Πολιτικό παιχνίδι για έναν
07/06/2014 15:41
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Πολιτικό παιχνίδι για έναν

Είναι σαφές ότι παρά το αρνητικό αποτέλεσμα των ευρωεκλογών δεν υπάρχει εσωτερική αμφισβήτηση του Αντώνη Σαμαρά, παρά τα όσα γράφουν συστημικά ΜΜΕ.

Ο Αντώνης Σαμαράς διαπιστώνει ότι δεν είναι εύκολο να τεθούν υπό αμφισβήτηση οι σημαντικότερες επιλογές της κυβέρνησής του και ξέρει πώς να κινηθεί το επόμενο διάστημα. Πολλοί ξαφνιάστηκαν όταν πληροφορήθηκαν ότι σε 36 ώρες είδε Κώστα Καραμανλή και Ντόρα Μπακογιάννη, ενώ είναι σε ανοικτή γραμμή με Δημήτρη Αβραμόπουλο και Βαγγέλη Μεϊμαράκη.

Είναι σαφές ότι παρά το αρνητικό αποτέλεσμα των ευρωεκλογών δεν υπάρχει εσωτερική αμφισβήτηση, παρά τα όσα γράφουν συστημικά ΜΜΕ. Στα «σοβαρά και τα μεγάλα» οι «διαφωνούντες» υποχωρούν ατάκτως.

Στην Κοινοβουλευτική Ομάδα οι περισσότεροι ξεχνάνε τι λένε στο καφενείο της Βουλής σε συναδέλφους τους και δημοσιογράφους για ενδεχόμενη άρση της στήριξης της κυβέρνησης και ξαφνικά εκφράζουν τη χαρά τους για τους χειρισμούς του Πρωθυπουργού, που τους βρίσκουν σύμφωνους! Η παραίτηση του Χάρη Θεοχάρη από τη θέση του ΓΓ εσόδων, θεωρήθηκε για όλους μια νίκη.

Ο Αντώνης Σαμαράς, τεσσεράμιση χρόνια μετά την ανάδειξή του στην προεδρία της ΝΔ, επικρατεί κατά κράτος και επιβάλλει την ηγεμονία του, χωρίς μάλιστα να συναντά ιδιαίτερες αντιστάσεις. Αντιθέτως, τα πράγματα βαίνουν καλύτερα από όσο θα μπορούσαν να φανταστούν και οι πλέον ενθουσιώδεις υποστηρικτές του.

Πολλοί γνωστοί «αντιφρονούντες» στα ΜΜΕ, «τρόφιμοι» πρωϊνάδικων δείχνουν εσχάτως ως και ευχαριστημένοι από όσα λέει ο Πρωθυπουργός. Ο ίδιος το ξέρει και γι’ αυτό θα κάνει κινήσεις να ενισχύσει την άποψη ότι η παράταξη είναι ενωμένη και ο ίδιος είναι πρόεδρος όλης της ΝΔ.

Όλα αυτά βεβαίως δεν συμβαίνουν τυχαία. Όσοι συνεργάτες του Αντώνη Σαμαρά είχαν φοβηθεί μετά τις ευρωεκλογές ότι οι εκλογικές απώλειες θα ενίσχυαν τις εσωκομματικές φωνές διαψεύδονται.

Πρώτον, διότι ως τώρα δεν υπήρξαν καν άξιες λόγου αντιπαραθέσεις, ακόμη και όταν ο Πρωθυπουργός διατύπωσε προτάσεις και θέσεις που μόλις προ καιρού ορισμένοι θα τις θεωρούσαν «δεξιές».

Και, δεύτερον, διότι τα στελέχη που φιλοδοξούν να διαδραματίσουν ρόλο εσωκομματικής αντιπολίτευσης όχι μόνο δεν διαθέτουν συνοχή ομάδας, ηγεσία και ενιαίες απόψεις, αλλά αντιθέτως κατατέμνονται σε επιμέρους«παρέες», με αντίστοιχες συμπεριφορές.

Αν προστεθούν και ορισμένοι άλλοι, ασύντακτοι, τότε προκύπτει ότι ο βασικός πυρήνας των «εκ πεποιθήσεως διαφωνούντων» ισούται με έναν περιορισμένο αριθμό στελεχών που δίνουν την εντύπωση ότι αντιπολιτεύονται τον Πρωθυπουργό στα λόγια αλλά για ιδιοτελείς λόγους.

Ο ίδιος επιχειρεί να διαμορφώσει μια νέα κατάσταση στο κόμμα του και στην κυβέρνησή του με την προσδοκία ότι αυτό θα συμπαρασύρει ολόκληρο το πολιτικό σύστημα. Φυσικά στην επιτυχία του εγχειρήματος φαίνεται να βοηθά η εκπληκτική εμμονή του στη λογική των«καθαρών λύσεων»αλλά και το... αστέρι του! Για το οποίο όλο και περισσότεροι μιλούν πλέον.

Μάρκος Αυρήλιος

ΣΧΟΛΙΑ

  1. ΝΤΑΗΣ avatar
    ΝΤΑΗΣ 07/06/2014 16:36:38

    Δεν υπαρχει κατι αλλο για την πατριδα αυτη τη στιγμη,αν υπηρχε θα ειχε φανει.Μονος και μοναχος θα συνεχισει και θα νικησει...δεν εχει αλλη επιλογη απο τη νικη

  2. Δήμητρα avatar
    Δήμητρα 07/06/2014 18:27:04

    Πολιτικό παιχνίδι για έναν.....Ηγέτη (θα συμπλήρωνα ,εάν μου επιτρεπόταν)...... Ο ηγέτης, ο οποίος διαθέτει και τα χαρακτηριστικά του χαρισματικού (και όχι επικίνδυνου....) και δεν διστάζει να προβεί σε διορθωτικές ή και αναδιορθωτικές ενέργειες καταπολέμησης κάθε στρεβλού και δαιδαλώδους μηχανισμού, ώστε ν΄αναδυθούν ή και να δημιουργηθούν και να εξασφαλισθούν οι κατάλληλες δομές για το "κοινό καλό" . Όσοι πιστεύουμε σ΄αυτόν, θεωρούμε ότι διαθέτει λογική- όραμα -αυτοπεποίθηση- θέληση και πίστη-συναισθηματισμό και αποτελεσματικότητα και επικοινωνιακή ικανότητα, μεταξύ των άλλων. Όλοι όσοι ανήκουμε στην παράταξη αλλά και όσοι αγαπάμε την Ελλάδα μας και θέλουμε ένα " αξιοπρεπές (.....) αύριο" για τα παιδιά μας, αναμένουμε τη συστράτευση κι άλλων υγιειών πολιτικώνκαι μη προσώπων με βασικό στόχο το "κοινό καλό" και όχι την "αρχομανία"..... Είναι υποχρέωση όλων, μα κυρίως ,όσων έβλαψαν και κατέστρεψαν αυτόν τον τόπο εφαρμόζοντας πρακτικές προς ιδίον όφελος(.........) , να συμβάλλουν προς την επίτευξη του στόχου: το κοινό καλό .

  3. Νεύτων avatar
    Νεύτων 07/06/2014 18:39:01

    Λοιπόν, υπάρχουν δύο επίπεδα όπου θα έπρεπε να κοιτάξει κανείς εάν ο Αντώνης Σαμαράς "κάνει παιχνίδι" μόνος του ή όχι. Και ένα τρίτο, στο υπόστρωμα, το οποίο θα περιγράψω μετά. 1. Το άρθρο, κατά την άποψή μου, αναφέρεται στο πρώτο επίπεδο που είναι όλοι οι βουλευτές, όψιμοι αρχηγίσκοι, αρχηγοί ομάδων, τάσεων, οικογενειακών momentum κλπ. Πάντα όλοι αυτοί σε επίπεδο βουλευτών που μπορούν να κάνουν ζημιά με την ψήφο που κρατούν στα χέρια τους, κάθε φορά που πάει να περάσει ένα Ν/Σ. Και όταν γράφω για ζημιά, δεν εννοώ φυσικά να ρίξουν την κυβέρνηση, αλλά να απαιτήσουν/εκβιάσουν/πιέσουν/γκρινιάξουν καθ'ομοίωσιν με τον Μέγα Βοναπάρτη! Όλοι αυτοί πιστεύω ότι απλά λουφάζουν τώρα. Δέχομαι ότι κανείς τους δεν έχει βγει να αμφισβητήσει τον Αντώνη Σαμαρά, αλλά φοβάμαι ότι περιμένουν στη γωνία. Πολιτική επιβίωση λέγεται αυτό και η πολιτική επιβίωση για την πλειοψηφία αυτών συσχετίζεται άμεσα με την επαγγελματική επιβίωση. Ελάχιστοι εξάλλου είναι αυτοί οι οποίοι θα μπορούσαν να βιοπορήσουν με αξιοπρέπεια εάν δεν ήταν βουλευτές. Και μη μου πείτε ότι έχω άδικο! Όταν έχεις μάθει από τα 30 σου να είσαι κομματικοδίαιτος και ακόμη χειρότερα κρατικοδίαιτος ή όταν εξελίσεσσαι στο επάγγελμά σου, έξω στην "πιάτσα", επειδή είσαι βουλευτής και έχεις δύναμη, πώς θα επιβιώσεις εάν φας το μαύρο της αρκούδας από τους ψηφοφόρους σου; 2. Το 2ο επίπεδο στο οποίο θέλω να αναφερθώ είναι ο πολίτης. Είμαστε όλοι εμείς. Εμείς που το 2009 στηθήκαμε στην ουρά, ώρες, για να ψηφίσουμε τον Αντώνη Σαμαρά για αρχηγό της ΝΔ. Πιστέψαμε στον λόγο του, αηδιάσαμε με όλες τις σαχλαμάρες που ακούγονταν από την άλλη μεριά, ναι εκείνη τη μεριά με την οποία εχθές βρέθηκε ο Αντώνης Σαμαράς, και γελάσαμε με κάτι γραφικές εναλλακτικές της παλαιοδεξιάς που είναι τόσο ντεμοντέ, όσο και τα κοτλέ παντελόνια της δεκαετίας του 1970. ΟΜΩΣ: σε αυτό το επίπεδο, ο Αντώνης Σαμαράς χάνει την κυριαρχία του. Εθελοτυφλεί ο οποιοσδήποτε λέει ότι ο Αντώνης Σαμαράς κυριαρχεί ως αρχηγός στο μυαλό του απλού δεξιού ή κεντροδεξιού ψηφοφόρου... Δε μπορώ να σας μεταφέρω τι βιώνω όταν ομιλώ με νεοδημοκράτες και ακούω τα μύρια όσα! Και για να γίνω ακόμη πιο καυστικός, δε μπορείτε να κατανοήσετε ίσως κάποιοι που διαβάζετε και είστε στο "κέντρο", εκεί που παίρνονται και οι αποφάσεις, πόσο πολλοί είναι αυτοί στη Θεσσαλονίκη ας πούμε που ζούνε με όνειρα επιστροφής αρχηγών που ήταν "λεβέντες", είπαν "όχι" εκεί που έπρεπε, ήταν "μάγκες", ασχέτως εάν όλοι αυτοί που πιστεύουν σε ξεπερασμένους "ηγέτες" δεν απαντούν τίποτε όταν ρωτώ "πόσο δουλευταράδες ήταν αυτοί οι μίνι-εθνάρχες;;;". Και δε μπορείτε να κατανοήσετε ίσως το μένος που υπάρχει, ιδίως στη μεσαία τάξη και το μένος που βιώνω και εγώ ως σαμαρικότερος του Σαμαρά. Όπως καταλαβαίνετε, εδώ ο Αντώνης Σαμαράς αρχίζει και έχει πρόβλημα. Και εδώ είναι που πρέπει να κυριαρχήσει και να κάνει παιχνίδι μόνος του. Δεκάδες φορές το έχω γράψει εδώ μέσα: πρέπει ο Αντώνης Σαμαράς να "ξανακατέβει" σε αυτούς που τον στήριξαν όσο κανέναν άλλον αρχηγό της ΝΔ, το 2009. Να μην είναι απόμακρος. Αναγνωρίζω στο maximum ότι δουλεύει! Σκοτώνεται στη δουλειά! Αλλά, το 2ο επίπεδο, θέλει να τον αισθάνεται δίπλα του! Όχι απομονωμένο ή στη γυάλινη σφαίρα που έχει γράψει και το antinews. Ας βάλει άλλους να δουλεύουν σαν τα σκυλιά. Δεν είναι φυσιολογικό να ασχολείται με την παραμικρή λεπτομέρεια. Να μάθουν να το κάνουν όλοι οι άλλοι. Οι Υπουργοί, τα στελέχη, οι κρατικοδίαιτοι! Ο ρόλος του Ηγέτη είναι να δίνει το Όραμα και οι ικανοί να το υλοποιούν. Εκτός... 3. Εκτός και εάν δεν υπάρχουν ικανοί. Και εδώ είναι το 3ο επίπεδο. Το επίπεδο όπου ότι είναι για να υλοποιηθεί, υλοποιείται αργά, νωχελικά, με τσαπατσουλιές ή μισές δουλειές, διότι δεν υπάρχει το κατάλληλο υλικό. Οπότε εκεί, συμφωνώ με τον τίτλο του άρθρου. Όλα γίνονται ένα παιχνίδι για έναν. Και σε πολιτικό επίπεδο και σε στρατηγικό επίπεδο. Αλλά αυτό απαιτεί σωματικές και ψυχικές αντοχές τεράστιες. Σαν κι αυτές που έχει δείξει η πλειοψηφία αυτών του 2ου επιπέδου, μέχρι σήμερα, αλλά που όσο περνάει ο καιρός χάνονται... Και σας πάω και στοίχημα για αυτό! Επόμενη αναμονή για εμάς, όλους αυτούς που περιμέναμε στην ουρά, το 2009, χωρίς να μας υποχρεώσει κανένας αλλά επειδή μόνον και μόνον πιστέψαμε στον Αντώνη Σαμαρά; Ο περιβόητος ανασχηματισμός. Ελπίζοντας ότι δε θα είναι μία απλή ανακύκλωση για να ικανοποιηθεί ο Μέγας Βοναπάρτης και όλοι αυτοί του 3ου επιπέδου που με την πρώτη στραβή δε θα βλέπουν μόνον στο πολιτικό παιχνίδι τον Αντώνη Σαμαρά...

    • Jasmine avatar
      Jasmine @ Νεύτων 07/06/2014 20:23:16

      Συμφωνω απόλυτα μαζι σου μεγάλε! Τα ίδια συμβαίνουν κι εδώ κάτω στην Αθηνα. Άνθρωποι κάθε ηλικίας που είχαν σταθεί στην ουρά για να ψηφίσουν τον Αντώνη, τώρα δε θέλουν να ακούνε ούτε το όνομα του! Ο ανασχηματισμός αποτελεί την τελευταία ευκαιρία του Αντώνη να γίνει και πάλι ο Αντώνης μας, ο δικός μας Αντώνης, αυτός που γνωρίσαμε και αποφασίσαμε να στηρίξουμε με κάθε κόστος. Ο ανασχηματισμός θα πρεπει να σημάνει τη τελική επίθεση για την αναστροφή του κλίματος. Αν δούμε και πάλι τα ίδια και ίδια πρόσωπα, ώστε να τηρηθούν οι πολυπόθητες ισορροπίες, το έχουμε χάσει το παιχνίδι! Ο κόσμος ζητά απο το Σαμαρά τη μεγάλη ανατροπή. Ο κάθε δημοσιογράφος και το κάθε εκδοτικό κέντρο κάνει το δικό του παιχνίδι. Ήρθε ο καιρός ο Αντώνης να κάνει εν μέρει πραγματικότητα την αναγγελθείσα συνταγματική μεταρρύθμιση, να βάλει στο υπουργικό συμβούλιο πρόσωπα με λαϊκή αποδοχή, που δεν ειναι βουλευτές! Ποιος ή τι τον εμποδίζει; Οι ισορροπίες; Πού ήταν οι ισορροπίες κατα τη διάρκεια του προεκλογικού αγώνα; Είδε κανείς την Μπακογιάννη, τον Αβραμοπουλο, τους επιφανείς Καραμανλικους; Κανένας δεν ήταν στα κανάλια.... Τα πραγματα ειναι απλά: "Ποιος ειναι ο αντικειμενικός στόχος; ΝΑ ΣΩΘΕΙ Η ΠΑΤΡΙΔΑ. Ο μόνος τρόπος; Να διατηρηθεί ο μοναδικός πρωθυπουργός που θυσίασε ακομα και την υγεία του, που εργάζεται 20 ώρες το 24ωρο για την επίτευξη του στόχου. Πώς θα γίνει αυτο; Με στοχευμένες δράσεις"! Εξηγώ: που απότυχαμε; Στους αγρότες, στις Ένοπλες δυνάμεις και τα Σώματα ασφαλείας, στους γιατρούς και τους φαρμακοποιούς, έτσι δεν ειναι; Άρα τι κάνουμε; Αρχικά δείχνουμε οτι πήραμε το μήνυμα, να το καταλάβουν και οι ενδιαφερόμενοι! Πώς; Αλλάζοντας τις υπεύθυνες υπουργικές ηγεσίες... Δε γίνεται να διατηρηθεί ο Τσαυταρης ή το ΠΑΣΟΚ στο Γεωργίας, επειδή το θέλει ο Βενιζέλος. Η Θεσσαλία βάφτηκε ροζ, όλοι το είδαμε! Δε γίνεται να διατηρηθεί ο Αβραμοπουλος και η Φωφη στο Άμυνας επειδή το θέλει ο Καρβουνοπουλος και το onalert.gr. Οι χρυσαυγίτες στρατηγοί έλαβαν πάνω απο εκατό χιλιάδες σταυρούς. Άρα κάτι συμβαίνει στους ένστολους. Επομένως πρεπει να αλλάξουν οι υπεύθυνοι. Αν ειναι τόσο καλοί, ή αν το βιλαέτι τους θεωρείται μεγάλο και δε γίνεται να τους ξεφορτωθουμε, ας πανε σε άλλο κυβερνητικό πόστο! Υπάρχουν προσωπικότητες με πλατιά λαϊκή αποδοχή που μπορούν να προσφέρουν. Ο κόσμος, ο απλός λαός βαρέθηκε να βλέπει τους βαρόνους με το γλυκό χαμόγελο, τις φουσκωμένες τσέπες, τα συνεχή ταξιδάκια στο εξωτερικό, τα εξοχικά και τα σκάφη να ανακυκλώνονται στην εξουσία, χωρίς να κάνουνε απολύτως ΤΙΠΟΤΑ..... Για αυτο το λόγο οι άνθρωποί μας λοξοκοίταξαν σε άλλους σχηματισμούς όλου του κομματικού φάσματος. Ειναι στο χέρι του Αντώνη να μην ενδώσει στους βαρωνους και ειναι σίγουρο ότι, όλοι αυτοί που αλληθωρίσαν πρόσκαιρα, θα επανέλθουν στο πλευρό του για να επιτευχθεί ο αντικειμενικός στόχος. Η ΣΩΤΗΡΙΑ της ΕΛΛΑΔΑΣ και των ΠΑΙΔΙΩΝ ΜΑΣ. Το παιχνίδι ειναι αποκλειστικά στα χέρια του. Είθε τη Δευτέρα ή την Τρίτη να δούμε Υπουργικό χωρίς γόνους, βαρόνους, αποτυχημένους υποψήφιους, κλπ. Μακάρι να δούμε επιτυχημένες στον τομέα τους προσωπικότητες, που θα θεωρήσουν τιμή την επιλογή τους και θα ειναι διατεθειμένοι κι αυτοί να χάσουν ενα μάτι, ενα πνεμονι, ενα νεφρό, την υγεία τους, τη ζωή τους για την ΠΑΤΡΙΔΑ, όπως ο ΑΝΤΩΝΗΣ Σαμαράς!

      • Κυθήριος avatar
        Κυθήριος @ Jasmine 07/06/2014 22:03:42

        Μα αν είναι να χάσουν από ένα μάτι,ένα πνεμόνι κι ένα νεφρό,τότε θα μάς είναι άχρηστοι και για το νεκροτομείο. Για Υπουργούς τους θέλουμε όχι για παλμογράφους στις εντατικές..

      • Fotini avatar
        Fotini @ Jasmine 07/06/2014 23:38:40

        ῾Ο ᾿Αβραμόπουλος καί ἡ Ντόρα δέν ἔχουν καμμία ἀπήχηση στήν βάση. ᾿Αντιθέτως ὁ ΚΚ ἔχει. ῎Αν ἔβγαινε στά μπαλκόνια, φαντάζομαι τά σενάρια τῶν "μμε"!! Διάσπαση στήν βάση θά προκαλοῦσαν τά μεθοδευμένα σέ σενάρια ἐπιστημονικῆς φαντασίας κ. . λομμε. Γιατί δέν θέλετε νά τό καταλάβετε ὅτι ὁ ΚΚ στηρίζει ΑΣ καί δέν ἐνεργεῖ ὡς Ντόρα;;

      • airman avatar
        airman @ Jasmine 08/06/2014 00:09:59

        "Είδε κανείς την Μπακογιάννη, τον Αβραμοπουλο ...." Εγώ λέω πάλι καλά που δεν εμφανίστηκαν. Η Ντόρα για αυτονόητους λόγους. Και δεν μπορείς να περιμένεις κάτι από το ... τίποτα!

    • Σωκράτης avatar
      Σωκράτης @ Νεύτων 08/06/2014 09:30:39

      Αγαπητέ Νεύτωνα Πολύ σωστό αυτό που γράφεται για τον Σαμαρά " .... δε μπορείτε να κατανοήσετε ίσως το μένος που υπάρχει, ιδίως στη μεσαία τάξη και το μένος που βιώνω και εγώ... " τουλάχιστον στη Θεσσαλονίκη. Ίσως αυτό να εξηγεί τα ποσοστά του Τζίτζικώστα. Διότι τίποτα άλλο από την προσωπική του πολιτική διαδρομή μπορεί να το εξηγήσει. Ίσως φταιει ο Σαμαράς που μας έβγαλε από την ανυποληψία, μας έβαλε στην κυβέρνηση, μας έδωσε κάτι από την χαμένη μας αυτοπεποίθηση, μας έδωσε ένα όραμα για να σταθούμε και να ξεκινήσουμε Και για όλα αυτά θα πρέπει να τον .. τιμωρήσουμε. Έχεις απόλυτο δίκιο να ζητάς από τον Σαμαρά να (ξανα) απευθυνθεί στους πολίτες. Σε όλους μας

      • Νεύτων avatar
        Νεύτων @ Σωκράτης 08/06/2014 11:48:46

        "Ίσως φταιει ο Σαμαράς που μας έβγαλε από την ανυποληψία, μας έβαλε στην κυβέρνηση, μας έδωσε κάτι από την χαμένη μας αυτοπεποίθηση, μας έδωσε ένα όραμα για να σταθούμε και να ξεκινήσουμε. Και για όλα αυτά θα πρέπει να τον .. τιμωρήσουμε." +1000 τα γράψατε όλα μέσα σε αυτές τις δύο προτάσεις. Τα ενστερνίζομαι 100% και "θυμώνω" που δεν σκέφτηκα να το αναφέρω κι εγώ. Είναι ξέρετε, η μόνιμη επωδός μου όταν μάχομαι στις κουβέντες με τα "αφηνιασμένα θηρία" της παράταξης...

  4. ψυχραιμια avatar
    ψυχραιμια 07/06/2014 23:18:16

    Aυτοί που λέτε θέλουν επιστροφή στο παρελθόν των ελλειμμάτων για να αποφύγουν να πληρώσουν φόρους. Μόνο που οι αρχηγοί τους ξέρουν ότι επιστροφή στο παρελθόν είναι αδύνατη.Οπότε ότι και να πιστεύουν αυτοί ο Σαμαράς είναι αδιαμφισβήτητος γιατί κανείς δεν θέλει να αναλάβει τα βάρη που έχει αυτός. Ο Σαμαράς θα αρχίσει να αμφισβητείται όταν πετύχει και ολοκληρώσει το έργο του.Όταν τελειώσουν πραγματικά τα μνημόνια θα έλθουν άλλοι να το παίξουν φιλολαϊκοί εκ του ασφαλούς.Αλλά νομίζω ότι το ξέρει.

  5. EVANGELOS avatar
    EVANGELOS 08/06/2014 00:40:55

    τα συστημικά ΜΜΕ για να καταλάβω δηλαδή πολεμάνε την κυβέρνηση ? μέγκα , αντ1 , σκαι δηλαδή είναι με το Σύριζα αν κατάλαβα καλά :/

    Πρετεντέρης , Τρέμη , Πρωτοσάλτε , Μπάμπης , Χούκλη και όλο το δελτίο του αντ1 , Καψής , Τσίμας , Κωσιόνη , Μανδραβέλης , Χατζής κλπ είναι δηλαδή με το Σύριζα ? μάλιστα

  6. Δήμητρα avatar
    Δήμητρα 08/06/2014 06:19:40

    Και διαβάζοντας τα σχόλια, συλλογιέται κανείς ότι δεν είναι δυνατόν να παραβλέψουμε το γεγονός, ότι ακόμα και με δυο μάτια , δύο πνεύμονες και δύο νεφρούς κάποιοι παραμένουν άχρηστοι όχι μόνο για υπουργείο αλλά ακόμα και για το νεκροτομείο .......στην κυριολεξία! Και θαρρώ ότι επιβάλλεται να αναζητηθούν και να εμπλακούν πρόσωπα, όχι που θα προτίθενται να στηρίξουν τον Αντώνη Σαμαρά απλώς, αλλά θα είναι διατεθειμένα-λόγω επιτακτικής ανάγκης- να συγκρουστούν με κάθε τι ανήθικο και διεφθαρμένο που ευθύνεται για την ανέχεια, την ακρίβεια,τη φτώχεια , την ανασφάλεια,την εγκληματικότητα,την κοινωνική,προοδευτικά και σταδιακά, αποσάθρωση του ελληνικού λαού.....Πρόσωπα τίμια και εργατικά , τα οποία ασκώντας πολιτική όχι αποδεσμευμένη από την ηθική.....,θα είναι διατεθειμένα όχι μόνο, να συγκρουστούν αλλά να χάσουν και στην κυριολεξία (.....) και κάποιο σημαντικό όργανο του σώματός τους, θυσιάζοντάς το όχι για προσωπικές φιλοδοξίες για εξουσία..., αλλά για να μην υποφέρει και να μην σέρνεται ολόκληρη η ελληνική κοινωνία πάνω στα ερείπια που δημιουργήθηκαν εξ΄αιτίας των όποιων συμφερόντων και αυτών που τα υπηρετούν. Και διαβάζοντας ιστορία, συλλογιέται κανείς πόσο επίκαιρα είναι τα λόγια του Στρατηγού Μακρυγιάννη:«Όσοι έχουν την τύχη μας σήμερον εις τα χέρια τους, όσοι μας κυβερνούν, μεγάλοι και μικροί, και υπουργοί και βουλευταί, το “χουν σε τιμή, το “χουν σε ικανότητα να τους ειπής ότι έκλεψαν, ότι πρόδωσαν, ότι ήφεραν τόσα κακά εις την πατρίδα. Είναι άξιοι άνθρωποι και τιμώνται και βραβεύονται….Όσοι είναι τίμιοι κατατρέχονται ως ανάξιοι της κοινωνίας και της πολιτείας.» Και αναρωτιέται κανείς, με πικρία..... η ιστορία επαναλαμβάνεται;.....

    • Δήμητρα avatar
      Δήμητρα @ Δήμητρα 08/06/2014 08:24:53

      ορθή αναγραφή επί των λόγων του Στρατηγού: "......το΄χουν σε ικανότητα...." σε: ".το΄χουν.....ικανό το να τους ειπής.......".

  7. Διογένης avatar
    Διογένης 08/06/2014 06:52:39

    Ο Καραμανλής δεν "παρέδωσε" τη ΝΔ στον Σαμαρά για του την "φάει" ο Σαμαράς. Την "παρέδωσε", προσωρινά θεωρούσες, για να μην του την φάει η Ντόρα και οι Μητσοτάκηδες. Τώρα όμως ο Σαμαράς κινδυνεύει να του την "φάει". Ας μην σκεφτόμαστε τον Καραμανλή σαν έναν καλοκάγαθο τύπο που άλλο δεν έχει στο μυαλό του παρά την χώρα και την παράταξη. Ο "κίνδυνος" για τον Καραμανλή και κυρίως για τους λεγόμενους "καραμανλικούς" (δηλαδή: ερπετά χωρίς ικανότητες που έγιναν "κάποιοι" προσκολλώμενοι στον Καραμανλή) είναι να πετύχει ο Σαμαράς. Αυτό θα αποτρέψει την επανάληψη ενός νέου 1974. Τηρουμένων των αναλογιών, ο Σαμαράς είναι ο Μαρκεζίνης του σήμερα. Όπως τότε η χούντα ξέθαψε τον (ικανότατο και με σημαντικά ψήγματα δημοφιλίας) Μαρκεζίνη από την πολιτική έρημο για να πολιτικοποιήσει τον καθεστώς και να κερδίσει κάποια λαϊκή νομιμοποίηση, έτσι και τώρα η χούντα του Μνημονίου έβαλε τον Σαμαρά επικεφαλής για να κρατήσει από πίσω αυτή (η χούντα) την εξουσία. Περίπου δηλαδή όπως το σκεφτόταν ο Παπαδόπουλος, που έδωσε μεν τυπικά στους πολιτικούς την εξουσία, αλλά κράτησε για τον εαυτό του την προεδρία της δημοκρατίας με παράλληλο "δικαίωμα" διορισμού 40 από του 200 βουλευτές που θα είχε η νέα Βουλή με βάση το σύνταγμα του 1973! Αυτά οι νεώτεροι δεν τα γνωρίζουν. Κάτι αντίστοιχο βιώνει και ο Σαμαράς. Το "πείραμα" Μαρκεζίνη δεν κράτησε παρά ελάχιστους μήνες. Εάν είχε επιτύχει, η ιστορία της χώρας θα ήταν διαφορετική. Δεν ξέρουμε αν οφείλεται η αποτυχία του μόνον στον πόλεμο του Γιομ Κιμπούρ ή αν υπήρχαν και άλλοι παράγοντες, που ώθησαν τον αμερικανικό παράγοντα να στήσει την προβοκάτσια του Πολυτεχνείου για να δοθεί η αφορμή στους "γνήσιους επαναστάτες" του Ιωαννίδη να ανατρέψουν τους Παπαδόπουλο-Μαρκεζίνη και να δημιουργήσουν, πιθανότατα εν αγνοία τους, τις συνθήκες εκείνες που θα επέτρεπαν την εισβολή της Τουρκίας στην Κύπρο, την προδοσία της Κύπρου από την χούντα, την πολιτικοποίηση του καθεστώτος εν συνεχεία δια του Καραμανλή, την δεύτερη προδοσία της Κύπρου από τον Καραμανλή και, τέλος, σταδιακά στην αποκατάσταση της δημοκρατίας έως το τέλος του 1974. Στην ουσία ο Καραμανλής μόνον μέσα από ένα αντίστοιχο σενάριο μπορεί να επιστρέψει στην ηγεσία της ΝΔ και στην εξουσία: Πρέπει να αποτύχει ο Σαμαράς για να τον ξαναχρειαστεί η χώρα. Η δημοφιλία του (που ορθότατα επισημαίνει η Φωτεινή παραπάνω) τον καθιστά σοβαρη συστημική εφεδρεία, σε αντίθεση με τον ΓΑΠ π.χ., που έχει καταστεί απολύτως μισητό πρόσωπο - το απέδειξε και η πορεία της ΔΗΜΑΡ, που είχε την έμμεση στήριξη ΓΑΠ. Όμως, η δημοφιλία του αυτή είναι συνυφασμένη με την στήριξη Σαμαρά. Αν σήμερα ο Καραμανλής κάνει οποιαδήποτε κίνηση "αποκήρυξης" του Σαμαρά, αυτό θα σημαίνει αυτόματα τον πολιτικό του θάνατο, διότι θα θεωρηθεί "προδότης της παράταξης". Άρα, προς το παρόν είναι δεσμευμένος στην στήριξη Σαμαρά. Η μόνη του "ελπίδα" είναι (ναι) μια εθνική καταστροφή, αντίστοιχη αυτής του 1974. Ωστόσο, δεν είμαι τόσο απαισιόδοξος. Καταρχάς, ο Σαμαράς αποδεικνύεται γνήσιος survivor. Ποιος το περίμενε στις 18 Ιουνίου 2012 ότι η κυβέρνησή του θα άντεχε δύο χρόνια και έχουμε ακόμη - το "σύστημα" μιλάει πολύ σοβαρά για εκλογή Προέδρου της Δημοκρατίας τον Μάρτιο του 2015 και αυτό δεν πρέπει να υποτιμηθεί. Δεύτερον, ο ίδιος ο Καραμανλής έχει αποδείξει μέχρι στιγμής ότι, σταδιακά, διορθώνει όλα τα ιστορικά λάθη του θείου του. Η πρώτη του κίνηση στην πρωθυπουργία ήταν η στήριξη της απόρριψης του σχεδίου Ανάν από τους Κυπρίους, και μάλιστα με αριστοτεχνικό τρόπο. Αντέδρασε με μη δουλικό τρόπο στις επιταγές της "Ευρώπης" (βλ. πρωτοβουλία για τον βασικό μέτοχο, ασχέτως της κατάληξης λόγω τραγικών χειρισμών), ενώ ο θείος του ως ηγέτης το μόνο του όραμα ήταν αυτή η "Ευρώπη". Ακολούθησε ευφυή πολιτική εξευτελισμού του πασοκισμού στην κοινωνία, που σταδιακά δημιουργούσε (η πολιτική αυτή) κοινωνικά ερείσματα εναντίον του Πασοκισμού. Ο θείος του είχε κάνει ακριβώς το αντίθετο. Επανέφερε τον Σαμαρά που είχε διώξει από τη ΝΔ όχι μόνον ο Μητσοτάκης, αλλά και ο θείος του, κατά την περίφημη σύσκεψη στο Προεδρικό Μέγαρο και δημιουργησε μια σοβαρή αντιμητσοτακική εφεδρεία. Όταν ήρθε το πλήρωμα του χρόνου να εκδιωχθεί (όπως είχε εκδιωχθεί και ο θείος του), δεν επιβιβάστηκε με κάποιο ψεύτικο όνομα ("Τριανταφυλλίδης") σε κάποιο αεροπλάνο, αλλά προκήρυξε εκλογές και προσποιήθηκε αξιοπρεπώς (αξιοπρεπέστερα πάντως από ό,τι ο θείος του) ότι ηττήθηκε (ενώ στην πραγατικότητα έκανε το χατήρι των "αφεντικών", που του ζήτησαν να αποχωρήσει). Τέλος, στην κρίσιμη στιγμή στήριξε έμμεσα και όπως έπρεπε τον Σαμαρά για αρχηγό, διορθώνοντας έτσι το λάθος του θείου του να πάρει τον Μητσοτάκη πίσω στην ΝΔ. Αν λοιπόν ο Καραμανλής ολοκληρώσει αυτή την ιστορική διόρθωση των ιστορικών λαθών του θείου του, είναι βέβαιο ότι μπορεί να περάσει στην ιστορία με πολύ θετικότερο πρόσημο από τον ίδιο τον θείο του. Δεν είναι ότι παρουσίασε μικρό έργο ανασυγκρότησης κλπ. ο θείος του, αλλά είναι η ιστορική διαχείριση του προτεκτοράτου "η Ελλάς" προς την πορεία δημιουργία ανεξάρτητου, πραγματικά ανεξάρτητου κράτους, όπου η ιστορία μακροπρόθεσμα θα τον καταδικάσει, είμαι βέβαιος για αυτό. Ο κόσμος εκτίμησε τον παλαιό Καραμανλή ως τον ικανότερο των διαχειριστών του προτεκτοράτου - και πράγματι ήταν, ας πούμε ποιος θα είχε τη δυνατότητα να "περάσει" την προδοσία της Κύπρου έτσι, χωρίς να ανοίξει μύτη στην κυρίως Ελλάδα; Αλλά η ιστορική πορεία της Ελλάδας δεν μπορεί να παραμείνει αυτή του προτεκτοράτου, εάν θέλουμε να επιβιώσουμε ως ιστορική παρουσία. Εδώ λοιπόν ο Καραμανλής ενδέχεται να διορθώνει το ιστορικό λάθος του θείου του, να μην αφήσει την "ομαλή αποχουντοποίηση" να εξελιχθεί. Τηρουμένων των αναλογιών πάντοτε, ο Σαμαράς ήδη καταφέρνει αυτό που δεν κατάφερε ο Μαρκεζίνης: Μια "ομαλή" αποχουντοποίηση, χωρίς συγκρούσεις που θα κόστιζαν ιστορικά στην Ελλάδα, σε στιγμές μάλιστα μεγάλης αδυναμίας της χώρας (πολύ μεγαλύτερης συγκριτικά με το 1974). Ενώ οι τσιπροκαμμένειοι "ηρωισμοί" είναι εντέλει πολύ πιθανότερο να οδηγούσαν σε μια στρατηγική ήττα αντίστοιχη με αυτή του 1974 - τηρουμένων πάντοτε των αναλογιών. Δεν είναι βέβαιο ότι και ο παλαιός Καραμανλής δεν έβαλε το χεράκι του στην αποτυχία της Ελλάδας για σταδιακή επιστροφή στην ομαλότητα το 1973. Δεν έχουμε ούτε μπορούμε να έχουμε επαρκή ιστορικά στοιχεία για αυτό. Γνωρίζουμε όμως ότι ήταν ο Κίσινγκερ που επέμεινε στον διορισμό του ως πρωθυπουργού από την χούντα. Αυτό λέει πολλά. Σε κάθε περίπτωση, όμως, η καταστροφή του 1974 ήταν καταστροφή που άλλοι εκτός Ελλάδος μεθόδευσαν και ο Καραμανλής στην χειρότερη περίπτωση απλώς συνέπραξε. Και σήμερα πάλι θα πρέπει άλλοι να μεθοδεύσουν και ο νέος Καραμανλής να συμπράξει. Δεν το έχει κάνει μέχρι στιγμής. Ας ελπίσουμε να μην το κάνει και στο μέλλον. Σήμερα ο ελληνικός λαός είναι, πρέπει να είναι, αρκετά σοφότερος μετά την δοκιμασία του Μνημονίου. Αν και, όπως σωστά επισημαίνει ο Σ. Καλεντερίδης σε αυτό: http://infognomonpolitics.blogspot.gr/2014/06/blog-post_6115.html το άρθρο του, η πλειοψηφία του ελληνικού λαού έχει ήδη ξεχάσει τι έγινε το 2009. Δεν το ξεχάσαμε, όμως, όλοι. Και πάντως γνωρίζουμε πολλοί περισσότεροι, σε σχέση με το 1974, τι "παίζεται" πίσω από τις κουρτίνες. Ας είναι καλά το Ίντερνετ...

    • Fotini avatar
      Fotini @ Διογένης 08/06/2014 11:48:00

      ᾿Ενιαφέρουσα ὅπως πάντα ἡ ἀνάλυση σας, Διογένη. ῞Ομως πιστεύετε ὅτι ὁ ΚΚ εὔχεται ἤ ἐλπίζει μία ἐθνική καταστροφή μετά ἀπό μία ἀποτυχία τοῦ ΑΣ μόνο καί μόνο γιά νά ξαναπάρη τά ἡνία τῆ ΝΔ; Πολύ φανταστικό καί παρακινδυνευμένο σενάριο, λέω τώρα ἐγώ. . .

      • my way avatar
        my way @ Fotini 08/06/2014 12:01:26

        Φωτεινή, από το πλήθος των ιστορικών ανακριβειών και μισών αληθειών, αυτό βρήκες μόνο να του αμφισβητήσεις; Ο Διογένης ανέκαθεν βγάζει φλύκταινες, άμα τω ακούσματι "Κωνσταντίνος Καραμανλής". Αλλά, απόψεις του είναι, τις διαβάζουμε, τις δεχόμαστε ή τις απορρίπτουμε, αναλόγως.

        • Διογένης avatar
          Διογένης @ my way 08/06/2014 18:23:56

          Ποιες ειναι οι "ιστορικές ανακρίβειες και μισές αλήθειες"; Σε επίπεδο γεγονότων, πάντοτε. Όχι σε επίπεδο εκτιμήσεων/απόψεων.

          • my way avatar
            my way @ Διογένης 09/06/2014 06:12:01

            Δεν αξίζει τον κόπο, να μπω σε τέτοια διαδικασία. Δεν αξίζει! Κράτα τις απόψεις σου και άσε την συντριπτικότατη πλειοψηφία του Ελληνικού λαού να έχει άλλες. Κυρίως δε, άσε την Ιστορία να έχει (και έχει) τις καταγραφές των πραγματικών γεγονότων. Έχω όμως μιαν απορία. Ο τόσος θαυμασμός για τον Πίπη, έναν πολιτικό γυρολόγο, έναν πολιτικό της προσκολλήσεως σε κάθε (ανεξαιρέτως) πολιτικό κόμμα της εποχής του, μήπως και εκλεγεί βουλευτής (σχεδόν πάντα χωρίς επιτυχία), μια καρικατούρα όλων των αθηναϊκών επιθεωρήσεων (η άλλη ήταν η Μαρίκα Παλαίστη) από που προκύπτει;

          • Διογένης avatar
            Διογένης @ my way 09/06/2014 16:43:34

            Όχι αγαπητέ μου. Να μπεις στην διαδικασία. Όσο δεν μπαίνεις, οι εύκολοι αφορισμοί ειναι όχι απλώς παρλαπίπες, αλλά επιβεβαίωση των λεγομένων μου. Πόθεν προκύπτει "θαυμασμός" για τον Μαρκεζίνη; Το ζητούμενο ήταν μια ιστορική σύγκριση με την τότε και την σημερινή "αποχουντοποίηση". Ο τόπος με την απόφαση του Παπαδόπουλου για πολιτικοποίηση της κυβέρνησης είχε μπει σε μια διαδικασία που είχε επιδοκιμαστεί τότε από την πολύ μεγάλη πλειονότητα του αστικού πολιτικού κόσμου. Αυτό βέβαια θέλουν να το ξεχνούν σήμερα. Η περίπτωση της πρωθυπουργίας Μαρκεζίνη ολίγων εβδομάδων δεν είναι τίποτε άλλο παρά ένα ενδιαφέρον ιστορικό "αν": "Αν" είχε επιτύχει, τότε η Ελλάς θα είχε γλιτώσει τον Ιωαννίδη, την Κύπρο, πιθανόν και την ιστορική διαστροφή ΠΑΣΟΚ του Ανδρέα Παπανδρέου. Θα ήταν μια περίπτωση "ομαλής" αποχουντοποίησης, όπως η Τουρκία του Εβρέν, η οποία μάλλον καλύτερα κινήθηκε από την δική μας μεταπολίτευση 1974-2010. Ιστορικά νομίζω ότι το 2010 τελειώνει η μεταπολίτευση. Από εκεί και πέρα, ο Μαρκεζίνης υπέπεσε στην περίοδο μεταξύ 1954-1967 στον πειρασμό της αλαζονείας και έμεινε στο περιθώριο των εξελίξεων. Δεν ξέρω αν ήταν για καλό ή για κακό. Δεν έκανε μόνον καλά, έκανε και στραβά. Ας θυμηθούμε την συμφωνία του με τους Άγγλους να μην ανοίξει η Ελλάδα το Κυπριακό, εν αγνοία του πρωθυπουργού Παπάγου. Μια συμφωνία που του κόστισε όχι μόνον την έξοδο από την κυβέρνηση Παπάγου, αλλά και την διαδοχή του και την απώλεια μεγάλου μέρος της δημοφιλίας του. Να βασίζεστε στα γεγονότα, αγαπητέ μου, και όχι στην μεσσιανικού τύπου προσωπολατρεία Καραμανλήδων, Μαρκεζίνηδων και όποιων άλλων. Θα κάνει καλό εκτός από εσάς, και στη χώρα σας.

          • my way avatar
            my way @ Διογένης 09/06/2014 18:45:20

            Δεν αξίζει!

        • Fotini avatar
          Fotini @ my way 08/06/2014 19:38:55

          My way, Προσπαθῶ νά εἶμαι εὐγενική μ᾿ αὐτούς πού διαφωνοῦν μαζί μου καί σέβομαι τήν ἄποψη τους ἐφ᾿ ὅσον δέν ἀποκλείουν τό ἀλάθητο τους ὡς "ξερόλες." Προέχει ἡ ὁμόνοια τῆς παράταξης καί εἴτε ἀρέσει εἴτε δέν ἀρέσει σέ ὄψιμους ΝΔς, ο ΚΚ εἶναι ὁ ἐγγυητής τῆς ὁμόνοιας τῆς βάσης τῆς ΝΔ. ῎Αν δέν ὑπῆρχε ὁ ΕΘΝΑΡΧΗΣ ἔπρεπε νά τόν εἴχαμε ἐπινοήσει!!!!!!!!!!!!!

  8. Νίκος Αργεάδης avatar
    Νίκος Αργεάδης 08/06/2014 09:02:03

    εν τάξει, αλλά εγώ θα ήθελα να μάθω 2 τινά: 1) γιατί δεν φορολογείται (επαναληπτικά, όπως κάνει με τους μισθωτούς και συνταξιούχους) και η οικονομική ολιγαρχία, και 2) γιατί δεν εξυγχρονίζεται το κράτος καθόλου και δεν ξηλώνεται η κρατικοδίαιτη πολιτική πελατεία, μειώνοντας τα έξοδα. όλα τα άλλα είναι μικροκομματικά και ασήμαντα. όταν γίνουν αυτά τα 2 (κράτος ισονομίας και ισηγορίας) τότε θα μιλάμε για συμβολή του α. σαμαρά στην διάσωση της ελλάδας. αν από την άλλη συνεχιστούν οι ίδιες πολιτικές εσωτερικού καννιβαλισμού τα πράγματα θα γίνουν, για τους πολλούς, ακόμα χειρότερα και για την ελλάδα ως κράτος καταστροφικά... αν, λέω επισυμβεί αυτό, η ιστορία θα τον καταγράψει απλά ως ακόμα έναν που -είτε το ήθελε είτε όχι είναι αδιάφορο- διέσωσε το κρατικοδιαιτο και ξενοεξαρτώμενο τέρας που τρώει τις σάρκες μας εις βάρος μας και εις βάρος του μέλλοντος της ελλάδας... και δεν νομίζω ότι ο α. σαμαράς θέλει η υστεροφημία του να έιναι αυτή...

  9. η Dimi avatar
    η Dimi 10/06/2014 07:13:52

    "Καλλιτεχνική διαμαρτυρία για τα Γλυπτά του Παρθενώνα στο Βρετανικό Μουσείο news.gr.msn.com/social|Δευτέρα 9 Ιουνίου 2014 @23:50| Η διεθνούς φήμης σοπράνο Σόνια Θεοδωρίδου συνοδευόμενη από έξι Ελληνίδες ντυμένες στα λευκά, σαν Καρυάτιδες, μπήκαν στο Μουσείο και άρχισαν να αναζητούν την χαμένη Καρυάτιδα. Μαζί τους ο διεθνούς φήμης μαέστρος Θεόδωρος Ορφανίδης και ο συνθέτης Παντελής Παυλίδης. «Αυτό που είδα όταν μπήκαμε στο μουσείο, η σιωπή του κόσμου, του χιλιάδες κόσμου που ήταν εκεί και που μας άνοιγε τον δρόμο να περάσουμε ήταν κάτι το συγκλονιστικό. Θα μου μείνει αξέχαστο για όλη μου την ζωή», είπε η κυρία Θεοδωρίδου, σε δηλώσεις της στο ΑΠΕ - ΜΠΕ.” http://on-msn.com/1mA9eey *** "…Είναι η θέωση του Ανθρώπου; Είναι η εξανθρώπιση του Θεού; Είναι και τα δύο μαζί. Είναι η κορύφωση του Ελληνικού Πνεύματος.

    Το Μουσείο της Ακρόπολης είναι κιβωτός μίας πανανθρώπινης και διαχρονικής πολιτιστικής κληρονομιάς. Αυτά που συμβολίζει δεν χωρίζουν, ενώνουν. Δεν φανατίζουν, φωτίζουν. Δεν ξεσηκώνουν, λυτρώνουν. Δεν επιβάλλουν, απελευθερώνουν. Τα μάρμαρα καλούν τα μάρμαρα."

    ~Αντώνης Σαμαράς: Από το χαιρετισμό του ως Υπουργός Πολιτισμού στα εγκαίνια του Νέου Μουσείου της Ακρόπολης, στις 20 Ιουνίου, 2009.

  10. "Διαμορφωτής"...... avatar
    "Διαμορφωτής"...... 10/06/2014 16:23:29

    "Ο ίδιος επιχειρεί να διαμορφώσει μιά νέα κατάσταση στο κόμμα του"....... Μα, την έχει διαμορφώσει ήδη.... Από 34% το 2009, στο 23% το 2014...... Μιά χαρούλα "διαμόρφωση"....!!!

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.