#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
11/06/2010 13:41
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Προκαταρκτική εξέταση για τα περί πτώχευσης !!!



Είναι δυνατόν; :

Τη διενέργεια προκαταρκτικής εξέτασης, με αφορμή δημοσιεύματα στον Τύπο, περί πτώχευσης της ελληνικής οικονομίας, διέταξε η προϊσταμένη της Εισαγγελίας Πρωτοδικών κ. Ελένη Ράϊκου.

Αντικείμενο της έρευνας είναι να διαπιστωθεί αν, από ποιούς και για ποιο λόγο έχει διαπραχθεί το αδίκημα της διασποράς ψευδών ειδήσεων. Την έρευνα ανέλαβε να διενεργήσει πταισματοδίκης, ο οποίος έχει εντολή να της δώσει μορφή κατ' επείγοντος.

Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ

ΣΧΟΛΙΑ

  1. man8os avatar
    man8os 11/06/2010 13:47:02

    Πολιτικη παρεμβαση?

  2. Επώνυμος avatar
    Επώνυμος 11/06/2010 13:57:28

    Όταν έπρεπε να κινηθούν αυτεπαγγέλτως κατά του Παπακωνσταντίνου, που μιλούσε για Τιτανικό, όταν έπρεπε να κινηθούν και κατά του ΓΑΠ ακόμη, που μιλούσε για "πρόθυρα της χρεωκοπίας" κάμποσες εβδομάδες πριν αρχίσουν να ανεβαίνουν τα σπρεντς, όταν έπρεπε να κινηθούν κατά του ΓΑΠ που έκανε ρεντίκολο τη χώρα ανά τον κόσμο πότε με τα ανέκδοτα που οι ίδιοι εφεύρισκαν περί Greek Statistics και πότε επειδή κατηγορούσε τον Καραμανλή για τα "ψευδή στοιχεία" που έδινε στην Κομισιόν και κατηγορούσε ταυτόχρονα και το Μπαρόζο ότι έφταιγε επειδή "δεχόταν εν γνώσει του τα ψευδή στοιχεία" (!) και κατάφερε τελικά να πείσει τους πάντες ότι η Ελλάδα είναι αναξιόπιστη χώρα και ότι πάει για φούντο, τότε δεν καταλάβαν ότι διαπράττεται κάποιο αδίκημα.

    Τώρα που, μετά την τόση επιμονή του πρωθυπουργού της χώρας, το πράγμα έφτασε να γίνει αυτοεκπληρούμενη και ήδη σχεδόν αυτοεκπληρωθείσα προφητεία, ξαφνικά την πειράζει την ανεξάρτητη ελληνική δικαιοσύνη που όλοι μιλάνε για πτώχευση. Ε, τώρα πια μάγκες μου, το πράγμα δεν μαζεύεται. Όταν έπρεπε να κινηθείτε κατά των πραγματικών υπεευθύνων, δεν κινηθήκατε. Τώρα καθίστε να κάνετε προκαταρακτικές εξετάσεις και πείτε σε όλους τους Έλληνες να περάσουν από το γραφείο σας, γιατί πλέον για πτώχευση μιλάει ο ΚΑΘΕΝΑΣ!

    Γκέγκε;

    • Orestios avatar
      Orestios @ Επώνυμος 11/06/2010 14:07:05

      Συμφωνώ. Κανείς δεν ανησύχησε τότε που μιλούσαν για Τιτανικούς και χρεωκοπίας.
      Τώρα που όλα τα δεδομένα δείχνουν το αναπόφευκτο, τώρα τους πείραξε.
      Δικαιοσύνη κατά το δοκούν.
      Θα μπει κανένας φυλακή για διασπάθιση δημοσίου χρήματος?

    • mitsosms avatar
      mitsosms @ Επώνυμος 11/06/2010 21:28:38

      Άλλο ο καθένας και άλλο οι εφημερίδες και οι οικονομολόγοι. Το να μιλάμε εσύ και εγώ δεν έχει σημασία. Υπάρχουν όμως και αυτοί που επηρρεάζουν την κοινή γνώμη.

      • Μαρία avatar
        Μαρία @ mitsosms 12/06/2010 01:11:59

        Όπως ο ΓΑΠ! Αυτός μίλησε πρώτος για χρεωκοπία, όπλα πάνω στο τραπέζι και βαθιά λαρύγγια!... Μήπως να ξεκινούσε απ' το Μαξίμου την έρευνα ο πταισματιδίκης; Κι ας μην ξεχνάμε ότι η πλειοψηφία των ξένων οικονομολόγων τα βλέπει σκούρα τα πράγματα (οι δικοί μας δεν τολμάνε να μιλήσουν οι καημένοι γιατί υπάρχει και η ελληνική δικαιοσύνη όπως βλέπεις...) προτείνουν έξοδο απ' το ευρώ και αναδιάρθωση του χρέους! Άσε που δε χρειάζεται και νόμπελ Οικονομίας για να καταλάβεις ότι αργά ή γρήγορα τα δημοσιεύματα θα επαληθευτούν γιατί...δε βγαίνουνε τα δόλια τα κατσίκια μας!

  3. Sic transit gloria mundi avatar
    Sic transit gloria mundi 11/06/2010 14:03:44

    Αλλού (Αυστραλία, ΗΠΑ), 16χρονα κορίτσια συναγωνίζονται να κάνουν ολομόναχα το γύρο του κόσμου με ιστιοφόρο (και το πετυχαίνουν, ή αντέχουν σε κύματα ύψους 9 μέτρων, με σπασμένο κατάρτι).
    h**p://www.spiegel.de/reise/aktuell/0,1518,700080,00.html
    Εδώ το παρακμιακό "δυναμικό" τμήμα της κοινωνίας μας, καταγίνεται να σορτάρει την πατρίδα του (όταν δεν εκστασιάζεται μπροστά σε πορνοστάρ).
    Που θα πάει, και εδώ, θα έλθει η ώρα που οι σημερινοί 16ρηδες θα μας πάρουν όλους με τις πέτρες και με τα γιαούρτια. Και καλά θα κάνουν, να το κάνουν σύντομα.

    • man8os avatar
      man8os @ Sic transit gloria mundi 11/06/2010 14:07:42

      Μη τα λες αυτα! Τετοια ωρα δεν νομιζω να θελουμε δευτερο Δεκεμβρη!

      • Sic transit gloria mundi avatar
        Sic transit gloria mundi @ man8os 11/06/2010 14:09:42

        Δεκεμβριανά τους χρειάζονται, όχι Δεκέμβρης.
        Να φύγουν, να πάνε αλλού. Εκεί που έστειλαν τα λεφτά τους, καλά δεν είναι;

      • boanerges avatar
        boanerges @ man8os 11/06/2010 14:18:38

        Αγαπητέ "δεύτερος Δεκέμβρης" με το ΠΑΣΟΚ και τις ΜΚΟ στην εξουσία δεν γίνεται.Ούτε να το σκέφτεστε.
        Πανικός και ομίχλη θα γίνει από τον απλό Έλληνα μόνο αν του βάλουν χέρι στην τσέπη και εννοώ στις καταθέσεις.
        Σο δημόσιο όσο και να τους κόψουν πάλι κερδισμένοι είναι.
        Αυτοί που πραγματικά δουλεύουν ( με λίγα ή πολλά λεφτά) δεν έχουν επιρροή στα πράγματα.

      • Sic transit gloria mundi avatar
        Sic transit gloria mundi @ man8os 11/06/2010 14:21:58

        Τον αναρχογκλάμουρα με τη "ζούγκλα", τον παρακολουθείς τελευταία; Με τον Αντώναρο brother και τον Μανώλαρο! Και δεν κατάλαβες ακόμα τι "παίζει";

      • Sic transit gloria mundi avatar
        Sic transit gloria mundi @ man8os 11/06/2010 14:23:44

        Σιγά να μη δουλεύουν πραγματικά (αυτοί που υπονοείς, με τα λίγα ή πολλά λεφτά)! Μας δουλεύουν μόνο - και φοροδιαφεύγουν.

    • Sic transit gloria mundi avatar
      Sic transit gloria mundi @ Sic transit gloria mundi 11/06/2010 14:13:07

      Οι απόγονοι των μαυραγοριτών του 40 - 44, τώρα δεν γουστάρουν Γερμανούς: Oι καιροί άλλαξαν: Προτιμούν ως συνεργάτες τους κατόχους "γυμνών" CD's.

    • JOHNY F. avatar
      JOHNY F. @ Sic transit gloria mundi 11/06/2010 16:19:00

      εγραψες!

  4. Sic transit gloria mundi avatar
    Sic transit gloria mundi 11/06/2010 14:06:55

    Για πτώχευση μιλάνε προπάντων όσοι πονηροί έβγαλαν τα λεφτά τους έξω, με πρόθεση να επιστρέψουν και ν' αγοράσουν τα πάντα τζάμπα.
    Και οι χρήσιμοι ηλίθιοι που προσφέρονται για θύματα.

  5. Σαος avatar
    Σαος 11/06/2010 14:07:57

    Και αν πράγματι πτωχεύσει η χώρα τι θα έχει να πει η κ. Εισαγγελέας; Θα παρέμβει άραγε και γι' αυτούς που έκαναν δηλώσεις και ανέβαζαν τα spreads;

    • Επώνυμος avatar
      Επώνυμος @ Σαος 11/06/2010 14:25:11

      Εμ, ακριβώς εναντίον αυτών πρέπει να στραφεί.

      Κάθε φορά, ΚΑΘΕ ΦΟΡΑ, το ξαναγράφω, ΚΑΑΑΑΘΕ ΦΟΡΑ που μιλούσε ο ΓΑΠ για την οικονομία, από τότε που εκλέχθηκε μέχρι να μπούμε στο ΔΝΤ, ΚΑΘΕ ΦΟΡΑ λοιπόν που μιλούσε, ανέβαιναν στα σπρεντς.

      Συνεπώς, κυρα-εισαγγελέα, ξέρεις εναντίον ποιου πρέπει να στραφείς. Έχεις και αποδεικτικά στοιχεία την άνοδο των spreads.

  6. GSV avatar
    GSV 11/06/2010 14:14:54

    Δικτακτορια εχουμε και ξεκινησαν δικαστικη ερευνα για το ποιος μιλησε περι πτωχευσης? ο καθενας μεσα στη κοινωνια που δραστηροποιηται μπορει να λεει οτι θελει απο τη στιγμη που δεν βλαπτει τους συνανθρωπους του(δημοκρατια δεν εχουμε?)

    Και τις πετρες εαν ανασηκωσεις πτωχευση γραφουν απο κατω!

    Τωρα βεβαια οταν η κυβερνηση ειχε μεταμφιεστει σε Leonardo Di Caprio παρουσιαζοντας το εργο ΤΙΤΑΝΙΚΟΣ στους ευρωπαιους εταιρους αυτο δεν πιανεται.

    Εξαλου υπαρχει και ο νομος περι ευθυνης υπουργων.

    • Sic transit gloria mundi avatar
      Sic transit gloria mundi @ GSV 11/06/2010 14:16:40

      Δεν βλαπτει τους συνανθρωπους του; Καλέ τι μας λές;
      Δεν είναι συνάνθρωποι όσοι δεν "τα βγάλανε" στην Κύπρο;

      • GSV avatar
        GSV @ Sic transit gloria mundi 11/06/2010 14:41:57

        εννοω οτι ο απλος πολιτης τους φταιει που μιλαει για χρεωκοπια στα blogs και στα καφενεια? Ασχολουνται οι ξενοι επενδυτες με το τι λεει ο καθενας στο καφενειο?

        Οταν ακουν ομως την ιδια τη κυβερνηση να μιλαει για τιτανικους για χρεωκοπια τοτε υπαρχει το προβλημα. Διοτι υποτιθεται οτι η κυβερνηση μιας χωρας εκφραζει την επισημη σταση της και παρουσια της στο παγκοσμιο στερεωμα.

        Επειδη μενω στο εξωτερικο θυμαμαι τα ξενα μεσα μαζικης ενημερωσης μιλαγαν για χρεωκοπια της Ελλαδας πολυ πρωτου αντιλειφθουμε το μεγεθος του προβληματος στην Ελλαδα.

        και θυμαμαι οταν το ανεφερα αυτο σε μια συζητηση μου στην ελλαδα πριν 10 μηνες με θεωρησαν ακραιο.

        Ο καθε υποψηφιος επενδυτης αποφασιζει η οχι συμφωνα με τα επισημα στοιχεια που διαθετει η κυβερνηση μιας χωρας και οχι απο τις αποψεις του απλου πολιτη.

        Επομενως ειναι τουλαχιστον υποκριτικο να ψαχνουν αλλου για προπαγανδες περι χρεωκοπιας πρωτου ψαξουν τα του οικου τους.

        Το σχεδιο ηταν να παρουσιαστει η κυβερνηση σαν τον Μωυση, που εσωσε τους εβραιους απο βεβαιο αφανισμο οδηγοντας τους στη γη της επαγγελιας. Για να γινοταν αυτο ομως απαιτειτο η δημιουργεια μιας πολυς δησμενους καταστασεως.

        Και γιαυτο ολο αυτο το παιχνιδι με τιτανικους και τα λοιπα προκυμενου να οδηγηθει η χωρα σε αυτη τη κατασταση ωστε να εμφανισθουν οι σωτηρες και να τους εξυμνησει ο λαος. Αλλα τα πραγματα δεν πηγαν ακριβως οπως ηταν σχεδιασμενα. Τελικα οδηγουμαστε στην γη της λιμοκτονιας.

        Εγω σαν απλος πολιτης ακομα και αν πιστευω οτι θα χρεωκοπησουμε δεν εχω τη δυνατοτητα να συναντηθω με τους ομολογους στην ευρωπαικη κυβερνηση και να καταγγειλω οτι η προηγουμενη κυβερνηση εκρυβε το ελλειμα και παρουσιαζε πλασματικα στοιχεια και οτι βουλιαζει η οικονομια μας.

        ειναι τεραστια υποκρισια αυτο που γινεται

      • Sic transit gloria mundi avatar
        Sic transit gloria mundi @ Sic transit gloria mundi 11/06/2010 14:53:37

        Η προπαγάνδα χωρίς συμφέρον δεν είναι αξιόποινη πράξη. Είναι δημιούργημα είτε επιπολαιότητας είτε πολιτικού φανατισμού. Το αξιόποινο είναι η προπαγάνδα με κίνητρο το (οικονομικό) συμφέρον. Αυτήν πρέπει να ψάξουν οι εισαγγελείς: Όχι τους απλούς πολιτες που μιλούν για χρεωκοπια στα blogs και στα καφενεια, αλλά τις λόγω συμφέροντος πηγές διασποράς. Δύο είναι οι πηγές: Αφενός, οι εγχώριοι "ιμάντες μεταφοράς" χρηματοπιστωτικών ιδρυμάτων, που έχουν επενδύσει (κυριολεκτώ) στη χρεωκοπία - ή στη "διάλυση της Ευρωζώνης", αφετέρου εγχώρια "χοντρά πορτοφόλια" που βγήκαν και θέλουν να ξαναέλθουν με πολλαπλάσια αγοραστική ισχύ. Και χωρις να είμαι νομικός, έχω την εντύπωση ότι αυτό δεν είναι κάν πλημμέλημα, αλλά κακούργημα.

      • GSV avatar
        GSV @ Sic transit gloria mundi 11/06/2010 15:02:48

        σαφως και σε αυτο το πλαισιο συμφωνω μαζι σου απολυτα.

        Αλλα δεν ανεχομαι να προσπαθουν να με πεισουν οτι ειμαι τρελος.

        Αφου οι ιδιοι μιλαγατε κυριοι της κυβερνησης για καταστροφη της οικονομιας. Θυμαμαι ο υπουργος εργασιας σε μια εκπομπη καλεσμενος μιλαγε για σταση πληρωμων (χρεωκοπια δλδ).
        Και τωρα προσπαθουν να με πεισουν οτι καποιοι εξωκυβερνητικοι παραγοντες που εχουν συμφεροντα απο μια πιθανη χρεωκοπια της Ελλαδος διασπηρουν τετοια σεναρια. (αληθες ειναι και αυτο. Αλλα με ποιανου τις ευλογιες τα κανουν αυτα?)

        Αφου εσεις κυριοι δωσατε τροφη οι ιδιοι να το κανουν.

  7. archaeopteryx avatar
    archaeopteryx 11/06/2010 14:25:51

    Δεν κατάλαβα... Είμαστε στο ΔΝΤ. Μία στις 5 ειδήσεις σε οικονομικές εφημερίδες αφορούν την επιβεβαίωση΄ότι θα πάρουμε την επόμενη δόση δανείου. Τα δάνεια από ΔΝΤ-ΕΕ είναι με ενέχυρο την χωρα την ίδια. Το ΑΕΠ και οι προβλέψεις για το ΑΕΠ είναι δυσοίωνες, το τι βλέπει ο καθένας στην δουλιεά του το ξέρει. Χρωστάμε 300+ από τα μεγάλα. Ακούω δεν δίνουν πίσω ΦΠΑ. Έχουν στείλει μαύρα ραβασάκια στους ΟΤΑ της επαρχίας (επιτέλους). Η Lazard, εάν ερωτηθεί θα επιπεβαιώσει ότι η επίσημη στάση πληρωμων έχει τα εξής υπέρ και κατά και αλλιώς και αλλιώτικα.

    Να πάει η κυρία Ράϊκου να ρωτήσει την Lazard διότι έχει αρχίσει και κολλάει ο δρόμος από την πολλή @@@@@ία. Και την Εθνική να ρωτήσει. Άντ μην τρελλαθούμε.

    Ουσία, είμαστε χρεωκοπημένοι. Τύποις δεν είμαστε, αφου βρέθηκε, για την ώρα lender of last resort με κατι ενέχυρα νάαα (με το συμπάθειο κυρία μου). Η επαναδιαπράγμτευση του εξωτερικού χρέους είναι κατά 70% αναπόφευκτη και κατά 90% επιβεβλημένη. Αφήνω το 10% γιατί δεν είμαι αλάνθαστος. Επαναδιαπραγμάτευση μπορεί να γίνει χωρίς και με καθεστώς στάσης πληρωμών. Πάντα, η συνενοημένη ρύθμιση, είναι προτιμότερη από την καουμπόϊκη.

    Άκου Εισαγγελία Πρωτοδικών... Λες και εμείς δεν είμαστε αυτοί που πληρώνουν τον ΚΑΘΕ λογαιασμό. Την εισαγγελία ποιός την πληρώνει;

    Αν μαθευτεί αυτό έξω, θα ανέβει το επιτόκιο του δεκαετούς, "προσπάθεια φίμωσης στην Ελλάδα" χαχαχαχα.

    • Επώνυμος avatar
      Επώνυμος @ archaeopteryx 11/06/2010 14:27:20

      Πέστα ρε Αρχαίε, πέστα!

    • undercover gpr avatar
      undercover gpr @ archaeopteryx 11/06/2010 16:44:06

      Το ερώτημα είναι πόσο τις 100% haircut αντέχουν οι Γαλλογερμανικές τράπεζες , και απ' ότι δείχνουν τα πράγματα η έκθεσή τους δεν επιτρέπει και πολλά κουρέματα.

      Αν έχεις περισσότερες πληροφορίες θα χαρώ να τις ακούσω αλλά προς το παρόν , επειδή κανείς δεν μιλάει επ' αυτού , μπορώ να υποθέσω πως δεν αντέχουν και πολύ ψαλίδι οπότε αν δεν είμαστε διατεθημένοι να κυρήξεις τον πόλεμο στις Βρυξέλες/Σαρκοζύ/Μέρκελ πάμε λάου λάου και βλέπουμε.

      Είναι πάρα πολύ νωρίς για τριμερείς διαπραγματεύσεις που θα ήταν και το καλύτερο σενάριο αλλά για το μέλλον (πρώτα πρέπει να ρίξουμε το έλλειμα και μετά κάνουμε τους μάγκες).

      • undercover gpr avatar
        undercover gpr @ undercover gpr 11/06/2010 16:46:54

        Κι ο Σαμαράς που είναι σοβαρός άνθρωπος τα ίδια λέει αν δεν κάνω λάθος...

      • archaeopteryx avatar
        archaeopteryx @ undercover gpr 11/06/2010 16:52:41

        όταν τα πράγματα σφίξουν (αν σφίξουν) οι τράπεζες εξ ορισμού αντέχουν να χάσουν ότι ο πελάτης δεν έχει να δώσει. Το δυάρι στα Σέπόλια και τo ζούνταπ που δεν δουλέυει τους είναι άχρηστα. Εσύ φοβάσαι μην τα χάσεις και σκίζεσαι. Για τις μεγάλες δεν έιμαστε εμείς καθ εαυτοί το πρόβλημα, η Ισπανία είναι (που ίσως πάθει, άν πάθειο η Πορτογαλία, αν πάθουμε εμείς). Το εντελώς διεσταμμένο είναι ότι αν καταρρεύσει το σύμπαν, θα μας ...ξεχάσουν.

      • undercover gpr avatar
        undercover gpr @ undercover gpr 11/06/2010 17:01:23

        Φίλε μου , αν το ζητούμενό σου είναι να γλυτώσεις 15% και να εξοργίσεις την μισή Ευρώπη (γιατί οι συνέπειες ενός τέτοιου haircut θα είναι τραγικές για πολλά άλλα γειτονικά κράτη και τους πιστωτές τους οι οποίοι είναι κυρίως συν-Ευρωπαίοι) θα έλεγα ότι κοιτάς πολύ κοντόφθαλμα και δεν υπολογίζεις καθόλου σωστά μακροπρόθεσμες συνέπειες και για τους άλλους αλλά κυρίως για εμάς διότι δεν μας σώνει το 15%.

        Αυτά που λες προς το παρόν είναι και άκρως επικίνδυνα για την Ελλάδα γιατί ωθούν τη χώρα προς την έξοδο από το ευρώ αλλά και ως προς τις σχέσεις τις με τους εταίρους και ως προς την οικονομία και τις Ε.Ε

      • archaeopteryx avatar
        archaeopteryx @ undercover gpr 11/06/2010 17:04:01

        Ό,τι πεις, μαζί σου, να τα εξοφλήσουμε όλα. Μπορείς να ρυθμίσεις χωρίς να υπάρξει ζημιά, χωρίς να βγεις από το ευρώ, έχουν γραφτεί όλα αυτά εδώ, πριν 3-4-6 εβδομάδες.

      • undercover gpr avatar
        undercover gpr @ undercover gpr 11/06/2010 17:08:18

        Πότε ? Τώρα ή αφού ελαχιστοποιήσεις το έλλειμα ?

        Εκτός κι αν θες να δώσεις πάτημα στα φιλαράκια εξ Σαξονίας και τους φίλους τους τους καζινοκαουμπόιδες να καταστρέψουν όλη την αγορά κρατικών ομολόγων των υπολοίπων PIGS μαζί με το νόμισμα για να το παίξεις εσύ τσάμπα μάγκας.

      • archaeopteryx avatar
        archaeopteryx @ undercover gpr 11/06/2010 17:16:16

        Αφού σου είπα "ό,τι πεις" γιατί άγχεσαι;

      • undercover gpr avatar
        undercover gpr @ undercover gpr 11/06/2010 17:24:00

        Nice statement..
        Keep up the good work

        With kind regards
        Barack Obama Ltd

      • αλλενάκι avatar
        αλλενάκι @ undercover gpr 11/06/2010 17:26:26

        αν μη τι άλλο έχεις αυτογνωσία gpr undercover...

      • undercover gpr avatar
        undercover gpr @ undercover gpr 11/06/2010 18:09:21

        Εσύ ονειρεύεσαι ακόμα δραχμές ή συνήλθες από τον πανικό ?

        Ξέρω κάτι καλά παιδάκια από U.S που είναι έτοιμοι για φοβερές business σε τέτοια περίπτωση.

      • Sic transit gloria mundi avatar
        Sic transit gloria mundi @ undercover gpr 11/06/2010 21:29:07

        @ undercover, Αρχαίε και άλλοι,
        Το μεγάλο αγγούρι για το Τραπεζικό σύστημα Ευρωζώνης + Ελβετίας είναι όντως η Ισπανία: Όχι λόγω δημόσιου χρέους, αλλά ιδιωτικού, και κυρίως τραπεζών + στεγαστικών υποθηκών. Οι τιμές των ακινήτων έχουν πέσει 40 - 50 %. Η μισή Μαγιόρκα ειναι απούλητο καρά - γιαπί, στα μπετά, και δεν βλέπω να μπαίνει τούβλο ή πορτοπαράθυρο τα επόμενα 15 χρόνια. Completely American!
        Φοβού τους Ισπανούς, και όχι τόσο τους Έλληνες. Ο Τρισε και ο (διάδοχος τού) Στρός Κάν θα έχουν πολλή δουλειά με Ισπανικές τράπεζες, φοβάμαι.

    • αλλενάκι avatar
      αλλενάκι @ archaeopteryx 11/06/2010 18:19:35

      Πανικός; Λάθος "διάβασες" gpr...
      Χώρα που έχει ανεξαρτησία εκτύπωσης νομίσματος δεν πτωχεύει.
      Τώρα βέβαια είναι αργά.
      Πλην όμως δεν εξαρτάται από εμάς, αλλά από τη Γερμανία-Γαλλία.
      Είτε όμως το λένε ευρώ είτε δραχμή η υποτίμηση ειναι εδώ λόγω ακρίβειας. 1000 ευρώ το ΤΕΒΕ, 340.000 δρχ.

  8. enianos avatar
    enianos 11/06/2010 14:26:16

    Όλα τα δίκτυα παγκόσμια , οι χρηματοοικονομικές εταιρίες που μας υποβάθμισαν. Και όλοι αυτοί που δεν πληρώνονται αυτά που τους χρωστά το κράτος!

    • Sic transit gloria mundi avatar
      Sic transit gloria mundi @ enianos 11/06/2010 14:31:11

      Οι χρηματοοικονομικές εταιρίες, άν θυμάσαι, είναι οι ίδιες που έλεγαν ότι η Λήμαν Μπράδερς είναι υγιής εταιρία και τα αμερικανικά ακίνητα δεν είναι φούσκα. Τα δε "δίκτυα", λιβάνιζαν χρόνια αυτούς που φούσκωναν τη φούσκα. Τώρα πρέπει και να τους υποκλιθούμε;
      Όσο για τους άλλους "που δεν πληρώνονται αυτά που τους χρωστά το κράτος", μήπως αυτοί χρωστάνε πολύ περισσότερα στο κράτος (φόρους, ασφαλιστικές εισφορές);

  9. ALALOGIA avatar
    ALALOGIA 11/06/2010 14:32:55

    Πολή καλή κίνηση. Καλά ανακλαστικά της εισαγγελέα. Αντε γιατί η συνήθεια των Ελλήνων να αλληλοκατασπαράσσονται πρέπει να σταματάει και κάπου.

  10. Sic transit gloria mundi avatar
    Sic transit gloria mundi 11/06/2010 14:37:27

    Φαίνεται πάντως πώς έφυγε ο Σανιδάς (και δεν το είχα υπόψη μου).

  11. μαρκος avatar
    μαρκος 11/06/2010 14:47:45

    Πάλι θέλουν να σηκώσουν καπνό για να καλύψουν την πραγματικότητα.
    Το κάνουν με τις εξεταστικές, τους βγαίνει, το προχωρούν κατά το δοκούν.
    Όταν όλες οι εξουσίες νομοθετική, εκτελεστική, δικαστική είναι μια, μια «δικτατορική κλίκα» με μανδύα δημοκρατικό, μην περιμένετε τίποτα άλλο.

    Το σύστημα είναι βαριά άρρωστο, το μόνο του μέλημα είναι η συντήρηση και η αύξηση του πλούτου σε ατομικό επίπεδο.
    Δεν τους νοιάζει ούτε η κοινωνία ούτε η πατρίδα.
    Δουλεύουν μόνο στην προπαγάνδα παρέα με τα ΜΜΕ.

    Είναι μια αρκετά μεγάλη παρέα που δεν πρόκειται να υποχωρήσει στο γενικό καλό.
    Μας πολεμάνε με κάθε αθέμιτο μέσο.
    Έχει χαθεί κάθε ήθος.

    • ALALOGIA avatar
      ALALOGIA @ μαρκος 11/06/2010 14:53:36

      Έτσι είναι Μάρκο. Ας ελπίσουμε οτι η πρωτοβουλία της εισαγγελέως θα τους φρενάρει λίγο. Καιρός να νοιαστούμε εμείς για την κοινωνία.

      • μαρκος avatar
        μαρκος @ ALALOGIA 11/06/2010 16:57:59

        άλλα λέι η θειά μου άλλα ακούν τα αυτιά μου.

        "Ας ελπίσουμε οτι η πρωτοβουλία της εισαγγελέως θα τους φρενάρει λίγο" πους ακριβώς θα ...φρενάρει;

      • μαρκος avatar
        μαρκος @ ALALOGIA 11/06/2010 17:00:27

        ορθη επανάληψη.

        άλλα λέι η θειά μου άλλα ακούν τα αυτιά μου.

        “Ας ελπίσουμε οτι η πρωτοβουλία της εισαγγελέως θα τους φρενάρει λίγο” Ποιους ακριβώς θα …φρενάρει;

      • stel avatar
        stel @ ALALOGIA 11/06/2010 18:46:22

        Τα παπαγαλάκια Μαρκομ' τα παπαγαλάκια που για ίδιον όφελος διασπείρουν φήμες. Η θειαμ΄έχει ξεμωραθεί λιγάκι.

  12. Θραξ Αναρμόδιος avatar
    Θραξ Αναρμόδιος 11/06/2010 15:12:00

    Διασπορά ψευδών ειδήσεων έχουμε όταν κάποιος ισχυρίζεται πως έγινε κάτι που ΔΕΝ έγινε.

    Οχι όταν προβλέπει σε μικρότερο ή μεγαλύτερο βαθμό ότι ΘΑ γίνει κάτι.

    Στην χώρα που γέννησε το "ορθώς νοείν"...

    Ας απαγγείλουν τότε κατηγορίες εναντίον των αστρολόγων, καφετζούδων, χαρτορίχτρων και λοιπών οιονοσκόπων καθώς και σε κάθε έναν που προβλέπει άνοδο ή πτώση μετοχών, νίκη σε αγώνα ή πρωτάθλημα και τα συναφή.

    Σε όλους όσους λένε εδώ και χιλιάδες χρόνια ότι ήρθε ο θεός (ο δικός τους ο καθένας), ότι θα ξανάρθει, κλπ κλπ.

    Και κυρίως σε όλους τους πολιτικούς που αναφώνησαν "Θα νικήσουμε" και έπειτα καταποντίστηκαν στις εκλογές.

    Και κυρίως κυρίως σε δύο-τρεις κυρίους που μιλούσαν για "μείωση της εθνικής κυριαρχίας", για "Τιτανικό", για "δεν υπάρχει σάλιο"...

    Ακου ψευδείς ειδήσεις.
    Εχουμε τίποτε άλλο από ψευδείς ειδήσεις σε αυτή τη ζωή;

    Θραξ Αναρμόδιος

    • GSV avatar
      GSV @ Θραξ Αναρμόδιος 11/06/2010 15:17:44

      εχουμε Τζουλια... αλλοι δεν εχουν!

    • stel avatar
      stel @ Θραξ Αναρμόδιος 11/06/2010 18:52:32

      Μάλλον αναρμόδιος είσαι να διδάξεις ορθή νόηση. Το "Θα πτωχεύσουμε" στην συγκεκριμένη περίπτωση είναι η είδηση που διασπείρεται. Είδηση που παράγεται στο μυαλό του διασπείροντος με μιά συκγεκριμένη αλληλουχία υποκειμενικών υποθέσεων. Η υποκειμενικότητα της υπόθεσης είναι που την κάνει ψευδή είδηση.

      • Επώνυμος avatar
        Επώνυμος @ stel 11/06/2010 19:01:52

        Αυτή τη στιγμή υπάρχουν πολλά στοιχεία που, αντικειμενικώς, κάνουν την πτώχευση της Ελλάδας μια υπόθεση πιθανή στην πράξη. Πτώχευση θα έρθει όταν δεν θα μας δανείζουν πια. Δεν μας δανείζουν οι αγορές (το ξέρουμε ήδη) και αν δεν μας δώσει κάποια δόση το ΔΝΤ ή η ΕΕ, τότε είναι οριστικό (δηλαδή το ΔΝΤ και η ΕΕ μας έσωσαν από την πτώχευση στην οποία στην πράξη μας οδήγησε ήδη η κυβέρνηση Παπανδρέου μέσα σε ελάχιστους μήνες).

        Συνεπώς, το να μιλήσεις ΣΗΜΕΡΑ για πτώχευση δεν είναι διασπορά καμίας ψευδούς είδησης. Καθαρή υποκρισία.

        Διασπορά ψευδών ειδήσεων είναι να μιλάς για πτώχευση όταν δεν έχει τεθεί τέτοιο θέμα από κανέναν.

        Όταν δηλαδή ο ΓΑΠ είπε τις λέξεις "στα πρόθυρα της χρεωκοπίας" χωρίς να είναι στην πραγματικότητα η χώρα στα πρόθυρα της χρεωκοπίας, ΤΟΤΕ (έφτασε τώρα, επειδή, ακριβώς επειδή μιλούσε έτσι τότε ο ΓΑΠ), υπήρχε θέμα ψευδών ειδήσεων.

        Άρα, αν πρέπει να πάει κάποιος μέσα, αυτός είναι ο ΓΑΠ.

      • Θραξ Αναρμόδιος avatar
        Θραξ Αναρμόδιος @ stel 11/06/2010 21:15:35

        @stel

        Είμαι αναρμόδιος γενικώς. Ούτε καν ECDL έχω στην "ορθή νόηση". Ούτε βέβαια και κάποια άλλη πιστοποίηση.

        Γι' αυτό παίρνω μέρος σε δημόσιες συζητήσεις, ώστε να συμπληρώνω, δωρεάν, την ελλιπή γυμνασιακή μου μόρφωση. Δίδοντας την ευκαιρία αλλά και την ευχαρίστηση, σε άλλους πιο αρμόδιους από μένα να με διορθώνουν.

        Αμα δε σου πω και τι δασκάλους είχα! Τους χείριστους. Παλιοχαρακτήρες όλοι.

        Κι ως γνωστόν "μ' όποιον δάσκαλο καθίσεις..."

        Οχι να τολμήσω και να διδάξω κιόλας.

        Θραξ Αναρμόδιος (με υπεύθυνη δήλωση)

  13. archaeopteryx avatar
    archaeopteryx 11/06/2010 15:20:25

    Να πάνε και στην Bloomberg που την έχει κάθε επενδυτής του κόσμου, αυτή φταίει
    http://alkimosarchive.wordpress.com/2010/06/09/bloomberg-poll/

    • man8os avatar
      man8os @ archaeopteryx 11/06/2010 20:22:12

      Να κανουν μυνηση!

  14. Greg avatar
    Greg 11/06/2010 16:33:52

    Ξεχνάτε ότι αυτά τα πράγματα πρέπει να γίνονται ξαφνικά. Ουδείς εκτός του καθεστώτος πρέπει να πάρει χαμπάρι τί θα γίνει στο άμεσο μέλλον γιατί χαλάει η συνταγή. Όπως γινόταν με τις υποτιμήσεις της δραχμής, όταν ειδοποιούσαν τους κολλητούς τους να κάνουν συνάλλαγμα, βγάζοντας αστρονομικά ποσά από την μια μέρα στην άλλη.

  15. undercover gpr avatar
    undercover gpr 11/06/2010 16:34:18

    Έχει κανείς αντίθετη άποψη στο ότι : οι φήμες περί πτώχευσης δυσκολεύουν περισσότερο την ανάκαμψη της οικονομίας μας ?

    Σοβαρευτείτε.

    ΥΓ Επώνυμε , που είσαι και των οικονομικών , για τσέκαρε και κανένα διάγραμμα για τα έσοδα του δημοσίου και σύγκρινέ τα με των υπολοίπων PIGS.

    Άντε γιατί κι ο "τσαμπαμαγκισμός" κούρασε.

  16. neconom avatar
    neconom 11/06/2010 16:36:43

    Παιδιά, κοιτάχτε τι βρήκα! Υποτροφίες για σπουδές σε κολλέγιο, τις δίνουν σε δήμους της αττικής. Check το link
    http://www.medcollege.edu.gr/Listing.aspx?LangID=69&CityID=7dfa4e65-eed4-4691-b653-890ff0991a93&FolderID=56427f7a-b591-421b-8c16-3b3ecc37cd9b&PageNo=0&EntityID=a1ade939-7220-4d64-ba5b-08753254ec0f

  17. Greg avatar
    Greg 11/06/2010 16:42:29

    Σοβαρευτείτε, ακόμη και αν ο πρωθυπουργός και ο ΥΠΟΙΚ μιλούν για χρεοκοπία, εσείς πρέπει να το διαψεύδετε γιατί το δημόσιο χάνει έσοδα. Δεν το καταλαβαίνετε ότι υπονομεύετε την οικονομία;

    • GSV avatar
      GSV @ Greg 11/06/2010 16:48:48

      εδω την οικονομια την υπονομευει η ιδια η κυβερνηση ο κοσμος σε πειραξε?

      οταν ο συνταξιουχος ακουει οτι θα χασει το 50% της συνταξης του, οταν ο δημοσιος υπαλληλος μαθαινει οτι καταργονται τα δωρα και μειωνονται οι μισθοι, οταν βλεπεις την βενζινη να κοντευει να φτασει 2 ευρω τι πρεπει να πεις?

      ΠΑΜΕ ΚΑΛΑ !!

    • archaeopteryx avatar
      archaeopteryx @ Greg 11/06/2010 16:53:48

      είμαστε ...αναρχικοί! χαχαχαχα

    • Γιάννης avatar
      Γιάννης @ Greg 11/06/2010 16:56:01

      Όταν υπάρχουν απλήρωτοι δημόσιοι υπάλληλοι, όταν δεν πληρώνουμε τους κατασκευαστές, όταν δεν πληρώνουμε τα φάρμακα για τα νοσοκομεία, όταν παρακρατούμε το ΦΠΑ και την επιστροφή φόρου,
      ΜΗΠΩΣ λέγεται αυτό ΣΤΑΣΗ ΠΛΗΡΩΜΩΝ.
      Τους μόνους που πληρώνουμε είναι τους δανειστές και τους τόκους τους.
      Αν γνωρίζουμε την πραγματικότητα είναι η καλύτερη άμυνα.

    • stel avatar
      stel @ Greg 11/06/2010 18:55:24

      Αυτο το χαχα Αρχαιοπτέρυγα είναι που χαρακτηρίζει τον αλληλοσπαραγμό των Ελλήνων. Ενα χαχα και τίποτα πέρα από αυτό.

  18. αλλενάκι avatar
    αλλενάκι 11/06/2010 17:10:06

    Η πρωτοβουλία είναι κίνηση αμυντική και φιμώματος.
    Έχουν επίγνωση της προδοσίας της Ελλάδας οι νεο-Τσολάκογλου.

    • tiramola avatar
      tiramola @ αλλενάκι 11/06/2010 17:47:23

      Έλεος ρε αλλενάκι με την προδοσία της Ελλάδας....
      Θα καταντήσετε γραφικοί
      Έλεος, δεν βλέπεις τι γίνεται γύρω σου?
      Δεν βλέπεις ότι το έργο Ελλάς παίζεται σε όλο τον Ευρωπαικό νότο?
      Το ΔΝΤ δεν είναι μόνο στη χώρα μας, είναι σε όλη την ΕΕ για "τεχνική υποστήριξη".
      Όλοι οι ανίκανοι ηγέτες-γλάστρες των κρατών της ΕΕ τα ίδια μέτρα σε βάρος των πολιτών τους παίρνουν.

      • δρόμος avatar
        δρόμος @ tiramola 11/06/2010 18:40:35

        οι γραφικοί είναι διατηρητέοι
        οι προδότες στο Γουδή

      • Επώνυμος avatar
        Επώνυμος @ tiramola 11/06/2010 19:03:46

        Όχι τιραμόλα, το ΔΝΤ είναι μόνο στη χώρα μας. Οι άλλοι δανείζονται από τις αγορές.

        Γραφικός είσαι εσύ, με τον τρόπο που υπερασπίζεσαι τα ανυπεράσπιστα, αλλά τόσον καιρό προφανώς δεν το έχεις καταλάβει.

  19. ΠΑΝΑΓΟΣ avatar
    ΠΑΝΑΓΟΣ 11/06/2010 17:26:05

    http://www.youtube.com/watch?v=35UnkTdPhO0

    Προκαταρκτική για όλη το υπουργικό συμβούλιο..
    Προδότες, άθλιοι, γελοίοι,βαποράκια,δοσίλογοι.

    • stel avatar
      stel @ ΠΑΝΑΓΟΣ 11/06/2010 18:58:28

      Έχεις πικρα μεγάλη εσύ!

  20. panos33 avatar
    panos33 11/06/2010 17:37:35

    στην δημοκρατια εξ οσων ειμαι ικανος να γνωριζω εισαι ελευθερος να μιλας να ανταλασεις αποψεις,και οι δεκτες των οσων λες να σε κρινουν και να σε δεχονται η να σε αποριπτουν,
    οποτε το να παρεμβαινει το δικαστικο σωμα επειδη ας πουμε εγω ειμαι παραλογος η παραφρων και λεω οτι μου κατεβει δεν ειναι και πολυ δημοκρατικο....αλλωστε δεν υπηρξε καποιο διαγγελμα απ οσο δυναμαι να γνωριζω,μονο φημες, σχολια και σκορπιες σκεψεις
    αν ποινικοποιησουμε και τις σκορπιες σκεψεις και τις ανταλαγες αποψεων.......ο πατακος θα αρχισει να μοιαζει μιρακιο....

    • stel avatar
      stel @ panos33 11/06/2010 18:57:39

      Δεν έχεις ακούσει τίποτα για δεοντολογία, για τον τύπο σαν τέταρτη εξουσία, για, για...

  21. Greg avatar
    Greg 11/06/2010 19:02:00

    stel says:
    "Το “Θα πτωχεύσουμε” στην συγκεκριμένη περίπτωση είναι η είδηση που διασπείρεται. Είδηση που παράγεται στο μυαλό του διασπείροντος με μιά συκγεκριμένη αλληλουχία υποκειμενικών υποθέσεων. Η υποκειμενικότητα της υπόθεσης είναι που την κάνει ψευδή είδηση"

    Καθαρή ανοησία. Το "Θα πτωχεύσουμε" στην συγκεκριμένη περίπτωση δεν είναι ΕΙΔΗΣΗ είναι ΕΚΤΙΜΗΣΗ. Ψευδής είδηση θα ήταν το εξής: "Μου είπε ο διοικητής της ΤτΕ ότι θα πτωχεύσουμε" χωρίς βέβαια να το έχει πει.

    • Επώνυμος avatar
      Επώνυμος @ Greg 11/06/2010 19:04:41

      Σωστό και αυτό που λες. Πολύ σωστό θα έλεγα.

    • stel avatar
      stel @ Greg 11/06/2010 19:05:29

      Καθαρή μ@λ@κία. Οταν το "θα πτωχεύσουμε" φύγει και κυκλοφορεί κανείς δεν εξετάζει από πιά χείλη βγήκε. Εχει γίνει ψευδής είδηση.

      • Επώνυμος avatar
        Επώνυμος @ stel 11/06/2010 19:10:03

        Μου αρέσει το επίπεδο των επιχειρημάτων σου.

        Το "έτσι όπως πάμε θα πτωχεύσουμε" είναι εκτίμηση. Το "θα πτωχεύσουμε, το ξέρω από πρώτο χέρι" είναι ψευδής είδηση. Αν κάποιοι έχουν μια συνολική πεποίθηση ότι πάμε για πτώχευση, όπως σχεδόν όλοι πια στην Ελλάδα και στο εξωτερικό, τότε εξακολουθεί να είναι εκτίμηση, καταστροφική μεν, αλλά εκτίμηση. Καμία δικαιοσύνη δεν μπορεί να κάνει κάτι για να τους αλλάξει γνώμη. Το φρόνημα δεν τιμωρείται, ξέρεις, εδώ και κάτι δεκαετίες στην Ελλάδα.

        Αν δεν είχε ξεκινήσει ο δικός σου τις ανοησίες περί πτώχευσης από τις αρχές Νοεμβρίου κιόλας ("πρόθυρα της χρεωκοίας", η "οικονομία στην εντατική", "δεν υπάρχει σάλιο" κλπ.), τότε δεν θα υπήρχε τώρα αυτή η πεποίθηση στον κόσμο. Συνεπώς, θα πρέπει να μέμφεσαι τον Γιωργάκη, αν όλοι σήμερα μιλούν για πτώχευση.

      • stel avatar
        stel @ stel 11/06/2010 19:14:52

        Κατ αρχήν δεν είναι δικός μου. Μπορεί να σε βολεύει να το λές αυτό πιστός στην κατάπτυστη λογική "οποιος δεν είναι μαζίμου είναι εναντίον μου".
        Οταν, αυτός που κάνει την εκτίμηση(με δεδομένη την υποκειμενικότητα) έχει δύναμη στην ενημέρωση του κοινού, πάμε σε διασπορά ψευδούς είδησης.

      • Επώνυμος avatar
        Επώνυμος @ stel 11/06/2010 19:16:54

        Την "κατάπτυστη λογική" αυτή τη χρησιμοποιείς εσύ, όχι εγώ.

        Περισσότερη "δύναμη στην ενημέρωση του κοινού" από τον υπεύθυνο πρωθυπουργό μιας χώρας, για ένα τέτοιο ζήτημα όπως για το αν βρισκόμαστε "στα πρόθυρα της χρεωκοπίας", εγώ δεν ξέρω κανέναν.

        Αν συμφωνείς να συλληφθεί πάραυτα ο Γιωργάκης, που πρώτος μίλησε για χρεωκοπία, πάω πάσο. Συμφωνείς;

  22. stel avatar
    stel 11/06/2010 19:03:04

    Αισιόδοξοι για τις εξελίξεις στην Ελλάδα εμφανίζονται οι αξιωματούχοι της Ευρωπαϊκής Κεντρικής Τράπεζας (ΕΚΤ), εκτιμώντας ότι οι προοπτικές για την ελληνική οικονομία έχουν βελτιωθεί και πως τα μέτρα της κυβέρνησης βρίσκονται προς τη σωστή κατεύθυνση.

    Μιλώντας χθες το βράδυ στο συνέδριο του Institute of International Finance στη Βιέννη, ο πρόεδρος της ΕΚΤ Ζαν-Κλοντ Τρισέ τόνισε ότι υπάρχουν ενδείξεις πως η εκτέλεση του προϋπολογισμού στην Ελλάδα τους πρώτους πέντε μήνες του 2010, παρά την επώδυνη ύφεση, έχει δρομολογηθεί σωστά.
    -------------
    Εδώ υπάρχει ένας προφανής φόβος. Μπας και τα καταφέρει ο Γιωργάκης και πώς θα πάρουμε την κουτάλα ξανά τότε. Μερικοι προτιμουν να πάμε καταδιαολου πρα να τα καταφέρει το Πασοκ. Μια ζωή Εφιάλτες παράγονται στην ημετέρα πατρίδα.

    • Επώνυμος avatar
      Επώνυμος @ stel 11/06/2010 19:06:18

      Ο φόβος είναι μήπως δεν τα καταφέρει. Βασικά, για να χρησιμοποιήσω σωστά ελληνικά: Ο φόβος είναι ΟΤΙ δεν θα τα καταφέρει.

      Από κει και πέρα, αν εύχομαι κάτι για τη χώρα, είναι να φύγει ο Παπανδρέου με οποιονδήποτε τρόπο είναι δυνατόν, ώστε η επόμενη κυβέρνηση να καταργήσει το λαθρονομοσχέδιο. Για να φύγει το λαθρονομοσχέδιο, προτιμώ και πτώχευση ακόμη να υποστούμε.

      Τα υπόλοιπα περί κουτάλας θα έλεγα ότι κρίνετε εξ ιδίων τα αλλότρια οι Πασόκοι.

      • stel avatar
        stel @ Επώνυμος 11/06/2010 19:09:46

        Μεσα σε όλα αυτά θέλεις και εκλογές. Δεν είσαι σοβαρός καθόλου. Προσωπικά θα προτιμούσα να τα καταφέρει αυτός που είναι επάνω αυτή τη στιγή και ας παραλάβει μετά ο οποιοσδήποτε Σαμαράς. Αντε γιατί η ομάδα έχει κυριέψει τη σκέψη και λογική σου.

      • Επώνυμος avatar
        Επώνυμος @ Επώνυμος 11/06/2010 19:12:35

        Δεν είπα ότι θέλω εκλογές. Θέλω να φύγει το λαθρονομοσχέδιο. Είναι πολύ πιο σημαντικό από το να μην πτωχεύσουμε. Αν για να φύγει το λαθρονομοσχέδιο πρέπει να γίνουν εκλογές, να γίνουν. Κι αν πτωχεύσουμε, θα δουλέψουμε, θα παράγουμε πλούτο και θα ξεπτωχεύσουμε. Ενώ αν ελληνοποιηθούν ένα εκατομμύριο μουσουλμάνοι αφροασιάτες, αυτοί μετά δεν φεύγουν με τίποτα, ούτε θα ελληνοποιηθούν ποτέ στην ψυχή - ούτε αυτοί ούτε τα παιδιά τους. Με όσα κακά συνεπάγεται αυτό για την κοινωνία και για τη χώρα.

      • stel avatar
        stel @ Επώνυμος 11/06/2010 19:16:22

        Δηλαδή όταν λές "είναι να φύγει ο Παπανδρέου με οποιονδήποτε τρόπο είναι δυνατόν" δεν ένοείς εκλογές; Τι έχεις στο μυαλό σου άραγε;

      • Επώνυμος avatar
        Επώνυμος @ Επώνυμος 11/06/2010 19:17:25

        Λέω να φύγει το λαθρονομοσχέδιο. Δεν είπα για εκλογές. Μάθε να διαβάζεις και μετά πούλα ύφος.

      • stel avatar
        stel @ Επώνυμος 11/06/2010 19:48:25

        Εχω απαντήσει πιό κάτω:
        Μάλλον προτιμάς να ενημερώνεσαι για την κατάσταση της χώρας από τα παπαγαλάκια.

    • Γιάννης avatar
      Γιάννης @ stel 11/06/2010 19:13:26

      Αυτά είναι προνόμια του ΠΑΣΟΚ.
      Ή είμαστε εξουσία ή διαλύουμε τη χώρα.

      • Επώνυμος avatar
        Επώνυμος @ Γιάννης 11/06/2010 19:14:31

        Έτσι ακριβώς.

    • Dimi avatar
      Dimi @ stel 11/06/2010 19:57:13

      @ stel

      Eίσαι ενήμερος για το τι πρόκειται να συμβεί την ημέρα των εκλογών,
      εάν τολμήσουν να εμφανισθούν οι «ελληνοποιημένες μαϊμούδες»
      γιά να ψηφίσουν και ν'αλλοιώσουν τα εκλογικά αποτελέσματα υπέρ
      Μineiko???

      Αν δεν είσαι, ρώτα να μάθεις!..

  23. Greg avatar
    Greg 11/06/2010 19:10:55

    ΕΙΔΗΣΗ ΕΙΝΑΙ ΚΑΤΙ ΠΟΥ ΗΔΗ ΕΧΕΙ ΓΙΝΕΙ. ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΘΑ ΓΙΝΕΙ ΕΙΝΑΙ ΕΚΤΙΜΗΣΗ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΕΙΔΗΣΗ.

  24. CRAZY DOCTOR avatar
    CRAZY DOCTOR 11/06/2010 19:12:00

    ΣΥΓΧΑΡΗΤΡΙΑ ΣΤΗΝ ΕΙΣΑΓΓΕΛΕΑ. βγαινει το καθε οννεδακι και απο τον καημο που εμεινε αδιοριστο,. διασπειρει φημες καταστροφης ....και τρεχουν οι γιαγιάδες να βγαλουν τις καταθεσεις, να καταστραφει τελείως η ελλάδα. ετσι πρεπει να συμβαινει και σε φημες περι σεισμων,2ας παρουσίας κ.α.

    • Επώνυμος avatar
      Επώνυμος @ CRAZY DOCTOR 11/06/2010 19:14:03

      Ο πρωθυπουργός που ψήφισες μίλησε πρώτος για χρεωκοπία. Συνεπώς, ναι, συγχαρητήρια στον εισαγγελέα, με την προϋπόθεση ότι θα κατονομάσει τον πραγματικό υπεύθυνο: Γεώργιο Ανδρέα Παπανδρέου.

  25. ΒΙΣ avatar
    ΒΙΣ 11/06/2010 19:18:34

    Τωρα θα τους δώσουν και την αγορά της Κυψέλης να πουλάνε "χειροτεχνήματα" οι λαθρομετανάστες.
    Δεν ήξερα ότι τις τσάντες LV μαϊμού και τα κινέζικα ρολόγια τα φτιάχνουν με τα χεράκια τους οι Σενεγαλομπαγκλαντέζοι. Χρυσοχέρηδες, φτου τους, και δεν τους φαίνεται. Πάνε για βραβείο ευρεσιτεχνίας.
    "Μηδενική ανοχή στη λαθρομετανάστευση" είχε πει προεκλογικά ο κουτοπόνηρος ιός Παπανδρέου.

  26. Επώνυμος avatar
    Επώνυμος 11/06/2010 19:18:40

    Ενώ εσύ!

  27. Γιάννης avatar
    Γιάννης 11/06/2010 19:19:03

    Σίγουρα δεν είναι σωστό να δημιουργούμε πανικό, αλλά πρέπει να εξετάζουμε όλα τα ενδεχόμενα.
    Οσό για τις αναφορές σε ΟΝΝΕΔ και διορισμούς εχω να πω ότι μόνο ένας χαζός και εκτός πραγματικότητας που ενημερώνεται από τα κανάλια, δεν καταλαβαίνει ότι το ΠΑΣΟΚ δημιούργησε στρατό με Δημοσίους Υπαλλήλους.

    • stel avatar
      stel @ Γιάννης 11/06/2010 19:46:43

      Ηταν ακτικειμενική η ΝΔ, φαίνεταιήταν οι μόνοι που δούλευαν.

  28. stel avatar
    stel 11/06/2010 19:22:36

    Σοφιστίες της κακιάς ώρας. Αν η σύληψη του Γιωργάκη βοηθούσε( αντικειμενικά και όχι με τη μορφή ψευδούς είδησης) την Ελλάδα να βγεί από το λούκι συμφωνώ. Δεν είμαι ποδοσφαιρόφιλος είμαι με την ομάδα που κερδίζει(κάνει έργο)

  29. Greg avatar
    Greg 11/06/2010 19:23:40

    stel, άνοιξε κανένα βιβλίο, αν ίσχυε το σκεπτικό σου, δεν θα υπήρχε Τύπος. Κάθε μέρα γράφονται δεκάδες άρθρα με εκτιμήσεις για δεκάδες θέματα, για το πότε θα γίνουν εκλογές, ποιος θα κερδίσει το πρωτάθλημα, για την άνοδο της στάθμης της θάλασσας κτλ.

  30. stel avatar
    stel 11/06/2010 19:23:44

    Δηλαδή όταν λές “είναι να φύγει ο Παπανδρέου με οποιονδήποτε τρόπο είναι δυνατόν” δεν ένοείς εκλογές; Τι έχεις στο μυαλό σου άραγε;
    κάνεις και τον χαζό τώρα:

  31. Επώνυμος avatar
    Επώνυμος 11/06/2010 19:25:46

    Σοφιστείες γιατί; Σοφιστεία υπάρχει όταν υπάρχει σφάλμα τυπικής λογικής ("το μπουζούκι είναι όργανο", "Ο Επιμενίδης είπε ότι όλοι οι Κρητικοί είναι ψεύτες" κλπ.). Ποιο είναι εδώ το σφάλμα τυπικής λογικής σε αυτά που σου λέω; Άλλο βέβαια το να μην έχεις τι να απαντήσεις.

    Όσον αφορά το να συλληφθεί ο ΓΑΠ, τώρα είναι αργά για να σταματήσει το κακό που ξεκίνησε, μπορεί όμως αν μπει μέσα α) να τεθούν οι βάσεις για να ανατραπεί η κακή εικόνα που από προσωπικό κόμπλεξ έχει δημιουργήσει εις βάρος της χώρας με κάθε δυνατή δυσφήμηση και β) θα είναι άριστος παραδειγματισμός για όποιον επόμενο αποτολμήσει τέτοια εγκληματική διαχείριση της οικονομίας.

  32. stel avatar
    stel 11/06/2010 19:25:52

    Και σε σένα δεν λέει τίποτα η λέξη δεοντολογία φαίνεται. Στα βιβλία είμαι τα τελευταία 50 χρόνια.

    • stel avatar
      stel @ stel 11/06/2010 19:37:36

      Μάλλον προτιμάς να ενημερώνεσαι για την κατάσταση της χώρας από τα παπαγαλάκια.

    • Επώνυμος avatar
      Επώνυμος @ stel 11/06/2010 19:44:40

      Αλήθεια, για πες μας εσύ πώς κρίνεις τη στάση του υπεύθυνου πρωθυπουργού της χώρας να μιλήσει πρώτος για "πρόθυρα της χρεωκοπίας" και μετά μιλάμε για παπαγαλάκια.

      Οι υποστηρικτές του αρχιπαπαγαλακίου της Goldman Sachs, της κυβέρνησης που υπόθαλψε, αν δεν προκάλεσε, το σκάνδαλο Τ+10 που έσπρωξε τη χώρα ακόμη πιο γρήγορα στον όλεθρο του ΔΝΤ, δεν έχετε δικαίωμα να λέτε ΚΟΥΒΕΝΤΑ για παπαγαλάκια!

  33. panos33 avatar
    panos33 11/06/2010 19:26:15

    αν κανω λαθος συγχωρεσε με αλλα αυτες οι αποψεις διακινουνται
    μεσω blogg και οχι καποιου επισημου μμε,θυμισου και τις δηλωσεις του πεταλωτη που προσπαθησε να μαζεψει, και θα καταλαβεις για ποιους χτυπαει η καμπανα....

  34. tiramola avatar
    tiramola 11/06/2010 19:26:26

    Έγιναν εκλογές αν θυμάσαι με τον πρώην να φεύγει τρέχοντας αντί ως πατριώτης που τον εμφανίζετε να μείνει να το παλέψει.
    Και όχι μόνον αυτό, αλλά και σε σκαστές περιπτώσεις σκανδάλων αποχωρούσε η πλειοψηφία στη βουλή μέχρι που στο τέλος την έκλεισε και νύκτα προκαλώντας την αηδία των πολιτών και υπονομεύοντας στην ουσία την κοινωνική συνοχή που χρειάζεται γαι μία πανεθνική προσπάθεια.
    Αυτή είναι η προσφορά της καραμανλικής περίοδου στη χώρα.
    Να τους χαίρεστε...

  35. Επώνυμος avatar
    Επώνυμος 11/06/2010 19:28:49

    Θα μπορούσε να εκλέξει η κοινοβουλευτική ομάδα του ΠΑΣΟΚ άλλον πρωθυπουργό. Δεν με νοιάζει ποιον και πώς. Εγώ αν ήμουν βουλευτής ΠΑΣΟΚ θα έθετε θέμα εμπιστοσύνης στην κυβέρνηση με όλα αυτά που έχουν γίνει. Αν πάρει το ελικόπτερο ένα βράδυ και φύγει, τότε εμένα μου φτάνει.

    Τα υπόλοιπα είναι δικά σου εφευρήματα για να ασχολούμαστε με κάτι που δεν είπα, ώστε να μην ασχοληθείς με αυτά που είπα.

    Κλασική τακτική των σπάμερς της μπλογκόσφαιρας. Αλλά δεν θα σας περάσει.

  36. stel avatar
    stel 11/06/2010 19:33:06

    Επώνυμε μη σφίγκεσαι, άσε λίγο το μυαλό σου ελεύθερο δεν θα κάνουμε εδώ μάθημα για την ένοια της σοφιστείας. Αν δεν μπορείς να διακρίνεις την διαφορά που έχει μια είδηση που εκφέρεται απο εκλεγμένα χείλη απο μιά που διασπείρεται, τι να τους κάνεις πιά τους ορισμούς.
    Τα περι κακής εικόνας τα βλέπεις με τα κομματικά σου γυαλιά.

    • Επώνυμος avatar
      Επώνυμος @ stel 11/06/2010 19:37:20

      Πάρε διάβασε διεθνή τύπο και μετά μίλα για κομματικά γυαλιά. Όποιο άρθρο αναφέρεται στην Ελλάδα αναφέρεται ταυτόχρονα και στην πιθανότητα χρεωκοπίας.

      Μόλις έβαλα τις λέξεις Greece και default στο Google. Μου γύρισε 15.700.000 αποτελέσματα!

      Αλλά έτσι γίνεται όταν από τον υπεύθυνο πρωθυπουργό της χώρας ξεκινά η διασπορά αυτών των ψευδών ειδήσεων.

      Μιλάς εσύ για κομματικά γυαλιά, αλλά δεν μας είπες ακόμη πώς κρίνεις την κίνηση του υπεύθυνου πρωθυπουργού της χώρας να μιλήσει ΠΡΩΤΟΣ για χώρα "στα πρόθυρα της χρεωκοπίας".

    • Επώνυμος avatar
      Επώνυμος @ stel 11/06/2010 19:38:10

      Όσο για "μάθημα για την έννοια της σοφιστείας", φυσικά και θα κάνουμε μια που δεν γνωρίζεις τι είναι σοφιστεία και πετάς απλώς μια αρλούμπα επειδή δεν έχεις να πεις κάτι άλλο.

  37. Επώνυμος avatar
    Επώνυμος 11/06/2010 19:34:17

    Αν έστελνες τις ίδιες διαμαρτυρίες στον υπεύθυνο πρωθυπουργό της χώρας όταν μιλούσε για "πρόθυρα της χρεωκοπίας" θα μπορούσαμε να πούμε ότι δεν πάσχει η δική σου δεοντολογία. Αν δεν τις έστειλες και σε έπιασε τώρα ο καημός, τότε πάσχει και πάρα πολύ η δική σου δεντολογία.

    Στο σπίτι του κρεμασμένου δεν μιλούν για σκοινί.

  38. stel avatar
    stel 11/06/2010 19:34:57

    Η να φύγει με τη μέθοδο Καραμανλή. Για βγάλε τα κομματικά σου γυαλιά. θα χαλάσεις τα μάτια σου.

  39. CRAZY DOCTOR avatar
    CRAZY DOCTOR 11/06/2010 19:36:06

    και μολις τον βρηκε η ΝΔ ,μια χαρα αρχισε να αντικαθιστα τους πρασινους τεμπεληδες με μπλε.....αιντε μιλάτε κιόλας

  40. Γιάννης avatar
    Γιάννης 11/06/2010 19:36:13

    και για την Εθνική Κυριαρχία !

  41. panos33 avatar
    panos33 11/06/2010 19:37:08

    νομιζω εχει δικιο ο stel για αυτο λοιπον να προτεινουμε στον εισαγγελεα της χωρας να κινηθει εναντιων του james kameron σκηνοθετη του 2012 οπως επισης εναντιων και οσων εχουν ζωηρη φαντασια και μιλανε για εξωγηινους και καθε λογης σεναρια,αυτα και αν ειναι διασπορα ψευδων ειδησεων!!

    • stel avatar
      stel @ panos33 11/06/2010 19:39:25

      Ναι αγοράκι μου, αν τα λεγόμενα για εξωγήινους προκαλούσαν πανικό με συνέπειες στην οικονομία και στην κοινωνία.

    • Επώνυμος avatar
      Επώνυμος @ panos33 11/06/2010 19:45:38

      Του εξωγήινους τους θέλεις φυλακή, για το ΓΑΠ μόνον δεν μας είπες τι να τον κάνουμε που ΠΡΩΤΟΣ αυτός ξεκίνησε την ιστορία με τις ψευδείς ειδήσεις.

    • stel avatar
      stel @ panos33 11/06/2010 19:53:14

      Πιπιλάμε καραμελίτσα τώρα. Υπάρχει κάτι ανίκητο, δεν χρειάζεται να το πώ, το ξέρετε.
      .
      .
      .
      .
      Συνεχίζεται σε άλλη ανάρτηση.

  42. Γιάννης avatar
    Γιάννης 11/06/2010 19:39:29

    Πότε έγινε αυτό ;
    Από τα κανάλια ενημερώνεσε;
    Μπράβο μεγάλε.

  43. Επώνυμος avatar
    Επώνυμος 11/06/2010 19:41:39

    Όταν αποδέχομαι ως πολίτης την εκδοχή της εκλογής καινούργιου πρωθυπουργού από τον κυβερνών κόμμα, τότε δεν έχω κομματικά γυαλιά. Αντιλαμβάνομαι ότι κάτι πρέπει να πεις, αλλά αυτό που λες μόνο και μόνο για να το πεις δεν "βγαίνει", πώς να το κάνουμε.

    Αλήθεια, δεν μου απάντησες ακόμη, εσύ που δεν έχεις κομματικά γυαλιά, για το πώς κρίνεις την κίνηση του υπεύθυνου πρωθυπουργού της χώρας να μιλήσει πρώτος για χώρα "στα πρόθυρα της χρεωκοπίας".

  44. Επώνυμος avatar
    Επώνυμος 11/06/2010 19:42:57

    Για την ακρίβεια, αυτό που έκανε η ΝΔ ήταν να μονιμοποιήσει όλους τους πράσινους συμβασιούχους. Όχι μόνον δεν τους αντικατέστησε, αλλά τους μονιμοποίησε κιόλας.

    Κάτι έλεγε ο στελ για κομματικά γυαλιά...

  45. Γιάννης avatar
    Γιάννης 11/06/2010 19:43:55

    Να πάνε φυλακή όσοι κάνουνε προβλέψεις για το αύριο.
    Αυτό προτείνεις;
    Ε ΟΧΙ δεν θα γίνουμε όλοι τυχοδιώκτες επειδή έτσι θέλουν κάποιοι.
    Το ΜΕΛΛΟΝ το γράφουμε εμείς εξετάζοντας όλες τις πιθανότητες για το αύριο και κάνοντας σχέδια δράσης.

  46. Κώστας Κ. avatar
    Κώστας Κ. 19/06/2010 03:48:04

    Αυτό δεν πίστευα πως θα το δω ποτέ, αλλά ότι κοροιδεύεις το λούζεσαι!

    Κυβερνητικό troll στα στα σχόλια του Antinews!

    O stel να υπερασπίζεται τον "Λεφτά υπάρχουν", "συγγνώμη λάθος, πάμε ΔΝΤ"
    ηλίθιο που μας κυβερνάει τώρα.
    Τον λοβοτομημένο δήθεν πρωθυπουργό με τον Bilderberger υπουργό οικονομικών.

    "Άφεριμ μπιζίμ Σαρίκα, 20 χρόνια καλτάκα, κι ακόμη παρθένα είσαι!"

    (Αυτό ήταν σχόλιο πρόσφυγα καραμανλή στην Θεσσαλονίκη που παντρεύτηκε εβραία πόρνη, προπολεμικά...)

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.