#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
28/06/2012 18:19
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Που ήταν την ώρα της επιχείρησης στην Κηφισιά ο υπουργός Δημόσιας Τάξης;



Περισσότερες από τρεις ώρες έζησαν ένα απίστευτο θρίλερ οι κάτοικοι στην περιοχή της Κηφισιάς όταν δύο αδίστακτοι ληστές εισέβαλαν στο σπίτι του προπονητή, Γιώργου Δώνη, πυροβόλησαν αστυνομικούς, τραυμάτισαν έναν από αυτούς και στη συνέχεια ο ένας συνελήφθη κι ο άλλος ταμπουρώθηκε σε σπίτι, για να συλληφθεί αργότερα κι αυτός.

Ομάδες των ΕΚΑΜ βρισκόταν μέχρι αργά το απόγευμα σε μια γιγαντιαία αστυνομική επίθεση η οποία θυμίζει κινηματογραφική ταινία. Εναντίον δύο αδίστακτων κακοποιών (εκ των οποίων ο ένας είναι Αλβανός), πάνοπλων που φορούσαν ακόμη και αλεξίσφαιρα γιλέκα.

Αυτό είναι το αστυνομικό μέρος της υπόθεσης, διότι δεν γράψαμε την είδηση μόνο για να σας πληροφορήσουμε για το γεγονός. Υπάρχει και... παραπολιτικό.

Την ώρα που τα 25χρονα παιδιά με μισθό 700 ευρώ ήταν στο καθήκον, ο υπουργός Δημόσιας Τάξης κ. Ν. Δένδιας, φαίνεται ότι έδινε... κατευθύνσεις από το στρατηγείο του ... ξενοδοχείου "Μεγάλη Βρετάνια". Εκεί εθεάθη σύμφωνα με πληροφορίες του antinews ο κ. Δένδιας για κάποια συνάντηση ή κάποιο γεύμα, σε ήρεμο περιβάλλον, αφού οι σφαίρες από τα όπλα των Αλβανών δε φτάνουν από την Κηφισιά στο Σύνταγμα.

Εκτός κι αν έχει απόλυτη εμπιστοσύνη στην ΕΛ.ΑΣ. οπότε είναι περιττός για να δώσει κατευθύνσεις. Θα βγει, όπως και κάθε υπουργός, μετά το συμβάν για να εξάρει την ετοιμότητα της Αστυνομίας και την αποφασιστικότητά του να πατάξει το έγκλημα.

ΣΧΟΛΙΑ

  1. sitting duck avatar
    sitting duck 28/06/2012 18:27:57

    Kάποιοι έχουν πάρει ψηλά τον αμανέ...Από πολύ νωρίς!

    • Diamond Angel avatar
      Diamond Angel @ sitting duck 28/06/2012 18:41:22

      Ε, καιρός είναι να τους κοπεί η φόρα.......

  2. alakran avatar
    alakran 28/06/2012 18:29:20

    Συνελήφθη και ο δεύτερος.

  3. Κρης avatar
    Κρης 28/06/2012 18:34:05

    από την ειδησεογραφία
    ....Στο σπίτι, όμως, ήταν και ο μεγαλύτερος γιος του Γιώργου Δώνη, 15 ετών, ο οποίος βγήκε χωρίς να γίνει αντιληπτός από τους δράστες και ζήτησε βοήθεια από τη φρουρά του πρώην υπουργού Οικονομικών, Γιώργου Παπακωνσταντίνου, ο οποίος μένει στο διπλανό σπίτι.....
    !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    ακόμα έχει φρουρά ?

    επισης αν υπηρχε το ιδιο αμεση ανταποκριση σε περιστατικο προ ημερων
    θα σκότωνε ο νεαρος φοιτητης τον ληστη με τις οποιες πια συνεπειες για την πραξη του ?

    • anonymous avatar
      anonymous @ Κρης 28/06/2012 21:11:03

      Ο Παπακωνσταντίνου είναι ακόμη στόχος με τόσα που έχει κάνει. Μέχρι να ξεχαστούν θα τον φυλάνε. Τώρα για το περιστατικό με τον 24χρονο στην Παιανία, δεν τα ξέρεις καλά. Η αστυνομία πήγε αμέσως, οι ληστές κρύφτηκαν και ξαναβγήκαν μόλις είχε φύγει η αστυνομία. Τη δεύτερη φορά πυροβολήθηκαν.

  4. ΓΝ avatar
    ΓΝ 28/06/2012 18:34:17

    επιτρεψτε μου , επειδη γνωριζω καλα τον αντρα και ανθρωπο Δενδια ..να σας πω πως απέχουν πολυ αυτα που γραφετε για εκείνον..από το ηθος του.
    Μη πυροβολειτε ..ετσι χωρις ..δεδομενα!!

    • VASILIS avatar
      VASILIS @ ΓΝ 28/06/2012 18:51:57

      Χωρίς να γνωρίζω τον άνδρα και το ήθος του, εκτιμώ ότι θα συμφωνήσετε πως οι ενέργειες ή παραλήψεις μας είναι αυτές που μας χαρακτηρίζουν στο δημόσιο βίο.

    • Factorx avatar
      Factorx @ ΓΝ 28/06/2012 19:36:33

      Τι εννοείς χωρίς δεδομένα; Ηταν ή δεν ήταν εκεί;

      • anonymous avatar
        anonymous @ Factorx 28/06/2012 21:08:26

        Και τι θα πει αυτό; Μήπως θα πρέπει να πάρει ράντζο και να κατασκηνώσει το Υπουργείο για την περίπτωση που θα γίνει κάποια στραβή; Ή θα πάει να πιάσει ο ίδιος τους ληστές; Αυτά είναι υπηρεσιακά θέματα και λύνονται από το σώμα.

  5. VASILIS avatar
    VASILIS 28/06/2012 18:36:57

    Ο Πρωθυπουργός είναι για λόγους υγείας στο σπίτι του και αγωνίζεται για τη χώρα. Αν κάποιοι αντιλαμβάνονται διαφορετικά την άσκηση των καθηκόντων τους μάλλον είναι λίγοι για τα καθήκοντα αυτά. Αν πάλι πιστεύουν ότι λόγω ισορροπιών δεν "κινδυνεύουν" κάνουν λάθος. Αν θέλουν ελεύθερο χρόνο να τον επιζητήσουν χωρίς την ευθύνη που αναλογεί σε έναν Υπουργό (δηλαδή στο σπίτι τους). Τέλος ανεξάρτητα από τη σοβαρότητα του σημερινού περιστατικού, αν θεωρούν ότι την πρώτη εβδομάδα ανάληψης των καθηκόντων τους έχουν την πολυτέλεια του χρόνου και των χρημάτων για γεύματα σε ακριβά εστιατόρια, όταν οι υφιστάμενοί τους είναι στο δρόμο και εργάζονται, λυπάμαι ειλικρινά. Όχι για αυτούς αλλά για όλους εμάς και κυρίως γιατί εκθέτουν αυτόν που τους τοποθέτησε και αγωνίζεται καθημερινά με τα θηρία.

  6. perastikos avatar
    perastikos 28/06/2012 18:37:28

    παρολο που στο παρελθον ειχα κατηγορησει τα αντινεα οτι δεν ειναι αντικειμενικα απεναντι στην νδ ,χαιρομαι ιδιαιτερα να βλεπω τετοια εποικοδομιτικη κριτικη επι της νεας κυβερνησης!Ευχομαι να συνεχισετε να γραφετε για τα κακως κειμενα μηπως βαλουν μυαλο ορισμενοι

  7. voter avatar
    voter 28/06/2012 18:41:15

    Αυτό που είναι εξοργιστικό ,είναι το "χαλαρό και ήρεμο "περιβάλλον της Μ. Βρετανίας σε εργάσιμη ημέρα και ώρα και σε μια πρωτεύουσα 5.000.000 με την εγκληματικότητα καθημερινό φαινόμενο .
    Κι αν ακόμα δεν συνεβαινε αυτό το γεγονός , δεν ήταν εκει η θέση του , μια εβδομάδα μετα την ανάληψη της θέσης του , σε τέτοιο υπουργείο .
    Καημένη πατρίδα .

  8. Jimakos avatar
    Jimakos 28/06/2012 18:59:08

    Σε ποιο μέρος του κόσμου, απ αυτά που θέλουμε να συγκρινόμαστε, είναι απαραιτητος ο υπουργός για να δώσει οδηγίες και κατευθύνσεις, σε επιχείρηση της αστυνομίας εναντίον δύο κακοποιών; Έχουμε πληρώσει πολύ ακριβά τις επικοινωνιακές γελοιότητες με τους επιτόπου υπουργούς και πρωθυπουργούς. Πότε θα αντιληφθούμε οτι δεν πρέπει να λειτουργεί έτσι η δημόσια διοίκηση;

  9. anonymous avatar
    anonymous 28/06/2012 19:06:45

    Που θα έπρεπε να είναι ο Υπουργός;
    Αλλοίμονο αν η Αστυνομία περιμένει εντολές απο τον Υπουργό για μια επιχείρηση που έχει διδαχτεί 150 φορές στις παραγωγικές σχολές.

    • alex23 avatar
      alex23 @ anonymous 28/06/2012 19:15:01

      συμφωνω απολυτα

      υπευθυνοι για τετοιες καταστασεις ειναι πρωτα οι επικεφαλεις του κεντρου διαχειρησης κρισεων και αυτοι ενημερωνουν αμεσως μετα τον αρχηγο και τον πολιτικο του προισταμενο που δινουν κατευθυνσεις(αναλογα με τον ρολο και την εμπειρια τους)..η φυσικη παρουσια πολιτικου προισταμενου στο πεδιο, θα 'κλειδωνε' τα χερια της αστυνομιας και θα εδινε την εντυπωση στον δραστη οτι υπαρχει φοβος για πολιτικο κοστος και θα γινοταν πιο σκληρος..

      • Factorx avatar
        Factorx @ alex23 28/06/2012 19:37:40

        Δεν μιλάμε για φυσική προστασία στον χώρο. Αλλά γι παρουσία στο υπουργείο του

        • alex23 avatar
          alex23 @ Factorx 28/06/2012 20:47:43

          παρουσια μαλλον εννοεις

          δεν διαφωνω για την παρουσια στο υπουργειο για λογους συμβολισμου περισσοτερο και οχι ουσιας, γιατι δεν υπηρχε καποιο ειδος συναγερμου για εθνικους λογους
          αμα ηταν σε συνεχη ανοιχτη γραμμη με το κεντρο επιχειρησεων (και δεν επινε τον καφε του ή εκανε δημοσιες σχεσεις) θα ειχε εικονα, και λογω ελλειψεως ειδικων γνωσεων το μονο που θα μπορουσε να πει ειναι 'προσεξτε οχι θυματα, ολα νομιμα και τελειωστε το γρηγορα'

          στο παρελθον, καποια στιγμη μιλουσαν για κινητες μοναδες κρισεως..ισως ειναι καιρος να το ξαναδουν σοβαρα, γιατι αν οντως εχουν αποφασισει να επεμβαινουν σε πρωτο χρονο στα γεγονωτα, θα τις χρειαστουν..

  10. ΜΑΝΩΛΗΣ Μ. avatar
    ΜΑΝΩΛΗΣ Μ. 28/06/2012 19:10:32

    Είναι λαϊκισμός να ταυτίζεται ο τόπος που βρίσκεται ένας Υπουργός τη στιγμή ενός οποιουδήποτε συμβάντος με την αποτελεσματικότητα στον τομέα πολιτικής ευθύνης του. Από τη στιγμή μάλιστα που το περιστατικό έλαβε αίσιο τέλος όλα τα υπόλοιπα είναι κλασική φαιά πασοκικού τύπου προπαγάνδα και απορώ πώς τσιμπάνε αρκετοί σχολιαστές

    • ΜΑΝΩΛΗΣ Μ. avatar
      ΜΑΝΩΛΗΣ Μ. @ ΜΑΝΩΛΗΣ Μ. 28/06/2012 19:11:29

      φαιά πάλαι ποτέ πασοκικού και νυν αριστερο-συριζαίικου τύπου προπαγάνδα

      • Φωτεινή avatar
        Φωτεινή @ ΜΑΝΩΛΗΣ Μ. 28/06/2012 23:00:38

        ᾿Ακριβῶς! Τό ἴδιο εὐαισθητοποιοῦντε γιά μιά ληστεῖα στήν ῾Ηλιούπολη ἑνός ἀνώνυμου πολῖτη;; Δεκάδες ληστεῖες καθημερινά καί ἡ γράφουσα μέ οἰκογενειακή ἐμπειρία κι᾿ ἀκόμα τούς ψάχνει ἡ ἀστυνομία!

  11. Σωκράτης avatar
    Σωκράτης 28/06/2012 19:13:37

    Tι θέλει να πει ο ποιητής; και που το πάει; Μήπως καβαλήσατε το καλάμι εδώ μέσα; Σας γράφω γιατί ενοχλήθηκα με τα πρωιμα σχόλιά σας. και να φαντεσθείτε ότι είμαι φαν του Αντινιουζ.

    • Factorx avatar
      Factorx @ Σωκράτης 28/06/2012 19:30:36

      Τι δεν κατάλαβες για πες μας;

  12. Δημήτριος Κοκκαλάκης avatar
    Δημήτριος Κοκκαλάκης 28/06/2012 19:19:43

    Ηξερε ο Δένδιας, οτι θα γινόταν εισβολή από ληστές εκείνη την ώρα; ΄Η μήπως πρέπει οι υπουργοί της Ν.Δ. να μην βγαίνουν από τα γραφεία τους περιμένοντας το έκτακτο; Ψυχραιμία παιδιά!

    • Factorx avatar
      Factorx @ Δημήτριος Κοκκαλάκης 28/06/2012 19:38:29

      Μια ζωή εκτός θέματος αγαπητέ. Απο το πρωί ήταν σε εξέλιξη η επιχείρηση

  13. ΝΕΚΚ avatar
    ΝΕΚΚ 28/06/2012 19:20:27

    Εκεινη την ωρα πολυ πιθανον να μην τον ειχε ενημερωσει και το Αρχηγειο για το περιστατικο. Και αν εχουμε 5 ενοπλες ληστειες την ημερα, 2 αποπειρες βιασμου, 4 συλληψεις εμπορων ναρκωτικων, αμεσα πρεπει να παρευρισκεται ο υπουργος; Θα τον κρινω τον υπουργο οταν θα κατεβουν στους δρομους οι μπαχαλακηδες, οταν θα χρειαστει να χειριστουν πληροφοριες για εξαρθρωση τρομοκρατων, αν η αστυνομια ειναι ανικανη να επεμβει, κλπ. Θα τον εκρινα επισης, εαν στην προκειμενη περιπτωση, η συγκεκριμενη υποθεση εξελισσοταν σε φιασκο της αστυνομιας ή θρηνουσαμε αθωα θυματα απο λαθους χειρισμους. Να του ευχηθουμε μονο να εχει επιτυχια και αντοχες στο Υπουργειο, γιατι τα πραγματα δεν ειναι αισιοδοξα!

  14. Δημήτρης Σκαμπαρδώνης avatar
    Δημήτρης Σκαμπαρδώνης 28/06/2012 19:29:16

    Το μεσημέρι ο κόσμος πάει γιά φαί.Αν πληρώνει ο λαός το φαί του υπουργού,υπάρχει μομφή. Θα μπορούσε να φάει στόν μπαρμπαγιάννη στά Εξάρχεια,που είναι φτηνός.Κατά τα άλλα αν το συμβάν γινότανε στά Γιαννενα,δέν θα υπήρχε πρόβλημα.Εγινε βλέπεις στήν Κηφισιά.

  15. George avatar
    George 28/06/2012 19:32:52

    + 1000 !

  16. adidrust avatar
    adidrust 28/06/2012 19:37:35

    συμφωνώ απόλυτα...αυτά που γράφει η είδηση είναι απλά για τα μάτια κάποιου κόσμου και πολύ άκυρα.

    υπάρχει ιεραρχία σε κάθε οργανισμό/σώμα κτλ. η οποία εμπλέκεται όπως ορίζει το πρωτόκολλο. Και στη Χαβάη να ήταν ο υπουργός τι πάει να πει αυτό; ότι έπρεπε να πάρει το αεροπλάνο κάθε φορά που γίνεται ένα επεισόδιο;

    να κάνετε κριτική εκεί που πρέπει...η αστυνομία χρειάζεται μία απλή εντολή την οποία θα πρέπει να πάρει σύντομα ο Δένδιας...full εμπλοκή με το έγκλημα και πάταξη του σε όλες τις βαθμίδες του.

  17. IOANNIS avatar
    IOANNIS 28/06/2012 19:44:55

    ΕΠΡΕΠΕ Ο ΚΥΡΙΟΣ ΥΠΟΥΡΓΟΣ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΕΚΕΙΝΗ ΤΗΝ ΩΡΑ ΣΤΟ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΤΟΥ?Η ΟΥΣΙΑ ΤΗΣ ΑΝΑΡΤΗΣΗΣ ΑΥΤΟ ΕΝΝΟΕΙ.ΟΛΑ ΤΑ ΑΛΛΑ ΕΙΝΑΙ ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΙΕΣ.

  18. ΝΤΙΝΟΣ avatar
    ΝΤΙΝΟΣ 28/06/2012 20:16:23

    Factorx,τον κ. Δενδια δεν τον γνωριζω, μπορω να πω οτι σε παρακολουθω παντα με μεγαλη προσοχη. Παντως θεωρω αυτη την αναρτηση μνημειο ΛΑΙΚΙΣΜΟΥ. Μονο μια ΑΥΡΙΑΝΗ της δεκαετιας του ΄80 , ή ενας σημερινος ΣΥΡΙΖΑ, θα μπορουσε να συναγωνιστει! Ενας Υπουργος δεν μπορει να κριθει με το αν παρακολουθει μια αστυνομικη επιχειρηση ή οχι. Κρινεται , με το αν εχει τοποθετησει τους καταλληλους ανθρωπους και αν τους εχει παρεξει τα καταλληλα εφοδια. Αλιμονο αν ηταν απαραιτητος , ως Υπουργος , να συντονιζει αστυνομικες επιχειρησεις. Και για το αστειο του πραγματος , φανταζεσθαι εναν καλο κατα την γνωμη σας αντιστοιχο Υπουργο των ΗΠΑ ,τι θα επρεπε να κανει καθε δευτερολεπτο;!!

    • Factorx avatar
      Factorx @ ΝΤΙΝΟΣ 28/06/2012 21:26:09

      Προφανώς διαβάζεις λάθος σαιτ - βαριέμαι τώρα να σου συστήσω λιβανιστήρια της δεξιάς

  19. Στρυμών avatar
    Στρυμών 28/06/2012 20:30:26

    Η αστυνομία μπορεί να ενεργεί με τους άντρες της κάθε 1 ώρα ανά την ελληνική επικτράτεια. Ο υπουργός δημόσια τάξης τι πρέπει να κένει; να έχει ανοιχτή γραμμή με κάθε επιχείρηση ανά ώρα;;; Είμαστε σοβαροί;;;

  20. ΣΤΕΛΙΟΣ avatar
    ΣΤΕΛΙΟΣ 28/06/2012 21:10:14

    Ολη η κουβέντα για τους ληστές της Κηφισιάς ,που τόλμησαν να δράσουν σε περιοχή που μλεβουν τόσοι "επώνυμοι" ,και γι'αυτό κόντεψε να επέμβει και η...Αεροπορία!

    Με το γερονταάκι τον συνταξιούχου που έπνιξαν τα κτήνη στο Παγκράτι, πρόλαβε να ασχοληθεί κανείς? Μπα! Ελέυθεροι και ωραίοι ,για να σκοτώσουν το επόμενο γεροντάκι!

    Μετά φταίει ο κόσμος που ζητάει βοήθεια απο τη Χρυσή Αυγή!

  21. ΣΤΕΛΙΟΣ avatar
    ΣΤΕΛΙΟΣ 28/06/2012 21:16:17

    που μένουν τόσοι “επώνυμοι” ήθελα να πώ...

    • Τιγράνης avatar
      Τιγράνης @ ΣΤΕΛΙΟΣ 28/06/2012 21:42:12

      Πόσο δίκιο έχεις Στέλιο…

      Παρόλ΄ αυτά η ανάρτηση και η κριτική έχει νόημα, με την έννοια ότι πρέπει επί τέλους να καταλάβουν οι μεγαλόσχημοι πως η μη μου άπτου πολιτική (από το GB Corner και το Βυζαντινό) τελείωσε, μαζί και οι αγοραφοβικοί υπηρέτες της. Πάει καιρός που το παιχνίδι έπαψε να κερδίζεται ή να χάνεται με μερικά, από του βήματος, θεατρικά κορδώματα και κάνα-δυο από στήθους φραστικά τσαλιμάκια σε τηλεοπτικά παράθυρα. Έξω γίνεται της τρελής από εγκληματικότητα και παρανομία και οι καιροί απαιτούν πυγμή, ταχύτητα και αποτελεσματικότητα.

    • Μάνια avatar
      Μάνια @ ΣΤΕΛΙΟΣ 28/06/2012 22:47:39

      ΑΚριβως ετσι Στέλιο
      επειδη τυχαίνει να μενω εκεί,,,
      πρεπει να ειχαν ερθει τα μισα περιπολικα και γενικα η αστυνομικη δυναμη ολης της Αττικης. Το ελικοπτερο πεταγε για 4 ωρες συνεχως
      ΓΙατι;
      Βορεια Προαστεια γαρ
      ΟΙ κατοικοι της περιοχης ιεχαν πανικοβληθει και τρομοκρατηθει
      και οταν τους ελεγα φανταστειτε οτι σ αλλες περιοχες Ελληνες δολοφονουνται και πανε δυο περιπολικα το πολυ
      Εδω μην μιλατε καθολου
      Αλλα δεν μπορουσαν να εννοησουν για τι μιλαω
      Διοτι ζουν στον κοσμο τους.
      Η μια φανταστειτε φοβοταν για το σκυλακι της που δεν είχε νερο και δεν μπορουσε να παει σπιτι της γιατι το ειχε αποκλεισει η αστυνομια
      ειχαν μαζευτει και ολα τα καναλια.Εψαχναν κοσμο, μαρτυτες
      Οταν τους ειπα να μιλησω
      Ευχαριστως απαντησαν-θελαν να μαθουν λεπτομερειες για το συμβαν
      ΟΧΙ τους απαντησα!
      ΘΑ μιλησω για την κατασταση με ολους αυτους τους εγκληματιες λαθροεισβολεις.
      Φυσικα τοτε κανεις δεν μου εδωσε τον λογο.

  22. Agrofylakas avatar
    Agrofylakas 28/06/2012 21:37:54

    Το σημαντικό είναι με ποιον ήταν στο Μεγάλη Βρετανία ο κ. Υπουργός. Αν ήταν για σημαντική συνάντηση με σημαντικό πρόσωπο καλώς έχει. Αν όμως ήταν εκεί για ένα μεσημεριανό ρουτίνας, τότε η κρίση του τίθεται εν αμφιβολω, έστω και με δικά του χρήματα. Πριν δοθεί δημοσιότητα σε τέτοια περιστατικά καλά είναι οι 'δημοσιογράφοι’ να έχουν ελέγξει τα στοιχεία και να πληροφορούν τον λαό αναλόγως. Διαφορετικά, κάποιοι έχουν καβαλήσει το καλάμι και κανιβαλίζουν.

    • voter avatar
      voter @ Agrofylakas 29/06/2012 13:25:41

      Τι σημαντική συνάντηση με σημαντικό πρόσωπο που δεν μπορούσε να γίνει στο γραφείο του , κι επρεπε να γινει στο GB corner ?
      Bullshit ,οπως λένε και οι φίλοι μας εργασιομανείς Αμερικάνοι , που λογοδοτουν ακόμα και για το τελευταίο δολλάριο που ξοδεύουν σε γεύματα στον Λευκό Οίκο .

  23. George avatar
    George 28/06/2012 21:54:53

    Συμπαθάτε με, αλλά θα ήταν τραγικό αν πρέπει ο εκάστοτε κος Δένδιας να δίνει κατευθύνσεις για μια τέτοιου είδους επιχείρηση. Νομίζω ότι η δουλειά του και ο ρόλος του είναι να φροντίζει, αυτά τα παιδιά των 700 ευρώ, να έχουν την καλύτερη εκπαίδευση, τον πλέον κατάλληλο εξοπλισμό, μέσα να κινηθούν γρήγορα, καλύτερες αμοιβές και γενικά ότι χρειάζεται για να επιτελούν το καθήκον τους και να κάνουν αυτό που εκπαιδεύονται να κάνουν.

  24. Αντάμ Παπαντάμ avatar
    Αντάμ Παπαντάμ 28/06/2012 22:39:06

    Φάκτορα ,δεν έχει καμιά δουλειά ο Υπουργός να ανακατεύεται στα πόδια της Αστυνομίας όταν λαμβάνει χώρα επιχειρισιακά ένα τέτοιο συμβάν ,αρμόδιος είναι ο Αρχηγός

  25. roadrunner avatar
    roadrunner 28/06/2012 23:41:37

    Δεν θα έβρισκα τίποτε το ενοχλητικό, εάν το όλο περιστατικό είχε συμβεί μερικούς μήνες μετά την ανάληψη του χαρτοφυλακίου του κ.Δένδια, και αφού είχε αποκτήσει συν τω χρόνω και έργω,
    τη δυνατότητα να ελέγχει και να εμπιστεύεται πλήρως τις υπηρεσίες-στελέχη των οποίων προϊσταται πολιτικά.
    Αλλά τη δεδομένη χρονική στιγμή, ο κάθε νέος Υπουργός εννοείται πως βρίσκεται σε αναγνωριστική φάση του περιβάλλοντος του Υπουργείου του, εκμάθησης των υπηρεσιών-στελεχών του και άρα σίγουρα δεν μπορεί να έχει απόλυτη εμπιστοσύνη ότι το υφιστάμενο σύστημα θα λειτουργήσει σωστά/χρηστά/αποτελεσματικά. Για αυτό το λόγο, ήταν παρακινδυνευμένο να εποπτεύει εξ'αποστάσεως και χαλαρά.
    Απαιτείται εγρήγορση και πλήρης αφοσίωση στον αντικείμενο, απαιτείται ένα είδος "συναγερμού" και "επιφυλακής" από τον κάθε κυβερνητικό στέλεχος, ειδικά τώρα που μόλις ανέλαβαν, μέχρι να βάλουνε τη "μηχανή μπροστά" (αν τα καταφέρουν).

  26. roadrunner avatar
    roadrunner 28/06/2012 23:42:35

    Δεν θα έβρισκα τίποτε το ενοχλητικό, εάν το όλο περιστατικό είχε συμβεί μερικούς μήνες μετά την ανάληψη του χαρτοφυλακίου του κ.Δένδια, και αφού είχε αποκτήσει συν τω χρόνω και έργω,
    τη δυνατότητα να ελέγχει και να εμπιστεύεται πλήρως τις υπηρεσίες-στελέχη των οποίων προϊσταται πολιτικά.
    Αλλά τη δεδομένη χρονική στιγμή, ο κάθε νέος Υπουργός εννοείται πως βρίσκεται σε αναγνωριστική φάση του περιβάλλοντος του Υπουργείου του, εκμάθησης των υπηρεσιών-στελεχών του και άρα σίγουρα δεν μπορεί να έχει απόλυτη εμπιστοσύνη ότι το υφιστάμενο σύστημα θα λειτουργήσει σωστά/χρηστά/αποτελεσματικά. Για αυτό το λόγο, ήταν παρακινδυνευμένο να εποπτεύει εξ’αποστάσεως και χαλαρά.
    Απαιτείται εγρήγορση και πλήρης αφοσίωση στον αντικείμενο, απαιτείται ένα είδος “συναγερμού” και “επιφυλακής” από τον κάθε κυβερνητικό στέλεχος, ειδικά τώρα που μόλις ανέλαβαν, μέχρι να βάλουνε τη “μηχανή μπροστά” (αν τα καταφέρουν).

  27. dorothea avatar
    dorothea 28/06/2012 23:50:52

    Διακρίνω κάποιο οργανωμένο...fun club Δένδια ή μου φαίνεται; Για να συνεισφέρω στη συζήτηση σας λέω ότι ο υπουργός ήταν σε γεύμα εργασίας με έναν ξένο...διπλωμάτη! Χρειαζόταν; Δεν τα αφήνει αυτά για τον Αβραμόπουλο καλύτερα; Θάλαμος επιχειρήσεων δεν υπάρχει στο υπουργείο; Η θεωρεί τις ληστείες και τις κρατήσεις ομήρων, ως υπόθεση ρουτίνας; Επειδή λοιπόν λέτε ότι δεν τον ξέρετε, αφήστε και εμάς που ξέρουμε. Το παλληκάρι είναι καβαλημένο...

  28. Tasos avatar
    Tasos 29/06/2012 00:09:54

    H ευκολία με την οποία αν τολμίσει κάποιος να κριτικάρει του ρχεται στη μούρη μια ταμπέλα "λαϊκιστής".
    Ακόμα κι αν τυπικά μπορεί κάποιος να πάει για φαί έξω, με το που μάθει ότι υπάρχει θέμα απλά γίνεται λούης και γυρνάει στο πόστο του. Οι καιροί είναι ιδιαίτεροι και δε μπορεί οι υπουργοί να φέρονται σαν να είναι απλά μια οποιαδήποτε εποχή.
    Πρέπει να ξέρουν πως οτιδήποτε κάνουν ή δε κάνουν θα τυγχάνει άμεσης κριτικής. Δε θα τους χαλάσει να ξεβολευτούν και λιγάκι από τις συνήθειές τους.
    Έδω άλλοι υποφέρουν κι αυτοί θέλουν η καθημερινότητά τους να μείνει ίδια κι απαράλαχτη σαν να είναι 1990.
    Και ναι, αν το "φαίνεσθαι" ενός υπουργού με ερεθίζει, είμαι λαϊκιστής και γω.

  29. zagor avatar
    zagor 29/06/2012 01:07:40

    ....

    • Factorx avatar
      Factorx @ zagor 29/06/2012 02:35:09

      Zagopr, σωστή η παρέμβασή σου, αλλά ας μην αναφερθούμε ακόμα σε ονόματα, έχουμε όλον τον καιρό μπροστά μας

  30. ΔρJ avatar
    ΔρJ 29/06/2012 01:21:33

    +

    το μηνυμα που εσταλει σημερα ητο απλο: τεικ νο πριζονερς΄

    η Ελληνικη Αστυνομια πρεπει να σκληρυνει την επιχειρησιακη της στρατηγικη στα προτυπα της Αστυνομικης Αρχης της Νεας Υορκης - πυροβολισμος εναντιον αστυνομικης δυναμης ισοδυναμει με '8ανατικη ποινη'

  31. knight rider avatar
    knight rider 29/06/2012 01:26:53

    Δεν τον ενημέρωσε κανένας τον Δένδια. Το Βενιζέλο και τον Παπουτσή πήραν τηλέφωνο οι πρασινοφρουροί στρατηγοί. Μέχρι τις κρίσεις έχουμε πολλά να δούμε.

  32. Φλου avatar
    Φλου 29/06/2012 01:36:25

    Πω, πω!

    Ρε, συ, φάκτορα, γέμισες κλασικούς παλαιο- ...νεοδημοκράτες εδώ μέσα!

    Αν δεν διάβαζα τα σχόλια, δεν θα πίστευα ότι αυτός ο new wave "κ. Τίποτα" έχει τόσους φαν. Άκου, τώρα, φάση: οπαδός Δένδια. Όπως λέγαμε Αλβανός τουρίστας, αλλά στο πιο χάι του. Λόγω Γκρέιτ Μρετάνια, μπρε...

    • tak avatar
      tak @ Φλου 06/01/2013 18:06:52

      Αγαπητέ Φλου, θυμάσαι την υπόθεση Σορίν Ματέι; Ο αντιστράτηγος Αθανάσιος Βασιλόπουλος, αρχηγός της Αστυνομίας τότε, κατακρίθηκε γιατί επενέβη και μπήκε επικεφαλής της επιχείρησης, παραμερίζοντας το φυσικό αρχηγό...
      Η αποτυχημένη επιχείρηση επέφερε σημαντικό πλήγμα στο κύρος της ελληνικής αστυνομίας.
      Αμέσως μετά την επιχείρηση, ο αντιστράτηγος Αθανάσιος Βασιλόπουλος παραιτήθηκε από την αρχηγία της Αστυνομίας και αμέσως ξεκίνησε πειθαρχική και δικαστική έρευνα για την υπόθεση. Ο Βασιλόπουλος ανέλαβε όλη την ευθύνη για όσα έγιναν κάνοντας λόγο για λάθος του ίδιου και λανθασμένης ενημέρωσης των υφισταμένων. Τέθηκε σε διαθεσιμότητα για έναν χρόνο με την αιτιολογία της ακούσιας ανθρωποκτονίας λόγω αμέλειας. Η εισαγγελέας πρωτοδικών Μαρία Μαλούχου εισηγήθηκε την δίωξη όλων των αξιωματικών της Αστυνομίας που συμμετείχαν στην επιχείρηση με την κατηγορία της ανθρωποκτονίας από αμέλεια και των σωματικών βλαβών από αμέλεια παρ' υποχρέου κατά συρροή. Ανάμεσα στους αξιωματικούς ήταν και οι Αθανάσιος Βασιλόπουλος, πρώην αρχηγός της Αστυνομίας, και Ιωάννης Γεωργακόπουλος, αντιστράτηγος και τότε αρχηγός της Αστυνομίας.

      Και στο Έντεμπε, δεν πήγε ο Υπουργός Άμυνας του Ισραήλ ούτε καν ο Αρχηγός των Ισραηλινών Ένοπλων Δυνάμεων... Ο φυσικός αρχηγός της ομάδας πήγε, ο Ματάϊ Βιλνάϊ, συνταγματάρχης τότε των ισραηλινών Ειδικών Δυνάμεων...
      Αργότερα εξελίχθηκε στην πολιτική ηγεσία του Υπουργείου Άμυνας.

      Λέω λοιπόν και το ισχυρίζομαι, πως οι ευθύνες γενικώς ανήκουν στους άμεσους φυσικούς χειριστές τους...

  33. Γιάννης Στ. avatar
    Γιάννης Στ. 29/06/2012 01:56:19

    Πάντως εμένα αυτός ο άνθρωπος (Δενδιας) δε μου γεμίζει το μάτι για τέτοιο υπουργείο. Μου δίνει το στιλ Αβραμόπουλου τον οποίο παρότι συμπαθώ δεν θα τον ήθελα στο υπουργείο δημόσιας τάξης.

  34. ΠΗΛΕΑΣ avatar
    ΠΗΛΕΑΣ 29/06/2012 02:58:42

    Δεν λες καλύτερα που ΔΕΝ "συντόνιζε" (αυτοσχεδιάζοντας) τις ενέργειες της Αστυνομίας; Ή οι ψήφοι των κολλήγων τον έκαναν εξπέρ στην διαχείριση κρίσεων; Επι τέλους, το πολύ που μπορεί και πρέπει να κάνει είναι, σωστή εκτίμηση των παραμέτρων και των πόρων της Δημόσιας Τάξεως και αξιοποίησή τους για κοινό όφελος, όχι τον Κάλαχαν με το Πιστόλι...

  35. Δημήτριος Κοκκαλάκης avatar
    Δημήτριος Κοκκαλάκης 29/06/2012 07:34:13

    Οπως είπαμε: Ψυχραιμία - και όλα θα πάνε καλά.
    (και οι υπουργοί θα απαντήσουν στα τηλέφωνα)

  36. ΣΑΛΩΝΙΤΗΣ avatar
    ΣΑΛΩΝΙΤΗΣ 29/06/2012 09:05:42

    Μπορείτε μήπως να επικαλεσθείτε ένα λογικό επιχείρημα που να δικαιολογεί το σβήσιμο του σχολίου μου, το οποίο, ούτε υβριστικό ήταν ούτε επιθετικό;

    • Factorx avatar
      Factorx @ ΣΑΛΩΝΙΤΗΣ 29/06/2012 12:23:56

      ναι, ήταν γλυψιματικό και παλαιοκομματικό. Αν θες διορισμό πήγαινε να γλύψεις έξω από το γραφείο υπουργού ή στην Συγγρού, όχι εδω

      • κανενας avatar
        κανενας @ Factorx 06/01/2013 17:23:40

        ωραιος φακτορα....

  37. Ραβινος avatar
    Ραβινος 29/06/2012 12:02:27

    Σχολιασμοι για το θεαθειναι και μονο !Εγω θα κρινω τον Υπουργο Δενδια στην αποτελέσματικοτητα του στο λεχθεν απο τον Α.Σαμαρα ''Εγω θα βγαλω τις κουκουλες απο τους κουκουλοφορους '' και οχι εαν εβαζε αλεξισφαιρο γιλεκο για να επιχειρησει εναντιον των ληστων !Αυτα ειναι για τους χαχολους και δεν υπαρχουν πολλοι απο αυτους εδω μεσα !

    • Factorx avatar
      Factorx @ Ραβινος 29/06/2012 12:26:36

      Εδώ θα είμαστε Ραββίνε - να σε δω τι θα λες στους πρώτους κουκουλοφόρους

  38. ΒΙΣ avatar
    ΒΙΣ 29/06/2012 14:37:06

    O Κυριαζίδης, βουλευτής της ΝΔ, τέως αστυνομικός, πρότεινε να γίνει ιδιώνυμο αδίκημα η βία ακροδεξιών. ΜΟΝΟ ακροδεξιών, το επαναλαμβάνω...
    Πόσο καιρό είπαμε ότι θέλουν ακόμα να γίνουν οι εκλογές;
    Εχει καιρό ίσα-ίσα η ΝΔ να φανεί ότι θέλει να αλλάξει κάτι στο θέμα της εγκληματικότητας και της λαθρομετανάστευσης. Θέλει όμως; Διότι φωνές όπως του Κυριαζίδη (που θυμίζουν Σύριζα) μόνο αυτό δεν δείχνουν.
    Χτες κολλητά στο κτίριο της Ακαδημίας Αθηνών, μαύροι πουλούσαν πρέζα στις 11 το πρωί. Ανενόχλητοι. Και οι αστυνομικοί μου λένε ότι δεν μπορούν να επέμβουν, λόγω...ασύλου. Και ότι τους μήνυσαν στην ΑΣΟΟΕ όταν επενέβησαν. Πλέον οι αριστεριστές (δηλαδή, η ομάδα κρούσης του Σύριζα) προστατεύουν ανοιχτά και το εμπόριο της πρέζας. Ανοιχτά και ξεκάθαρα.
    Μην μας παραπονεθούν στη ΝΔ ότι πολλοί δεξιοί θα πάμε σε άλλες πορτοκαλιές που βγάζουν και αυτές πορτοκάλια, "χρυσά" ενδεδομένως....
    Αν νομίζει η ΝουΔου ότι φωνές σαν του Κυριαζίδη θα κάνουν Συριζαίους να ψηφίσουν στις επόμενες ΝουΔου, είναι μακριά νυχτωμένοι.

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.