#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
30/04/2009 22:44
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Που ανήκετε πολιτικά;- (πολύ γέλιο)

 
_______________________________________________________________________________________________
Ένα τεστ που «λύνει» κατά κάποιο τρόπο το που ανήκεις πολιτικά .Ίσως κάποιοι «ξαφνιαστούν» από το αποτέλεσμα αλλά απ'  ότι δείχνει «λειτουργεί» καλά.

Κάνε κλικ εδώ: http://www.euprofiler.eu/language/gr/ για να μπεις στο σαιτ.

http://ixnos.blogspot.com/2009/04/blog-post_3843.html

ΣΧΟΛΙΑ

  1. Βλάκας avatar
    Βλάκας 30/04/2009 23:03:02

    κουραφεξαλα!!

  2. Strange Attractor avatar
    Strange Attractor 30/04/2009 23:34:46

    Δεν είμαι αυτός που νόμιζα......

  3. ΑΔΥΝΑΜΟΣ ΚΑΚΟΣ avatar
    ΑΔΥΝΑΜΟΣ ΚΑΚΟΣ 30/04/2009 23:37:45

    ΜΑΛΑΚΙΕΣ.ΠΩΣ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΛΕΙΤΟΥΡΓΕΙ ΚΑΛΑ ΟΤΑΝ ΔΕΝ ΣΟΥ ΔΙΝΕΙ ΤΟ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΝΑ ΕΠΙΛΕΞΕΙΣ ΤΟ ΚΟΜΜΑ ΠΟΥ ΘΕΛΕΙΣ ΚΑΙ ΟΧΙ ΜΟΝΟ ΤΙΣ 5-6 ΔΙΚΕΣ ΤΟΥΣ ΕΠΙΛΟΓΕΣ?Μ"ΑΡΕΣΕ(ΣΤΑΧΤΥ ΣΤΑ ΜΑΤΙΑ )ΠΟΥ ΕΒΑΛΑΝ ΣΑΝ ΕΠΙΛΟΓΗ ΚΑΙ ΤΗΝ ΔΗΜ.ΑΝΑΓΕΝΝΗΣΗ.ΑΓΝΟΗΣΤΕ ΤΟΥΣ ΓΚΑΛΟΠΑΤΖΗΔΕΣ ΠΟΥ ΔΙΑΔΙΔΟΥΝ ΟΤΙ ΘΕΛΟΥΝ Τ"ΑΦΕΝΤΙΚΑ ΤΟΥΣ.ΠΟΛΥ ΡΟΥΤΙΝΙΑΡΗΔΕΣ ΚΑΤΑΝΤΗΣΑΝ.ΔΕΝ ΑΦΗΝΟΥΝ "ΤΟ ΑΔΥΝΑΜΟ"ΝΑ ΕΚΔΗΛΩΘΕΙ ΓΙΑΤΙ ΦΟΒΟΥΝΤΑΙ ΤΗΝ ΑΠΕΛΕΥΘΕΡΩΣΗ ΤΗΣ ΣΥΣΣΩΡΕΥΜΕΝΗΣ ΓΝΩΣΗΣ ΤΟΥ.

  4. Αναρχοαυτονομος Εθνικιστης με Κομμουνιστικες Συνιστωσες avatar
    Αναρχοαυτονομος Εθνικιστης με Κομμουνιστικες Συνιστωσες 30/04/2009 23:39:11

    emena me evgale pio konta stin NDoula... 8a mas trelanei...

  5. Αναρχοαυτονομος Εθνικιστης με Κομμουνιστικες Συνιστωσες avatar
    Αναρχοαυτονομος Εθνικιστης με Κομμουνιστικες Συνιστωσες 30/04/2009 23:39:34

    Ta test tou facebook poio egkyra einai... :P

  6. Strange Attractor avatar
    Strange Attractor 30/04/2009 23:43:09

    Διάνα;;;;
    ΔΗΑΝΑ;;;;

  7. DIKAIOS avatar
    DIKAIOS 30/04/2009 23:43:11

    Σας προβληματίζει τι βγάζει το τεστ, ή ότι οι απόψεις σας είναι κοντά στη ΝΔούλα και αρνείστε να το παραδεχθείτε, δέσμιοι της αριστερής ψευτοπροοδευτικής προπαγάνδας δεκαετιών?

  8. ariel avatar
    ariel 30/04/2009 23:47:39

    Ανάθεμα αν κατάλαβα τι έκανα. Πρέπει να είμαι τελείως γκαγκά. Πάντως νόημα δεν έβγαλα.

  9. Decay avatar
    Decay 30/04/2009 23:53:26

    Μη κουράζεστε συντρόφια,

    Πάρτε τις θέσεις του ΠΑΣΟΚ,
    -όπως τις βγάζει μετά το τέστ-
    και δηλώστε τις σε ένα καινούργιο...

    Έτσι θα είστε όλοι ευχαριστημένοι!

    Χα χα χααα!!!

    -----------------
    Καλό είναι το τέστ , αλλά όχι τέλειο.
    Το ότι σας βγάζει κοντά στη ΝΔ,
    είναι επειδή ωριμάσατε...
    Εμένα με βγάζει στην ευθεία της ΝΔ,
    αλλά περισσότερο Ευρωσκεπτικιστή.

  10. Decay avatar
    Decay 01/05/2009 00:00:23

    Για τους Συριζάτους...

    Πάρτε τις θέσεις του Σύριζα
    -όπως τις βγάζει μετά το τέστ-
    και προσπαθήστε να τις εμπεδώσετε...
    Αφού τις πιστέψετε, αρχίστε να τις προωθείτε στην κοινωνία...
    Μετά, ελάτε εδώ να μας πείσετε ότι
    δεν ντρέπεστε όταν βλέπετε τον εαυτό σας
    στον καθρέπτη....Χα χα χααα!!!

  11. θολός avatar
    θολός 01/05/2009 00:01:39

    Στο ίχνος αυτό φιλοξενείται και ένας σύνδεσμος προς άλλο μπλογκ με περιπεπλεγμένες πληροφορίες για τον απεργό και την εμπλοκή του συνέταιρου που είναι και γιατρός;;;. Κάπου εδώ είχαν προ καιρού δημοσιευτεί ερωτηματικά για την "ανενεργό";;; εταιρεία και το ρόλο ορισμένων.
    Μπερδεύονται τα πράγματα.

  12. Factorx avatar
    Factorx 01/05/2009 00:05:48

    "ΠΩΣ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΛΕΙΤΟΥΡΓΕΙ ΚΑΛΑ ΟΤΑΝ ΔΕΝ ΣΟΥ ΔΙΝΕΙ ΤΟ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΝΑ ΕΠΙΛΕΞΕΙΣ ΤΟ ΚΟΜΜΑ ΠΟΥ ΘΕΛΕΙΣ";

    Χα χα χαααααααα !!!!!

    Δηλαδή συντρόφια είμαστε κομματικοποιημένοι και οχι πολιτικοποιημένοι έ;

  13. Ξένος Δάκτυλος avatar
    Ξένος Δάκτυλος 01/05/2009 00:15:40

    Το τεστ δείχνει τον ιδεολογικό σου χώρο και φυσικά δεν ξέρω κατά πόσο είναι αξιόπιστο. Αν ο χώρος αυτός βέβαια συμπίπτει με σάπια κόμματα που έχουν κατσικωθεί εκεί που ανήκεις πολιτικά, δεν σημαίνει ούτε πως θα τα ψήφιζες, ούτε πως πρέπει να τα ψηφίσεις. Κι ας μη ξεχνάμε πως το πρόγραμμα δεν είναι ενήμερο για την εικόνα που παρουσιάζουν τα κόμματα στα μάτια των πολιτών. Λογικά, ο αλγόριθμος λαμβάνει υπόψη μόνο τις προεκλογικές θέσεις. Επίσης μην ξεχνάμε πως ανάλογα την ηλικία και την επικαιρότητα, κάθε 1-2 χρόνια όσοι κάνουν το τεστ ξανά ίσως υπάρξει σημαντική μετατόπιση.

  14. osaperas avatar
    osaperas 01/05/2009 00:19:17

    Κάποια βλακεία θα έκανα στα σίγουρα. Κάτι θα πάτησα λάθος. Δεν μπορεί να ειναι πλησιεστερο μου κόμμα η Νέα Δημοκρατία

  15. Ξένος Δάκτυλος avatar
    Ξένος Δάκτυλος 01/05/2009 00:42:54

    Osaperas αν αντικαταστήσεις το "Νέα Δημοκρατία" με "Κεντροδεξιά", γίνεται πιο εύπεπτο και μπορείς να το φιλοσοφήσεις αλλιώς. Διαφορετικά έρχονται συνειρμοί Αγίας Οικογενείας, Ραφήνας, χοντροκομμένων σκανδάλων, ανικανότητας, υφάκι Ρουσόπουλου, κουνιστό δάκτυλο Παυλίδη και μουστάκι Ζαχόπουλου, με φυσικό επακόλουθο να μη μπορείς να ερμηνεύσεις ψύχραιμα αν είναι σωστό ή λάθος το αποτέλεσμα.
    Κι εμένα κεντροδεξιό με έβγαλε, έχω πέσει σε βαθιά περισυλλογή. Αλλά δεν αξίζει να το προσπαθήσει κανείς πάλι. Οι "αυθεντικές" απαντήσεις, δόθηκαν την πρώτη φορά. Μετά θέλεις δε θέλεις, είσαι επηρεασμένος από το προηγούμενο αποτέλεσμα και υποσυνείδητα θα κάνεις μαλαγανιές στις απαντήσεις.

  16. wert01gf avatar
    wert01gf 01/05/2009 01:03:26

    Ώστε ΚΚΕ είμαι τελικά.
    Δεν το είχα πάρει είδηση!

    Για την ακρίβεια με έβγαλε κάτω αριστερά.
    Λίγο πιο κάτω από την οριζόντια γραμμή.

    Στο facebook το βρήκατε;
    Κάτι τέτοια παλαβά μου θύμισε.

  17. αλλενάκι avatar
    αλλενάκι 01/05/2009 01:05:32

    @12 Θολός: μπήκα στον σύνδεσμο που αναφέρεις για τον απεργό αλλά συμπέρασμα ξεκάθαρο δεν βγαίνει.
    Εδώ στο αντινιούς μιλούσαμε τις προάλλες για το θέμα του νοήματος ή όχι της απεργίας πείνας και για την στοπ καρτέλ. Δεν είχε τεθεί όμως θέμα αξιοπιστίας.
    Υπήρχε μόνο παλιότερα εδώ ένα σχόλιο ενός αναγνώστη που εξέφραζε απορίες για το αν ακόμα λειτουργεί η εταιρεία, για το ρόλο του συνέταιρου και για την απουσία των εργαζόμενων της εταιρείας από το όλο κάδρο.
    Ο απεργός χθες δημοσίευσε μια ανακοίνωση όπου νοιώθει την ανάγκη να υπερασπιστεί τον συνέταιρό του Κοσμόπουλο που του συμπαρίσταται. Γιατί ξαφνικά;
    Αν όμως αυτός ο Κοσμόπουλος εκτός από συνέταιρος είναι και γιατρός και τον παρακολουθεί ιατρικά ανακύπτουν ηθικά και ιατρικά ζητήματα.

    Είχαμε διαβάσει επίσης εδώ ότι σήμερα 30 Απριλίου μάλλον θα έπαιρνε απόφαση η ΕΕ για το θέμα. Μήπως όλα αυτά προέρχονται από την αντίθετη πλευρά ενόψει της απόφασης;

    Μπερδεύεται η κατάσταση πράγματι.

  18. αντί avatar
    αντί 01/05/2009 01:14:40

    Ρε παιδιά αυτό έβγαλε ότι η ΝΔ δεν είναι και πολύ του οικονομικού φιλελευθερισμού, της αυστηρής μεταναστευτικής πολιτικής και του νόμου και της τάξης!!

  19. Γιόζεφ Κ. avatar
    Γιόζεφ Κ. 01/05/2009 01:33:25

    Μ' αυτό, λέει, συμφωνώ πιο πολύ:

    Kommunistische Partei Österreichs
    83% σύμφωνα με Κοινωνική πολιτική, οικογενειακή πολιτική και υγεία
    58% σύμφωνα με Μετανάστευση
    75% σύμφωνα με Κοινωνία, θρησκεία και κουλτούρα
    50% σύμφωνα με Δημοσιονομική και φορολογική πολιτική
    75% σύμφωνα με Οικονομία και εργασία
    17% σύμφωνα με Περιβάλλον, μεταφορές και ενέργεια
    100% σύμφωνα με Νόμος και τάξη
    75% σύμφωνα με Εξωτερική πολιτική
    67% σύμφωνα με Ευρωπαϊκή ολοκλήρωση


    Να μεταναστεύσω;

  20. Decay avatar
    Decay 01/05/2009 01:34:38

    @ 19 αντί,

    Γιατί, πού είδες εσύ την τελευταία πενταετία
    "αυστηρή μεταναστευτική πολιτική-νόμο και τάξη"?
    Για φιλελευθερισμό, αυτό παίζεται...

  21. αλλενάκι avatar
    αλλενάκι 01/05/2009 01:44:26

    έκανα και εγώ το τεστ αλλά τα αποτελέσματα κανονικά μου φαίνονται

  22. Γιόζεφ Κ. avatar
    Γιόζεφ Κ. 01/05/2009 01:50:31

    @19,21
    Με βάση τις θέσεις των κομμάτων αυτά βγαίνουν. Με βάση τις πράξεις... Άστο καλύτερα.

  23. Ξένος Δάκτυλος avatar
    Ξένος Δάκτυλος 01/05/2009 01:51:30

    Αν οι περισσότερες απαντήσεις είναι απόλυτες, λογικά θα υπάρχουν μεγαλύτερες πιθανότητες ευστοχίας. Το πρόβλημα μάλλον προκύπτει σε όσους από εμάς απαντούσαμε κυρίως "μάλλον ναι”, «μάλλον όχι» και σούξου-μούξου μανταλάκια.

  24. Γιόζεφ Κ. avatar
    Γιόζεφ Κ. 01/05/2009 01:54:33

    Όσο για νόμο και τάξη, το να αφήνεις τους φύλακές τους να παρανομούν ξεδιάντροπα δεν είναι ακριβώς διασφάλιση...

  25. Εν@ς avatar
    Εν@ς 01/05/2009 04:47:57

    οτι να ναι τεστ!

    Και ναι το τεστάκι κρίνει την κομματική τοποθέτηση μιας και ως μέτρο συγκρισης παίρνει τα προγράμματα των κομμάτων που εκπροσωπούνται στην Ευρωβουλή. Ούτε καν αυτά που λαμβάνουν μέρος στις εκλογές.


    Αν θέλετε ένα καθαρά ιδεολογικοπολιτικό προφίλ τότε το καλλίτερο τεστ - και το πιο έγκυρο - είναι μακράν το Political Compass. Μόνο που είναι εξ'ολοκλήρου στα αγγλικά.

    http://www.politicalcompass.org/
    http://www.politicalcompass.org/test

  26. oko avatar
    oko 01/05/2009 05:00:05

    Ναι, αλλα τα αποτελεσματα τα βγαζει σε σχεση με το ποσο συμφωνει/διαφωνει κανεις σε σχεση με συγκεκριμενες θεσεις των διαφορων κομματων. Τσεκαρετε καλυτερα τη σελιδα αποτελεσματων: συγκρινει τα "συμφωνω/διαφωνω" σας με συγκεκριμενες θεσεις (δινει και παραπομπες και απολα) των κομματων.

    Γνωμη μου ειναι οτι κατι τετοιο ειναι πολυ χρησιμο: αφαιρει τον κομματικο πατριωτισμο και τους συναισθηματισμους μας και μας γειωνει κατευθειαν στις αντικειμενικες μας θεσεις.

    Nice...

  27. χοιρολόγος avatar
    χοιρολόγος 01/05/2009 08:55:39

    δηλαδή όποιος είαι αντίθετος στους γάμους μεταξύ ατόμων του ίδιου φύλου, προκύπτει σύμφωνα με τοι ερωτηματολόγιο "μη φιλελεύερος";

    ο αλιφέρης το έχει φτιάξει το ερωτηματολόγιο;

  28. ο νοών...νοείτω avatar
    ο νοών...νοείτω 01/05/2009 10:38:37

    Τώρα που βεβαιωθήκατε για την ταύτησή σας με τις θέσεις των κομμάτων, καιρός να απαιτήσετε να τις εφαρμόσουν.
    Διαφορετικά ιδρύω ένα κόμμα με θέσεις που αντιστοιχούν στο μεγαλύτερο ποσοστό των απαντήσεων,
    και μετά κυβερνάω όπως θέλω.

  29. αλλενάκι avatar
    αλλενάκι 01/05/2009 10:56:40

    @30 ο νοών ...νοείτω: σε ευχαριστώ για την ευγενική σου αναφορά αλλού, σε γενικές γραμμές πιστεύω μεγαλύτερη σημασία έχει η παρέμβαση.

  30. ο νοών...νοείτω avatar
    ο νοών...νοείτω 01/05/2009 11:07:48

    @31 αλλενάκι,
    Η εκτίμησή μου προς το πρόσωπό σου είναι δεδομένη.
    Χαίρομαι πάντα όταν παρεμβαίνεις.
    Καλό μήνα σε εσένα προσωπικά, αλλά και σε όλους τους φίλους εδώ μέσα.
    ..Λίγα λουλούδια στείλε μου
    και πάλι φίλε/η μου.

  31. Στελιος avatar
    Στελιος 01/05/2009 11:24:53

    Με τις προγραμματικες θεσεις των κομματων ειναι λογικο να συμφωνεις, το θεμα ειναι σε τι ποσοστο τις εφαρμοζουν τα κομματα. Ποσοστο που στη χωρα μας ειναι γυρω στο 15-20%.

  32. Προφήτης avatar
    Προφήτης 01/05/2009 12:08:50

    Είμαι
    Ολλανδός Σοσιαλιστής
    Γερμανός Εθνικιστής
    Αυστριακός Κομμουνιστής
    Πορτογάλος Οικολόγος
    Γάλλος "Κυνηγος"
    Ιρλανδός Σινν Φέϊν
    Δανός Κοινωνιστής.
    Γενικά, με τους Σκανδιναβούς τα πάω καλά.

    Καμμία, μα καμμία, σχέση
    με Βέλγους
    με Λεττονούς (όλοι ναζιστές).

    Κατά τ' άλλα δεν χρειάζομαι τεστ για να βρω τι πιστεύω για ΣΥΡΙΖΑ-ΠΑΣΟΚ-Καφετζόπουλο.

  33. Προφήτης avatar
    Προφήτης 01/05/2009 12:28:46

    Οι Αμερικανοί και το σκυλάκι τους, οι Βρεταννοί, είναι πονηροί αλλά και αναγνωρίσιμοι.
    Έγινε η ΕΕ σύγχρονη Βαβέλ με τις αλόγιστες επεκτάσεις, πιέζουν για να μπουν και 70 εκατ. μογγόλοι, ώστε να γίνει εντελώς μπ..λο, και να μην αποκτήσει ποτέ ισχύ ενότητας που θα αμφισβητήσει την αμερικανική πρωτοκαθεδρία.
    Από τις εποχές του Ντε Γκωλ οι Αμερικανοί απαντούσαν στο ερώτημα "ποιος είναι ο μεγαλύτερος εχθρός μας;" όχι "η ΕΣΣΔ(τότε)" αλλά "η Ευρώπη".

  34. ... avatar
    ... 01/05/2009 13:12:15

    σύμφωνα με το πρώτο είμαι ΝΔ και σύμφωνα με το δεύτερο http://www.politicalcompass.org/test προσεγγίζω έντονα την αναρχία... μάλλον υπάρχει να το ψάξω...

  35. αντί avatar
    αντί 01/05/2009 13:48:33

    @21 Decay

    Θεωρητικά τουλάχιστον!

    Αλλά και στην πράξη τρομονόμοι και νόμοι για κουκούλες δείχνουν τη φιλοσοφία.

    Αν στην πράξη η ΝΔ είναι ανίκανη να επιβάλει και την την στοιχειώδη τάξη, με την οποία θα συμφωνούσαν και οι αναρχικοί, είναι θέμα ανικανότητας.

  36. Σπύρος avatar
    Σπύρος 01/05/2009 14:23:55

    Τά θέματα πού θίγονται στά τεστάκια ,υποτίθεται πώς εκφράζονται απο συγκεκριμένα Κόμματα.
    Το ζήτημα είναι εάν τά συγκεκριμένα κόμματα εφαρμόζουν όσα επαγγέλλονται ή τίς επιθυμίες τών πολιτών πού τά ψηφίζουν..
    Μεταξύ ΠΑΣΟΚ και ΣΥΡΙΖΑ μέ βγάζουν τά ρημάδια.
    Βέβαια δέν αναφέρονται τά τέστ στίς πάμπολλες συνιστώσες τού ΣΥΡΙΖΑ οπότε τρεχα-γύρευε...
    Θά ζήσω γιατρέ μου μετά απο αυτή την συγκλονιστική ανακάλυψη...??

  37. Strange Attractor avatar
    Strange Attractor 01/05/2009 17:14:17

    Πούσαι ρε νιότη πούλεγες πως θα γινόμουν άλλος....

  38. Vass avatar
    Vass 01/05/2009 19:11:28

    Με δυό ακόμα ερωτήσεις ιατρικού περιεχομένου θα έβγαιναν πολύτιμα συμπεράσματα για την υπέρταση και την προδιάθεση για φαλάκρα.
    Στους μηχανικούς υπάρχει ένα θεώρημα:
    Μετράς με μεζούρα, σημαδεύεις με κιμωλία και μετά κόβεις με λέιζερ ακριβείας.
    Αντίστροφα μπορείς να μετρήσεις με μικρόμετρο να σημαδέψεις με όργανο ακριβείας και μετά να κόψεις με πριόνι χεριού.
    Το τελικό αποτέλεσμα είναι το ίδιο.

  39. dimik avatar
    dimik 03/05/2009 14:18:12

    Αν κοιτάξετε τους φορείς που συμμετέχουν σε αυτή την έρευνα, θα δείτε ότι δεν κάνουν πλάκα, όπως το Ευρωπαϊκό Πανεπιστημιακό Ινστιτούτο της Φλωρεντίας και το Ελεύθερο Πανεπιστήμιο του Άμστερνταμ.
    Επίσης, αν προσέξατε το ερωτηματολόγιο θα είδατε ότι είναι δομημένο και ότι είχε ερωτήσεις ελέγχου.
    Δεν ξέρω τους συντελεστές για να βγάλουν τους σύνθετους δείκτες, αλλά νομίζω ότι όσοι εξεπλάγησαν από τις απαντήσεις, θα μπορούσαν να είναι περισσότερο σκεπτικιστές.
    Επίσης, οι ερευνητές που δούλεψαν στην έρευνα υποψιάζομαι ότι πήραν τις θέσεις των κομμάτων από το Euromanifesto Project, γιατί είναι το μόνο κωδικοποιημένο με τις θέσεις των κομμάτων αυτή τη στιγμή στην Ευρώπη
    Οι διαφορές που μπορούν να προκύπτουν από έρευνα σε έρευνα αφορά μεθοδολογικά ζητήματα.

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.