#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
23/01/2013 08:15
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Πολιτική κυριαρχία Σαμαρά και σε νέα δημοσκόπηση



Επιβεβαιώνεται η πολιτική κυριαρχία του Αντώνη Σαμαρά στη χώρα καθώς μια ακόμη δημοσκόπηση, αυτή της Marc, για λογαριασμό του Alpha δείχνει άλμα στη δημοτικότητά του.

Ο πρωθυπουργός παρασύρει και όλη τη Νέα Δημοκρατία η οποία προηγείται στην πρόθεση ψήφου του ΣΥΡΙΖΑ με 0,2% αν και στην προηγούμενη δημοσκόπηση ήταν πίσω κατά 1,2%. Πολύ ενδιαφέρουσα είναι και η ανατροπή στην παράσταση νίκης όπου η ΝΔ περνά μπροστά, έστω και οριακά. Συγκεκριμένα, σύμφωνα με τα αποτελέσματα;

Στην πρόθεση ψήφου, τα αποτελέσματα είναι τα εξής (σε παρένθεση η εκτίμηση του Δεκεμβρίου):

Νέα Δημοκρατία 22,5% (21,5%)
ΣΥΡΙΖΑ 22,3% (22,7%)
Χρυσή Αυγή 9,7% (9,6%)
ΠΑΣΟΚ 5,7% (5,6%)
Ανεξάρτητοι Έλληνες 5,6% (5,4%)
ΔΗΜΑΡ 4,6% (4,5%)
ΚΚΕ 4,3% (4,7%)
Άλλο κόμμα 5,2% (5,7%)
Άκυρο/λευκό/αποχή 10,9%
Αδιευκρίνιστη 9,2% (10,7%)

Μετά την αναγωγή σε εκτίμηση εκλογικού αποτελέσματος, εάν γίνονταν σήμερα εκλογές, η έρευνα απέδωσε τα εξής ποσοστά (σε παρένθεση η εκτίμηση του Δεκεμβρίου):

Νέα Δημοκρατία 28,2% (27%)
ΣΥΡΙΖΑ 27,9% (28,5%)
Χρυσή Αυγή 12,2% (12,1%)
ΠΑΣΟΚ 7,2% (7%)
Ανεξάρτητοι Έλληνες 7% (6,8%)
ΔΗΜΑΡ 5,8% (5,6%)
ΚΚΕ 5,3% (5,9%)
Άλλο κόμμα 6,4% (7,1%)

Στην παράσταση νίκης, όπου μέσα σε ένα μήνα η Νέα Δημοκρατία οριακά «παίρνει κεφάλι» με 44,5% έναντι 44,4% του ΣΥΡΙΖΑ, όταν το Δεκέμβριο το προβάδισμα για τον ΣΥΡΙΖΑ ήταν τεράστιο, με 60,3% έναντι 26,6%.

Ο Αντώνης Σαμαράς είναι πλέον κυρίαρχος στην καταλληλότητα ως πρωθυπουργός, καθώς αύξησε το ποσοστό του σε σχέση με τον Δεκέμβριο στο 53,2% (από 46,7%). Ο Αλέξης Τσίπρας με 30,9% είναι και αυτός λίγο ψηλότερα από το 28,7% του προηγούμενου μήνα.

Η θετική γνώμη για την κυβέρνηση συνεργασίας του Αντώνη Σαμαρά αυξήθηκε στο 37,2% (από 32,8% τον Δεκέμβριο), αν και αυξήθηκε επίσης και το αρνητικό ποσοστό στο 51,5% (από 49,9%).

Σχεδόν οι μισοί ερωτηθέντες (46,4%) εκτιμούν ότι μία κυβέρνηση του ΣΥΡΙΖΑ θα έκανε τα πράγματα χειρότερα (έναντι 41,1% το Δεκέμβριο).

Στη δημοτικότητα των πολιτικών αρχηγών ο Φώτης Κουβέλης είναι πάντα πρώτος και μάλιστα με αυξημένο ποσοστό σε σχέση με το Νοέμβριο, καθώς έφτασε το 48% (από 47,3%). Δεν είναι ωστόσο πλέον ο αδιαμφισβήτητος κυρίαρχος στην ερώτηση αυτή, καθώς ο Αντώνης Σαμαράς με άλμα 4,4 μονάδων έφτασε στο 47,6% (από 43,2%). Ο Αλέξης Τσίπρας αύξησε ελαφρά το ποσοστό του, στο 37,7% έναντι 37,3%. Άλμα τεσσάρων μονάδων έκανε η δημοτικότητα του Ευάγγελου Βενιζέλου που έφτασε το 22,1% (από 18,1%). «Έκπληξη» μπορεί να χαρακτηριστεί η μεγάλη ανάκαμψη της δημοτικότητας της Αλέκας Παπαρήγα κατά 5,1 μονάδες, που έφτασε το 24,5% (από 19,4% το Νοέμβριο).

Σχεδόν δύο στους τρεις (62,3%) πιστεύουν ότι η Ελλάδα θα μπορέσει να τα καταφέρει, ποσοστό σημαντικά αυξημένο σε σχέση με το 47,5% το Νοέμβριο, πριν την εξασφάλιση της μεγάλης δόσης από την τρόικα.

Οι πολίτες εμφανίζονται περισσότερο αισιόδοξοι στην πρόβλεψη βιωσιμότητας της κυβέρνησης, καθώς πάνω από δύο στους πέντε (41,4%) πιστεύουν ότι θα εξαντλήσει την τετραετία, έναντι μόλις 29,9% στην δημοσκόπηση του Οκτωβρίου. Πάνω από ένας στους δύο (51,7%) είναι πεπεισμένος ότι θα αναγκαστεί να πάει σε πρόωρες εκλογές, αλλά το ποσοστό αυτό είναι πολύ χαμηλότερο από το 60,4% στα μέσα του Φθινοπώρου.

Αντίθετα, δεν υπήρξε ανάλογη αλλαγή στην πρόθεση πρόωρης προσφυγής στις κάλπες, καθώς το 63,7% που θέλει να ολοκληρωθεί η τετραετία είναι ελαφρά χαμηλότερο από το 64,5% του περασμένου Νοεμβρίου, ενώ 32,3% ζητά εκλογές, έναντι 29,1% το Νοέμβριο.

Η έρευνα πραγματοποιήθηκε τηλεφωνικά το διάστημα από την Παρασκευή 18 Ιανουαρίου ως και την Δευτέρα 21 Ιανουαρίου, σε 1.054 νοικοκυριά.

ΣΧΟΛΙΑ

  1. arcane avatar
    arcane 23/01/2013 08:38:20

    Είχα επισημάνει πρίν ενάμισυ μήνα ότο το προβάδισμα του ΣΥΡΙΖΑ ήταν απόλυτα αντιστρεπτό, πράγμα που τώρα αποδεικνύεται. Το προβάδισμα του ΣΥΡΙΖΑ ήταν το αποτέλεσμα της τότε διαφαινόμενης άρνησης της τρόϊκας να πάρουμε την επόμενη δόση, αν και η κυβέρνηση είχε νομοθετήσει τα όσα επαχθή της ζητήθηκαν. Τώρα που μας δίνουν τα λεφτά, αλλάζει και το κλίμα. Ο κόσμος ελπίζει ότι με τα χρήματα αυτά θα υπάρξει κάποια οικονομική βελτίωση, οπότε δίνει χρόνο στην κυβέρνηση και στον Σαμαρά προσωπικά. Προσοχή όμως, πρόκειται περί προσωρινής ανοχής που μπορεί και πάλι να αντιστραφεί γρήγορα, αν δεν δει ο μέσος Ελληνας θετικό οικονομικό αποτέλεσμα στη τσέπη του σύντομα. Αυτό πρέπει να το προσέξει πολύ η κυβέρνηση και να μην επαναπαυθεί.

    Οσο γιά τις διάφορες φαιδρότητες περί τρομοκρατών, μπαχαλάκηδων, λαθρομεταναστών κλπ, δεν παίζεται εκεί το θέμα πιά και οι υπερβολές βλάπτουν την κυβέρνηση, αφού την δείχνουν αδύναμη. Είναι αξιοσημείωτο ότι η δημοσκόπηση της Marc δείχνει τον ΣΥΡΙΖΑ πάνω από το ποσοστό που πήρε στη κάλπη τον Ιούνιο 2012 - 27,9 αντί 26,89 - και τη ΝΔ κάτω από το ποσοστό του Ιουνίου - 28,2 αντί 29,66. Απλά η ΝΔ πέρνάει πάλι οριακά πρώτη, θέλει μεγάλη προσοχή γιά να μείνει πρώτη.

  2. Δαναός avatar
    Δαναός 23/01/2013 08:56:38

    Γράφαμε εδώ στο antinews, για τον πολιτικό Σαμαρά, μα και για τον άνθρωπο Σαμαρά. Όμως, ένα χθεσινό περιστατικό, γεγονός αν θέλετε, που δεν μπορώ να αναφέρω, με συγκίνησε τόσο πολύ που αλλάζω το "άνθρωπος" και το κάνω "Άνθρωπος" με Α κεφαλαίο και ας με συγχωρήσει που το δημοσιοποιώ.Τίποτε άλλο.Τα ποσοστά του θα ανεβαίνουν συνεχώς!

    • tak avatar
      tak @ Δαναός 23/01/2013 09:21:05

      Ας μη το μάθουμε Δαναέ...
      Άλλωστε αυτό που γίνεται με τυμπανοκρουσίες, αποτελεί πρόκληση στην ευπρέπεια, όπως λένε οι σοφοί.
      Ας συνταχθούμε με το κάνε το καλό και ρίξτο στο γιαλό!
      Είναι μεγάλη καρδιά ο Αντώνης και ο κόσμος το ξέρει...

      • Νίκος Αργεάδης avatar
        Νίκος Αργεάδης @ tak 23/01/2013 11:21:28

        Δαναέ και Τακ, καλημέρα.
        πρέπει να πω πως:
        1) τα βαρίδια της ΝΔ
        2) Η προσκόλληση του τεθνεώτος ΠΑΣΟΚ
        3) Ο αμετροεπής και ωυρόμενος Βενιζέλος, και
        4) η στ'ηριξη της κυβέρνησης Παπαδήμου

        (και μερικά ακόμα που δεν θυμάμαι)
        τον κρατούν δέσμιο και ο κόσμος τον ταυτίζει -ως ένα σημείο- με προηγούμενες πολιτικές.

        • tak avatar
          tak @ Νίκος Αργεάδης 23/01/2013 12:35:35

          Φίλε Νίκο, ο Δαναός αναφέρεται στο μεγαλείο του "Ανθρώπου", όπως τον χαρακτηρίζει.
          Να συμφωνήσουμε για την άποψη του κόσμου, ο οποίος όμως δεν ξέρει, ενώ επί πλέον θα έπρεπε να έχει υπόψη του πως ο κ. Σαμαράς "ἐπὶ ξυροῦ ἵσταται ἀκμῆς", όχι για λογαριασμό του, αλλά για την πατρίδα.
          Ο Αντώνης Σαμαράς δεν έχει καμιά σχέση με τις προηγούμενες πολιτικές, ενώ τα έχει εξηγήσει όλα...
          Είναι καιρός και ο κόσμος να αρχίσει να του δείχνει περισσότερη εμπιστοσύνη στα φανερά, γιατί στα κρυφά έχει καιρό που το κάνει...
          Τώρα το αν τρίζει σε κάποιους τα δόντια, είναι αλήθεια πως το κάνει, όπως είναι και αλήθεια πως κάποιους δεν τους αγγίζει τίποτε...
          Και κοροϊδεύουν...
          Αλλά ας έχουν υπόψη τους τον Αίσωπο:
          "Ἔριφος ἐπὶ τινος δώματος ἑστώς, ἐπειδὴ λύκον παριόντα εἶδεν, ἐλοιδόρει καὶ ἔσκωπτεν αὐτόν. Ὁ δὲ λύκος ἔφη· Ὦ οὗτος, οὐ σύ με λοιδορεῖς, ἀλλ᾿ ὁ τόπος.
          Ὁ μῦθος δηλοῖ
          ὅτι πολλάκις καὶ ὁ τόπος καὶ ὁ καιρὸς δίδωσι τὸ θράσος κατὰ τῶν ἀμεινόνων."

          • Νίκος Αργεάδης avatar
            Νίκος Αργεάδης @ tak 23/01/2013 12:43:16

            Αγαπητέ Τακ, εγώ ξέρω πως δεν έχει σχέση με προηγούμενες πολιτικές, αλλά δυστυχώς ο κόσμος δεν το λαμβάνει αυτό υπ 'οψιν και επί πλέον τον ταυτίζει με αυτές λόγω μνημονίου ΙΙΙ (ή IV;).
            Ξέρω για τον Άνθρωπο αλλά τα κανάλια δεν το στηρίζουν όπως τον ΓΚΑΠ πχ. που ορκίζονταν στο όνομά του.

          • tak avatar
            tak @ Νίκος Αργεάδης 23/01/2013 12:54:48

            Θα πρέπει Νίκο μου να αναζητήσει εφικτές λύσεις και διεξόδους. Εδώ δίνω και όλες τις συνιστώσες και όλα όσα εννοώ και όλα όσα επινοώ! Εννοείς ασφαλώς τι λέω, ας τα εννοήσουν όλοι!

          • Nike avatar
            Nike @ tak 23/01/2013 17:03:32

            @ας με συγχωρήσει που το δημοσιοποιώ.

            Πω, πω, πω,
            ...ξεκάθαρες και διαυγείς απόψεις!

            Τι και πώς το... δημοσιοποιείς, ρε, άνθρωπε;

            ΥΓ. Αυτά να τα λέτε μεταξύ σας στο τηλέφωνο. Δημόσιο λιβάνισμα χωρίς λόγο και αιτία είναι ίδιον θρησκευτικής σέκτας...

          • Δαναός avatar
            Δαναός @ Nike 23/01/2013 23:17:43

            Δε λιβανίζω κανέναν "ρε, άνθρωπε". Απλά είχα υποχρέωση να πω ένα μεγάλο ευχαριστώ.

    • Κλέων() avatar
      Κλέων() @ Δαναός 23/01/2013 12:06:04

      Είναι άραγε ο ίδιος Άνθρωπος, όπου ως πολιτικός προΐσταται μίας κυβέρνησης που υιοθετεί και εφαρμόζει νόμους και διατάξεις όπως το κατωτέρω;
      "Τρεις νέες φοροπαγίδες..
      Παγίδες σε 18χρονα παιδιά, ανέργους και συνταξιούχους στήνει η Εφορία προκειμένου να τους «τσιμπήσει» με τα τεκμήρια και τις ηλεκτρονικές δηλώσεις και να τους αναγκάσει να
      πληρώσουν τσουχτερούς φόρους και πρόστιμα, ακόμα κι αν δεν έχουν έσοδα".

    • Σκαρλάτος Νικόλαος avatar
      Σκαρλάτος Νικόλαος @ Δαναός 24/01/2013 08:27:31

      Πράγματι, αλλά δεν χρειάζεται, γιατί το πρόσωπο είναι ο καθρέπτης της ψυχής.

  3. ΠΕΛΙΑΣ avatar
    ΠΕΛΙΑΣ 23/01/2013 09:06:18

    Οχι και κυριαρχία ,δεν είναι ακόμη πάνω από 51%.
    Αν παρέπεμπε βενιζέλο και ΓΑΠ αυτόματα θα έπιανε 85%.
    Αν είχε καταργήσει τον αθλιο νόμο περί ευθύνης υπουργών, με αναδρομική ισχύ
    20 ετών θα ξεπερνούσε το 90%.
    Χρειάζεται ΤΟΛΜΗ

  4. viva avatar
    viva 23/01/2013 09:45:01

    ποιος παει στοιχημα οτι τον μαρτιο θα χρειαστουμε νεα μετρα ? τα τελευταια νεα μετρα......?

  5. nikos x. avatar
    nikos x. 23/01/2013 09:47:01

    @arcane. Πολύ σωστά παρατηρείς:"Το προβάδισμα του ΣΥΡΙΖΑ ήταν το αποτέλεσμα της τότε διαφαινόμενης άρνησης της τρόϊκας να πάρουμε την επόμενη δόση, αν και η κυβέρνηση είχε νομοθετήσει τα όσα επαχθή της ζητήθηκαν. Τώρα που μας δίνουν τα λεφτά, αλλάζει και το κλίμα."
    Eπομένως αν οι εταίροι μας θέλουν να αποφύγουν πάσει θυσία τον Τσίπρα, δεν έχουν παρά να σταματήσουν το μαρτύριο της σταγόνας και να μας δίνουν τις επόμενες δόσεις με πολιτικά κριτήρια δεδομένου οτι με οικονομικά είναι αδύνατο να πιάνουμε στο εξής τους στόχους που ξεπερνάνε κάθε ανθρώπινη δυνατότητα...
    Αν δεν το κάνουν και αρχίσουν τα ίδια στην επόμενη επίσκεψη της Τρόικας, θα έχουμε πάλι εκτόξευση του Σύριζα στην Α' θέση.

    • Μεγάλες στιγμές avatar
      Μεγάλες στιγμές @ nikos x. 23/01/2013 11:58:51

      Μα τους πιάσαμε τους στόχους-για πρώτη φορά- και με καλύτερα αποτελέσματα απο αυτά που απαιτούνταν.Με λιτότητα ναι,με θυσίες ναι, αλλά τόσο καιρό αυτό το φως στην άκρη δεν ψάχναμε;

  6. ΧΑΡΗΣ avatar
    ΧΑΡΗΣ 23/01/2013 10:04:02

    Αν μάλιστα κόψει και τις περιβόητες επιστροφές ΄ΦΠΑ (μαιμού οι περισότερες)και μαζέψει και λίγα ΔΙΣ από τα κλεμένα του εξωτερικού και του εσωτερικού (από τις λίστες) και καθαρίσει και λίγο τους αυλικούς ....τον βλέπω ΑΥΤΟΔΥΝΑΜΟ.

    • ΧΑΡΗΣ avatar
      ΧΑΡΗΣ @ ΧΑΡΗΣ 23/01/2013 10:04:59

      Με άλλα λόγια υποχωρεί η ΧΑΧΟΛΙΑ...

      • tak avatar
        tak @ ΧΑΡΗΣ 23/01/2013 17:13:07

        Χάρη τα είπες καλά! Αναστενάζει ο τόπος και ιδιαίτερα κάτι μεγάλα νησιά, από αγροτικές μαϊμούδες... Θα τις βάλουν όμως στο ... "Κλουβί";

  7. Jim Bim avatar
    Jim Bim 23/01/2013 11:07:20

    Πρωθυπουργό έχουμε .... το υπόλοιπο πολιτικό σύστημα είναι υπό αίρεση ...

  8. Stef avatar
    Stef 23/01/2013 12:10:05

    Εκτός τόπου και χρόνου οι...αγιογραφίες σας. Τα μέτρα τώρα μόλις αρχίζουν να εφαρμόζονται. Σε ένα χρόνο από τώρα να σας δω τι θα λέτε, όταν θα μεσολαβήσουν και άλλα...τελευταία (όπως πάντα) μέτρα. Έτσι άλλωστε ξεκίνησε και ο ΓΑΠ με το Μνημόνιο Ι που επί ένα χρόνο ούτε γάτα ούτε ζημιά. Όταν όμως τα μέτρα άρχιζαν να τσούζουν, η μεγάλη κατηφόρα ήρθε και δεν τον έσωσε ο λαός παρά μόνο ο συμμαθητής του ο εξ Αμερικής ορμώμενος. Τελικά, διαπιστώνω ότι υπάρχουν σε αυτή τη χώρα πολλοί, μα πάρα πολλοί βολεμένοι που δεν τους έχει αγγίξει η κρίση ούτε σε μία τρίχα της κεφαλής τους.

    • Nike avatar
      Nike @ Stef 23/01/2013 17:04:58

      @Τελικά, διαπιστώνω ότι υπάρχουν σε αυτή τη χώρα πολλοί, μα πάρα πολλοί βολεμένοι που δεν τους έχει αγγίξει η κρίση ούτε σε μία τρίχα της κεφαλής τους.

      Αυτό ΞΑΝΑΠΕΣ'ΤΟ!!!

  9. περήφανος δεξιός avatar
    περήφανος δεξιός 23/01/2013 12:16:26

    τελείωσε ο συριζα..από τον μάρτιο και μετά αν δουλέψει η κυβέρνηση τα ποσοστά της ΝΔ θα ανεβαίνουν συνεχώς..

  10. ΛΥΤΟΣ ΔΗΜΗΤΡΗΣ avatar
    ΛΥΤΟΣ ΔΗΜΗΤΡΗΣ 23/01/2013 12:19:07

    ΕΛΕΟΣ ΠΛΕΟΝ ΜΕ ΑΥΤΕΣ ΤΙΣ ΔΗΜΟΣΚΟΠΗΣΕΙΣ!!!!!!! ΚΑΛΑ ΡΕ ΕΙΝΑΙ ΠΟΤΕ ΔΥΝΑΤΟΝ ΝΔ ΚΑΙ ΣΥΡΙΖΑ ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΤΟΣΑ ΜΕΤΡΑ ΚΑΙ ΤΕΤΟΙΕΣ ΜΠΑΡΟΥΦΕΣ ΠΕΡΙ ΤΡΟΜΟΚΡΑΤΩΝ ΝΑ ΕΧΟΥΝ ΤΕΤΟΙΑ ΠΟΣΟΣΤΑ? ΜΗΝ ΤΡΩΤΕ ΤΟ ΠΑΡΑΜΥΘΙ ΤΩΝ ΓΚΑΛΟΠ , ΚΑΘΗΣΤΕ ΝΑ ΠΕΡΑΣΕΙ ΛΙΓΟΣ ΚΑΙΡΟΣ ΑΚΟΜΗ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΛΕΜΕ ΠΟΣΟ ΕΧΟΥΝ ΤΑ ΚΟΜΜΑΤΑ!!!!!!!!!

  11. Kostas nikolaou avatar
    Kostas nikolaou 23/01/2013 13:02:38

    καντε πρώτα ενα γκάλοπ που θα περιλαμβάνει και τους σημερινούς 16αρηδες-17ρηδες ( που θα ψηφίσουν στις επόμενες εκλογές ) και να είστε σίγουροι πως θα σας κοπεί η διάθεση για πανηγυρισμούς. Αν βρείτε πάνω από 2 στους 10 νέους ψηφοφόρους που θα ψηφίσουν πασοκ-Ν.Δ ελάτε να τους δείξετε και σε εμένα.
    όταν αυτοι οι νέοι σε ποσοστό 7 στους 10 ( δικιά μου αυθαίρετη εκτίμηση βέβαια) θα πάνε σε χ.α και τσίπρα θα φανεί η διαφορά

    • tasos1 avatar
      tasos1 @ Kostas nikolaou 23/01/2013 17:15:48

      Και; Θύμωσε ο μικρός Αγάς και έκοψε τα ... φρύδια του! Αυτοί οι νέοι θα ζήσουν σαν Βούλγαροι και Αλβανοί του παρελθόντος...

  12. viva avatar
    viva 23/01/2013 13:20:17

    αγαπητε factorx ξεχασες να αναφερεις ομως οτι οι πολιτες σε συντριπτικο ποσοστο 58% για τον Βενιζελο ,κ 49% για τον Γαπ, τους θελουν στο σκαμνι !! ...δεν ειναι κ αυτο σημαντικο ?

  13. mxioni avatar
    mxioni 23/01/2013 14:56:24

    Αυτα τα γκάλοπ έχουν πολύ γέλιο και ξέρετε γιατί; Γιατί μας δείχνουν πόσο παραμυθιασμενος είναι ο κόσμος(απο τα σχόλια που κάνετε) όλα τα γκάλοπ είναι ΣΤΗΜΈΝΑ...οπότε αφού θέλετε να φαντάζεστε αυτα που θέλετε στον "εικονικό " σας κόσμο ...όλα καλα... Μην ξυπνατε απλά άλαξτε πλευρό και καληνύχτα!

  14. dimx avatar
    dimx 23/01/2013 15:09:18

    Η ΝΔ πρεπει να βιαστει να κανει εκλογες το ταχυτερο γιατι τα στοιχεια του ΟΑΕΔ λενε οτι καθε μερα προστιθονται 1000 ανεργοι ( 360. 000 μονο το 2012 ) και νομιζω πως οι περισσοτεροι απο αυτους δεν θα πηγαινουν προς την ΝΔ .
    Εγω Συριζα θα ψηφισω αλλα θελω το καλο σας .

    • Ραβινος avatar
      Ραβινος @ dimx 23/01/2013 18:30:53

      Εδω πια γελαει και το παρδαλο κατσικι που ελεγε ο Φωκιων !Το 64 % δεν θελει προωρες εκλογες εαν τις θελουν οι συριζαυγητες ας τις ζητησουν και θα παρουν τον π@υλο !

  15. Κυψελιώτης avatar
    Κυψελιώτης 23/01/2013 20:26:21

    Κάνε εκλογές ΤΩΡΑ Σαμαρά.
    Ξεφορτώσου τα διεφθαρμένα βαρίδια του ΠΑΣΟΚ (Βενιζέλους και σια) και τους ανθέλληνες Τουρκόλαγνους της ΡΗΜΑΔ.
    Μια δεξιά πατριωτική συγκυβέρνηση ΝΔ-ΧΡΥΣΗ ΑΥΓΗ-ΑΝΕΛΛ είναι η μόνη λύση για να επαναφέρουμε τον χαμένο πατριωτισμό της μεταπολίτευσης,να απαλλαγούμε απο τους εγκληματίες λαθρομετανάστες και να υπερασπιστούμε με σθένος τα Εθνικά θέματα και τον ορυκτό μας πλούτο.