για real estate στα νησιά».

    Ένα άλλο «καυτό θέμα» στην ατζέντα της Ελλάδας για ιδιωτικοποιήσεις, είναι η πώληση 23 λιμανιών και μαρίνων στη χώρα. Η Limak Holdin, τουρκική εταιρεία που δραστηριοποιείται στον κλάδο, ενδιαφέρεται για το ζήτημα, σύμφωνα με το μέλος του δ.σ. της, Serdar Bacaksiz. «Έχουμε εταιρείες που επενδύουν σε τουριστικές επιχειρήσεις σε όλο τον κόσμο από την Τουρκία μέχρι και τις Μαλδίβες. Θα πρέπει επίσης να παρατηρεί κανείς και τις αντανακλάσεις στις ελληνο-τουρκικές πολιτικές σχέσεις, που κάποιες φορές είναι τεταμένες», δήλωσε.

    Το ελληνικό σχέδιο προσφέρει σε Τούρκους επενδυτές παγκόσμιες ευκαιρίες, σύμφωνα με τον Selim Egeli, επικεφαλής του Τουρκο-ελληνικού επιχειρηματικού συμβουλίου, τμήμα του τουρκικού υπουργείου Ανάπτυξης και του Οργανισμού Εξωτερικών Οικονομικών σχέσεων της Τουρκίας. «Ελπίζω ότι οι Τούρκοι επενδυτές θα ενδιαφερθούν για τα ελληνικά σχέδια ιδιωτικοποιήσεων και θα χτίσουν εκεί εγκαταστάσεις, σαν κι αυτές που έχουν χτίσει στην Τουρκία», δήλωσε στο πρακτορείο Ανατολή.


    Πηγή:capital.gr

  7. helios avatar
    helios 03/09/2012 22:25:31

    Hurriyet: Τα ελληνικά νησιά έχουν πολλά να προσφέρουν στους Τούρκους επενδυτές

    Οι τουρκικές επιχειρήσεις αναμένεται να επιδείξουν μεγάλο ενδιαφέρον για τα ελληνικά νησιά που θα ανοίξουν στους επενδυτές ως μέρος των σχεδίων της κυβέρνησης του Α. Σαμαρά να ξεπεράσει η χώρα την οικονομική κρίση, επισημαίνει σε δημοσίευμά της η Hurriyet, επικαλούμενη «επαγγελματίες» και από τις δύο χώρες.

    Όπως τονίζεται στο δημοσίευμα, ένωση επενδυτών τουρκικού τουρισμού (TYD), έχει λάβει διάφορες προσφορές από την Ελλάδα ήδη από το περασμένο έτος, ανέφερε ο πρόεδρός της Turgut Gur στο τουρκικό πρακτορείο ειδήσεων Ανατολή (Anadolu). «Συγκεκριμένα, οι επικεφαλής των εμπορικών επιμελητηρίων της Αθήνας και της Θεσσαλονίκης έχουν απευθυνθεί σε εμάς για συνεργασία», αναφέρει.

    Όπως τονίζει ο Gur στο δημοσίευμα της Hurriyet, «ελάτε και αναλάβετε τη διαχείριση μιας εγκατάστασης εδώ ή δώστε μας αυτή τη δυνατότητα μέσω κεφαλαίων, αγοράζοντας μετοχές, και ας το «τρέχουμε» μαζί, μας είπαν. Αλλά τότε εμείς δεν ενδιαφερόμασταν αρκετά. Ωστόσο, το σχέδιο της κυβέρνησης για ιδιωτικοποίηση νησιών, όπως ανακοίνωσε ο Α. Σαμαράς τον προηγούμενο μήνα, θα προσελκύσει Τούρκους επενδυτές».

    Και προσθέτει ότι «εάν μπορούν να υποβάλουν ξεκάθαρους κανονισμούς, τότε μπορούμε να πάμε και να επενδύσουμε εκεί. Η κατάσταση των νησιών του Αιγαίου θα ενδιέφερε περισσότερο την Τουρκία». Εξάλλου, η Hurriyet επικαλείται δηλώσεις του Αλ. Ρόρου, στέλεχος της Greek Island Properties στη Σκόπελο, ο οποίος φέρεται να δήλωσε ότι οι Τούρκοι ενδιαφέρονται στενά για ακίνητη περιουσία στα ελληνικά νησιά. «Αναμένουμε να αυξηθεί αυτή η τάση σύντομα. Ήδη ο αριθμός των τουριστών από την Τουρκία έχει αυξηθεί φέτος. Αυτό θα υποστηρίξει τη ζήτηση από Τούρκους επενδυτές για real estate στα νησιά».

    Ένα άλλο «καυτό θέμα» στην ατζέντα της Ελλάδας για ιδιωτικοποιήσεις, είναι η πώληση 23 λιμανιών και μαρίνων στη χώρα. Η Limak Holdin, τουρκική εταιρεία που δραστηριοποιείται στον κλάδο, ενδιαφέρεται για το ζήτημα, σύμφωνα με το μέλος του δ.σ. της, Serdar Bacaksiz. «Έχουμε εταιρείες που επενδύουν σε τουριστικές επιχειρήσεις σε όλο τον κόσμο από την Τουρκία μέχρι και τις Μαλδίβες. Θα πρέπει επίσης να παρατηρεί κανείς και τις αντανακλάσεις στις ελληνο-τουρκικές πολιτικές σχέσεις, που κάποιες φορές είναι τεταμένες», δήλωσε.

    Το ελληνικό σχέδιο προσφέρει σε Τούρκους επενδυτές παγκόσμιες ευκαιρίες, σύμφωνα με τον Selim Egeli, επικεφαλής του Τουρκο-ελληνικού επιχειρηματικού συμβουλίου, τμήμα του τουρκικού υπουργείου Ανάπτυξης και του Οργανισμού Εξωτερικών Οικονομικών σχέσεων της Τουρκίας. «Ελπίζω ότι οι Τούρκοι επενδυτές θα ενδιαφερθούν για τα ελληνικά σχέδια ιδιωτικοποιήσεων και θα χτίσουν εκεί εγκαταστάσεις, σαν κι αυτές που έχουν χτίσει στην Τουρκία», δήλωσε στο πρακτορείο Ανατολή.


    Πηγή:www.capital.gr

  8. makis avatar
    makis 03/09/2012 22:31:29

    Πτώχευση την Παρασκευή βλέπουν οι N.Y. Times http://shar.es/7FAMn

  9. charulisN avatar
    charulisN 03/09/2012 23:29:35

    Ελλάδα,
    -Η χώρα που τα κανάλια παίζουν τουρκικές ταινίες από το πρωί μέχρι το βράδυ, έχοντας μάλιστα και μεγάλη ακροαματικότητα.
    -Ίσως να έχει δίκιο ο Σουλτάνος που λέει να βοηθήσουμε τα αδέλφια μας.
    -Άδειασαν τις τσέπες μας, τώρα έχει η σειρά η ψυχή μας.
    -Είναι φθηνά τα άτιμα, τα επεισόδια.
    -Όλγα Τρέμη: Και τώρα η συνέχεια της τουρκικής σειράς...
    Που είσαι Βαρβάκη, Συγγρού, Αβέρωφ, Ωνάση μεγαλοαστοί που δάκρυζαν και έδιναν στη μάνα πατρίδα.
    Τώρα έχουμε Μπόμπολα, Βαρδινογιάννη, Κυριακού, Κοντομηνά...
    -Ηθικόν ακμαιότατον που θα έλεγε και ο μάχιμος αρχηγός!

    • Φρόνηση avatar
      Φρόνηση @ charulisN 04/09/2012 00:28:56

      Μην λές τέτοια θα σε πούν πολεμοχαρή υπερεθνικιστή.

      Μας αγαπούν ειλικρινά οι Τούρκοι βρε χαζά. Ναι, μα τον Αλλάχ!

    • Σικελιανος avatar
      Σικελιανος @ charulisN 04/09/2012 09:04:10

      Συμφωνω απολυτα... με μια διαφορα.. πρωτα αδειασαν την ψυχη μας και αυτο ειχε ως αποτελεσμα να αδειασει και η τσεπη μας.. η κριση της ελληνικης κοινωιας ειναι πρωτιστως πολιτιστικη και κριση ταυτοτητας και εν συνεχεια οικονομικη.... εξαγορασαν την συνειδηση μας με τον δανεικο πλουτισμο.. και αφου στραγγιξαν την ψυχη μας και αποδυναμωσαν τον φρονημα μας τωρα μας παιρνουν πισω εις τριπλουν και τα λεφτα που μας εδωσαν... μας φτωχυναν ποικιλοτροπως...

  10. Nik avatar
    Nik 04/09/2012 00:57:04

    Θα ήταν μέγα λάθος η ανάμειξη τους σε στρατηγικούς τομείς της οικονομίας. Αλλά εδώ αν δεν τό πάθουμε δεν θα μάθουμε.

    Ηδη περνάνε ξυστά φρεγάτες τους από νησιά. Πως νομίζετε θα συμπεριφερθουν όταν σε αυτά τα νησιά έχει τούρκικες μαρίνες και λιμάνια;

    Ως πρώτη ναυτική δύναμη πρέπει να ντρεπόμαστε για την κατάσταση των λιμανιών μας και των ναυπηγείων μας. Διότι και ξέρουμε και μπορούμε, αν θέλουμε βέβαια, να τα έχουμε τσίλικα. Αλλά δεν θέλουμε, και δεν ξέρουμε ούτε οι ίδιοι γιατί δεν θέλουμε.

    • abc avatar
      abc @ Nik 04/09/2012 19:00:31

      Στην Πρέβεζα αυτή τη στιγμή είναι αγκυροβολημένη Ιταλική τορπιλλάκατος.
      Σ' όλο το Ιόνιο Ιταλοί κατέχουν νόμιμα σπίτια οικόπεδα και επιχειρήσεις.
      Οι ντόπιοι τους περιμένουν κάθε χρόνο με ορθάνοιχτες αγκαλιές. Φέτος στεναχωρέθηκαν που οι Ιταλοί ομοιοπαθούντες δεν ήρθαν.
      Οι Ιταλοί μας επιτέθηκαν και μας κατέκτησαν προ 70 ετών . Οι Τούρκοι έχουν να μας επιτεθούν (με εξαιρεση την ανεξάρτη Κύπρο) από το 1835.
      Γιατί να μην έχουμε και μ' αυτούς τις ίδιες σχέσεις όπως με τους Ιταλούς?
      Η μήπως απο τυχόν πόλεμο μόνο αυτοί θα κερδίσουν?

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.