#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
27/10/2009 22:03
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

«Προαναγγελθείσα» τρομοκρατική επίθεση με έξι τραυματίες αστυνομικούς

 

(Συνεχής ενημέρωση) - Επτά είναι, σύμφωνα με νεώτερη ενημέρωση από την Αστυνομία, οι τραυματίες από την επίθεση στο Αστυνομικό Τμήμα Αγίας Παρασκευής, στην οδό Πεντέλης, αρ. 10, που σημειώθηκε στις 21:40 το βράδυ της Τρίτης.

Από τους πυροβολισμούς τραυματίστηκαν ένας ιδιώτης, ένας αστυφύλακας, ένας δόκιμος αστυφύλακας και τέσσερις εκπαιδευόμενοι ειδικοί φρουροί, οι οποίοι βρίσκονταν έξω από το Αστυνομικό Τμήμα.

Εξι τραυματίες διακομίστηκαν στο νοσοκομείο «Ερυθρός Σταυρός» και ο έβδομος στο 401 Γενικό Στρατιωτικό Νοσοκομείο Αθηνών. Οι δύο είναι σοβαρά.

Σύμφωνα με την Αστυνομία, οι δράστες της επίθεσης ήταν τρεις και επέβαιναν σε δύο μοτοσικλέτες. Το όπλο με το οποίο πυροβόλησαν ήταν αυτόματο, ενώ από τους κάλυκές του ερευνάται εάν έχει χρησιμοποιηθεί και σε άλλες τρομοκρατικές ενέργειες.

Σύμφωνα με τις υπάρχουσες πληροφορίες, οι δράστες κατέβηκαν από τις μοτοσυκλέτες τους στη συμβολή των οδών Κύθνου και Αργυροκάστρου, πλησίασαν το αστυνομικό τμήμα και έριξαν δεκάδες σφαίρες εναντίον των αστυνομικών και του τμήματος.

Οι τραυματίες είναι μία δόκιμη ειδική φρουρός, ο σκοπός του τμήματος, δύο αστυνομικοί που γύριζαν από περιπολία και άλλοι δύο συνάδελφοί τους.

Στον τόπο βρίσκονται ανώτατοι αξιωματικοί της Αστυνομίας και κλιμάκια της αντιτρομοκρατικής υπηρεσίας μαζί με ειδικούς της διεύθυνσης εγκληματολογικών ερευνών που ερευνούν το χώρο.

Παράλληλα, σε εξέλιξη βρίσκεται η έρευνα για τον εντοπισμό και τη σύλληψη των δραστών.

Υπενθυμίζεται ότι πανομοιότυπες επιθέσεις σε Αστυνομικά Τμήματα έχουν σημειωθεί στο Β' Αστυνομικό Τμήμα Νέας Ιωνίας από τον «Επαναστατικό Αγώνα» και στο Αστυνομικό Τμήμα Κορυδαλλού από τη «Σέχτα Επαναστατών».


Αντιμέτωπος με την σκληρή πραγματικότητα ο κ. Χρυσοχοίδης



Αντιμέτωπος με την πιο σκληρή πραγματικότητα, βρίσκεται από σήμερα ο υπουργός Προστασίας του Πολίτη, Μ. Χρυσοχοϊδης. Η επίθεση στο Αστυνομικό Τμήμα Αγίας Παρασκευής αποτελεί ουσιασιαστικά το χρονικό ενός προαναγγελθέντος τρομοκρατικού χτυπήματος. Η επίθεση με καλάσνικοφ δείχνει ότι πρόκειται για τη «Σέχτα Επαναστατών» ή για τον «Επαναστατικό Αγώνα», με πιο πιθανή την πρώτη τρομοκρατική οργάνωση η οποία έχει απειλήσει ότι θα χυθεί αίμα αστυνομικών. Αλλωστε το έχει ήδη πράξει με τη δολοφονία του 41χρονου φρουρού μάρτυρος της υπόθεσης του ΕΛΑ, τον περασμένο Ιούνιο.

Προαναγγελθέν γεγονός είναι διότι όλοι περίμεναν ότι κάτι θα συμβεί έπειτα από τις συλλήψεις των πιτσιρικάδων στη γιάφκα του Χαλανδρίου. Αλλωστε δεν είναι τυχαίο ο στόχος, επί της Λ. Πεντέλης που βρίσκεται κοντά στη γιάφκα του Χαλανδρίου.

Επίσης, η σκληρή γλώσσα που χρησιμοποίησε για την τρομοκρατία ο κ. Χρυσοχοϊδης και η πρόσφατη επικήρυξη αντιεξουσιαστών ίσως ήταν το έναυσμα για να χτυπήσουν οι τρομοκράτες.

Με τον τρόπο αυτό θέλησαν να πουν στο νέο υπουργό «Εμείς είμαστε τα αφεντικά» στον πόλεμο που έχει κηρύξει ο κ. Χρυσοχοϊδης.

Πρόκειται σαφώς για πλήγμα στο γόητρο της Αστυνομίας και προσωπικά στον υπουργό Προστατίας του Πολίτη ο οποίος επέστρεψε στο υπουργείο με τα εύσημα της εξάρθρωσης της «17Ν».

Ν.Δ: Δεν βρίσκουμε τον Χρυσοχοΐδη....

 Η Νέα Δημοκρατίας ανακοίνωσε τα εξής:

«Καταδικάζουμε απερίφραστα την αποψινή, πρωτόγνωρη σε έκταση και βιαιότητα, τρομοκρατική επίθεση στο Α.Τ. Αγίας Παρασκευής. Εκφράζουμε την αλληλεγγύη και τη συμπαράσταση μας στους τραυματισμένους αστυνομικούς και τις οικογένειες τους, με την ευχή να μην θρηνήσουμε απώλεια ζωής.

Υποστηρίζουμε τις προσπάθειες της Ελληνικής Αστυνομίας να εκπληρώσει την δημοκρατική της αποστολή του σεβασμού του Κράτους Δικαίου, της προστασίας των πολιτών και ιδίως του διαρκούς αγώνα κατά της τρομοκρατίας, στον οποίο έχει καταγράψει σημαντικές επιτυχίες.

Η ώρα αυτή δεν είναι ώρα κριτικής.

Θα περιμένουμε πλήρη και ουσιαστική ενημέρωση - την οποία παρά τις επανειλημμένες προσπάθειες επικοινωνίας δεν έχουμε ακόμα - από τον αρμόδιο υπουργό κ. Χρυσοχοΐδη, χωρίς τους επικοινωνιακούς χειρισμούς εντυπωσιασμού που έχει έως τώρα ακολουθήσει».

 Γ. Καρατζαφέρης: «Εχθρός εντός των πυλών»



«Οι φυσικοί αυτουργοί των τρομοκρατικών επιθέσεων, αποθρασύνονται όσο το σύστημα αφήνει ανέγγιχτους τους ηθικούς αυτουργούς», δήλωσε ο πρόεδρος του ΛΑ.Ο.Σ., Γιώργος Καρατζαφέρης. 

«Καιρός να συνειδητοποιήσουμε ότι ο κοινωνικός εχθρός είναι εντός των πυλών. Ο Θεός να βοηθήσει τα χτυπημένα παιδιά . Στις οικογένειές τους εύχομαι κουράγιο και δύναμη».

Μ. Χρυσοχοΐδης: «Δεν θα τους περάσει»

«H ένοπλη επίθεση εναντίον νεαρών Αστυνομικών και ενός πολίτη είναι επίθεση άνανδρη, δολοφονική και εκατό τοις εκατό τρομοκρατική. Θέλω να εκφράσω τη συμπαράστασή μου στις οικογένειες των πασχόντων, των τραυματισμένων. Εύχομαι ταχεία ανάρρωση σε όλους. Η επίθεση αυτή επαναλαμβάνω είναι άνανδρη και δολοφονική. Θέλω να διακηρύξω με τον πιο κατηγορηματικό τρόπο ότι η βία και μάλιστα η δολοφονική βία είναι ο χειρότερος εχθρός της κοινωνίας. Η δε τυφλή βία εναντίον εικοσάχρονων παιδιών είναι απεχθής και φρικαλέα. Καλώ όλους τους πολίτες σε συσπείρωση γύρω από τη Δημοκρατία, για να την προστατέψουμε. Θέλω να στείλω ένα μήνυμα απόψε σε αυτούς τους φρικαλέους τρομοκράτες και να τους πω ότι δεν θα τους περάσει. Θέλω να στείλω ένα μήνυμα σε όλη την ελληνική κοινωνία ότι είμαστε εδώ παρόντες. Η Δημοκρατία δεν τρομοκρατείται. Η απάντησή μας θα είναι άμεση και αποφασιστική. Η Ελλάδα δεν πρόκειται να μετατραπεί σε επικράτεια του φόβου. Οι θρασύδειλοι δολοφόνοι θα συλληφθούν και θα παραδοθούν στη Δικαιοσύνη».

ΣΧΟΛΙΑ

  1. ΣΕΣΚΛΟ avatar
    ΣΕΣΚΛΟ 27/10/2009 22:17:15

    Αυτο και αν ειναι εκπληξη!
    Δηλ. υπαρχει τρομοκρατια στην Ελλαδα?
    Τι εχει να πει ο κ.Λαζοπουλος? Μηπως ειναι δικαιολογημενη η επιθεση επειδη βραζει το αιμα των καημενων των "παιδιων"?

    κ. Χρυσοχοιδη μην αργεις και κανε αυτα που πρεπει!

    • «Κασσάνρα» avatar
      «Κασσάνρα» @ ΣΕΣΚΛΟ 28/10/2009 02:50:27

      Είπε οτι η βία φέρνει βία εξίσωσε την βία και ώς ένα βαθμό βρήκε και την δικαιολογία και αυτό ήταν όλο, αν δεν ήταν αστυνομική θα έκλαιγε 5-6 εκπομπές, τώρα ποιος ασχολείται με τους μπάτσους.

      • αλλενάκι avatar
        αλλενάκι @ «Κασσάνρα» 28/10/2009 03:14:00

        Ποιος ασχολείται κατ' αρχήν με έναν καμενο εγκέφαλο σαν του λόγου του;

        • Βίλχελμ avatar
          Βίλχελμ @ αλλενάκι 28/10/2009 03:21:27

          αλλεναρε

          καμενος δεν θα πει τιποτε

        • αλλενάκι avatar
          αλλενάκι @ αλλενάκι 28/10/2009 03:24:41

          αλλενάκι, και δεν είναι βραδιά για αστεία,
          αλλά για περίσκεψη και λύπη
          ευχαριστώ

        • ανδρεας avatar
          ανδρεας @ αλλενάκι 28/10/2009 06:57:10

          βρε εμμονη για τον λαζοπουλο.αν καποιος διεστραμμενος εγκεφαλος πιστευει οτι χτυπωντας εργαζομενους πιτσιρικαδες αστυνομικους,θα χτυπησει το κολοσυστημα,πλαναται πλανην οικτραν.τα καθε λογης παιχνιδια της εξουσιας τα πληρωνουν αθωοι ανθρωποι.η ζωη ειναι η υπερτατη αξια...

  2. zorro avatar
    zorro 27/10/2009 22:49:37

    καμπούλ γίναμε Χρυσοχοίδη...

    • couvaras, lampis avatar
      couvaras, lampis @ zorro 28/10/2009 00:14:38

      {E OXI KE CAMPOUL XATHIKE MIA TEXERANH FRESKIA ].STO XORIO MOU LENE EKEI POU EISE EIMOUNA KE EDO POU EIME THARTHIS .GOOD LUCK MR.YPOURGE.LYPAME GIA THN PATRIDA MOU. SAYS GERONYMO.

  3. αχαβαχ avatar
    αχαβαχ 27/10/2009 22:52:02

    Ζορίζουν τα πράγματα ενόψει Νοέμβρη και Δεκέμβρη...

    • Επιφυλακτικός ψηφοφόρος avatar
      Επιφυλακτικός ψηφοφόρος @ αχαβαχ 27/10/2009 23:14:53

      Για ποιούς όμως είναι το θέμα. Η άκρα αριστερά, αργά αλλά σταθερά, σκάβει τον λάκο της. Ο φασισμός της δεν θα γίνεται ανεκτός επ' άπειρον.

      Χρυσοχοϊδη έχεις πολλή δουλειά.

  4. Aris lalidis avatar
    Aris lalidis 27/10/2009 22:59:19

    Δυστυχως η Συμφωνικη Ορχηστρα του Ραδιο Λονδινο αρχισε να παιζει το γνωστο της ρεκβιεμ για την Ελλαδα μας.

  5. Χρήστος avatar
    Χρήστος 27/10/2009 23:04:46

    ΩΧΧ ΜΑΝΑΜ ΩΩΩΩΧΧ...

  6. ΣΥΚΟΦΑΝΤΗΣ avatar
    ΣΥΚΟΦΑΝΤΗΣ 27/10/2009 23:19:07

    Ο ακυρηχτος πολεμος δυστυχως συνεχιζεται.....

  7. Factorx avatar
    Factorx 27/10/2009 23:21:15

    Διαβάζεται και τις ενημερώσεις που κάνουμε συνεχώς. Η επίθεση είχε "προαναγγελθεί"

    • loretta avatar
      loretta @ Factorx 28/10/2009 00:36:03

      ΙΣΩΣ ΘΑΠΡΕΠΕ ΚΑΠΟΙΟΣ ΝΑ ΠΕΙ ΤΟΥ ΚΥΡΙΟΥ ΧΡΥΣΟΧΟΙΔΗ ΟΤΙ ΕΠΑΙΞΕ ΜΕ ΤΗ ΦΩΤΙΑ ΠΡΟΚΑΛΕΣΕ ΟΤΑΝ ΠΡΟΚΥΡΗΞΕ ΑΥΤΟΥΣ ΤΟΥ ΑΛΗΤΗΡΙΟΥΣ ΚΑΙ ΤΩΡΑ ΤΗΝ ΠΛΗΡΩΝΟΥΝ 5 ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΣΤΑ ΚΑΛΑ ΤΩΝ ΚΑΘΟΥΜΕΝΩΝ.

      ΚΑΙ ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΞΕΧΝΙΜΑΣΤΕ ΤΟΝ ΣΑΒΒΑ ΞΗΡΟ ΤΟΝ ΕΠΙΑΣΕ ΓΙΑΤΙ ΕΣΚΑΣΕ Η ΒΟΜΒΑ ΣΤΑ ΧΕΡΙΑ ΤΟΥ..!!! ΚΑΙ ΓΙΑ ΚΑΝΕΝΑΝ ΑΛΛΟ ΛΟΓΟ.

      ΚΑΛΑ ΘΑ ΚΑΝΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΠΙΟ ΠΡΟΣΕΚΤΙΚΩΣ ΟΤΑΝ ΑΠΟΦΑΣΙΖΕΙ ΝΑ ΚΥΡΗΞΕΙ ΠΟΛΕΜΟ ΣΤΑ ΤΕΡΑΤΑ.ΟΙ ΠΟΛΕΜΟΙ ΑΥΤΟΙ ΓΙΝΟΝΤΑΙ ΜΕ ΑΛΛΟΥ ΕΙΔΟΥΣ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΕΣ ΑΠΟΦΑΣΕΙΣ ΚΑΙ ΤΑΚΤΙΚΕΣ ΚΑΙ ΟΧΙ ΕΝΒΡΑΣΜΩ.


      ΒΙΑΣΤΗΚΕ ΚΑΙ ΔΥΣΤΗΧΩΣ ΤΗΝ ΠΛΗΡΩΣΑΝ ΑΘΩΟΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ. ΤΩΡΑ ΤΙ ΘΑ ΜΑΣ ΠΕΙ?

      • sinn avatar
        sinn @ loretta 28/10/2009 00:53:00

        Tα γνωστά ηχηρά παρόμοια. Ότι είναι απαράδεκτο να γινονται τέτοιες συνδέσεις. Ότι απαιτείται εθνική ομοψυχία. Ότι προέχει η απερίφραστη καταδίκη της τρομοκρατίας.

      • Factorx avatar
        Factorx @ loretta 28/10/2009 00:59:20

        Πρόσεχε τις εκφράσεις σου, σε παρακαλώ. δεν θα κάθομαι να διορθώνω άλλη φορά.

        • loretta avatar
          loretta @ Factorx 28/10/2009 17:03:51

          οκ! will do so!

  8. nik avatar
    nik 27/10/2009 23:27:47

    "Βάρκιζα τέλος", ακολουθεί το Λιτόχωρο.

  9. anonyma avatar
    anonyma 27/10/2009 23:29:04

    Οι αντιεξουσιαστες ειναι φιλοι του

    • «Κασσάνρα» avatar
      «Κασσάνρα» @ anonyma 28/10/2009 02:52:40

      ε ναι έπαιζαν μικροί κρυφτό.

  10. parsifal avatar
    parsifal 27/10/2009 23:29:30

    Μάλλον ανθρακες ο θησαυρός των "πληροφοριών" της ΔΑΕΕΒ του Χωριανόπουλου που διαφήμιζε η ρουφιανοκουριάδα της Κυριακής...(νεκροί τρομοκράτες μιλούν κ.α. μ.....ς)
    Απαιτείται γενικό ξήλωμα και ανασύνταξη γιατί πάμε ολοταχώς για Καμπούλ με την ανοχή μερίδος του πολιτικού και "πολιτιστικού" κόσμου. Ούτε λίγο ούτε πολύ ο κ. Λαζόπουλος μας είπε "μήν ζορίζετε τα παιδιά στα Εξάρχεια, θα αντιδράσουν βίαια..." η αλλως στην -μέλος της ΕΕ -Ελλάδα η αποκατάσταση της νομιμότητος στην επικράτεια ενέχει τον κίνδυνο...εμφυλίου πολέμου !Διότι τι αλλο είναι μια επίθεση με υποπολυβόλο κατά αστυνομικού καταστήματος ?Το εκαμε ο ΕΛΑΣ Αθήνας τον Δεκέμβριο του 44, μετά ομως απο το αιματοκύλισμα ειρηνικής διαδηλώσεως απο την αστυνομία των δωσιλόγων και τους Χίτες...ουδεμία αναλογία με την Ελλάδα του 2009 :Κάποιοι ζητούν αίμα και υποσκάπτουν την κοινωνική γαλήνη με ανυπολόγιστες συνέπειες για την χώρα.

  11. yiannis00 avatar
    yiannis00 27/10/2009 23:30:00

    Τον Λακη τον καταλαβαινω....ψευτο κουλτουριαρης καπιταλας ειναι με ιδιαιτερη εφεση στην Αριστερων καταβολων, φρεσκια μαναβικη

    Οι ψευτο-μαγκες που εριχναν ανα8εμα στον κ. Χρυσοχοιδη, τα αεργα κοπροσκυλα που ζητιανευουν τις 'γραμμες'τους στα Εξαρχεια και μετα πανε σε....σουαρε στα Εξαρχεια που ειναι να μας πουν τα Καλαντα;

    κ. Υπουργε, τελειωστε με μια χουφτα αλητηριους παριες που σε οιαδηποτε αλλη χωρα 8α ηταν κομπαρσοι σε drag queen show

    Μετα τιμης

  12. ΣΚΑΙς avatar
    ΣΚΑΙς 27/10/2009 23:37:03

    Νομίζω ότι πρόκειται για μέλη της Χρυσής Αυγής. Είναι απάντηση στα όσα διαρρέουν, ότι τους ψάχνει ο Χρυσοχοϊδης!

    Της παιδικής χαράς το... κάγκελο!

  13. Factorx avatar
    Factorx 27/10/2009 23:39:04

    Χθες δημοσιεύτηκε κι αυτό:

    Εισήγηση για νέα επιμέτρηση των ποινών για τα μέλη της 17Ν

    Την απόρριψη όλων των λόγων αναίρεσης που αφορούν στην ενοχή των κατηγορουμένων για την 17Ν ζήτησε ο αντεισαγγελέας του Αρείου Πάγου Π.Νικολούδης στο Ποινικό Τμήμα του Αρείου Πάγου, όπου η ακροαματική διαδικασία αναμένεται να ολοκληρωθεί την Τρίτη. Ο αντεισαγγελέας, όμως, πρότεινε να γίνει νέα επιμέτρηση ποινής.
    Συγκεκριμένα, ο κ. Νικολούδης πρότεινε να αναιρεθεί η απόφαση του Πενταμελούς Εφετείου Αθηνών, κάνοντας δεκτή τη σχετική αίτηση των Π.Τσελέντη και Κ.Τέλιου ως προς την επιμέτρηση της ποινής, διότι απορρίφθηκε το αίτημά τους να τύχουν μέτρων επιείκειας.
    Πρόσθεσε ότι αν γίνει δεκτή η αναίρεση ως προς τους Τσελέντη και Τέλιο πρέπει η αναίρεση να επεκταθεί και στους Β.Τζωρτζάτο, Χρ.Ξηρό, Β.Ξηρό και Σ.Ξηρό, γιατί δεν εξετάστηκε και απαντήθηκε το έστω και άπαξ υποβληθέν σε όλη τη μέχρι σήμερα διαδικασία ανάλογο αίτημα.

    Ο εισαγγελικός λειτουργός είπε ότι αν γίνει δεκτή η πρόταση του, το Εφετείο θα πρέπει να αναιρέσει τις αποφάσεις ως προς την ποινή και να ασκήσει συγκριτική αξιολόγηση της συνδρομής όλων των ομολογιών των κατηγορουμένων -αν και ποιος συνέβαλε στην εξάρθρωση της οργάνωσης και ποιος μπορεί να τύχει ευεργετικών μέτρων.
    Το Εφετείο απέρριψε το αίτημα με τον ισχυρισμό ότι η συμβολή τους δεν ήταν ουσιώδης και είχαν συμμετάσχει στη διάπραξη αποτρόπαιων εγκλημάτων.
    Ο αντεισαγγελέας υποστήριξε ότι οι σχετικές νομοθετικές διατάξεις δεν ερμηνεύτηκαν, ούτε εφαρμόστηκαν σωστά και χαρακτήρισε λογικά άτοπο να μην αναγνωρίζονται μέτρα επιείκειας επειδή τέλεσαν αποτρόπαια εγκλήματα, αφού η ρύθμιση θεσπίστηκε για τέτοια σοβαρά εγκλήματα.
    Υποστήριξε ακόμη ότι δεν μπορούν να επαίρονται οι αστυνομικές αρχές για την εξάρθρωση της 17Ν, η οποία, όπως είπε, είναι ολοφάνερο ότι στηρίχθηκε στις ομολογίες των κατηγορουμένων και όποιος δεν το παραδέχεται, εθελοτυφλεί. Και η ίδια η απόφαση, ανέφερε ο εισαγγελικός λειτουργός, δεκάδες φορές στηρίζεται στις ομολογίες.

  14. Factorx avatar
    Factorx 27/10/2009 23:45:49

    Ο Εκπρόσωπος Τύπου της Ν.Δ., Ευρωβουλευτής, κ. Γ. Κουμουτσάκος, έκανε την ακόλουθη δήλωση σχετικά με την αποψινή τρομοκρατική επίθεση στο Α.Τ. Αγίας Παρασκευής:

    «Καταδικάζουμε απερίφραστα την αποψινή, πρωτόγνωρη σε έκταση και βιαιότητα, τρομοκρατική επίθεση στο Α.Τ. Αγίας Παρασκευής.

    Εκφράζουμε την αλληλεγγύη και τη συμπαράσταση μας στους τραυματισμένους αστυνομικούς και τις οικογένειες τους, με την ευχή να μην θρηνήσουμε απώλεια ζωής.

    Υποστηρίζουμε τις προσπάθειες της Ελληνικής Αστυνομίας να εκπληρώσει την δημοκρατική της αποστολή του σεβασμού του Κράτους Δικαίου, της προστασίας των πολιτών και ιδίως του διαρκούς αγώνα κατά της τρομοκρατίας, στον οποίο έχει καταγράψει σημαντικές επιτυχίες.

    Η ώρα αυτή δεν είναι ώρα κριτικής.

    Θα περιμένουμε πλήρη και ουσιαστική ενημέρωση – την οποία παρά τις επανειλημμένες προσπάθειες επικοινωνίας δεν έχουμε ακόμα - από τον αρμόδιο υπουργό κ. Χρυσοχοΐδη, χωρίς τους επικοινωνιακούς χειρισμούς εντυπωσιασμού που έχει έως τώρα ακολουθήσει».

  15. ΣΥΚΟΦΑΝΤΗΣ avatar
    ΣΥΚΟΦΑΝΤΗΣ 28/10/2009 00:01:29

    Δεν ειναι τρομερο το οτι ενω ο κ Χρυσοχοιδης εχει παψει τον Αρχηγο της Αστυνομιας εδω και μια εβδομαδα, δεν εχει ορισει ακομα τον αντικαταστατη του;Εχει η αστυνομια την φυσικη της ηγεσια αυτες τις μερες;Μηπως οι δολοφονοι εκμεταλλευτηκαν και απο αυτην την αδρανεια;

  16. Orestios avatar
    Orestios 28/10/2009 00:30:34

    Δεν χρειάζεται να ανησυχείτε. Οι ΠΡΟΣΤΑΤΕΣ κάνουν καλά την δουλειά τους πάντα.

  17. αντί avatar
    αντί 28/10/2009 00:35:30

    Καλά, μερικοί εδώ πέρα θα μας τρελάνουν τελείως!!
    Είναι δυνατόν να πιστεύετε ότι φταίει ο Λαζόπουλος;

    • ανδρεας avatar
      ανδρεας @ αντί 29/10/2009 17:08:39

      oντως πανε να μας τρελλανουν εδω και αλλου,λεγοντας οτι τελικα για οτι γινεται,φταιει ο Λαζοπουλος.ισως δεν αρεσει η κριτικη του αλλα αυτο δεν σημαινει οτι αυτος τα κανει ολα.ελεος ρε μαγκες,αφηστε τον Λαζοπουλο και ριξτε καμμια ματια στην εξουσια και στα καμωματα της,και σε αυτους τους δολοφονους που πιστευουν πως με το καλασνικοφ θα ριξουν το συστημα.
      http://andreas-pinkfloyd.blogspot.com/

  18. Stranger avatar
    Stranger 28/10/2009 00:38:34

    Το πολιτικό παιχνίδι, άρχισε να γίνεται ενδιαφέρον. Θύματα, όπως πάντα, αθώοι άνθρωποι. Στη συγκεκριμένη περίπτωση αστυνομικοί.
    Σίγουρα, δε θα πλήξουμε καθόλου το φετινό χειμώνα.
    Οποιος υποτίμησε αυτούς που ανέβασαν στην εξουσία τον Κ.Κ. πριν από 5,5 χρόνια, έχει λάθος.

  19. Προφήτης avatar
    Προφήτης 28/10/2009 00:44:14

    Πόντιος Προ-Πο-τζής.

    Το νέο σύντομο ανέκδοτο.
    Copyright by Προφήτης.

  20. adistaktos avatar
    adistaktos 28/10/2009 00:46:05

    Ο Κουλούρης της Δημόσιας Τάξης έφαγε την πρώτη φόλα!
    Κι αφού συνέπραξε στο "κάψιμο" της χώρας για να γίνει αυτός ΠΡΟΣΤΑΤΗΣ, ήρθε η ώρα να θερίσει "φωτιές"!
    Κοίτα αφέλεια... Να πιστεύεις ότι φωνάζοντας και λέγοντας κοινότυπα πράγματα στην τηλεόραση, θα πείσεις αυτούς που τόσο καιρό "έτρεφες" να μην επιτεθούν!
    Παιδική Χρυσο-χαρά!

  21. ψυχραιμια avatar
    ψυχραιμια 28/10/2009 00:48:49

    Eγω δεν εχω καμμια αντιρρηση για εκτακτα μετρα,ψηφιση ιδιωνυμου για τους αναρχικους,καμερες παντου και αλλα.Οι πολιτικοι ομως εχουν και κανουν οτι δεν καταλαβαινουν οτι εχει κηρυχθει εδω και πολυ καιρο μονομερης εμφυλιος πολεμος απο την ακρα αριστερα στην Ελλαδα.
    Για να δουμε τι θα πει και ο Χρυσοχοιδης γιατι αυτος ΔΕΝ μπορει να τα ριξει σε σκοτεινες δυναμεις και Αμερικανους οπως διερρεε η νεοδημοκρατικοαριστερη απελθουσα κυβερνηση.

  22. Επιφυλακτικός ψηφοφόρος avatar
    Επιφυλακτικός ψηφοφόρος 28/10/2009 00:49:54

    Και με ποιό τρόπο συνέπραξε στο κάψιμο της χώρας; Με τον ΓΑΠ που έτρεχε με τα κεράκια στο Περιστέρι;

    Τα τελευταία χρόνια με την κυβέρνηση του καταλληλότερου, που ή φοβότανε ή βαριότανε να κάνει οτιδήποτε ξέφυγε η κατάσταση εκτός ελέγχου.

  23. Προφήτης avatar
    Προφήτης 28/10/2009 00:53:24

    Ο Χρυσοχοΐδης ήρθε σαν ο πρώτος πιστολέρο στην πόλη και θα φύγει με πίσσα και πούπουλα, πάνω στη ράγα.
    Να δω τι θα πει τώρα στους αστυνομικούς που απείλησε ότι θα απολύσει ο ίδιος αν αγγίξουν πολίτη.
    Ή μήπως, αδέρφια, ο ΜΟΝΟΣ ΡΟΛΟΣ ΤΟΥ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΜΑΣ ΕΠΙΒΑΛΛΕΙ ΜΟΥΣΟΥΛΜΑΝΟΥΣ ΑΣΤΥΝΟΜΙΚΟΥΣ;

    • Λέλος avatar
      Λέλος @ Προφήτης 28/10/2009 01:03:07

      Καλό.

    • anonymos avatar
      anonymos @ Προφήτης 28/10/2009 01:28:06

      Δεν καταλαβαίνω τι σχέση έχει το ενα με το άλλο
      Επειδή κάποιοι, που κανείς δεν γνωρίζει τι ακριβώς είναι, πήραν τα κουμπούρια και βαράν στο ψαχνό,πρέπει η αστυνομία να "αγγίζει" τους πολίτες; δλδ να δέρνει και να ξεφτιλίζει όποιον της αρέσεις
      Τι είδους λογική είναι αυτή;

      • trellakias avatar
        trellakias @ anonymos 28/10/2009 11:56:45

        Φίλε μου δεν είναι έτσι ευτυχώς για όλους μας!!!!!!
        Καμία λογική δεν υπάρχει σ' αυτό που λες. Όταν "αγγίζει" τους πολίτες ΥΠΑΡΧΟΥΝ συνέπειες!!!!
        Δεν μιλάμε για αστυνομία τρίτων δικτακτορικών χωρών αλλά την Ελληνική.
        Μας "έφαγαν" οι θολοκουλτουριάρικες θέσεις φόβου, περί χουντικών,δεξιών απόψεων που με τα σύνδρομα των ηλιθίων προοδευτικών, κάθετι που έχει σχέση με την επιβολή του νόμου στην κοινωνία αυτόματα ονομάζεται φασιστικό. Χάνουμε την ουσία, που όλοι πια ξέρουμε ότι η Δημοκρατία δεν κινδυνεύει, οι αξίες και τα πιστεύω της Ελευθερίας υπάρχουν ακλόνητα στην Ελλάδα του 2009. Άρα γιατί λες "δλδ να δέρνει και να ξεφτιλίζει όποιον της αρέσεις" ? Μήπως η πιο στυγνή δικτακτορία είναι η ΑΣΥΔΟΣΙΑ που στην πραγματικότητα πρεσβεύης ενδόμυχα? Μήπως όλα αυτά τα καθήκια του απόλυτου μηδενισμού που ονομάζονται τρομοκράτες μεταξύ της "ντάγλας" και της μ....... που τα δέρνει είναι οι νεροκουβαλητές του συστήματος που θέλει την μείωση των προσωπικών ελευθεριών του πολίτη?
        Ξέρω ότι πολλοί θα αντιδράσετε με την πρόταση μου αλλά πιστεύω πως σ' αυτά τα αποβράσματα η μοναδική τιμωρία είναι η θανατική ποινή ΜΟΝΟΝ!!!!

  24. Spyros avatar
    Spyros 28/10/2009 01:02:25

    Apologies for the language; I live in London and I turned on Greek TV when I heard about the attack. On Net Zoulas stated that we should respect the fact that two people were in the ER and avoid political party comments. What was shocking and disgusting was the huge smile in Papaionnou's face. A sign of stupidity, satisfaction, ignorance, relief? It could be one of the most embarassing political gaffes on tv but it was honestly revolting and terrifying.

    • sinn avatar
      sinn @ Spyros 28/10/2009 01:16:24

      Indeed

  25. Shalai avatar
    Shalai 28/10/2009 01:05:12

    Ας ελπίσουμε ότι οι αστυνομικοί που λένε τώρα ότι είναι 6 ή και 7 (!) θα διαφύγουν τον κίνδυνο.

    Για τον -κοίτα Μιχάλη μου το χάλι μου- εύχομαι να βλέπει ΚΑΘΕ βράδυ εφιάλτες.

  26. αλλενάκι avatar
    αλλενάκι 28/10/2009 01:07:45

    Eίναι πολύ άδικο αυτο που γίνεται με τους αστυνομικους τον τελευταιο χρονο. Η κοπέλα αστυνομικός διάβασα είναι 20 ετών διασωληνωμένη.

  27. Κοντη Λιζα avatar
    Κοντη Λιζα 28/10/2009 01:24:43

    [...?Το εκαμε ο ΕΛΑΣ Αθήνας τον Δεκέμβριο του 44, μετά ομως απο το αιματοκύλισμα ειρηνικής διαδηλώσεως απο την αστυνομία των δωσιλόγων και τους Χίτες…?...]
    Καποιο προβλημα εχουν οι πηγες σας. Τα ειχε γραψει ο Ριζος της 2/12/44 για αναμετρηση με την κυβερνηση των δωσιλογων τα ειπε και ο Φαρακος οτι ο πυρηνας των φοιτητων κατεβηκε με οπλα κατω απο τα παλτα στη διαδηλωση, εσεις για ποια ειρηνικη διαδηλωση μας τσαμπουνατε; Αλλωστε και ο Φαρακος εκει κατεληξε, δεν πας με οπλα σε ειρηνηικη διαδηλωση, ειπε.

    Επι της ουσιας τωρα αυτοι που αφοπλισαν την αστυνομια, διαλυσαν την δ. διοικηση και χαιδεψαν τους μπαχαλακηδες επι σειρα ετων και καταρακωσαν καθε εθνικη αξια βρισκονται αντιμετωποι με αυτους που κρυβονται πισω απο τα απροσαρμοστα παιδια του Λαζοπουλου.

    Δυστυχως ομελετα χωρις να σπασουν αυγα δεν γινεται και απο τη μια ο σταρχιδισμος της ελληνικης κοινωνιας που ξεκινα απο πολυ ψηλα μαζι με ολα τα αλλα, οπως νεποτισμος, ανεπαρκεια κλπ κλπ και απο την αλλη ο συστηματικος πολεμος της αριστερας στην εννομη ταξη δημιουργησαν αυτο το κλιμα. Η ειρωνια ειναι οτι θα το γευτουν αυτοι που το δημιουργησαν ενω παλι οι αθωοι θα πληρωσουν τα σπασμενα. Προσωπικα δεν εχω τιποτα να χασω γιατι εχω λιγωτερα και απο τους λαθρομεταναστες.

  28. Προφήτης avatar
    Προφήτης 28/10/2009 01:25:53

    Πάνω από το σώμα της αθώας κοπέλλας και των άλλων νέων θα παιχτεί ένα βρόμικο παιγνίδι εξουσιαστών.

    Φασιστικός κοινωνικός έλεγχος με πρόσχημα τα θύματα.

    Δεν θα τολμάμε να κυκλοφορήσουμε στους δρόμους ή να καθίσουμε σε καφετέρια.
    Θα έχουν το δικαίωμα να μάς γονατίζουν, να μάς ερευνούν, να μάς προσάγουν.

    American Republic of the Greek People, made by Chryso-Pro-Po

    • ΠΕΤΡΟΣ ΠΑΠΠΑΣ avatar
      ΠΕΤΡΟΣ ΠΑΠΠΑΣ @ Προφήτης 28/10/2009 02:04:55

      Αυτό κατάλαβες εσύ!! Για τους ΔΟΛΟΦΟΝΟΥΣ δεν άκουσα κουβέντα!!!

    • Justin Case avatar
      Justin Case @ Προφήτης 28/10/2009 03:11:53

      Τα εξάρχεια τις τελευταίες μέρες είναι πίτα στις στολές. Γεγονός. Δεν ξεφεύγουν όμως, είναι τυπικότατοι. Αυτά που λές δεν παίζουν. Είναι υπερβολές που διαμορφώνουν κλίμα.

  29. ΠΑΝΟΣ ΕΛΕΥΘΕΡΙΟΥ avatar
    ΠΑΝΟΣ ΕΛΕΥΘΕΡΙΟΥ 28/10/2009 01:36:22

    Απ'οτι κατάλαβα άρχισε ο εμφύλιος με τα λιτόχωρα και τις βάρκιζες,
    κάποιοι μπορεί και να θέλουν στρατιωτικό νόμο η' χούντα,
    πάντως η ιστορία βρωμάει πολύ ....

  30. yiannis00 avatar
    yiannis00 28/10/2009 01:38:28

    Φασιστικος κοινωνικος ελεγχος;

    Καλως τον να κι ας αργησε....Και ποιο ειναι το προβλημα; οι φωτοβολιδες το Πασχα η οι ρακετες στον Αστερα;

    Εαν αισ8ανεσαι ανασφαλης μπορω να σου προτεινω μια σειρα απο Αφρικανικες χωρες με ευκρατο κλιμα, γρηγορο internet και πλουσια τοπικη βλαστηση

    American Republic...επαναστατες του Marriot

    • Προφήτης avatar
      Προφήτης @ yiannis00 28/10/2009 01:46:01

      Τι λες ρε ;

  31. Orestios avatar
    Orestios 28/10/2009 01:44:33

    Σαν βρεγμένη γάτα ήταν στις δηλώσεις ο προστάτης υπουργός. Με κατακόκκινα βουρκωμένα μάτια. Το καλύτερο που έχει να κάνει είναι να παραιτηθεί άμεσα.

    • «Κασσάνρα» avatar
      «Κασσάνρα» @ Orestios 28/10/2009 03:00:49

      Να χαίρεται τα φιντάνια τους ακροαριστερούς που οι φίλοι του αντιεξουσιαστες κινούνται στις παρυφές της τρομοκρατίας

  32. Κοντη Λιζα avatar
    Κοντη Λιζα 28/10/2009 01:52:41

    Το χαιρεσαι Ορεστιε, ε; Και εγω...

    • Επιφυλακτικός ψηφοφόρος avatar
      Επιφυλακτικός ψηφοφόρος @ Κοντη Λιζα 28/10/2009 02:01:55

      Οτι 6-7 αστυνομικοί αυτή τη στιγμή είναι τραυματισμένοι από σφαίρες καλάσνικοφ, σου δίνει χαρά επειδή πιστεύεις ότι εκθέτει τον Χρυσοχοϊδη;

      Εξοχα!

      • Kurosaki Ichigo avatar
        Kurosaki Ichigo @ Επιφυλακτικός ψηφοφόρος 28/10/2009 02:10:04

        Πρέπει να ξεκινήσεις να πιάνεις τα υψηλά νοήματα φίλε. Δεν φταιει αυτή. Φταινε οι άλλοι που την εξόργισαν σε τέτοιο βαθμό ώστε να πει κάτι τέτοιο. Είχε όλη την καλή διάθεση να γράψει κάτι λιγότερο ερεβώδες, αλλά την έχουν φέρει στο αμήν οι καταστάσεις και όσα συμβαίνουν γύρω της.
        Κατα βάθος είναι τόσο συγκλονισμένη αυτή και οι ομοιοί της σχολιαστές από το περιστατικό καθεαυτό, που αν τους πιάσεις από τη μύτη σκάνε. Είναι κάποιες στιγμές που όσο σωστός κι αν θέλεις να είσαι, άνθρωπος είσαι και λιγάς.
        Συμπάθα τη.

    • Orestios avatar
      Orestios @ Κοντη Λιζα 28/10/2009 02:14:40

      Λυπάμαι γιατί ο ευαίσθητος τομέας της ασφάλειας έγινε πεδίο πολιτικής εκμετάλευσης προ μηνών από αυτούς που σήμερα θλίβονται. Λυπάμαι γιατί ο προϊστάμενος αδιαφορεί για τους υφισταμένους του και συνεχίζει να αποποιείται την ευθύνη του. Λυπάμαι γιατί είναι ακόμη πιο αναξιόπιστος καθώς ακυρώνει τους φίλους του. Αν δεν έχει αποφασίσει ότι είναι ο πολιτικός πρϊστάμενος ενός τομέα που αφορά όλους τους έλληνες και ποιός ο ρόλος του σε αυτόν τον τομέα, καλύτερα να αποχωρήσει.

    • Orestios avatar
      Orestios @ Κοντη Λιζα 28/10/2009 02:17:32

      Λυπάμαι πιο πολύ για τις μάνες των παιδιών, τους αγαπημένους τους, για όλους μας, που πιστεύουμε πως οι φταίχτες είναι πάντα κάποιοι άλλοι

    • adistaktos avatar
      adistaktos @ Κοντη Λιζα 28/10/2009 09:14:28

      προσέξατε τι ζητάει;
      "Καλώ όλους τους πολίτες σε συσπείρωση γύρω από τη Δημοκρατία, για να την προστατέψουμε"
      Όταν αυτός άναβε κεράκια για το παιδί που σκότωσε κατά λάθος ένας τρελλός...
      όταν έλεγε ότι γίναμε Καμπούλ και εξέθετε τη χώρα με τις δηλώσεις του...
      όταν έκανε αντιπολίτευση πάνω στις σφαίρες ζητώντας να ΦΥΓΕΙ η κυβέρνηση...
      όταν...
      όταν...
      Ποιόν θα έχει μαζί του ο ΠΡΟ-ΠΟτζής;
      Αν είχε συστρατευτεί αυτός τότε που έπρεπε, τώρα θα είχε άλλα μούτρα!

      ΥΓ Γιατί δεν ζήτησε ποτέ κανείς από το λαό να διαδηλώσει κατά της τρομοκρατίας; Πόσα εκατομμύρια θα μαζεύονταν στο Σύνταγμα για να δείξουν σε όλο το κόσμο ότι οι Έλληνες δεν είναι πρόβατα;
      Ή μήπως είναι...

      • Observer avatar
        Observer @ adistaktos 28/10/2009 10:59:42

        "Για το παιδί που σκότωσε κατά λάθος ένας τρελός"
        adistakte και οι περισσότεροι εδώ της παρέας, θα πρέπει να ξέρετε ότι βγήκε όλη η Αθήνα στους δρόμους, κάθε κάστας και ηλικίας. Ήταν τότε που ο Υπουργός Παιδείας σας, ναι, ο Στυλιανίδης, διασκέδαζε σε γνωστό σκυλάδικο. Μη συγκρίνετε την π... με τη β..., λοιπόν.

        Όσο για τη χρά που διακρίνω κάτω από τα χαιρέκακα σχόλια των περισσοτέρων, λυπάμαι πάρα πολύ...

        Και από μόνη της δείχνει τη μονομερή στάση σας απέναντι στα πράγματα, αλλά και τον εγωπαθή και επιφαακό τρόπο σκέψης σας. Λυπάμαι, που υπάρχουν άνθρωποι σαν εσάς.

        • ψυχραιμια avatar
          ψυχραιμια @ Observer 28/10/2009 11:07:15

          Δε βγηκε ολη η Αθηνα στους δρομους.Εγω δε βγηκα και δεν θα βγω ποτε μεχρι να κανουν οι αριστεροι διαδηλωση για τη δολοφονια ενος δεξιου.
          Στην Ιταλια το Κομμουνιστικο Κομμα οργανωνε διαδηλωσεις καθε φορα που οι Ερυθρες Ταξιαρχιες σκοτωναν ενα Χριστιανοδημοκρατη.Εδω δεκαδες αριστεροι πηγαν μαρτυρες υπερασπισης στη δικη της 17Ν για να μας πουν οτι ηταν δικαιολογημενοι αυτοι που μας σκοτωναν.
          Μονομερης ληξη του εμφυλιου δε γινεται.

        • Observer avatar
          Observer @ Observer 28/10/2009 12:11:20

          @ Ψυχραιμία
          Τώρα που ανέκτησα την ψυχραιμία μου, μπορώ να αναλύσω και να εξηγηθώ:
          1.Ως άνθρωποι έχουμε όλοι την ανάγκη να τυποποιούμε καταστάσεις, δράσεις και αντιδράσεις για να είναι ευκολότερος ο τρόπος κατανόησής τους. Πρόκειται για κασσικότατη επιστημονική μέθοδο, που όμως όταν χρησιμοποιείται στην επιστήμη, αποδεικνύεται με τα ίδια τα εργαλεία της. Είναι λάθος όμως να μοτιβοποιούμε και να βάζουμε στο ίδιο τσουβάλι τη 17Ν, τη Σέχτα, το αναρχικό κίνημα, το παρακράτος, τους χουλιγκάνους, τη Χρυσή Αυγή και όλες τις λοιπές 'δημοκρατικές δυνάμεις'. Άλλες εποχές, άλλοι σκοποί και σκοπημότητες. Άλλη η ιταλική πραγματικότητα, άλλη η ελληνική.
          2. Πρέπει να λαμβάνουμε επίσης υπόψην μας τη ΣΥΓΚΥΡΙΑ. Είναι ίσως ο πιο σημαντικός παράγοντας εκδήλωσης μιας κοινωνικής αναταραχής. Δεν είναι λ.χ. πολιτική πράξη η μπομπίτσα στα γραφεία του Ολυμπιακού.
          3. Στις 4 και 5 Δεκέμβρη, αν κατέβαινες στο κέντρο, θα έβλεπες από πιτσιτικάδες μέχρι 60άρες γυναίκες με μπικουτί και γιάπηδες εξαγριωμένους. Ήταν μία συγκυρία και ναί, ήταν μία πολιτική πράξη.
          4. Στη συγκυρία που ζούμε (κλείνει σιγά σιγά χρόνος από τότε, έχουμε αλλαγή κυβέρνησης και και καθένας θέλει να της περάσει το δικό του μήνυμα, πλησιάζει η επέτειος της 17ης Νοεμβρίου, ανοίγει ο φάκελος εργασιακά) πολλοί στόχοι εξυπηρετούνται με μία τέτοια κίνηση. Σκέψου βαθύτερα ποιοι είναι αυτοί και ίσως καταλήξεις σε κάποιο πιο ψύχραιμο συμπέρασμα.

        • ψυχραιμια avatar
          ψυχραιμια @ Observer 28/10/2009 12:23:19

          Η ιταλικη πραγματικοτητα δεν διαφερει πολυ απο την ελληνικη απο πλευρας κοινωνικου συστηματος.
          Εκεινο που διαφερει ειναι η ιδεολογια που κυκλοφορει και οι σχεσεις δεξιας και αριστερας.
          Εχω αναφερθει κατ επαναληψη στις ευθυνες της ΝΔ για την ιδεολογικη της ενδεια.
          Αυτοι που κατεβηκαν στους δρομους κατεβηκαν διοτι προυπηρχε μια ορισμενη αντιληψη στην κοινωνια για τα πραγματα που διαμορφωθηκε τα τελευταια 35 χρονια.Αυτη η αντιληψη -κατα την αποψη μου παντα-οχι μονο ειναι λαθος αλλα οδηγει στην καταστροφη της χωρας.Και στο Πακισταν ή την Αιγυπτο οι ισλαμικες οργανωσεις εχουν μεγαλη λαικη αποδοχη αλλα αυτο δε σημαινει οτι θα ωφεληθουν οι χωρες αυτες.
          Ξερω οτι ζω σε μια χωρα που η γενικη ιδεολογια της ειναι πολυ αριστεροτερα απο την υπολοιπη Ευρωπη.Το μονο που μπορω να κανω ειναι να λεω σε οποιον θελει να το ακουσει οτι αυτο βλαπτει πανω απ ολα εμας τους ιδιους.

        • Observer avatar
          Observer @ Observer 28/10/2009 13:25:13

          Πιστεύεις δηλ. για να λέμε τα πράγματα ξεκάθαρα, ότι οποιαδήποτε ενεργητική στάση του κόσμου, ακόμα και αν αυτή είναι αυθόρμητη, είναι σε βάρος του.
          Πιστεύεις ότι ο κόσμος που ψηφίζει κατά συρροήν το Μπερλουσκόνι μοιάζει πολιτικά με το ελληνικό εκλογικό σώμα.

          ΟΚ. Δε θα σου αλλάξω εγώ τα πιστεύω. Περστικά

        • ψυχραιμια avatar
          ψυχραιμια @ Observer 28/10/2009 13:42:45

          Η ενεργητικη σταση του κοσμου εξαρταται που στοχευει.
          Ενεργητικοτατοι ειναι και οι βομβιστες αυτοκτονιας.
          Εν προκειμενω αμεσως μολις ανακοινωθηκε η δολοφονια του Αλεξη λειτουργησαν προεπιλεγμενες προκαταληψεις πχ, της δολοφονιας Λαμπρακη.Φυσικα σημερα δεν υπαρχει κανεις που να πιστευει οτι διεταξε ο Παυλοπουλος ή ο Καραμανλης τη δολοφονια αλλα εκεινη τη στιγμη λειτουρησε η συσσωρευμενη αντιληψη της ιστοριας στις κεντροαριστερες μαζες που ΔΕΝ λειτουργει σημερα για την επιθεση στο Τμημα επειδη ακριβως οι 40 νεκροι απο 17Ν,ΕΛΑ,Επ.Πυρηνες κλπ δεν πιανουν μια μπροστα στο Λαμπρακη.
          Επειδη και η κυβερνηση ηξερε ακριβως πως εχουν τα πραγματα ως μονη λυση βρηκε να αφησει τα πληθη να καταστρεψουν οτι ηθελαν.Το οτι ο Κροκονεας ειχε προσληφθει το 1999 επι Σημιτη,το οτι εκ των πραγματων το σημερινο αστυνομικο σωμα κατα πλειοψηφια εχει προσληφθει επι ΠΑΣΟΚ οπως και οι αλλοι δημοσιοι υπαλληλοι δεν το σκεφθηκε κανεις.
          Αλλωστε και να το σκεφτοταν για τους πολλους απο τους εξεγερθεντες το ΠΑΣΟΚ ειναι "ρεφορμιστικο" ή "πουλημενο" κομμα επειδη δεν μετετρεψε την Ελλαδα σε Κουβα.
          Ο Μπερλουσκονι παντως ειναι καλυτερος απο ΟΛΟΥΣ τους σοσιαλιστες δικτατορες του κοσμου στους οποιους ομνυουν ΚΚΕ,ΣΥΡΙΖΑ,ΑΝΤΑΡΣΥΑ και οτι αλλο υπαρχει εκει και με τη βουλα.
          Συμφωνω παντως οτι η διαφωνια ειναι ευκρινης και δε χρειαζεται συνεχεια.

        • Observer avatar
          Observer @ Observer 28/10/2009 13:58:06

          Με κάλυψες. Ειδικά αυτό για το Μπερλουσκόνι ...

  33. Orestios avatar
    Orestios 28/10/2009 02:07:52

    Δεν χαίρομαι. Λυπάμαι γιατί με τα "διπλά μηνύματα" του προστάτη υπουργού προς τους υφισταμένους του φτάνουμε σε θλιβερά γεγονότα. Οι δηλώσεις του των προηγούμενων ημερών ήταν πέραν από πολιτικές και αλλοπρόσαλες.

  34. Σπύρος avatar
    Σπύρος 28/10/2009 02:13:35

    Πρέπει νάναι πολύ διεστραμένος κάποιος πού χαίρεται επειδή χύνεται αίμα ,ειδικά μάλιστα αν θέλει να έχει και κοινωνική συνείδηση.
    Επιτέλους αυτή η διαστρέβλωση πώς η 'Βία ειναι η Μαμή τής Ιστορίας΄είναι γιά Νούμερα πού δεν έχουν ζήσει το παραμικρό απο την ελληνική και την παγκόσμια ιστορία.
    Χώρα πού έχει περάσει εμφύλιο μέ οικογενειες διαλυμένες και απο τίς δυό πλευρές και υπάρχουν ακόμα ηλίθιοι πού ονειρεύονται ΄σφαγές αστών΄..
    Παλληκαράκια τού κώλου πού είναι οι νέοι Πραιτωριανοί τών καινούριων Αουσβιτς και Γκουλάγκ.

  35. ΙΣΩΣ avatar
    ΙΣΩΣ 28/10/2009 02:16:49

    Ο Χρυσοχοϊδης έχει ανοίξει δύο μέτωπα.Ένα αυτο με τους τρομοκράτες και ένα με τους αστυνομικούς.Δε λες σε αστυνομικούς ότι αν αγγίξουν πολίτη θα έχουν να κάνουν μαζί του, τώρα που γίνεται το αντίθετο, δηλαδή πολίτες να "αγγίζουν" αστυνομικους τι θα κάνει;

    • ΠΕΤΡΟΣ ΠΑΠΠΑΣ avatar
      ΠΕΤΡΟΣ ΠΑΠΠΑΣ @ ΙΣΩΣ 28/10/2009 02:42:02

      Συμφωνώ απόλυτα!! και είμαι σίγουρος πως απόψε το κατάλαβε.

  36. αλλενάκι avatar
    αλλενάκι 28/10/2009 02:23:48

    H 28η Οκτωβρίου είχε ενώσει κάποτε τους Έλληνες. 70 χρόνια μετά είμαστε μπροστά σε διχασμό.
    Ας ελπίσουμε ότι θα σωθούν τα παιδιά. Αυτό είναι το ζητούμενο προς το παρόν.

  37. yiannis00 avatar
    yiannis00 28/10/2009 02:29:37

    σου επιστρεφω τον χαρακτηρισμο...αν και πιστευω οτι τον εχεις συνηθισει

    Αν δεν σ αρεσει ο διαλογος...Libyan Airlines

    Κατα τα αλλα, αριστεριζοντες ψευτο μαγκες, επαναστατες της πλακας και κοινωνικα 'ευαισθητα' αεργοι πλατσικολογοι δεν 8α κρατησετε την χωρα ομηρο των ανασφαλειων σας

  38. Προφήτης avatar
    Προφήτης 28/10/2009 02:39:12

    Ο Καραγκιόζης είναι συμπαθής φιγούρα και μάλλον έσφαλα. Ον που επιθυμεί φασιστικό κοινωνικό έλεγχο δεν λογίζεται άνθρωπος, αλλά γκρεμλιν.

  39. «Κασσάνρα» avatar
    «Κασσάνρα» 28/10/2009 02:57:05

    ΚΟΙΤΑ ΜΙΧΛΑΗ ΜΟΥ ΤΟ ΧΑΛΙ ΣΟΥ...

  40. sakiiis avatar
    sakiiis 28/10/2009 03:12:17

    η πλακα ειναι,οτι αυτος ,ο τυπος,με nick, yannis00,σχολιαζει τα παντα,λες κι επικρατει μοναχα η δικη του αποψη,κι,η αλλογη,συμπεριφερο,του.απαξιωνει τα παντα σε σχεση με την αριστερα,κι τον κινηματικο,κοσμο,κι απο προτασεις,η κουραστικη,επαναληψη,να παμε στην αφρικη,στην ασια,στη μεση ανατολη,στο βορειο πολο,αλλα απο μας ο αμοιροσ,καθεται κι διαβαζει,κι σχολιαζει,κι εν τελει,συντροφευει την μοναξια που κληρονομησε απο τον καπ[ιταλισμο.κι τα μαθηματα του τι,κανουν στην ευρωπη,κι αυτα κουραστικα.ενταξει ρε τελειε,κι συ κι η χρεωκοπημενη ευρωπη,που καθοδηγειτε απο σχιζοειδης προσωπικοτητες,τυπου σαρκοζι,μπερλουσκονι,,μπλερ,κι αλλων πετυχημενων,συγγνωμη που δεν μας συναρπαζει.ποιες ανασφαλειες,λες¨¨¨¨¨¨?????????αυτεσ των 60.000 καμερων στο λονδινο??/η των ωμων εκτελεσεων στα μετρο?????τα 3ωρα ελεγχων στα αεροδρομια????τον εξευτελισμο,ανθρωπινων,εννοιων??? τον ελεγχο dna???ην ολοενα κι καρατομηση των οικονομικα ανισχυρων????συγγνωμη ρε που δεν εχουμε προτασεις,για να γινονται ακομη πιο πλουσιοι,οι ηδη πλουσιοι.συγγνωμοι,που σου χαλαμε,την τουρτα,σου.δεν αγαπαμε αυτο το πολιτικο κοινωνικο,εκτρωμα.το να κατηγορεις εσυ συλληβδην τα παντα δειχνει οτι οχι απλως εισαι,μονος,αλλα το πιο πιθανο ειναι να εισαι απο τον παλιο κοσμο,που θα εκλειψει.μα κι φυσικα θα πεις συνθηματολογια......γνωστες οι καραμελες του μυαλου,σου τα ειπα κι τη ν προηγουμενη εβδομαδα......αλλα υπαρχουμε θες δε θες εσυ κι οι ανωτεροι,σου.υπαλληλακο.διαβασε κι λιγο.....βιλχεμ.

  41. Βίλχελμ avatar
    Βίλχελμ 28/10/2009 03:28:20

    αλλεναρε

    ειδες εγω να αστιεύομαι;

    συμφωνησα σ αυτά που ειπες

    • αλλενάκι avatar
      αλλενάκι @ Βίλχελμ 28/10/2009 03:31:40

      Και σου ξαναλέω ότι το νικ ειναι αλλενάκι και δεν ανήκει στην παρούσα ανάρτηση διαπληκτισμός μεταξύ σχολιαστών για άσχετο θέμα.

  42. Κοντη Λιζα avatar
    Κοντη Λιζα 28/10/2009 03:36:08

    Λαθος με καταλαβες και ενδεχομενα και αλλοι. Για το "βρεγμενη γατα" εννουσα. Μπηκε με πολυ τουπε ο τυπος και εχει αρχισει να τρωει σφαλιαρες απο τα αποδυτηρια.

    Κατα τα αλλα μακρυα απο μενα η χαρα για την παραλιγο δολοφονια αθωων απο κοινους πρακτορες. Στην εναντια περιπτωση θα σχολιαζα στο ΙΜ του Σορου.

  43. ambrosiac avatar
    ambrosiac 28/10/2009 05:36:41

    Κρατα το στομα σου κλειστο
    κρατα για σε, κρατα για σενα το σωστο
    Κι ασε με μενα τον κουτο
    κατα πως θελω να μετρω
    το χαλι μας κυριε Μιχαλη

  44. archaeopteryx avatar
    archaeopteryx 28/10/2009 06:12:08

    Μόνο λύπη και οργή για μια σνεχιζόμενη προδοσία σε έναν ατέλειωτο εμφύλιο, με οδηγό και κερδισμένο, τον Κουκουλοφόρο.

  45. μπιρίμπας avatar
    μπιρίμπας 28/10/2009 08:26:16

    ΟΠΟΙΟΣ ΣΠΕΡΝΕΙ ΑΝΕΜΟΥΣ ΘΕΡΙΖΕΙ ΘΥΕΛΛΕΣ, ΚΥΡΙΟΙ ΠΑΠΑΝΔΡΈΟΥ ΚΑΙ ΧΡΥΣΟΧΟΙΔΗ.
    Πονηρά κλείσατε το μάτι στα παιδάκια κατά τα επεισόδια του περασμένου Δεκεμβρίου, δεν υποστηρίξατε την τότε κυβέρνηση και τώρα ήλθε η ώρα να πληρώσετε το τίμημα της ανοησίας σας.

  46. Αθωος Περαστικος avatar
    Αθωος Περαστικος 28/10/2009 09:17:41

    Ο Λαζοπουλος στην εκπομπη του εδωσε ηθικο αλλοθι στους τρομοκρατες...εκεινη την ωρα που το εμαθε, την ωρα της ζωντανης του εκπομπης, ειπε οτι "λυπαμαι, αλλα η βια φερνει βια"!!!!!!!

    Δεν ειναι δυνατο αυτοι οι ανθρωποι να επηρεαζουν τη κοινη γνωμη και να παραγουν και πολιτικη...δε παμε καθολου καλα...

  47. s8p avatar
    s8p 28/10/2009 10:30:54

    Εν αναμονή του θεαματικού χτυπήματος από τη μαμά.
    Οι συνθήκες ωριμάζουν. Τα θέματα έχουν μπεί και πρέπει να δοθούν οι «σωστές» λύσεις. Ο αποπροσανατολιμός της κοινής γνώμης είναι απαραίτητος.
    Η συνταγή είναι γνωστή....

  48. 21 avatar
    21 28/10/2009 10:35:08

    Μόνο μία απάντηση, άρση ασύλου, ανακατάληψη στις γιάφκες μηδενική ανοχή και μάλιστα χωρίς φόβο για τους ανευθυνουπευθυνους ταγούς των ΜΜΕ... Xωρίς αναισθητικό στους τρομοκράτες και τους αναρχοβλαμμένους πού τους στηρίζουν...

  49. Beyond The Stars avatar
    Beyond The Stars 28/10/2009 10:41:35

    Ιδού η δήλωση που αναρτήθηκε από χάκερ σε γνωστό σοσιαλιστικό site.

    "Σχετικά με την υπόθεση της επίθεσης εναντίον αστυνομικού τμήματος,
    θα ήθελα να τονίσω οτι όσο περνάει απο το χέρι μου
    δεν θα επιτρέψω σε κανένα υπουργό
    η εργαζόμενο στην προστασία του πολίτη,
    για πολιτικές σκοπιμότητες να καταστρέψει το μέλλον
    εικοσάχρονων αγνών ιδεολόγων-αντιεξουσιαστών.
    Είναι προφανές οτι πρόκειται για μετεκλογικό τρικ της ΝΔ,
    πάνε δηλαδή να μετατρέψουν 20αχρονους
    αθώους μηχανόβιους-χειριστές καλάσνικοφ
    σε δήθεν εχθρούς της Δημοκρατίας!

  50. donaE avatar
    donaE 28/10/2009 10:45:08

    Απο την μια ο Χρυσοχοιδης ακυρωνει την αστυνομια,απο την αλλη η ιδια δεχεται τρομοκρατικη επιθεση...Ποοις ειναι με ποιον;
    Μπερδευτηκα.

  51. ψυχραιμια avatar
    ψυχραιμια 28/10/2009 10:53:58

    Οχι στη χαιρεκακια των νεοδημοκρατων για τα παθηματα Χρυσοχοιδη.
    Το το εκανε το ΠΑΣΟΚ ειναι αδιαφορο.Η ΝΔ πρεπει να στηριξει ανευ ορων το Χρυσοχοιδη εφ οσον αποφασισει να συγκρουσθει πραγματικα με την ακρα αριατερα και τους αναρχικους.Το Λαικο Κομμα ενω ειχε πλειοψηφια στη Βουλη το 1948 παρεχωρησε την πρωθυπουργια στο βενιζελικο Σοφουλη για να σχηματισθει το μεγαλυτερο δυνατο μετωπο κατα του ΚΚΕ.
    Να ζητησει αυστηροτερο αντιτρομοκρατικο νομο,να μη καταργηθει ο νομος για τις κουκουλες,τα γκαζακια να θεωρουνται τρομοκρατικες επιθεσεις και να μπουν καμερες παντου και να ζητησει συγνωμη για την αδρανεια της ως κυβερνηση.

  52. Pikaia Gracilens avatar
    Pikaia Gracilens 28/10/2009 11:17:49

    Χαίρομε που έφυγα από την Ελλάδα και ελπίζω να μην ξαναγυρίσω ποτέ σε αυτόν τον τόπο. Ελπίζω να μην νιώσω ποτέ το άλγος του Νόστου.

  53. mara avatar
    mara 28/10/2009 11:18:01

    Από resalto:

    Ο «ΜΥΘΟΣ» ΧΡΥΣΟΧΟΙΔΗ


    Καταδικάσαμε, καταδικάζουμε και θα καταδικάζουμε όσο ζούμε, τη βία από όπου κι αν προέρχεται. Μακάρι και οι μεγάλες επαναστάσεις, να μη χρειαζόντουσαν τόσο αίμα για να αλλάξουν τη μοίρα της Ανθρωπότητας… Μακάρι ο κόσμος να γινόταν καλύτερος ομαλά, με αγάπη και κατανόηση.

    Δυστυχώς όμως, αιώνες τώρα, γίνεται το αντίθετο. Άλλοτε με ματωμένες εξεγέρσεις των λαών, άλλοτε με πολέμους κι άλλοτε με συστηματικά ανώμαλους, οργανωμένους, τρόπους, από πολλαπλές μυστικές υπηρεσίες..

    Όπως ακριβώς γίνεται και στη χώρα μας, τα τελευταία χρόνια.

    Όπως και η χθεσινή σφαγή των αστυνομικών, σε συνάρτηση με τις αμέτρητες πράξεις βίας, από όλες τις πλευρές, που προηγήθηκαν…Μας βάζουν, αναγκαστικά, σε υποψίες. Και μας κάνουν να θυμώνουμε..

    Θυμώνουμε με αυτούς που δεν καταλαβαίνουν ότι όλοι αυτοί οι φόνοι, οι εξεγέρσεις, οι κλοπές και οι βανδαλισμοί, σε συνδυασμό με τις αστυνομικές βαρβαρότητες, δεν είναι τυχαία γεγονότα κάποιων ιδεολόγων κινηματιών ούτε πολιτική βούληση κάποιας κυβέρνησης. Μπορεί, σε ένα μικρό ποσοστό να είναι ένα ξέσπασμα ή μια λάθος πολιτική. Συμφωνούμε όμως και με το ΡΕΣΑΛΤΟ, ότι στην ουσία είναι μια καλά προσχεδιασμένη υπόθεση.

    Θυμώνουμε με τον κ.Χρυσοχοίδη που προσπαθεί να μας κάνει τον παντοδύναμο Υπουργό, ενώ ξέρει πολύ καλά ποιοί ουσιαστικά κυβερνούν τον τόπο μας και ποιοί, χρόνια τώρα, έχουν διαβρώσει, συστηματικά, τα πάντα και, ιδιαίτερα, όλες τις αρχές ασφαλείας. Ξέρει, σιωπά και γιαυτό κι επιβραβεύβεται..

    Θυμώνουμε και με τα περισσότερα, εξαρτημένα, ΜΜΕ που τον έχουν κάνει μύθο-σωτήρα μας. Από τότε που μας έπεισαν όλους ότι αυτός, μόνος του, «εξάρθρωσε» τη 17η Ν…Όπως και τα Ιταλικά ΜΜΕ, έπεισαν τον κόσμο ότι η Αστυνομία τους, «εξάρθρωσε» τις ερυθρές ταξιαρχίες, ενώ η ίδια η C.I.A., αργότερα μας αποκάλυψε ότι ακόμη και το διαμέρισμα που σκότωσαν τον Άλντο Μόρο, το είχε νοικιάσει ένας δικός της πράκτορας, βασικό στέλεχος των Ε.Τ…

    Και θυμώνουμε και με τον εαυτό μας που καταγγέλουμε όλα αυτά τα άγρια γεγονότα, χωρίς, ταυτόχρονα, να υποψιαζόμαστε τους ανθρωποφάγους στόχους αυτών που κινούν τα νήματα. Όχι μόνο για να δείξουν τη δύναμή τους, αλλά, προπάντων, για να μας τρομάξουν, να μας αποπροσανατολίσουν και να μας κάνουν να δεχτούμε αδιαμαρτύρητα την εφαρμογή όλων των σχεδίων τους, (με τη βοήθεια, φυσικά, μερικών, ανίκανων επαγγελματιών πολιτευτών μας..), για τη διάλυση της πατρίδας μας.

    Προβλέπω, με την «αρρωστημένη» φαντασία μου, ότι, πολύ σύντομα, θα « εξαρθρωθούν » όλες οι τρομοκρατικές ομάδες από τον κ.Χρυσοχοίδη, έστω και με ένα «τυχαίο» γεγονός, όπως με τη 17η Ν., θα διπλασιαστεί ο μύθος του, θα βραβευτεί, όπως και τότε και πάλι από τις Η.Π.Α. και θα είναι ο μελλοντικός Πρωθυπουργός της χώρας μας..!!

    Κακομοίρα Ελλάδα…

  54. archaeopteryx avatar
    archaeopteryx 28/10/2009 11:20:58

    κι αν ξαναγυρίσεις, θα θες να ξαναφύγεις.

    • Pikaia Gracilens avatar
      Pikaia Gracilens @ archaeopteryx 28/10/2009 11:26:41

      Υπάρχει μιά καλύτερη Ελλάδα, αλλά είναι εκτός συνόρων. Όπως τον παλαιό καιρό, που Έλληνας ήταν αυτός που είχε Ελληνική παιδεία όχι απλώς διαβατήριο ή μια ρατσιστική ληξιαρχική πράξη γεννήσεως.

      • Μποτίλια στο Πέλαγος avatar
        Μποτίλια στο Πέλαγος @ Pikaia Gracilens 28/10/2009 12:48:57

        Τα ίδια χάλια που επικρατούν μέσα, επικρατούν και έξω. Απαιτείται μετάνοια, συντονισμός και στράτευση για τον Ελληνισμό και την Ελλάδα σε όλους τους χώρους.
        Πετάξτε το βρωμογιλέκο. Και μέσα και έξω ζέχνει. Και μην επαίρεστε για την κατάντια σας.

      • Eastrader avatar
        Eastrader @ Pikaia Gracilens 28/10/2009 12:49:17

        Δεν μπορεις να φανταστεις ποσες λεπτες χορδες της ψυχης μου αγγιξες με το σχολιο σου.Ταξιδευω συχνα,πολλυ συχνα,και καθε φορα που γυριζω καθομαι στο parking του αεροδρομιου διπλα στο αμαξι μου καπνιζοντας η κυτταζοντας γυρω.Δεν μου κανει κεφι να μπω στο αμαξι και να φυγω.Αγαπω την πατριδα μου.Ειλικρινα την αγαπω πολλυ και δακρυζω γι'Αυτην.Δεν μπορω ομως να αντεξω αλλο καποια πραγματα.Δεν μπορω να καταλαβω γιατι οι ψυχες 6-7 νεων παιδιων ειναι απλα αντιδραση στη βια γιατι ετυχε να ειναι μπατσοι,και γιατι η σφαλιαρα στον καθε μαστουρη πλιατσικολογο ειναι φασιστικη,ναζιστικη,και οτιδηποτε αλλο ασκηση της εξουσιας απο την κυβερνηση?Τι να πω?Ισως και να ειμαι φασιστας και να μην το ξερω.Το λεει και ο Λαζοπουλος αλλωστε.Κατι θα ξερει.

  55. Skeptikos avatar
    Skeptikos 28/10/2009 11:23:06

    Στέλεχος του ΠΑΜΕ και κομματικό μέλος του ΚΚΕ, που έγινε διευθυντής στην φυλακή της Πάτρας, αρνήθηκε να βοηθήσει την αστυνομία στην προσπάθειά της να κτυπήσει το κύκλωμα των ναρκωτικών.
    Ποινική προκαταρκτική εξέταση διενεργείται στην Πάτρα, καθώς ύστερα από αδυναμία συνεργασίας του διευθυντή των φυλακών, Λ. Γιοχαλή, με τις αστυνομικές Αρχές, χάθηκε η ευκαιρία να εξιχνιαστεί υπόθεση μεταφοράς μεγάλης ποσότητας ναρκωτικών ουσιών.
    Σύμφωνα με σχετική εισαγγελική αναφορά, κρατούμενος είχε τη δυνατότητα να δώσει στις αστυνομικές Αρχές στοιχεία για διακίνηση 30 κιλών ηρωίνης που θα έφθανε στην Πάτρα.
    Ωστόσο, δεν δόθηκε η δυνατότητα επικοινωνίας του κρατουμένου με τις αστυνομικές Αρχές, καθώς ο διευθυντής της φυλακής δεν συναινούσε σε αυτό.
    Έπειτα από σχετική συνεννόηση του διοικητή του τμήματος Δίωξης Ναρκωτικών με τον αρμόδιο εισαγγελέα Εφετών, ζητήθηκε από τις εισαγγελικές Αρχές να διευκολυνθεί η επικοινωνία μεταξύ του κρατουμένου και της αστυνομίας, αλλά ο διευθυντής παρέμενε αμετάπειστος και αρνητικός.
    Αρχικά, σύμφωνα με πληροφορίες, ισχυρίστηκε ότι δεν αναγνωρίζει τον προϊστάμενο εισαγγελέα, αλλά μόνο την επόπτη εισαγγελέα της φυλακής.
    Ούτε όμως και στην επόπτη έδωσε την άδεια που απαιτείτο.
    Παρόλο που ο διευθυντής φάνηκε αρχικά πρόθυμος να συνεργαστεί, εφόσον ήταν παρών και εισαγγελέας, μόλις πήγαν στη φυλακή ο εισαγγελέας και ο αστυνομικός διοικητής, ο διευθυντής αρνήθηκε να τους συναντήσει και να συνδράμει τις διωκτικές Αρχές να επικοινωνήσουν τελικά με τον κρατούμενο.

  56. viewer avatar
    viewer 28/10/2009 11:26:06

    Στους ξυλοδαρμούς εργατών και στη σύλληψη συγραφέων έχει να επιδείξει καλές επιδόσεις ο Μιχάλης. Στην ατζέντα της Δημόσιας Τάξης είχε επενδύσει υπερβολικά το ΠΑΣΟΚ κι ενδεχομένως να οι μεγάλες προσδοκίες να του γυρίσουν μπουμερανγκ. Γενικά η νύχτα ήταν καυτή χτες, εκτός από την επίθεση στο τμήμα είχαμε επίσης
    Αιματηρό επεισόδιο αλλοδάπων στη Νέα Φιλαδέλφεια
    Ελαφρά τραυματισμένος από αιχμηρό αντικείμενο βρέθηκε ένας αστυνομικός στην περιοχή της Νέας Φιλαδέλφειας.

    Όλα ξεκίνησαν στις 02:35 τα ξημερώματα, όταν ο ειδικός φρουρός, ο οποίος βρισκόταν εκτός υπηρεσίας, επενέβη για να κατευνάσει τα πνεύματα, αφού μία ομάδα αλλοδαπών λογομαχούσαν έντονα σε κατάστημα επί της Λ. Δεκελείας 62.Κατά την επέμβασή του, τραυματίστηκε ελαφρά, ενώ από τη συμπλοκή ένας αλλοδαπός έχασε τη ζωή του, και ένας ακόμη ομοεθνής του τραυμαστίστηκε. Πλέον η Αστυνομία διεξάγει έρευνα για τον εντοπισμό των δραστών.
    Έκρηξη σε σύνδεσμο Ολυμπιακών οπαδών στο Παγκράτι

    Έκρηξη σημειώθηκε στις 04:05 τα ξημερώματα στην περιοχή του Παγκρατίου.

    Σύμφωνα με τις πρώτες πληροφορίες, πρόκειται για εκρηκτικό μηχανισμό που τοποθέτησαν άγνωστοι στην είσοδο των γραφείων του Συνδέσμου Φιλάθλων του Ολυμπιακού, τα οποία βρίσκονται στη συμβολή των οδών Πύρρου 3, και Υμηττού.

    Η έκρηξη προκάλεσε υλικές ζημιές σε δύο σταθμευμένα οχήματα, καθώς και στα γραφεία του Συνδέσμου Φιλάθλων του Ολυμπιακού.
    ZOUGLA
    Το αστυνομικό δελτίο συνεχίζει να είναι πολύ γεμάτο και επί Μιχάλη.

  57. ΝΑΟΥΣΑΙΟΣ avatar
    ΝΑΟΥΣΑΙΟΣ 28/10/2009 11:27:07

    Τόσο σκληροί Έλληνες επαναστάτες σε μία πανθομολογούμενη δημοκρατία δεν υπάρχουν.
    Επαγγελματίες όμως πράκτορες καθοδηγούμενοι από ξένα κέντρα που σκοπό έχουν να τρομοκρατούν κυβερνήσεις και λιγότερο τους πολίτες υπάρχουν και οι υψηλά ιστάμενοι πολιτικοί το γνωρίζουν.
    Υπενθυμίζουν συχνά πυκνά την παρουσία τους όταν πληροφορούνται την διάθεση της πολιτικής ηγεσίας να λοξοδρομήσει από τα συμφωνηθέντα.
    Οι Έλληνες τρομοκράτες τα μόνα όπλα που χρησιμοποιούν είναι κροτίδες και γκαζάκια σε σημεία που μόνο από απροσεξία δημιουργούν ανθρώπινα προβλήματα.

    • ψυχραιμια avatar
      ψυχραιμια @ ΝΑΟΥΣΑΙΟΣ 28/10/2009 11:39:43

      Τα περι πρακτορων τα λεγαμε κατα κορον επι τρεις δεκαετιες με τη δραση της 17Ν και οταν συνεληφθησαν αρχισαν τα παραμυθια για κοινου ποινικου δικαιου και τα παρομοια.
      Στην Ελλαδα υπαρχει τρομοκρατια της ακρας σριστερας και αυτο ειναι τοσο φυσιολογικο οσο το να υπαρχει ισλαμικη τρομοκρατια στο Πακισταν.
      Οσο η ΝΔ και το ΠΑΣΟΚ κανουν οτι δεν το καταλαβαινουν θα συνεχιζεται.

  58. Μποτίλια στο Πέλαγος avatar
    Μποτίλια στο Πέλαγος 28/10/2009 12:10:31

    Σαν αποφασισμένος αντιεξουσιαστής δηλώνω ότι μετά από τέτοιες άνανδρες και αντιλαϊκές ενέργειες η αστυνομικές δυνάμεις αξίζουν την συμπάθεια και την συμπαράσταση μας και δηλώνω πρόθυμος να βοηθήσω όπου μπορώ το Υπουργείο Δημοσίας Τάξεως στην πάταξη της τρομοκρατίας.
    Σήμερα φαίνεται πόσο λάθος υπήρξε ο προπηλακισμός των γερόντων πρόσφατα στην συγκέντρωση του ΣΥΡΙΖΑ από τους κουκουλοφόρους της αστυνομίας και πόσο ανάστροφα αυτές οι ενέργειες λειτούργησαν στο δύσκολο έργο που αυτή επωμίζεται. Θα πρέπει όλοι, όσοι φέρουν ευθύνη για την διατήρηση και αποκατάσταση της δημόσιας τάξης, να κατανοήσουν ότι έχουν να αντιμετωπίσουν πραγματικούς εχθρούς, άψογα και ύπουλα οργανωμένους και ότι δεν είναι εχθρός τους ο πολίτης, ακόμη και όταν αυτός διαμαρτύρεται ειρηνικά με τον πλέον έντονο τρόπο.
    Οι συνέπειες τέτοιων τακτικών τύπου ζαρτινιέρας και η συγκάλυψη της σε όλα τα κρατικά επίπεδα έχουν δυστυχώς κάκιστες συνέπειες, που καταγράφονται ζοφερά και στα εδώ σχόλια. Σχεδόν παντελής έλλειψη έκφραση συμπαράστασης απέναντι σε μια νέα κοπέλα και τα υπόλοιπα θύματα, που τρυπήθηκαν από τις ξενόδουλες, αντιλαϊκές σφαίρες, για την εναπόκτηση του ξεροκόμματου της επιβίωσης.
    Δεν νομίζω ότι στο συγκεκριμένο θέμα επιδέχεται κριτική ο κ. Χρυσοχοΐδης, όποιες και εάν είναι οι ανεπάρκειες και οι αδυναμίες του. Εκφράζω την αλληλεγγύη μου απέναντί του, έστω και εάν γνωρίζω ότι η τρομοκρατία χαίρει άνωθεν προστασίας. Γνωρίζω ότι την τελική ευθύνη γι αυτό δεν φέρει ο κ. Χρυσοχοΐδης, ως υπάλληλος-διεκπεραιωτής ενός διάτρητου και διαβρωμένου συστήματος.
    Δεν υπάρχει αμφιβολία ότι αυτή η απόπειρα αποτελεί μια νέα ποιότητα, πλήρους απαξίωσης της αστυνομίας, αλλά και της έννοιας της αστυνόμευσης. Ένα ολόκληρο αστυνομικό κατάστημα τέθηκε εκτός μάχης από δυο δολοφόνους, ενώ υπάρχει από πίσω ολόκληρος ύπουλα στημένος στρατός. Μεγάλος χαμένος είναι ο πολίτης, ο οποίος δικαιούται να προστατεύεται η ζωή του από το κράτος. Ιδιαίτερα όσοι δηλώνουν με ειλικρίνεια πατριώτες, που έχουν απειληθεί συλλογικά από τα αποβράσματα της σέχτας. Αλλά και όλοι οι μικροαστοί (δηλαδή τα δύο τρίτα του πληθυσμού) βρίσκονται στο στόχαστρο της ξενόδουλης τρομοκρατίας.
    Εκφράζω την συμπαράσταση μου στα θύματα της ξενόδουλης δολοφονικής απόπειρας και υπόσχομαι να καταβάλω όλες τις απαραίτητες προσπάθειες, ανεξαρτήτως κόστους, για να τιμωρηθούν αδυσώπητα οι εκτελεστές, αλλά κυρίως οι εγκέφαλοι.

    • sinn avatar
      sinn @ Μποτίλια στο Πέλαγος 28/10/2009 13:15:20

      "ξενόδουλες, αντιλαϊκές σφαίρες"

      Τρυπήθηκαν από σφαίρες. Δεν υπάρχουν εθνικά υπερήφανες, λαϊκές σφαίρες.

      "για την εναπόκτηση του ξεροκόμματου της επιβίωσης"

      Πρώτα είμαστε άνθρωποι. Την συμπαράστασή μας μας αξίζουν εξ ίσου ο τραυματισμένος μεροκαματιάρης και ο τραυματισμένος εφοπλιστής, διαφορετικά δεν είμαστε ανθρωποι και παίζουμε το παιχνίδι της τρομοκρατίας. Για την τρομοκρατία η ανθρώπινη ζωή ειναι αναλώσιμη και συμβολική: o σκόπος δικαιώνει τα μέσα. Δεν υπάρχει μεγαλύτερη αξία από την ανθρώπινη ζωή.

      • Μποτίλια στο Πέλαγος avatar
        Μποτίλια στο Πέλαγος @ sinn 28/10/2009 13:55:30

        Κάθε δολοφονική απόπειρα σφραγίζεται από τον σκοπό που προσβλέπει. Άρα έχει άμεσα συγκεκριμένη ηθική χροιά. Γι αυτό γίνεται λόγος για ηθικούς αυτουργούς. Πέραν αυτού δεν πιστεύω ότι υπάρχουν δολοφονίες που μπορεί να μην είναι καταδικαστέες.
        Από ότι διάβασα, σήμερα δεν δολοφονήθηκε κάποιος εφοπλιστής. Εάν θέλεις να κάνεις ευχέλαιο υπέρ των κατά καιρούς θυμάτων της τρομοκρατίας δεν είμαι ιερέας, αλλά δεν έχω και κάτι εναντίον (η σημερινή περίσταση όμως δεν νομίζω ότι ενδείκνυται γι αυτό).
        Φυσικά και δεν υπάρχει μεγαλύτερη αξία από την ανθρώπινη ζωή, φυσικά και είναι καταδικαστέα κάθε τρομοκρατική ενέργεια. Το θέμα όμως είναι ποιος την σχεδιάζει και για ποιο στόχο, ποιος την εκτελεί και ποιος την καλύπτει.
        Σε αυτή τη βάση θύματα της τρομοκρατίας δεν είναι μόνο αυτοί που δέχονται τις σφαίρες, ΑΛΛΑ ΟΛΟΚΛΗΡΗ Η ΚΟΙΝΩΝΙΑ.

        • sinn avatar
          sinn @ Μποτίλια στο Πέλαγος 28/10/2009 14:19:02

          Γράφεις οτι "κάθε δολοφονική απόπειρα σφραγίζεται από συγκεκριμένη ηθική χροιά". Εσύ στην απόπειρα δολοφονία βλέπεις το μεροκαματιάρη άνθρωπο, ο τρομοκράτης βλέπει τον αστυνομικό-ανθρωπο. Κάποιοι βλέπουν μονάχα τον άνθρωπο και επιμένουν πως όταν αρχίζουμε να καταδικάζουμε τη βία προτάσσοντας την ταξική ή την επαγελματική ιδιότητα του θύματος παίζουμε στο γήπεδο της τρομοκρατιας: υποχώρει η αξία της ανθρώπινη ζώης. Στην προσπάθεια μας να επισημανουμε την ασυνέπεια των τρομοκρατών ( σκοτώνουν μεροκαματιάρηδες οι υποτιθέμενοι προστάτες των φτωχων) ζυγιζουμε την ανθρωπινη ζωη: οι τρομοκράατες απαντουν στερεότυπα οτι σκοτώνουν συμβολα (αστυνομια, κεφάλαιο κ.ο.κ) με ανθρωπινη μορφη. Στη ρίζα της τρομοκρατίας βρίσκεται η απαξίωση της ζωης - κάθε προσέγγιση που το αγνοεί ή το θεωρεί ησσονος σημασίας είναι για μένα μια νίκη της τρομοκρατίας.

        • Μποτίλια στο Πέλαγος avatar
          Μποτίλια στο Πέλαγος @ Μποτίλια στο Πέλαγος 28/10/2009 14:31:14

          Όχι φίλε, αντίθετα η δική σου επιχειρηματολογία διευκολύνει την σέχτα. Στην ουσία έχεις δίκιο. Όμως εδώ πρέπει να γίνει αντιληπτό, ότι η σέχτα χτυπάει τον λαό στο ψαχνό. Δεν μπορείς να καταλάβεις ότι στην φάση που οι μυστικές υπηρεσίες πάνε να κάνουν την κατάσταση Βαγδάτη, επιζητάνε νομιμοποίηση;
          Την γενική αρχή που προβάλεις, αποδέχθηκα ήδη. Πρέπει όμως να κατανοήσουμε, ότι οι σφαίρες είναι η συνέχεια της προπαγάνδας με άλλα μέσα.
          Στο επαναλαμβάνω: Εχθές χτυπήθηκε συγκεκριμένα λαός - καταπιεζόμενος - και όχι ο Αγά Χαν.

        • sinn avatar
          sinn @ Μποτίλια στο Πέλαγος 28/10/2009 14:46:22

          Η διαφωνία μας καταγράφηκε. Η κριτική που αφορα ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΑ στα κίνητρα των τρομοκράτων έχει σαν αποτέλεσμα την σχετικοποίηση της ανθρώπινης ζωής, την βασική επιδίωξη των τρομοκρατών. Οταν όλοι συζητάμε ποιοι στελεχώνουν τη σέχτα ή γιατι η σεχτα χτυπήσε τους μεροκαματιάρηδες και όχι τον Χ,Ψ διαφθαρμένο πολιτικό ή επιχειρηματια αποδεχόμαστε -έστω υπορρητα- την ρητορική των τρομοκρατών: ειναι σαν να λέμε οτι δολοφονίες που μπορεί να τύχουν ευρύτερης λαϊκης αποδοχής ειναι δίκαιες ή λιγοτερο καταδικαστεές απο άλλες. Δηλ. αποδεχομάστε το πιστεύω κάθε τρομοκράτη: oτι υπάρχουν ηθικές δολοφονίες (αλλιώς "εκτελέσεις").

    • donaE avatar
      donaE @ Μποτίλια στο Πέλαγος 28/10/2009 13:34:00

      Καταλαβαινεις οτι ο υπουργος δεν αρκει να φωναζει αριστερα και δεξια πλεον.Πρεπει να βρει ενα σημειο.Αν πρεπει δηλαδη...

      • Μποτίλια στο Πέλαγος avatar
        Μποτίλια στο Πέλαγος @ donaE 28/10/2009 14:22:33

        Οι δηλώσεις και οι διακηρύξεις του κ. Υπουργού είναι πολύ ορθές. Μακάρι να τις έκανε πράξη. Το πρόβλημα είναι ότι υπάρχει κατάφωρη διάσταση λόγων και πρακτικής.

  59. yiannis00 avatar
    yiannis00 28/10/2009 13:06:50

    Μποτιλια et al: με βρισκετε συμφωνο

    Οσον αφορα τον κοινωνικο φασισμο που, για να δανειστω μια εκφραση του φιλτατου sakiiis, ειναι η 'καραμελα' του κα8ε....ασυμβιβαστου πολιτη, η πηγη ολων των δεινων, ο Δουρειος Ιππος της Λεσχης Bildenberg, των μασονων και του Harry Potter...

    Το αυτο ισχυει και στις Σκανδιναβικες χωρες; 8ελεις καμαρι μου να συζητησουμε για το επιπεδο διαφανειας της πολιτικης, το κοινωνικο κρατος, την παιδεια και το επιχειρειν εκει; μηπως 8α η8ελες να σε ενημερωσω, στην περιπτωση που το πιπιλισμα της 'καραμελας' δεν σου αφησε και πολυ ελευ8ερο χρονο, την αποτελεσματικοτητα της εκει αστυνομιας και των μηχανισμων αποτροπης; ...δεν ειναι οξυμορο....ἠ διαφορα ειναι οτι εκει λειπει ο ψευτο τσαμπουκας, η κακως εννοουμενη αμφισβητηση των παντων και βεβαια η παντελης ελλειψη σεβασμου στην περιουσια και ελευθερια του διπλανου μας

    Τελος, οσν αφορα τις καμερες, σου αφιερωνω με πολυ αγαπη το κατωθι video (φρεσκο φρεσκο)

    http://www.youtube.com/watch?v=hl9ID8tq6bQ

    ειναι απ την αγαπημενη σου πολη με τις 63 τρισεκατομμυρια καμερες....2.40 χρειαστηκε για να επεμβει η εκει αστυνομια και να προστατευσει εναν α8ωωο πολιτη....εδω βεβαια ειναι παραβιαση των προσωπικων σου δεδομενων

    • Μποτίλια στο Πέλαγος avatar
      Μποτίλια στο Πέλαγος @ yiannis00 28/10/2009 13:30:44

      Αγαπητέ φίλε δεν πιπιλάω καραμέλες, αλλά ζω εδώ εδώ και 35 χρόνια στην κεντρική Ευρώπη, που φέρνω συχνά γύρα και ξέρω πολύ καλά τα πάντα για το ίδιο χάλι που επικρατεί εδώ πέρα - αφού έχω δηλώσει ότι συνεργάζομαι με την Γερμανική Εισαγγελία - που ο κάθε ευροληγούρης βλαχοδήμαρχος βαυκαλίζεται να πληροφορείται από βίντεα.
      Κόψε τα καμάρια και λάβε υπ' όψει σου ότι η αντιτρομοκρατική γνωρίζει τους τρομοκράτες, όταν τους ξέρουν ανθρωπάκια όπως εγώ. Δεν είναι θέμα κάμερας και το λουρί της μάνας.
      ΤΟΥΣ ΓΝΩΡΙΖΟΥΝ.
      Και η αρτηριοσκλήρωση είναι αντιαισθητική έστω και όταν πλασάρεται σικ. Έβαλε και ο Δροσογιάννης κάμερες στους θαλάμους στους στρατώνες για να δει πως αυνανίζονται οι φαντάροι.
      Και φρόντισε να μην βρεθείς ανάμεσα, όταν ξεκινήσει το ξεκαθάρισμα των μιασμάτων.

  60. anonyma avatar
    anonyma 28/10/2009 13:16:54

    Άκουσα καλά;
    Είπε ο Χρυσοχοίδης στη συνέντευξη λίγο πριν ότι:
    "... σε καμία περίπτωση δεν θα μετατρέψουμε τα αστυνομικά τμήματα από κέντρα εξυπηρέτησης πολιτών σε φρούρια";

    Επικοινωνεί με τον εγκέφαλό του;
    Οι ανώνυμοι αστυνομικοί και η κοπέλα που χαροπαλεύει δεν δικαιούνται προστασίας μέσα στο ίδιο τους το "σπίτι"; Θα ισχύσει αυτό και για τα ψευδεπώνυμα παράσιτα της κοινωνίας;

    • vaax avatar
      vaax @ anonyma 28/10/2009 13:59:16

      Αυτο ειναι μυνημα οτι δεν φοβομαστε και δεν θα μας παιξετε πρεσινγκ στο σπιτι μας. θα παιξουμε μπαλα εξω.... στους δρομους!!!

  61. yiannis00 avatar
    yiannis00 28/10/2009 18:50:58

    @ Μποτιλια: ξεκαθαρισμα; ποιο ξεκα8αρισμα; νομιζω οτι υπερεκτιμας τις δυνατοτητες του ντοπιου υποκαταστηματος - ουτε εκπτωση απο μοδιστρα δεν ειναι ικανοι να παρουν

    Χομπιστες Αλβανοι μαζι με τα κατσαρομαλικα, εγκεφαλικα, φιλαρακια τους απο την πρωην ΕΣΣΔ εχουν αλλωσει τα καρτελ της χαρας στο μακρινο Αμερικα. Το Ιταλικο κατεστημενο εχει περιοριστει σε al dente καταστασεις και οι παλιοι γνωριμοι στο Κοσοβο και αλλου, ξεπλενουν τις μπουγαδες τους, με αποζημιωση παρακαλω, απο την Ελβετικη Δικαιοσυνη

    Οπως και με το πολιτικο προσωπικο εχουμε και την τρομοκρρατια που μας αξιζει - τεως τσιλιαδορους με Αυστριακη προφορα και εφεση στην κλασσικη μουσικη που συνω8ουνται μαζι με αμουστακα αγορια στο Χ factor της ενχωριας ροκ σκηνης. Γαμπροι του Ιταλικου Νοτου ερχονται για Erasmus στον Βαλκανικο σουρεαλισμο. Με τοσους καλυκες αλλωστε, γραβιερα απ την Boeing αγοραζανε οχι τοιχο απο οπλισμενο σκυροδεμα

    Μια χουφτα φοβισμενα αγορια μαζι με τους απελπιστικα, διανοητικα, αναπηρους προστατες των νομιζουν οτι 8α φοβησουν την Ελληνικη κοινωνια. Το shoot em up τελειωσε. Insert more coin(s)

    • Μποτίλια στο Πέλαγος avatar
      Μποτίλια στο Πέλαγος @ yiannis00 28/10/2009 19:39:13

      Δυστυχώς όπως διαπιστώνεις η κατάσταση δεν είναι καθόλου καλή. Έστω και εάν η διάλυση του Ελλαδικού κράτους και της κοινωνίας αποτελεί πρωτοποριακό φαινόμενο στην Ευρώπη, αντίστοιχες καταστάσεις αντιμετωπίζουν όλοι. Το εμπόριο ναρκωτικών και η εγκληματικότητα διογκώνονται τα τελευταία χρόνια σε όλη την Ευρώπη, παρά τα όσα κάποιοι σχολιαστές επικαλούνται.
      Το φαινόμενο σχετίζεται κατά την άποψή μου με την παγκοσμιοποίηση. Κάποιοι δημιουργούν τεχνητή ζήτηση για σωτήρα που θα βάλει ως δια μαγείας τάξη, εφόσον τα ίδια κυκλώματα ελέγχουν την εγκληματικότητα. Αυτό που ονομάζεται νέα τάξη.
      Οπωσδήποτε η αστυνομία έχει διαλυθεί. Καλλιεργήθηκαν νοοτροπίες κομματισμού, αναξιοκρατίας, αδιαφορίας και ανοχής απέναντι στο έγκλημα. Κάποιοι ταυτόχρονα αντί να ζητούν αποκατάσταση της αποτελεσματικότητας καλλιεργούν μια φασίζουσα νοοτροπία για να αποξενωθούν οι δυνάμεις της τάξεως από την κοινωνία, συμπληρώνοντας την διαλυτική διαδικασία.
      Δεν μπορεί όμως όλοι οι αστυνομικοί να είναι ωχαδερφιστές ή πωρωμένοι. Παρ' όλη την σκόπιμη προπαγάνδα, αυτό δεν ανταποκρίνεται στην ψυχή του Έλληνα. Πασχίζουν να μας πείσουν γι αυτό, αλλά κάποιοι επιμένουμε. Άνθρωποι με φιλότιμο υπάρχουν παντού. Και στην αστυνομία. Η πλειοψηφία των μελών της είναι απλοί άνθρωποι του λαού, που πασχίζουν για την επιβίωση. Σε αυτούς απευθύνομαι, ώστε λαός και αστυνομία ενωμένοι να βάλουμε τέλος στην τρομοκρατία.
      Ταυτόχρονα με την απαραίτητη κριτική, οφείλουμε να υπερασπιστούμε τον ρόλο και την πραγματική αποστολή της. Προσωπικά δεν με ενδιαφέρει ο κομματισμός, αλλά η κοινωνία. Δεν αποσκοπώ σε πολιτικά οφέλη. Η αστυνομία πρέπει να αισθανθεί τον πολίτη δίπλα της. Ως αρωγό και συνεργάτη προς όφελος του κοινωνικού καλού. Όσο μια κοινωνία και εάν χρειάζεται υγιείς μηχανισμούς, πριν από όλα χρειάζεται ενεργούς πολίτες. Καλώ λοιπόν πριν από όλους τους ειλικρινείς και ανυποχώρητους αντιεξουσιαστές να μπουν επικεφαλείς στο κίνημα προάσπισης της αστυνομίας από την επίθεση που δέχεται από την ξενοκίνητη τρομοκρατία.

  62. nikolas avatar
    nikolas 29/10/2009 15:13:55

    Οι προθέσεις του Υπουργού Προστασίας του Πολίτη αλλά και των προκατόχων του είναι καλές και προς την σωστή κατεύθυνση-κανεις νομίζω δεν αμφισβητεί κάτι τέτοιο-. Όμως στα λάθη των προκάτοχων του έρχονται να προστεθούν και τα δικά του. Τα λάθη λοιπόν του νυν είναι τα πολλά λόγια(οι φανφάρες επί της ουσίας) που ξεστομίζει θέλοντας να προκαλέσει εντύπωση και να περάσει τον μύθο του άξιου του άτεγκτου του δουλευταρά στελέχους της κυβέρνησης ενώ στην πραγματικότητα δεν έχει κάνει καμιά υποδομή για να κάνει πράξη τις προθέσεις του. Το δεύτερο είναι οι επιχειρήσεις εντυπωσιασμού (βλέπε Εξάρχεια) για να εμπνεύσει και καλά κλίμα ασφάλειας στους πολίτες που καταλήγουν σε καταπάτηση δικαιωμάτων του πολίτη. Τρίτον τα λάθος μηνύματα που δίνει στους τρομοκράτες ξηλώνοντας τον αρχηγό της αστυνομίας κάτω από την πίεση για αυταρχικότητα της αστυνομίας κάτι που αυτοί σίγουρα εκλαμβάνουν ως νίκη. Πέφτει λοιπόν σε μια αντίφαση και έχει μια διγλωσσία του στυλ ‘’Η αστυνομία είναι άχρηστη, διαλυμένη, ανεκπαίδευτη γιατί έτσι την κατάντησαν οι προκάτοχοι αλλά εγώ σύντομα θα τους πιάσω με αυτή την διαλυμένη αστυνομία γιατί εγώ είμαι μάγκας και καραμπουζουκλής ’’.
    Εμ δεν τους πιάνεις με λόγια κ. Χρυσοχοίδη αλλά με έργα και υποδομές που πρέπει να φτιάξεις πριν να αρχίσεις τις συνεντεύξεις τύπου και τις δηλώσεις συγνώμης.

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.