#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
18/05/2012 12:15
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Πολλά ερωτηματικά για την δοκιμή της Δύναμης Άμεσης Επέμβασης



Δεν έχουν περάσει πολλές ημέρες από τότε που επισημάνθηκε ότι ορισμένα μέσα χρησιμοποιούν εκφοβιστικούς τίτλους για να επηρεάσουν την κοινή γνώμη ως προς το τι γίνεται στο Αιγαίο.

Πρόσφατα ο αρχηγός των Ε.Δ. της χώρας αποφάσισε ότι έπρεπε να τροφοδοτήσει ακόμη περισσότερο αυτά τα σενάρια δημιουργώντας επιπλέον ένταση στο Αιγαίο. Έκρινε ότι ήταν η κατάλληλη στιγμή για να κάνει επίδειξη ετοιμότητας στους Τούρκους με την ενεργοποίηση της Διακλαδικής Δύναμης Άμεσης Επέμβασης, που είναι υπό τις διαταγές του.

Η απόφαση του αρχηγού των Ε.Δ. της χώρας να ελέγξει στην πράξη επιχειρησιακά σχέδια που αφορούν την ενεργοποίηση της Διακλαδικής Δύναμης Άμεσης Επέμβασης προκάλεσε πολυποίκιλα σχόλια. Και αυτό γιατί όταν λέμε «στην πράξη» έδωσε εντολή να προχωρήσουν και στην απογείωση των εμπλεκομένων μαχητικών και άλλων αεροκαφών και την κατεύθυνσή τους στο Αιγαίο όταν συνήθως ο έλεγχος των σχεδίων γίνεται οδηγώντας τα αεροσκάφη μέχρι τη φάση της τροχοδρόμησης (αποκαλύπτοντας έτσι και λπτομέρειες των σχεδίων μας).

Όπως είναι γνωστό η Τουρκία την παρούσα περίοδο εκτελεί προγραμματισμένες ετήσιες ασκήσεις σε εγκεκριμένες από την Ελλάδα περιοχές του Αιγαίου. Παράλληλα, ως είναι η τουρκική πρακτική,  προβαίνει και σε ενέργειες παραβάσεων και παραβιάσεων τόσο στον αέρα όσο και στη θάλασσαμε με άμεση αναχαίτισή τους απο΄τα ελληνικά μέσα (αεροσκάφη, πλοία). Αποκορύφωμα της προκλητικής συμπεριφοράς της ήταν να «κάνει κράτει» τουρκικό πλοίο εντός των χωρικών μας υδάτων και μόλις δύο μίλια έξω από τον Καφηρέα.

Τα περισσότερα ερωτήματα και τα σχόλια που προκύπτουν όσον αφορά την αντίδραση της ελληνικής πλευράς αφορούν τη σκοπιμότητα που εξυπηρετούσε η ενέργεια αυτή (δοκιμή μονάδας επέμβασης) και κατά πόσο ήταν συντεταγμένη, συντονισμένη και οργανωμένη η σχετική απόφαση με όλους τους συναρμόδιους φορείς της χώρας μας. Δηλαδή είχαν εξαντληθεί όλες οι άλλες ενέργειες για να περιορίσουν την παραβατική Τουρκική δραστηριότητα, όπως :

- Επικοινωνία πολιτικής – στρατιωτικής ηγεσίας με τους αντίστοιχους  από τις κόκκινες τηλεφωνικές γραμμές που έχουν θεσπισθεί για τέτοιες περιπτώσεις

- Έντονες διπλωματικές διαμαρτυρίες

- Άλλες διπλωματικές πιέσεις και ενέργειες αντίδρασης προτού να αποφασισθεί να απογειωθούν τα αεροσκάφη και να δημιουργηθεί ένας κορεσμός ιχνών μέσα στο ΑΙΓΑΊΟ (Τουρκικά αεροσκάφη, Ελληνικά αεροσκάφη αναχαίτισης και οι μικτοί σχηματισμοί της δύναμης επέμβασης) με αποτέλεσμα τη δημιουργία επιπλέον έντασης στο Αιγαίο, αλλά κυρίως την κορύφωση αύξησης του κινδύνου δημιουργίας ενός θερμού επεισοδίου στο Αιγαίο τη δύσκολη αυτή περίοδο.

Κρίθηκε ότι ήταν η κατάλληλη στιγμή για να κάνουμε επίδειξη ισχύος και ετοιμότητας στους Τούρκους με «δυναμική» αντι-μετώπιση των προκλήσεων τους;

Οι ικανότητες των Ελληνικών Ε.Δ είναι γνωστές και αναμφισβήτητες από φίλους και εχθρούς. Ήταν αυτός ο κατάλληλος χρόνος και τόπος επιβεβαί-ωσης τους; Τι συμφέροντα εξυπηρετούντο την παραμονή της αλλαγής της ηγεσίας στο Υπουργείο Εθνικής Άμυνας; Ήταν απόφαση μόνο του Α/ΓΕΕΘΑ ή είχε την έγκριση του Υπουργού; Ερωτήματα που ζητάνε απάντηση.

 

ΣΧΟΛΙΑ

  1. Nik avatar
    Nik 18/05/2012 12:46:57

    ΣΣΣΣ, ησυχία, μην εξαγριώνετε τους Τούρκους. Αυτό το σύνθημα το ξανακούσαμε, μεταξύ 25 Ιουλίου και 14 Αυγούστου το 1974.

    Αυτό λέει το άρθρο; Ή δεν κατάλαβα καλά;

    Τώρα, που το σύμπαν είναι ξεχαρβαλωμένο είναι κατάλληλη στιγμή να δείξουμε σε όλους, ότι κάποια πράγματα συνεχίζουν να λειτουργούν όπως πρέπει. Το μήνυμα έχει πολλαπλούς αποδέκτες. Δεν είμαστε όσο ψόφιοι όσο νομίζουν.

    • Factorx avatar
      Factorx @ Nik 18/05/2012 13:33:24

      Ποιον δουλεύεις; Θα "δείξουμε" στους Τούρκους με ένα διαλυμένο κράτος; Θα κάνουμε πόλεμο χωρίς κυβέρνηση; Μόνο προβοκάτορες και φιλότουρκοί λένε τέτοια

      • Μυκηναίος avatar
        Μυκηναίος @ Factorx 18/05/2012 17:03:18

        ... πορεία 0-9-0, σε επαφή με Κρόνο για νέες εντολές ...

      • SZAE avatar
        SZAE @ Factorx 19/05/2012 15:19:35

        Γιατί στα Ιμια είχαμε κυβέρνηση;
        Μόνο οταν δείχνεις τα δοντια σου σε σεβονται οι απέναντι και οχι οταν κάνεις οτι γαυγίζεις.

  2. aris avatar
    aris 18/05/2012 12:51:13

    Kι ύστερα θεωρεί ιεροσυλία να ψάξουμε μήπως υπάρχει επαχθές χρέος που κυρίως κρύβεται στις δήθεν "αμυντικές δαπάνες"...

  3. ΣΤΕΛΙΟΣ avatar
    ΣΤΕΛΙΟΣ 18/05/2012 12:55:29

    Ε , οχι και επειδή βρέθηκε ένας αξιωματικός να κάνει το καθήκον του , και να μη λειτουργεί σαν Δημόσιος Υπάληλος με στολή ,να πέσεουμε να τον φάμε!

    Απο πότε ο Αρχηγός Ε.Δ χρειάζεται ειδική άδεια για να κάνει οποιαδήποτε άσκηση κρίνει απαραίτητη?

    Τους πολιτικούς έπρεπε να ρωτήσει? Ποιούς , μήπως τους πολέμαρχους των Ιμνίων Πάγκαλο και Σιμίτη? Τον Τσίπρα μήπως?

    • ΣΙΝΙΑΛΟ avatar
      ΣΙΝΙΑΛΟ @ ΣΤΕΛΙΟΣ 18/05/2012 16:09:02

      Για άλλη μία φορά προκύπτει η απαίτηση που έχει προβάλει η Νέα Δημοκρατία για τη δημιουργία Συμβουλίου Εθνικής Ασφάλειας. Η διαχείριση κρίσεων είναι μία σύνθετη και πολυδαίδαλη διαδικασία. Η δύναμη άμεσης επέμβασης φαντάζομαι ότι εξυπηρετεί συγκεκριμένους στόχους και αποστολές. Δεν νομίζω ότι μία από αυτές είναι να παρελαύνουν στο Αιγαίο για να φοβούνται οι Τούρκοι και να καμαρώνουν οι Έλληνες. Όμως υπάρχει μία ιδιαιτερότητα που θα πρέπει όλοι οι υπεύθυνοι να την λάβουν υπόψη τους αυτή τη δύσκολη ώρα που διέρχεται η χώρα. Ο κ. Α/ΓΕΕΘΑ κατηγορείται από πολλούς συναδέλφους του ότι κατέλαβε πραξικοπηματικά τη θέση, με επιλογή του κ. Μπεγλίτη, αποστρατεύοντας 10 αντιστρατήγους, όλο το ΑΣΣ (Ανώτατο Στρατιωτικό Συμβούλιο), εμπειρότερους και κατά πολύ ικανότερους απο τον ίδιο. Επιπλέον του καταμαρτυρούν ότι πέραν της εξαιρετικής επίδοσης του στις δημόσιες σχέσεις, έχει ελάχιστη εμπειρία και γνώση στα επιχειρησιακά σχέδια και στις επιχειρήσεις. Αυτό σε συνδυασμό με τον χαρακτήρα του κ. Α/ΓΕΕΘΑ και την προσπάθεια του να διαψεύσει τους κατήγορους του μπορεί να αποτελέσουν ένα εκρηκτικό μίγμα στην παρούσα δύσκολη περίσταση.

      • ΣΤΕΛΙΟΣ avatar
        ΣΤΕΛΙΟΣ @ ΣΙΝΙΑΛΟ 18/05/2012 19:49:21

        Δεν διαφωνώ. Αλλα το γεγονός παραμένει πως η ηγεσία των Ε.Δ έχει δικαιωμα και υποχρέωση να κάνει τις ασκήσεις που κρίνει απαραίτητες, χωρίς να ανακατεύεται κανένας άλλος.

        Και επιτέλους μιά άσκηση ετοιμότητος έκανε ,δεν διέταξε να γίνει καμιά άσκηση με πραγματικά πυρά...στον κόλπο της Σμύρνης!

  4. Κόνδωρας avatar
    Κόνδωρας 18/05/2012 12:59:39

    Νομίζω το μήνυμα στους απέναντι ήταν σαφές: ΕΙΜΑΣΤΕ ΕΔΩ.
    Το δικό μου ερώτημα είναι: αν ο Τσίπρας ήταν Πρωθυπουργός, ΚΑΤΩ ΑΠΟ ΠΟΙΟ ΜΑΞΙΛΑΡΙ ΘΑ ΚΡΥΦΤΕΙ αν χρειαστεί να λάβει αποφάσεις περαιτέρω εμπλοκής των ελληνικών ενόπλων δυνάμεων, ειδικά αν ανακηρύξουμε ΑΟΖ;

  5. alogomiga avatar
    alogomiga 18/05/2012 13:12:44

    Σωστή κίνηση, πάντα η Τουρκία σε περίοδο ακυβερνησίας χτυπά, βλέπε πογκρόμ του 55’ , 74 Κύπρος και Ίμια 96’. Και στις τρεις περιπτώσεις υπήρχε κενό εξουσίας.

  6. Helene avatar
    Helene 18/05/2012 13:15:58

    Εάν αυτός που έγραψε το άρθρο είναι δεξιός τότε τύφλα να έχουν οι αριστεροί. Στην επόμενη δοκιμή να θυμηθούν οι αξιωματικοί να πάρουν τη συγκατάθεσή του.

    • ΚΡΙΤΗΣ avatar
      ΚΡΙΤΗΣ @ Helene 18/05/2012 15:56:21

      ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΠΙΣΤΕΥΩ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΚΑΡΑ-ΔΕΞΙΟΣ Ο ΑΡΘΡΟΓΡΑΦΟΣ. ΕΧΕΙ ΜΕΛΕΤΗΣΕΙ ΦΑΙΝΕΤΑΙ ΤΗΝ ΙΚΑΝΟΤΗΤΑ ΤΩΝ ΠΑΣΟΚΩΝ ΝΑ ΠΡΟΒΑΙΝΟΥΝ ΣΕ ΚΙΝΗΣΕΙΣ ΕΝΤΥΠΩΣΙΑΣΜΟΥ ΓΙΑ ΕΣΩΤΕΡΙΚΗ ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ, ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΤΟΥΣ ΕΝΔΙΑΦΕΡΕΙ Η ΟΥΣΙΑ ΚΑΙ ΤΟ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ, ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΔΙΑΒΑΖΕΙ ΠΙΣΩ ΑΠΟ ΤΗΝ ΚΟΥΡΤΙΝΑ. ΜΙΑ ΤΕΤΟΙΑ ΚΙΝΗΣΗ ΦΑΙΝΕΤΑΙ ΟΤΙ ΗΤΑΝ ΚΑΙ Η ΠΕΡΙΓΡΑΦΟ-ΜΕΝΗ. ΕΙΝΑΙ ΓΕΓΟΝΟΣ ΟΤΙ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΣΤΡΑΤΙΩΤΕΣ ΜΑΣ (ΑΕΡΟΠΟΡΟΥΣ, ΤΕΧΝΙΚΟΥΣ ΚΛΠ.) ΘΕΛΟΥΜΕ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΙΚΑΝΟΙ ΚΑΙ ΨΥΧΩΜΕΝΟΙ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΣΤΡΑΤΗΓΟΥΣ ΜΑΣ ΟΜΩΣ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΑΠΑΙΤΟΥΜΕ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΚΥΡΙΩΣ ΜΥΑΛΩΜΕΝΟΙ.

  7. Factorx avatar
    Factorx 18/05/2012 13:28:20

    Είσαι χαρακτηριστικό παράδειγμα του τυφλού φανατισμού που καταστρέφει την χώρα. Δεν μπορεί να το έγραψε απλώς δημοσιογράφος;

  8. Νικήτας avatar
    Νικήτας 18/05/2012 13:44:13

    Αποπροσανατολιστικό άρθρο το λιγότερο. Οι δημοσιογράφοι καλό θα ήταν να μην μένουν ΠΑΝΤΑ στην επιφάνεια των πραγμάτων. Λίγο έως πολύ περισσότερο διάβασμα περι διεθνών σχέσεων δεν έβλαψε ποτέ κανέναν.

    • Factorx avatar
      Factorx @ Νικήτας 18/05/2012 13:58:27

      Για πες μας τι λένε οι διεθνείς σχέσεις; Γιατί εγώ ξέρω οτι αν αφήσεις τον πόλεμο στους στρατηγούς, ειδικά τους κομματικά διορισμένους στρατηγούς πουν κάνουν δημόσιες σχέσεις στγις πλάτες ανόητων πατριδοκάπηλων, τον χάσαμε τον πόλεμο

      • Νικήτας avatar
        Νικήτας @ Factorx 18/05/2012 14:42:03

        Αγαπητέ Φάκτορα οι διεθνείς σχέσεις λένε ότι είσαι ΥΠΕΥΘΥΝΟΣ για την εθνική κυριαρχία σου και κανένας άλλος. Αν δεν μπορείς να υπερασπίζεσαι ΕΜΠΡΑΚΤΩΣ αυτήν και όχι με αναποτελεσματικά διαγγέλματα και φοβικά συμπλέγματα τότε απλά δεν υφιστάσαι ως κρατική οντότητα ή δεν σε παίρνουν στα σοβαρά που είναι το ίδιο .
        Ό Θουκιδίδης είναι ο ειδικός όχι εγώ.
        Ακόμα και αν είμαστε σε πολύ δύσκολη και αδύναμη θέση έχουμε γεωπολιτική ισχύ.
        Γιατί πήγες αμέσως στον πόλεμο; Αν και διεξάγεται ένας ήδη για χρόνια ΠΑΝΩ ΑΠΟ ΤΟ ΑΙΓΑΙΟ. Κανείς δεν το θέλει ΑΛΛΑ οφείλουμε να υπερασπίζουμε την χώρα μας απο οποιονδήποτε ΚΑΙ αυτό έχει ΠΑΝΤΑ ΤΙΜΗΜΑ.

        Ὀταν έχουμε απέναντί μας μια αναθεωρητική και φασιστική χώρα (plus Σκόπια ) οφείλουμε να έχουμε δυνατές ένοπλες δυνάμεις που δείχνουν την ΙΣΧΥ τους.
        Δυστύχώς μόνο απο αυτήν καταλαβαίνουν.

        Ούτε Ελλαδεμπόρια, ούτε στρατηγοί κομματόσκυλα, ούτε πατριδοκάπηλοι (ναι υπάρχουν και αυτοί) ΑΛΛΑ ούτε γιουσουφάκια με φοβικά σύνδρομα (υπάρχουν αρκετά και απο αυτά).
        Απλά Ἐλληνες που γνωρίζουν ποιο είναι το συμφέρον της χώρα τους (που δεν φαίνεται να το γνωρίζουν).

        Συγνώμη την ΑΟΖ πως θα την ανακυρήξει ο Σαμαράς ;; Σαφώς ΚΑΙ με τις πλάτες των Ενόπλων Δυνάμεων.

        Φιλικά.

        • Factorx avatar
          Factorx @ Νικήτας 18/05/2012 14:45:17

          Συμφωνω, αλλά τι σχέση έχουν αυτά που γράφεις με σπασμωδικούς τσαμπουκάδες στο Αιγαίο; Θέλει πολύ μυαλό για να καταλάβει κάποιος ότι παρόμοιες ενέργειες δεν γίνονται όταν αντίπαλος είναι σε συναγερμό και τις περιμένει; Και ότι γίνονται όταν δεν δεν το περιμένει;

          • Νικήτας avatar
            Νικήτας @ Factorx 18/05/2012 15:09:39

            Φάκτορα φαίνεται σπασμωδικό μιας και δεν το έχουμε ξανακάνει στο παρελθόν.

            Κι όμως δεν την περίμεναν αυτή την κίνηση και γι' ἀυτό ήταν σωστή. 'Ηταν σίγουρα αιφνιδιαστική κι ας ήταν οι Τούρκοι σε φουλ άσκηση. Περισσότερο δε γιἀυτό! Πήραν μήνυμα ότι σε εξαιρετικά μικρό χρόνο θα υποστούν δριμύτατες συνέπειες ΤΥΧΟΝ ΑΝΟΗΣΙΑΣ τους.

            Μακάρι τον επαγγελματισμό που επιδεικνύουν οι άνθρωποι της ΠΑ (απο πιλότους , μηχανικούς και άλλους) να τον είχαν και οι πολιτικοί μας.
            Επίσης να μην ξεχνάμε ότι ΕΔ χωρίς ηθικό είναι να σαν να μην υπάρχουν. Ας ελπίσουμε ότι θα δρομολογηθούν τα πράγματα μετά τις εκλογές προς το καλό όλων.

      • Νέστωρ avatar
        Νέστωρ @ Factorx 19/05/2012 21:25:10

        Θύμισέ μας και ένα πόλεμο που κερδίσαμε με τη γενναιότητα των πολιτικών.

  9. partyman avatar
    partyman 18/05/2012 13:48:34

    διαφωνώ κάθετα με το άρθρο :

    διπλωματικές και άλλες δίοδοι επικοινωνίας που γράφετε, δεν έχουν καμμία επίδραση σε τέτοιες περιπτώσεις και δή με την Τουρκία.. αντίθετα εκλαμβάνονται ως αδυναμία από την ελληνική πλευρά..

    οι πολιτικές/οικονομικές/κοινωνικές συνθήκες είναι πολύ "περίεργες" και απόλυτα βολικές για την εξωτερική επεκτατικότητα της Τουρκίας..
    πολύ σωστά ανέφερε ένας φίλος παραπάνω για τις ιστορικά αποδεδειγμένες συγκυρίες που επιδιώκει η Τουρκία.

    ΚΑΛΥΤΕΡΑ (και σωστότατα κατ'εμέ ) να δώσεις ηχηρό μήνυμα για να τους κόψεις οποιαδήποτε όρεξη εξ' αρχής. Ταυτόχρονα δε, να ξεκαθαρίσεις ότι ανεξάρτητα απο οτιδήποτε άλλο συμβαίνει στην χώρα, η άμυνα θα λειτουργήσει με κάθε κόστος!

    και μην ξεχνάμε, ότι έρχονται γενικά δύσκολες ημέρες.. πιθανότατη έξοδο απο το ευρώ έχεις πολλές επιπτώσεις και προεκτάσεις.. συνδιαστικά και με όλα όσα ακούγονται για τους φθσικούς πόρους/αοζ και τα σχετικά, η κατάσταση χαραχτηρίζεται από δύσκολη έως μπουρλότο..
    Οπότε, καμμιά ηττοπάθεια δεν πρέπει να υπάρχει!

    Καλά έπραξαν!

    • Factorx avatar
      Factorx @ partyman 18/05/2012 13:56:47

      Έγινες και στρατιωτικός εμπειρογνώμονας τώρα; Μπορεί όποιος θέλει να κάνει πόλεμο; Ποιές ήταν οι αποτρεπτικές συνέπειες του "ηχηρού μηνυματος"; τα έκανε επάνω της η Τουρκία;

      • partyman avatar
        partyman @ Factorx 18/05/2012 14:15:43

        :) ε ,όχι και εμπειρογνώμων..

        απλά την άποψη μου λέω..
        (αλλά αν μετράει κάτι, μέλη της οικογένειας μας & στενοί φίλοι ήταν και είναι ανώτατοι αξιωματικοί του Ε.Σ. και της αεροπορίας..)

        και αν μου επιτρέπεις, επειδή μόλις είδα και μια άλλη παρατήρηση σου/απάντηση λίγο πιο πάνω..

        Αναφέρεις για τους "κομματικά διορισμένους στρατηγούς.."..
        Πιστεψέ με, ακόμα και ένας κομματικά διορισμένος στρατηγός, δεν παύει να είναι στρατηγός.. επίσης πίστεψε με -αν θέλεις- ότι υπάρχουν δεκάδες "κομματικά διορισμένοι" ανώτατοι αξιωματικοί, αξιοπρεπέστατοι και αξιολογότατοι!

        Εξάλλου, όλοι οι διπλωμάτες και οι εκάστοτε υπουργοί εξωτερικών και άμυνας, ΔΕΝ ΗΤΑΝ κομματικά διορισμένοι? μην τρελλαθούμε, εκτός να ζούμε σε άλλη χώρα (εγώ ναι, τελευταία)

        • airman avatar
          airman @ partyman 19/05/2012 01:12:23

          ''..... ακόμα και ένας κομματικά διορισμένος στρατηγός, δεν παύει να είναι στρατηγός..... υπάρχουν δεκάδες “κομματικά διορισμένοι” ανώτατοι αξιωματικοί, αξιοπρεπέστατοι και αξιολογότατοι!''
          Αξιωματικός εν ενεργεία που έχει εμπλοκή με κόμματα παραβαίνει τον όρκο που έχει δώσει στην Πατρίδα! Άρα τι είναι;

      • SZAE avatar
        SZAE @ Factorx 19/05/2012 15:25:01

        Στοχοποιήθηκαν, με επιτυχία, οι ασκούμενες δυναμεις της χωρις να το περιμένει και χωρίς να μπορεί να το αποτρέψει.

        • airman avatar
          airman @ SZAE 19/05/2012 15:38:22

          ''.... και χωρίς να μπορεί να το αποτρέψει''.
          Δηλαδή τους νικήσαμε!
          Όπου να ΄ναι καταφτάνουν να υπογράψουν τη συνθηκολόγηση! (Ή μήπως την παράδοση ''άνευ όρων'';)
          Οι απέναντι δηλαδή δεν έβγαλαν κανένα συμπέρασμα;
          Σε κάθε περίπτωση κινήσεις εντυπωσιασμού το μόνο που δημιουργούν είναι εντυπώσεις! Και όποιος παρασύρεται από τις εντυπώσεις όλοι ξέρουμε σε ποια κατηγορία ανήκει.

  10. Apatsi avatar
    Apatsi 18/05/2012 13:56:56

    ¨οχι φίλε μου , δεν μπορεί. Κάποια πράγματα γίνονται γιατί έτσι πρέπει. Κανονες που έχουν βγεί από τότε που ιδρύθηκε η πρώτη στρατιωτική μονάδα, και άρχισε να αντιλαμβάνεται ο άνθρωπος τον τρόπο με τον οποίο θα χρησιμοποιήται, το πότε και από ποιόν.
    κι αυτή τη στιγμή (και πριν δημιουργηθούν τετελεσμένα) είναι η ώρα να δείξουμε ότι υπάρχουμε στον ζωτικό μας χώρο.

  11. μεταρρυθμιστής avatar
    μεταρρυθμιστής 18/05/2012 13:56:58

    Μπράβο στον Μανιάταρο τον Κωσταράκο και στα στελέχη των Ε.Δ , που έδειξαν στους Τούρκους οτι παρά τη δριμύτατη κρίση, την πολιτική παράλυση και τη γενική αποχαύνωση, οι Ε.Δ μπορούν σ' ελάχιστο χρόνο να πλήξουν καιρια τις εχθρικές δυνάμεις σε όλο το εύρος του πιθανού μετώπου. Αντί να τον συγχαρούμε, λέμε οτι ...απεκάλυψε τα ελληνικά σχέδια. Έλεος! Δηλαδή πόσο απόρρητη είναι η πληροφορία οτι θα πλήξουμε τα σημεία συγκέντρωσης προσωπικού και υλικού του εχθρού επί των μικρασιατικών ακτών ; Και στη...Νέα Ζηλανδία το γνωρίζουν.Οι Τούρκοι ( κι όχι μόνο) έλαβαν τα κατάλληλα μηνύματα...

    • ΑΜΕΡΟΛΗΠΤΟΣ avatar
      ΑΜΕΡΟΛΗΠΤΟΣ @ μεταρρυθμιστής 18/05/2012 15:28:20

      ΝΑ ΤΟΝ ΣΥΓΧΑΡΟΥΜΕ ΓΙΑΤΙ. ΕΠΕΙΔΗ ΑΠΟΓΕΙΩΘΗΚΑΝ ΤΑ ΑΕΡΟΣΚΑΦΗ ΜΑΣ. ΓΙΑ ΤΟ ΑΥΤΟΝΟΗΤΟ. ΑΓΑΠΗΤΕ ΦΙΛΕ, ΜΕ ΕΝΕΡΓΕΙΕΣ ΕΝΤΥΠΩΣΙΑΣΜΟΥ ΤΗΣ ΚΟΙΝΗΣ ΓΝΩΜΗΣ ΔΕΝ ΚΑΝΕΙΣ ΟΥΤΕ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΟΥΤΕ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗ. ΤΟ ΜΟΝΟ ΠΟΥ ΕΠΙΤΥ-ΓΧΑΝΕΙΣ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΔΕΧΕΣΑΙ ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ ΑΠΟ ΜΕΡΙΚΟΥΣ ΑΝΟΗΤΟΥΣ ΠΟΥ ΑΙΣΘΑΝΟΝΤΑΙ ΨΕΥΤΟΙΚΑΝΟΠΟΙΗΜΕΝΟ ΤΟ ΠΑΤΡΙΩΤΙΚΟ ΤΟΥΣ ΑΙΣΘΗΜΑ. ΚΑΤΑ ΠΟΣΟ ΕΙΝΑΙ ΜΑΝΙΑΤΗΣ Ο κ. Α/ΓΕΕΘΑ. ΕΑΝ ΔΕΝ ΚΑΝΩ ΛΑΘΟΣ ΤΟ ΘΥΜΗΘΗΚΕ ΚΑΙ ΕΠΙΣΚΕ-ΦΘΗΚΕ ΤΗΝ ΜΑΝΗ ΓΙΑ ΠΡΩΤΗ ΦΟΡΑ ΣΤΗ ΖΩΗ ΤΟΥ (ΟΠΩΣ ΑΝΕΦΕΡΕ Ο ΙΔΙΟΣ ΣΤΗΝ ΟΜΙΛΙΑ ΤΟΥ) ΣΤΙΣ 17 ΜΑΡΤΙΟΥ (ΣΤΗΝ ΑΝΑΠΑΡΑΣΤΑΣΗ ΤΗΣ ΟΡΚΩΜΟΣΙΑΣ ΤΗΣ ΕΠΑΝΑΣΤΑΣΗΣ ΤΟΥ '21 ΣΤΗΝ ΑΕΡΟΠΟΛΗ) ΠΡΟΦΑΝΩΣ ΓΙΑ ΝΑ ΓΛΥΨΕΙ ΤΟΥΣ ΚΥΒΕΡΝΗΤΙΚΟΥΣ ΕΚΠΡΟΣΩΠΟΥΣ ΚΑΙ ΝΑ ΤΟ ΠΑΙΞΕΙ ΛΙΓΟ ΜΑΝΙΑΤΗΣ.

  12. lefteris avatar
    lefteris 18/05/2012 14:01:38

    καλα εκανε ο αρχηγος των ενοπλων δυναμεων. η καλυτερη αμυνα ειναι η επιθεση. κ τωρα που η χωρα ειναι ακυβερνητη κ οι τουρκοι καραδωκουν για θερμο επεισοδιο ηταν η καλυτερη κινηση που μπορουσε να γινει. μακαρι να υπηρχαν κ αλλοι στρατηγοι με τετοια πυγμη. ο στρατος δεν ειναι κ δεν πρεπει να γινει σε καμια περιπτωση πολιτικο οργανο. ζηλευουμε τους τουρκους για την ετοιμοτητα τους κ την δυναμη τους. ας αναρρωτηθουμε ομως πως καταφεραν να φτασουν τις ΕΔ τους σε τετοια επιχειρησιακη δυναμικη??? ισως πρεπει να παρουμε παραδειγματα συγκροτησης τλκ. μακαρι ο φραγκουλης, εστω κ υπηρεσιακος, να δωσει εναν αλλο αερα στις ΕΔ μας εστω κ τωρα.

    • ΣΚΕΠΤΟΜΕΝΟΣ avatar
      ΣΚΕΠΤΟΜΕΝΟΣ @ lefteris 18/05/2012 15:44:32

      ΟΤΑΝ ΛΕΣ ΑΚΥΒΕΡΝΗΤΗ Η ΧΩΡΑ ΕΝΝΟΕΙΣ ΟΤΙ Ο ΑΒΡΑΜΟΠΟΥΛΟΣ ΠΟΥ ΗΤΑΝ ΥΠΟΥΡΓΟΣ ΕΘΝΙΚΗΣ ΑΜΥΝΑΣ ΗΤΑΝ ΑΝΥΠΑΡΚΤΟΣ. ΤΟ ΙΔΙΟ ΕΛΛΕΙΠΟΒΑΡΗΣ ΣΕ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ ΚΑΙ ΣΧΕΔΙΑ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ Ο κ. Α/ΓΕΕΘΑ ΓΙΑ ΑΥΤΟ ΕΠΙΔΙΔΕΤΑΙ ΣΕ ΑΨΥΧΟΛΟΓΗΤΕΣ ΚΑΙ ΑΠΕΡΙΣΚΕΠΤΕΣ ΤΣΑΜΠΑ ΜΑΓΚΙΕΣ . ΔΥΣΤΥΧΩΣ ΕΜΠΕΙΡΟΙ ΚΑΙ ΙΚΑΝΟΙ ΣΤΡΑΤΗΓΟΙ ΑΠΟΣΤΡΑ-ΤΕΥΤΗΚΑΝ ΓΙΑ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΣΗΜΕΡΑ ΤΙΣ "ΕΞΥΠΝΑΔΕΣ" ΤΟΥ Ο κ. Α/ΓΕΕΘΑ. ΦΑΝΤΑΖΟΜΑΙ ΟΤΙ Ο κ. ΦΡΑΓΚΟΣ ΓΝΩΡΙΖΕΙ ΚΑΙ ΘΑ ΕΛΈΓΞΕΙ ΤΗΝ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ .

  13. strategy avatar
    strategy 18/05/2012 14:21:09

    Συγχαρητήρια στα στελέχη της Πολεμικής Αεροπορίας (Ιπταμένους, Μηχανικούς, Ελεγκτές) που απέδωσαν άριστα σε χρόνο μικρότερο του προβλεπομένου και στον Αρχηγό για την ενέργειά του να διατάξει την άσκηση. Αναμένουμε βολές S-300 και ΑΜ-39 Exocet.

    • ΑΜΕΡΟΛΗΠΤΟΣ avatar
      ΑΜΕΡΟΛΗΠΤΟΣ @ strategy 18/05/2012 16:00:45

      ΚΑΙ ΜΟΝΟ ΣΕ ΑΥΤΟΥΣ. ΑΛΛΩΣΤΕ ΤΟ ΕΧΟΥΝ ΑΠΟΔΕΙΞΕΙ ΕΠΑΝΕΙΛΛΗΜΕΝΩΣ. ΕΙΝΑΙ ΑΚΟΜΗ ΜΙΑ ΦΟΡΑ. ΤΩΡΑ ΓΙΑ ΤΟ ΚΑΤΑ ΠΟΣΟ ΘΑ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΛΕΙΤΟΥΡΓΗΣΕΙ Ο Α/ΓΕΕΘΑ ΜΕ ΑΥΤΟ ΤΟΝ ΤΡΟΠΟ ΕΓΕΙΡΟΝΤΑΙ ΠΟΛΛΑ ΕΡΩΤΗΜΑΤΙΚΑ. ΗΤΑΝ ΟΝΤΩΣ Η ΚΑΤΑΛΛΗΛΗ ΣΤΙΓΜΗ ΝΑ ΤΟ ΕΠΙΣΕΙΞΟΥΜΕ.

  14. Nik avatar
    Nik 18/05/2012 14:36:15

    Σσσσσ! Ησυχία. Θα μάθουν τα σχέδια μας, λές και δεν είναι προφανή! Δεν είναι η κατάλληλη στιγμή, όπως το ανεπανάληπτο "η Κύπρος είναι μακριά", όσο περίπου και το Καστελλόριζο. Τώρα δεν είναι ώρα για τέτοια, λες και σε άλλες εποχές ήμασταν άρτια οργανωμένοι.

    Οι απέναντι είναι πολύ πιο καραγκιόζηδες από εμάς. Τολμούν μόνο εκεί που τους παίρνει. Οταν δείχνεις ότι δεν τους παίρνει τότε δεν κάνουν κόγξες.

    • ΓΕΝΝΑΙΟΣ avatar
      ΓΕΝΝΑΙΟΣ @ Nik 18/05/2012 16:34:42

      Τα Ίμια προέκυψαν από μία ακατανόητη κλιμάκωση κατάστασης που έγινε και από την πλευρά μας. Είχαμε αποδεικτικά στοιχεία όσον αφορά την κυριαρχία μας για να αλληλογραφούμε επί χρόνια Μάλιστα μέρος της ευθύνης είχε το Υπουργείο Εθνικής Άμυνας απ' όπου μέσω γνωστών και μη εξαιρετέων δημοσιογράφων άρχισαν να διαρρέουν ΑΠΟΡΡΗΤΑ έγγραφα. Αποτέλεσμα ήταν οι γκρίζες ζώνες και ο θάνατος τριών ηρώων Χριστόδουλος Καραθανάσης, Παναγιώτης Βλαχάκος και ο Έκτορας Γιαλοψός, . Στη περίπτωση του ήρωα ΗΛΙΑΚΗ, όπως ευρέως καταγγέλλεται από γνωρίζοντες την κατάσταση, υπήρξε προσπάθεια εκ μέρους της Τουρκίας για δημιουργία θερμού επεισοδίου και κάποιοι άλλοι μεγάλοι στρατηγοί τότε έπεσαν στην παγίδα. Κλάψαμε τον Ηλιάκη που έκανε στο ακέραιο το καθήκον του, όπως και οι τρείς Έλληνες αξιωματικοί στα Ίμια και αφήσαμε τον Τούρκο πιλότο μέσα από τα χέρια μας. Έχουμε αποδείξει ότι δεν φοβόμαστε κανένα. Οι Έλληνες αξιωματικοί πάντα κάνουν το καθήκον τους. Αλλά δεν πρέπει να τους θυσιάζουμε για σκοπιμότητες και άλλες καταναλώσεις. Ο φάκτορας έχει δίκο που μιλάει για αψυχολόγητες, απερίσκεπτες και σπασμωδικές κινήσεις που μάλλον γέλιο μπορεί να δημιουργούν παρά σεβασμό.

      • partyman avatar
        partyman @ ΓΕΝΝΑΙΟΣ 18/05/2012 17:59:48

        μάλιστα, και για τα Ίμια εμείς φταίμε, βέβαια...

        για εξήγησε μας όμως τι εννοείς "ακατανόητη κλιμάκωση.."

        όταν οι τούρκοι αλωνίζουν κάθε μέρα στο Αιγαίο, αυτό δεν είναι "κλιμάκωση" για εσένα..?
        όταν βολτάρουν στις κυκλαδες τι είναι?

        επίσης : "σκοπιμότητες & καταναλώσεις"..για τον λόγο αυτό πιστεύεις ότι θυσιάστηκαν τα παιδιά, έτσι?
        είμαι σίγουρος ότι και ο Σολωμός στην Κύπρο, μπορεί να ήταν και "μεθυσμένος" ή δεν ξέρω τι άλλο σύμφωνα με την λογική σου, που πήγε έτσι "ανεξήγητα" και "ξεκάρφωτα" να κατεβάσει την σημαία..

        πολύ πολιτικοποιημένη και χαλαρή την βλέπω την "γενναιότητα" με την οποία υπογράφεις..

  15. Νίκος Καραβαζάκης avatar
    Νίκος Καραβαζάκης 18/05/2012 15:05:22

    ...ο ραγιαδισμός είναι βαθιά στο πετσί πολλών, από γενιά σε γενιά ...

    • ΜΑΝΩΛΗΣ Μ. avatar
      ΜΑΝΩΛΗΣ Μ. @ Νίκος Καραβαζάκης 18/05/2012 16:38:10

      Αυτό κατάλαβες; Εδώ μιλάμε για άκαιρη ενέργεια, όχι για δειλία.

      • TheEvian100 avatar
        TheEvian100 @ ΜΑΝΩΛΗΣ Μ. 18/05/2012 16:50:08

        Άκαιρη ενέργεια;

        1. Παρατεταμένη προεκλογική περίοδος
        2. Πολιτική αστάθεια και πόλωση στο εσωτερικό
        3. Υπηρεσιακή/αδύναμη κυβέρνηση
        4. Κλονισμενο ηθικό των Ελλήνων (ενστόλων και μη)
        5. Τεράστιες τουρκικές ασκήσεις σε όλο το Αιγαίο
        6. Αρνητική "γεωπολιτική" εικόνα
        7. Εκπαίδευση και έλεγχος των αντανακλαστικων στις ΕΕΔ

        Δε νομίζω.

        • αποκατάσταση avatar
          αποκατάσταση @ TheEvian100 18/05/2012 22:56:55

          Άψογος.

    • ΚΡΙΤΗΣ avatar
      ΚΡΙΤΗΣ @ Νίκος Καραβαζάκης 18/05/2012 16:45:52

      Επειδή κάποιος θεώρησε ότι εκφράσθηκε με απρεπή τρόπο προς τον φάκτορα, επειδή προφανώς δεν αντέχει το διάλογο και τον προβλημα-τισμό ή χαλάει η μαγιά σε κάποιους δικούς του, του λέμε ότι ο τίτλος που επέλεξε είναι επίκαιρος και συνώνυμος σήμερα με το "Ο ΕΠΙΜΕΝΩΝ ΕΛΛΗΝΙΚΑ".
      Αναλυτικότερα: "Στις αρχές της δεκαετίας του ’80 ένα διαφημιστικό σποτ με πρωταγωνιστή τον «Λαλάκη τον εισαγόμενο», δημοφιλή χαρακτήρα βιντεοταινιών που υποδυόταν ο ηθοποιός Νίκος Παπαναστασίου, προέτρεπε τους καταναλωτές να εμπιστευτούν τα ελληνικά προϊόντα, τα οποία ο Λαλάκης, όπως μαρτυρά και το παρατσούκλι του, σνόμπαρε για χάρη των εισαγόμενων.

      Κοντά 30 χρόνια χρειάστηκε να περάσουν για να πιάσει τόπο η συγκεκριμένη διαφήμιση, που από μια σημαντική μερίδα του κοινού, τότε, είχε αντιμετωπιστεί χλευαστικά. Ποιος ξέρει; Ίσως αυτοί που στα 80’s συμφωνούσαν με τις προτιμήσεις του Λαλάκη, σήμερα να διαδίδουν υπέρμαχα μέσω mail ή facebook την παρακάτω λίστα, με την οποία διευκρινίζεται η ελληνικότητα της πλειοψηφίας των προϊόντων της εγχώριας αγοράς.

      Τα κάθε αυτού ελληνικά προϊόντα κατηγοριοποιούνται ανά κλάδο υπό τον ενδεικτικό τίτλο «παπούτσια από τον τόπο μας…». Για τα ξένα προτιμήσαμε το «μπήκαν στα ράφια οι οχτροί» για ευνόητους λόγους…

    • ΚΡΙΝΟΜΕΝΟΣ avatar
      ΚΡΙΝΟΜΕΝΟΣ @ Νίκος Καραβαζάκης 18/05/2012 17:08:36

      κ. ΚΑΡΑΒΑΖΑΚΗ. ΤΑ ΑΕΡΟΣΚΑΦΗ ΑΝΑΧΑΙΤΙΣΗΣ ΚΑΙ ΤΑ ΘΑΛΆΣΣΙΑ ΜΕΣΑ ΕΚΤΕΛΟΥΣΑΝ ΣΤΟ ΑΚΕΡΑΙΟ ΤΟ ΚΑΘΗΚΟΝ ΤΟΥΣ ΜΕ ΠΟΛΥ ΤΟΛΜΗ ΚΑΙ ΕΝΘΟΥΣΙΑΣΜΟ. Η ΣΥΖΗΤΗΣΗ ΚΑΙ Ο ΠΡΟΒΛΗΜΑ-ΤΙΣΜΟΣ ΕΙΝΑΙ ΚΑΤΑ ΠΟΣΟ ΗΤΑΝ ΑΚΑΙΡΗ ΚΑΙ ΑΠΕΡΙΣΚΕΠΤΗ Η ΠΑΡΕΛΑΣΗ ΤΩΝ ΜΙΚΤΩΝ ΣΧΗΜΑΤΙΣΜΩΝ ΓΙΑ ΝΑ ΦΟΒΙΣΟΥΜΕ ΤΟΥΣ ΤΟΥΡΚΟΥΣ ΚΑΙ ΝΑ ΚΑΜΑΡΩΝΟΥΝ ΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΜΕ ΠΡΩΤΟ ΚΑΙ ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΤΟΝ ΣΤΡΑΤΗΓΟ "ΡΑΡΑΚΟ" (ΠΑΡΑΤΣΟΥΚΛΙ ΤΟΥ Α/ΓΕΕΘΑ) ΓΙΑ ΤΗΝ ΙΣΤΟΡΙΑ ΥΠΗΡΞΕ ΣΤΟ ΠΑΡΕΛΘΟΝ ΕΝΑΣ ΑΡΧΗΓΟΣ ΤΗΣ ΤΑΚΤΙΚΗΣ ΑΕΡΟΠΟΡΙΑΣ (ΑΤΑ), ΠΟΥ ΤΟΝ ΕΙΧΕ ΕΠΑΝΑΦΕΡΕΙ ΣΤΗΝ ΕΝΕΡΓΕΙΑ ΤΟ ΠΑΣΟΚ (1993). ΓΙΑ ΝΑ ΑΠΟΔΕΙΞΕΙ ΟΤΙ ΗΤΑΝ ΜΕΓΑΛΟΣ ΣΤΡΑΤΗΓΟΣ (ΠΕΤΟΥΣΕ ΠΟΛΛΑ ΧΡΟΝΙΑ ΜΕΤΑΦΟΡΙΚΑ ΑΦΗ C-130) ΚΑΙ ΝΑ ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΗΣΕΙ ΤΗΝ ΕΠΑΝΑΦΟΡΑ ΤΟΥ ΕΠΕΔΟΘΗΚΕ ΣΕ ΜΙΑ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΑ ΝΑ ΔΙΟΡΘΩΣΕΙ, ΟΠΩΣ ΔΙΑΠΙΣΤΩΝΕ,ΤΗ ΧΑΛΑΡΟΤΗΤΑ ΠΟΥ ΕΙΧΕ ΒΡΕΙ ΣΤΗΝ ΠΟΛΕΜΙΚΗ ΑΕΡΟΠΟΡΙΑ. ΕΤΣΙ ΚΑΘΟΡΙΣΕ ΤΗ ΔΥΝΑΜΙΚΗ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΗ ΤΩΝ ΤΟΥΡΚΙΚΩΝ ΠΑΡΑΒΑΤΙΚΩΝ ΑΕΡΟΣΚΑΦΩΝ ΜΕ ΕΞΑΣΦΑΛΙΣΗ ΧΡΟΝΙΚΗΣ ΚΑΙ ΤΟΠΙΚΗΣ ΥΠΕΡΟΧΗΣ, ΕΝΩ ΠΕΡΙΕΓΡΑΦΕ ΚΑΙ ΑΛΛΑ ΕΛΚΥΣΤΙΚΑ ΣΕΝΑΡΙΑ. ΤΟΝ ΜΑΖΕΨΑΝ ΠΡΟΤΟΥ ΟΔΗΓΗΣΕΙ ΤΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΣΕ ΑΝΕΠΙΘΥΜΗΤΕΣ ΚΑΤΑΣΤΑΣΕΙΣ ΓΙΑ ΝΑ ΙΚΑΝΟΠΟΙΗΣΕΙ ΠΡΟΣΩΠΙΚΕΣ ΤΟΥ ΕΠΙΔΙΩΞΕΙΣ ΚΑΙ ΕΛΑΤΤΏΜΑΤΑ. ΤΟ ΠΑΡΑΤΣΟΥΚΛΙ ΤΟΥ ΗΤΑΝ "ΤΑΒΕΡΝΙΑΡΗΣ" ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΓΝΩΡΙΖΟΝΤΕΣ.

    • Αυτόνομος avatar
      Αυτόνομος @ Νίκος Καραβαζάκης 18/05/2012 17:30:53

      Και η βλακεία είναι προσόν πολλών γενεών. Αυτά να τα πείς σε καμια Χρυση Αυγή

  16. TheEvian100 avatar
    TheEvian100 18/05/2012 16:12:56

    Ο Α/ΓΕΕΘΑ μπορεί να θεωρείτε ότι ίσως ανήκει σε αντίπαλη για εσάς παράταξη αλλά αυτή την εποχή στο Αιγαίο διεξάγετο η τεράστια τουρκική άσκηση 'Εφές' και ηγεσία στο στράτευμα βάζει την Ελλάδα πάνω απ' όλα. Πήραν απάντηση οι Τούρκοι... και την ίδια μέρα η Ισραηλινή αεροπορία εκανε υπέρπτηση πάνω απ' τα κατεχόμενα στην Κύπρο με F-15. ΕΛΕΟΣ λοιπόν!!! Είναι πανέτοιμες οι ΕΕΔ, όπως ήταν τότε με τον Ηλιακη κύριοι. Αλλά και επί Ιμίων.

  17. TheEvian100 avatar
    TheEvian100 18/05/2012 16:42:22

    "Τα Ίμια προέκυψαν από μία ακατανόητη κλιμάκωση κατάστασης που έγινε και από την πλευρά μας. "
    "Έχουμε αποδείξει ότι δεν φοβόμαστε κανένα."
    --------------------------------------------------------------

    Eσύ είσαι ο ΓΕΝΝΑΙΟΣ;; Πολλοί οι ανησυχούντες στο antinews και για ποιό λόγο; Για τις κινήσεις των ΕΕΔ μέσα στην Ελληνική επικράτεια! Αίσχος, κάνετε λες και παραβιάζουμε το διεθνές δίκαιο με το να ασκούμε την Αεροπορία μας.

    • Factorx avatar
      Factorx @ TheEvian100 18/05/2012 17:33:30

      Τι αίσχος ανόητε; Δεν εχουμε δικαίωμα να πούμε την άποψή μας; Πλακωσαν τα pay roll να μας κάνουν μαθήματα πατριωτισμού;

      • TheEvian100 avatar
        TheEvian100 @ Factorx 18/05/2012 18:51:41

        @factor

        Πλάκα μου κάνεις τώρα; Τι pay roll δηλαδή; Από ποιόν τα παίρνω; Πες μου για να μάθω.

        Δε σου κάνω μάθημα πατριωτισμού ρε φίλε, δε με νοιάζει αν είσαι πατριώτης ή όχι. Απλώς σου επισημαίνω ότι το άρθρο σου είναι "τρεις λαλούν και δυο χορεύουν". Έστειλε μεικτά πακέτα μέσα στο δικό μας ΕΑΧ και FIR.. και εσύ χαλάστηκες, τάχα προκαλούμε, κοκ. Λάθος σου. Δεν προκαλούμε, ούτε κάνουμε κάτι παράνομο. Ο Α/ΓΕΕΘΑ έβαλε στους πάντες τα γυαλιά (RayBan για ορισμένους ατσαλάκωτους) με λίαν έξυπνο τρόπο, δίχως να ακολουθήσει τις πρακτικές των γειτόνων.

        Όσο για τους S-300 ο Κωσταράκος πιέζει ώστε να γίνει βολή εντός των προσεχών ημερών και μάλιστα μόλις την προηγούμενη εβδομάδα επιθεώρησε τη μονάδα στην Κρήτη. Ειδικά για αυτό το θέμα στον τωρινό Α/ΓΕΕΘΑ είναι γελοίο να γίνεται κριτική! Κάνει καλή δουλειά όπως και ο Φ. Φράγκος.

  18. Καλά Κρασιά avatar
    Καλά Κρασιά 18/05/2012 18:06:35

    Εγώ μια ερώτηση θέλω να κάνω .
    Αυτοί οι πολυταλαιπωρημένοι S-300 είναι σε επιχειρησιακή ισχύ ;
    Αυτούς θα τολμήσουμε ποτέ να τους δοκιμάσουμε ; Αληθεύει πως χρειάζονται καινούργια ανταλλακτικά ;
    Εκεί δείξαμε καθόλου ισχύ η ακόμη ;

    • airman avatar
      airman @ Καλά Κρασιά 18/05/2012 19:26:38

      Για τους S-300 δεν χρειάζεται να ειπωθεί τίποτα!

  19. ΠΑΤΡΙΩΤΗΣ avatar
    ΠΑΤΡΙΩΤΗΣ 18/05/2012 18:07:13

    Εάν έχω διαβάσει σωστά στο διαδίκτυο ο κύριος αυτός, του οποίου τις πράξεις υπεραμύνεστε ως εξαιρετικά πατριωτικές και ενοχλείστε ακόμη και από την απλή διατύπωση προβληματισμών και ερωτημάτων, είναι τόσο υπερπατριώτης όπου θεώρησε σκόπιμο, όταν προφανώς έκρινε ότι τον συνέφερε για κάποιους λόγους που δεν μπορούμε να γνωρίζουμε, να εισηγηθεί θετικά για να ανταποκριθεί σε πρόσκληση επιθεώρησης του "Μακεδονικού στρατού". Ευτυχώς που υπάρχει και ο Αντώνης Σαμαράς για να προλαβαίνει καταστάσεις. Όταν έχουμε πλήρη στοιχεία θα ενημερωθείτε σχετικά, διότι φαίνεται ότι άλλοι έχουν την χάρη και άλλοι το όνομα.

  20. Εν Κρυπτώ avatar
    Εν Κρυπτώ 18/05/2012 18:26:31

    Στα εθνικά θέματα δεν χωράει η μικροπολιτική.

    Κατα τη γνώμη μου κινείται σε εντελώς λάθος δρόμο και το πνεύμα και η ουσία της ανάρτησης.

    Και παιδιά, δεν χρειάζονται τόσο αιχμηροί τόνοι, γιατί τόσο δυσανεξία στην κριτική;

    • Factorx avatar
      Factorx @ Εν Κρυπτώ 18/05/2012 18:31:35

      Που τα λες αυτά; Ποια "κριτική"; θα ανεχθούμε από τον κάθε ένα να αμφισβητεί τον πατριωτισμό μας επειδή έχουμε άποψη για μια ενέργεια που αυτοί φρόντισαν να διαφημίσουν και ώρα "κριτικάρουν" ανωνύμως; Και εξήγησέ μου που είναι η μικροπολιτική

      • TheEvian100 avatar
        TheEvian100 @ Factorx 18/05/2012 19:09:43

        @factor: έγραψε κανείς ότι δεν είσαι πατριώτης; Όχι.

        Κάποιοι αμφισβήτησαν προ ημερών το θεσμό του ΠτΔ και τώρα βλεπουμε να στοχεύονται οι ΕΕΔ. Πως να μη σου γράψω 'ΕΛΕΟΣ' και 'ΑΙΣΧΟΣ'. Τι ρωτάς αν πήρε άδεια απ' την κυβέρνηση και το υπουργό; Mα είναι σαβαρά πράγματα αυτά; Απ' τα λίγα σωστά που έκανε η πλευρά μας και πάμε να τους φαμε. Ότι τάχα δεν ενημέρωσε τους Τούρκους απ' το κόκκινο τηλέφωνο, ότι δεν έγινε διάβημα... Μα αγνοέις ότι η κίνηση του Α/ΓΕΕΘΑ ήταν η άσκηση των ΕΕΔ και δευτερευόντως να περάσει μνμ απέναντι. Δεν είχε σκοπό να ακυρωθεί η Εφές ούτε να κάνει διάβημα μέσω του μαζικού scramble.

        • Factorx avatar
          Factorx @ TheEvian100 18/05/2012 19:19:54

          Αν αντιδρούσαν οι Τούρκοι είναι σε θεση η χώρα με αυτήν την ηγεσία να αμυνθεί;

          • cobalt avatar
            cobalt @ Factorx 18/05/2012 19:39:56

            Δεν θα αντιδρούσαν οι Τούρκοι Φάκτορα.
            Αν αντιδρούσαν θα είχε άσχημο αντίκτυπο στη διεθνή γνώμη -όποιος έχει τη μύγα, θά λέγανε- και δεν είναι καλές εποχές για την διπλωματία των γειτόνων.
            Στο κάτω-κάτω η άσκηση είχε αμυντικό χαρακτήρα, δε νομιμοποιείται καμία αντίδραση.

        • ΓΕΝΝΑΙΟΣ avatar
          ΓΕΝΝΑΙΟΣ @ TheEvian100 18/05/2012 20:01:03

          Μην παραλλάσσεις (Evian) τα γραφόμενα. Κανείς δεν στόχευσε τις Ε.Ε.Δ. Αντιθέτως τονίζεται η ετοιμότητα τους, η ικανότητα τους και η αυτοθυσία τους. Γίνεται κριτική και τίθενται ερωτήματα σε συγκεκριμένες ενέργειες και σε συγκεκριμένους ανθρώπους. Αλλά φαίνεται ότι κάποιοι ενοχλούνται. Και όσο και εάν θέλουν να φαίνονται τυχαίοι επισκέπτες και σχολιαστές του άρθρου, έκπληκτοι με όρους όπως "pay roll" αλλά γνώστες του ΕΑΧ και του FIR και κυρίως λεπτο-μερώς διαφημιστές όσον αφορά τα τεκταινόμενα σε σχέση με τα S-300 με "προσωπική πρωτοβουλία του Α/ΓΕΕΘΑ". Η εκτέλεση της EFES όσο και της Λευκής Θύελλας από την Τουρκία ήταν προγραμματισμένα και συμφωνημένα με την ελληνική πλευρά (ΜΟΕ). Οι κινήσεις των Τούρκων ήταν predictable. Προς τι αυτή την περίοδο η υπεραντίδραση με παρελάσεις. Για να αρχίσουν τα μικροεπεισόδια στη Ψέριμο και όπου αλλού. Όταν το αποφασίσουμε εθνικά μπορούμε να βάλουμε κάποια άλλα όρια στη παραβατικότητα και τις διεκδικήσεις των Τούρκων. Στη προκειμένη περίπτωση προσωπικά είμαι βέβαιος περί εξυπηρέτησης άλλων επιδιώξεων και σκοπιμοτήτων. Πιστεύω στην Υπερήφανη και Δυναμική ΕΘΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ με μηδενική ενδοτικότητα και υποχωρητικότητα αλλά όχι όταν εξυπηρετεί ιδιοτέλειες και μάλιστα αγνοώντας τις λοιπές θετικές και αρνητικές παραμέτρους. Όσο για τη σύγκριση με τον υπηρεσιακό υπουργό είναι μάλλον ατυχής.

          • TheEvian100 avatar
            TheEvian100 @ ΓΕΝΝΑΙΟΣ 19/05/2012 17:55:41

            Στην Ψέριμο η τουρκική ακταιωρός (της ακτοφυλακής) διέκοψε προς στιγμήν άσκηση των ειδ. δυνάμεων του ΕΣ, δηλαδή εισήλθε στα χωρικά μας ύδατα. Δεν έχει καμία σχέση αυτό το προβοκατόρικο συμβάν με την Εφές και τα ΜΟΕ. Όπως και είναι λάθος να εξισώνουμε ελληνικές ασκήσεις εντός της επίκράτειες με τις τουρκικές παραβιάσεις των χωρικών μας υδάτων.

  21. Eν Κρυπτώ avatar
    Eν Κρυπτώ 18/05/2012 19:14:05

    Που τα λέω αυτά; Στο antinews φυσικά.

    Κατα την γνώμη μου μικροπολιτική είναι να μπλέκεις επιχειρησιακά ζητήματα των Ενόπλων Δυνάμεων (την στιγμή μάλιστα που υπάρχει μεγάλη ένταση στο Αιγαίο), με την τρέχουσα πολιτική ατζέντα. Το ήξερε, δεν το ήξερε ο υπουργός κτλ; μήπως να τους στέλναμε νότα κτλ

    Αφήνωντας μάλιστα υπόνοιες για αλλότρια συμφέροντα (Τι συμφέροντα εξυπηρετούντο την παραμονή της αλλαγής της ηγεσίας στο Υπουργείο Εθνικής Άμυνας;)

    Απο που και ως πού θα ρωτήσουμε εμείς τους αρμόδιους στρατιωτικούς φορείς (τον αρχιστράτηγο στην προκειμένη περίπτωση) γιατί κάνουν την α' η την β' κίνηση στο Αιγαίο; Έχουμε την εικόνα και τις απαραίτητες γνώσεις για να το κάνουμε;

    Σε αυτά τα θέματα δεν χωράνε ούτε κόκκινοι, ούτε πράσινοι, ούτε μπλέ και πρέπει να μένουν εκτός πολιτικών αντιπαραθέσεων.

    • Factorx avatar
      Factorx @ Eν Κρυπτώ 18/05/2012 19:34:16

      Είσαι και απληροφόρητος και άσχετος με το θέμα. ΔΗΜΟΣΙΕΥΘΗΚΕ παντού με θριαμβολογίες το θέμα. Δεν χρειάζεται να ρωτήσουμε κανέναν, τα έγραψαν μόνοι τους και γι αυτό προκλήθηκαν αντιδράσεις. Και γιατί είναι μικροπολιτική η κριτική επί ενός θέματος που πήρε δημόσιες διαστάσεις; Ο στραβισμός είναι πολύ πιο επικίνδυνος

      • Εν Κρυπτώ avatar
        Εν Κρυπτώ @ Factorx 18/05/2012 19:46:36

        Είμαι απληροφόρητος, άσχετος και στραβός.. :) Αντιπαρέρχομαι τα καλά σου λόγια για να ρωτήσω το εξής:

        Κριτική για επιχειρησιακά θέματα απο που και ως που θα κάνεις; 'Εχεις την παραμικρή ιδέα απο αυτά τα πράγματα, είσαι στρατιωτικός;

        Έκκληση προς όλους του υγειώς σκεπτόμενους αναγνώστες -Ας αφήσουμε τις ΕΔ εκτός των προεκλογικών λασπομαχιών.

        Ευχαριστώ για την φιλοξενία

        • Factorx avatar
          Factorx @ Εν Κρυπτώ 18/05/2012 19:56:41

          Εσύ που ξέρεις από στρατιωτικά θέματα; Επειδή έχεις ένα μπλογκ που ασχολείται μόνο με στρατιωτικά θέματα; Σε πληροφορώ οτι ρωτήσαμε αρκετούς και αξιόπιστους ειδικούς, πριν γράψουμε, πράγμα που εσύ δεν θεωρείς απαραίτητο επειδή προφανώς εξ ορισμού για σένα οι στρατηγοί είναι αυθεντίες.Κι αυτά τα "υγειώς σκεπτόμενοι" και "ας αφήσουμε τις ΕΔ εκτός των προεκλογικών λασπομαχιών" πολύ εθνικοπατριωτικά βρε παιδί μου, ίδιας αντίληψης και λογικής που κάποιους σωτήρες άλλης εποχής. Και επειδή η προσήλωση σου στα στρατιωτικά θέματα σε εμποδίζει να το καταλάβεις, σε πληροφορώ ότι οι ίδιες οι Ένοπλες Δυνάμεις προέβαλαν το θέμα εν μέσω προεκλογικής περιόδου.

  22. cobalt avatar
    cobalt 18/05/2012 19:23:38

    Το άρθρο παίρνει ως δεδομένο πως το μήνυμα της άσκησης ήταν μόνο εξερχόμενο.
    Δεν είναι κατ' ανάγκη σωστό αυτό. Βάσει της πολιτική αναμπουμπούλας που επικρατεί εντός των τειχών, το μήνυμα μπορεί να ήταν και εισερχόμενο:
    "Ο Ε.Σ είναι εδώ και έτοιμος, μπορείτε να συνεχίσετε ανενόχλητοι να παίζετε τις εκλογές κάθε Κυριακή"

    Στο κάτω-κάτω πράγματικά, κάτι τέτοιες περιόδους ήταν που φυσούσαν κάτι αέρηδες όπως απόψε...

  23. TheEvian100 avatar
    TheEvian100 18/05/2012 19:31:37

    Βεβαίως. Μη πέφτεις στην παγίδα των ΜΜΕ ότι τάχα όλα είναι υπό διάλυση, κλπ. Οι ΕΕΔ είναι πανέτοιμες και πάνοπλες. Και η ηγεσία είναι ικανή, σε υπουργείο και στα επιτελεία.

    Προτίθεμαι να κατεβάσω τους τόννους και να επισημάνω ότι δεν αμφισβήτησα κανενός την εθνικοφροσύνη. Διαφωνώ με το άρθρο, μέχρι εκεί.

  24. FALCON avatar
    FALCON 18/05/2012 19:38:58

    ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΕΙΝΑΙ ΕΥΣΤΟΧΟ και δικαιολογημένα εκφράζει ανησυχίες ως προς τον χειρισμό της κατάστασης τόσο σε στρατιωτικό όσο και σε διπλωματικό επίπεδο.
    Το ΓΕΕΘΑ έχει αναρτήσει το δημοσίευμα της εφημερίδας ΄΄ Δημοκρατική Ρόδου΄΄ στην ιστοσελίδα του ,για την ανακοίνωση της αιφνίδια άσκησης ετοιμότητας σε πραγματικό χρόνο των αεροπορικών Δυνάμεων Ταχείας Αντίδρασης, όπως αναφέρει ,δίνοντας μάλιστα και λεπτομέρειες της άσκησης για την δύναμη των αεροσκαφών , το σενάριο της άσκησης αλλά τον εξοπλισμό των αεροσκαφών κ.λ.π. Η Δύναμη Ταχείας Αντίδρασης (ΔΤΑ η RRF) φυσικά δεν περιλαμβάνει μόνο αεροσκάφη αλλά είναι μία ολοκληρωμένη δύναμη με τη συμμετοχή δυνάμεων και των τριών επιτελείων και χρησιμοποιείται σε καταστάσεις κρίσεων, θερμών επεισοδίων δηλαδή επί της ουσίας όταν θίγονται τα εθνικά συμφέροντα. Η Δύναμη ως πρώτο στόχο έχει την άμεση αντίδραση σύμφωνα με το Δόγμα των Ενόπλων Δυνάμεων ώστε να αποτρέψει καταστάσεις που μπορούν στη συνέχεια να δημιουργήσουν εις βάρος μας τετελεσμένα γεγονότα και αξιώσεις από τον αντίπαλο. Στην πράξη η Π.Α καθημερινά δείχνει το επίπεδο ετοιμότητας για την αντιμετώπιση των Τουρκικών διεισδύσεων με την αντιμετώπιση των παραβιάσεων και παραβάσεων της Τουρκικής αεροπορίας και γι αυτό το σύνολο του προσωπικού χαίρει της εκτίμησης του Ελληνικού λαού. Το οξύμωρο στη παρούσα φάση είναι ότι το δημοσίευμα της εφημερίδας επικαλείται πληροφορίες του ΓΕΕΘΑ και ειδικότερα όσον αφορά τη σύνθεση της δύναμης αλλά και τα όπλα αυτής. Ασκήσεις δοκιμής της Δύναμης έχουν γίνει και στο παρελθόν χωρίς τι συνοδεία δημοσιευμάτων με συγκεκριμένες πληροφορίες που δίνουν τι δυνατότητα στον αντίπαλο να προετοιμαστεί καλλίτερα και που φυσικά ήδη θα έχει πράξει και θα έχει αναλύσει. Παρόμοιες ασκήσεις ετοιμότητας γίνονται και από το ΝΑΤΟ αλλά και από την αντίστοιχη δύναμη της Ευρωπαϊκής Ένωσης χωρίς να δίνονται περεταίρω πληροφορίες. Εκτιμώ ότι ο χειρισμός εκ μέρους του ΓΕΕΘΑ σε ένα τόσο σοβαρό θέμα ήταν λάθος όχι ως προς την ενεργοποίηση της Δύναμης η οποία εντάσσεται μέσα στα πλαίσια δοκιμής υπό τον Α/ΓΕΕΘΑ αλλά στο σύνολο των πληροφοριών που έδωσαν στην παρούσα φάση καθώς και για τον τρόπο ενεργοποίησης . Παρόμοιες πρακτικές δεν εφαρμόζονται σε καμία χώρα του ΝΑΤΟ. Αυτά συμβαίνουν είτε λόγω ανικανότητας του επιτελείου η για λόγους ανόητου γοήτρου. Ελπίζω ο στρατηγός ''ΑΡΑΧΝΗ'' να βάλει μία τάξη διότι δίνει μεγάλη έμφαση στην διαχείριση των πληροφοριών.

    • ΣΙΝΙΑΛΟ avatar
      ΣΙΝΙΑΛΟ @ FALCON 18/05/2012 21:09:27

      Αυτή είναι η πραγματικότητα. Σωστή και αθόρυβη δουλειά σύμφωνα με την αποστολή. Σε λίγο θα μας πούνε ότι επειδή τα παιδιά κάνουν σωστά τη δουλειά τους (αεροπόροι, ειδικές δυνάμεις, μηχανικοί κλπ.), όπως πάντα δοξάστηκαν οι πτέραρχοι και οι στρατηγοί επειδή έστειλαν μηνύματα. Ποιούς τους είπε να στείλουν μηνύματα. Ενέργειες τύπου showoff θα πρέπει να τελειώνουν. Σοβαρότητα, υπευθυνότητα, δουλειά και σωστός σχεδιασμός για αξιοποίηση και μενιστοποίηση των δυνατοτήτων μας.

  25. partyman avatar
    partyman 18/05/2012 22:16:48

    και να μην ξεχάσουμε, 19 Μαίου ημέρα μνήμης της ποντιακής γενοκτονίας αύριο..!

    κ.factor πιστεύω να αφιερώσετε μια ανάρτηση (σαν υπενθύμιση το βάζω)

  26. Neuron avatar
    Neuron 18/05/2012 23:10:38

    Άστο Φάκτορα. Μην το παλεύεις άλλο.
    Σαλάτα τα έκανες και δεν σε παίρνει...

    FAIL ... για τους χαρακτηρισμούς σου σε σχολιαστές

    • ΣΙΝΙΑΛΟ avatar
      ΣΙΝΙΑΛΟ @ Neuron 19/05/2012 07:49:15

      ΜΕ ΑΛΛΑ ΛΟΓΙΑ Ο ΚΑΘΕΝΑΣ (ΤΥΠΟΥ Α/ΓΕΕΘΑ) ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΣΤΕΛΝΕΙ ΤΑ ΜΗΝΥΜΑΤΑ ΠΟΥ ΘΕΛΕΙ ΚΑΙ ΟΛΟΙ ΟΣΟΙ ΤΑ ΔΕ-ΧΟΜΑΣΤΕ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΔΟΞΑΖΟΥΜΕ ΤΗΝ "ΕΞΥΠΝΑΔΑ" ΤΟΥ. ΕΑΝ ΚΑΠΟΙΟΣ ΤΟΝ ΚΡΙΤΙΚΑΡΕΙ ΩΣ ΕΞΥΠΝΑΚΙΑ ΚΑΙ ΕΠΙΚΙΝΔΥΝΟ ΣΤΡΕΦΕΤΑΙ ΚΑΤΑ ΤΩΝ ΕΝΔΟΞΩΝ Ε.Δ ΚΑΙ ΥΣΤΕΡΕΙ ΣΕ ΠΑΤΡΙΩ-ΤΙΣΜΟ. ΠΟΥ ΤΗ ΜΑΘΑΤΕ ΑΥΤΗ ΤΗ ΦΙΛΟΣΟΦΙΑ. ΣΤΗ ΣΧΟΛΗ "ΜΠΕΓΛΙΤΗ" ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ Ο ΜΕΝΤΟΡΑΣ ΤΟΥ Α/ΓΕΕΘΑ Ή ΑΝΟΙΞΕ ΤΗΣ ΣΧΟΛΗ ΤΟΥ Ο ΓΑΠ. ΝΤΡΟΠΗ ΣΑΣ ΝΑ ΕΝΟΧΛΕΙΣΤΕ ΚΑΙ ΝΑ ΕΠΙΤΊΘΕΣΤΕ ΕΠΕΙΔΗ ΔΙΑΤΥΠΩΝΕΤΑΙ ΚΡΙΤΙΚΗ ΚΑΙ ΜΙΑ ΑΠΟΨΗ ΑΠΟ ΑΛΛΗ ΟΠΤΙΚΗ ΓΩΝΙΑ. ΧΑΛΑΜΕ ΤΗ "ΣΟΥΠΑ" ΣΤΟΝ "ΜΕΓΑ ΝΑΠΟΛΕΟΝΤΑ" ΠΟΥ ΠΡΟΩΘΗΘΗΚΕ ΣΕ ΑΡΧΗΓΟ ΤΩΝ Ε.Δ. ΤΗΣ ΧΩΡΑΣ ΓΙΑ ΝΑ ΤΗΝ ΠΡΟΣΤΑΤΕΨΕΙ ΑΠΟ ΠΡΑΞΙΚΟΠΗΜΑ!!!!!!!! ΚΑΛΑ ΕΞΗΓΗΘΗΚΕ Ο ΥΠΗΡΕΣΙΑΚΟΣ ΠΡΩΘΥΠΟΥΡΓΟΣ ΚΑΙ ΕΠΕΛΕΞΕ ΤΟΝ ΠΡΩΗΝ Α/ΓΕΣ ΩΣ ΥΠΟΥΡΓΟ ΕΘΝΙΚΗΣ ΑΜΥΝΑΣ ΔΙΝΟΝΤΑΣ ΕΤΣΙ ΣΤΗΝ ΠΡΑΞΗ ΤΕΛΟΣ ΚΑΙ ΣΤΗ ΤΟΤΕ ΦΗΜΟΛΟΓΙΑ.

      • TheEvian100 avatar
        TheEvian100 @ ΣΙΝΙΑΛΟ 19/05/2012 16:04:42

        Για να ασκείς κριτική σε έναν εν ενεργεία Α/ΓΕΕΘΑ, επί επιχειρησιακών θεμάτων, δεν αρκεί μικροπολιτική μουρμούρα, οφείλεις να είσαι συγκεκριμμένος φίλε. Τι σε χάλασε λοιπόν;

  27. Factorx avatar
    Factorx 18/05/2012 23:24:55

    Σοβαρά, οι σχολιαστές είναι θεσμός και μπορούν να λένε ότι τους κατεβαίνει, χωρίς να απαντάμε; Θα μας βρίζουν ανθέλληνες και διάφορα άλλα επειδή τολμήσαμε να κάνουμε κριτική στον Α ΓΕΑ; ελεος

  28. TheEvian100 avatar
    TheEvian100 19/05/2012 05:16:05

    Oι πληροφορίες των εφημερίδων δεν επιβεβαιώνονται επισήμως. Το άρθρο στο παρόν μπλόγκ είναι 100% άστοχο καθότι γίνεται κριτική στην ίδια την ενέργεια του A/ΓΕΕΘΑ.. όχι στο PR του όλου θέματος. Επίσης η εμπλοκή του τύπου και το ρεπορτάζ (με μπόλικη σάλτσα θα έλεγα) έγινε πολύ μετά το scramble.. δεν είχαμε κανένα live-feed, κλπ. Και καλώς έγινε η δημοσιοποίηση αυτής προσπάθειας διότι τα περί της "ήσυχης δουλειάς" κλπ. δεν έχουν καμία απολύτως σχέση με την σημερινή διαδικτυακή πραγματικότητα, όπου οι εθνικοί θεσμοί αμφισβητούνται και βάλλονται απ' όλες τις κατευθύνσεις και όπου ο μέσος Έλληνας αγνοεί την ισχύ της χώρας του.

    • ΣΙΝΙΑΛΟ avatar
      ΣΙΝΙΑΛΟ @ TheEvian100 19/05/2012 07:32:41

      ΔΗΛΑΔΗ ΝΑ ΚΛΙΜΑΚΩΣΟΥΜΕ ΤΗΝ ΕΝΤΑΣΗ ΚΑΙ ΝΑ ΣΤΗΣΟΥΜΕ ΘΕΡΜΟ ΕΠΕΙΣΟΔΙΟ ΣΕ ΜΙΑ ΔΥΣΚΟΛΗ ΣΤΙΓΜΗ ΓΙΑ ΝΑ ΜΑΘΕΙ Ο ΜΕΣΟΣ ΕΛΛΗΝΑΣ ΤΗΝ ΙΣΧΥ ΤΗΣ ΧΩΡΑΣ ΤΟΥ. ΕΙΣΑΙ ΓΑΤΟΣ ΠΕΤΑΛΩΜΕΝΟΣ. ΑΔΙ-ΚΕΙΣΑΙ. ΝΑ ΣΕ ΠΑΡΟΥΝ ΓΙΑ ΣΥΜΒΟΥΛΟ ΣΤΟ PIO (PUBLIC INFORMATION OFFICE) Ή ΣΤΙΣ ΕΙΔΙΚΕΣ ΨΥΧΟΛΟΓΙΚΕΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ.

      • TheEvian100 avatar
        TheEvian100 @ ΣΙΝΙΑΛΟ 19/05/2012 15:46:20

        Από πότε άσκηση εντός της ελληνικής επικράτειας είναι κλιμάκωση; Ειλικρινά είσαι εκτός πραγματικότητας.

  29. TheEvian100 avatar
    TheEvian100 19/05/2012 05:30:22

    Ποιοί είναι αυτοί οι "αξιόπιστοι ειδικοί"και τι είδους γνώση έχουν για τα επιχειρησιακά ζητήματα εκείνο τον καιρό, παραπανω από τον εν ενεργεία Α/ΓΕΕΘΑ;

    Μη το γυρίζεις στην προβολή του θέματος, εσύ ξύνισες απ' την ίδια την ενέργεια. Αμφισβητείς το σκόπιμο της "δοκιμής μονάδας επέμβασης".

  30. FALCON avatar
    FALCON 19/05/2012 08:41:40

    Την επόμενη φορά το ΓΕΕΘΑ για να δείξει την ισχύ των Ενόπλων Δυνάμεων ας δώσει στη δημοσιότητα όλα τα σενάρια των ασκήσεων και σχεδίων αντιμετώπισης κρίσης. Έτσι θα έχουμε μέγιστη ανύψωση του ηθικού των Ελλήνων από τη μια και από την άλλη μέγιστη καταστροφή δυνάμεων σε περίοδο κρίσης. Δεν χρειάζεται master για να καταλάβει ο οποιοσδήποτε το γιατί. Μάλλον θα πρέπει να επέμβει ο εισαγγελέας για την διαρροή απόρρητων πληροφοριών του Μπεγλίτη που ούτε μια άσκηση ετοιμότητας δεν μπορούν να χειρισθούν.

    • TheEvian100 avatar
      TheEvian100 @ FALCON 19/05/2012 15:52:50

      Δεν νομίζω ότι υπήρξε διαρροή ευαίσθητων πληροφοριών. Μπορείς να μας διαφωτίσεις πιο συγκεκριμμένα, άν μπορείς. Ως φαίνεται όλα έγιναν κατόπιν εορτής και σίγουρα υπήρξε η κλασσική δημοσιογραφική σάλτσα. Η ενέργεια είχε ως σκοπό την εκπαίδευση της ΠΑ, η δε δημοσιοποίησή της, δίχως ευαίσθητες λεπτομέρειες, εντάσσεται στη σωστότατη στόχευση δημ. σχέσεων των ΕΕΔ. Γίνεται καλό έργο και προβάλλεται, απ' την επόχη Γράψα, όσο κι αν πονάει τους απέναντι ή τους εσωτερικούς ανησυχούντες.

      • airman avatar
        airman @ TheEvian100 19/05/2012 21:17:07

        ''Η ενέργεια ..... εντάσσεται στη σωστότατη στόχευση δημ. σχέσεων των ΕΕΔ.''
        Οι Ένοπλες Δυνάμεις δεν στοχεύουν (ή δεν πρέπει να στοχεύουν) σε δημόσιες σχέσεις.Η ενημέρωση για το έργο και την προσφορά τους είναι άλλο πράγμα. Βέβαια όσοι προσβλέπουν σε εντυπώσεις έχουν άλλη (στρεβλή) άποψη.

  31. FALCON avatar
    FALCON 19/05/2012 18:02:10

    Πολλά λες και δεν κάνει, όσο για το έργο που προβάλλεται μάλλον είναι για τα σαλόνια των Αθηνών τα απογεύματα της Κυριακής. Αλίμονο αν το προσωπικό της Π.Α περίμενε έναν Α/ΓΕΕΘΑ ή έναν Α/ΓΕΑ για να έχει ύψιστη επαγγελματική και επιχειρησιακή γνώση. Αλίμονο αν αυτοί που πήραν σήμερα θέσεις από το πουθενά να είναι ηγέτες προς μίμηση για το προσωπικό του στρατεύματος αύριο. Πέραν αυτών σε προκαλώ να αναφέρεις, αφού είσαι γνώστης, πότε έγινε στο παρελθόν απογείωση της δύναμης και αν είχε τις ίδιες άστοχες ενέργειες όπως η παρούσα. Για να καταλάβει και ο Ελληνικός λαός ποιοι ηγούνται του στρατεύματος σήμερα

    • TheEvian100 avatar
      TheEvian100 @ FALCON 19/05/2012 19:29:46

      Ο Α/ΓΕΕΘΑ είναι ΘΕΣΜΟΣ. Παλαιο-κομματική και μικροπολιτική κριτική στην ηγεσία του στρατεύματος δε χωρά, για αυτό βρισκόμαστε εδώ. Το εν λογω άρθρο με την επιβλητική φωτογραφία-απειλή τουρκικών φρεγατών Perry κάνει ακριβώς αυτό. Τίποτε άλλο, τρομοκρατεί και αποπροσανατολίζει, αλλά και κατακρίνει την πρακτική του scramble, ανεξαρτήτως δημοσιοποίησης.

      Τα περί περί "ευαίσθητου υλικού" που τάχα αποκαλύφθηκε είναι προσπάθειες να φύγει η μπάλα στην εξέδρα. Αν δε μπορείς να μας πεις τι ακρίβως δεν έπρεπε να βγει προς τα έξω, καλύτερα να σιωπήσεις. Όλα έγιναν με θεσμικό τρόπο, μη περιμένεις να σου απαντήσω για μη-θεσμικές λεπτομέρειες.

  32. FALCON avatar
    FALCON 19/05/2012 22:16:06

    Τα περί θεσμού πέστα στον στρατηγό '' αράχνη'' κάτι περισσότερο θα ξέρει για τους θεσμούς μετά το υποτιθέμενο πραξικόπημα που σκοπό είχε την τοποθέτηση των κολλητών στην ηγεσία , εκτός εάν οι κολλητοί του Μπεγλίτη είναι θεσμικοί λόγω χρώματος. Αν είχε δίκαιο ο Μπεγλίτης θα είχε βγει βουλευτής, ατυχώς γι αυτόν ο λαός τον έστειλε σπίτι του και ακολουθούν και άλλοι. Όσον αφορά το'' θέμα'' φαίνεται ότι ή δεν έχεις S.A ή δεν είσαι επαγγελματίας πράγμα που δικαιολογεί τις τοποθετήσεις σου. Την επόμενη φορά να είστε ποιο προσεκτικοί στην διαχείριση των ΜΜΕ και να μην δίνετε έτοιμη τροφή στο αντίπαλο, δυστυχώς δεν σας τα έμαθε ο Μπεγλίτης αν και τέως υπάλληλος του ΥΠΕΞ ούτε η σύζυγος που εργάζονταν στο ΥΕΘΑ και τα κονόμαγαν διπλά, ούτε η κολλητή της που έκανε κάποιον αντιπτέραρχο. ΚΡΙΤΩΝ ΕΣΤΙ ΤΟ ΣΙΩΠΕΙΝ ΚΑΙ ΟΧΙ ΤΟ ΛΑΛΕΙΝ

    • MIXAHΛ avatar
      MIXAHΛ @ FALCON 20/05/2012 07:33:57

      ΟΤΑΝ ΠΕΤΑΕΙ Ο ΦΑΛΚΟΝ ΟΙ ΠΡΑΣΙΝΟΙ ΠΑΠΑΓΑΛΟΙ ΚΑΘΟΝΤΑΙ ΟΛΟΙ ΚΑΤΩ....... ΚΑΙ ΟΤΑΝ ΛΕΩ ΟΛΟΙ ΕΝΝΟΩ ΟΛΟΙ..........

      • ΣΙΝΙΑΛΟ avatar
        ΣΙΝΙΑΛΟ @ MIXAHΛ 20/05/2012 18:04:54

        ΦΑΙΝΕΤΑΙ ΟΤΙ Ο ΜΙΧΑΗΛ ΕΧΕΙ ΔΙΚΙΟ. ΚΑΙ ΠΡΑΣΙΝΑ ΚΑΙ ΠΑΠΑΓΑΛΑΚΙΑ. ΕΚΕΙ ΕΞΑΝΤΛΕΙΤΑΙ ΟΛΟ ΤΟ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝ ΤΟΥΣ ΚΑΙ ΕΜΕΙΣ ΤΟΥΣ ΠΑΙΡΝΟΥΜΕ ΣΤΑ ΣΟΒΑΡΑ. ΤΑ ΑΛΛΑ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΠΕΡΙΤΥΛΙΓΜΑ ΓΙΑ ΝΑ ΠΡΟΩΘΗΣΟΥΝ ΤΙΣ ΠΡΟΣΩΠΙΚΕΣ ΕΠΙΔΕΙΩΞΕΙΣ. ΟΠΩΣ ΠΑΝΤΑ. Ο ΛΥΚΟΣ ΚΑΙ ΕΑΝ ΕΓΕΡΑΣΕ ......

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.