21/02/2009 12:31
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Προειδοποίηση Παπανδρέου προς Τράπεζες

Προειδοποίηση προς τις τράπεζες να λειτουργήσουν υπέρ του κοινωνικού συνόλου και όχι υπέρ των συμφερόντων των μεγαλομετόχων και των διευθυντικών στελεχών τους απευθύνει ο πρόεδρος του ΠΑΣΟΚ Γ. Παπανδρέου, με δήλωσή του στην εφημερίδα Ημερησία.

«Δεν θα διστάσουμε να προβούμε σε κρατικοποιήσεις εφόσον χρειαστεί» τονίζει χαρακτηριστικά και προσθέτει: «Οι τράπεζες δεν μπορεί να είναι πλέον ελεύθερες στις αποφάσεις τους». «Η κατάσταση αυτή συνιστά πρωτοφανή κοινωνική πρόκληση» υπογραμμίζει ο κ. Παπανδρέου και καλεί τις τράπεζες «να προσαρμοστούν στις νέες συνθήκες. Η Τράπεζα της Ελλάδος οφείλει να ασκήσει με αποφασιστικότητα τον εποπτικό της ρόλο. Να διασφαλίσει την απαραίτητα κεφαλαιακή επάρκεια των τραπεζών, ιδιαίτερα σε μια περίοδο μεγάλης αβεβαιότητας. Αλλιώς θα ληφθούν ριζικά μέτρα. Έχω ήδη προειδοποιήσει πως δεν θα διστάσουμε να προβούμε σε κρατικοποιήσεις εφόσον χρειαστεί. Όλοι γνωρίζουμε πως η βιωσιμότητα του τραπεζικού συστήματος εξαρτάται σήμερα σε μεγάλο βαθμό από την πολιτεία. Οι τράπεζες δεν μπορούν να είναι πλέον ελεύθερες στις αποφάσεις τους».

Έχουμε επαναλάβει πολλές φορές εδώ ότι «η  αποδυνάμωση των παντοδύναμων οικονομικών ελίτ, οι οποίες αντλούν τη δύναμη τους από τα χρηματοπιστωτικά κεφάλαια, κάνουν αυτή την καταλληλότερη εποχή για τον θεσμικό επαναπροσδιορισμό των σχέσεων του πολιτικού κόσμου με τις ισχυρές ομάδες συμφερόντων και την διαπλοκή». Η χρηματοοικονομική ελίτ των Τραπεζών αναδεικνύεται σήμερα σε «εχθρό» όχι μόνο των λαϊκών τάξεων, αλλά και των άλλων οικονομικών ελίτ που φοβούνται ότι θα τις συμπαρασύρουν μαζί τους στον όλεθρο. Είναι λοιπόν πολιτικά και ιδεολογικά τυφλός, όποιος (σαν την κυβέρνηση της ΝΔ) δεν «βλέπει» ότι σήμερα οι κατεστημένες τάξεις σειράς χωρών ξεπερνούν ακόμα και τον ...Κέυνς και στρέφονται κατά της ασυδοσίας των ιδιωτικών Τραπεζών για να διασωθούν οι ίδιες .

Και φυσικά, δεν αγνοούμε ότι οι σημερινές δηλώσεις του κ. Παπανδρέου εναντίον των Τραπεζών ακολουθούν την περίφημη συνάντησή του με τον κ. Βγενόπουλο.

Διαβάστε κι αυτά:

Οι Τράπεζες βραχυκυκλώνουν το σύστημα

Η σύγκρουση των ελίτ και η πολιτική

Και τώρα η «εξέγερση» του ...κατεστημένου

ΣΧΟΛΙΑ

  1. "Κόκκινος Πάνος" avatar
    "Κόκκινος Πάνος" 21/02/2009 12:43:34

    Δεν σας τά ΄λεγα (και δεν με πιστεύατε);
    Μόνον τη Μαρφίν θ' αφήσει.
    Και την Εθνική ετοιμαζόμουν να πώ, αλλά εκεί έχει μεγάλο μερίδιο η Σίτι. Κι εκείνη ίσως την κρατικοποιήσει ο Μπάρακας. Οπότε, και η Εθνική ελάχιστα ιδιωτική θα είναι.
    Ο Σάλλας και ο Λάτσης την έχουνε πατήσει. Δώσαν πολλά στεγαστικά με ψηλά τις υποθήκες και σε διάφορους "επιχειρηματίες" τύπου Λεμούριοι Μαδαγασκάρης.

  2. "Κόκκινος Πάνος" avatar
    "Κόκκινος Πάνος" 21/02/2009 12:44:58

    ΥΓ
    Η Μαρφίν έχει πολύ λίγα στεγαστικά.

  3. Strange Attractor avatar
    Strange Attractor 21/02/2009 13:12:37

    Μετά από την αυστηρή προειδοποίηση του Γιωργάκη, οι τραπεζίτες τα έκαναν επάνω τους. Ήδη μοιράζουν δωρεάν ομόλογα στους μη προνομιούχους και τους άνεργους για να μη τους κάνει ντα το ΠΑΣΟΚ!

  4. Skorpios!!! avatar
    Skorpios!!! 21/02/2009 14:01:39

    Η ο Παπανδρεου ειναι 20 χρονια μπροστα απο εμας η εμεις ειμαστε 20 χρονια πισω απο τον Παπανδρεου!!!Μπραβο Γιωργο προχωρα μπροστα γερα και δυνατα!!!

  5. τρια πουλακια καθονταν.. avatar
    τρια πουλακια καθονταν.. 21/02/2009 14:01:50

    Strange Attractor
    δεν χρειαζεται τοση ειρωνια. ουτε ειναι τοσο ρηξικελευθη η προθεση
    εδω εΦθασε ο γκουρου του νεοφιλελευθερισμου και υπευθυνος γιαυτο το πρωτοφανες μπαχαλο, το πρωην αφεντικο της fed, αλαν γκρινσπαν, να προτεινει τετοιες κρατικοποιησεις

  6. "Κόκκινος Πάνος" avatar
    "Κόκκινος Πάνος" 21/02/2009 14:04:41

    πές τα χρυσόστομε, 3 birds!

  7. Skorpios!!! avatar
    Skorpios!!! 21/02/2009 14:07:27

    Γιατι τοσο πανικος στην δεξια και τους νεοφιλελευθερους απο την καταρευση του νεοφιλελευθερου μοντελου?Τωρα τι θα υποστηριζουν τα φερεφωνα και τα παπαγαλακια τους??

  8. Σπατζιώτης avatar
    Σπατζιώτης 21/02/2009 14:10:39

    @4 Skorpios
    ''Η ο Παπανδρεου ειναι 20 χρονια μπροστα απο εμας η εμεις ειμαστε 20 χρονια πισω απο τον Παπανδρεου!!!''
    Σ' ευχαριστώ που με μίκρυνες κατά είκοσι χρόνια. Την ευχή μου να 'χεις.

  9. Skorpios!!! avatar
    Skorpios!!! 21/02/2009 14:16:38

    @8Σπατζιωτης....Επειδη σε παρακολουθω παρε θεση για αυτα που συμβαινουν και ασε τις ευχες και τις δεξιες ειρωνιες!!!Μιλησε μας γιατι κατερευσε το οικονομικο μοντελο που υποστηριζεις και τις προτασεις σου εαν υπαρχουν εαν θελεις να κανουμε ενα σοβαρο διαλογο με επιχειρηματα και οχι με ειρωνιες.οκ

  10. εναςάσχετος avatar
    εναςάσχετος 21/02/2009 14:25:00

    Το θέμα είναι εάν οι τράπεζες είναι υπάλληλοι του κράτους ή το κράτος υπάλληλος των τραπεζών. Μέχρι τώρα,έχω πεισθεί απόλυτα για το δεύτερο. Συνεπώς μάλλον σαν ανέκδοτο μοιάζει να απειλεί ο υπάλληλος το αφεντικό.
    Όσο για την απειλή των κρατικοποιήσεων,μόνο απειλή δεν είναι. Αφού κρατικοποιηθούν και εξυγιανθούν με τα χρήματα των φορολογουμένων,σε έναν μελοντικό κύκλο αποκρατικοποιήσεων θα αποδοθούν πίσω στους ιδιώτες.
    Έχουμε πείρα εμείς.

  11. Σπατζιώτης avatar
    Σπατζιώτης 21/02/2009 14:40:39

    @9 Skorpios
    Το τελευταίο πράγμα που έκανα, κάνω και θα κάνω είναι το να υποστηρίζω το παρόν οικονομικό μοντέλο.
    Τώρα, αν θεωρείς ότι μπορεί να γίνει σοβαρή συζήτηση με κάποιον που το μόνο που λέει είναι ότι κάποιος είναι 20 χρόνια μπροστά ή ότι ο ΓΑΠ έχει αρχ..., μάλλον έχουμε εντελώς διαφορετική άποψη περί σοβαρότητας.
    Υ.Γ.1 Το ''ειρωνεία'' γράφεται με ''ει'' και όχι με ''ι'', και το ''κατέρρευσε'' με δύο ''ρ''.
    Υ.Γ.2 Εισήγαγες καινούργιο όρο στη θεωρία της Αισθητικής - τη ''δεξιά ειρωνεία'!!! Και εις ανώτερα.

  12. Skorpios!!! avatar
    Skorpios!!! 21/02/2009 14:55:22

    @11Ευχαριστω για τις διορθωσεις,τα υπολοιπα δεν θα ηθελα να τα σχολιασω γιατι ετσι θα αποπροσανατολιζα την συζητηση!!Αφου δεν υποστηριζεις το παρον οικονομικο μοντελο πες τι υποστηριζειςκαι σε αυτο δεν απαντας!!Εγραψα καπου εγω οτι ο ΓΑΠ εχει αυτα που υπονοεις???Λιγο περισσοτερη προσοχη εκ μερους σου!!Πρωτη φορα ακους για την δεξια ειρωνεια???Ολα αυτα τα χρονια τα σεμνα και ταπεινα η παρουσα κυβερνηση δεν εξαπατα τον ελληνικο λαο με τα χιλιαδες ψεματα και τις ανεκλπηρωτες υοσχεσεις.Εαν αυτο δεν ειναι κοροιδια και ειρωνεια( με ει παρακαλω)τι ειναι??Μηπως ειναι κατι παρα πανω που δεν γραφεται δημοσιως!!!

  13. Σπατζιώτης avatar
    Σπατζιώτης 21/02/2009 15:47:51

    @12 Skorpios
    Έχεις δίκιο. Στο χτεσινό post ΜΙΑ ΑΠΛΗ ΕΡΩΤΗΣΗ ΓΙΑ ΤΟΝ κ. ΠΑΠΑΝΔΡΕΟΥ, εσύ έγραψες: ''Facktor εκεινο που αγνοεις και πρεπει να το μαθεις ειναι οτι το Πασοκ εχει και αρχες και…..!!!'' Λίγο πιο κάτω, ο ομοϊδεάτης σου Daris, το προσωποιοιούσε το πράγμα: ''ο μονος πολιτικος αρχηγος με αρχες και με αρχ…. ειναι ο ΓΑΠ''.
    Κάτω έχω πάθει και τους μπερδεύω τους πασόκους. Δεν μπορώ να διακρίνω τις λεπτές (πλην όμως πολυσήμαντες) διακυμάνσεις του λόγου και της σκέψης τους. Συγγνώμη...΄
    Όσον αφορά στη ''δεξιά ειρωνεία'' - περιμένω εναγωνίως τη συγκριτική σου μελέτη περί ''δεξιάς ειρωνείας'', ''αριστερής ειρωνείας'', ''νεοφιλελεύθερης ειρωνείας'', ''τροτσκιστικής ειρωνείας'', ''αναρχοαυτόνομης ειρωνίας'' κλπ...
    Βρε, πού μπλέξαμε...

  14. Δήμος avatar
    Δήμος 21/02/2009 16:10:09

    Ο Παπανδρέου θα κάνει αυτό ακριβώς που έκανε και η κυβέρνηση της Σουηδίας, στις αρχές της δεκαετίας του ΄90, όταν βρέθηκε με έναν χρεοκωπημένο τραπεζικό τομέα. Κρατικοποίησε όσες τράπεζες εντάχθηκαν στο πρόγραμμα σωτηρίας, δίδοντας στους πολίτες διπλη επιλογή έναντι των καταθέσεων και των φόρων τους που χρησιμοποιήθηκαν για να χρηματοδοτηθεί το σχέδιο: Να αποκτήσουν μετοχές των τραπεζών ή να τύχουν ισόποσων φοροαπαλλαγών. Οταν εξυγιάνθηκαν, οι τράπεζες έγιναν και πάλιν ιδιωτικές και το χρήμα από την πώληση των μετοχών τους ξαναμπήκε στα κρατικά ταμεία.
    Εδώ και χρήμα, με κρατική εγγύηση λαμβάνουν, αυξάνοντας το δημόσιο χρέος, δηλαδή το χρέος όλων μας και δάνεια δεν δίνουν...
    Αλλά, όταν ο Παπανδρέου και το ΠΑΣΟΚ προειδοποιούσαν ότι 28 δισ. ευρώ, χωρίς καμμία εγγύηση και δέσμευση των τραπεζών, ισοδυναμεί με "θαλασσοδάνεια" στους τραπεζίτες, ο Καραμανλής ο μικρός χλεύαζε και μιλούσε για "ανευθυνότητα και λαϊκισμό". Ο... υπεύθυνος!

  15. αλογοσκουφιτσα avatar
    αλογοσκουφιτσα 21/02/2009 16:21:19

    14. Για χαζος δε φαινεται ο Γιωργος.
    Οχι οτι διαθετει συνταγες και γνωσεις, αλλα και γνωριμιες, φιλιες, αναγνωρισεις απο Σουηδους, Γερμανους και πολλους αλλους Ευρωπαιους πολιτικους.
    Μην ξεχνατε πως, αν η Παπαριζου δεν ηταν ΕλληνοΣουηδεζα, θα βλεπαμε πρωτια στη Γιουροβιζιον
    ουτε στις 32 του μηνα, οταν δε θα μας ηξερε η Σκανδυναυια και θα εισπραταμε μονο το 12αρι της Κυπρου.
    Στην πολιτικη μετραει πολυ σημερα ειδικα στην ενωμενη Ευρωπη η γνωριμια και η φιλια την οποια αποκτας με τη σωστη και τελεια γνωση της γλωσσας των συναδελφων σου.
    Το να μιλας τη γλωσσα καποιου σημαινει ασπασμος της κουλτουρας του.
    Μπον Σουαρε α του λ μοντ

  16. Σπατζιώτης avatar
    Σπατζιώτης 21/02/2009 16:31:26

    @15
    Δεν ξέρω τι συμπέρασμα να βγάλω από τα γραφόμενά σας: Ο Παπανδρέου είναι η Παπαρίζου της πολιτικής ή η Παπαρίζου είναι ο Παπανδρέου του τραγουδιού;
    Κι αυτός ο ''ασπασμός της κουλτούρας του'' κυριολεκτικά με τσάκισε...

  17. daris avatar
    daris 21/02/2009 16:35:23

    @13 Σπατζιώτης Says:
    Εχεις δικιο, εγω εγραψα αυτη την λεξη που ενοχλησε παρα πολυ χθες σ' αυτο το μπλογκ.
    Εγω με αυτη την λεξη προκαλεσα το χαος και τον πανικο στο πολιτικοικονομικο συστημα αυτης της χωρας.
    Εγω ευτελισα καθε εννοια δημοκρατιας και πλουραλισμου αναμεσα σε τοσο σοβαρα σχολια.
    Εγω πρεπει να πληρωσω και μαζι μου και καθε ΠΑΣΟΚΟΣ...γιατι ισχυει η συλογικοτητα στην ευθηνη για τοσο σοβαρα αδικηματα.
    Απορω πως ο Αντωναρος δεν με εχει εγκαλεσει ακομα.
    Οσο για το κυριο σχολιο με τις Τραπεζες μαλλον περοττο να τοποθετηθω αφου ως Πασοκος δεν ειμαι αντικειμενικος.
    Και κατα Αντωναρο ειμαι ανευθηνος-λαικιστης και μηδενιστης απεναντι σε μια σοβαρη Κυβερνηση και στην Ομαλη πορεια της Ελλαδας του 21ου αιωνα!!!

  18. Σπατζιώτης avatar
    Σπατζιώτης 21/02/2009 16:44:28

    @17 daris
    Έχετε πάθει ''κρίση μεγαλείου'';
    Έχετε εμμονή με τον Αντώναρο;
    Δεν ξέρω.
    Το μόνο που ξέρω είναι ότι χρειάζεστε μαθήματα ορθογραφίας και σύνταξης...

  19. daris avatar
    daris 21/02/2009 17:11:11

    μαθήματα ορθογραφίας και σύνταξης…
    Το σύνθημα είναι απλό(διάβασε τα αρχικά):

    Σ(εμνότητα)
    Ε(πανίδρυση)
    Μ(ηδενική ανοχή)
    Ν(ατάσσα)
    Ά(πλετο φως)
    &
    Τ(ρομοκρατία)
    Α(λογοσκούφης)
    Π(ακιστανοί)
    Ε(φραίμ)
    Ι(διωτικοποιήσεις)
    Ν(ικήτας Κακλαμάνης)
    Α(βραμόπουλος)

  20. αλλενάκι avatar
    αλλενάκι 21/02/2009 17:21:23

    @daris: καλό.

  21. Σπατζιώτης avatar
    Σπατζιώτης 21/02/2009 17:21:38

    @19
    Εκτός από ακροστοιχίδες (που δεν ξέρω τι σας κάνει να πιστεύετε ότι με αφορούν) μήπως φτιάχνετε και σταυρόλεξα; Τίποτα γρίφους; Τίποτα Su Doku; Ενδιαφέρον χόμπι.

  22. daris avatar
    daris 21/02/2009 17:23:16

    Σπατζιώτης Says:
    ΓΡΙΦΟΣ ΓΙΑ ΣΕΝΑ: Ποιος κυβερναει αυτη τη χωρα?

  23. Σπατζιώτης avatar
    Σπατζιώτης 21/02/2009 17:35:06

    @23
    Ο τζίτζιρας, ο μίτζιρας κι ο τζιτζιμιτζιχότζιρας. Το βρήκα;

  24. daris avatar
    daris 21/02/2009 17:36:55

    @23
    Ναι!!!!!!!!
    Καλό απόγευμα!!!

  25. Strange Attractor avatar
    Strange Attractor 21/02/2009 17:43:17

    ΓΑΠ, όπως λέμε Τσέ. Ο Τσέ του κοινοβουλευτισμού απ`τη μια και ο Τζον Μπελούσι σε Ελληνική έκδοση απ`την άλλη. Βαδίζομεν καλώς!

  26. Γνήσιος υπεράκτιος Γάβρος Καραιβικής avatar
    Γνήσιος υπεράκτιος Γάβρος Καραιβικής 21/02/2009 17:56:17

    Γελάτε, γελάτε, αλλά όταν τις αρπάξει τις μετοχές θα κλάψει πολύς κόσμος. Ιδίως στη Μύκονο.
    Ακούς εκεί να κατασχέσουν τα κότερά μας για να χρηματοδοτήσουν τους ανεμόμυλους της Μέρκελ κι τα πράσινα βαζελοτρυπάνια (μάλλον σκεπάρνια είναι) του Εμίρη!
    Αίσχος και πάλι αίσχος!

  27. ianos avatar
    ianos 21/02/2009 19:17:46

    Ο Αρμαγγεδων είναι ante portas.Η κρίση είναι βαθέιά, παγκόσμια,καταστροφική και μη ιάσιμος με τα προτεινόμενα μέτρα.Έχουμε την τύχη να ζούμε το θάνατο των συστημάτων.Καπιταλισμός,σοσιαλισμός,κομμουνισμός με όλες τις παραλλαγές τους,ειναι παρελθόν.Ο κομμουνισμός πέθανε νωρίς.Πρόλαβε όμως να βοηθήσει τον καπιταλισμό να παρατείνει την ζωή του.Διότι με το φόβο του κομμουνισμου το καπιταλιστικό σύστημα αναγκάστηκε να μοιράσει μερικά ψυχία απο τα κέρδη που συσσώρευε στο πόπολο καθώς επίσης και την ψευδαίσθηση οτι είναι κυρίαρχος ο λαός και οτι αυτός κάνει "κουμάντο"(τρομάρα του).Το πρόβλημα με τα συστήματα είναι οτι η τεχνολογική πρόοδος τα άφησε πίσω.Η καινούργια εποχή δεν μπορεί να καλυφθεί με συστήματα που διατυπωθηκαν πρίν 100 και 200 χρόνια.Και αν η σημερινή κρίση ξεπεραστεί για λίγο, θα σημαίνει οτι πήραμε μια μικρή αναβολή μέχρι την επόμενη που θα είναι καταλυτική.Πότε θα γίνει;Δεν ξέρω.Σε πέντε, δέκα,πενήντα χρόνια ισως.το κακό είναι οτι τα μεράμε όλα με μέτρο την ανθρώπινη ζωή ενώ η ανθρωπότητα τα μετράει με χιλιετίες.Ειναι λογικό να μη βλέπουμε οτι μας φοβίζει.Ο Λουδοβικος,την ημέρα που ξεσπούσε η Γαλλική επανάσταση σημείωνε στο ημερολόγιότου."Και σήμερα τίποτα.Μιά ακόμα ανιαρή μέρα"

  28. hiong avatar
    hiong 21/02/2009 19:57:44

    @Strange attractor
    Πολύ πνευματώδες, συγχαρητήρια. Πάρτο χαμπάρι, όσο είναι νωρίς. Τα δεδομένα έχουν αλλάξει, μην προσπαθείς τόσο απεγνωσμένα να κοντύνεις τον Παπανδρέου. Είναι η εποχή του και παίζει στο γήπεδό του. Η σοσιαλδημοκρατία έρχεται στη μόδα ξανά και τον παίρνει να το παίζει και Τσε και Φιντέλ και Τσάβες.

  29. Orestios avatar
    Orestios 21/02/2009 20:43:10

    Ο GAP δεν είναι Παπαρίζου. Κάνετε λάθος. Είναι η Καλομοίρα της πολιτικής ζωής.

  30. Orestios avatar
    Orestios 21/02/2009 20:45:00

    Το δε πρόγραμμά του είναι his secret combination!!

  31. Skorpios!!! avatar
    Skorpios!!! 21/02/2009 20:48:39

    @29 Μια και τα πας καλα με τις τραγουδιστριες πες που τραγουδας αποψε να σε τιμησουμε με την απουσια μας!!!!Orestie .......

  32. Strange Attractor avatar
    Strange Attractor 21/02/2009 20:55:39

    @28 hiong, γιατί κόλλησες στο σχόλιο περι ΓΑΠ; το άλλο με τον Τζον Μπελούσι δεν το έπιασες; Δεν του μοιάζει του Τζόν και πολύ μάλιστα ο καταλληλότερος;
    Δεν κονταίνω κανέναν. Η μοίρα μας είναι σε μια δύσκολη εποχή όπως η σημερινή να μην έχουμε ηγέτες ανάλογους με τις ανάγκες μας. Έχουμε ηγέτες του σωλήνα. Κληρονομική δημοκρατία!!!! Το βρίσκω λυπηρό.

  33. Orestios avatar
    Orestios 21/02/2009 21:26:59

    @ Skoprios!!

    Και να ήθελες να βρεθείς, είναι prive. Αλήθεια, το GAP θα αποκαλύψει το μεγάλο μυστικό σωτηρίας της ανθρωπότητας? Τύφλα να έχει ο Bruce Willis που στις περισσότερες ταινίες σώζει τον πλανήτη. Για σήμερα το βράδυ σου προτείνω να δεις το 5ο στοιχείο, να πάρεις γεύση από τα 5 στοιχεία που θα παρουσιάσει το GAP αύριο στο πόπολο.

  34. "Κόκκινος Πάνος" avatar
    "Κόκκινος Πάνος" 21/02/2009 22:03:01

    Quiz :
    Η βάρκα έχει γείρει εμφανώς από την άλλη μεριά και όλα είναι πιά απολύτως καθαρά, τουλάχιστον στο δικό μου μυαλό. Ένα μόνον, δεν καταλαβαίνω ακόμα με τίποτα: Γιατί δεν έχει αποσύρει εκείνη την περίφημη αγωγή για δυσφήμιση (που ζήτησε αποζημίωση εκείνα τα εκατομμύρια);
    1. Για "ξεκάρφωμα" (πολύ φτηνό άλλοθι μου φαίνεται);
    2. Δεν τα έχουν βρεί ακόμα σε όλα;
    3. Υπάρχει και άλλος, κρυφός ακόμα "διαγωνιζόμενος";
    4. Φοβούνται τον άντίπαλο εμίρη (του Κατάρ), μη προσεταιρισθεί τον Καρατζαφέρει;
    5. Φοβούνται ...τον Μπάγεβιτς (για τον Βαλβέρδε δεν το συζητώ);
    5. Απλώς ξέχασε να αποσύρει την αγωγή;
    6. Άλλο, τί;

  35. αλογοσκουφιτσα avatar
    αλογοσκουφιτσα 21/02/2009 22:29:54

    31, Για τον Ορεστη θα γινω και τριανταφυλλου.
    Η εναρξη του προγραμματος θα γινει με το
    "Μην το λες το παιδι μας, Σκορπιε, σκασμενο".

  36. Skorpios!!! avatar
    Skorpios!!! 21/02/2009 22:58:10

    @35axaxaxaxa!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  37. aris53m avatar
    aris53m 22/02/2009 00:15:43

    Άμα εκνευριστεί με τις τράπεζες θα το πει στη μαμά του?

    Επαναστάτες αυτοί οι ΠΑΣΟΚΟΙ όμως ρε παιδιά. Αφού να φανταστείτε το κεντρικό τους σύνθημα είναι απόψε πεθαίνει ....η δεξιά.

    Αλλά αυτό δεν είναι τίποτα όταν ακούς τον Γιωργάκη να λέει "εμείς οι σοσιαλιστές" (τρίζουν τα κόκκαλα του καυμενούλη του Κάρολου) και "ως αυριανός πρωθυπουργός ja" (ja = το ισπανικό μόριο ΘΑ).

    Αμ ο άλλος? Ο Χρυσοχοΐδης? Έχει λυσσάξει για εξουσία. Μήπως πήρε κάνα μεγάλο δάνειο και του τελείωσαν "τα της εικοσαετίας" και θέλει κι άλλα? (Έχει σφίξει η Siemens κε. Χρυσοχοΐδη, κρίση έχουμε και δεν δίνουν) Αλλά έπιασε την 17Ν... Παπαριαί. Αν ο Σάββας δεν ήταν απρόσεκτος ακόμα θα τους ψάχνανε.

    Αλλά γιατί να μας συμπεριφέρονται και να απευθύνονται σε μας άραγε σαν σοβαρούς ΟΤΑΝ ΕΜΕΙΣ στις δημοσκοπήσεις τους λέμε είσαστε οι καλλίτεροι, πέστε μας κι άλλες μ_λακίες να χαρούμε?

    Απογοητευμένος όπως πάντα με τους ανικανότερους και τους ανικανότατους για τη φτωχή μας την Καμπούλ ξέσπασα. Sorry.

  38. Orestios avatar
    Orestios 22/02/2009 01:50:52

    @ 35 & 36
    Δεν γνωρίζω λαϊκά άσματα φίλοι μου. Δεν έχουμε τα ίδια ακούσματα. Άιντε να πνίξετε την θλίψη σας με φθηνό ξυδιά.

  39. thanos avatar
    thanos 22/02/2009 03:41:23

    Πισω ερχονται τα καλα.....σου φυλαω βαρελακι για ολο το ασκερι.Μας το παιζεις και αγορι της Εκαλης ετσι? Δεν ξερεις λοιπον απο καραμπιπεριμ? θα φας καλα...

  40. Orestios avatar
    Orestios 22/02/2009 04:59:14

    Όλε!!!

  41. Orestios avatar
    Orestios 22/02/2009 05:21:53

    "Τα πέντε στοιχεία"

    Ο οδηγός της πόλης, GAP, δεν ήθελε να είναι ήρωας, αλλά του έτυχε να αναλάβει μια πορεία που συμβαίνει μόνο κάθε 5000 χρόνια. Να έχει ένα τέλειο, όμορφο όπλο. Τώρα πρέπει να σώσει τον κόσμο. Ο GAP πρωταγωνιστεί σε μια εξωφρενική sci-fi περιπέτεια, ένα χλιδάτου στύλ παραμύθι του καλού ενάντια στο κακό, με φόντο τον 23ο αιώνα. Στο πολύχρωμο μέλλον ο GAP άθελα του γίνεται η κεντρική φιγούρα στην αναζήτηση του θρυλικού παγκόσμιου όπλου, που θα κρατήσει μακριά την κακή ΝΔ και την Οικονομική Κρίση.
    (Υποψήφιο για Όσκαρ)

    Παγκόσμια πρεμιέρα 22/02/2009

  42. Skorpios!!! avatar
    Skorpios!!! 22/02/2009 08:11:44

    @41 orestie.Μα τι μανια ειναι αυτη με τον ΓΑΠ.Εμονη ιδεα σου εχει γινει.Θα σου περασει ,θα σου περασει orestie τα πρωτα 100 χρονια ειναι δυσκολα γι αυτο προσπαθησε να προσαρμοσθεις οσο μπορεις ποιο ευκολα σε διαφορετικη περιπτωση θα υποφερεις για πολυ καιρο!!!!!

  43. "Κόκκινος Πάνος" avatar
    "Κόκκινος Πάνος" 22/02/2009 10:39:32

    Stay cool Ορέστιε, δεν είναι και ο Μπάτμαν, ούτε ο άλλος ο Πιγκουίνος (άν και του μοιάζει λίγο αυτός ο δεύτερος). Πάντοτε στην πολιτική, κάποια στιγμή, όλα γυρίζουν ανάποδα.
    Πές στωικά "Ανθ΄ ημών Γουλιμής", που είπε κι ο Χαρίλαος Τρικούπης. Άν και ίσως δεν θα τον συμπαθείς, γιατί φέρνει ένα κλίκ πρός Σημίτη.

  44. Orestios avatar
    Orestios 22/02/2009 15:36:34

    @ 42&43
    Από τι θα υποφέρω? Από δυσλεξία? Συμφωνώ πως τα πάντα μπορούν να γυρίσουν ανάποδα, γι'αυτό μηδένα προ του τέλούς μακάριζε.

  45. Skorpios!!! avatar
    Skorpios!!! 22/02/2009 16:20:02

    !44@Εχεις την ταση να υπεκφευγεις!!Σου μιλησε κανεις για δυσλεξια???Ταχεις χαμενα εντελως!!και εινα νωρις ακομα!!!Μαλλον σε ευσεβη σου ποθο μπορω να αποδωσω οτι εκει που εχουν φθασει τα πραγματα μπορει να γυρισουν αναποποδα..τον Τραγακη παρακολουθεις???Καληνυχτα!!!!!

  46. Orestios avatar
    Orestios 22/02/2009 16:29:02

    @ 45
    Τούμπα μπορούν να έρθουν. Πως σας φάνηκε η παράσταση "τα πέντε στοιχεία"? Όλα για τους νοικοκύρηδες. Αχ, αυτό το ΠΑΣΟΚ. Ότι και να λέει ο νοικοκύρης θα του δώσει την εντολή. Κανείς άλλος.

  47. Σπατζιώτης avatar
    Σπατζιώτης 22/02/2009 19:05:28

    @47
    Με τα κόμματα εξουσίας δεν είχα ποτέ και καμία σχέση. Παραμένω αμετανόητος αριστερός. Και πατριώτης.
    Μου κάνει εντύπωση ότι στο μυαλό κάποιων η ανώτατη δυνατή επιβράβευση είναι η τοποθέτηση στο Δημόσιο. Κάτι σαν χρυσόμαλλο δέρας, στέμμα ''Μις'' στα καλλιστεία Πελοποννήσου, κούπα στο πρωτάθλημα Ε΄Ερασιτεχνικής.
    Αυτό είναι το κρυφό τους όνειρο - αν δεν είναι ήδη τοποθετημένοι εκεί κατά τη διάρκεια της χρυσής 20ετίας του ΠΑΣΟΚ.
    Αν ισχύει το πρώτο, με τις όποιες ειρωνίες εναντίον γνωστών και αγνώστων (με χιούμορ επιπέδου αμοιβάδας, στην καλύτερη περίπτωση) απλώς επιβεβαιώνουν τον έρμο τον Φρόυντ περί εμμονικών απωθημένων. Αν ισχύει το δεύτερο, ο λόγος τους έχει διαρκώς την αποφορά ούρων από τις κατουρημένες ποδιές που φίλησαν.
    Και στη μία και στην άλλη περίπτωση είναι αξιολύπητα λιγούρια, που ο μόνος λόγος που αξίζει να ασχολείται κανείς μαζί τους είναι το ότι είναι πολλοί.

  48. Skorpios!!! avatar
    Skorpios!!! 22/02/2009 19:26:09

    @45 σε ποια σχολη φιλοσοφιας σπουδασες!!ΣΕ ΣΧΟΛΗ ΕΠΙΠΕΔΟΥ ΑΜΟΙΒΑΔΑΣ???εχεις μπλεξει τις αμοιβαδες,τα καλλιστεια ,τον φρουντ ,τα ουρα και της Παναγιας τα ματια!!!!!!

  49. Σπατζιώτης avatar
    Σπατζιώτης 22/02/2009 20:10:34

    @49
    Αγαπητέ Σκορπιέ (πρόκειται περί ζωδίου; - αν ναι, πρόσεξε τον ανάστροφο Ερμή...), αν και ο Φρόυντ έχει να κάνει με την Ψυχανάλυση και όχι με τη Φιλοσοφία, έτσι είναι η Φιλοσοφία, φίλε μου: αναζητάει συσχετισμούς ανάμεσα στα πράγματα, έστω κι αν χρειαστεί να τα μπλέξει. Άφήνοντας, βέβαια, απέξω τα ματάκια της Παναγίτσας μας, η οποία παρακαλεί τον Ύψιστο για τη σωτηρία όλων μας - εχεφρόνων και μη.
    Αμίν

  50. Orestios avatar
    Orestios 22/02/2009 20:41:11

    Μεγάλη προβοκάτσια για τον GAP η απόδραση. Δεν μεταδώθηκε η εμπνευσμένη έκθεση δημοτικού που έγραψε (δεν ξέρω αν το έκανε ο ίδιος) για την σωτηρία μας. Βάλτε μας τον GAP. Θέλουμε να τον ακούσουμε όλοι.

  51. decadence avatar
    decadence 24/02/2009 18:17:32

    Ο ΓΑΠ ειναι ***επικίνδυνος***, ουε κι αλλιμονό μας αν αναλάβει αυτος και το ΠΑΣΟΚ. Ποιός ξέρει ποιες ζεμπεκιές (αλα Υπ. Εξωτερικών) θα δούμε τον ΓΑΠ να κάνει όντας πρωθυπουργός.. Φυσικα ουτε και η ΝΔ κάνει, οπότε χανόμαστε μάγκες. Εγω την έκανα απο την Ελλαδα με ελαφρά. Οταν βλέπεις οτι κανεις δεν αγαπάει την χώρα του και ολοι φαγονόμαστε η καταστροφή ειναι θέμα χρονου.

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.