#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
12/04/2009 22:31
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Πολύ αργά για ιππότες και πριγκίπισσες

Όπως έχουμε επισημάνει εγκαίρως εδώ, ανεξάρτητα του τι συμβαίνει στην κυβέρνηση, η μεγάλη πλειοψηφία της βάσης της ΝΔ είναι καραμανλική. Πολύ δύσκολα λοιπόν θα δεχθεί ως ηγέτη του κόμματος μια προσωπικότητα που μέχρι πριν από λίγα χρόνια την θεωρούσαν «ξένη στο κόμμα», όπως η κ. Ντόρα Μπακογιάννη. Αυτό δημιουργεί ήδη εκρηκτικές καταστάσεις στη ΝΔ με δεδομένη  την πρόθεση της Ντόρας να αναλάβει τα ηνία του κόμματος.

Αυτό αρχίζουν να το αντιλαμβάνονται τώρα και οι διαπλεκόμενοι πάτρωνες της πολιτικής ζωής. Γι αυτό προβάλλουν ως μεταβατική λύση τον Γιώργο Σουφλιά - κάτι το οποίο επίσης γνωρίζουν από καιρό ότι θα γίνει οι αναγνώστες του antinews.

Χαρακτηριστικό προς την κατεύθυνση αυτή είναι και σημερινό δημοσίευμα στο «Πρώτο Θέμα» του κ. Μπόμπολα, όπου δίπλα στην φωτογραφία της Ντόρας υπάρχει η εξής φράση: «Σε περίπτωση ακραίων κομματικών φαινομένων στη ΝΔ, η λύση Σουφλιά θα φάνταζε διέξοδος κινδύνου για το κόμμα». Από κάτω ξετυλίγεται ένα σεντόνι - αγιογράφημα για τον ... «λευκό ιππότη της ΝΔ» (sic) και «πιο hot γαλάζια προσωπικότητα» (ήμαρτον κ. Ράπτη).

Η ίδια η κ. Μπακογιάννη, σε συνέντευξή της στην «Ελευθεροτυπία», προσπαθεί να ξορκίσει τους δαίμονες που την κυνηγούν και χαρακτηρίζει «εκτός τόπου και χρόνου» το διαχωρισμό σε καραμανλικούς-μητσοτακικούς στη ΝΔ. «Τέτοιες διαχωριστικές ταμπέλες είναι πλέον ξεπερασμένες και δεν υπάρχουν στα σύγχρονα κόμματα» προσθέτει. Την ίδια στιγμή βέβαια ο δημοσιογραφικός μηχανισμός της επιτίθεται ανοικτά στον Αντώνη Σαμαρά και τον κατηγορεί ότι φιλοδοξεί «να κληρονομήσει την καραμανλική πτέρυγα» και υπενθυμίζει μονίμως ότι «έριξε την κυβέρνηση Μητσοτάκη».

Αυτό που ενόχλησε ιδιαίτερα την κ. Μπακογιάννη είναι η επίσκεψη που πραγματοποίησε σήμερα ο Αντώνης Σαμαράς στο σπίτι του ιδρυτή της Ν.Δ. στην Πρώτη Σερρών, συνοδευόμενος από τον αδελφό του Πρωθυπουργού, κ. Αχιλλέα Καραμανλή. Όπως δηλαδή έκανε πριν από πολλά χρόνια και ο Κώστας Καραμανλής. Ο κ. Σαμαράς ζήτησε συστράτευση γύρω από τον Πρωθυπουργό.

(ΣΣ: Στον Δ. Αβραμόπουλο χρεώνει το περιβάλλον της Ντόρας σημερινό δημοσίευμα στο ΠΑΡΟΝ, σύμφωνα με το οποίο η κ. Μπακογιάννη ετοιμάζει τις βαλίτσες της για τις Βρυξέλλες, προκειμένου να αναλάβει θέσει αντιπροέδρου στην Ε.Ε. Χθες τα ΝΕΑ, έγραψαν ότι ο κ. Αβραμόπουλος είναι εκείνος που ετοιμάζεται για τις Βρυξέλλες. Οπότε καταλαβαίνετε τι έχει να γίνει στη συνέχεια)

ΣΧΟΛΙΑ

  1. Προφήτης avatar
    Προφήτης 12/04/2009 22:58:44

    Η ρήση ανήκει σε λαϊκοδεξιό στέλεχος της ΝΔ :
    "ζούμε για την ημέρα που θα τους πετάξουμε από το Κόμμα".

  2. γάιδαρος avatar
    γάιδαρος 12/04/2009 22:59:31

    Και βεβαίως η βάση της Νέας Δημοκρατίας δεν διαβάζει παραμύθια για ιππότες και πρίγκιπες, αλλοίμονο. Ασχολείται μόνο με τις γάτες.
    Συγκεκριμένα με το "άσπρη γάτα, μαύρη γάτα αρκεί να πιάνει ποντίκια".
    Και αυτό βέβαια προκύπτει μέσα από πολυετή πολυεπίπεδη πολιτική ζύμωση μακρυά από μίζερα θέματα όπως τα ρουσφέτια, οι προσλήψεις, οι σχέσεις με τον επιχειρηματικό κόσμο, η διαπλοκή και όλες οι ανάλογες κακές λέξεις.

  3. asonidis avatar
    asonidis 12/04/2009 23:10:06

    Θεοδωρα Μητσοτακη-Μπακογιαννη-Κουβελου.
    Ουδεποτε στην ιστορια της χωρας πατερας φαντασιωθηκε την κορη του με α-----α , με τοση ζεση.
    Η φαντασιωση αυτη χιλιαδων πατεραδων για την κορουλα τους,ιδιως οσων κομπλεξικων δεν απεκτησαν ποτε γιους, τιναξε στον αερα χιλιαδες ελληνικες οικογενειες.
    Εδω απειλει να διαλυσει μια χωρα.
    Περα απο αυτο, η υπαρξη της φαντασιωσης περιποιει τιμη στον Κυριακο;

  4. οκτώ avatar
    οκτώ 12/04/2009 23:15:47

    Πάντως την πιο έξυπνη στάση κρατάει ο αγαπημένος Αντωνάκης. Αφήνει τους άλλους να σφάζονται ενώ εκείνος κρύβεται στην σκιά του κουρασμένου και χωρίς να κάνει τίποτα απλά περιμένει την φυσική του πτώση, για να μαζέψει στο τέλος τα συντρίμμια.

  5. τιραμολα avatar
    τιραμολα 12/04/2009 23:26:10

    Ο επιχειρηματίας Μανούσης άραγε ποιούς θα επιλέξει...

  6. aionios avatar
    aionios 12/04/2009 23:27:22

    ας πούμε ότι παίρνει το κόμμα ο Σουφλιάς.
    θα προλάβει να κυβερνήσει ή θα μας χαιρετίσει;
    άμα ξεπεζέψει η ΝΔ από την εξουσία θα κάνει το λιγότερο 10 χρόνια να ξανακαβαλικεύσει.
    πού θα ναι τότε ο άνθρωπος των στοών και των εργολάβων;

  7. Red  Rock avatar
    Red Rock 12/04/2009 23:41:37

    @ Δηλαδη εαν ο μη γενοιτο εχουμε μεταβατικο πρωθυπουργο αυτος θα ειναι αταξιδευτος και κουφος??Τι εχουν να δουν τα ματακια μας αλλα μαλλον δεν θα ..προκαμουν!!

  8. Μποτίλια στο πέλαγος avatar
    Μποτίλια στο πέλαγος 12/04/2009 23:47:03

    Η εξέλιξη δεν βρίσκεται έξω από τις προσδοκίες και τα σχέδια του κατεστημένου. Η διάσπαση της ΝΔ επικαλύπτεται από την προοπτική αδύναμων κυβερνήσεων συνεργασίας. Οι μελλοντικοί σύμμαχοι της κ. Μπακογιάννη έχουν ήδη καθοροστεί (πτέρυγα Βενιζέλου).
    Είναι επόμενο ο Σαμαράς να συγκροτήσει δυναμικό αντιπολευτικό πόλο, με εναργή λόγο, που θα ενσωματώνει τα μηνύματα, που άλλοι ζημώνουν στο κοινωνικό σώμα.
    Μάθαμε όμως να υπομένουμε και να επιμένουμε.

  9. PATRA avatar
    PATRA 13/04/2009 00:00:09

    “ζούμε για την ημέρα που θα τους πετάξουμε (τους της Αγιας Οικογενειας) από τη χωρα”

  10. αδέξιος δεξιός avatar
    αδέξιος δεξιός 13/04/2009 00:11:55

    Προσέξτε τι γραφουν τα σαιτ της Ντόρας:
    http://www.parapolitika.gr/

  11. Προφήτης avatar
    Προφήτης 13/04/2009 00:20:02

    @9 αγαπητό ανώνυμο ντοράκι
    είναι γεγονός.

    Οι δικοί σου πόθοι θα μείνουν ονειρώξεις.

    Οι δικοί μου πόθοι εκπληρώνονται την ημέρα που θα αφαιρεθεί η ελληνική υπηκοότητα από την Οικογένεια Μητσοτάκη.

  12. Προφήτης avatar
    Προφήτης 13/04/2009 00:33:41

    @2 γάιδαρος

    Ο Τεγκ Χσιαο Πινγκ που έθεσε το “άσπρη γάτα, μαύρη γάτα αρκεί να πιάνει ποντίκια” ήταν ένας (βραχύσωμος) πολιτικός γίγας που διοικούσε 1,5 δις Κινέζους.

    Εσύ είσαι ένας ακολουθητής της πιο μισητής στην Ελλάδα οικογένειας.

    Αν και το λεκτικό δάνειο που ανόσια επικαλείσαι έχει μια σχέση με την περίπτωση τής αρχηγού σου :
    επειδή είναι η μαύρη γάτα, προτείνεται να έχει την τύχη που είχαν οι μαύρες γάτες στον Μεσαίωνα.

  13. Προφήτης avatar
    Προφήτης 13/04/2009 00:36:06

    @11 μποτίλια
    στόχευσες κέντρο

  14. τιραμολα avatar
    τιραμολα 13/04/2009 00:36:22

    Κάτι οι απανωτές σφαλιάρες , κάτι οι δημοσκοπήσεις , έχουν λαλήσει οι δεξιοί...
    Για ποιά αφαίρεση ελληνικής υποικοότητας και ιθαγένειας μιλάνε όταν όποιος από την οικογένεια και να βάλει υποψηφιότητα , εκλέγεται....

    Εκτός αν προετοίμαζεται σενάριο τύπου υπονόμευσης από την οικογένεια βαμπίρ στον "καταλληλότερο" , μετά την συντριβή στις εκλογές όποτε και αν γίνουν...

  15. Orestios avatar
    Orestios 13/04/2009 00:41:49

    Το πιο ωραίο θα είναι να γίνει κυβέρνηση ΠΑΣΟΚ-ΝΔ με πρωθυπουργό το Βενιζέλο, και προϋπολογισμούς μηνιαίους. όπως επί οικουμενικής.

  16. Προφήτης avatar
    Προφήτης 13/04/2009 00:50:46

    Όταν ο ΓΑΠ δέχθηκε ιταμή επίθεση από τους νταβατζήδες προστρέξαμε σε βοήθειά του.
    Και διαδικτυακά και εκλογικά.

    2 € μάς κόστισε. Μπορεί να ψηφίζαμε δίπλα-δίπλα με τον τιραμολα.
    Αλλά επειδή διαπιστώσαμε ότι γινόταν νοθεία από πακιστανούς υπερ ΓΑΠ τελικά προτιμήσαμε τον συμπαθή σκυλά Σκανδαλίδη.

  17. Factorx avatar
    Factorx 13/04/2009 01:03:41

    @Προφήτης. Νομίζω κάθε έντιμος Έλληνας δεν ήθελε τότε να κερδίσουν οι νταβατζήδες και όπως λένε scripta manet αυτή ήταν τότε και η στάση του antinews. Το υπενθυμίζω απλώς για τις ημέρες που έρχονται

  18. Factorx avatar
    Factorx 13/04/2009 01:03:41

    @Προφήτης. Νομίζω κάθε έντιμος Έλληνας δεν ήθελε τότε να κερδίσουν οι νταβατζήδες και όπως λένε scripta manet αυτή ήταν τότε και η στάση του antinews. Το υπενθυμίζω απλώς για τις ημέρες που έρχονται

  19. kanis avatar
    kanis 13/04/2009 01:46:30

    Ο Αντώνης την κερδίζει την Ντόρα σε όλα τα σημεία:

    ..σπουδές
    ..εντιμότητα
    ..εθνικό συμφέρον
    ..οικογενειακή καθαρή παράδοση
    ..συνέπεια
    ..αποχή απο δολοπλοκίες
    ..ελληνικό όραμα


    ...είναι να απορείς, γιατί υπάρχει σύγκριση!

  20. thanos avatar
    thanos 13/04/2009 05:17:22

    26-Anonymous Says:
    April 13th, 2009 at 4:09 am

    Ευτυχως το εχεις εσυ αυτο περι IQ.

  21. Θύμα avatar
    Θύμα 13/04/2009 05:49:00

    @20 Προφήτης αυτό είναι γνωστό όχι μονάχα εσύ, πολλοί Νεοδημοκράτες στηρίξατε με φανατισμό τον ΓΑΠ διαδικτιακά και με την ψήφο σας τον Νοέμβριο του 2007, αυτός είναι ο λόγος που βγήκε πανηγυρικά αρχηγός του ΠΑΣΟΚ με τόσο ψηλά ποσοστά. Ο λόγος είναι νομίζατε οτι θα έχετε για αντίπαλο έναν βλάκα, ανίκανο, ανυπολόγιστο άνθρωπο σε αντίθεση με τον Βενιζέλο που τρώει σίδερα έτσι ο Καραμανλής θα είχε εξασφαλίσει άνετα την πρωθυπουργία για πολλές τετραετίες.
    Τώρα πώς αυτός ο ασήμαντος άνθρωπος πέρασε 7,5 μονάδες μπροστά είναι άλλη ιστορία.

  22. αγανάκτηση avatar
    αγανάκτηση 13/04/2009 07:25:12

    Πέρασε 7,5 μονάδες μπροστά επειδή φροντίζει γι' αυτό ο πανέξυπνος, ικανότατος, σημαντικός άνθρωπος που είναι ο πρωθυπουργός. Που, σημειωτέον, factorx, δεν έχει αδερφό τον Αχιλλέα Καραμανλή αλλά θείο. Αν και τώρα που το σκέφτομαι, μάλλον δεν είναι λάθος, πράγματι ο Αχιλλέας είναι αδερφός πραγματικού πρωθυπουργού, που άλλωστε εξαιτίας του και μόνον έγινε πρωθυπουργός και ο τωρινός. Μόνο που ο τωρινός είναι virtual.

  23. Θύμα avatar
    Θύμα 13/04/2009 07:40:45

    Αξιοσημείωτο επίσης οτι πρίν εκλεγεί πρωθυπουργός δέν είχε διατελέσει ούτε μιά μέρα έστω υφυπουργός, την περίοδο 90 - 93 τον είχε βάλει ο Μητσοτάκης πουθενά θυμάται κανείς μήπως κάνω λάθος?

  24. osaperas avatar
    osaperas 13/04/2009 08:20:16

    "Στον Δ. Αβραμόπουλο χρεώνει το περιβάλλον της Ντόρας "

    Εάν παίζει (έστω και μικρό) ρόλο ο ΑΒραμόπουλος στο αύριο της Νέας Δημοκρατίας (το οποίο μπορεί να είναι και το αύριο του τόπου μας) ας αρχίσουμε από τώρα να κλαίμε για το αύριο

  25. rs avatar
    rs 13/04/2009 09:05:16

    Τα τεκταινόμενα στην ΝΔ μ΄απασχολούν όσο και οι μεταγραφές του ... Αστέρα Τρίπολης.
    Αλλά ρε παιδιά ο Σαμαράς σαν λύση και μάλιστα ...."λογιότατη"; Τέτοια ένδεια;
    Και δεν μου λέτε; Τι σημαίνει ¨καραμανλικός" Τι ακριβώς προσδιορίζει πολιτικά; Για "μητσοτακικός" να μην ρωτήσω !!
    Αλλά τι ρωτώ; Υπήρχε ποτέ "δεξιά" ιδεολογία;
    His master voice παλαιώθεν! Είναι κακό πράγμα η λήθη!!

  26. Θύμα avatar
    Θύμα 13/04/2009 09:17:35

    rs Καραμανλικός σημαίνει προσωπολάτρης του παλιού Καραμανλή του αυθεντικού όχι της φθηνής απομίμησης του που μας κυβερνάει σήμερα. Δυστυχώς πολλοί αδυνατούν να καταλάβουν οτι σάν αξίες τα δύο πρόσωπα έχουν τρομακτικές διαφορές.

  27. ψυχραιμια avatar
    ψυχραιμια 13/04/2009 09:21:50

    Το μελλον της Ντορας αν αναλαβει την αρχηγια της ΝΔ θα εξαρτηθει απο την αντιπολιτευση που θα κανει στο ΠΑΣΟΚ.
    Οσοι προτρεχουν με τα σημερινα δεδομενα δεν μπορουν να βγαλουν ασφαλη συμπερασματα.Το μονο σιγουρο ειναι οτι η οικογενεια εχει καλυτερες σχεσεις με το ΚΚΕ -οποιος θυμαται το 89 το ξερει- και απο τον Καραμανλή.

  28. rs avatar
    rs 13/04/2009 09:25:21

    @35 θύμα
    Αξίες!!!! Προφανώς αναφέρεσε σε ηθικές αξίες που διέπουν τις σχέσεις μεταξύ των ατόμων.
    Υπάρχει έστω και μία, κοινώς αποδεκτή, που δεν καταπάτησε αυτός ο πολιτικός χώρος - και όχι μόνο αυτός - και ειδικότερα ο κ. Τριανταφυλλίδης;

  29. Θύμα avatar
    Θύμα 13/04/2009 09:31:25

    @ rs έχει κάνει και ο εθνάρχης πολλά αλλά άσε δέν λέω τίποτα για όσους ασχολούνται είναι γνωστά, εννοώ σε θέματα πολιτικών ικανοτήτων.

  30. archaeopteryx avatar
    archaeopteryx 13/04/2009 09:32:55

    Αν οι πολιτικοί μας είναι λίγο νταβαντζήδες, η Οικογένεια είναι "μετανταβαντζής". Νταβαντζής των νταβαντζήδων, ρεγουλατόρος, πως το λένε. Το αφανές τρίτο κόμα. Κάτι μεταξύ Κατατζαφέρη και Τσοβόλα.

    Ο Επίτιμος, κακά τα ψέμματα, πονηρός και πονηρότατος, αλλά τουλάχιστον ήταν μπαλκονάτος και είχε και κάποιο φαινομενικό IQ. Αλλά το IQ δεν είναι κληρονομικό και oh so sorry, Dora, δεν είσαι δημοφιλής καθόλου μα καθόλου, μη σκίζεσαι. Με ενοχλείς ωστόσο γιατί με βάζεις στο ψεύτικο δίλημμα να διαλέψω τον ένα ή τον άλλο γόνο. ΟΥΣΤ και στους τρείς λέω εγώ, αλλά ποιός με ακούει.

  31. alone avatar
    alone 13/04/2009 09:33:29

    “Αυτό αρχίζουν να το αντιλαμβάνονται τώρα και οι διαπλεκόμενοι πάτρωνες της πολιτικής ζωής”

    Από πέρσι έχω πει ότι η κυρια δεν υπάρχει πιθανότητα να
    δει πρωθυπουργία.Δεν ξέρω αν καταφέρει να εκλεγει στη ΝΔ(δύσκολο το βλέπω) αλλα να ψηφιστεί από τους Έλληνες αποκλείεται.Πέρα από τις οποιες ιδεολογικές και πολιτικές συμπάθειες /αντιπάθειες, είναι χρονια τώρα μια υπερτιμημενη πολιτική φούσκα ,όπως ήταν και ο καραμανλής.
    Χωρίς σοβαρά πολιτικά επιχειρήματα των θέσεων της και αποτυχημένη πολιτική πρακτική. Σκέτες δημόσιες σχέσεις και επικοινωνία

  32. Θύμα avatar
    Θύμα 13/04/2009 09:40:48

    Την καλύτερη συμβουλή την δίνει στον Καραμανλή ο δημοσιογράφος Βλάχος του Alpha, να διαγράψει όλους τους κακούς βουλευτές, βατοπεδινούς, Παυλίδηδες και να προχωρήσει σε πρόωρες εκλογές. Έτσι θα έχει την ελπίδα μετά απο μιά παρένθεση του ΠΑΣΟΚ να επανέλθει την επόμενη φορά η ΝΔ στην εξουσία πάλι με Καραμανλή. Άν και δέν συμφωνώ με τον συγκεκριμένο δημοσιογράφο γιατί είναι προκατηλειμένος Καραμανλικός σε αυτό έχει δίκιο, διαφορετικά άν το αφήσει θα γίνει το κόμμα θρύψαλα η Ντόρα θα γίνει αρχηγός σε ένα κόμμα οριστικά διαλυμένο.

  33. ΡΩΣΣΙΑ avatar
    ΡΩΣΣΙΑ 13/04/2009 09:50:35

    Κυριοι χρονια πολλα, εχετε καταλαβει οτι η Ελλαδα εχει "τελειωσει" και δεν εχει καμια σημασια αν ο Σαμαρας/Παπανδρεου/Ντορα/Σουφλια. γινουν πρωθυπουργοι! Ο Ελληνας φοβαται, δεν υπαρχει οραμα, ξεφραγο αμπελι.. Ξερετε τι ακουω απο παρα πολλους ελληνες φορλογουμενους να λενε.. "ας πανε να γαμ..... ολοι τους" ΚΑΛΟ ΠΑΣΧΑ!

  34. rs avatar
    rs 13/04/2009 09:51:30

    @ 38 θύμα
    Εθνάρχης;!! Είμαστε πολλοί εύκολοι σε βαρύγδουπους τίτλους άνευ περιεχομένου.
    Όσο για τις "πολιτικές" ικανότητες..... Αυτές φίλε μου δεν είναι "αξίες". Να σου θυμίσω πως ένας ακόμη "μεγάλος" με "πολιτικές" ικανότητες θα έφερνε την "Αλλαγή".

  35. rs avatar
    rs 13/04/2009 09:52:10

    Συγνώμη ...πολύ εύκολοι...

  36. ΡΩΣΣΙΑ avatar
    ΡΩΣΣΙΑ 13/04/2009 09:52:37

    Φακτορα, να ειναι το blog σου πιο αντικειμενικο... παρουσιαζεται πολυ υπερ του Σαμαρα... βεβαια γνωριζω τι γινεται για αυτο το λεω.. Καλο Πασχα!

  37. Θύμα avatar
    Θύμα 13/04/2009 10:02:54

    @ 45rs εθνάρχη τον λέει ο κόσμος όχι εγώ κατα εμένα όλοι όσοι διετέλεσαν πρωθυπουργοί στην μεταδιδακτορική Ελλάδα, παλιότερα δέν θυμάμαι ήμουνα αγέννητος έχουν κάνει μεγάλο κακό ο καθένας με τον τρόπο του.
    Ο χειρότερος είναι αναμφισβήτητα ο σημερινός.

  38. Θύμα avatar
    Θύμα 13/04/2009 10:15:30

    47 @ΡΩΣΣΙΑ o Σαμαράς έχει πολύ μυαλό και είναι ικανότατος πολιτικός, να φανταστείς την περίοδο 1990 - 1993 την εποχή που ο καταλληλότερος με το ζόρι άν και ανιψιός ίσα που μπήκε βουλευτής, ο Σαμαράς άν και κοντινής ηλικίας ήταν ΥΠΕΞ και το Νο2 σε ολόκληρη την κυβέρνηση.
    Άν δέν έκανε τις βλακείες του το 1993 αναμφισβήτητα θα ήταν σήμερα για πολλά χρόνια πρωθυπουργός και θα έγραφε ιστορία.

  39. το κουτόχορτο αλλού avatar
    το κουτόχορτο αλλού 13/04/2009 10:17:48

    Είναι σαφές ότι η μάχη της διαδοχής άρχισε, αλλά βρε άνθρωποι στ' αλήθεια πιστεύετε ότι "η μεγάλη πλειοψηφία της βάσης της ΝΔ είναι καραμανλική"; Η βάση της ΝΔ δεν είναι στο Κολωνάκι και στα δημοσιογραφικά γραφεία, σας πληροφορώ ότι η πλειοψηφία της βάσης της ΝΔ θα καλοδεχόταν και τον διάβολο για αρχηγό αν αυτό έδινε τις εκλογές στη ΝΔ, και όλα τα άλλα είναι εκ του πονηρού και αυτές οι διαχωριστικές γραμμές καραμανλικοί - μητσοτακικοί είναι παρελθόν (για τη λαική βάση μιλάω, τώρα για διάφορους βαρώνους, δημοσιογράφους και πολιτευτές...άλλου παπά ευαγγέλιο, αυτοί προσπαθούν να την αναστήσουν για να τη χρησιμοποιήσουν στη μάχη της διαδιχής). Και σκασίλα μας ποιός θα βγεί στη ΝΔ, όλοι οι πολιτικοί στην Ελλάδα το ίδιο είναι (παραθέτω απόσπασμα από πολύ καλό χθεσινό άρθρο παρακάτω) αλλά μη νομίζετε ότι τρώμε κουτόχορτο όταν ακούμε κάποιους να ξιφουλκούν με μένος εναντίον του ενός ή του άλλου, εξυπηρετείτε συμφέροντα κύριοι είτε του Σαμαρά, είτε της Ντόρας, είτε του κουρασμένου, είτε του κομπλεξικού σας του μυαλού.

    "...Αυτό είναι και το πρόβλημα του πολιτικού μας προσωπικού αυτή την ώρα. Οι υπουργοί -με ελάχιστες εξαιρέσεις- λειτουργούν με έναν και μόνο γνώμονα: πώς θα διασωθούν πολιτικά στις επόμενες εκλογές και πώς θα χαϊδέψουν όσα περισσότερα αυτιά αγροτών, ταξιτζήδων και κάθε άλλης κοινωνικής ομάδας. Δεν δίνουν μια δεκάρα για το πού πάει η χώρα. Εκείνο που τους ενδιαφέρει είναι η σειρά τους στις δημοσκοπήσεις και να μη χρεωθούν τυχόν εκλογικό φιάσκο της Ν.Δ....
    Αλλά και στο ΠΑΣΟΚ, με ελάχιστες πάλι εξαιρέσεις, δεν δείχνουν να έχουν πάρει πολύ στα σοβαρά το ενδεχόμενο να κληθούν κάποια στιγμή να κυβερνήσουν. Θεωρούν πως «ξέρουν καλύτερα τα κόλπα» και πως με κάνα δυο μαγικά θα αλλάξουν την κατάσταση στη χώρα...
    Οπότε; Οπότε θα αναγκασθούμε να ζήσουμε σε μια χώρα που σύρεται από το τυχαίο στις πολιτικές της εξελίξεις έχοντας τη βεβαιότητα ότι το χάσμα ανάμεσα στις πραγματικές ανάγκες και το πολιτικό προσωπικό είναι πολύ πολύ μεγάλο και θα μεγαλώνει ενδεχομένως...."

  40. tiramola avatar
    tiramola 13/04/2009 10:28:43

    Είναι θέμα βλακείας Θύμα ή αγανάτησης δικής του από την πολιτική συμπεριφορά της κυβέρνησης που ανήκε?
    Τι να πρωτοθυμηθεί κανείς από εκείνη την περίοδο...
    το 0+0=14?
    Το σκάνδαλο Καλτσεστρούτσι?
    Το κύκλωμα υποκλοπών στο ΟΤΕ που έστησε το βαμπίρ με τον κολλητό του Γρυλάκη?
    Οι δηλώσεις περί Μακεδονίας-Σκόπια ότι όλα θα έχουν ξεχαστεί μετά από 10 χρόνια?
    Η αποικιακού τύπου υπογραφή σύμβασης για το αεροδρόμιο των Σπάτων?
    Το εξευτελιστικό τίμημα που διαπραγματεύονταν το βαμπιρ για την πώληση του ΟΤΕ?
    ο αντιτρομοκρατικός νόμος που προέβλεπε την σύλληψη εκδοτών αν δημοσίευαν προκήρυξη τρομοκρατικής οργάνωσης?
    Ήταν θέμα βλακείας να φύγει ο Σαμαράς από την άθλια κυβέρνηση του βαμπίρ?
    .......
    Οι νεοδημοκράτες ψηφοφόροι όμως την πολιτική άνοιξη την έρριξαν στα τάρταρα...

  41. Θύμα avatar
    Θύμα 13/04/2009 10:44:04

    @tiramola βλακείας για το δικό του πολιτικό μέλλον θα μπορούσε να αφήσει μόνος του να πέσει η κυβέρνηση στις εκλογές τον επόμενο χρόνο.
    Τώρα γιατί δέν βρίσκεται κανένας άλλος στην θέση του? Ξέρει οτι θα πάθει τα ίδια.

  42. isnogood avatar
    isnogood 13/04/2009 11:02:46

    Φάκτορα καλημέρα


    Με φρέσκα νέα!

    Η επίσκεψη Σαμαρά στο νομό Σερρών ήταν απίστευτη!
    Όχι μόνο θύμιζε περίοδο 1992, τότε που όλοι έβλεπαν στο πρόσωπο του Αντώνη τον μελλοντικό αρχηγό της παράταξης, αλλά τώρα υπήρχε και μια σιγουριά σε αυτό!
    Δε θα γράψω περισσότερα, γιατί θα τα διαβάσετε και αλλού.
    Θα σας πω όμως -και αυτό θα το διαβάσετε μόνο εδώ στο antinews- οτι έγινε χαμός χθές στο βράδυ στη Θεσσαλονίκη, στο πάρτι που οργάνωσαν οι παλιοί ΟΝΝΕΔΙΤΕΣ της πόλης προς τιμήν του Αντώνη στο Κίτσεν μπάρ στο λιμάνι.
    Μια ζεστή και χαλαρή εκδήλωση στον επάνω όροφο του κλάμπ, στην οποία περίπου εκατό πρώην γαλάζιοι νεολαίοι τα είπαν με τον Σαμαρά.
    Ήταν σχεδόν όλοι εκεί και μάλιστα κάποιοι που δεν μπόρεσαν να παρευρεθούν λόγω ...υγείας, έστειλαν τη γυναίκα τους για να καταγραφούν!

    Το Ντοράκι που ήταν εκεί, το καταλάβαμε...
    Σκορπούσε παντού τα γνωστά ξύλινα χαμόγελα όπως κάνει όταν βρίσκεται σε αμηχανία η κυρία του...

    Υ.Γ.
    Η καλή μου ανατροφή, δεν μου επιτρέπει να σας μεταφέρω διάφορυς ατυχέστατους χαρακτηρισμούς που ακούστηκαν σε κάποιες-Καραμανλικές- παρέες για την κυρία, εκεί γύρω απο το χώρο του τζακιού...

    Και πάλι την καλημέρα μου

  43. tiramola avatar
    tiramola 13/04/2009 11:05:13

    Δεν μου λές ρε Προφήτη...
    Αν εσύ είχες μια γυναίκα που είχε ψώνιο να γίνει γιατρός ενώ ήταν νηπιαγωγός θα έκανες ότι πέρναγε από το χέρι σου με τις γνωριμίες σου προκειμένου κα κάνεις πραγματικότητα το όνειρό της?
    Εσύ προσωπικά θα το δεχόσουν αυτό?
    ......
    Γιατί βλέπω σε ενόχλησαν οι Πακιστανοί που ψήφισαν Παπανδρέου...

  44. kanis avatar
    kanis 13/04/2009 11:06:09

    @tiramola 52

    ...και λίγα είπες!

  45. kanis avatar
    kanis 13/04/2009 11:23:53

    @tiramola 56

    ..μη θυμίζεις , Κουρή του 89!

    Οχι κιτρινιές.... εσύ πάντα χρησιμοποιείς ουσιαστικά επιχειρήματα αντιπαράθεσης!

  46. αγανάκτηση avatar
    αγανάκτηση 13/04/2009 11:31:52

    Διαβάζοντας σχόλια έμπλεα ενθουσιασμού για τον Αντώνη Σαμαρά, δεν μπορώ παρά να θυμηθώ τον ενθουσιασμό των πασόκων πριν τις εκλογές του 2004 για τον ΓΑΠ που θα έσωζε την παράταξη και θα έπαιρνε το σκαλπ του Καραμανλή. Και συνέδριο αν θυμάμαι καλά είχε κάνει το ΠΑΣΟΚ, όπως σκέφτονται τώρα στη ΝΔ. Αντιστοίχως υπάρχει και ο αναγκαίος αποδιοπομπαίος τράγος, Σημίτης τότε στο ΠΑΣΟΚ, Ντορούλα τώρα στη ΝΔ. Έχουν γυρίσματα οι καιροί, αλλά πάντα ίδια η παραμύθα.

    Επί της ουσίας, δύσκολα βλέπω τα πράγματα για τη Ντόρα, ακόμη και τον Αβραμό να είχε μόνο αντίπαλο. Νομίζω όμως ότι ο πρωθυπουργός θα ακολουθήσει τη συμβουλή του Κυριάκου που του είπε να μη φύγει αν χάσει τις εκλογές, το "λάθος" του πατέρα του. Όσο υπάρχει ελπίδα γρήγορης ανάκτησης της εξουσίας, ο Κωστάκης θα είναι αρχηγός, όχι επειδή το θέλει αυτός, όχι, όχι, ποτέ, θα τον παρακαλέσει η λαϊκή βάση.

    Τώρα, μια που τον ακούω αυτήν την ώρα στην τηλεόραση, τι δουλειά έχει κοτζάμ πρωθυπουργός να υποδέχεται μια φρεγάτα, μπορείτε να μου πείτε; Μήπως καταπολεμά την οικονομική κρίση μιλώντας; Ή αναβαθμίζει περαιτέρω την θέση της Ελλάδος στο παγκόσμιο στερέωμα; Όχι άλλη αναβάθμιση ρε παίδες, φτάνει.

  47. tiramola avatar
    tiramola 13/04/2009 11:35:43

    Για κάτσε ρε συ kanis...
    Είναι κιτρινιά αυτό?
    Δηλαδή η προσπάθεια που ρίχνουν οι μαθητές της Γ λυκείου για να περάσουν ιατρική δεν μετράει?
    οι χιλιάδες ασκήσεις Μαθηματικών , Φυσικής που λύνουν προκειμένου να ανταπεξέλθουν στις εξετάσεις δεν μετράει?
    Είναι κιτρινιά να αναφέρεις το γεγονός όταν καταβάλλεται τέτοια προσπάθεια από κάποιους για την επίτευξη ενός στόχου να υπάρχουν κάποιοι άλλοι που τα καταφέρνουν πηδώντας από το παράθυρο?

  48. Evros avatar
    Evros 13/04/2009 11:45:18

    Στα χωρία λένε:Ο κόσμοις το έχει τούμπανο και αυτοί κρυφό καμάρι.
    Μπόμπολας-Σουφλιάς.
    Τό ένα χέρι νίβει το άλλο....

  49. ψυχραιμια avatar
    ψυχραιμια 13/04/2009 11:45:22

    @ αγανακτηση
    Καλα όλα τα αλλα,ομως καποια αναβαθμιση τα "Ψαρα" προσφεραν με την καταπολεμηση της πειρατειας στη Σομαλια που ειναι διεθνες προβλημα.
    Δεν ζητουνται πρωτοβουλιες σε διαφορα μετωπα για αποκτηση επιρροης της χωρας;Νομιζεις οτι οι "πρωτοβουλιες" ειναι να περιφερονται Ελληνες σε συνεδρια βγαζοντας λογους;
    Η καταπολεμηση αλλωστε της πειρατειας εξυπηρετει και καθαρα ελληνικα συμφεροντα λογω της μεγαλης εμπορικης ναυτιλιας.

  50. ariel avatar
    ariel 13/04/2009 11:52:20

    Τιραμόλα, το ότι πήγε Ιατρική δεν είναι τόσο μεμπτό. Γράφτηκε στο 3ο έτος ως απόφοιτος ανωτέρας σχολής και παρακολούθησε. Το μεμπτό είναι πως πήρε διδακτορικό στην Ιατρική χωρίς να την έχει τελειώσει, ποιοί μεσολάβησαν για να το πάρει και σε τι θέσεις και αξιώματα βρέθηκαν όλοι αυτοί και τα παιδιά τους. Και όχι μόνο αυτό. Αλλοι περιμένουν χρόνια για αγροτικό και ειδικότητα και η κ. Νατάσα τα πήρε και τα δύο αμέσως. Αστα όμως γιατί πολλά έχουν ειπωθεί τελευταία για την κυρία. Εύχομαι να είναι μόνο φήμες.

  51. tiramola avatar
    tiramola 13/04/2009 11:56:40

    @62...
    Δεν έχεις βαρεθεί τις γαργάρες?
    Νέος στόχος....
    Καταπολέμηση της πειρατείας και το κυνήγι του Μαυρογένη....

  52. tiramola avatar
    tiramola 13/04/2009 12:03:05

    Δεν με ενδιαφέρουν τα κουτσομπολιά ariel...
    Καταλαβαίνεις...
    Τώρα αν κάποιοι θεωρούν ότι είναι δευτερεύον θέμα και όσοι το αναφέρουν θυμίζουν Κουρή ...τι να πω?

  53. Θύμα avatar
    Θύμα 13/04/2009 12:04:41

    Η Νατάσσα δίνει πολλά bonus στην πλαστή ηγετική φυσιογνωμία του Καραμανλή ενώ ελάχιστοι παίρνουν στα σοβαρά αυτό το πολύ σοβαρό ηθικό παράπτωμα που λέει ο tiramola. Σε άλλη χώρα αυτό και μόνο θα ήταν λόγος παραίτησης ακόμα και απο την ηγεσία του κόμματος.

  54. ariel avatar
    ariel 13/04/2009 12:08:25

    Δεν είναι δευτερεύον θέμα κάθε άλλο. Μόνο που με τόσα που έχουν γίνει μπαίνει και αυτό στο συγχωροχάρτι του Πάπα, όπως όλα τα άλλα. Οσο για τα κουτσομπολιά συμφωνώ, γιατί η δουλειά μας δεν είναι να κοτσομπολεύουμε αλλά να κάνουμε κριτική στα κακώς κείμενα, όσο μπορούμε φυσικά και όσο ξέρουμε. Μόνο που τα κακώς κείμενα έχουν γίνει πάρα πολλά και ο Θεός βοηθός μας.

  55. ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ avatar
    ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ 13/04/2009 12:08:29

    η ΝΔ δεν εχει Μπεννυ.

    Ειναι καλο η κακο αυτο?? καλο το βλεπω προσωπικα.

    Εχει Σημιτη ομως..... (καλουπι) χαχαα

    Ο Αβραμοπουλος γερασε, δεν εχει γυναικες στο φαν κλαμπ να τον ψηφισουν.

    Ο Σουφλιας ειναι "βραχος" και μας τελειωσε.

    Η Ντορα, εχει μπαμπα και αδερφο και 3 επιθετα ( κατα βουλησιν.. ) κακο σκυλι.

    Ο Σαμαρας, θα μπορουσε, αλλα δεν εχει ψηθει ακομη στα κυβερνητικα και μη κυβερνητικα ¨ΜΜΕ¨.

    Τωρα το καλοκαιρι ειναι και η περιοδος μεταγραφων, οποτε ενας Κιμωνας, μια Αντωνιου, μια Ματσουκα... ενας Πρωτοπαπας, μια Καιλη, μια Λιανα με υποσχετικη..???

    ΠΠ

  56. Πυράκανθος avatar
    Πυράκανθος 13/04/2009 12:10:37

    Να λές κάθε μέρα:

    Σήμερα θα είμαι περισσότερο παρών.

    Έτσι σκαλοπάτι, το σκαλοπάτι θ' ανεβείς στις πιο ψηλές κορυφές της ανιδιοτέλειας.

  57. αγανάκτηση avatar
    αγανάκτηση 13/04/2009 12:12:42

    @62, ψυχραιμία

    Μια χαρά έκανε η φρεγάτα και πολύτιμο έργο επιτέλεσε. Δεν είναι όμως δουλειά του πρωθυπουργού να προσέρχεται και να οργανώνει παράτες επιπέδου σχολικής εορτής για να προβάλει το προφανές ως επίτευγμα. Έχει σοβαρότερες δουλειές να κάνει από φθηνές δημόσιες σχέσεις, και αυτοπροτείνεται ως σοβαρός και υπεύθυνος ο αθεόφοβος! Αλλά βρε ψυχραιμία εσύ βρήκες ότι τίποτα δεν έχει αλλάξει στα εξωτερικά της χώρας την ώρα που ο Ομπάμα μας την πέφτει για τη Θράκη σαν εκπρόσωπος της Τουρκίας, δεν θα δεις σαν θρίαμβο άξιο πρωθυπουργικής υποδοχής το κυνήγι πειρατών;

    Όχι ότι οι περιφερόμενοι σε συνέδρια κάνουν τίποτα διαφορετικό, αλλά αυτοί δεν είναι πρωθυπουργοί.

  58. ariel avatar
    ariel 13/04/2009 12:13:46

    Θύμα,
    η Νατάσα είναι μια κομψή και συμπαθητική νέα γυναίκα, χωρίς να ανακατεύεται εμφανώς στα πολιτικά και σχετικά ήπιων τόνων. Τι μπόνους όμως να δώσει, είναι δυνατόν να περιμένει κάποιος σωτηρία από την γυναίκα του?? Τα κόλπα με τις οικογένειες και την επιρροή τους στον κόσμο είναι Αμερικάνικα. Οταν εδώ καιγόμαστε, μας νοιάζει αν ο πρωθυπουργός έχει καλή γυναίκα? Να την έχει να την χαίρεται, άλλα μας καίνε εμάς.

  59. tiramola avatar
    tiramola 13/04/2009 12:14:29

    Ξέρεις που είναι Θύμα η ζοχάδα?
    Ότι ενώ κάποιοι κολυμπάνε στα σκ... , τους ενοχλεί το σπίτι του Αλαβάνου...

    Σε ποιά πολιτισμένη χώρα ρε υποκριτές θα είχε γίνει τέτοια ιστορία με την σύζηγο πρωθυπουργού και δεν θα είχε πέσει η κυβέρνηση?
    Και καλά εκεί μπορεί οι εισαγωγικές εξετάσεις να περιορίζονται στο μάθημα της έκθεσης , εδώ που ξοδεύονται τόσα χιλιάρικα ευρώ από τους γονείς προετοιμάζοντας τα παιδιά τους και οι μαθητές που δεν ξέρουν τι θα πει διασκέδαση προκειμένου να επιτύχουν την είσοδο τους στα ΑΕΙ δεν θα έπρεπε να ήμασταν ακόμα περισσότερο αυστηροί?
    Αλλά στου κουφού και του λαμόγιου την πόρτα όσο θέλεις βρόντα...

  60. kanis avatar
    kanis 13/04/2009 12:16:44

    @60 tiramola

    Αν είναι, να ασχοληθούμε με αυτό καθ΄αυτό το θέμα,της παιδείας, είναι άλλη συζήτηση κι υπάρχουν πολλά να συζητηθούν....

    Αν είναι όμως, για να βρούμε αδύνατο σημείο, του τελικά αδύναμου κρίκου, είναι άλλο θέμα..

    Εσύ πάντα κοιτάς την ουσία, ας γυρίσουμε λοιπόν τα επιχειρήματα πάλι εκεί...

  61. αγανάκτηση avatar
    αγανάκτηση 13/04/2009 12:24:02

    ariel: "Γράφτηκε στο 3ο έτος ως απόφοιτος ανωτέρας σχολής και παρακολούθησε"

    Κανένας δεν γράφεται πια ως απόφοιτος ανωτέρας σχολής σε πανεπιστημιακή σχολή. Γίνονται ειδικές κατατακτήριες εξετάσεις γι' αυτό και δεν υπάρχει καμμία περίπτωση να γραφτεί νηπιαγωγός στο 3ο έτος Ιατρικής. Γράφτηκε στο 3ο έτος ως διδάκτωρ της σχολής...

    Ήταν φοβερό το θέαμα της Νατάσσας προσερχόμενης ως φοιτήτριας με τους αστυνομικούς να της κουβαλούν τα βιβλία για να δώσει προφορικές εξετάσεις. Εννοείται, μόνη της, χωριστά από τους άλλους.

  62. tiramola avatar
    tiramola 13/04/2009 12:24:35

    Aκου Kanis...
    Δεν κρίνουμε αυτή την στιγμή το σύστημα εισαγωγής.
    Το σύστημα είναι αυτο που είναι και ισχύει για όλους , κάνω λάθος?
    Το μονο αξιοκρατικό σύστημα που έχει απομείνει στη χώρα...
    Ξαναρωτάω πάλι , γιατί ο Προφήτης λείπει στο εξωτερικό...
    Θα δεχόσουν εσύ τέτοια μεθόδευση για ικανοποιήσεις το όνειρο της γυναίκα σου?
    Δηλαδή ο Καραμανλής τί είναι?
    Ο υπεράνθρωπος των μαζών που δεν ελέγχεται?
    ....
    Απλοί άνθρωποι είμαστε Kanis που δίνουμε την μάχη μας κάθε μέρα και το ελάχιστο που απαιτούμε είναι να την δίνουμε επί ίσοις όροις!

  63. kanis avatar
    kanis 13/04/2009 12:30:14

    @75 tiramola

    "...επί ίσοις όροις"

    Με θέμα την παιδεία (που εσύ διάλεξες),με πόσους όρους που παραβιάζονται καθημερινά, ακόμη και σε τυχαίο δημοτικό σχολείο...συμβιβάζεσαι;

    Τον αδύναμο κρίκο τον αγγίζεις μόνο, αν έχεις χάσει σε όλα τα άλλα τα σημεία...

    Πάμε παρακάτω λοιπόν...

  64. ariel avatar
    ariel 13/04/2009 12:31:15

    Αγανάκτηση
    Το ξέρω πως γίνεται με εξετάσεις. Αλλά δεν φαντάζομαι να αναρωτιέται κανείς τι εξετάσεις έδωσε και πως πέρασε. Θα είμαστε αφελείς. Τέλος πάντων, δεν πρόκειται να βρούμε άκρη, θα ξεχαστεί και αυτό όπως όλα τα άλλα, οπότε ας γυρίσουμε στα πεζά την καθημερινής μας ζωής.

  65. tiramola avatar
    tiramola 13/04/2009 12:32:54

    Μήπως είναι διορισμένη και στο ΕΣΥ?
    Ξέρει κανένας?
    Μήπως έχει πάρει και ειδικότητα καρδιολόγου?

    Μήπως θυμάται κανένας το λαμόγιο ανηψιό εξετάστριας της όπου για τις υπηρεσίες της του έδωσαν απευθείας ανάθεση από τον ΟΠΑΠ έργου 600.000 ευρώ?
    Μήπως ο ανιψιός δεν είχε μέχρι εκείνη την ώρα καμία σχεση με εργολαβίες?

  66. ariel avatar
    ariel 13/04/2009 12:34:33

    Τιραμόλα
    τι είπες τώρα "επί ίσοις όροις"??? Θα σου θυμίσω την φάρμα των ζώων. "Μερικοί είναι πιό ίσοι από τους άλλους". Το αντιμετρωπίζουμε καθημερινά και σε πάμπολλες περιπτώσεις.

  67. tiramola avatar
    tiramola 13/04/2009 12:41:42

    Ariel να μιλήσουμε για το συγκεκριμένο...
    Επαναλαμβάμω και πάλι!
    Η μοναδική διαδικασία που γίνεται αξιοκρατικά και έχει να κάνει με τις δυνάμεις και την προετοιμασία των διαγωνιζόμενων είναι οι πανελλήνιες εξετάσεις!

    Θα το κάνουμε και αυτό γαργάρα???????????
    Έχω εκατοντάδες λόγους να κριτικάρω τον καραμανλή , αλλά αυτό αν δεν το καταδικάσουμε όλοι ανεξαρτήτως παράταξης που ψηφίζει ο καθένας τότε όχι απλώς είμαστε άξιοι της μοίρας μας αλλά είμαστε και ξευτιλισμένοι!

  68. kanis avatar
    kanis 13/04/2009 12:43:17

    ariel

    H καθημερινότητα μας πάει από τον όργουελ στον κάφκα... Τι να λέμε για "επί ίσοις όροις"...
    Σα μανιάτισες μοιρολογίστρες θα καταντήσουμε..

  69. Προφήτης avatar
    Προφήτης 13/04/2009 12:45:20

    Η ισονομία που ζητείται με αφορμή την - εξοργιστική- περίπτωση της Νατάσας έγινε καπνός στην δεκαετία του '80, όταν για να χωρέσουν οι αγράμματοι πασόκοι σε θέσεις διοίκησης καταργήθηκαν νόμοι, αξιοκρατία, αρχές χρηστής διοήκησης και κοινός νους.

    Οι γενικοί διευθυντές των υπουργείων καταργήθηκαν, με διάταγμα του κλέφτη Κουτσόγιωργα.
    Απόφοιτοι τεχνικών σχολών, εργοδηγοί, βρέθηκαν Λυκειάρχες, να διευθύνουν πανεπιστημιακής μορφώσεως καθηγητές.
    Απόφοιτοι ΤΕΙ βρέθηκαν να διοικούν δόκτορες.
    Απόφοιτοι Δημοτικού, οι τραμπούκοι του καθεστώτος, έγιναν οι αθέατοι διοικητές υπουργείων.
    Συνδικαλιστές έγιναν οι άτυποι διοικητές κρατικών οργανισμών και δημοσίων επιχειρήσεων.
    Απατεώνες διασπάθιζαν δημόσιο χρήμα σε "προβληματικές επιχειρήσεις".

    Το κοινωνικό πρότυπο μετατοπίσθηκε από το "αξίζω=προοδεύω" στο "κλέβω=προοδεύω".

    Η Νατάσα είναι σύμπτωμα της παρακμής.
    Το αίτιο είναι πράσινο.

  70. Προφήτης avatar
    Προφήτης 13/04/2009 12:46:51

    Και όταν λέω πράσινο δεν εννοώ Παναθηναϊκό.

  71. αγανάκτηση avatar
    αγανάκτηση 13/04/2009 12:53:35

    Νομίζω Προφήτη ότι το γαλάζιο έχει απογαλακτιστεί εδώ και καιρό από τις πράσινες διδαχές και με διδακτορικό την υπόθεση Βατοπεδίου έχει φτάσει την επιστήμη της ρεμούλας σε άφθαστα επίπεδα. Δεν είναι πια 2004.

  72. tiramola avatar
    tiramola 13/04/2009 13:04:53

    Για ποιό κοινωνικό πρότυπο μιλάς ρε ψεύτη??????
    Ρε αρχιψεύταρε ΄προφήτη , νομίζεις ότι τώρα ήρθαμε στην Ελλάδα?
    Οι δικοί σου σε κάθε νομό της χώρας είχαν ο καθένας απο 200 βαφτηστήρια!!!!!!!!
    Για ποιό κοινωνικό πρότυπο μιλάς ρε ψευταρά?

    Δεν ντρέπεσαι που έχεις το θράσος να εμφανίζεις την Νατάσσα σαν σύμπτωμα της πασοκικής παρακμής...

  73. tiramola avatar
    tiramola 13/04/2009 13:06:00

    Αλλά αυτήν τη φορά θα πάνε φυλακή πολλοί....

  74. ariel avatar
    ariel 13/04/2009 13:11:36

    Τιραμόλα
    σου είπα εγώ να κάνεις γαργάρα κάτι και κυρίως κάτι για το οποίο συμφωνούμε? Μάλλον με έχεις παρεξηγήσει. Για ξαναδιάβασε όσα έγραψα και θα δεις πως συμφωνούμε σε όλα.
    Προφήτη
    άσε όλα τα πράσινα σε παρακαλώ και μην ασχολείσαι τόσο πολύ, ιδίως όταν έχεις άδικο.

  75. Red  Rock avatar
    Red Rock 13/04/2009 13:42:44

    @ 82 Προφητης...Εχεις επαφη με την πραγματικοτητα η ηλθες τωρα τελευταια απο αλλο πλανητη.Πρωτα να σκεφτεσαι και μετα να μιλας και ασε τα παραμυθια οτι Η Νατασα ειαναι συμπτωμα παρακμης και το αιτιο ειναι πρασινο..Ξυπνα ειναι μεσημερι......και ασε κατα μερος τις εξυπναδες!!!

  76. Θύμα avatar
    Θύμα 13/04/2009 13:50:47

    Aκόμα και άν είναι σύμπτωμα της Πασοκικής παρακμής το ζητούμενο είναι γιατί πέρασε τόσο πολύ στα ψηλά. Εδώ δέν μιλάμε για μιά τυχαία περίπτωση ενός υπαλλήλου, μιλάμε για την σύζυγο του πρωθυπουργού της χώρας.

  77. kanis avatar
    kanis 13/04/2009 14:02:02

    Tiramola

    Εκείνο που με εκπλήσει σε σένα, είναι που καταναλώνεις τόση ενέργεια για τον αδύναμο κρίκο, αλλά για τους δυνατούς κρίκους...κουβέντα, δε λες!

    Δεν σε ενοχλεί, δηλαδή, πρωτίστως...ότι το υπ.εξωτερικών και τα εθνικά θέματα μας, είναι βιλαέτι της κυρίας με τα πολλά επίθετα , που στερείται τίτλους σπουδών;....

    Θυμίζω, ότι πλέον οι "αξιοκρατικές" προσλήψεις μέσω ΑΣΕΠ, ζητάνε πτυχίο και για...τραπεζοκόμους,καθαρίστριες!

  78. tiramola avatar
    tiramola 13/04/2009 14:10:30

    Μην τα μπερδεύεις Kanis.
    Η κυρία με τα πολλά επίθετα όσο και αν για μένα είναι επικίνδυνη έχει πάρει την ψήφο των Ελλήνων πολιτών , κατά συνέπεια η "αξιοποίηση" της από τον ΚΚ δεν αποτελεί παράνομη πράξη...
    Άλλο το ένα άλλο το άλλο.

  79. kanis avatar
    kanis 13/04/2009 14:18:30

    Αλλο η ψήφος tiramola κι άλλο η κατάλειψη πόστου εθνικής ασφάλειας , που απαιτεί εξειδικευμένες γνώσεις.

    ...τι σου φταίνε οι τραπεζοκόμοι καθαρίστριες, που πάνε και ξεστραβώνονται, για να πλένουν "αξιοκρατικά" σκάλες σε υπουργεία.

    Μήπως μεροληπτείς λιγουλάκι;

  80. kanis avatar
    kanis 13/04/2009 14:25:57

    @92
    ...μαθήτρια Κούντερα, μην ξεχνάς!

  81. AnonymOs avatar
    AnonymOs 13/04/2009 14:27:02

    Αφεντικό, νά είσαι προσεκτικός, παρακαλώ, διότι σέ θέλω μέ κύρος, κυρίως γιά τήν λειτουργία σου μέ τήν χατζάρα, τήν οποία θεωρώ απαραίτητη γιά τήν εύρρυθμη καί αξιοπρεπή παρουσία τού παρόντος blog,τό οποίον εσχάτως απολαμβάνω.
    Καί τά άτιμα maneNt, τά άτιμα τά scripta !!

  82. tiramola avatar
    tiramola 13/04/2009 14:28:30

    Πέστα στον ΚΚ αυτά , μην τα λες σε μένα kanis

    Τα καράβια χάνονται κύριε ανώνυμε 92 διότι αυτοί που ψήφισες είδαν το κράτος σαν λάφυρο και δεν τους ενδιέφερε να λύσουν προβλήματα αλλά να ικανοποιήσουν τις φιλοδοξίες τους και να μεγαλώσουν τις περιουσίες τους!
    Μήπως είναι ανούσια και η προσπάθεια επιτυχίας στις πανελλήνιες εξετάσεις?
    Πήγαινε πέστο στους γονείς και τους μαθητές αυτό....

  83. ariel avatar
    ariel 13/04/2009 14:29:51

    Ανώνυμε 92@
    ποιός σου είπε ότι οι οπαδοί του ΠΑΣΟΚ χειροκροτούσαν την κ. Λιάνη? Το τι έκανε η κυρία είναι γνωστά. Τα των σπουδών της Νατάσας είναι επίσης γνωστά. Δηλαδή πρέπει να μην τα αναφέρουμε, γιατί θα θυμόμαστε μόνο την κ. Λιάνη και τα όσα κάνει η κ. Νατάσα ή η κάθε κ. Νατάσα τα πετάμε? Κάπως στραβά τα βλέπεις. Γεγονός είναι πως πολύ ασχοληθήκαμε με την κυρία, έστω και αν το θέμα είναι πολύ σοβαρό και δείχνει την ποιότητα των οπαδών του σεμνά και ταπεινά. Πράγματι εδώ καράβια χάνονται, ψαρόβαρκες που πάτε.

  84. kanis avatar
    kanis 13/04/2009 14:32:41

    Εσύ έβαλες τη θεματολογία, εσύ και την προτεραιότητα, σε σένα απαντάω Τιραμόλα.
    Για να είναι εύστοχη κι η κριτική και ο διάλογος εδώ...

  85. tiramola avatar
    tiramola 13/04/2009 14:41:48

    Είναι γεγονός ότι ήμουν εκτός θέματος του ποστ kanis....
    Μου την έδωσε όμως με την υποκρισία μερικών σεμνών και ταπεινών...

  86. kanis avatar
    kanis 13/04/2009 14:49:19

    Τιραμόλα, εμένα μου τη δίνουν τα ψέμματα κι οι εκβιασμοί...

    (δεν αναφέρομαι σε σένα προσωπικά βέβαια...)

  87. tiramola avatar
    tiramola 13/04/2009 14:53:35

    Φίλε kanis...
    Έχω γράψει και άλλες φορές και το πιστεύω ότι στα πλαίσια του "υγιούς" ανταγωνισμού και σε μία ελεύθερη αγορά όπυ όλα έχουν την τιμή τους , θα βαρεθούμε να μετράμε λαμόγια...
    Δεν γίνεται όμως ρε φίλε να τα ισοπεδώσουμε όλα...

  88. kanis avatar
    kanis 13/04/2009 15:04:11

    Δε γίνεται φίλε Τιραμόλα, να τρώμε άλλο "φύκια, για μεταξωτές κορδέλες" από εκείνους που καθορίζουν, με τις υπογραφές τους... και τις τύχες των παιδιών μας.

    Οι κατέχοντες δικαίωμα υπογραφής, πρώτοι δέον λογοδοτήσειν!

  89. tiramola avatar
    tiramola 13/04/2009 15:04:31

    Ένας κόσμος φίλε kanis που παράγει "αξιες" και όχι αγαθά....
    Πεθαίνουν κάποιοι από την πείνα και κάποιοι άλλοι "πολιτισμένοι" δεν μπορούν χωρίς τσίχλα...
    Αλλοι δεν έχουν νερό να πιούν και άλλοι φτιάχνουν πισίνες...
    Προιόντα απαραίτητα για τις βιοτικές ανάγκες των ανθρώπων έχουν χρηματιστηριακή τιμή...
    .....
    Έχει δίκιο το ποστ.
    Πολύ αργά για ιππότες...

  90. kanis avatar
    kanis 13/04/2009 15:16:53

    Ας μας φέρει λοιπόν, το θείο Πάσχα τον προσδοκώμενο ιππότη πάνω στο άσπρο άλογο...κι ας στριγκλίζει η άσχημη πριγκήπισσα!

  91. Μποτίλια στο πέλαγος avatar
    Μποτίλια στο πέλαγος 13/04/2009 17:00:10

    Ευχαριστώ τον Προφήτη για την ευστοχία που απόδωσε στο σχόλιό μου, η εκτίμηση είναι αμοιβαία.
    Ορθά η ανάρτηση κάνει λόγο για "Καραμανλισμό". Η αφοριστική αναφορά στην δεξιά, ενώ περιέχει οπωσδήποτε σωστές πλευρές, παραβλέπει κάποια σημαντικά δεδομένα.
    Αποτελεί μηχανιστική ερμηνεία η αντιμετώπιση των πολιτικών, ως στυγνών εκφραστών της μιας ή της άλλης ομάδας συμφερόντων. Η κοινωνία διαμορφώνει με την συνολική πράξη και ανάπτυξη της ωριμότητάς της ένα κοινωνικό μύθο, που εξασκεί γενικό επηρεασμό. Η αριστερά, έστω και εάν εμφανίζεται ηττημένη κατά κράτος σήμερα, έχει αντιστρέψει πολλές από τις παρωχημένες αντιλήψεις και έχει επαναοριοθετήσει πολλά από τα παλιά αυτονόητα (όπως παλιότερα οι ροκάδες).
    Από το ρεύμα που εξασκήθηκε έχουν επηρεαστεί αρκετοί από τους νεώτερους πολιτικούς, ίσως σε διαφορετικές κατευθύνσεις ο καθένας. Ανάμεσά τους συγκαταλέγονται και ο Καραμανλής και ο Παπανδρέου. Αυτό το δεδομένο διέπει και την εκδηλωμένη αμοιβαία συμπάθεια σε προσωπικό επίπεδο, που θρέφουν. Αυτό συνέτεινε στο να εκφράζονται τα πολιτικά πάθη με κάποια σχετικά μικρότερη ένταση. Όμως και οι δυο δεν παύουν να παραμένουν δέσμιοι των βασικών επιλογών των πολιτικών τους χώρων. Τα γενικότερα αδιέξοδα, που δεν οφείλονται σώνει και καλά σε αυτούς, θα τους τα φορτώσουν, με στόχο τη διάλυση του δικομματισμού.
    Το κατεστημένο παραχώρησε το προβάδισμα στον Καραμανλισμό για τρεις λόγους:
    1. Ήταν αναγκαία μια ανανέωση του αρτηριοσκληρωτικού προσώπου της δεξιάς.
    2. Η Μπίλντερμπεργκ είχε εδώ και καιρό απορρίψει την υπέρσυντηρητική γραμή, υιοθετώντας την "ρεφορμιστική" γραμμή της εξουδετέρωσης των αξιών και της δημιουργίας χάους στους θεσμούς.
    3. Με την προσχεδιασμένη χρεωκοπία του Καραμανλισμού στοχεύουν να επαναφέρουν τους συντηρητικούς δεξιούς στο πολιτικό προσκήνιο.
    Επειδή το ποτάμι όμως δεν γυρίζει πίσω, ο Καραμανλής επέλεξε τον Σαμαρά για τη διαδοχή στον άξωνα του Καραμανλισμού.

  92. Μποτίλια στο πέλαγος avatar
    Μποτίλια στο πέλαγος 13/04/2009 17:20:20

    Η καταγγελία που γίνεται στον Καραμανλή σχετικά με το πτυχείο της συζήγου του, νομίζω ότι προσωπικά τον αφήνει αδιάφορο. Ξέρει ότι σε αυτό τον τομέα έχει πραγματοποιήσει μια μικρή επανάσταση ενάντια στον συντηρητισμό της δεξιάς, όταν οι αρτηριοσκληρωτικοί διερρήγνυαν τα ιμάτιά τους, διότι αυτός νυμφέφθηκε την "αδελφή της κομμώτριας" (σχετικές αστρολογικές παραμέτρους στο οροσκόπιο του Καραμανλή έχω παραθέσει σε σχόλιο στο παρελθόν). Ο Καραμανλής είναι σαν προσωπικότητα ένα μείγμα βαθιάς συντήρησης και ταυτόχρονα εξέγερσης απέναντι στο κατεστημένο, με κάποια συγκρουσιακή διάθεση, αλλά αδύναμη ενέργεια. Το κατεστημένο ξέρει να επιλέγει πρόσωπα, να τα εντάσσει και να τα χειρίζεται μέσα στα σενάριά του. Τα επιτελεία της υπερεξουσίας επανδρώνονται από αριστοτέχνες του μπιχεβιορισμού, της προπαγάνδας, της διεξαγωγής μαζικής ύπνωσης και είναι άριστοι γνώστες της μαύρης μαγείας.
    Ο Αντώνης Σαμαράς έδειξε από την εποχή που ήταν υπουργός, ότι αρέσκεται να ππηγαίνει ενάντια στο ρεύμα και να προβάλει τον ιντιβιντουαλισμό του. Η επιλογή του στην διαδοχή του Καραμαλισμού πέφτει σαν ώριμο φρούτο.
    Δεν αποσκοπώ να ανοίξω μια σύγκρουση με τον Σαμαρά, πέραν του ότι τα υπάρχοντα κόμματα αδυνατούν σήμερα να ανταπικριθούν στις πολιτικές προκλήσεις. Ο καθένας κρίνεται και θα κριθεί από την πρακτική του. Το επιχείρημα όμως ότι ο Σαμαράς προέρχεται από καθαρή οικογένεια είναι εσφαλμένο. Στην πολιτική τον έβαλε ο θείος του, στέλεχος του ΚΟΔΗΣΟ, Γιάγκος Πεσματζόγλου, που ήταν εξέχον μέλος της στοάς Ρ2.

  93. kanis avatar
    kanis 13/04/2009 17:24:43

    @Μποτίλια στο πέλαγος 5:00

    Σύντομα σου θυμίζω...

    1. Η δεξιά αποτελείται από νεοφιλελεύθερους και πατριώτες. Διαλέγεις ...
    2. Το ένδοξο 89 απέδειξε την κατάλυση κάθε θεσμού.
    3. Ο Καρατζαφέρης καλά εκφράζει την Μητσοτακική πτέρυγα.

    Εδώ ο κόσμος χάνεται κι όλα πρέπει να περιστρέφονται γύρω από το μέλλον της... Ντόρας. Ελεος πιά!

  94. τιραμολα avatar
    τιραμολα 13/04/2009 17:41:27

    Δεν μπορω να καταλάβω ρε Μποτίλια πραγματικά...
    Τι ερμηνείες είναι αυτές που δίνεις?
    Κρυφοκαραμανλικός είσαι και συ?
    Γιατί δεν το λες ? ντρέπεσαι?
    Είναι ποτέ δυνατόν την αθλιότητα να την μεταφράζεις μικρή επανάσταση?
    "Η αδελφή της κομώτριας"....η ταπεινή και καταφρονεμένη...
    Αντί να σεβαστείς τον θεσμό των πανελληνίων εξετάσεων που είναι ό μοναδικός αξιοκρατικός θεσμός που έχει απομείνει στην χώρα των κολλητών και των κουμπάρων το ψάχνεις με την αστρολογία...
    Τις προσπάθειες των παιδιών που έχουν σχεδόν ξεχάσει πόσο χρονών είναι στην Γ λυκείου τουλάχιστον δεν τις σέβεσαι?

  95. Μποτίλια στο πέλαγος avatar
    Μποτίλια στο πέλαγος 13/04/2009 18:29:27

    @kanis107
    Τους συσχετισμούς στους οποίους αναφέρεσαι τους γνωρίζω. Προσωπικά έχω κάνει άλλες επιλογές και δεν μπαίνω στο δίλημμα επιλογής που θέτεις. Θα συμφωνήσω όμως, ότι η Μητσοτακική πτέρυγα εκφράζει κάτι το βαθιά αντιδραστικό. Όμως δυστυχώς και με τους Καραμανλικούς έχω μεγάλα προβλήματα να συνεννοηθώ. Όσο αφορά την έννοια πατριώτης την αντιλαμβάνομαι διαφορετικά. Έχω επιλέξει ένα διοφορετικό κοσμοείδωλο, λειτουργώ διαφορετικά. Από κει και πέρα συμπαθώ όλους τους ανθρώπους που εκφράζονται με σοβαρότητα και κοσμιότητα.

    @Τιραμόλα
    Η χρήση των εννοιών που κάνεις γίνεται μέσα από διαφορετικό πρίσμα από ότι εγώ. Την έννοια "μικρή επανάσταση" την χειρίστηκα με όρους ατομικής ψυχολογίας και όχι σε πολιτική βάση. Προσωπικά δεν με ενδθαφέρουν μόνο τα πολιτικά δεδομένα, αλλά και οι ψυχικές προαιρέσεις, ως ερμηναυτικά σχήματα.
    Σε κοινωνικό επίπεδο η συγκεκριμένη επιλογή του πτυχείου της Νατάσας αποτελεί αναμφίβολα αίσχος. Αλλά τα κομματικά κατεστημένα έχουν κάνει την πελατεία τρόπο ζωής εδώ και αιώνες, συμπεριλαμβανομένου και του Πασόκ. Η δεξιά ήταν μια ζωή αντιλαϊκός χώρος και αρχιτέκτονας της ρεμούλας. Το Πασόκ όμως, που αναβίωσε την πελατειακή μεθοδολογία της δεξιάς, θέλει σανίδα. Για τα κλοπιμαία εκμετελλεύθηκαν και εμπορεύτηκαν τις αξίες, που επί πολλά χρόνια προβάλαμε η άκρα αριστερά. Γι αυτό τα μάζεψα πριν 35 χρόνια και σηκώθηκα και έφυγα και τρώω στη μάπα μια τραχιά χώρα, όπως η Γερμανία, ζώντας μόνιμα, παρ' όλη την εργατικότητά μου στα όρια της φτώχειας. Όχι ότι εδώ οι άνθρωποι και το καθεστώς είναι καλύτεροι από την Ελλάδα, αλλά παρηγορούμαι με την ιδέα ότι αυτοί είναι Γερμανοί.

  96. AnonymOs avatar
    AnonymOs 13/04/2009 21:31:54

    Ειλικρινώς, Κε Μποτίλια, έχω τήν βεβαιότητα ότι είσαι τό καλύτερο παιδί, εδώ μέσα.
    Φαίνεται, ότι δέν διαπραγματεύεσαι τήν αξιοπρέπειά σου, γι' αυτό καί "...τα μάζεψα πριν 35 χρόνια..." καί τήν έκανες γιά Γερμανία.
    Υπάρχουμε μερικοί εδώ στήν Πατρίδα, πού νοιώθουμε, (αλλά καί βιώνουμε στήν πράξη), τήν αξιοπρέπειά μας νά ποδοπατιέται γαϊδούρικα, από τούς καθημερινούς συμπολίτες μας καί ΔΕΝ εννοώ πολιτικούς καί εξουσίες, άλλο κεφάλαιο αυτό.
    Εν πάσει περιπτώσει, συνηθίσαμε τό τσαλαβούτημα στίς λυματολάσπες, επιβιώνουμε.
    Τώρα, θά μού ήσουν πολυτιμότερος, άν έδινες τακτικώτερα, στοιχεία, πού φαίνεται ότι κατέχεις πολλά, "(που ήταν εξέχον μέλος της στοάς Ρ2)".
    Όταν τάγραφα εγώ εδώ μέσα, στό θέμα : "Η αποδόμηση της πολιτικής ορθότητας", οι πολυδιαβασμένοι ώς συνήθως, μέ περάσανε στό ντούκου.
    Δίνε στοιχεία, bitte !

  97. Μποτίλια στο πέλαγος avatar
    Μποτίλια στο πέλαγος 14/04/2009 00:54:05

    @Anonymous 111
    Σε ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια, αλλά δεν επιζητώ τα παραμικρά εύσημα λόγω αποδημίας. Γνωρίζω ότι πολλοί ευσυνείδητοι άνθρωποι, πολύ καλύτεροι από εμένα, παρέμειναν συνειδητά στην Ελλάδα και αγωνίζονται για τον τόπο. Υποκλείνομαι μπροστά τους, γνωρίζοντας ότι σε κάποιες επιλογές συμβάλει και το πεπρωμένο, με τη μορφή βαθύτερων προαιρέσεων.
    Όσο αφορά κάποιες απόψεις, αναγνωρίζω ότι συχνά γίνονται αιτία μοναξιάς. Μπορεί να σταθούν όμως και αφετηρία δημιουργίας μιας πολύ καλής παρέας. Χωρίς να θέλω να επαναλάβω στερεότυπα, νομίζω ότι κάτι τέτοιο συγκροτεί ειλικρινή συντροφικότητα, που χαρίζει ένα βαθύ αίσθημα πληρότητας και αρμονίας στην οδό της αναζήτησης. Την χαρά της πηγαίας συλλογικότητας δεν μπορεί να υποκαταστήσει κανένα ατομικό επίτευγμα.
    Όσο αφορά την αναζήτηση στοιχείων, αυτή δεν έχει προσωπική αιχμή. Ίσως το σημαντικότερο είναι να κατανοήσουμε τον εαυτό μας.

  98. Προφήτης avatar
    Προφήτης 14/04/2009 01:16:15

    Μποτίλια
    συμπληρώνω το αρχικό σχόλιο
    "όπως πάντα, στόχευσες κέντρο".

  99. kanis avatar
    kanis 14/04/2009 02:37:22

    @Tiramola 108

    Εσύ σέβεσαι τις τραπεζοκόμους-καθαρίστριες-πτυχιούχους ωρομίσθιες ΑΣΕΠ;

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.