#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
21/09/2010 15:16
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Πορεία των φορτηγατζήδων: "κάτω η χούντα του ΠΑΣΟΚ"



Ανεμίζοντας ελληνικές σημαίες και φωνάζοντας συνθήματα κατά της κυβέρνησης ("κάτω η χούντα του ΠΑΣΟΚ") , περίπου 3.000 ιδιοκτήτες φορτηγών από όλη την Ελλάδα ξεκίνησαν την πορεία διαμαρτυρίας τους, προς τη Βουλή, για να επιδώσουν ψήφισμα στον αρμόδιο υπουργό, σύμφωνα με το οποίο ζητούν την απόσυρση του νομοσχεδίου, που προβλέπει την απελευθέρωση του επαγγέλματός τους και τίθεται αύριο προς ψήφιση.

Οι ιδιοκτήτες φορτηγών είχαν συγκεντρωθεί από τις 11 το πρωί στην Ομόνοια, κάτω από τα γραφεία της Ομοσπονδίας τους και από εκεί ξεκίνησαν την πορεία.



Στην ομιλία του προς τους συναδέλφους του, ο πρόεδρος της Ομοσπονδίας Ιδιοκτητών Φορτηγών, Γιώργος Τζωρτζάτος, επιτέθηκε σε ψηλούς τόνους κατά της κυβέρνησης, υποστηρίζοντας ότι «χρησιμοποιήθηκαν γκεμπελικές μέθοδοι για να καμφθεί το φρόνημά μας». Πρόσθεσε, δε, πως «με τη μεταρρύθμιση στον κλάδο, χωρίς μέριμνα για τους νέους μεταφορείς και γι αυτούς που συνταξιοδοτούνται και χωρίς τους ίδιους μεταφορείς, η ελληνική κυβέρνηση πουλάει την ελληνική μεταφορά σε ξένα χέρια».

Ο πρόεδρος των ιδιοκτητών φορτηγών κατέληξε με τη φράση «μολών λαβέ» και απευθυνόμενος στους συναδέρφους τους τούς κάλεσε να αντισταθούν «στην επερχόμενη μετατροπή σας σε υπαλλήλους πολυεθνικών».

«Οι άδειες είναι αγορασμένες με αίμα και ποτέ δεν επιτρέψαμε σε καμιά κυβέρνηση να μας τις πάρει», δήλωσε ο 90χρονος Γιάννης Αναστασόπουλος.

Ιδιοκτήτες φορτηγών κατήγγειλαν, επίσης, ότι συνάδελφοί τους εμποδίστηκαν στα διόδια εισόδου της Αθήνας να φτάσουν στο κέντρο από την αστυνομία, η οποία προφασιζόμενη ελέγχους καθήλωσε τα φορτηγά στα διόδια.

Οι διαμαρτυρόμενοι δηλώνουν διατεθειμένοι να διανυκτερεύσουν στη Βουλή έως αύριο, ημέρα ψήφισης του νομοσχεδίου, προκειμένου, όπως υποστηρίζουν, να αναγκάσουν την κυβέρνηση να το αποσύρει.

Ενταση επικρατεί στο Σύνταγμα όπου οι διαδηλωτές ιδιοκτήτες φορτηγών δημοσίας χρήσης, προσπαθούν να ανέβουν τα σκαλοπάτια πίσω απο τον Αγνωστο Στρατιώτη με σκοπό να μπούν στη Βουλή. Απωθούνται απο τις αστυνομικές δυνάμεις που κάνουν χρήση κροτίδων.

ΣΧΟΛΙΑ

  1. ΣΥΚΟΦΑΝΤΗΣ avatar
    ΣΥΚΟΦΑΝΤΗΣ 21/09/2010 15:02:12

    Κατω η χουντα του Πασοκ , το συνθημα εκατονταδων φορτηγατζηδων στο Συνταγμα

    • Λεωνίδας avatar
      Λεωνίδας @ ΣΥΚΟΦΑΝΤΗΣ 21/09/2010 20:40:50

      χιλιάδων. Μόλις το ALTER προσδιόρισε το νούμερο στις 5000. ήταν περισσότεροι

  2. Strange Attractor avatar
    Strange Attractor 21/09/2010 15:08:41

    Ρε παιδιά, βλέπετε στην οθόνη τα τελευταία σχόλια ή χάλασε ο Η/Υ μου και μόνο εγώ δεν τα βλέπω;

  3. Factorx avatar
    Factorx 21/09/2010 15:10:03

    ΕΝΤΑΣΗ ΠΡΙΝ απο λίγο,ΑΝΑΜΕΣΑ ΣΕ ΜΕΤΑΦΟΡΕΙΣ ΚΑΙ ΑΣΤΥΝΟΜΙΚΟΥΣ ΕΞΩ ΑΠΟ ΤΗ ΒΟΥΛΗ,στην προσπάθεια των πρώτων να ανέβουν τα σκαλοπάτια.

  4. ΝΤΙΝΟΣ avatar
    ΝΤΙΝΟΣ 21/09/2010 15:16:00

    ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΚΑΝΕΝΑΝ ΜΕ ΤΟ ΜΕΡΟΣ ΤΟΥΣ ΟΙ ΙΔΙΟΚΤΗΤΕΣ ΑΥΤΗ ΕΙΝΑΙ Η ΑΛΗΘΕΙΑ.ΑΠΟΤΕΛΟΥΝ ΚΑΙ ΑΥΤΟΙ ΣΥΝΤΕΧΝΙΑ ΠΟΥ ΘΕΛΕΙ ΠΡΟΝΟΜΙΑ ΜΕ ΤΙΣ ΠΛΑΤΕΣ ΤΩΝ ΑΛΛΩΝ.ΑΡΚΕΤΑ ΠΙΑ Η ΟΜΗΡΕΙΑ ΤΩΝ ΠΟΛΙΤΩΝ ΑΠΟ ΤΙΣ ΣΥΝΤΕΧΝΙΕΣ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΠΡΟΣΤΑΤΕΣ ΤΟΥΣ ΠΟΛΙΤΙΚΟΥΣ/ΜΕΛΗ.

  5. ΡΗΓΑΣ ΦΕΡΡΑΙΟΣ avatar
    ΡΗΓΑΣ ΦΕΡΡΑΙΟΣ 21/09/2010 15:16:37

    Ανεμίζοντας ελληνικές σημαίες

    Πραγματικα ειναι δυνατη η εικονα των διαδηλωτων με την ελληνικη σημαια
    Εδω και καιρο λεω πως σε ολες τις διαδηλωσεις πρεπει να υπαρχει μονο η ελληνικη σημαια, ειναι αναγκαιο, πρεπει να καταλαβουν οτι απενατι τους ειναι ολοκληρη η ελληνικη κοινωνια.
    Βεβαια η ΝΕΤ δειχνει ενα μικρο μερος των διαδηλωτων
    Η σημερινη ημερα ηταν ευκαιρια για μια μεγαλυτερη διαδηλωση και απο αλλες κοινωνικες ομαδες

  6. ΡΗΓΑΣ ΦΕΡΡΑΙΟΣ avatar
    ΡΗΓΑΣ ΦΕΡΡΑΙΟΣ 21/09/2010 15:18:28

    Σημερα εσυ αυριο εγω!!!!
    Ποια κοινωνικη ομαδα δεν ειναι συντεχνια για τους κρατουντες;;;
    Διαιρει και βασιλευε!!!!!!

    • S.T. avatar
      S.T. @ ΡΗΓΑΣ ΦΕΡΡΑΙΟΣ 21/09/2010 18:17:36

      Οι πολυεθνικές αρχίζουν να κάνουν πάρτυ:

      --Πολυεθνικά Φαρμακεία τύπου "Βοοts" (ακόμα και μέσα σε σουπερ μάρκετ)
      Οι φαρμακοποιοί οδηγούνται προς κατάρρευση (δεν πληρώνονται από δημόσιο και το κράτος τούς έχει μειώσει τεχνητά τον τζίρο)

      ---Διάφορες πολυεθνικές Logistics (φορτηγά)
      Θα γίνει "εισαγωγή" οδηγών και εταιρειών από τρίτες χώρες
      (ήδη ισχύει αυτό με "αλλοδαπά" φορτηγά και εταιρείες-Γιουγκοσλάβοι, Βούλγαροι, Τούρκοι)

      ---Πολυεθνικές Law Firms και Solicitors (δικηγόροι).
      Ήδη οι δικηγόροι περνούν γερή κρίση (απολύονται αρκετοί) και οι νέοι δεν στεριώνουν.

      Ποιοι χάνουν από όλο αυτό το σκηνικό: Μα φυσικά οι Έλληνες και η οικονομία του τόπου...

      Σαν να λέμε ότι απαγορεύεται να είσαι γεωργός με μικρή έκταση.
      Πρέπει οπωσδήποτε να υπάρχει τσιφλικάς και να του πουλήσεις την περιουσία σου όσο όσο...

  7. ΝΤΙΝΟΣ avatar
    ΝΤΙΝΟΣ 21/09/2010 15:20:55

    ΟΧΙ ΦΙΛΕ ΣΤΗΝΕΛΛΑΔΑ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΑ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΑ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΚΛΕΙΣΤΑ ΛΟΓΩ ...ΟΘΩΜΑΝΙΚΩΝ ΠΡΟΝΩΜΙΩΝ ΚΑΙ ΡΑΓΙΑΔΙΣΜΟΥ ΤΗΣ ΚΟΙΝΩΝΙΑΣ.
    ΚΛΕΙΣΤΑ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΑ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΟΛΙΓΑΡΧΙΑ ΚΑΙ ΤΥΡΑΝΝΙΑ.

  8. Γιάννης Φαίλτωρ avatar
    Γιάννης Φαίλτωρ 21/09/2010 15:25:05

    Όχι δε χάλασε ο Η/Υ σου.
    Χιούστον! Υπάρχει πρόβλημα

  9. Strange Attractor avatar
    Strange Attractor 21/09/2010 15:26:45

    Ρότζερ τσίφ!

  10. ΡΗΓΑΣ ΦΕΡΡΑΙΟΣ avatar
    ΡΗΓΑΣ ΦΕΡΡΑΙΟΣ 21/09/2010 15:31:40

    Καλα απο αυριο θα μπορεις να αγορασεις φορτηφο να γινεις δικηγρος, συμβολαιογραφος φαραμακοποιος, προσωπικα δεν εχω προβλημα ας τα απελευθερωσει ολα και οποιος μπορεσει σ επιβιωσει, οι αλλοι ας ζητιανεψουν ενα πιατο φαγητο. επαγγελμα ειναι αυτο.
    Εκεινο που εχει σημασια εχει σημασια ειναι ο τροπος που νομοθετει η κυβερνηση...θα με θυμηθεις αλλα θα ειναι αργα.

  11. ΡΗΓΑΣ ΦΕΡΡΑΙΟΣ avatar
    ΡΗΓΑΣ ΦΕΡΡΑΙΟΣ 21/09/2010 15:34:36

    Διεγραφη ο ευροβουλευτης Σκυλακακης δεξι χερι της Μητσοτκη, για δηλωσεις υπερ του μνημονια και αντιθεσης με τις προσφατες δηλωσεις Σαμαρα.
    Η Ντορα δινει μαχη οπισθοφυλακών

    • S.T. avatar
      S.T. @ ΡΗΓΑΣ ΦΕΡΡΑΙΟΣ 21/09/2010 18:20:13

      Η λογική του κομματικού παραλόγου φίλε Ρήγα

      • ΡΗΓΑΣ ΦΕΡΡΑΙΟΣ avatar
        ΡΗΓΑΣ ΦΕΡΡΑΙΟΣ @ S.T. 21/09/2010 18:33:35

        και οχι μονο...η αποθεωση της λαμογιας

  12. αλλενάκι avatar
    αλλενάκι 21/09/2010 15:37:59

    γράφει ο Yiannis στο ιστολόγιο Supply Chain Strategy:

    Η ΕΞΑΙΡΕΣΗ ΑΠΟ ΤΗΝ ΟΔΗΓΙΑ Mπόλκενσταϊν (ή διαφορετικά, o μύθος της απαίτησης ανοίγματος των οδικών μεταφορών)
    Η directiva για την οποία δεν θα ακούσετε ποτέ στα ΜΜΕξαπάτησης.

    "Σε αυτήν την άποψη, θα προσπαθήσω να περιγράψω μια από τις πιο περίεργες πτυχές του ανοίγματος της αγοράς οδικών εμπορευματικών μεταφορών, του κατά πόσον είναι επιταγή της ΕΕ από το 1992 (Συνθήκη Maastricht), το 2006 (DIRECTIVE 2006/123/EC) ή το 2007 (Συνθήκη της Λισσαβόνας).
    Το κύριο νομικό κείμενο που περιγράφει το άνοιγμα των αγορών είναι η Οδηγία Mπόλκενσταϊν. Σύμφωνα με την ΕΕ (DIRECTIVE 2006/123/EC OF THE EUROPEAN PARLIAMENT AND OF THE COUNCIL of 12 December 2006 on services in the internal market) έχει υιοθετηθεί η απελευθέρωση των αγορών σε όλες τις χώρες της ΕΕ. Σκοπός είναι τόσο η εξομάλυνση – άμβλυνση των ανισοτήτων όσο και η βελτίωση / αύξηση του παραγόμενου προϊόντος (σε όρους μονάδων ΑΕΠ). Παρ’ όλα αυτά όμως υπάρχουν τομείς που ΕΞΑΙΡΟΥΝΤΑΙ για λόγους δημοσίου συμφέροντος.
    Πιο συγκεκριμένα στο σημείο 17 του σκεπτικού διαβάζουμε:
    «However, certain services of general economic interest, such as those that may exist in the field of transport, are excluded from the scope of this Directive and certain other services of general economic interest, for example, those that may exist in the area of postal services, are the subject of a derogation from the provision on the freedom to provide services set out in this Directive.» (Ωστόσο, ορισμένες υπηρεσίες γενικού οικονομικού ενδιαφέροντος, όπως αυτές που μπορεί να υπάρχουν στον τομέα των μεταφορών, αποκλείονται από το πεδίο εφαρμογής της παρούσας οδηγίας και για ορισμένες άλλες υπηρεσίες γενικού οικονομικού συμφέροντος, όπως για παράδειγμα, εκείνες που μπορεί να υπάρχουν στον τομέα των ταχυδρομικών υπηρεσιών, αποτελούν αντικείμενο παρέκκλισης από τη διάταξη περί ελεύθερης παροχής υπηρεσιών που καθορίζονται στην παρούσα οδηγία).
    Ενώ παρακάτω στο κείμενο της Οδηγίας, και πιο συγκεκριμένα στο Άρθρο2 διαβάζουμε:
    «§2. This Directive shall not apply to the following activities: […] (d) services in the field of transport, including port services, falling within the scope of Title V of the Treaty»

    «Η παρούσα οδηγία ΔΕΝ εφαρμόζεται στις ακόλουθες δραστηριότητες: [...] (δ) υπηρεσίες στον τομέα των ΜΕΤΑΦΟΡΩΝ, συμπεριλαμβανομένων των λιμενικών υπηρεσιών, που εμπίπτουν στο πεδίο εφαρμογής του Μέρους V της Συνθήκης»
    Βλέπουμε σαφέστατα ότι ο νομοθέτης, αναγνωρίζοντας την ιδιαίτερη κατάσταση και τα χαρακτηριστικά του τομέα των μεταφορών, έχει σαφώς αποκλείσει το άνοιγμα των μεταφορών εν γένει αλλά και ειδικά με σκοπό να προστατεύσει το δημόσιο συμφέρον.
    Ένα άλλο θέμα που πρέπει να παρουσιαστεί είναι ο χαρακτήρας του ίδιου του ανοίγματος των αγορών. Η παραπάνω οδηγία δεν επιβάλει άνοιγμα αγορών σε τρίτες χώρες αλλά το πνεύμα της είναι η ισονομία των πολιτών της ΕΕ. Με άλλα λόγια όταν ένας Ισπανός έρθει στην Ελλάδα να μπορεί να ανοίξει εταιρεία με τον ίδιο τρόπο που ανοίγει ο Έλληνας. Με το υφιστάμενο νομοθετικό πλαίσιο αυτό έχει ήδη γίνει και μπορούν όλοι οι Ευρωπαίοι πολίτες να ανοίξουν εταιρεία μεταφορών στην Ελλάδα με τον ίδιο τρόπο που την ανοίγουν και οι Έλληνες. Αυτό όμως δεν σημαίνει ότι μπορούν ο οποιοσδήποτε που δεν έχει τα τυπικά ή ουσιαστικά προσόντα να ανοίξει μια εταιρεία.

    Πρέπει να γίνει αντιληπτό ότι η Ε.Ε. πλέον προωθεί την δραστική μείωση του κλάδου των οδικών μεταφορών. Πιο συγκεκριμένα στο πρόσφατο κείμενο του Logistics Action Plan 2008 (η Λευκή Βίβλος των Μεταφορών), η ΕΕ προτείνει στα κράτη μέλη να λάβουν μέτρα για την μείωση τόσο των διακινούμενων τονο-χιλιομέτρων (ένας άλλος δείκτης του τζίρου των εταιρειών μεταφορών) όσο και ακόμη «σκληρά» μέτρα περιορισμού των οχημάτων που κυκλοφορούν στους δρόμους.
    Παρ’ όλ΄ αυτά είναι γνωστό ότι η απελευθέρωση μιας αγοράς, ειδικά σε περιόδους κρίσης και ανεργίας θα οδηγήσει στην αθρόα προσέλευση υποψηφίων επιχειρηματιών και άρα αύξηση των οχημάτων.
    Και τέλος, για να αντιληφθούμε πλήρως ποιες εταιρείες ή και βιομηχανίες θα έχουν την μεγαλύτερη ωφέλεια από το άνοιγμα των οδικών εμπορευματικών μεταφορών στην Ελλάδα, η εμπειρία (ακαδημαϊκή και επιχειρηματική) δείχνει ότι εταιρείες που προσπαθούν να καθετοποιήσουν την αγορά έχουν συμφέρον να αποκτήσουν σημαντικό ρόλο στην τελική διανομή των προϊόντων τους. Ενδεικτικά αναφέρονται βιομηχανίες στους κλάδους:

    • Πετρελαιοειδών
    • Γάλακτος
    • Εφημερίδες
    • Courier και ταχυδρομεία

    Οι εταιρείες στους παραπάνω κλάδους θα μπορούσαν να αποκομίσουν την μεγαλύτερη δυνατή ωφέλεια (κέρδος) αν διαθέτουν ιδιοκτησία σε όλη την εφοδιαστική αλυσίδα και μπορούν να επιβάλουν τιμές μονοπωλιακής η ολιγοπωλιακής αγοράς

  13. Γιώργος avatar
    Γιώργος 21/09/2010 15:47:51

    Έτσι, μπράβο πάμε όλοι μαζί με το ΠΑΣΟΚ να οικοδομήσουμε τον σοσιαλιστικό παράδεισο!!!

  14. δαιμονάκι avatar
    δαιμονάκι 21/09/2010 15:59:16

    @αλλενάκι....1) προφανώς κάνεις λάθος……η οδηγία που αναφέρεται στην πρόσβαση στο επάγγελμα του οδικού μεταφορέα εμπορευμάτων και επιβατών και στην αμοιβαία αναγνώριση των διπλωμάτων, πιστοποιητικών και άλλων τίτλων που διευκολύνουν την πραγμάτωση του δικαιώματος εγκαταστάσεως των μεταφορέων αυτών στον τομέα των εσωτερικών και διεθνών μεταφορών, είναι η οδηγία 96/26/ΕΚ ΤΟΥ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟΥ (Απρίλιος 1996).
    Το κράτος χαράσσει την πολιτική στις οδικές εμπορευματικές μεταφορές της χώρας βάση της συγκεκριμένης οδηγίας, την οποία και επισυνάπτω ακολούθως.

    http://eur-lex.europa.eu/LexUriServ/LexUriServ.do?uri=CONSLEG:1996L0026:20070101:EL:PDF

    2) Η οδηγία 2006/123, δεν αφορά Έλληνες ή ελληνικές εταιρείες που δρουν ή έχουν οικονομική δραστηριότητα στην Ελλάδα.
    Στόχος της οδηγίας 2006/123 είναι η διασφάλιση της ελευθερίας εγκατάστασης και της ελευθερίας παροχής υπηρεσιών σε ΔΙΑΚΟΙΝΟΤΙΚΟ ΕΠΙΠΕΔΟ, με σκοπό την ανάπτυξη ολοκληρωμένης και ενιαίας αγοράς υπηρεσιών μέσα στην Ευρωπαϊκή Ένωση.
    Η οδηγία αυτή όμως δεν αναφέρεται στους εγχώριους μεταφορείς ή στις εγχώριες μεταφορικές εταιρείες που παρέχουν ήδη μεταφορικές υπηρεσίες στο εσωτερικό της χώρας….αφορά το ΔΙΑΚΟΙΝΟΤΙΚΟ ΕΠΙΠΕΔΟ….

    Η συγκεκριμένη οδηγία όντως δεν εφαρμόζεται στις υπηρεσίες στον τομέα των μεταφορών (άρθρο 2 οδηγίας 2006/123).

    Άρα δεν επιτρέπεται η ελευθερία εγκατάστασης και η ελευθερία παροχής μεταφορικών υπηρεσιών ή μεταφορικού έργου ΣΕ ΔΙΑΚΟΙΝΟΤΙΚΟ ΕΠΙΠΕΔΟ….δηλαδή από άλλες χώρες της Ε.Ε στην Ελλάδα.

    Μπορείς να το καταλάβεις αυτό ή θα το αγνοείς εσκεμμένα?

    3) το ζήτημα τελικά είναι αν πιστεύουμε ότι χρειάζεται διαρθρωτικές αλλαγές η ελληνική οικονομία.
    Τις θέλουμε και τις αποζητάμε ή απλώς τις “στηρίζουμε” μόνο σε φραστικό επίπεδο και σε επίπεδο ευχολογίων?
    Γιατί δεν είναι δυνατόν αν θεωρούμε ότι πρέπει να γίνουν διαρθρωτικές αλλαγές, να συντασσόμαστε ταυτόχρονα και στο πλευρό κάθε συντεχνίας που γκρινιάζει ή διαμαρτύρεται…

    • αλλενάκι avatar
      αλλενάκι @ δαιμονάκι 21/09/2010 18:05:27

      H απάντηση του ιστολόγου Supply Chain Logistics:
      Yannis says:
      21/09/2010 at 15:58 Αγαπητό δαιμονάκι:
      Η οδηγία 96/26 αναφέρεται στην πρόσβαση στο επάγγελμα των Οδικών Εμπορευματικών Μεταφορών ενώ η Οδηγία 2006/123/EC (που μνημόνευσα) αναφέρεται στην δομή της αγοράς. Για να το εξηγήσω: πρώτα δομούμε μια αγορά και θέτουμε τους ευρύτερους όρους (π.χ. μονοπώλιο, ολιγοπώλιο, τιμολόγηση, κλπ) δηλαδή η οδηγία 2006/123/EC και μετά προσδιορίζουμε τους όρους που κάθε ένας θα μπει στην αγορά μέσω της 96/26. Αν και παράδοξο (συνήθως ακολουθείται η αντίστροφη διαδικασία) εν τούτοις λόγω των πολλών ανωμαλιών σε επίπεδο ΕΕ στις μεταφορές υιοθετήθηκε αυτή η προσέγγιση. Η συγκεκριμένη οδηγία 96/26 δεν έχει να κάνει σε τίποτα με την απελευθέρωση της αγοράς δηλαδή αυτών των «δεσμεύσεων» που επικαλούνται οι έλληνες γραφειοκράτες (το γραφειοκράτες το λέω με την καλή έννοια) αλλά ουσιαστικά ορίζει ότι τα διπλώματα οδήγησης είναι (ήταν) πλέον κοινά και πως πρέπει κάθε υποψήφιος μεταφορέας να έχει κάποιες ελάχιστες προϋποθέσεις για την εισαγωγή στον χώρο (π.χ. να μην έχει καταδίκες, κλπ).
      Τώρα επι του συγκεκριμένου θέματος που υπονοείς: το κάθε κράτος μπορεί να χαράσσει αυτόνομα (?!?!?!) την εθνική πολιτική του. Γι’ αυτό άλλωστε λέγονται Οδηγίες και Επικοινωνίες και όχι Νόμοι τα περισσότερα από τα κείμενα που εκδίδει η ΕΕ. Η συγκεκριμένη οδηγία που παραθέτεις δεν έχει επουδενί να κάνει με την χάραξη της πολιτικής, η οποία γίνεται με δύο «εργαλεία» αυτήν την στιγμή: την οδηγία 2006/123 και την Λευκή Βίβλο των Μεταφορών (το τελευταίο είναι το κείμενο του 2008). Και επειδή εικάζω ότι σκόπιμα αναφέρεις αυτήν την οδηγία, να σε ενημερώσω ότι οι Οδικές Εμπορευματικές Μεταφορές σε εθνικό επίπεδο είναι κλειστές σε αρκετά κράτη στην ΕΕ (π.χ. Γερμανία, Ισπανία, κ.α). Μόνο οι διεθνείς μεταφορές είναι ανοικτές (δηλαδή αυτές που θα φέρουν πραγματικές επενδύσεις στην χώρα υποδοχής και όχι αυτές που θα εξάξουν το ΑΕΠ εκτός της χώρας… άλλωστε δεν ήταν τρελοί να επιτρέψουν στους Πολωνούς και Ανατολικούς να κάνουν τέτοιου είδους επιχειρήσεις…).
      Παρ’ όλ’ αυτά αν και ασχολούμαι χρόνια με τον χώρο, σε διαβεβαιώ πως το Ελληνικό Κράτος είναι το μοναδικό σε όλη την ΕΕ (!!!!!) που δεν έχει συγκεκριμένο κείμενο Πολιτικής Μεταφορών (?!?!?!?!?) και γενικότερα μέχρι σήμερα είμασταν ότι βρέξει ας κατεβάσει…
      Τέλος, σύμφωνα με τα πιο πρόσφατα κείμενα αρχών της ΕΕ, η Κοινότητα προσανατολίζεται στην λήψη «σκληρών» μέτρων για το κλείσιμο της αγοράς οδικών εμπορευματικών μεταφορών μέσω της δραστικής μείωσης των οχημάτων. Έτσι πληροφοριακά για να δούμε τι γίνεται στην ΕΕ που τόσο περίτεχνα χρησιμοποιείται.

  15. Nktras avatar
    Nktras 21/09/2010 16:01:59

    Νταλικέρη, νταλικέρη
    Κάν ότι σου λέει ο Πρετεντέρης
    Και άλλα μη ρωτάς!

  16. deldio avatar
    deldio 21/09/2010 16:05:33

    Ακόμη και η Λαϊκή Ενότητα του Σ. Αλλιέντε από απεργία φορτηγών ξεκίνησε η πτώση της. Εκεί βέβαια υπήρχε και η CIA και τα νεοφιλελεύθερα boys της σχολής του Σικάγο με επικεφαλής τον Μ. Φρίντμαν και τους άλλους "φωστήρες" του νεοφιλευθερισμού που έκαναν τη Χιλή πειραματόζωο

  17. Μisha avatar
    Μisha 21/09/2010 16:13:14

    Nτινο

    Η μία και μόνη συντεχνία που θέλει αποψίλωση και αποξήλωση αμα και εν ταυτώ, είναι η συμμορία των μαυρογιαλούρων.
    Η «συντεχνία» των φορτηγατζήδων θα αντικατασταθεί από τα μονοπωλιακά καρτέλ των πολυεθνικών.
    Όποιος δεν βλέπει αυτή την εξώφθαλμη πραγματικότητα ή χαζός είναι ή έχει ατομικιστικό συμφέρον και γι αυτό λειτουργεί πονηρά και σε βάρος της πατρίδας.
    Ελπίζω να ανήκεις στην πρωτη κατηγορία.

  18. Σοσιαληστής avatar
    Σοσιαληστής 21/09/2010 16:16:22

    Εχουν εμένα με το μέρος τους :P

  19. ένας Άμλετ avatar
    ένας Άμλετ 21/09/2010 16:37:08

    Κι εγώ το ίδιο ελπίζω. Αν και τόση «αφέλεια» δεν σγχωρείται

  20. ΧΡΗΣΤΟΣ avatar
    ΧΡΗΣΤΟΣ 21/09/2010 16:47:23

    Οσα και αν πουμε "μηπως"
    ειν'τεραστιο το λιπος,
    και οσοι και αν βιαστουν σε βλεψεις,
    πεφτουν εξω στις προβλεψεις!!!

    Περασαν 30 χρονια,
    μα οι Ελληνες-αηδονια
    θα φωναξουν οπου ΓΗΣ
    ΔΕΝ ΠΤΩΧΕΥΟΥΜΕ ΕΜΕΙΣ!!!

    Μα ακομα και αν πτωχευσουν,
    πιο πολυ δεν θα αντεξουν
    ΟΧΙ ΟΙ ΑΞΙΟΙ ΠΑΤΡΙΩΤΕΣ
    μα του ΕΘΝΟΥΣ ΟΙ ΠΡΟΔΟΤΕΣ!!!

    Τοτε με ελικοπτερακια
    ολοι οι ψευτες και τα "αντρακια"
    θα μας αποχαιρετισουν
    αν ΠΡΟΛΑΒΟΥΝ ΚΑΙ ΕΠΙΖΗΣΟΥΝ!!!

  21. lpap avatar
    lpap 21/09/2010 16:55:23

    Ρε παιδιά στ αλήθεια τώρα, συγγνώμη και για το ρε, αλλά πιστεύετε πως αν αύριο γίνονταν εκλογές και έβγαινε η ΝΔ θα αίρονταν το μνημόνιο;; Προσωπικά πιστεύω όχι κι αυτό γιατί κανείς, λέμε τώρα, δεν γνωρίζει επακριβώς τι επαχθείς όρους έχει υπογράψει ο Γιωργάκης..Άντε να τα μαζέψεις..δεν μαζεύονται εύκολα.. Εγώ σκέφτομαι μια προφητεία που αποδίδεται στον Κοσμά τον Αιτωλό..θα σας δώσουν πολλά λεφτά αλλά δεν θα προλάβουν να τα πάρουν πίσω...κάπου κολλάει αυτό..σκεφτείτε το. Πάντως όχι σε απευθείας άρση μνημονίου..

    • S.T. avatar
      S.T. @ lpap 21/09/2010 17:40:33

      Σπάσιμο πεζοδρομίων, πλιάτσικο, βομβαρδισμός "επαναστατικών" ειδήσεων και πάει λέγοντας.

      Δυστυχώς έχουν μπερδευτεί οι όροι και οι ρόλοι:
      Ο κατ'επίφαση "προοδευτικός" απολαμβάνει ασυλία ό,τι και να κάνει.

      Δυστυχώς στην Ελλάδα του σήμερα ισχύουν οι "ταμπέλες" και χάνεται η ουσία των πραγμάτων.

      Δεν κοιτάμε αν κάποιος είναι καλός, εργατικός, τίμιος ή αποδοτικός, αλλά κοιτάμε τον 'δεξιό" ή "αριστερό" προσδιορισμό του.

      Ας είναι καλά τα ΜΜΕ και ο διχασμός που έχουν επιβάλει οι κάθε λογής κομματάρχες (κόμμα από το κομμα-τιάζω)

    • ΡΗΓΑΣ ΦΕΡΡΑΙΟΣ avatar
      ΡΗΓΑΣ ΦΕΡΡΑΙΟΣ @ lpap 21/09/2010 18:02:18

      @ S.T.
      Σωστη εκτιμηση..βλεπω πολλα παρομοια γυρω μου και απορω με την ευλυγισια!!! μερικων.... ο νοων νοειτω...ειναι λεει πολυκομματικοι...το εχεις ξανακουσει αυτο;
      Με 20 μηνες στην υπηρεσια θελουν να υπερσκελισουν αλλους με 27 (αληθεια λεω...)

  22. (A)θανάσης avatar
    (A)θανάσης 21/09/2010 16:58:31

    Σαν το ανέκδοτο με τον Γιωρίκα, τον Κωστίκα και τη σερβιέτα ένα πράμα...

  23. (A)θανάσης avatar
    (A)θανάσης 21/09/2010 16:59:33

    Ο ντίνος είναι γνωστός επαγγελματίας αφελής... Ανήκει στην κλειστή συντεχνία των αφελών.

  24. ΡΗΓΑΣ ΦΕΡΡΑΙΟΣ avatar
    ΡΗΓΑΣ ΦΕΡΡΑΙΟΣ 21/09/2010 17:08:31

    Nα ανιστρεψω το ερωτημα γαι πολλοστη φορα
    Εαν, λεω εαν , η ΝΔ ελεγε ..Λεφτα υπαρχουμ και την επομενη των εκλογων ελεγε τα αντιθετα ...τι θα επακολουθουσε;
    Οποιος εχει το θαρροσ της γνωμης του ας απαντησει

  25. kiki avatar
    kiki 21/09/2010 17:11:35

    Ξερουν οι φορτηγατζηδες,και φωναζουν ΚΑΤΩ Η ΧΟΥΝΤΑ ΤΟΥ ΠΑΣΟΚ,γνωριζουν οτι ο ΡΕΠΠΑΣ,ηταν προεδρος του συλλογου της Οδοντιατρικης επι χουντας, στο Παν/μιο,εχει το παιδι ριζες σε καποια χουντα,και το χουι δεν φευγει.

  26. Strange Attractor avatar
    Strange Attractor 21/09/2010 17:26:38

    Διορισμένος προφανώς (αν ήταν όντως πρόεδρος).

  27. kiki avatar
    kiki 21/09/2010 17:39:41

    @ Strange
    Βεβαια διορισμενος,ο ιδιος ισχυριζεται οτι ηταν εκλεγμενος,απο τους φοιτητες.
    Και ετσι αν δεν ησουν δικος τους σε αφηναν ,τι λεει ο νεοφασιστας.

  28. Λεωνίδας avatar
    Λεωνίδας 21/09/2010 17:56:56

    Επειδή συμμετείχα στη διαδήλωση μέχρι το Σύνταγμα κι έφυγα αφού έφθασε η πορεία εκεί. Επιτρέψτε μου να έχω την εκτίμηση ότι ήσαν πέντε χιλιάδες περίπου, μπορεί και παραπάνω. Δεν τερατολογώ. Μόλις έστριψα από Σταδίου μπρός στο "Μεγάλη Βρετάνια" είχαν ήδη φθάσει, εκτιμώ, γύρω στους 1500 με 2000 κι έρχονταν ακόμη για πολύ ώρα. Επίσης, το πλήθος ήταν πολύ πυκνό, δεν είχε διασπαρεί. Τέλος, καθυστέρησαν οι αστυνομικές αρχές πολλούς που έρχονταν από την επαρχία με ελέγχους σε ολόκληρα πούλμαν, σύμφωνα με τα όσα έλεγαν οι συνδικαλιστικές ηγεσίες τουλάχιστον.

  29. lpap avatar
    lpap 21/09/2010 18:27:10

    Αν η ΝΔ προσπαθούσε να κάνει όσα έκανε ο Γιώργος ούτε το 1/10 δεν θα προλάβαινε να υλοποιήσει..
    Γιατί ο κόσμος δεν αντιδρά; Θα αντιδράσει αλλά άμα τον αλυσοδέσουν πρώτα. Έτσι πιστεύω..Η αλυσίδα φυσικά είναι το μνημόνιο..

  30. Ηνιοχος avatar
    Ηνιοχος 21/09/2010 19:19:14

    LEVIATHAN UBER ALLES

    Η προελαση του Λεβιαθαν και τα μυρμηγγια

    Θα συνεχίζουν να στρέφουν τη μια τάξη εναντίον της άλλης. Πότε και ποιος απήργησε τα τελευταία είκοσι χρόνια, χωρίς να κατηγορηθεί ότι «στρέφεται κατά της κοινωνίας;» χωρίς να κατηγορηθεί ότι «καταστρέφει την οικονομία».

    ”Hobbes postulates what life would be like without government, a condition which he calls the state of nature. In that state, each person would have a right, or license, to everything in the world. This, Hobbes argues, would lead to a “war of all against all”
    (bellum omnium contra omnes), and thus lives that are “solitary, poor, nasty, brutish, and short” (xiii).

    To escape this state of war, men in the state of nature accede to a social contract and establish a civil society. According to Hobbes, society is a population beneath a sovereign authority, to whom all individuals in that society cede their natural rights for the sake of protection. Any abuses of power by this authority are to be accepted as the price of peace. However, he also states that in severe cases of abuse, rebellion is expected. In particular, the doctrine of separation of powers is rejected, the sovereign must control civil, military, judicial and ecclesiastical powers.

    Ο Χομπς οριζει την ζωη σε μια Πολιτεια χωρις το απαραιτητο Ολκληρωτικο Kαθεστως ως κρατος που
    βασιλευει ο νομος της ζουγκλας,σε ενα τετοιο κρατος
    ο καθενας θα εχει το δικαιωμα, η την αδεια να διαπρατει οτιδηποτε, και αυτο με την σειρα του
    θα οδηγησει σε εναν – πολεμο ολοι εναντιον ολων – και ετσι οι ζωες θα γινουν μοναχικες, αποκρουστικες,
    κτηνωδεις, και συντομες.

    Για αποφυγη λοιπον του πολεμου συστηνει την προσχωρηση μεσω κοινωνικου συμβολαιου, στην ιδρυση Πολιτειας με την εγκαταληψη της
    ατομικης ελευθεριας.Η κοινωνια οριζεται ως αμορφος οχλος/κοπαδι ο οποιος παραχωρει τα φυσικα
    δικαιωματα του (Νομος της Φυσης/Θεος ολοι γεννιουνται ελευθεροι) προς χαριν προστασιας
    απο τον Νταβατζη

    Οποιαδηποτε καταχρηση εξουσιας απο (Νταβατζη) πρεπει να γινεται αποδεκτη ως το αναγκαιο τιμημα της
    ”ειρηνης’’ = σκλαβιας ,ομως προειδοποιει οτι οι ακραιες
    καταχρησεις μπορει να οδηγησουν σε επαναστασεις.
    Για την επιτυχη εφαρμογη του Ολοκληρωτικου Καθεστωτος αποκηρυσσει την διακριση των εξουσιων
    και προτεινει οπως ο Δικτατορας συγκεντρωνει στα
    χερια του την πολιτικη,στρατιωτικη ,δικαστικη και εκκλησιαστικη εξουσια.

    Αν αντιπαραβαλλει ο παρατηρητης της Ελλαδος του 2010 (απαραλαχτης συνεχειας απο ιδρυσεως) θα
    διαπιστωσει οτι

    Ο Διαχρονικος Τυραννος συγκεντρωνει ηδη ολες τις εξουσιες στα χερια του και οτι ολες οι υποτιθεμενες εξισορροπιστικες δομες/θεσμοι ειναι
    διακοσμητικοι μηχανισμοι και βαλβιδες ασφαλειας
    για την διαιωνιση της Τυραννιας

    ο πολιτης ειναι ανηθικο και παρανομο να καταφυγει στην βια για προασπιση θεμελιωδων δικαιωματων,
    ενω ο Δικτατορας μεσω του Μονοπωλιου της Βιας που
    του εκχωρησε το κοπαδι μπορει να την ασκει προς οποια κατευθυνση, εκταση και διαρκεια επιλεξει

    ο νομος της ζουγκλας ολοι εναντιων ολων για τον
    Τυραννο δεν αποτελει καταρα αλλα ευλογια, την
    οποια επιδιωκει ακαταπαυστα με καθε μεσο φανερο
    η κρυφο, γιατι η καταστολη του προσφερει στο πιατο
    ακομη ασφυκτικοτερο ελεγχο και προσθετα κερδη

    σηματοδοτει την ανατροπη της αρχαιοελληνικης δημοκρατικης παραδοσης ουδεις υπερανω του νομου και θεσπιζει διαφορετικους νομους για τον οχλο και αλλον για τον Τυραννο ητοι

    ενας αγραφος νομος για τον Τυραννο
    αναριθμητους γραπτους και αγραφους για τον οχλο

    ο οχλος θα ακολουθει οποιον νομο του επιβαλλεται

    και ο Τυραννος πρεπει απαρεγκλιτα να διαθετει τους προληπτικους και κατασταλτικους μηχανισμους
    (τεραστια η κατοπινη προσθηκη της προπαγανδας)
    να πνιγει οποιαδηποτε αμφισβητηση της παντοδυναμιας πριν εκδηλωθει η εν τη γεννεσει

    δικην θεου ως αλαθητος η αναμαρτητος ειναι αδιανοητη
    η εννοια της παρανομιας του Τυραννου κατα παρεκκλιση και ελλιπους παιδιας απο τις προσλαμβανουσες του οχλου και υποβηθουσης
    της Μηντιογλωσσας , ειναι καθαρα ψυχαγωγικου
    χαρακτηρα εν συντομια σκανδαλο η γαργαλιστικης
    υφης παιγνιον καταλληλον προς καταναλωση για
    Νηπιο-οχλους

    το εξαπατημενο ποιμνιο ειτε απο αγνοια της φυσης του τερατος Λεβιαθαν (ακορεστο γαρ), η αυταπατης
    θα χορτασει λενε τρωγοντας τους αλλους μεχρι να
    φθασει σε μενα, η δουλικοτητας/sonderkommando role θα γινω συνεργατης του θα το τροφοδοτω με αλλους αναλωσιμους κατωτερους σε αξια στην
    ιεραρχια της ζωης, η μεγαλομανιακους εμας δεν θα
    μας αγγιξει γιατι ειμαστε ισοτιμοι του, αποτελουν
    την ευχαριστη μουσικη νοτα ψυχωγιας του Θηριου
    κατά την διαρκεια του γευματος

    εξαιρουνται οι απειροελαχιστοι γενναιοι της βεβαιης εξοντωσης αλλα αρνουμενοι την υποταγη

    ο Λεβιαθαν του Μονοδρομου με τα πολλα προσωπα και προσωπεια ερχεται απο την Βιβλο ως τερας,
    ενας απο τους φυλακες της Κολασης που συναντα στον δρομο τον Λεβιαθαν του Χομπς προχωρα ακαθεκτος πιασμενος χερακι-χερακι με τον Λεβιαθαν
    των κοιτασματων υδρογονανθρακων, για να ενωθει με
    τον Λεβιαθαν της Παγκοσμιας Τυραννιας.

    Όπως λοπον τα μυρμηγκακια /βενζινοπωλες δεν είναι δυνατον να υπαγορευουν κανονες παιχνιδιου στον
    Λεβιαθαν των 7 αδελφων πετρελαιου, ετσι και τα μυρμηγκακια οι Φορτηγατζηδες/Βυτιοφορεις είναι
    ανεπιτρεπτο να δωσουν το κακο παραδειγμαστα πολυποικιλα μυρμηγκακια που εχουν δρομολογηθει να περασει ο Μονοδρομος του προελαυνοντα Λεβιαθαν
    πανω από τα κορμια τους.

    Και επειδη η ποικιλοχρωμη ταξη των Sonderkommando Boys Girls and Amfi δεν τρελαθηκαν, συνετος γαρ ο Ιουδας/Εφιαλτης να μιμηθουν παραδειγματα ανυπακοωνπαιδιων τυπου Μοσσαντεκ, Αλλιεντε, Αλντο Μορο, και καθως το σωζων εαυτον σωθητω ανεπαρκες?
    οπως απεδειχθη ανωτερω?

    Ελευθερια η Θανατος
    Η
    Αποθανατω μετα των Αλλοφυλων
    Το ιδιο και το αυτό

    Αλλο ΠαπαρηγοΑλαβανοΤσιπροΚουβελης

    Και άλλο ΙΟΥΛΙΑ ΜΠΙΜΠΑ

  31. δαιμονάκι avatar
    δαιμονάκι 21/09/2010 19:20:16

    @ αλλενάκι...η οδηγία 2006/123 αποσκοπεί στη δημιουργία νομικού πλαισίου για την εξασφάλιση της ελευθερίας εγκατάστασης και της ελεύθερης κυκλοφορίας των υπηρεσιών μεταξύ των κρατών μελών και δεν εναρμονίζει ούτε θίγει το ποινικό δίκαιο(σχόλιο 12).
    Δηλαδή η οδηγία αυτή έχει ως στόχο την θέσπιση ενός γενικού νομικού πλαισίου που θα έχει εφαρμογή στις οικονομικές δραστηριότητες παροχής υπηρεσιών, θα επιτρέπει την εγκατάσταση ενός παρόχου υπηρεσίας, φυσικού ή νομικού προσώπου, σε ένα κράτος μέλος διάφορο από το κράτος αρχικής εγκατάστασης του και θα διασφαλίζει την απρόσκοπτη διασυνοριακή παροχή της υπηρεσίας που επιθυμεί αυτό να προσφέρει. Η οδηγία έχει εφαρμογή μόνο στις απαιτήσεις που επηρεάζουν την πρόσβαση ή την άσκηση δραστηριοτήτων παροχής υπηρεσιών.
    Επιγραμματικά, στόχος της οδηγίας αυτής είναι η διασφάλιση της ελευθερίας εγκατάστασης και της ελευθερίας παροχής υπηρεσιών σε ΔΙΑΚΟΙΝΟΤΙΚΟ ΕΠΙΠΕΔΟ, με σκοπό την ανάπτυξη ολοκληρωμένης και ενιαίας αγοράς υπηρεσιών μέσα στην Ευρωπαϊκή Ένωση.
    Ουσιώδες χαρακτηριστικό της οδηγίας είναι ότι με το άρθρο 3.1 αναγνωρίζει την υπεροχή των λοιπών διατάξεων του κοινοτικού δικαίου απέναντι σε αυτήν.

    ΑΡΘΡΟ 3

    1. Αν οι διατάξεις της παρούσας οδηγίας έρχονται σε σύγκρουση
    με διάταξη άλλης κοινοτικής πράξης που ρυθμίζει τις ειδικές πτυχές
    της πρόσβασης και της άσκησης δραστηριότητας παροχής υπηρεσίας
    σε ειδικούς τομείς ή ειδικά επαγγέλματα, η διάταξη της άλλης κοι-
    νοτικής πράξης υπερισχύει και εφαρμόζεται σ’ αυτούς τους ειδικούς
    τομείς ή τα ειδικά επαγγέλματα. Στις εν λόγω πράξεις
    συμπεριλαμβάνονται:
    α) η οδηγία 96/71/ΕΚ∙
    β) ο κανονισμός (ΕΟΚ) αριθ. 1408/71∙
    γ) η οδηγία 89/552/ΕΟΚ του Συμβουλίου, της 3ης Οκτωβρίου
    1989, για τον συντονισμό ορισμένων νομοθετικών, κανονιστικών
    και διοικητικών διατάξεων των κρατών μελών σχετικά με την
    άσκηση τηλεοπτικών δραστηριοτήτων.......

  32. 11888 avatar
    11888 21/09/2010 19:40:05

    Παντως απο οτι βλεπω ηταν απελπιστικα μονοι.Γιατι ρε παιδια δεν κατεβηκε κανεις σας απο εδω μεσα για συμπαρασταση.Καλο το πληκτρολογιο και τα μεγαλα λογια αλλα δεν βγαζουν πουθενα.

    • ΝΤΙΝΟΣ avatar
      ΝΤΙΝΟΣ @ 11888 22/09/2010 00:31:41

      http://www.youtube.com/watch?v=N1z7Yv6zf4k&feature=player_embedded

      ΕΧΟΥΝ ΣΥΜΠΑΡΑΣΤΑΣΗ ΚΑΙ ΚΑΛΗ ΜΑΛΙΣΤΑ.....

  33. Σοσιαληστής avatar
    Σοσιαληστής 21/09/2010 20:57:39

    Ρε δεν μπαει να λένε, ο φόρεστ γαπ είναι νιου γιορ και σας έχει γραμμένους, εμείς μένουμε Ελλάδα και βράζουμε στο ζουμί μας.

  34. ΑΝΤΙΛΑΜΟΓΙΟ avatar
    ΑΝΤΙΛΑΜΟΓΙΟ 21/09/2010 21:01:03

    Να θυμισω οτι αυτοι οι κυριοι οταν αλλη κοινωνικη ομαδα απεργουσε οριοταν και φωνασκουσε οτι καταστρεφονται και να πανε να κοψουν το σβερκο τους οι απεργοι!! Ρε πως αλλαζουν οι καιροι. Ε βεβαια αυτη ειναι η καταληξη οταν θελεις να ψοφησει η κατσικα του γειτονα, μαθηματικως βεβαιο οτι η δικη σου εχει σειρα και ο νοων νοειτο!!!

  35. ΓΚΑΖΙΑΝ avatar
    ΓΚΑΖΙΑΝ 26/09/2010 01:36:05

    ΚΑΙ ΟΙ ΕΤΑΙΡΙΕς ΚΙΝΙΤΗς ΤΗΛΕΦΟΝΙΑς ΕΧΟΥ ΑΠΟΣΒΕΣΕΙ ΤΟ ΚΟΣΤΟς ΕΠΕΝΔΗΣΗς ,ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΤΙς ΑΠΑΛΩΤΡΙΝΕΙ,ΚΑΙ ΤΑ ΔΙΗΛΙΣΤΙΡΙΑ ΠΗΡΑΝ ΑΔΕΙΕς ΑΠΟ ΧΟΥΝΤΑ ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΔΙΝΕΙ ΝΕΕς ΑΔΕΙΕς .ΟΤΑΝ ΤΑ ΚΑΡΤΕΛ ΘΑ ΑΝΕΒΑΖΟΥΝ ΤΙς ΤΙΜΕς ΟΣΟ ΘΕΛΟΥΝ ΤΙ ΘΑ ΛΕΝΕ ΟΙ ΠΟΥΛΙΜΕΝΟΙ ΓΡΑΒΑΤΟΦΟΡΟΙ

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.