#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
27/05/2012 12:30
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Πολιτικά παιχνίδια και Πανελλαδικές Εξετάσεις



Το κορυφαίο γεγονός της Παιδείας κάθε χρόνο είναι οι Πανελλαδικές. Πάνω από 120.000 οικογένειες αγωνιούν καθώς έχουν ένα παιδί τους να δίνει τις πρώτες του σοβαρές εξετάσεις στη ζωή οι οποίες και θα του καθορίσουν εν πολλοίς το μέλλον του.

Επομένως, η σοβαρότητα της διαδικασίας δε χωρά παιχνίδια, όλα πρέπει να γίνονται στην εντέλεια διότι δεν πρέπει να παίζουμε με τις Πανελλαδικές. Αυτό είναι μάθημα που το ξέρουν όλοι εδώ και δεκαετίες.

Παρ’ όλα αυτά, όμως, μία εβδομάδα πριν την έναρξη των Πανελλαδικών εξετάσεων, στο πλαίσιο της υπηρεσιακής κυβέρνησης, άλλαξε ο υπουργός Παιδείας και προκλήθηκε μεγάλη αναστάτωση. Είπαν τότε ότι δε μπορεί να αλλάζει η ηγεσία του υπουργείου καθώς εκτός από τον Γ. Μπαμπινιώτη είχε ήδη φύγει και η υφυπουργός Ε. Χριστοφιλοπούλου που είχε την ευθύνη των εξετάσεων διότι  στις εκλογές της 6ης Μαΐου είχε εκλεγεί βουλευτής. Τότε λοιπόν είχε ειπωθεί ότι ο ΣΥΡΙΖΑ έβαλε βέτο για την αλλαγή του υπουργού και επέβαλε την κ. Α. Κιάου, δικηγόρο στο επάγγελμα και σύζυγο του γνωστού δημοσιογράφου κ. Κιάου ο οποίος διάκειται φιλικά προς τον ΣΥΡΙΖΑ.

Προφανώς δεν έχουμε τίποτε με την κ. Κιάου, συμπαθέστατη είναι, όμως δε μπορεί να έχεις απαίτηση να διαχειριστεί το μείζον θέμα των πανελλαδικών εξετάσεων, ειδικά όταν «σκάει» θέμα που μπορεί να προκαλέσει πρόβλημα στη διαδικασία και το αδιάβλητό της.

Και δυστυχώς υπήρξε πρόβλημα. Τη μία με την επιλογή θέματος της κ. Ε. Αρβελέρ και την Παρασκευή με το θέμα της Φυσικής. Για να καταλάβετε τι έγινε η κ. Αρβελέρ ερωτηθείσα για το θέμα της που μπήκε στις εξετάσεις τόνισε: «Αν επέλεγα εγώ θέματα για τις εξετάσεις δεν θα έβαζα ποτέ κείμενο της Αρβελέρ. Γράφω δύσκολα, δεν είναι για παιδιά τα κείμενα μου» Και συνεχίζει: «Στην Γαλλία, όπου ως πρύτανης δίνω εγώ τα θέματα στα σχολεία, ποτέ δεν έδωσα τέτοια θέματα. Ουδέποτε θα έδινα εγώ τέτοιο κείμενο. Τι δίνετε εδώ στα παιδιά; Τι πράγματα είναι αυτά;» αναρωτιέται.

Από την άλλη, στη Φυσική ένα ολόκληρο θέμα ακυρώθηκε επειδή ήταν όπως διαπιστώθηκε επιστημονικά λάθος και οι 7 βαθμοί του μοιράστηκαν στα άλλα ερωτήματα. Αυτοί, όμως, που έλυσαν το δύσκολο ερώτημα ετοιμάζουν βροχή από προσφυγές καθώς είναι εμφανές ότι αδικούνται κατάφωρα.

Δεν ξέρουμε αν θα έχει συνέχεια η υπόθεση με τα δύσκολα θέματα και τις γκάφες στις Πανελλαδικές, ούτε μπορούμε να αποδείξουμε ότι φταίει η αλλαγή ηγεσίας. Όμως, είναι σίγουρο ότι όταν προκαλείται αναστάτωση αυτή θα διαχυθεί και στη διαδικασία.

Κάποιοι, λοιπόν, για να ικανοποιήσουν τα πολιτικά τους παιχνίδια έπαιξαν προεκλογικά με τις Πανελλαδικές. Και το «ατύχημα» έγινε. Να χαίρονται το έργο τους.

ΣΧΟΛΙΑ

  1. NM avatar
    NM 27/05/2012 12:39:39

    Θα βγάλω το καπέλλο στην κα. Κιάου αν απολύσει αμέσως την επιτροπή που έβγαλε τα θέματα και αρνηθεί να τους πληρώσει. Σε αυτές τις επιτροπές συμμετέχουν υπάλληλοι του υπουργείου ως προς τη διαδικασία, αλλά και διορισμένοι καθηγητές που βάζουν τα θέματα. Φέρνουν επίσης και καθηγητές πανεπιστημίου (τρομάρα μου) για να είναι καλό το επίπεδο...Το να υπάρχουν πολλά μέλη στην εππιτροπή είναι αναγκαίο ώστε να μην γίνονται λάθη (δηλ. ο ένας να ελέγχει τον άλλον). Το ότι έγινε τέτοιο χοντρό λάθος αποδυκνείει ότι προφανώς είχανε πάει για καφέ αντί να κάνουν τη δουλειά τους, οι ανόητοι τεμπέληδες. Για αυτό πρέπει να τιμωρηθούν πάραυτα.

  2. Β.Κ.Σ. avatar
    Β.Κ.Σ. 27/05/2012 12:53:44

    Έτσι θα κυβερνήσει ο Σύριζα. Με επιδείξεις επηρμένης ξερολίασης και γράφοντας στα πελέ του επιστημονικούς και θεσμικούς φορείς.

  3. Βασιλης avatar
    Βασιλης 27/05/2012 13:16:40

    Φυσικα....και για αυτο φταινε οι ακατανομαστες συνιστωσες...
    Αν δεν συνελθουν μερικοι (δυστυχως ειναι πολλοι) στις εκλογες ερχεται Συντριβη.
    Για το ΠΑΣΟΚ ουτε λεξη.. ρε πρωην συντροφοι...
    Μηπως λεω ,μηπως ...την επιτροπη την διορισε η Διαμαντοπουλου ή ο αλλος ...αυτος με τα Αρσακεια ,που ηθελε να κοψει και τους μισθους των υπαλληλων του.
    Ξεχασα ομως για ολα δεν φταει ο κακος μας ο καιρος ,ουτε στραβα αρμενιζουμε..
    Για ολα φταει ο......

  4. Βασιλης avatar
    Βασιλης 27/05/2012 13:22:23

    Αν ολη αυτη την αντιδραση την ειχαμε βγαλει απεναντι σε αυτους που πραγματικα κατεστρεψαν τη χωρα(ΠΑΣΟΚ), θα ειμασταν κυβερνηση προ πολλου και ανετα..
    Βλεπετε ομως οταν το ΠΑΣΟΚ βουλιαζε καποιος (δεν λεω ποιος) του εδωσε το χερι και βουλιαξε κι αυτος μαζι του και μαζι και η φιελευθερη παραταξη...και τον κραταμε ακομα(αυτον).

  5. Jimakos avatar
    Jimakos 27/05/2012 13:29:50

    Παραιτήθηκε κανένας; Ζητήθηκε η παραίτηση κανενός;

  6. EΛΛΗΝΑΣ avatar
    EΛΛΗΝΑΣ 27/05/2012 14:19:22

    Προτείνω στο Υπουργείο Παιδείας όσοι συμμετείχαν στην εν λόγω επιτροπή θεμάτων Φυσικής της Παρασκευής 25 Μαϊου 2012 να μην λάβουν την αποζημίωσή τους επειδή με τις παραλείψεις τους ζημιώθηκαν χιλιάδες υποψήφιοι (το ζω από κοντά το όλο θέμα). Επίσης προτείνω να τους γίνει στέρηση μισθών (δε μπορώ να πω πόσων μισθών). Όποιος δεν ξέρει να βγάζει θέματα να κάθεται στο σπίτι του.

  7. δημης avatar
    δημης 27/05/2012 14:31:49

    "Αυτό είναι μάθημα που το ξέρουν όλοι εδώ και δεκαετίες."++++++++++=
    ΟΛΑ ΤΑ ΛΕΦΤΑ ΤΟΥ ΑΡΘΡΟΥ......
    ΠΑΛΙΑ ΑΝΑΡΩΤΙΩΜΟΥΝ...ΓΙΑΤΙ Ο ΟΛΟΙ ΟΙ ΚΑΤΑ ΚΑΙΡΟΥΣ ΥΠΟΥΡΓΟΙ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΜΕ ΤΟ ΠΡΩΤΟ ΠΡΑΓΜΑ ΠΟΥ ΑΣΧΟΛΟΥΝΤΑΙ "ΑΜΑ ΤΗ ΑΝΑΛΗΨΕΙ ΤΩΝ ΚΑΘΗΚΟΝΤΩΝ ΤΟΥΣ" ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΓΕΝΙΚΕΣ ΕΞΕΤΑΣΕΙΣ...
    ΤΟ ΜΥΑΛΟ ΜΟΥ ,ΤΟΤΕ, ΠΗΓΑΙΝΕ ΣΕ ΦΡΟΝΤΙΣΤΗΡΙΑ ΚΛΠ ΣΥΜΦΕΡΟΝΤΑ.....
    ΑΡΓΟΤΕΡΑ ΑΝΑΚΑΛΥΨΑ ΠΩΣ...ΣΑΝ ΘΕΣΜΟΣ ΣΤΟ.."ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΚΡΑΤΟΣ " ΕΙΝΑΙ ΙΣΩΣ Ο Μ Ο Ν Α Δ Ι Κ ΟΣ Ο Ρ Θ Ι Ο Σ ΑΞΙΟΚΡΑΤΙΚΟΣ (ΠΑΡΑ ΤΟΥΣ ΡΑΜΦΟΥΣ ...ΚΑΙ ΤΑ "ΑΓΓΛΙΚΑ")
    ΓΙΑ ΑΥΤΟ ΤΟΝ ΠΕΤΡΟΒΟΛΟΥΝ... ΟΙ ΕΚΑΣΤΟΤΕ.. ΚΑΙ ΑΣΧΟΛΟΥΝΤΑΙ....

  8. S.P. avatar
    S.P. 27/05/2012 14:58:08

    Στις επιτροπές δεν μπαίνουν οι καλύτεροι, αλλά οι κομματικοί φίλοι. Είναι μία παράδοση 38 ετών.
    Και γω εναντιώθηκα στην επταετία, Που να ήξερα ο καημένος τι εστί μεταπολίτευση.

    • juliet avatar
      juliet @ S.P. 27/05/2012 16:36:14

      S.P
      πάντα έτσι ήτανε απλά δεν υπήρχε η πληροφόρηση και η ενημέρωση να μπορεί κάποιος να μάθει εύκολα.
      Πριν οι γνωστοί των μεν ,μετά των δεν.Και οι δε ήτανε εκτός από αγράμματοι και παρτάκηδες και διψούσανε για προβολή ....άκρως επικίνδυνοι.

  9. dikefalosaitos avatar
    dikefalosaitos 27/05/2012 14:58:59

    Όταν κάποιοι βγάζουν τον κομπλεξισμό τους στην πλάτη των μαθητών, αυτά συμβαίνουν.
    Κύριοι δεν μπορείτε να μας δείξετε το πόσο ψαγμένοι είστε με τα θέματα των πανελλαδικών.
    Γράψτε κανένα βιβλίο και μην κάνετε αυτό για το οποίο ακυρώνετε τα γραπτά των μαθητών, όταν τους πιάνετε.

  10. irida avatar
    irida 27/05/2012 15:06:12

    Κάθε χρόνο στις Πανελλήνιες γίνονται διάφορα ανόητα πράγματα. Κάθε χρόνο. Διότι αυτοί που βάζουν τα θέματα δεν έχουν σχέση με τα σχολεία; Δεν έχουν επαφή με αυτά; Επειδή συμμετέχει συγγενικό πρόσωπο στις εξετάσεις, στη φυσική έγινε ο μέγας χαμός. Το δικό μου άτομο έγραψε άριστα. Αλλά είχε και το υπόβαθρο αλλά και τις δυνατότητες να πετύχει κάτι τέτοιο. Το ζήτημα είναι αν στα θέματα πιάνουν το μέσο όρο των δυνατοτήτων των μαθητών και βάζουν κι ένα θέμα για να κάνει τη διαφορά. Οι ερωτήσεις πολλές, δεν αρκούσαν οι 3 ώρες για να ολοκληρωθούν. Αμέσως μετά η πατάτα με την ακύρωση του θέματος. Ποιοί εύνοούνται; Οι μέτριοι, οι διαβασμένοι ή κανένας;
    Δεν ξέρω τι θα γίνει στις εκλογές αλλά η παιδεία χρειάζεται γερή αναμόρφωση σε όλα τα επίπεδα. Να ξέρουμε τι θέλουμε κι όχι να αναπροσαρμόζονται τα πάντα ανάλογα τον υπουργό ή το κόμμα. Συνέβαινε δε το τραγικό υπουργοί ίδιου κόμματος να εισηγούνται αλλαγές και να περνά η προσωπική άποψη του καθενός. Συναίνεση στην παιδεία και σταθερότητα. Ας δοθεί ένα τέλος στον ερασιτεχνισμό με τον οποίο αντιμετωπίζονται τα πάντα. Ώρα είναι.

  11. Αντώνης Παπαδημητρίου avatar
    Αντώνης Παπαδημητρίου 27/05/2012 15:28:15

    Πολλές φορές, στο παρελθόν, έχουν μπεί θέματα λάθος ή απρόσεκτα.

  12. karamanlikos avatar
    karamanlikos 27/05/2012 16:27:15

    Δυστυχώς γίνεται πολύς Θόρυβος για το "τίποτα"!
    "Τίποτα" είναι η παραπαιδεία! ΌΛΟΙ οι φροντιστές γκρινιάζουν γιατί ΔΕΝ διδάσκουν πραγματικά τη Φυσική, τα Μαθηματικά ή τη Γλώσσα! Και πως είναι δυνατόν να πετύχουν κάτι τέτοιο όταν τελειώνουν την ύλη από το Φεβρουάριο!!!!
    Είναι προφανές ότι με τόσες πολιτικές ανακατατάξεις, απέτυχαν οι φροντιστές να "χειραγωγήσουν" το ποιοί και πως βγαίνουν τα θέματα... και γι' αυτό ΦΩΝΑΖΟΥΝ!!!
    Πότε θα συζητήσουμε επιτέλους για τη "δωρεάν" Δευτεροβάθμια εκπαίδευση;;;

    Μόνη λύση: Μη κρατικά Πανεπιστήμια!

    Θυμηθείτε τις ευθύνες Αλαβάνου-ΣΥΡΙΖΑ και ΠΑΣΟΚ όταν ο Καραμανλής είχε τη σοφία και τη δύναμη να το προτείνει!
    Σκεφτείτε ποιοί θα συνεχίσουν να επωφελούνται από την απουσία Μη κρατικών Πανεπιστημίων αν τυχόν επικρατήσουν "αριστερές" αντιλήψεις...

    • Φελίζα avatar
      Φελίζα @ karamanlikos 27/05/2012 19:13:52

      Τίποτα είναι ο κόπος χιλιάδων παιδιών και των οικογενειών τους ?
      Εχεις σκεφτεί ότι για να τελειώσει η ύλη όπως λες τα παιδιά δουλεύουν από τον Ιούνιο? Και έρχονται να ακυρώσουν το θέμα λίγες ώρες μετά τις εξετάσεις , αυτοί που έκαναν τα σχολεία όχι μόνο άχρηστα αλλά και βλαπτικά. Τι μάθημα δίνεται στα παιδιά που έχουν κοπιάσει και τα έδωσαν όλα σε δύο ώρες εξετάσεων και τώρα τους λεν οι ειδικοί ..συγνώμη κάναμε λάθος? Καλώς ή κακώς αυτό είναι το σύστημα αλλά ποιός σκεπτεται τους κόπους και την σκληρή δουλειά αυτών των παιδιών?
      Τραγικό !

      • m.s avatar
        m.s @ Φελίζα 27/05/2012 19:28:15

        Συγχωρήστε με για την άγνοιά μου, αλλά αν ήταν λάθος το ζήτημα ή ασαφής η διατύπωση , πως απάντησαν σωστά οι μαθητές;
        υπέθεσαν ότι κάτι τέτοιο περίπου θα ζητούσε;

        • Φελίζα avatar
          Φελίζα @ m.s 27/05/2012 21:23:01

          Το συγκεκριμένο θέμα είχε ασάφεια στην διατύπωση, όπως υποστηρίζουν όχι μόνο φυσικοί αλλά και παιδιά που συμμετείχαν. Παρά την λάθος διατύπωση , η λύση του ήταν δυνατή από μαθητές που αφιέρωσαν χρόνο για να κατανοήσουν το ζητούμενο και να το λύσουν.

        • ένας φυσικός avatar
          ένας φυσικός @ m.s 27/05/2012 22:27:35

          Το θέμα ζητούσε να βρεθεί το σημείο που η κινητική ενέργεια γινόταν μέγιστη. Το λάθος ήταν ότι η κινητική ενέργεια αυξανόταν επ' άπειρο. Όσοι το έλυσαν υπολόγισαν το σημείο που η κινητική ενέργεια γινόταν μέγιστη για πρώτη φορά.

          • m.s avatar
            m.s @ ένας φυσικός 28/05/2012 08:19:12

            τα καημένα , εκτός από την απάντηση έπρεπε να βρουν και την ερώτηση.... ντροπή.... τι να πεις

  13. theo1611 avatar
    theo1611 27/05/2012 19:04:22

    Για να βγει ένα πρακτικό συμπέρασμα γι' αυτό που συνέβη θα πρέπει να ακολουθηθεί η διαδρομή των αποφάσεων που έλαβαν άνθρωποι μεμονωμένα και στη συνέχεια συλλογικά.

    1. Κάποιος εισηγήθηκε το θέμα
    2. Κάποιοι έκαναν review, το σχολίασαν και τελικά ο κάποιος και οι κάποιοι κατέληξαν στην τελική διατύπωση του θέματος, αναλαμβάνοντας έκαστος την ευθύνη έναντι των προδιαγραφών της διαδικασίας των εξετάσεων και κυρίως έναντι των συμμετεχόντων σ' αυτές
    3. Όταν προέκυψε ζήτημα, οι ίδιοι ανωτέρω συμμετέχοντες τοποθετήθηκαν προσωπικά και συλλογικά.
    4. Στο τέλος πήραν και μια απόφαση, κρυμμένοι όλοι, δεν έχουμε μάθει πως και γιατί τοποθετήθηκαν έτσι ο καθένας και όλοι μαζί.

    Εμένα μου προξενεί ιδιαίτερη εντύπωση η ανυπαρξία υπεράσπισης των προδιαγραφών των εξετάσεων και ιδίως της ευθύνης έναντι των συμμετεχόντων!!!

    Που βέβαια ξεκινά από την ανυπαρξία υπεράσπισης των αρχικών επιλογών ή αιτιολόγησης των τελικών αποφάσεων σε σχέση με τις αρχικές επιλογές και ανάληψης των ατομικών και συλλογικών ευθυνών που απορρέουν από αυτές!!!

    ΥΓ: Το θέμα δεν έχει μάλλον τελειώσει. Κάποιος βαθμολογητής κάπου θα βρεθεί, θα αγνοήσει την κεντρική οδηγία κουκουλώματος, θα έλθει σε αντιπαράθεση με τον τοποτηρητή-επόπτη και θα γίνει της κακομοίρας!!!

  14. juliet avatar
    juliet 27/05/2012 20:42:32

    Μιλάμε για διάνοιες ...σε ποιό κόμμα πρόσκειται η κυρία ; έτσι για να μαθαίνω.
    :)

  15. karamanlikos avatar
    karamanlikos 27/05/2012 20:52:39

    Αγαπητή Φελίζα,

    προφανώς ΔΕΝ κατάλαβες ότι το "τίποτα" είναι τα φροντιστηριακά συμφέροντα της παραπαιδείας, που η μανία τους να υποκαταστήσουν το σχολείο, ολοκληρώνει την ύλη σε λιγότερο από 7 μήνες (ακόμα και με τους δικούς σου υπολογισμούς!). Κάθε Κυριακή διαγώνισμα σε διαφορετικό μάθημα και συνεχής συμπίεση του μυαλού του μαθητή στην "εξεταστικη" λογική.
    Αποτέλεσμα: όπως γίνεται σε όλα στην Ελλάδα, χάνεται η ουσία!
    Αντί, λοιπόν, το φροντιστήριο να συμπληρώνει το σχολείο στην κατεύθυνση της αναλυτικής και συνθετικής γνώσης, οδηγεί στην αρπακολατζίδικη λογική του " να πιάσουμε τα θέματα"!!!
    Και πως πιάνεις τα θέματα;;;; Άμα "επηρεάζεις" τις επιτροπές!!!
    Α! ρε Ελλαδάρα ΔΕΝ θ' αλλάξεις ΠΟΤΕ!!!

    • Φελίζα avatar
      Φελίζα @ karamanlikos 27/05/2012 21:46:02

      karamanlikos , ακόμη και αν συμφωνώ μαζί σου για το ρόλο των φροντιστηρίων με ενόχλησε η φράση σου ....πολύς θόρυβος για το τίποτα.
      Ότι και αν κάνουν τα σχολεία , τα φροντιστήρια , οι επιτροπές , τα 18χρονα παιδιά δεν φταίνε σε τίποτα να πληρώσουν την ανεπάρκεια των ημερών μας.
      Δεν φτάνει που μέσα σε δύο ώρες καλούνται να αποδείξουν τις ικανότητες τους , έχουν να αντιμετωπίσουν και την ελαφρότητα των επιτροπών που ελαφρά τη καρδία επιλέγουν τα θέματα των εξετάσεων.

  16. θρακομακεδονας avatar
    θρακομακεδονας 27/05/2012 23:33:51

    Για αλλη μια φορα γινομαστε, σαν Ελληνες, παντογνωστες και κριτες.

    Ταπεινη, προσωπικη μου αποψη: η διατυπωση του ερωτηματος ηταν σαφεστατη, και επιστημονικα σωστη. Το ζητουμενο ηταν "να βρεθει η γωνια που σχηματιζει η δοκος με την κατακορυφη τη στιγμη που η κινητικη της ενεργεια γινεται μεγιστη."
    Και μετα απο απειρες περιστροφες η ενεργεια μεγιστοποιειται στην ιδια θεση.

    Καλο θα ηταν να μη βιαζονται καποιοι για πολιτικη εκμεταλλευση. Η επιτροπη που εβαλε τα θεματα προσπαθησε να προκαλεσει ουσιαστικη διαβαθμιση και πιστευω τα καταφερε.
    Οι ιδιοι που σημερα κοπτονται για τη φυση των θαματων ειναι που καταγγελουν οτι οι φοιτητες ειναι αστοιχειωτοι, και περνουν με χαμηλες επιδοσεις σε ανωτερες-ανωτατες σχολες.

    Υ.Γ: Η ε.ε.φ. καλα θα εκανε να εξετασει την ακαδημαικη ορθοτητα και σαφηνεια στο ερωτημα Δ4 των εξετασεων στη Γενικη Παιδεια...

    • ένας φυσικός avatar
      ένας φυσικός @ θρακομακεδονας 28/05/2012 08:58:49

      Είναι σαφέστατα επιστημονικό λάθος να ζητείται η θέση μεγίστου συνάρτησης η οποία αυξάνει επ' άπειρο. Αν ήθελαν αυτό που εσύ λες έπρεπε να ζητήσουν τη θέση μεγίστου ανά περιστροφή (ή θέση τοπικού μεγίστου). Η αλήθεια είναι πως τα σαΐνια του υπουργείου δεν σκέφτηκαν να εξετάσουν αν με τα νούμερα που έδινα γινόταν ανακύκλωση και εκεί την πάτησαν.

      • θρακομακεδονας avatar
        θρακομακεδονας @ ένας φυσικός 28/05/2012 17:40:25

        Αν το ζητουμενο ηταν" να οριστει η γωνια που γραφει η ραβδος οταν αποκτα τη μεγιστη κινητικη της ενεργεια", η αυστηρη μαθηματικη προσεγγιση προφανως και θα οδηγουσε σε γενικη λυση: 2κπ+π/3 με το κ να απειριζεται.
        Ακομα και τοτε ομως " η γωνια που σχηματιζει η ραβδος με την κατακορυφη παραμενει π/3".
        Εξαλλου η προσεκτικη διατυπωση αποδεσμευει απο την οποια τιμη εχει η ενεργεια αυτη. Θα ελεγα μαλιστα οτι ξεφευγει απο τη μπουσουλοποιημενη, στειρα μαθηματικη οπτικη της Φυσικης, εστιαζοντας στο φυσικο φαινομενο.

        Η αισθηση μου ειναι οτι το θεμα γιγαντωθηκε εντεχνα για να κουκουλωθουν ανεπαρκειες καποιων...

        Στο σχολιο μου υπαρχει και υστερογραφο...(;;;)

        • ένας φυσικός avatar
          ένας φυσικός @ θρακομακεδονας 29/05/2012 00:06:40

          Για να ΜΗΝ το κουράζουμε άλλο, οποία κινητική ενέργεια κι αν υπολογίσεις στην άσκηση μπορώ να βρω μια μεγαλύτερη, άρα δεν υπάρχει μέγιστο. Πως να το κάνουμε τώρα η επιστήμη έχει ακρίβεια.

  17. θρακομακεδονας avatar
    θρακομακεδονας 28/05/2012 00:11:32

    Αν συνεχισεις τον ελεγχο της κινησης διαπιστωνεις περιοδικοτητα με μεγιστοποιηση της ενεργειας παντα στην ιδια θεση.

  18. θρακομακεδονας avatar
    θρακομακεδονας 29/05/2012 01:15:41

    Μπορεις να απαντησεις και ΠΟΥ θα τις αποκτησει;
    Συμφωνω, οτι την κουρασαμε πολυ... την ελληνικη γλωσσα...
    Το ζητημα με το θεμα της Γενικης Παιδειας το επνιξες παλι...

  19. ένας φυσικός avatar
    ένας φυσικός 29/05/2012 10:38:00

    Αγαπητέ θρακομακεδόνα, έχεις δίκιο ότι στο Δ4 Γενικής υπάρχει επίσης επιστημονικό λάθος, διότι με ένα φωτόνιο το πολύ ένας ιονισμός μπορεί να επιτευχθεί κι αν υπάρχει επιπλέον ενέργεια γίνεται κινητική του αποσπώμενου e. Προφανώς όμως και σε αυτήν την περίπτωση άλλο ήθελαν να εννοήσουν (με την ίδια ενέργεια να μπορεί να επιμεριστεί σε φωτόνια πόσοι ιονισμοί γίνονται). Επειδή όμως η γενική έχει ελάχιστους υποψηφίους δεν έγινε ντόρος. Είναι άχαρο πράγμα η ακρίβεια και η ακρίβεια διατύπωσης, δε λέω, αλλά ΜΟΝΟ έτσι κάνεις επιστήμη. Υ.Γ. Δώσε μου γωνία που εσύ λες πως είναι μέγιστη η κινητική ενέργεια να σου βρω μια άλλη που η κινητική ενέργεια είναι μεγαλύτερη. (άλλο είναι να πεις μέγιστο κι άλλο τοπικό μέγιστο, άλλο να πεις γίνεται μέγιστη και άλλο περιοδικά μέγιστη) - τα σαΐνια του υπουργείου σου λέω, παρόλα αυτά, δεν είχαν εμβαθύνει τόσο, δεν μπήκαν καν στον κόπο να εξετάσουν το ενδεχόμενο ανακύκλωσης, γιατί αν η δύναμη ήταν μικρότερη και δε γινόταν ανακύκλωση δε θα υπήρχε κανένα θέμα τώρα (ούτε θέμα διατύπωσης) - αν αισθάνεσαι δυνατός υπολόγισε την οριακή τιμή της δύναμης που όφειλε να μην ξεπεράσει ο συγγραφέας της άσκησης ώστε να μην γίνεται ανακύκλωση, να σε παραδεχτώ. Υ.Γ. 2 Το ότι το κίνητρο του ντόρου είναι να διαφυλάξουν οι φροντιστές τα νώτα τους δε σημαίνει πως δεν υπάρχει λάθος στη διατύπωση της άσκησης.

    • θρακομακεδονας avatar
      θρακομακεδονας @ ένας φυσικός 29/05/2012 21:47:03

      Απ' οτι φαινεται φιλε φυσικε, δε διαφωνουμε στα κινητρα που οδηγησαν στην εκταση που πηρε το θεμα...Το ζητημα λοιπον οσων κοπτονται για τις εξετασεις, ειναι κατα ποσο μια επιστημονικη ενωση μπορει να αγεται και να φερεται απο συμφεροντα εξωθεσμικα με αυτες.
      Σε σχεση με την ακριβεια τωρα, νομιζω οτι το προηγουμενο σχολιο μου και η αναφορα στην ελληνικη γλωσσα ακριβως σε αυτο εστιαζουν. Αφου επιμενεις ομως η κινηση ειναι επιταχυνομενη απο 2κπ ως 2κπ+π/3, επιβραδυνομενη απο 2κπ+π/3 ως 2κπ+2π/3 και τελος επιταχυνομενη απο 2κπ+2π/3 ως 2(κ+1)π+π/3. Ακομα και μετα απο απειρες περιστροφες λοιπον η κινητικη ενεργεια μεγιστοποιειται οταν η ραβδος σχηματιζει με την κατακορυφη γωνια π/3. Φυσικα και θα βοηθουσε αν οριζοταν το πληθος των περιστροφων, αλλα αυτο δεν ακυρωνει τη θεση που θα την αποκτησει.( Στο παρελθον εχουμε διαπιστωσει σοβαρα επιστημονικα λαθη στις αντιστοιχες εξετασεις.)
      Η προκλιση σου εχει σαν απαντηση: οριακα μικροτερη απο την τιμη που δοθηκε στο Γ θεμα των εσπερινων την Παρασκευη...(κατι που θα μπορουσε να απαντησει και ενας σοβαρος υποψηφιος των εξετασεων...)
      Υ.Γ. Το πεπερασμενο της μαζο-ενεργειας στο συμπαν ειναι ενα ζητημα που κανενας απο τους δυο μας, φανταζομαι, οτι δεν θα θελαμε να ανοιξουμε. Ετσι δεν ειναι;

      • ένας φυσικός avatar
        ένας φυσικός @ θρακομακεδονας 29/05/2012 22:12:45

        Καθόλου έτσι δεν είναι. Κάθε ζήτημα φυσικής είναι προς συζήτηση. Δεν προτείνεις γωνία πάντως... άρα απλά δε θέλεις να παραδεχτείς... και σαν απάντηση στην πρόκληση θα ταν πιο τίμιο ένα απλό δεν ξέρω.
        Τ.Γ. κάτι προσωπικό έχεις με την ένωση αλλά αυτό δεν είναι το θέμα μας

        • θρακομακεδονας avatar
          θρακομακεδονας @ ένας φυσικός 29/05/2012 22:59:34

          Μην τα περιμενεις ολα "μασημενα", φιλε φυσικε, κανε και λιγο ψαξιμο μονος σου... (F<2Μg/π).
          Καθε γωνια της μορφης: 2κπ+π/3. Ειναι τωρα κατανοητα τα ελληνικα μου; Εσυ μπορεις να μου ορισεις μια ακομα;
          Οσο για την ενεργεια του συμπαντος εχεις να προτεινεις καποια αποδεδειγμενη αλγεβρικη τιμη; Πραγματικα με ενδιαφερει.(οχι εκτιμησεις)
          Υ.Γ. Οταν δεν ξερω δεν μιλαω...
          Υ.Γ.2 Οχι με την Ε.Ε.Φ. , με καθε επιστημονικο συλλογο που αλογιστα υποβαθμιζει το ρολο του με αναλογες κινησεις...

          • θρακομακρδονας avatar
            θρακομακρδονας @ θρακομακεδονας 29/05/2012 23:06:24

            Σε οτι αφορα την ενεργεια του συμπαντος θα με βοηθουσε αν προτεινες και την αντιστοιχη βιβλιογραφια. Ευχαριστω.

          • ένας φυσικός avatar
            ένας φυσικός @ θρακομακεδονας 29/05/2012 23:56:12

            Δεν το 'χεις καταλάβει το φαινόμενο αγαπητέ (στ' αλήθεια δεν το περίμενα). Για να γίνει ανακύκλωση πρέπει το σώμα να μπορεί να φτάσει στη συμμετρική γωνία π-π/3(γωνία που ισχύει μόνο για τη συγκεκριμένη δύναμη 120/π) όπου σταματά η επιβραδυνόμενη και ξαναξεκινά επιταχυνόμενη κίνηση, με οριακή ταχύτητα. Για δοκίμασε τη γωνία, για παράδειγμα, 2κπ +11π/6(υπάρχουν άπειρες, δίνω μία κτυπητή) να βρεις κινητική ενέργεια.
            Υ.Γ. Το αντίθετο αποδεικνύεται...
            Υ.Γ. 2 Αποδεδειγμένη αλγεβρική ενέργεια σύμπαντος δεν έχω να προτείνω, είχα όμως να προτείνω κάποια άλλα θέματα (χωρίς πλάκα) αλλά καλύτερα πρώτα να κοιτάξεις να καταλάβεις την άσκηση που έπεσε στις πανελλήνιες, μετά θα καταλάβεις και την αντίδραση της ε.ε.φ.

          • θρακομακεδονας avatar
            θρακομακεδονας @ ένας φυσικός 30/05/2012 02:17:51

            Συ ειπας " αν αισθάνεσαι δυνατός υπολόγισε την οριακή τιμή της δύναμης που όφειλε να μην ξεπεράσει ο συγγραφέας της άσκησης ώστε να μην γίνεται ανακύκλωση" .Σε απλα ελληνικα: απο ποια τιμη δυναμης πρεπει να ειναι μικροτερη η F για να ΜΗΝ ΓΙΝΕΤΑΙ ΑΝΑΚΥΚΛΩΣΗ.
            Επισης απαντησες:"Για να γίνει ανακύκλωση πρέπει το σώμα να μπορεί να φτάσει στη συμμετρική γωνία π-π/3(γωνία που ισχύει μόνο για τη συγκεκριμένη δύναμη 120/π)".
            Εγω απαντησα:"Μην τα περιμενεις ολα “μασημενα”, φιλε φυσικε, κανε και λιγο ψαξιμο μονος σου… (F<2Μg/π)." Με απλη αντικατασταση:F<2.6.10/π=120/π .

            Συμπερασμα 1ο: εχεις προβλημα με τα ελληνικα σου...Η αναλυση ηταν προφανως περιττη γιατι για να σου δοσω αυτη την απαντηση την ειχα ιδη κανει...

            Ο ορος οριακη ταχυτητα στη Φυσικη χρησιμοποιειται για να περιγραψει μια σταθερη κινητικα κατασταση (στην περιπτωση στροφικης κινησης ω=σταθ.),που επεται μιας μεταβαλλομενης ή στιγμιαια το μηδενισμο της επιταχυνσης στο τελος μιας μη ομαλα επιταχυνομενης κινησης και την εναρξη μιας επιβραδυνομενης.Θελω να πιστευω οτι εννοεις οτι για Fmin=120/π πραγματοποιειται οριακη ανακυκλωση.Δεν νομιζω οτι βγαινει αυτο το νοημα απο την προταση:"Για να γίνει ανακύκλωση πρέπει το σώμα να μπορεί να φτάσει στη συμμετρική γωνία π-π/3(γωνία που ισχύει μόνο για τη συγκεκριμένη δύναμη 120/π) όπου σταματά η επιβραδυνόμενη και ξαναξεκινά επιταχυνόμενη κίνηση, με οριακή ταχύτητα."

            Συμπερασμα 2ο:Το προβλημα εχει σχεση με τα ελληνικα...

            Στη γωνια 2κπ+11π/6 η κινητικη ενεργεια ειναι μικροτερη απο αυτη που εχει στη γωνια (2κπ+11π/6)+3π/6=[2(κ+1)π+π/3]=2κ'π+π/3 που ολοκληρωνεται η ΜΗ ομαλα επιταχυνομενη στροφικη κινηση (με διαρκως μειουμενο ρυθμο επιταχυνσης) και αρχιζει η επιβραδυνομενη.

            Επειδη ασπαζομαι την ακριβεια, οσο και εσυ, βασικη της αναφορα ειναι η πολυ καλη γνωση της γλωσσας στην οποια γινεται η εκπομπη και η ληψη των νοηματων...

            Οσο για το" Το αντίθετο αποδεικνύεται…", και το " (στ’ αλήθεια δεν το περίμενα)" , απαντω: φροντισε τα ελληνικα σου στη φυσικη να φτασουν στο επιπεδο των ειρωνικων σου σχολιων...

            Υ.Γ.1ο: Αφου δεν εχεις κατι για την ενεργεια του συμπαντος ειμαι στη διαθεση σου, για οποιο αλλο προβλημα μπορω να βοηθησω, τωρα που καταλαβες τι εχω καταλαβει...(ελπιζω...).
            Υ.Γ.2ο: Το κ στις παραμετρικες εξισωσεις στα μαθηματικα ,που η προσεγγιση γινεται θεωρητικα, τεινει στο απειρο. Αντιθετα στις φυσικες επιστημες, που ειναι πιο ρεαλιστικες, ο ορος απειρο αντιστοιχει σε κατι παρα πολυ μεγαλο αλλα μετρησιμο.

          • ένας φυσικός avatar
            ένας φυσικός @ θρακομακεδονας 30/05/2012 10:13:35

            Φίλε μου, για F = 120/π ΔΕΝ ΓΙΝΕΤΑΙ ΑΝΑΚΥΚΛΩΣΗ. εεεεεεε !!!! δεν τρώγεσαι, και δεν ξέρεις τι σου γίνεται και μιλάς...

          • θρακομακεδονας avatar
            θρακομακεδονας @ ένας φυσικός 30/05/2012 15:33:28

            Λοιπον ας ξεκινησουμε απ' τα βασικα: μια κινηση
            πραγματοποιειται οταν εχει το απαιτουμενο ποσο ενεργειας για να πραγματοποιηθει.Το ελαχιστο απαιτουμενο ποσο ενεργειας ειναι αυτο που δινει στη θεση ασταθους ισορροπιας κινητικη ενεργεια ιση με το 0.(Συνθηκη ανακυκλωσης ραβδου)
            Επομενως:W=Fmin.π.L=MgL+g.2L.M/2 αρα Fmin=2Mg/π.
            Για F=Fmin η συνθηκη μεγιστης ταχυτητας για τη στροφικη κινηση δινει: Fmin.L=Mgημθ.L/2 + gLημθ.M/2 οποτε με αντικατασταση παιρνουμε ημθ=2/π που αντιστοιχει σε γωνια 39,56 μοιρων ως προς την κατακορυφη.Και ναι το εργο της Fmin ειναι αρκετο για να φτασει στηνγωνια των 180-39,56 μοιρων για να κανει ανακυκλωση!!!
            Η γωνια των 120 μοιρων , φιλε φυσικε, ειναι πραγματι η γωνια που πρεπει να φτασει οταν ομως η F ειναι 30.1,7(το ριζα τρια εδω μεσα δεν υπαρχει) και οχι οταν F=Fmin.
            Μετα απ' αυτα θα ηθελα μια ειλικρινη απαντηση στο "δεν τρώγεσαι, και δεν ξέρεις τι σου γίνεται και μιλάς…"
            Υ.Γ.1ο: Στη διαθεση σου παντα για γονιμη ανταλλαγη αποψεων.
            Υ.Γ.2ο: Αν εχεις προσβαση δειξε στους φιλους της ενωσης το σχολιο του farofylakas4 που ακολουθει.

  20. farofylakas4 avatar
    farofylakas4 30/05/2012 01:01:45

    Μην είστε αφελείς!
    Τίποτα δεν γίνεται στην τύχη!
    Δεδομένο 1ο: Πράγματι η υπουργός Νιαου, Μιαου, Λιαου ή όπως τη λένε, είναι "βέτο" που άσκησε ο ΣΥΡΙΖΑ (πάλι καλά που δεν έβαλε τη Ρεπούση!!! Αυτή μας τη φυλάει για έκπληξη την επόμενη φορά!)
    Δεδομένο 2ο: Η Νιαου, Μιαου, Λιαου, όπως άλλωστε η Διαμαντοπούλου, ο Μπαμπινιώτης και πολλοί άλλοι γνωστοί κύκλοι, επιθυμούν διακαώς οι Πανελλαδικές να καταργηθούν με αυτή τη μορφή τους και την ευθύνη τους να αναλάβουν τα Πανεπιστήμια.
    Οπότε κάνουν ότι μπορούν για να πλήξουν το κύρος τους και η κοινωνία να τις θεωρήσει αναξιόπιστες.
    Όσοι όμως φοίτησαν στα ελληνικά ΑΕΙ και ΤΕΙ γνωρίζουν καλά πόσο σάπιο είναι το πανεπιστημιακό κατεστημένο και ξέρουν επίσης οτι το αδιάβλητο των εξετάσεων, μόνο η Δευτεροβάθμια εκπαίδευση μπορεί να το εξασφαλίσει.
    Μη "μασάτε" λοιπόν από τις προβοκάτσιες.
    Κόλπο είναι!!! Και δυστυχώς καλοστημένο!

    • θρακομακεδονας avatar
      θρακομακεδονας @ farofylakas4 30/05/2012 02:43:00

      Συμφωνω απολυτα μαζι σου, και λεω οτι αυτοι που εχουν θεσμικο ρολο δεν πρεπει να βγαζουν τα ματια τους ,με τα ιδια τους τα χερια...

  21. Κασσιοπεια avatar
    Κασσιοπεια 30/05/2012 09:38:21

    ΝΑ ΧΑΙΡΟΜΑΣΤΕ ΤΗΝ ΔΩΡΕΑΝ ΠΑΙΔΕΙΑ ΚΑΙ ΤΙΣ ΕΠΙΤΑΓΕΣ ΤΗΣ ΚΥΡΙΑΣ ΜΕΡΓΚΕΛ ΠΟΥ ΔΙΑΤΑΞΕ ΛΙΓΟΤΕΡΟΥΣ ΕΙΣΑΚΤΕΟΥΣ ΦΕΤΟΣ!!

    • farofylakas4 avatar
      farofylakas4 @ Κασσιοπεια 30/05/2012 14:57:04

      Αυτό σε πείραξε εσένα κυρία μου;
      Οι λιγότεροι εισακτέοι;
      Δήλαδη... μπήκαμε στο πανεπιστήμιο και όλα καλά;
      Δεν είναι πρόβλημα οτι οι υλικοτεχνικές υποδομές (για να μη μιλήσω για σίτιση και στέγαση, αναφέρομαι μόνο στα αμιγώς εκπαιδευτικά θέματα) είναι υποτυπώδεις;
      Να μπούνε όλοι θέλεις κυρία μου;
      Και να βγούνε χειρότερα αγράμματοι, απ' ότι βγαίνουν τώρα;
      Εκεί όμως κατάντησαν τα πανεπιστήμιά μας, οι "προοδευτικοί" (αριστεροί ως επί το πλείστον) καθηγηταράδες που τα λυμαίνονται.

  22. Ερωτοφωτόσχιστος avatar
    Ερωτοφωτόσχιστος 30/05/2012 15:25:59

    Φάκτορα, θέλω να σου κάνω μια ερώτηση σχετικά με τον επικεφαλής της επιτροπής των θεμάτων της Φυσικής Κατεύθυνσης, όπου έγινε η μεγάλη σφαγή. Έχει καμία σχέση ο άνθρωπος αυτός με τη ΝΔ; Γιατί κάποιοι έτσι διατείνονται και μάλιστα λένε ότι είναι ο ίδιος που έβαλε τα θέματα και το 2005 όπου και έγινε και πάλι σφαγή. Έχει σημασία να εξακριβωθεί.

  23. ένας φυσικός avatar
    ένας φυσικός 30/05/2012 15:49:55

    προς θρακομακεδόνα, δε μου δείχνεις και τις ενεργειακές πράξεις να γελάσουμε...

    • θρακομακεδονας avatar
      θρακομακεδονας @ ένας φυσικός 30/05/2012 16:37:48

      Φιλε μου το πρωτο μαθημα ειναι πανρα δωρεαν.ΓΙΑ ΤΑ ΕΠΟΜΕΝΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΠΛΗΡΩΣΕΙΣ ΓΙΑ ΝΑ ΜΑΘΕΙΣ...
      Υ.Γ.: Καλο θα ειναι να μην παπαγαλιζουμε τις λυσεις που κυκλοφορουν στα διαφορα βοηθηματα!!!

  24. ένας φυσικός avatar
    ένας φυσικός 30/05/2012 16:49:08

    Καλά ρε φιλαράκο από ποιον πας να κρυφτείς; Αυτά που έχεις γράψει παραπάνω έχουν μείνει και φυσικά μπορεί να τα κρίνει μόνο φυσικός (εσύ μάλλον παίζεις για τις εντυπώσεις των αδαών) Πεσ' όμως κάτι, δε σου 'κοψε ότι αφού στο γ3 υποερώτημα φτάνει στο οριζόντιο με ω=0 ότι δεν κάνει ανακύκλωση; Μου θες και αλγεβρικές εκτιμήσεις για τη συμπαντική μαζοενέργεια...
    Υ.Γ. Τα δικά μου μαθήματα είναι δωρεάν...

    • θρακομακεδονας avatar
      θρακομακεδονας @ ένας φυσικός 30/05/2012 22:31:39

      Α , επιτελους το ειδες. Μαθε λοιπον οτι συνεχιζω το παιχνιδι που εσυ ξεκινησες με τη δηθεν προκληση σου. Αυτον που θα βγαλει τριγωνομετρικη λυση στη συνθηκη που εχουμε καταληξει...
      Ας αφησουμε λοιπον στην ακρη πονηριες του τυπου "αν αισθάνεσαι δυνατός υπολόγισε την οριακή τιμή της δύναμης που όφειλε να μην ξεπεράσει ο συγγραφέας της άσκησης ώστε να μην γίνεται ανακύκλωση, να σε παραδεχτώ" και ας μιλησουμε σε ισοτιμη βαση...
      Και ξεκιναω εγω: εφ(θ/2)=θ . Περα απο την εμπειρικη λυση εχεις να προτεινεις μαθηματiκη προσεγγιση;

      • ένας φυσικός avatar
        ένας φυσικός @ θρακομακεδονας 30/05/2012 22:51:34

        Αν δεν παραδεχτείς ότι με γωνία 120/π δεν γίνεται ανακύκλωση το παιχνίδι - μάθημα σταματάει εδώ.
        Δεν φτάνει που ξεστραβώνεσαι, παίζεις και παιχνίδια εντυπώσεων...
        Υ.Γ. Φυσικά και υπάρχει μαθηματική προσέγγιση ρε κουκουρούκου.

        • θρακομακεδονας avatar
          θρακομακεδονας @ ένας φυσικός 31/05/2012 01:33:52

          Για το ποιος ξεστραβωνεται εχω αυτα: 1ο :" Για να γίνει ανακύκλωση πρέπει το σώμα να μπορεί να φτάσει στη συμμετρική γωνία π-π/3(γωνία που ισχύει μόνο για τη συγκεκριμένη δύναμη 120/π)".
          2ο :"Πεσ’ όμως κάτι, δε σου ‘κοψε ότι αφού στο γ3 υποερώτημα φτάνει στο οριζόντιο με ω=0 ότι δεν κάνει ανακύκλωση; "
          Για τα παιχνιδια εντυπωσεων νομιζω οτι αυτο ειναι αρκετο "Φιλε μου το πρωτο μαθημα ειναι παντα δωρεαν.ΓΙΑ ΤΑ ΕΠΟΜΕΝΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΠΛΗΡΩΣΕΙΣ ΓΙΑ ΝΑ ΜΑΘΕΙΣ…"
          Για το κουκουρουκου, δεν θελω ψεματακια περι μαθηματικης προσεγγισης...Ασε που χανεις την ευκαιρια να μαθεις πως φτανεις σ' αυτη...(καλο ψαξιμο στους τριγωνομετρικους πινακες).
          Οσο για το παιχνιδι-μαθημα, εμαθες τη θεση της ραβδου οταν αποκτα μεγιστη κινητικη ενεργεια. Αρα ηταν παραγωγικο...
          Υ.Γ.:Την επομενη φορα η παρεουλα, καλο θα ειναι , να δειξει μεγαλυτερη προσοχη.

  25. θρακομακεδονας avatar
    θρακομακεδονας 01/06/2012 14:02:56

    Χαιρομαι που το παιχνιδι-μαθημα ειχε πολυπλευρα αποτελεσματα, τοσο σε επιπεδο φυσικης γνωσης οσο και περα απο αυτη...(Και δεν το λεω ουτε για να δημιουργησω εντυπωσεις ουτε για να κομπορρημονισω).
    Υ.Γ.: Υπαρχουν και αλλες "παγιδες" στα σχολια μου που η προσεκτικη αναγνωση τους θα βοηθουσε στη βαθυτερη κατανοηση του φαινομενου...

    • θρακομακεδονας avatar
      θρακομακεδονας @ θρακομακεδονας 01/06/2012 18:29:13

      Μια βοηθεια για να ξεκινησεις.
      Το ποσο λαθος εχεις κατανοησει το φαινομενο, φανηκε απο την πρωτη επι της ουσιας, προταση σου: "Αν ήθελαν αυτό που εσύ λες έπρεπε να ζητήσουν τη θέση μεγίστου ανά περιστροφή (ή θέση τοπικού μεγίστου)".
      Υ.Γ. : Αν χρειαστεις αλλη βοηθεια, στη διαθεση σου.

    • θρακομακεδονας avatar
      θρακομακεδονας @ θρακομακεδονας 03/06/2012 01:26:01

      Την επομενη φορα που θα προσπαθησετε να συμπληρωσετε το εισοδημα, εξαιτιας των περικοπων στα "ακριβα" που εργαζεστε, ΓΙΑ ΚΑΝΕΝΑ ΛΟΓΟ ΜΗΝ ΑΜΦΙΣΒΗΤΗΣΕΤΕ την επιστημονικη επαρκεια κανενος για να επιβιωσετε...!!!
      Υ.Γ. : Πραγματι επεσε πολυ γελιο, στις 30/5/12 οταν διαπιστωσα, οπως φαινεται απο την απαντηση σου, πως περασατε το τεταρτο αναμεσα στις 3:33 pm και στις 3:49 pm (θα πρεπει τα κομπιουτερακια και τα μολυβια να πηρανε φωτια...).

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.