30/06/2013 14:14
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Προβάδισμα 1,5% για τη ΝΔ έναντι του ΣΥΡΙΖΑ σε δημοσκόπηση της Alco

Προβάδισμα, έναντι του ΣΥΡΙΖΑ, κατά 1,5 ποσοστιαία μονάδα, εμφανίζει η Νέα Δημοκρατία, σε δημοσκόπηση της εταιρείας Alco, η οποία διεξήχθη για λογαριασμό κυριακάτικης εφημερίδας.

Ειδικότερα, από τη δημοσκόπηση, στην οποία συμμετείχε δείγμα 1.000 ατόμων από ολόκληρη την επικράτεια, στο χρονικό διάστημα από τις 25 μέχρι τις 27 Ιουνίου, προκύπτει, στην πρόθεση ψήφου, υπεροχή της ΝΔ με 20,9% των προτιμήσεων, έναντι του δεύτερου κόμματος, του ΣΥΡΙΖΑ - ΕΚΜ, ο οποίος συγκεντρώνει ποσοστό 19,4%. Τρίτο κόμμα παραμένει η Χρυσή Αυγή με 10,8% και ακολουθούν το ΠΑΣΟΚ με 6,5%, οι Ανεξάρτητοι Έλληνες με 4,6%, το ΚΚΕ με 4,5% και η ΔΗΜΑΡ με 3%.

Σημειώνεται πως, παρά το γεγονός ότι στην πλειονότητά τους, σε ποσοστό 53%, οι πολίτες και κυρίως οι ψηφοφόροι των κομμάτων της αντιπολίτευσης προβλέπουν ότι η συγκυβέρνηση μεταξύ ΝΔ και ΠΑΣΟΚ θα προκαλέσει προβλήματα μεταξύ των δύο αρχηγών, οι ψηφοφόροι των συγκεκριμένων κομμάτων εκτιμούν ότι μεταξύ τους θα υπάρξει καλή συνεργασία.

Σε ό,τι αφορά τις αποφάσεις του Ευάγγελου Βενιζέλου να παραμείνει στην κυβέρνηση και του Φώτη Κουβέλη να αποχωρήσει, η δημοσκόπηση αποτυπώνει, τόσο στη δεξαμενή ψηφοφόρων των κομμάτων τους, όσο και γενικότερα, θετικές εκτιμήσεις για τον πρώτο (72% στους ψηφοφόρους του ΠΑΣΟΚ - 46% στο σύνολο των ψηφοφόρων) και αρνητικές για τον δεύτερο (59% στους ψηφοφόρους της ΔΗΜΑΡ - 51% στο σύνολο των ψηφοφόρων).

Τέλος, για το θέμα της ΕΡΤ, οι ερωτηθέντες στην πλειονότητά τους (68%) τοποθετούνται θετικά στις ριζικές αλλαγές στη δημόσια ραδιοτηλεόραση, σε αντίθεση με το 25% εξ αυτών, που δεν τις επιθυμούν.

Πηγή: ΑΜΠΕ

ΣΧΟΛΙΑ

  1. μεταρρυθμιστής avatar
    μεταρρυθμιστής 30/06/2013 15:04:40

    Φίλοι Νεοδημοκράτες μην πανηγυρίζετε, τον Τσίπρα έχετε αντίπαλο, άρα η διαφορά αντικειμενικά είναι πολύ μικρή. Για να ήταν αξιωματική αντιπολίτευση η Δράση ή η Δημιουργία Ξανά και να σας εκθέτουν που δεν κάνετε μεταρρυθμίσεις για να προστατεύσετε το κρατικίστικο τρόπο λειτουργίας της ελληνικής οικονομίας και τότε η πολιτική θα ξέφευγε από τα μονότονα τσιτάτα άλλων δεκαετιών του Τσίπρα και θα πήγαινε σε ζητήματα ουσίας. Αλλά δυστυχώς οι ψηφοφόροι δε γύρισαν την πλάτη σε ΠαΣοΚ και ΝΔ γιατί ο κρατισμός και ο αντιμεταρρυθμισμός τους έφεραν τη χρεοκοπία, αλλά επειδή το θέωρησαν...προδοσία που τελείωσε το πάρτυ δανεικών και ψήφισαν ακόμα πιο κρατικίστικες και αντιμεταρρυθμιστικές δυνάμεις όπως ο ΣυΡιζΑ, οι ΑνΕλ, η ΧΑ, που τους τάζουν λεφτά από Ρώσους, Κινέζους, Ντουμπάι, και...έντρομους Ευρωπαίους που θα μας δανείζουν λεφτά για να κάνουμε πάλι ελλείμματα και προσλάβουμε 100.000 στο δημόσιο για να...πέσει η ανεργία. Άρα το 1,5% (ή 1,8% με αναγωγή αν δεν κάνω λάθος) θα πρέπει να προβληματίσει πολύ τη ΝΔ.

    • Ηλίας Κοντάκος avatar
      Ηλίας Κοντάκος @ μεταρρυθμιστής 30/06/2013 15:36:11

      Νομίζω πως έχεις άδικο σε αρκετά σημεία. Κατ' αρχάς, η αποστροφή των ψηφοφόρων στα κόμματα που ανέφερες οφείλεται αφ' ενός στο ότι τα κόμματα αυτά δείχνουν (δεν λέω ότι αυτό συμβαίνει, αλλά αυτό δείχνουν) ότι είναι στραμμένα προς μια πολιτική τυφλής και άκρατης απελευθέρωσης της ιδιωτικής δράσης περιλαμβανομένων υπηρεσιών και αγαθών που θα έπρεπε πριν απ' όλα να είναι δημόσιας ωφέλειας, επιδεικνύοντας αδιαφορία - σχεδόν αποστροφή - απέναντι σε κάθε έννοια κοινωνικού κράτους και κράτους δικαίου μπροστά στον Υπέρτατο Θεό που είναι η αγορά - και έτσι δεν μπορούν να προσεγγίσουν "αριστερόφρονες" ψηφοφόρους - αφ' ετέρου απογυμνώνουν τις απόψεις τους από κάθε έννοια πατριωτισμού και εθνικού συμφέροντος, και πάλι μπρος στον Υπέρτατο Θεό που είναι η αγορά - απομακρύνοντας έτσι και τους "δεξιόφρονες" ψηφοφόρους. Σε ό,τι αφορά στη διαφορά ΝΔ και ΣΥΡΙΖΑ, η παραμονή δημοσκοπικά στην πρώτη θέση του κυβερνώντος κόμματος μετά από τέτοια λεηλασία των εισοδημάτων των κοινωνικών στρωμάτων και μετά από τέτοια ατολμία και έλλειψη πολιτικής βούλησης (που φαίνεται κάπως να αλλάζει το τελευταίο διάστημα), και μάλιστα απέναντι σε μια αντιπολίτευση που τάζει σε έναν εξουθενωμένο λαό ότι θα του επιστρέψει όσα έχασε τα τελευταία χρόνια, φαίνεται να δημιουργεί μάλλον ευοίωνες προϋποθέσεις για τη ΝΔ και ζοφερές προοπτικές για τον ΣΥΡΙΖΑ.

      • μεταρρυθμιστής avatar
        μεταρρυθμιστής @ Ηλίας Κοντάκος 30/06/2013 17:23:53

        Θα συμφωνήσω απόλυτα στο τελικό σου συμπέρασμα. Οι διαφωνίες είναι οι εξής:
        1. Η απελευθέρωση των αγορών και επαγγελμάτων είναι άκρως προβληματική, καθώς τα περισσότερα επαγγέλματα ακόμη να ανοίξουν πρααγματικά και η μη απελευθέρωση αγορών έχει ως αποτέλεσμα τη διατήρηση των τιμών ψηλά, καθώς τα καρτέλ συνεχίζουν να παραμένουν προστατευμένα από τον ανταγωνισμό.
        2. Το κοινωνικό κράτος χρηματοδοτείται αποκλειστικά από τον ιδιωτικό τομέα. Η χρηματόδοτησή του με δανεικά τελείωσε από το 2010. Για να υπάρξει λοιπόν κοινωνικό κράτος θα πρέπει ο ιδιωτικός τομέας της οικονομίας να προσελκύσει επενδυτικό ενδιαφέρον, για να δουλέψει ο κόσμος που είναι άνεργος, να παραχθεί πλούτος και να βρεθούν πόροι χρηματοδότησης του κοινωνικού κράτους. Για να έρθουν ιδιωτικές επενδύσεις (ο μόνος τρόπος για να πάρει μπρος η οικονομία) θα πρέπει να γινουν μεταρρυθμίσεις στη ΔΔ. http://www.antinews.gr/2013/06/29/220485/
        Εδώ γράφω σε σχόλιο μερικές μόνο παθογένεις της ελληνικής ΔΔ που αν αλλάξουν, θα αυξηθεί η ανταγωνιστικότητα της ελληνικής οικονομίας, ώστε να έρθουν επενδύσεις που θα χρηματοδοτήσουν το κοινωνικό κράτος, που είναι αναγκαίο σε καθε κοινωνία που σέβεται τον εαυτό της.
        3. Η λεηλασία των εισοδημάτων είναι εξαιτίας των τεράστιων πρωτογενών ελλειμμάτων που κανείς ως σήμερα δεν έχει προτείνει εναλλακτική πηγή χρημάτοδοτησής τους. Είτε εντός ευρώ, είτε με εθνικό νόμισμα την ίδια πολιτική θα αναγκαζόμασταν να ακολουθήσουμε για τα πρωτογενή ελλείμματα του προϋπολογισμού.

    • Μανος avatar
      Μανος @ μεταρρυθμιστής 30/06/2013 16:44:59

      Προφανώς αγαπητέ κύριε μεταρρυθμιστή ως "κρατικίστικο τρόπο λειτουργίας της ελληνικής οικονομίας" εννοείς τους κρατικοδίαιτους ιδιώτες επιχειρηματίες και δήθεν επενδυτές αυτής της χώρας. Εννοείς δηλαδή αυτούς τους οποίους εδώ και κάμποσα χρόνια δρούσαν ανεξέλεγκτοι και λυμαίνονταν το δημόσιο χρήμα μέσω του Πρόγραμματος Δημοσίων Επενδύσεων αλλά και μέσω των χαμηλότοκων τραπεζικών δανείων που απολάμβαναν για δήθεν επενδύσεις και νέες θέσεις εργασίας. Αυτοί λοιπόν, αγαπητέ φίλε της φιλελεύθερης παράταξης, σε πληροφορώ ότι έχοντας εξασφαλίσει τις ευνοικές συνθήκες των τρομο-Νόμων στην Ελλάδα (άρθρο 99 κτλ) μή αποδίδοντας δηλαδή στο Ελληνικό Δημόσιο τα χρέη που τους αναλογούν, αναζητούν νέες πατρίδες επενδύσεων των μαύρων κεφαλαίων τους (Ντουμπάι κτλ) ενώ τα χρέη τους τα αφήνουν ως υποθήκη στις μελλοντικές γενιές. Κι εσύ που κάποτε λοιδωρούσες την Κίνα (ως Λαική Δημοκρατία) και δεν ήθελες με κανέναν τρόπο να ακούσεις ότι υπάρχει έστω και μία πιθανότητα να γίνουμε σαν κι αυτούς, τώρα παρακαλάς τις Κρατικές Επιχειρήσεις τους να έρθουν και να επενδύσουν στη χώρα σου. Σου αφιερώνω το ρητό που είπε κάποτε ο ιδρυτής της παράταξής σου"Αυτή η χώρα είναι ένα απέραντο φρενοκομείο".

      • μεταρρυθμιστής avatar
        μεταρρυθμιστής @ Μανος 30/06/2013 17:51:21

        1. Κρατικίστικη αντίληψη οικονομίας σημαίνει 3 πράγματα:
        α) Κρατικοδίαιτη επιχειρηματικότητα
        β) Κράτος-επιχειρηματίας
        γ) Ενίσχυση της ζήτησης με δημόσιο δανεισμό, καθώς ο ιδιωτικός της Ελλάδας, ήταν σε χαμηλά επίπεδα σε σχέση με τις υπόλοιπες χώρες του ΟΟΣΑ
        Με τη χρεοκοπία του 2010 και οι 3 παραπάνω πολιτικές της ελληνικής κρατίκιστικης οικονομικής αντίληψης σταμάτησαν καθώς η χώρα δε μπορούσε να συνεχίσει να δανείζεται για να συντηρεί το παραπάνω ''μοντέλο''. Οπότε ή θα αλλάξει μοντέλο με δομικές μεταρρυθμίσεις που θα προσελκύσουν ιδιωτικές επενδύσεις ή θα συνεχίσουμε να ''αποχαιρετάμε την Αλεξάνδρεια που χάσαμε"...
        2. Δεν ήμουν ποτέ ΝΔ

        • Μανος avatar
          Μανος @ μεταρρυθμιστής 30/06/2013 19:07:27

          1. Θα ξεκινήσω με την παροιμία που λέει ο λαός "Στο σπίτι του κρεμασμένου δεν μιλάνε για σκοινί"... Ας αποδώσουν και να εξοφλήσουν όλα αυτά που χρωστούν στο ΙΚΑ οι μεγάλοι κατασκευαστικοί όμιλοι και εθνικοί εργολάβοι ώστε να πάψει επιτέλους το ΙΚΑ και οι λοιποί δημόσιοι και κρατικοί φορείς να δανείζονται καλύπτοντας ουσιαστικά τα ιδωτικά χρέη των δήθεν αυτών επενδυτών στο κράτος, και βλέπουμε...
          2. Μήπως οι δύο μεγάλοι επενδυτικοί όμιλοι (Cosco και deutsche telekom) δεν αντιπροσωπεύουν το Γερμανικό και Κινέζικο δημόσιο; Μήπως κάποιοι υποψήφιοι επενδυτές στον τομέα της ενέργειας δεν αντιπροσωπεύουν κι αυτοί τις δημόσιες επενδύσεις στη χώρα τους; (gasprom κτλ). Τα γεγονότα μιλούν από μόνα τους.
          Με άλλα λόγια αυτό που επιζητούμε ως χώρα και σαν λαός είναι η αξιοκρατία, η έντιμη διαχείριση της εξουσίας, οι παραγωγικές επενδύσεις (δημόσιες και ιδωτικές) και όχι το ξεπούλημα. Οι λογικές του ξεπουλήματος ταυτίζονται με λογικές μίας στρατοκρατούμενης αντίληψης του στυλ "πονάει δόντι κόψει κεφάλι"

          • μεταρρυθμιστής avatar
            μεταρρυθμιστής @ Μανος 30/06/2013 20:13:24

            1. Ποιός διαφωνεί με αυτό?
            2. Είναι κρατικές επιχειρήσεις αλλά λειτουργούν με ιδιωτικο-οικονομικούς όρους. Δεν με ενοχλεί να είναι κρατικός ένας οργανισμός/επιχείρηση (ειδικά αν είναι ένα σχεδόν φυσικό μονοπώλιο πχ Gazprom στη Ρωσία) με ενοχλεί να μην πληρώνονται οι εργαζόμενοι βάσει της παραγωγικότητας της εργασίας τους, ο αριθμός των εργαζομένων να αυξάνει μόνο και μόνο για να τακτοποιησούμε την εκλογική μας πελατεία, τα ελλείμματα να λιμνάζουν επειδή το κράτος-πατερούλης τα χρηματοδοτεί και η αντίληψη για την λειτουργία μιας δημόσιας επιχειρήσης δεν είναι δυναμική και εξωστρεφής αλλά αδύναμη και εσωστρεφής. Για να εμπιστευθεί πάλι ο κόσμος το δημόσιο έλεγχο επιχειρήσεων θα πρέπει οι πολιτικοί τους προϊστάμενοι να τις επανιδρύσουν θεσμικά με αμιγώς ιδιωτικο-οικονομικά κριτήρια, οι διοικήτες/πρόεδροι/διευθύνοντες σύμβουλοί τους να μην είναι κομματικά στελέχη αλλά άνθρωποι με γνώσεις και εμπειρίας διοίκησης επιχειρήσεων στον ιδιωτικό τομέα της οικονομίας και τα συνδικάτα να μη νομίζουν ότι η επιχείρηση τους ανήκει. Πόσο πιθανό είναι να τα δούμε άμεσα όλα αυτά στην Ελλάδα?

    • ΡΩΣΟΜΠΟΝΤ avatar
      ΡΩΣΟΜΠΟΝΤ @ μεταρρυθμιστής 30/06/2013 17:35:39

      OYAOY.Δημοσκόπηση με δείγμα 1000 ατόμων !!!
      Τερ'αστιο δείγμα και πολύ σοβαρή δημοσκόπηση .αντιστοιχούν 20 συμμετέχοντες ανα νομό .
      Πραγματικά έγκυρη και πολυδάπανη έρευνα.

      • μεταρρυθμιστής avatar
        μεταρρυθμιστής @ ΡΩΣΟΜΠΟΝΤ 30/06/2013 18:04:44

        Δεν έχει σχέση ο αριθμός, αν ήταν έτσι στις ΗΠΑ θα ρώταγαν 30.000.000 για να κάνουν γκάλοπ. Στα παναμερικανικά γκάλοπ μεταξύ Ομπάμα-Ρόμνει για τις προεδρικές εκλογές του 2012, τα περισσότερα αφορούσαν δείγμα μεταξύ 2.500-10.000.

  2. MCA avatar
    MCA 30/06/2013 15:25:04

    Το ΠΑΣΟΚ σε σχέση με την προηγούμενη δημοσκόπηση της ALCO δείχνει ευνοημένο προς το παρόν από την δικομματική κυβέρνηση. Η ΝΔ όχι. Η ΔΗΜΑΡ και σ αυτή τη δημοσκόπηση έχει αισθητή μείωση, αλλά όχι καταστροφική, των ποσοστών της, προφανώς λόγο της αποχώρησης της από την κυβέρνηση.

  3. mara M. avatar
    mara M. 30/06/2013 16:03:22

    Δημοσκόπηση ALCO 29/2/12 1μηνα περίπου πρίν τις εκλογές.
    ΝΔ 24.5
    ΠΑΣΟΚ 12.5
    ΚΚΕ 10%
    ΔΗΜΑΡ 9%
    ΣΥΡΙΖΑ 7%
    ΛΑΟΣ 3.5%
    ΔΗΣΥ 3%
    ΟΙΚΟΛ. 3%
    Η ΝΔ έχει 17,5% διαφορά με το ΣΥΡΙΖΑ και η ΧΑ δεν μπαίνει καν στη βουλή.
    Και κάνουν ακόμα δημοσκοπήσεις.

    • μεταρρυθμιστής avatar
      μεταρρυθμιστής @ mara M. 30/06/2013 16:58:29

      Αναφέρετε δημοσκόπηση 2,5 μήνες πριν τις εκλογές όταν στις 29/2/12 δεν είχε καν ανακοινωθεί η ημερομηνία προκήρυξης εκλογών??? Οι εκλογές της 6/5/12 ήταν εκλογές που ουδείς είχε κατασταλάξει τι θα ψηφίσει. Εγώ αποφάσισα να ψηφίσω ΔημΑρ το Σάββατο το βράδυ πριν ανοίξουν οι κάλπες. Η ίδια εταιρεία την 1/6/12 με σαφή πιο πολιτικά διλήμματα/πολώσεις έδωσε τα παρακάτω αποτελέσματα:
      ΝΔ 25%
      ΣυΡιζΑ 22,7%
      ΠαΣοΚ 12,5%
      ΑνΕλ 6,5%
      ΔημΑρ 5,2%
      ΚΚΕ 5%
      ΧΑ 4,5%
      Με εξαίρεση τη ΧΑ που ακόμα ο Κασιδιάρης δεν είχε χαστουκίσει την Κανέλλη και συσπειρώθηκε ένας κόσμος στη ΧΑ, η δημοσκόπηση αυτή έπεσε πλήρως μέσα και στη διαφορά ΝΔ-ΣυΡιζΑ (ανέβασαν και οι 2 τα ποσοστά τους λόγω προσέλκυσης των αναποφάσιστων χωρίς να αλλάξει η διαφορά των κομμάτων) και των υπολοίπων κομμάτων. Πείτε καλύτερα ότι δε σας αρέσει η δημοσκόπηση γιατί το κόμμα σας δεν καταγράφει τα ποσοστά που θέλετε, παρά να τεκμηριώνετε την άποψή σας με δημοσκοπήσεις 3 μήνες πριν τις κάλπες που η Ελλάδα ήταν ένα διαρκές εργαστήρι πολιτικών διεργασιών και κανείς δε μπορούσε να καταλάβει που πάει το πράγμα.

      • mara Μ avatar
        mara Μ @ μεταρρυθμιστής 30/06/2013 17:03:10

        Μιλάς για τον Ιούνιο. Το δις εξ΄αμαρτείν ουκ ανδρός σοφού.

        • μεταρρυθμιστής avatar
          μεταρρυθμιστής @ mara Μ 30/06/2013 18:00:36

          Δεν είναι θέμα αμαρτίας, είναι θέμα πολιτικής αβεβαιότητας. Οι εκλογές της 6/5/12, ήταν οι πρώτες εκλογές που δεν είχαν πολώση και κεντρικό δίλημμα από το 1981 και μετά οπου στεθεροποιήθηκε η μεταπολίτευση εκλογικά με την πόλωση ΝΔ-ΠαΣοΚ, άρα οι δημοσκοπήσεις για τις εκλογές της 6/5/12 ψάρευαν σε θολά νερά. Στις δεύτερες εκλογές που άρχισε να φαίνεται η νέα πόλωση ΝΔ-ΣυΡιζΑ και όλοι οι ψηφοφόροι να προσδιορίζονται (ακόμα κι αυτοί που επέλεξαν άλλα κόμματα) βάσει αυτής της εξέλιξης τα πράγματα ήταν πιο ανιχνεύσιμα.

          • mara Μ avatar
            mara Μ @ μεταρρυθμιστής 30/06/2013 21:12:33

            Η δική μου ανάγνωση είναι διαφορετική. Αφού δεν κατάφεραν να χειραγωγήσουν το λαό αναγκάστηκαν να προσαρμοστούν με μικρές παρεμβάσεις. Αν οι νεότεροι δεν επέλεγαν τις παραλίες τα αποτελέσματα θα ήταν διαφορετικά γι΄αυτό και τα exit polls βγήκαν με μισή μονάδα διαφορά.

          • μεταρρυθμιστής avatar
            μεταρρυθμιστής @ mara Μ 01/07/2013 02:21:00

            Αυτοί που πήγαν στις παραλίες ήταν και είναι απολίτικοι και η εκλογική τους συμπεριφορά είναι αντίστοιχη και άρα μη προβλέψιμη. Τα exit polls βγήκανε με μισή μονάδα διαφορά γιατί παρουσίασαν ένα πιθανό αποτέλεσμα, καθώς το δείγμα που είχαν αναλύσει ήταν μέχρι τις 16.00 και δεν ήξεραν μέχρι κι εκείνη την ώρα αν ως τις 19.00 η ροή των ψηφοφόρων έμενε σταθερή.

          • mara Μ avatar
            mara Μ @ μεταρρυθμιστής 01/07/2013 12:58:19

            Και δεν έμεινε σταθερή. Οι νεότεροι ψηφοφόροι που προσέρχονται στις κάλπες το απόγευμα, δεν προσήλθαν. Πολύ απλό.

  4. tassos.κ avatar
    tassos.κ 30/06/2013 16:37:22

    Υπάρχουν - λένε- και κρυφές δημοσκοπήσεις που δείχνουν πσοστά που θα τρίβουμε τα μάτια μας. Δεν θέλω να το πσιτέψω αλλά λένε ότι η ΧΑ έχει κατι ποσοστά που ούτε στο χειρότερο εφιάλτη μας δεν θα θέλαμε να δούμε....
    Και να πω και κάτι: Ο τρόπος που διαχειρίζονται ΟΛΟΙ την ΧΑ είναι παντελώς λάθος με αποτέλεσμα να φέρνουν αντίθετα αποτελέσματα. Και προσωπικά πιστεύω ότι το 70% των ψηφοφόρων της ΧΑ είναι πρώην ψηφοφόροι του ΠΑΣΟΚ, δηλ. του κεντρώου χωρου. Ίσως και να κάνω λάθος , είναι προσωπική εκτίμηση.
    Ας μην επικεντρωνόμαστε λοιπόν στο πόσο έχει η ΝΔ , ο ΣΥΡΙΖΑ κλπ .

    • mara Μ avatar
      mara Μ @ tassos.κ 30/06/2013 22:00:40

      Μια τέτοια δημοσκόπηση έχει αναρτήσει η χρυσή αυγή σε δικό της site
      Σύμφωνα μ΄αυτους πάντα τα αποτελέσματα είναι τα εξης:
      ΣΥΡΙΖΑ 23%, ΧΑ 21%, ΝΔ 19%

      • μεταρρυθμιστής avatar
        μεταρρυθμιστής @ mara Μ 01/07/2013 02:30:43

        Αν έχεις φτάσει να πιστεύεις τους προπαγανδιστικούς μηχανισμούς της ΧΑ, άστα να πάνε! Μπορεί να είναι η ΧΑ πρώτη, μπορεί να πάρει και η...αυτοδυναμία!

        • mara Μ avatar
          mara Μ @ μεταρρυθμιστής 01/07/2013 13:02:42

          Δεν είπα ότι τους πιστεύω αγαπητέ μου. Μη μου βάζετε λογια που δεν λέω. Απλά επιβεβαίωσα το σχόλιο του tassou.κ γι αυτά που ακούγονται και γράφονται.
          Οσο για μένα δεν πιστεύω καμμία δημοσκόπηση ειδικά εκείνες που προέρχονται απο διαπλεκόμενα ΜΕ. Η καλύτερη δημοσκόπηση είναι να ακούς την κοινωνία.

    • Scarface avatar
      Scarface @ tassos.κ 01/07/2013 01:56:54

      Ξερω πολλους ψηφοφορους της ΧΑ, πολυ λιγοι ηταν πασοκ.

  5. panas avatar
    panas 30/06/2013 16:39:18

    Απορία: Πόσο κοστίζει μια τέτοια δημοσκόπηση; 1000 τηλέφωνα δεν είναι και πολλά η δε επεξεργασία των δεδομένων γίνεται αρκετά σύντομα.
    Ποιος είναι ο εντολοδόχος γαι την παραπάνω δημοσκοπήση;
    Πόσες δημοσκοπήσεις κάνει συνήθως ενα κόμμα που κυβερνά και πόσες η αντιπολίτευση. Ανακοινώνονται τα αποτελέσματα; Τελικά σε ποιο βαθμό κυβερνά ή αντιπολιτεύεται ενα κόμμα με βάση τις δημοσκοπήσεις.
    Η Τρόικα έχει πληρώσει καμία δημοσκόπηση μέχρι τώρα... :)

    Αφελείς μησημεριανές ερωτήσεις λόγω αδράνειας της σκέψης μετά το μεσημεριανό φαγητό...

  6. someone avatar
    someone 30/06/2013 17:23:20

    δημοσκοπηση 19 4 2012 της alco ν.δ 18.5 πασοκ 13.3 κκε7 λαος 3 συριζα 7.9 δησυ2.3 δημαρ 6.6 οικολογοι 2.7 καμμενος 8.3 χ.α 3.9 δραση 1.2

  7. Σ.Κ.Μ. avatar
    Σ.Κ.Μ. 30/06/2013 18:45:39

    Το δείγμα της δημοσκόπησης είναι πολύ μικρό, η επιλογή του τηλεφώνου όχι η καλύτερη, η διαφορά πρώτου από δεύτερο μικρή και μέσα στο στατιστικό λάθος.
    Συμφωνώ με τον προλαλήσαντα tassos.κ σχετικά με τα ποσοστά της ΧΑ. Σίγουρα, λόγω του "κλίματος" που επικρατεί, οι πιθανοί ψηφοφόροι της είναι απρόθυμοι να αποκαλύψουν τηλεφωνικά το τι θα ψηφίσουν. Αν η έρευνα γινόταν με κάλπη, τα αποτελέσματα θα ήταν πιο κοντά στην πραγματικότητα.
    Η στάση ανοχής του κόσμου προς την ΝΔ, δεν πρέπει να εκληφθεί και σαν αποδοχή της. Απλά καρπώνεται την παντελή ανυπαρξία εναλλακτικής λύσης από τον ΣΥΡΙΖΑ.
    Θα πρέπει να προβεί σε ριζικές και εκ θεμελίων μεταρρυθμίσεις και εκτός μνημονιακών υποχρεώσεων ο Σαμαράς ΕΔΩ ΚΑΙ ΤΩΡΑ. Μόνο αυτό θα του εξασφαλίσει μακροημέρευση στην εξουσία και την πολιτική υστεροφημία του.
    Και δυστυχώς η "συγκατοίκηση" με το εκ της τέφρας του αναγεννώμενο ΠΑΣΟΚ του 3% θα είναι εμπόδιο στις προσπάθειές του αυτές.

    • μεταρρυθμιστής avatar
      μεταρρυθμιστής @ Σ.Κ.Μ. 30/06/2013 20:19:42

      Με εξαίρεση το δείγμα που γράφω πάνω σε άλλο σχόλιο γιατί είναι ικανοποιητικό, σε όλο το υπόλοιπο άρθρο συμφωνώ απόλυτα!

  8. MantisKalhas avatar
    MantisKalhas 30/06/2013 23:31:31

    Είναι φανερό ότι η Ν.Δ ξεπέρασε την κρίση του πολιτικού συστήματος και σύντομα θα ξαναπιάσει σαραντάρια. Ο ΣΥΡΙΖΑ δεν μπορεί να γίνει ΠΑΣΟΚ και είναι βέβαιη η πολιτική κυριαρχία του Σαμαρά. Το σημαντικότερο εύρημα του γκάλοπ είναι ότι το μαύρο δεν θεωρήθηκε λάθος.

    • Μεγάλες στιγμές avatar
      Μεγάλες στιγμές @ MantisKalhas 01/07/2013 00:24:34

      Μα το μαύρο της ΕΡΤ προκάλεσε όλες τις τελευταίες εξελίξεις.Ή τουλάχιστον αυτό ήθελαν να περάσει προς τα έξω.
      οι περισσότεροι λένε ΝΑΙ στις αλλαγές ,όχι στο κλείσιμο

  9. Economist avatar
    Economist 30/06/2013 23:44:19

    Στις προηγούμενες εκλογές ένα μεγάλο μέρος του λαού ψήφισε για να αποτρέψει κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ γιατί είχε ο ΣΥΡΙΖΑ τον πολιτικό χρόνο να διαλύσει την Ελλάδα. Στις επόμενες εκλογές ο ΣΥΡΙΖΑ θα πάρει το ποσοστό που απαιτείται για να αναγκαστεί να ανοίξει τα χαρτιά του και να δει ο λαός ποιος πραγματικά είναι. Και θα είναι τέτοιο το ποσοστό που δεν θα μπορέσει να βλάψει την πατρίδα. Ούτε 1% παραπάνω ή παρακάτω. Ο πολιτικός χρόνος έχει τελειώσει για όλους. Ή είσαι ικανός να πετύχεις το ακατόρθωτο ή πετάς λευκή πετσέτα.

  10. ΕΠΙΛΟΧΙΑΣ avatar
    ΕΠΙΛΟΧΙΑΣ 01/07/2013 01:14:24

    Καμιά εταιρεία δεν έβγαλε Δημοσκόπηση στο επίμαχο διάστημα
    των συναντήσεων των Τριων.
    Δεν ήταν σίγουρο γαρ ότι θα αποφεύγαμε τις εκλογές.
    Και τι νούμερα να δίνανε τα νούμερα.
    Όπως τα περσινά που ήταν για γέλια.
    Όταν όμως μίλησε ο Βαγγελας και κατήγγειλε τον Κουβέλη
    και σιγουρεύτηκαν ότι δεν πάμε για εκλογές νατους τους
    λεβέντες.
    Δημοσκοπήσεις για γέλια.

    • μεταρρυθμιστής avatar
      μεταρρυθμιστής @ ΕΠΙΛΟΧΙΑΣ 01/07/2013 02:24:43

      Οι συναντήσεις των 3 πήγαιναν μια χαρά και είχαν φτάσει σε συμφωνία. Η ανατροπή έγινε την Πέμπτη το βράδυ που ο Κουβέλης έφυγε από το Μαξίμου, άρα δημοσκοπικά ενδιαφέρον είχε από την Παρασκευή και μετά. Άλλωστε την προηγούμενη Κυριακή (πριν τις συναντήσεις των 3) είχαν δημοσιευθεί δημοσκοπήσεις.

  11. ΦΑΝΤΑΣΜΑ avatar
    ΦΑΝΤΑΣΜΑ 02/07/2013 14:46:03

    Νούμερο 48 δημοσκόπηση μέσα σε 1 χρόνο !

    Το καλύτερο προπαγανδιστικο εργαλείο διαμόρφωσης της ¨μάζας ¨, ανεξάρτητα ποιους εξυπηρετεί κατά το δοκούν .

    Κάτι ήξερε ο Μέγας Κωνσταντίνος που σκαρφίστηκε το «εν τούτω νίκα» και πήρε χριστιανούς στον στρατό του γιατί ήσαν φανατικοί και τους ήθελε για τα πεδία μαχών. Το λάβαρο “εν τούτω νίκα” εφευρέθηκε για να εμψυχώνει τους χριστιανούς μακελάρηδες.

    Επίσης Το «ξανθό γένος» Η καλοστημένη φάρσα της ιστορίας , μια επικοινωνιακή ψευτιά που την έστησαν θρησκόληπτα και ακροδεξιά φερέφωνα, στις λογικές της αναζήτησης του νταβατζή – προστάτη.

    Η ¨ολυμπιακή φλόγα ¨υπήρξε έμπνευση του χιτλερικού υπουργού προπαγάνδας Γκαίμπελς , για το συμβολισμό της φλόγας, του πυρσού και της λαμπαδηδρομίας στην ναζιστική ιδεολογία αρκεί να διαβάσουμε λίγους στίχους από το πολεμικό εμβατήριο του Ανακερ, του επιλεγόμενου και «ποιητή της μαύρης στρατιάς»:
    «Ο πυρσός περνά από χέρι σε χέρι/ Οταν ο θάνατος τον αρπάζει από κάποιον/ Ο πιο κοντινός τον ξαναπαίρνει/ Οι πυρσοί αλλάζουν χέρια/ κλ π

    ΣΗΜΕΡΑ , Στην νεα εποχή ΤΟ ΡΟΛΟ " χειραγώγηση¨ τον έχουν αναλάβει τα ΜΜΕ , με τα εργαλεία τους (δημοσκόπηση , δημοσιογραφοι , εκδότες , τούρκικα , πολιτικοι αχυρανθρωποι που τους τοποθετούν στην βουλή κ α )
    ΤΙΠΟΤΑ δεν αλλαζει για τον " σκοπό" , οι λίγοι και ισχυροί να ελέγχουν την " μάζα ΄

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.