22/07/2009 17:32
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

«Πράσινα» τέλη και απόσυρση Ι.Χ. ανακοίνωσε η κυβέρνηση



Μέτρα για τη μείωση των ρύπων συζήτησε η Κυβερνητική Επιτροπή, η οποία συνεδρίασε υπό την προεδρία του πρωθυπουργού Κ. Καραμανλή, στο Μέγαρο Μαξίμου.

Ο υπουργός ΠΕΧΩΔΕ, Γιώργος Σουφλιάς, ανέφερε ότι θα επιβληθούν περιβαλλοντικά τέλη για τα αυτοκίνητα, τέλη τα οποία θα καθορίζονται ανάλογα με την περιβαλλοντική επιβάρυνση του κινητήρα. Τα καθαρά ΙΧ θα έχουν μείωση τελών, είπε, ενώ τα πιο ρυπογόνα θα αυξηθούν από 50-150 ευρώ. Το 2010 θα ισχύσουν τα νέα τέλη και αυτό σημαίνει ότι οι πολίτες θα τα πληρώσουν το Νοέμβριο και το Δεκέμβριο.

Επίσης, ο κ. Σουφλιάς ανακοίνωσε πρόγραμμα απόσυρσης παλαιών αυτοκινήτων, με κίνητρα που θα θεσπιστούν, αλλά και επιπλέον κίνητρα για την αγορά καινούργιων ΙΧ, με άδεια κυκλοφορίας μετά το 2005.

Δεν θέλουμε να επιβαρύνουμε τον προϋπολογισμό, είπε χαρακτηριστικά ο κ. Σουφλιάς και η χρηματοδότηση προγράμματος θα γίνει από την αύξηση των τελών κυκλοφορίας, αλλά και την αύξηση των εσόδων του κράτους, λόγω της αύξησης ζήτησης των ΙΧ. Το πρόγραμμα θα ισχύσει από το 2009 έως το 2012.

Από το Σεπτέμβριο του 2011 θα θεσπιστεί πράσινος δακτύλιος και τα αυτοκίνητα που έχουν χαμηλούς ρύπους από 140 γραμμάρια ανά χιλιόμετρο και κάτω, θα κυκλοφορούν συνεχώς.

Τα ΙΧ που κυκλοφόρησαν πριν το 1995 δεν θα επιτρέπεται να κυκλοφορούν εντός του δακτυλίου τις ώρες που ισχύει, ενώ για τα ενδιάμεσα οχήματα θα ισχύσει το μέτρο των μονών - ζυγών.

Ο κ. Σουφλιάς δεν απέκλεισε το ενδεχόμενο να διευρυνθούν τα όρια του δακτυλίου, αλλά απέκλεισε κατηγορηματικά προτάσεις για δημιουργία διοδίων και κυκλοφορία πετρελαιοκίνητων ΙΧ.

Στόχος είναι, το 2012 να μειωθούν οι ρύποι κατά 25-35% και το 2015 έως 60%.

ΣΧΟΛΙΑ

  1. ataktos avatar
    ataktos 22/07/2009 17:41:25

    Για να δούμε πάλι πόσοι ξύπνιοι θα την πατήσουν …

  2. Ξενητεμενος avatar
    Ξενητεμενος 22/07/2009 17:58:41

    Τι μπουρδες τσαμπουναει ο Σουφλιας οτι θελουν να περιορισουν τους ρυπους που εκπεμπονται απο τα αυτοκινητα. Εχοντας, φαινεται, ανειλημμενες υποχρεωσεις με καποια ανταλλαγματα που δεν γνωριζουμε, πιθανον γυρω απο τα εθνικα θεματα, θα φορτωσουν τα δισεγγονα και τα τρισεγγονα των εγγονων μας με νεα δανεια για να εξασφαλισουμε δουλεια στους εργατες των γαλλικων, ιταλικων, γερμανικων, σκανδιναβικων κλπ. αυτοκινητοβιομηχανιων. Ετσι δεν ειναι κυριε Σουφλια; Προσωπικα περιμενω να δω και τις αντιδρασεις των κομματων γυρω απο το θεμα αυτο, θα υποστηριζουν και αυτα την εργασια των ξενων εργατων, οπως κανουν για τους λαθρομεταναστες στην Ελλαδα, σε βαρος των Ελληνων εργαζομενων;

    • αλλενάκι avatar
      αλλενάκι @ Ξενητεμενος 22/07/2009 18:21:56

      οι οποίες autο-βιoμηχανίες στον καλύτερο πελάτη τους στον πιο κορόϊδο λαό εφρόντισαν να μην "παραχωρήσουν" ούτε μισή μονάδα παραγωγής, έστω για ανταλλακτικά, έχουν πάει παντού, Πολωνία, Ουγγαρία, Κίνα, Βραζιλία, Μεξικό, Πορτογαλία, Κορέα, Ινδονησία, Τσεχία, Αμερική, εδώ ποτέ

      επιδότηση των εισαγωγών και της εξάρτησης στο διηνεκές

      • occultist avatar
        occultist @ αλλενάκι 22/07/2009 20:40:27

        αλλενάκι

        Είχαμε συναρμολόγηση αυτοκινήτων ΟΠΕΛ στον Βόλο και το κλείσαμε!!! γιατί το κεφάλαιο 'επινε το αίμα του εργαζόμενου λαού. Είχαμε ελαστικά στην Β. Ελλάδα (την μισελέν νομίζω) που είχε παραγωγή μόνο εξη μήνες τον χρόνο, γιατί τους άλλους έξη απεργούσαν. Από τα σχόλια σου φαίνεσαι ενημερωμένος/η, αυτό πως σου διέφυγε;;;

      • αλλενάκι avatar
        αλλενάκι @ αλλενάκι 22/07/2009 22:20:48

        @occultist: από το 1960 μέχρι σήμερα είναι 50 χρόνια, είναι πολύ πιο βολικό να κάνεις πωλήσεις εκατοντάδων χιλιάδων αυτοκινήτων από γραφεία αποκλειστικής αντιπροσωπείας με μόνο 50 άτομα προσωπικό απότι να διευθύνεις παραγωγικό εργοστάσιο με 500 άτομα, στο πρόγραμμα ήταν και οι απεργίες στην Ελλάδα του 1985, ήταν κάπως άγρια τα πράγματα, τώρα αν μου μιλάς για λαστιχάδικα παραγωγής ελαστικών οι συνθήκες κάποτε ήταν πολύ βάρβαρες και αυτοί που δούλευαν μέσα έβγαιναν με κατάμαυρους πνεύμονες από τη μαύρη λαστιχόσκονη που εισπνεόταν από παντού. Στην ΓερμανοΓαλλία όμως με την τεράστια βιομηχανική παράδοση φυσικά τα συνδικάτα στην αυτοκινητοβιομηχανία συναποφασίζουν για τα πάντα, από την παραγωγή, την έρευνα, μέχρι τους μισθούς. Και γι' αυτό υπάρχει η απαραίτητη συναίνεση. Τώρα ποιοι είχαν συμφέρον να κλείσουν την παραγωγή της πιρέλι εδώ έχουν γραφτεί πολλά.

    • archaeopteryx avatar
      archaeopteryx @ Ξενητεμενος 22/07/2009 18:24:02

      τσαμπουνάει τις ίδιες μπούρδες με αυτές που λένε ότι θα βάλουμε εμείς ανεμογεννήτριες για να σώσουμε τον Πλανήτη. Πλανήτης είναι η Γερμανική βιομηχανία που τις φτιάχνει. Στην χώρα των ελληνόφωνων βεδουϊνων, έχουμε και τσάμπα βουνά και νησιά για πέταμα, και πολλά λεφτά να πληρώνουμε ακριβό πράσινο ρεύμα.

    • αλλενάκι avatar
      αλλενάκι @ Ξενητεμενος 22/07/2009 18:27:06

      οι οποίες στον καλύτερο πελάτη τον πιο κορόϊδο λαό φρόντισαν να μην παραχωρήσουν ποτέ ούτε μία μονάδα έστω κατασκευής ανταλλακτικών
      συνεχής επιδότηση των εισαγωγών και εξάρτηση στο διηνεκές

  3. αλλενάκι avatar
    αλλενάκι 22/07/2009 18:15:23

    οι οποίες ευρωπαϊκές αυτοκινητοβιομηχανίες στον καλύτερο πελάτη τους στον πιο κορόϊδο λαό έχουν φροντισει να μην "παραχωρήσουν" ούτε μία μονάδα παραγωγής έστω ανταλλακτικών, έχουν πάει παντού, στην Πολωνία, στην Τσεχία, στην Ουγγαρία, στη Βραζιλία, στο Μεξικό, στην Κίνα, στην Ινδονησία, εδώ ποτέ

  4. αλλενάκι avatar
    αλλενάκι 22/07/2009 18:37:54

    επιδoτηση τωv εισαγωγώv

  5. αλλενάκι avatar
    αλλενάκι 22/07/2009 18:46:46

    δεν ξέρω τι γίνεται με τα σχόλια, συγνώμη,

  6. Swell avatar
    Swell 22/07/2009 18:56:28

    Από τη μια εξυπνάδα στην άλλη ο βλάχος. Μετά την πράσινη πυρηνική ενέργεια, απαγορεύει την πετρελαιοκίνηση των Ι.Χ σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη. Ο βλάχος είναι ο πιο έξυπνος υπουργός ΠΕΧΩΔΕ σ' όλη την Ευρώπη. Ολοι οι συνάδελφοί του που την επιτρέπουν, είναι κατ' αυτόν μαλάκες. Αναρωτιέμαι αν όντας μαλάκες, αυτοί δεν έχουν χτίσει σπίτια με πολεοδομικές παραβάσεις.

  7. dtd avatar
    dtd 22/07/2009 19:21:20

    @αλλενάκι
    Συγνώμη, αλλά οι ξένες βιομηχανίες ήρθαν και φτιάξαν μονάδες συναρμολόγησης στην Ελλάδα (Nissan). Εμείς όμως, αντί να τις ενισχύσουμε βάζοντας όρο στις προμήθειες του δημοσίου την ελληνική προστιθέμενη αξία, όπως κάνουν όλες οι χώρες, βάλαμε το δημόσιο και την αστυνομία να αγοράσει τα Citroen του συζύγου της Μιλένας και κλείσαμε την μονάδα ... Γιατί να ξαναέρθουν;; Αυτά για να μην ξεχνιόμαστε.
    Τώρα για την την επιδότηση των καθαρών αυτοκινήτων.
    Όποιος διαμαρτύρεται να με ενημερώσει παρακαλώ εάν η χώρα ζημιώνεται όταν αντικαθίσταται ένα ΙΧ π.χ. 1300 κυβικών του 1980 που καίει 12-15 λίτρα (εισαγόμενου καυσίμου) /100χλμ με ΙΧ ένα του 2008 που καίει 5 λίτρα.
    και δεν αναφέρομαι στο εάν ζημιώνονται οι ατυχείς που βρισκόμαστε πίσω του όταν μαρσάρει και έχουμε τα παράθυρα ανοιχτά.

    • αλλενάκι avatar
      αλλενάκι @ dtd 22/07/2009 19:39:31

      αυτή ήταν μια εξαίρεση έχεις δίκιο, τόσες άλλες όμως, τόσα συμπληρωματικά προϊόντα γύρω από το αυτοκίνητο; ένας κούκος δεν φέρνει την άνοιξη

    • Ανώνυμος avatar
      Ανώνυμος @ dtd 23/07/2009 01:40:03

      Το εργοστάσιο της NISSAN έκλεισε πολύ πριν πάρουμε τα τουτού της Μιλένας. Κάπου τη δεκαετία του 80 έκλεισε αυτό. Για ποιους λόγους δεν ξέρω.

  8. Ο Ιθαγενής avatar
    Ο Ιθαγενής 22/07/2009 19:49:44

    Φαντάζομαι ότι οι βιομηχανίες και η ΔΕΗ, δεν μολύνουν καθόλου...
    Ούτε έχει ακούσει για τα πετρελαιοκίνητα.....
    Ούτε για την πυρηνική ενέργεια...
    Ούτε για τις 4 νέες πόλεις στη Μ Βρετανία...
    Ούτε θα ήταν προτιμότερο η τηλεματική, η οργάνωση των ΜΜΜ, οι ποδηλατοδρόμοι, κλπ
    Να υποθέσω βέβαια ότι τα τέλη θα διατηρηθούν έως να ολοκληρωθεί η απόσυρση ή θα έχουν μόνιμο χαρακτήρα;
    ή δεν υπάρχει πιθανότητα στο μυαλό του κ Υπουργού ένα αυτοκίνητο του 2004 να εκπέμπει λιγότερους ρύπους από ένα του 2005;
    Αλλά εδώ είναι Ελλάδα, άντε βρε καλά έσοδα....

  9. Μιχάλης avatar
    Μιχάλης 22/07/2009 19:58:17

    Το μέτρο είναι καθαρά εισπρακτικό. Ξέρουν ότι πολλοί από εμάς δεν έχουμε την οικονομική δυνατότητα να αλλάξουμε το παλιό μας αυτοκίνητο, άρα θα μας φορολογούν με περισσότερα τέλη κυκλοφορίας και όσοι μπορούν να το αλλάξουν θα προσφέρουν οικονομικά με τα τέλη ταξινόμησης κ.τ.λ που επιβάλλει το κράτος για κάθε αγορά νέου αυτοκινήτου. Τελικά πάλι οι πιο φτωχοί θα πληρώσουν "τη νύφη". Όσον αφορά δε την μείωση των ρύπων είδαμε και παλιότερα που γίνανε αποσύρσεις και αντικαταστάσεις με αυτοκίνητα νέας τεχνολογίας, αυτά που σήμερα είναι πια παλιάς τεχνολογίας, πόσο μειώθηκαν οι ρύποι στην Αθήνα και σε άλλες μεγάλες πόλεις. Αν δεν παρθούν μέτρα για καλύτερη οικολογική δημόσια συγκοινωνία και αντικίνητρα για να χρησιμοποιείται το Ι.Χ μέσα στις πόλεις , για το περιβάλλον δεν πρόκειται να γίνει τίποτε. Αν δεν μειωθούν τα Ι.Χ. κύριε Σουφλιά και αντιθέτως αυξηθούν, πάλι τα ίδια θα έχουμε από ρύπους συν περισσότερα μποτιλιαρίσματα κ.τ.λ. Οι μόνες κερδισμένες σε τελική ανάλυση θα είναι οι μεγάλες Βιομηχανίες του Εξωτερικού.

  10. dtd avatar
    dtd 22/07/2009 20:38:50

    πολύ σωστό το μέτρο και άργησε..
    Συμφωνώ απόλυτα με την αρχή: "ο ρυπαίνων πληρώνει" (εφ' όσον δεν μπορείς να τον σταματήσεις να ρυπαίνει).
    Σε σοβαρές χώρες και τα διόδια των φορτηγών καθορίζονται ανάλογα με τους ρύπους των οχημάτων, ενώ πέραν από καποιους ρύπους (κατασκευή προ του 1992 / Euro 0) απαγορεύεται η κυκλοφορία τους στους δρόμους και τα φορτώνουν στο τρένο. (Φαντάζομαι ότι και αυτοί το κάνουν γι να ενισχύσουν τις μεγάλες βιομηχανίες...)
    @Μιχάλη: λες δηλαδή ότι επειδή δεν έχω λεφτά να πάρω νέο αυτοκίνητο δικαιούμαι να ρυπαίνω. Επίσης δεν έχω λεφτά και για ΚΤΕΟ να φτιάξω το σαράβαλό μου, άρα και εκεί πάλι οι φτωχοί την πληρώνουν, Συγνώμη, αλλά αυτός είναι ο πυρήνας της σκέψης του νεοελληνικού λαϊκισμού σε κάθε επίπεδο που μας έχει φτάσει εδώ: "εγώ είμαι φτωχός δεν έχω λεφτά να πάρω οικοδομικές άδειες, ας χτίσω αυθαίρετο... και πολλά άλλα
    @ιθαγενή:
    το 2005 είναι πανευρωπαϊκό σημείο ορόσημο για τους ρύπους των οχημάτων. Ξεκίνησε η φάση EURO 4 με πολύ χαμηλά όρια ρύπων για τα καινούργια αυτοκίνητα και ισχύει μέχρι σήμερα. Γι αυτό ένα μοντέλο του 2005 υποχρεωτικά εκπέμπει λιγότερα καυσαέρια από ένα του 2004.
    Το ότι το κράτος μας δεν έχει κάνει πολλά που όφειλε, σημαίνει ότι το μέτρο είναι λάθος;;; Αυτό είναι λογικό συμπέρασμα;;

    • Ο Ιθαγενής avatar
      Ο Ιθαγενής @ dtd 23/07/2009 01:13:33

      Συγνώμη, αλλά νομίζω ότι ξέρω να διαβάζω, δεν μιλά για μοντέλα κατασκευής του 2005, αλλά για κυκλοφορία το 2005.
      Στο Ελλαδιστάν δεν κοιτάμε την ημερομηνία παραγωγής, αλλά τα έσοδα....

      ΥΓ

      τώρα αν λογική είναι ο κ Σουφλιάς να ασκεί "περιβαλλοντολογική" πολιτική, ας ρωτήσουμε για παράδειγμα τον κ Δήμα...
      Ο Υπουργός Δημοσίων Έργων, που έχουν περιβαλλοντολογικές μελέτες και σχεδιασμό φιλικό για το περιβάλλον, (πχ πάρκο Ελληνικού ή χωροθέτηση ΧΥΤΑ ή τακτοποίηση αυθαιρέτων, ή το χωροταξικό νομοσχέδιο, να ασχολείται με το περιβάλλον)

    • Αλεκος avatar
      Αλεκος @ dtd 23/07/2009 11:51:59

      Ακου φιλε μου πως εχει....καταρχην κανουνε το εξης,παραδηγμα πληρωνουμε 200€ για 1600κεκ σημερα,ο Βλαχος βαζει + 50 εως 150€ σε αυτα,αυτο ισοδηναμει με καθαρο κλεψημο,για παραδηγμα στην Γερμανια υπαρχει και εκει καινουργιο σηστημα,και εχει ως εξης απλο τροπο,το κοστος ειναι 2€ ανα γραμμαριο CO2 δηλ.βασει κατασκευαστη υπαρχουν και οι συγκεκριμενοι ρυποι,και τελος τι μας τσαμπουναει το κουφαλογο.
      Απλα τα πραγματα φιλοι μου ,και φυσηκα μπορουνε να κανουνε τι ζωη πιο ωραια αλλα δυστηχως,την κυβερνηση που ψηφησαμε μας κοροιδεψε κυριολεκτηκα και μας κοροιδευει συνεχως,κρημα κ,καραμανλη,εχετε καταντησει την Ελλαδα να βρησκετε 50 χρονια πεισω,και αυτο για να εχετε να τρωτε περισσοτερα.
      Θα τα πουμε στις επομενες εκλογες δεν αργουνε!!!!!!

  11. ANONYMOUS avatar
    ANONYMOUS 22/07/2009 20:47:50

    ΤΙ ΟΥΔΕΤΕΡΑ ΚΑΙ ΩΡΑΙΑ ΜΑΣ ΤΑ ΛΕΤΕ. ΣΑ ΝΑ ΑΚΟΥΩ ΤΗ ΝΕΤ.
    ΑΣ ΒΑΛΟΥΜΕ ΛΟΙΠΟΝ ΠΡΩΤΑ ΤΟ ΘΕΜΑ ΣΤΙΣ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΕΣ ΤΟΥ ΔΙΑΣΤΑΣΕΙΣ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΣΧΟΛΙΑΖΟΥΜΕ.
    Πληρώνουν οι πολλοί...αποσύρουν οι λίγοι
    Χαράτσι έως 150 ευρώ από τα νέα τέλη κυκλοφορίας
    Την επιβολή περιβαλλοντικών τελών στα ΙΧ -τα οποία φέρνουν επιβαρύνσεις έως 150 ευρώ για τουλάχιστον τέσσερα εκατομμύρια οδηγούς- καθώς και ένα νέο πρόγραμμα απόσυρσης αυτοκινήτων, ανακοίνωσε ο υπουργός ΠΕΧΩΔΕ, Γιώργος Σουφλιάς, μετά τη συνεδρίαση της κυβερνητικής επιτροπής.

    Ο Γιώργος Σουφλιάς ανέφερε ότι θα επιβληθούν περιβαλλοντικά τέλη για τα αυτοκίνητα που θα καθορίζονται ανάλογα με την περιβαλλοντική επιβάρυνση του κινητήρα. "Τα καθαρά ΙΧ θα έχουν μείωση τελών, ενώ τα πιο ρυπογόνα θα αυξηθούν από 50-150 ευρώ. Το 2010 θα ισχύσουν τα νέα τέλη και αυτό σημαίνει ότι οι πολίτες θα τα πληρώσουν το Νοέμβριο και το Δεκέμβριο", επισήμανε ο υπουργός ΠΕΧΩΔΕ. Η μείωση, αφορά ωστόσο, μόνο σε όσους έχουν ΙΧ ηλικίας έως τεσσάρων ετών. Όσο για το ύψος αυτής της μείωσης, δεν ξεπερνά τα 18 ευρώ. Αντίθετα, όσοι έχουν αυτοκίνητα ηλικίας πέντε ετών και πάνω, θα επιβαρυνθούν με 50 έως και 150 ευρώ. Μάλιστα, η επιβάρυνση είναι ανεξάρτητη από τον κυβισμό του αυτοκινήτου. Το "καπέλο" στο τέλος κυκλοφορίας είναι ίδιο για τον ιδιοκτήτη αυτοκινήτου 900 και 2000 κυβικών.
    ΕΧΟΥΜΕ ΚΑΙ ΛΕΜΕ ΛΟΙΠΟΝ:
    Ο ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΠΟΥ ΕΠΙ ΥΠΟΥΡΓΙΑΣ ΤΟΥ ΕΙΧΑΜΕ ΤΟ ΕΞΑΣΘΕΝΕΣ ΧΡΩΜΙΟ, ΤΟ ΛΙΘΑΝΘΡΑΚΑ ΤΗΣ ΔΕΗ, Ο ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΠΟΥ ΔΙΝΕΙ ΤΟ ΚΑΚΟ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ ΜΕ ΤΟ ΑΥΘΑΙΡΕΤΟ ΤΟΥ,ΕΧΕΙ ΠΟΝΟ ΛΕΕΙ ΓΙΑ ΤΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ ΓΙ ΑΥΤΟ ΜΑΣ ΡΙΧΝΕΙ 150 ΕΥΡΩ ΧΑΡΑΤΣΙ ΕΠΙΠΛΕΟΝ ΣΤΑ ΤΕΛΗ ΠΟΥ ΕΙΧΑΝ ΑΥΞΗΘΕΙ 50 % ΠΕΡΣΥ ΚΑΙ ΠΡΟΠΕΡΣΥ.
    ΔΕΝ ΠΡΕΠΕΙ ΟΥΤΕ ΤΗΝ ΨΗΦΟ ΤΟΥΣ ΝΑ ΒΡΟΥΝΕ ΣΤΗΝ ΚΑΛΠΗ.
    Ο ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΒΡΙΣΚΕΤΑΙ 30 ΧΡΟΝΙΑ ΠΙΣΩ ΚΑΙ ΝΟΜΙΖΕΙ ΟΤΙ ΤΑ ΠΕΤΡΕΛΑΙΟΚΙΝΗΤΑ ΜΟΛΥΝΟΥΝ.ΙΣΩΣ ΚΑΙ ΝΑ ΕΧΕΙ ΔΙΚΙΟ ΓΙΑΤΙ ΜΕ ΤΑ ΝΕΡΩΜΕΝΑ ΚΑΥΣΙΜΑ ΠΟΥ ΠΟΥΛΑΝΕ ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΚΑΝΟΥΝ ΤΙΠΟΤΑ ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΠΕΙΡΑΞΟΥΝ ΤΟΥΣ ΦΙΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΠΕΤΡΕΛΑΙΑΔΕΣ.
    OΛΟΙ ΜΑΥΡΟ ΣΤΑ ΤΣΙΡΑΚΙΑ ΤΩΝ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΒΙΟΜΗΧΑΝΙΩΝ.
    ΑΝΤΕ ΓΙΑΤΙ ΑΠΟΘΡΑΣΥΝΘΗΚΑΝ ΕΝΤΕΛΩΣ ΠΑΡΑ ΤΗ ΦΑΠΑ ΤΩΝ ΕΥΡΩΕΚΛΟΓΩΝ ΚΑΙ ΜΟΝΟ ΤΟΝ ΑΕΡΑ ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΦΟΡΟΛΟΓΗΣΕΙ (ΑΚΟΜΑ)
    (ΕΛΠΙΖΩ ΝΑ ΜΗΝ ΚΟΠΕΙ ΩΣ ΠΟΛΥ ΑΝΤΙΚΥΒΕΡΝΗΤΙΚΟ ΤΟ ΣΧΟΛΙΟ).

  12. dtd avatar
    dtd 22/07/2009 20:53:31

    @αλλενάκι
    δεν ήταν καθόλου εξαίρεση. Νομίζεις ότι οι ξένες επιχειρήσεις δεν ξέρουν τι κλίμα υπάρχει στην Ελλάδα για το "πολυεθνικό κεφάλαιο" και τι έχουν να αντιμετωπίσουν εάν έρθουν; Εχθρότητα προς το επιχειρείν και ειδικότερα προς το μεγάλο επιχειρείν, μεταβαλόμενους κανόνες του παιχνιδιού, τοπικά συμφέροντα που κάνουν πλάτες σε εγχώριες μαφίες, στημένους κρατικούς διαγωνισμούς κλπ. κλπ. Πριν από λίγες μέρες ανακοίνωσαν ότι αποχωρούν από την Ελλάδα η ΒΡ και η Shell. Είναι τυχαίο;;

    • pepito avatar
      pepito @ dtd 22/07/2009 21:13:01

      όχι δεν είναι προτήμησαν να εκβιάσουν ετσι για τα πρόστιμα που πήραν για αθεμιτο ανταγωνισμο (κατι εκατ. ευρω.) αλλά δεν τους περασε
      Πάντως δεν πστευω ότι οι προτάσεις του Σουφλιά έχουν να κάνουν με τις οικολογικές του ανησυχίες
      Αν είναι συμφερον κάτι ως προς τον πολιτη / κράτος επρεπε να έχει γίνει οικονομικη ανάλυση αραγε έγινε? π.χ. Προβλεπωμενο κόστος βενζινας κλπ απο μη αλλαγη vs εξωτερικο ισοζύγιο πληρωμών κλπ.
      Και αν είναι προς συμφέρον της οικολογίας και το ευ ζειν του έλληνα γιατί δεν καταργούν τον παράνομο φόρο στις εισαγωγές που ειναι παράνομος και πληρώνουμε πρόστιμα στην΅ΕΕ? Τον κατάργησαν στο μισό για λιγο καιρό και μετά???
      Αν θες να έχεις καθαρή χώρα ξεκινάς να επενδύεις στα ΜΜΜ, σε μελετες από συγ/λόγους, φτιάχνεις σε αυτή την ηλιολουστη χώρα ποδηλάτόδρομους, ισιώνεις τους δρόμους κλπ. και κάποια στιγμη θα φτάσεις στο επίπεδο του εξωτερικού π.χ Ολλανδία, Γερμανία. Σίγουρα δεν επενδύεις στις εισαγωγές καθαρής τεχνολογίας και μόνο αλλά κάνεις συνολικές κινήσεις, αλλά το κουφάλογο αλλού προσδοκά και εχει επιλεκτικα 'ευηκοα ωτα' προς την μεριά των εισαγωγέων κ λοιπον νταβαντζήδων.
      Μάλλον αυτό το ΠΑΣΟΚ πάλι θα φταίει καιτο παρακρατος του

    • αλλενάκι avatar
      αλλενάκι @ dtd 22/07/2009 21:58:24

      αυτό που λέει ο @pepito είναι σωστό, το που τείνουν τα ευήκοα ώτα οι κυβερνώντες διαχρονικά φάνηκε, αλλά έχουν χάνους υπηκόους, δεν ευδοκίμησε καμία προσπάθεια κάποιας μικρής έστω, αλλά εγχώριας παραγωγής, δεν έλειψαν ούτε οι μηχανικοί ούτε οι μελέτες, όσο για την τεχνογνωσία του το πολυεθνικό κεφάλαιο την πουλάει πολύ ακριβά στους υπηκόους-ιθαγενείς, εθνικό κεφάλαιο αυτοκινητοβιομηχανίας έχεις να μου πεις; όχι.

      (όσο για το μέτρο είναι εισπρακτικό, αποσπασματικό και μέσα στο ζόρι να μαζέψουν χρήμα, τώρα αν κοντά στο βασιλικό ποτιστεί και λίγο η γλάστρα, δηλαδή κινητήρες μειωμένης κατανάλωσης και μειωμένων εκπομπών ρύπων, ε, 'ντάξει)

  13. Ξενητεμενος avatar
    Ξενητεμενος 22/07/2009 21:18:01

    Οταν εγραψα το αρχικο σχολιο ηθελα απλα να επισημανω αυτο ακριβως που ειπα, οτι φροντιζουμε να εξασφαλιζουμε εργασια σε ξενους εργαζομενους, πληρωνοντας τις αυτοκινητοβιομηχανιες με χρηματα που δανειζομαστε. Ηταν φως φαναρι οτι το μετρο εχει και εντονο εισπρακτικο χαρακτηρα, αφου περα απο τη αυξημενη φορολογια των συμβατικων αυτοκινητων επαναφερεται στο προσκηνιο και το θεμα των μονων και ζυγων, που θα προσπορισει μεν επιπλεον εσοδα στ δημοσιο ταμειο, θα συμβαλει ομως δυσμενεστατα στην ηδη ασφυκτιωσα κυκλοφορια λογω της αυξησεως του αριθμου των οχηματων που θα μπουν στο χορο.
    Με την ευκαιρια παρακαλω τον σχολιαστη DtD, που φαινεται οτι γνωριζει απο "μεσα" τα πραγματα του αυτοκινητου, ενδεχομενως σαν εισαγωγεας, να μου υποδειξει ενα χιλιοτριακοσαρι νεας τεχνολογιας που καιει μονο πεντε λιτρα στα εκατο χλμ. και να πει, αν φυσικα γνωριζει, ποσο ρυπαινουν τα νεας τεχνολογιας αυτοκινητα που κυκλοφορουν με τον αρχικο τους καταλυτη...

    • Strange Attractor avatar
      Strange Attractor @ Ξενητεμενος 22/07/2009 21:52:55

      σωστόν

    • Beyond The Stars avatar
      Beyond The Stars @ Ξενητεμενος 22/07/2009 23:13:29

      1300άρι είναι το νέο

      Honda Insight από 20.000 Ευρώ και 4.4 λίτρα ανα 100χλμ.
      [Απρίλιος 2009]

      Άν και θα σου πρότεινα το 1800αρι νέο Toyota Prius...
      [Ιούνιος 2009]
      Από 27.000 ευρώ και 3.9 lt/100km
      [Είναι πολύ ανώτερο συνολικά-όχι μόνο στη ποιότητα...]

      Και τα δύο είναι αυτόματα, υβριδικά,
      και βεβαίως γιαπωνέζικα.
      Ρυπαίνουν ελάχιστα, και πληρώνεις
      ΜΗΔΕΝ ΤΕΛΗ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΣ!

  14. αντί avatar
    αντί 22/07/2009 22:23:01

    Τώρα μας έπεισε το ανθρωπάκι που είναι και υπουργός, ότι ενδιαφέρεται για την οικολογία!!!

    Ποιος; Ο Σουφλιάς!!

    Ο άσχετος αυτός άνθρωπος που δεν επιτρέπει την πετρελαιοκίνηση στην Αθήνα και στη Θεσσαλονίκη για περιβαλλοντολογικούς λόγους.
    Ο άνθρωπος που έχει τις καλύτερες σχέσεις με όλους τους μεγαλοεργολάβους που είναι έτοιμοι να χτίσουν και στην Ακρόπολη!
    Ο άνθρωπος που άλλαξε τους νόμους για να κάνει εμπορικό ο Βωβός!
    Ο άνθρωπος που έδωσε έτοιμους δρόμους κατασκευασμένους από το δημόσιο και με χρήματα φορολογουμένων, σε ιδιώτες για να εκμεταλλεύονται τα διόδια (Ελευσίνα - Κόρινθος) ή ακόμα χειρότερα έδωσε δρόμους καρμανιόλες που δεν έχουν ετοιμαστεί ακόμα (Κορίνθου- Πατρών)!

    Αυτός ο άνθρωπος είναι ακόμα υπουργός και μάλιστα δεν τον ακουμπάει τίποτα!

    Να ξεκαθαρίσω ότι πιστεύω πως η απόσυρση είναι από τα πιο σωστά μέτρα που μπορούν να εφαρμοστούν σε μια κοινωνία και θα έπρεπε να ισχύει πάντα και όχι για συγκεκριμένες περιόδους. Φυσικά έπρεπε να έχει εφαρμοστεί από την αρχή αντί του μέτρου της μείωσης του ΕΤΤ.

    • christos avatar
      christos @ αντί 23/07/2009 11:44:31

      τι λες ρε παιδί μου!!! αφού τον "στόλισες" (μόνο δολοφόνο δεν τον είπες), γράφεις πως το μέτρο είναι σωστό!!!Ελλαδάρα!!!

  15. dtd avatar
    dtd 22/07/2009 22:33:25

    @ξενητεμένε
    Δυστυχώς - για τη τσέπη μου - δεν είμαι εισαγωγέας αυτοκινήτων. Παρακολουθώ από χόμπι τα σχετικά. Όμως το σχόλιο σου είναι χαρακτηριστικό. Όποιος διαφωνεί με την επικρατούσα λαϊκιστική άποψη, έχει ίδιο οικονομικό συμφέρον. Το πετάμε ως υπαινιγμό και απαξιώνουμε τα επιχειρήματά του. Τις πληροφορίες που λες τις βρίσκεις εύκολα στο διαδίκτυο, αναζητώντας π.χ. 2005 Euro 5.Επίσης από το διαδίκτυο, αν βάλεις π.χ. 5lt/100 km θα βρεις

    Eco Tour 2008 Final Ranking
    Position Car Fuel compsuntion
    1º SEAT Ibiza 1.4 TDI 80 CV ECOMOTIVE 3,8 l/100 km
    2º Volkswagen Passat 1.9 TDi BlueMotion 3,9 l/100 km
    3º Audi A3 1.9 TDIe 4,0 l/100 km
    4º Daihatsu Cuore 1.0 4,5 l/100 km
    5º Toyota Prius 1.5 4,6 l/100 km
    καθώς και το Mazda2 1,3 5,4 /100 km, Honda Jazz 5,5 κλπ.
    όσο για το πόσο ρυπαίνει ένα αυτοκίνητο που δεν έχει αλλάξει καταλύτη, το είπα ήδη. Το κράτος , υποχωρώντας στο λαϊκισμό του τύπου πολλών σημερινών σχολίων, ο καημένος ο φτωχός, δεν έχει λεφτά να περάσει ΚΤΕΟ, να κάνει σέρβις, να αλλάξει καταλύτη,κλπ δεν ελέγχει κανενα. Και όποιος το αναφέρει αυτό, έ;;; είναι μάλλον εισαγωγέας αυτοκινήτων... Έτσι δεν είναι;;

  16. εναςάσχετος avatar
    εναςάσχετος 22/07/2009 22:36:19

    Δεν μπορώ να καταλάβω πως θεωρείται δεδομένο ότι ένα αυτοκίνητο του 2005 ρυπαίνει περισσότερο απο ένα όμοιό του του 2007.
    Φυσικά η απορία μου είναι αφελής, διότι τα μέτρα αυτά έχουν εισπρακτικό και μόνο χαρακτήρα. Η ρύπανση είναι απλώς πρόσχημα. Σιγά μην νοιάζεται ο Σουφλιάς για τη ρύπανση.
    Μήπως πρέπει να ασχοληθεί με το θέμα το ΣτΕ?

  17. Ξενητεμενος avatar
    Ξενητεμενος 23/07/2009 00:26:21

    @ΔτΔ¨Συγγνωμην, ηταν λαθος, δεν προλαβα να το εξαλειψω οταν το διαπιστωσα και φυσικα, ανακαλω. Δεν δεχομαι, ομως, τα περι σωστου μετρου. Ειναι μια ενεση, εστω, ξενων βιομηχανιων και εργαζομενων, που δεν υποστηριζω οτι εχουν κρεμασθει στην ελληνικη αγορα αυτοκινητου για να επιζησουν. Και ταυτοχρονα μια σημαντικη ενισχυση της κερδοφοριας των ελληνικων εισαγωγικων επιχειρησεων και των εισπραξεων του ελληνικου δημοσιου. Οπωσδηποτε, ομως, το μετρο δεν συμβαλει σε καποια βελτιωση της συνολικης οικονομικης καταστασης της χωρας. Αντιθετως, την επιβαρυνει, γιατι τα χρηματα που πληρωνουμε στις αυτοκινητοβιομηχανιες τα δανειζομαστε με ιδιαιτερα δυσμενεις ορους, επιβαρυνοντας ακομη περισσοτερο τα παιδια και τα εγγονια μας, για να μην πω και τα δισεγγονα μας που δεν εχουν ερθει ακομη στη ζωη. Επισης, δεν δεχομαι ως πανακεια οσα αναφερονται στα προσπεκτους των αυτοκινητοβιομηχανιων για την καταναλωση των μοντελων τους, αφορουν απολυτως ιδανικες συνθηκες, που ποτε δεν τις συνανταει ο κοινος οδηγος ενος οχηματος, οσο πεπειραμενος και να ειναι.

  18. Σπύρος avatar
    Σπύρος 23/07/2009 06:11:32

    Θα ήθελα να ρωτήσω αν το παραπάνω μέτρο της μπορεί να προσβληθεί νομικά.

  19. dkfar avatar
    dkfar 23/07/2009 08:34:28

    Αν έβγαινε κάποτε ένα μέτρο που οι ελαφρύνσεις και οι επιβαρύνσεις της φορολογίας θα ήτανε μία η άλλη θα σκεφτόμασταν για τις αγαθές προθέσεις. Εδώ όμως πρόκειται για μια άγρια φορολογική επιδρομή και κυρίως στα χαμηλά εισοδήματα που δεν μπορούν να αλλάζουν αυτοκίνητο κάθε 5 χρόνια. Γιατί, μην ξεχνιόμαστε, και το αυτοκίνητο που θα αγορασθεί σήμερα σε 4-5 χρόνια θα πέσει στην κατηγορία των παλιών, με τη σχετική επιβάρυνση.

  20. Αλεκος avatar
    Αλεκος 23/07/2009 12:29:56

    Που θα παει αυτο ακομα κυριοι,φορους,φορους και παλι φορους,το μονο που ακουμε απο αυτη την κυβερνηση ειναι μονο νεους φορους,μας εχουνε ταραξει στους νεους φορους,κατι πρεπει να γινει δεν παει αλλο,οι ανθρωποι να τους πει κανεις δεν επηκοινονουν με το περιβαλον,πιστευω βρισκοντε σε αλλη χωρα (Dubai)νομιζω,Θα πληρωνουμε ενα αυτοκηνιτακι χρυσο,θα καταντησουμε κομουνιστηκη χωρα του 1960,κατι πρεπει να γινει,διοτι αν δεν γινει και το ΠΑΣΟΚ θα τους κρατησει αυτους τους νομους,για αυτο κυριοι και κυριες ψηφο στα πολυ μικρα κομματα (μετα τα 5 μεγαλα κομματα)για να πονεσει πραγματικα!!!!!να μην μπορεσουν να κανουν αυτοδηναμια μονο με ενα κομμα αλλα με πολλα μονο ετσι θα ακουστει η φωνη μας.
    Να ειστε ολοι καλα!!!!

  21. ataktos avatar
    ataktos 23/07/2009 13:24:13

    Με μεγάλο ενδιαφέρον και σκεπτικισμό παρακολούθησα της δηλώσεις του Κουφού μας Υπουργού με την έγκριση προφανώς του ΚΚβ ....τι να θαυμάσω ...την οξυδέρκεια ..η την κουτοπονηριά τους δηλ. δεν φταίει η άχρηστη και η απαράδεκτης ποιότητας βενζίνη από τα «ελληνικά» διυλιστήρια ….,η τσιμεντοποίηση με ραδιενεργό τσιμέντο τον πόλεων μας …πάλι ο παππούς μου Θανάσης Ι. φταίει ..αι σιχτίρ …

  22. stelios avatar
    stelios 23/07/2009 16:03:35

    O κουτοπονηρος νομιζει οτι απευθυνεται σε κανα γιδι απο τα μερη του.
    Καποιος που εχει στο γκαραζ του στο κεντρο μια Μερσεντες του 80 με ελαχιστα χιλιομετρα,την οποια κυκλοφορει 2-3 φορες το μηνα,θα πρεπει καταρχην να την πηγαινοφερνει με γερανο γιατι απαγορευεται να..ρυπανει τον Δακτυλιο.
    Ο δυστυχης που εχει αυτοκινητο του 90 και κυκλοφορει μονο το Σβ/κο,θα πρεπει να πληρωσει χαρατσι στο Σαρακατσανικο Κουφαλογο,ενω καποιος με 4000 κυβικα του 2006 που κανει την Αθηνα Ντακαρ ολο το 24ωρο πρεπει να απαλλαγει.
    Αν θελουν να φορολογησουν την ρυπανση ας φορολογησουν τη βενζινη,.
    Ομως επειδη ξερουν απο τους φιλους τους τους λαθρεμπορους οτι θα εχουν απωλειες,φορολογουν τα παγια,ωστε ακομη και αν χρησιμοποιεις ποδηλατο αντι αυτ/το,να πληρωνεις τον κουφο γιδοτσομπανη...
    Ρε δεν παει στο αυθαιρετο του να σκυψει σε καναν Νταβατζη,μονο αυτο ξερει να κανει στη ζωη του ο αποτυχημενος βλαχοδημαρχος.

  23. Αλεκος avatar
    Αλεκος 23/07/2009 16:34:04

    εγω βλεπω δυστηχως οτι μονο γκρηνιαζουμε παιδια,για αυτο οσοι απο εμας εχουν την δυναμη και τα μεσα να το τους το πουνε απο κοντα ασ το κανουν,για παραδιγμα να πανε στον βολευτη που ψηφησαν και να του τα ψαλουν,ανεξερετος κομματος,ασ μην καθομαστε με σταυρομενα τα χερια,σημερα κιολας εστο αν εχουν την δυναμη να κανουν τηλεφωνημα,σε αυτα τα λαμογια,καντετο και δεν θα χασουμε!!!!
    να ειστε ολοι καλα.

  24. δημοσθενης avatar
    δημοσθενης 23/07/2009 19:08:47

    Τόσες φορές έγιναν αποσύρσεις αυτοκίνητων στο παρελθών .. ας μας πουν επιτέλους πόσο και αν ….κατέβηκε ποτέ η μέση θερμοκρασία στης πόλης μας .Άδω σας θέλω κάβουρα ….

  25. Ανώνυμος avatar
    Ανώνυμος 23/07/2009 19:43:22

    @ Αλεκος

    Θέτεις ένα σοβαρό θέμα με τους φόρους. Η φορολογία που επιβάλλεται σήμερα στην Ελλάδα είναι από τις επαχθέστερες στην Ευρώπη. Το μόνο που σώζει την κατάσταση είναι η φοροδιαφυγή ή αλλιώς το μαύρο χρήμα, του οποίου όμως οι κοινωνικές παρενέργειες είναι σαφώς σοβαρότερες από τα προβλήματα που αντιμετωπίζονται από την ύπαρξή του.

    Το βασικό θέμα είναι που πάνε τα λεφτά από τη στιγμή που όλες οι υπηρεσίες που παρέχει το κράτος είναι κάτω του μετρίου. Η απάντηση είναι ότι ο κύριος παράγων είναι οι κομματικοί στρατοί των δημοσίων υπαλλήλων που σιτίζονται από το πρυτανείο καθώς και η μεγάλη οικονομική πίεση κυρίως στις υπηρεσίες υγείας από τους μετανάστες που εισρέουν ανεξέλεγκτα στη χώρα.

    Αν λοιπόν δεν μειωθούν τα έξοδα το κράτος θα έχει έλλειμμα. Για να λύσει το πρόβλημα του ελλείμματος τι θα κάνει? Θα βάλει φόρους. Ποιος θα πληρώσει του φόρους? Συνήθως τα κοροϊδάκια των 700 Ευρώ που απασχολούνται στον ιδιωτικό τομέα.

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.