#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
15/12/2010 13:44
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Πολύς κόσμος και σοβαρά επεισόδια



Πολύς κόσμος στα σημερινά συλλαλητήρια. Όχι μόνο στην Αθήνα, αλλά σε όλη την Ελλάδα.

Σοβαρά επεισόδια αυτήν την  ώρα στο Σύνταγμα, όπου απο νωρίς είχαν συγκεντρωθεί πολλοί «γνωστοί – άγνωστοι».

Μυρίζει προβοκάτσια απο χιλιόμετρα.

Όποτε γίνεται μεγάλη συγκέντρωση, τα ίδια !!!

ΣΧΟΛΙΑ

  1. ΙΩΝΑΣ avatar
    ΙΩΝΑΣ 15/12/2010 13:49:18

    Ίσως κάποτε θα πρέπει να την πληρώσουν οι γνωστοί-άγνωστοι από τους διαδηλωτές,μια και η αστυνομία απ ότι φαίνεται τους ανέχεται. Γιατί άραγε αυτό δεν συμβαίνει στις συγκεντρώσεις του ΠΑΜΕ? Μήπως γιατί τα συντρόφια δέρνουνε ανηλεώς τους προβοκάτορες και περιφρουρούν αποτελεσματικά τις διαδηλώσεις τους? Αφού μπορούν οι κομμουνιστές,μπορούμε και οι υπόλοιποι,αρκεί να το θέλουμε.

  2. jkr avatar
    jkr 15/12/2010 13:51:52

    Πριν λίγο σύμφωνα με αυτόπτες μάρτυρες υπήρξε ξυλοδαρμός του βουλευτή Κ. Χατζηδάκη.

    • ΙΩΝΑΣ avatar
      ΙΩΝΑΣ @ jkr 15/12/2010 13:54:52

      Μα γιατί? Εκπλήσσομαι. Είναι λαοφιλής! Δεν έχει καμμιά σχέση με τον Νεοφιλελευθερισμό...

      • Kennan avatar
        Kennan @ ΙΩΝΑΣ 15/12/2010 14:05:33

        Πλάκα μας κάνεις; Τον έδειραν επειδή είναι νεοφιλελεύθερος; Σαν δεν ντρέπεστε- συμπεριλαμβάνω κι εσένα επειδή με αυτά ποιυ γράφεις δίνεις ιδεολογική κάλυψη στους αλήτες και τους προβοκάτορες

        • ΙΩΝΑΣ avatar
          ΙΩΝΑΣ @ Kennan 15/12/2010 14:08:00

          Τί να σου πω! Αφού είσαι σίγουρος ότι τον προπηλάκισαν αλήτες και προβοκάτορες,ζητάω συγνώμη. Κάτι θα ξέρεις παραπάνω.

          • δρόμος avatar
            δρόμος @ ΙΩΝΑΣ 15/12/2010 14:21:51

            μπα, οι διανοούμενοι του πληκτρολογίου θα ήτανε ...

    • Tassos avatar
      Tassos @ jkr 15/12/2010 14:17:07

      Ο άνθρωπος είναι αφελής. Πού στην ευχή τους μάζεψε όλους αυτούς η ΝΔ ρε?
      Από τον Β. Μιχαλολιάκο και τους μάγκες εκείνης της εποχής να έχει φτάσει σε βουλευτές τύπου Χατζηδάκη και Κούλη...

      • ΙΩΝΑΣ avatar
        ΙΩΝΑΣ @ Tassos 15/12/2010 14:27:02

        +1000000

      • fitsulas avatar
        fitsulas @ Tassos 15/12/2010 15:21:07

        Αληθινό περιστατικό σε ταβέρνα στο Ίλιον, όπου σε μια παρέα καθόταν ο Χατζηδάκης και έκανε εξαγγελίες (χαμηλοφώνως, χωρίς να προκαλεί τους υπόλοιπους). Ήταν η εποχή που τα οννεδάκια έπαιζαν μονόπολυ με την Ολυμπιακή.
        Ξαφνικά ακούγεται η ατάκα:
        "Θανάση (ο ιδιοκτήτης) πιάσε μια μπύρα και γράφ' την σ΄αυτόν τον μ@@@...!!!" Ακόμα κρατάνε τη κοιλιά τους από τα γέλια οι Λιοσώτες.
        Αυτό για όσους αναρωτιούνται για τις χιλόπιτες στη ΝΔ.

        • Nτινα (Ναντια)Μαρκοπουλου(Γηραια) avatar
          Nτινα (Ναντια)Μαρκοπουλου(Γηραια) @ fitsulas 15/12/2010 16:43:17

          @
          fitsoulas
          Εσυ μπορεις να μου εξηγησεις που ειναι ο αστειο.
          Εγω παντως δεν το επιασα!

    • archaeopteryx avatar
      archaeopteryx @ jkr 15/12/2010 15:04:07

      Ο Χατζηδάκις δεν είναι ούτε αλήτης ούτε κακός (και ενώ ακούω ότι είναι περιβαλλοντος έτσι κι αλλιώς κι αλλιώτικα, δεν είναι άχρηστος, απεναντίας).

      Αν σήμερα τον βρίζουν επειδή είναι βουλευτής γενικώς και αορίστως, καταλαβάινω την οργή, αλλά καταλαβαίνω και τις συνέπειες, και μην ελπίζει κανέις σε εθνικόφρονα στρατό, βέλγικα και τσέχικα θα μιλάει).

      ΔΕΝ φταίει ο Χατζηδάκις για την Ολυμπιακή. Η Ολυμπιακή μαρκαρίστικε για δόσιμο σε έλεγχο Λουφτχάνσα (έμμεσα σαν τροφοδότης ή άμεσα με σαλαμοποίηση και μεταβίβαση), από τον καιρό του Μητσοτάκη. Δεν υπήρχε Χατζηδάκις τότε, αλλά υπήρχε κάποιος Πιπέρογλου, μπορεί και να θυμάται, αν τον βρει κανείς (και δεν ήταν δικές του οι αποφάσεις, και ο νοών νοείτω)

      Ούτε φταίει ο Μητσοτάκης για την κατάντια της Ολυμπιακής. Φταίει όλο το σκηνικό που αποκορυφώθηκε με την πληθωρική αεροσυνοδό που έκανε κόλπα. Ξεχνάμε;

      Για την μετέπειτα εξέλιξη, το λέω καθαρά, φταίνε οι Διοικήσεις Σημίτη και η Πατεστοπαρέα. Όχι ο σημερινός, οι προηγούμενοι. Φρόντισαν να τορπιλιστεί ΚΑΘΕ προσπάθεια βελτίωσης ή εσωτερικής εκλογίκευσης. ΠΑΣΟΚ ΑΕ. Τα δεξιά στελέχη και οι συνδικαλιστές τόσο της ΝΔ όσο και του ΚΚΕ έβλεπαν και αναγνώριζαν το πρόβλημα.

      Η Ολυμπιακή και η εξέλιξη της, αν για αυτήν εισέπραξε οργή ο Χατζηδάκις είναι έργο ΠΑΣΟΚ και μόνο, αμήν, δηλαδή Λουφτχάνσα. Δεν έβαλε η Λουφτχάνσα τον Πατέστο και τις απερίγραπτες διοικήσεις στην Ολυμπιακοί, οι Πασόκοι το έκαναν αυτό, αλλά, όπως είπε ο παγωτατζής, follow the money.

      Οι Ολυμπιακή Αεροπορία ήταν ψιλοτειωμένη με του έφυγε ο Ωνάσης. Επί Μητσοτάκη σωζόταν. Επί Σημίτη πολύ ποιο δύσκολα. Τώρα την φάγαμε. ΕΤΣΙ θα πάει και η Ελληνικό οικονομια με τους κόπανους που έχουμε και είμαστε.

      • δρόμος avatar
        δρόμος @ archaeopteryx 15/12/2010 15:27:02

        είναι περισσότερο από σίγουρο ότι ο Κ.Χ. κτυπήθηκε επειδή είναι ο μόνος, μέχρι σήμερα, που "προσωποποιεί" την κυβερνητική παρέμβαση στα κεκτημένα των συντεχνιών του δημοσίου. Και φυσικά, επειδή είναι δεξιός: πολύ αμφιβάλλω ότι θα δούμε σε επόμενη διαδήλωση χειροδικία κατά του Παπακωνσταντίνου, ας πούμε.

  3. factorx avatar
    factorx 15/12/2010 13:53:28

    Νάτα. τι γράφαμε για προβοκάτσια; Μέλος της κυβέρνησης είναι ο Χατζηδάκης;

    • ΙΩΝΑΣ avatar
      ΙΩΝΑΣ @ factorx 15/12/2010 13:59:22

      Φάκτορα,ας μας πει ο κύριος Χατζηδάκης την άποψή του για τον κοινωνικό,λαικό,ριζοσπαστικό φιλελευθερισμό,που είναι από πέρσι τον Νοέμβριο η κρατούσα ιδεολογική πλατφόρμα της ΝΔ.

    • sawas avatar
      sawas @ factorx 15/12/2010 16:51:43

      O Χατζηδακης.......τραυματιας

      h**p://news.bbcimg.co.uk/media/images/50437000/jpg/_50437812_010853505-1.jpg

  4. factorx avatar
    factorx 15/12/2010 13:57:28

    Παρακαλούνται οι κύριοι βουλευτές να μην περνάνε απ'έξω,γιατί κάποιοι θαραλέοι σαν τον κ.Χατζιδάκη πήγαν να μπούν στην βουλή και ο κόσμος απο την πορεία έτρεχε να του σαπίσει στο ξύλο(και με το δίκιο τους) βρίζοντας και χλεβάζοντας τους.Ο βουλευτής της Ν.Δ φτηνά την γλύτωσε ενώ ο κόσμος εξαγριωμένος,βλέποντας μπροστα του μια υπουργική λιμουζίνα την κατέστρεψε τελείως(ε!! ρε θα καεί το πελεκούδι σήμερα!!!)

    Αυτή την στιγμή είχαμε επισόδια με κουκουλοφόρους στην πλατεία συντάγματος και στην βουκουρεστίου,ενώ μέλη την νεολαίας του Συνασπισμού κάναν κατάληψη σε κτήριο στην οδο Φιλελλήνων!Χαμός απο καπνογόνα σε ολο το κέντρο λόγω του μεγάλου αριθμού κουκουλοφόρων!

    http://totefteri.blogspot.com/2010/12/blog-post_6.html#ixzz18BGUvHKi

    • ΜΑΝΙΑ avatar
      ΜΑΝΙΑ @ factorx 15/12/2010 14:03:19

      ΥΠΗΡΧΕ ΚΑΠΟΙΟΣ ΠΟΥ ΝΑ ΠΙΣΤΕΥΕ ΟΤΙ ΣΗΜΕΡΑ ΘΑ ΓΙΝΟΤΑΝ ΜΙΑ ΕΙΡΗΝΙΚΗ ΠΟΡΕΙΑ ΧΩΡΙΣ ΕΠΕΙΣΟΔΙΑ;;;;
      ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΥΠΟΥΡΓΙΚΗ "ΛΙΜΟ"....
      ΑΣΤΑ ΦΑΚΤΟΡΑ...
      ΕΜΕΙΣ ΘΑ ΤΗΝ ΠΛΗΡΩΣΟΥΜΕ ΠΑΑΑΑΛΙ!

      • Mikros Exerevnitis avatar
        Mikros Exerevnitis @ ΜΑΝΙΑ 15/12/2010 14:07:19

        Ξύπνα και μην κρίνεις τα πάντα απο τα Χανια. Κάνουν ο,τι μπορουν για να ακυρώσουν την στάση του Σαμαρά. ¨Οποιος έχει μυαλό το καταλαβαίνει

        • ΙΩΝΑΣ avatar
          ΙΩΝΑΣ @ Mikros Exerevnitis 15/12/2010 14:13:29

          +1000

        • ΜΑΝΙΑ avatar
          ΜΑΝΙΑ @ Mikros Exerevnitis 15/12/2010 14:14:07

          ΕΙΠΑ ΚΑΤΙ ΑΛΛΟ ΚΑΙ ΔΕΝ ΤΟ ΚΑΤΑΛΑΒΑ;...
          ΣΑΦΩΣ ΚΑΙ Ο ΣΑΜΑΡΑΣ ΤΟΥΣ ΕΝΟΧΛΕΙ ΑΛΛΑ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΚΟΛΛΑΕΙ;

        • ΝΜ avatar
          ΝΜ @ Mikros Exerevnitis 15/12/2010 14:16:39

          Γάτα είσαι...

          • ΜΑΝΙΑ avatar
            ΜΑΝΙΑ @ ΝΜ 15/12/2010 14:35:56

            ΚΑΙ ΩΡΑΙΑ... ΕΓΩ ΕΙΜΑΙ ΓΑΤΑ.
            ΕΣΥ ΠΟΥ ΕΙΣΑΙ ΣΚΥΛΟΣ ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΜΟΥ ΕΞΗΓΗΣΕΙΣ ΤΙ ΕΧΩ ΧΑΣΕΙ, ΓΙΑΤΙ ΕΧΩ ΤΗΝ ΕΝΤΥΠΩΣΗ ΟΤΙ ΑΛΛΑ ΔΙΑΒΑΖΕΤΕ ΚΑΙ ΑΛΛΑ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΕΤΕ!
            ΚΑΙ ΣΤΟ ΚΑΤΩ-ΚΑΤΩ ΔΕΝ ΚΟΙΜΑΜΑΙ.
            ΤΑ ΧΑΝΙΑ ΕΙΝΑΙ ΜΙΑ ΠΟΛΥ ΩΡΑΙΑ ΠΟΛΗ, ΜΕ ΜΕΓΑΛΗ ΔΥΝΑΜΗ ΤΟΥ ΣΑΜΑΡΑ ΟΣΟ ΚΑΙ ΑΝ ΕΣΕΙΣ ΟΙ ΑΘΗΝΑΙΟΙ ΖΕΙΤΕ ΣΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ΣΑΣ ΚΑΙ ΔΕΝ ΤΟ ΠΙΣΤΕΥΕΤΕ, ΚΑΙ ΔΕΝ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΚΑΤΑΛΑΒΩ ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΜΠΟΡΩ ΑΠΟ ΕΔΩ ΝΑ ΕΧΩ ΑΠΟΨΗ ΓΙΑ ΤΟ ΤΙ ΓΙΝΕΤΑΙ ΕΚΕΙ!
            ΣΤΑΜΑΤΗΣΤΕ ΝΑ ΖΕΙΤΕ ΣΤΗΝ ΓΥΑΛΑ ΣΑΣ.
            ΕΛΛΑΔΑ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΜΟΝΟ Η ΑΘΗΝΑ!

          • ΛίγκαΤουΒορρά avatar
            ΛίγκαΤουΒορρά @ ΝΜ 15/12/2010 14:50:12

            Το "τεφτέρι" είναι πίτα στα ορθογραφικά.

            Πάντως, δε πειράζει. Ας φάει μερικές το πουλέν!

        • Κρης avatar
          Κρης @ Mikros Exerevnitis 15/12/2010 14:36:54

          Μικρέ Εξερευνητή έχεις κανένα πρόβλημα με τα Χανιά ; Δες τί έγραφε το post και τί σχολίασες εσύ. Δες το απλώς, μην το εξερευνήσεις και κουράζεις το μυαλό που έχεις.

          • blue nile avatar
            blue nile @ Κρης 15/12/2010 14:44:02

            Μάνια χαιρετίσματα στα Χανιά.
            Έζησα τα φοιτητικά μου χρόνια εκεί...

    • Kostas D avatar
      Kostas D @ factorx 15/12/2010 16:02:08

      Καταληψη του Υπουργειου οικονομικων να δουμε θα κανουν??
      Θα πλακωσουν στο ξύλο κανεναν της τροικας??

      • Orestios avatar
        Orestios @ Kostas D 15/12/2010 16:03:13

        Πρός θεού!!!!!!!!!!!!!!!!
        Τους "σωτήρες" δεν τους βαράνε.
        Μόνο τους "κακούς" απεργούς.

        χο! χο!

    • δρόμος avatar
      δρόμος @ factorx 15/12/2010 19:16:06

      αυτό το περί υπουργικής λιμουζίνας πού κολλάει βρε παιδιά?

  5. ΧΡΗΣΤΟΣ COMES BACK avatar
    ΧΡΗΣΤΟΣ COMES BACK 15/12/2010 14:01:47

    Τα Συστηματα Εξουσιας των "Δημοκρατιων" ειδικοτερα με την μεθοδο του ελευθερου σπασιματος αφηνουν στους πολιτες την δυνατοτητα "αποσυμπιεσης".Καποιοι πιτσιρικαδες (με "αριστερη ενδυση"), αναλαμβανουν τον ρολο αυτο.Την δοση της "αποσυμπιεσης"για τους υπολοιπους (που διερωτουνται τι κανει ο κοσμος), την δινουν οι Τηλεορασεις.Σημερα περιπλεκονται τα πραγματα, γιατι και τα καναλια οδευουν-αν δεν ειναι ΗΔΗ-ΠΡΟΣ ΧΡΕΟΚΟΠΙΑ!!!Οι στιγμες ειναι ιστορικες.Οχι τοσο για τα επεισοδια που στο κατω-κατω τα συνηθισαμε τοσα χρονια και ειναι γνωστη η εκβαση τους.Το αυριο, καιτοι ολους μας αφορα καιρια, ειναι ΤΡΟΜΕΡΑ ΑΒΕΒΑΙΟ.Κανενα σπασιμο βιτρινας η καψιμο σκουπιδοτενεκε, δεν αποτελει τουλαχιστον το σημειο "επαφης" και "εξομαλυνσης" σχεσεων Πολιτειας και Πολιτη.Αμφοτεροι "κυνηγημενοι" απο το Κυκλωμα της Διεθνους Τοκογλυφιας ενεκα χρεων, περιμενουμε εμβροντητοι το τι θα μας ξημερωσει!!!Και το κυριοτερο ειναι οτι δεν το γνωριζουν (οσο και ακουγεται ΤΡΕΛΛΟ), ουτε οι Πολιτικοι Ταγοι μας.Ιστορικες, επαναλαμβανω στιγμες.

  6. Tassos avatar
    Tassos 15/12/2010 14:13:03

    Να καταλάβει ο Αντώνης ότι δίπλα στους αναρχικούς θα αντιμετωπίσει όταν αναλάβει την κυβέρνηση και τους πρασινοφρουρούς των ΔΕΚΟ. Και όλο το σύστημα των ΜΜΕ που θα εκδηλώσει το αντιδεξιό του μένος. Θέλει χοντρή φυλάκα σε όποιον πετάει πέτρα (προτιμότερο να παραδίνεται σε ιδιοκτήτη καμμένου ΙΧ ή σπασμένης βιτρίνας) και παλιούς ΟΝΝΕΔίτες γιατους συνδικαλιστές των ΔΕΚΟ.

  7. Enzo avatar
    Enzo 15/12/2010 14:15:47

    θα κλασει η νυφη και θα σχολασει ο γαμος. μετα ολοι στα σπιτακια τους

  8. Enzo avatar
    Enzo 15/12/2010 14:24:54

    σιγα τον κοσμο. κοιτατε στο zougla.gr που εχει live cam απο συνταγμα.

    • ΗΛΙΑΣ avatar
      ΗΛΙΑΣ @ Enzo 15/12/2010 14:36:42

      enzo τωρα εχει διαλυθει στο συνταγμα η διαδηλωση, νωριτερα ηταν παρα πολυς κοσμος και σκορπισε γιατι πεσανε χημικα.

  9. Προφήτης avatar
    Προφήτης 15/12/2010 14:31:49

    Έδειραν κατά λάθος το Χατζηδάκη;
    Ωραία.

    Δείρε το βουλευτή σου μια φορά την ημέρα.
    Αν δεν ξέρεις εσύ γιατί, ξέρει αυτός.

    • Orestios avatar
      Orestios @ Προφήτης 15/12/2010 15:00:40

      pas mal.

  10. Προφήτης avatar
    Προφήτης 15/12/2010 14:35:31

    Αλλά το επεισόδιο ανάγεται και σε πολιτική σημειολογία :
    το ΠΑΣΟΚ τα κάνει - τη ΝΔ δέρνουν.
    χαχαχα

    • kastroHEL avatar
      kastroHEL @ Προφήτης 15/12/2010 14:38:56

      ++
      τον ελληνα τον εφαγε η μ@κ@κι@!αλλος τον ταραζει αλλον ψηφιζει,αλλος τον βιαζει και αλλον δερνει...τι να πεις!

    • ψυχραιμια avatar
      ψυχραιμια @ Προφήτης 15/12/2010 14:44:04

      Μα αφου νεοδημοκρατες δεν κατεβαινουν σε πορειες ποιον θα δειρουν;
      Aλλωστε τρομοκρατια και τραμπουκισμος στην Ελλαδα ειναι σημα κατατεθεν της πασοκοαριστερας.

      • ΛΟΓΟΚΡΙΣΙΑ avatar
        ΛΟΓΟΚΡΙΣΙΑ @ ψυχραιμια 15/12/2010 14:45:33

        ++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++
        και βάλε!

      • Orestios avatar
        Orestios @ ψυχραιμια 15/12/2010 15:01:11

        +1000

      • popolaros avatar
        popolaros @ ψυχραιμια 15/12/2010 15:06:50

        μεταλλαγμένοι παλαιοκομμουνιστές του βουνού.

      • Kostas D avatar
        Kostas D @ ψυχραιμια 15/12/2010 16:07:02

        ++ 1.000.000!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

        Πακ-17Ν-Πασοκ-ΕΛΑ.....και λοιπες τρομοκρατικες οργανωσεις ΕΝΑ και το αυτο!!

  11. Ιππολάριος avatar
    Ιππολάριος 15/12/2010 14:38:53

    Μέχρι και οι ιταλικά Μ.Μ.Ε έγραψαν για τον ξυλοδαρμό του Χατζηδάκη.

    http://www.corriere.it/esteri/10_dicembre_15/grecia-sciopero-generale-scontri-atene_62c8abd4-0842-11e0-b759-00144f02aabc.shtml

    • sawas avatar
      sawas @ Ιππολάριος 15/12/2010 15:08:21

      Και Γερμανοφωνα

      h**p://www.nzz.ch/nachrichten/politik/international/griechenland_steht_still_1.8681788.html

  12. Enzo avatar
    Enzo 15/12/2010 14:40:14

    περιμενες εσυ να γινει τιποτα αλλο? μια απο τα ιδια.

    • ΛίγκαΤουΒορρά avatar
      ΛίγκαΤουΒορρά @ Enzo 15/12/2010 14:54:08

      Τι ωραία! Τα βλέπω κι εγώ τώρα αραχτός.

      Θαρρείς πως συμβαίνουν σε άλλη χώρα ή σε ταινία.

  13. ΛΟΓΟΚΡΙΣΙΑ avatar
    ΛΟΓΟΚΡΙΣΙΑ 15/12/2010 14:41:35

    Μια χαρα τους βολεύει ο σαματάς σήμερα.
    Εκτονωθείτε με τα ΜΜΕ κλειστά και σε 10 μέρες πάμε για νέο τσιβί με την διαδικασία του κατεπείγοντως.
    Πού είσαι ρε Καραμανλή που έπερνε φωτιά σε κάδο και είχε live δορυφορική σύνδεση ακόμη και στο CNN και πάνελ με έγκριτους σχολιαστές να σχολιάζουν την αναφλεξιμότητα του ;

  14. nick avatar
    nick 15/12/2010 14:44:30

    Στο blog Δεξί Εξτρέμ γράφει ότι αυτοί που την έπεσαν στον Χατζηδάκη ήταν μάλλον της ΑΔΕΔΥ.
    Για ψάξτε το λίγο

    • σιδεράκιας avatar
      σιδεράκιας @ nick 15/12/2010 15:02:41

      Τα πράγματα έγιναν ως εξής.Ημουν στο πεζοδρόμιο της πλατείας. Ξαφνικά άκουσα γιουχάϊσμα κι είδα τον Χατζηδάκη να κατεβαίνει από τη Βουλή με τον προσωπικό του φρουρό. Κινήθηκε προς Πανεπιστημίου κι άρχισε να τον ακολουθεί κόσμος. Αν τις έφαγε δεν ξέρω, αυτό όμως που σχολίαζαν οι γύρω μου ήταν το απύθμενο θράσσος που έχουν να εμφανίζονται κατά αυτόν τον τρόπο.
      Επίσης δεν ήταν γνωστοί άγνωστοι μαζεμένοι από νωρίς μπροστά στη Βουλή. Ηταν απλός κόσμος όπως κι εγώ. Η πορεία του ΠΑΜΕ δεν πέρασε μπροστά από τη Βουλή. Ηρθαν από Σταδίου, κάτω από την πλατεία και μετά κατευθύνονταν προς τις Στήλες. Ακολουθούσε το μαύρο μπλοκ. Αν κι ήταν ανάμεσα σε διμοιρίες των ΜΑΤ τους άφησαν να έρθουν μπροστά στη Βουλή κι αμέσως άρχισε η φασαρία. Πολύ καπνογόνο και πέτρες από τους μαύρους. Κατάφεραν να τη διαλύσουν ακόμη μία φορά. Ασχετος κόσμος έφαγε τα χημικά στο πρόσωπο. Ως συνήθως...
      Ας το πάρουμε χαμπάρι, τους "μαύρους", αν δεν είναι δικοί τους, τους θέλουν, δε θα τους πειράξουν ποτέ. Μερικές συλλήψεις για τα μάτια του κόσμου κι από την αρχή.
      Οσο για να τους απομονώσει ο κόσμος, δεν είναι τόσο απλό. Πέρασαν μπροστά μου με κομμάτια τσιμέντο. Και να τους την πέσει κάποιος, μέχρι να βοηθηθεί από άλλους, είναι νεκρός.

      • σιδεράκιας avatar
        σιδεράκιας @ σιδεράκιας 15/12/2010 15:25:54

        Και κάτι ακόμη που δεν ξέρω αν έχει τη σημασία του αλλά το αναφέρω. Την ώρα που έφυγα, γύρω στις δύο, στη στάση του λεωφορείου πιό πάνω από την είσοδο της Βουλής επί της Β. Σοφίας ήταν δύο κουστουμαρισμένοι με χαρτοφύλακες που μιλούσαν εβραϊκά. Ισως έχει τη σημασία του ίσως κι όχι

        • Kostas D avatar
          Kostas D @ σιδεράκιας 15/12/2010 16:11:56

          Σιγουρα εχουν καποια σχεση... ειναι υποπτο

        • Damokles avatar
          Damokles @ σιδεράκιας 15/12/2010 17:33:30

          koustoumarismenoi = 2 = 1+1
          aivraika = 8
          B. Sofias = 88
          olo mazi 11888
          tuxaio? de nomizw...

        • Strange Attractor avatar
          Strange Attractor @ σιδεράκιας 15/12/2010 21:22:17

          Εγώ είδα τρεις Κινέζους που μιλούσανε... κινέζικα. Έχει καμιά σημασία λέτε;
          Σιδεράκια, σύνελθε παλικάρι μου.

  15. ένας Άμλετ avatar
    ένας Άμλετ 15/12/2010 14:44:39

    Με το ΠΑΜΕ ήταν ατελείωτος κόσμος –πορεία αντάξια εκείνης του Μα’ί’ου.

  16. Tassos avatar
    Tassos 15/12/2010 14:47:22

    Εδώ ρε παιδιά κυβερνούσε το ΠΑΣΟΚ και η 17Ν (Κουφοντίνας και λοιπά ΠΑΣΟΚογενή καθάρματα) σκότωνε δεξιούς τί ψάχνετε τώρα? Το κουτί με τα σπίρτα?

    • Kostas D avatar
      Kostas D @ Tassos 15/12/2010 16:13:42

      Ετσι ακριβως..... ο κουφοντινας απο το Πακ ξεκινησε κι αυτος..οπως και τα παιδια της 17ν και του ΕΛΑ...
      Τα ξερουμε αυτα..... τι το ψαχνουμε γνωστα πραγματα..

  17. Ο ΑΛΩΒΗΤΟΣ avatar
    Ο ΑΛΩΒΗΤΟΣ 15/12/2010 14:48:39

    ο Χατζηδάκης ήταν μέλος της προηγούμενης κυβέρνησης που εξαπάτησε τον λαό. Απλά πράγματα. Τα μπλε γυαλιά σας τυφλώνουν. Αν τύχαινε και περνούσε κάποιος πασόκος τα ίδια θα γίνονταν.

    Κριμα για τους αγαπημένους σας μπλε βουλευτές και τους πράσινους που ο κόσμος στις διαδηλώσεις δεν είναι τόσο φιλόξενος όσο στο πάνελ του Παπαχελά ή του Πρετεντέρη. Εκπλήσσεστε κιόλας ...

    • nick avatar
      nick @ Ο ΑΛΩΒΗΤΟΣ 15/12/2010 14:51:42

      Τουλάχιστον αυτός δε μείωσε το μισθό των υπαλλήλων στο μισό... Φαντάσου να το έκανε κιόλας.
      Βγάλε τα πράσινα γυαλάκια σου...

      • Ο ΑΛΩΒΗΤΟΣ avatar
        Ο ΑΛΩΒΗΤΟΣ @ nick 15/12/2010 14:59:25

        Αγαπητέ nick, παρόλου που μίλησα για πασόκους και Πρετεντέρηδες... μου λες για πράσινα γυαλάκια!!!

        Σε έχει τυφλώσει φαίνεται η μπλε.... ανοησία. Περαστικά

        • nick avatar
          nick @ Ο ΑΛΩΒΗΤΟΣ 15/12/2010 15:07:11

          Αν δε φόραγες τα πράσινα γυαλάκια σου, δε θα εξομοίωνες έναν άνθρωπο που δεν έκανε κάτι με τους άλλους που εξαθλιώνουν τον ελληνικό λαό εκτελώντας εντολές ξένων.
          Αν δε μπορείς να καταλάβεις τη διαφορά, λυπάμαι. Περαστικά σε σένα νεο-Έλληνα, που εξομοιώνεις δικαίους και αδίκους, αθώους και ενόχους, έντιμους και ανέντιμους. Καλά ξυπνητούρια...

          • Ο ΑΛΩΒΗΤΟΣ avatar
            Ο ΑΛΩΒΗΤΟΣ @ nick 15/12/2010 15:20:47

            Πάλι για πράσινα γυαλάκια . . . Πού να ήμουν και πασόκος δηλαδή!

            "Σεμνότητα και ταπεινότητα" φίλε μου, όπως η αγαπημένη σου κυβέρνηση που βρέθηκε στα αζήτητα από τον κόσμο και σε τσούζει ακόμα προφανώς...(στα ματάκια, γιατί ούτε να διαβάσεις καλά τι γράφω μπορείς)...
            Εκτός αν τυφλώθηκες από κάτι άλλο οπότε κόψτο και πάλι περαστικά.

          • nick avatar
            nick @ nick 15/12/2010 15:25:56

            Είσαι Πασοκος, αλλά προφανώς δεν το ξέρεις. Όταν λες:
            "όποιος και να περναγε το ιδιο θα γινοτανε", προφανώς εννοείς οτι όλοι ίδιοι είναι. Ε, δεν είναι.
            Ξέρεις ποιος έφερε το ΔΝΤ εδώ (θέλω να πιστεύω). Αλλά και αν δε το ξέρεις, τσίμπα το ΔΝΤ σου και χαλάρωσε μέχρι να το μάθεις.

        • Damokles avatar
          Damokles @ Ο ΑΛΩΒΗΤΟΣ 15/12/2010 15:17:11

          Αρνούνται να καταλάβουν κάποιοι ότι ο κόσμος δεν τα έχει με τον Χατζηδάκη της ΝΔ ή τον τάδε του ΠΑΣΟΚ. Τα έχει με όλους τους, ανεξαιρέτως. Όποιος και να έβγαινε στο δρόμο τα ίδια και χειρότερα θα άκουγε.

          • nick avatar
            nick @ Damokles 15/12/2010 15:20:58

            Κακώς τα έχει με όλους.
            Κάποιοι συγκεκριμένοι του έφεραν το ΔΝΤ και όχι όλοι.
            Άλλα μέχρι κάποιοι να το καταλάβουν αυτό, θα λούζονται το ΔΝΤ στην καθημερινότητατά τους.

          • Ο ΑΛΩΒΗΤΟΣ avatar
            Ο ΑΛΩΒΗΤΟΣ @ Damokles 15/12/2010 15:34:28

            Ο Χατζηδάκης είναι έντιμος ακούω. Το δέχομαι.

            Ο Χατζηδάκης όμως κυκλοφορεί με λιμουζίνα που την πληρώνω εγώ, παίρνει τεράστιο μισθό την ώρα που σε ολους κόβουν μισθούς, οι γιοι του θα πάνε στρατό...στο ακριτικό Κολωνάκι, με 4 ΜΟΝΟ χρόνια θητείας στη Βουλή θα παίρνει σύνταξη εφ΄ορου ζωής, γενικά ποτέ και κανένα άγχος και άνεση οικονομική την ώρα που ΕΣΥ ΚΑΙ ΕΓΩ ΚΑΙ ΟΛΟΙ βλέπουμε μάυρο μελλον ...

            Κατα τα άλλα ναι.. "καταδικάζουμε την βία απ οπου κι αν προέρχεται"

          • Nτινα (Ναντια)Μαρκοπουλου(Γηραια) avatar
            Nτινα (Ναντια)Μαρκοπουλου(Γηραια) @ Damokles 15/12/2010 16:04:19

            @Αλωβητε,
            δεν ξερω αν φορας πρασινα η πρασινοειδη γυαλακια, αλλα ειπες ¨η αγαπημενη σου κυβερνηση βρεθηκε στα αζητητα¨και εννοεις την ΝΔ βεβαιως.
            Αυτο και μονον σε πρασινο-ιτρινο-ορτοκαλο-φωτιζει

            Αλλα και κατι ακομη, μαλλον εσυ ζουσες αλλου οταν οι κυβερνησεις του ΠΑΣΟΚ φορτωναν τιςΔΕΚΟ επι χρονιαααα... με κλαδικους π.χ. Φωτοπουλο της ΔΕΗ και τωρα εισαι αναγκασμενος να τους παχυλοπληρωνεις.

            Αν δε σε ενοχλει που καποιοι εγιναν βουλευτες, ετσι ειναι η δημοκρατια. Δυστυχως θα πληρωνεις για αυτους συνταξη.

            Αλλα γιατι σε πειραζει, εδω πληρωνεις για ολους τους Πασοκο-κλαδικους των ΔΕΚΟ
            επι χρονια , η συνταξη σε πειραξε.

            Οσο για την Ολυμπιακη, σαν γηραια που ειμαι θυμαμαι ακομη τις εποχες Ανδρεα και Σημιτη που οποιος κλαδικος η παιδι κλαδικοπασοκου γινοταν 20 χρονων το φορτωνα στα γραφεια της.

            Εκεινες τις εποχες αλλα απο οτι ξερω και ποτε απο τοτε ουτε εναν Ν.Δημοκρατη δεν ειδα να δουλευει εκει?
            Αυτο Αλωβητεκαμμια απορεια δεν σου δημιουργει.?

    • Επώνυμος avatar
      Επώνυμος @ Ο ΑΛΩΒΗΤΟΣ 15/12/2010 15:24:42

      Κανέναν δεν εξαπάτησε η προηγούμενη κυβέρνηση. Πες μας πού έγκειται η απάτη. Ποτέ κανένας δεν μας είπε σε τι έγκειται η απάτη, ποια ήταν τα "ψευδή στοιχεία" που έστελνε η τότε κυβέρνηση στην Ευρώπη. Όχι τα παραμύθια του ΓΑΠ για έλλειμμα 6% που έγινε 12% από τον ίδιο. Συγκεκριμένα να μου κατονομάσεις ΕΝΑ, έστω, "ψευδές στοιχείο".

      • nick avatar
        nick @ Επώνυμος 15/12/2010 15:29:44

        Έτσι ακριβώς φίλε Επώνυμε.
        Βλέπεις πόσο εύκολα βαφτίζουν "εξαπάτηση" οτιδήποτε τους πλασάρει το σύστημα ΠΑΣΟΚ.
        Με τη μέγιστη όμως εξαπάτηση που από το "λεφτα υπάρχουν" μας έφερε στο ΔΝΤ δεν ασχολούνται.

      • Ο ΑΛΩΒΗΤΟΣ avatar
        Ο ΑΛΩΒΗΤΟΣ @ Επώνυμος 15/12/2010 15:37:31

        Απάτη ολκής

        Το έλλειμμα που κρύβατε. Πόσο έλλειμμα δηλώσατε για το 2009 στον προϋπολογισμό ; Πείτε το εδώ να γελάσουμε και να κλάψουμε.

        Ή ανίκανοι ή απατεώνες. Επιλέξτε (για το οικονομικό επιτελείο της προηγούμενης κυβέρνησης)

        Οι τωρινοί είναι απατεώνες και ανικανοι. Guaranteed

        • Nτινα (Ναντια)Μαρκοπουλου(Γηραια) avatar
          Nτινα (Ναντια)Μαρκοπουλου(Γηραια) @ Ο ΑΛΩΒΗΤΟΣ 15/12/2010 16:06:55

          Μαλλον μονος δινεις τις απαντησεις.
          Οι τωρινοι ειναι απαταιωνες αλλα και ανικανοι.
          Εσυ ομως φιλε τι ακριβως μαςλες, αποψη εκτος απο υβριστικα σχολια δεν βλεπω.

          • Ο ΑΛΩΒΗΤΟΣ avatar
            Ο ΑΛΩΒΗΤΟΣ @ Nτινα (Ναντια)Μαρκοπουλου(Γηραια) 15/12/2010 16:18:59

            Ντίνα δεν υπάρχετε μόνο εσείς και αυτοί.
            (μη βιαστείς πάλι να με κατατάξεις κάπου! :) )
            Βέβαια στο μυαλό κολλημένωνς πασόκων και νεοδημοκρατών όποιος δεν είναι με εσάς είναι με τους άλλους ...
            Έχω διατυπώσει απόψεις πολλές φορές εδω απλώς είναι το post εδώ αρκετά έντονο.

          • Nτινα (Ναντια)Μαρκοπουλου(Γηραια) avatar
            Nτινα (Ναντια)Μαρκοπουλου(Γηραια) @ Nτινα (Ναντια)Μαρκοπουλου(Γηραια) 15/12/2010 16:32:20

            @Aλωβητε,
            οχι δεν σε κατατασω ουτε με "εσεις" ουτε με τους "αυτους".
            Αλλα οταν πιστευεις πως η ΝΔ εφερε τη χωρα σε αυτη την κατασταση, αρχιζω να πιστευω πως δεν βλεπεις γενικως.
            Ε αν πιστευεις ακομη στο παραμυθι πως μεσα σε 5 χρονια εγινε το κρατος θηρειο (ΔΕΚΟ κ.λ.π) και τα χρεοι μας δισβαστακτα , που μας ελεγε μετα τις εκλογες το Πασοκ αλλα και πριν τις εκλογες τα ΜΜΕ, και πιανεσαι απο τα Στατιστικα στοιχεια, και τις υβρεις που μας εριξαν Αγγλοι-Γερμανοι κ.λ.π., εξ'αιτιας των συνειδιτων κατηγοριων των υπουργων του Πασοκ και του ΓΑΠ και ξεχνας ακομη και το χρονικο διαστημα που περασε μετα τις εκλογες και ολα τα συναφη, τοτε ειλικρινα δεν ξερω που να σε καταταξω.

        • Επώνυμος avatar
          Επώνυμος @ Ο ΑΛΩΒΗΤΟΣ 15/12/2010 20:54:31

          Τα υπόλοιπα κράτη μέλη της ευρωζώνης τι ελλείμματα είχαν στους προϋπολογισμούς τους για το 2009 και τι ελλείματα τους προέκυψαν. Ξέρεις;

          Και κάτι άλλο: Γιατί προσπερνάς τις τεράστιες επιπτώσεις της διεθνούς κρίσης; Κάνεις σαν να μην υπήρξε.

    • victoria avatar
      victoria @ Ο ΑΛΩΒΗΤΟΣ 15/12/2010 15:36:59

      Φιλόξενος ο παπαχελάς και λοιποί στους νεοδημοκράτες!

      Φίλε η προπαγάνδα έχει και τα όριά της. Λίγη ντροπή δεν βλάπτει.

    • archaeopteryx avatar
      archaeopteryx @ Ο ΑΛΩΒΗΤΟΣ 15/12/2010 15:59:43

      Οι γενικευμένες τέτοιες δηλώσεις είναι παρακινδυνευμένες. Και σίγουρα λάθη λογικής. Αν δέρνεις τον Χ επειδή ηταν στην περασμένη κυβέρνηση, δέρνεις και τον ΓΑΠ που ήταν στην πρόπερασμένη. Η οργή, δεν έχει λογική, αλλά τα γραπτά έχουν (εκτός αν είναι κάποιος οργισμένος). Εγραψα το σεντόνι παραπάνω, για να πω, όσο και να με ενόχλησε η μεθόδευση της ΟΑ στο τέλος της, ότι το ξύλο δεν πρέπει να το φάει ο Χ, αλλά πολλοί άλλοι, πριν από αυτόν. Νομίζω...

    • Φωτεινή avatar
      Φωτεινή @ Ο ΑΛΩΒΗΤΟΣ 15/12/2010 17:44:55

      Κάθε μέρα βλέπουν στο δρόμο τον Πάγκαλο και τους άλλους φαγάδες που αυτοί κι αν εξαπάτησαν το λαό - αν η ΝΔ εξαπάτησε το λαό μία, το ΠΑΣΟΚ τον εξαπάτησε 1000 -, που τους εξευτελίζουν καθημερινά με φράσεις του τύπου "μαζί τα φάγαμε" και δεν άνοιξε μύτη και ξαφνικά δέρνουν το Χατζηδάκη; Ε, όχι, ρε παιδιά, ξέρουμε πόσο κάνει ένα και ένα. Φτιαχτό ήταν, για να δείξουν ότι ο λαός είναι εξοργισμένος με τη ΝΔ και όχι με την κατοχική κυβέρνηση .

  18. ΧΡΗΣΤΟΣ COMES BACK avatar
    ΧΡΗΣΤΟΣ COMES BACK 15/12/2010 14:49:49

    Ετσι για να μην λενε οτι εμεις ειμαστε οι "κουτσομποληδες"., οι καρακουτσομποληδες και καταστροφολογοι Δυτικοι!!!"Ψοφανε" για μια ειδηση απο την Ελλαδα αρνητικη, για να αναπαραξουν μυδρους και σεναρια ευφανταστα!!Αλλα, φταιμε και ΕΜΕΙΣ.Οταν δινεις δικαιωματα,"λουζεσαι"των εξελιξεων τους...Και εν κατακλειδι.Τι εφταιγε ο Χατζηδακης???Ποις μπορει να πει-ΜΟΝΟ ΠΟΥ ΤΟΝ ΒΛΕΠΕΙ-οτι δεν προκειται περι αριστου "ΠΑΙΔΙΟΥ" καταλληλως καταρτισμενου ΠΟΛΙΤΙΚΟΥ και ταυτοχρονα ηθικοτατου???Αλλα θα μου πειτε, τι ψαχνεις να βρεις στον κακο χαμο των γνωστων/αγνωστων???Ειναι και τα της "αποσυμπιεσης"στα οποια προαναφερθηκα.

    • δρόμος avatar
      δρόμος @ ΧΡΗΣΤΟΣ COMES BACK 15/12/2010 15:14:46

      η αποκρατικοποίηση της Ολυμπιακής σου λέει κάτι?

      Καθόλου άγνωστοι, πολύ καλά μπορώ να φαντασθώ σε ποιά κατηγορία βολεμένων (που τώρα θα ξεβολευτούν ... λιγάκι) ανήκουν.

  19. kprotop avatar
    kprotop 15/12/2010 14:51:54

    Εσείς που το παίζετε "επαναστάτες" και "δημοκράτες",τι θα λέγατε αν π.χ. έδερναν την Αλέκα ή τον Αλαβάνο;;;

    • Damokles avatar
      Damokles @ kprotop 15/12/2010 15:18:27

      Καλά θα τους έκαναν. Ειδικά αν τα έχουν πάρει κι αυτοί από τη Μήζενς...

      • Tassos avatar
        Tassos @ Damokles 15/12/2010 16:24:21

        Μόνο από την Ζίμενς? Εδώ δούλευαν οι φουκαράδες του Ανατολικού μπλόκ για να κονομάει το ΚΚΕ και το ΚΚΕεσ...

  20. λαλακης avatar
    λαλακης 15/12/2010 14:52:20

    Αυτες οι διαδηλωσεις αποτελουνται κυριως απο ΔΥ και ειναι επικεντρωμενες
    στα αιτηματα που σχετιζονται μ αυτους.

    Το οτι διαλυονται ευκολα τα λεει ολα....

    Ογκοδεστατες ειναι αληθεια,δεν αφορουν στην πραγματικοτητα ολη
    την κοινωνια αλλα περοσσοτερο τους ΔΥ.

    Αντιθετα το Δεκεμβρη του 2008 υπηρχε συμμετοχη απο πολλα στρωματα
    της κοινωνιας που ηταν δυσαρεστημενα και οι διαδηλωσεις ηταν αγριοτατες και δεν διαλυονταν ευκολα, μαλιστα κρατησαν και μερες.

    Η ποιοτικη διαφορα ειναι τεραστια....

    Οπως και να χει η σημερινη διαδηλωση πρεπει να ηταν τεραστια
    σαν αυτη του Μαιου.

    • Orestios avatar
      Orestios @ λαλακης 15/12/2010 15:00:01

      Λες βλακείες ΣΙΧΑΜΑ.

      • λαλακης avatar
        λαλακης @ Orestios 15/12/2010 15:12:21

        Ωστε ειμαι και σιχαμα,

        Γιουπι, γιουπι!!!!

        • Orestios avatar
          Orestios @ λαλακης 15/12/2010 15:21:36

          Την βρίσκεις να σου τα χώνουν.

        • Ο ΑΛΩΒΗΤΟΣ avatar
          Ο ΑΛΩΒΗΤΟΣ @ λαλακης 15/12/2010 15:24:54

          μα απαντάς κι εσύ στην ...."επιχειρηματολογία" του κάθε τυχάρπαστου;

    • Ο ΑΛΩΒΗΤΟΣ avatar
      Ο ΑΛΩΒΗΤΟΣ @ λαλακης 15/12/2010 15:01:25

      Λαλάκη έχεις δίκιο. Η ΣΥΝΤΡΙΠΤΙΚΗ πλειοψηφία των ιδιωτικών υπαλλήλων σήμερα είναι...στις δουλειές τους. Η ποιοτική διαφορά είναι τεράστια. Όταν όμως θα γίνει πραγματική γενική απεργία και στον ιδιωτικό τομέα και συμμετάσχουν και στις διαδηλώσεις...τότε τα πράγματα θα είναι πολυ πολυ σοβαρότερα....

      • λαλακης avatar
        λαλακης @ Ο ΑΛΩΒΗΤΟΣ 15/12/2010 15:10:46

        Οι ΙΥ δε βρισκουν κοινα με τους ΔΥ.

        Εαν ειχαν ιδια αφετηρια εαν πχ οι ΔΥ δεν ηταν μονιμοι και ειχαν ιδιους μισθους τοτε θα ηταν αλλιως.

        Οποτε αυτη η διαδηλωση ηταν μεν μεγαλη-αλλωστε οι ΔΥ ειναι παααρα πολλοι αλλα μια απο τα ιδια...

        Που ηταν ομως οταν υπεφερε ο ιδιωτικος τομεας;

        • Damokles avatar
          Damokles @ λαλακης 15/12/2010 15:24:56

          Κάτσε να σου πω μερικά κοινά που έχουν ΙΥ και ΔΥ:
          -δημόσια υγεία
          -δημόσια παιδεία
          -δημόσιοι δρόμοι
          κλπ κλπ κλπ

          ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ, ΕΝΑΣ λαός είμαστε. Σταματήστε να πολώνεστε σε δεξιούς-αριστερούς, ΔΥ-ΙΥ, γαύρους-βάζελους και μ@λ@κιες τούμπανα. Έχετε πάρει χαμπάρι ότι ήθελαν να στρέψουν τη μισή κοινωνία ενάντια στην άλλη μισή και τελικά να περάσουν όλα τα μέτρα ως "κατεπείγοντα" νύχτα?

          Επίσης, λαλάκη, σε ΠΑΡΑ πολλές ιδιωτικές εταιρίες, το βύσμα είναι το καλύτερο βιογραφικό. Ειδικά στις θέσεις κλειδιά.

          • δρόμος avatar
            δρόμος @ Damokles 15/12/2010 15:44:07

            Damokles, το σχόλιό σου πρέπει μάλλον να το ξαναδιαβάσεις ο ίδιος, και να το ξανασκεφθείς. Ας αρχίσω από το τέλος: το καλό βιογραφικό θα έπρεπε να είναι το ΜΟΝΑΔΙΚΟ βύσμα παντού. Δεν καταλαβαίνω τι ακριβώς προσπαθείς να πεις αναφέροντάς το.

            Μια που το ανέφερες, όμως, ας το προσθέσουμε κι αυτό στις διαφορές του δημοσίου με τον ιδιωτικό τομέα, που δεν είναι καθόλου συγκρίσιμοι, όπως λαθεμένα νομίζεις, ούτε μισθολογικά, ούτε αξιοκρατικά, ούτε παραγωγικά. Η πόλωση για την οποία μιλάς οφείλεται στην εμφανέστατη ανισοκατανομή των ρόλων. Όσο δεν μπορείτε να το αντιληφθείτε αυτό, τόσο αποδεικνύετε το πόσο ΕΞΩ από την κοινωνία και την αληθινή ζωή τυρβάζετε.

          • Damokles avatar
            Damokles @ Damokles 15/12/2010 15:56:14

            @δρόμος.

            Το καλό βιογραφικό ΠΡΕΠΕΙ να είναι το μοναδικό βύσμα παντού. Αλλά μετά από 10 χρόνια στον ιδιωτικό τομέα και ως υπάλληλος και ως ελεύθερος επαγγελματίας και έχοντας μπει σε πάνω από 40 εταιρίες λόγω του επαγγέλματός μου, λέω ότι το βύσμα δεν απαντάται μόνο στο δημόσιο.

            Ελπίζω να απάντησα και στην ειρωνία σου ότι τυρβάζω εκτός κοινωνίας και αληθινής ζωής...

          • Orestios avatar
            Orestios @ Damokles 15/12/2010 15:59:33

            Ο Δαμοκλής έχει δίκιο.
            Στις Ιδιωτικές εταιρίες πέφτει πολύ βύσμα. Πολιτικό και όχι μόνο.
            Γκόμενες γίνονται προϊστάμενες προσωπικού, χωρίς καμία εμπειρία, παιδιά βουλευτών γίνονται υπάλληλοι (όχι χαμηλόβαθμοι), ψηφοφόροι στην επιδοτούμενη εταιρία του τάδε κρυφού χορηγού.
            Άστα να πάνε.
            Χειρότερα από το δημόσιο.

          • Damokles avatar
            Damokles @ Damokles 15/12/2010 16:04:45

            @Orestios

            Δεν λέω ότι είναι χειρότερα ή καλύτερα. Απλά το αναφέρω για να μην νομίζουν κάποιοι ότι το βύσμα (σε οποιαδήποτε μορφή) είναι εφεύρεση του δημοσίου και αν τα ιδιωτικοποιήσουμε όλα, θα εκλείψει. Αστεία πράγματα. Ξέρω περίπτωση που έπεσε βύσμα για να γίνει πρόσληψη ακόμα και για θέση εργάτη στην γραμμή παραγωγής μεγάλης ιδιωτικής.

          • Orestios avatar
            Orestios @ Damokles 15/12/2010 16:08:18

            Δαμοκλή, τα γνωρίζω από πρώτο χέρι.
            Έτσι γίνεται αλλά δεν υπάρχει πληροφόρηση παρά μόνο προπαγάνδα για τον "καλό" ιδιωτικό τομέα και το "κακό" δημόσιο.

          • Προφήτης avatar
            Προφήτης @ Damokles 15/12/2010 16:16:27

            Ο Δαμοκλής έχει δίκιο.
            Στις δε ιδιωτικές εταιρείες, σε αντίθεση με το Δημόσιο, το "βύσμα" έχει απεχθές πρόσωπο.
            Υπάρχουν άνθρωποι που "σκίστηκαν" για/σε μια εταιρεία και τους υπερκεράζει ή, χειρότερα, καρπώνεται τη δουλειά τους το "βύσμα". Και δεν μπορούν να κάνουν τίποτα, εκτός από το να παραιτηθούν χωρίς αποζημίωση.

            Ενώ στο Δημόσιο άντε να στείλουν αυτόν που δεν έχει "βύσμα" σε γκισέ για χαμαλοδουλειά.

          • δρόμος avatar
            δρόμος @ Damokles 15/12/2010 16:21:26

            Ορέστιε, ακόμη κι εκεί όπου συμβαίνουν τα όσα γράφεις, τίποτε δεν εμποδίζει την απόλυση ή την υποβάθμιση, πράγμα ανήκουστο στο δημόσιο.

            Η συζήτηση ξεκίνησε από την (λίγο αστεία)προσπάθεια του Δαμοκλή να βρεί κοινό τόπο μεταξύ ΙΥ και ΔΥ. Χρειάζονται πολύ ειδικές προϋποθέσεις (λ.χ. θέση υψηλόβαθμου στελέχους σε μεγάλη εταιρία) για να μπορέσει ο ΙΥ να απολαύσει προνόμια που είναι αυτονόητα στον ΔΥ. Ξαναλέω λοιπόν, όσο διατηρείται η τεράστια ανισότητα, η πόλωση δεν είναι πλασματική ούτε επιβαλλόμενη, αλλά παράγωγο των πραγματικών συνθηκών.

          • Ο ΑΛΩΒΗΤΟΣ avatar
            Ο ΑΛΩΒΗΤΟΣ @ Damokles 15/12/2010 16:22:49

            Ω Δάμοκλες,

            ξεχνάς κάτι: Το βύσμα στον ιδιωτικό τομέα το πληρώνει ο ιδιοκτήτης ή ο μέτοχος και αν θέλει να διορίσει 50 γαλάζια ή πράσινα παιδιά και να πέσει έξω... πρόβλημά του.

            ενώ το βύσμα στον δημόσιο τομέα το πληρώνεις εσύ και εγώ.

            Εχει ΤΕΡΑΣΤΙΑ διαφορά

          • Orestios avatar
            Orestios @ Damokles 15/12/2010 16:23:17

            Το βύσμα επιπλεόν ευνοείται όταν υπάρχουν εξωτερικές δουλειές γιατί συνήθως δεν πάει.
            Δεν εισπράτει καμία επίπληξη όταν δεν πιάνει τους στόχους, ενώ αυτός που δουλεύει και δεν είναι βύσμα την ακούει κι από πάνω την κατσάδα.
            Τα βύσματα επιβραβεύονται ακόμη κι αν λένε μόνο καλημέρα, γιατί δεν χρειάζεται να δουλέψουν. Δουλεύεουν οι χαμάληδες.
            Και πόσα άλλα.

          • λαλακης avatar
            λαλακης @ Damokles 15/12/2010 16:23:32

            damokles

            Δεν τα εχω με τους ΔΥ (υπηρξα καποτε ΔΥ)

            Τα εχω βαλει με τη μεταπολιτευτικη δηθεν
            αριστερη δημοσυουπαλληλικη νοοτροπια
            που κρυβει ρατσισμο και φασισμο.

          • Orestios avatar
            Orestios @ Damokles 15/12/2010 16:25:30

            Αλώβητε, κάνεις λάθος. Το βύσμα το πληρώνεις κι εσύ γιατί η θέση του επιδοτείται και συνήθως οι εταιρίες αυτές έχουν άμεση σχέση με το δημόσιο.

          • Damokles avatar
            Damokles @ Damokles 15/12/2010 16:36:45

            Αλώβητε, μην ξεχνάς και τις "ιδιωτικές-κρατικοδίαιτες" εταιρίες, τις οποίες τελικά πάλι έμεις πληρώνουμε. Επίσης, όταν κάτι τέτοιες κωλοεταιριούλες πέφτουν έξω, δίνουν τα bonus στους βυσματίες και "ξεχνάνε" να πληρώσουν το ΙΚΑ των υπολοίπων.

            @δρόμος. Προσωπικά, βλέπω κοινό τόπο μεταξύ ΙΥ και ΔΥ. Αν εσύ θεωρείς ότι είναι δυο αντίθετες και αντιμαχόμενες πλευρές, τότε μάλλον έχεις πολύ... δρόμο ακόμα μέχρι να σταματήσεις να πατάς τις μπανανόφλουδες των διαπλεκόμενων ΜΜΕ.

          • Damokles avatar
            Damokles @ Damokles 15/12/2010 16:44:51

            @λαλάκης

            Συμφωνώ 100000% μαζί σου. ΝΟΟΤΡΟΠΙΑ. Ωστόσο, θα έγραφα το σχόλιό σου ως εξής:

            "Τα εχω βαλει με τη μεταπολιτευτικη δημοσυουπαλληλικη νοοτροπια
            που κρυβει ρατσισμο και φασισμο."

            Η νοοτροπία μας (ως λαού) αυτή, δεν έχει χρώμα. Αυτό πιστεύω. Διότι από την μεταπολίτευση (όπως σωστά θέτεις το αρχικό χρονικό σημείο) μέχρι τώρα, ένα τεράστιο ποσοστό της ελληνικής κοινωνίας έχει διαποτιστεί και διαφθαρεί από αυτή τη νοοτροπία. Ακόμα και εκείνοι που δεν εργάζονται στον ιδιωτικό τομέα.

          • Damokles avatar
            Damokles @ Damokles 15/12/2010 16:57:00

            *"Ακόμα και εκείνοι που εργάζονται στον ιδιωτικό τομέα."

          • lampros avatar
            lampros @ Damokles 15/12/2010 17:00:11

            Ω Δάμοκλες,

            ξεχνάς κάτι: Το βύσμα στον ιδιωτικό τομέα το πληρώνει ο ιδιοκτήτης ή ο μέτοχος και αν θέλει να διορίσει 50 γαλάζια ή πράσινα παιδιά και να πέσει έξω… πρόβλημά του.

            ενώ το βύσμα στον δημόσιο τομέα το πληρώνεις εσύ και εγώ.

            Εχει ΤΕΡΑΣΤΙΑ διαφορά

            Στις ΗΠΑ ή στην Ιαπωνία ίσως.

            Στην Ελλάδα τον ιδιωτικό τομέα τον πληρώνει το δημόσιο. Από το 70 δις στις τράπεζες, μέχρι όλους τους χαραμο-εργολάβους, διαπλεκόμενους, κρατικοδίαιτους κλπ.

            Παράγει τίποτα η χώρα και δεν το ξέρω; Αυτοκίνητα, παπούτσια, βίντεο, ρούχα;

            Όλος ο ιδιωτικός τομέας ―οι επιχειρήσεις εννοώ, όχι τα μαγαζάκια― κρατικοδίαιτος είναι, όλοι από την πίτα του δημοσίου τρώνε. Και πέρα απο μιλημένες συμβάσεις, μίζες, επιχορηγήσεις, υπερτιμολογήσεις, φοροαπαλλαγές, διακανονισμούς κλπ, έχουμε και την φοροδιαφυγή ―και μετά βαράει και ένα «κανόνι» ο ιδιωτικός άμα λάχει και αφήνει και τους εργαζόμενους ξεκρέμαστους...

            Αυτή η ελληνική ιδιομορφία είναι πολύ βαρύτερη ταφόπλακα στην ανάπτυξη της χώρας από το ποσό που δίνουμε για μισθούς και συντάξεις ΔΥ ―το οποίο ως ποσοστό είναι ίδιο πάνω κάτω σε όλη την Ευρώπη.

    • ΛΟΓΟΚΡΙΣΙΑ avatar
      ΛΟΓΟΚΡΙΣΙΑ @ λαλακης 15/12/2010 15:06:21

      Την επόμενη φορά θα προκυρήξουμε απεργία στους συλλόγους πάλης ,ταεκβονντο,τσουντο και πυγμαχία καθώς και σε φορτηγατζήδες ,κρεοπώλες και λαχαναγορήτες για να μην κάνει πίσω κανένας.
      Θες να μας πεις ότι οι ιδιωτικοί υπάλληλοι χάρηκαν με το χθεσινό νόμο;
      Μάλλον υπερβάλλεις.

      • λαλακης avatar
        λαλακης @ ΛΟΓΟΚΡΙΣΙΑ 15/12/2010 15:21:26

        Δε χαρηκαν λογοκρισια απλα νιωθουν οτι δε μπορουν
        να κανουν τιποτα.

        Κι αυτο συμβαινει εδω και χρονια...

        • ΛΟΓΟΚΡΙΣΙΑ avatar
          ΛΟΓΟΚΡΙΣΙΑ @ λαλακης 15/12/2010 15:29:13

          Συμφωνώ.Απλά δε καταλαβαίνω το συλλογισμό σου στο ότι οι ΔΥ είναι πιο διεκδιτικοί από τους ΙΥ και κατέβηκαν στους δρόμους όταν οι δευτεροι νιώθουν πιο ανασφαλείς και θιγόμενοι σε σχέση με τους πρώτους.

          • δρόμος avatar
            δρόμος @ ΛΟΓΟΚΡΙΣΙΑ 15/12/2010 15:48:18

            εννοεί ότι ο ΙΥ δεν συμμετέχει σε απεργίες, γιατί θα απολυθεί επί τόπου.

          • ΛΟΓΟΚΡΙΣΙΑ avatar
            ΛΟΓΟΚΡΙΣΙΑ @ ΛΟΓΟΚΡΙΣΙΑ 15/12/2010 15:53:02

            Με ένα εκατομύριο ανέργους μέχρι αυτή τη στιγμή ,το επιχείρημα το βρίσκω άστοχο.

          • δρόμος avatar
            δρόμος @ ΛΟΓΟΚΡΙΣΙΑ 15/12/2010 16:10:56

            ίσα-ίσα, τόσο μεγαλύτερος ο φόβος!

          • Ο ΑΛΩΒΗΤΟΣ avatar
            Ο ΑΛΩΒΗΤΟΣ @ ΛΟΓΟΚΡΙΣΙΑ 15/12/2010 16:26:32

            Σε οποιαδήποτε ιδιωτική εταιρία και να πάτε σήμερα...αν πει κάποιος ότι απεργεί, απλά θα κάνει χιούμορ.

            Ο φόβος της απόλυσης την ώρα μάλιστα που μεγαλώνει η ανεργία και οι μισθοί πεφτουν, σου δένουν τα χέρια.

            Ο κόσμος αυτός θα ενωθεί σε διεκδίκηση μόνο όταν δεν έχει να χάσει τίποτα εκτός από τις αλυσίδες του (χμ, κάτι μου λέει αυτο, κάτι μου λεει...)

          • δρόμος avatar
            δρόμος @ ΛΟΓΟΚΡΙΣΙΑ 15/12/2010 17:18:57

            για να επιστρέψουμε στην απορία του Λογοκρισία, οι ΔΥ διαδηλώνουν εκ του ασφαλούς, γιατί η θέση τους περιμένει και την επόμενη μέρα, εκ του νόμου. ΜΕΓΑΛΗ διαφορά με το καθεστώς ανασφάλειας που διέπει τη ζωή ΟΛΩΝ των εργαζόμενων του ιδιωτικού τομέα. Και όχι η μόνη, φυσικά, αλλά από αυτήν πηγάζει η ανισότητα μισθών: όταν δεν σου επιτρέπεται να διεκδικήσεις (και πολλώ μάλλον να εκβιάσεις, κατεβάζοντας διακόπτες λ.χ), φυσικά δεν έχεις κανένα κέρδος!

            ΔΕΝ είμαι ΙΥ. Έχω απλώς ανοιχτά μάτια και μεγάλη εμπειρία ζωής. Ο μόνος τρόπος για να ενωθούμε ΟΛΟΙ σε διεκδίκηση καλύτερης ζωής είναι να παραδεχθούμε, πρώτα απ' όλα, την πραγματικότητα, και να αποδεχθούμε τις απαραίτητες τροποποιήσεις προκειμένου να γίνει ο κόσμος μας πιό δίκαιος. Όχι να διαλαλεί ο καθένας τα δικά του σαν την απόλυτη αλήθεια...

    • taxidriver avatar
      taxidriver @ λαλακης 15/12/2010 15:09:22

      τους καθε λογης πρακτορες που εδρασαν εκεινο τον Δεκεμβρη σε ποια κοινωνικη ταξη του βαζεις?

  21. Zio avatar
    Zio 15/12/2010 14:52:44

    h++p://www.protothema.gr/greece/article/?aid=95525

    Παρέλυσε η χώρα από τους καλοπληρωμένους συνδικαλιστές
    Με απεργίες πολεμούμε την χρεοκοπία;

    Δεν ξέρω αν ο Πρετεντέρης με τον Καψή θα είχαν τέτοιο θράσος!!!!

    δεν ξέρω αν ο Μπόμπολας στο Έθνος έβγαζε τέτοιο πρωτοσέλιδο!!!

    το προσκύνημα σε ΟΛΟ του το μεγαλείο!

    • Ο ΑΛΩΒΗΤΟΣ avatar
      Ο ΑΛΩΒΗΤΟΣ @ Zio 15/12/2010 15:05:54

      μιλάς για άνθρωπο που συνελήφθη να φέρνει μαύρα εκατομύρια στο εξωτερικό και είναι (ήταν;) υπόλογος για εκβιασμό του πρωθυπουργού της χώρας... Το ιστορικό του, τα λέει όλα

  22. Βανζέτι avatar
    Βανζέτι 15/12/2010 14:55:25

    Επειδή ήμουν μπροστά στο χτύπημα του Κ. Χατζηδάκη, σας μεταφέρω πως του επιτέθηκαν με καφέδες πρώτα από όλους μέλη του συλλόγου πολυτέκνων με σαφή επιρροή προς ΛΑΟΣ και Χρυσή Αυγή.

    • δρόμος avatar
      δρόμος @ Βανζέτι 15/12/2010 15:50:19

      ????? πολύτεκνοι με κομματική σφραγίδα? είχανε πανώ?

  23. kprotop avatar
    kprotop 15/12/2010 14:55:35

    @λαλακης:Τον Δεκέμβριο του 2008,υπήρξε οργανωμένο σχέδιο αποσταθεροποίησης.Κρίμα που δεν βγήκε ο στρατός στον δρόμο και τότε θα βλέπαμε τους "επαναστάτες"...

  24. Orestios avatar
    Orestios 15/12/2010 14:58:23

    To ΠΑΣΟΚ έβγαλε έξω τον στρατό του, τους γνωστούς μπαχαλάκηδες για να φοβηθεί ο κόσμος.
    Πλησιάζει η ώρα που τα κεφάλια θα ψάχνουν τα σώματα τους.

    • pavel avatar
      pavel @ Orestios 15/12/2010 15:07:39

      oxi oloi re paidia provokatores
      mhn ta tsouvaliazete ola

      • Orestios avatar
        Orestios @ pavel 15/12/2010 15:20:58

        Προβοκάτορες και μάλιστα πληρωμένοι

        • Ο ΑΛΩΒΗΤΟΣ avatar
          Ο ΑΛΩΒΗΤΟΣ @ Orestios 15/12/2010 15:26:05

          Όταν σου κόβουν τον μισθό από κάπου πρέπει να συμπληρώσεις και η Μοσάντ πληρώνει καλά... Όλα τα ξέρετε πια!!

        • δρόμος avatar
          δρόμος @ Orestios 15/12/2010 15:51:50

          Ορέστιε από Εξάρχεια επιβεβαιώνω, οι προετοιμασίες είχαν αρχίσει από χθες

          • Orestios avatar
            Orestios @ δρόμος 15/12/2010 15:55:06

            Δεν αμφιβάλλω.
            Υπάρχει στρατός και είναι όλοι, μα όλοι, κατευθυνόμενοι από συγκεκριμένο κόμμα.

    • Kostas D avatar
      Kostas D @ Orestios 15/12/2010 16:22:14

      ΦΩΝΑΞΕ ΤΑ ΠΙΟ ΔΥΝΑΤΑ!!!!
      ΕΤΣΙ ΕΙΝΑΙ.....!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  25. popolaros avatar
    popolaros 15/12/2010 15:03:23

    Πάντως μετά τα περσινά 'επεισόδια' χάθηκε ο βγενο.
    Οι μεταλλαγμένοι νεοφιλελεύθεροι σοσιαληστές δεν αστειεύονται.

    • Επώνυμος avatar
      Επώνυμος @ popolaros 15/12/2010 15:26:37

      Κι εκτός αυτού, ξαφνικά βρέθηκε στα Τίρανα στα εγκαίνια της κλινικής του "Υγεία" ο Νίκος Παπανδρέου. Άσχετο, θα μου πείτε, αλλά εμένα δεν μου μοιάζει για άσχετο.

  26. Dimos avatar
    Dimos 15/12/2010 15:05:07

    http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=IWr9p-HhSps
    Εντάξει το ξύλο, λογικό μέχρι ένα σημείο , αλλα όχι μόνο χατζηδάκηδες ...Κανά βουλευτή του πασόκ θα δούμε ποτέ έτσι???Κανένα Πάγκαλο - Σημίτη και ΓΑΠ θα δούμε ποτέ να τρέχει να σωθεί απο το πλήθος
    ???

    • popolaros avatar
      popolaros @ Dimos 15/12/2010 15:08:00

      μπα..μόνο ο κυρ Απόστολος έκανε το λάθος.

  27. LEWNIDAS avatar
    LEWNIDAS 15/12/2010 15:09:58

    παντως οι δημοσιογραφοι πιστοι στα αφεντικα τους! και σημερα απεργια μπας και βγει κανα βιντεο και δει ο κοσμος τι γινεται. δεν πειραζει θα τα μαθαινουμε απο το indymedia.

    οσο και εαν το πασοκ φταει για αυτο που ζουμε , η νεα δημοκρατια δεν αμοιρη ευθυνων. επεισης τον κυριο χατζηδακη δεν τον παρουσιαζαν τα ΜΜΕ τους σαν τον επομενο προεδρο της ΝΔ? ΚΑΛΑ ΤΟΥ ΚΑΝΑΝΕ.

  28. ΧΡΗΣΤΟΣ COMES BACK avatar
    ΧΡΗΣΤΟΣ COMES BACK 15/12/2010 15:10:58

    Σταματηστε αυτο τον διαχωρισμο μεταξυ ΔΥ και ΙΥ.Ειναι παντελως ακαιρος.Ολοι εχουμε πληγει απο τις αυτες εξελιξεις.Φιλε ΟΡΕΣΤΙΕ, τετοιοι χαρακτηρισμοι (διαιωνιζουν την διαιρεση μεταξυ των Ελληνων), και δινουν "αλλοθι" σε οσους επιβουλευονται την Αγια μας Γη.Δεν χρειαζονται.Δεν εξυπηρετουν σε τιποτα.Το οτι καποιος "κινειται" σε διαφορετικη ιδεολογικη τροχια της δικης σου (καιτοι οι ιδεολογιες πηγαν κυριολεκτικα ΠΕΡΙΠΑΤΟ), δεν εχεις παρα να τον μεταπεισεις.Οι υβρεις, δεν αποτελουσαν-και δεν αποτελουν-επιχειρηματα.

    • pavel avatar
      pavel @ ΧΡΗΣΤΟΣ COMES BACK 15/12/2010 15:15:16

      kala posoi mpatsoi htane shmera panw re paidia?
      xaxaxaxa
      tosous mpatsous kai tosh mpala apo thn xounta exw na dw

      • Προφήτης avatar
        Προφήτης @ pavel 15/12/2010 15:25:21

        ΠΑΣΟΚ=Χούντα Χούντα=ΠΑΣΟΚ

  29. ΧΡΗΣΤΟΣ COMES BACK avatar
    ΧΡΗΣΤΟΣ COMES BACK 15/12/2010 15:24:09

    ΠΡΟΣ "ΔΡΟΜΟΣ"
    Εαν θαρρεις, οτι απο την ΟΑ, των τοσων (και υπερβολικων χρεων) καποιοι "ξεβολευτηκαν" και "οδευσαν" προς ξυλοδαρμο του Χατζηδακη, τοτε εγω πραττω ΟΡΘΟΤΑΤΑ που οδευω προς μεταναστευση και ανευρεση καλυτερης τυχης σε αλλη ΠΑΤΡΙΔΑ, περαν της δικης μου που υπεραγαπω.Τιποτα αλλο δεν θα προσθεσω.Μου φθανει που διαβασα, οτι παραπονουμενοι σε αυτο το κωλοχανειο-δεν ειναι οι "κακομοιρηδες"ΔΥ των 1000-1500 ευρω-αλλα αυτοι της ΟΑ.Δεν ξαναγραφω στο ANTINEWS.Ευχαριστω που επι ΕΞΑΜΗΝΟΥ ΕΞΕΘΕΤΕ ΤΙΣ ΑΠΟΨΕΙΣ ΜΟΥ.ΕΙΛΙΚΡΙΝΑ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ.

    • σιδεράκιας avatar
      σιδεράκιας @ ΧΡΗΣΤΟΣ COMES BACK 15/12/2010 15:34:22

      Φίλε μου όπως παντού υπάρχουν και κάποιοι που δε βγάζουν με τίποτε τα κομματικά γυαλιά. Το θλιβερό είναι ότι ενώ διαμαρτυρόμαστε για παραπληροφόρηση, και στο χώρο αυτό εδώ δεν είναι δυνατόν να εκλείψει.
      Σε κάθε περίπτωση, καλή τύχη όπου κι αν σε βγάλει ο δρόμος.

    • δρόμος avatar
      δρόμος @ ΧΡΗΣΤΟΣ COMES BACK 15/12/2010 16:03:21

      Χρήστο, το πιό πιθανό να σου συμβεί, αν μεταναστεύσεις, είναι να ανακαλύψεις ότι υπάρχουν κοινωνίες όπου οι άνθρωποι προοδεύουν με την αξία τους, και όχι με ρουσφέτια. Σου εύχομαι ολόψυχα να είσαι ένας από αυτούς, εκεί. Γιατί εδώ θα περιμένεις πολλούς αιώνες μέχρι να καταλάβει η ελληνική κοινωνία (όπου ανήκεις) για ποιό λόγο δεν μπορεί με τίποτε να προοδεύσει αυτός ο τόπος.

  30. pavel avatar
    pavel 15/12/2010 15:29:46

    re o extros einai allou reiiiii
    poso akoma...

  31. Γιώργος avatar
    Γιώργος 15/12/2010 15:32:38

    Εντάξει, τώρα που τον δείρανε, ο Παπανδρέου θα πάρει τα μέτρα πίσω. Όσο κι αν οργίζεσαι με τον ΓΑΠ, στο τέλος λες πως αυτός ο λαός δεν αξίζει κάτι καλύτερο.

    • nick avatar
      nick @ Γιώργος 15/12/2010 15:47:11

      +110 δις

    • Orestios avatar
      Orestios @ Γιώργος 15/12/2010 15:48:54

      Και άλλα 110 δις.

    • Φωτεινή avatar
      Φωτεινή @ Γιώργος 15/12/2010 17:50:06

      Σωστός! Άλλωστε μόλις πριν από ένα μήνα ξαναψήφισαν ΓΑΠ μέσω των υποψηφίων του.. Σιγά μην ιδρώσει το αυτί τους από απεργίες!

  32. Επώνυμος avatar
    Επώνυμος 15/12/2010 15:33:30

    Λοιπόν, ο ξυλοδαρμός Χατζηδάκη αποδεικνύει τα ακόλουθα:

    1. Αυτά παθαίνεις όταν, ως εκπρόσωπος του λαού, δεν μπαίνεις μπροστά να ηγηθείς των αντιδράσεων του λαού, αλλά περνάς αδιάφορος σαν να μην σε αφορά αυτό που συμβαίνει. Νομίζω ότι η πρόκληση ήταν το ότι περνούσε από εκεί σαν να μην τρέχει τίποτα. Άνθρωπέ μου, είσαι εκπρόσωπος του λαού, και μάλιστα της αντιπολίτευσης ή όχι;

    2. Η δύναμη της προβοκάτσιας είναι παντοτινή. Τώρα όλα τα κανάλια θα παίζουν τον ξυλοδαρμό Χατζηδάκη και θα περνούν έμμεσα το μήνυμα ότι φταίει η ΝΔ για αυτό περνάμε. Χωρίς να χρειαστεί καν να το πουν. Και άντε να φωνάζουμε εμείς ότι είναι προβοκάτσια.

    3. Η πολιτική κουλτούρα των ΝΔτών είναι υπό του μηδενός. Πού πας ρε Χατζηδάκη σε μέρα που ο κόσμος πώς και πώς περίμενε να ξεσπάσει; Αντιλαμβάνεσαι ότι εσύ ειδικά με τις θέσεις σου ήσουν ο εύκολος στόχος; Αν ήταν κανένας με πιο φιλολαϊκές και λιγότερο νεοφιλελεύθερες θέσεις (π.χ., ο Γ. Μανώλης, λέω ένα όνομα στην τύχη), υπήρχε περίπτωση να πάθει τα ίδια; Ακόμη και εάν κάποιος είχε την ιδέα να του επιτεθεί, θα ήξερε να το διαχειριστεί. Να πάει να ενωθεί μαζί τους, να τους πει, με αυτοπεποίθηση, εγώ μαζί σας είμαι και δεν θα δώσετε καλό συμβολισμό αν χτυπήσετε εμένα.

    4) Ο Χατζηδάκης ούτε κατάλαβε ότι αυτό που εκπροσωπεί ως άποψη, ως θέση, είναι αυτή τη στιγμή το κύριο πρόβλημα. Μπορεί να μην την πλήρωσε Πασόκος, όπως θα έπρεπε, μπορεί αυτό να είναι καθαρή προβοκάτσια και, τελικά, ύπουλη μαχαιριά στην πλάτη του Σαμαρά, όμως η ουσία είναι και παραμένει ότι, αν υποθέσουμε ότι ο Χατζηδάκης ήταν κυβέρνηση, έχει κανείς καμιά αμφιβολία ότι θα είχε περίπου την ίδια πολιτική όπως και ο ΓΑΠ; Θα ήταν άλλος ένας γκαουλάιτερ της Νέας Τάξης.

    • σιδεράκιας avatar
      σιδεράκιας @ Επώνυμος 15/12/2010 15:38:05

      Επώνυμε συμφωνώ σε αυτά που λες, δεν ήταν όμως προβοκάτσια ο προπηλακισμός του Χατζηδάκη, ήταν κόσμος που μέχρι εκείνη τη στιγμή απλά στεκόταν μπροστά στη Βουλή κι είχε σχηματίσει πηγαδάκια. Ο Χατζηδάκης πέρασε με ύφος σας έχω γραμμένους. Μάλλον θα νόμισε ότι έχει καμιά αόρατη ασπίδα, τι να πω;!

      • Orestios avatar
        Orestios @ σιδεράκιας 15/12/2010 15:45:18

        Αν είχε τέτοιο ύφος τότε ..........

    • Ο ΑΛΩΒΗΤΟΣ avatar
      Ο ΑΛΩΒΗΤΟΣ @ Επώνυμος 15/12/2010 15:44:39

      Συμφωνώ Επώνυμε σε όλα αυτά που λες. Αλλά η πράξη ΔΕΝ ήταν προβοκάτσια. Η ΕΚΜΕΤΑΛΛΕΥΣΗ της πράξης από τα πασοκοΜΜΕ, ναι θα είναι προβοκατόρικη.

      Ο ξυλοδαρμός του Απόστολου Κακλαμάνη πριν λίγο καιρό ήταν κι αυτό προβοκάτσια;

    • Damokles avatar
      Damokles @ Επώνυμος 15/12/2010 15:45:30

      1) Φυσικά και δεν τον αφορά αυτό που συμβαίνει....
      2) +10000
      3+4) Δεν μπορεί να πάει με τον κόσμο γιατί και η ΝΔ και το ΠΑΣΟΚ, αντιπροσωπεύουν την ίδια οικονομική φιλοσοφία: άκρατο, αχαλίνωτο, απόλυτο οικονομικο φιλελευθερισμό.

      Όσο για το τί θα έκανε η ΝΔ αν ήταν στην εξουσία... Όσοι είναι αφελείς, ας συνεχίσουν να πιστεύουν ότι θα έκανε κάτι διαφορετικό.

    • Γιώργος avatar
      Γιώργος @ Επώνυμος 15/12/2010 16:11:08

      "1. Αυτά παθαίνεις όταν, ως εκπρόσωπος του λαού, δεν μπαίνεις μπροστά να ηγηθείς των αντιδράσεων του λαού, "

      ...όπου λαός σημαίνει (οι από το ΠΑΣΟΚ υποκινούμενοι) κουκουλοφόροι και Σταμουλοκολλάδες.... Προτιμώ την υπεύθυνη πολιτική της Ν.Δ.

    • Επώνυμος avatar
      Επώνυμος @ Επώνυμος 15/12/2010 16:26:14

      Αν δεν ήταν προβοκάτσια, τόσο το χειρότερο. Αποδεικνύεται πάντως η πολιτική ήττα της ΝΔ να αφήσει να θεωρεί μεγάλο μέρος του κόσμου ότι "για όλα φταίει ο Καραμανλής που κατέστρεψε τη χώρα".

      Ο Χατζηδάκης εννοώ, αν ήταν προσωπικά κυβέρνηση, πρωθυπουργός ο ίδιος, που είναι ντοράκι και μητσοτακόπουλο αναντάμ παπαντάμ. Όχι η ΝΔ του Σαμαρά. Όποιος λέει ότι η ΝΔ θα έκανε ακριβώς τα ίδια, δεν καταλαβαίνει το νόημα των επιμέρους υπερψηφίσεων Σαμαρά, που θέλει να δείξει σε όλους και έμπρακτα ΑΚΡΙΒΩΣ τι θα έκανε.

    • Kostas D avatar
      Kostas D @ Επώνυμος 15/12/2010 16:34:54

      ΘΕΛΕΙ ΠΡΟΣΟΧΗ το θέμα....
      Πιστευω οτι ΕΝΔΕΧΟΜΕΝΩΣ , προβοκατσια εκαναν αυτοι που, ΙΣΩΣ
      λεω ΙΣΩΣ να εβαλαν κι επιτηδες το Χατζηδακη να περασει απο εκει
      μπροστα με στοχο ,ακομα να πλήξουν ΥΠΟΥΛΑ την εικονα του Σαμαρα..
      Μιας και ήξερε και ο ιδιος πως οποιος βουλευτης και να περνουσε απο
      εκει τη συγκεκριμένη στιγμη , θα ετρωγε ξύλο..
      Ο Χατζηδακης ειναι μεσα στη Νεα Δημοκρατια, αλλα μην ξεχναμε οτι ειναι ανθρωπος της Ντορας.....

      Τωρα σε ολο αυτο το σκεπτικο μου μπορει να κάνω και λάθος..
      Αλλα απο υπουλους ανθρωπους ολα τα σχεδια ειναι πιθανα..

      Το θέμα ομως πιστευω οτι θα μπορουσε να εχει στηθει ,ωστε προβαλλοντας το τα ΜΜΕ, 1) κανουν ζημια στη ΝΔ, 2) αποπροσανατολιζουν την κοινη γνώμη, απο τον τοσο κοσμο
      που διαδηλωνε για τα προβληματα του...

      • σιδεράκιας avatar
        σιδεράκιας @ Kostas D 15/12/2010 18:27:41

        Λίγο τραβηγμένο μου φαίνεται να δέχτηκε να κάνει κάτι τέτοιο. Αυτός ξέρει σίγουρα ότι ο όχλος δεν ελέγχεται. Η αστυνομία δε θα προλάβαινε να κάνει τίποτε, άσε που δε μου φάνηκε κι ιδιαίτερα πρόθυμη να τον προστατεύσει.

  33. Προφήτης avatar
    Προφήτης 15/12/2010 15:51:46

    Η ΝΔ είναι καλύτερη από το ΠΑΣΟΚ, όχι άγια.
    Ο δε Χατζ. ένα από τα όργανα του νεοφιλελευθερισμού στην Ελλάδα.
    Κατήγγειλε την πατρίδα του για την "ιδεολογία" του, την "ελεύθερη" αγορά !
    Έκανε τις καταγγελίες υπέρ της Ryanair και της Easyjet για να επιβληθούν πρόστιμα στο Ελληνικό Δημόσιο για επιδότηση της Ολυμπιακής.

  34. panos33 avatar
    panos33 15/12/2010 16:08:30

    ΜΟΛΙΣ ΗΡΘΑ ΣΠΙΤΙ ΜΟΥ ΑΠΟ ΤΗΝ ΔΙΑΔΗΛΩΣΗ.....ΕΝΑ ΕΧΩ ΝΑ ΠΩ.ΚΑΛΗΝΥΧΤΑ ΠΑΤΡΙΔΑ ΜΟΥ........

    • Orestios avatar
      Orestios @ panos33 15/12/2010 16:08:58

      Τί εννοείς?

  35. panos33 avatar
    panos33 15/12/2010 16:12:59

    ΝΤΡΟΠΗ ΡΕΕΕΕΕ!!ΝΤΡΟΠΗ!!!!ΜΠΡΟΣΤΑ ΜΟΥ ΕΓΙΝΕ ΤΟ ΣΥΜΒΑΝ!!!!ΠΡΩΤΑ Η ΔΥΜΟΙΡΙΑ ΤΩΝ ΜΑΤ ΠΟΥ ΒΡΙΣΚΟΤΑΝ ΜΠΡΟΣΤΑ ΣΤΗΝ Μ.ΒΡΕΤΑΝΙΑ ΠΕΤΑΞΕ ΜΕΣΑ ΣΤΟ ΠΛΗΘΟΣ ΠΟΥ ΕΚΕΙΝΗ ΤΗΝ ΩΡΑ ΑΚΟΜΑ ΣΥΓΚΕΝΤΡΩΝΟΤΑΝ,ΧΕΙΡΟΒΟΜΒΙΔΕΣ ΚΡΟΤΟΥ ΛΑΜΨΗΣ ΚΑΙ ΜΟΛΟΤΩΦ!!!!!!!! ΠΡΩΤΑ ΑΡΠΑΞΕ ΑΠΟ ΤΗΝ ΜΟΛΟΤΩΦ ΔΙΑΔΗΛΩΤΗΣ ΠΟΥ ΗΤΑΝ ΣΤΑ 10 ΜΕΤΡΑ ΑΠΟ ΕΜΕΝΑ, ΟΧΙ ΜΙΑ ΚΑΙ ΔΥΟ ΠΟΛΛΕΣ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΤΟ ΠΟΥΘΕΝΑ ΕΜΦΑΝΙΣΤΗΚΑΝ 200 ΜΠΑΧΑΛΑΚΗΔΕΣ ΚΑΙ ΠΡΙΝ ΚΑΝ ΜΑΖΕΥΤΟΥΜΕ ΣΤΟ ΣΥΝΤΑΓΜΑ ΕΙΧΕ ΞΕΚΙΝΗΣΕΙ Η ΜΑΧΗ....ΠΡΙΝ ΕΡΘΩ ΕΓΙΝΕ ΕΝΤΟΝΑ ΓΝΩΣΤΟ ΟΤΙ ΠΗΡΕ ΦΩΤΙΑ ΚΑΙ Η ΤΡΑΠΕΖΑ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΟΣ!!ΝΤΡΟΠΗ ΠΡΑΣΙΝΗ ΧΟΥΝΤΑ!!!!!!ΠΡΟΒΟΚΑΤΩΡΕΣ ΑΛΗΤΕΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    • Orestios avatar
      Orestios @ panos33 15/12/2010 16:16:57

      Οι γνωστοί στρατευμένοι αντεξουσιαστές είπαν να προστατέψουν τους αντεξουσιαστές στην εξουσία.

      • panos33 avatar
        panos33 @ Orestios 15/12/2010 16:20:36

        ΦΙΛΕ ΕΧΩ ΠΑΕΙ ΣΕ 50 ΠΟΡΕΙΕΣ ΑΥΤΟ ΔΕΝ ΤΟ ΕΧΩ ΞΑΝΑΖΗΣΕΙ!!!! ΣΕ 5 ΛΕΠΤΑ ΠΡΙΝ ΚΑΝ ΜΑΖΕΥΤΟΥΜΕ ΕΓΙΝΕ Π Ο Λ Ε Μ Ο Σ!!!!ΧΑΟΥΝΤΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΕΝΑ ΘΑΥΜΑ ΑΔΕΡΦΙΑ ΝΑ ΑΠΛΑΓΟΥΜΕ ΔΥΣΤΗΧΩΣ ΔΕΝ ΒΡΙΣΚΩ ΛΟΓΙΑ,ΔΕΝ ΒΡΙΣΚΩ ΜΙΑ ΘΕΤΙΚΗ ΣΚΕΨΗ,ΚΑΜΙΑ ΔΙΕΞΟΔΟ!!!!ΤΟ ΔΕ ΠΑΜΕ ΑΠΛΑ ΕΚΑΝΕ ΠΑΡΕΛΑΣΗ ΑΦΟΥ ΑΠΛΑ ΟΠΩΣ ΤΟ ΙΔΙΟ ΚΑΙ ΓΣΣΕ ΑΔΕΔΥ ΠΕΡΑΣΑΝΕ ΣΕ ΣΧΗΜΑΤΙΣΜΟ ΚΑΙ ΠΡΟΧΩΡΗΣΑΝΕ ΜΑΚΡΙΑ ΑΠΟ ΤΟ ΣΥΝΤΑΓΜΑ!!!!ΝΤΡΟΠΗ ΡΕΕΕΕΕΕΕΕΕ ΘΑ ΕΚΡΑΓΩ ΣΗΜΕΡΑ!!!!!

        • Επώνυμος avatar
          Επώνυμος @ panos33 15/12/2010 16:28:41

          Δεν τελείωσαν ακόμη όλα αγαπητέ φίλε και μην απελπίζεσαι. Όσο υπάρχει έστω και ένας Έλληνας να αντιστέκεται, θα υπάρχει κι ελπίδα.

          • Orestios avatar
            Orestios @ Επώνυμος 15/12/2010 16:30:32

            Σωστός!!!!!!!!

        • Ο ΑΛΩΒΗΤΟΣ avatar
          Ο ΑΛΩΒΗΤΟΣ @ panos33 15/12/2010 16:50:03

          Φίλε μου το ίδιο έργο το βλέπουμε πολλές φορές.

          Τον Δεκέμβρη του 2008 συμμετείχα (ως πράκτορας, όπως έχουν κατηγορήσει πολλοί εδώ) σε μία πορεία, αν θυμάμαι ήταν 8η Δεκεμβρίου.

          Ο κόσμος διαδήλωνε ειρηνικά αλλά με παθος και φυσικά χωρίς κράνη, κουκούλες και λοστούς. Τα ΜΑΤ δίπλα μας, στους κάθετους δρόμους παρακολουθούσαν.

          Εμφανίζονται ξαφνικα πολλές δεκάδες (αν όχι εκατοντάδες) ΠΑΝΟΠΛΟΙ μπαχαλάκηδες. Με κράνη αντιασφυξιογόνες μάσκες και λοστούς και αρχίζουν να σπάνε ότι βρουν. Ο κόσμος της πορείας φωνάζει “ουυυυ” “ειστε προβοκάτορες – είστε προβοκάτορες” και ΑΜΕΣΩΣ εφορμεί η αστυνομία με ξύλο και δακρυγόνα τα οποία έπληξαν ποιους άραγε;;
          Τους ειρηνικούς διαδηλωτές…

          • Φωτεινή avatar
            Φωτεινή @ Ο ΑΛΩΒΗΤΟΣ 15/12/2010 17:55:16

            Για ποιο λόγο διαδήλωνες το Δεκέμβρη του '08; Για τον Αλέξη; Ήξερες τι συνέβη και διαδήλωνες; Με ποιο αιτιολογικό; Το ότι έτσι είπε ο Λαζόπουλος; Για τίποτα πραγματικά σημαντικό θα διαδηλώσετε;

          • Ο ΑΛΩΒΗΤΟΣ avatar
            Ο ΑΛΩΒΗΤΟΣ @ Ο ΑΛΩΒΗΤΟΣ 15/12/2010 18:10:05

            Φωτεινή αλλού αυτά περί Λαζόπουλου.
            Έχω διαδηλώσει αρκετές φορές. Εσύ που βλέπεις tv , κάτσε σπίτι σου.

        • δρόμος avatar
          δρόμος @ panos33 15/12/2010 16:51:28

          Πάνο, μη φοβάσαι. Το ΠΑΣΟΚ καταρρέει και χρησιμοποιεί ολόκληρο τον κρατικό και παρακρατικό μηχανισμό του, επειδή το ίδιο φοβάται περισσότερο από εμάς: έφθασε η ώρα που απέναντί του βρίσκει πια τους δικούς ΤΟΥ ανθρώπους, αυτούς στους οποίους τόσα χρόνια στηριζότανε: τον στρατό των διορισμένων.

          Αυτός ο πόλεμος δεν κερδίζεται στους δρόμους, ούτε με τις εντυπώσεις που θα προσπαθήσουν να καλλιεργήσουν τα ΜΜΕ. Μόνο στην κάλπη!

          • panos33 avatar
            panos33 @ δρόμος 15/12/2010 17:02:15

            παιδια η απελπισια μου ειναι γιατι το συστημα απεδειξε σημερα οτι εχει τελειοποιηθει,δεν ξερω αν μπορειτε να καταλαβετε τι σημαινει πως μολις αντιλυφθησαν πως ο κοσμος οπως και την πρωτη φορα ετσι και τωρα,ειναι αποφασισμενος και παρα το κρυο και την βροχη να μηνει και να αποκλισει το συστημα,μιλαμε σε 5 ΛΕΠΤΑ, πριν καν συγκεντρωθουμε,δεν εχει ξαναγινει,καποιος φιλος με αποκαλεσε ως "παρθενα",δεν εννοω με την απογνωση μου τα χημικα και τον ΤΕΡΑΣΤΙΟ ΟΓΚΟ που επεσε σημερα,αλλα την διαλυση την αντιδρασησ πριν καν ξεκινησει,τι μπορουμε να κανουμε αν δεν μπορουμε πλεον να διαμαρτυρηθουμε?

          • δρόμος avatar
            δρόμος @ δρόμος 15/12/2010 17:30:58

            Πάνο, το ξαναλέω: η μάχη αυτή κερδίζεται στην κάλπη. Η χούντα του ΠΑΣΟΚ θα νικηθεί στις πρώτες επόμενες εκλογές, και αυτό το ξέρει πολύ καλά, γιαυτό και προσπαθεί να μας τρομοκρατήσει.

            Σκέψου καλά τι θα ψηφίσεις, προκειμένου το αποτέλεσμα της κάλπης να βοηθήσει τους στόχους σου. Μόνον αυτό κάνε.

          • panos33 avatar
            panos33 @ δρόμος 15/12/2010 17:37:05

            φιλε δρομος καταλαβαινω τι μου λες και σε ευχαριστω για την ενψυχωση οσο για το τι θα ψηφισω????χαχα αδερφε ξερω τι θα ψηφισω αλλα πολυ φοβαμαι οτι δυστηχως δεν θα μου δοθει η ευκαιρεια, οπως και σε ολους .....η οποια, δημοκρατια τελειωσε απο στις 4/10/09

  36. co avatar
    co 15/12/2010 16:30:12

    απο τη μια τα ματ απο την αλλοι οι μαυροι - το συστημα ποτε δεν θα σας αφησει να σηκωσετε κεφαλι.
    και αν οι μαυροι υποτιθεται δρουσαν προβοκατορικα με τα επεισοδια που εκαναν τωρα εχουν αρχισει και περνουν και το ρολο της αποκλειστικης προστασιας, για την περιχαρακωση των αντιδρασεων - για να τολμησει κανενας να κατεβει με ελληνικη σημαια.
    ματ και μαυροι αδερφια.

  37. panos33 avatar
    panos33 15/12/2010 16:33:52

    φιλε επωνυμε και εγω σαν και εσενα και σαν ολους τους υγεις ανθρωπους ηλπιζα....νιοθω να καταρρεω τωρα ψυχολογικα,το συστημα που εχουν δημιουργησει ειναι αυτη την στιγμη χωρις αντιπαλο,ειμαστε σαν τις αγελαδες στην φαρμα που μας πανε για μπιφτεκι,ενιωσα ΑΡΡΩΣΤΟΣ οταν ειδα να γινεται τοσο ΞΕΤΣΙΠΩΤΗ ΚΑΙ ΑΜΕΣΗ προβοκατσια και απο την αλλη ΤΟ ΠΑΜΕ ΚΑΙ Η ΓΣΣΕ απλα να κανουν μια 2 λεπτη παρελαση μονο κια μονο για να υπενθιμισουν στις αγελαδες οτι αυτοι ειναι οι δημιουργοι του παιχνιδιου.αδεφε πραγματικα με πονο μεσα μου λεω πως το παιχνιδι τελιωσε,ο καθενας ας σωσει τον εαυτο του.....

    • Nτινα (Ναντια)Μαρκοπουλου(Γηραια) avatar
      Nτινα (Ναντια)Μαρκοπουλου(Γηραια) @ panos33 15/12/2010 16:37:15

      Τι εκανε το ΠΑΜΕ? Δεν εχω εικονα και δεν καταλαβα.

      • panos33 avatar
        panos33 @ Nτινα (Ναντια)Μαρκοπουλου(Γηραια) 15/12/2010 16:39:05

        περασε σαν σε παρελαση,δεν εκανε τον κοπο και μιλαω για το οργανωμενο παμε,οχι μεμονωμενα,περασε και εφυγε απο την σταδιου χωρις καν να σταματησει στην βουλη για διαμαρτυρια,οπως το ιδιο και η γσσε-αδεδυ

        • Nτινα (Ναντια)Μαρκοπουλου(Γηραια) avatar
          Nτινα (Ναντια)Μαρκοπουλου(Γηραια) @ panos33 16/12/2010 15:30:37

          Ε δεν περιμενα κατι διαφορετικο.Απλως ηθελα επιβεβαιωση

    • Επώνυμος avatar
      Επώνυμος @ panos33 15/12/2010 16:40:16

      Τελείωσαν απλώς οι κάθε είδους μεταπολιτευτικές ηγεσίες, συμπεριλαμβανομένου του ΠΑΜΕ και της ΓΣΕΕ. Καταλαβαίνω αυτό που λες, εγώ το έχω νιώσει εδώ και μερικά χρόνια ήδη και ήδη δεν μου κάνει εντύπωση. Όμως το θέμα είναι να σώσουμε τη χώρα, είμαστε πιο δυνατοί από αυτούς. Εμείς θα περάσουμε και θα φύγουμε, η Ελλάδα θα μείνει. Η αλητεία αυτή που περιγράφεις σκοτώνει την Ελλάδα. Και μόνο που τα λες εδώ και μας ενημερώνεις και αφυπνιζόμαστε και οι υπόλοιποι, μπορεί να γίνει μεγάλο καλό. Δεν θα αλλάξουν τα πράγματα από τη μια μέρα στην άλλη, όμως όσο συνειδητοποιούμαστε και συνειδητοποιούμε και την κατάσταση, τόσο σφίγγει ο κλοιός γύρω τους. Ας κερδίσουν αυτοί όσες μάχες θέλουν, ο πόλεμος δεν θα τελειώσει παρά μόνον όταν παραδοθούμε. Το στοίχημα είναι να μην παραδοθούμε. Αν δεν παραδοθούμε, τον πόλεμο θα τον κερδίσουμε, έστω και πεσμένοι κάτω.

      Γιατί αυτόν τον πόλεμο θα τον κερδίσει όποιος φύγει τελευταίος από το πεδίο της μάχης. Ας μην είμαστε εμείς...

      • Επώνυμος avatar
        Επώνυμος @ Επώνυμος 15/12/2010 16:49:55

        Εννοώ βέβαια, ας μην είμαστε εμείς αυτοί που θα φύγουμε τελευταίοι από το πεδίο της μάχης.

    • Φωτεινή avatar
      Φωτεινή @ panos33 15/12/2010 18:00:36

      Αποδοκιμασία και ξεφτίλισμα των συνδικαλιστών ΠΑΜΕ και ΓΣΕΕ - αυτοί δεν καταλαβαίνουν αλλιώς. Άλλωστε από την εμπειρία μου ξέρω ότι αυτοί οι εργατοπατέρες δε διστάζουν να εξεφτελίζουν τους συναδέρφους τους και να τους βρίζουν χυδαία πίσω από την πλάτη τους - σημειωτέον ότι κάποιοι απ' τους αρχισυνδικαλιστές απεργούν παίρνοντας άδειες!! Ξέρετε τους προδότες - αντιμετωπίστε τους καταλλήλως. Ξεκινήστε απ' τους κοντινούς εκπροσώπους της εξουσίας. Όσο οι κρατούντες ξέρουν ότι οι συνδικαλιστές τους είναι καλά στερεωμένοι στον κόσμο, δε φοβούνται τίποτα.

  38. sovokai avatar
    sovokai 15/12/2010 16:38:21

    το ΠΑΜΕ είναι σαν να κανει διαδηλώσεις σε ενα παραλληλο σύμπαν.

  39. sovokai avatar
    sovokai 15/12/2010 16:40:02

    ρε panos33 παρθενα ησουν . δεν εχεις ξαναπάει σε διαδήλωση. Ωιμε!

    • panos33 avatar
      panos33 @ sovokai 15/12/2010 16:41:42

      σε πολλες φιλε αλλα εννοεις σε σφαγη των αμνων θα συμφωνησω!!!!

  40. sovokai avatar
    sovokai 15/12/2010 16:41:25

    προφητη παρτο αλλιως!!!

  41. Αδιάλλακτος Πολιτικάριος avatar
    Αδιάλλακτος Πολιτικάριος 15/12/2010 16:46:25

    +++++++++10000%

  42. Orestios avatar
    Orestios 15/12/2010 16:55:24

    Παίδες, από πότε οι μπαχαλάκηδες αντεξουσιαστές έχουν εξοπλισμό με καπνούς και δακρυγόνα?
    h--p://www.youtube.com/watch?v=AuJZdWTiaJM

    • Orestios avatar
      Orestios @ Orestios 15/12/2010 16:55:59

      Στο ίδιο βίντεο ο χατζηδάκης τρώει ξύλο μετα μουσικής

    • δρόμος avatar
      δρόμος @ Orestios 15/12/2010 17:33:45

      σου είπα, ετοιμάζονται (εξοπλίζονται) από χθες ... δεν κάνω πλάκα

      • Orestios avatar
        Orestios @ δρόμος 15/12/2010 17:53:47

        Μετά από τα σημερινά μπορεί να ισχυριστεί κανείς πως η δράση των κουκουλοφόρων αντεξουσιαστών δεν εξυπηρετεί τους αντεξουσιαστές στην εξουσία?

  43. Μαύρος Ιάκωβος avatar
    Μαύρος Ιάκωβος 15/12/2010 16:57:05

    Η ΝΔ να απαιτήσει να παραιτηθεί άμεσα ο πρωθυπουργός κ να ξηλωθεί όλη η ΓΑΔΑ...,..Είναι ανεπίτρεπτο να ξυλοκοπείται ο Χατζηδάκης απο πρασινοφρουρούς κ η αστυνομία να κοιτάει....Ο Χατζηδάκης δεν είναι κυβέρνηση κ άσχετα αν συμφωνεί ή διαφωνεί κανείς μαζί του,δεν έχουν δικαίωμα οι τραμπούκοι του πασοκ να δέρνουν βουλευτές της αντιπολίτευσης.Μαζέψτε τους γιατί ακονίζουμε κονσερβοκούτια,όπως παλιά

    • Orestios avatar
      Orestios @ Μαύρος Ιάκωβος 15/12/2010 17:05:43

      Συμφωνώ. Ο Σαμαράς τώρα έχει κάθε δικαιολογία.

    • Kostas D avatar
      Kostas D @ Μαύρος Ιάκωβος 15/12/2010 17:11:59

      ΣΥΜΦΩΝΩ!!!!
      ΑΝΑΤΡΟΠΗ ΤΩΡΑ!!
      ΤΟ ΠΟΤΗΡΙ ΞΕΧΕΙΛΙΣΕ ΕΔΩ ΚΑΙ ΜΗΝΕΣ!!
      ΑΝΤΕ!!

    • Μαύρος Ιάκωβος avatar
      Μαύρος Ιάκωβος @ Μαύρος Ιάκωβος 15/12/2010 17:21:07

      Επίσης το παραμύθι οτι ήταν αγανακτισμένοι πολίτες αυτά τα ζώα που χτυπήσαν έναν άνθρωπο είτε είναι βουλευτής,είτε αστυνομικός,είτε οτιδήποτε πρέπει να τελειώσει άμεσα.Απο το σημείο που ξυλοκοπήθηκε ο Χατζηδάκης πέρασε 100 μέτρα πιο μακριά βουλευτής του πασοκ χωρίς να του αγγίξουν τρίχα.Προβοκάτσια ολκής.....Το 80 κάποιοι ''αγανακτισμένοι'' δολοφονούσαν εκδότες,πολιτικούς της δεξιάς,σήμερα ανθρωποειδή λιντσάρουν βουλευτή της ΝΔ.....Ξυπνήστε ρε

      • Orestios avatar
        Orestios @ Μαύρος Ιάκωβος 15/12/2010 17:42:43

        Αυτοί δεν ήταν αγανακτισμένοι αλλά εγκάθετοι και τσιράκια της παράταξης του μνημονίου.
        Τραμπούκοι και δοσίλογοι

      • Kostas D avatar
        Kostas D @ Μαύρος Ιάκωβος 15/12/2010 17:59:47

        -Το 80 κάποιοι ”αγανακτισμένοι” δολοφονούσαν εκδότες,πολιτικούς της δεξιάς,σήμερα ανθρωποειδή λιντσάρουν βουλευτή της ΝΔ…..Ξυπνήστε ρε-

        ΕΤΣΙ !!

  44. deldio avatar
    deldio 15/12/2010 16:59:40

    Οι ασφαλίτες έκαναν θραύση σήμερα, όπως και αυτοί που πήγαν για πρώτη φορά στη ζωή τους σε πορεία και διαμαρτύρονται ότι δεν έγινε επανάσταση σε εκείνους που ήταν καθισμένοι στον καναπέ στο σπίτι τους. Παιδιά ώπα με την υπερεπαναστατικότητα και τον αριστερισμό, έρχονται διαρκώς νέοι άνθρωποι στις απεργίες και στις διαδηλώσεις και τους θέλουμε κοντά μας, δηλ. θέλουμε να έχουμε πολύ κόσμο και την επόμενη φορά και να μην μείνουμε μόνοι μας, θυμηθείτε ότι έχουμε πόλεμο εδώ και 1 χρόνο και δίνουμε μάχες κάθε μέρα δεν παίζουμε τα ρέστα μας σε μαύρο-κόκκινο ούτε ξεκινήσαμε χθες άλλο εάν το κατάλαβαν αργοπορημένα κάποιοι. Στην οδό Πανεπιστημίου μπροστά μου, τύπος με μάσκα και ύψος πάνω από 1,85, γεροδεμένος με μούσι, κινείται απειλητικά προς τους αστυνομικούς που είναι απέξω από την Τράπεζα Ελλάδος, τους βρίζει, τους λέει να κρυφτούν στην Τράπεζα και αμέσως μετά τους πετάει τον καφέ που κρατούσε. Ήταν μόνος του. Ερώτηση: Τί ήταν αυτός; Γνωστός-άγνωστος ή πασίγνωστος ασφαλίτης-προβοκάτορας;

  45. Enzo avatar
    Enzo 15/12/2010 17:13:01

    αλλη μια μερα που σκιστηκαν πολλα καλτσον.

    • Orestios avatar
      Orestios @ Enzo 15/12/2010 17:14:20

      Το ξύλο που έφαγε ο Χατζηδάκης δεν το λες καλσόν.

      • Enzo avatar
        Enzo @ Orestios 15/12/2010 17:18:18

        με το συμπαθειο αλλα μαλλον τα ηθελε και ο κωλαρακος του. βγαινεις εξω χαλαρος τετοιες μερες λες και πας για ψωνια στον prisunic μαρινοπουλο?
        μερικοι λες και ζουνε σε αλλον κοσμο...

        • Μαύρος Ιάκωβος avatar
          Μαύρος Ιάκωβος @ Enzo 15/12/2010 17:24:11

          Με το συμπάθειο αλλά έχουμε χούντα;Ο καθένας θα πάει όπου γουστάρει,μπορεί να ήθελε να διαδηλώσει,δικαίωμά του,μήπως θα ρωτάμε την πλέμπα πότε θα κινηθούμε;100 σε ένα ανήμπορο,μεγάλη μαγκιά,νεοελληνική

          • Enzo avatar
            Enzo @ Μαύρος Ιάκωβος 15/12/2010 17:51:46

            γιατι εχεις απορια?
            αυτο το "υλικο" εχεις στην Ελλαδα,αυτη ειναι η κοινωνια της, περιμενες να αλλαξει τιποτα?
            ειπαμε, με κυριλε αντιπολιτευση δεν κανεις τιποτα. παρτα αλλιως!
            και αμα θελει να βγει κανεις απο τους πολιτικους εξω στις επομενες διαδηλωσεις για να πανε να διαδηλωσουνε η' για να πανε να πιουνε καφε η' για οτιδηποτε ε ας βγουνε αφου νομιζουν οτι δεν τρεχει τιποτα.

          • Μαύρος Ιάκωβος avatar
            Μαύρος Ιάκωβος @ Μαύρος Ιάκωβος 15/12/2010 17:58:36

            Enzo η αγανακτησμένη πλέμπα που σήμερα ντεμεκ διαδήλωνε, ψήφισε στις 14 Νοεμβρίου Πασοκ κ γιωργάκη κ ΔΝΤ.....Τώρα είναι αργά για δάκρυα,ας βγούν κ 10.000.000 να διαδηλώσουν,κλαιν μαιν πάλι πασοκ θα ψηφίσουν γιατί είναι νούμερα κ όχι πολίτες με σκέψη

          • Enzo avatar
            Enzo @ Μαύρος Ιάκωβος 15/12/2010 18:12:23

            α μπραβο, ετσι ειναι και συμφωνω μαζι σου.
            ειναι μαλεας ο νεοελληνας τελεια και παυλα.

        • Orestios avatar
          Orestios @ Enzo 15/12/2010 17:31:46

          Δεν πάει έτσι.
          Αυτό ήταν τραμπουκισμός και μάλιστα χυδαίος σοσιαλιστικός

          • Enzo avatar
            Enzo @ Orestios 15/12/2010 17:52:27

            ελα ρε ορεστιε, τραμπουκισμοι γινοταν ανεκαθεν. αλλαξε ο νεοελληνας και δεν το καταλαβα?

          • Orestios avatar
            Orestios @ Orestios 15/12/2010 17:54:30

            Θα έπρεπε να τον σκοτώσουν δηλαδή για να αλλάξεις γνώμη?

          • Enzo avatar
            Enzo @ Orestios 15/12/2010 18:06:21

            ορεστιε τι λες? τραμπουκισμος ηταν δεν λεω το αντιθετο αλλα λεω και τι εγινε στο κατω κατω?αυτο λεω
            ξερεις ποσες νταβανοβουρτσες εχω φαει στο κεφαλι την δεκαετια του 80 απο πρασινοφρουρους?
            εχεις δει να σε κηνυγανε 300 πρασινοφρουραιοι εξαγριωμενοι μες στις 3 τα ξημερωματα επειδη τους εσκιζες τις αφισσες? χαχαχαχα
            που ζειτε ρε παιδια?
            εχει αλλαξει τιποτα απο τοτε και δεν το καταλαβα?
            και ο χατζηδακιας που πηγαινε στον λακο με τα κουλουβαχατα μονος του? αυτο λεω.
            λες και ζει σε αλλον πλανητη και αυτος.
            δεν εχει αλλαξει τιποτα.

          • Orestios avatar
            Orestios @ Orestios 15/12/2010 18:29:09

            Ωραία δικαιολογία δίνεις στους τραμπούκους να δρούν ανεξέλεγκτοι.
            Να τους δώσουμε το μπράβο δηλαδή όπως κάνει η κυβέρνηση, που σιωπά ακόμη σε αυτή την δολοφονική επίθεση.

          • Enzo avatar
            Enzo @ Orestios 15/12/2010 18:44:15

            στο βιντεακι που εδωσες παραπανω φιλε ορεστιε φαινεται καθαρα κατι παππουδες απο πισω να βαρανε στην καραφλα τον χατζηδακη με μανια.
            τραμπουκοι? εξαγριωμενος κοσμος? αγανακτισμενος κοσμος? πες τους οπως θες.το θεμα ειναι οτι στο τελος δεν θα σωθει κανεις τους.
            εδω ετσι οπως πανε τα πραγματα θα χασουμε και εμεις την πιστη μας.

  46. τηλέμαχος αναγνώστου avatar
    τηλέμαχος αναγνώστου 15/12/2010 17:42:14

    Πάντως απότι φαίναται όλοι (οι "επαγγελματίες σχολιαστές" εννοώ) στη δουλίτσα ή στον καναπέ σας ήσασταν σήμερα και κατά τ' άλλα στηθοδέρνεστε για την καταστροφή της χώρας από το πασόκ και την έλλειψη αντίδρασης από τον κόσμο. Άσε δε που αν εξελιχθούν τα πράγματα σε νέο δεκέμβρη θα έχετε και δέκα θεωρίες συνωμοσίας για το τι ακριβώς συμβαίνει. Κηδεία με ξένα κόλλυβα πάτε να κάνετε, ας αντιδράσουν οι αριστεροί (έστω οι ΔΥ) και εμείς περιμένουμε να πέσει σαν ώριμο φρούτο το πασόκ και ο γαπ. Αμ δυστυχώς δεν δουλεύει έτσι το πράγμα!

    • Φωτεινή avatar
      Φωτεινή @ τηλέμαχος αναγνώστου 15/12/2010 18:08:52

      Κάποιοι προτίμησαν να ψηφίσουν ενάντια στο ΓΑΠ και το ΔΝΤ και άλλοι απαξίωσαν, ή ακολούθησαν την αριστερή γραμμή "Ψηφίστε υποψηφίους του ΠΑΣΟΚ".

      Τώρα αυτά τα αριστεροπρόβατα κατέβηκαν σε απεργία και διαδήλωση - ποιος είναι ο κοιμισμένος; αυτός που καταψήφισε τον ΓΑΠ και το Μνημόνιο με το μοναδικό τρόπο που υπάρχει, για να ακουστεί η φωνή του, ή οι διάφοροι "επαναστάτες" αριστεροί που ψήφισαν το Γιωργάκη πριν ένα μήνα και τώρα τάχα κάνουν απεργία, για να τον σταματήσουν; Για να μην πούμε για τις απεργίες των "αγωνιστών" που επί ΝΔ για ψύλλου πήδημα απεργούσαν επί βδομάδες και τώρα που τους πήραν και τα σώβρακα απεργούν μια φορά το τρίμηνο, για να δικαιολογούν τις "επαναστατικές" περγαμηνές τους...

      • τηλέμαχος αναγνώστου avatar
        τηλέμαχος αναγνώστου @ Φωτεινή 15/12/2010 18:18:42

        Εσύ αν αυτό που κατάλαβες από τις εκλογές του προηγούμενου μήνα ήταν ότι η αριστερή γραμμή ήταν “Ψηφίστε υποψηφίους του ΠΑΣΟΚ” και ότι ο γιωργάκης βγήκε χάρις στις ψήφους των αριστερών καλά κάνεις και κάθεσαι στο σπίτι σου, αρκετοί βαρεμένοι κυκλοφορούν έξω έτσι κι αλλιώς

        • Orestios avatar
          Orestios @ τηλέμαχος αναγνώστου 15/12/2010 18:34:49

          Ήταν. Το ξέρω από γνωστό μου αριστερό.

          • Ο ΑΛΩΒΗΤΟΣ avatar
            Ο ΑΛΩΒΗΤΟΣ @ Orestios 15/12/2010 18:56:52

            Ο δικός σου γνωστός πήρε γραμμή από τους Μπίστηδες - Κουναλάκηδες μάλλον.

            Για τους άλλους αριστερούς αυτή η γραμμή που αναφέρει η Φωτεινή ανήκει στην σφαίρα της φαντασίας σας.

          • δρόμος avatar
            δρόμος @ Orestios 15/12/2010 21:40:22

            δηλ. στον β' γύρο τι ψηφίσανε οι "άλλοι" αριστεροί? ΝΔ?

            ακόμη δεν έχετε καταλάβει υπέρ ποίου δουλεύουν τα ποσοστά της αποχής...

        • Nτινα (Ναντια)Μαρκοπουλου(Γηραια) avatar
          Nτινα (Ναντια)Μαρκοπουλου(Γηραια) @ τηλέμαχος αναγνώστου 16/12/2010 15:41:28

          Γιατι εσυ πως τα δικαολογεις με αριθμους. Για πες και εμας.

        • Φωτεινή avatar
          Φωτεινή @ τηλέμαχος αναγνώστου 16/12/2010 17:53:24

          Ο Τσίπρας το είπε καθαρά, φίλε μου...

      • Κάποιος avatar
        Κάποιος @ Φωτεινή 16/12/2010 12:18:16

        Μείον 550.000 ψήφους πήρε η ΝΔ στις δημοτικές εκλογές συγκριτικά με αυτές των πρόσφατων εθνικών εκλογών(δηλαδή δεν την ψήφισαν ούτε οι ψηφοφόροι της), μείον 1.000.000 περίπου το ΠΑΣΟΚ, και μερικές δεκάδες χιλιάδες ψήφους παραπάνω όλα σχεδόν τα κόμματα της Αριστεράς.
        Κατα τ΄άλλα οι αριστεροί ψήφισαν ΠΑΣΟΚ.
        Ο καθένας μπορεί να γράφει όποια άποψη θέλει αλλά σε ορισμένες περιπτώσεις έρχονται απλά τα γεγονότα και τον βγάζουν ψεύτη ή άσχετο!

        • Φωτεινή avatar
          Φωτεινή @ Κάποιος 16/12/2010 17:55:38

          Δε μου λες, φίλε μου είναι ψέμα, ή ασχετοσύνη το ότι σε πολλούς δήμους το ΠΑΣΟΚ και οι αριστεροί στήριξαν τους ίδιους υποψήφιους; Τώρα πώς γίνεται οι εχθροί του Μνημονίου να στηρίζουν τον ίδιο υποψήφιο με αυτούς που έφεραν το Μνημόνιο, φαντάζομαι πως εσείς οι σχετικοί μπορείτε να εξηγήσετε το παράλογο.

      • Nτινα (Ναντια)Μαρκοπουλου(Γηραια) avatar
        Nτινα (Ναντια)Μαρκοπουλου(Γηραια) @ Φωτεινή 16/12/2010 15:37:58

        ΅Σωστα τα λες.
        Δεν ψηφιζεις πριν ενα μηνα αλλα και μετα κατεβαινεις σε διαδηλωση.
        Τωρα πως το βαθυ πασοκ των ΔΕΚΟ κατεφερε να κατεβασει και τον απλο πασοκο ειναι αλλο καπελο.
        Καινουργιο, αφορετο

  47. Orestios avatar
    Orestios 15/12/2010 18:00:52

    Καλώς τον κι ας άργησες.
    Μεσημεριανή σιέστα στον καναπέ?

  48. Μαύρος Ιάκωβος avatar
    Μαύρος Ιάκωβος 15/12/2010 18:00:58

    14-11-2010 τα γράφω κ πιο πάνω,ψηφίσατε πασοκ(πληθυντικός,δεν αναφέρομαι σε σένα).....Όσο κ να διαδηλώνετε,ο γιωργάκης τόσο ξήνεται στο Μαξίμου

  49. Kennan avatar
    Kennan 15/12/2010 19:09:35

    Εγω θα συμφωνήσω με τους εξαγριωμένους συνέλληνες που μόλις τελείωσαν απο το συλλαλητήριο "σκοτώθηκαν" να μπουν εδώ για να μας ποπυνε την άποχη τους για τον Σαμαρά. Ο Κ. Χατζηδάκης είναι όντως super φιλελέυθερος και ειναι γνωστό οτι πολύ θα γούσταρε να ψηφίσει υπέρ του Μνημονίου.Ούτε είναι απο τους πιο πιστούς του Σαμαρά. Οπότε γιατί του επιτέθηκαν; Με ένα σμπαρο δυο τρυγώνια: Για να τρομοκρατήσουν όσους σκέφονται το ίδιο στη ΝΔ να τους συσπειρώσουν ενανντιον του Σαμαρά ("που πας, θα μας κακαστρέψεις") και να συκοφαντήσουν παράλληλα τις σημερινές κινητοποιήσεις ρίχνοντας το φως της δημοσιότητας στο επεισόδιο και όχι στην μαζική προσέλευση

  50. δρόμος avatar
    δρόμος 15/12/2010 19:10:57

    άρα, έρχεσαι στα λόγια μου

  51. δρόμος avatar
    δρόμος 15/12/2010 19:14:25

    επίσης επικαλούμαι τη μαρτυρία παρισταμένου, που έγραψε προηγουμένως ότι πέρασε και βουλευτής του ΠΑΣΟΚ από εκεί, χωρίς να τον πειράξουν φυσικά!

  52. Nτινα (Ναντια)Μαρκοπουλου(Γηραια) avatar
    Nτινα (Ναντια)Μαρκοπουλου(Γηραια) 16/12/2010 15:39:55

    Ουπς το σχολιο μου

    "το σωστα τα λες" αναφερεται στην Φωτεινη.

  53. Γιώργης Χολιαστός avatar
    Γιώργης Χολιαστός 16/12/2010 21:35:02

    Επίθεση κατά του Χατζιδάκι
    Μόνον έναν; Κι αυτόν στα μουλωχτά;
    Δε σωζόσαστε φίλοι μου μ’ αυτά!
    Τριακόσους καθήκον σας να φάτε
    αν πολίτες υπεύθυνοι μετράτε.

    Σφάξτε! Κόψτε! Γκρεμίστε! Αφανίστε!
    Πλην αν νοήμονες άνθρωποι δεν είστε-
    αν, στομάχι ως έχετε αδειανό
    και κεφάλι ίδια έχετε κενό…

    «Μα γιατί;», με ρωτάνε μερικοί-
    «ο καημένος, καλό ήταν παιδί…»
    Κι απαντάω: «Στων λύκων τη μονιά
    προβατίνα χωράει ποτέ καμιά;»

    Γιώργης Χολιαστός

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.