#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
06/01/2012 17:20
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Πουλήστε το σπίτι για να ξεχρεώσετε στο Δημόσιο !!!

Κατοχικές ...ιδέες του παπα-δήμιου επιτελείου



Πληροφορούμαι ότι στο πολυνομοσχέδιο σκούπα, το οποίο μάλιστα θα λάβει τη μορφή Πράξης Νομοθετικού Περιεχομένου, από την Κυβέρνηση του δοτού Παπαδήμου, υπάρχει ρύθμιση σύμφωνα με την οποία, άν κάποιος οφείλει στο δημόσιο, μπορεί να εξοφλήσει την οφειλή του με  την ...ακίνητη περιουσία του!

Κατ' αρχήν  αναφύονται πολύπλοκα και δυσεπίλυτα ερωτήματα:

 

- ποιός θα υπολογίζει την αξία τους ανταλασσομένου ακινήτου;

- ποιά τιμή θα ισχύει; η αντικειμενική ή η αγοραστική;

- τι θα γίνει, αν η αξία του ακινήτου  είναι μεγαλύτερη της οφειλής;

 

Όμως, πέραν αυτών εγείρονται και άλλα ζητήματα.

Δηλαδή, έρχεται το επίσημο κράτος και νομοθετεί με την λογική ο, τι αν δεν μπορείτε να πληρώσετε, δώστε μου το σπίτι σας!

Δεδομένου οτι επανέφεραν την προσωποκράτηση για χρέη προς το δημόσιο, πάρα πολλοί συμπολίτες μας μπροστά στον κίνδυνο να πάνε φυλακή, θα χάσουν τα σπίτια τους.

Και αν πρόκειται για τίποτα μεγαλο-οφειλέτες, έχει καλώς.

Τι θα γίνει, όμως, με τη μέση ελληνική οικογένεια, που λόγω της ύφεσης, της ανεργίας και της δραματικής συρρίκνωσης μισθών και συντάξεων, αδυνατεί να ανταποκριθεί στις υποχρεώσεις που συνεχώς επιβάλλει το δημόσιο;

Και μάλιστα σε μια περίοδο που η αγορά ακινήτου έχει καταρρεύσει.

Αν τελικά ψηφιστεί αυτή η ρύθμιση πολύ φοβούμαι ό,τι θα έχουμε τη μεγαλύτερη αλλαγή ιδιοκτησίας μεταπολεμικά

Κάτι παρόμοιο έγινε μόνον επί κατοχής, όταν από το 1941 μέχρι το 1944 άλλαξαν ιδιοκτησία 340.000  ακίνητα!

Για να έχουμε ένα καλό ερώτημα: Τι θα τα κάνει όλα αυτά τα ακίνητα το δημόσιο;

Μήπως, θα τα παραχωρήσει  στο Ταμείο Αξιοποίησης της Ιδιωτικής Περιουσίας του Δημοσίου για τα ....περαιτέρω;

 

Αδέξιος Δεξιός

Υ.Γ. Αλήθεια ποιός είχε τη ....λαμπρή αυτή ιδέα;

ΣΧΟΛΙΑ

  1. Orestios avatar
    Orestios 06/01/2012 17:23:54

    Ο Σοσιαλισμός πλέον δείχνει πόσο μισεί την ατομική ιδιοκτησία.
    Επιθυμεί το Κράτος να αποκτήσει την περιουσία των ανθρώπων για να τρέφεται η Σοσιαλιστική ελίτ, που μας κατσικώθηκε στον σβέρκο.

    Τσαουσέσκου ετοίμαζε δείπνο

    • Θοδωρής avatar
      Θοδωρής @ Orestios 06/01/2012 18:16:43

      Ποιος σοσιαλισμός Orestios;
      Έχεις ξεχάσει ότι ΝΔ και Λαος συγκυβερνούν;

      • Dimitris avatar
        Dimitris @ Θοδωρής 06/01/2012 19:06:19

        Αληθινά τι τους ποτίζουν στην Συγγρού? Φύγετε απο την κυβέρνηση αν βλάπτει τον Ελληνικό λαό. Αν τον βλάπτει και μένετε είστε συνυπεύθυνοι. Αγκαζέ με τον ΓΑΠ στο Ειδικό.

  2. Αυριανιστής avatar
    Αυριανιστής 06/01/2012 17:31:19

    Θυμάστε πριν από μερικές δεκαετίες, ποια ήταν η συνήθης κινδυνολογία της εποχής;

    Ήταν το "θα έρθουν οι κομμουνιστές να σας πάρουν τα σπίτια."

    Ε, λοιπόν, ήρθαν. Όχι όμως οι κομμουνιστές, αλλά οι νεοφιλελεύθεροι!

    • Δημήτρης avatar
      Δημήτρης @ Αυριανιστής 06/01/2012 18:09:11

      Το κόμμα-κράτος, η ιδέα ότι ο λαός δεν ξέρει τι του γίνεται και πρέπει να αποφασίζουν οι 'σοφοί' για αυτόν, η απαξίωση των ατομικών προσόντων, η κοινωνική και οικονομική εξομοίωση/ισοπέδωση των πολλών στο πλαίσιο της αντίληψης της δικαιοσύνης ως ποσοτικής ισότητας, όλα αυτά είναι στοιχεία της αριστερής ιδεολογίας και στρατηγικής.

      • Αυριανιστής avatar
        Αυριανιστής @ Δημήτρης 06/01/2012 18:23:52

        Εμένα πάντως, δεν μου φαίνεται για πολύ αριστερός ο ΠαπαδήμΙος, ούτε και οι ευρωναζί.

        • chrisss avatar
          chrisss @ Αυριανιστής 06/01/2012 18:36:03

          Εμένα μου φαίνεται πάντως για ελεεινό πασοκοτόμαρο

          • Michal.V. avatar
            Michal.V. @ chrisss 06/01/2012 20:19:51

            chriss συμφωνώ απόλυτα.Αφού επί χρόνια ήταν στέλεχος της Golndman Saks, τι φαντάστηκες, ότι μας τον φύτεψαν εδώ για να μας σώσει; Τα συμφέροντα των ντόπιων και ξένων τραπεζιτών τον έφεραν, να υπερασπιστεί και να εξασφαλίσει. Εξ άλλου το ποιόν του ανθρώπου φαίνεται από το γεγονός, αν δεν κάνω λάθος, ότι παίρνει το μισθό του καθηγητή του Πανεπιστημίου, τη στιγμή που έχει να περάσει την πόρτα του ιδρύματος τουλάχιστον 15 χρόνια και βάλε!

          • Michal.V. avatar
            Michal.V. @ Michal.V. 06/01/2012 20:21:46

            Να συμπληρώσω: Συνετέλεσε και ο Κινέζος.

          • Diamond Angel avatar
            Diamond Angel @ chrisss 07/01/2012 01:12:05

            Chriss, συμφωνώ απόλυτα!!!!

      • εναςάσχετος avatar
        εναςάσχετος @ Δημήτρης 06/01/2012 18:27:00

        Προφανώς έκανες λάθος.

    • Orestios avatar
      Orestios @ Αυριανιστής 06/01/2012 18:36:54

      Και ποιά η διαφορά τους?
      Καμία!!!!

      Το εχω πει τόσες φορές αλλά κανείς δεν το καταλαβαίνει. Ο νεοφιλελευθερισμός είναι σοσιαλισμός.

      • Dimitris avatar
        Dimitris @ Orestios 06/01/2012 20:18:10

        Ρε σεις χαλαρώστε, Τι είναι αυτά που λέτε, εντάξει η ΝΔ συμετέει σε μια κυβέρνηση που δεντην θέλει αλλά κρατήστε την αξιοπρέπεια σας. Πιστεύω οτι πρέπει τα σχόλια να έχουν κάποια σοβαρότητα.

        • Orestios avatar
          Orestios @ Dimitris 06/01/2012 23:40:22

          Μιλούν οι σωβρακοφανέλες ακόμα, αντί να κρύβονται Φάκτωρα?

          • Dimitris avatar
            Dimitris @ Orestios 07/01/2012 12:44:06

            Πολιτική απάντηση έχεις? ή μονο ύβρεις?

  3. GIORGOS TSAVOLAKIS avatar
    GIORGOS TSAVOLAKIS 06/01/2012 17:38:00

    ΤΙ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΜΕΓΑΛΟ Η ΜΙΚΡΟΣ ΟΦΕΙΛΕΤΗΣ ΙΔΙΟ ΠΡΑΜΑ ΕΙΝΑΙ.ΣΕ ΚΑΝΕΝΑΝ.ΕΤΣΙ ΘΑ ΠΟΥΛΗΣΟΥΝ ΤΗΝ ΧΩΡΑ ΣΕ ΤΙΜΗ ΕΥΚΑΙΡΙΑΣ.ΑΛΛΑ ΤΕΛΙΚΑ ΚΑΠΟΙΟΣ ΜΑΣ ΧΡΩΣΤΑΕΙ ΤΗΝ ΑΠΑΝΤΗΣΙ ΣΤΟ ΟΛΟ ΠΟΛΥ ΚΑΛΟ ΚΕΙΜΕΝΟ ΑΥΤΟΣ ΠΟΥ ΜΕΤΕΧΕΙ ΣΤΗΝ ΚΑΤΟΧΙΚΗ ΚΥΒΕΡΝΗΣΙ ΚΑΙ ΜΑΛΙΣΤΑ ΜΕ ΕΚΠΡΟΣΩΠΟ ΣΤΟ ΥΠΟΙΚ Ο ΑΝΤΩΝΗΣ Ο ΣΑΜΑΡΑΣ. ΝΑΜΑΣ ΠΕΙ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΤΗΝ ΑΛΗΘΕΙΑ

  4. Αυριανιστής avatar
    Αυριανιστής 06/01/2012 17:40:10

    Όσο για τα... "περαιτέρω", δεν χρειάζεται, νομίζω, να σκεφτεί πολύ κάποιος για να καταλάβει ποια θα είναι.

    Συνταξιούχοι από τις χώρες των ευρωναζί θα γίνονται (δια δημοπρασιών στις χώρες τους, τις οποίες θα διεξάγει το "Ταμείο Αξιοποίησης") κάτοχοι εξοχικιών κατοικιών που κάποτε ανήκαν σε Έλληνες. Και για τους τυχόν αθηνολάτρεις -μην ξεχνάμε πόσοι αξιωματικοί των SS δήλωναν λάτρεις του αρχαίου ελληνικού πολιτισμού-, όλο και κάποια διαμερίσματα στο κλεινόν άστυ θα έχουν (αναγκαστικά) παραχωρηθεί στο "Ταμείο"...

  5. Aris. A avatar
    Aris. A 06/01/2012 17:43:14

    Κύριε Αδέξιε σε ένα σχολιό μου τότε που έβαζαν το χαράτσι στην Δεη είχα γράψει ότι απώτερος στόχος της υπερφορολόγησης της ακίνητης περιουσίας είναι η δήμευση της ιδιωτικής περιουσίας όσων δεν μπορούν να την συντηρήσουν.

    Τα ακίνητα αυτά θα παιρνούν σε αυτήν την εταιρεία με έδρα το Λουξεμβούργο που θα αναλάβει την πώληση της δημόσιας περιουσίας ώστε να μειωθεί το δημόσιο χρέος.

    Θέλουν η δουλειά να γίνεται από το Λουξεμβούργο ώστε να είναι αδύνατο κάποιος που νοιώθει ότι αδικείται να μπορεί να υποστηρίξει νομικά το δίκιο του αφού κανείς δεν θα μπορεί για οικονομικούς λόγους να προσφύγει στα δικαστήρια του Λουξεμβούργου.

    Μάλιστα σε εκείνο το σχολιό μου κάποιος με το ψευδώνυμο "μεταρρυθμιστής" που είμαι πει να σκάσω και να πληρώνω τον ποιο δίκαιο φόρο που έβαλε ποτέ το κράτος θεωρώντας ότι επιτέλους θα πληρώσουν όσοι έχουν περιουσία.

    Η καμπάνα χτυπάει για όσους κληρονόμησαν κάτι από τους δικούς τους και εξαντλημένοι από την πτώση των εισοδημάτων μας την ανεργία και την υπερφορολόγηση θα αδυνατούν να εκπληρώσουν τις υποχρεώσεις τους.

    Φανταστείται ένα ζευγάρι με δύο παιδιά που μένει χωρίς δουλειά που αγόρασε ένα σπίτι και κληρονόμησε και κάτι από τους γοννιούς του.

    Υπολογείστε και με την αύξηση των αντικειμενικών αξιών που έρχετε τι πρέπει να πληρώνουν σε ετήσια βάση για να κρατήσουν την περιουσία τους και θα καταλάβετε.

    Χωραφάκια και σπιτάκια προγονικές περιουσίες που πέρναγαν από πατέρα σε παιδί θα βγαίνουν σε υποτιμημένες αξίες στο σφυρί και θα αγοράζονται τσάμπα από Ευρωπαίους που θα έρχονται να κάνουν τα μπάνια τους.

    • Αυριανιστής avatar
      Αυριανιστής @ Aris. A 06/01/2012 18:05:38

      Κι όμως, Άρη, άκρα του τάφου σιωπή από τους νεοέλληνες.

      "Υπό Κ.Σ.", μόνο με το που θα διέρρεε ως πληροφορία κάτι τέτοιο, θα έπρεπε να είχαν γεμίσει οι πλατείες όλων των πόλεων από οργισμένους νοικοκυραίους -δεν χρησιμοποιώ ειρωνικά τον όρο, όπως κάποιοι αριστερούληδες- που θα είχαν βγει έξω με μαδέρια και καδρόνια.

      Τώρα;

      • Aris. A avatar
        Aris. A @ Αυριανιστής 06/01/2012 18:12:07

        Οσο σκέφτομαι ότι οι παππούδες μας σκοτώνονταν για τα όρια για το στρατώνι τόσο με προβληματίζει η απάθεια μας.

    • manos avatar
      manos @ Aris. A 06/01/2012 18:30:14

      Φίλε Αρη,

      Την θυμάμαι την απάντηση που λες, και την κυνικότητα του σχολίου.
      Είναι απίστευτο το ότι το τελευταίο καταφύγιο του Ελληνα θα μετατραπεί σε αρχαία τραγωδία.
      Κάποιος εξυπνάκιας πολιτικάντης είχε πει σε σταθμό του Ηρακλείου το απίστευτο: Οτι πρέπει οι Ελληνες να πληρώσουν μεγάλο φόρο για τα ακίνητα από την στιγμή που όλοι οι Ευρωπαίοι και οι Αμερικάνοι ήδη πληρώνουν.
      Και ποιός λέει ότι τέτοιοι φόροι για τα ακίνητα είναι νόμιμοι και ηθικοί?
      Ποιός αποφασίζει ότι το σπίτι σου οφείλει στην εφορία?
      Οπως είχα πει και σε άλλο Posting, το σχέδιο προχωράει. Υπάρχει όμως χρόνος ακόμα και μπορούμε να τους σταματήσουμε.

    • KA avatar
      KA @ Aris. A 06/01/2012 18:52:31

      Δίκιο έχεις Άρη! Πού να βρίσκεται άραγε αυτή η "μεταρρυθμιστική" φωνή;

      Να έχει άδεια άραγε; Μα δίνονται άδειες τώρα που οι "μεταρρυθμίσεις" οργιάζουν;

      Χρόνια Πολλά για την ημέρα!

    • Michal.V. avatar
      Michal.V. @ Aris. A 06/01/2012 20:32:32

      Κάποιος, ο Φοριέ ή ο Σεν Σιμόν δεν θυμάμαι ποιος από τους δυο, έγραψε, ότι η βαριά φορολογία και πληθωρισμός τσακίζουν και εξουθενώνουν τον αστό. Αποβλέποντας ακριβώς στη διάλυση του κοινωνικού ιστού και της κοινωνικής συνοχής, οι γίγαντες της πολιτικής Παπακωνσταντίνου και ΓΑΠ, μας έφεραν το ΔΝΤ την τρόϊκα και τους ΜΕΡΚΟΖΙ νεοναζί για να μας σώσουν βρε αδερφέ!

  6. juliet avatar
    juliet 06/01/2012 17:49:43

    Αδέξιε Δεξιέ,
    τι ερώτηση! Μα οι σοσια ληστές!!!!!!!!!!!
    Οσο για το 1941-44 τα συμβόλα μετά ακυρώθηκαν ή έδιναν και υπόλοιπα χρήματα και το αγοράζανε.Τότε χάσαμε ένα ολόκληρο οικοδομικό τετράγωνο στη Πάτρα ,ο αδελφός του παππού μου,άστα με το που το άκουσα ....,αλλά υπάρχει μια διαφορά,τώρα ο τοκογλύφος είναι το κράτος των ελεεινών που ήτανε φτωχοί,ξυπόλυτοι και πεινασμένοι κάποτε και κλέψανε ,ξεγελάσανε και ΔΕΝ ΤΙΜΩΡΗΘΗΚΑΝΕ ΠΟΤΕ.Το έχω ξαναγράψει σκοπός ειναι η εκδίωξη των Ελλήνων και η εγκατάσταση κάθε είδους αποβράσματος.Οταν έλθει εκείνη η ώρα, ΟΛΟΙ ΜΑΖΙ ΘΑ ΤΑ ΚΑΨΟΥΜΕ.Το δάσος μετά την φωτιά ξαναφυτρώνει με νέα δυνατά φυντάνια.

    • ΑΓΡΟΤΗΣ avatar
      ΑΓΡΟΤΗΣ @ juliet 06/01/2012 18:04:51

      Έτσι. ΘΑ ΤΟ ΚΑΨΟΥΜΕ. Και το σπίτι , και τις ελιές , και τις μηλιές , και τα ξινά , και τα γλυκά και το μποστάνι, μαζί με το τρακτέρ και το τζίπ. Σ αυτούς δεν τα δίνουμε αδέξιε δεξιέ. Και δεν τα δίνουμε όχι γιατί δεν θέλουμε να βοηθήσουμε την πατρίδα μας , με ότι και όπως μπορεί ο καθένας , αλλά γιατί δύο χρόνια τώρα ότι και αν δίνουμε πηγαίνουν σ αυτό το βαρέλι χωρίς πάτο. Ε λοιπόν θα τα κράτήσουμε για την πατρίδα μας.

      • Αυριανιστής avatar
        Αυριανιστής @ ΑΓΡΟΤΗΣ 06/01/2012 18:07:39

        Αγρότη, βλέπεις που (έστω και εν μέρει) επιβεβαιώνεις την απάντηση που έδωσα παραπάνω, στο σχόλιο του Άρη Α.;

        Τι θα πει "θα το κάψουμε"; Τους το χρωστάγαμε;

        Γιατί, δηλαδή, να ΤΟ κάψουμε και να μη βγούμε στο δρόμο να ΤΟΥΣ κάψουμε;

        • ΑΓΡΟΤΗΣ avatar
          ΑΓΡΟΤΗΣ @ Αυριανιστής 06/01/2012 18:14:12

          Αυριανιστή .. καλό μου ακούγεται..... αλλά επιμένω. Δεν θα γίνουμε σαν τα μούτρα τους , εμείς είμαστε δημοκράτες .

          • Αυριανιστής avatar
            Αυριανιστής @ ΑΓΡΟΤΗΣ 06/01/2012 18:21:12

            Δεν είναι θέμα δημοκρατίας, Αγρότη. Θέμα αυτοάμυνας είναι. Αλλά έχουν τόσο πολύ αμβλυνθεί τα αντανακλαστικά μας, που φτάσαμε να ηδονιζόμαστε βάζοντας φωτιά στα δικά μας υπάρχοντα (όπως ο Κούρκουλος στην ταινία "Ορατότης μηδέν") παρά στις Kommandatur που εδρεύουν οι ναζί δυνάστες και οι ντόπιοι συνεργοί τους. Αυτοί είμαστε, αυτά μας αξίζουν.

          • ΑΓΡΟΤΗΣ avatar
            ΑΓΡΟΤΗΣ @ Αυριανιστής 06/01/2012 18:33:58

            Άλλο να τους διώξουμε από την πατρίδα μας άλλο να κάψουμε τις Kommandatur. Πιστεύεις όμως ότι το πρόβλημα είναι μόνον ελληνικό?
            Η ελληνικότητα του προβλήματος μας προέκυψε εξ αιτίας των ανίκανων που ήθελαν μια θέση στην ελληνική ιστορία χωρίς καν να είναι Έλληνες.

    • bapos avatar
      bapos @ juliet 06/01/2012 18:10:18

      ο καρατζαφερης εχει τετοιες ιδεες

  7. archaeopteryx avatar
    archaeopteryx 06/01/2012 17:52:12

    ποιός είχε την φαεινή ιδέα; Μα οι Γερμανοί δεν σκούζουν ότι έχουν σπίτια οι Έλληνες; H Ευρωπαϊκή ενοποίηση προβλέπει να μας τα πάρουν για να έχουν πιετ α τερ σε ήπιο κλίμα...

    Δις ιζ Πάρτα. Στάση εξωτερικών πληρωμών ΤΩΡΑ. Κάθε μέρα που περνάει από τότε που το πρωτοείπα (5 Νοεμβρίου 2010), πείτε μου εσείς πόσο πιο μέσα στον λάκκο είμαστε. Οι Παπαδήμοι, Βενιζέλοι και όλος ο συρφετός είναι "στελέχη" ξένης κυβέρνησης.

    • Orestios avatar
      Orestios @ archaeopteryx 06/01/2012 21:41:38

      +1000
      Ο φθόνος για την ατομική ιδιοκτησία είναι πιο βαθής.
      Η ΕΕ είναι μια σοσιαλιστική γραφειοκρατική δομή.

  8. AZ avatar
    AZ 06/01/2012 17:53:20

    Την απαλλοτριωση δια της φορολογησης την εισηγαγε ο ΤΡΟΤΣΚΥ (ο πρακτορας του ΡΟΤΣΙΛΝΤ) το 1920, πραγμα που οδηγησε τους Ρωσους στο να πεταξουν απο πανω τους την περιουσια τους. Το ιδιο επιχειρούν σημερα οι ΤΡΟΤΣΙΚΣΤΕΣ του ΠΑΣΟΚ και η συνοδοιποριακή κλικα τους (νερο στο μυλο του ΡΟΤΣΙΛΝΤ κουβαλανε και τουτοι) , με σκοπο να οδηγησουν τους πολιτες εις την οδο της νεο-δουλοπαροικιας. Εχουν πλεον διαβει τον Ρουβικωνα και αποτελει χρεος ολων να αντισταθούν χωρις δευτερη σκεψη.

    ΑΖ

    • Dimitris avatar
      Dimitris @ AZ 06/01/2012 19:09:31

      Ειλικρινά ή έχετε πάθει παράκρουση ή είναι η επίσημη επικοινωνιακή τακτική, επίθεση στην αριστερά κατατάσοντας τον Παπαδήμο σε αυτήν.
      Ελεος ρε σείς, βρείτε κάτι πιο έξυπνο. Ελεος!!!!!

      • AZ avatar
        AZ @ Dimitris 06/01/2012 19:31:59

        Ο Καραγκιοζοπαιχτης ειναι ο ιδιος πισω απο αυτους τους καραγκιοζηδες. Λεγεται ΡΟΤΣΙΛΝΤ, ο ιδρυτης του LONDON SCHOOL OF ECONOMICS μεταξύ άλλων, οπου σπουδασε ο ΣΟΡΟΣ ακουγοντας τον ΚΑΡΛ ΠΟΠΕΡ. Ολα εχουν μια συνεχεια. ΨΑΞΕ ΛΙΓΟ ΠΡΟΣΕΚΤΙΚΑ ΚΑΙ ΘΑ ΔΕΙΣ ΤΙ ΣΥΜΒΑΙΝΕΙ. ΘΑ ΦΡΙΞΕΙΣ

        ΑΖ

        • Dimitris avatar
          Dimitris @ AZ 06/01/2012 20:14:44

          Ο Harry Potter είναι μαζί τους?

          • AZ avatar
            AZ @ Dimitris 07/01/2012 07:36:46

            Συνελθε και αφησε τις μακακιες. Νεαρε!!! Για αυτο σας πανε πηδωντας.

            ΑΖ

  9. anonymous avatar
    anonymous 06/01/2012 18:00:33

    Έχουν πει ότι θα ισχύει η αντικειμενική αξία. Σε πολλές περιπτώσεις η αντικειμενική αξία είναι μεγαλύτερη από την αγοραία. Π.χ. ακίνητα στον Άγιο Παντελεήμονα. Όσοι λοιπόν χρωστάνε κι έχουν τέτοια ακίνητα θα τα φορέσουν στο δημόσιο και θα ξεχρεώσουν. Να δω μετά τι θα τα κάνει το δημόσιο.
    Όσα ακίνητα είναι εμπορεύσιμα και μπορούν να ρευστοποιηθούν σε λογικές τιμές θα πωληθούν και θα ξεχρεωθεί το δημόσιο.

    Και στις δυο περιπτώσεις αν δε φτάνει το ποσό παραμένει η οφειλή για το υπόλοιπο.

    • loretta avatar
      loretta @ anonymous 06/01/2012 23:50:16

      και αν περισσεύει τοτε τι θα δινει ρεστα το κρατος?? κανα αγροτεμαχιο??

      θα μας χαζεψουν τελειως.

  10. k avatar
    k 06/01/2012 18:10:16

    ΤΙ ΑΛΛΟ ΕΧΟΥΝ ΝΑ ΔΟΥΝ ΤΑ ΜΑΤΑΚΙΑ ΜΑΣ, Μ΄ΑΥΤΟΥΣ ΠΟΥ ΜΠΛΕΞΑΜΕ.

    • Αυριανιστής avatar
      Αυριανιστής @ k 06/01/2012 18:11:24

      Δεν το λες σωστά. Το σωστό είναι "τι άλλο έχουν να δουν τα ματάκια μας, με την αποχαύνωσή μας που μπλέξαμε"...

  11. JOHN avatar
    JOHN 06/01/2012 18:12:22

    Αυτα ειναι εργα και ιδεες κατοχικων κυβερνησεων!Επειδη ομως στη τραγωδια που ζουμε υπαρχει δημοκρατικος μανδυας αντιπολιτευση υπαρχει,και εαν ναι τι κανει;

  12. Θοδωρής avatar
    Θοδωρής 06/01/2012 18:19:52

    Αυτό είναι το ζητούμενο από την αρχή.
    Να βάλουν χέρι στην περιουσία του κοσμάκη και να την αρπάξουν για πενταροδεκάρες.

  13. Φ.Α.Π. (Φορολούμενε Άδικα Πληρώνεις) avatar
    Φ.Α.Π. (Φορολούμενε Άδικα Πληρώνεις) 06/01/2012 18:36:21

    Την πρόταση την είχε κάνει ΠΟΜΙΔΑ με το σκεπτικό ότι η υπερ-φορολόγηση των ακινήτων (ΦΑΠ, ΕΕΤΗΔΕ) και τα υπόλοιπα οικονομικά μέτρα σε συνδυασμό με την οικονομική κρίση λειτουργούν αποτρεπτικά στην μίσθωση ή πώληση των ακινήτων, συνεπώς αν κάποιος καλείται να καταβάλει υψηλούς φόρους που αντιστοιχούν σε απρόσοδα ακίνητα ή έχει υψηλές ληξιπρόθεσμες οφειλές και ελλείψει χρημάτων θέλει να πουλήσει ένα περιουσιακό στοιχείο για να τις εξοφλήσει, αλλά αδυνατεί, να μπορεί να μεταβιβάσει ένα ακίνητο στο Δημόσιο.

    Θεωρώ ότι σε ορισμένες περιπτώσεις αυτό το μετρό μπορεί να είναι όντως χρήσιμο, π.χ. αν κάποιος χρωστάει ένα μεγάλο ποσό αλλά αδυνατεί να ρευστοποιήσει ένα ακίνητο, ακόμα και κάτω από την αντικειμενική του αξία, να μπορεί να το μεταβιβάζει στο Δημόσιο στην αντικειμενική του αξία ή αν κάποιος οφείλει ένα μέτριο ποσό να μπορεί να μεταβιβάζει στο Δημόσιο την επικαρπία ενός ακινήτου για ορισμένο χρονικό διάστημα, ώστε να μην χρειαστεί να αποχωριστεί ολόκληρο το ακίνητο.

  14. Iπτάμενος Ολλανδός avatar
    Iπτάμενος Ολλανδός 06/01/2012 19:07:07

    εκ προθέσεως...

    να κάνω μία υπόθεση; άς πούμε ότι εδώ και κάποια χρόνια, κάποιοι, εκμεταλλευόμενοι τις δυνατότητες που δίνει η γιγάντωση της εικονικής οικονομίας (χειραγωγούμενες μετοχές, ευφάνταστα χρηματοπιστωτικά προïόντα, συγκέντρωση εικονικού χρήματος σε τράπεζες και ασφαλιστικά ταμεία κλπ) έβαλαν στόχο να αντιστρέψουν την αρχή του Ρομπέν των Δασών: τα παίρνουμε από την πλατειά μεσαία τάξη και τα δίνουμε στους λίγους.

    Αυτοί οι κάποιοι κάθησαν και σκέφτηκαν με πρόθεση και σύστημα και επινόησαν τρόπους να πραγματοποιήσουν το σχέδιό τους. Πρώτα από όλα φρόντισαν να εκλεγούν δημοκρατικά αλλά και να μην ανήκουν μόνο σε ένα κόμμα, ώστε όποιο και να είναι στην κυβέρνηση, να υπάρχει συνέχεια και σταθερότητα στη επιδίωξη: τα παίρνουμε από την πλατειά μεσαία τάξη και τα δίνουμε στους λίγους.

    Μετά, συγκέντρωσαν όλες τις πραγματικές εξουσίες στα χέρια τους. Εξασφάλισαν την εύνοια των λίγων (που είχαν το χρήμα), συγχώνευσαν την νομοθετική με την εκτελεστική (Γιάννης κερνάει και Γιάννης πίνει), αφαίρεσαν με διάφορους τρόπους τη ρομφαία από τη δικαστική εξουσία. Και για να μήν κινδυνεύουν από την δικαιοσύνη, φρόντισαν να κάνουν νόμους στα μέτρα τους και να νομοθετήσουν και την ατιμωρησία τους. Έτσι δρούσαν εκ του ασφαλούς.

    Παράλληλα μετέτρεψαν την πολιτική σε εμπορεύσιμο προïόν ευρείας κατανάλωσης, και το προώθησαν με μαεστρία στην πλατειά μεσαία τάξη, που τελικά εθίστηκε στη χρήση. Και κράτησαν για χρόνια τη μεσαία τάξη σε καταστολή με διαίρεση σε φατρίες, με υποβαθμισμένη παιδεία, με πλύση εγκεφάλου από τα (συμπλέοντα) μέσα ενημέρωσης, με καλλιέργεια καταναλωτισμού, με θεοποίηση αλλοτριωμένων προτύπων, και με την ψευδαίσθηση ότι η δημοκρατία εξαντλείται με το να ψηφίζει κανείς (αυτούς βέβαια) κάθε τέσσερα χρόνια.

    Καλλιέργησαν και στην πλατειά μεσαία τάξη τη νοοτροπία του συμβιβασμού και της αδράνειας και για απόλυτη σιγουριά την ανάγκασαν να αποκτήσει σύνδρομο ενοχής (μαζί τα φάγαμε), ώστε να ελαττώσουν την πιθανότητα κοινωνικής αναταραχής που θα τους χαλούσε τα σχέδια.

    Έτσι κατάφεραν αυτοί οι κάποιοι να πραγματοποιήσουν ένα μεγάλο σχέδιο μεταφοράς πλούτου από την πλατειά μεσαία τάξη στους λίγους (που ακόμα και άν δεν ήταν οι αρχικοί εμπνευστές και χρηματοδότες, δεν τους ήρθε και άσχημα).

    Αν όλα αυτά χτυπούν κάποιο καμπανάκι μέσα στο μυαλό σας, και αναγνωρίζετε οικείες καταστάσεις, τότε η αρχική υπόθεση έχει μεγάλη πιθανότητα να ισχύει και οι καταστάσεις αυτές να μην είναι από σύμπτωση (η κακιά ώρα) ή εξ αμελείας (οι ανίκανοι πολιτικοί) αλλά εκ προθέσεως.

  15. TopGunZ avatar
    TopGunZ 06/01/2012 19:08:35

    Καλά αγαπητέ, και για όλα φταίει ο Καραμανλής. Ακόμα έχετε το θράσος και επιχειρείτε τη ρήξη λάσπης με την καραμέλα της συγκυβέρνησης...

    • Ραβινος avatar
      Ραβινος @ TopGunZ 06/01/2012 20:02:09

      Σωστο ! Η καραμελα κολλησε πια και την πιπιλιζουν συνεχεια μερικοι!

    • Dimitris avatar
      Dimitris @ TopGunZ 06/01/2012 20:11:29

      Τελικά μου λύσατε την απορία. Που είπα εγώ για Καραμανλή και γιατί δεν είναι συγκυβέρνηση αφου στηρίζετε στις ψήφους της ΝΔ?

  16. Ο Χαζος του χωριου avatar
    Ο Χαζος του χωριου 06/01/2012 19:12:21

    Αν δεν το ζησει κανεις δεν μπορει να φαντασθει ποσο πειραζει τους ευρωπαιους (πλην Γαλλων, Ιταλων,Ισπανων και Πορτογαλλων) οτι οι Ελληνες εχουν σπιτια....

    Στην Ελβετια οπου ζω απολογουμαι - τροπος του λεγειν - καθημερινα....Στο Βελγιο, Γερμανια,Ολλανδια και Σκανδιναβια αφριζουν λες και τους τα...κλεψαμε !!!

    • ΤΡΟΦΩΝΙΟΣ - ΥΙΟΣ avatar
      ΤΡΟΦΩΝΙΟΣ - ΥΙΟΣ @ Ο Χαζος του χωριου 06/01/2012 20:08:07

      Έχοντας κάνει μεταπτυχιακές σπουδές σε Γαλλόφωνα και Γερμανόφωνα Κράτη , ΔΥΣΤΥΧΩΣ φίλε μου έχεις Δίκιο .

  17. johnny avatar
    johnny 06/01/2012 19:18:09

    Αυτά είναι τα αποτελέσματα του Project "AGENTA 21" το οποίο, ψηφίστηκε από τα κράτη μέλη του Ο.Η.Ε στις αρχές της δεκαετίας του 90 (κι ας παριστάνουν οι πολιτικοί μας ότι δεν ξέρουν τίποτα....). Σύμφωνα με αυτό, πρέπει κανένας να μην έχει ατομική ιδιοκτησία και ο λόγος είναι προφανής: Ο ΕΛΕΓΧΟΣ. Αν θυμάστε από τα Μέσα μαζικής Καθοδήγησης, χρόνια τώρα πετάνε "σπόντες" (κι όποιος έπιασε), ότι οι Ευρωπαίοι "τρώγονται" με το γιατί οι Ελληνες έχουν ιδιόκτητη κατοικία. Οταν τα έλεγαν κάτι τύποι (Λιακόπουλος κτλ) τους θεωρούσαμε τρελούς. Τώρα ας τα "λουστούμε"....

  18. ΣΠΑΡΤΑΚΟΣ avatar
    ΣΠΑΡΤΑΚΟΣ 06/01/2012 19:30:29

    Παπαδήμος και σια ΜΑΥΡΑΓΟΡΙΤΕΣ ΔΟΣΙΛΟΓΟΙ ...οι Έλληνες χάνουν τα σπίτια τους με καπιταλισμό όπως και με καπιταλισμό έφυγαν οι επιχειρήσεις έξω...Η ΑΛΗΘΕΙΑ...

  19. Ραβινος avatar
    Ραβινος 06/01/2012 20:07:47

    Εδω εριξαν και την αλλη φασιστοιδεα ! Στον προσδιορισμο της φορολογητεας υλης των ελευθερων επαγγελματιων θα συνυπολογιζεται και το υψος των καταθεσεων τους !Εαν ειναι δυνατον θεωρουν τα φασιστοειδη των φορολογικων αρχων τις καταθεσεις του οποιου ελευθερου επαγγελματια προιον φοροδιαφυγης οποτε θα πληρωσει καποιος αναδρομικα φορο για διαφυγη φορολογητεας υλης !Α ρε κρεμαλα που τους χρειαζεται !

  20. Νικος avatar
    Νικος 06/01/2012 20:08:18

    Όσο δεν ξεσικωνομαστε και όσο όλοι κ η ΝΔ και όλοι ανέχονται αυτες τις λογικές αυτα θα συμβαίνουν
    Είμαστε κάτοχοι
    Έλληνες αντίσταση κ αντίδραση με κάθε τροπο

  21. dracon avatar
    dracon 06/01/2012 20:24:49

    Η στόχευση είναι η εκποίηση όχι μόνο της δημοσιας περιουσίας,αλλά και της ιδιωτικής στους banksters.
    Γι αυτό και οι αλεπάλληλοι αβάστακτοι φόροι σε συνδυασμό με την άνοδο των τιμών και τη μείωση μισθών και συντάξεων.
    Αλάνθαστη συνταγή. Σατανικό σχέδιο.Η ιδιωτική περιουσία θα περιέλθει στο δημόσιο,το οποιο με τη σειρά του θα τη μεταβιβάσει στο Ταμείο Αξιοποιησης Δημοσιας Περιουσίας.
    Υπενθυμίζω ότι στο μεσοπρόθεσμο προβλέπεται η ρευστοποίηση όλης της περιουσίας που θα περιέλθει στο Ταμείο
    Στη συνέχεια και αφού οι έλληνες χάσουν όλη τους την ακίνητη περιουσία,θα είναι πιο επιρρεπείς να δεχτούν μισθούς Κίνας (100 ευρώ το μήνα) ,προς τέρψη των ντόπιων και αλλοδαπών επενδυτών και των δοσίλογων υπαλήλων τους.

  22. Antekale avatar
    Antekale 06/01/2012 21:22:36

    Το Δημόσιο είμαστε όλοι μας. Αν κάποιος οφείλει στο δημόσιο, οφείλει σε όλους μας.
    Τι πόνος σας έπιασε τώρα για τους οφειλέτες!
    Όλοι εσείς οι σχολιαστές χρωστάτε στο δημόσιο;;

    • δρόμος avatar
      δρόμος @ Antekale 07/01/2012 19:43:12

      χαχαχα ... να κι ένας νηφάλιος αναγνώστης!

      • juliet avatar
        juliet @ δρόμος 07/01/2012 19:51:42

        χαχαχα......δεν είναι νηφάλιος αλλά είναι ένας από'' τους μαζί τα φάγανε''!

  23. Έλλην avatar
    Έλλην 06/01/2012 21:36:23

    @dracon
    τρία χρόνια τα γράφω.
    Έχουμε πόλεμο,και ο εχθρός πρέπει να έχει απώλειες.

  24. Dimitris avatar
    Dimitris 06/01/2012 21:57:57

    Ρε συ, έχεις εμμονές να το προσέξεις.

    • Orestios avatar
      Orestios @ Dimitris 06/01/2012 23:41:37

      Πήγαινε να πλύνεις κανένα σώβρακο του μαρξ, που έβγαλες και συμπέρασμα.

      • Dimitris avatar
        Dimitris @ Orestios 07/01/2012 12:45:53

        Η ΕΕ σοσιαλιστικλη δομή
        Το άλλο με τον Τοτό το ξέρεις ή ξέρεις αυτά με τον Κοκό?

        • Orestios avatar
          Orestios @ Dimitris 08/01/2012 13:39:27

          Τί πλάκα που έχετε όλα τα ευρωλιγούρια. Πολιτική απάντηση το ονομάζεις αυτό??
          αχαχαχαχαχαχαχαχα

          Τσού ρε

  25. k avatar
    k 06/01/2012 22:17:02

    ΟΙ ΦΟΡΟΦΥΓΑΔΕΣ ΝΑ ΠΛΗΡΩΣΟΥΝ ΚΑΙ ΜΕ ΡΕΥΣΤΟΠΟΙΗΣΗ ΠΕΡΙΟΥΣΙΑΚΩΝ ΤΟΥΣ ΣΤΟΙΧΕΙΩΝ. Η ΠΡΩΤΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑ ΒΕΒΑΙΑ ΕΞΑΙΡΕΙΤΑΙ....

    • loretta avatar
      loretta @ k 06/01/2012 23:57:05

      Εγω πλεον λεω ζητω η φοροφυγαδες!! γιατι τελικα μονον ετσι πεσει αυτη η κατοχικη κυβερνηση.!!!

  26. marika avatar
    marika 07/01/2012 10:19:52

    ERGA OXI LOGIA

  27. Κωστας Λακων avatar
    Κωστας Λακων 07/01/2012 16:09:00

    Η ουσιαστικως κατασχεση της περιουσιας αυτων που οφειλουν στο δημοσιο δεν ειναι θεμα καπιταλισμου η σοσιαλισμου , αλλα ντιρεκτιβα των διεθνων τοκογλυφων . Το δημοσιο με την νεα δανειακη συμβαση περναει ολοκληρωτικα στην κατοχη των τοκογλυφων και επομενως η δημοσια περιουσια θα ανηκει οσονουπω σε αυτους ,παυοντας να ειναι δημοσια.
    Φυσικα οι μαριονετες τους που θα κυβερνουν αντ'αυτων την Ελλαδα θα μετατραπουν σε αδυσωπητους φοροεισπρακτορες και ματατζηδες. Οταν οι Ελληνες θα στεγνωσομε εντελως απο ρευστο , θα αρχισουν οι κατασχεσεις των ακινητων και αντικειμενων αξιας παντοτε για το καλο του ...λαου , αφου συμφωνα και με τη σοσιαλιστικη ιδεολογια οι φοροι για το καλο του λαου επιβαλλονται...
    Ας το κατανοησομε επιτελους , θα μας παρουν και το βρακι, αν δεν αντιδρασομε με την ψηφο μας { αφου δεν τολμαμε αλλιως...}, στελνοντας στη συνταξη τα κομματα που ειναι υπερ των Μνημονιων. Τα υπολοιπα ειναι φιλολογιες και σφαξε με αγα μου ν'αγιασω...

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.