#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
07/07/2011 12:14
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Που είναι η κυβέρνηση;



Στη Ρώμη γίνονται, επισήμως, διαπραγματεύσεις, μεταξύ των πιστωτών μας, για τη μετακύλιση του ελληνικού χρέους.

Στο Παρίσι επεξεργάζονται το περίφημο σχέδιο Σαρκοζί.

Η Γερμανία διατυπώνει νέα δική της πρόταση.

Η Ολλανδία ανακοινώνει ό,τι οι τράπεζες της φέρονται έτοιμες να συμμετάσχουν οικειοθελώς σ’ ένα πρόγραμμα ανανέωσης ώριμων  ελληνικών Ομολόγων.

Ο Διευθύνων Σύμβουλος της Allianz με δηλώσεις του αναφέρεται σ΄έναν «Τρίτο δρόμο» για την επίλυση του ελληνικού προβλήματος.

Η Ελληνική Κυβέρνηση που βρίσκεται;

Εκπροσωπείται σ’ όλες αυτές τις διεργασίες;

Έχει λόγο όταν οι άλλοι αποφασίζουν για την τύχη μας ή όλα γίνονται εν αγνοία μας και θα μας ανακοινώσουν την …λυπητερή;

Τελικά έχουμε κυβέρνηση ή ο «παραιτημένος»  αναλώνει τον χρόνο του ψάχνοντας τοποθεσία για τις Καλοκαιρινές του διακοπές;

Mήπως αυτά που μας είπε ο κ. Γιούνκερ, εφαρμόζονται ήδη στην πράξη;

Αδέξιος Δεξιός

ΣΧΟΛΙΑ

  1. Κώστας Ροδινός avatar
    Κώστας Ροδινός 07/07/2011 12:22:54

    Μάλλον ξύπνησαν από το κράξιμο και μεταβαίνει σήμερα στη Ρώμη ο επικεφαλής του ΟΔΔΗΧ!

    • Γιάννης Κ. avatar
      Γιάννης Κ. @ Κώστας Ροδινός 07/07/2011 19:28:50

      Μην ξεχνάτε το βιογραφικό του εν λόγω υπευθύνου.
      Βάλαμε τον λύκο να φυλάει τα πρόβατα.

  2. estariad avatar
    estariad 07/07/2011 12:24:05

    Tελικά κύριε Δεξιέ, δέν είσαι καθόλου αδέξιος!! Αντιθέτως πολύ εύστοχος στα σχόλια και ενημερωτικός για εμάς. Μπράβο και εγώ τουλάχιστον σ' ευχαριστώ.

  3. Strange Attractor avatar
    Strange Attractor 07/07/2011 12:46:53

    "Η Ελληνική Κυβέρνηση που βρίσκεται;"
    Αν κρίνω απ αυτά που διαβάζω εδώ κι εκεί, στις ταβέρνες, στις παραλίες, και στα σπα (αντιμετωπίζοντας επιθέσεις αγανακτισμένων περαστικών).

  4. Wolf avatar
    Wolf 07/07/2011 12:52:20

    "Που βρίσκεται η ...Κυβέρνηση?

    ...στην ΚΟΣΜΑΡΑ της, είναι η ακριβής απάντηση!!!

  5. αλλενάκι avatar
    αλλενάκι 07/07/2011 13:04:52

    Ποια κυβέρνηση...
    Η Παγκόσμια Διακυβέρνηση είναι εδώ.
    Δεν υπάρχει κυβέρνηση.

  6. Pikis avatar
    Pikis 07/07/2011 13:26:34

    Από πηγές έμαθα ότι ο παραιτημένος θα κάνει διάγγελμα χρεοκοπίας από τη Σπιναλόγκα και περιμένει τον Μπιρσίμ για το σωστό τηλεοπτικό κάδρο όπως στο Καστελόριζο.

  7. ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ avatar
    ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ 07/07/2011 13:57:47

    η Κυβερνηση ΠΑΣΟΚ εχει δωσει Υπεργολαβια την Διακυβερηση σοτυς Δανειστες.

    amber alert...

    ΠΠ

  8. Επώνυμος avatar
    Επώνυμος 07/07/2011 14:19:24

    Μάλλον τελικά οι εδώ είναι παράρτημα των έξω. Δεν είναι ελληνική η κυβέρνηση, αλλά είναι κυβέρνηση - εκπρόσωπος αυτών που σήμερα κάνουν τους χειρισμούς που αναφέρει η ανάρτηση.

    Ωιμέ!...

  9. ΕΥΑ avatar
    ΕΥΑ 07/07/2011 14:24:58

    Άρα, έχουμε συγκυβέρνηση εκπροσώπων της παγκόσμιας διακυβέρνησης
    Αφού έχει παρτενέρ ο ΓΑΠ τι τον θέλει το Σαμαρά;

  10. tralala1969 avatar
    tralala1969 07/07/2011 17:27:17

    http://et.diavgeia.gov.gr/f/oddhx/ada/4%CE%91%CE%A3%CE%92469%CE%971%CE%A7-%CE%97%CE%95%CE%94

  11. Δάφνη says avatar
    Δάφνη says 08/07/2011 11:24:44

    Το θέμα είναι και πολύ απλό.Το καπιταλιστικό σύστημα έχει χρεοκοπήσει. Και τώρα, προκειμένου να κρύψει η Ευρωπαική Ενωση την χρεοκοπία των δικών της τραπεζών κατασκευάζει μνημόνια προκειμένου να πτωχεύσει πρώτα η Ελλάδα και μετά οι άλλες ευρωπαικές χώρες.