#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
28/12/2012 20:50
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Που θα κρυφτούν τώρα οι υποκριτές της λίστας Λαγκάρντ;



Βλέποντας πιο ψύχραιμα την υπόθεση με την αλλοίωση της λίστας Λαγκάρντ έχουμε να παρατηρήσουμε ορισμένα πολύ σημαντικά ζητήματα που κάποιοι άλλοι προσπαθούν να αποκρύψουν,  ή να μεγεθύνουν το θέμα Παπακωνσταντίνου, για να ξεχαστούν όλα τα υπόλοιπα.

Κατ' αρχάς, αν δεν υπήρχε η λαθροχειρία από την πλευρά του πρώην τσάρου της Οικονομίας τότε θα λέγαμε ότι η λίστα Λαγκάρντ είναι ένα απίστευτο φιάσκο. Άνθρακες ο θησαυρός και κόλαφος για ορισμένους προφήτες που χτυπούσαν ανηλεώς την κυβέρνηση κι όποιον άλλον τους βόλευε.

Δηλαδή θα ξεχάσουμε ότι μέχρι σήμερα το πρωί κάποιοι φωστήρες του ΣΥΡΙΖΑ και ακόμη οι άλλοι πανέξυπνοι Ανεξάρτητοι Έλληνες έκαναν λόγο για συγκάλυψη; Αυτοί δεν έλεγαν ότι ο Σαμαράς προσπαθεί να καλύψει τις «βρομιές» του ΠΑΣΟΚ γιατί συγκυβερνούν; Η κ. Νάντια Βαλαβάνη (και το κάναμε και θέμα στο antinews) δε μιλούσε για 600 πρόσωπα που υπάρχουν στην αυθεντική λίστα και χάθηκαν από την πρώτη; Μαζί και κάποιοι παραδημοσιογράφοι δεν έλεγαν ότι υπάρχουν τρανταχτά ονόματα τα οποία τα κρύβει το σύστημα για να μην καταρρεύσει η κυβέρνηση;

Που θα κρυφτούν όλοι αυτοί σήμερα, μετά τις αποκαλύψεις ότι μόλις τρία ήταν τα ονόματα που... χάθηκαν περιέργως από την πρώτη λίστα; Αλλά έτσι συμβαίνει πάντα στην Ελλάδα. Ρίχνουμε λάσπη στον ανεμιστήρα κι όποιον πάρει ο χάρος.

Επί της ουσίας της υπόθεσης τώρα:

Όπως όλα δείχνουν και με βάση δικαστικές πηγές, τα λεφτά, δηλαδή το 1,22 εκατ. δολάρια, δεν ανήκουν στον Γ. Παπακωνσταντίνου. Τουλάχιστον δεν του τα χρεώνουν μέχρι τώρα οι δικαστές.
Ο πρώην υπουργός, σύμφωνα πάντα με τις ίδιες πηγές φαίνεται να έκρυψε τα ονόματα. Ο ένας λογαριασμός (για το διάστημα 2005 - 2007 έχει 1.222.335 δολάρια) ήταν στο όνομα του συμβούλου επιχειρήσεων. Σ. Συκιαρίδη και ως άλλο πρόσωπο σχετιζόμενο με το λογαριασμό αυτό αναφερόταν η Ελένη Παπακωνσταντίνου του Μιχαήλ (κόρη του αείμνηστου υπουργού Εξωτερικών και Δικαιοσύνης). Σε άλλο αρχείο βρέθηκε κλειστός λογαριασμός, στο όνομα του πολιτικού μηχανικού Ανδρέα Ροσώνη. Διαπιστώθηκε ότι σύζυγός του είναι η Μαρίνα Παπακωνσταντίνου, κόρη και αυτή του Μιχ. Παπακωνσταντίνου. Και οι δύο γυναίκες είναι δικηγόροι και εξαδέλφες πρώην υπουργού.
Οι γαλλικές αρχές διαβεβαίωσαν την Ελλάδα ότι η δεύτερη λίστα που παρέδωσαν είναι η αυθεντική, επομένως στην πρώτη λίστα, πριν από δύο χρόνια έγινε η παρέμβαση.
Ο κ. Παπακωνσταντίνου φαίνεται ότι επιμένει πως δεν έχει κάνει αυτός την αλλοίωση τονίζοντας ότι είναι χοντροκομμένη αφέλεια να κάνει κάτι τέτοιο. Οι πληροφορίες αναφέρουν ότι θα μιλήσει για πόλεμο που του γίνεται και θα δείξει τον κ. Βενιζέλο ως άνθρωπο που του «την έστησε». Βγαίνουν χοντρά μαχαίρια δηλαδή.
Μένει να διευκρινιστεί πως θα κινηθούν οι διαδικασίες κατά του Γ. Παπακωνσταντίνου. Διότι άλλο η κοινωνική και πολιτική του αποδοκιμασία κι άλλο η τιμωρία του. Εδώ λένε δικαστικές πηγές μπορεί να υπάρχει το ενδεχόμενο παραγραφής των αδικημάτων διότι έχουν μεσολαβήσει δύο βουλευτικές θητείες, έστω κι αν η μία κράτησε μόλις μία ημέρα το Μάιο.
Σε κάθε περίπτωση θα πρέπει να αποφασιστεί αν θα γίνει Εξεταστική ή προανακριτική επιτροπή στη Βουλή για να διερευνηθεί το σκέλος της μη αξιοποίησης της λίστας από την προηγούμενη κυβέρνηση. Και φυσικά θα πρέπει να ερευνηθεί αν τα χρήματα στο λογαριασμό είναι νόμιμα, αν έχουν δηλωθεί κι αν φυσικά έχει καμιά εμπλοκή ο κ. Παπακωνσταντίνου ή απλά έκανε μια εξυπηρέτηση σε συγγενείς.

ΣΧΟΛΙΑ

  1. NONOS avatar
    NONOS 28/12/2012 21:26:08

    Να τον χαιρεται το συστημα τον κ.πρωην Τσαρο με το ειρωνικό χαμόγελο,που μας κουνουσε το δαχτυλο,που μας ελεγε λεφτα υπάρχουν,που οταν ο κοσμακης βογγούσε απ τις "ζαριες" που εριχνε στα τσοχινα τραπεζια του ΔΝΤ και των τοκογλύφων,αυτός με ευκολία πετούσε εξω απ τη λίστα τις αγαπητες ξεδερφες...ειμαι περιεργος θα δικαστει ο παλιό@@ουστας.θα τον δω με βραχιόλια στα χερια κι ας με πανε τη συνταξη στα ταρταρα ....αυτον το μπαγλαμα ετσι μα τη Παναγία τον μισώ οσο βαρυ και απανθρωπο κι αν ακουγεται ..αν και τωρα πουναι η χρυση ευκαιρία του Σαμαρα να αποδειξει οτι δε μασσαει και τα βγαζει ολα φορα παρτίδα δεν γινει τιποτα ε τοτε ειμαστε αξιοι της μοίρας μας....................

    • gregory avatar
      gregory @ NONOS 28/12/2012 23:29:03

      Θα την γλυτωσει οτι εγινε και με το σανδαλο της ΕΛΣΤΑΤ Αααντες κατεθεσαν οτι εδινε εντολες στον ΓΕΩΡΓΙΟΥ κα φουσκωνε κα8ε λιγο ο ελλειμα Α ληθεια γιατι πανικοβλητος εστησε την εξεταστικη ΠΑΠΑΝΔΡΕΟΥ ΜΕΤΑ ΤΙΣ ΕΥΘΥΝΕΣ ΠΟΥ ΕΙΔΑΝ ΟΙ ΕΙΣΑΓΓΕΛΕΙΣ? ΑΝ ΕΙΜΑΣΤΕ ΕΔΩ ΑΠΟ ΑΥΤΟ ΤΟ ΣΚΑΝΔΑΛΟ ΕΙΜΑΣΤΕ Ο 8% ΕΛΛΕΙΜΑ ΤΟ ΠΗΓΑΝ 15 ΑΝ ΔΙΑΒΑΣΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣΟΛΕΣ ΤΙΣ ΚΑΤΑΘΕΣΕΙΣ ΘΑ ΔΕΙ ΟΤΙ ΒΡΩΜΑΕΙ ΑΠΟ ΠΑΝΤΟΥ Η ΝΔ ΤΙΕΚΑΝΕ ΓΙΑΥΤΟ?

      • Νίκος Α avatar
        Νίκος Α @ gregory 29/12/2012 01:04:15

        Θυμόμαστε όλοι τον τζιτζιφιόγκο να αποφαίνεται με στόμφο, ως εκπρόσωπος τύπου του ΠΑΣΟΚ, ότι δεν υπάρχει διεθνής κρίση, μόνο ανικανότητα της Κυβέρνησης της Ν. Δ.. Να ελεεινολογεί τον επίτροπο Αλμούνια, ένα απλό υπάλληλο που οι ανίκανοι Υπουργοί του Κώστα Καραμανλή τον ανήγαγαν σε ισότιμο συνομιλητή.
        Αμέσως μετά τις εκλογές, με όλα τα νταβατζοΜΜΕ στην διάθεσή του, να ανεβάζει κάθε βδομάδα το έλλειμμα. Το δέχτηκαν τότε ασμένως και αρκετοί της δικής μας πλευράς - βόλευε να αποδειχθεί αρκετά κουρασμένος ο Κ.Κ.
        Κατήγγειλε, στη συνέχεια, το φούσκωμα η "δικιά" τους η Γεωργαντά. Έχει ακόμα κανείς αμφιβολίες για το τι έγινε;
        Μήπως είναι ώρα να ψελλίσει κάτι σχετικό η Νέα Δημοκρατία;

    • Arche avatar
      Arche @ NONOS 29/12/2012 17:21:02

      Δεν θα γίνει ΑΠΟΛΥΤΩΣ ΤΙΠΟΤΑ όλα θα καλυφθούν με κάποιες πιο ''συνταρακτικές'' ειδήσεις-σκάκδαλα

  2. makis Stefanatos avatar
    makis Stefanatos 28/12/2012 21:34:07

    "Οι πληροφορίες αναφέρουν ότι θα μιλήσει για πόλεμο που του γίνεται και θα δείξει τον κ. Βενιζέλο ως άνθρωπο που του «την έστησε». Βγαίνουν χοντρά μαχαίρια δηλαδή...................."

    Εάν η Κυβέρνηση και προσωπικά ο κ. Σαμαράς θέλει να αποδείξει ότι δεν θέλει να έχει καμμία σχέση με πολιτικούς (τουλάχιστον) απατεώνες, έχει την ιδανική ευκαιρία να σταματήσει άμεσα να συγκυβερνά μαζί τους. Αν αυτό συνεπάγει προσφυγή στις κάλπες, καλώς να γίνει. Τότε, λέγοντας την ΟΛΗ αλήθεια και αποδεικνύοντας το έμπρακτα (παραπέμποντας στην Δικαιοσύνη), η κοινωνία θα τον ανταμείψει με ποσοστά που ίσως και ο Ιδρυτής της Παράταξης δεν επέτυχε. Άλλως.....

    • Πέτρόπουλος avatar
      Πέτρόπουλος @ makis Stefanatos 29/12/2012 01:30:41

      Και να βγει ο Τσίπρας...

    • foofootos avatar
      foofootos @ makis Stefanatos 29/12/2012 06:39:44

      Ο άνθρωπος είπε, «η κοινωνία θα τον ανταμείψει με ποσοστά που ίσως και ο Ιδρυτής της Παράταξης δεν επέτυχε.», το οποίο υπονοεί ότι μιλάμε για ποσοστά που θα επιτρέψουν στην ΝΔ να κυβερνήσει! Πάντως εγώ μαζί σου είμαι. Καλύτερα συγκυβέρνηση με απατεώνες παρά Τσίπρας! Άπαπα!

      • Μ.Γ avatar
        Μ.Γ @ foofootos 29/12/2012 12:11:38

        Καταπληκτικο σκεπτικο : "καλλιτερα κυβερνηση με απατεωνες...". Εχεις σκεφτει ποτε βρε φουφουτε πως, εαν η κυβερνηση αποτελειται απο απατεωνες, τοτε αυτοι οι απατεωνες εκμεταλλευονται και βλαπτουν εσενα ; Η, μηπως, σου θετω πολυ δυσκολα ερωτηματα ;

  3. aris. aold avatar
    aris. aold 28/12/2012 21:39:37

    Το πολιτικό θέμα του θαψίματος της λίστας παραμένει και ακουμπάει και τον Βενιζέλο που σήμερα συγκυβερνάει.

    Ο Παπακωνσταντίνου την έθαψε για τις ξαδέρφες του αν και το ποσό είναι μικρό και θα μπορούσε να δικαιολογηθεί. Ο Βενιζέλος γιατί την έθαψε και πολύ περισσότερο γιατί την πήρε σπίτι του;;

    Η ΝΔ με την αποψινή της ανακοίνωση αμνηστεύει ουσιαστικά τον Βενιζέλο και σε απόλυτη συμφωνία με την ανακοίνωση του Πασόκ πετούν το ανάθεμα στον Παπακωνσταντίνου που έτσι και αλλιώς είναι τελειωμένος πολιτικά και νομικά δεν μπορούν να του κάνουν τίποτα αφού δεν μπορεί να αποδειχθεί ότι έσβησε στοιχεία από την λίστα.

    Το πολιτικό ερώτημα όμως είναι αν μπορεί αυτή η κυβέρνηση που στηρίζεται σε ψήφους σαν του Βενιζέλου που είναι μπλεγμένος στα πάντα να φέρει την κάθαρση που απαιτείται στην χώρα;;

    Τώρα το βαθύ Πασόκ είναι τραυματισμένο και αναρρώνει σε ένα χρόνο που θα πιστεύει ότι κατάφερε να κρύψει τις πομπές του θα περάσει στην αντεπίθεση και τότε στο Μαξίμου θα καταλάβουν ότι δεν μπορούν να κάνουν συμμαχίες με Βενιζέλους και λοιπούς.

    Τα ερωτήματα παραμένουν.

    Είναι δυνατόν δύο υπουργοί ένας πρωθυπουργός και δύο ανώτατοι αξιωματούχοι να συνωμότησαν μόνο και μόνο για να καλύψουν τις ξαδέρφες του Παπακωνσταντίνου που σίγουρα με τα περιουσιακά στοιχεία που έχουν μπορούν να δικαιολογήσουν ένα τέτοιο ποσό που τους αποδίδεται.

    Μήπως έχουμε μια νέα περίπτωση Σιεμενς;;

    • katdelbar avatar
      katdelbar @ aris. aold 29/12/2012 00:30:41

      Symfwnw apolyta me tin kathari sas skepsi. Ti empodize ton Papakwnstantinou na svisei tis ksadelfes kai na proxwrisei tin lista?
      Lipamai pou o Samaras vasizetai stin stiriksi tis opoias vatheias koinwnias kai idiaitera tou Bennyworm!

    • anideos avatar
      anideos @ aris. aold 29/12/2012 06:34:39

      '' Η ΝΔ με την αποψινή της ανακοίνωση αμνηστεύει ουσιαστικά τον Βενιζέλο και σε απόλυτη συμφωνία με την ανακοίνωση του Πασόκ πετούν το ανάθεμα στον Παπακωνσταντίνου που έτσι και αλλιώς είναι τελειωμένος πολιτικά και νομικά δεν μπορούν να του κάνουν τίποτα αφού δεν μπορεί να αποδειχθεί ότι έσβησε στοιχεία από την λίστα.''

      Αν το δεις λιγο πιο ψυχραιμα η ΝΔ εκανε ισως την πιο σωστη ανακοινωση.
      Το πραγμα εχει παει στην δικαιοσυνη ας βρει αυτη ποιοι φταινε και ποια τιμωρια τους αξιζει.
      Απο εκει και περα το θεμα με τη λιστα δεν σταματαει στο ποιοι δεν ηταν στην πρωτη και ποιος τους εκρυψε, αλλα στο πως θα βρεθει αν τα χρηματα φυγαν νομημα η παρανομα και πως θα γυρισουν στα ταμεια του κρατους.

  4. Ανώνυμος avatar
    Ανώνυμος 28/12/2012 21:40:49

    Τι εξεταστική, προανακριτική και πράσιν’ άλογα. Δίκη ‘ομοια της Νυρεμβέργης χρειάζεται, και άμεσα

    • billi smart avatar
      billi smart @ Ανώνυμος 29/12/2012 00:48:18

      ++++++++

  5. Ηase avatar
    Ηase 28/12/2012 21:47:29

    Ο Μπενυ ειναι ανθρωπος που θα μπορουσε να "στησει" τον Παπακ. Ο Παπακ ομως ειναι τελειως βλακας γιατι επρεπε να βγαλει και να δωσει μονος του την αυθεντικη λιστα πριν γινουν ολα αυτα, αφου σιγουρα την ειχε και την εχει ακομα και μιλαει για χοντροκομενη φαρσα. Τα περι του δεν ξερει που ειναι το σιντι ειναι λογια του αερα.
    Ο Παπακ την εχει βαμενη, και ο Μπενυ ειναι ο κερδισμενος της υποθεσης. Οι χαμενοι ειμαστε εμεις και θα ηθελα να μαθω ποιος ηλιθιος εφιαξε τον κολονομο περι ευθυνης υπουργων που δινει το δικαιωμα στα λαμογια να μενουν στο απυροβλητο. Ο Σαμαρας πρεπει αμεσα να φιαξει εναν νεο νομο ωστε τα κρατικα λαμογια να λογοδοτουν οπως καθα πολιτης αυτης της χωρας.

    • makis Stefanatos avatar
      makis Stefanatos @ Ηase 28/12/2012 21:53:59

      Ο Παυλόπουλος και ο Βενιζέλος αγαπητέ!

    • Karenin avatar
      Karenin @ Ηase 28/12/2012 22:08:07

      Βενιζέλος και Παυλόπουλος απο κοινού εμπλουτισανε το συνταγμα με τον συγκεκριμένο νόμο.

  6. Karenin avatar
    Karenin 28/12/2012 21:53:58

    Τελικά τι μας χωρίζει και τι μας ενώνει σε αυτή την χώρα; Ηταν η όχι εθνική υπόθεση ο χειρισμός της λίστας και συγκομιδή δημοσιων εσόδων σε μια δύσκολη συγκυρία για την χώρα; Να επιχαίρει κάποιος γιατί η αστική κοινωνική ελίτ της χώρας ξεδιάντροπα φοροδιαφεύγει; Οι ξένοι μας κρέμασαν πάλι στα μανταλάκια απόψε με τρόπο που συνιστά εθνική ντροπή, και εμεις θα ζητωκραυγάζωμε που κανένας δικός μας δεν είναι μέσα στην λίστα...
    Και είναι φίλε μου να τρελαίνεσαι αν η λίστα δεν αξιοποιήθηκε για να προστατευθούν οι ξαδέρφες απο 300χιλ. πρόστιμο, την ιδια στιγμή που μας κουναγαν το δάχτυλο για τα μέτρα. Και όσοι δεν κατάλαβαν ακόμη, η κοινωνία δεν ενδιαφέρεται πια για όνοματα, αλλά για έσοδα, μπας και βρεθεί κανένα ισοδύναμο.

    • Ο Θείος avatar
      Ο Θείος @ Karenin 29/12/2012 12:22:06

      Αυτό λέω.
      Δυστυχώς, το "μεγάφωνο" (δηλαδή καφενειακώς "πολιτικοποιημένο") μειοψηφικό και "δυναμικό" τμήμα της κοινωνίας ενδιαφέρεται μόνον για "θεάματα". Όχι για "άρτον".
      Προφανώς, διότι έχει επαρκή "άρτον".
      Ωστόσο, οι λοιποί είμαστε πλειοψηφία. Συντριπτική.
      Θα έλθει άραγε η ώρα που οι αυτοί οι "υπαρκτοί αστοί" μας θα μετακομίσουν σε καμμιά διπλανή χώρα οριστικά; Σαν τον Ντεπαρντιέ;
      Έχει και ωραίες πίστες κατά πίσω Ροδόπη, Παμπόροβο μεριά.

  7. δαρειος avatar
    δαρειος 28/12/2012 22:00:30

    δηλαδή ο μπέννυ αθώος
    δηλαδή έχουμε κυβερνήσεις πού στις πιό δύσκολες στιγμές του τόπου ο κάθε υπουργός κάνει ότι γουστάρει κρύβει λίστες και ότι άλλο γουστάρει, από άλλους υπουργούς και άμα βρίσκονται για τον πρωϊνό καφέ λεν και κανα ανέκδοτο σεξουαλικού η κυβερνητικού περιεχομένου, ποιούς δουλεύουν

  8. δαρειος avatar
    δαρειος 28/12/2012 22:05:29

    δηλαδή ο μπέννυ αθώος
    δηλαδή έχουμε κυβερνήσεις πού στις πιό δύσκολες στιγμές του τόπου ο κάθε υπουργός κάνει ότι γουστάρει κρύβει λίστες και ότι άλλο γουστάρει, από άλλους υπουργούς και άμα βρίσκονται για τον πρωϊνό καφέ λεν και κανα ανέκδοτο σεξουαλικού η κυβερνητικού περιεχομένου, ποιούς δουλεύουν
    θαυμάστε ποιοί μας επιβάλουν φόρους και μας απειλούν με χρεωκοπίες.

  9. ΠΕΛΑΣΓΟΣ avatar
    ΠΕΛΑΣΓΟΣ 28/12/2012 22:06:55

    Εάν παραγραφεί και αυτή η περίπτωση -λόγω βουλευτικής ασυλίας ή όπως αλλιώς το πείτε- εάν φυσικά υπάρχει αδίκημα, τότε εγώ γιατί να πληρώσω φόρους; Και μη μου πείτε ότι βρισκόμαστε σε δύσκολη οικονομική κατάσταση , η χώρα καταρέει, θα πτωχεύσει , κ.λ.π. . Να μην πώ τίποτα άλλο γιατί έχουμε και μέρες "Άγιες".

  10. Ραβινος avatar
    Ραβινος 28/12/2012 22:09:31

    ++++++!

  11. ΠΕΛΑΣΓΟΣ avatar
    ΠΕΛΑΣΓΟΣ 28/12/2012 22:10:29

    Εάν παραγραφεί και αυτή η περίπτωση -λόγω βουλευτικής ασυλίας ή όπως αλλιώς το πείτε- εάν φυσικά υπάρχει αδίκημα, τότε εγώ γιατί να πληρώσω φόρους; Και μη μου πείτε ότι βρισκόμαστε σε δύσκολη οικονομική κατάσταση , η χώρα καταρρέει , θα πτωχεύσει , κ.λ.π. . Να μην πω τίποτα άλλο γιατί έχουμε και μέρες Άγιες.

  12. Vee avatar
    Vee 28/12/2012 22:39:17

    Συμφωνώ με τα περισσότερα, εκτός από αυτό που λες για το Σαμαρά. Ο Σαμαράς δε πρέπει να μπλέξει καθόλου με αυτό το θέμα. Αυτό είναι θέμα της Δικαιοσύνης. Ο Σαμαράς έχει να φέρει εις πέρας το δύσκολο έργο της ανάκαμψης της Ελληνικής οικονομίας (και κοινωνίας), και τα πάει πολύ καλά ως τώρα! Όμως δεν μπορεί να είναι ο άνθρωπος one-man-show.

  13. katalytikos avatar
    katalytikos 28/12/2012 23:04:40

    Το σύστημα του πρώην ¨τσάρου¨ ελέγχει ακόμη πολλα υπουργεία και κυρίως το ΥΠΕΚΑ όπου οι ¨σύμβουλοι¨μετακόμισαν με αποφάσεις της σημερινής ηγεσίας!!!
    Αντώνη
    Κάνε ανασχηματισμό τώρα!! Πέτα τους έξω από την κυβέρνηση και αν θελήσουν να αποσύρουν τη στήριξη ας το κάνουν. Όσο συγκυβερνάς με αυτούς η φθορά είναι ανεπανόρθωτη!! Οι εκλογές (αν το τολμήσουν) θα κρύβουν πολλές εκπλήξεις!!

    • SUNRISE avatar
      SUNRISE @ katalytikos 29/12/2012 08:51:05

      Ο Ζερβός, ο Θέος, η Αικατερινάρη και όλο το Διοικητικό Συμβούλιο της ΔΕΗ που διορίστηκε από τον Παπακωνσταντίνου και την Μπιρμπίλη γιατί τους κρατάνε ακόμη; Μήπως γιατί η διαπλοκή είναι διακοματική και το κονομάνε όλοι; Που είναι η αξιοκρατία που ευαγγελίζεται ο Σαμαράς; Όπως αναφέρεται και σε άλλο άρθρο, είναι πολλά τα λεφτά στην ενέργεια και δεν μπορεί η διαπλοκή να τα αφήσει χωρίς να τα ελέγχουν οι δικοί της άνθρωποι.

  14. NTUA avatar
    NTUA 28/12/2012 23:14:14

    Ένα πανέξυπνο ιστολόγιο, τόσοι πανέξυπνοι σχολιαστές... Και δεχόμαστε, ως λωτοφάγοι, ότι ο Παπακωνσταντίνου διέγραψε από τη λίστα τρείς - τέσσερις συγγενείς του, και γιατί όχι και άλλους εικοσιτρείς, για να θολωσει τα νερά... Ο Παπακωνσταντίνου είναι υπόλογος απέναντι στον ελληνικό λαό για άλλα πιο σοβαρά εγκλήματα... Ξυπνήστε! Τη λίστα παραποίησε ο Βενιζέλος, χτυπώντας μ' ένα σμπάρο δυο τρυγόνια... ΠΑΠ - ΓΑΠ και κατά ΝΔ μεριά (αφού οι συγγενείς του ΠΑΠ είναι γόνοι πρώην υπουργου της ΝΔ). Ή μάλλον, τρία τρυγόνια, αφού ώρα θα εκβιάζει και τον Σαμαρά. Θυμηθήτε πότε ενεχείρησε το δικό του "στικάκι" στου Μαξίμου; Όταν είχε πλέον εξασφαλίσει ότι από τη συμμετοχή του εξαρτάται η σταθερότητα της Κυβέρνησης! Άλλωστε η σημερινή ανακοίνωση της ΝΔ κατι τέτοιο δείχνει.

    • ΤΡΟΦΩΝΙΟΣ avatar
      ΤΡΟΦΩΝΙΟΣ @ NTUA 29/12/2012 00:28:01

      Με πρόλαβες !

      Κάνοντας τον συνήγορο του διαβόλου θα έλεγα ότι στέλνει για ... πολιτικό μνημόσυνο τόσο Παπακ- ΓΑΠ , όσο και "Μητσοτάκη μεριά" κι' όχι Ν.Δ. .

      Κι' όποιος κατάλαβε .

    • BLACKQUEEN avatar
      BLACKQUEEN @ NTUA 29/12/2012 09:01:19

      ''....αφού τώρα θα εκβιάζει και τον Σαμαρά.''
      Tον κ. Α.Σαμαρά, τον ''εκβιάζει'' λόγω της αποσταθεροποίησης της συγκυβέρνησης την οποία μπορεί να προκαλέσει. Αυτό αρκεί και περισσεύει.
      Ο Παπακωνσταντίνου, ο Βενιζέλος και ο ΓΑΠ (και οι συμμορίτες τους), είναι ένοχοι ΕΣΧΑΤΗΣ ΠΡΟΔΟΣΙΑΣ απέναντι στον Ελληνικό λαό, λόγω της επιβολής του Μνημονίου Ι. Οι δευτερευούσης σημασίας λόγοι (λίστα Λαγκάρντ, συγκαλύψεις φοροφυγάδων συγγενών κ.λ.π.), για τους οποίους μπορεί να κατηγορηθούν, θα μπορούσαν να είναι απλά οι χρήσιμες ''αφορμές'' ώστε να οδηγούνταν στον Κορυδαλλό, εκεί που είναι και η μόνη θέση που τους αρμόζει.
      Ο κ. Πεπόνης και ο κ. Mουζακίτης έκαναν το χρέος τους.
      Δυστυχώς, δεν ''αντέχουν'' να ακολουθήσουν απόλυτα το παράδειγμά τους οι ασκούντες την εξουσία, αφού για την ώρα τουλάχιστον, υποκύπτουν στην πίεση σκοπιμοτήτων και συμβιβασμών, προκειμένου να συντηρήσουν τις ισορροπίες σέ έναν προσβλητικό γι αυτούς συνεταιρισμό με απατεώνες και ασήμαντους καιροσκόπους.
      Όμως η αφέλεια, η ανοχή και η επιπόλαιη αντιμετώπιση της κοινωνίας στα δρώμενα, είναι πια πολύ περιορισμένη.
      Απαιτείται απόλυτη ειλικρίνεια, διαφάνεια και γενναιότητα.
      Με παραπλανητικές κινήσεις και αναποτελεσματικές διαδικασίες ...εξιχνίασης των υποθέσεων, απλά θα ενοχοποιηθούν και θα ταυτιστούν με την ανομία και οι μη μετέχοντες άμεσα στα αδικήματα.

      • JE NE REGRETTE RIEN avatar
        JE NE REGRETTE RIEN @ BLACKQUEEN 29/12/2012 16:34:24

        Aλλη μιά φορά BLACKQUEEN " Τα είπες όλα"
        Γιατί δεν ακούει κανείς ; ΓΙΑΤΙ ;

      • Αναξίμανδρος avatar
        Αναξίμανδρος @ BLACKQUEEN 29/12/2012 17:01:29

        Πολύ αγαπητή βασίλισσα έχεις πλέον πολλούς θαυμαστές και θα αρχίσει ο ανταγωνισμός μεταξύ μας για το ποιός θα σου κάνει τα καλύτερα κομπλιμέντα...

        • JE NE REGRETTE RIEN avatar
          JE NE REGRETTE RIEN @ Αναξίμανδρος 30/12/2012 17:00:38

          Καλόοο Αναξίμανδρε και...συμφωνώ !
          Πάντως και εσένα σε εκτιμώ ιδιαίτερα και άρχισα να σε διαβάζω λόγω του ωραίου σου nickname.

    • Ο Θείος avatar
      Ο Θείος @ NTUA 30/12/2012 17:32:33

      Ο κ. Βενιζέλος πήρε CD (προφανώς "κλειστό" απο τους Γάλλους) και ενεχείρισε usb-στικάκι;
      Άν ο συλλογισμός αληθεύει, είναι διατρητική βόμβα.
      Κύριοι Σαμαρά και Κουβέλη, ξέρετε άν αληθεύει. Έχετε φωνάξει alarm γαι την "επόμενη μέρα";

  15. Χούλιγκαν avatar
    Χούλιγκαν 28/12/2012 23:45:45

    Οποιοσδήποτε άνθρωπος με νοημοσύνη μεγαλύτερη από αυτή του χιμπατζή μπορεί να καταλάβει ότι η λίστα προφανώς έχει τόσα ονόματα όσα θέλουν να νομίζουμε ότι έχει.
    Δεν είμαι υπέρ της πρακτικής του να ρίχνουμε "λάσπη" στον ανεμιστήρα αλλά όσο εκτείθενται όσοι μιλάνε για 600 κρυμμένα άτομα, άλλο τόσο εκτείθενται και αυτοί που πιστεύουν ότι είναι μόνο 3.

  16. Κατερίνα avatar
    Κατερίνα 29/12/2012 00:00:21

    Ωραίο μου πλυντήριο!!!

  17. Στάθης Σαραφόπουλος avatar
    Στάθης Σαραφόπουλος 29/12/2012 04:25:14

    Η άλλη και πλέον σοβαρή και πολιτική διάσταση του θέματος:
    "Πλακάκια" ΣΥΡΙΖΑ με ΓΑΠ - Αφήνει στο απυρόβλητο τον Παπανδρέου!!!
    Η ...προσεκτική ανακοίνωση του ΣΥΡΙΖΑ!
    Με μια προσεκτική ανακοίνωση ο ΣΥΡΙΖΑ ρίχνει ευθύνες για την λίστα Λαγκάρντ τόσο στον Παπακωνσταντίνου , όσο και στον Βενιζέλο.
    Ωστόσο
    αφήνει στο απυρόβλητο τον Παπανδρέου,
    του οποίου το όνομα δεν αναφέρεται καν:
    "Η ετεροχρονισμένη απομάκρυνση του κ. Παπακωνσταντίνου δεν αναιρεί τις προσωπικές ευθύνες του κ. Βενιζέλου, αλλά και συνολικά του ΠΑΣΟΚ, για την προσπάθεια συγκάλυψης και απόκρυψης της υπόθεσης της λίστας Λαγκάρντ", αναφέρει η ανακοίνωση και προσθέτει:...
    "Και το κυριότερο. Είναι αδιανόητο, αυτοί που ευθύνονται για την όλη υπόθεση, να προσπαθούν να βγουν και από πάνω. Εκεί που μας χρωστάγανε μας πήραν και το βόδι."
    Για την ιστορία πριν λίγο καιρό, στις 30.10.2012, ο Τσίπρας ζητούσε την τιμωρία του Παπανδρέου: «Οι πρόσφατες αποκαλύψεις στις ακροάσεις που έγιναν στη Βουλή, με τον πρώην υπουργό Οικονομικών κ. Παπακωνσταντίνου να παραδέχεται ότι μαζί με τον πρώην Πρωθυπουργό Γ. Παπανδρέου επισκέφτηκαν τον Πρόεδρο της ελβετικής τράπεζας HSBC τον Ιανουάριο του 2011, αλλά και η μεγάλη αποκάλυψη της λίστας Λαγκάρντ από το περιοδικό HOT DOC, δημιουργούν τεράστιο πολιτικό θέμα»
    Τι άλλαξε μέσα σε δυο μήνες;


    ΥΓ. Ο Βενιζέλος διέγραψε τον Παπακωσταντίνου γιατί από ότι άκουσε στις ειδήσεις το μεσημέρι , αφαίρεσε τις αγαπητές του εξαδέρφες και τους συζύγους τους από τις λίστες Λαγκάρντ για να μη γίνει κανένα κακόβουλο σχόλιο λόγω της συγγένειας τους - όπως εξήγησε ο κύριος Μπάμπης..!
    Τον κύριο Μπάμπη τον πιστεύω, όπως τον πίστευα κι όταν έλεγε ότι ο Παπακωσταντίνου είναι σοβαρός άνθρωπος που θα πατάξει τη φοροδιαφυγή.
    Και ο Γιωργάκης μετά ζήτησε να ρίξουν φως...
    "Αν δεν καεί αυτός – αν δεν καείς εσύ - πως θα γενούνε τα σκοτάδια φως;"
    Στο σκοτάδι ζούσε τόσο καιρό ο κακομοίρης.
    http://www.emprosdrama.blogspot.gr/2012/12/blog-post_29.html

  18. kokoras avatar
    kokoras 29/12/2012 07:11:45

    "ή απλά έκανε μια εξυπηρέτηση σε συγγενείς."....

    • BLACKQUEEN avatar
      BLACKQUEEN @ kokoras 29/12/2012 09:40:45

      ...Να φανταστούμε αυτός ο....φιλότιμος άνθρωπος, πόσες εξυπηρετήσεις θα έκανε από φιλοτιμία, υποχωρώντας γενναιόδωρα σε πιεστικές απαιτήσεις υψηλά ισταμένων αλλοδαπών προϊσταμένων του.....
      Βράχος πάντως, σίγουρα ΔΕΝ στάθηκε.
      Δεν θα του το επέτρεπε η ευαίσθητη φύση του.....

  19. antonio avatar
    antonio 29/12/2012 09:43:28

    Φυλακή τώρα

  20. Κοσμάς Πανέσιος avatar
    Κοσμάς Πανέσιος 29/12/2012 10:09:59

    Και αν τα έσβησε ο Βενιζέλος πριν, με τεράστια καθυστέρηση, παραδώσει τη λίστα που φύλαγε στο σπίτι του;

  21. Kimon avatar
    Kimon 29/12/2012 10:36:08

    Η λίστα είναι διακοματική γιαυτό υπήρξε και θα υπάρξει συγκάλυψη.Η κ.Graziella Grollo π.χ. , είναι συζυγος πολιτικού της ΝΔ που συμμετέχει στην επιτροπή θεσμών και διαφάνειας....

    • Αναξίμανδρος avatar
      Αναξίμανδρος @ Kimon 29/12/2012 17:05:33

      Πές τα Κίμωνα.
      Αν δεν ήταν διακομματική θα είχε χρησιμοποιηθεί όπως και στα άλλα κράτη εδώ και δύο χρόνια, όπου ΟΛΟΙ οι κυβερνησαντες και κυβερνώντες την περιφέρουν και θα την περιφέρουν για πολύ χρόνοα ακόμη μέχρι να παραγραφούν ΟΛΑ.

  22. Γιώργος Π. avatar
    Γιώργος Π. 29/12/2012 11:41:43

    Καλημέρα σε όλους!

    Αναρωτιόμουν αν η εικόνα του Νεράτζη στην επιτροπή θεσμών και διαφάνειας, που κοκκινίζει σαν ταύρος όταν πάει να θίξει ένα ζήτημα γύρω από την υπόθεση αυτή η Κωνσταντοπούλου, τιμάει τη νέα δημοκρατία.
    Και από κάτω ο πολιτικός δεινοσαυρισμός παίζει συγχρορδία, ενώ ακολουθεί να διαρρηγνύει τα ιμάτιά του ο Κακλαμάνης, δήθεν για υποβάθμιση της επιτροπής, την οποία ήδη έχουν ευτελίσει με ατέρμονα φληναφήματα και μπουρδολογίες, που κατά τη γνώμη μου απλά συσκοτίζουν την υπόθεση...

  23. Ο Θείος avatar
    Ο Θείος 29/12/2012 12:04:11

    Επαναλαμβάνω, γινόμενος κουραστικός:
    Το πρόβλημα δεν είναι ο "τσάρος".
    Το πρόβλημα είναι οι "βογιάροι". Οι πάμπολλοι βογιάροι.
    "Η Μοσχοβία κι αν επέρασε, ανθεί και φέρει κι άλλο" (Μοσχοβία = δύο διαδοχικά κρατικά μορφώματα του ύστερου μεσαίωνα, πρόγονοι του ρωσικού βασιλείου, που είχαν ως πρωτεύουσα τη Μόσχα: Το Πριγκιπάτο της Μόσχας και το Μέγα Δουκάτο της Μόσχας).
    2000 στη "Λίστα Λαγκάρντ", 25.000 στη "Λίστα" της TτΕ και υπάρχει ουρά...
    Πόσοι από αυτούς είναι "καθαροί" φορολογικά; Το 30 %; Υπερτιμώ;
    Μη μετατρέπουμε την υπόθεση "λίστα" σε υπόθεση "Λίτσα και Σία" (Σία από το Αμνησία)...

  24. Ο Θείος avatar
    Ο Θείος 29/12/2012 12:09:04

    Θα αποσταλούν φορολογικά σημειώματα για δικαιολόγηση, σε όσους έχουν "ασυνέπειες" με τα δηλωθέντα;
    Και για όσους δεν ανταποκριθούν, δεσμεύσεις κινητής και ακίνητης περιουσίας θα γίνουν (προληπτικά, μέχρι την τελεσιδικία);
    Ιδού η Ρόδος...

    • Αναξίμανδρος avatar
      Αναξίμανδρος @ Ο Θείος 29/12/2012 17:10:11

      Θείο χαρά στο κουράγιο σου. Τρία χρόνια σχεδόν τώρα, το ίδιο αίτημα διατυπώνεις ακούραστα...Αλλά ως συνήθως για τα σημαντικά, φωνή βοώντος εν τη ερήμω. Κανείς δεν θέλει να σ' ακόυσει. Είναι βλέπεις πολλά τα λεφτά Θείο...

  25. Ο Θείος avatar
    Ο Θείος 29/12/2012 16:06:56

    Οι "βογιάροι" στις λίστες είναι χιλιάδες, και το "συγκριτικό τους πλεονέκτημα" είναι ότι δεν είναι πολιτικά πρόσωπα ή συγγενείς τους. Φίλοι όμως;
    Χιλιάδες "βογιάροι" κάθε βαθμού, από "Υποκόμητες" μέχρι "Μεγάλους Δούκες"...

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.