#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
28/06/2010 19:50
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Προβλέπεται «χαμός» στον Πειραιά



Όλα δείχνουν ότι θα γίνει χαμός στον Πειραιά μεταξύ κυβέρνησης -  ΚΚΕ.

Το Πρωτοδικείο Πειραιά, έκρινε την απεργία των ναυτεργατικών σωματείων ΠΕΜΕΝ και ΣΤΕΦΕΝΣΟΝ, παράνομη και καταχρηστική, ενώ ο πρόεδρος της Ένωσης Επιχειρήσεων Ναυτιλίας, Απόστολος Βεντούρης - κατόπιν προσφυγής του οποίου ελήφθη αυτή η απόφαση- απέστειλε εξώδικο σε όλα τα Λιμεναρχεία της χώρας για να τηρηθεί η δικαστική απόφαση.

Τα ναυτεργατικά σωματεία ΠΕΜΕΝ και ΣΤΕΦΕΝΣΟΝ επιμένουν και θα πραγματοποιήσουν κανονικά τις κινητοποιήσεις τους, συμμετέχοντας έτσι στην απεργία που έχει κηρύξει η ΓΣΕΕ. Η απεργία ξεκινάει τα μεσάνυκτα και λήγει αύριο τα μεσάνυκτα.

Η αντίδραση του ΚΚΕ στην απόφαση του δικαστηρίου ήταν έντονη και σε ανακοίνωση του υποστηρίζει ότι «τα δικαστήρια για άλλη μια φορά τάσσονται απροκάλυπτα στην υπηρεσία των εφοπλιστών και των μεγαλεμπόρων». Χαρακτηρίζει δε την κυβέρνηση συνυπεύθυνη και υπόλογη και κάνει λόγο για καταπάτηση των στοιχειωδών δικαιωμάτων, όπως είναι το δικαίωμα στην απεργία.

Υπέρ της σύγκρουσης με ΚΚΕ είναι ο Πάγκαλος και ο Πεταλωτής.

Εκτιμάται ότι εφοπλιστές θα στείλουν «φουσκωτούς» στο λιμάνι, οπότε καταλαβαίνετε τι έχει να γίνει

Ο ΣΚΑΙ και ο Αλαφούζος έχουν βγει στα κεραμίδια.

ΣΧΟΛΙΑ

  1. k avatar
    k 28/06/2010 19:57:51

    Γιατί είναι παράνομη και καταχρηστική;
    Οι ναυτεργάτες δεν υπάγονται στη ΓΣΕΕ;

  2. Misha avatar
    Misha 28/06/2010 20:03:50

    Επιτέλους τέλος στο παραμύθι «σεβασμός στις δικαστικές αποφάσεις».
    Μάς γδέρνουν ζωντανούς οι τροϊκανοί κι ο ΓΑΠ και περιμένουν να μη διαμαρτυρηθούμε επειδή έτσι αποφάσισε ο χ,ψ,ω πρωτοδίκης.

    • GSV avatar
      GSV @ Misha 28/06/2010 20:06:57

      misha παρε το ντουφεκι και ανεβα στα βουνα.

      • Misha avatar
        Misha @ GSV 28/06/2010 20:15:02

        «Για τη σημαία και το σταυρό αν χρειαστεί και στο βουνό εμείς δεν ξέρουμε ζυγό...

        Μύρισε θυμάρι και βασιλικό λαριλαλιλαλό» :)

      • GSV avatar
        GSV @ GSV 28/06/2010 20:24:59

        αγαπητη Misha με εκπλησσεις,

        Οι στιχοι που ανεφερες μιλανε για τον Ζερβα και το ΕΔΕΣ.

        Χαιρομαι που αναφερεσαι σε φιλευλευθερα δημοκρατικα κινηματα!

      • Misha avatar
        Misha @ GSV 28/06/2010 20:27:06

        A,ναι; Υπάρχει περίπτωση να βγεί κι ΝΔούλα στο βουνό λοιπόν...
        Φιλελεύθερα-Δημοκρατικά ο Ζέρβας;Θα τον βγάλεις και μητσοτακικό στο τέλος!

      • GSV avatar
        GSV @ GSV 28/06/2010 21:12:33

        Απο οσο ξερω αγαπητη Misha ο Ζερβας ανηκε ιδεολογικα στο φιλελευθερο δημοκρατικο στρατοπεδο και εαν δεν με απατα η μνημη μου τον οκτωβριο του 43 ενω ο ΕΔΕΣ δεχοταν επιθεση απο τους γερμανους, ο Αρης Βελουχιωτης και ο ΕΑΜ επιτεθηκαν εναντιων του ΕΔΕΣ. Θυμαμαι καποτε πριν απο χρονια ειχα διβασει καποιες χειρογραφες διαταγες του Βελουχιωτη προς τα επιτελεια του να μην αποκοπτουν τα γερμανικα στρατευματα οταν κινουνται εναντιων του ΕΔΕΣ.


        Ισως εσυ να τα ξερεις καλυτερα απο εμενα διοτι δεν ειμαι και τοσο καλος στην ιστορια γιαυτο το λογο σε παρακαλω αποσκτοτισον με!(οπως θα ελεγε και ο Διογενης εκ της Συνωπης)

      • anonymous avatar
        anonymous @ GSV 28/06/2010 22:56:59

        GSV

        έτσι όπως τα λες είναι δυστυχώς. Μάλιστα οι αριστεροί εκείνη την περίοδο είχαν σκοτώσει και άλλους Έλληνες αντιστασιακούς τους οποίους όμως δεν ήλεγχαν.

      • Ψυλλιασμένος avatar
        Ψυλλιασμένος @ GSV 28/06/2010 23:23:23

        Το ΠΑΜΕ θα κρατάει και σταυρούς και εξαπτέρυγα, σύμφωνα με τον Misha.

      • Ψυλλιασμένος avatar
        Ψυλλιασμένος @ GSV 28/06/2010 23:25:28

        Είναι κακό που υπάρχει και κάποιος κόσμος που χρειάζεται να ταξιδέψει; Λέω, αν είναι κακό....
        Είναι κακό;

      • GSV avatar
        GSV @ GSV 29/06/2010 00:33:55

        Ας θεωρησουμε Ορεστιε οτι εγω ειμαι χαζος και λεω χαζομαρες.

        Γιατι δεν μου δινεις εσυ τα φωτα σου?

        Η μηπως και εσυ νομιζεις οτι γνωριζεις αλλα στην ουσια δεν γνωριζεις?

      • Ορέστιος avatar
        Ορέστιος @ GSV 29/06/2010 00:36:06

        GSV
        βαριέμαι.

    • Misha avatar
      Misha @ Misha 28/06/2010 21:18:31

      Ιστορίες γεμάτες ηρωισμό κι αυτοθυσία (από όλες τις πλευρές) αλλά και εξάρτηση από ξένους παράγοντες, μίσος και εφιαλτικές αδελφοκτονίες.
      Να πάνε και να μη ξανάρθουν εκείνες οι μαύρες μέρες.
      Και να μάς διδάξουν να διώχνουμε με τις κλωτσιές όλους τους ξένους επιβήτορες, είτε λέγονταν αγγλοαμερικάνοι, είτε σοβιετικοί τότε, είτε ΔΝΤούδε και ΕΕίτες σήμερα.

      • GSV avatar
        GSV @ Misha 28/06/2010 21:26:17

        πολυ σωστα το λες τωρα συμφωνω απολυτα μαζι σου αγαπητη Misha.

        Μια ζωη αλληλοσκοτωνομαστε. Απο αρχαιοτατων χρονων. και μυαλο δεν βαζουμε. Εγω δεν εχω προβλημα με την απεργια ειναι δικαιωμα του καθε εργατη. Αλλα η Ελλαδα βρισκεται σε τετοια δινη κατασταση οπου ο τουρισμος ειναι η μοναδικη μας ελπιδα.

        Εαν αυριο γινουν συμπλοκες και πεσει ξυλο, χυθει και αιμα ξερεις ποσο γρηγορα θα ταξιδεψουν αυτες οι εικονες στο εξωτερικο? Ξερεις ποσες χιλιαδες ακυρωσεις εχουν να γινουν?

        Και στο τελος αφου καταφερουμε μονοι μας να βγαλουμε τα ματια μας φυσικο ειναι να κρεμαστουμε σε ξενους επιβητορες οπως πολυ ομορφα ανεφερες.

        Ειναι οτι πιο ανωριμο και ηθικως απαραδεκτο να πληξουμε τον τουρισμο και την εικονα της Ελλαδος αυτη τη στιγμη.

      • Misha avatar
        Misha @ Misha 28/06/2010 22:18:29

        Παραμύθια για αδαείς, προερχόμενα απευθείας από το ΔΝΤ είναιο αυτές οι θεωρίες «ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΟΎ ΣΟΣΙΑΛΙΣΜΟΎ» του ΓΑΠ.
        Σκοπός είναι να δημιουργηθεί ένταση με τις κατοχικές δυνάμεις και να μαθευτεί η αντίσταση μας σε ολο τον κόσμο.

      • GSV avatar
        GSV @ Misha 28/06/2010 23:12:23

        Αγαπητε/η misha διακρινω μια βεβαιοτητα για τη θεωρια περι τουριστικου σοσιαλισμου. Μελετησα και το αρθρο που παρεθεσες.


        Αλλα σε παρακαλω πες μου εχεις συναναστραφει τωρα τελευταια με ευρωπαιους προκυμενου να καταλαβεις τι ιδεα εχουν αποκομισει για την Ελλαδα των τελευταιων μηνων. Η απλα αυθαιρετα ασπαζεσαι την αποψη καποιου αρθογραφου χωρις να διαθετεις αντικειμενικη αποδειξη?

        Διοτι προσωπικως με το λιγοστο μυαλο που διαθετω βλεπω οτι ο τουρισμος θα ειναι υπερβολικα μειωμενος λογω της εικονας που παρουσιαζει η ελλαδα. Σαν κατοικος εξωτερικου τα λεω αυτα διοτι καθε μερα τα καναλια προβαλουν και απο ενα βιντεο για την Ελλαδα. Και καταλαβαινεις υποθετω το περιεχομενο του βιντεο. Συν οτι τυχαινει να συνομιλω καθε ημερα με ευρωπαιους.

      • Misha avatar
        Misha @ Misha 28/06/2010 23:24:03

        Α, μάλιστα.Ζεις στο εξωτερικό.Ωραια λοιπόν.Να σε πληροφορήσω ότι εδώ στο Γιουνανιστάν έχει υπογραφεί ενα κατοχικό μνημόνιο , ανάλογο της συμφωνίας «αβλαβους διελεύσεως» που ζήτησε από τον Μεταξά ο Γκράτσι.
        Κατανοώ ότι στην ανάλογη περίσταση τα σώφρονα Γαλλόπουλα είπαν το "Pourquoi" τους και εγκατέλειψν τη γραμμή Μαζινό , όπως έκαναν και οι βελγικές πραλίνες, οι μικρές ολλανδέζες και οι γοργόνες της Κοπεγχάγης.
        Εμείς προτιμήσαμε να το κάνουμε μπάχαλο το μαγαζί για ένα γαμότο, για την τσίπα και το φιλότιμο μας.

      • Ψυλλιασμένος avatar
        Ψυλλιασμένος @ Misha 28/06/2010 23:27:01

        Εγώ δεν ξέρω ποιος ζει στο εξωτερικό και ποιος όχι, βλέπω όμως εδώ μέσα ότι εσύ Misha είσαι στην κοσμάρα σου. Και καλύτερα να μην χρησιμοποιείς καν τον καπιταλιστικό υπολογιστή και τον ακόμα καπιταλιστικότερο server.

      • ΒΡΑΧΟΣ avatar
        ΒΡΑΧΟΣ @ Misha 28/06/2010 23:27:15

        Αν μου επιτρέπετε να παρέμβω: GSV και Misha.
        Έχω την εντύπωση ότι συμφωνείτε διαφωνώντας. Επίσης έχω την εντύπωση ότι διαφωνείτε στον τρόπο αντίδρασης.
        Με άλλα λόγια, συμφωνείτε ότι πρέπει να φύγουν οι προδότες...
        Το πως διαφέρει...

      • Misha avatar
        Misha @ Misha 28/06/2010 23:46:46

        Bράχε, έχουμε εκχωρηση εθνικής κυριαρχίας, ξεπουλημα της χώρας, κατεδάφιση κάθε κοινωνικού και εργασιακού δικαιώματος που κατακτήθηκε από το 1910 και μετά και κάποιοι νοιάζονται μη και δε δουλέψει ο τουρισμός!

        Μάς κάνανε να σκεφτόμαστε σα Τζούλιες !

      • ΒΡΑΧΟΣ avatar
        ΒΡΑΧΟΣ @ Misha 28/06/2010 23:53:30

        Δεν διαφωνούμε στις διαπιστώσεις.Διαφωνείς με κάποιους στην επιβολή λύσεων.Μην κακοχαρακτηρίζεις, δεν σου πάει.
        Υπάρχουν πολλοί τρόποι αντίδρασης που δεν συμπεριλαμβάνουν επεισόδια και καταπάτηση δικαιωμάτων.

      • Misha avatar
        Misha @ Misha 29/06/2010 00:00:34

        Σε ανάλογες περιπτώσεις ταιριάζει λεξιλόγιο Καραϊσκάκη.
        Κάθε κινητοποίηση, κάθε αποκλεισμός δημόσιου χώρου, συγκοινωνίας , κυβερνητικών κτιρίων είναι απόλυτα δικαιολογημένος.
        Η ΝΔ ως αντιπολίτευση κατέβαινε στα μπλοκα των αγροτών, οι ΠΑΣΟΚοι το ίδιο.Τώρα ενοχλούνται από τις κινητοποιήσεις των ναυτικών, ξεπερνωντας ο ένας τον άλλον σε κρεσέντο υποκρισίας.

      • GSV avatar
        GSV @ Misha 29/06/2010 00:19:18

        Αγαπητε Misha σε ευχαριστω για τις χρησιμες πληροφοριες σου περι της ελληνικης πραγματικοτητος αλλα ειμαι αριστος γνωστης της ελληνικης ιστοριας και της σημερινης καταστασεως.

        Αυτο που εκαναν οι ελληνες το 40, ειναι ακριβως αυτο που δεν μπορουν να κανουν αλλοι λαοι. Γιαυτο και η Ελλαδα ειναι μοναδικη.

        Απο εκει και περα τα παντα δεν λυνονται με τα οπλα. Ουτε με τη χρηση βιας. Και αυτο ο ελληνας θα επρεπε να το εχει καταλαβει καλα.

        Χαρακτηρισμους του τυπου Γιουνανισταν για την Ελλαδα σε παρακαλω δεν τους δεχομαι. Εαν εσυ νιωθεις ως γιουναν ειναι δικαιωμα σου, εγω νιωθω και χαρακτηριζομαι Ελληνας.

        Απο το να ασχολησαι με βελγικες πραλινες και δανεζικες γοργονες θα σε παροτρυνα να μελετησεις πως εγινε το θαυμα της γερμανικης οικονομιας? Σου υπενθυμιζω οτι ο μεγαλος χαμενος και ο μεγαλος κατεστραμενος 2 παγκοσμιων πολεμων ηταν η Γερμανια.

        Σε παρακαλω μελετα το χωρις να ασπαστεις χαζες αποψεις του τυπου οτι στην Αμερικη οφειλεται το γερμανικο θαυμα προκειμενου να δημιουργησει εναν αντιποδα εναντιων των αποικιοκρατικων μεγαλων δυναμεων της Ευρωπης.

        Μελετα το απο την οπτικη γωνια της γερμανικης κοινωνιας.

        Τι φταιει και ο Ελληνας τρωγεται μονιμως με τα ρουχα του?

        Γιατι οι Ελληνες που μεταναστευσαν στο εξωτερικο στο μεγαλυτερο ποσοστο τους διεπρεψαν?

        Και πανω απο ολα μελετησε σε παρακαλω ποτε και γιατι δημιουργηθηκε αυτη η αποψη του ελληνα πολιτη περι κρατους εχθρου? Δεν πιστευω να εισαι τοσο αφελης ωστε να πιστευεις οτι δημιουργηθηκε απο την εποχη της χουντας και επειτα κατα τη μεταπολιτευση.


        Ειναι ωραιο ο καθενας να καταγραφει τις προσωπικες του αποψεις αλλωστε αυτο ειναι δημοκρατια. Αλλα ειναι λαθος να ειναι δογματικος. Πρεπει να τα μελεταμε τα πραγματα καλα.

      • Ορέστιος avatar
        Ορέστιος @ Misha 29/06/2010 00:22:52

        Πώ πω κλισεδιές! GSV αυτό είναι το καλύτερό σου?

      • GSV avatar
        GSV @ Misha 29/06/2010 00:30:08

        Αγαπητε Ορεστιε δεν γνωριζω τι και γιατι χαρακτηριζεις ως κλισε αλλα ξερω οτι αυτο που χαρακτηριζεις ως κλισε εγω το χαρακτηριζω ελληνικη πραγματικοτητα.

        Δεν γνωριζω τις πεποιθησεις και τις αποψεις σου και θα ηταν ευχαριστω να μου τις παρεθετες.

        Το μεγαλυτερο κλισε για εμενα οσο αναφορα την ελλαδα ονομαζεται Ελληνικος συνδικαλισμος.

        Τις εχουμε αναγαγει τις απεργιες σε εθνικο αθλημα.

        Υπαρχουν ατομα που πληρωνονται για να διοργανωνουν απεργιακες κινητοποιησεις. Αυτη ειναι η δουλεια τους.

        Καποτε η Ελλαδα στο εξωτερικο ηταν γνωστη για την ακροπολη τωρα ειναι γνωστη για τις απεργιες.

      • Ορέστιος avatar
        Ορέστιος @ Misha 29/06/2010 00:31:35

        Πολύ κλισεδιά GSV. Revival of the late 80's είσαι.

    • GSV avatar
      GSV @ Misha 29/06/2010 00:40:07

      Αγαπητε Ορεστιε απο τη στιγμη που βαριεσαι να επιχειρηματολογισεις τις επιγραφες που βαζεις στα σχολια του καθενος καλο θα ηταν να μη κανεις σχολια καθολου.

      Ειδες τελικα οτι καταφεραν και σου περασαν το σκεπτικο οτι ειναι κλισε να σκεφτεσαι περι γερμανικου θαυματος και ολα αυτα. Που θα επρεπε να ειναι υποδειγμα η γερμανικη οικονομια.

      Αλλα να υποθεσω οτι στις καφετεριες στην Ελλαδα η συζητηση περιοριζεται απλα πως θα παμε κοντρα στο κρατος μια ζωη.

      • Ορέστιος avatar
        Ορέστιος @ GSV 29/06/2010 00:41:11

        Ήθελα να σου πω ότι με κουράζεις, αλλά αφού καίγεσαι να δεις να το γράφω, it's OK.

      • GSV avatar
        GSV @ GSV 29/06/2010 00:45:07

        Ορεστιε το τελευταιο που με ενδιαφερει ειναι εαν κουραζεσαι η οχι με τα σχολια μου. Υπαρχει και η λυση να μη τα διαβαζεις εαν ειναι να παθεις υπερκοπωση.

        Προσωπικως, η αποψη σου δεν εχει καμια αξια για εμενα.

        Συστασεις ομως δεν δεχομαι!

  3. το άτομο avatar
    το άτομο 28/06/2010 20:04:08

    ο φασιστικός «ακτιβισμός» της κακιάς ώρας που προβάλλει το ΚΚΕ, προσβάλλοντας θεσμούς, σύνταγμα, νόμους και εμάς τους ίδιους, την συντριπτική πλειοψηφία των πολιτών αυτής της χώρας, δεν μπορεί να συνεχίσει να βρίσκει έδαφος ατιμώρητα!!!!

    αν ο εισαγγελέας και η αστυνομία/λιμενικό κάνουν τη δουλειά τους, τότε και εμείς (όσοι θέλουμε) θα μπορέσουμε να πάμε στις δουλειές μας και αυτοί να διαδηλώσουν και να εξηγήσουν τις προτάσεις τους στον κόσμο.

    σκέφτομαι όμως ότι ολό αυτό το τζέρτζελο μπορεί να κρύβει και κάτι άλλο πολύ σοβαρότερο: το ότι δεν έχουν καμία θέση/άποψη/πρόταση ουσίας να καταθέσουν στον κόσμο και δημιουργούν φασαρία για να το καλύψουν!

    ας είναι... ας ελπίσουμε να μας προστατέψει η πολιτεία για να μη χρειαστεί να αυτοδικήσουμε και -στο προκείμενο- να τους πετάξουμε στη θαλασσα...

  4. GSV avatar
    GSV 28/06/2010 20:05:37

    To KKE δεν αναγνωριζει δημοκρατικα δικαστηρια. Ειναι δικαστηριο απο μονο του.
    Αποφασιζει και διατασει.

    • aengus avatar
      aengus @ GSV 28/06/2010 20:36:13

      Άσε τις προκλήσεις….
      Ξέρουμε ποιος «αποφασίζει και διατάσσει» (όχι «διατασει»). Ξέρουμε ποιος έχει κουρελιάσει το Σύνταγμα και ποιος κινείται πολύ μακράν κάθε στοιχειώδους νομιμότητος!
      Μ΄αυτά και μ΄αυτά εξαγριώνετε περισσότερο τον κόσμο!

      • GSV avatar
        GSV @ aengus 28/06/2010 20:49:45

        Πρωτον δεν δεχομαι απο καποιον που δεν γνωριζω και που δεν με γνωριζει σχολια του τυπου "Ασε τις προκλησεις"

        Γιατι το ΚΚΕ εχει κολλησει στο 7% εδω και δεκαετιες αγαπητε aengus? Αφου εχει εξαγριωθει τοσος πολυς κοσμος?

        Μ΄αυτά και μ΄αυτά εξαγριώνετε περισσότερο τον κόσμο! Με ποια φιλε aengus? Η μηπως βλεπεις οραματα για αορατους εχθρους του κρατους που εχουν σκοπο να πνιξουν οποιαδηποτε διαμαρτυρια?

        Το ΚΚΕ πχ αποφασισε δεν δεχομαι ελεγχο απο την εφορια και διεταξε τα οργανα του να μην υποκυψουν σε κανεναν ελεγχο. Που πηγε το συνταγμα? Περιπατο για να στο πω εγω εαν ντρεπεσαι να το ομολογησεις μονος σου.

        Και κατι για την ιστορια, αλλο κουρελιαζω το συνταγμα και αλλο το καταργω. Εαν με πιανεις τι θελω να πω.

        Εαν δεν εχεις τι να πεις σου επιτρεπω να μου τσεκαρεις το σχολιο για ορθογραφικα λαθη.

      • aengus avatar
        aengus @ aengus 28/06/2010 21:51:10

        [Πρωτον δεν δεχομαι απο καποιον που δεν γνωριζω και που δεν με γνωριζει σχολια του τυπου “Ασε τις προκλησεις”] Εδώ θα μπορούσα να είχα αποφύγει το έντονο ύφος. Λάθος μου.
        [Γιατι το ΚΚΕ εχει κολλησει στο 7% εδω και δεκαετιες αγαπητε aengus? Αφου εχει εξαγριωθει τοσος πολυς κοσμος?] Σ΄ αυτή την ερώτηση δεν μπορώ να σου απαντήσω σοβαρά με δυο λόγια. Εξ΄άλλου δεν είμαι ούτε απολογητής ούτε μέλος κανενός κόμματος.
        [Μ΄αυτά και μ΄αυτά εξαγριώνετε περισσότερο τον κόσμο! Με ποια φιλε aengus? Η μηπως βλεπεις οραματα για αορατους εχθρους του κρατους που εχουν σκοπο να πνιξουν οποιαδηποτε διαμαρτυρια?] Όχι αγαπητέ, δεν είμαι ούτε φαντασιόπληκτος ούτε οραματιστής. Ο εχθρός βρίσκεται εντός των τειχών πλέον. Έχει ονοματεπώνυμο/α. Σ΄ένα σχόλιο, πιο κάτω, γράφω ότι τον νόμο δεν μπορεί να τον επιβάλει «αυτός που κουρέλιασε το Σύνταγμα. Δεν έχει το ηθικό ανάστημα. Όχι η φερόμενη ως κυβέρνηση που έχει ξεσκίσει κάθε νομιμότητα.» Δεν θέλω να είναι έτσι –δεν επιχαίρω, δεν το χρησιμοποιώ ως άλλοθι. Αλλά έτσι είναι. Είναι νόμιμο να περικόπτουν συντάξεις; Είναι νόμιμο (και ηθικό;) ύστερα από τεράστιες κρατήσεις στο μισθό μου να βγω στη σύνταξη με αποδοχές καθαρίστριας, επειδή ασφαλίστηκα μετά το ’83;
        [Το ΚΚΕ πχ αποφασισε δεν δεχομαι ελεγχο απο την εφορια και διεταξε τα οργανα του να μην υποκυψουν σε κανεναν ελεγχο. Που πηγε το συνταγμα? Περιπατο για να στο πω εγω εαν ντρεπεσαι να το ομολογησεις μονος σου.] Θυμάμαι όταν ο Πάγκαλος έλεγε ότι θα παραιτηθεί, αν….κ.λπ. Μα καλά, εδώ έχουμε μια ομολογία, και δεν ιδρώνει το αυτί κανενός! Έχουμε συγκεκριμένα στοιχεία! Και έχουμε το μπακαλοτέφτερο που παρουσίασε το ΠΑΣΟΚ, κόμμα εξουσίας, στις τηλεοράσεις: ΕΣΟΔΑ-ΕΞΟΔΑ!!!!! Γιατί να μπούμε σε υποθετικές ιστορίες ;
        [Και κατι για την ιστορια, αλλο κουρελιαζω το συνταγμα και αλλο το καταργω. Εαν με πιανεις τι θελω να πω.] Οι πρώτοι που δεν σέβονται το αστικό Σύνταγμα είναι οι φερόμενοι ως κυβερνώντες.
        Υπάρχουν δικαστές στην Αθήνα;

        Δες τι λέει ο Μάνθος πιο κάτω: «Δεν με ενδιαφερουν οι αχρηστοι της κυβερνησης.
        Ενα λιμανι δεν μπορουν να κρατησουν ανοιχτο.
        Μια πειρατεια δεν μπορουν να αποτρεψουν.
        Εναν ελεγχο δεν μπορουν να κανουν στο υπουργειο τους για να μην σκανε βομβες.
        Μια ενδοευρωπαικη συμφωνια δεν μπορουσαν να κανουν τοσο καιρο.
        Και μονο π@π@ δεν περνουν στον σουλτανο.
        Με αυτους θα ασχολουμαστε? Ψαχνουμε καποιον να μας σωσει!!
        Και απο αυτους και απο τις συμπεριφορες και τα επιτευγματα τους.»
        ΝΑΙ, ΑΛΛΑ ΑΥΤΟΙ «ΚΥΒΕΡΝΑΝΕ» !

  5. Asterix avatar
    Asterix 28/06/2010 20:05:59

    Μόνο αυτό μας έλλειπε! Δηλαδή πιστεύουν πως αν χυθεί αίμα θα βγει λύση; Λαγός τη φτέρη κούναγε, κακό της κεφαλής του.

  6. ssd avatar
    ssd 28/06/2010 20:16:46

    Την άποψη των λιμενεργατών την έχουμε?
    Προσοχή των λιμενεργατών όχι των σωματείων τους(π.χ τους πιο πολλούς στην Ελλάδα τους εκπροσωπεί η ΓΣΕΕ αλλά κανείς δεν συμφωνεί με την στημένη στάση της).

  7. zap-zap avatar
    zap-zap 28/06/2010 20:23:07

    αύριο έχει απεργία ΑΔΕΔΥ-ΓΣΕΕ, άρα δεν κουνιέται τίποτε, άρα να αφήσει τις κουτοπονηριές η κυβέρνηση και τα δικαστήρια. Αν θέλουν ας κηρύξουν παράνομη όλη την απεργία.

  8. man8os avatar
    man8os 28/06/2010 20:35:18

    Ποιος θα επιβαλλει τον νομο και την ταξη σε αυτη τη χωρα?

    • Misha avatar
      Misha @ man8os 28/06/2010 20:37:35

      Η ευρωχωροφυλακή οσονούπω!
      Το Σύνταγμα τελει σε αναστολή τη μερίμνη της ευαγούς κυβερνήσεως ΔΝΤ-ΕΕ-ΓΑΠ

      • εναςάσχετος avatar
        εναςάσχετος @ Misha 28/06/2010 20:50:17

        Εξ άλλου η οικογένεια Παπανδρέου έχει παράδοση στο να καλεί ξένες δυνάμεις σε επέμβαση στη χώρα μας!
        Αν δε οι ευρωχωροφύλακες είναι και εγγλέζοι και ο διοικητής τους λέγεται Σκόμπυ, η παράδοση θα τηρηθεί επ ακριβώς!

    • Strange Attractor avatar
      Strange Attractor @ man8os 28/06/2010 20:39:10

      Υπάρχει και η χρυσή εφεδρεία της ένδοξης αγροφυλακής μας.

    • aengus avatar
      aengus @ man8os 28/06/2010 20:41:59

      Όχι αυτός που κουρέλιασε το Σύνταγμα. Δεν έχει το ηθικό ανάστημα. Όχι η φερόμενη ως κυβέρνηση που έχει ξεσκίσει κάθε νομιμότητα.

      • Strange Attractor avatar
        Strange Attractor @ aengus 28/06/2010 20:47:42

        Όπως λέει και το ΠΑΜΕ, η νομιμότητα είναι σχετική. Βέβαια επί ΕΣΣΔ, η νομιμότητα ήταν το πάν...

    • man8os avatar
      man8os @ man8os 28/06/2010 20:44:45

      Δεν με ενδιαφερουν οι αχρηστοι της κυβερνησης.
      Ενα λιμανι δεν μπορουν να κρατησουν ανοιχτο.
      Μια πειρατεια δεν μπορουν να αποτρεψουν.
      Εναν ελεγχο δεν μπορουν να κανουν στο υπουργειο τους για να μην σκανε βομβες.
      Μια ενδοευρωπαικη συμφωνια δεν μπορουσαν να κανουν τοσο καιρο.
      Και μονο π@π@ δεν περνουν στον σουλτανο.
      Με αυτους θα ασχολουμαστε? Ψαχνουμε καποιον να μας σωσει!!
      Και απο αυτους και απο τις συμπεριφορες και τα επιτευγματα τους.

  9. k avatar
    k 28/06/2010 20:49:39

    Όταν αναφέρονται αποφάσεις της δικαιοσύνης χωρίς το σκεπτικό είναι σα να μην αναφέρονται. Στις περισσότερες περιπτώσεις κήρυξης απεργιών ως παράνομες, οι αποφάσεις στηρίζονται στο ότι δεν ανακοινώθηκαν εγκαίρως από τα πρωτοβάθμια σωματεία. Αν όμως είναι έτσι στη δεδομένη περίπτωση, τότε η απεργία υπερκαλύπτεται από την έγκαιρη προκήρυξη του τριτοβάθμιου συνδικαλιστικού φορέα που είναι η ΓΣΕΕ. Οι εργαζόμενοι θα μπορούσαν να ασκήσουν τα νόμιμα ένδικα δικαιώματά τους για κακοδικία και μετά τη δικαίωσή τους από ανώτερη δικαστική βαθμίδα να ζητήσουν επιπλέον αποζημίωση για παράνομη απαγόρευση συμμετοχής σε απεργία.

    Επιτέλους, ας ξεφύγουμε από τον πόλεμο εντυπώσεων των κομμάτων και της εργοδοσίας και ας σταθούμε δίπλα στον εργαζόμενο που υποφέρει.
    Το σημαντικότερο είναι να τους ξεμπροστιάσουμε όλους δείχνοντας την Αλήθεια!

    • man8os avatar
      man8os @ k 28/06/2010 20:52:18

      Να χαθουν και αλλα εσοδα απο τον τουρισμο? Ειναι αυτο λογικη προταση?
      Η απρεγια ειναι παρανομη και καταχρηστικη γιατι αντιβαινει στο εθνικο συμφερον. Αν θελουν να κανουν πορεια στο Συνταγμα οι απεργοι. Αλλα μακρυα απο το λιμανι.

      • GSV avatar
        GSV @ man8os 28/06/2010 20:55:29

        συμφωνω φιλε μανθο. Πεστα και εσυ γιατι εγω ακουσα κατηγοριες.

        Η απεργια ειναι νομιμο δικαιωμα ολων των εργαζομενων. Χανει τη νομιμοτητα της ομως απο τη στιγμη που αντιβαινει στο εθνικο συμφερον.

        Και αυτη τη στιγμη τον τουρισμο και τα ματια μας.

      • man8os avatar
        man8os @ man8os 28/06/2010 21:06:32

        Η απεργεια ειναι η ιερη. Το να κανουν μια υσηχη πορεια στο Συνταγμα ειναι αναφαιρετο δικαιωμα. Το να κλεινουν το λιμανι, να εμποδιζουν αυτους που θελουν να εργαστουν και να καταλυουν καθε ενοια κρατους δικαιου, ειναι απαραδεκτο και δεν υπαρχει σε κανενα αλλο ευνομο κρατος την Ευρωπης.

      • ΒΡΑΧΟΣ avatar
        ΒΡΑΧΟΣ @ man8os 28/06/2010 21:12:55

        Εδώ είναι Βαλκάνια, δεν είναι παίξε γέλασε.

      • GSV avatar
        GSV @ man8os 28/06/2010 21:14:26

        Εχεις δικαιο Βραχε εδω ειναι βαλκανια. Διοτι μερικοι εργατοπατερες θελουν να συγκρινονται μονο με την Αλβανια, Βουλγαρια, Ρουμανια κτλπ κτλπ.

        Μεγαλο οραμα !!!

      • ΒΡΑΧΟΣ avatar
        ΒΡΑΧΟΣ @ man8os 28/06/2010 21:17:04

        Δεν κάνουν - ορισμένοι- αγώνες γαι το καλό του λαού.Κάνουν αγώνες για να κάνουν αγώνες.
        Θυμάστε από που ξεκίνησε ο Τσίπρας;

      • man8os avatar
        man8os @ man8os 28/06/2010 21:18:17

        Κανουν αγωνες για την τσεπη τους. Σε αυτους αξιζει η φυλακη.

      • GSV avatar
        GSV @ man8os 28/06/2010 21:19:43

        Μεγαλοι αγωνιστες πραγματι!

        Μερικοι εχουν παρει και πτυχειο στον χειρισμο του τηλεβοα!

      • man8os avatar
        man8os @ man8os 28/06/2010 21:21:43

        Μην μου το θυμιζεις αυτο. Αισχρη αναμνηση πριν απο κατι μηνες στο πανεπιστημιο....

      • ΒΡΑΧΟΣ avatar
        ΒΡΑΧΟΣ @ man8os 28/06/2010 21:23:20

        Γενικώς με τους συνδικαλιστές, δεν τα πάω καλά. Έχω μερικούς στην υπηρεσία που γυρνάνε με ένα χαρτί στους διαδρόμους εδώ και 15 χρόνια και μία φορά δεν τους έχω δει να δουλεύουν.Έχω δει βέβαια και ανθρώπους φιλότιμους που κάθονται και μετά την δουλειά και παλεύουν.Στους δεύτερους βγάζω το καπέλλο.Τους πρώτους, ούτε ζωγραφιστούς...

      • k avatar
        k @ man8os 28/06/2010 21:27:31

        Η ποιότητα των αποφάσεων της δικαιοσύνης είναι θέμα σημαντικότερο από την απεργία. Γι' αυτό λέω ότι είναι κάτι που μπορεί και αξίζει να έχει συνέχεια. Διότι ο νόμος και το δίκαιο πρέπει να πείσουν τους πολίτες ότι παραμένουν Δίκαια!

        Και ας μην ξεχνάμε ότι οι λαοί έχουν χύσει το αίμα τους για το Δίκαιο και όχι μόνον πεινάσει! Άλλωστε το σύγχρονο Δίκαιο ξεκίνησε μέσα από επαναστάσεις στις μεγάλες δυτικές δημοκρατίες και δεν έφτασε ποτέ μέχρι τη σύγχρονη τουρκομπαρόκ Ελλάδα, της συγκαλυμμένης διαπλοκής και της συναλλαγής.

    • Misha avatar
      Misha @ k 28/06/2010 21:22:43

      «Τουριστικός σοσιαλισμός» (ή η απύθμενη βλακεία όσων ενοχλούνται από τις απεργίες)

      Οι ιστορικοί ερευνητές θα αξιολογούν εφεξής την πορεία των επαναστατικών κινημάτων, αφού σταθμίσουν την παράλληλη άνοδο ή την πτώση της τουριστικής κίνησης.

      Και οι διεκδικήσεις των εξεγερθέντων θα δικαιώνονται ή όχι, εφόσον καταγράφεται άνοδος των αφίξεων, αλλά και των διανυκτερεύσεων, σε ποσοστό που θα καθορίζει κατ’ έτος το υπουργείο Τουρισμού. Η δυσμενέστατη οικονομική συγκυρία ουδόλως θα λαμβάνεται υπ’ όψιν, αφού το κόστος δεν ενδιαφέρει τα ταξιδιωτικά γκρουπ. Αυτά προκύπτουν από τις κυβερνητικές δηλώσεις των τελευταίων ημερών και τα σχόλια μερίδας των πολιτικών συντακτών.

      Πράγματι, οι επιπτώσεις των κοσμοϊστορικών επαναστάσεων στον τουρισμό ουδέποτε απασχόλησαν σοβαρά τους μελετητές. Και δικαιολογημένα πιστεύουμε ότι όλα τα σκοτεινά σημεία και τα αναπάντητα ερωτήματα που θέτουν οι βίαιες αλλαγές στον ιστορικό, αλλά και στον πολιτικό τού μέλλοντος, συνοψίζονται στο εξής ένα: Πόσες κρατήσεις ματαιώθηκαν; Για τούτο, μετά τη σοσιαλιστική δημοκρατία του Ανδρέα Παπανδρέου και τον σοσιαλιστικό εκσυγχρονισμό του Κώστα Σημίτη, βαδίζουμε αναπόφευκτα προς τον τουριστικό σοσιαλισμό του κ. Γεωργίου Παπανδρέου.
      h--p://bit.ly/d7VIls

  10. αλλενάκι avatar
    αλλενάκι 28/06/2010 21:14:59

    H απεργία των δύο σωματείων εφόσον εντάσσεται στην απεργία της ΓΣΕΕ είναι νόμιμη.
    Αύριο η κυβέρνηση μπορεί πράγματι να χτυπήσει τους ναυτεργάτες, κατεβάζοντας φουσκωτούς από τους κομματικούς σχηματισμούς της 5ης φάλαγγας που τη συνδράμουν, διότι ακόμα ποντάρει στην αβάντα ότι δεν συμμετέχει ευρέως ο ιδιωτικός τομέας στις απεργίες.
    Όμως μετά το καλοκαίρι, όταν θα παγώσουν και οι μισθοί του ιδιωτικού τομέα και θα αναγκαστεί ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ και αυτός ο τομέας να πάρει θέση και να απεργήσει, διότι ΔΕΝ απεργεί ποτέ, θα δούμε πόσα απίδια πιάνει ο σάκος για τη κυβέρνηση.

    • man8os avatar
      man8os @ αλλενάκι 28/06/2010 21:20:55

      Με ποιο αιτημα θα κανει απεργια ο ιδιωτικος τομεας?
      Σε καθε περιπτωση τον τουρισμο και τα ματια μας. Ειναι η τελευταια ελπιδα μας. Αν δεν εχουμε τουρισμο φετος, πολλοι θα ειναι αυτοι που θα πεινασουν το φθινοπωρο δημιουργωντας μια κρισιμη μαζα. Και κατι τετοιο δεν το θελουμε.

      • Misha avatar
        Misha @ man8os 28/06/2010 21:23:46

        Δεν θέλουμε; Ποιοι; Οι Πασοκοι και τα εξαπτέρυγα του ΔΝΤ;

      • man8os avatar
        man8os @ man8os 28/06/2010 21:27:10

        Δεν θελω να δω εξεγερμενους ,ξυλο και αιμα στους δρομους.
        Θελω να δω καποιον με προτασεις να μας βγαλει απο την κριση. Και αν ειναι καποιος αξιος, τοτε να του δωσουμε την δυνατοτητα να κυβερνησει.
        Δεν βρισκω τον λογο να πεινασω με αυτην την κυβερνηση....

      • αλλενάκι avatar
        αλλενάκι @ man8os 28/06/2010 21:29:01

        Οι εργαζόμενοι του ιδιωτικού τομέα θα απεργήσουν και αυτοί με τη σειρά τους για το πάγωμα των μισθών για 3 χρόνια, όπως ΑΠΟΦΑΣΙΣΕ ΚΑΙ ΔΙΕΤΑΞΕ σήμερα η κυβέρνηση.
        Κάθε μία ομάδα εργαζομένων/απασχολουμένων που θα βλέπει την τσέπη να στραγγίζει σιγά σιγά θα μπαίνει στην απεργία σιγοτραγουδώντας "δε θέλω κόσμο και φασαρία, αύριο μπαίνω στην απεργία", απλά, φυσικά και όμορφα, χωρίς να χρειάζεται πλέον πίεση από κανένα ΚΚΕ.

        Πλην διευθυντών τραπεζών του ιδιωτικού τομέα φυσικά, αυτοί αντέχουν ακομα.

      • Ο Iθαγενής avatar
        Ο Iθαγενής @ man8os 28/06/2010 21:30:48

        Με ποιο αίτημα;
        -πότε θα πάρεις σύνταξη;
        -πόσα θα πάρεις;
        -3 χρόνια πάγωμα των μισθών στον Ιδιωτικό τομέα
        -αποδόμηση της αποζημίωσης απόλυσης
        -κατάργηση των συλλογικών διαπραγματεύσεων και συμβάσεων

        θέλεις και άλλους λόγους; ή άσε τους άλλους να απεργήσουν και εγώ θα πάω στη δουλίτσα μου;
        είναι η τελευταία μας ελπίδα; Οι προσκυνημένοι δεν έχουν ελπίδα διδάσκει η Ιστορία, οι όρθιοι έχουν αν μη τι άλλο την επιλογή του τρόπου που θα πεθάνουν...

      • man8os avatar
        man8os @ man8os 28/06/2010 21:40:05

        Ιθαγενη,
        Πολυ φοβαμαι οτι ειναι οπως το εθεσες.
        Υπαρχουν οι προσκυνημενοι, οι επαναστατημενοι αλλα και οι νοικοκυραιοι που τους ξεχασες.
        Αυτοι ελπιζουν να βρουνε καποιον εξωσυστημικο που να μπορουν να του εμπιστευτουν την τυχη της χωρας, γιατι ειναι η μονη λυση.
        Οι εξεγερμενοι θα κανουν την χωρα αναρχικη (αυξημενος κινδυνος θανατου απο βια).
        Και οι προσκυνημενοι θα κανουν την χωρα ατελειωτο νεκροταφειο απο πεινα και εξαθλιωση. Αλλα αν βρουμε εναν ηγετη θα γλιτωσουμε (ελπιζω) απο τις κακοτοπιες.

      • Misha avatar
        Misha @ man8os 28/06/2010 21:59:16

        Μάνθο, ξύπνα φίλε.
        Σου κλέβουν την πατριδα και την πουλάνε μισοτιμής στους ξένους τραπεζίτες.
        «Την Ελλάδα μου θέλω κι ας τρωγω πέτρες» που έλεγε κι ο Γέρος του Μωριά.Και δεν έμεινε σπιτάκι του να περιμένει τον ουρανβοκατέβατο σωτήρα να πολεμήσει για πάρτη του.

      • GSV avatar
        GSV @ man8os 28/06/2010 22:03:01

        αγαπητη misha και ο κωλοκοτρωνης που πολεμησε για την ελευθερια της Ελλαδος, φυλακη τον βαλαμε μετα και τον κατηγορησαμε και ως προδοτη.

        Θελω να σε ρωτησω κατι και θα ηθελα να μου απαντησεις.

        Ενδιαφερεσαι για τον τουρισμο? Η θεωρεις οτι πρεπει να θυσιαστει στο ονομα του αγωνα?

      • Misha avatar
        Misha @ man8os 28/06/2010 22:21:33

        Με ενδιαφέρει να απαλλαγω από την κατοχική κυβέρνηση και τις κατοχικές δυνάμεις ΔΝΤ-ΕΕ-ΓΑΠ.
        Τα υπόλοιπα θα τα βρούμε στην πορεία.
        Αδιαφορώ πλήρως για την εικόνα του ήσυχου και συμβιβασμένου Ελληνα που θέλει να περασει ο ΓΑΠ και η συμμορία του στους ξένους tours operators.
        Ιδανικό μου δεν είναι η Ελλάδα της Μυκόνου, των Μαλλίων, του Φαληρακίου και του Λαγανά, ουτε η Ελλάδα της κατεχόμενης Σούδας.

    • Ο Iθαγενής avatar
      Ο Iθαγενής @ αλλενάκι 28/06/2010 22:08:03

      Νοικοκυραίοι δεν είναι η σφάξε με πασά μου να αγιάσω αυτοί είναι οι προσκυνημένοι.
      Αν νοικοκυραίοι είναι ο εργοδότης που συμφωνεί με το πάγωμα μισθών για 3 χρόνια, με απολύσεις, με κατάργηση εργασιακών δικαιωμάτων ας μου δείξουν τη φορολογική τους δήλωση, γιατί δυστυχώς οι νοικοκυραίοι φοροδιαφεύγουν και εισφοροδιαφεύγουν.
      Αν το μνημόνιο και η απαξίωση της Βουλής και του συντάγματος είναι οι νοικοκυραίοι λυπάμαι δεν θα πάρω.
      Η αξιοπρέπεια είναι πάνω από το πρέπει ...
      ...όσο για την παράκληση για ηγέτη κανένας ηγέτης δεν πέτυχε τίποτα χωρίς αγώνες και στρατό, προτιμώ λοιπόν να κάνω τα δικά μου λάθη από το να καρπώνομαι από τον ιδρώτα και το αίμα των άλλων

  11. Ορέστιος avatar
    Ορέστιος 28/06/2010 21:23:30

    Πείτε μου ότι θα πάει το GAP εκεί για να δώσει παράσταση τύπου Μάρθα Βούρτση.
    Σας εκλιπαρώ. Θέλω να δώ το GAP στο λιμάνι με δάκρυ κορόμηλο.

    • man8os avatar
      man8os @ Ορέστιος 28/06/2010 21:27:52

      Το εκανε και περισυ τετοια εποχη αν δεν κανω λαθος.

      • Ορέστιος avatar
        Ορέστιος @ man8os 28/06/2010 21:30:09

        Είναι καταπληκτικός Showman.

      • man8os avatar
        man8os @ man8os 28/06/2010 21:35:32

        Το χειμωνα θα γινει snowman, η θα φυγει γρηγορα ως flyer.

      • popolaros avatar
        popolaros @ man8os 28/06/2010 22:29:09

        προς το παρόν...κάνει κανό.

    • ΒΡΑΧΟΣ avatar
      ΒΡΑΧΟΣ @ Ορέστιος 28/06/2010 21:29:04

      Εσύ δεν βάζεις μυαλό με τίποτα.
      Ερπη του κολλήσανε στο χείλος.Δεν του βάλανε VICKS για δάκρυα...

      • Ορέστιος avatar
        Ορέστιος @ ΒΡΑΧΟΣ 28/06/2010 21:31:33

        Ξέρεις το τηλέφωνο της μακιγιέζ του?

      • ΒΡΑΧΟΣ avatar
        ΒΡΑΧΟΣ @ ΒΡΑΧΟΣ 28/06/2010 21:32:21

        Ψιμυθιολόγος...

  12. Ο Iθαγενής avatar
    Ο Iθαγενής 28/06/2010 21:36:49

    Στο κάτω κάτω της γραφής δεν είναι και κακό να κλείσει το λιμάνι για το ασφαλιστικό, στην ιστοσελίδα του ο ΓΑΠ έχει άφθονες φωτογραφίες από τις πορείες που συμμετείχε το 2008 είτε για το ασφαλιστικό είτε για το λιμάνι το 2008...και εγώ εμπιστεύομαι τον Πρωθυπουργό του μνημονίου, ο μόνος άνθρωπος που έχει πάντα δίκαιο και τις 2 φορές...
    ;-)

  13. astor avatar
    astor 28/06/2010 21:44:51

    Kalws τους τους υπερασπιστες του συνταγματος και του τουρισμου.Στο 81-1 του συνταγματος λεει οτι αντιπροεδρος κυβερνησης γινεται ενας εκ των υπουργων.Ο παγκαλος εχει υπουργειο για ''περναει'' για αντιπροεδρος?Δεν ακουσα καμια φωνη γιαυτο....
    Και εσυ που ''κοπτεσαι'' για τον τουρισμο,γιατι δεν ζητας για παραδειγμα ''μισθους ευρωπης'' και αυξημενη αδεια,να παμε να τους γεμισουμε τα ξενοδοχεια.Παρανομη η απεργια...σιγα να μην ειναι,το καλυψαν επαρκως φιλοι πιο πανω.
    Προσπαθησε να μεινεις αυτοφωτος,την εχεις τη λογικη ,σκεψου και λιγο.Πες οτι αντε και μπαινουνε οι επιβατες στα καραβια...θα φυγουν τα πλοια με την καθολου ή ελλειπη συνθεση πληρωματος λογω της απεργιας?Αφου δουν το λιμανι απο καπως ψηλα,θα αποχωρησουν και το μονο που θα μεινει θα ειναι αποτσιγαρα και σκουπιδια ατο σαλονι του πλοιου...Κατα καποιο τροπο προστατευουν το ''εχει'' των εργοδοτων τους...Λες να μην το ξερουν οι τελευταιοι?

    • Ο Iθαγενής avatar
      Ο Iθαγενής @ astor 28/06/2010 22:12:31

      τουλάχιστον ας μου προσφέρει τιμές και υπηρεσίες Ευρώπης που πληρώνω για τριτοκοσμικά καταλύματα και κατεψυγμένα σκουπίδια χρυσάφι... φταίει για την πτώση του τουρισμού το κλείσιμο του λιμανιού ή όσοι δραστηριοποιούνται στο τουριστικό τομέα;
      Ας πάνε κάποιοι να πληρώσουν καφέ στη Φλωρεντία, φαγητό στο Βερολίνο, μπύρα στη Βαρκελώνη ή κατάλυμα στην Ευρώπη και μετά να μας μιλάνε για τουρισμό, οι απόγονοι του ΣΑΜΙΝΑ και της ΔΗΜΗΤΡΟΥΛΑΣ και του κάθε κοτετσιού room to let...

      • Ορέστιος avatar
        Ορέστιος @ Ο Iθαγενής 28/06/2010 22:18:54

        Σωστά τα λες Ιθαγενή. Όταν όμως παίρνει επιδότηση για το κοτέτσι που κάνει δωμάτιο, τότε η ποιότητα πέφτει. Ακόμη και η Τουρκία έχει κλάσεις ανώτερη ποιότητα.

      • GSV avatar
        GSV @ Ο Iθαγενής 28/06/2010 22:32:47

        Α μη το λες αυτο φιλε ιθαγενη εγω ενα καφε και ενα μπουκαλακι νερο στο Παρισι το πληρωσα 15 ευρω γιατι ειχα θεα τον πυργο του Αιφελ.

        Στη Γερμανια και συγκεκριμενα στο Βερολινο πληρωσα το ξενοδοχειο (υποτιθεται απο τα καλα) 180 ευρω/ νυχτα και το δωματιο ηταν μες στη βρωμα (το χαλι στο πατωμα δεν κοιταζοταν απο τη λιγδα.

        Στην Αγγλια στο Μπιρμιγκχαμ πληρωνα 40 ευρω για μεσημεριανο και το φαγητο ηταν ανοστο και αθλιο. Ισως γνωριζεις οτι η αγγλικη κουζινα ειναι απο τις χειροτερες.

        Αντιθετως στη φτωχη Κροατια η εξυπηρετηση ηταν αριστη. Τα παντα ηταν πολυ φτηνα η ποιοτητα αψογη και εαν τους εδινες μπουρμπουαρ 1 ευρω σχεδον σε φιλαγαν απο τη χαρα τους.

        Τωρα οσο για την Ελλαδα γεγονος ειναι οτι "βαραμε" λιγο στις τιμες. Αλλα απο την αλλη σαν κατοικος εξωτερικου σκεφτομαι οτι χιλιες φορες να πληρωνα παραπανω και να ετρωγα τα πεντανοστιμα φαγητα της ελληνικης κουζινας παρα να τρωω ωμο κρεας που τρωω εδω και χρονια στη χωρα που μενω.

        Οσο για τη μπυρα εχεις δικαιο οτι ειναι φτηνη. Πιο φτηνη απο το νερο θα ελεγα. Αλλα εξαρταται τι μπυρα θα πιεις. Αμα πιεις μπυρες της σειρας δεν θα τις πληρωσεις πανω απο 1,5 ευρω το ποτηρι εαν πιεις ομως μπυρα πολυτελειας παραδοσικη οπως οι μοναστηριακες τοτε το 5 ευρω θα σου φυγει σιγουρα. Τωρα βεβαια θα μου πεις καλυτερα 5 ευρω και να πιω μπυρα πολυτελειας παρα 5 ευρω στην Ελλαδα για να πιω Αμστελ η Heineken.

        Oσο για τον καφε σιγουρα ειναι φτηνος περιπου 1,5 ευρω θα τον βρεις. Για τι καφε μιλαμε ομως?? Ενα νεροπλημα της καφετιερας. Και που θα τον πιεις τοσο φτηνα?Σαφως σε μικρες καφετεριες μακρυα απο τουριστικα μερη. Εαν πας σε τουριστικα μερη το 5ευρω στο εχουν φαει σιγουρα. Και το σπουδαιο ειναι οτι εξω πληρωνεις και το νερο. Το οποιο ειναι και πανακριβο. Και στην Ελλαδα εαν πας στο καφενειο στο χωριο σου 1,5 ευρω θα τον πληρωσεις.

        Απλα το παρακανουμε οι ελληνες καποιες φορες αλλα πιστεψε με επειδη την Ευρωπη την εχω γυρισει σχεδον ολη παρεχουμε απο τις καλυτερες υπηρεσιες.

        Επειδη η οικογενεια μου διαθετει μια μικρη οικογενιακη ξενοδοχιακη μοναδα στην Ελλαδα, θυμαμαι τη γιαγια μου το καλοκαιρι μαγειρευε γεμιστα και τα προσφερε σε ξενους που διεμεναν στα δωματια που ενοικιαζουμε. Απο τοτε καθε χρονο μας στελνουν ευχετηρια καρτα και παντα θυμονται τα γεμιστα και την φιλοξενεια και εχουν περασει πολλα πολλα χρονια.

        Ελληνικη φιλοξενεια φιλε μου. Δεν θα τη βρεις πουθενα αλλου. Γιατι? Διοτι ειμαστε συναισθηματικος λαος. Υπερβολικοι σε ολα μας.

      • Ο Iθαγενής avatar
        Ο Iθαγενής @ Ο Iθαγενής 28/06/2010 23:03:51

        Φίλε GSV, μου μιλάς για την Ελληνική φιλοξενία του ΄70..
        Υπάρχουν και έξω χάλια, αλλά πάω Βερολίνο με 49 € και όχι με 200 για την υπέροχη θάλασσα
        Τρώω στην Αυστρία με 22 € ενώ εδώ θέλω 60 για τετραμελή οικογένεια.... 2 € το καλαμάκι στην Εύβοια το ΣΚ...
        Πίνω καπουτσίνο στην Φλωρεντία με 2.40 ή στη Βιέννη και όχι φραπέ στη Νάξο με 4 €
        μένω σε ξενοδοχεία με πρωινό (μπουφέ) και όχι 2 φρυγανιές με γάλα.
        Η Ελλάδα που μου περιγράφεις είναι αυτή που μεγαλώσαμε αλλά δεν μπορώ να την δείξω στα παιδιά μου γιατί δεν υπάρχειπια.
        προτιμώ λοιπόν Σαρδηνία Κροατία ή Ιταλία παρά ...room to let

    • Ο ΑΛΩΒΗΤΟΣ avatar
      Ο ΑΛΩΒΗΤΟΣ @ astor 28/06/2010 23:48:02

      Φίλε GSV, συγνώμη που στο λέω και παρεμβαίνω, αλλά μήπως θες πραγματικά ταξιδιωτικές οδηγίες;
      Πριν λίγες μέρες ήμουν Βερολίνο, πληρώσαμε 80 ευρώ σε πεντακάθαρο τρίκλινο δωμάτιο και γενικά η ζωή σε πολύ λογικές τιμές και το φαγητό καλό...

  14. Σοσιαληστής avatar
    Σοσιαληστής 28/06/2010 22:22:21

    Όσο κακό κάνουν τέτοιου τύπου κινητοποιήσεις του ΚΚΕ άλλο τόσο κακό θα κάνει αν αρχίσουν οι συγκρούσεις και γίνουμε θέατρο πάλι στα διεθνή ΜΜΕ.

    Αριστερά σε αυτό τον τόπο έχει μεγάλη ευθύνη για την κατάντια του.

    • man8os avatar
      man8os @ Σοσιαληστής 29/06/2010 00:07:24

      Αυτο εννοω ξυλο και αιμα στους δρομους...

  15. mitsosms avatar
    mitsosms 28/06/2010 22:47:16

    Μετά την ανάρτηση των ονομάτων αυτών που ψήφισαν το νομοσχέδιο αναρτήστε και τις προτάσεις σας για την επίλυση του ασφαλιστικού προβλήματος. Έτσι θα σας παραδεκτώ.

    • Misha avatar
      Misha @ mitsosms 28/06/2010 22:56:16

      Ως ξεκίνημα, απαλλοτρίωση των περιουσιών όσων διατέλεσαν υπουργοί οικονομίας οικονομικών, εργασίας και κοινωνικών ασφαλίσεων καθώς και όσων δετέλεσαν πρόεδροι των ταμείων την τελευταία 20ετία και έπαιζαν τα λεφτά του κοσμάκη στη ρουλέτα των ομολόγων.

      • mitsosms avatar
        mitsosms @ Misha 28/06/2010 23:03:25

        Δεν φτάνουν ούτε για τσίχλες αυτά.

      • ΒΡΑΧΟΣ avatar
        ΒΡΑΧΟΣ @ Misha 28/06/2010 23:14:02

        Για ξεκίνημα έγραψε. Να ελεγχθούν ΟΛΕΣ οι αναπηρικές συντάξεις ΑΠΑΞ. Δεν φυτρώνουν καινούργια χέρια και πόδια...
        Να γίνει ηλεκτρονικός έλεγχος συντάξεων για νεκρούς...
        Να ελεγχθούν και οι συντάξεις των αντιστασιακών "βρεφών"...
        Από κάπου πρέπει να ξεκινήσουμε...

      • Ο Iθαγενής avatar
        Ο Iθαγενής @ Misha 28/06/2010 23:17:12

        ..και όχι μόνο έλεγχος αλλά έντοκη επιστροφή κάθε αναπηρικής ή παράνομα εισπραχθείσας σύνταξης με ταυτόχρονη απόλυση των μελών της επιτροπής και επιστροφή των μισθών ...όχι φυλακή για να ταΐζουμε τα λαμόγια αλλά χρηματική ποινή και πρόστιμο

      • ΒΡΑΧΟΣ avatar
        ΒΡΑΧΟΣ @ Misha 28/06/2010 23:20:29

        Ας τις κόψουν μόνο.Μην στείλουμε και φυλακή την μισή Ελλάδα...

      • ΒΡΑΧΟΣ avatar
        ΒΡΑΧΟΣ @ Misha 28/06/2010 23:31:19

        Μην είσαι υπερβολικός.Εγώ γράφω για βρέφη μηνών που χαρακτηρίστηκαν αντιστασιακοί. Και μετά , να σας γνωρίσω ότι τα παιδιά τους έχουν "προτεραιότητα" στις προσλήψεις του Δημοσίου...

      • ΒΡΑΧΟΣ avatar
        ΒΡΑΧΟΣ @ Misha 28/06/2010 23:31:55

        άκυρο το υπερβολικός δεν πήγαινε στον ΙΘαγενή.

    • Ορέστιος avatar
      Ορέστιος @ mitsosms 28/06/2010 23:10:05

      Οποιαδήποτε άλλη πρόταση είναι σίγουρα καλύτερη από τις προτάσεις GAP.

    • mitsosms avatar
      mitsosms @ mitsosms 29/06/2010 00:08:22

      Και μέχρι να γίνουν όλα αυτά με τι θα πληρώνονται οι συντάξεις; Μου φαίνεται ότι δεν έχετε καταλάβει ότι το πρόβλημα είναι άμεσο.

      • Ορέστιος avatar
        Ορέστιος @ mitsosms 29/06/2010 00:20:56

        Έτσι όπως τα κατάφερε το GAP, να τα κάνει σαν τα μούτρα του, ας ξεπουλήσει την περιουσία του για να πληρώσει. Και μην μου πεις πως δεν έκανε περιουσία.
        Εν πάσει περιπτώσει το GAP έβλαψαν τον τόπο και ο ισχυρισμός σου είναι ασταθής καθώς δεν έχεις ιδέα από οικονομικά.

      • mitsosms avatar
        mitsosms @ mitsosms 29/06/2010 00:25:29

        Ορέστιε, κράτα τους χαρακτηρισμούς για τον εαυτό σου. Εντωμεταξύ περιμένω να κάνεις καμιά ρεαλιστική πρόταση. Αν μπορείς βέβαια.

      • Ορέστιος avatar
        Ορέστιος @ mitsosms 29/06/2010 00:29:46

        Ενώ του GAP είναι ρεαλιστικές? χαχαχαχαχαχαχαχα
        Σου τα είπα στου Παπαϊωάννου. Δεν γίνεται πάλι να επαναλαμβανόμαστε. Κάτι καλύτερο έχεις να πεις?

        Όπως, πού κάνει κανώ το GAP όταν φροντίζει να φτωχύνει τους Έλληνες?

  16. ΔΕΝπαςΚΑΛΑ avatar
    ΔΕΝπαςΚΑΛΑ 28/06/2010 22:56:43

    Οταν βουλιαζουν τα σαπιοκαραβα τους, δεν τους συλλαμβανει κανεις
    Οταν ανεβαζουν τις τιμες των εισιτηριων και οι εργατες δεν μπορουν να ταξιδεψουν, δεν τους συλλαμβανει κανεις
    Οταν κοβουν με το ετσι θελω την ακτοπλοικη συνδεση και ξεμενουν οι κατοικοι των νησιων απο συγκοινωνια, δεν τους συλλαμβανει κανεις
    Οταν πεθαινει κοσμος στα καραβια γιατι δεν εχουν γιατρους στα πληρωματα ενω θα πρεπε, δεν τους συλλαμβανει κανεις
    Οταν χρωστανε τις εισφορες τους στο ΝΑΤ και οι ναυτεργατες δεν εχουν συνταξη, δεν τους συλλαμβανει κανεις
    Οταν τα μεροκαματα, οι συνταξεις των ναυτεργατων και τα επιδοματα ανεργιας ειναι εξευτελιστικα, ενω αυτοι απ την δουλεια των εργατων συγκεντρωνουν απιστευτο πλουτο, δεν τους συλλαμβανει κανεις
    Οταν απολυουν για να βγαζει στο καραβι την δουλεια των 3 ο ενας, δεν τους συλλαμβανει κανεις
    Οταν ξεζουμιζουν τους μεταναστες εργατες, δεν τους συλλαμβανει κανεις
    Οταν γινονται τα εργατικα ατυχήματα ή καλυτερα τα Εργοδοτικα Εγκληματα και ο πατερας δεν γυρίζει απ τη δουλεια στο σπιτι..., δεν τους συλλαμβανει κανεις
    οταν ... οταν ... οταν...

    • anonymous avatar
      anonymous @ ΔΕΝπαςΚΑΛΑ 28/06/2010 23:19:01

      Άσε μας ρε φίλε με την προπαγάνδα σου. Ένα ατύχημα είχαμε το Σάμινα και οι υπαίτιοι καταδικάστηκαν.

      Τα υπόλοιπα που λες δεν ισχύουν. Τα καράβια τα έχουν αγοράσει με δάνεια, και πρέπει να δουλεύουν για να ξεχρεωθούν. Δεν τους συμφέρει να κάνουν αυτά που λες.

      Με τα μυαλά που κουβαλάτε μας βλέπω σε λίγο καιρό να πηγαίνουμε με λάντζες.

    • αφισοκολλητης avatar
      αφισοκολλητης @ ΔΕΝπαςΚΑΛΑ 29/06/2010 12:10:52

      φιλε συγγενης μου δουλευει στη μεγαλυτερη αλυσιδα σουπερ μαρκετ στο λογιστηριο...αν δωσει ο ιδιοκτητης αυξηση γυρω στα 80-100 ευρω στον καθε εργαζομενο, κλεινει το μαγαζι σουμπιτο

  17. parsifal avatar
    parsifal 28/06/2010 23:08:11

    Το ΚΚΕ εκβιάζει. Η περνά το δικό του και δικαιολογεί την παλαιολιθική υπαρξη του ως "δίκαιο του εργάτη" η apres moi le deluge, ξύλο, επεισόδια και δυσφήμιση της χώρας. Στην παρούσα συγκυρία και με φρέσκο τον απόηχο απο την παιδαριώδη αστοχία της Πέμπτης με εναν νεκρό η Πολιτεία ωφείλει να συμπεριφερθεί ως Κράτος και ως ησυχη, στιβαρή και σίγουρη δημόσια ΔΥΝΑΜΙΣ : Οι 50 - 100 "ναυτεργάτες" - ΚΝΑΤ - μόνιμοι υπάλληλοι του ΚΚΕ που εχουν να δούν μεροκάματο απο τότε που εντάχθηκαν στον μηχανισμό του κόμματος μπορούν να σαρωθούν απο τους καταπέλτες χωρίς να ανοίξει μύτη. Σχέδιο, ορθή χρήση των διατιθεμένων δυνάμεων και μονάδων απαιτείται, αλλά πάνω απο ολα αποφασιστικότης και επαγγελματισμός απο το ΛΣ και την ΕΛΑΣ. Αυτά φοβάται το θορυβούν ΚΚΕ και οσάκις ευρέθη αντιμέτωπο με επαγγελματίες εβαλε την ουρά στα σκέλια. Βλέπε λάστιχα τρακτέρ παλαιότερα και ορθή (τότε) χρήση της ΕΚΑΜ.

    • Ορέστιος avatar
      Ορέστιος @ parsifal 28/06/2010 23:17:06

      Σιγά καλέ εσύ, που βλέπεις εκβιαστές. Ο μοναδικός που εκβιάζει είναι το GAP και τα τσιράκια του.

  18. ΡΗΓΑΣ ΦΕΡΑΙΟΣ avatar
    ΡΗΓΑΣ ΦΕΡΑΙΟΣ 28/06/2010 23:27:21

    Και ενω το ΚΚΕ και το ΠΑΜΕ γραφει το Συνταγμα στα παλια του τα παπουτσια ,οπως ακριβως και η Κυβερνηση και ενω εμεις ανταλλασουμε πυρα μεταξυ μας η καλη μας κυβερνησουλα ετοιμαζεται περαν του ασφαλιστικου, να ξεκληρησει εκπαιδευτικους και γιατρους. Ψαξτε ιστοσελιδες με αναλογο περιεχομενο και θα δειτε!!!
    Γι αυτο εχω πει οτι η αντιδραση μας πρεπει να ειναι καλα οργανωμενη μακρια απο κουκουλοφορους και καιροσκοπους.
    Με προσχημα το ΔΝΤ διαλυουν τα παντα. Πρεπει να ειμαστε ενωμενοι και να μην ζηταμε πρωτοκαθεδριες και ανταλλαγματα.
    Πολυ φοβαμαι οτι αν δεν καταλαβουμε τι γινεται θα δουμε απειρες σκηνες κοινωνικου αυτοματισμου και την κυβερνηση μα το ΔΝΤ να χορευουν στην πλατη μας

  19. αφισοκολλητης avatar
    αφισοκολλητης 29/06/2010 08:52:21

    κλεινουμε τα λιμανια ,διωχνουμε τους τουριστες.και μη ξεχναμε βγαζουμε και τα λεφτα απο τις τραπεζες για να καταρρευσουν...και μετα ζητάμε αυξησεις

  20. Ο ΑΠΛΟΣ avatar
    Ο ΑΠΛΟΣ 29/06/2010 10:06:41

    ΔΕΝπαςΚΑΛΑ

    ΠΟΛΥ ΚΑΛΟ ΣΧΟΛΙΟ ΦΙΛΕ.
    ΜΠΡΑΒΟ.

    ΟΛΟΙ ΟΙ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΟΙ ΕΝΩΜΕΝΟΙ ΕΝΑΝΤΙΟΝ ΤΟΥ ΤΑΞΙΚΟΥ ΑΝΤΙΠΑΛΟΥ.
    ΤΟ ΠΑ.ΜΕ ΕΧΕΙ ΣΑΦΗ ΚΑΙ ΚΑΘΑΡΗ ΘΕΣΗ ΚΑΙ ΔΕΝ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙ ΝΑ ΧΕΙΡΑΓΩΓΗΣΕΙ ΤΟΥΣ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΟΥΣ.
    ΠΑΙΔΙΑ ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΤΑ ΧΡΟΝΙΑ ΔΕΝ ΕΧΩ ΕΜΠΙΣΤΟΣΥΝΗ ΚΑΘΟΛΟΥ ΣΤΟΥΣ ΠΑΣΟΚΟΣΥΝΔΙΚΑΛΙΣΤΕΣ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΝΔ.ΣΥΝΔΙΚΑΛΙΣΤΕΣ.
    ΔΕΝ ΤΟΥΣ ΓΟΥΣΤΑΡΩ ΡΕ ΠΑΙΔΙ ΜΟΥ.
    ΣΤΗΝΟΥΝ ΚΩΛΟ ΣΤΑ ΚΟΜΜΑΤΙΚΑ ΓΡΑΦΕΙΑ ΚΑΙ ΣΕ ΕΜΑΣ ΤΟ ΠΑΙΖΟΥΝ ΣΚΛΗΡΟΙ ΚΑΙ ΚΑΛΑ...
    ΑΗ ΣΤΟ ΔΙΑΟΛΟ ΚΟΥΔΟΥΝΙΑ.
    ΑΝ ΔΕΝ ΕΙΧΕ ΤΡΑΒΗΞΕΙ ΤΕΤΟΙΑ ΓΡΑΜΜΗ ΤΟ ΠΑ.ΜΕ, ΑΥΤΟΙ ΔΕΝ ΘΑ ΕΙΧΑΝ ΕΞΑΓΓΕΙΛΕΙ ΟΥΤΕ ΜΙΑ ΑΠΕΡΓΙΑ.

  21. parsifal avatar
    parsifal 29/06/2010 10:57:15

    Τι ελεγα χθές ? Ενώπιον της αποφασιστικής στάσεως του ΛΣ και της ΕΛΑΣ το ΚΚΕ - ΠΑΜΕ εκαμε εμφάνιση για την τιμή των οπλων και απεχώρησε συντεταγμένα για το Σύνταγμα. Ούτε "την ευθύνη για οτι συμβεί θα εχει η κυβέρνηση" ούτε μαγκιές με τα συνήθη στυλιάρια - σημαίες.Ας το πάρουν απόφαση οτι συνετρίβησαν στον Γράμμο - Βίτσι και οτι η θα σέβονται τους νόμους η ας ξαναπάρουν τα βουνά εγκαταλείποντας τα καλλιμάρμαρα γραφεία του Περισσού. "Και τούτον ποιείν κ'ακείνο μή αφιέναι" τέλος !

    • Ο ΑΛΩΒΗΤΟΣ avatar
      Ο ΑΛΩΒΗΤΟΣ @ parsifal 29/06/2010 11:31:54

      Πωπωπω, ολοι οι κομμουνιστοφάγοι εδώ μαζεύτηκαν... χαχα

      Μυρίζει συμφωνία κυβέρνησης - ΚΚΕ. Έχει ξαναγίνει στο παρελθόν, έγινε και τώρα για να αποφευχθούν τα χειρότερα. Και καλά έκαναν και οι δύο πλευρές.

    • Κάποιος που σκέφτεται... avatar
      Κάποιος που σκέφτεται... @ parsifal 30/06/2010 03:09:24

      Αμ δε στα'πανε καλά, προβοκατοράκο... Τέσσερα καράβια φύγανε το πρωί ΑΔΕΙΑ ΑΠΟ ΚΟΣΜΟ κι αφού οι ΜΑΤάδες φάγανε κάμποσες. Είχανε πιάσει τις πόρτες για να μη μπουν οι απεργοί και οι ομάδες αλληλεγγύης άλλων συνδικάτων μέσα, αλλά τους σπάσανε και μπήκανε. Έκτοτε, ΔΕΝ ΕΦΥΓΕ ΟΥΤΕ ΜΙΣΟ ΚΑΡΑΒΙ. Κατάλαβες, χαφιεδάκο που διασπείρεις ψέμματα;

    • Κάποιος που σκέφτεται... avatar
      Κάποιος που σκέφτεται... @ parsifal 30/06/2010 03:12:13

      Και κάτι ακόμα. Σήμερα, εκτός από τη δικαστική "απαγόρευση" που την μετέτρεψε σε πατσαβούρι η αποφασιστικότητα των απεργών, κουρελιάστηκε και το "επιχείρημα" των τάχα "αγανακτισμένων πολιτών". Με εξαίρεση λίγες δεκάδες στημένους ή παραπληροφορημένους, Ο ΚΟΣΜΟΣ ΔΕΝ ΗΡΘΕ ΣΤΟ ΛΙΜΑΝΙ ΝΑ ΤΑΞΙΔΕΨΕΙ, ΣΕΒΟΜΕΝΟΣ ΤΟ ΔΙΚΑΙΟ ΑΓΩΝΑ ΤΩΝ ΕΡΓΑΤΩΝ. Κλάψτε τώρα Πορτοσάλτηδες, Πρετεντέρηδες, Τρέμηδες και άλλοι ρουφιάνοι των αφεντικών...

  22. ΝΤΑΝΤΟΝ avatar
    ΝΤΑΝΤΟΝ 29/06/2010 13:50:08

    Είναι γεγονός ότι κάθε απεργία βλάπτει τα οικονομικά συμφέροντα της ¨χώρας¨ και πρωτίστως τα οικονομικά συμφέροντα των εργαζομένων οι οποίοι όταν δεν απεργούν ¨νομίμως¨ ( με απόφαση των ¨επίσημων¨ συνδικάτων και την έγκριση της ¨Ανεξάρτητης¨-Δικαιοσύνης που έχει αναγνωρίσει η ¨Πολιτεία¨ σαν επίσημους ¨κοινωνικούς εταίρους¨ ) δεν αποζημιώνονται-δεν παίρνουν μισθό για τις ημέρες απεργίας , όπως γίνεται στις περισσότερες ¨Δημοκρατίες¨ .

    Είναι επίσης γεγονός ότι ο Τουρισμός είναι η τελευταία ¨βιομηχανία¨ που διαθέτει χώρα , ΑΛΛΑ ΕΠΙΣΗΣ ΕΙΝΑΙ ΓΕΓΟΝΟΣ ΟΤΙ ΜΙΑ ΧΩΡΑ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΕΠΙΖΗΣΕΙ ΜΟΝΟ ΜΕ ΤΟΝ ΤΟΥΡΙΣΜΟ , ΟΠΩΣ ΨΕΥΤΙΚΑ ΚΑΙ ΥΠΟΚΡΙΤΙΚΑ ΜΑΣ ΠΡΟΠΑΓΑΝΔΙΖΑΝ ΣΑΝ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟ ΜΟΝΤΕΛΟ ¨ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ¨ ΟΙ ΟΙΚΟΝΟΜΟΛΟΓΟΙ ΤΗΣ ΝΑΖΙΣΤΙΚΗΣ ΓΕΡΜΑΝΙΑΣ ( ΟΠΟΥ ΠΡΟΕΒΛΕΠΑΝ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΣΑΝ ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΟ ΘΕΡΕΤΡΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΡΕΙΑ ΦΥΛΗ ΣΤΑ ΠΛΑΙΣΙΑ ΤΟΥ ¨ΚΟΙΝΩΝΙΚΟΥ ΤΟΥΣ ΤΟΥΡΙΣΜΟΥ¨ ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΓΕΡΜΑΝΟΥΣ ΣΤΡΑΤΙΩΤΕΣ ) , όπως επίσης αργότερα μεταπολεμικά οι Αμερικάνοι του Σχεδίου Μάρσαλ , οι οποίοι απέρριπταν την ¨βιομηχανική ανάπτυξη της Ελλάδας και την κάθετη αξιοποίηση των πλουτοπαραγωγικών πόρων της χώρας , σε συνεργασία με ¨έλληνες οικονομολόγους¨ σαν τον Κ. Βαρβαρέσσο και ¨ολίγον Ζολώτα¨.

    Την ίδια άποψη ( με τα μητροπολιτικά ιμπεριαλιστικά κέντρα ) για την ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΗ ανάπτυξη της χώρας στον τομέα του Τουρισμού είχαν και ο Κ. Καραμανλής και οι πραγματικοί Νεοφιλελεύθεροι της καπιταλιστικής οικονομίας είχαν και οι Χουντικοί της περιόδου 1967-1974 ( ο Κ. Σημίτης στο επίπεδο οικονομικού μοντέλου απλά ΟΛΟΚΛΗΡΩΣΕ ΤΟ ΕΡΓΟ ΤΟΥΣ ).

    Στην ιδεαλιστική αυτή άποψη στα " πλαίσια του παγκόσμιου καταμερισμού εργασίας¨ , την οποία τα ιμπεριαλιστικά μητροπολιτικά κέντρα την υποστήριζαν για τον ευνόητο λόγο που στόχευε στην πώληση των προϊόντων της καπιταλιστικής μητρόπολης και στην διαρκή οικονομική εξάρτηση της χώρας , ασπάσθηκαν σταδιακά και οι εξωνημένοι ¨σοσιάλ¨ -δημοκράτες του ΠΑΣΟΚ , σαν ¨νέα αστική τάξη και τζάκια¨ , προσθέτοντας και την διευκρίνηση - ¨όραμα¨ ότι η ¨βαριά βιομηχανία της Ελλάδας είναι και ο Πολιτισμός της¨ που πρέπει να εμπορευματοποιηθεί. Δηλαδή ΕΚΜΕΤΑΛΛΕΥΣΗ όχι μόνο του ¨φυσικού της περιβάλλοντος¨ , αλλά και του ¨κιτς¨ πολιτισμού της.

    Στα πλαίσια αυτά , του Αμερικανό-Βαρβαρέσιου οικονομικού μοντέλου που θα μας έκανε ¨Ελβετία¨ , οδηγηθήκαμε στην αποβιομηχάνιση της Ελλάδας , στην συρρίκνωση της αγροτικής παραγωγής και απασχόλησης και στην πλήρη εγκατάλειψη της αξιοποίησης των φυσικών πλουτοπαραγωγικών πηγών ( μέταλλα , πετρέλαια και Α.Π.Ε. ).

    Η μεγαλύτερη συνέπεια του οικονομικού - ιμπεριαλιστικού μοντέλου ήταν όμως ο ψυχικός και πνευματικός μαρασμός των Ελλήνων εργαζομένων οι οποίοι απέκτησαν μια ιδεολογία ¨υπηρέτη - γκαρσονιού ¨ , σε απόλυτη εξάρτηση από τις επιθυμίες και τις διαστροφές των υποψήφιων αλλοδαπών περιηγητών , ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΑΠΟ ΤΙΣ ΕΚΑΣΤΟΤΕ ¨ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΕΣ ΟΔΗΓΙΕΣ¨ ΤΩΝ ΙΜΠΕΡΙΑΛΙΣΤΙΚΩΝ ΚΡΑΤΩΝ , που θα μας έφερναν το ¨στάλαγμα¨. Οι έλληνες από παραγωγοί μετατράπηκαν σε υπηρέτες με μια παράλληλη αντεργατική μικροαστική ιδεολογία ¨που θα τα άρπαζε εύκολα σ΄ένα τετράμηνο τουριστικής περιόδου¨ και τους υπόλοιπους μήνες θα ¨κάααθoνταν¨ ...

    Αυτή η μικροαστική - παρασιτική ιδεολογία , αυτός ο ψυχικός ευνουχισμός των Ελλήνων , παρήγαγε και την ιδεολογία να ¨πουλάνε και τον κωλ...τους¨ για να περνάνε καλά , έχοντας χάσει κάθε αυτοπεποίθηση και περηφάνια , που σημαίνει πίστη στις παραγωγικές σου ικανότητες και ιστορική-πολιτιστική συνείδηση. Έτσι οι Νεοέλληνες άρχισαν να πουλάνε τη γη , τις περιουσίες και τις επιχειρήσεις τους σε οποιοδήποτε αλλοδαπό επιχειρηματία ο οποίος στην συνέχεια άλλαζε την πολιτιστική ταυτότητα της περιοχής τους. Τα ελληνικά νησιά και άλλες πολλές περιοχές μετατράπηκαν σε ¨κωλάδικα¨ όπως η Μύκονος με μοναδικό αντάλλαγμα τα δολάρια και τα μάρκα. Όπως μεταπολεμικά στις μεγαλουπόλεις πτωχοί άνθρωποι μετατράπηκαν σε ¨εισοδηματίες¨ με το σύστημα της ¨αντιπαροχής¨ των λίγων τετραγωνικών που διέθεταν σαν κληρονομιά , έτσι και οι πτωχοί αγρότες στην επαρχία , κυρίως στα νησιά και σε ιστορικούς τόπους ή σε περιοχές ¨φυσικού κάλους¨ μετατράπηκαν σε μια νύχτα σε ¨κεφαλαιούχους¨ χωρίς αυτό να είναι αποτέλεσμα της εργασίας ή της προσφοράς τους.

    Ίσως το Κ.Κ.Ε. να ακολουθεί μια πατερναλιστική-συντεχνιακή λογική μέσα στις υπολειπόμενες δυνάμεις εργασίας της Ελλάδας και να διεκδικεί το ¨αυτοδιοίκητο¨ στους χώρους που ελέγχει , στην ουσία επιζητά την ¨αναπαραγωγή του¨ , όπως το Ιερατείο της Εκκλησίας. Στο σημείο αυτό δεν ταυτίζω όλους τους αυτοπροσδιοριζόμενους κομμουνιστές με τις πολιτικές της ηγεσίας τους , όπως και δεν ταυτίζω όλους τους θρησκευόμενους με τις πολιτικές ( ¨πνευματικό έργο¨ ) των Ιερατείων τους. Στις περισσότερες περιπτώσεις έχουμε να κάνουμε με αγνούς και τίμιους ανθρώπους , ακόμα και με ¨αγωνιστές¨ και ¨μάρτυρες¨ .

    Τώρα , το Κ.Κ.Ε. , επιζητά την εξασφάλιση των ¨ελλήνων εργαζομένων¨ σ΄ένα τομέα εργασίας που ελέγχει συνδικαλιστικά. Το αίτημα του δεν είναι άδικο και παράλογο. Όμως το ¨κόμμα ¨ είναι υπόλογο για την ασυνέπεια και την σχιζοειδή εκάστοτε πολιτική του . Γιατί δεν ακολούθησε την ίδια πολιτική και σε άλλους τομείς εργασίας , ιδιαίτερα μετά από το 1990 , όταν , αρχικά , ¨εξαθλιωμένα ταξικά αδέλφια¨ από τις χώρες του υπαρκτού-ανύπαρκτου ¨σοσιαλισμού¨ κατέκλεισαν την Ελλάδα και διέλυσαν - εκδίωξαν ΕΘΕΛΟΝΤΙΚΑ τους έλληνες εργαζόμενους από τους τομείς της ΟΙΚΟΔΟΜΗΣ -ΚΑΤΑΣΚΕΥΗΣ , ΤΩΝ ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑΚΩΝ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ ΚΑΙ ΤΗΣ ΕΣΤΙΑΣΗΣ ΚΑΙ ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΩΝ ΟΠΩΣ ΗΛΕΚΤΡΟΛΟΓΟΙ - ΜΑΡΜΑΡΑΔΕΣ - ΥΔΡΑΥΛΙΚΟΙ ΚΑΙ ΑΛΛΩΝ ΣΥΝΑΦΩΝ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΩΝ ;;;

    Μήπως διότι πολλοί εργαζόμενοι του πιο ¨βαριού συνδικάτου του Κ.Κ.Ε. , των οικοδόμων , μετατράπηκαν σε ¨μικροεργολάβους¨ που απασχολούσαν , με τους γνωστούς όρους εργασίας , ¨ταξικά αδέλφια του τρίτου κόσμου¨ ;

    Πως τους διέφυγε το γεγονός ότι το Αεροδρόμιο ¨EL-PASSO¨ ,η ¨Αττική Οδός¨ , ΤΑ ΟΛΥΜΠΙΑΚΑ ΕΡΓΑ κατασκευαστήκαν με πάνω από 50 % αλλοδαπούς δούλους στην υπηρεσία της ελληνικής αστικής τάξης , η οποία συσσώρευε παράλληλα κεφάλαια για το Χρηματιστήριο και για αυθαίρετα στις βουνοκορφές και τις παραλίες της Ελλάδας ;;;

    Αρκεί μόνο σαν ¨επιχείρημα¨ η δικαιολογία ότι ¨οι αλλοδαποί πήγαιναν να δουλέψουν εκεί που δεν ήθελαν ¨πια¨ να εργασθούν οι έλληνες ;;;

    Μήπως η αλήθεια είναι ότι οι έλληνες δεν ήθελαν να δουλέψουν κάτω από εργασιακές συνθήκες με τριτοκοσμικές αμοιβές ( ; ) , οπότε άρχισαν ν΄αναζητούν ΠΑΡΑΣΙΤΙΚΕΣ - ¨ελευθεροεπαγγελματίες εργασίες¨ που θα τους εξασφάλιζαν τα δικαιώματα , τις αμοιβές , κοινώς το βιοτικό επίπεδο , που είχαν εξασφαλίσει , ΜΕ ΑΓΩΝΕΣ ΚΑΙ ΑΙΜΑ , μέχρι το 1990 ;;;

    Τέλος σε ότι αφορά τους έλληνες εφοπλιστές της ¨Ποντοπόρας¨ και της Ακτοπλοΐας δεν θα πρέπει να ξεχνάμε ότι από τον καιρό της Τουρκοκρατίας αποτελούν το πρώτο ΠΑΓΚΟΣΜΙΟΠΟΙΗΜΕΝΟ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΚΕΦΑΛΑΙΟ το οποίο αντλεί τα κέρδη του από την εξυπηρέτηση των μητροπολιτικών ιμπεριαλιστικών καπιταλιστικών συναλλαγών στις μεταφορές ( του διεθνούς άνισου εμπορίου ) ΚΑΙ ΟΧΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΣΩΤΕΡΙΚΗ ΑΓΟΡΑ .

    Η επιβίωση του συγκεκριμένου τομέα δεν εξαρτάται από την ανάπτυξη των παραγωγικών δυνάμεων της Ελλάδος , αλλά από την εξυπηρέτηση των συμμάχων του ιμπεριαλιστών. Αρχικά έπαιζε κάποιο ¨θετικό¨ ρόλο προσφέροντας εργασία στους έλληνες των νησιωτικών περιοχών , εκμεταλλευόμενο την ¨ελληνική ναυτοσύνη¨ , αργότερο όμως , ήδη από την περίοδο της Χούντας , ΠΡΩΤΟΙ εγκαινίασαν την εισαγωγή αλλοδαπών σκλάβων στην Ελλάδα και στα ¨ελληνικά¨ καράβια.

    Στην ουσία δηλαδή έγραφαν , όπως πάντα άλλωστε , ¨στα παπάρια τους¨ τους έλληνες εργαζόμενους και την ¨πατρίδα¨ . Με αυτή την μέθοδο και με την συνεργασία του πάντα ελληνικού αντιλαϊκού κράτους , διέλυσαν και λήστεψαν το ΝΑΤ . Επίσης άφησαν τα ελληνικά ναυπηγεία να διαλυθούν ¨πατριωτικά και περήφανα¨ προχωρώντας σε παραγγελίες στην Κορέα , την Ιαπωνία και την Κίνα . ΔΙΟΤΙ ΤΟ ΚΕΦΑΛΑΙΟ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΠΑΤΡΙΔΑ - ΠΑΤΡΙΔΑ ΤΟΥ – ΟΠΩΣ ΛΕΝΕ ΚΑΙ ΟΙ ¨ΑΝΑΡΧΙΚΟΙ¨ ΕΙΝΑΙ ΟΛΗ Η ΓΗ ...

    Παράλληλα εξαφανίστηκαν και οι ¨" άδηλοι πόροι¨ του ναυτιλιακού συναλλάγματος που εισήγαγαν οι έλληνες ναυτικοί , σε συνέχεια της έκλειψης και του ¨μεταναστευτικού ελληνικού συναλλάγματος¨ μετά από το 1980. Η απασχόληση των ελλήνων περιορίσθηκε μόνο σε επίπεδο ¨καπετάνιων¨ και ¨αξιωματικών¨ του εμπορικού ναυτικού.

    Η πραγματικότητα αυτή μπορεί και κυρίως πρέπει να ανατραπεί.

    Η χώρα πρέπει να αποκτήσει , πέρα από την αξιοποίηση του τουρισμού , ισομερή ανάπτυξη όλων των παραγωγικών τομέων. Πρέπει να αποδεσμευτεί από τον παγκόσμιο ιμπεριαλιστικό καταμερισμό εργασίας και να εξασφαλίσει ΠΑΡΑΓΩΓΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ σε όλους τους μακροχρόνια κατοίκους της , δηλαδή στους έλληνες και ΜΟΝΟ όπου υπάρχει , ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΑ ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΜΕΝΗ , ανάγκη να επιτρέψει την απασχόληση αλλοδαπών εργαζομένων ΜΕ ΔΙΑΚΡΑΤΙΚΕΣ ΣΥΜΒΑΣΕΙΣ που θα τους εξασφαλίζουν ΤΙΣ ΙΔΙΕΣ ΑΜΟΙΒΕΣ ΚΑΙ ΕΡΓΑΣΙΑΚΕΣ ΣΥΝΘΗΚΕΣ ΠΟΥ ΙΣΧΥΟΥΝ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΕΛΛΗΝΕΣ .

    Τα δε ¨πολιτικά τους δικαιώματα¨ να ισχύσουν καταρχήν στην Τοπική Αυτοδιοίκηση και μετά από μια ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΙΜΗ μόνιμη - συνεχή παραμονή Σ΄ΕΝΑΝ ΔΗΜΟ - ΚΟΙΝΟΤΗΤΑ , τουλάχιστον για πέντε χρόνια. Η παραχώρηση ιθαγένειας και υπηκοότητας δεν είναι ¨αυτονόητο δικαίωμα ¨ του καθένα που θα το ζητήσει.

    Όπως και μετά από την Γαλλική επανάσταση η υπηκοότητα αποδίδεται ¨αυτόματα¨ μόνο σε αγωνιστές της Ελευθερίας και της κοινωνικής δικαιοσύνης – σε πολιτικά διωκόμενους σαν τιμητική αναγνώριση και αλληλεγγύη .

    Κάθε άλλη ¨ουμανιστική¨ , ¨κοσμοπολίτικη¨ , ¨διεθνιστική¨ και ¨multikulti¨ τακτική είναι μια φιλοκαπιταλιστική - φιλοιμπεριαλιστική πολιτική που αποσκοπεί στη καταβαράθρωση των πολιτικών δικαιωμάτων , των εργασιακών και κοινωνικών κατακτήσεων του σοσιαλιστικού και κουμμουνιστικού κινήματος των λαών , κυρίως , της Δυτικής Ευρώπης κατά την διάρκεια του 18-19ου αιώνα , και στην διαιώνιση της υπερεκμετάλλευσης των αλλοδαπών εργαζομένων που προέρχονται από χώρες που καταδυναστεύει ο μητροπολιτικός καπιταλιστικός ιμπεριαλισμός.

    Σε αυτόν τον παγκόσμιο ιμπεριαλιστικό καταμερισμό εργασίας συμμετέχει σήμερα και ο Κρατικός καπιταλισμός της Κίνας ( ¨Σοσιαλιστική Οικονομία της Αγοράς¨ ). Η επιθετική της πολιτική ¨ντάμπιγκ¨ στο παγκόσμιο εμπόριο με την υπερεκμετάλλευση των εργαζομένων της ( που υποστηρίζεται από τον μητροπολιτικό ιμπεριαλιστικό καπιταλισμό - ΠΟΕ- επειδή τους επιτρέπει να κάνουν επενδύσεις με τεράστια κέρδη στην ίδια την Κίνα ) ΘΑ ΠΡΈΠΕΙ ΝΑ ΑΠΑΝΤΗΘΕΙ ΜΕ ΤΗΝ ΑΠΑΙΤΗΣΗ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΟΥΣ ΤΗΣ ΕΥΡΩΠΗΣ - ΑΣΙΑΣ- ΑΦΡΙΚΗΣ ΚΑΙ Ν.ΑΜΕΡΙΚΗΣ για πολιτικές δασμών , ακόμα και ¨κλήρινγκ¨".

    Σε κανέναν ¨καημένο¨ της αντικομουνιστικής Κινεζικής ομογένειας δεν οφείλει ο ελληνικός λαός να δίνει άδεια για να ανοίγει τα παραμάγαζα του δίπλα στα σκληρά φορολογούμενα ελληνικά για να πουλάνε πουκάμισα μ΄ένα ευρώ και μπουφάν με τρία και στην συνέχεια… να παίζουν τα κέρδη τους στα ελληνικά καζίνα που τα έχουν κατακλύσει παίζοντας δεκάδες χιλιάδες. Το ίδιο ισχύει και για το παραεμπόριο ¨καταφρονημένων και κολασμένων ¨ άλλων εθνικοτήτων. Στο ¨καπιταλιστικό τους όνειρο¨ δεν έχει καμία υποχρέωση αλληλεγγύης ο δημοκρατικός ελληνικός λαός , θυσιάζοντας μάλιστα τις κοινωνικές εργασιακές κατακτήσεις.

    Με λίγα λόγια ο αγώνας των ελλήνων ναυτεργατών είναι δικαίως ΚΑΙ ΑΥΤΟΝΟΗΤΟΣ , αλλά δεν μπορεί να παραμένει δέσμιος στην αμφιλεγόμενη - οπορτουνιστική-καιροσκοπική πολιτική των ηγεσιών του Κ.Κ.Ε. που προφανώς , εκτός των άλλων πάσχουν από ιδεολογικό κομφούζιο , με συνέπειες για όλους τους εργαζόμενους της Ελλάδας.

    Για τις δυνάμεις των ¨Ανανεωτών¨ του καπιταλισμού ¨με ανθρώπινο πρόσωπο¨ και των ¨ατομικών δικαιωμάτων¨ ( πάντα για τις ¨μειοψηφίες¨ -ποτέ για τις ¨πλειοψηφίες¨ - η έννοια της πλειοψηφίας είναι εκτός ¨δημοκρατικής αρχής¨...) του ΣΥΝ-ΣΥΡΙΖΑ καλλίτερα να μην μιλάμε... , αρκεί στο να απαντάμε στα ιδρύματα Ωνάση και Ροκφέλερ και τις άλλες ¨μη¨-ΚΥΒΕΡΝΗΤΙΚΕΣ οργανώσεις , το ίδιο είναι.

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.