14/09/2008 00:10
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Προγραμματική η ομιλία του Γιώργου στη Θεσσαλονίκη

Προγραμματικό χαρακτήρα είχε η ομιλία του κ. Γ. Παπανδρέου χθες το βράδυ, από το βήμα της ΔΕΘ. Δεν έκανε εκτεταμένες αναφορές στην κυβέρνηση και καμία αναφορά στον πρωθυπουργό. Η σύντομη πάντως κριτική που άσκησε στην κυβερνητική πολιτική ήταν σκληρή, με αποκορύφωμα τη φράση «ενώ η Ελλάδα χρεοκοπεί, ενώ οι Έλληνες φτωχαίνουν, οι υπουργοί πλουτίζουν».

Το μεγάλο βάρος στην ομιλία του, δόθηκε στην οικονομία, και ο κ. Παπανδρέου παρουσίασε τις βασικές επιλογές που θα εφαρμόσει το ΠΑΣΟΚ, αν κερδίσει τις εκλογές. Οι 4 άμεσες προτεραιότητες του ΠΑΣΟΚ στην οικονομία είναι: Στήριξη του εισοδήματος, αποκατάσταση του κοινωνικού κράτους, πράσινη ανάπτυξη με επίκεντρο τον άνθρωπο, δίκαιο κράτος. Υποσχέθηκε επίσης μείωση των φορολογικών βαρών για τα μεσαία και χαμηλά εισοδηματικά στρώματα και κυρίως για τη "γενιά των 700 ευρώ". Η φορολογική δικαιοσύνη και αναδιανομή θα στηριχθεί, σε 7 συγκεκριμένα μέτρα τα οποία και ανέπτυξε.

Όσο διαρκεί η κρίση, είπε, θα ενισχύονται τα εισοδήματα με μέτρα στήριξης, όπως έκτακτο επίδομα αλληλεγγύης και επίδομα θέρμανσης για τα χαμηλά εισοδήματα, το οποίο θα θεσμοθετηθεί. Η χρηματοδότηση των μέτρων αυτών θα γίνει από τα επιπλέον έσοδα του κράτους, από την αύξηση της τιμής του πετρελαίου και από τη φορολόγηση των υπερκερδών των μεγάλων επιχειρήσεων και τραπεζών.

Παράλληλα, θα ενισχυθεί η αξία των χρημάτων του πολίτη με την πάταξη της ακρίβειας, η οποία θα γίνει καταρχήν με μειώσεις τιμών ειδικότερα στα κρατικά τιμολόγια. Θα χτυπηθούν τα μεγάλα και μικρά καρτέλ, θα ενισχυθεί η Επιτροπή Ανταγωνισμού, ενώ θα δημιουργηθεί νέα ανεξάρτητη υπηρεσία αντιμετώπισης των καρτέλ.

Αναφερόμενος στο κοινωνικό κράτος, έθεσε ως πρώτη προτεραιότητα την Παιδεία και υπογράμμισε ότι οι βρεφονηπιακοί σταθμοί, τα ολοήμερα σχολεία παντού και τα πανεπιστήμια, θα είναι τα νέα μεγάλα έργα για το ΠΑΣΟΚ και την Ελλάδα

ΣΧΟΛΙΑ

  1. panos avatar
    panos 14/09/2008 00:13:43

    Aντε να κανει και τους νηπιαγωγους ολους μονιμους...οοοεεεοοο

  2. Nick avatar
    Nick 14/09/2008 00:16:47

    Το πετρέλαιο θα το βγάλεις; Το χρέος που έφτιαξε ο μπαμπάκας σου και εκτόξευσαν Σημίτης-Καραμανλής θα το ξεπληρώσεις; Και αν ναι πώς;

    Τη γραφειοκρατία θα τη σκοτώσεις;

    Τόοοοοοοοσα χρόνια, τίποτα δεν κάνετε. Διόγκωση του κράτους μόνο και μόνο για να λέτε "μειώσαμε την ανεργία".

    Και μην ανησυχείς George, η "παγκόσμια διακυβέρνηση" που μας τάζεις χρεωκόπησε όλο το Σύμπαν.

  3. tiramola avatar
    tiramola 14/09/2008 00:19:54

    Πειστικος και αποφασισμενος και οχι ηθοποιος....

  4. miaouth avatar
    miaouth 14/09/2008 00:20:45

    Ενιαία φορολογική κλίμακα, επαναφορά αφορολογήτου για όλους.
    Ο αδύνατος κρίκος που πιέζεται ασφυκτικά είναι τώρα σαφώς ο Αλογοσκούφης. Ή φεύγει (μαζί με τον νόμο εισπρακτικού πανικού, που καταφανώς είναι και αντισυνταγματικός), ή χρεώνεται απευθείας στον Καραμανλή και στη ΝΔ η οργή στρωμάτων κατ΄ εξοχήν φιλικών προς αυτήν.
    Φαίνεται να είναι κίνηση μάτ που καίει τον Κλιμακοσκούφη. Όμως για τον Ρουσόπουλο, Παυλόπουλο κτλ, φαίνεται να υπάρχει ακόμα αρκετός χώρος ελιγμών. Εκτός εάν συνεχίσουν να βγαίνουν πράματα και θάματα, ίδωμεν

  5. ψυχραιμια avatar
    ψυχραιμια 14/09/2008 00:32:05

    Και η επομενη κυβέρνηση θα έχει να κάνει με τον Χοακίν Αλμούνια και την υποχρέωση να μην υπερβεί το έλλειμμα του προυπολογισμού το 3%.
    Η απογραφή δεν ήταν τόσο για το παρελθόν όσο για το μέλλον.Η Ευρωπαική Στατιστική Υπηρεσία θα έχει το νού της για την Ελλάδα στο μέλλον.

  6. a avatar
    a 14/09/2008 00:34:58

    Tous phre ta brakia... Prwth fora exei kalyterh kai endiaferousa omilia apo ton Karamanlh. Kai mhn mperdeuete re paidia to pasok tou shmith alla oute kai tou andrea, me to shmerino pasok tou gap.

  7. Γιώργος avatar
    Γιώργος 14/09/2008 00:37:36

    Δεν υπάρχει περίπτωση να ψηφίσω τον μπούλη τον Καραμανλή, αλλά δεν υπάρχει επίσης περίπτωση να ψηφίσω τον Παπανδρέου που δεν μπορεί καν να μιλήσει χωρίς να μπερδεύει τα λόγια του ΕΝΩ ΤΑ ΕΧΕΙ ΓΡΑΜΜΕΝΑ ΜΠΡΟΣΤΑ ΤΟΥ.

  8. a avatar
    a 14/09/2008 00:41:42

    September 14th, 2008 at 12:37 am
    Ok. Mporeis na psifiseis enan dikhgoro, san ton kougia gia paradeigma. To 8ema einai to ti mporei na kanei o ka8enas, oxi to an exei euxeria logou. Eidame kai apo ton Karamanlh pou exei. Telospantwn o ka8enas kanei tis epiloges tou. An den psifisei o kosmos ton Papandreou, 8a bgei o Karamanlis.

  9. aionios avatar
    aionios 14/09/2008 00:45:50

    @a
    κοίτα επειδή δεν έχουν περάσει και πολλά χρόνια δεν έχει ξεχαστεί τι εστί G.A.P.
    το ότι Η ΚΑΤΆΣΤΑΣΗ ΕΊΝΑΙ ΤΡΑΓΙΚΉ δεν σημαίνει πως θα αποδιαλύσουμε τη χώρα.

  10. tiramola avatar
    tiramola 14/09/2008 00:46:37

    Η κριτικη εχει περιοριστει στη Μιμη και αν μιλαει σωστα...πρεπει να ειναι και ρητορας!

    "Που θα βρεθουν τα λεφτα" θα ρωτησει κανενας?

  11. Τάσος avatar
    Τάσος 14/09/2008 00:47:56

    Οι διαπιστώσεις του είναι σωστές, οι προτάσεις του είναι σε σωστή κατεύθυνση.

    Ομως δυστυχώς για το ΠΑΣΟΚ έχουν περάσει μόνο 4 χρόνια και δεν ξεχνάμε ότι πολλές από τις διαπιστώσεις του ταιριάζουν και στους πρώην συν-υπουργούς του.

    Καλά τα λέει, αλλά δεν δικαιούνται την ψήφο μου.

  12. tiramola avatar
    tiramola 14/09/2008 00:48:39

    @aionios
    Αποδιαλυση χωρας?
    Γιατι τωρα που ζεις συντροφε?

  13. a avatar
    a 14/09/2008 00:48:52

    Dikaioma sou na pisteueis oti o Karamanlis xtizei thn xwra kai o GAP 8a thn gkremisei. Fobamai omws oti den 8a yparksoun kalyteroi arxhgoi apo ton gap sto mellon. Edw eimaste kai 8a to deis.

  14. a avatar
    a 14/09/2008 00:51:37

    Ekshghse poly kala pou 8a brei ta lefta. O

    basiko: h diaforetikh, pros to kalytero, nootropia tou einai ena syn gia to mellon ths elladas

  15. aionios avatar
    aionios 14/09/2008 00:51:50

    @a,τιραμόλα τα κεφαλαία τα είδατε?

  16. tiramola avatar
    tiramola 14/09/2008 00:54:07

    Το που θα βρει τα λεφτα ειναι η συνηθισμενη παραπλανητικη ερωτηση...

  17. aionios avatar
    aionios 14/09/2008 00:54:12

    δεν ξεχνώ με τίποτα το πέρασμα του Γ.Α.Π από το ΥΠ.ΕΞ και αλλού τα περί τίμιου και αδιάφθορου πολιτικού.

  18. tiramola avatar
    tiramola 14/09/2008 00:55:51

    @aionios
    Δηλαδη εσενα το προσωπο Παπνδρεου γιατι δεν σε πειθει?

  19. a avatar
    a 14/09/2008 00:56:33

    aionie sebomai thn gnwmh sou. kapoioi lene oti o andreas epairne ta lefta se pampers. opws katalabeneis o ka8enas leei oti 8elei kai oi polites bgazoun ta symperasmata tous. allo pragma na eisai ypourgos kai allo prw8ypourgos gia na mhn ksexniomaste

  20. tiramola avatar
    tiramola 14/09/2008 00:58:27

    Εδω κοντευεις να ξεχασεις τα ομολογα...
    Το "περασμα" του Γιωργου απο το υπεξ θυμηθηκες?

  21. περαστικος ξανα avatar
    περαστικος ξανα 14/09/2008 01:00:03

    Οι συνηθεις δεξιοι με την συνηθη κριτική. (μιμη, δεν μιλαει καλα΄, κτλ)
    Ομως δεν κλεβει, δεν του αρεσει να κλεβουν και έχει ήθος και αξιοπρέπεια που σπανιζει τελευταία. Αν μη τι αλλο δεν ντιλαμβανεται την πολιτική ως ευκαιρία πλουτισμού.
    ΥΓ. Ο ΓΑΠ φαινεται πως ελεγχει το κομμα του καλυτερα από ποτέ (Η αποπομπή Σημιτη και η διαλυση της κυβέρνησης βοήθησαν) και αυτο ισως ειναι πολύ σημαντική παράμετρος για την αλλαγή των ισσοροπιών

  22. miaouth avatar
    miaouth 14/09/2008 01:02:37

    Που θα βρεθούν τα λεφτά; Τί ερώτηση!
    Από κεί που τα κλέψανε: Βουλγαράκηδες - παπαδομανατζαραίοι - Russian-Cypriot Connections
    Κλιμακοσκούφηδες - Greek London Boys - ομόλογα Παυλίδης - εφοπλιστές της συμφοράς - τάνκερς με μονούς πάτους
    θαλασσοδάνεια του Sir Tomas Lanaras
    κουμπάροι, γαλατάδες, πνιχτοκουνελάδες
    μαιμουμυκονιάτες, κοτερατζήδες, καγιενατζήδες, λαμποργκινατζήδες
    εργολαβίες του αέρα
    Φορολογία Μεγάλης Ακίνητης Περιουσίας Σκανδιναυική φορολογική λογική : Εξοντωτική φορολογία διανεμόμενων κερδών Α.Ε. που πάνε στην πολυτελή κατανάλωση, ελάχιστη φορολογία επενδυόμενων (μέ έλεγχο)...
    Και μετά το άρμεγμα, να φύγουν οι αρουραίοι στα μπαρμπάντος και στην παπούα νέα γουινέα. Να χτυπάνε μανιόκα.
    Να συνεχίσω; Θα πλημυρίσει το blog.
    Χαζός είναι ο Αλμούνια και δεν ξέρει τι γίνεται;
    Ο Παπανδρέας έχει την ευκαιρία. Αρκεί να μη διστάσει.

  23. tiramola avatar
    tiramola 14/09/2008 01:02:46

    Στη χωρα που ολοι κλεβουν και κατηγορουν μετα το κρατος...
    Στη χωρα που παριστανουν ολοι τους εξυπνους , τους προπονητες....
    Στη χωρα των αριστεροδεξιων...
    Ειναι πιθανον ενας πολιτικος σαν τον αντιεπικοινωνιακο Παπανδρεου να μην εκλεγει ποτε...

  24. aionios avatar
    aionios 14/09/2008 01:03:20

    Ξέρετε τι είναι η ΥΔΑΣ?
    Είναι μια υπηρεσία του ΥΠ.ΕΞ που διαχειρίζεται το 1% του Ελληνικού προυπολογισμού που είναι υποχρεωμένη η χώρα μας να αποδίδει προς τα αναπτυσόμενα κράτη σε μορφή βοήθειας.
    Αυτά τα κονδύλια δίνονταν σε Μ.Κ.Ο που υποβάλλανε τα προγράμματα τους στην ΥΔΑΣ.
    Δεν σας λέω τι γινότανε!!!

  25. tiramola avatar
    tiramola 14/09/2008 01:07:18

    Εσυ τα μοιραζες τα λεφτα?

  26. tiramola avatar
    tiramola 14/09/2008 01:12:46

    Και ασε τα "δεν σας λεω τι γινοτανε" και τα θαυμαστικα και λεγε τι ξερεις και αν ο Παπνδρεου ειχε σχεση...
    Γιατι η μακακια σε αυτη τη χωρα ειναι απιστευτη...
    Εξαλου φαινεται και απο ποιους την κυβερνουν και ειναι και καταλληλοτεροι...

  27. aionios avatar
    aionios 14/09/2008 01:14:15

    tiramola έχεις πέσει σε άλλο σχόλιο δικό μου σε αυτό το blog?

  28. (A)θανάσης avatar
    (A)θανάσης 14/09/2008 01:15:12

    Καλά ρε παιδιά, τρελοί είστε? Ακόμα απ'αυτούς περιμένετε?

  29. tiramola avatar
    tiramola 14/09/2008 01:15:30

    Λεγε τι ξερεις για την ΥΔΑΣ!

  30. aionios avatar
    aionios 14/09/2008 01:17:07

    έχω γράψει ποτέ κάτι υπέρ ΝΔ,ΣΥΡΙΖΑ,ΛΑΟΣ ή ΚΚΕ?
    έχω ξανασχοληθεί με το ΠΑΣΟΚ?
    γιατί προσπαθείς να μου βάλεις ταμπέλα?

  31. aionios avatar
    aionios 14/09/2008 01:20:43

    Δεκάδες ΜΚΟ υποβάλανε τα προγράμματα τους πχ παροχή ανθρωπιστικής βοήθειας στο Λίβανο.

  32. tiramola avatar
    tiramola 14/09/2008 01:23:22

    Κοιτα εγω ξαναρχισα να ασχολουμαι με την πολιτικη οταν ανελαβε προεδρος ο Παπανδρεου.
    Αν γινει το θαυμα , διοτι περι αυτου προκειται , και γινει πρωθυπουργος και επαληθευτουν οι κασσανδρες εγω εδω θα ειμαι να κανω την αυτοκριτικη μου δημοσια!
    Αλλα τωρα θα αγωνιστω για αυτον , τον αντιεπικοινωνιακο , διοτι δεν αντεχω αλλο το θεατρο και δεν θα αντεχει και η τσεπη μου για πολυ ακομα!

  33. aionios avatar
    aionios 14/09/2008 01:23:55

    Παίρνανε 100εκ δρχ. Δικαιούταν εκ του νόμου να παρακρατούν το 7% ως έξοδα λειτουργίας του προγράμματος.Νόμιμα.
    Και μετά έψαχναν δαπάνες για να δικαιολογήσουν το υπόλοιπο ποσό.Αγόραζαν τις προμήθειες, υπολόγιζαν τα μεταφορικά και όλα με 200% υπερτιμολόγηση.

  34. a avatar
    a 14/09/2008 01:24:48

    tiramola(1:23 am ) apo to stoma mou to phres. symfwnw 100%

  35. aionios avatar
    aionios 14/09/2008 01:26:36

    Όλα αυτά σε ένα απλό έλεγχο δεν δικαιολογούνταν αλλά οι έλεγχοι ήταν fake.
    Οι επιτήδειοι που έφτιαχναν τις μκο δεν ήτανε ασχετα πρόσωπα άτομα του ΓΑΠ ήτανε όχι του ΠΑΣΟΚ.

  36. a avatar
    a 14/09/2008 01:27:57

    aionie auta pou les den einai toso poly meionekthmata enws komatos. einai kator8omata twn ellhnwn pou yparxoun pantou gyrw mas. to 8ema einai ti 8a ginei me basika pragmata pou to mono pou xreiazetai einai boulhsh... kai thn boulhsh o karamanlhs den thn exei kai to apedei3e. enw o papandreou dikaioute mia eukairia. meta mazi 8a ton krinoume.

  37. a avatar
    a 14/09/2008 01:29:17

    gia thn sygkekrimenh kataggelia dwse ta stoixeia se kapoion kai 3eskise opoion exei sxesh.

  38. aionios avatar
    aionios 14/09/2008 01:29:32

    ΡΕ Α ΧΕΣΕ ΜΑΣ ΜΕ ΤΟΝ ΚΑΡΑΜΑΝΛΗ!!!

  39. aionios avatar
    aionios 14/09/2008 01:29:55

    ΤΡΑΒΑ ΔΙΑΒΑΣΕ ΚΑΝΑ ΠΑΛΙΟΤΕΡΟ ΠΟΣΤ

  40. περαστικος ξανα avatar
    περαστικος ξανα 14/09/2008 01:30:49

    αιωνιε αυτή ειναι η ιστορια της Αλληλεγγης του Χριστοδουλου και ΔΕΝ ΕΓΙΝΕ ΕΠΙ ΓΑΠ

  41. aionios avatar
    aionios 14/09/2008 01:31:13

    με βρίζει ο saska για πασοκάκι και σεις για τον Καραμανλή?
    ΈΛΕΟΣ!!!

  42. tiramola avatar
    tiramola 14/09/2008 01:32:47

    Εχουμε ενα ενθουσιασμο λογω της εμφανισης...

  43. aionios avatar
    aionios 14/09/2008 01:33:19

    όταν μπήκε ο Στυλιανίδης το πρώτο πράγμα που έκανε ήταν να αλώσει τον χώρο αυτό και να τον φέρει στα μέτρα της ΝΔ.
    τότε έκοψε τα κονδύλια αυτά και τα δωσε στον Χριστόδουλο.

  44. a avatar
    a 14/09/2008 01:34:24

    egw pantws den se brizw gia tipota. alla einai dedomeno oti h o gap h o karamanlhs 8a einai prw8ypoyrgos kai anagkastika sygkrinw.

  45. tiramola avatar
    tiramola 14/09/2008 01:34:32

    Πολιτες που φτωχαινουν και υπουργοι που πλουτιζουν!
    Ρε τον Γιωργακη...

  46. περαστικος ξανα avatar
    περαστικος ξανα 14/09/2008 01:35:04

    Ολοι ξερουμε πως αν υπήρχε εστω και το παραμικρό στοιχείο που να συνέδεε τον ΓΑΠ με κακοδιαχειρηση η ρεμούλα θα τον ειχαν κανει ρομπα πρώτοι οι ΠΑΣΟΚΟΙ και οι Ψυχάρηδες που βγαζουν σπυρια με το που τον βλέπουν, για να μην αναφέρω τον Ρουσό. Καλυτερη αποδειξη για την θεση του από τη σιωπή των ορκισμένων εχθρών του δεν υπάρχει.

  47. tiramola avatar
    tiramola 14/09/2008 01:37:25

    Δεν κανει περαστικε ο Γιωργακης για πρωθυπουργος...
    Εδω ψηφιζουν Ελληναραδες...

  48. aionios avatar
    aionios 14/09/2008 01:39:19

    ποιος σου είπε πως δεν τον κρατάνε?
    έκανε κανά ανένδοτο αγώνα ενάντια της δικαστικής χούντας που εγκαθίδρυσε η ΝΔ?

  49. tiramola avatar
    tiramola 14/09/2008 01:40:31

    Οι οποιοι περιμενουν να ακουσουν πρωτα τον Πρετεντερη...
    Τον υπαλληλο του νταβατζη!
    Εχεται ξαναδει εφημεριδα να ζητα απο καποιον στο πρωτοσελιδο να παραιτηθει ενω δεν ειναι καν πρωθυπουργος αλλα αρχηγος κομματος?
    Εκτος και αν εξεφραζε την αγωνια της δημοκρατικης παραταξης...

  50. περαστικος ξανα avatar
    περαστικος ξανα 14/09/2008 01:40:55

    από που ακριβώς τον κρατάνε???

  51. aionios avatar
    aionios 14/09/2008 01:41:27

    είναι και αυτό.
    δεν νιώθει και πολύ έλληνας στην τελική.

  52. tiramola avatar
    tiramola 14/09/2008 01:42:50

    Ξερεις μηπως και απο που τον κρατανε?

  53. aionios avatar
    aionios 14/09/2008 01:43:03

    ναι

  54. tiramola avatar
    tiramola 14/09/2008 01:45:56

    Καληνυχτα σε ολους!

  55. aionios avatar
    aionios 14/09/2008 01:46:21

    καληνύχτα!

  56. περαστικος ξανα avatar
    περαστικος ξανα 14/09/2008 01:47:20

    Η καραμέλα "ο Γιωργακης δεν μπορει, δεν του κόβει ειναι ανικανος κτλ" δεν περασε . Ηταν μια από τις πιο αισχρές εκστρατιες συκοφάντησης που μπορώ να θυμηθώ . Ο ΓΑΠ αντεξε και σας αρέσει δεν σας αρέσει κατόρθωσε να υπερβει την νομενκλατούρα του ΠΑΣΟΚ και να την εξουδετερώσει. Η ανοικτή επανεκλογή του από τη Βάση με ανοικτές διαδικασίες ακύρωσε τις συνωμοσίες εναντίον του και η αποπομπή του Σημιτη έκοψε το βήχα και των τελευταίων.
    τώρα πιπιλίζουν την καραμέλα της μη-αυτοδυναμίας.Σε λίγο καιρό θα αρχίσουν να γλύφουν καλου κακου κα θα πεσει γέλιο

  57. Factorx avatar
    Factorx 14/09/2008 01:56:45

    Κι εμείς σταματάμε να παρακολουθούμε απο εδω και πέρα. Εχουμε αγώνα πρωί πρωί και πρέπει να κοιμηθούμε. Είμαστε τρίτοι γενικής και παίζουμε για όλα

  58. aionios avatar
    aionios 14/09/2008 01:59:09

    Καλή επιτυχία!!!

  59. aionios avatar
    aionios 14/09/2008 02:03:50

    www.paron.gr/v3/new.php?id=4056&colid=&catid=34&dt=2005-07-03%200:0:0&page=2&mode=1&page=1&mode=1&page=2&mode=1&page=3&mode=1&page=4&mode=1&page=5&mode=1&page=6&mode=1

  60. aionios avatar
    aionios 14/09/2008 02:10:28

    www.paron.gr/v3/new.php?id=4056&colid=&catid=34&dt=2005-07-03%200:0:0&page=2&mode=1&page=1&mode=1&page=2&mode=1&page=3&mode=1&page=4&mode=1&page=5&mode=1&page=6&mode=1&page=1&mode=1

  61. Σπύρος avatar
    Σπύρος 14/09/2008 02:17:07

    Tελικά σέ αυτό τον ιστότοπο πήραν φόρα οι οπαδοί και προσπαθούν νά μάς πείσουν πώς ο ένας είναι ο καταλληλότερος(αυτός μέ το play station στήν Ραφήνα) και ο αλλος(αυτός πού έκανε ότι υπεδείκνυε ο σύμβουλος Αλεξ Ρόντος στό ΥΠ.ΕΞ)ότι προέρχεται απο Παρθενογέννεση.
    Προφανώς θεωρούν ότι αναφέρονται σέ άτομα πού γεννήθηκαν μετά τό 1990 και προσπαθούν να τά πείσουν πώς ο Γ.Α.Π.και το ΠΑΣΟΚ είναι η μόνη εναλλακτική λύση στήν Δεξιά.
    Μετέτρεψαν πάλι την πολιτική στά γνωστά ντέρμπυ ΠΑΟ-ΟΣΦΠ ελπίζοντας να ανακαταλάβουν αυτό πού έχασαν ,όχι λόγω ικανότητας τής δεξιάς, αλλά επειδή ρήμαξαν τον τόπο γιά πολλά χρόνια.
    Εχουν διαγράψει πλήρως όλα τά Πασοκικά σκάνδαλα και επειδή μυρίζονται εξουσία (δηλαδή ΄ψητό΄)τούς ξανάπιασε ο πόνος γιά τον τόπο.
    Ποιοί??Αυτοί πού κατάφεραν να χασουν εκλογές ενώ καιγόταν ο τόπος απο τίς φωτιές και παρά ταύτα ο κοσμάκης πού τούς θυμόταν πολύ καλά τούς ΄έφτυσε΄.
    Θάχε πολύ ενδιαφέρον εάν αυτό το blog λειτουργούσε απο την εποχή της Λιάνη και μετά τού Σημίτη..
    Θαχε πολύ ενδιαφέρον τι στάση θα κρατούσαν τότε όλοι αυτοί πού σήμερα ξανάπιασαν τίς πράσινες σημαίες και περιμένουν να ορμήσουν (καλομαθημένοι όντες)στην Εξουσία,όταν κάποιος άλλος Factor x θα έγραφε γιά τά πράσινα σκάνδαλα(πού ολοι τά θυμόμαστε)και τά εθνικά ρεζιλίκια.
    Τώρα άρχισε το γνωστό τροπάρι εναντίον οιουδήποτε δέν θεωρεί τον γιό τής Μαργαρίτας ως την ΄Μεγάλη ελπίδα τού έθνους΄.Οτι είναι δεξιός και τά τοιαύτα δηλαδή...
    Γνωστές αυτές οι προβοκάτσιες απο παλιά ,απο τίς εποχές πού ο Αντρέας λεηλατούσε την αριστερά(με ευθύνη και της ιδιας που είχε ηγέτες τύπου Κύρκου,πού ακόμα και σήμερα στά γεράματα κλαίει,που δεν τον αναγνώρισε ο Αντρέας)γιά να ΄μήν ξανάλθει η δεξιά΄.
    Ε,και πού ήρθε η Δεξιά δεν έγινε και τίποτα παραπάνω απο όσα συνέβαιναν παλιότερα.
    Και η Δεξιά ένα μπλέ ΠΑΣΟΚ είναι.
    Γιατί το ΠΑΣΟΚ αποτελεί κοινωνικό σύμπτωμα και εκφράζει αλλά και χαϊδεύει όλα τά κουσούρια τού Νεοέλληνα.
    Αρα για μερικούς, μπλέ ΠΑΣΟΚ,πράσινο ΠΑΣΟΚ τό ίδιο και το αυτό.
    Δεν είναι ανάγκη να πειστούμε όλοι οτι ο Γιωργάκης είναι ο νέος Μιτεράν.
    Οσοι το πιστεύουν,όταν κερδίσει τίς εκλογές, ας πάρουν τα σημαιάκια τους και ας πάνε να πανηγυρίσουν.

  62. "νήπιος γέρων" avatar
    "νήπιος γέρων" 14/09/2008 02:20:23

    Καλό αγώνα! και με την νίκη!

  63. ant avatar
    ant 14/09/2008 02:23:11

    Πραγματικά είναι απίστευτο το γεγονός πως υπάρχουν άτομα που νομίζουν ότι ο Γιωργάκης μπορεί να φέρει κάτι νέο σε αυτή την ταλαίπωρη χώρα. Βασικό μέλος σε όλες τις κυβερνήσεις ΠΑΣΟΚ που γιγάντωσε τη διαπλοκή και τη διαφθορά παντού (ώσπου ήρθαν οι γαλαζομπεμπέδες και απέδειξαν πως ο πάτος είναι άπατος) και τί έκανε;

    Μίλησε ποτε για τα λάθη των κυβερνήσεων που συμμετείχε; ('Οσο ήταν στην εξουσία βεβαίως, όχι όταν έχεις χάσει με 3-0 από τον μπούλη) Αντέδρασε ποτέ για αντιλαϊκά μέτρα πηγαίνοντας κόντρα στον πατέρα του ή μετά κόντρα στον Κινέζο; Πώς στην ευχή έρχεται τώρα και μας κάνει την μωρά παρθένα-ο τύπος έχει μεγάλο θράσος!

  64. aionios avatar
    aionios 14/09/2008 02:25:36

    εμένα με εκφράζει απόλυτα αυτό το post του factora.
    www.antinews.gr/?p=2838

  65. aionios avatar
    aionios 14/09/2008 02:27:26

    Συγγνώμη και του Φιδία.

  66. Nik the Greek avatar
    Nik the Greek 14/09/2008 02:36:59

    E Giorgaki την Εκκλησία ΔΕΝ θα την φορολογήσεις. Δεν έχεις τα...να πεις μια λέξη για αυτήν.
    Λόγια, λόγια, λόγια. Που θα βρεις λεφτά;

  67. dyhtdytr avatar
    dyhtdytr 14/09/2008 03:03:12

    Kanelokoukoedia kai lamogiosinaspismena vgikane stin propaganda tis e3isosis me tin ND.
    Oti kai na lete o kosmakis katalavainei oti oloi den einai idioi

  68. PractorX avatar
    PractorX 14/09/2008 03:07:59

    Ο λαός ούτως ή άλλως ΠαΣοΚ ή Ν.Δ θα ξαναψηφισει. Τούτου δοθέντος, κάποιοι σχολιαστές κρίνουν οτι ανάμεσα σε αυτά τα δύο μεγέθη, το ΠαΣοΚ του Γιώργου θα είναι το λιγότερο επιζήμιο. Γνώμη τους. Δεν είδα κανέναν να τον αποκαλεί "Μεγάλη Ελπίδα του Έθνους" ή κατι παρεμφερές.
    Το μίσος και το δηλητίριο σας θα είχε μεγαλύτερη αξία, αν μας λέγατε κι εσείς με τη σειρά σας ποιό κόμμα πιστεύετε οτι θα έπρεπε να βγεί στις επόμενες εκλογές για να πάμε κάπως καλύτερα σαν χώρα. Αντί για αυτό, περιμένετε με το ντουφέκι πότε θα σκάσει μύτη κάποιος με σαφή θέση, προκειμένου να πατήσετε πάνω σε αυτές για να κάνετε "κριτική για την κριτική".
    Αν θέση σας είναι πως η χώρα δεν σώνετε με εκλογές (βλέπε επανάσταση) ή απλά δεν σας εμπνέει κανείς από τους ήδη υπάρχοντες, δεν καταλαβαίνω με ποια ιδιότητα σχολιάζετε σε τέτοιο ύφος και τόνο τις επιλογές του καθενώς.
    Θα μπορούσατε να κάνετε μεταξύ σας συζητήσεις για το πώς θα πρέπει να γίνει η επανάσταση που ονειρεύεστε ή πως και ποιοί θα έπρεπε να στελεχώσουν το ιδανικό κόμμα που έχετε στο μυαλό σας. Οι συνεχείς αρνητικές κριτικές εδώ και μήνες απέναντι στις επιλογές και τα πιστεύω άλλων, και μάλιστα εκ του ασφαλούς χωρίς να έχετε προτύτερα δηλώσει όπως εκείνοι τι σκοπεύετε να ψηφίσετε στις επόμενες εκλογές, ρίχνουν κι άλλο το επίπεδο του χώρου των σχολίων.

  69. αρχή σοφίας ονομάτων επίσκεψις avatar
    αρχή σοφίας ονομάτων επίσκεψις 14/09/2008 03:53:58

    είμαι κατά του να αναλάβει πρωθυπουργός ο ΓΑΠ.

    Δεν έχει την απαιτούμενη επιβολή στο εσωτερικό του κόμματός του, δεν έχει αποδείξει με την μέχρι τώρα στάση του πυγμή στα ΦΛΕΓΟΝΤΑ ΕΞΩΤΕΡΙΚΑ-ΕΘΝΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ, δεν πείθει καν οτι έχει άποψη, δεν έχει όραμα.
    Το μόνο που επαναλαμβάνει διαρκώς είναι οτι ο λαός πεινάει και οτι αυτός θα τον χορτάσει.
    Όμως αυτό δεν θέλει και πολύ μυαλό για να το διαπιστώσει κανείς και πολιτικό όραμα για μία χώρα δεν είναι να λες τα αυτονόητα.

    Ο μόνος λόγος που συζητιέται ακόμη και ως ύπαρξη στο πολιτικό στερέωμα ο Γιωργάκης είναι επειδή η ΝΔ κατάφερε να τα σκατώσει ανεπνάληπτα και πρωτοφανώς!!
    Και αυτό το ξέρουν-είμαι σίγουρος- μέσα τους και οι ΠΑΣΟΚοι.
    Αναρωτιέμαι πως είναι δυνατόν μία μεγάλη παράταξη με αρκετά μεγάλο ανθρώπινο δυναμικό όπως το ΠΑΣΟΚ, να κρατά για αρχηγό αυτόν τον εμφανώς ανίκανο άνθρωπο.

    Δεν πρέπει να βγει ο Γιωργάκης.
    Αν βγει, αυτό θα είναι το αποτελείωμα της Ελλάδος.
    Η διπλωματική κατάσταση της Ελλάδος είναι αποτρεπτικά κρίσιμη για να αναλάβει τις τύχες του κράτους ο ΓΑΠ.
    Ελπίζω ειλικρινά να μην επαληθευτώ.

    For God's shake, the man's name is Jeffrey!!!
    How could ''Jefrrey'' understand '''Μήτσος'''???!
    What do they have in common??

  70. ΧΡ avatar
    ΧΡ 14/09/2008 03:58:11

    Για να βγαζουν αρχηγο τον ΓΑΠ οι Πασοκοι κατι παραπανω θα ξερουν απο εσενα που μαλλον δεν το εχεις ψαξει πολυ.

  71. αρχή σοφίας ονομάτων επίσκεψις avatar
    αρχή σοφίας ονομάτων επίσκεψις 14/09/2008 04:08:45

    @XP

    1.Αν το έχω ψάξει πολύ ή όχι, δεν μπορείς να το ξέρεις, άρα δεν μετράει για επιχείρημα.
    Πάντως για την ιστορία, το έχω ψάξει.

    2.Γνώμη μου είναι οτι δεν ξέρουν τίποτα παραπάνω.
    Απλώς όπως ο πνιγμένος πιάνεται από τα μαλλιά του, έτσι και οι ΠΑΣΟΚοι στην αγωνία τους να ξαναβγούν στην εξουσία ποντάρουν σε έναν άνθρωπο που φέρει ένα ιστορικό επώνυμο και έχει ένα συμπαθητικό πρόσωπο, που τέλος πάντων δεν το μισεί ο κόσμος.
    Στην προσπάθειά τους όμως αυτήν τους διαφεύγει οτι ο άνθρωπος που διάλεξαν είναι ακατάλληλος ανίκανος και επικίνδυνος για το πόστο.
    Και διακινδυνεύουν το μέλλον της χώρας βάζοντας έναν ανίκανο άνθρωπο για αρχηγό του κόμματός τους, μπας και δουν εξουσία.
    Ανεπίτρεπτος τυχοδιωκτισμός.

  72. XP avatar
    XP 14/09/2008 04:16:40

    Κάνεις λάθος. Τον διαλεγουν γιατι ειναι οντως ικανος. Απο που βγαζεις το συμπερασμα οτι δεν ειναι ικανος; Εγω που εχω δει παααρα πολλες ομιλιες του βγαζω το συμπερασμα οτι πολτ καλα ξερει τα πραγματα και ειδικα στην εξωτερικη πολιτικη ειναι απ τους καλυτερους. Και φυσικα τα μοντελα(πχ ασφαλιστικο) που θελει να εφαρμοσει στην Ελλαδα ειναι παρομοια με αλλες χωρες. Οπως πχ Σουηδια. Κοιτα, συνεχιζω να πιστευω οτι δεν το εχεις ψαξει. Ο ΓΑΠ πραγματικα εχει τοσες γνωσεις για την Ελλάδα και ΕΙΔΙΚΑ για το εξωτερικο που δεν εχει μαζι ολο το ΠΑΣΟΚ.

  73. αρχή σοφίας ονομάτων επίσκεψις avatar
    αρχή σοφίας ονομάτων επίσκεψις 14/09/2008 04:18:55

    Ακριβώς το ίδιο λάθος είχαν επιδείξει και οι ΝΔτες με την επιλογή του Κωστάκη πριν μερικά χρόνια.
    Ακριβώς τον ίδιο τυχοδιωκτισμό και αριβισμό είχαν διαπράξει βάζοντας τον Κωστάκη πρόεδρο.
    Όταν είχε κερδίσει τις εκλογές ο Καραμανλής στην ΝΔ εμένα με είχαν πιάσει τα γέλια και ποτέ δεν πίστεψα σε αυτόν τον άνθρωπο, τη στιγμή μάλιστα που όλοι μιλάγανε για νέο ελπιδοφόρο πολιτικό και καλό ρήτορα και τα λοιπά και τα λοιπά φούμαρα.
    Και φυσικά (μιας και πολύ σπάνια κάνω λάθος στις εκτιμήσεις μου)επαληθεύτηκα, διότι μόλις φάνηκαν οι πρώτες δυσκολίες ο Κωστας έδειξε λίγος.

    Αυτό που προσπαθώ να πω είναι να μην εκλεγεί στη θέση του ανίκανου ο ανικανότατος.

  74. XP avatar
    XP 14/09/2008 04:26:07

    http://www.brightcove.tv/channel.jsp?channel=1079204116
    Δες μερικα βιντεο.

    Δεν μπορω να σου αλλαξω γνωμη. Ομως μπορεις να μου πεις ποιος πιστευεις οτι ειναι καταλληλος;;; Γιατι αερολογιες σκετες ειναι ανωστες.

    Τον Καραμανλη μην ξεχνας οτι τον βοηθησαν τα συμφεροντα(μεχρι και ο ΔΟΛ...). Και ΣΙΓΟΥΡΑ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΤΥΧΑΙΟ.

    Δεν εχω κατι αλλο να πω. Ο καθενας βγαζει τα συμπερασματα του.

  75. αρχή σοφίας ονομάτων επίσκεψις avatar
    αρχή σοφίας ονομάτων επίσκεψις 14/09/2008 04:33:34

    XP τώρα είδα την απάντησή σου[at 4:16 am].

    λοιπόν να είμαστε ειλικρινείς.
    Ο Γιωργάκης είναι Έλληνας κατά 25% και η μητέρα του δεν είναι Ελληνίδα.
    Μεγάλωσε στη Σουηδία και την Αμερική και όταν ήταν μικρός τον φωνάζαν Jeffrey.
    Αυτές οι μικρές λεπτομέρειες σημαίνουν οτι ο άνθρωπος αυτός δεν έχει καταρχάς την απαραίτητη υποσυνείδητη συγγένεια με τον λαό τον οποίο θέλει να κυβερνήσει.

    στην εξωτερική πολιτική για πες μου ποιά ήταν η μεγάλη κίνηση που έκανε για το καλό της Ελλάδος?
    Μήπως η βιστική του κίνηση να πιέσει τον Κύπριο Πρόεδρο να δεχτεί το σχέδιο Ανάν??
    Τι ακριβώς έκανε κατά τη διάρκεια της θητείας του που να δείχνει ενδιαφέρον και αγωνία για την πατρίδα??

    Στα της οικονομίας τι να πω...
    Έτσι όπως έχει η κατάσταση σήμερα και την ανηψιά μου να βάλω στο βήμα να υποσχεθεί οτι θα μας ταίσει, να'σαι σίγουρος οτι θα την χειροκροτήσουν όλοι.
    Δεν είναι οικονομικοκοινωνικό όραμα η υποσχεσεολογία, μη γελιέσαι.

    Για τις γνώσεις που λες, είσαι σίγουρος οτι ξέρει περισσότερα από τον πολύ πιο ευφυή και μορφωμένο Βενιζέλο??
    μην τρελαθούμε κιόλας...

  76. apostolos34s avatar
    apostolos34s 14/09/2008 04:43:27

    Στις δημοκρατίες δεν υπάρχουν αδιέξοδα. Ο λαός όταν κρίνει ότι μια κυβέρνηση είναι κακή και ανάξια την καταψηφίζει και δεν απαξιώνει προκαταβολικά την επόμενη. Αν ο ΓΑΠ και το ΠΑΣΟΚ κερδίσουν τις επόμενες εκλογές και αποδειχθούν σκάρτοι θα τους μαυρίσουμε και θα πάμε για τον επόμενο. Αυτή την παρελθοντολογία δεν την αντέχω άλλο. Κρίνουμε το παρόν και προ διαγράφουμε το μέλλον με παραδείγματα του παρελθόντος. Έλεος πια. Εν πάση περιπτώσει ας πάψουμε πια να λειτουργούμε με το θυμικό και ας κρίνουμε με την λογική. Ως λαός τελούμε υπο διαρκή συναισθηματική φόρτιση και στο τέλος κάνουμε χαζές - και σε βάρος μας - επιλογές, γι' αυτό και μονίμως την πατάμε.
    Μοιάζουμε με τους αρχαίους Αθηναίους που στην τελική δεν ήξεραν τι ήθελαν. Τρεις φορές έδιωξαν τον Αλκιβιάδη και ισάριθμες τον έφεραν πίσω ως λυτρωτή.
    Πέσαμε στα τέσσερα για να μας σώσει ο Εθνάρχης Καραμανλής το '74 και ας είχε φύγει σαν Τριανταφυλλίδης στα '60 μόνο και μόνο γιατί δεν αντεχε να είναι αντιπολίτευση. Μετά αποθεώναμε τον Α. Παπανδρέου που γκρέμισε τον Καραμανλισμό και ας το έκανε με "πουστιά" και όχι λεβέντικα.
    Στο διάβα του χρόνου ξεχάσαμε πως ο μεν Καραμανλής κατέστρεψε την Αττική με την αντιπαροχή και φόρτωσε την μισή Ελλάδα στα τραίνα και τα καράβια (σ.σ. μετανάστευση) και ο Α. Παπανδρέου ξευτέλισε την έννοια του αστικού κράτους και ρήμαξε τα δημοσιονομικά. Όταν μας το θύμισαν οι "λογαριασμοί" φέραμε τους killers Μητσοτάκη και Σημίτη λες και δεν έκαναν μπαμ από μακριά ότι ο μεν πρώτος είναι πάνω από όλα επιχειρηματίας και ο δεύτερος υποτακτικός που έπρεπε να τακτοποιήσει καταστάσεις.
    Φέραμε τον Καραμανλή τον νεώτερο, έναν άνθρωπο που δεν έχει δουλέψει ποτέ στη ζωή του και δεν είχε κάνει κάτι που να νιώθουν περηφάνια οι φίλοι και οι οικογένειά του, λες και όταν καθόταν στη καρέκλα του Μαξίμου θα μεταμορφωνόταν σε Ελευθέριο Βενιζέλο και Ιωάννη Καποδίστρια.
    Εν κατακλείδι είμαστε τόσο μαλάκες που για μισό αιώνα επιτρέπουμε σε τρεις όλες κι όλες οικογένειες να μας κυβερνούν.
    Πασοκτζής δεν είμαι - όπως έχω ξαναγράψει εδω μέσα ΝΔ ψήφιζα μέχρι το 2004 - αλλά έχω μικρό παιδί, ανάγκες και υποχρεώσεις σας όλους σας και η σημερινή κυβέρνηση κάνει τη ζωή μου χειρότερη κάθε μέρα. Δεν μου περισσεύει χρόνος για να τον χαρίζω σε μια κακή κυβέρνηση. Με δεδομένο ότι δεν βλέπω πως μπορούν να κυβερνήσουν ο ΣΥΝ, το ΚΚΕ και ο ΛΑΟΣ, η άλλη λύση (αυτή τη στιγμή) είναι το ΠΑΣΟΚ. Για μετά βλέπουμε. Έχει ο Θεός της Ελλάδας...

    Υ.Γ. Δεν λένε δείξε μου τους εχθρούς και τους φίλους σου για να καταλάβω ποιος είσαι; Όταν βλέπω τον Ψυχάρη και τον Πρετεντέρη να χτυπούν τον ΓΑΠ, είμαι έτοιμος να τον ψηφίσω

  77. XP avatar
    XP 14/09/2008 04:50:47

    1. Ειναι Ελληνας. Μεγαλωσε στο εξωτερικο αλλα αυτο δεν λεει κατι γιατι ειναι τα περισοτερα χρονια στην Ελλάδα..Αλλα και να μην ηταν πολλα χρονια στην ελλαδα το μονο που αλλαζει ειναι οι συνηθειες και αν θελεις, η νοοτροπια.-Αυτο ομως δεν παει να πει οτι ειναι προς το χειροτερο. 11.000.000 εκ. ελληνες ειναι στην Ελλάδα και αλλοι τοσοι στο εξωτερικο. Αν εχεις τα @@ πηγαινε να τους πεις οτι δεν ειναι Ελληνες.
    2. Στην εξωτερικη πολιτικη ειναι υποκειμενικη η απαντηση. Για μενα εκανε μονο καλα ασπουμε, για τον Πλευρη μονο αρνητικα.
    3.Βαλε το ανηψακι σου να δουμε. Μεχρι χθες ζαλιζαν επειδη οι ομιλιες του ειχαν γενικο περιεχομενο και τωρα που ειπε το προγραμμα παλι κακο ειναι; Ελεος. Ξερεις...κατι πρεπει να πει!4. Ο Βενιζελος ειναι ευφυης. Δηλαδη εχει υψηλο IQ. Οποιος εχει υψηλο ΙQ δεν σημαινει οτι ειναι παντογνωστης. Απλος ειναι εξυπνος. Συγκεκριμενα ο Βενιζελος ειναι (εκτος απο ευφυης), πονηρος, εγωιστης και ευκολος για να εξυπηρετησει τα συμφεροντα.
    5. ΑΚΟΜΑ ΔΕΝ ΕΙΠΕΣ ΠΟΙΟΣ ΕΙΝΑΙ ΚΑΤΑΛΛΗΛΟΣ! Εκτος κι αν εννοεις τον βενιζελο που ετσι κι αλλιως ειναι εκτος παιχνιδιου. Καλος πολιτικος αλλα δεν κανει για αρχηγος. Δεν τον θελει κι ο κοσμος.

    Μ αυτα που λες, μου δινεις την εντυπωση οτι εισαι ενας ανθρωπος, που πριν δεις κατι το κρινεις αρνητικα. Τωρα δεν θες τον ΓΑΠ ασπουμε. Παει και τελιωσε. Για σενα ειναι ολα αρνητικα. Κριμα.. αδικα γραφω.

  78. XP avatar
    XP 14/09/2008 04:54:56

    Αποστολη εχεις ενα δικιο, αλλα εξαιτιας αυτων ζουμε σε μια δημοκρατικη χωρα. Η ελληνικη νοοτροπια ειναι αυτη που χαλαει την Ελλάδα. Οχι ο (γερος)Καραμανλης και ο Ανδρεας Παπανδρεου. Δεν ειναι και τοσο χαλια αυτη η χωρα. Εχει και τα καλα της, που την αγαπαμε για αυτα.

  79. apostolos34s avatar
    apostolos34s 14/09/2008 04:56:13

    Θα το χάσουμε τελείως!!!
    Διάβασα: "Ο Γιωργάκης είναι Έλληνας κατά 25% και η μητέρα του δεν είναι Ελληνίδα"....
    Ρε παιδιά είμαστε σοβαροί; Δηλαδή στη Γαλλία λένε ο Σαρκοζί είναι 0% Γάλλος επειδή οι παππούδες του ήταν Ελληνοεβραίοι και Ουγγροεβραίοι;
    Δηλαδή για τον Έβερτ πρέπει να λέμε είναι 50% Έλληνας γιατί οι παππούδες του ήταν Βαυαροί;
    Όσον αφορά για το τι έκανε ο ΓΑΠ στο ΥΠΕΞ να θυμίσω ότι επί των ημερών του η Κύπρος έγινε μέλος της ΕΕ. Μα τη Παναγία τρελαίνομαι να κάνω τον υπερασπιστή του ΓΑΠ αλλά δεν μου αρέσει η ισοπέδωση.
    Όσον αφορά για τα ηγετικά προφιλ και πως φτιάχνονται, ρωτήστε και τον FACTORX που ξέρει καλύτερα από εμάς τα παιχνίδια της διαπλοκής. Ας μην είμαστε λωτοφάγοι. Ξεχνάμε πως χλευάσαν τον Καραμανλή πριν γίνει πρωθυπουργός; Τώρα είναι καταλληλότερος. Πως να μην είναι αφού ο Θ.Ρουσσόπουλος παρέλαβε την κρατική διαφήμιση στα ΜΜΕ 35 εκατ. ευρώ (2003) και την πήγε στα 63 εκατ. ευρώ (2007)...

  80. apostolos34s avatar
    apostolos34s 14/09/2008 05:02:05

    Προς XP: Αγαπάω και νοιάζομαι για τη πατρίδα μου γι' αυτό και εκτονώνω το πάθος μου γι΄αυτήν γράφοντας χαράματα στο αγαπημένο μου μπλογκ. Όμως ότι καταφέραμε (για τα καλά μιλώ) δεν το χρωστάμε σε κανένα σωτήρα. Οι γονείς και οι όλοι οι προγονοί μας μάτωσαν για να πάψει η Ελλάδα να είναι ψωροκώσταινα. Αν το σκεφτείς η πρόοδος σταμάτησε σε μας. Τι σε κάνει να πιστεύεις ότι τα παιδιά μας θα περνάνε καλύτερα από εμας; Οι γονείς μας όμως αυτό ήλπιζαν και δικαιώθηκαν. Εμείς;

  81. αρχή σοφίας ονομάτων επίσκεψις avatar
    αρχή σοφίας ονομάτων επίσκεψις 14/09/2008 05:05:38

    προς XP

    Θα απαντήσω ορμώμενος από τις τελευταίες παραγράφους σου.

    Φίλε αν με ρωτάς τι βλέπω στον ορίζοντα, θα σου πω την αλήθεια, τίποτα!
    Είναι από τις ελάχιστες φορές που έχω να σκεφτώ ένα ζήτημα και δεν μπορώ να βρω τη λύση.
    Μου συμβαίνει πολύ σπάνια αυτό ξέρεις να μην μπορώ να φανταστώ πως επιλύεται κάποιο θέμα...

    Αυτή τη στιγμή στην Ελλάδα ξέρω τι είναι καλό, ξέρω τι πρέπει να γίνει στον κάθε τομέα, αλλά δεν μπορώ ακόμη να δω ΠΩΣ θα συντελεστούν αυτά.
    Στην αναμονή είμαι, παρακολουθώ τις εξελίξεις και περιμένω.

    Πάντως η λύση ΓΑΠ είναι κατ'εμέ εντελώς απορριπτέα και μία περίληψη των λόγων εξαιτίας των οποίων την απορρίπτω, την εξέθεσα παραπάνω.

    υγ:Ναι, στην περίπτωση του Βενιζέλου ίσως να ήμουν κάπως πιο θετικά διακείμενος με όλα τα μειονεκτήματά του που σωστά εντοπίζεις.

  82. XP avatar
    XP 14/09/2008 05:08:23

    Για να γινουν τα καλα, ο λαος, απο τοτε που ψηφιζει εκανε της επιλογες του και δεν βγηκαν και τοσο αρνητικες. Μη σου πω οτι παντα επιλεγοταν ο καλυτερος. Ακομα και ο Σημιτης εκανε πολλα εργα. Μετα ομως η κατρακυλα της διαφθορας ΣΤΟ ΠΑΣΟΚ δεν πηγαινε αλλο. Δηλαδη καπου επρεπε να σταματησει. Και ο κοσμος διαλεξε τον Καραμανλη. Ο Κωστακης μας απογοητευσε. Αλλα και παλι ειναι καλο για το μελλον της χωρας. Γιατι ειναι μια μεταβατικη περιοδος. Μονο ετσι το ΠΑΣΟΚ θα γινοταν καλυτερο, οπως και εγινε, για να παμε ενα βημα μπροστα.

  83. XP avatar
    XP 14/09/2008 05:13:19

    αρχή σοφίας ονομάτων επίσκεψις.

    Ετσι ομως δεν γινεται. Αν ολοι σκεπτοντουσαν ετσι δεν θα καταφερναμε ποτε τιποτα. Και ειτε το θελεις ειτε οχι η αυριανη κυβερνηση ειναι ΝΔ ή ΠΑΣΟΚ. Αρα, χωρις να πρεπει να ψηφισεις κατι απο τα δύο, κατι πρεπει να επιλεξεις. Δηλαδη κανενα κομμα, κανεναν αρχηγο; Και τι γινεται μετα;

  84. thanos avatar
    thanos 14/09/2008 05:53:50

    @62.Σπύρος
    September 14th, 2008 at 2:17 am

    Se lypamai...twra poy tha xaseis to afentiko soy apo poy tha perneiw tis epitages? mathe pws to PASOK den exei stis taxeis tou Giosmades kai Koutzamanides,oute Vartholomaious kai zaxopoulous.

  85. Τζέννυ avatar
    Τζέννυ 14/09/2008 09:09:53

    Ο Φόρεστ Γκαμπ, ο μαμάκιας, ο βλαξ ενάντια στον μπούλη. Θα πάρω ΣΥΡΙΖΑ, τον γουστάρω πολύ.

  86. pasok no limits avatar
    pasok no limits 14/09/2008 09:27:15

    Σας πονάει στον Σύριζα που βλέπετε τα 19% να γίνωνται 10,5-15,5%. Αν γίνουν βουλευτικές εκλογές πρόορες θα πάρετε κανά 12%. Βλάκας ξεβλάκας ο Γιώργος, θα νικήσει τον χοντρό με τόσα σκάνδαλα που βγήκανε και ο σύριζα θέλει και μη θέλει, θα συνεργαστεί σε κυβέρνηση.
    Το ΠΑΣΟΚ στην κυβέρνηση, ο Λαός στην εξουσία.

  87. Xase avatar
    Xase 14/09/2008 10:18:47

    81

    Σημαρα εγραψες ωραια και σε παραδεχομαι και συμφωνω απολυτα μαζι σου.
    Μπραβο!

  88. DAN avatar
    DAN 14/09/2008 10:39:16

    Το ΠΑΣΟΚ παρουσίασε στη φετινή ΔΕΘ αυτό που έπρεπε : ένα συνοπτικό, αλλά σαφές πρόγραμμα δράσης, στους βασικούς τομείς.
    Ο Παπανδρέου ήταν κι αυτός όπως έπρεπε, καλός και πειστικός. Τη μπάλλα που ήταν στημένη στο σημείο του πέναλτυ την έβαλε ΓΚΟΛ !
    Η κριτική επί των θέσεων, οφειλόμενη και αποδεκτή... Κριτικές περί του παρελθόντος, (ανιστόρητες οι περισσότερες), περί της ...καταγωγής και των νεανικών χρόνων, μάσκες υποστηρικτών της Δεξιάς : είτε από δόλο, είτε από μαλακία...

  89. Anonymous (1) avatar
    Anonymous (1) 14/09/2008 10:40:15

    Ότι κλέψανε οι Πασόκοι σε 20 χρόνια, οι δεξιοί το κλέψανε σε 4,5.
    Δεν είμαστε ηλίθιοι.

  90. Γ.M avatar
    Γ.M 14/09/2008 10:40:23

    Ενταξει... ο Γιωργακης ηταν μεχρι τωρα αντιεπικοινωνικος. Προσωπικα για μενα ηταν η πρωτη ομιλια του (η χθεσινη) που μου αρεσε ρε παιδι μου με βρηκαν συμφωνο τα περισσοτερα απ' τα οποια ειπε... οσο αναφορα τωρα τα γελοια επιχειρηματα το οτι δεν ειναι ελληνας κτλ κτλ δε θα μπω στον κοπο να τα σχολιασω γιατι κι ο Κωστακης ειδαμε 5 χρονια τι καταφερε (και αυτος χωρις αμφιβολια ειναι 100% ελληνας) .... να φερει τον μεσο ελληνα στα ορια της οικονομικης του εξαθλιωσης ... με μια κυβερνηση στη κυριολεξια ... ικανη μονο να δημιουργει σκανδαλα με εναν υπουργο οικονομιας εκτος τοπου και χρονου αφου ετοιμαζει νεα φοροκαταιγιδα ! απο που θα τα παρει μονο δε μας εχει πει ! Αφου ο μεσος ελληνας πια εχει στη κυριολεξια υποστει οικονομικη αφαιμαξη τα τελευταια 5 χρονια ! Και ολα αυτα σεμνα και ταπεινα ! Παντως ασ μην γελιομαστε και επι Πασοκ απο το 81 εως το 2004 υπηρχαν σκανδαλα και φαγανε και καποιοι κι απο κει λεφτα με το τσουβαλι ... αλλα δεν υπηρχε αυτη η καταφορη αλαζονεια - κοροιδια με τον εναν υπουργο να συναγωνιζεται τον αλλο για το ποιος θα φαει περισσοτερα και μαλιστα με τοσο φανερο τροπο ελεος ! Μην υποτιματε ετσι την νοημοσυνη μας ! Τουλαχιστον επι Πασοκ μπορει να μην ηταν ολο μελι-γαλα αλλα τα χαμηλα και μεσαια εισοδηματικα στρωματα ειχαν μια καποια προστασια απο την κυβερνηση και ενιωθαν καποια ασφαλεια. Τωρα δε μπορουν ουτε ν' αναπνευσουν βρε αδερφε,νιωθουν ολοενα και περισσοτερο μια θηλια να σφιγγει γυρω απ το λαιμο τους. Δε λεω καλος ο Τσιπρας αλλα με το να τον ψηφισεις ρισκαρεις να βγει και παλι η ΝΔ αυτοδυναμα οχι ευχαριστω δε θα παρω. Το καλυτερο βεβαια θα ηταν για μενα μια κυβερνηση συνεργασιας Πασοκ-Συριζα μπας και δουμε ασπρη μερα !

  91. Αφελής Έλλην avatar
    Αφελής Έλλην 14/09/2008 10:53:09

    Δεξιοί οπισθοφύλακες κτλ, με κάνετε δα και τον ΣΥΡΙΖΑ ασπίδα του καραμανλή! Τις τσατσιές πολλοί ηγάπησαν, τους τσάτσους ουδείς.

  92. ανωνυμος avatar
    ανωνυμος 14/09/2008 10:53:48

    ειδατε ποιος πηρε το υπ Ναυτιλιας ? δηλαδη χαθηκε να γινει υπουργος ενα πιο νεο ατομο με σαφως πιο καινουργιες ιδεες και πιο ανοιχτο μυαλο ?

    ΕΝΑΣ ΠΑΠΑΛΗΓΟΥΡΑΣ ΘΑ ΣΑΣ ΣΩΣΕΙ ΚΟΥΝΙΑ ΠΟΥ ΣΑΣ ΚΟΥΝΑΓΕ !

  93. ΠΕΛΙΑΣ avatar
    ΠΕΛΙΑΣ 14/09/2008 10:56:27

    Και όμως φίλοι συμφορουμίτες,

    μου είπε μετά τον λόγο του στην ΔΕΘ ότι, άν εκλεγεί Πρωθυπουργός, θα παραδώσει επι τέλους το αμερικάνικο διαβατήριό του στην Νομαρχία, θα ορκισθεί στο ελληνικό Σύνταγμα και θα αποκτήσει επι τέλους ελληνική ταυτότητα.

    Βαρέθηκε, είπε να τον αντιμετωπίζουν στην Ελλάδα σαν ξένο μετανάστη

    ΠΕΛΙΑΣ

  94. Σπύρος avatar
    Σπύρος 14/09/2008 10:58:16

    @thanos 84

    Τι έγινε αδελφέ??
    Χρωστάς πουθενά και περιμένεις απο καμιά κλαδική να σέ ξεχρεώσει??
    Mήπως είσαι το κοριτσάκι πού έβγαλε κάποτε ο Αντρέας,στο μπαλκόνι,και τώρα μεγάλωσε και ψάχνει πάλι γιά δουλειά??
    Η μήπως εισαι ο Τάκης ο Τσουκαλάς ή κανενα ανηψάκι τού Κιμωνα Κουλούρη??
    Oποιος και νάσαι πάντως ο ΄αντιδεξιός ΄σου βερμπαλισμός σπάει κόκκαλα.Σάν να διαβάζει κάποιος τόν Αδωνι Γεωργιάδη σέ πράσινη εκδοχή.

  95. Γ.M avatar
    Γ.M 14/09/2008 11:01:49

    ΑΦΕΛΗ ΕΛΛΗΝ ΟΤΑΝ ΣΟΥ ΦΥΓΕΙ Η ΠΟΡΩΣΗ ... ΚΑΙ Η ΠΑΡΩΠΙΔΑ ΞΑΝΑΔΙΑΒΑΣΕ ΤΟ ΠΟΣΤ ΜΟΥ ΜΠΑΣ ΚΑΙ ΤΟ ΚΑΤΑΛΑΒΕΙΣ ! ΠΑΝΤΩΣ ΚΑΝΕΙΣ ΔΕΝ ΑΓΑΠΗΣΕ ΤΗΝ ΜΑΛ..ΚΙΑ
    ΠΟΥ ΔΕΡΝΕΙ ΜΕΡΙΚΟΥΣ

  96. Φιλόλογος avatar
    Φιλόλογος 14/09/2008 11:09:09

    92
    Από το Λεξικόν Στρατιωτικής Ιδιωματικής Λαλιάς:
    τσάτσος (θηλ. τσατσά):
    Προιστάμενος οίκου ανοχής (κυριολεκτ.)
    Παρατρεχάμενος, "κολλητός" αλλά με δουλική διάθεση έναντι του κυρίου του (μεταφορ.)

  97. Αφελής Έλλην avatar
    Αφελής Έλλην 14/09/2008 11:14:06

    @ Γ.M το σχόλιο μου καθόλου δεν απευθυνόταν εναντίον της άποψής σου, απεναντίας μάλλον συμφωνώ αρκετά μαζί σου. Sorry πάντως, άν φταίω κι εγώ για την παρεξήγηση, το κλίμα είναι πάρα πολύ ηλεκτρισμένο και η ψυχραιμία χάνεται εύκολα. Πώς να μην είναι όμως, μ' αυτά που συμβαίνουν

  98. MplaMpla avatar
    MplaMpla 14/09/2008 11:15:13

    Σήμερα έγραψες ωραία και σε παραδέχομαι και συμφωνώ απόλυτα μαζί σου.
    Μπράβο Σου!!!

  99. Γ.M avatar
    Γ.M 14/09/2008 11:18:20

    οκ φιλε μου σορυ και απο μενα φαινεται πως εχασα κι εγω λιγο την ψυχραιμια μου

  100. ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ avatar
    ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ 14/09/2008 11:26:23

    100 σχολια για την ομιλια του ΓΑΠ !!!

    Εκκλησια δεν παει κανεις?

    Το σχολιο για τις γυναικειες οργανωσεις ειναι ενδιαφερον..
    "Μερικές γυναίκες είναι σαν το τάβλι, ξεκινάς με τις πόρτες, συνεχίζεις με το πλακωτό και καταλήγεις στο ...φεύγα!!! "

    ΠΠ

  101. Xase avatar
    Xase 14/09/2008 11:26:57

    Ωραια λοιπον!
    12 αποστολοι, ο καθενας με τον πονο του.
    Ο καθενας εδω μεσα εχει σιγουρα μια πολιτικη θεση, ψηφιζει αυτο που πιστευει και λεει τους αντιπαλους του πορωμενους με παρωπιδες και διαφορα αλλα γραφικα.
    Μαλλον ξεχναμε πως τα τελευταια 30 χρονια και βαλε μας κυβερνουν τα ιδια κομματα, με τα ιδια προσωπα (και τα ιδια ονοματα) και δεν εχουμε κανει χαιρι και προκοπη. Ολοι μας εκλεβαν, μας κλεβουν και αν συνεχισουμε να κανουμε τα ιδια λαθη θα μας κλεβουν στον αιωνα τον απαντα.
    Δυστυχως, εγω προσωπικα δεν βλεπω εναλλακτικες λυσεις (προς το παρων τουλαχιστον). Αν πεσει η κυβερνηση ποιος θαρθει;; Ας πουμε ο ΓΑΠ. Με πιους;; Με τα ανακυκλωμενα υλικα του ΠΑΣΟΚ;; Δηλ. με αυτους που μας εκλεβαν λιγοτερο οπως λεει ενας φιλος λιγο πιο πανω;
    Λυπαμαι αλλα το επιπεδο της συζητησης εγινε επιπεδο θυρας 13 η 7 αν προτιμουν μερικοι.

  102. ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ avatar
    ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ 14/09/2008 11:36:40

    Η μικρή Τερέζα
    --------------
    Δεν είναι πρέζα γιατί είσαι τέζα
    κατσαρομάλλα μικρή Τερέζα
    Τριάντα πόντους το τσιγαριλίκι
    και ζαλισμένη σε τρων' οι λύκοι

    Πάνω σε ξόβεργα σπουργίτι
    είναι η μοίρα του ανθρώπου
    με κολλημένα ποδαράκια
    πεταγματάκια επιτόπου

    Κάτω η χούντα - Κάτω η φούντα
    Κατουρημένοι χοντροί παπάδες
    με εντομοκτόνα αυτοκτονιάς
    το νέο έπος της Αλβανίας

    Είναι χημεία - Είναι πορνεία
    χωρίς το σώμα να συμμετέχει
    Οι νταβατζήδες στα θεωρεία
    και εμείς στο λάκκο με τα θηρία

    'Εχει καταλάβει την καρδιά σου το χασίσι
    και δεν έχει χώρο τη δικιά μου ν' ακουμπήσει
    Κοφ' τη γαμημένη τη στριφτοχειροτεχνία
    κι έλα τοίχο τοίχο στης αυλής μου τη γωνία

    Στο ουράνιο δέντρο στο ιπτάμενο χαλάκι
    έλα ν' ανεβούμε φασολάκι-φασολάκι
    Σου 'χω φτιάξει σούπα με μολότωφ και απ' όλα
    μες στην κατσαρόλα του Καρόλου ξερόλα

    Σφίξε την γροθιά σου να την πιούμε άσπρο πάτο
    Βάλε το καπάκι. Μ' έχει πάρει από κάτω

    Μικρή Ινδιάνα χορευταρού μου
    Μανιταράκι μου Μανιτού μου
    Βαστάω τσίλιες μπρος στη σκηνή σου
    Βάλ' την καρδιά μου στην προσευχή σου

    Φέρε να πιούμε να καταπιούμε
    Δε γίνεται όλοι να την ακούμε
    Κάποιος θα πρέπει να τα φυλάει
    Να τους τη λέει να τους μετράει
    --------------------------------------

    ΠΠ

  103. Γ.M avatar
    Γ.M 14/09/2008 11:40:41

    Χase : Απαντησε μου λιγο στο εξης υπαρχει ενας σ'αυτη τη χωρα που θα δει ανοιχτο το βαζο με το μελι και δε θα βαλει το δαχτυλο του μεσα για να γλυψει εστω και λιγο ? (λογω νοοτροπιας τι να κανουμε ετσι ειναι ειτε το θελουμε ειτε οχι)

    Βλεπεις Εσυ να εχει την δυνατοτητα να βγει 1ο κομμα ο Συριζα ;

    Γι αυτο μιλουσα στη περιπτωση για μια κυβερνηση συνεργασιας

    εκτος αν προτιμας μια 3η τετρατια ΝΔ γιατι με βαση το νεο νομο που ψηφισε κυβερνηαη βγαινει και με κατω απο 150 βουλευτες

    θελω να πιστευω οτι τα βλεπω πολυ ρελιστικα τα πραγματα.

  104. Aline avatar
    Aline 14/09/2008 11:46:51

    Σερνει στην πλατη του και το σκανδαλο με το σπιονταζ των συμβουλων και φιλων του Ελληνοαμερικανων στα αμφιθεατρα της Ευρωβουλης
    στην εποχη της εξωτερικης πολιτικης δρασης του,
    που τοσος ντορος εγινε μεσα στου πολιτικους Ευρωπαικους κολπους με αποτελεσμα την αποπομπη τους.
    Θα πρεπει να αποδειξει ο κ. Παπανδρεου οχι μονο στους Ελληνες, αλλα και σε ολη την Ευρωπη την Ευρωπαικη του ταυτοτητα.
    Γιατι δεν μπορει να κυβερνας ενα Ευρωπαικο τσιφλικι με τα ματια στραμμενα στο μεγαλο αδελφο.

  105. περαστικος ξανα avatar
    περαστικος ξανα 14/09/2008 11:58:35

    Η απομακρυνση της συμοριας που κυβερνα σήμερα φαινεται πως ειναι κοινή επιθυμία όλων σχδόν των σχολιαστών (μερικοί αμετανόητοι δεξιοι φαινονται πολύ μονοι πλέον)
    Η συγκροτηση μιας προοδευτικής πλειοψηφίας ειναι λοιπον το Ζητουμενο. Σαν τους αμετανόητους δεξιους υπάρχουν αμετανόητοι ΠΑΣΟΚΟΙ και Συριζαρέοι που ενδιαφέρονται περισσότερο για τη σημαία τους από ότι για την ουσία. Ο κόσμος όμως που θα κρίνει το ντέρμπυ στις κάλπες δεν ανηκει σε κομματικά αποθέματα. Αυτοί που μετακινούνται αναμεσα στα κόμματα ( και έδωσαν την νική στον Καραμανλή και στο Συριζα διψηφιο ποσοστο στα γκάλλοπ) αποστρεφονται τα κομματόσκυλα και τους κομματικούς πατριωτισμούς.
    Απο εκει και πέρα η μπάλλα ειναι στην Αυλή του Συριζα. Ειναι δύσκολο απο πολλές αποψεις αλλα δεν ειναι αδυνατο. Με ισοπεδωτικές τοποθετήσεις σαν και αυτή για το Βατοπέδι ομως ......

  106. περαστικος ξανα avatar
    περαστικος ξανα 14/09/2008 12:01:17

    παρεπιπτοντως για τισ ρατσιστικές τριχες περι μη ελληνικότητας και κτλ Τετοιες απόψεις χαρακτηριζουν τους φορείς τους και τίποτα παραπάνω.

  107. ψυχραιμια avatar
    ψυχραιμια 14/09/2008 12:16:00

    Πιθανώς.Αλλά οι σχολιαστές δεν είναι το σύνολο του λαού.Ο λαός πρέπει να αποφασίσει όχι για την καταγωγή αλλά για την εξαγγελία του Παπανδρέου για απόδοση ιθαγένειας και άρα εκλογικών δικαιωμάτων στους μετανάστες.
    Το εκλογικό σώμα θα αλλάξει για πάντα μετά από αυτό.
    Δεν έχω αντίρρηση εφ όσον ο λαός το ψηφίσει συνειδητά και με πλήρη γνώση.

  108. Xase avatar
    Xase 14/09/2008 12:24:10

    Περαστικε!
    Συμφωνω απολυτα μαζι σου, (αν και δεν ειμαι , ουτε θα ειμαι ψηφοφορος του ΠΑΣΟΚ) για το τελευταιο σου σχολιο. Ειναι πραγματι ρατσιστικο να κατηγορουν τον ΓΑΠ για τετοια πραγματα.
    Θελω να θυμισω ποσο υπερηφανοι ειμασταν οταν ο Καχιασβιλι επαιρνε μεταλλια για την Ελλαδα (και τα αλλα παιδια φυσικα απο τις πρωην σοβιετικες επαρχιες και μη) η ποσο χαιρομασταν για καποιο Ρωσο αστροναυτη που η μαννα του ηταν Ελληνιδα. Η και για καποιους Αμερικανους συμβουλους καποιων προεδρων της Αμερικης (που μας κρεμασαν μετεπειτα. Αυτα ειναι ρατσιστικες βλακειες.

  109. aionios avatar
    aionios 14/09/2008 12:28:33

    Τελικά άλλη επιλογή δεν έχει αυτή η κακομοίρα χώρα από το να την κυβερνούν 3 οικογένειες.
    Κωστάκης, Γιωργάκης και Ντόρα.
    Μετά από αυτούς το χάος.

  110. ψυχραιμια avatar
    ψυχραιμια 14/09/2008 12:32:29

    Υπήρχε και η επιλογή Βενιζέλου.Οι πασόκοι την καταψηφισαν και προτίμησαν Γιώργο.Η θέληση των ψηφοφορων πρέπει να γίνεται σεβαστή.

  111. Γ.M avatar
    Γ.M 14/09/2008 12:48:24

    κανεις λαθος 40% των οσων πηγαν να ψηφισουν στις εσωκομματικες του Πασοκ ψηφισαν τον Βενιζελο και εγω οτι ειχε πιθανοτητες να βγει αν δεν γινοταν τετοιος λυσαλεος πολεμος εναντιον του

    αλλωστε σιγα να μην αφηναν τα διαφορα κεντρα αποφασεων στην Αθηνα να ειναι και οι 2 αρχηγοι των 2 μεγαλυτερων κομματων απο την Μακεδονια ! ή νομιζετε οτι δεν επαιξε κι αυτο το ρολο του ;

  112. ψυχραιμια avatar
    ψυχραιμια 14/09/2008 13:02:09

    Φυσικά και τον έπαιξε.Και εγώ παρ ότι Αθηναίος και όχι πασόκος πήγα και ψήφισα Βενιζέλο αφού μου έδιναν το δικαίωμα για συγκεκριμένους λόγους.
    Αλλά οι περισσότεροι τον είδαν ως συνέχεια του Σημίτη και το Γιώργο ως γιο του πατέρα του.

  113. aionios avatar
    aionios 14/09/2008 13:21:47

    Δηλαδή ψυχραιμία είσαι ΠΑΣΟΚ?

  114. ψυχραιμια avatar
    ψυχραιμια 14/09/2008 13:32:12

    Όχι ψηφιζω Νέα Δημοκρατία χωρίς να είμαι γραμμένος Για την ακρίβεια οι συμπάθειές μου ήταν στην Ένωση Κέντρου (ΕΔΗΚ) που διαλύθηκε.Δεν πιστεύω στο σοσιαλισμό και αναγκαστικά είμαι ΝΔ.Θα ψήφιζα ΠΑΣΟΚ με Βενιζέλο αλλά όχι με Γιώργο.Αφού όμως οι πασόκοι δεχονταν να ψηφίσουν και "φίλοι" του κόμματος πήγα και εγώ.
    Στο κάτω - κάτω μέχρι και Πακιστανοί ψήφισαν.

  115. Χωριάτης avatar
    Χωριάτης 14/09/2008 13:46:50

    Eσείς του ΣΥΡΙΖΑ που κοροϊδεύετε τον Γιώργο για βλάκα, κάνετε τους διανοούμενους και τους high αλλά είσαστε τενεκέδες ξεγάνωτοι. Ο Γιώργος μπορεί να μην είναι σπίρτο αλλά στο κάτω κάτω δεν θα κυβερνήσει μόνος του, θα έχει ανθρώπους να τον καθοδηγούν. Αν δεν θέλετα να πάρετε κάποιο 10% και όχι τα εικοσάρια που λέτε ελάτε στο ΠΑΣΟΚ. θΑ ΝΙΚΉΣΟΥΜΕ ΤΗ δεΞΙΆ ΚΑΙ ΘΑ ΠΆΡΕΤΕ ΚΑΙ ΥΠΟΥΡΓΕΊΑ.

  116. Says avatar
    Says 14/09/2008 14:06:32

    Στην συνέντευξη Παπανδρέου στην Θεσσαλονίκη η πιο απρεπής (και λόγω ύφους) ερώτηση έγινε από τον Γ. Μακρυγιάννη, δημοσιογράφο του Πρώτου Θέματος. Είναι εντυπωσιακό, (ειδικά αν σκεφτεί κανείς ότι ο εν λόγω υπηρετούσε στο Γραφείο Τύπου του Χ. Βερελή). Τι έγινε; Νευράκια; Γιατί άραγε; Έκλεισε η κάνουλα…;

  117. Xase avatar
    Xase 14/09/2008 14:14:00

    Μπλα μπλα γεια σου

    Χαιρομαι για τα τοσα πολλα και ευστοχα σχολια σου στην αναρτηση αυτη. Καταφερες να βαλεις και δυο θαυμαστικα περισσοτερα.

  118. ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ avatar
    ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ 14/09/2008 14:39:37

    Ούτε κότες έχω ούτε με την αλουπού μαλώνω.

    ΠΠ

  119. ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ avatar
    ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ 14/09/2008 14:44:11

    Αν σου πει ένας ότι είσαι γάιδαρος, βρίσ' τον.

    Αν σου το πουν δύο, αγνόησέ τους.

    Αν σου το πουν τρεις,

    αγόρασε σαμάρι !!!.

    ΠΠ

  120. klhronomos avatar
    klhronomos 14/09/2008 14:56:55

    paidia me venizelo proedro tora to pasok tha htan kyvernisi.

  121. Lara avatar
    Lara 14/09/2008 15:04:46

    Ναι, Κληρονομος, θα ηταν κυβερνηση και δεν θα ειχαμε φτασει στην αφετηρια του τελματος.

  122. XP avatar
    XP 14/09/2008 15:09:45

    Kybernhsh 8a htan me ton benizelo to pasok. Alla prw8ypoyrgos 8a htan o psyxarhs.

  123. περαστικος ξανα avatar
    περαστικος ξανα 14/09/2008 15:19:21

    @125
    Με βενιζελοή με ΓΑΠ δεν θα ειχε μεγάλη διαφορά. Η επιλογη των συγκροτηματων ήταν και ειναι ο Καραμανλής. Απλά το ΒΗΜΑ και το ΕΘΝΟΣ δεν μπορούν να το γραψουν. Μπορουν όμως να διασπούν το ΠΑΣΟΚ και αυτό θα εκαναν και σε περιπτωση πυ θα εβγαινε ο Μπένυ

  124. περαστικος ξανα avatar
    περαστικος ξανα 14/09/2008 15:23:33

    @118
    Η ανοικτη ψηφοφορία για την αναδειξη του ΓΑΠ ήταν η κρισιμη κίνηση που χάλασε τη σούπα. Καλώς η κακώς ο ΓΑΠ ειναι αρχηγ΄ς του ΠΑΣΟΚ με λαική εντολή. Ο ΚΚ εκλέχθηκε δια βοής και ο Τσιπρας με άνωθεν εντολή.
    Η απάντηση στις συνωμοσίες και τους συνωμότες είναι οι ανοικτές δημοκρατικές διαδικασίες. Οποιος λέει οτι ο ΓΑΠ ειναι λίγος ας μου πει ποιος έχει τα αρ@@@ να κατεβεί στη βάση.

  125. punisher avatar
    punisher 14/09/2008 15:26:47

    Παλαιότερα θεωρούνταν αυτονόητο ότι ένας πολιτικός είχε ήθος και ήταν έντιμος.Σήμερα δυστυχώς λίγοι είναι αυτοί που ανταποκρίνονται στα παραπάνω. Το ήθος και η εντιμότητα του Γιώργου είναι αδιαπραγμάτευτα,όπως και του πατέρα του και του παππού του. Οι άνθρωποι τόσα χρόνια κυβέρνησαν είτε σαν πρωθυπουργοί είτε σαν υπουργοί και το μόνο περιουσιακό στοιχείο που κατάφεραν να έχουν είναι το "Καστρί" που και αυτό ήταν περιουσία της Σοφίας Μινέϊκο. Ενώ τώρα τρία χρόνια γίνεται ένας "ασήμαντος", υπουργός (όχι πρωθυπουργός) και δεν προλαβαίνει να μεταγράφει στα υποθηκοφυλάκεια τα ακίνητά του.Πολύ περισσότερο σήμερα που διάγουμε την εποχή της σεμνότητος και ταπεινότητος. Ε! λοιπόν αυτόν τον άνθρωπο ας του δώσουμε μια ευκαιρία δείξει την ικανότητά του. Το ότι δεν ρήτορας δεν είναι κατ΄ανάγκην κακό. Γεννήθηκε και μεγάλωσε στο εξωτερικό. Δεν είναι δυνατόν να έχει την ευχέρεια που έχει ένας Ελλαδίτης. Αυτό όμως δεν είναι το ζητούμενο, ο άνθρωπος είναι έντιμος και προσωπικά δεν έχει καμμία ανάγκη για πλουτισμό και δόξα.

  126. aionios avatar
    aionios 14/09/2008 15:37:57

    @punisher

    Το ήθος και η εντιμότητα του Γιώργου είναι αδιαπραγμάτευτα,όπως και του πατέρα του και του παππού του.

    Ναι συμφωνώ απόλυτα για τον παππού του.

  127. donaE avatar
    donaE 14/09/2008 15:43:42

    punisher @ Δεν ειναι αναγκη να κανουν περιουσια οι ιδιοι,μπορει να εξυπηρετουν οικονομικες βλεψεις αλλων με ανταλλαγμα την εξουσια.Ο πατερας του δεν καταλαβαινε κανενα αλλα στο φιναλε ουτε και τον λαο τον ιδιο.Ομως ας μην κρινουμε τον ανθρωπο απο τον πατερα του.Αντε να του δωσεις προσωπικα μια ευκαιρια αλλα προκειται για ενα πρωθυπουργο.Αντεχουμε αλλες δοκιμες?

  128. aionios avatar
    aionios 14/09/2008 15:57:08

    αν τον κρίνουμε από τον πατέρα του θα τον αδικήσουμε.

  129. XP avatar
    XP 14/09/2008 15:59:05

    Fysika einai makran poly kalyteros apo ton patera toy

  130. aionios avatar
    aionios 14/09/2008 16:00:32

    Ένα τέλος με τα τζάκια δεν μπορούμε να βάλουμε?

  131. archaeopteryx avatar
    archaeopteryx 14/09/2008 16:25:11

    "πλακωτό και φεύγα"

    ΠΠ είσαι σίγουρος ότι δεν έισαι ο Κλιντ Ηστγουντ? μόνο αυτό έίναι τόσο σοφός!

  132. Αθ. Κλάρας avatar
    Αθ. Κλάρας 14/09/2008 16:42:53

    Εάν σήμερα τον Παπανδρέου τον έλεγαν Μελιτζανόπουλο θα ασχολούνταν κανείς μαζί του; Ο πατέρας του μπορεί να εκμεταλλεύτηκε τις συγκυρίες, ως μέγας λαοπλάνος που ήταν, και να έδωσε έναν μανδύα ιδεολογίας στο ΠΑΣΟΚ, όμως όλα αυτά είναι περασμένα μεγαλεία για τους πρασινοφρουρούς.
    Το ΠΑΣΟΚ σήμερα είναι ένα κόμμα-μνημόσυνο στον Ανδρέα αποτελούμενο από πεινασμένα για πλούτο στελέχη, που με αιχμή του δόρατος το DNA του ιδρυτή, προσπαθούν να πείσουν ότι μπορούν να βάλουν τάξη στην Ελλάδα.
    Αυτό που ζητούν όμως είναι την κουτάλα, που τους έλειψε τόσα χρόνια.
    Εάν συμβεί και πείσουν τα κοπάδια των Νεοελλήνων να τους ακολουθήσουν, θα έχουν τον ΓΑΠ να τους φέρνει τσιγάρα ενώ εκείνοι θα συναγωνίζονται με τον Βουλγαράκη την χλιδή των γιώτ που θα αποκτήσουν.

  133. περαστικος ξανα avatar
    περαστικος ξανα 14/09/2008 16:45:16

    @ Κλαρας
    αν πηγαινε για τσιγαρα , θα τον λέγανε ρουσόπουλο καιθα ηταν πρωθυπουργός. (αντ αυτου)

  134. XP avatar
    XP 14/09/2008 16:48:32

    Αθ. Κλάρας Αν γινουν αυτα που λες, θα τον κατεβασουμε μαζι. Αλλα το προβλημα του ΓΑΠ ειναι το ΠΑΣΟΚ. Αν ειχε κανει κομμα το 2000, τωρα θα ειχε περασει το ΠΑΣΟΚ. Αυτος ειναι που θα ψηφισει ο κοσμος γιατι οταν ακουει ΠΑΣΟΚ αλλα πραγματα ερχονται στο μυαλο. Και οπως ειπαν πριν, ο ΓΑΠ ειναι κλασεις ανωτερος απο τον πατερα του. Ειναι πραγματικος πολιτικος και οχι ρητορας που πειθει με διαφορα τεχνασματα και ψεματα. Το προγραμμα του ειναι ρεαλιστικο. Και φυσικα ειναι η μοναδικη διεξοδος για να γλιτωσουμε απο την χειροτερη κυβερνηση.

  135. donaE avatar
    donaE 14/09/2008 17:11:56

    XP@ Πως θα τον κατεβασετε δηλαδη.Θα του πειτε να κατεβει,συγνωμη κιολας.

  136. XP avatar
    XP 14/09/2008 17:19:55

    Καλα χαλαρωσε... δεν εννοω οτι θα τον κατεβασω εγω. Γενικα μιλαω. Οπως τωρα λεμε οτι ειναι η μοναδικη διεξοδος, αν γινουν τα κλασικα αρνητικα του ΠΑΣΟΚ, θα τον κρινουμε σκληρα. Ομως χωρις να εχει γινει πρωθυπουργος σε καμια περιπτωση δεν μπορεις να ξερεις τι θα κανει. Μπορει να ειναι πολυ καλος μπορει και οχι. Αλλα πρεπει να γινει πρωθυπ. για να μαθουμε. Μεχρι στιγμης εμφανιζει ενα σοβαρο ρεαλιστικο προγραμμα. Σε κοντρα με τα συμφεροντα. Αν τα βρει ασπουμε με το ΔΟΛ, τοτε θα αρχισω να αλλάζω γνωμη. Αν ηθελε, νομιζω, θα τα ειχε κανει "πλακακια" απο καιρο.

  137. aionios avatar
    aionios 14/09/2008 17:23:59

    XP@

    άμα δεν τον λέγανε ΠΑΠΑΝΔΡΕΟΥ ούτε διαχειριστής στην πολυκατοικία του δεν θα ήτανε.
    το ίδιο ισχύει και για τον ΚΑΡΑΜΑΝΛΗ.

    αν έκανε νέο κόμμα θα ήταν επίπεδου ΣΥΝ επί ΔΑΜΑΝΑΚΗ. Πόσοι νομίζεις είναι οι ξεπλυμένοι που έλκονται από τις διεθνιστικές επιταγές των Αμερικάνων.

  138. aionios avatar
    aionios 14/09/2008 17:30:57

    Αν γίνουν εκλογές και έχουμε το δικοματισμό γύρω στο 75% θα δεις πόσες επιλογές θα αναδυθούν κατόπιν.
    Μια αποδοκιμασία των πολιτών προς τα διεφθαρμένα αυτά κόμματα θα αλλάξει εντελώς το σκηνικό.
    Ήρθε αυτή η ώρα πιστεύω να τελειώνουμε με το καρκίνωμα που κατατρώει την Ελλάδα εδώ και 40 χρόνια.

  139. nikos avatar
    nikos 14/09/2008 17:35:08

    'Aμα εκλεγεί ο ΓΑΠ μ' αυτό το ΠΑΣΟΚ,
    εμένα να μου γράψεις......

    Η Δαμανάκη έκανε πάλι το θαύμα της!.
    Έκανε το ΠΑΣΟΚ ΣΥΝ..

  140. aionios avatar
    aionios 14/09/2008 17:41:39

    Μιχάλης Χαραλαμπίδης: «Να φύγουν Παπανδρέου- Σημίτης, αρκετό κακό έκαναν…»

    Από τα μέσα προς το τέλος της δεκαετίας του 80' με την - υπόθεση Κοσκοτά - η εξέλιξη του ΠΑ.ΣΟ.Κ. δεν κρίνεται από την εσωτερική διαλεκτική του αλλά εξαρτάται από το εξωτερικό περιβάλλον.

    Τότε άνοιξα αυτήν την συζήτηση στο ΠΑ.ΣΟ.Κ. με ένα ενδιαφέρον κείμενο. Το επανέκδοσα το 2004 με αφορμή την συμπλήρωση τριάντα χρόνων από την ίδρυση του ΠΑ.ΣΟ.Κ. αλλά και επειδή αφορά το σημερινό του γίγνεσθαι την σημερινή παθολογία του.

    Νομίζω είναι ένα ιστορικό - σύγχρονο κείμενο για την εισαγωγή αυτού του χώρου σε μια απελευθερωτική δημόσια συζήτηση. Όσον αφορά το τι πρέπει να γίνει. Παρόλο που ως γνωστόν θεωρώ ότι η πολιτική είναι πρόλογος και όχι ένας παρακμιακός επίλογος θα πρότεινα. Πρώτον την απομάκρυνση των Γ. Παπανδρέου και Κ. Σημίτη. Νομίζω ότι είναι κακόγουστο, κωμικό πλέον το θέατρο του περάσματος από τον Άννα στον Καγιάφα και από τον Καγιάφα στον Άννα. Έτσι δεν αναγεννιέται η δημοκρατική παράταξη αντίθετα βουλιάζει καθημερινά. Ποιο χαμηλά δεν υπάρχει. Αρκετό κακό έκαναν στην χώρα, τον λαό, το έθνος των Ελλήνων, το παλιό δεν μπορεί να φέρει το νέο. Δεύτερον το άνοιγμα των διαδικασιών για την δημιουργία ενός μεγάλου ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΚΟΥ ΚΟΜΜΑΤΟΣ που θα δημιουργήσει εκτός των άλλων μια νέα πολιτική παράδοση στην χώρα. Οι δυνάμεις για αυτό υπάρχουν και είναι πολλές.

    Η Ελλάδα δεν μπορεί να συγχρονισθεί - αυτό είναι ορατό - με τις προκλήσεις και τις ευκαιρίες του νέου αιώνα εξαρτημένη από αυτές τις χρόνιες παθολογίες και ανθρώπους που διαβάζουν. Ούτε καν διαβάζουν, συλλαβίζουν.

    Ανεξάρτητα απο τις απόψεις που έχει κάποιος για τον Σαρκοζί ο άνθρωπος δεν συλλαβίζει, ούτε διαβάζει, ομιλεί. Μέχρι και οι καθολικοί παπάδες έχουν συνείδηση του όρου ομιλία. Για αυτό χρησιμοποιούν αυτή την λέξη.

    Το ζήτημα της χώρας είναι η αφωνία και οι άφωνοι που καταφεύγουν στο εξωτερικό περιβάλλον για να συντηρηθούν, να υπάρξουν ως πολιτικοί, ως διάδοχοι. Στον Κοσκοτά, στην siemens, στις εγχώριες siemens. Έτσι διατηρούν, καθηλώνουν την χώρα σε μία παρακμιακή ατμόσφαιρα όταν η ιστορία και η οικονομία είναι πολύ φιλικές μαζί της.

  141. ψυχραιμια avatar
    ψυχραιμια 14/09/2008 19:45:34

    @ 124
    Ο Βενιζέλος ήταν στη νεολαία της ΕΔΗΚ.Η ΕΔΗΚ διαλύθηκε.Άλλοι πήγαν στη ΝΔ και άλλοι στο ΠΑΣΟΚ.

  142. ψυχραιμια avatar
    ψυχραιμια 14/09/2008 20:49:04

    Το έκαναν γιατί γενικά στην Ελλάδα θεωρείται ότι το αριστερό είναι και το καλό.
    Ενας από τους λόγους είναι η εξαφάνιση του Κέντρου που είχε ως αποτέλεσμα πας μη-αριστερος να θεωρείται δεξιός και δεξιός = κρυπτοφασίστας.
    Πολλοί υπέκυψαν στον ψυχολογικό αυτό εκβιασμό.

  143. thanos avatar
    thanos 14/09/2008 20:50:21

    @1.# Panos
    September 14th, 2008 at 12:13 am

    Aντε να κανει και τους νηπιαγωγους ολους μονιμους…οοοεεεοοο
    Αν μπορει και γιατι οχι??....Αλλα οχι και τους καλογερους πλουσιους,Ουτε τους νηπιαγωγους Γιατρους,Ουτε τα στελεχοι σαν το Ζαχοπουλο τραγους μεσα στα Υπουργεια να πηδουν και να κοροιδευουν τις υπαλληλους ΟΠΩΣ ΜΕΡΙΚΟΙ ΑΛΛΟΙ, ξερεις ποιους εννοω.

  144. Δημήτρης avatar
    Δημήτρης 15/09/2008 00:29:02

    @ Χωριάτης (119)

    1. Κανένα (στέλεχος)στο ΣΥΡΙΖΑ δεν είπε το Γιώργο βλάκα, δεν αποκλείεται κάποιοι οπαδοί, με το δικό σου, προφανώς, επίπεδο.

    2 Επίπεδο, που στηρίζεται στο: "Αν δεν θέλετε να πάρετε κάποιο 10% και όχι τα εικοσάρια που λέτε ελάτε στο ΠΑΣΟΚ!!..

    3. Επίπεδο που βγαίνει επίσης από το: "θΑ ΝΙΚΉΣΟΥΜΕ ΤΗ ΔΕΞΙΆ ΚΑΙ ΘΑ ΠΆΡΕΤΕ ΚΑΙ ΥΠΟΥΡΓΕΊΑ"!!!...

    Ο καθένας μπορεί να συμπεράνει πολλά @Χωριάτη..

    Υ.Γ. 1. Και για να μη ξεχνάμε και 10% ΣΥΡΙΖΑ, (σχεδόν απίθανο) σημαίνει αύξηση 100%, του προηγούμενου ποσοστού του....

    Υ.Γ. 2. Η εποχή της λεηλασίας της Αριστεράς με "δεξιούς μπαμπούλες" παρήλθε ανεπιστρεπτί!!..

  145. Γ.M avatar
    Γ.M 15/09/2008 11:45:12

    Φιλε Δημητρη συμφωνω μαζι σου ως προς τις 3 διαπιστωσεις που εκανες

    Αλλα μην ξεχνας οτι ο διπλασιασμος του ποσοστου του συριζα οφειλεται και σε μεγαλο βαθμο σε απογοητευμενους απο την εσωτερικη φαγωμαρα που υπηρχε στο Πασοκ μεχρι πριν λιγο καιρο πρωην ψηφοφορους του. Ενα ΠΑΣΟΚ που βυθισμενο στα εσωτερικα του προβληματα δυστυχως κοιτουσε το δεντρο και εχανε το δασος ! Αφηνοντας την κυβερνηση της ΝΔ ουσιαστικα χωρις καμια αντιπολιτευση. Ετσι ολοι αυτοι οι πολιτες με τις αμιγως κεντροαριστερες καταβολες στραφηκαν προς τον ΣΥΝ και ειναι απολυτως λογικο !

    Και επισης δεν καταλαβαινω το εξης : Ειναι στ' αληθεια τοσο κακο να δωθει η ευκαιρια στα στελεχη του ΣΥΝ να συμμετεχουν στη διακυβερνηση της χωρας εστω και μεσα απο μια κυβερνηση συνεργασιας ;

    Μηπως ηρθε ο καιρος να αναθεωρησουμε κι εμεις ολοι καποιες παροχημενες αντιληψεις μας επιτελους ?

    Δεν χορτασατε μονοκομματικες κυβερνησεις ?

    Αυτα τα λιγα για να μην ξεχνιομαστε !

  146. ven. avatar
    ven. 15/09/2008 12:07:14

    ειπε οτι θα καταργησει το αφορολογητο!!!!!
    ενα σωστο μετρο πηρε η κυβερνηση και αυτος λεει να το καταργησει!!!!!!!!!!1ελεος με το πεντι!!!!

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.