#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
28/03/2012 21:41
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Που θα γίνουν τα στρατόπεδα λαθρομεταναστών



Τελικά ο άνθρωπος που δεν διάβασε το Μνημόνιο, ο κ. Χρυσοχοϊδης κατάφερε να διχάσει την ελληνική κοινωνία και να δημιουργήσει εμφύλιο πόλεμο μεταξύ της Αθήνας και της περιφέρειας. Η υπόθεση με τα στρατόπεδα συγκέντρωσης μεταναστών έχει καταντήσει σήριαλ και θέαμα στα κανάλια αφού ο υπουργός Προστασίας του Πολίτη με απόλυτη προχειρότητα ανακοίνωσε ένα σχέδιο για 30 καταυλισμούς χωρίς να έχει πετύχει δύο βασικά θέματα:

Μίνιμουμ συναίνεση με τις τοπικές κοινωνίες που θα δεχθούν τα κέντρα κράτησης
Λεφτά για να γίνουν αυτά τα στρατόπεδα αλλά κυρίως ολοκληρωμένη μεταναστευτική πολιτική ώστε να μην είναι 30.000 μέσα και 970.000 απ' έξω κι ανεξέλεγκτοι.

Στη σπουδή του να εκλεγεί ο κ. Μ. Χρυσοχοίδης ανακοίνωσε ένα μέτρο ανακούφισης της Αθήνας στην οποία εκλέγεται, χωρίς να έχει κάνει προεργασία. Και τώρα μαδάμε όλοι τη μαργαρίτα και βλέπουμε περιφερειάρχες και δημάρχους να έχουν βγει στα κάγκελα γιατί αν δεχθούν τα στρατόπεδα συγκέντρωσης τότε θα παίξουν... ξύλο με τους δικούς τους ψηφοφόρους.

Σήμερα στο υπουργείο προστασίας του πολίτη κλήθηκαν αξιωματικοί του στρατού οι οποίοι παρέδωσαν μια λίστα με 32 ανενεργά στρατόπεδα τα οποία θα μπορούσαν να γίνουν κέντρα φιλοξενίας μεταναστών. Είναι και στην Αττική και στην υπόλοιπη χώρα και ορισμένα από αυτά, 11-12 πληρούν όλες τις προδιαγραφές και θα μπορούσαν να λειτουργήσουν άμεσα. Αν βέβαια δεν έχουμε προεκλογικά κινητοποιήσεις τύπου... Καλλικράτη με αποκλεισμούς χωριών και πόλεων.

Ενα ακόμη κρίσιμο θέμα αντιμετωπίζεται από την κυβέρνηση με απόλυτη προχειρότητα ενώ μόνο γέλιο προκαλούν οι επιχειρήσεις – σκούπα του κ. Χρυσοχοϊδη. Που θα βάλει όσους πιάσει; Στις ήδη γεμάτες φυλακές; Ή θα τους κρύψει μέχρι να εκλεγεί και μετά θα τους αφήσει ελεύθερους και πάλι στην Ομόνοια;

Ο κατάλογος με τα στρατόπεδα (η τρίτη στήλη είναι τετραγωνικά μέτρα)



Τρία στρατόπεδα είναι στην περιφέρεια Αττικής, δύο στην Πάρνηθα και ένα στην Κερατέα.

Δέκα στρατόπεδα βρίσκονται στονΈβρο στις περιοχές, Καρωτή, Χελιδόνα,Μεταξάδες, Καστανιές, Νεοχώρι, Βρυσικά, Κήποι και Ασημένιο.

Στο νομό Θεσσαλονίκης υποψήφια για κέντρα μεταναστών είναι στρατόπεδα σε Θέρμη, Διαβατά καιΛαγκαδίκια, στο νομό Σερρών σε Κερδύλλια, Αχλαδοχώρι και Πεντάλοφο, ενώ από δύο στρατόπεδα θα χρησιμοποιηθούν στους νομούς Κοζάνης, Ημαθίας και Δράμας.

Τα υπόλοιπα κέντρα θα δημιουργηθούν στη Φλώρινα, στην Πέλλα, στην Καστοριά, στη Σκύδρα, στηΡοδόπη, στην Κω και στο Ρέθυμνο.

ΣΧΟΛΙΑ

  1. Orestios avatar
    Orestios 28/03/2012 21:50:42

    Μια δύναμη 25 χιλιάδων ανδρών τοποθετείται στα βόρεια σύνορα.
    Ωραιότατα!!!!!
    Μην παραπονεθεί μετά κανείς για την όποια Βοσνιοποίηση.

  2. ΚΥΘΗΡΙΟΣ avatar
    ΚΥΘΗΡΙΟΣ 28/03/2012 21:58:03

    Τό στρατόπεδο στήν Κερατέα θά ἒχει ἐνδιαφέρον τό πώς θά λειτουργήσει...

    • EVANGELOS avatar
      EVANGELOS @ ΚΥΘΗΡΙΟΣ 29/03/2012 01:36:39

      να τους βάλουμε στη γέφυρα να τραβάνε βίντεο τις κόντρες !!!

  3. E.Metaxas avatar
    E.Metaxas 28/03/2012 22:05:37

    Αντί να παραιτηθεί το ΠΑΣΟΚ και η ΝΔ σύσσωμη και να ζητήσουν συγγνώμη από τον Ελληνικό λαό για την ανικανότητα τους να προωθήσουν συνθήκες στην ΕΕ προς όφελος της Ελλάδας και ενάντια στη λαθρομετανάστευση οι ανίκανοι και δόλιοι τώρα θέλουν να δώσουν στρατόπεδα στους λαθρομετανάστες, εκλογικά βιβλιάρια τις προεκλογικές περιόδους και όπλα όταν το κίνημα λύτρωσης της χώρας τους απειλήσει τις καρέκλες. Τα στρατόπεδα είναι αρκετά ευρύχωρα για να φιλοξενήσουν ως κρατούμενους τους κλέφτες και τους ανίκανους της πολιτικής

    • Αυτόνομος avatar
      Αυτόνομος @ E.Metaxas 28/03/2012 22:11:47

      H ανοησία πάει σύννεφο βλέπω ε; Τι δουλειά έχει η ΝΔ τεράστιε;

      • romeo avatar
        romeo @ Αυτόνομος 29/03/2012 18:41:33

        Είναι η στρατηγική του διαμοιρασμού της ευθύνης! Ασφαλώς και η ΝΔ δεν φταίει, ασφαλώς το θέμα είναι από τα "έργα και τις ημέρες του ΠαΣοΚ", όμως η επιμονή ορισμένων φωνάζει από μακριά για το τι ακριβώς επιδιώκουν κάποιοι του ... δεξιότερου χώρου!

  4. airman avatar
    airman 28/03/2012 22:07:41

    Στο Κατσιμίδι πάντως, δίπλα στην Ιπποκράτειο Πολιτεία, ο χώρος είναι ειδυλλιακός!

  5. αλλενάκι avatar
    αλλενάκι 28/03/2012 22:09:06

    Μας δουλεύουν και μάλιστα πολύ χοντρά για το ΡΟΛΟ που θα κληθουν να παίξουν οι ΞΕΝΩΝΕΣ αυτοί.

    500 στρέμματα, 120 στρέμματα, 100 στρέμματα, 90 στρέμματα, αυτά είναι ολόκληρα χωριά.

    Χώρα που παραδίδει τα στρατόπεδά της για ξενώνες αλλοεθνών στα ΣΥΝΟΡΑ της είναι ΤΕΛΕΙΩΜΕΝΗ.
    Η έμπηξη ξενώνων χιλιάδων αλλοδαπών κατά μήκος των Ελληνικών συνόρων είναι έγκλημα, Eθνικό και ΠΡΟΜΕΛΕΤΗΜΕΝΟ.

    Φάκτορες, υπάρχει ένας χάρτης με τις τοποθεσίες τους κατά μήκος των συνόρων. Αν μπορείτε βρείτε τον. Η πυκνότητά τους και μονο μαρτυρά το ΣΚΟΠΟ τους.

    30 στρατόπεδα-ξενώνες λαθρομεταναστών, 30 ύπουλες μαχαιριές στο σώμα της Ελλάδας.
    Ο συμβολισμός σαφής και αμείλικτος!
    Μια χώρα φοβική και αφύλαχτη, ένα γενόμενο προτεκτοράτο, παραδίδει στρατόπεδά του Στρατού της σε εισβολείς.
    Μετά την Αθήνα, τελειώνουν και την ευρύτερη Αττική!
    Σε Κερατέα (ΓΙΑ ΤΙΜΩΡΙΑ μην μας διαφεύγει αυτό) και Μενίδι-Πάρνηθα τα πρώτα τρία.

    Δεν χρειάζονται καθόλου στρατόπεδα!

    Απευθείας συνομιλίες με τους εκπροσώπους των χωρών τους και πακέτο στην πατρίδα τους, σε φουρνιές κάθε εβδομάδα.

    ΥΠΑΡΧΕΙ ΣΤΡΑΤΟΣ ΚΑΙ ΔΥΝΑΜΕΙΣ ΝΑ ΤΟ ΚΑΝΟΥΝ?

    ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΑ, ΑΥΤΟΙ ΟΙ ΞΕΝΩΝΕΣ ΕΙΝΑΙ ΕΠΙΣΗΜΟΠΟΙΗΣΗ - ΝΟΜΙΜΟΠΟΙΗΣΗ ΤΗΣ ΚΑΤΟΧΗΣ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΑΣ ΑΠΟ ΑΛΛΟΕΘΝΕΙΣ ΠΛΗΘΥΣΜΟΥΣ!

    Αναρωτιέμαι, πως θα ένοιωθαν οι Έλληνες αξιωματικοί που παρέδωσαν τους χάρτες με τις τοποθεσίες!...

    • airman avatar
      airman @ αλλενάκι 28/03/2012 22:22:37

      Τα μη ενεργά στρατόπεδα είναι καταγεγραμμένα από την εποχή που τέθηκε το θέμα παραχώρησής τους στην τοπική αυτοδιοίκηση για αξιοποίηση.
      Όσο για τις περιοχές, χρειάζεται όντως καλύτερη μελέτη των παραμέτρων επιλογής τους, τόσο για εθνικούς όσο και για πρακτικούς λόγους. Η διασπορά τους ενδεχομένως να είναι σκόπιμη, καθόσον η συγκέντρωσή τους - έστω και σε περιοχή μακράν των συνόρων - εγγυμονεί κινδύνους σε περίπτωση π.χ. οργανωμένης αντίδρασης των ''φιλοξενούμενων''.

    • Aris. A avatar
      Aris. A @ αλλενάκι 28/03/2012 23:08:58

      αλλενάκι τα σέβη μου.

      Επιασες ακριβώς την γελιότητα του εγχειρήματος Χρυσοχοίδη στο οποίο δυστυχώς θα εγκλωβιστεί και η ΝΔ.

      Θα βάλουμε 30.000 σε στρατόπεδα και κάτι τρέχει στα γύφτικα με ένα εκατομμύριο στην απέξω.

      οποτε έχουν αφραγκίες θα πηγαίνουν να τρώνε και να πίνουν σε βάρος των κορόιδων.

      Οπως το λες η λύση είναι μια.

      Στρατιωτική αντιμετώπιση της εισβολής και μαζικές απελάσεις με τα μέσα με τα οποία έρχονται όσων είναι εδώ.

      Ολα τα άλλα είναι οδοντόκρεμες για να κοροιδεύσουμε τους κουτόφραγκους πριν τις εκλογές.

      Οποιο κόμμα έχει την δύναμη να τοποθετηθεί με πρόταση πραγματικών μέτρων που θα λύνουν το πρόβλημα και όχι με τα γνωστά καραγκιοζιλίκια ας το κάνει.

  6. MIXAHΛ avatar
    MIXAHΛ 28/03/2012 22:09:50

    Ρε μάγκες μόνο στην Μακεδονία υπάρχουν κλειστά στρατόπεδα στην Πελοπόνησο δεν υπάρχει κανένα και την εξαιρούν

    • αλλενάκι avatar
      αλλενάκι @ MIXAHΛ 28/03/2012 22:20:18

      Η Πελοπόννησος αγαπητέ είναι μακριά από τα σύνορα!

      Δεν χρειάζονται επομένως οι εχθρικοί θύλακες!

      Ανεβάστε Φάκτορες το χάρτη του google που δείχνει τις τοποθεσίες πυκνά πυκνά κατά μήκος όλων των συνόρων!

  7. Karampinas avatar
    Karampinas 28/03/2012 22:19:21

    Αρχίζω να πιστεύω ότι το όψιμο και παραδοξο ενδιαφέρον του ΠΑΣΟΚ να προωθήσει το θέμα προεκλογικά από εκεί που ήταν φουλ φιλολαθρομεταναστευτικό, έγινε ακριβώς για να προκαταβάλει αρνητικά τον κόσμο της επαρχίας σε τυχών προεκλογικές υποσχέσεις της ΝΔ για μέτρα αντιμετώπισης της μετανάστευσης. Να ακούει ο κόσμος για μέτρα κατά των αλλοδαπών και να λέει άσε καλύτερα. Θα γίνει και σε τοπικό επίπεδο προπαγάνδα. αν βγει κυβέρνηση ΝΔ, του τύπου οι δεξιοι θα σας φέρουν τους ξένους να σας σφάζουν, να τους πάνε στην Εκάλη κλπ.

  8. factorx avatar
    factorx 28/03/2012 22:25:13

    στείλτον

    • αλλενάκι avatar
      αλλενάκι @ factorx 28/03/2012 22:29:15

      κάπου τον είδα σε ένα κανάλι στην τηλεόραση στιγμιαία ή σε κάποιο σάιτ, δεν θυμάμαι, ψάχνω

  9. αλλενάκι avatar
    αλλενάκι 28/03/2012 22:27:35

    αγαπητέ Airman, η Ελλάδα δεν θα καταντήσει ισλαμικό EMENTAL διασπείροντας οργανωμένα πλέον!!! πληθυσμούς εδώ κι εκεί!

    στη Λιβύη ξέρεις τι έγινε με τα στρατόπεδα του Καντάφι που βγήκαν έξω με την περίφημη "εξέγερση" των εισαγόμενων σφαγέων και άρχισαν και αλληλοσφαγές μεταξύ αράβων και αφρικανών;

    το πρόβλημα της Αθήνας ΕΙΝΑΙ ΑΝΕΠΙΤΡΕΠΤΟ ΝΑ ΔΙΑΧΥΘΕΙ ΠΑΝΤΟΥ, και ας ανήκω σε αυτούς που το βιώνουν

    ποσο μάλλον να μετακινηθεί στα σύνορά μας

    δεν υπάρχει άλλη λύση πλην του επαναπατρισμού τους με ταχείς ρυθμούς

    • airman avatar
      airman @ αλλενάκι 28/03/2012 22:40:23

      Δεν διαφωνώ, απλά το ζήτημα πρέπει να αντιμετωπισθεί σοβαρά και ρεαλιστικά. Παραθέτω δε αυτούσιο χθεσινό σχόλιο: ''Οι εύκολες λύσεις που ανακοινώνονται παραμονές εκλογών, δυστυχώς καταδεικνύουν ότι κάποιοι είναι αδιόρθωτοι. Οι υπάρχοντες λαθρομετανάστες, που έχουν κατακλείσει τη χώρα, πρέπει να αντιμετωπισθούν αποτελεσματικά με διπλό στόχο. Αφενός τον εντοπισμό, την καταγραφή, τη ”συγκέντρωση” και την επαναπροώθησή τους στις χώρες προέλευσης. Αφετέρου με την έμπρακτη αποθάρρυνση των επίδοξων ”εισβολέων”, καθόσον η Ελλάδα αποτελεί ”ελκιστική” χώρα-πύλη προς την Ευρώπη.
      Η εξεύρεση χώρων προσωρινής φιλοξενείας λαθρομεταναστών με αποκλειστικό σκοπό την επαναπροώθησή τους στις χώρες προέλευσης είναι όντως αναγκαία. Πριν όμως από τις όποιες πανηγυρικές εξαγγελίες προθέσεων, που συνήθως τελικά καταλλήγουν σε ευσεβείς πόθους, πρέπει να οργανωθεί τόσο δομικά/οργανωτικά όσο και εκτελεστικά η διαδικασία επαναπατρισμού τους.
      Το χρονικό διάστημα παραμονής τους στους χώρους προσωρινής φιλοξενείας δεν πρέπει να ξεπερνά τις 60 ημέρες, ώστε η φιλοξενεία να μην εξελιχθεί σε εγκατάσταση. Οι λαθρομετανάστες (πλην εξαιρέσεων π.χ. για λόγους υγείας, παιδιά, ανάπηροι) θα πρέπει σε μεγάλο βαθμό να συμβάλλουν οι ίδιοι στη ”λειτουργία” των χώρων αυτών (καθαριότητα, συντήρηση εγκαταστάσεων, περιποίηση/εξωραϊσμός εξωτερικών χώρων κλπ). Είναι επίσης αναγκαίο να προβλεφθούν/προληφθούν τυχόν ”ομαδοποιήσεις” λαθρομεταναστών, οι οποίες ενδεχομένως να δημιουργήσουν γόνιμο έδαφος για ομαδικές κινήσεις/δράσεις εντός των χώρων φιλοξενείας τους με τους κινδύνους που αυτές εγκυμονούν.
      Εξίσου απαραίτητη είναι και η αποτροπή εισόδου στη χώρα παράνομων μεταναστών, η οποία πρέπει να αναδειχθεί σε μείζον πρόβλημα για την Ευρώπη, με την Ελλάδα ως ”κυματοθραύστη” και όχι ως ”αποθήκη”.
      Ένα από τα πρώτα μελήματα της επόμενης Κυβέρνησης πρέπει να είναι και η αντιμετώπιση της λαθρομετανάστευσης, με τρόπο άμεσο, αποτελεσματικό και πάνα απ’ όλα πειστικό ως προς τις προθέσεις μας έναντι του φλέγοντος συτού ζητήματος.
      Η χωροθέτηση είναι ένα ζήτημα που, εφόσον όλα τα υπόλοιπα ζητήματα οργανωθούν και λειτουργήσουν όπως πρέπει, σαφώς και μπορεί να διευθετηθεί με συνεργασία της Κεντρικής Διοίκησης με τους περιφερειακούς/τοπικούς φορείς.''

    • ΕΥΑ avatar
      ΕΥΑ @ αλλενάκι 28/03/2012 22:53:05

      Σωστότατα όλα αυτά..να μας πουν τι θα τους κάνουν μετά το τρίμηνο κράτησης στα στρατόπεδα...για το μεγαλύτερο ποσοστό από αυτούς, δεν μπορεί να γίνει ταυτοποίηση τα στοιχεία τους..γι΄αυτό και τους δίνουν χαρτί να φύγουν από τη χώρα μας εντός 20 ημερών..άρα, ολόκληρη η Ελλάδα θα γεμίσει μουσουλμάνους...

      • airman avatar
        airman @ ΕΥΑ 28/03/2012 23:14:33

        Το ζητούμενο είναι η λύση των ''χώρων φιλοξενίας'' να μην μας εφησυχάσει και οι χώροι αυτοί να μην εξελιχθούν σε ''κατασκηνώσεις'' που αντί να αποτελούν τον προθάλαμο εξόδου να εξελιχθούν σε ''θύλακες'' παραμονής/εγκατάστασης. Δεν πρέπει επ' ουδενί αν δωθεί η ευκαιρία σε κανέναν να παρέμβει υπέρ της μακροχρόνιας παραμονής για ''ανθρωπιστικούς λόγους''.

        • ΕΥΑ avatar
          ΕΥΑ @ airman 28/03/2012 23:28:01

          *ταυτοποίηση των στοιχείων τους...σόρι..
          airman, το θέμα είναι ότι ελάχιστο ποσοστό των λάθρο θα επιστρέψει στη χώρα του..οι υπόλοιποι;

          • airman avatar
            airman @ ΕΥΑ 28/03/2012 23:47:05

            Στο θέμα της ταυτοποίησης των στοιχείων μπορεί να βρεθεί τρόπος, αλλά απαιτείται η συμμετοχή του ΥΠΕΞ και σοβαρή εξωτερική πολιτική. Λύσεις υπάρχουν, αρκεί να προτάσσεται το εθνικό συμφέρον.

          • ΚΥΘΗΡΙΟΣ avatar
            ΚΥΘΗΡΙΟΣ @ airman 29/03/2012 00:22:15

            Συμφωνῶ καί ἐπαυξάνω airman μέ τίς προτάσεις σου,ὃμως,πολύ φοβᾶμαι ὃτι σέ κάθε κέντρο-στρατόπεδο συγκέντρωσης λαθρομεταναστῶν θά ἐγκατασταθοῦν μέσα,ἒξω καί ὁπουδήποτε μποροῦν οἱ ἂγγελοι τοῦ Σύριζα,ὁ Ἐρυθρός Σταυρός τοῦ ΣΥΝ καί δέν ξέρω ποιές ἂλλες φιλολαθρόξενες ΜΚΟ,καί θά κραυγάζουν γιά τήν καταπάτηση τῶν στοιχειωδῶν ἀνθρωπίνων λαθροδικαιωμάτων τῶν λάθρα διακείμενων λαθραίων...Καί τό ὡραῖο θά εἶναι νά ἀπαιτήσουν καί νά καταδικασθοῦμε καί ἀπό τό Εὐρωπαϊκό Δικαστήριο ἀνθρωπίνων δικαιωμάτων...ξεφτίλα δηλαδή...

  10. Ραβινος avatar
    Ραβινος 28/03/2012 22:36:51

    Την μια βλακεια κοντα στην αλλη αμολανε τα Πασοκια στην προσπαθεια να διασωθουν στον εκλογικο αρμαγεδδωνα που θα υποστουν !Εβαλαν την Ελλαδα σε περιπετειες με την ΕΕ και σ'αυτον τον τομεα με αμεσο κινδυνο εξοδου απο την Σεγκεν!Τα στρατοπεδα επρεπε να τα ειχαν ετοιμασει βασει συμφωνιας με την ΕΕ απο το 2009 που ανελαβαν οι αχρηστοι της κοινωνιας !Ο αλλος ολετηρας ο Παπουτσης την εκανε με ελαφρα πηδηματακια μετα την κλωτσια του τυροβαρελου Μπενυ !Χωρις κριτηρια και υποδομες τοποθετουν μουσουλμανικες ωρολογιακες βομβες στην περιφερεια που η μολυνση θα ειναι αμεση με το ανακατεμα που θα γινει με τις τοπικες κοινωνιες και τα πετροδολλαρια της Σαουδικης Αραβιας και της σουνιτικης Τουρκιας !Η λυση ειχε προταθει και παλαιοτερα και ειναι η απομονωση της μολυνσης της λαθρομεταλαστευσης σε νησια που προσφερονται αμεσα πχ στην Τζια διπλα στα αμπελια του Παγκαλου να παρει το κρασι του την νοστιμια της ανατολης και της αφρικιλας !Η στην Γυαρο για να χαρουν οι Συριζαιοι ,Πασοκοι ,λοιπες δημοκρατικες δυναμεις οτι αξιοποιειται το νησι των ονειρων τους και δεν μαραζωνει μεσα στην οικονομικη δυσπραγια που δερνει την χωρα μας .Η στρατοπεδευση των λαθρομεταναστων θα ειναι προσωρινη για την απελαση και μονο και οχι για την αφομοιωση με την κοινωνια .Η εσωτερικη μετακινηση απο τα στρατοπεδα θα γινεται με αδεια και η παραβιαση της θα σημαινει αμεση απελαση χωρις πολλα -πολλα !Ειναι καιρος οι απανταχου της γης λαθρομεταναστες να μαθουν οτι ερχομενοι στην Ελλαδα θα τους περιμενει μια ατμοσφαιρα στρατοπεδου Αλκατραζ και οχι να ζησουν τον μυθο τους στην Ελλαδα !Ιδου η Ροδος ιδου και το πηδημα !

  11. Τιγράνης avatar
    Τιγράνης 28/03/2012 22:57:10

    Και ένα στρατόπεδο συγκέντρωσης της πράσινης μαφίας που οδήγησε την Ελλάδα τόσο χαμηλά - και μάλιστα σε όσο πιο περίοπτη θέση γίνεται παρακαλώ. Να μπορεί ο κάθε πολίτης να περνάει και να φτύνει τους εγκληματίες που κατάντησαν τη χώρα εργαστήρι ανομίας, φτώχειας και άντρο ακραίων ισλαμιστών.

    • CC avatar
      CC @ Τιγράνης 28/03/2012 23:23:36

      Στο #2. Στον Αγιο Νεκτάριο, Κως. Καλά μου ακούγεται...

      CC

  12. τάσος avatar
    τάσος 28/03/2012 23:13:43

    θα τους δώσουν κι όπλα;

    • Strange Attractor avatar
      Strange Attractor @ τάσος 28/03/2012 23:41:34

      Αυτό στη Θέρμη Θεσσαλονίκης (561 ΤΠ) έχει απ ότι ξέρω αποθήκες γεμάτες με όπλα (όλμους, κλπ.)
      Μ αρέσει που στον ΣΚΑΙ έδειχναν γραφικά με το πως θάναι τα στρατόπεδα αυτά, με ένοπλους φρουρούς και ηλεκτροφόρα σύρματα.
      Που; Σε μια Ελλάδα που ακόμη και στις πιο κλειστές φυλακές απαγορεύεται να γίνει χρήση όπλου των αστ. φρουρών σε απόδραση καταδικασμένων ακόμη και σε τρις ισόβια, βαρυποινιτών δολοφόνων.
      Θα μπαινοβγαίνουν κατά το δοκούν οι λαθρό, και θα ρημάξουν για τα καλά τα χωριά της περιφέρειας.
      Κλείστε τα αγοράκια σας στο σπίτι πατριώτες!
      Και την καραμπίνα παρά πόδας.

  13. αλλενάκι avatar
    αλλενάκι 28/03/2012 23:20:54

    Για τη Ρόδο υπήρξε ένα πολύ ανησυχητικό δημοσίευμα πριν από 10 ημέρες.

    Σημερινό έκτακτο γεγονός που σχετίζεται με αυτό:

    Ομάδα μουσουλμάνων κατέλαβε τζαμί στην Ρόδο!

    Ομάδα μουσουλμάνων έκαναν κατάληψη στο τζαμί Ιμπραήμ Πασά στην Ρόδο. Το τζαμί λειτουργεί ως μουσείο και δεν είναι ενεργός χώρος λατρείας. Παρ’ όλα αυτά, οι μουσουλμάνοι ανέφεραν πως ζητούν από το υπουργείο πολιτισμού να τους δοθεί το κλειδί του κτιρίου και να μπορούνε να προσεύχονται εκεί. Αυτά γράφει η «Ροδιακή».

    Γεννάται η απορία, ποιος είναι ο λόγος αυτής της ενέργειας, αφού υπάρχει άλλο στη Μεσαιωνική Πόλη, το οποίο λειτουργεί κανονικά.

    Οι Ροδίτες πιστεύουν ότι αυτή η προβοκάτσια συνδέεται με την επίσκεψη του ανθέλληνα A. Gross του Συμβουλίου της Ευρώπης, ο οποίος φαίνεται ότι έχει μεγάλο όφελος να υποστηρίζει στο Συμβούλιο, ότι υπάρχει τουρκική μειονότητα στη Ρόδο και την Κω. Σίγουρα θα επαναληφθούν τέτοιες ενέργειες.

    Η είδηση στην Ροδιακή είναι ΕΔΩ.
    Στις 20-22.02.2012 ο Ελβετός βουλευτής Andrea Gross βρέθηκε στη Ρόδο για να μιλήσει ξανά με τους μουσουλμάνους της Ρόδου και έπειτα της Κω... (βλ. σχετικό άρθρο dimokratiki.gr).
    Στις 22.02.2012, μετά την αναχώρηση του, το τοπικό κανάλι KOSMOS TV μίλησε με τον πρόεδρο της μουσουλμανικής κοινότητας, Μεχμέτ Ζαμαντάκη, ο οποίος προσπάθησε να δικαιολογήσει τα αδικαιολόγητα (βλ. σχετικό άρθρο-βίντεο εδώ newskosmos.com).
    Πέρσι το καλοκαίρι την Ρόδο επισκέφτηκε ο αντιπρόεδρος της Τουρκικής κυβέρνησης Αλί Μπαμπατζάν μαζί με την σύζυγό του και προσκύνησε στο τζαμί Ιμπραήμ Πασά όπου είχε ολιγόλεπτη συνάντηση με τον πρόεδρο του πολιτιστικού συλλόγου Μουσουλμάνων Ρόδου «Η Αδελφοσύνη» Μεχμέτ Ζαμαντάκη.
    Το γεγονός ότι Τούρκοι υψηλόβαθμοι δείχνουν ιδιαίτερο ενδιαφέρον για τους Μουσουλμάνους και τα μνημεία της Ρόδου φανερώνει την προσπάθεια της γείτονος χώρας να εκμεταλλευθεί την μουσουλμανική κοινότητα την οποία θέλει να μετατρέψει σε μειονότητα για να την χρησιμοποιήσει προκειμένου να εξυπηρετήσει αλλότριους σκοπούς. Μάλιστα πληροφορίες θέλουν να έχει αναλάβει δράση "φανατισμού" των φιλήσυχων Μουσουλμάνων κατοίκων της Ρόδου, κήρυκας ο οποίος επιθυμεί να είναι ο επόμενος Χότζας, μετά την συνταξιοδότηση του σημερινού φιλειρηνικού που χαίρει πλήρης εκτίμησης και αγάπης από τη Ροδιακή κοινωνία.

    ΚΟΚΚΙΝΟΣ ΟΥΡΑΝΟΣ
    _______________________________________________________

    Τα προεόρτια του ανωτέρω γεγονότος, όπου είχε προειδοποιήσει εφημερίδα της Ρόδου:
    Εφιαλτική εικόνα από Ρόδο Κω.

    “Ύποπτα παιχνίδια με λαθρομετανάστες από διάφορες χώρες σε Ρόδο, Κω

    Και πολλά προβλήματα στον εργασιακό τομέα. Βάσει οργανωμένου σχεδίου προωθούνται από τα τουρκικά παράλια

    Η συμπλοκή μεταξύ Ελλήνων και Πακιστανών-Αφγανών (ΤΟΥΡΚΟΜΑΝΟΙ) στην ακριτική Ρόδο στις 25/02/12 επιβεβαίωσε κάποιες ανησυχίες που είχαμε από καιρό. Οι ίδιες και χειρότερες προϋποθέσεις να ξεσπάσουν ανάλογα γεγονότα με αυτά της νήσου Ρόδου, έχει και η νήσος Κως.

    Από το 2008 παρατηρούμε κάθε Παρασκευή στο τζαμί ΝΤΕΡΦΤΕΡΝΤΑΡ στην Κεντρική πλατεία της Κω ομάδες φανατικών Ισλαμιστών να προσέρχονται στο τζαμί και ενώ κατά την είσοδόν τους σε αυτό είναι ήρεμοι, μετά το πέρας της προσευχής και του κηρύγματος εξέρχονται ταραγμένοι, νευρικοί και επιθετικοί κοιτώντας τους Έλληνες θαμώνες των καφετεριών αλλά και τους ξένους τουρίστες με βλέμματα μίσους, δημιουργώντας έτσι ένα πολεμικό κλίμα αλλά και προειδοποιώντας μας ευτυχώς για τις μελλοντικές τους κινήσεις…

    Η καταγωγή των συγκεκριμένων μουσουλμάνων είναι από το Πακιστάν, το Αφγανιστάν (τουρκομάνοι), Τουρκμένοι του Ιράκ από την περιοχή της Μοσούλης, Σομαλοί, Σουδανοί και Μπαγκλαντεσιανοί. Προσέρχονται βέβαια στο τζαμί και Κώοι Μουσουλμάνοι αλλά αυτοί συνήθως προτιμούν το τζαμί του Πλατανίου για την προσευχή τους. Ξεχάσαμε να προσθέσουμε και μερικούς Κοσοβάρους μουσουλμάνους με τις οικογένειές τους οι οποίοι προτιμούν το τζαμί της Πλατείας Ελευθερίας από το τζαμί του Πλατανίου – όπου ιμάμης είναι ο κος Δαμάδογλου, ενώ στο τζαμί Ντεφτερντάρ είναι άλλος…

    Θα μου πείτε βέβαια πώς βρέθηκαν τόσες εθνότητες με μουσουλμανικό θρήσκευμα στην Κω και πώς κάποιες από αυτές έχουν τουρκομανική και τουρκμενική καταγωγή, σε ένα νησί το οποίο έχει μόνο 33.000 πληθυσμό εκ των οποίων οι 1.100 είναι μόνο μουσουλμάνοι.
    Οι υπόλοιποι μουσουλμάνοι είναι λοιπόν έποικοι-λαθροεισβολείς που ήρθαν στην Κω βάσει οργανωμένου σχεδίου από το τουρκικό κράτος, το οποίο τους προωθεί καθημερινά στα Δωδεκάνησα, κυρίως όμως σε Κω και Ρόδο.

    Οι λαθρομετανάστες αυτοί βρίσκουν εργασία στα ξενοδοχεία και τις επιχειρήσεις της Κω. Έτσι τα μεροκάματα έπεσαν σε εξευτελιστικές τιμές για τους Έλληνες και η όμορφη Κως άρχισε σιγά-σιγά να μετατρέπεται σε Καμπούλ, Κιρκούκ, Μοσούλη, Καράτσι, Ντακά, Μογκαντίσου, Πρίστινα και Τίρανα, προβάλλοντας έτσι μία απεχθή εικόνα για τον Έλληνα και τον ξένο επισκέπτη αλλά και κάνοντας αβίωτο τον βίο των φιλόξενων Κώων και των άλλων Ελλήνων.

    Εκτός από τα εγκλήματα μεταξύ των μουσουλμάνων στο νησί, όπως το κάψιμο ενώ ήταν ζωντανός, ενός Ιρακινού από έναν Αιγύπτιο στο Δάσος της Τσουκαλαριάς, αλλά και ο βιασμός με κουπί (!!!) βάρκας 40χρονου Μπαγκλαντεσιανού από 17χρονο Πακιστανό, βλέπουμε καθημερινά αλβανοκοσοβάρους να συλλαμβάνονται για διακίνηση σκληρών και ελαφρών ναρκωτικών, για ξυλοδαρμούς εν πληρωμή, για εμπρησμούς καταστημάτων και για πολλές άλλες ανάλογες αγαθοεργίες.

    Οι ξενοδόχοι βέβαια της Κω παρότι συλλαμβάνονται οι αλβανοκοσοβάροι υπάλληλοί τους δεν πτοούνται και προσλαμβάνουν άλλους ομοεθνείς τους μαζί με εργαζόμενους δούλους από Σλοβακία, Σερβία, Σκόπια, Ουγγαρία, Αίγυπτο, Πακιστάν, Βουλγαρία, Ρουμανία, Ρωσία, Μολδαβία, Πολωνία, καθώς και σπουδαστές από Ευρωπαϊκά κράτη.

    Βέβαια κάποιες λίγες έως πολλές φορές συλλαμβάνονται και Τσέχοι, Ρουμάνοι, Βούλγαροι στο λιμάνι της Κω να φέρνουν ποσότητες ηρωίνης από την Αλικαρνασσό, όχι βέβαια, μεγάλες ποσότητες, μόνο τέσσερα κιλά ηρωίνη όπως επί παραδείγματι έφερε από την Τουρκία Τσέχος εργαζόμενος και Ρουμάνος εργαζόμενος σε ξενοδοχεία της Κω (συνελήφθησαν στο λιμάνι).

    Από την άλλη μεριά οι «φίλοι» μας Βούλγαροι και Ρουμάνοι μετά την είσοδό τους στην Ε.Ε., κουβαλήθηκαν όλοι στην Ελλάδα για δουλειά. Θα μου πείτε, το ότι αρκετές δεκάδες εξ αυτών συνελήφθησαν να φωτογραφίζουν και να βιντεοσκοπούν στρατιωτικές μονάδες των νησιών του Ανατολικού Αιγαίου, της Δωδεκανήσου και της Θράκης δεν σημαίνει και τίποτα… Όπως δεν είναι και κάτι ιδιαίτερο το γεγονός ότι το Ζηπάρι της Κω έχει μετατραπεί σε Αλβανο-Κοσοβάρικη Κωμόπολη με πάνω από 2.000 Αλβανούς, ενώ η γραφική Καρδάμαινα με τις 45.000 κλίνες και την προσφερόμενη για απόβαση ακτή έχει γύρω στις 2.000 Πακιστανούς, Αλβανούς, Τουρκμένους, Μπαγκλαντεσιανούς οι οποίοι όταν δεν εργάζονται παρανόμως εξασκούν το χόμπυ της διακίνησης ναρκωτικών και μερικές φορές για να ξεσκάσουν πλακώνονται και στις μαχαιριές μεταξύ τους, ενίοτε και με τους φιλήσυχους Καρδαμιώτες οι οποίοι για να κερδίσουν κάποια χρήματα από τα εργατικά έσκαψαν μόνοι τους τον λάκκο τους γεμίζοντας το χωριό τους με εχθρικούς λαθρεποίκους.

    Στο Πανέμορφο Πυλί στο οποίο υπάρχει πληθώρα στρατοπέδων (όπως και στην Καρδάμαινα και στην Αντιμάχεια), ζουν επίσης χιλιάδες συμπαθείς κατά τ’ άλλα αλβανοκοσοβάροι οι οποίοι για πρόσχημα και κάλυμμα έχουν τις εργασίες που τους δίνουν οι μεγαλοξενοδόχοι της Κω. Πραγματική δουλειά όμως των αλβανοκοσοβάρων αλλά και των Βουλγάρων, Ρουμάνων, Πακιστανών, Αφγανών, Μπαγκλαντεσιανών, Σομαλών, Σουδανών, σημιτοαράβων, τουρκομάνων και τουρκμένων είναι κατά την διάρκεια της ειρήνης να σκοτώνουν με διακίνηση ναρκωτικών τα Ελληνόπουλα της Κω, να διαλύουν τις οικογένειές τους, να τους στερούν τις θέσεις εργασίας, να βρωμίζουν αισθητικά και κυριολεκτικά το πανέμορφο αυτό νησί και όταν θα έρθει η καθορισμένη ώρα να ενεργοποιηθούν για την πραγματική τους αποστολή για την οποία ήρθαν στο νησί.

    Και ποιά είναι αυτή; Να συνδράμουν τον τουρκικό στρατό που θα εισβάλλει στα Δωδεκάνησα, στην Θράκη και στα νησιά του Ανατολικού Αιγαίου, δημιουργώντας πρώτα αυτοί χαοτικό κλίμα και σύγχυση στις Ελληνικές Ένοπλες Δυνάμεις που προστατεύουν την νήσο αλλά και προξενώντας τον πανικό με τις σφαγές αμάχων και τις επιθέσεις σε στρατηγικούς στόχους της άμυνας του νησιού.

    Η Τουρκία φανταζόμαστε θα ευχαριστεί από τα βάθη της καρδιάς της τους ΜΕΓΑΛΟΞΕΝΟΔΟΧΟΥΣ ΤΗΣ ΚΩ για τις διευκολύνσεις που της παρέχουν για επικείμενη στρατιωτική εισβολή της στα Δωδεκάνησα. Ευχαριστεί επίσης τις ΛΕΣΧΕΣ LI0NS, R0TARY, τις μασ0vικές στ0ές, τους Ιταλούς TOUR OPERATORS, τους Γερμανούς TOUR OPERATORS, τους αποικιοκράτες Άγγλους της Καρδάμαινας, τις βουλγαρικές και ρουμανικές μυστικές υπηρεσίες που τόσο πολύ όλοι τους βοηθούν ώστε να γίνει πραγματικότητα το όραμα του ΦΕΤΙΟΥΛΑ ΓΚΙΟΥΛΕΝ και του ΑΧΜΕΤ ΝΤΑΒΟΥΤΟΓΛΟΥ να γίνουν τουρκικά όσα μέρη έχουν οθωμανικά μνημεία και τουρκόφωνους κατοίκους…

    Ωρομέδων (από Κωνσταντίνο)

    • env avatar
      env @ αλλενάκι 29/03/2012 03:11:40

      Στην Ροδο και την Κω ποιοι τους δινουν δουλεια; ποιοι εκμεταλλευονται αυτους τους ανθρωπους εναντι ποιων και με ποιο ωφελος;
      Εεετσι! για να καταλαβαινουμε ορισμενα πραγματα και να μην κανουμε πως δεν βλεπουμε ποιοι ολα αυτα τα χρονια ειναι ωφελιμενοι ανα την Ελλαδα απο αυτη την τραγικη ιστορια της λαθρομεταναστευσης. Ποιοι και γιατι τοσα χρονια σε Ελλαδα και Ευρωπη κανουν πως δεν βλεπουν...

      • αλλενάκι avatar
        αλλενάκι @ env 29/03/2012 14:35:15

        oι Έλληνες μεγαλοαφεντικά ωφελήθηκαν, το λέει, τι βαράς;...
        είναι σαφές ότι με αυτούς έχουμε πόλεμο... από όποια πλευρά και να το δεις... διότι τώρα δεν έχουν ουδεμία δικαιολογία να προσλαμβάνουν ξένους, νομίζω...

        διαφορετικά οι Έλληνες είμαστε και επίσημα πολίτες γ' κατηγορίας στην πατρίδα μας!!!

        αλλά όποιος θέλει μπορεί να παει στο πακιστάν να εξάγει εργατικά διακιώματα και διακδικήσεις... να συμπαρασταθεί στο εκεί προλεταριάτο ντε!, που "δεν έχει πατρίδα" άλλωστε...

    • χρηστος avatar
      χρηστος @ αλλενάκι 30/03/2012 00:10:33

      ωραιο εστιατοριο το ωρομεδων στη ζια και ο νικος παντα κερναει

  14. ΒΙΣ avatar
    ΒΙΣ 28/03/2012 23:20:54

    Μπορεί να μας πει ο κ. Χρυσοχοϊδης αν είδε τους Αφγανούς ταλιμπάν, με γενειάδς και κελεμπίες, ζωντανά μνημεία ζωώδους καθυστέρησης, να ψηφίζουν σε εκλογικά τμήματα της πλατείας Αττικής στις τελευταίες δημοτικές εκλογές;
    Μπορεί να μας πει ο κ. Χρυσοχοϊδης πώς έβγαλε χαρτιά λειτουργίας καταστήματος ο αναλόγου αμφίεσης Αφγανός ταλιμπάν, εξίσου ζωώδους καθυστέρησης, που είδα με τα μάτια μου στην ΔΟΥ στο Μοναστηράκι, οδός Αγίας Ελεούσης, την χρονιά που μας πέρασε;
    Μπορεί να μας πει ο κ. Χρυσοχοϊδης γιατί και ποιος σταμάτησε την ανάσχεση των λαθρο-ορκ εισβολέων στα σύνορα το 2009;
    Μπορεί να μας πει ο κ. Χρυσοχοϊδης αν εξέφρασε την παραμικρή αντίρρηση στο κατάπτυστο ισλαμο-λαθρονομοσχέδιο Αλιβιζάτου περί ιθαγένειας όταν αυτό παρουσιάστηκε στη Βουλή;
    Μπορεί να μας πει ο κ. Χρυσοχοϊδης γιατί πολλά Πακιστανά, εξίσου ζωώδους καθυστέρησης, πανηγύριζαν στην Ομόνοια όταν νίκησε το κόμμα του το 2009;
    Επειδή η ΝουΔου έχει μνήμη χρυσόψαρου και είναι και πολύ καθώς πρέπει, οφείλει κάποιος να θυμίσει στο ΠΑΣΟΚ ότι είναι, σε ηγετικό επίπεδο, λαθρολάγνο κόμμα και φλερτάρει πάρα πολύ με την ισλαμική πανώλη.
    Ο ΣΥΡΙΖΑ βάζει την εθνομηδενιστική ιδεολογία και το ΠΑΣΟΚ το μέσον για να γίνει η ιδεολογία πράξη.

  15. E C avatar
    E C 28/03/2012 23:21:56

    Αμ αυτό της Πάρνηθας ανάμεσα στις βίλλες να δω πώς θα λειτουργήσει.... Βλέπω τους γείτονες με τα μπαζούκας να βγουν στους κήπους και να βάλουν αντλίες στις πισίνες να περιλούζουν τους περιδιαβαίνοντες μαυρούληδες. Έχουν να πέσουν γέλιααααα. Ή κλάμματα....

  16. Ιωάννης33 avatar
    Ιωάννης33 28/03/2012 23:33:00

    Οπου και να γίνουν τα κέντρα,το κόστος και ο κίνδυνος είναι τεράστια.Και δεν είναι αυτήν την στιγμή το θέμα αυτό για πρώτη θέση στην πολιτική ατζέντα.
    Το έχουμε λίγο χάσει το μέτρο!
    Και ας αρχίσουν οι πολιτικοί να μιλούν επιτέλους την αληθινή γλώσσα,της γλώσσα της κοινωνίας.Δεν χρειάζεται να μας τρομάζουν μερικές λέξεις.Δεν είναι "υποδοχή" ούτε "φιλοξενία" το σωστό.

  17. anonymous avatar
    anonymous 28/03/2012 23:52:18

    Παίδες άδικα φωνάζετε. Έχετε να κάνετε με αδίστακτους ανθρώπους. τους δίνει λεφτά η ΕΕ και σκέφτηκαν να τα φάνε αδιαφορώντας για τις συνέπειες. Η τσέπη τους να γεμίσει.

  18. η Dimi avatar
    η Dimi 29/03/2012 01:44:30

    To AΥΘΗΜΕΡΟΝ ΤΕΛΕΥΘΗΣΑΤΩ άργησε πολύ να εφαρμοσθεί στην Ελλάδα των ξεπουλημένων.

    Το έγκλημα Χρυσοχοϊδη είναι το τελευταίο καρφί στο φέρετρο ΠΑΣΟΚ. Να μην έχουν καμία αμφιβολία γι’ αυτό.

    Το video με τους Αλγερινούς κλέφτες το είχαμε ανεβάσει στο Antinews το 2009. Προσέξτε πως στο κέντρο της Αθήνας, στην οδό Σοφοκλέους, ανεμπόδιστοι επιτίθενται στους Ελληνες οδηγούς, τους κλέβουν τα προσωπικά τους έγγραφα και αντικείμενα και τα "μοιράζονται" μεταξύ τους. Ζόφος !!! http://bit.ly/HhAniQ

  19. KA avatar
    KA 29/03/2012 01:53:28

    Eπειδή η λωβοτομή που έχει συντελεστεί σε μέρος της ελληνικής κοινωνίας είναι εκτεταμένη, θα πρέπει να θυμηθούμε μερικά πράγματα.

    To antinews θα μπορούσε ίσως να αναδείξει στις επομενες εβδομάδες με 1-2 αναρτήσεις, πως την εποχή που η ελλάδα κατρακυλούσε προς το "μηχανισμό στήριξης", ο ΓΑΠ μιλούσε ήδη με το ΔΝΤ και οι δηλώσεις περί Τιτανικού έδιναν και έπαιρναν, η ΠΑΣΟΚική κυβέρνηση έφερε ως ΠΡΩΤΟ της (αν θυμάμαι καλά) νομοθέτημα στη Βουλή, το νομοσχέδιο για την ιθαγένεια. Γραμμένο από την ΜΚΟ του κ. Αλιβιζάτου και του κ. Καμπύλη, και κόντρα στη θέληση του λαϊκού σώματος όπως έδειξαν αλλεπάλληλες δημοσκοπήσεις. Εξαντλώντας άσκοπα πολιτικό κεφάλαιο στην εξυπηρέτηση ιδεοληψιών της "κολωνακιώτικης" αριστερής διανόησης του dolce και του da capo, διχάζοντας το λαό και κλείνοντας το μάτι στους απανταχού της Γής κακομοίρηδες. Αντί να αγωνιζεται νυχθημερόν να γλυτώσει την ελλάδα από τα νύχια των "αγορών" ...

    Αυτά πρέπει να τα θυμηθούμε. Γιατί τώρα προσπαθεί ο Χρυσοχοϊδης να μας κάνει να τα ξεχάσουμε βγάζοντας 4-5 περιπολίες παραπάνω. Είναι πιθανόν βέβαια, να μην διάβασε τότε το νομοσχέδιο για την ιθαγένεια και να το ψήφισε από κεκτημένη ταχύτητα. Εδώ δεν διάβασε το μνημόνιο, με την ιθαγένεια θα ασχοληθεί;

  20. Ιωάννης33 avatar
    Ιωάννης33 29/03/2012 02:11:18

    Σε κάθε χώρο συγκέντρωσης μετά απο λίγες μέρες θα αναδειχθεί ένας αρχηγός,ένας ιμάμης ο οποίος θα ζητάει συνεχώς καλύτερες συνθήκες και θα προκαλεί εξεγέρσεις και αναταραχές.
    Σε λίγο καιρό δεν θα ασχολούμαστε με κανένα άλλο ζήτημα και οι υπεύθυνοι θα σηκώνουν τα χέρια ψηλά,πετώντας το μπαλάκι στο κράτος και αυτό στην ΕΕ.
    Δεν μπορεί να υπάρχει άλλη λύση παρα μόνο απέλαση.Υπατίες και ημίμετρα θα μεταφέρουν το πρόβλημα απο τη μια περιοχή στην άλλη

  21. Θετταλός avatar
    Θετταλός 29/03/2012 02:12:07

    Γιατί τα περισσότερα στη Β. Ελλάδα;;
    Μήπως πάμε για αναδιάταξη συνόρων και νέων γεωπολιτικών ισορροπιών, μήπως η κρίση στη Γιουγκοσλαβία που υπήρξε το πρώτο θύμα με αλλαγή συνόρων εξαιτίας των εθνοτήτων και που επιβλήθηκε με το θηριώδη βομβαρδισμό της Σερβίας, κατεβαίνει νοτιότερα και στην Ελλάδα με τον " οικονομικό βομβαρδισμό" που υφιστάμεθα κάθε λίγο και λιγάκι με νέα μέτρα και μνημόνια;;;

    Για να πείσει δε τους τοπικούς φορείς να δεχτούν αυτά τα κέντρα ανέφερε και οικονομικά πλεονεκτήματα που θα έχουν οι τοπικές κοινωνίες από την λειτουργία τους!!!
    Και επειδή το πασοκ πέτυχε και μας ξελάσπωσε οικονομικά με την " πράσινη ανάπτυξη", τώρα αποφάσισε να μας περάσει στη φάση της λεγόμενης "μελαψής ανάπτυξης" .

  22. akis avatar
    akis 29/03/2012 06:57:20

    Πρεπει να καταλαβουν οι ανεγκεφαλοι που σκεφτηκαν αυτο το πραγμα (εκτος και αν υπαρχουν αλλες σκοπιμοτητες)οτι καμια τοπικη κοινωνια δεν προκειτε να δεχτει να πανε μεσα στην πορτα αυτων και των παιδιων τους χιλιαδες ξενοι που ανα πασα στιγμη θα κανουν μπραφ και θα αρχισουν να βιαζουν τις γυναικες τους και να σκοτωνουν τα παιδια τους.Και θα πρεπει επισης να καταλαβουνε οτι ο κοσμος της επαρχιας δεν ζει φοβισμενα μεσα στις πολυκατοικιες των Αθηνων αλλα αναμεσα σε ανθρωπους που ξερουμε απο την στιγμη που γεννηθηκαμε και ζουμε μεσα στις μονοκατοικιες που ζησαν και πεθανανε οι γονεις μας και θα πεθανουμε και εμεις μια μερα.Πολυ φοβαμαι οτι θα βγαλουμε τα οπλα πολυ νωριτερα απο οτι υπολογιζαμε αλλωστε η συντριπτικη πλειοψηφια απο εμας διεθετει απο ενα η και περισσοτερα οπλα.Να αφησουν το θεμα για μετα τις εκλογες δεν εχουν την νομιμοτητα για τετοιες αποφασεις δεν εχουν εκλεγει.

  23. ΚΥΘΗΡΙΟΣ avatar
    ΚΥΘΗΡΙΟΣ 29/03/2012 07:11:02

    Ἒρχονται,κλέβουν,σκοτώνουν,διαφημίζουν,πουλοῦν ΑΝΕΝΟΧΛΗΤΟΙ...
    Ἀηδίασα μέ αὐτά πού εἶδα...καί πρῶτα μέ κάποιους ἀπό τούς πολιτικούς μας...Ἓνα πράγμα μόνο μπορῶ νά πῶ: Ἒχουμε μαζική εἰσβολή,ἀπειλούμαστε μέ πόλεμο...

    • η Dimi avatar
      η Dimi @ ΚΥΘΗΡΙΟΣ 29/03/2012 18:11:06

      "Αυτός που κοιτάζει επίμονα την άβυσσο, η άβυσσος κοιτάζει εξίσου επίμονα πίσω σ’ αυτόν" ~Nietzsche

      • ΚΥΘΗΡΙΟΣ avatar
        ΚΥΘΗΡΙΟΣ @ η Dimi 29/03/2012 19:30:24

        !!!!!!!!!!!!!!!!!

  24. Ραβινος avatar
    Ραβινος 29/03/2012 08:57:18

    Διαβαζε εμβασματα απο Σαουδικη Αραβια αυτο το Στρατοκρατικο Κρατος των Σαουντ που θα ερθει η ωρα του καποια στιγμη ,την Τουρκια ,Καταρ κλπ που διαχεονται μεσω των μαιμου Ιμαμιδων στις φατριες των ταλιμπαν Αφγανων ,Σομαλων,Αλβανων ,Φιλιππινεζων και δεν συμμαζευονται τυπου Χαμας της Γαζας και Χεζμπολαχ του Λιβανου που χωμι δεν εχουν να φανε και κυκλοφορουν με μερσεντες οι αχρειοι !Σ'αυτους ποιοι δινουν χρηματα διαβιωσης ?Βγαλτε τις τσιμπλες απο τα ματια σας Συριζαιοι !Να εχετε υποψη σας οτι σε καθε παρανομια ,βιασμο ,κλεψια που θα κανουν οι λαθρομεταναστες στην επαρχια το κυνηγι θαρχισει απο την λεπρα των Συριζαιων ,Οικολογων ,Ανταρσαιων , Αναρχικων κλπ .Εδω ειμαστε και θα το δειτε !

    • env avatar
      env @ Ραβινος 29/03/2012 13:26:19

      Να τα πεις στους δικους σου αυτα που ελεγχουν το τραπεζικο συστημα και μαζι και τους πολιτικους και τον κοσμο... Εσεις χρηματοδοτειτε και υποστηριζετε καθεστωτα σαν αυτα της Σαουδικης Αραβιας, εσεις και το τραπεζικο σας συστημα τα κανει πλουσιοτερα και ισχυροτερα...

  25. Ανδρέας avatar
    Ανδρέας 29/03/2012 09:04:51

    Το θέμα είναι σοβαρό και πρέπει η ΝΔ να πάρει θέση. Είναι θέμα που αγγίζει την ασφάλεια των πολιτών και πρέπει η παράταξη να έχει ξεκάθαρες θέσεις. Ακόμα και από ωφελιμιστική και καθαρά κομματική σκοπιά, είναι προς το συμφέρον του κόμματος να τοποθετηθεί με τρόπο σαφή απέναντι στο θέμα της λαθρομετανάστευσης, ανακόπτοντας ροές ψηφοφόρων προς τα δεξιότερα, βλ. Χρυσή Αυγή. Το θέμα είναι να έχουμε την τόλμη να τοποθετηθούμε. Να τοποθετηθούμε ως Δεξιοί, χωρίς φόβο. Οι α-Δέξιοι τύπου Χρυσοχοϊδη αντί να ελέγξουν τις μεταναστευτικές ροές προς τη χώρα με συντονισμένο τρόπο, εκπονώντας και εφαρμόζοντας συγκεκριμένο σχέδιο, έδιναν το 2009 υπηκοότητα στους απογόνους ακόμα και των παρανόμως ευρισκομένων στη χώρα και τώρα θέλουν να φτιάξουν στρατόπεδα συγκέντρωσης. Σαν να βρισκόμαστε στη χιτλερική Γερμανία του '40. Λύνουν το πρόβλημα τα στρατόπεδα αυτά; Όχι, προφανώς. Τα στρατόπεδα αυτά ή οι χώροι αυτοί το μόνο που κάνουν είναι να μεταθέτουν το πρόβλημα, να το κρύβουν κάτω από το χαλί. Η περιφέρεια δεν είναι ο σκουπιδοτενεκές της Αθήνας. Αυτοί οι χώροι συγκέντρωσης σε μια ελλειπώς φυλασσόμενη περιφέρεια μπορούν να γίνουν πολύ επικίνδυνοι για την ασφάλεια των πολιτών. Μια είναι η καθαρή και ειλικρικής λύση. Και πρέπει η ΝΔ να την προβάλει. Σύλληψη των λαθρομεταναστών και απέλασή τους. Δεν μπορών να φανταστώ καμιά άλλη επιλογή σε σχέση με τους ανθρώπους που παράνομα βρίσκονται στη χώρα και γίνονται "αντικείμενα" μικροκομματικής σκοπιμότητας στα χέρια των δήθεν προασπιστών τους. Ακριβώς, επειδή οι άνθρωποι δεν πρέπει να είναι αντικείμενα στα χέρια των αριστερών θολοκουλτουριάρηδων πρέπει η ΝΔ να πάρει σαφή και ξεκάθαρη θέση, για να τελειώσει το θέμα εδώ.

  26. Tonia G. avatar
    Tonia G. 29/03/2012 10:02:03

    H ασχετίλα και η ανοησία σε όλο της το μεγαλείο από μεγάλη μερίδα σχολίων! Ίσως αυτό ακριβώς επιδίωκε ο Χρυσοχοϊδης όταν ανακοίνωσε το σωστό μέτρο της απομάκρυνσης από την κοινωνική και οικονομική ζωή των παρανόμως εισελθόντως και διαμένοντων μεταναστών και κράτησης τους. Ίσως δηλαδή να ήξερε το αλλαλούμ που θα προέκυπτε από τη γνώμη της κάθε μιας και καθενός ασχέτου που από τη μια διαμαρτύρεται για τις κλοπές, το παρεμπόριο, τα ναρκωτικά και την πορνεία, αλλά από την άλλη δεν θέλει το κέντρο κράτησης 20 χλμ από το χωριό της θείας της γυναίκας του γιατί εκεί πάει 4 μέρες κάθε Πάσχα!
    Ας το παραδεχτούμε: Τέτοιοι που είμαστε, τέτοιους πολιτικούς θα έχουμε να μας πουλάνε παραμύθια πρώτα 1 μήνα πριν τις Ευρωεκλογές του 2009 και πάλι σήμερα 1 μήνα πριν της Εκλογές του ΑπριλοΜαϊου.
    Να μου το θυμηθείτε: ΠΑΣΟΚ και ΝΔ δεν πρόκειται ποτέ να λύσουν το πρόβλημα των λάθρο...(που δεν υπάρχει σε καμιά άλλη χώρα να κυκλοφορούν 2 εκ. άνθρωποι παράνομα και ελεύθερα!) Ψηφοθηρούν και κοροϊδεύουν. Ακόμη κι αν ανοίξουν κέντρα κράτησης στο τέλος θα μεταλλαχθούν σε "κέντρα ελεύθερης διαβίωσης και στήριξης μεταναστών" όπου αντί για το Στρατό ή την ΕΛ.ΑΣ, την επιτήρηση θα την κάνει κάποια ΜΚΟ. Μακάρι να διαψευστώ αλλά δεν νομίζω. Γνωρίζοντας τόσα χρόνια το πολιτικό προσωπικό των δυο κομμάτων, είμαι 100% της γνώμης ότι κερδίζουν χρόνο για το γεγονός ότι κάθε μέρα σκοτώνονται ηλικιωμένοι και γριούλες, περιπτεράδες και βιοπαλαιστές για 20 και 30 ευρώ. Παράλληλα θάβεται η αποτυχία της μείωσης του χρέους με το PSI... και της παντελούς αστοχίας του Μνημονίου Νο2. Τέλος όλο το σύστημα τρέμει την Χρυσή Αυγή που έχει φουντώσει στις Λαϊκές γειτονιές.

    • Ανδρέας avatar
      Ανδρέας @ Tonia G. 29/03/2012 14:17:09

      Λύση δεν είναι η κράτησή τους σε μικρά χωριά της περιφέρειας, τα οποία δεν είναι και επαρκώς φυλασσόμενα. Η μόνη λύση είναι η σύλληψη και η απέλαση όλων των παρονόμως ευρισκομένων στην χώρα.

      • Tonia G. avatar
        Tonia G. @ Ανδρέας 29/03/2012 15:48:28

        Κανείς δεν είπε σε μικρά χωριά. Μην παραπληροφορούμε. Ας είμαστε σοβαροί με τους εαυτούς μας πρωτα πρώτα.

      • ελενη avatar
        ελενη @ Ανδρέας 30/03/2012 00:01:43

        ποιος θα τους απελασει ?εσυ και εγω? μην γελιεστε.δεν ακουγεται η φωνη μας .....παρα μονο εδω.....αλλιως πρεπει να μας προσεξουν και να μας ακουσουν.....δεν μας υπολογιζει κανενας απο αυτους οσο και να φωναζομε,οτι και να λεμε..εγω απελπιστηκα........

  27. vassilis avatar
    vassilis 29/03/2012 14:48:07

    Ειναι το νεο αιμα που θα επανδρωσει τις Ελληνικες κοινωνιες!Με αυτον τον πλαγιο και επαισχυντο τροπο θα ενταξουν αυτους τους μελαμψους στην Ελληνικη κοινωνια ωστε και αριθμοιτικα πλεον να αποτελουν οι Ελληνες μοιονοτητα!Το σχεδιο προχωρα και να περιμενουμε ως επισφραγισμα των συμφωνηθεντων την παραχωρηση Ελληνικου εδαφους!Θυμηθειτε τις δηλωσεις μπενακη οταν προλογιζε τον παπουλια!

  28. ΕΦΕΔΡΟΣ ΑΞΙΩΜΑΤΙΚΟΣ avatar
    ΕΦΕΔΡΟΣ ΑΞΙΩΜΑΤΙΚΟΣ 29/03/2012 15:02:33

    Αν φτιάξουν στρατόπεδα κράτησης των παράνομων αλλοδαπών στη Θράκη τότε είμαστε άξιοι της μοίρας μας.
    Οι μουσουλμάνοι αυξάνονται και πληθύνονται ,οι Θρακιώτες μεταναστεύουν ή ζουν με τα ελάχιστα και τώρα θα τους φορτώσουμε κι άλλους Μουσουλμάνους από Πακιστάν, Μπαγκλαντές, Ιράν και Αφρική?
    ΕΛΛΑΣ ΤΟ ΜΕΓΑΛΕΙΟ ΣΟΥ!

  29. Γρηγορης Αθανασιάδης avatar
    Γρηγορης Αθανασιάδης 29/03/2012 15:07:13

    Δηλαδή θα πληρώσει μόνο η Αττική και ειδικά η Βόρεια Αττική, η Μακεδονία και η Θράκη.
    Στην Πελοπόννησο ούτε ένα στρατόπεδο!
    Μα γιατί?
    Οι μισοί πολιτικοί μας είναι Πελοποννήσιοι.
    10 κέντρα κράτησης στη Θράκη και ειδικά στον ευαίσθητο Έβρο και 0 κέντρα σε Πελοπόννησο και Δυτική Ελλάδα.

  30. ΠΕΛΙΑΣ avatar
    ΠΕΛΙΑΣ 29/03/2012 15:53:29

    Τα 250.000.000 ποιοί τα φάγαν ;τα στρατόπεδα που αναφέρουν ειναι όχι απλώς ξέφραγα ,αλλά και λεηλατημένα . Το κόλπο του Χρυσοχοίδη είναι πολιτικό ,να μοιράσει σε δύσκολη εποχή τα 250 μύρια σε ΠΑΣΟΚΟΥΣ. Να δω τα παληκάρια της ΝΔ τι κάνουν;

  31. Νίκος Τρανούλης avatar
    Νίκος Τρανούλης 29/03/2012 16:31:36

    Κάποιοι τεχνηέντως οδηγούν τους Έλληνες σε εμφύλιο.
    Μνημόνιο-Αντιμνημόνιο, Κέντρο-επαρχία...
    Κι ακόμη να βγάλει ημερομηνία εκλογών η κυβέρνηση Παπαδήμου...
    Καλά αυτός ο Παπαδήμος έχει καταλάβει ότι είναι διορισμένος?
    Μου φαίνεται ότι δεν έχει καταλάβει ότι οι Έλληνες τον απεχθάνονται τόσο όσο το ΓΑΠ.
    Αν μετεκλογικά το κατεστημένο προτείνει στο Σαμαρά τον Παπδήμο να πάει σε νέες εκλογές τη χώρα!

  32. ΣΟΦΙΑ avatar
    ΣΟΦΙΑ 29/03/2012 19:02:11

    ΟΙ ΠΟΛΙΤΙΚΟΙ ΝΑ ΣΤΑΜΑΤΗΣΟΥΝ ΝΑ ΜΑΣ ΔΟΥΛΕΥΟΥΝ.ΝΑ ΤΟΥΣ ΣΤΕΙΛΟΥΝ ΣΤΗΝ ΠΑΤΡΙΔΑ ΤΟΥΣ ΚΑΙ ΝΑ ΦΥΛΑΞΟΥΝ ΤΑ ΣΥΝΟΡΑ.

  33. FEI avatar
    FEI 29/03/2012 19:15:24

    NA TOYΣ ΔΙΩΞΟΥΝ ΚΑΙ ΝΑ ΦΥΛΑΞΟΥΝ ΤΑ ΣΥΝΟΡΑ.ΣΥΜΦΩΝΩ ΜΕ ΚΑΠΟΙΟΝ ΠΟΥ ΕΓΡΑΨΕ 30 ΣΤΡΑΤΟΠΑΙΔΑ 30 ΜΑΧΑΙΡΙΕΣ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ.ΝΑ ΒΓΟΥΜΕ ΣΤΟΥΣ ΔΡΟΜΟΥΣ , ΝΑ ΜΗΝ ΤΟ ΕΠΙΤΡΕΨΟΥΜΕ.
    ΓΙΑΤΙ ΤΟΣΑ ΠΟΛΛΑ ΣΤΗ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ?

  34. Π.Σ avatar
    Π.Σ 29/03/2012 21:17:51

    Τι σχέδιο παίζεται; Εξαιρείται η παλαιά Ελλάδα (Στερεά, Πελοπόννησος) και στέλνουν 20.000 λαθραίους στην βόρεια ελλάδα. Τι έχετε στο μυαλό σας και δεν μας το λέτε να μετακομισουμε μόνιμα στα νότια όπως το έχουν κάνει ήδη αρκετά πολιτικά στελέχη.... Η ζωή στην βόρεια ελλάδα όπως την ξέραμε δεν θα υπάρχει πιά. Ντροπή σε όλους που συνέλαβαν αυτό το σχέδιο δηλαδή μόνο την μεταφορά αυτών των ανθρώπων στην β.ελλάδα και μετά ότι ήθελε προκύψει. στο πο

  35. parodynews avatar
    parodynews 31/03/2012 22:39:20

    To παιχνίδι που παίζεται με την είσοδο και την παραμονή των παρανόμων μεταναστών στην Ελλάδα έιναι μεγάλο.
    Για την Τουρκία οι μετανάστες έιναι ο Δούρειος Ίππος.
    Για την Ευρώπη απλώς ανεπιθύμητοι.
    Από τις ΜΚΟ και τους γιατρούς που εισπράτουν κονδύλια από την περίθαλψή τους,τους λαθρεμπόρους που τους περνάνε από τα συνορα,τους ιδιοκτήτες που τους στεγάζουν και ειπράτουν αφορολόγητα ενοίκια ,τους λαθρεμπόρους ναρκωτικών και τους μαυραγορίτες ρούχων που τους εκμεταλεύονται και θησαυρίζουν, αλλά και μερικές ομάδες αναρχοαυτόνόμων που επιθυμούν να παραμείνει σε αυτό το χάλι η Αθήνα,τα συμφέροντα έιναι μεγάλα.
    Όταν έγραψα το κομματι για τα 224 στρατόπεδα συγκέντρωσης και φιλοξενίας στην Ευρώπη ψαχνοντας μερικά pdf και link για τον εγκλεισμό των μεταναστών, ποτέ μου δεν περίμενα ότι οι συνθήκες για τους ξένους θα έιναι τόσο δύσκολες στις χώρες της Ε.Ε.
    Η ενημέρωσή μας για πολύ σοβαρά θέματα όπως το μεταναστευτικό έιναι ελλιπής και τα ελληνικά ΜΜΕ δεν μπήκαν καν στον κόπο να ψάξουν το ισχύον ευρωπαικό καθεστώς.
    Κι όμως οι νόμοι είναι πλεόν πολύ σκληροί στις χώρες της Ε.Ε, οι πόρτες της μετανάστευσης έκλεισαν και ανεξαρτήτως του τι πιστεύει κανέις για την κίνηση Χρυσοχοίδη (προεκλογικό πυροτέχνημα κλπ) η απόφαση ειναι στον σωστό δρόμο.
    Όσοι πρέπεινα πάρουν άσυλο ας πάρουν και οι υπόλοιποι θα πρέπει να πάνε σε οργανωμένα camps μέχρι να απελαθούν.
    ΔΕΊΤΕ:
    http://parodynews.wordpress.com/2012/03/28/%cf%84%ce%bf-224-%cf%83%cf%84%cf%81%ce%b1%cf%84%cf%8c%cf%80%ce%b5%ce%b4%ce%b1-%cf%83%cf%85%ce%b3%ce%ba%ce%ad%ce%bd%cf%84%cf%81%cf%89%cf%83%ce%b7%cf%82-%ce%ba%ce%b1%ce%b9-%cf%86%ce%b9%ce%bb%ce%bf%ce%be/
    Το 224 στρατόπεδα συγκέντρωσης λαθρομεταναστών στην Ε.Ε και η κυβέρνηση που προσπαθέι να πέισει την Κοζάνη και τον Αγοραστό

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.