#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
10/01/2010 13:39
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Που θα πάει διακοπές η κ. Γκερέκου;



Οι 31 τουριστικοί προορισμοί για τους Αμερικάνους του 2010-01-10 σύμφωνα με τους  NY Times: http://www.nytimes.com/2010/01/10/travel/10places.html?8dpc

 Κεϋλάνη, Παταγονία, Νότια Ινδία, Κοπεγχάγη, Ταϊλάνδη, Δαμασκός, Τσεσμέ, Ανταρκτική, Λειψία, Λος Άντζελες, Σαγκάη, Βομβάη, Μινόρκα, Κόστα Ρίκα, Λας Βέγκας, Βραζιλία, Σαλβαδόρ, Κωνσταντινούπολη, Shenzen (Κίνα), Λίμνη Οχρίδα (στην “Macedonia” παρακαλώ), Cape Town, Breckenridge στο Κολοράντο, Μαυροβούνιο, Κολομβία, Kitzbuhel στην Αυστρία, Νορβηγία, Gargano στην Ιταλία, Κουάλα Λουμπούρ και Νεπάλ.

 Αναρωτιέται κανείς, που θα πάει φέτος ο κύριος Γερουλάνος και η κυρία Γκερέκου.

 Με την ευκαιρία: Ποια η σχέση του νέου Περιφερειακού Δ/ντη Εκπαίδευσης Ιονίων με την κα Γκερέκου;

 Διαβάστε το στα σχόλια

ΣΧΟΛΙΑ

  1. Κερκυραίος avatar
    Κερκυραίος 10/01/2010 13:40:19

    Ποια η σχέση του νέου Περιφερειακού Δ/ντη Εκπαίδευσης Ιονίων με την κα Γκερέκου;


    Στις 7/1/2010 το Υπουργείο Παιδείας , Δια Βίου Μάθησης και Θρησκευμάτων, ανακοίνωσε με τυμπανοκρουσίες την δημοκρατική επιλογή των 13 περιφερειακών Δ/ντων Εκπαίδευσης.

    «Είναι η πρώτη φορά κατά την οποία η διαδικασία επιλογής έτυχε ευρείας δημοσιότητας στο πλαίσιο της εφαρμοζόμενης νέας κυβερνητικής πρακτικής. Παρότι ο νόμος παρέχει αποκλειστική αρμοδιότητα αξιολόγησης, κρίσης, επιλογής και απόφασης στον Υπουργό Παιδείας, αποφασίστηκε η δημοσιοποίηση μέσω της ιστοσελίδας της ανοιχτής διακυβέρνησης www.opengov.gr, της ιστοσελίδας του Υπουργείου Παιδείας www.ypepth.gr, αλλά και των έντυπων μέσων ενημέρωσης.
    Υποβλήθηκαν συνολικά 973 αιτήσεις ηλεκτρονικά και 37 αιτήσεις στην Υπηρεσία του Υπουργείου Παιδείας.
    Επιτροπή υπό τον Γενικό Γραμματέα του Υπουργείου Παιδείας και στελέχη του Παιδαγωγικού Ινστιτούτου, του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών, του Εθνικού Κέντρου Δημόσιας Διοίκησης έθεσε τα κριτήρια επιλογής και έκανε την περαιτέρω επεξεργασία των αιτήσεων με βάση:
    Τα επιστημονικά προσόντα (Τίτλοι σπουδών - διδακτορικό, μεταπτυχιακό, μετεκπαίδευση, καταρτίσεις, συγγράμματα κλπ)
    Τη διοικητική εμπειρία (προϋπηρεσία σε διευθυντικές θέσεις- σχολικές μονάδες, Δ/νσεις και γραφεία διοίκησης της εκπαίδευσης, υπηρεσιακά συμβούλια κλπ)
    Την κοινωνική δραστηριότητα (συμμετοχή σε θεσμούς και όργανα αναπτυξιακής, κοινωνικής, επιστημονικής και εκπαιδευτικής δράσης).
    Οι προεπιλεγέντες εκλήθησαν σε προφορική συνέντευξη που πραγματοποιήθηκε από την Υπουργό Παιδείας, Δια Βίου Μάθησης και Θρησκευμάτων κα Άννα Διαμαντοπούλου και κατέθεσαν το φάκελο των δικαιολογητικών τους προκειμένου να ελεγχθούν από την επιτροπή ως προς τη νομιμότητά τους.»

    Και όλα αυτά για να καταλήξουν στο σόι της Υφ/γου Τουρισμού Αντζελας Γκερέκου!!

    Ο κ. Τηλέμαχος (Μάχος για τους φίλους) Γαβαλάς που επιλέγει, μετά από αυτή την επίπονη διαδικασία ανάμεσα σε 973 άλλους, Περιφερειακός Δ/ντης Εκπαίδευσης Ιονίων Νήσων, εκτός των άλλων προσόντων του έχει συμπεθεριά με την Υφ/γο Τουρισμού , Κερκυραία κυρία Αντζελα Γκερέκου.

    Η αδελφή του κυρίου Γαβαλά είναι σύζυγος του αδελφού της κυρίας Γκερέκου! Βρείτε εσείς το σόι!

    Αλλά δεν είναι μόνο αυτό. Για το χατίρι της όμορφης συμπεθέρας ο κ. Μάχος Γαβαλάς εγκατέλειψε την ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΑΝΟΙΞΗ του κυρίου Αντώνη Σαμαρά αν και ήταν πρόεδρος της Νομαρχιακής Επιτροπής της Κέρκυρας, μόλις η κα Γκερέκου άρχισε να πολιτεύεται. Όπως είδατε αυτό έγινε με το «αζημίωτο».

    Η οικογενειοκρατία καλά κρατεί! Από ότι φαίνεται τα Ιόνια Νησιά δεν θα μπορέσουν να ξεφύγουν από τους αυλικούς της κυρίας Γκερέκου. Μετά την κολλητή της Περιφερειάρχη Ιονίων Νήσων Βάσω Αλεξανδρίδου σειρά πήρε το σόι- Γκερέκου.

    Eσείς κυρία Διαμαντοπούλου πως το ανεχτήκατε αυτό; Τόσο κολλητές με την Αντζελα είστε που δεν διαστάσατε να ικανοποιήσετε τις απαιτήσεις της αδιαφορώντας για το δικό σας πολιτικό προφιλ;

    KEΡΚΥΡΑΙΟΣ

    • Y. avatar
      Y. @ Κερκυραίος 10/01/2010 15:27:10

      Γιατί, η Διαμαντοπούλου δεν έβαλε τον άντρα της στο Κτηματολόγιο? Εκεί θα κολλήσουμε? Το πασόκ είναι εδώ, ενωμένο και συντροφικό.
      (Για τη συγγένεια στο σόϊ. Συννυφάδες?)

  2. μαρικα avatar
    μαρικα 10/01/2010 13:48:14

    Αυτες οι οικογενειες και τα Καρτελ μας εχουν φαη.Αν δεν ηταν αυτες οι λαμογαρες θα ηταν η Ελλαδα με το ανθρωπηνο δυναμικο που εχει σε αλλα επιπεδα.

  3. archaeopteryx avatar
    archaeopteryx 10/01/2010 14:25:15

    Όλοι, άκρες μέσες, ξέρουμε τι είναι ωραίο. Γιατί κάνουμε ό,τι περνάει από το χέρι μας η χώρα μας να γίνεται κάθε χρόνο και πιο άσχημη; Τι είναι αυτό που κάνει μια χώρα ή μια τοποθεσία όμορφη;

    • donaE avatar
      donaE @ archaeopteryx 10/01/2010 14:48:00

      Για τα λεφτα το κανουμε.Αυτη ειναι η κυριαρχη αισθητικη,οτι φερνει ευκολο χρημα.

  4. donaE avatar
    donaE 10/01/2010 14:56:38

    Η Γκερεκου σπουδασε αρχιτεκτονικη,λεει οτι εκανε παρεα με τον Φελλινι,επαιξε σε βιντεοταινιες,παντρευτηκε ενα μπουζουξη,και εγινε υπουργος σοσιαλιστικης κυβερνησης.Τutti frutti.Αυτη ειναι και η εικονα της χωρας μας.Προσαρμογη στις αναγκες της αρπαχτης.

    • yangoolas avatar
      yangoolas @ donaE 10/01/2010 16:02:56

      Και μην ξεχνάμε και τις βελτιωτικές επεμβάσεις

  5. «Κασσάνδρα» avatar
    «Κασσάνδρα» 10/01/2010 15:52:11

    Για να στέλνουν οι Αμερικάνοι μέχρι και ορχίδα κόσμο μας έχουν γραμμένους στην ορχίδα τους.

    • ident avatar
      ident @ «Κασσάνδρα» 10/01/2010 16:11:38

      Οι κάτοικοι της Οχρίδας σεβάστηκαν την πόλη τους ενώ οι Καστοριανοί την ξεφτίλισαν γεμίζοντάς την πανύψηλες και άχαρες πολυκατοικίες. Δικαίως οι Αμερικανοί επιλέγουν Οχρίδα. Γιατί εκείνοι καλλιεργούν τη μακεδονικότητά τους και την ιστορία τους. Ποια είναι η μακεδονικότητα της σημερινής Καστοριάς για να την προσφέρουμε στους τουρίστες; Τα παχιά λόγια και οι ακαλαίσθητες και ξιπασμένες πινακίδες "Macedonia is Greece"; Οι δεκάδες βυζαντινές εκκλησίες που έχουν στριμωχθεί ασφυκτικά ανάμεσα στις γκρίζες πολυκατοικίες και τα χιλιάδες παρκαρισμένα αυτοκίνητα; Όποιος θέλει να ζήσει το μακεδονικό του μύθο θα επιλέξει Οχρίδα, όπως θα επιλέξει Μοναστήρι, γιατί είναι η μοναδική πόλη της περιοχής που σεβάστηκε και ανέδειξε τη νεοκλασική της παράδοση, αυτή που δημιούργησαν στα τέλη του 19ου και τις αρχές του 20ου οι Έλληνες αστοί κάτοικοί της αλλά και όσοι μη Έλληνες το γένος αναγνωρίζαν την ελληνικότητα ως κριτήριο αρχοντιάς και εφαλτήριο κοινωνικής ανέλιξης. Εμείς το μόνο που έχουμε να επιδείξουμε στην "μακεδονική" μας Καστοριά είναι γουναρικά για ρώσους νεόπλουτους. Αυτά αξίζουμε και γι'αυτά πληρωνόμαστε. Δικαιοσύνη.

      • «Κασσάνδρα» avatar
        «Κασσάνδρα» @ ident 10/01/2010 16:16:03

        Έχεις ένα δίκιο σε αυτό, αλλά σιγά μην ο μέσος μπουνταλάς Αμερικάνος σκέφτεται και επιλέγει με βάση της αρχιτεκτονική της περιοχής... τα 3S τουν καίνε, Sea Sex Sun!!!

        Από εκεί και πέρα σπρώχνουν κόσμο προς το προτεκτοράτο τους.

        • ident avatar
          ident @ «Κασσάνδρα» 10/01/2010 16:29:40

          Με τέτοιες αφ'υψηλού αντιλήψεις για το ποιος είναι ο μέσος αμερικανός τουρίστας που έρχεται στην Ευρώπη δεν σε βλέπω ιδιαίτερα κατάλληλη για την προώθηση του τουριστικού μας προϊόντος στις ΗΠΑ. Μελέτησε, αν έχεις χρόνο, τη σύνθεση των επισκεπτών στους μήνες που μεσολάβησαν από τη λειτουργία του Μουσείου της Ακρόπολης, βρες τον αριθμό των αμερικανών επισκεπτών, διαίρεσέ τον με τον αριθμό των Αμερικανών που ήρθαν στη χώρα μας κατά το ίδιο διάστημα και βγάλε μόνη σου τα συμπεράσματά σου, να μη στα λέω εγώ από τώρα.

          • «Κασσάνδρα» avatar
            «Κασσάνδρα» @ ident 10/01/2010 17:59:07

            Ασε φίλε και εδώ υπάρχουν περιοχές διαμάντια... ακόμα και στο Αγιο αχίλλειο να σου πω που είναι εκεί κοντά, μην τα μηδενίζουμε όλα, ξέρουμε γιατί σπρώχνουν τους τους τουρίστες προς τα εκεί δεν είμαστε και χθεσινή.

            Βλέπεις την μισή αλήθεια αυτό είναι όλο, και το τουριστικό προϊόν παίζει ρόλο, και το νόμισμα, και η αρχιτεκτονική και πολλά άλλα. Αλλα δεν μπορώ να δεχθώ ότι δε όλη την ελλάδα δεν υπάρχει κάτι αντίστοιχο ή παραπλήσιο με την Οχρίδα.

            Οπότε το να μας έχουν γράψει στην Οχρίδα τους οι Αμερικάνοι είναι το σημείο που κάνει την διαφορά.

          • ident avatar
            ident @ «Κασσάνδρα» 10/01/2010 19:12:16

            Ο Άγιος Αχίλλειος έχει αρκετές κακοτεχνίες. Επτά σπίτια όλα κι όλα και δεν μπόρεσαν να διατηρήσουν τον χαρακτήρα τους, βλέπε πχ την ταβέρνα. Η σύγκριση έγινε μεταξύ Καστοριάς και Οχρίδας γιατί είναι οι δύο πόλεις της περιοχής με κοινά τοπογραφικά και ιστορικά χαρακτηριστικά. Δεν συνέκρινα την Οχρίδα με τα Ζαγόρια, ούτε με το Νυμφαίο. Συνέκρινα το Κρούσεβο με το Μέτσοβο, όπως μπορώ να συγκρίνω το Μοναστήρι με πόλεις όπως τη δική μου, τα Τρίκαλα, που είχε ένα νεοκλασικό (πολύ μικρότερης βέβαια έκτασης και βαρύτητας) παρελθόν. Ένα από αυτά τα κτίρια ήταν το νεοκλασικό του Αβέρωφ που η οικογένεια γκρέμισε για αντιπαροχή. (Δεν πούλησε μόνο τα αμπέλια του ο Ευάγγελος, όπως είπε ο Σαμαράς στην ομιλία του). Όπως και το διπλανό του Χατζηγάκη. Τέτοιες ενέργειες προβεβλημένων λένε πολλά για την απόσταση ανάμεσα στο πραγματικό εθνικό και το πεποιημένο ή άλλως πως το ιδεολογικοποιημένο.

          • Orestios avatar
            Orestios @ «Κασσάνδρα» 10/01/2010 19:15:49

            Κασσάνδρα μην ασχολείσαι με τον οπαδό του βινοζίτο. Πάλι καλά που δεν λέει την Καστοριά κοστουρ.

      • Orestios avatar
        Orestios @ ident 10/01/2010 16:30:35

        Και τί προτείνεις ident? Να προσαρτηθεί η Καστοριά στα Σκόπια για να αποκτήσει ξανά ταυτότητα? Μάλλον δεν έχεις πάει στην χώρα αυτή, όπου είναι χαρακτηριστικές οι σοσιαλιστικού τύπου κατασκευές. Μην παρασύρεσε από τα διαφημιστικά φυλλάδια και τα σποτάκια στο cnn. Για την ανικανότητα της Γκερέκου δεν σου φταίνε οι κατοικίες, που όπως και στην Αθήνα, χτίστηκαν πάνω στην παλιά πόλη. Αν και υπάρχουν συνοικίες με αμοιγώς παραδοσιακό χρώμα (Ντουλτσό, Απόζαρι). Συνεπώς ψάξε να βρείς τους υπεύθυνους στην εμμονή τους με το παρωχημένο κυκλαδίτικο προϊόν, που πούλησε τα μάλα, αλλά παραμέλησαν την ποικιλομορφία που έχει η ενότητα που ονομάζεται Ελλάδα.

        • ident avatar
          ident @ Orestios 10/01/2010 16:49:39

          Δεν παρασύρομαι από κανένα φυλλάδιο και καμία διαφημιστική καταχώριση, αναφέρομαι σε αυτά που έχω δει και καταγράψει προσωπικά. Η Καστοριά από αρχιτεκτονική άποψη έχει καταστραφεί και αυτό δεν μπορεί πλέον να αλλάξει.

          Οι σοσιαλιστικού τύπου κατασκευές στην Πρώην Γιουγκοσλαβική Δημοκρατία της Μακεδονίας έχουν γίνει στα σύγχρονα τμήματα των πόλεων, οι παραδοσιακές συνοικίες παρέμειναν λίγο-πολύ άθικτες (όπως σε όλες τις ευρωπαϊκές χώρες πλην ημών). Όλος ο λόφος του κάστρου στην Οχρίδα εξακολουθεί να αποτελεί τόπο κατοικίας, ελάχιστες είναι οι αλλοιώσεις από εστιατόρια και μπαρ, και αυτά περιορίζονται στο κάτω τμήμα του λόφου, κοντά στο Κέντρο. Στο Μοναστήρι η μεγάλη κεντρική λεωφόρος έχει πεζοδρομηθεί και σε αυτή και σε όλες τις παρακείμενες οδούς τα εκατοντάδες νεοκλασικά έχουν αναπαλαιωθεί με πολύ φροντίδα και με πολύ ωραίους χρωματισμούς. Όλη η παλαιά συνοικία πίσω από την ελληνική εκκλησία του Αγίου Γεωργίου (αν θυμάμαι καλά είναι το Αγίου Γεωργίου) είναι άθικτη. Το Κρούσοβο είναι ένα Μέτσοβο δύο-τρεις φορές μεγαλύτερο και πολύ ομορφότερο αρχιτεκτνικά, χωρίς τις δικές μας τουρκομπαρόκ εξελίξεις. Ακόμη και το μικρό και ταπεινό Ρέσεν, λίγα χιλιόμετρα βορείως της Μεγάλης Πρέσπας, διασώζει στα κτίριά του νεοκλασικές επιδράσεις, ακόμη και σε αυτά που χτίσθηκαν επί σοσιαλισμού. Αυτό εμένα μου λέει ότι η νεοκλασική παράδοση στην περιοχή είναι βαθιά ριζωμένη και γι'αυτό οι κάτοικοι εξακολοθούν να διασώζουν στοιχεία τους, συνειδητά ή όχι, δεν έχει και τόσο σημασία.
          Εξαίρεση αποτελεί η πόλη των Σκοπίων λόγω του καταστροφικού σεισμού του 1963, όταν ισοπεδώθηκε μεγάλο τμήμα της πόλης νοτίως του Βαρδάρη και οικοδομήθηκε από την αρχή (με πολύ φαρδύτερους δρόμους πάντως από ό,τι η δική μας Θεσσαλονίκη μετά το 1917). Αλλά κι εκεί ο τούρκικος μαχαλάς δίπλα στο Κάστρο έχει πεζοδρομηθεί και είναι πολύ ζωντανός με τα ποικιλόχρωμα παραδοσιακά του μαγαζιά.

          • Orestios avatar
            Orestios @ ident 10/01/2010 17:23:39

            Καταλάβαμε. Αρκεί η περιγραφή σου.

      • Στέργιος avatar
        Στέργιος @ ident 10/01/2010 16:35:29

        Γίνεσαι άδικος με τους Καστοριανούς.
        Γιατί να συμπεριφερθούν καλύτερα από τον μέσο Έλληνα;

        Στη Γιουγκοσλαβία η παλιά αρχιτεκτονική επιβίωσε όχι επειδή οι ντόπιοι είχαν κάποια πολιτισμική ανωτερότητα, αλλά επειδή δεν ίσχυσε ποτέ εκεί νόμος περί αντιπαροχής αφού είχαν άλλο νομικό καθεστώς περί ιδιοκτησίας.

        Όταν η παλιά αρχιτεκτονική καταστρεφόταν, π.χ. στα Σκόπια μετά από τον σεισμό, αντικαθιστόταν από τραγική νεοσταλινική τσιμεντοκρατορία.

        Η καραμανλική αντιπαροχή κατέστρεψε τις πόλεις μας, αλλά έδωσε βιοποριστικό διέξοδο σε έναν λαό που είχε υποφέρει τα πάνδεινα από έναν παγκόσμιο κι έναν εμφύλιο πόλεμο που του έκατσαν στον σβέρκο πριν καλά καλά καταλαγιάσει η μπόρα από τους βαλκανικούς πολέμους και τη μικρασιατική καταστροφή.

        Συνεπώς, ας μη βιαζόμαστε να κατακρίνουμε τους Έλληνες, λες και λεφτασαν στις δεκαετίες της αντιπαροχής του 50 και του 60 αβρόχοις ποσί, όπως τόσοι και τόσοι άλλοι ευρωπαϊκοί λαοί.

        Και μιλώντας για τους Καστοριανούς, ναι, μεγάλο κομμάτι της πόλης είναι κατεστραμμένο, αλλά σχεδόν η μισή παλιά πόλη, μια περιοχή που πιάνει όλη την οικοδομημένη χερσόνησο της λίμνης, σώζεται ακέραια και είναι πανέμορφη.

        • ident avatar
          ident @ Στέργιος 10/01/2010 19:17:26

          Δεν έκανα διάκριση μεταξύ Καστοριανών και λοιπών Ελλήνων, όλες οι πόλεις χαλάσανε. Πάντως, για μένα το κακό είναι ότι οι κατεδαφίσεις και ανοικοδόμήσεις στις περισσότερες περιπτώσεις στα παλαιά κέντρα των πόλεων δεν έγιναν για βιοποριστικούς λόγους. Οι ιδιοκτήτες απλώς ιεράρχησαν τις ανάγκες τους και αυτά που μετρούσαν στη ζωή τους και τη συνείδησή τους λιγότερο τα ξεπάστρεψαν.

          • Στέργιος avatar
            Στέργιος @ ident 10/01/2010 21:12:20

            Παρ' όλα αυτά πιστεύω ότι δεν είναι σώφρον να δαιμονποιεί κανείς έναν ολόκληρο λαό. Ναι, οι πόλεις μας καταστράφηκαν, με ελάχιστες εξαιρέσεις... Αλλά υπάρχει ιστορική και πολιτική εξήγηση για το φαινόμενο αυτό, το οποίο είναι ακριβώς αυτό: ιστορικό και πολιτικό, όχι πολιτισμικό. Είναι ρατσιστικό να εκθειάζεις το αισθητικό κριτήριο π.χ. των Σλαβομακεδόνων και να παραθέτεις μια καρικατούρα των Ελλήνων ως ούνων που χαίρονται να καταστρέφουν.

            1955: η Ελλάδα ακόμη παραπαίει μετά τους πολέμους των προηγουμένων δεκαετιών. Ανοίγουν τα πρώτα εργοστάσια στις πόλεις κι έρχονται εξαθλιωμένοι χωρικοί για να δουλέψουν εκεί. Εσύ έχεις ένα άθλιο, ημιερειπωμένο αρχοντικό στο κέντρο της πόλης και μηδέν εισόδημα. Ωραίο σπίτι, αλλά δεν έχει ρεύμα, δεν έχει αποχέτευση, στάζει η οροφή... Ένας εργολάβος σε βρίσκει και σου λέει ότι με βάση το νόμο της αντιπαροχής μπορείς να του εκχωρήσεις το σπίτι σου να το κάνει πολυκατοικία, και θα πάρεις ένα διαμέρισμα εσύ, από ένα τα παιδιά σου, και άλλα δύο για να τα νοικιάσεις στον αγροτικό πληθυσμό που εισρέει στην πόλη. Τι θα έκανες;

          • ident avatar
            ident @ Στέργιος 10/01/2010 21:21:17

            Οφείλω μια απάντηση, επειδή όμως παρατηρώ ότι μερικά σχόλιά μου έχουν εξαφανισθεί, προτιμώ να μην επιμείνω. Δεν έχει νόημα. Ευχαριστώ για τη συζήτηση.

  6. Kalesanos avatar
    Kalesanos 10/01/2010 16:06:52

    ΘΑ ΠΑΕΙ ΚΑΠΟΥ ΜΕ ΤΟΝ ΜΠΑΡΜΠΑ-ΤΟΛΗ!!!

  7. Ορθολογιστής avatar
    Ορθολογιστής 10/01/2010 16:22:49

    Καί στήν Δαμασκό τί θά πάνε νά κάνουν οί Αμερικανοί τουρίστες;

    • yangoolas avatar
      yangoolas @ Ορθολογιστής 10/01/2010 16:25:53

      γέυση μέσης ανατολής;

  8. nasos avatar
    nasos 10/01/2010 17:21:34

    Σύμφωνα με τις αντιλήψεις του ΓΑΠ,η χώρα δεν χρειάζεται ούτε Υπουργείο Τουρισμού,ούτε Υπουργείο Εμπορικής Ναυτιλίας,όπως πχ η Γερμανία έχει Υπουργείο Εξωτερικού Εμπορίου,αλλά χρειάζεται ένα σωρό υπουργούς και υφυπουργούς για την κλιματική αλλαγή και την περιβόητη πράσινη ανάπτυξη.
    Ο καθείς με τις αντιλήψεις του.

    • archaeopteryx avatar
      archaeopteryx @ nasos 10/01/2010 17:25:03

      ναι, με μία διαφορά: μερικά υπουργεία «επιβλέπουν» παραγωγή πλούτου, και μερικά παραγωγή φόρων. Προτιμάει την παραγωγή φόρων.

  9. «Κασσάνδρα» avatar
    «Κασσάνδρα» 10/01/2010 18:06:12

    Εγώ θα ρίξω και στο τραπέζι τις παλιές φώτος της υπουργού, για αντί για ζήσε το σοσιαλιστικό σου μύθο!

  10. ΑΔΥΝΑΜΟΣ ΚΑΚΟΣ avatar
    ΑΔΥΝΑΜΟΣ ΚΑΚΟΣ 10/01/2010 18:31:30

    ΣΥΜΦΩΝΩ ΜΕ ΤΑ ΓΡΑΦΟΜΕΝΑ ΤΟΥ ΣΤΕΡΓΙΟΥ.ΑΥΤΗ ΕΙΝΑΙ ΕΝ ΟΛΙΓΟΙΣ Η ΑΛΗΘΕΙΑ.IDENT ΠΟΛΥ ΜΙΣΟΣ ΔΙΑΚΡΙΝΩ ΣΤΑ ΓΡΑΦΟΜΕΝΑ ΣΟΥ .ΜΗ ΞΕΧΝΑΤΕ ΟΤΙ Η ΑΧΡΙΔΑ ΓΙΑ ΤΑ ΣΚΟΠΙΑ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΜΟΝΑΔΙΚΟ ΤΟΥΣ ΣΤΟΛΙΔΙ(Η ΑΚΡΟΠΟΛΗ ΤΟΥΣ).Η ΚΑΛΗ ΣΥΝΤΗΡΗΣΗ 2-3 ΠΡΟΟΡΙΣΜΩΝ ΟΦΕΙΛΕΤΑΙ ΣΤΗΝ ΕΝΙΑΙΑ ΓΙΟΥΓΚΟΣΛΑΒΙΑ ΚΑΙ ΣΤΟΝ ΤΟΥΡΙΣΜΟ(ΕΙΔΙΚΑ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ).ΑΥΤΑ ΤΑ ΛΙΓΑ ΑΠΟ ΜΟΝΙΜΟ ΚΑΤΟΙΚΟ ΚΑΣΤΟΡΙΑΣ.ΔΥΣΤΥΧΩΣ ΔΕΝ ΕΧΩ ΧΡΟΝΟ ΣΗΜΕΡΑ.ΕΠΑΝΕΡΧΟΜΑΙ ΑΥΡΙΟ ΕΑΝ ΥΠΑΡΞΕΙ ΣΥΝΕΧΕΙΑ.

  11. «Κασσάνδρα» avatar
    «Κασσάνδρα» 10/01/2010 20:04:09

    Οι σύντροφοι γιατί δεν αξιοποίησαν την Μάγια μέλισσα Τσόλκη;

    Μπας και γλιτώσουμε και κανένα φράγκο από τα ταξίδια που κάνει.

  12. ioanna avatar
    ioanna 10/01/2010 20:07:07

    Πραγματικά εκπλήσσομαι με την ευκολία που έχουν οι περισσότεροι (και –δυστυχώς- κυρίως αυτοί που θεωρούν εαυτούς «προοδευτικούς») να καταδικάζουν μια όμορφη γυναίκα για την "κακή" της τύχη να υπουργοποιηθεί. Έχουν γίνει εκτεταμένες προσπάθειες να στοχοποιηθεί επειδή ως ηθοποιός έπαιξε σε κάποιες τολμηρές σκηνές και έχει ανεχθεί απαράδεκτα σχόλια για τον γάμο της με τον Τόλη Βοσκόπουλο. Αιδώς Αργείοι! Η Άντζελα Γκερέκου είναι μια γυναίκα που υπήρξε αποδεδειγμένα μέλος του ΠΑΣΟΚ από μικρή ηλικία, σπούδασε αρχιτεκτονική στην Ιταλία, μαθήτευσε κοντά στον Φελίνι, πρωταγωνίστησε σε ταινίες και τηλεοπτικές σειρές, επέλεξε να κρατήσει ένα χαμηλό προφιλ για την προσωπική της ζωή, εκλέχτηκε τρεις συνεχόμενες φορές ως βουλευτής σε μια δύσκολη εκλογική περιφέρεια, και τελικά υπουργοποιήθηκε. Που είναι το μεμπτό τελικά; Αν από το βιογραφικό της έλειπε το γεγονός ότι είναι μια λαμπερή και όμορφη γυναίκα, ποιος θα είχε πρόβλημα μαζί της; ;;; Μήπως τελικά όλες αυτές οι «κακιούλες» είναι ένας καλά κρυμμένος σεξισμός;
    Κανείς δεν αναφέρει ότι η Άντζελα Γκερέκου είναι μια έξυπνη (όχι πονηρή –άλλο κλισέ που ταιριάζει σε όμορφες γυναίκες) και ιδιαίτερα εργατική αλλά και αξιοπρεπέστατη αν και έχει δεχθεί πλήθος ανοίκειες επιθέσεις που αν τις δεχόταν κάποιος άλλος θα εξεγείρονταν οι απανταχού υπερασπιστές του δικαίου. Ασχολείται συστηματικά με τον τουρισμό εδώ και χρόνια, και βρέθηκε σήμερα σε μια θέση ευθύνης πάνω στο αντικείμενό της και όλοι έχουν πέσει πάνω της να τη «φάνε»! Γιατί δεν αναφέρετε ότι κάνει πολύ σημαντικές προσπάθειες να βάλει σε μια τάξη το χάος το οποίο παρέλαβε και να θέσει σύγχρονες βάσεις στην προώθηση ενός φθαρμένου και απαξιωμένου προϊόντος όπως είναι ο ελληνικός τουρισμός; Γιατί δεν κατακρίνετε τις προηγούμενες ηγεσίες για την κατάντια του ελληνικού τουρισμού; Η Γκερέκου ευθύνεται που δεν βρίσκεται κάποια τοποθεσία τις Ελλάδας στους top προορισμούς της New York Times;
    Η κριτική είναι καλή όταν στηρίζεται σε πραγματικές βάσεις και δεν γίνεται κακοπροαίρετα. Και σε αυτή την περίπτωση, φοβάμαι ότι γίνεται κακοπροαίρετα …

    • Στέργιος avatar
      Στέργιος @ ioanna 10/01/2010 21:13:47

      Συμφωνώ.
      Αν η Γκερέκου είναι καλή ή κακή υπουργός θα πρέπει να εκτιμηθεί από το έργο της ως υπουργού και όχι με το αν είναι όμορφη ή άσχημη.

    • «Κασσάνδρα» avatar
      «Κασσάνδρα» @ ioanna 10/01/2010 21:14:16

      Πλάκωσε και η πράσινη βοήθεια, για το θεμα του πρώτου σχολίου δεν μας είπες τίποτα. Όσο για τα άλλα ο καθένας κρίνεται και για τις τολμηρές σκηνές και για το βίο του. Τώρα τι έργο θα αφήσει αφήστε να δούμε γιατί στις 100μέρες του Γιωργάκη δεν είδαμε τίποτα αν και ακούσαμε πολλά.

    • trellakias avatar
      trellakias @ ioanna 11/01/2010 12:25:01

      Βέβαια φίλε η κριτική για την πράγματι όμορφη και μάλλον ζόρικη και επιτυχημένη βουλευτή Γκερέκου θα πρέπει να γίνεται για το έργο της και την πολιτική της καριέρα αλλά ρε φίλε και οι π..... της πρέπει να είναι ΤΕΛΕΙΕΣ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  13. Orestios avatar
    Orestios 10/01/2010 21:46:18

    Φτάσαμε στο επίμαχο σημείο, που είναι το τζαμ και το ιεροσπουδαστήριο. Πάρτε το χαμπάρι τουρκόσποροι. Από το 1912 η Μακεδονία είναι ελεύθερη από τους μουσουλμάνους δυνάστες. Τα τζαμιά κατεδαφίζονται γιατί δεν αποτελούν μέρος της ιστορίας των Μακεδόνων.

    • archaeopteryx avatar
      archaeopteryx @ Orestios 10/01/2010 21:53:16

      μου αρέσει η σαφήνεια

      • Orestios avatar
        Orestios @ archaeopteryx 10/01/2010 21:58:12

        Καταλαβαίνεις αρχαίε, γιατί τους πήρε ο πόνος? Για το τζαμί και το ιεροσπουδαστήριο! Ευτυχώς στην Μακεδονία έφαγαν σούτι τα λαμόγια, αλλά το βλέμμα τους το έχουν εκεί. Λύσσαξαν. Για αυτό και η κατηγορίες για αλλοίωση του τοπίου στην Καστορία, και πόσο καλά έχουν διατηρήσει την παράδοση οι Σκοπιανοί. Το τζαμί είναι το θέμα τους.

  14. Orestios avatar
    Orestios 10/01/2010 21:58:48

    Δεν περίμενα κάτι καλύτερο από σένα.

  15. Σπύρος avatar
    Σπύρος 10/01/2010 22:00:23

    Και κατόπιν αυτού ο Φελίνι έκαψε ολες τις παλιές του ταινίες συγκλονισμένος και ξαναγύρισε την Dolce Vita αντικαθιστώντας την Ανίτα Εκμπεργκ και την Ανούκ Αιμέ ,μέ την Αντζελα..
    Δυό σε ένα και τούρθε και πιό οικονομικά.
    Βρέ τι άλλο θα ακούσουμε...............

  16. Σπύρος avatar
    Σπύρος 10/01/2010 22:02:29

    Και ο Αλέφαντος έλεγε οτι εθήτευσε δίπλα στον Χάπελ,μόνον που κοιμόταν σε παγκάκι έξω απο το γήπεδο που προπονούσε ο Χάπελ...

  17. Νικόλας avatar
    Νικόλας 10/01/2010 22:19:21

    Μα γιατί πέφτετε από τα σύννεφα;
    Δεν το ξέρετε πως είμαστε πανάκριβοι σαν προορισμός;
    Γιατί να έρθει πχ κάποιος στην Ελλάδα Αμερικανός αν ψάχνει να δει ελληνικά η ρωμαικά αρχαία;Πάει στην πιο φτηνή Τουρκία (δίπλα είναι) η οποία χώρα αυτή να ναι καλά (καλά για τους Τούρκους) οι Αρχαίοι Έλληνες, η Μικρά Ασία είναι γεμάτη με αρχαίες πόλεις που είναι και δίπλα σε πανέμορφες παραλίες dale quale με τις δικές μας.

    • smoking area avatar
      smoking area @ Νικόλας 10/01/2010 23:33:26

      Και ο Ελληνας αν ψαχνει ...χιονι, πιο φτηνα του'ρχονται οι Αλπεις απ'την Αραχωβα...
      Να μη μιλησουμε για τις τιμες στην Κυπρο (την πανω και την κατω)
      Πατριωτες-πατριωτες οχι να πληρωνουμε και τα κερατιατικα...

  18. Orestios avatar
    Orestios 10/01/2010 22:20:28

    Σιγά μην σε λυπηθώ κιόλας, σούργελο.

  19. Orestios avatar
    Orestios 10/01/2010 22:27:08

    Εκεί που πρέπει είμαι. Με τα τσόκαρα, σαν του λόγου σου, δεν χρειάζεται να είμαι ευγενικός.

  20. smoking area avatar
    smoking area 10/01/2010 22:39:30

    Η Καστορια θα αναβαθμισθει οικιστικα αφου πρωτα λυσουν τις διαφορες τους η ΜΚΟ Διεθνιστων Αρχιτεκτονων και το Δικτυο 22(τον αριθμο) Πατριωτων Πολεοδομων.
    Και βεβαια τοτε θα αλλαξει ο τουριστικος χαρτης της Βαλκανικης.
    Εως τοτε ... ζησε το μυθο σου στη ... Θηβα(εκει να δεις οικιστικη αναβαθμιση, εχει ομως φοβερα ...παϊδακια).

  21. Orestios avatar
    Orestios 10/01/2010 22:40:27

    Δεν απαντώ σε ψεύδη και σε λάτρεις τζαμιών και ιεροδιδασκαλίων. Πήγαινε με τους φίλους σου στο Καράτσι, να αγαλλιάσει και ο πόλος σου.

  22. Νικόλας avatar
    Νικόλας 10/01/2010 23:37:48

    Καλά οι Άλπεις δεν θα το έλεγα αλλά η Βουλγαρία (με πολύ καλές εγκαταστάσεις επειδή έχω πάει) ναι.

  23. Dimi avatar
    Dimi 14/01/2010 15:02:59

    Η Ειδυλλιακή Ικαρία μπορεί να είναι η Νέα «Γαλάζια Ζώνη» Μακροζωϊας, Υγείας Ευτυχίας παγκοσμίως! http://bit.ly/BLYeE

    Ομάδα Επιστημόνων, Δημογράφων, Βοτανολόγων, και ο Συγγραφέας του Βιβλίου «Γαλάζιες Ζώνες™» Dan Buettner, σε συνεργασία με το Περιοδικό AΑRP (με τη Μεγαλύτερη Κυκλοφορία στον Κόσμο), και το Νational Geographic, ταξίδεψαν και μελετήσαν το φαινόμενο μακροζωϊας των κατοίκων της Ικαρίας http://bit.ly/183RH9

    Σύμφωνα με τις μελέτες τους, η Ικαρία είναι το νησί όπου 1 στους 3 κατοίκους ζεί άνω των 90 ετών (το υψηλότερο ποσοστό 90χρονων στον πλανήτη!), με 20% λιγότερους καρκινοπαθείς, 50% λιγότερους καρδιοπαθείς και σχεδόν καθόλου αδρανείς κατοίκους.

    Οι Ικαριώτες, γιά προστασία τους από τους πειρατές, έμαθαν να ζουν σε ορεινά χωριά, με ιδιαίτερη μορφολογία και τοπογραφία. Αυτό, τους υποχρεώνει να περπατάνε καθημερινά γιά να πάνε στην εκκλησία, να επισκεφθούν τους φίλους τους, να είναι κοινωνικοί, να περιποιούνται τους κήπους τους, και να καίνε θερμίδες αντίστοιχες αυτών μιάς 20λεπτης καθημερινής άσκησης στο γυμναστήριο.

    Η δίαιτά τους, είναι επίσης ξεχωριστή. Δεν τρώνε πολύ ψάρι, όπως θα περίμενε κανείς. Τρώνε όμως πολλά φρούτα, λαχανικά, πολύ λάδι ελιάς, και 150 είδη άγριων χόρτων του βουνού, τα οποία έχουν 10% περισσότερες αντιοξειδωτικές ιδιότητες, απ’ ότι το κόκκινο κρασί.

    Σύμφωνα με τους Επιστήμονες, ιδιαίτερα είναι και τα ποτά των Ικαριωτών: πίνουν πρωϊ και βράδυ βότανα και τσάϊ του βουνού, που όπως απέδειξε οι χημική τους σύσταση, είναι εξαίρετα διουρητικά τα οποία, μειώνουν την αρτηριακή πίεση και τον αριθμό καρδιακών νοσημάτων. Στις ιδιότητες αυτές, οι επιστήμονες εστιάζουν κυρίως τους λόγους μακροζωϊας των κατοίκων της Ικαρίας.

    «Αυτό είναι κάτι που δεν συναντήσαμε σε άλλες «Γαλάζιες Ζώνες» του κόσμου, όπως η Okinawa, η Κόστα Ρίκα, η Σαρδηνία», είπε ο συγγραφέας του Βιβλίου «Γαλάζιες Ζώνες™» Dan Buettner.

    Eλλάδα μικρή, Ελλάδα Μεγίστη!

    Προς ενημέρωση:
    - Της Υπουργού Υγείας και Κοινωνικής Πολιτικής, κας Μαριλίζας Ξενογιαννακοπούλου
    - Του Υπουργού Πολιτισμού και Τουρισμού, κ. Πάνου Γερουλάνου

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.