#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
23/04/2012 11:00
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Ποιός φταίει για την την άνοδο του φασισμού και της Χρυσής Αυγής;

Ο Φασισμός δεν έχει χρώμα, είτε μαύρος, είτε κόκκινος, είτε πράσινος είναι ο ίδιος



Σχετικά με το περιστατικό προπηλακισμού του Π. Ευθυμίου από στελέχη της Χρυσής Αυγής γράψαμε σε προηγούμενη ανάρτηση. Η επίθεση αυτή στο Μαρούσι, όπως αναμενόταν, ένωσε όλα τα κόμματα τα οποία ορθώς καταδίκασαν τους Χρυσαυγίτες και τη δράση τους. Χθες από το Μαρούσι ο Α. Σαμαράς καταδίκασε με σφοδρότητα ξανά το περιστατικό χαρακτηρίζοντάς φασιστικό. Αναφέρθηκε ωστόσο και στο φασισμό των κουκουλοφόρων που καίνε και καταστρέφουν όποτε θέλουν το κέντρο της Αθήνας.

Για να μπορέσουμε να αναλύσουμε αυτό το φαινόμενο της Χρυσής Αυγής και της δημοσκοπικής ανόδου του, όπως και την ανησυχητική άνοδο της Ακροδεξιάς παντού, πρέπει να δούμε ορισμένες παραμέτρους του θέματος αυτού.

Κατ’ αρχάς, διαβάστε τη δήλωση του επικεφαλής της Χρυσής Αυγής, γνωστού για τις ναζιστικές του πεποιθήσεις, Νίκου Μιχαλολιάκου:

«Επειδή εβράχη, εάν εβράχη ο κ. Ευθυμίου, δεν το γνωρίζω. Στο κάτω-κάτω της γραφής, καλό καιρό έχουμε, ζέστη, τον δροσίσανε» δήλωσε σχολιάζοντας το περιστατικό. Τα λόγια περισσεύουν, από ένα τύπο σαν τον Μιχαλολιάκο δεν μπορείς να περιμένεις καλύτερη αντίδραση, για όποιον κι αν αναφέρεται. Διότι το επόμενο θύμα μπορεί να είναι δεξιός, κεντρώος, αριστερός ή ακόμη και απλός πολίτης που τολμά απλά να έχει άποψη αντίθετη από τους φασίστες.

Άλλωστε τι να πεις και τι να ...αναλύσεις για ένα κόμμα που:

- Προτείνει την τοποθέτηση ναρκών στα σύνορα στον Έβρο με ταυτόχρονο διωγμό των δυνάμεων της Frontex.

- Ζητά τα σύνορα να φυλάσσονται από Έλληνες εθνικιστές με αυτόματα όπλα (M3 και G16), που δεν θα αφήνουν κανέναν να μπει παράνομα.

- Προτείνει το κέντρο της Αθήνας να «καθαρίσει» από ιδιωτική εταιρία που θα αποτελείται από Έλληνες εθνικιστές που θα οπλοφορούν και θα περιπολούν στις γειτονιές.

'Εχουμε όμως να πούμε κάποια πράγματα:

1.     Όπως σωστά είπε ο Σαμαράς, φασίστες της Χρυσής Αυγής και κουκουλοφόροι είναι πλέον ίδιοι. Άλλωστε, είτε κόκκινος, είτε μαύρος είτε πράσινος είτε μπλε ο φασισμός είναι ένας. Καταστρέφει, δεν αποδέχεται την άλλη άποψη, ομνύει σε ιδεολογίες ακραίες, βιαιοπραγεί. Καμιά διαφορά δεν μπορεί να βρει κανείς στους ναζιστές Χρυσαυγίτες και στους δήθεν επαναστάτες, ακραριστερούς ή αναρχικούς. Το ίδιο θρασύδειλοι είναι που χτυπάνε και τρομοκρατούν. Και πρέπει να έχουν την ίδια αντιμετώπιση, απομόνωση, καταδίκη, πάταξη. Να βγάλουν όλοι τις κουκούλες, όπως λέει και ο Σαμαράς.

2.     Η άνοδος της ακροδεξιάς είναι πανευρωπαϊκό φαινόμενο. Δείτε τη Λεπέν στις γαλλικές εκλογές που πήρε 20% και παρ’ ολίγο να κερδίσει και τον Σαρκοζί. Στην Ελλάδα, η Χρυσή Αυγή διεκδικεί είσοδο στη Βουλή και θα έχει πολύ ενδιαφέρον να μπαίνουν φασίστες βουλευτές χαιρετώντας ναζιστικά. Για να δούμε τότε το πολιτικό σύστημα πώς θα αντιδράσει. Διότι για την άνοδο των άκρων υπεύθυνα είναι τα πολιτικά κόμματα και η επάρατη Μεταπολίτευση. Η ανικανότητα, η διαφθορά, ο παράνομος πλουτισμός, η αδιαφορία για τη χώρα και το λαό και πολλά άλλα είναι θέματα που οδηγούν στη στροφή των πολιτών στα άκρα. Οπότε, η Χρυσή Αυγή και κάθε «αυγό του φιδιού» είναι δημιουργήματα του μεταπολιτευτικού συστήματος.

3.     Βασική αιτία της ανόδου της ακροδεξιάς είναι η εγκατάλειψη του κέντρου της Αθήνας στην εγκληματικότητα και η αδυναμία διαχείρισης της μεταναστευτικής βόμβας. Εδώ και χρόνια ικετεύουν οι κάτοικοι στο κέντρο και σε άλλες πόλεις της χώρας, για αντιμετώπιση του φαινομένου της λαθρομετανάστευσης. Ικευτεύουν για λίγη ασφάλεια στην καθημερινότητά τους. Και δε ζητούν τον Χρυσοχοϊδη να κάνει αυτοψία στο κέντρο με καμιά 10αριά μπράβους και τις κάμερες να τον ακολουθούν. Όταν λοιπόν την ασφάλεια δεν τους την παρέχει το κράτος αλλά η Χρυσή Αυγή, τότε ας μην κλαίνε για την ακροδεξιά που ανεβαίνει. Την τελευταία 5ετία, οι Χρυσαυγίτες έχουν οργανώσει ομάδες βοήθειας ηλικιωμένων και ανήμπορων στις περιοχές γκέτο, εκεί που δεν πατάει αστυνομία. Το γνωρίζει το επίσημο κράτος, έκανε όμως τίποτε για να το αποτρέψει; Κι όταν μπήκε ο Μιχαλολιάκος στο δήμο της Αθήνας με σύνθημα την ασφάλεια στον Αγιο Παντελεήμονα κι αλλού, γιατί οι κυβερνήσεις αδιαφόρησαν, γιατί δεν άκουσαν το καμπανάκι;

4.     Κάθε ψήφος στη Χρυσή Αυγή, κάθε ποσοστό που θα πάρει θα αποτελέσει την ντροπή του πολιτικού συστήματος, όμως ίσως γίνει και το τελευταίο ανάχωμα στην κατρακύλα της ελληνικής κοινωνίας. Το χειρότερο, όμως, είναι ότι η είσοδος στη Βουλή της Χρυσής Αυγής θα αποστερήσει κρίσιμες ψήφους από τον Αντώνη Σαμαρά στην προσπάθειά του για αυτοδυναμία. Αυτό ας μην το ξεχνούν κάποιοι που πάνω στο θυμό τους και στην οργή τους θα ψηφίσουν τους εκροσώπους του νεοναζισμού. Φυσικά και δεν θα είναι οι ίδιοι οπαδοί του ναζισμού, η χρεοκοπία του υπάρχοντος πολιτικού προσωπικού τους οδηγεί στα άκρα.

 

ΥΓ. Αληθεύει ότι πριν γίνει κάποιος υποψήφιος βουλευτής της Χρυσής Αυγής απαντά στις παρακάτω ερωτήσεις με τις οποίες κρίνεται η καταλληλότητά του:

Πόσες φορές έχει συλληφθεί για την εθνική του δράση; Πόσες φορές του έχουν σπάσει το κεφάλι για την εθνική του δράση;

Πόσα κεφάλια έχει σπάσει ο ίδιος;

ΣΧΟΛΙΑ

  1. Νίκος Αργεάδης avatar
    Νίκος Αργεάδης 23/04/2012 11:19:55

    Εύγε! για το άρθρο παιδιά.
    Ο ολοκληρωτισμός είτε μαύρος είτε κόκκινος είναι ένας και ο αυτός.
    Εμένα προσωπικά με ενοχλεί που ιδιοποιήθηκαν σύμβολα του Ελληνισμού και τα ανακατεύουν με τα επάρατα Ναζιστικά.

    • TAX.IOANNOU avatar
      TAX.IOANNOU @ Νίκος Αργεάδης 18/05/2012 15:11:04

      Συμφωνώ απόλυτα και θα ήθελα να προσθέσω ότι σίγουρα το πρόβλημα της λαθρομετανάστευσης, είναι ένα υπαρκτό και μείζων θέμα που έχει ταλαιπωρήσει όλη την ελληνική κοινωνία και έχει προκαλέσει τεράστια προβλήματα στους ανθρώπους.

      Ακόμη πιο σίγουρο όμως είναι ότι η λύση σ’ αυτό το πρόβλημα δεν είναι η Χρυσή Αυγή. Γιατί ψηφίζοντας την Χ.Α. επιλέγεις ένα ολοκληρωμένο πακέτο. Και το ολοκληρωμένο αυτό πακέτο περιλαμβάνει πάρα πολλά πράγματα (όχι πάντα επιθυμητά) εκτός της λύσης του μεταναστευτικού. Τα περισσότερα, τεχνηέντως κρυμμένα στα απύθμενα σκοτάδια της επικίνδυνης εθνικοσοσιαλιστικής ιδεολογίας του Μουσολίνι και του Χίτλερ(φασισμός - ναζισμός).
      Και μια αναμφισβήτητα πολύ σοφή, κοινωνικά και πολιτικά άποψη είναι, ότι όποιος είναι διατεθειμένος να παραχωρήσει και να θυσιάσει τις ελευθερίες του για την ασφάλειά του, σε πολύ σύντομο χρονικό διάστημα θα τα χάσει όλα. Και τις ελευθερίες του και την ασφάλειά του. Η ιστορία το επιβεβαιώνει.
      Γιατί η βασική αρχή τους είναι ότι: «Όποιος δεν είναι μαζί μας, είναι εναντίον μας και όποιος είναι εναντίον μας είναι εχθρός μας. Και τι τους κάνουμε εμείς τους εχθρούς;;;;; Δεν λογαριάζουμε καμία θυσία…»

      Είστε λοιπόν τόσο σίγουροι ότι δεν θα υπάρξει καμία παράμετρος όπου θα διαφωνήσετε μαζί τους; Πιστεύετε ότι γνωρίζετε τόσο καλά αυτούς τους ανθρώπους;
      Εδώ με τους γονείς μας, τα παιδιά μας, τους σύζυγούς μας και δεν μπορούμε να τα βρούμε.
      Πόσο μάλλον με μία οργάνωση με πολύ ακραίες απόψεις και ιδεολογίες.
      Που σαν πρώτο μέσο λύσης διαφορών ή προβλημάτων έχει την «σκληρή ΒΙΑ».

      ΠΡΟΣΟΧΗ! Ήδη μας έχουν ξεγελάσει.

      Το να βάλουμε όλοι, μετά από 70χρόνια, τα δάχτυλά μας και να βγάλουμε μόνοι μας τα μάτια μας, δεν είναι και ότι σοφότερο. Ιδιαίτερα την στιγμή που έχει χυθεί ατελείωτο αίμα, συγγενών, φίλων, γνωστών, για να μπορούμε εμείς σήμερα να εκφράζουμε ελεύθερα την γνώμη μας.
      Από το «Αίμα, Τιμή, Χρυσή Αυγή» μπορούμε να κρατήσουμε μόνο την «Τιμή».
      Υπάρχουν πολλές λύσεις για όλα τα προβλήματα που απασχολούν την ελληνική κοινωνία, βασισμένες στην δημοκρατία.
      Άσχετα αν η ανυπαρξία, η ιδιοτέλεια και η ξεφτίλα των κυβερνώντων όλα αυτά τα χρόνια μας έφερε στα τραγικά αυτά σημεία.
      Καμία "Χ.Α." δεν μπορεί να μας σώσει. Αυτό είναι το μόνο σίγουρο.
      Μόνο την αδυναμία μας να δώσουμε μία λύση, μπορεί να εκμεταλλευτεί.
      Την λύση στα προβλήματά μας μπορούμε να την δώσουμε μόνο εμείς.
      Εμείς οι πολίτες, εμείς ο λαός, εμείς οι Έλληνες, μέσα από δημοκρατικές διαδικασίες και μέσα από αγώνα και σκληρή δουλειά.
      Πρέπει να αφήσουμε τον "ωχαδερφισμό" που μας κυριεύει και να ενεργοποιηθούμε. Να γίνουμε ενεργοί πολίτες.

      Όπως έλεγε ο Πλάτωνας, «η μεγαλύτερη τιμωρία γι αυτόν που δεν ασχολείται με τα κοινά (την πολιτική) είναι να τον κυβερνά κάποιος χειρότερός του».

      Δείτε το παράδειγμα της Ισλανδίας. Οι πολίτες πήραν την εξουσία στα χέρια τους, δίκασαν και βάλανε φυλακή τους πολιτικούς και τους τραπεζίτες, και αξιοκρατικά διάλεξαν να αυτοκυβερνηθούν. Δίκαια, δημοκρατικά, ειρηνικά. Χωρίς την ανάγκη καμιάς Χρυσής Αυγής, κανενός ΚΚΕ. Μόνοι τους. Χωρίς τα εργαλεία του φόβου, της στήριξης και της συντήρησης-διατήρησης του κατεστημένου. Γιατί, πίσω σ' εμάς, χρόνια ολόκληρα το ένα εργαλείο τους το ΚΚΕ το κρατούσαν σταθερό κι αμετακίνητο. Μια ζωή ίσα βάρκα ίσα νερά. Ούτε πάνω ούτε κάτω. Στο άλλο άκρο η Χ.Α. τους ξέφυγε. Δεν υπολόγισαν σωστά την εκτόνωση της αγανάκτησης του λαού. Και φτάσαμε να διατρέχουμε άμεσο κίνδυνο.

      Η λύση είναι εδώ.
      Ήδη το τελευταίο διάστημα μια κίνηση πολιτών εξελίχθηκε σε πολιτικό φορέα. Εξελίχθηκε σ’ ένα κόμμα χωρίς καθόλου πολιτικούς, με ενεργούς πολίτες της παραγωγής, του μόχθου, της δημιουργίας. Ένα κόμμα το οποίο σημείωσε μεγάλη επιτυχία παρότι νεότατο και νεοσύστατο, στις εκλογές της 6ης Μαΐου. Εύχομαι να πάνε ακόμη καλύτερα και να καταφέρουν να μπουν στην βουλή στις επερχόμενες εκλογές.
      Αλλά αυτό δεν είναι αρκετό. Είναι μόνο το πρώτο βήμα. Χρειαζόμαστε κι άλλες τέτοιες κινήσεις για να υπάρχει πολυφωνία και πραγματική δημοκρατία. Για να ξεριζώσουμε το καρκίνωμα που μας παιδεύει, για να διώξουμε όλους αυτούς τους επαγγελματίες (κλέφτες) πολιτικούς που μας έχουν κατσικωθεί στο σβέρκο.
      Το ξαναλέω, πάντα δημοκρατικά, πάντα ειρηνικά.

      Η δημοκρατία έχει το πιο δυνατό όπλο. Αντί για πέτρες, μάρμαρα και μολότωφ, πετάει επιχειρήματα. Κι αυτά τους κάνουν πολύ μεγαλύτερη ζημιά.

      Είμαι αισιόδοξος γιατί η αρχή έγινε. Εμπρός να προχωρήσουμε με γοργά βήματα. Για την πατρίδα μας, την υπερηφάνεια μας, την αξιοπρέπειά μας.

  2. ΝΙΚΟΣ Π avatar
    ΝΙΚΟΣ Π 23/04/2012 11:29:38

    Αν τα ΜΜΕ δεν δωσουν βημα στην χρυση αυγη να δει ο κοσμος και να ακουσει τι παει να ψηφισει ουσιαστικα θα συνεχισουν να την αβανταρουν

    • EVANGELOS avatar
      EVANGELOS @ ΝΙΚΟΣ Π 23/04/2012 18:41:41

      H πιο σωστή κουβέντα ... ακριβώς έτσι είναι ...

      μακάρι να είναι 10 ώρες τη μέρα στα κανάλια να καταλάβει ο κόσμος τι ένδεια θέσεων - απόψεων και πόσο μισσαλόδοξοι είναι οι υποψήφιοι της χ.α. ... πιστεύω αν ακούσει ο κόσμος τις φασιστικές αηδίες τους θα ξανα κατρακυλήσουν στο παλιό γνώριμο τους 1%

      επίσης μεγάλο λάθος η ακραία στροφή των αστικών κομμάτων που στην προσπάθεια να αφουγκραστούν τα πραγματικά προβλήματα του κόσμου έδωσαν (αθελά τους ?) νομιμοποίηση στα φασιστικά κομματιδία τύπου χ.α.

  3. Dexi Extrem avatar
    Dexi Extrem 23/04/2012 11:41:33

    Εάν πράγματι θέλεις να δώσεις οριστική λύση σε όσα επισημαίνεις πρέπει να στηρίξεις μια δεκαετή κυβέρνηση της Ν.Δ. Τα προβλήματα που υπάρχουν δεν μπορούν να λυθούν από τους εκπροσώπους της Χρυσής Αυγής. Η διαπλοκή δεν είναι δυνατόν να φοβηθεί ανθρώπους απλούς όσο γνήσιοι και αν είναι. Δώσε δύναμη στον Σαμαρά ο οποίος δεν χρηματίζεται και δεν παραμυθιάζεται από τα μεγαλεία. Αυτός θα τους κατεβάσει τις κουκούλες!

    • blue nile avatar
      blue nile @ Dexi Extrem 23/04/2012 12:38:35

      ...like...

    • ΠΗΛΕΑΣ avatar
      ΠΗΛΕΑΣ @ Dexi Extrem 23/04/2012 14:51:40

      Δηλαδή, άλλα πέντε από όσα κυβέρνησε ο Κωστάκης και θα είχαμε σωθεί, έ;
      Ας όψεται, που ο Σαμαράς έχει την εκ των προτέρων καλή μαρτυρία, αλλοιώς η ΝΔ δεν θα ξανάβλεπε την ψήφο μου.

  4. Αυριανιστής avatar
    Αυριανιστής 23/04/2012 12:01:43

    Το έγραψα και σε άλλο σχόλιο, το μεταφέρω και εδώ: αν, στη θέση του Μιχαλολιάκου, ήταν ηγέτης της Χρυσής Αυγής κάποιος σαν τον Ρούντολφ Τζουλιάνι, υπό τις παρούσες συνθήκες θα έπαιρνε... αυτοδυναμία. Θυμηθείτε πώς σάρωνε τις ψήφους ως δήμαρχος Νέας Υόρκης με την πολιτική της "μηδενικής ανοχής" και την υιοθέτηση της "θεωρίας του σπασμένου παραθύρου".

    Όσο για τα περί ναρκοθέτησης των συνόρων στον Έβρο, απορώ γιατί θα πρέπει να εξακολουθούμε να σεβόμαστε αυτή τη συνθήκη όταν οι γείτονες μάς έχουν μονίμως "λοκαρισμένους" στο στόχαστρό τους. Και, στο κάτω-κάτω, αν είναι ο μόνος τρόπος για να ανακοπεί η πλημμυρίδα των λάθρο (που επίσης μάς τους στέλνουν "πεσκέσι" οι γείτονες βάσει οργανωμένου σχεδίου τους), γιατί να μη γίνει; Το να αναγνωρίζει κάποιος την αποτελεσματικότητα ενός μέτρου δεν σημαίνει ότι υιοθετεί και εν συνόλω τις θέσεις ενός ακραίου μορφώματος.

    • ΣΤΕΛΙΟΣ avatar
      ΣΤΕΛΙΟΣ @ Αυριανιστής 23/04/2012 12:42:31

      "αν, στη θέση του Μιχαλολιάκου, ήταν ηγέτης της Χρυσής Αυγής κάποιος σαν τον Ρούντολφ Τζουλιάνι, υπό τις παρούσες συνθήκες θα έπαιρνε… αυτοδυναμία"

      Σωστός!!!!

    • victoria (true) avatar
      victoria (true) @ Αυριανιστής 23/04/2012 21:55:12

      Αυριανιστή, αδυνατώ να παρακολουθήσω τη λογική σου.
      Δηλαδή η άποψη της ΝΔ πως πρέπει να ΦΥΛΑΣΣΟΝΤΑΙ τα σύνορα, σοβαρά, όπως σε όλες τις πολιτισμένες χώρες του κόσμου, από τον αρμόδιο δλδ τον ελληνικό στρατό και μέσα στη χώρα να υπάρχει ασφάλεια, που εγγυάται ο αρμόδιος, δλδ η αλληνική αστυνομία, γιατί δεν σου κάνει?

      Και πρέπει να υιοθετήσεις το "σωστό" μέσα στο -όπως κι εσύ παραδέχεσαι- ακραίο? Από το ξέφραγο αμπέλι σήμερα μέχρι τις νάρκες αύριο, δεν υπάρχει κάποιο μέτρο?? Από το κέντρο τίγκα στους λάθρο σήμερα, θα πάμε στα ξυρισμένα κεφάλια αύριο? Μέτρο δεν υπάρχει σε αυτή τη χώρα? Έλεος.

    • βορειος avatar
      βορειος @ Αυριανιστής 23/04/2012 22:41:57

      Εχω την εντυπωση οτι εισαι μια απο τις ελαχιστες ΡΕΑΛΙΣΤΙΚΕΣ φωνες, οποτε λογικο ειναι να υπαρχουν και οι αναμενομενες αντιδρασεις ολων αυτων οι οποιοι-με καλες πιστευω προθεσεις αλλα δυστυχως αυτες δεν αρκουν - σου ασκουν κριτικη.

  5. ΣΤΕΛΙΟΣ avatar
    ΣΤΕΛΙΟΣ 23/04/2012 12:05:38

    "οι Χρυσαυγίτες έχουν οργανώσει ομάδες βοήθειας ηλικιωμένων και ανήμπορων στις περιοχές γκέτο, εκεί που δεν πατάει αστυνομία. Το γνωρίζει το επίσημο κράτος, έκανε όμως τίποτε για να το αποτρέψει;"

    Τι να αποτρέψει η Αστυνομία? Τη βοήθεια στους ηλικιωμένους?

    Ελπίζω να είναι απλά ατυχής διατύπωση.

    Οσο για τις τρεις προτάσεις που αναφέρονται παραπάνω , μπορεί να ενοχλούν τον Συριζα ,αλλά εμένα καθόλου. Τι κακό έχουν, π.χ, οι νάρκες , όταν μάλιστα η Τουρκία ΔΕΝ έχει υπογράψει τη σχετική διεθνή σύμβαση για την απαγόρευσή τους (που εμείς , τα αιώνια κοροΐδα , τρέξαμε και υπογράψαμε).

    Στο ερώτημα της επικεφαλίδας , για εμένα προσωπικά η απάντηση είναι εύκολη: Γιατί όποτε βγαίνει με τους φίλους του ο 17χρονος γιος μου, τρέμω μη χτυπήσει το τηλέφωνο και μάθω πως τον έχει μαχαιρώσει κανένας Αλβανός ,Πακιστανός, Γεωργιανός ,τσιγγάνος ή αντιεξουσιαστής!

    Τόσο απλά. Αν νομίζετε πως οι αφορισμοί περί «ναζισμού» είναι σημαντικότεροι από αυτό, τι να πώ…

    Και αν νομίζετε επίσης ότι ο λαός θα βασίσει (πάλι!) τις ελπίδες για την ασφάλειά του στον...Πάκη Παυλόπουλο, στην διαλυμένη ΕΛΑΣ και στην Δικαιοσύνη της...Μπουρμπούλια , βρίσκεστε εκτός τόπου και χρόνου.

    Όπως έγραφα εδώ επανηλειμένα παλιότερα , είναι ζωτικό να φέρει ο Α.Σ το θέμα της λαθρομετανάστευσης/εγκληματικότητας στο επίκεντρο της προεκλογικής καμπάνιας , αλλά με εξαγγελίες για ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΑ , ΑΠΟΦΑΣΙΣΤΙΚΑ και ΣΚΛΗΡΑ μέτρα.

    Ίσως υπάρχει ακόμα χρόνος…

    • Αυριανιστής avatar
      Αυριανιστής @ ΣΤΕΛΙΟΣ 23/04/2012 12:13:41

      Όπως το λες, Στέλιο. Μια ζωή κορόιδα. Υπογράψαμε τη συνθήκη εναντίον των ναρκών κατά προσωπικού, υπογράψαμε τη Σένγκεν (μας χάλαγε, βλέπεις, να δείχνουμε μια ταυτότητα στον έλεγχο διαβατηρίων), υπογράψαμε την είσοδο εξαθλιωμένων χωρών στην ΕΕ (και τώρα οι ευρωναζί μάς διατάσσουν να εξομοιωθούμε μισθολογικά με αυτές τις χώρες), υπογράψαμε το "Δουβλίνο ΙΙ"... και τα μεμέτια, απέναντι, γελάνε κάτω απ' τα μουστάκια τους με τη μπουνταλοσύνη μας (όπως κάποτε γελούσαμε και κοροϊδεύαμε εμείς τον Οζάλ).

      • ΜΑΝΩΛΗΣ Μ. avatar
        ΜΑΝΩΛΗΣ Μ. @ Αυριανιστής 23/04/2012 12:55:37

        Απάντηση και στους δυο σας. Πάλι η καραμέλα για τον Πάκη και το μεσαιοχωρίτικο Κωσταλέξι της δεκαετίς του 90 και του 2000. Πάει πέρασε. Τώρα ηγέτης και ιδεολογικός μπροστάρης της κεντροδεξιάς είναι ο Σαμαράς. Την Πέμπτη θα σας λυθούν οι απορίες σχετικά με την λαθρομετανάστευση. Τα καλόπαιδα της Χρυσής Αυγής αν επί Σαμαρά προβούν σε οποιαδήποτε πράξη βίας θα μπαίνουν στην ψειρού για να αυξάνουν στο βιογραφικό τους τους "αγώνες" τους. Στο ίδιο κελί με τους κουκουλοφόρους ακροαριστερούς και αναρχικούς να γίνουν και μεμέτια επισήμως.

        • Αυριανιστής avatar
          Αυριανιστής @ ΜΑΝΩΛΗΣ Μ. 23/04/2012 13:18:43

          Σε μένα δεν βλέπω να δίνεις κάποια απάντηση. Δεν είμαστε μονίμως κορόιδα όταν λέμε συνέχεια "yes, men" και βάζουμε φαρδιά-πλατιά την υπογραφή μας στο κάθε πατσαβούρι που μας πετάνε οι ευρωναζί; Εσύ, δηλαδή, χαίρεσαι επειδή μπορείς να ταξιδεύεις στο Μιλάνο για shopping χωρίς να χρειάζεται να περιμένεις πέντε λεπτά στην ουρά του ελέγχου διαβατηρίων, αλλά από την άλλη τα σύνορά μας έχουν γίνει "μπάτε σκύλοι, αλέστε" για τους ισλαμολάθρο;

        • ΣΤΕΛΙΟΣ avatar
          ΣΤΕΛΙΟΣ @ ΜΑΝΩΛΗΣ Μ. 23/04/2012 13:21:02

          "Την Πέμπτη θα σας λυθούν οι απορίες σχετικά με την λαθρομετανάστευση"

          Μακάρι. Δε θα ήθελα να με απογοητεύσει ένας άνθρωπος με το αίμα της Πηνελόπης Δέλτα στις φλέβες του. Αλλα έπρεπε να ανέβει η Χ.Α για να μας λυθούν επιτέλους οι απορίες?

          Απο κεί και πέρα ,το να βάζεις τα παιδιά της Χρυσής Αυγής ,που, παρόλη κάποια ψιλοτρελίτσα με το ναζισμό, είναι Ελληνες Πατριώτες , στην ίδια μοίρα με τούς...Indymedia, δείχνει πως μαλλον εσύ εξακολουθείς να πιπιλίζεις την καραμέλα της Συριζολαγνείας...

          • καθηγητής avatar
            καθηγητής @ ΣΤΕΛΙΟΣ 23/04/2012 13:23:07

            Ψιλοτρελίτσα ο ναζισμός....
            Το αυγό του φιδιού έχει ραγίσει για τα καλά με την ανοχή όλων μας

          • ΣΤΕΛΙΟΣ avatar
            ΣΤΕΛΙΟΣ @ καθηγητής 23/04/2012 13:52:00

            Κύριε καθηγητά , δεν έγραψα πως ο ναζισμός είναι ψιλοτρελίτσα, είπα πως τα παιδιά έχουν ψιλοτρελίτσα.

            Δεν είδα όμως την ίδια ευαισθησία για "αυγά φιδιού" , οταν , δεκαετίες τώρα "δημοκρατικές δυνάμεις" και υπεύθυνοι πολιτικοί (όχι νέα παιδιά) υμνούν δολοφόνους όπως ο Στάλιν , ο Λένιν , ο Τρότσκυ ,ο Βελουχιώτης ή ο (παραπλανητικά συμπαθής...) Φλωράκης!

          • Αυριανιστής avatar
            Αυριανιστής @ ΣΤΕΛΙΟΣ 23/04/2012 13:56:49

            Άσε, μη βάζεις και το Φλωράκη στο ίδιο σακί, μια χαρά συνεργάστηκε με το γέρο Καραμανλή στα ταραγμένα χρόνια αμέσως μετά την πτώση της χούντας, προκειμένου να εδραιωθεί ομαλά η δημοκρατία. Εδώ μέχρι και ντολμαδάκια έφαγε μαζί με το Μητσοτάκη πριν συγκυβερνήσουν.

          • Παύλος avatar
            Παύλος @ ΣΤΕΛΙΟΣ 23/04/2012 15:07:37

            Άστα Στέλιο, Πολύ μπερδεμένα τα πράγματα ! Πάλευα τις μέρες του Πάσχα να μεταπείσω δύο από τα ανίψια μου από το να ψηφίσουν Χ.Α. και τώρα κοντεύουν να ..... βγουν τα μανίκια μου από το "τράβηγμα" που μου κάνουν αυτοί που σε αντιστρατεύονται για αυτό το θέμα ! Στο ίδιο καζάνι αυτοί που έκαψαν την Ελλάδα το 2007 με δεκάδες νεκρούς (ήταν η πρώτη επιχείρηση εξοντώσεως του Καραμανλή, που αφού δεν ευοδώθηκε , ακολούθησε η δεύτερη το 2009- πόσο να αντέξει-), αλλά και στα Δεκεμβριανά , για χάρη ενός ....άκουσον άκουσον ήρωα με αυτούς που , εις πείσμα και εις διάψευση του κειμένου, δεν έχουν κουκούλα , στη φωτογραφία τουλάχιστον !! Αλλά να ξέρουν : Ό,τι και να κάνουν εγώ .....Σαμαρά θα ψηφίσω !!!!!!

          • καθηγητής avatar
            καθηγητής @ ΣΤΕΛΙΟΣ 24/04/2012 10:11:59

            Ο φασισμός δεν έχει χρώμα φίλε μου. Απλώς στο συγκεκριμένο post ασχοληθηκα με τα ανθρωποειδή των χρυσών αυγών. Εννοείται ότι την ίδια γνώμη έχω και για τους τραμπούκους αντιεξουσιαστές και κάθε λογής κουκουλοφόρους.

        • Μακεδών avatar
          Μακεδών @ ΜΑΝΩΛΗΣ Μ. 23/04/2012 13:22:00

          Η ακρα αριστερα εχει ασυλια απο την ΝΔ και προστασια απο καποιες πρεσβειες οποτε ας σταματησουν τα ψεματα!
          Το οτι η ΝΔ θα προβει σε διωγμους εθνικιστων πρωτη φορα το ακουω!
          Μηπως θα ανοιξει και στρατοπεδα συγκεντρωσης?

          • EVANGELOS avatar
            EVANGELOS @ Μακεδών 23/04/2012 18:45:40

            τα στρατοπεδα συγκεντρωσης τα έχει πάρει εργολαβία ο φασιστικός "εθνικισμός" ... μην ανυσηχείς οι διωγμοί πολιτών είναι κάτι που ,σήμερα, μόνο σε κομματίδια τύπου χ.α. θα βρεί οπάδούς

    • ΠΚ avatar
      ΠΚ @ ΣΤΕΛΙΟΣ 23/04/2012 18:22:12

      Στέλιο,
      να αποτρέψει την ΑΝΑΓΚΗ παροχής αυτής της "βοήθειας"...

      Όσο πια γι αυτήν την καραμέλα για τον "Πάκη"...
      Τα ψηφοδέλτια της ΝΔ έχουν άλλος 411 υποψηφίους!
      Στο χέρι το δικό μας, είναι να επιλεγούν οι υποψήφιοι που μας εκφράζουν...

      Την Πέμπτη ο Σαμαράς θα αναλύσει τις θέσεις για το μεταναστευτικό και την ασφάλεια...
      ΣΑΦΩΣ και βρίσκονται στην βασική ΑΤΖΕΝΤΑ τέτοια θέματα που μας απασχολούν ΟΛΟΥΣ!

  6. Strange Attractor avatar
    Strange Attractor 23/04/2012 12:06:09

    ... Βασική αιτία της ανόδου της ακροδεξιάς είναι η εγκατάλειψη του κέντρου της Αθήνας στην εγκληματικότητα και η αδυναμία διαχείρισης της μεταναστευτικής βόμβας. Εδώ και χρόνια ικετεύουν οι κάτοικοι στο κέντρο και σε άλλες πόλεις της χώρας, για αντιμετώπιση του φαινομένου της λαθρομετανάστευσης. Ικευτεύουν για λίγη ασφάλεια στην καθημερινότητά τους....
    Έτσι!

    • ΜΑΝΩΛΗΣ Μ. avatar
      ΜΑΝΩΛΗΣ Μ. @ Strange Attractor 23/04/2012 12:58:20

      Σωστά. Γι' αυτό η ομιλία της Πέμπτης (Ζάππειο 4) αποκτά βαρύνουσα σημασία και θα ανακόψει την είσοδο στη βουλή της Χ.Α.

    • Σχετικά Ασχετος avatar
      Σχετικά Ασχετος @ Strange Attractor 23/04/2012 23:42:56

      Το να δημιουργηθεί το αντίπαλο ΔΕΟΣ,ενάντια στη Συριζοτρομοκρατία,παίζει η είναι η ιδέα μου;

  7. ΕΜΕΙΣ ΜΟΝΟΙ avatar
    ΕΜΕΙΣ ΜΟΝΟΙ 23/04/2012 12:24:49

    Για να ανακοπεί η άνοδος της Χρυσής Αυγής η Νεα Δημοκρατία πρέπει να δώσει λύση στο πρόβλημα της λαθρομετανάστευσης και της ασφάλειας των πολιτών, πειστικά όμως και όχι με ευχολόγια. Οταν ο κύριος Πάκης έλεγε ευχατιστώ τους μετανάστες που διάλεξαν την χώρα μας για να μείνουν, όταν διάφοροι ντιντήδες τους χρησιμοποιούν για πολλους σκοπούς , όταν στην Κόρινθο σε μια εβδομάδα βίασαν ένα νεαρό ζευγάρι και εν συνεχεία ομάδα πακιστανών βίασαν ένα άνδρα , πως η Χρυση Αυγή να μην πάρει τέτοια ποσοστά. Ο κόσμος βλέπει το πρόβλημα που τον καίει και όχι γενικά τον ναζισμό , η τους οπαδους του Χίτλερ.

    • Αυριανιστής avatar
      Αυριανιστής @ ΕΜΕΙΣ ΜΟΝΟΙ 23/04/2012 12:29:53

      Το χειρότερο είναι ότι κάποιοι βαυκαλίζονται ότι η είσοδος της Χρυσής Αυγής στη Βουλή είναι απλώς ένα... "εφ' άπαξ" συγκυριακό φαινόμενο, που αν γίνουν άμεσα επαναληπτικές εκλογές θα ξεφουσκώσει. Κούνια που τους κούναγε. Μακάρι να ήταν έτσι, αλλά δεν είναι. Όσο δεν θα δίνεται αποτελεσματική λύση στο πρόβλημα, η Χρυσή Αυγή θα αποδεικνύεται ότι ήρθε για να μείνει.

    • Strange Attractor avatar
      Strange Attractor @ ΕΜΕΙΣ ΜΟΝΟΙ 23/04/2012 12:36:48

      ...όταν στην Κόρινθο σε μια εβδομάδα βίασαν ένα νεαρό ζευγάρι και εν συνεχεία ομάδα πακιστανών βίασαν ένα άνδρα , πως η Χρυση Αυγή να μην πάρει τέτοια ποσοστά....
      Και να σκεφτείς πως υπάρχουν συμπατριώτες μας (ονόματα δεν λέμε, τηλεοπτικοί μαϊντανοί και σελέμπριτις είναι) που ονειρεύονται μια τέτοια εμπειρία!

      • ΒΙΣ avatar
        ΒΙΣ @ Strange Attractor 23/04/2012 12:59:22

        Ο φίλος του Βαλλιανάτου που βρέθηκε δολοφονημένος και τον έκλαιγε ο Γρηγόρης στο facebook διέμενε στην οδό Φυλής. Το φιλαράκι του ήταν Έλληνας, αλλά στη Φυλή πρέπει για να περάσεις να βαρέσεις κάρτα στους Σομαλούς ισλαμο-λαθρο-ορκ.
        Ο Βαλλιανάτος και ο φίλος του δεν θα έμπαιναν στην ανάγκη να ψαρεύουν σε άγνωστα νερά για το κέφι τους. Φρέσκο πράγμα "προσοντούχο" μπροστά στην πόρτα τους....

    • ΜΑΝΩΛΗΣ Μ. avatar
      ΜΑΝΩΛΗΣ Μ. @ ΕΜΕΙΣ ΜΟΝΟΙ 23/04/2012 12:56:54

      Θα δώσει. Την Πέμπτη στο Ζάππειο 4. Αυτά περί Πάκη άστα πάνε τελειώσανε. Τώρα έχει αναλάβει ο Σαμαράς

      • ΒΙΣ avatar
        ΒΙΣ @ ΜΑΝΩΛΗΣ Μ. 23/04/2012 13:03:27

        Να θυμίσει όμως ο Σαμαράς ότι ο ΓΑΠ είχε καταγγείλει από Βουλής την αστυνομία για το ψεύτικο περιστατικό με τη δήθεν δολοφονία από αστυνομικούς του Πακιστανού στη Νίκαια, που, όπως αποδείχθηκε, ήταν μία μούφα. Ο δε Πακιστανός ήταν κατηγορούμενος για βιασμό ανήλικου συμπατριώτη του.
        Εννοείται ότι στη Νίκαια μόνο οι Έλληνες είναι υπό διωγμό από τα Πακιστανικά λαθρο-ορκ (έτσι ακριβώς!). Αν πας να περπατήσεις στους δρόμους γύρω από την Οσία Ξένη και τον Άγιο Νικόλαο βραδάκι μόνο μελαμψούς ξέμπαρκους βλέπεις....Και εννοείται ότι βιασμοί ανηλίκων και εφήβων και "τραινάκια" είναι μέσα στα καλά ισλαμικά πακιστανικά ήθη.

      • ΕΜΕΙΣ ΜΟΝΟΙ avatar
        ΕΜΕΙΣ ΜΟΝΟΙ @ ΜΑΝΩΛΗΣ Μ. 23/04/2012 13:17:28

        Να τους τελειώσει και να τους τελειώσουμε οριστικά γιατί ακριβά τους πληρώσαμε.

    • ΠΚ avatar
      ΠΚ @ ΕΜΕΙΣ ΜΟΝΟΙ 23/04/2012 18:31:42

      ΣΥΓΝΩΜΗ, δηλαδή η Χρυσή Αυγή δίνει ΛΥΣΗ στο πρόβλημα???

      Το ότι παρέχει τις "ομάδες βοήθειας" σε συγκεκριμένες περιοχές αποτελεί γενικότερη λύση του προβλήματος? Είναι μία "ανακούφιση" για τους συγκεκριμένους ανθρώπους ΑΛΛΑ δεν είναι λύση.

      Το να επιτίθεσαι "τυφλά" σε όποιον μετανάστη βρεθεί στο δρόμο σου είναι λύση?

      ΑΝ μπει η ΧΑ στη βουλή, θα φύγουν οι μετανάστες οικειοθελώς από τη χώρα?

      ΜΗΝ παραμυθιάζεστε και ΜΗΝ παραμυθιάζετε (άθελά σας) και τους υπόλοιπους!

  8. alakran avatar
    alakran 23/04/2012 12:25:52

    Μας αραδιάζεις τα σκάνδαλα του Πασοκ και μας λες ότι τους σιχάθηκες ¨όλους¨?
    Ψηφίζοντας τα ξυρισμένα (και άδεια) κεφάλια, θα κάνεις αυτό που επιθυμεί η διαπλοκή που τόσο απεχθάνεσαι.Αυτό θέλεις?

  9. ΒΙΣ avatar
    ΒΙΣ 23/04/2012 12:55:52

    Αν κατάλαβα καλά, η επαναρκοθέτηση του Εβρου και η εκδίωξη της Frontex, της οποίας αξιωματικοί μας εγκαλούν για κακοποίηση των λάθρο (!!!), είναι νεο-ναζιστικές θέσεις;;;
    Δηλαδή, τον Έβρο τον είχαν ναρκοθετήσει ναζί και ακροδεξιοί;
    Ανακάλυψα τώρα, στα 40 και βάλε, ότι είμαι νεοναζιστής, τη στιγμή που απεχθάνομαι τις ιδέες περί φυλετικής καθαρότητας και τον ολοκληρωτισμό (δεξιό, αριστερό, θρησκευτικό) όσο τίποτα άλλο....
    Συνεχίστε να γράφετε τέτοια και θα δείτε τη ΧΑ να γίνεται τρίτο κόμμα....

  10. kas avatar
    kas 23/04/2012 12:56:28

    Παρακαλώ μην μπερδεύετε το μεγάλο αντιστασιακό κίνημα της Μαρί...με την ΧΑ

    έλεος πιά

    η Λεπέν ξεκίνησε τον επινείκιο λέγοντας "Πατριώτες δεξιοί και αριστεροί"

    τι σχέση μπορεί να έχει αυτό που αύριο μεθαύριο θα γίνει (Ελληνορθόδοξο Μέτωπο) με τον ηγετικό πυρήνα της ΧΑ

    ο κόσμος θα ψηφίσει από αντίδραση και δικαιολογημένα ΧΑ
    τέτοια άρθρα...σπρώχνουν τον κόσμο στην ΧΑ και τον απομακρύνουν από τον ΑΣ

    stop it now

    • ΒΙΣ avatar
      ΒΙΣ @ kas 23/04/2012 13:09:29

      Η Μαρίν Λεπέν αυτή τη στιγμή είναι η ΜΟΝΗ ψήφος που έχει απομείνει για τους πατριώτες Γάλλους. Τα περί ακροδεξιάς είναι αηδίες. Διαβάστε τους λόγους της και αν βρείτε 1 (ένα) ακροδεξιό στοιχείο, να με φτύσετε. Αμιγώς δεξιά είναι. Δεν είναι δεξιότερη του Ντε Γκωλ ούτε κεραία. Και σε γάλλο φίλο μου, που πρόσκειται μάλιστα στην Κεντροαριστερά και η γυναίκα του είναι ενεργό στέλεχος των Οικολόγων, του είπα ευθαρσώς ότι αν ψήφιζα στη Γαλλία, θα ψήφιζα Λεπέν. Οταν μέσα στο Παρίσι, 8.30 το βράδυ, τρεις αλήτες μετανάστες μουσουλμάνοι (μάλλον κούρδικα μιλούσαν), κορόιδευαν πρόστυχα στη γλώσσα τους, μπροστά στα μούτρα της, μία καλοντυμένη νεαρή και σοβαρή κοπέλλα Γαλλίδα, έτσι για πλάκα, επί 10 λεπτά, και κανείς δεν τολμούσε να τους πει τίποτα, μου λέτε γιατί παίρνει τόσες ψήφους η Λεπέν;
      Και αν δεν ψήφιζαν όλα τα ισλαμοσκουπίδια που έχουν μαζευτεί στη Γαλλία, με γαλλική υπηκοότητα, θα σας έλεγα τί ποσοστά θα έπαιρνε η Λεπέν...Τουλάχιστον 30% στους καθεαυτό Γάλλους.

      • ΒΙΣ avatar
        ΒΙΣ @ ΒΙΣ 23/04/2012 13:12:12

        Το περιστατικό συνέβη μέσα στο βαγόνι του μετρό του Παρισιού, πέρυσι, μπροστά στα μάτια μου, κοντά στη Nation. Στο τέλος δεν άντεχα, ήμουν έτοιμος να σηκωθώ επάνω και να τους ζητήσω το λόγο, αλλά η κοπέλα κατέβηκε. Το μόνο λάθος της ήταν ότι ήταν όμορφη και καλά (όχι πρόστυχα) ντυμένη....

        • Αυριανιστής avatar
          Αυριανιστής @ ΒΙΣ 23/04/2012 13:22:53

          Άσε, ΒΙΣ, δεν βγάζεις άκρη. Για δαύτους, αν μια γυναίκα φοράει φούστα πάνω από τον... αστράγαλο, είναι πόρνη.

  11. θανασης avatar
    θανασης 23/04/2012 13:00:11

    Κυριοι κι εγω μαζι με την οικογενεια μου θα ψηφισουμε Χρυση Αυγη και μπορω να σας εξηγησω τον λογο(αν βεβαια το δημοσιευσετε).
    Ο λογος ειναι σχετικα απλος οσο και απλοοικος.Οταν το σπιτι μου το εχουν διαρρηξει τρεις φορες,οταν το μαγαζι μου το εχουν "ανοιξει" δυο φορες,οταν την γυναικα μου την εχουν απειλησει μερα μεσημερι στον δρομο της ΠΟΛΗΣ ΜΟΥ και οταν την κορουλα μου την εχουν ληστεψει για να της παρουν το χαρτζιλικι της,το επισημο κρατος ηταν ΑΠΩΝ!!!Αισθανθηκα μονος μου και αβοηθητος στην ιδια μου την χωρα,στην ιδια μου την πολη.Αστυνομια απουσα,Δημος απων,Κρατος ανυπαρκτο.
    Αναγκαστηκα να προσφυγω στην Χρυση Αυγη για προστασια και προς τιμην τους τα "παιδια" αυτα με αγκαλιασαν και με βοηθησαν.
    Και να σας πω και κατι αλλο;Οταν εγω και η οικογενεια μου κινδυνευουν και καποιος μου δινει ενα χερι βοηθειας,μην νομιζετε οτι με ενδιαφερει αν ειναι ξυρισμενο το κεφαλι του,αν χαιρεταει ναζιστικα,αν φοραει στρατιωτικα ρουχα ή δεν ξερω κι εγω τι αλλο.Δεχομαι απλα την βοηθεια του,τον ευχαριστω και τον στηριζω και εκλογικα(εν προκειμενω).
    Τοσο απλα ειναι τα πραγματα κυριοι....

    • καθηγητής avatar
      καθηγητής @ θανασης 23/04/2012 13:08:04

      Με κάθε σεβασμό στην ταλαιπωρία που όντως έχεις περάσει και στην ανασφάλεια που βιώνεις, όπως και η πλειοψηφία των κατοίκων των γκετοποιημένων περιοχών, μήπως η λύση θα ήταν να απαιτήσεις δυναμικά την ενεργοποίηση της συντεταγμένης πολιτείας, παρά να ενισχύεις φανατικούς που στοχοποιούν αδιακρίτως, αναλογιζόμενος τον κίνδυνο να βρεθείς και εσύ στο στόχαστρό τους κάποια στιγμή ως μη προσκείμενος ή μη συμφωνών σε κάποιες θέσεις τους;

      • Αυριανιστής avatar
        Αυριανιστής @ καθηγητής 23/04/2012 13:26:35

        Πιστεύεις ότι του έμεινε διαφορετικός τρόπος να το "απαιτήσει δυναμικά", όπως λες, από αυτόν τον τρόπο που ετοιμάζεται να χρησιμοποιήσει; Όταν η "συντεταγμένη πολιτεία" έχει γίνει ένα ασύντακτο ρεμπέτ ασκέρ στις ορέξεις εκατοντάδων χιλιάδων ανεξέλεγκτων λάθρο, τι άλλη "δυναμική απαίτηση" περιμένεις; Καθιστικές διαμαρτυρίες με κεράκια και άλλες τέτοιες φλωροαμερικανιές που λάνσαρε ο ΓΑΠ; Πάνε αυτά. Τελείωσαν. "Last year"...

        • καθηγητής avatar
          καθηγητής @ Αυριανιστής 24/04/2012 10:16:51

          Δυστυχώς η οργή θα ξεσπάσει σε φουκαράδες ανυπεράσπιστους και όχι στα κυκλώματα που λυμαίνονται τα γκέτο του κέντρου και μαυρίζουν τη ζωή των ανθρώπων, ιθαγενών και μη. Τζάμπα μάγκες είστε, αφήστε τα χρυσαυγίτικα ζώα να τουλουμιάζουν ομαδικά τον κάθε ανυπεράσπιστο κακομοίρη και να είστε σίγουροι ότι η περιοχή σας θα γίνει Κολωνάκι!

      • ΠΗΛΕΑΣ avatar
        ΠΗΛΕΑΣ @ καθηγητής 23/04/2012 14:47:17

        "Συντεταγμένη Πολιτεία" είπες; Που ακριβώς; "Δυναμική απαίτηση", πώς ακριβώς; Και "ενεργοποίηση" πότε ακριβώς;
        Υποψιάζομαι ότι, πάντα απαντάς με μια θεωρητική προσέγγιση στα άμεσα προβλήματα. Καθηγητής δηλώνεις: "Ουδείς μωρότερος των ιατρών, πλήν των διδασκάλων!".
        Σου έχω εναλλακτική θεώρηση:
        Οι αριστερόστροφες ή/και κοσμοπολίτικες ιδεοληψίες, τα ταμπού και οι αφορισμοί, που έχουν καλλιεργηθεί 40 χρόνια τώρα και φώλιασαν πλέον στο μυαλό σου (και πολλών -ίσως πάρα πολλών άλλων) μας έφεραν εδώ: Να βλέπουμε τις λύσεις και να μην "αντέχουμε" να τις εφαρμόσουμε, γιατί δεν είναι "politicaly correct".
        Σου έχω και μια (θα την πείς Χρυσαυγίτικη, αλλά δεν με νοιάζει) λύση:
        Να σπρώξουμε με την ξιφολόγχη όσους καθηγητές εμφορούνται από τους σκεπτικισμούς σου (το λέω γιατί οι καθηγητές ώφειλαν ΠΡΩΤΟΙ να έχουν ξεκαθαρισμένο το δέον γενέσθαι, για να παραμείνουμε σαν έθνος γαντζωμένοι στον τόπο μας) μέχρι τα σύνορά μας με την Τουρκία και να τους αναγκάσουμε να περάσουν αυτοί απέναντι. Όσοι επιβίωναν από τα ναρκοπέδια των Τούρκων (δεν ξέρω, αλήθεια, αν το μυαλό καθηγητή επαρκεί για να αναρωτηθεί, πως οι Αφγανοί βρίσκουν τα μονοπάτια ανάμεσα στα ναρκοπέδια των Τούρκων, χωρίς την υποστήριξη του Τουρκικού στρατού) θα δίδασκαν την τόσο προσφιλή τους "Εικονική Αντιμετώπιση Ρεαλιστικών Προβλημάτων" στους "φίλους" μας. Προς μέγιστο όφελός μας!
        ΥΓ: Συγνώμην, φίλε, αλλά ο σκεπτικισμός και η αναβλητικότητα απέναντι στην όποια λύση, έφτασε πλέον να είναι συνώνυμος με την αποδοχή των δρωμένων. Τόση οργή περιρρέει!

    • Joao avatar
      Joao @ θανασης 23/04/2012 13:24:35

      ούτε αν κάποιος υποψήφιος είναι κατηγορούμενος για διπλή δολοφονια..ουτε αν εκκρεμούν δικαστικές αποφάσεις για επιθέσεις με μαχαιριά και παρόλα αυτά κατεβαίνουν υποψήφιοι στις εκλογές... αυτά έλεγαν και οι πασοκτζιδες και φτάσαμε εδώ που φτάσαμε.. τους έβαζαν στο δημόσιο βλέπεις όποτε δεν τους ένοιαζε τίποτα άλλο.. ε τώρα επειδή τα ηγετικά τους στελέχη εξυμνούν τον ναζισμό και το Χίτλερ αυτούς που πολεμήσαμε ντε... τι μας νοιάζει.. τόσο απλά..

    • ΠΚ avatar
      ΠΚ @ θανασης 23/04/2012 18:49:10

      ΤΟΣΟ ΑΠΛΑ???

      ΑΝ το θεωρείς ΤΟΣΟ απλό, ξάσου που λένε και στην Κρήτη...

      Τα "παιδιά" αυτά σε βοήθησαν με απώτερο σκοπό να κερδίσουν την ψήφο σου...
      Αν αυτά τα "παιδιά" που τόσο απλόχερα σου προσφέρουν αυτή τη βοήθεια, αύριο μεθαύριο "εντάξουν" και την κορούλα σου στη "δράση" τους και της δείξουν πως να χειρίζεται το σουγιά απέναντι σε "όσους διαφωνούν" θα το θεωρείς και πάλι, ΤΟΣΟ ΑΠΛΟ?

      Για σκέψου!

    • TAX.IOANNOU avatar
      TAX.IOANNOU @ θανασης 17/05/2012 17:08:01

      Σίγουρα το πρόβλημα της λαθρομετανάστευσης, είναι ένα υπαρκτό και μείζων θέμα που έχει ταλαιπωρήσει όλη την ελληνική κοινωνία και έχει προκαλέσει τεράστια προβλήματα στους ανθρώπους.
      Ακόμη πιο σίγουρο όμως είναι ότι η λύση σ’ αυτό το πρόβλημα δεν είναι η Χρυσή Αυγή. Γιατί ψηφίζοντας Χ.Α. επιλέγεις ένα ολοκληρωμένο πακέτο. Και το ολοκληρωμένο αυτό πακέτο περιλαμβάνει πάρα πολλά πράγματα εκτός της λύσης του μεταναστευτικού. Τα περισσότερα, τεχνηέντως κρυμμένα στα απύθμενα σκοτάδια της επικίνδυνης εθνοσοσιαλιστικής ιδεολογίας του Μουσολίνι και του Χίτλερ(φασισμός - ναζισμός). Και μια αναμφισβήτητα πολύ σημαντική, σοφή, κοινωνικά και πολιτικά άποψη είναι, ότι όποιος είναι διατεθειμένος να παραχωρήσει και να θυσιάσει τις ελευθερίες του για την ασφάλειά του, σε πολύ σύντομο χρονικό διάστημα θα τα χάσει όλα. Και τις ελευθερίες του και την ασφάλειά του. Η ιστορία το επιβεβαιώνει.
      Γιατί η βασική αρχή τους είναι ότι: «Όποιος δεν είναι μαζί μας, είναι εναντίον μας και όποιος είναι εναντίον μας είναι εχθρός μας. Και τι τους κάνουμε εμείς τους εχθρούς;;;;; Δεν λογαριάζουμε καμία θυσία…» .
      Είστε λοιπόν τόσο σίγουροι ότι δεν θα υπάρξει καμία παράμετρος όπου θα διαφωνήσετε μαζί τους; Πιστεύετε ότι γνωρίζετε τόσο καλά αυτούς τους ανθρώπους;
      Εδώ με τους γονείς μας, τα παιδιά μας, την γυναίκα ή τον άντρα μας και δεν μπορούμε να τα βρούμε.
      Πόσο μάλλον με μία οργάνωση με πολύ ακραίες απόψεις και ιδεολογίες. Που σαν πρώτο μέσο λύσης έχει την «σκληρή ΒΙΑ».

      ΠΡΟΣΟΧΗ! Ήδη μας έχουν ξεγελάσει.

      Το να βάλουμε όλοι, μετά από 70χρόνια, τα δάχτυλά μας και να βγάλουμε μόνοι μας τα μάτια μας, δεν είναι και ότι σοφότερο. Ιδιαίτερα την στιγμή που έχει χυθεί ατελείωτο αίμα, συγγενών, φίλων, γνωστών, για να μπορούμε εμείς σήμερα να εκφράζουμε ελεύθερα την γνώμη μας. Από το «Αίμα, Τιμή, Χρυσή Αυγή» μπορούμε να κρατήσουμε μόνο την «Τιμή».
      Υπάρχουν πολλές λύσεις για όλα τα προβλήματα που απασχολούν την ελληνική κοινωνία, βασισμένες στην δημοκρατία.
      Άσχετα αν η ανυπαρξία, η ιδιοτέλεια και η ξεφτίλα των κυβερνώντων όλα αυτά τα χρόνια μας έφερε στα τραγικά αυτά σημεία.
      Καμία Χ.Α. όμως δεν μπορεί να μας σώσει. Αυτό είναι το μόνο σίγουρο. Μόνο την αδυναμία μας να δώσουμε λύση, μπορεί να εκμεταλλευτεί.
      Την λύση στα προβλήματά μας μπορούμε να την δώσουμε μόνο εμείς. Εμείς οι πολίτες, εμείς ο λαός, εμείς οι Έλληνες, μέσα από δημοκρατικές διαδικασίες και μέσα από αγώνα και σκληρή δουλειά.
      Πρέπει να αφήσουμε τον "ωχαδερφισμό" που μας κυριεύει και να ενεργοποιηθούμε. Να γίνουμε ενεργοί πολίτες.
      Όπως έλεγε και ο Πλάτωνας, «η μεγαλύτερη τιμωρία γι αυτόν που δεν ασχολείται με τα κοινά (την πολιτική) είναι να τον κυβερνά κάποιος κατώτερός του».
      Δείτε το παράδειγμα της Ισλανδίας. Οι πολίτες πήραν την εξουσία στα χέρια τους, δίκασαν και βάλανε φυλακή τους πολιτικούς και τους τραπεζίτες, και αξιοκρατικά διάλεξαν να αυτοκυβερνηθούν. Δίκαια, δημοκρατικά, ειρηνικά. Χωρίς την ανάγκη καμιάς Χρυσής Αυγής, κανενός ΚΚΕ. Μόνοι τους. Χωρίς τα εργαλεία του φόβου, της στήριξης και της συντήρησης του κατεστημένου. Γιατί, πίσω σ' εμάς, χρόνια ολόκληρα το ένα εργαλείο τους το ΚΚΕ το κρατούσαν σταθερό κι αμετακίνητο. Μια ζωή ίσα βάρκα ίσα νερά. Ούτε πάνω ούτε κάτω. Το άλλο η Χ.Α. τους ξέφυγε. Δεν υπολόγισαν σωστά την εκτόνωση της αγανάκτησης του λαού. Και φτάσαμε να διατρέχουμε άμεσο κίνδυνο.

      Η λύση είναι εδώ.
      Ήδη το τελευταίο διάστημα μια κίνηση πολιτών εξελίχθηκε σε πολιτικό φορέα. Εξελίχθηκε σ’ ένα κόμμα χωρίς καθόλου πολιτικούς, με ενεργούς πολίτες της παραγωγής, του μόχθου, της δημιουργίας. Ένα κόμμα το οποίο σημείωσε μεγάλη επιτυχία για νεότατο και νεοσύστατο, στις εκλογές της 6ης Μαΐου. Εύχομαι να πάνε ακόμη καλύτερα και να καταφέρουν να μπουν στην βουλή στις επερχόμενες εκλογές.
      Αλλά αυτό δεν είναι αρκετό. Είναι μόνο το πρώτο βήμα. Χρειαζόμαστε κι άλλες τέτοιες κινήσεις για να υπάρχει πολυφωνία και πραγματική δημοκρατία. Για να ξεριζώσουμε το καρκίνωμα που μας παιδεύει, για να διώξουμε όλους αυτούς τους επαγγελματίες (κλέφτες) πολιτικούς που μας έχουν κατσικωθεί στο σβέρκο.
      Το ξαναλέω, πάντα δημοκρατικά, πάντα ειρηνικά.
      Η δημοκρατία έχει το πιο δυνατό όπλο. Αντί για πέτρες, μάρμαρα και μολότωφ, πετάει επιχειρήματα. Κι αυτά τους κάνουν πολύ μεγαλύτερη ζημιά.

      Είμαι αισιόδοξος γιατί η αρχή έγινε. Εμπρός να προχωρήσουμε με γοργά βήματα. Για την πατρίδα μας, την υπερηφάνεια μας, την αξιοπρέπειά μας.

      Σας ευχαριστώ.

  12. Μακεδών avatar
    Μακεδών 23/04/2012 13:08:00

    Την ιδια ημερα που οι χρυσαυγιτες κατεβρεξαν τον Ευθυμιου καποιοι αριστεριστες προσπαθησαν δια της βιας να διαλυσουν μια προεκλογικη ομιλια του Χρυσοχοιδη.

    Για αυτους τουμπεκι ψιλοκομμενο απο ολα τα ΜΜΕ.

    Αλλα ξεχασα αυτοι ειναι αριστεροι και εχουν ασυλια που τους την εχει χορηγησει εδω και χρονια η ΝΔ!
    Οποια φορα οπαδοι του ΣYPIZA προπηλακιζουν πολιτικους ειναι δικαιως ''αγανακτισμενοι πολιτες''!Τωρα που η χρυση αυγη κατεβρεξε τον πρωην μαοικο και ακραιο αριστεριστη (ο ιδιος ειπε πως εκπαιδευτηκε ως τρομοκρατης) Ευθυμιου ολοι θυμηθηκαν τον φασισμο και αλλες σαχλαμαρες!

    Μεχρι σημερα ηταν να ψηφισω ΝΔ!Μετα απο το σημερινο ''αντιρατσιστικο'' αρθρο του Κρανιδιωτη και το παραπανω αρθρο εγω και η οικογενεια μου θα ψηφισουμε χρυση αυγη!

    Η ΝΔ οσο πλησιαζουν οι εκλογες γινεται ολο και πιο αριστεροφωνη!Θυμιζει εποχες παυλοπουλου που καλουσε τους απανταχου κολασμενους να εποικισουν την Ελλαδα!

    Και ας σταματησουν τα ψεματα!Η ΝΔ εαν γινει κυβερνηση θα ειναι πιο λαθρομεταναστολαγνα απο το ΠΑΣΟΚ γιατι τρεμει τους αριστερους και τον τσαμπουκα τους!
    Και ας μην λεει ο Σαμαρας ψεματα οτι θα τους βγαλει τις κουκουλες (πω πω) γιατι ολοι ξερουμε την προστασια που απολαμβανουν απο καποιες γνωστες πρεσβειες οι μπαχαλακηδες και οι υπερασπιστες των μειονοτητων και των μεταναστων!

    Το εργο το ειδαμε επι καραμανλη!Οχι αλλο καρβουνο και οχι αλλα ψεματα!Η ΝΔ παντα φοβοταν την αριστερα και παντα εκανε πισω οταν αυτη εδειχνε τα δοντια της!

    Υ.Γ.: Σε καποια φαση νομισα πως ειμαι στην ιστοσελιδα του ΣΥΡΙΖΑ!

    • καθηγητής avatar
      καθηγητής @ Μακεδών 23/04/2012 13:12:21

      Αν και δεν θα ψηφίσω ΝΔ, οι τελευταίες τοποθετήσεις του κ. Κρανιδιώτη με βρίσκουν απολύτως σύμφωνο. Αν τον τοποθετείς στο φάσμα του ΣΥΡΙΖΑ, ο Μιχαλολιάκος και το ανεγκέφαλο συνάφι του για σένα μάλλον ανήκουν στο κέντρο.

      • Μακεδών avatar
        Μακεδών @ καθηγητής 23/04/2012 13:25:37

        Αφου συμφωνουν οι ψηφοφοροι του ΣΥΡΙΖΑ με το αρθρο του Κρανιδιωτη τοτε ειμαστε οκ!
        Εδωσε ο Τσιπρας απαγορευτικο για ''Υπατιες'' μεχρι νεωτερας!
        Μετα βλεπουμε!

        • καθηγητής avatar
          καθηγητής @ Μακεδών 24/04/2012 10:09:57

          Ξέρεις και τι θα ψηφίσω! Κληρονομικό χάρισμα; Ο νέος Χορταρέας;

    • Μακεδών avatar
      Μακεδών @ Μακεδών 23/04/2012 13:18:19

      Και καντε μια διορθωση στο αρθρο!Τα οπλα ειναι Μ16 και G3 και οχι G16 και Μ3!
      Το Μ3 ειναι τεθωρακισμενο οχημα αναγνωρισης!

      • τάσος avatar
        τάσος @ Μακεδών 23/04/2012 19:53:56

        δεν είμαι και πολύ δεξιός πια, αλλά εσύ αδερφέ 'σ'ωραίιιιιιος.

    • Joao avatar
      Joao @ Μακεδών 23/04/2012 13:31:59

      παρτο αλλιως.. αβαντα των ΜΜΕ για αντιμνημονιακη ψηφο καραστημενη..βρεθηκε τυχαια ο ευθυμιου χωρις μπραβους να πινει καφε στο μαρουσι ... τη συνεχεια την γραφεις στην 1η παραγραφο..κακο παντως δεν εκανε στους χρυσαυγιτες ,ψηφους σαν και την δικη σου κερδιζουν..

  13. vassilise avatar
    vassilise 23/04/2012 13:20:15

    Δεν αντιλαμβανομαι γιατι οι δημοκρατικες δυναμεις ενοχλουνται αν μπει στη βουλη με τον ιδιο δημοκρατικο τροπο μια αλλη πολιτικη δυναμη οιασδηποτε ιδεολογιας.Επισης δεν βλεπω καμια διαφορα στην ιδεολογια αυτων των κομματων καθ'οτι ολοι υπεραμυνονται των αξιων τους ητοι να μην ερθει ποτε δημοκρατια στην Ελλαδα,να μην λειτουργουν οι θεσμοι και γενικως να λατρευονται οι κλεπτες και προσκυνημενοι.

    • voter avatar
      voter @ vassilise 23/04/2012 18:11:56

      "πολιτική "δύναμη ? Εξαρτάται πως ορίζουμε την πολιτική . Αν στον ορισμο περιλαμβάνεται και η βία , τότε πάσο .

  14. ΒΙΣ avatar
    ΒΙΣ 23/04/2012 13:21:14

    Εκκλησία Αγίας Μαρίνας Καραβά Πειραιά, έτος 2011: Δύο Κυριακές μέσα σε ένα μήνα γυναίκες ηλικιωμένες πέφτουν θύματα επίθεσης και ληστείας ώρα 8 π.μ., την ώρα που πηγαίνουν στην εκκλησία, για να τους αρπάξουν τον χρυσό σταυρό. Οι γυναίκες πέφτουν κάτω και χτυπούν τα πόδια τους. Δράστες: Μελαμψοί νεαροί (κατά την περιγραφή των θυμάτων), προφανώς Μαροκινοί και Αλγερινοί.
    Εκκλησία Αγίου Γεωργίου Κορυδαλλού Πειραιά, έτος 2011: Πανομοιότυπο περιστατικό.
    Πότε άλλοτε στην Ελλάδα φοβόντουσαν οι γιαγιάδες να πάνε Κυριακή πρωί στην εκκλησία; Σας ρωτάω.
    Ακούτε κύριοι της ΝΔ; Οι πολιτικές ορθότητες τελείωσαν. Σε πρώτη φάση: Μαροκινοί, Αλγερινοί, Τυνήσιοι που βρίσκονται στην Ελλάδα είναι ΟΛΟΙ τους κλέφτες. ΟΛΟΙ! Δεν έχουν καμία δουλειά εδώ. Διώχτε τους. Αν δεν τους θέλουν πίσω οι χώρες τους, σε ξερονήσια, στη θάλασσα, δεν με ενδιαφέρει. Οι πρόγονοί τους κατέσφαξαν τους κατοίκους των ελληνικών νησιών. Δεν τους χρωστάμε τίποτα, ούτε αλληλεγγύη, ούτε φιλοξενία, ούτε φιλανθρωπία, ούτε τίποτα. Να φύγουν με το άγριο!
    Μετά να δούμε τι θα κάνουμε με τους άλλους.
    Μέθοδος σαλαμοποίησης χρειάζεται. Μία-μία τις κακοποιές εθνότητες που μας έχουν κουβαληθεί.

    • Αυριανιστής avatar
      Αυριανιστής @ ΒΙΣ 23/04/2012 13:41:59

      Με τον ίδιο τρόπο λήστεψαν τη σχεδόν 80χρονη μάνα ενός φίλου μου, πέρυσι. Στην chic Βούλα. Πλέον δεν υπάρχουν "ασφαλή" προάστια μπροστά στα φουσάτα των λάθρο που επελαύνουν...

  15. RED avatar
    RED 23/04/2012 13:24:10

    Κάποτε, το άλλοθι ήταν ο κομμουνιστικός κίνδυνος. Τώρα, είναι οι μετανάστες.
    Βαθιά, υπάρχει άγνοια, αμάθεια και κακογουστιά.
    Όποιος μένει στην Πλατεία Βάθη και για να γλυτώσει από τον Σομαλό με τον σουγιά θέλει να επιστρατεύσει τον Έλληνα με τον σουγιά, δεν με πείθει καθόλου. Ούτε ότι νοιάζεται για την Πατρίδα, ούτε τάχα για την ασφάλεια της οικογένειάς του.
    Δεν υπάρχει άνθρωπος που αγαπά πραγματικά την τάξη και την ασφάλεια και παράλληλα ονειρεύεται μπουλούκια ξυρισμένων μπράβων.
    Πολλοί, περιμέναν υπομονετικά από το 1974, γιατί πάντα οι κοινωνίες ζουν κρίσεις, και στην αναμπουμπούλα, εκτός από τον Μάο, χαίρεται και ο Χίτλερ.
    Από τη ΝΔ του Σαμαρά, το κόμμα των νοικοκυραίων, όπως σας αρέσει να λέτε, περιμένω ασφάλεια και τάξη, όμως με μέτρο. Πάνω από όλα οι νοικοκυραίοι να έχουν επίγνωση ότι "όπου ακούς πολλή τάξη, ανθρώπινο κρέας μυρίζει" (Ελύτης)

    Ένας αριστερός που αγαπάει τη Δεξιά της σύνεσης και αποστρέφεται την άλλη.

    • Αυριανιστής avatar
      Αυριανιστής @ RED 23/04/2012 13:44:27

      Υπάρχει "μέτρο" στην ασφάλεια και στην τάξη; Σα να λέμε, δηλαδή "ολίγον έγκυος"; Πες μας καθαρά: θέλεις επιστροφή στην προ δεκαετίας δεν σου λέω καν νωρίτερα- κατάσταση, ή το θεωρείς "άμετρη" ασφάλεια;

    • ΒΙΣ avatar
      ΒΙΣ @ RED 23/04/2012 15:22:33

      Μπορώ να σου απαντήσω ευθαρσώς ότι αν τον Σομαλό με τον σουγιά τον διώξει από την Ελλάδα ο Ελληνας με τον σουγιά (ελλείψει κράτους), δεν έχω κανένα πρόβλημα. Η γάτα θέλω να πιάνει ποντίκια, δεν με νοιάζει το χρώμα της ή πώς τα πιάνει.

      • m.s avatar
        m.s @ ΒΙΣ 23/04/2012 17:07:07

        τι πιστεύεις ;
        αν φύγει ο Σομαλός , ο Έλληνας θα τον βάλει το σουγιά στη τσέπη.
        μου θυμίζει κάτι γουέστερν που οι κάτοικοι μιας πόλης για να γλυτώσουν από τις συμμορίες κάνουν σερίφη έναν πιστολέρο και όταν η κατάσταση ηρεμήσει λιώνουν από την τυραννία του.
        λύσεις πρέπει να δίνει το κράτος.

  16. filologos hermes avatar
    filologos hermes 23/04/2012 13:24:47

    Μοίρας καθεστώτα (ΜΕΡΟΣ Α’)

    διήγημα του
    ΝΙΚΟΛΆΟΥ ΓΕΩΡ. ΚΑΤΣΟΎΛΗ
    -φιλολόγου-

    Α’ ΜΕΡΟΣ
    http://filologos-hermes.blogspot.com/2012/01/blog-post_6650.html

    ( επ’ αφορμή της γενοκτονίας των Αρμενίων…
    δεινά δεν υπέστησαν μόνον οι Αρμένιοι.
    Το αίμα των δικών μας Ελλήνων
    Στην Μ. Ασία
    Μας πονά και για πάντα θα μας καίει τα σωθικά.
    Γιατί οι δικοί μας άνθρωποι και η μοίρα τους
    Μας αγγίζει πιο πολύ.
    Διαβάστε τα 7 μέρη μιας ιστορίας
    Που συνέβη την εποχή της καταστροφής της Σμύρνης
    Για να μας θυμίζη πάντοτε
    Τι τραβήξανε οι δικοί μας άνθρωποι
    Και τι δράματα υπάρχουν ου δεν έχουν ειπωθεί)

  17. Tsol avatar
    Tsol 23/04/2012 13:27:37

    Η ψήφος στα ακροδεξιά κόμματα είναι ένα πανευρωπαϊκό φαινόμενο και κατά την γνώμη μου είναι ένας τρόπος διαμαρτυρίας των λαών στους πολιτικούς του ηγέτες για την συμπεριφορά τους που μονίμως ευνοεί συγκεκριμένα συμφέροντα και αδιαφορεί για το συμφέρον του λαού. Και αν στο κέντρο της αθήνας υπάρχει ένα έρεισμα σε κάποιο κόσμο να ψηφίσει χρυσή αυγή γιατί το πρόβλημα της λαθρομετανάστευσης είναι εντονότατο και επηρεάζει άμεσα την ζωή τους, στις σέρρες, στην κοζάνη, στο αγρίνιο και στην λαμία ας πούμε (τυχαία αναφέρω τις πόλεις) ποιο λόγο έχουν οι πολίτες να ψηφίσουν χρυσή αυγή?? Μήπως τους εκφράζει το πρόγραμμα της χρυσής αυγής??? Σαφώς και όχι. Αγανακτησμένος είναι ο κόσμος που ακούει τον βενιζέλο να υπόσχεται να κάνει πράγματα υπέρ των αδυνάτων και της μεσαίας τάξης εφόσον εκλεγεί, την στιγμή που μέχρι πριν 10 μέρες ήταν υπουργός και αντιπρόεδρος της κυβέρνησης και έκανε ακριβώς τα αντίθετα ξεζουμίζοντας με φόρους και χαράτσια αυτούς που υπόσχεται σήμερα ότι θα βοηθήσει. Αγανακτησμένος είναι ο κόσμος που ακούει τον σαμαρά να υπόσχεται και να αγορεύει μέτρα και προγράμματα την στιγμή που και αυτός συμμετείχε στην τελευταία κυβέρνηση, αλλάζοντας άρδη άποψη για τα μνημόνια επικαλούμενος εθνικούς λόγους και επιτακτική ανάγκη, καταλήγοντας από πολέμιός τους, υπέρμαχος των μνημονίων. Επιτέλους ο κόσμος θέλει σταθερότητα, αποφασιστηκότητα, ειλικρίνεια και αποτελεσματικότητα. Επίσης θέλει να τιμωρηθούν αυτοί που τον έφεραν στην σημερινή κατάσταση, αλλά δεν είδα σε κανένα πρόγραμμα κανενός κόμματος εξουσίας να υπάρχει δέσμευση κατάργησης του επαίσχυντου νόμου περί ευθύνης υπουργών, καμιά δέσμευση για αποδοση ευθυνών σε αυτ ούς που ψηφίζουν προϋπολογισμούς την τελευταία 30ετία που ουδεμία σχέση έχουν με την πραγματικότητα και πέφτουν συνεχώς έξω προς το χειρότερο. Και άλλα πολλά απλά θέματα που απασχολούν τον κόσμο δίνουν περιθώρια με όπλο τον λαϊκισμό να εκμεταλευτούν φαινόμενα όπως η χρυσή αυγή ή οι ανεξάρτητοι έλληνες και να βρίσκεται το πολιτικό τοπίο διαμορφωμένο όπως είναι σήμερα.

  18. Κώστας ο Μακεδόνας avatar
    Κώστας ο Μακεδόνας 23/04/2012 13:39:07

    .....Τα πολιτικά κόμματα είναι μηχανές παραγωγής πολιτικής .Τα τελευταία χρόνια υπήρχε μια βουβή αποδοχή ακραίων καταστάσεων και φαινομένων που οι πολιτικοί τους φορείς μυστηριωδώς ανέχονταν (γεγονότα Αθηνών ) και δεν παίρναν ανοιχτή θέση για αυτά .Αφήστε που ακόμα και σήμερα αριστεροί φορούν το μανδύα του δήθεν δεξιού μόνο και μόνο για να φτιάχνουν κλίμα .Οι μόνοι βολεμένοι από όλες τις καταστάσεις είναι οι αριστερίζοντες και οι πιο αδικημένοι οι κεντροδεξιοί .

  19. Diamond Angel avatar
    Diamond Angel 23/04/2012 13:49:08

    Μένω στην Πάτρα. Προφανώς θα είσαι ενήμερος για τα προβλήματα με τους παράνομους λαθρομετανάστες που αντιμετωπίζει η πόλη. Και όχι μόνο μ' αυτούς , αλλά περισσότερο με τους ρουμανόγυφτους ,που είναι παραγματική μάστιγα για την πόλη και τους κατοίκους. Από τότε που ολοκληρώθηκε το νέο λιμάνι ,στην άλλη πλευρά στης πόλης από το παλιό , όλοι αυτοί μεταφέρθηκαν σ'αυτή τη περιοχή που τυχαίνει να είναι και πιό κοντά στο σπίτι μου. Οταν ανεβαίνω στην Αθήνα , το σπίτι μου βρίσκεται στον Αγ. Παντελεήμονα και η κατάσταση που βιώνω , είναι σαφώς χειρότερη από αυτή της Πάτρας. Τα γράφω για να πάρεις μία ιδέα από την καθημερινότητά μου. Η ασφάλεια και η προστασία του πολίτη, είναι καθήκον και υποχρέωση της πολιτείας μέσω των νόμων, συντεταγμένα. Οτιδήποτε άλλο στο όνομα αυτών των αναφαίρετων δικαιωμάτων, είναι πολύ απλά , κατάργηση της προσωπικής ελευθερίας σου , περιορισμός της σκέψης , της επιθυμίας , της ζωής σου , από κάποιους που στο επιβάλλουν , επειδή δεν δέχονται άλλη άποψη , επειδή είναι ανίκανοι να σκεφτούν και πολύ μικροί για να είναι ελεύθεροι. Προτού τους δώσεις εσύ, μέσα από την ελευθερία που σου δίνουν οι εκλογές , το δικαίωμα να σε περιορίσουν , να σε φυλακίσουν, αν δεν είσαι σύμφωνος με ότι τους επιβάλλει ο δικός τους στενός , ανύπαρκτος ορίζοντας, σκέψου λίγο καθαρά , αφήνοντας για πολύ λίγο το θυμό σου στην άκρη. Ολοι αυτοί που σε αηδιάζουν (και δίκιο έχεις), είναι ελεεϊνά κατασκευάσματα του ΠΑΣΟΚ, του πρώτου και μεγαλύτερου υπεύθυνου για την καταστροφή μας. Στο χείλος του γκρεμού που είμαστε , σκέψου ότι υπάρχει κάποιος που λέει και θέλει να κατεβάσει τις κουκούλες , που σου δίνει μία επιλογή και μία ευκαιρία , για το αυτονόητο που έχει χαθεί: τη λειτουργία του νόμου για την προστασία σου. Ο φασισμός είτε μαύρος , είτε κόκκινος , είτε μπλε, είτε πράσινος , είναι ίδιος . Δεν δέχεται διαφορετική άποψη , έχει ακραίες συμεριφορές και βιαιοπραγεί εναντίον του οποιουδήποτε δεν συμφωνεί με τις δικές του. Εγώ δεν θέλω να ζήσω σε τέτοια κοινωνία! Εσύ;

  20. αλλενάκι avatar
    αλλενάκι 23/04/2012 13:53:42

    Μάλλον μιλάμε σε ώτα μη ακουόντων...

    Έχουν αλλάξει τα πράγματα.
    Έχουμε εισβολή και κατοχή όταν οι Ελληνίδες δεν είναι ελεύθερες να κυκλοφορούν στις μεγάλες πόλεις μετά τις 4, 5 το απόγευμα!
    Και οι Ελληνίδες εκτός από τον εαυτό τους έχουν να φροντίσουν γέροντες, σύζυγο, παιδιά.
    Και οι Ελληνίδες είναι το 50% και άνω του πληθυσμού μας.
    Και οι Ελληνίδες ηλικίας 30-60 ετών αποτελούν τη μεγάλη δεξαμενή των αναποφάσιστων (σύμφωνα με τις έρευνες).
    Και οι Ελληνίδες που δεν πλήττονται σε περιοχές σχετικά αλώβητες ακόμα, από αλληλεγγύη και μόνο προς τις συμπατριώτισσες τους στις υποβαθμισμένες περιοχές, σκέφτονται να το ρίξουν εκεί.

    Υπ. αρ. 1 κριτήριο ψήφου σε αυτές τις εκλογές είναι η απελευθέρωσή της Ελλάδας από τη μάστιγα αυτή.
    Από αυτόν που θα ΠΕΙΣΕΙ ότι έχει τη θέληση και μπορεί να το κάνει.
    Φρου φρου και αρώματα τελείωσαν.
    Απέναντί μας έχουμε καλάσνικοφ και μαχαίρια.
    Και δυστυχώς βλέπω ότι υιοθετήθηκε μοτ α μο η φρασεολογία των χειρότερων εθνομηδενιστών ακραίων αναρχοκομμουνιστών.

    Μπορώ να σας φέρω ανάρτηση φίλου κομμουνιστή ΣΩΦΡΟΝΑ και ΝΟΥΝΕΧΗ όμως, που αναγνωρίζει ότι ακριβώς αυτή η ρητορική "ναζίδες, φασίστες κλπ." στέλνει τον ψηφοφόρο που τρέμει μην τον ληστέψουν και τον σφάξουν, καρφί στη χρυσή αυγή.

    ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΠΛΑ ΤΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΣΤΗΝ ΠΑΤΡΙΔΑ ΜΑΣ.
    Και ουδείς ασχολείται αν θα τον πουν νεοναζί όταν έχει να σκέφτεται εγκληματίες και ληστές που θα του πάρουν το κεφάλι.

    ΕΧΟΥΜΕ ΝΕΚΡΟΥΣ! ΚΑΙ ΠΟΛΛΟΥΣ! ΟΧΙ ΕΝΑΝ, ΔΥΟ, Ή ΔΕΚΑ ΤΟ ΧΡΟΝΟ!

    Εν τω μεταξύ ο Χρυσοχοίδης φαίνεται ότι το έχει πάρει ζεστά, διότι του φεύγουν αφειδώς ψήφοι προς τη χρυσή αυγή, όχι για κανένα άλλο λόγο βέβαια...

    Μην πείτε όμως ότι δεν σας μιλήσαμε, δεν σας προειδοποιήσαμε, δεν αναρτήσαμε σχόλια, δεν σας ενημερώσαμε για το τι βιώνουμε, για το τι ακούμε στην κοινωνία από φίλους σε όλα τα μήκη και τα πλάτη της Ελλάδας, από κάθε κοινωνική τάξη, αστούς, μικροαστούς, εργάτες, κατεστραμμένους επαγγελματίες.

    Το θέμα δεν είναι ο Σαμαράς και ο κάθε Σαμαράς και η κάθε Χρυσή Αυγή.
    Το θέμα είναι ΝΑ ΛΥΘΕΙ ΤΟ ΖΗΤΗΜΑ ΡΙΖΙΚΑ.

    ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΥΠ. ΑΡ. ΕΝΑ ΕΘΝΙΚΟ ΖΗΤΗΜΑ.

    Όποιος πείσει ότι μπορεί να το λύσει ας προσέλθει.

    Διαφορετικά σε πέντε χρόνια από τώρα θα υπάρχει άλλο συνονθύλευμα φυλών να κυβερνηθεί στο οικόπεδο αυτό, όχι Έλληνες πάντως.

    • anonymous avatar
      anonymous @ αλλενάκι 23/04/2012 17:15:16

      Εν τω μεταξύ ο Χρυσοχοίδης φαίνεται ότι το έχει πάρει ζεστά, διότι του φεύγουν αφειδώς ψήφοι προς τη χρυσή αυγή, όχι για κανένα άλλο λόγο βέβαια…

      Τον εκβίασαν ότι θα μας πετάξουν έξω από το Σένκεν. Γι αυτό ίδρωσε το αυτί του. Για τους Έλληνες δεν του καίγεται καρφί.

  21. ΠΗΛΕΑΣ avatar
    ΠΗΛΕΑΣ 23/04/2012 13:54:59

    Βρε, που φτάσαμε! Να λέμε την Μεταπολίτευση "Επάρατη"! Και να το εννοούμε!
    Εγώ, το έχω γράψει σε ανύποπτο χρόνο πως, το γεγονός ότι, η Χούντα των κουτοπόνηρων καραβανάδων, πέρα από τα λάθη της (Κυπριακό κλπ) κατόρθωσε τους ΜΟΝΟΥΣ δύο θετικούς ισολογισμούς μας μετά τον Β'ΠΠ, χάρισε και τα δάνεια των αγροτών και άφησε και ΜΗΔΕΝ χρέος, σημαίνει ότι, όποιος και να κυβερνήσει τον τόπο, αν δεν έχει την διαπλοκή και την σπατάλη σκοπό του, μπορεί να πετύχει. Η Ελλάδα και πόρους, οικονομικούς και ανθρώπινους, διαθέτει και ισχυρά συγκριτικά πλεονεκτήματα. Πήρε προσπάθεια για να φτάσουμε σ'αυτό το χάλι!

  22. Kefalari avatar
    Kefalari 23/04/2012 13:57:45

    Θα το πω ξεκάθαρα.
    Είμαι μεταξύ ΝΔ και Χρυσής Αυγής. ΝΔ για το οικονομικό πρόγραμμα. ΧΑ για να αποτελέσει μοχλό πίεσης ως προς το λαθρομεταναστευτικό καρκίνωμα.
    Δεν έχω απολύτως καμια εμπιστοσύνη στην ΝΔ ακόμα και με την προσχώρηση των Γεωργιάδη-Βορίδη οι οποιοι φοβάμαι ότι θα χαθούν στο χωνευτήρι των λούληδων.

    Και ναι συμφωνώ και με τα ναρκοπέδια, και με το να ανοίγουμε πήρα στα σύνορα, και με το να βουλιάζουμε τα σαπιοκάραβα τους. Πρέπει να αντιμετωπίσουν με ορους εισβολής πλέον.

    Το άρθρο αυτό είναι εντελώς αντιπαραγωγικό. Θα μπορούσε να είχε γραφτεί και στο TVXS. Καταλάβετε επιτέλους (όπως μαρτυρα και ένας φίλος) πως όταν ο Έλληνας όμηρος του κέντρου αντιμετωπίζει καθημερινά τα SS εξ αραπιάς που σφάζουν, βιάζουν και ληστεύουν, δεν τον ενδιαφέρει άμα ο Μιχαλολιάκος έγραφε επαίνους για τον Χίτλερ πριν 20 χρονια.

    Από εκεί και πέρα η ΧΑ δεν καίει την Αθηνα κάθε τόσο, δεν καίει ζωντανές έγκυες γυναίκες, δεν σακατεύει αστυνομικούς, δεν βάζει βόμβες. Πέταξαν λίγο νερό στο λαμόγιο τον Ευθυμίου και άρχισαν οι καφενειακές συγκρίσεις με την Βαϊμάρη. Τον Άδωνι που τον γιαούρτωσαν μαζί με την γυναικα του γιατί δεν βγήκε ο Σαμαράς να τον υπερασπιστεί που είναι και στέλεχος τού Υπάρχει η κακή βία της ΧΑ και τα "ποσα βίας" της αριστεράς που είναι καλοδεχούμενα;

    Όχι κύριοι ο κίνδυνος για την δημοκρατία μας δεν είναι το 4-5% της ΧΑ ούτε θα στήσει κρεματόρια ο Μιχαλολιάκος. Ο κίνδυνος είναι το 20% που ίσως αθροίσει η σταλινο-κομμουνιστική-ισλαμιστική αριστερά και η παρουσία 3 εκατομμυρίων εισβολέων από την αφρική και την ασία.

    • Gerome avatar
      Gerome @ Kefalari 23/04/2012 16:31:23

      Φίλε έχεις απόλυτο δίκιο σε όσα λες παραπάνω, αλλά σκέψου και το εξής: Αν ψηφίσεις Χ.Α. ή οποιοδήποτε άλλο κόμμα διαμαρτυρίας συμπεριλαμβανομένων και των αριστερόστροφων Αν.Ελ. τι τελικά θα επιτύχεις; Να αποδυναμώσεις τον Σαμαρά που είναι σίγουρα ο πιο πατριώτης ηγέτης που είχε ποτέ η Ν.Δ. και με ξεκάθαρη αντιμεταναστευτική πολιτική πρόταση. Θα φάμε στην μάπα πάλι την Πασοκάρα και την αριστερά με τις γνωστές συνέπειες (λαθρονόμους Ραγκούση, Υπατίες, παράνομες ελληνοποιήσεις, Πακιστανούς να μοιράζουν έντυπα των Καμίνηδων, τρομοκρατία και ακραία πολιτική ορθότητα κ.λ.π.). Το μήνυμα το έχει στείλει η κοινωνία στους κυβερνώντες στις δημοτικές εκλογές με το 5,3 % που πήρε η Χ.Α. Από εκεί και πέρα το να τους στηρίξεις και πάλι, έτσι για την αντίδραση και το γαμώτο είναι σκέτη αυτοκτονία. Δεν είναι μόνο οι ηλιοκαμένοι Λαλάκηδες στην Ν.Δ., υπάρχουν πια και σοβαροί άνθρωποι (μεταγραφές και νέοι υποψήφιοι). Μπορούμε με τους σταυρούς μας να τους στηρίξουμε σε όλες τις περιφέρειες. Αυτό είναι το πιο σοβαρό, εύστοχο και ουσιαστικό μήνυμα που μπορούμε να στείλουμε.

  23. S.P. avatar
    S.P. 23/04/2012 13:57:57

    Έχω ένα σπίτι που μου άφησε ο πατέρας μου σε μία κωμόπολη. Απέναντι σε ένα μικρό ισόγειο μένουν ξένοι. Ένας γείτονας μου είπε ότι όταν έγινε σεισμός πετάχτηκαν έξω 15 άτομα λαθρομετανάστες.
    Που να πάω; Αν πάω στην Αστυνομία, ή εφορία, ή υγειονομικό και το αναφέρω θα με υπολογίσουν νομίζετε; Αυτό το υπ. αριθμό 1 πρόβλημα (το μεταναστευτικό) θα λυθεί από την επόμενη κυβέρνηση;
    Θα απαλλαγούν οι πολιτικοί από την απραξία, θα λειτουργήσει το κράτος; Ιδού το ερώτημα από την απάντηση του οποίου, θα κριθεί απόφαση των πολιτών.
    Είμαι δημοκράτης και πίστεψα στην μεταπολίτευση. Αν πρόκειται όμως να κουβαλάω νερό για να κάνει καριέρα ο κάθε πολιτικός, δεν πάει.
    Πάει;

    • Strange Attractor avatar
      Strange Attractor @ S.P. 23/04/2012 14:01:30

      Να εύχεσαι ο επόμενος σεισμός μη τυχόν και ρίξει το απέναντι σπίτι, και μαζευτούν και οι 15 στο δικό σου για να μείνουν.

    • Αυριανιστής avatar
      Αυριανιστής @ S.P. 23/04/2012 14:11:49

      Μην το λες ότι έχεις και κληρονομικό σπιτάκι σε κωμόπολη, γιατί θα σου το υπερφορολογήσουν ώστε να αναγκαστείς να το νοικιάσεις στους λάθρο που μένουν απέναντι, με μόνο ενοίκιο την πληρωμή των χαρατσιών!

      • S.P. avatar
        S.P. @ Αυριανιστής 23/04/2012 14:39:09

        SA & Αυριανιστής
        Όλα τα έχω σκεφτεί έτσι που βαδίζουμε!!

    • δρόμος avatar
      δρόμος @ S.P. 23/04/2012 18:10:05

      Στον εισαγγελέα, αγαπητέ, επωνύμως και με λεπτομερή περιγραφή.

  24. Kst avatar
    Kst 23/04/2012 14:00:57

    Και Πασοκ και ΝΔ κυβερνησαν προσφατα και ειχαν τις ευκαιριες να κανουν κατι για το θέμα της ασφαλειας και της λαθρομεταναστευσης και ποιο το αποτελεσμα;; Αυξηθηκαν με την ανοχη τους και τις πρακτικές τους οι λαθρομετανάστες και η αστυνομια δεν μπορει πλεον να κανει τιποτα γι' αυτο.. Δεν μπορει να συλλαβει αυτοους που σε ληστευουν γιατι απλως δεν τους ξερουν.. Δεν υπαρχουν πουθενα καταγεγραμμενοι... Θυμομαστε ολοι τι εγινε με τους 300 που ειχαν κλειστει στο νεοκλασικο και εσπευσαν ολοι οι ψευτοπροοδευτικοι αριστεροι & δεξιοι να δειξουν το "ανθρωπιστικο" τους προσωπο, γιατι δεν τολμουσαν να κουνηθουν.. Δεν εχουν καταλαβει οτι η λαθρομεταναστευση ειναι εγκλημα, παραβιαζει την κυριαρχια της χωρας σου και αποδομει την κοινωνια... Ειμαστε σαν ξεφραγο αμπελι απο τις πρακτικες της τελευταιας 10ετιας... Γιατι ο κοσμος να τους ξαναεμπιστευτει;;;

  25. Δόκτορ avatar
    Δόκτορ 23/04/2012 14:03:22

    Ιστορικά πίσω από όλα βρίσκεται η οικονομία.
    Πάντα στο δυτικό πολιτισμό η λιτότητα και η φτωχεια, οδηγούσαν στα άκρα και το ρατσισμό. Τα ακραία κόμματα τύπου ΧΑ, χάνονται όταν επανέλθει η ανάπτυξη. Αν όμως δεν έλθει ανάπτυξη θα γιγαντώνονται και αν εμφανιστούν και χαρισματικοί ηγέτες οι λαοί οδηγούνται σε πόλεμο.
    Στις μέρες μας, τα υπερεθνικιστικά κόμματα, βρίσκονται γύρω στο 10% παντού στην Ευρώπη,όπως και στις κοντινές Τουρκία (γκρίζοι λύκοι) και Ρωσία (Ζιρινόφσκι). Όσο καθυστερεί η ανάκαψη τόσο αυξάνουν οι πιθανότητες γιγάντωσης τους και εκτροπής από την ειρήνη.

    Επομένως όλες οι συστάσεις ή αντιδράσεις των αστικών κομμάτων και των οπαδών τους, προς τους σημερινούς ή μελλοντικούς υπερεθνικιστές είναι λόγια του αέρα, όσο αυξάνεται η φτώχια.

  26. αλλενάκι avatar
    αλλενάκι 23/04/2012 14:08:15

    Συμπλήρωμα πάνω σε αυτά που έγραψα για τις Ελληνίδες.

    Γράφηκε εδώ ότι η Χρυσή Αυγή υποτιμά τις γυναίκες και τις θεωρεί υποδέεστερες αναρτώντας μια αφίσα ενός λυκανθρώπου.

    Το κοίταξα τώρα και μέτρησα 79 γυναίκες στα ψηφοδέλτιά της, και σε πολλα από αυτά είναι 50-50, ή έχει και 2 γυναίκες, 1 άντρας.
    Το συμπέρασμα είναι τα ψηφοδέλτια είναι γεμάτα από γυναικεία παρουσία, πολύ πυκνή δε στις ακριτικές περιοχές Έβρο, Ροδόπη.
    Πολλές άνεργες γυναίκες έχει επίσης.

    Αυτό για να σας δείξει τη δυναμική της στο ΕΥΘΕΩΣ πληττόμενο από τη μουσουλμανική μετανάστευση κομμάτι του πληθυσμού, που είναι η ΕΛΛΗΝΙΔΑ.

    Μάλλον κάποιοι δεν διαβάζουν σωστά τα "σημεία".

    • ΣΤΕΛΙΟΣ avatar
      ΣΤΕΛΙΟΣ @ αλλενάκι 23/04/2012 15:26:56

      Μην ασχολείσαι αλλενάκι , εδώ κάποιοι πάνω στον πανικό τους μετέφρασαν αναφορά "στην ιερότητα της μητρότητας" σαν...αντιφεμινισμό!

      Ασε πουτο "αδερφό κόμμα" της Χ.Α στη Γαλλία , έχει ώς γνωστόν ΓΥΝΑΙΚΑ αρχηγό!

  27. Σάββας avatar
    Σάββας 23/04/2012 14:14:20

    Δεν υπήρξα ποτέ δεξιός ψηφοφόρος, ωστόσο τώρα θα ψηφίσω χρυσή αυγή. ο Κύριος Σαμαράς λανθασμένα σήκωσε τους τόνους εναντίον της, επιλέγει το λάθος στρατόπεδο και η ΝΔ θα το καταλάβει αργά η γρήγορα. Εγώ με τη ψήφο μου στη χρυσή αυγή προσπαθώ να φέρω τη νέα δημοκρατία, ως πρώτο κόμμα που θα είναι, δεξιότερα και όχι να τη τρέψω σε φυγή προς τα αριστερά. Όπου αριστερά δεν είναι μόνο η πολιτική χαμηλών τόνων σε ζητήματα και προβλήματα που ανακύπτουν απο τις πολιτικές της παγκοσμιοποίησης (λαθρομετανάστες, αναρχικό κίνημα κτλ) αλλά και η συστημική συγκάλυψη ζητήματων που αφορούν στην απονομή δικαιοσύνης για τη πτώχευση της χώρας. Για παράδειγμα δεν είναι λύση η φορολόγηση των καταθέσεων στο εξωτερικό, αντίθετα θα πρέπει να ανακοινωθούν ονόματα και να γίνουν δικαστήρια. Δεν είναι λύση να χαιδεύουμε τους κρατικούς λειτουργούς που κατασπατάλησαν το χρήμα, θα πρέπει να γίνει έλεγχος σε όλο το φάσμα του δημοσίου απο το 74 και μετά. Είναι τέτοια η οργή και ο θυμός μου, που θα θυσίαζα και αυτά που έχω (που ομολογώ ότι φτάνουν για την επιβίωσή μου) για να καθαρίσει όλη αυτή η λερα που μόλυνε τα πάντα στη χώρα.

    Αγανακτισμένος με αυτάρκεια.

    • Ο Θείος avatar
      Ο Θείος @ Σάββας 23/04/2012 15:05:36

      Άν δεν έφταναν αυτά που έχεις, θα μιλούσες αλλοιώς αγαπητέ.
      Θα βλέπαμε τότε επίσης, τι και σε ποιούς θα θυσίαζες.
      Έξω από το χορό, πολλά τραγούδια λένε.

      • Αυριανιστής avatar
        Αυριανιστής @ Ο Θείος 23/04/2012 15:13:31

        Ωραίος, Θείο! Τελικά, το αίμα νερό δεν γίνεται. Όλοι εσείς οι σαλονάτοι ψευτοαριστεροί αποκαλύπτεστε σιγά-σιγά. Μάλλον να μη φτάνουν αυτά που έχουν οι άλλοι, θέλετε. Όπως ήθελαν και οι πάλαι ποτέ ιδεολογικοί σας μέντορες ("Traiasca Ceausescu! Partidul sa traiasca!")

        • Ο Θείος avatar
          Ο Θείος @ Αυριανιστής 23/04/2012 15:38:15

          Πάλι με μπέρδεψες αγαπητέ, και άντε να μαντέψω τι προτιμάς! "Ιησούν ή Βαρραβάν";
          Οταν πολλοί είχαν μέντορες τους Τσαουσέσκου και άλλους που εσείς θεωρείτε "μη σαλονάτους αριστερούς", κάποιοι ξέραμε καλά ότι το πολιτικό φάσμα είναι κυκλικό, με το φερμουάρ από πίσω. Θέλετε τώρα μήπως και να το κλείσετε;
          Και το θέμα είναι πάντα, ότι κάποιοι άλλοι έχουν, και όχι μόνον τους φθάνουν, αλλά περισσεύουν.

    • δρόμος avatar
      δρόμος @ Σάββας 23/04/2012 18:17:06

      Σάββα, όσο δεξιότερα και να πάει η ΝΔ, αν εξ αιτίας της διαφυγής ψηφοφόρων της προς μικρά κόμματα δεν γίνει κυβέρνηση, θα υποστούμε δυστυχώς πάλι το ΠΑΣΟΚ και Υπατίες. Οπότε, διαλέγεις και πράττεις.

  28. Μανιάτης avatar
    Μανιάτης 23/04/2012 14:37:35

    Η ανικανότητα, η ανέπαρκεια και η ηθική σήψη των πολιτικών ηγετών αποτελούν τις γενεσιουργές αιτίες ανόδου της Χ.Α. και των ακραίων κοινωνικών φαινομένων.

    Χωρίς επαναφορά της Ηθικής στη θέση που της πρέπει, δεν θα επιτευχθεί Ανάπτυξη.

    • Αυριανιστής avatar
      Αυριανιστής @ Μανιάτης 23/04/2012 14:39:52

      Αυτά είναι μακροπρόθεσμα. Οι χειμαζόμενοι κάτοικοι του κέντρου θέλουν λύσεις αποτελεσματικές, ΧΘΕΣ. Δεν μπορούμε με Καντιανές φιλοσοφίες να αντιμετωπίζουμε φλέγοντα προβλήματα.

      • Μανιάτης avatar
        Μανιάτης @ Αυριανιστής 23/04/2012 15:08:20

        Τάδε έφη η ελληνική κουτοπονηριά.
        Δεν υπάρχει Εδώ και Τώρα στην ιστορία.

        • Lichnee avatar
          Lichnee @ Μανιάτης 24/04/2012 01:25:41

          Συμφωνώ.Όμως όταν μου έκλεψαν το αυτοκίνητο και πήγα στο αστυνομικό τμήμα να το δηλώσω στις 3 τα ξημερώματα,έμεινα εμβρόντητος όταν ο σκοπός με ενημέρωσε ότι δεν υπάρχει ΚΑΝΕΝΑΣ εκεί μέσα και καλά θα έκανα να πάρω τηλέφωνο το 100 (!!!!) να το δηλώσω εκεί!Άσε που κάποιος με πολιτικά που ήταν δίπλα στη σκοπιά με ενημέρωσε ότι "τέτοια αμάξια τα κλεβούν για ανταλλακτικά.Δεν πρόκειται να βρεις τίποτα."(!!!!).
          Με αυτή τη "συντεταγμένη πολιτεία" θα αντιμετωπιστεί τί;!;!;!;
          Μετά αναρρωτιώνται όλοι γιατί αυξάνεται η ακροδεξιά!

  29. Μανιάτης avatar
    Μανιάτης 23/04/2012 14:43:01

    Κατανοώ τα αισθήματά σου. Είναι αισθήματα έντιμα και υγιή.
    Οφείλουν οι ηγούμενοι την Παράταξη να καταλάβουν.

  30. Νικολης 21 avatar
    Νικολης 21 23/04/2012 15:09:02

    4. Κάθε ψήφος στη Χρυσή Αυγή, κάθε ποσοστό που θα πάρει θα αποτελέσει την ντροπή του πολιτικού συστήματος, όμως ίσως γίνει και το τελευταίο ανάχωμα στην κατρακύλα της ελληνικής κοινωνίας. Το χειρότερο, όμως, είναι ότι η είσοδος στη Βουλή της Χρυσής Αυγής θα αποστερήσει κρίσιμες ψήφους από τον Αντώνη Σαμαρά στην προσπάθειά του για αυτοδυναμία. Αυτό ας μην το ξεχνούν κάποιοι που πάνω στο θυμό τους και στην οργή τους θα ψηφίσουν τους εκροσώπους του νεοναζισμού. Φυσικά και δεν θα είναι οι ίδιοι οπαδοί του ναζισμού, η χρεοκοπία του υπάρχοντος πολιτικού προσωπικού τους οδηγεί στα άκρα.

    ποιος σαμαρας ρε παιδια??θα κατεβασει τις κουκουλες και καλα??ολοι ξερουμε οτι δεν ειναι χρυσαυγιτες αλλα οργανα της καθε κυβερνησης...παντα υπηρχαν και παντα θα υπαρχουν..και επισης θα μας βγαλει η νεα δημοκρατια απο αυτην την κατασταση??μην τρελαθουμε κιολας...
    ξερω οτι δεν θα δημοσιευθει αλλα...

  31. A.A avatar
    A.A 23/04/2012 15:23:08

    Ας μας εξηγήσει ο κ. Σαμαράς και ο κ. Τζαβάρας ως εισηγητής της ΝΔ , γιατί πρόσφατα (άρθρο 23 Ν. 4055/12) καταργήθηκε με ψήφους και της ΝΔ (παρόν ψήφισε το ΚΚΕ) η δικαστική απέλαση για καταδίκους σε πλημμελήματα. Σημειωτέον ότι η δικαστική απέλαση είναι δραστική και δεν αναστέλλεται όπως η διοικητική απέλαση. Ετσι θα προστατεύσουν τους πολίτες από τη λαθρομετανάστευση και την εγκληματικότητα που κατά λογική ακολουθία αυτή φέρνει;

  32. sakis avatar
    sakis 23/04/2012 15:50:27

    Άν ήταν φαντάζομαι ο άδωνις και μαζευόταν ακροαριστερά εξτρεμιστικά στοιχεία οπαδοί των μολότωφ και ακροαριστερών τρομοκρατικών οργανώσεων φαντάζομαι για τους τσιπροαλαβάνους και λαζοπουλοκανάκηδες θα αποτελούσαν η φωνή του μέσου πολίτη που αγανάκτησαν από την αδικία της κοινωνίας ενώ τώρα που είναι χρυσαυγήτες(αν είναι γιατί δεν τους ζήτησε κάποιος πιστοποιητικό κοινωνικών φρονημάτων) τώρα αποτελούν μια ακραία μειοψηφία που προσβάλουν το ήθος των πολιτικών αυτών που χρεοκόπησαν και κατέστρεψαν την Ελλάδα ή μόνο η άκρα αριστερά έχει δικαίωμα να προπηλακίζει και να πετά γιαούρτια ενώ η άκρα δεξιά δεν το έχει λες και είναι εξωγήινοι από άλλο πλανήτη .
    Ή θα καταδικάζουμε την βία και τις ακραίες αντιδράσεις όλου του πολιτικού φάσματος ή θα δουλευόμαστε μεταξύ μας.
    Και κάτι τελευταίο εμένα με ενοχλεί κάποιος να τιμά τον χίτλερ γιατί αποτελεί έναν στυγνό και αυταρχικό δικτάτορα και πρέπει να καταδικάζονται αλλά δεν κατάλαβα το ίδιο επικύνδυνοι δεν είναι οι τιμητές του δικτάτορα Στάλιν που αφάνισε και δίωξε στα γκούλαγκ και τα ψυχιατρία της Σιβηρίας 40.000.000 ανθρώπους λόγω διαφορετικών πεποιθήσεων,η του παράφρονα κομμουνιστή φασίστα με το πιο απολυταρχικό καθεστώς του κόσμου αυτό της Βορείου Κορέας του κιμ γιονγκ ίλ ή του άλλου σφαγέα εκατομμυρίων ανθρώπων του πολ ποτ ή μήπως τα καθεστώτα αυτωνών διαφέρουν πολύ από αυτά του χίτλερ και του μουσολίνη και αυτοί έσφαζαν πιο ”δημοκρατικά” αθώες ψυχές

  33. Οπισθέλκουσα avatar
    Οπισθέλκουσα 23/04/2012 16:48:42

    Σε όσους αγνούς και δικαιότατα αγανακτισμένους πατριώτες σκέπτονται να στηρίξουν ΧΑ...λέω μήπως το δέλεαρ είναι πολύ "καλό" για να είναι αληθινό;
    Υπάρχει τίποτε στον κόσμο αυτόν που να μήν είναι προιόν ραδιουργίας και δολοπλοκίας (και με όλα τα ανυπέρβλητα σύγχρονα μέσα παρακαλώ!) , προκειμένου να επιτευχθή ο απώτατος στόχος που είναι η πλήρης καταδυνάστευση, οικονομικά πρώτα και μετα, ακολούθως, πολιτικά-πνευματικά;
    Είναι δυνατόν ένα σύστημα που ελέγχει τά πάντα να μην μπορεί να ελέγξει έναν άνθρωπο;
    Μπορεί να κάνω και λάθος (πολύ θα το ήθελα) αλλά πόσα παραδείγματα έχουμε με πατημένες πεπονόφλουδες εμείς και άλλοι "ατίθασοι" λαοί... καταλαβαίνετε ... γνωρίζετε να ερμηνεύετε την ιστορία...
    Μήπως είναι καλλίτερα οι δικαίως αγανακτισμένοι να "ξεκαθαρίσουν" τα του κομματικού τους οίκου από τον ροζ διεθνιστικό πολτό των εμπλεκομένων με τα ΜΜΕ...τους βλέπετε αποκλειστικά κάθε μέρα μονίμως καρεκλοκένταυρους!!
    Εκτός και εάν δεν υπάρχουν ψηφοδέκτες με ελληνικές ψυχές...εσείς τους συναναστρέφεσθε εσείς ηξεύρετε..

  34. Gerome avatar
    Gerome 23/04/2012 17:15:31

    Ποιοί είναι οι ηγέτες της Χρυσής Αυγής που θα σώσουν το έθνος; Οι θαυμαστές του δικτάτορα Ιωαννίδη, εκείνου του εθνοπροδότη που επί των ημερών του χάσαμε την μισή Κύπρο. Εκείνου και των άχρηστων στρατηγών που διοικούσαν τον Ελληνικό στρατό, οι οποίοι όταν οι Τούρκοι ήσαν έτοιμοι να αποβιβαστούν στην Κύπρο συνιστούσαν ψυχραιμία και λέγανε ότι δεν πρόκειται παρά μόνο για μια ακόμα τουρκική στρατιωτική άσκηση! Οι ίδιο τα λένε και δεν το κρύβουν:http://xryshaygh.wordpress.com/2010/08/19/%CE%B4%CE%B7%CE%BC%CE%BF%CF%83%CE%AF%CE%B5%CF%85%CE%BC%CE%B1-%CF%84%CE%B7%CF%82-%CE%B5%CF%86%CE%B7%CE%BC%CE%B5%CF%81%CE%AF%CE%B4%CE%B1%CF%82-%C2%AB%CE%BD%CE%B5%CE%B1%C2%BB-%CE%B3%CE%B9%CE%B1-%CF%84/
    Αν θέλεις πάντως να δεις κάποιες σοβαρές απόψεις για το μεταναστευτικό από μέλη της Ν.Δ.:
    1) Από τον Φαήλο Κρανιδιώτη:http://www.youtube.com/watch?v=YD__COL3qf8
    2) Ομιλία Μάκη Βορίδη στην Αρτέμιδα (19.04.2012):http://www.youtube.com/watch?v=EGC-PXQFS2Y&feature=relmfu

    • EVANGELOS avatar
      EVANGELOS @ Gerome 23/04/2012 18:08:36

      τον Βορίδη στο ίδιο κείμενο με τον Φαήλο πως τον χώρεσες ??? τι σχέση έχει ο φασίζων ροπαλοφόρος με τον συνήγορο του Οτσαλάν ??? ... ρε παιδιά είπαμε οκ πήγε στη ΝΔ ο Μάκης αλλά όχι να τον προμοτάρουμε κι όλας ...

  35. Gerome avatar
    Gerome 23/04/2012 17:38:55

    Ποιοί είναι οι ηγέτες της Χρυσής Αυγής που θα σώσουν το έθνος; Οι θαυμαστές του δικτάτορα Ιωαννίδη, εκείνου του εθνοπροδότη που επί των ημερών του χάσαμε την μισή Κύπρο. Εκείνου και των άχρηστων στρατηγών που διοικούσαν τον Ελληνικό στρατό, οι οποίοι όταν οι Τούρκοι ήσαν έτοιμοι να αποβιβαστούν στην Κύπρο συνιστούσαν ψυχραιμία και λέγανε ότι δεν πρόκειται παρά μόνο για μια ακόμα τουρκική στρατιωτική άσκηση! Οι ίδιο τα λένε και δεν το κρύβουν:http://xryshaygh.wordpress.com/2010/08/19/%CE%B4%CE%B7%CE%BC%CE%BF%CF%83%CE%AF%CE%B5%CF%85%CE%BC%CE%B1-%CF%84%CE%B7%CF%82-%CE%B5%CF%86%CE%B7%CE%BC%CE%B5%CF%81%CE%AF%CE%B4%CE%B1%CF%82-%C2%AB%CE%BD%CE%B5%CE%B1%C2%BB-%CE%B3%CE%B9%CE%B1-%CF%84/

  36. ΠΚ avatar
    ΠΚ 23/04/2012 18:03:08

    Αγαπητέ "Μαυροτσούκαλε",
    κατανοητή η αγανάκτησή σου...
    ΔΕ μένω Σεπόλια, αλλά Νέο Κόσμο, όπου τα ποσοστά (λαθρο)μεταναστών είναι κι εδώ ΠΟΛΥ ΨΗΛΑ ίσως και υψηλότερα...

    Αντιλαμβάνομαι ότι αισθάνεσαι μία κάποια ασφάλεια από την "δράση" της ΧΑ στην περιοχή σου, ΟΜΩΣ αναλογίσου και ΠΟΙΟ είναι το ιδεολογικό τους υπόβαθρο...

    Όσο και αν έχουν καταφέρει να περάσουν την προπαγάνδα "Ιδεολογίες ΔΕΝ υπάρχουν", ξέρεις και ξέρουμε ότι ΔΕΝ ΙΣΧΥΕΙ... Οι ιδεολογίες είναι ΥΠΑΡΚΤΕΣ, και πρέπει να ξέρουμε ΤΙ ΠΙΣΤΕΥΟΥΝ αυτοί που ψηφίζουμε...

    Τα λάθη της πολιτείας και των κομμάτων εξουσίας είναι δεδομένα...

    Αναλογίσου, όμως, ότι σε ΑΥΤΕΣ τις εκλογές ψηφίζεις για το ΜΕΛΛΟΝ της χώρας και των παιδιών σου, και ΔΕΝ πρέπει να παρασυρθείς από εφήμερες διευκολύνσεις, όπως η παροχή "συνοδών/προστατών" από τη ΧΑ...

    Πέρα από τον Αβραμόπουλο και τον Παυλόπουλο που αναφέρεις, τα ψηφοδέλτια της ΝΔ περιλαμβάνουν και άλλους!
    Αν ΔΕΝ νιώθεις αυτούς κοντά σου, αναζήτησε άλλους υποψηφίους...
    Ο Νότης Μηταράκης αύριο θα είναι ομιλητής σε εκδήλωση για την παράνομη μετανάστευση... Μπορείς να πας, όχι απλά να τον ακούσεις αλλά να του θέσεις και τους προβληματισμούς σου σχετικά...
    Ο Βασίλης Κικίλιας έχει επανειλημμένως ασχοληθεί με το θέμα και έχει διατυπώσει και ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ για την αντιμετώπιση του φαινομένου και για να "ανακαταλάβουμε τις πόλεις μας"! Επεδίωξε έναν διάλογο μαζί του...
    Η κ. Ευγενία Τσουμάνη Σπέντζα προχώρησε και σε τηλεφωνικές "δημοσκοπήσεις" πάνω σε προτάσεις για την αντιμετώπιση του φαινομένου...
    Και υπάρχουν και άλλοι που θα έχουν κάτι να σου πουν, σχετικά...
    ΠΡΙΝ πάρεις την οριστική απόφασή σου, επεδίωξε να τους συναντήσεις και να τους θέσεις τους προβληματισμούς σου, να τους ζητήσεις τις απαντήσεις τους επί του θέματος...

    ΠΡΙΝ πάρεις την οριστική σου απόφαση ΣΚΕΨΟΥ ΠΟΙΟΥΣ εξυπηρετεί η ψήφος σε "δυνάμεις" που "κόβουν" δύναμη από τη ΝΔ?
    ΣΚΕΨΟΥ, είναι πιο σημαντικό να μπουν στη βουλή αυτοί που "προσφέρουν προστασία" σε κάποιες γειτονιές (αποκρύπτοντας, όμως, την ΙΔΕΟΛΟΓΙΑ τους) ή να έχεις μία ξεκάθαρη και δυνατή κυβέρνηση με ΣΑΦΕΙΣ θέσεις που θα παλέψει για την έξοδο της χώρας από την κρίση?
    ΑΝ μπει η ΧΑ στη βουλή θα εξαφανιστούν με μιας οι λαθρομετανάστες?

    Με πολύ φιλική διάθεση, αναλογίσου όλα τα παραπάνω!

  37. voter avatar
    voter 23/04/2012 18:08:58

    "Το χειρότερο, όμως, είναι ότι η είσοδος στη Βουλή της Χρυσής Αυγής θα αποστερήσει κρίσιμες ψήφους από τον Αντώνη Σαμαρά στην προσπάθειά του για αυτοδυναμία."
    Αυτή η φράση τα λέει όλα . Πολύ σωστή η ανάλυση των αιτίων που οδήγησαν στην ανοδο της ΧΑ αλλά δεν υπάρχει πρακτική λύση στην παρούσα φάση άλλη από την ισχυρή εκλογή της ΝΔ.
    Οσο αφορά την χώρα μας , η λυση του πονάει κεφάλι -κόψει κεφάλι ,πέραν του ότι είναι απάνθρωπη ( ναρκες , όπλα κλπ) είναι προφανές οτι δεν θα έχει καμμία αποτελεσματικότητα .Η βια θα φέρει χειρότερη βία . Δεν καταλαβαίνω γιατί δεν αρκούν σε κάποιον όσα με σαφήνεια εξήγγειλε ο ΑΣ . Τι άλλο θα έπρεπε να πει η να κάνει ?
    Σε διεθνές επιπεδο , η ανάδειξη της ΧΑ σε κόμμα του κοινοβουλίου θα στείλει ενα μήνυμα σεσπείρωσης των ναζιστικων κομμάτων και αναπτέρωσης του ηθικου τους.Μπορεί η Ελλάδα να μην είναι Γαλλια αλλά έχει ένα βάρος όσο αφορά την δημοκρατία .

  38. τάσος avatar
    τάσος 23/04/2012 21:08:12

    την άλλη κυριακή όλοι νδ να ξεβρωμίσει ο τόπος από τα πασόκια.

  39. αγανακτισμένος avatar
    αγανακτισμένος 23/04/2012 22:37:25

    Ένα βρωμόξυλο πρώτα σε όσους Εληναράδες στοιβάζουν σε ένα ¨δωμά" 20 ξένους "νομά" για 20 ευρώ το κεφάλι θα δώσει κανείς? Επίσης σε όσους εκμεταλλεύονται τους τίμιους μερακαματιάρηδες νόμιμους και παράνομους? Επίσης ένα βρωμόξυλο σε όσους πολιτικούς δεν κάνουν την δουλειά τους και κρατούν το κέντρο της Αθήνας γεμάτο πρεζόνια και εξαθλιωμένους? Επίσης σε όσους καταλήστεψαν τα κονδύλια της Ε.Ε. για την λαθρομετανάστευση? Μετά πιάστε τους εγκληματίες παράνομους και ρημάξτε τους....

  40. αποκατάσταση avatar
    αποκατάσταση 24/04/2012 01:06:28

    Καλή ερώτηση. Δύο πράγματα για απάντηση:
    Η αποτυχία/αδιαφορία των κομμάτων εξουσίας να εντάξουν μία λύση για το μεταναστευτικό ζήτημα.
    Η αντίληψη των πολιτών ότι η χρυσή αυγή είναι το μόνο κόμμα που το πολιτικό κατεστημένο φοβάται πραγματικά.

    Δεν ήθελα ποτέ να φτάσουμε σε αυτό το σημείο όπως και δεν ήθελα και τους κομμουνιστές στην βουλή αλλά τους ανέχτηκα με τον εθνάρχη.

  41. αποκατάσταση avatar
    αποκατάσταση 24/04/2012 01:08:56

    Ρε συ φάκτορα, ήμαρτον το 1/4 των κειμένων μας χάνεται. δε μας λυπάσαι να γράφουμε τζάμπα; Δώσε καμιά οδηγία μήπως και λυθεί το πρόβλημα.

    • αποκατάσταση avatar
      αποκατάσταση @ αποκατάσταση 24/04/2012 01:20:11

      Απ' ότι βλέπω η δημοσίευση εμφανίζεται τελικά εκ των υστέρων.
      False alarm.

  42. Lichnee avatar
    Lichnee 24/04/2012 01:18:15

    Και μετά έξω από το σπίτι του "ρατσιστή" και του "ξενοφοβικού" μια διμοιρία συνασπιστήρια με κουκούλες,μπουκάλι - πέτρα - στουπί και να μη σου αφήσουν πέτρα πάνω στην πέτρα.Άστο δεν λέει. . .

  43. sakis avatar
    sakis 24/04/2012 01:57:30

    ρε παιδια γιατι τοσο φασαρια για το αν θα μπει ή οχι η Χ.Α. στην βουλη? αν ειναι να μπει δεν θα μπει δημοκρατικα? δεν θα την εχουν ψηφισει τοσες χιλιαδες ελληνες? ή αυτοι δεν εχουν δικαιωμα ψηφου και εχουν οι ελληνοποιημενοι μεταναστες του ΠΑΣΟΚ και της Ν.Δ.? για ποιον προοδευτικο απο εδω μεσα δεν δικαιουται ο καθε ελληνας να ψηφιζει οτι γουσταρει? και αν λεμε οτι ειναι ακρα δεξια τοτε ποιος ειναι στην ακρα αριστερα απο τα 38 κομματα που κατεθεσαν τα δικαιλογητικα τους σημερα στον ΑΡΕΙΟ ΠΑΓΟ? γιατι δεν μιλαμε και για αυτους? ή αυτοι ειναι καλα παιδια? γιατι καπου ειδα για καλαβρυτα και διστομο αλλα δεν ειδα για πηγαδα στον μελιγαλα!!!ουτε για την σφαγη στον φενεο κορινθιας απο τον ΕΑΜ ΕΛΑΣ.... ΑΛΛΑ επειδη ζουμε στο 2012 και δεν εχουμε καμια σχεση με τις αμαρτιες των προπατορων μας ας τα αφησουμε και ας ψηφισει ο καθενας οτι θελει( και αν ειναι τοσο χαβαλες ας ψηφισει και αυτους τους δυο ΠΑΣΟΚ & ΝΔ που μας εχουν καταστρεψει) και μη ξεχνατε οτι υπαρχουν 1.500.000 ελληνες ανεργοι που πεινανε και πολλοι περισσοτεροι που κινδυνευουν να χασουν την δουλεια τους τα σπιτια τους και οτι αλλο εχουν χτισει με ιδρωτα. ΑΥΤΟΙ ας ψηφισουν οτι θελουν και δεν εχει κανενας δικαιωμα να τους κρινει.

  44. Joao avatar
    Joao 24/04/2012 04:33:05

    πιστευεις πραγματικα οτι εχουμε δημοκρατικες εκλογες;

  45. δημητρης Κ avatar
    δημητρης Κ 24/04/2012 06:17:42

    Πιστεύω πως στην κατάσταση που βρίσκεται η πατρίδα μας αυτη τη στιγμη, λίγος εθνικισμός δεν θα έκανε κακο για διάφορους λόγους. Πρώτον, θα έφερνε μια ισορροπία στο κοινοβούλιο το οποίο αρηστερηζει πολυ τα τελευταία χρόνια. Δεύτερων, κάποιος πρέπει να φωνάξει για το μεταναστευτικό και να φρενάρει τις ελληνοποιησης. Έχει δράσει η χρυσή αυγή στο κέντρο και δεν το έχει κάνει για ψήφους. Τρίτων, πρέπει να επαναφέρουμε αξίες που είχαμε σαν έθνος οι οποίες ήταν η πυξίδα και τις οποίες έχουμε πλέον χάσει. Αυτη τη στιγμη υπάρχουν δυο μέτοπα, το μνημονιακο και το αντι μνημονιακο. Άκουσα κάπου μια δήλωση του ΓΓ της χρυσής αυγής η οποία ήταν η εξής. " Ξεσηκωθηται, βρείτε αυτούς που ευθύνονται για τα προβλήματα σας και τιμωριστε τους. Σταματήστε να τιμωριτε τους εαυτούς σας". Πιστεύω πως με το τελευταίο θα συμφωνήσουμε όλοι.

  46. kas avatar
    kas 24/04/2012 07:54:43

    Επιμένουν μερικοί πραγματικά εκτός τόπου και χρόνου σε μιά μπανάλ ρητορική...του τύπου κοίτα ποιοί είναι οι της ΧΑ, κοίτα τι πιστεύουν, μη μαμά μου...όσοι μένουν πλατεία Βάθη και λοιπές παπαρίες

    νομίζετε ότι το θέμα είναι...η ΧΑ ως ΧΑ;
    όχι

    είναι αυτό που είπε η Μαρί Λεπέν

    "Ανίσταση στην ελευθεριότητα της αριστεράς, είναι ο άξονας της Ελευθερίας"

    όπου η ελευθεριότητα (βλ. νεοφιλελεύθεροι, οακκε, ουράνιο τόξο, αντιδράσεις και δράσεις και gay friendly) και η αριστερά (no comments) έχει φέρει σε απόγνωση μετά την αποδόμηση δεκαετιών τα έθνη

    το ποσοστό της ΧΑ θα είναι εξωφρενικό να είστε σίγουροι και θα βλέπετε αστράκια

    όπως ακριβώς αυτοί που βλέπαν που πάει το πράγμα ψηφίσαν παλαιότερα ΛΑΟΣ

    είναι η ανάγκη δημιουργίας του ΠΑΤΡΙΩΤΙΚΟΥ ΜΕΤΩΠΟΥ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ

    που ξεφεύγει και από ΛΑΟΣ και από ΧΑ και από ΝΔ και από πατριωτική αριστερά

    μέτωπο που θέλει όλους όσους νοιάζονται

    η ψήφος στην ΧΑ είναι ακριβώς αυτή η κραυγή επιτακτικής ανάγκης δημιουργίας αυτού του μετώπου

    και ουχί...η εθνικοκοινωνική ιδεολογία

    καταλάβετέ το επιτέλους και σταματήστε την μπουρδολογία περί ράϊχ και τα ρέστα

  47. sakis avatar
    sakis 24/04/2012 16:17:16

    Ο πιο περιεκτικός ορισμός του φασισμού ειναι 'η παράνομη και δια της βίας επιβολή της γνώμης της μειοψηφείας στο σύνολο'. Ακριβώς δηλαδή αυτό που κάνουν οι 'δημακράτες' στην χώρα από την μεταπολίτευση και μετά. Σκάνδαλα, οικογενειοκρατεία, κομματικές συναλλαγές, πελάτειακό κράτος και όλα αυτά τα ωραία που διαβάζουμε καθημερινά. Ο Άκης μήπως είναι δημιούργημα της φασιστικής ιδεολογίας; Ο Λαλιώτης ίσως; Βουλγαράκης, ρουσσόπουλος, Βατοπέδι, Ζήμενς΄υποκλοπές; Οι μαϊμού συντάξεις, τα επιδόματα σε 'ανάπηρους' με τις ευλογίες δημάρχων και βουλευτών, το ΄'μέσον΄ το βύσμα κλπ μήπως οι Χρυσαυγίτες τα ανακάλυψαν.
    Δημοκρατία είναι όταν σε τσακώνει η αστυνομία στο κότερο με ναρκωτικά να σε κατηγορεί και να σε παίρνει δικαστήριο και όχι να κλείνει την υπόθεση επειδή έχεις πλάτες. Τύπου Λαζόπουλου και άλλων τέτοιων ζάμπλουτων ''αριστερών'' δημοκρατών
    Επίσης δεν πιστέυω ότι τον Γκιόλια,τους νεκρούς της μαρφίν μαζί με την έγκυο,η σέχτα επαναστατών,οι κουκουλοφόροι που γκρέμισαν την ελλάδα με τα επεισόδια του γρηγορόπουλου και οι σχεδόν καθημερινές τους ''εξορμήσεις'' που τα σπάνε όλα στο κέντρο της Αθήνας να είναι Χρυσαυγίτες.Ούτε πιστεύω οι πυρήνες της φωτιάς τα ''παιδιά'' πους τους χαρακτήριζαν οι ψευτοανθρωπιστές τύπου τριανταφυλλόπουλου,λαζόπουλου,αλαβάνου ή η 17Ν με τις ''επαναστατικές'' τους δολοφονίες να ήταν ακροδεξιοί και ούτε πιστεύω τότε να κινδύνευε η σούπερ ''δημοκρατία'' που έχουμε και να οδηγούμασταν στον ακροαριστερό φασισμό αλλά αυτοί όλοι έκαναν ''επανάσταση'' απέναντι στο σύστημα που οι ίδιοι το αποτελούν ενώ μερικά ποτήρια νερό απέναντι σε ένα πρώην υπουργό που ανήκει και αυτός μέσα στο σύστημα που μας έφερε σε αυτά τα χάλια τώρα κινδυνεύει η ''δημοκρατία μας''.Γιατί αν κινδυνεύει η δημοκρατία από ένα κόμμα του 5% τότε το πρόβλημα το έχει η ίδια η δημοκρατία και όχι εμείς

  48. Αυριανιστής avatar
    Αυριανιστής 25/04/2012 01:00:11

    Και μετά αναρωτιόμαστε τι φταίει για την άνοδο της Χρυσής Αυγής:

    Ιρανός λαθρομετανάστης και βίασε και τον πληρώνουμε!!!

    Τι κι αν ήρθε στη χώρα μας παράνομα, τι κι αν κακοποίησε σεξουαλικά Ελληνίδα πολίτη. Τι κι αν ήρθε στη χώρα μας παράνομα, τι κι αν κακοποίησε σεξουαλικά Ελληνίδα πολίτη.

    Το Δικαστήριο Ανθρωπίνων Δικαιωμάτων καταδίκασε τη χώρα μας και πλέον το ελληνικό κράτος, δηλαδή οι Έλληνες πολίτες, υποχρεούμαστε να του καταβάλλουμε το ποσό των 16.000 ευρώ.

    Ο λόγος; Επειδή παρέμεινε δυόμιση χρόνια υπό κράτηση για βιασμό, μέχρι να απελαθεί από τη χώρα μας, βάση διατάγματος που εκδόθηκε από τα ελληνικά δικαστήρια .
    Ο λαθρομετανάστης Καρίμ Μαθλούμ καταδικάστηκε σε φυλάκιση 15 ετών και 6 μηνών. Ο ίδιος εξέτισε τα 2/3 της ποινής του αλλά παρέμεινε, για περίπου δυόμισι χρόνια και τρεις μήνες υπό κράτηση έως ότου γίνει η απέλασή του.
    Ο παράνομος Ιρανός διαμαρτυρόμενος για το παράνομο της κράτησής του, προσέφυγε σε όλες τις βαθμίδες της ελληνικής δικαιοσύνης, αλλά όλες του οι προσφυγές απορρίφθηκαν.

    Στη συνέχεια, κατέφυγε στο Δικαστήριο Ανθρωπίνων Δικαιωμάτων και πέντε χρόνια αργότερα δικαιώθηκε αφού, σύμφωνα με την απόφαση, η ελληνική νομοθεσία δεν προβλέπει ανώτατο όριο κράτησης για αλλοδαπούς που πρόκειται να απελαθούν.
    Σύμφωνα με την απόφαση, η χώρα μας οφείλει να του καταβάλει το ποσό των 16.000 ευρώ για ηθική και υλική βλάβη.

    (Πηγή: h**p://www.thebest.gr/news/index/viewStory/123433)

  49. Δον Κιχώτης avatar
    Δον Κιχώτης 25/04/2012 01:41:09

    Ο κόσμος ψηφίζει Χ.Α διότι σήμερα είναι το μόνο κόμμα (μαζί με το ΚΚΕ) το οποίο έχει ΙΔΕΟΛΟΓΙΑ:΄μιλάει καθαρά για πατρίδα,για Έλληνες,για τιμή,για τιμωρία,για οικογένεια,για ασφάλεια.Φυσικά με το δικό του τρόπο.Πάντως είναι ξεκάθαρες οι θέσεις του,καθόλου φλούφλικες,καθόλου επαμφοτερίζουσες.Γιαυτό και το ψηφίζει ο κόσμος κι όχι για τις θέσεις που έχει περί Χίτλερ,Ρούντολφ Ες,λαθρομετανάστες,βία κλπ.Αυτά - στη σημερινή τραγική συγκυρία που βιώνουν οι περισσότεροι Έλληνες - είναι ανθυπολεπτομέρειες κι ενδιαφέρουν μόνον τους βολεμένους.Η Χ.Α μιλάει στην ψυχή των Ελλήνων,μιλάει για τα προβλήματά τους και γιαυτό έχει τέτοια άνοδο.Όποιος δεν το καταλαβαίνει,τη βραδιά των εκλογών θα τρίβει τα μάτια του όπως και στη Γαλλία χθες.

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.