#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
03/02/2011 19:38
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Ποιός είναι επιτέλους ο Ροδινός;



[caption id="attachment_83671" align="alignnone" width="600" caption="Ο Ροδινός πριν κάνει πλαστική στο πρόσωπο για να μην τον γνωρίζει κανένας"][/caption]





Ζητώ συγγνώμη που θα σας  απασχολήσω, και πάλι,  για ένα θέμα…. προσωπικό.

Στην αρχή το  εξέλαβα ως αστείο.

Εντάξει κάποιος παραπληροφόρησε τον «Βηματοδότη» οτι   ο Χρύσανθος Λαζαρίδης, αρθρογραφεί εδώ ως  Κώστας  Ροδινός.

Από  δημοσιογραφικής απόψεως,  η πληροφορία  ήταν  ενδιαφέρουσα. Βέβαια, εκτός από τη διαρροή της Ρηγίλλης, ο τρόπος με τον οποίο έφτασαν στο συμπέρασμα ήταν …καταπληκτικός! «Ο Λαζαρίδης γράφει καλά», ο «Ροδινός γράφει…σχετικά καλά», άρα ο Λαζαρίδης είναι ο Ροδινός!

Ο συλλογισμός μου θύμιζε εκείνο που μας δίδασκαν στο μάθημα της «Λογικής» στο Γυμνάσιο.

«Ο αστυνομικός είναι όργανο»,

«Το μπουζούκι είναι όργανο»,

Αρα, «ο αστυνομικός  είναι …μπουζούκι!» (να με συμπαθούν οι αστυνομικοί!)

Προφανώς, αυτοί που έκαναν τη διαρροή νόμισαν οτι βρήκαν «λαυράκι», αλλά την πάτησαν σαν «χάνοι».

Και το λέω αυτό, γιατί εκμεταλλευόμενοι την αρθρογραφία μου, (ιδιαίτερα κάποια επικριτικά άρθρα και σχόλια για τη Γραμματεία Πολιτικού Σχεδιασμού και άλλες θέσεις της Ν.Δ.)  πίστεψαν οι αφελείς ο,τι θα ενέπλεκαν τον Χρύσανθο σε εσωκομματικές ίντριγκες. Επειδή το ψέμα έχει κοντά ποδάρια, εξετέθησαν. Εξέθεσαν και τους αποδέκτες της πληροφορίας.

Εντάξει, δόθηκαν εξηγήσεις και το θέμα έληξε.

Δεν αποκαλύφθηκαν, όμως, οι «σουπιές», που διέρρευσαν την …έγκυρη πληροφόρηση στον τύπο.

Σήμερα το απόγευμα, συναντήθηκα με ένα φίλο  στη Βαλαωρίτου.

Στο διπλανό τραπέζι, κουβέντιαζε ζωηρά μια παρέα. Ο ένας ήταν δημοσιογράφος. Κάποια στιγμή χτυπάει το κινητό του και μετά από λίγο τον ακούω να φωνάζει …θυμωμένος.

«Ναι ρε συ, είναι τσεκαρισμένο! Αυτά τα …παραληρήματα στο Antinews τα γράφει ο Λαζαρίδης  ως …Ροδινός!»

Υστερα εξηγούσε στον συνομιλητή του, πώς με το άρθρο που υποστήριζα την  κατάλυση του ασύλου, έδινα το στίγμα για τη δεξιά στροφή της Ν.Δ., ενώ με το άρθρο εναντίον του μεσαίου χώρου, αποδομούσα την πολιτική Καραμανλή! Όχι, εγώ! Ο Λαζαρίδης!

«Είστε σίγουρος ότι ο Ροδινός  είναι ο …Λαζαρίδης;» τον ρώτησα όταν τελείωσε.

«Βέβαια! Εσύ ποιός είσαι;»

«Ο  Ροδινός!»

Αφού …συνήλθε, μου εξήγησε ότι από το …επίπεδο των άρθρων κατέληξαν στο συμπέρασμα ότι πρέπει να τα γράφει ο Λαζαρίδης και ότι «ρωτήσαμε στην εφημερίδα και στο ραδιόφωνο, αλλά δεν ήξερε κανένας τον Ροδινό!»

Συμπέρασμα πρώτον: Αμα δε σε ξέρουν τα ΜΜΕ, δεν υπάρχεις!

Συμπέρασμα δεύτερον: Αμα γράφεις …σχετικά καλά και γράφεις στο  Antinews,  μπορεί και να είσαι ο Λαζαρίδης! Ας προσέχουν οι σχολιαστές και οι αρθρογράφοι!

Συμπέρασμα τρίτον: όσο και να διαψεύδεις κάτι,  άμα θέλουν τα ΜΜΕ, δημιουργούν τις δικές τους αλήθειες.

Συμπέρασμα τέταρτον: άμα επιμένεις σ΄ ένα ψέμα, μπορεί να το πιστέψουν πολλοί!

Συμπέρασμα πέμπτον: συχνά η παραπληροφόρηση εξυπηρετεί καλύτερα από την πληροφόρηση.

Συμπέρασμα έκτον: ό,τι και να γίνει η αλήθεια τελικά αποκαλύπτεται!

Συμπέρασμα τελευταίο: Πολλοί παρακολουθούν,   πολύ το  Antinews, τελευταία!

Κώστας Ροδινός

ΣΧΟΛΙΑ

  1. sawas avatar
    sawas 03/02/2011 19:48:20

    Κριμα Κωστα

    επρεπε να μην τους ξυπνησεις!!!

    Αφου ομως λυθηκε το μυστηριο να περνουν σειρα και οι αλλοι!!!

    • xenios avatar
      xenios @ sawas 04/02/2011 15:15:46

      Εγώ πάντως θα του έλεγα :
      My name is Rodinos, Costas Rodinos :D

  2. φωτεινη avatar
    φωτεινη 03/02/2011 19:49:39

    τωρα συγγνωμη αλλα και η φωτογραφια πως να το κανουμε...εξαπτει την φαντασια κ. Ροδινε.αντε πιαστους αυριο.

  3. kiki avatar
    kiki 03/02/2011 19:52:55

    Να με συγχωρειτε κ. Ροδινε, αλλα δω ο κοσμος χανεται βαρκουλες αρμενιζουν,αυτοι οι δημοσιογραφοι αλλαθεματα δεν εχουν για να ασχοληθουνε.
    Τι βλακεια και αυτη, μαζι τους, χαμος γινεταιτριγυρω, ποιος ειναι ο Ροδινος?
    Αν βεβαια ειστε φερελπις νεος οπως ο κυριος της φωτογραφιας, να σας χρησιμοποιησει η ΝΔ, για εισοδησμο στο συστημα των ΜΜΕ, ωστε δια της αποπλανησεως και της παραπληροφορησης να τους διαλυσετε.
    Ξερετε τι επιτυχημενη καριερα θαχετε .

  4. Νίκος avatar
    Νίκος 03/02/2011 19:54:57

    Χαχαχαχα! Καλόοοο! κε. Ροδ...,εεε Λαζαρίδη.
    Εγώ προσπαθώ να γράφω ...χείριστα, έτσι δεν κινδυνεύω, όχι ότι είμαι σπουδαίος. Ε, βοηθάν και τα 25 και χρόνια στην Αμερική....

  5. archaeopteryx avatar
    archaeopteryx 03/02/2011 20:01:38

    Κώστα Ροδινέ, είτε είσαι ο Κώστα, είτε ο Λαζαρίδης, είτε οποισδήποτε, σημασία για εμάς την πλέμπα, είναι ότι μια χαρά και καθαρά τα λές, και άσε τον παλίοκοσμο να λέει (ή όπως λένε οι Τούρκοι "f_ck 'em if they can't take a joke". (ή βγάζεις το if they can't take a joke)

    • Makedonas Thessalonikios avatar
      Makedonas Thessalonikios @ archaeopteryx 04/02/2011 03:53:48

      Na pou symfonoume kai se kati,re anarxike tou kollegiou !

  6. Αυριανιστής avatar
    Αυριανιστής 03/02/2011 20:04:21

    Κώστα, του έτριψες στη μούρη την ταυτότητά σου τουλάχιστον, όταν του είπες ότι είσαι ο Ροδινός, να το φχαριστηθείς κιόλας;

  7. factorx avatar
    factorx 03/02/2011 20:05:42

    Εγώ πάλι λέω να τον κρατάμε μέσα απο αύριο γιατί κάθε φορά που βγαίνει έξω κάτι γίνεται

  8. man8os avatar
    man8os 03/02/2011 20:07:32

    Σημασια εχει οτι εισαι αυθεντικος, κι γραφεις σχετικα καλογραμμενα.

    • Makedonas Thessalonikios avatar
      Makedonas Thessalonikios @ man8os 04/02/2011 04:12:15

      E,oxi kai sxetika... Asteri einai !

      Authentiko asteri !

  9. TED avatar
    TED 03/02/2011 20:18:39

    Λεπτομέρεια θα μου πείτε, αλλά αναδεικνύει τη διαφορά επιπέδου σε διάλογο μεταξύ αγνώστων στη Βαλαωρίτου:

    Κ.Ρ.: «Είστε σίγουρος ότι ο Ροδινός είναι ο …Λαζαρίδης;» (ΧΡΗΣΗ ΠΛΗΘΥΝΤΙΚΟΥ ΕΥΓΕΝΕΙΑΣ)
    Θυμωμένος "παράγοντας": «Βέβαια! Εσύ ποιός είσαι;» (ΧΡΗΣΗ ΕΝΙΚΟΥ ΝΕΟΓΡΑΙΚΥΛΟΥ)

    Αυτά.

  10. μούτρο avatar
    μούτρο 03/02/2011 20:25:21

    Πρώτα ο Φαήλος, κατόπιν τα βάλαν με τον Λαζαρίδη, τώρα με τον Ροδινό..

    Κάντε κανα ευχέλαιο ρε μάγκες γιατί είναι και κατσικοπόδαροι οι πούστηδες

  11. ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ avatar
    ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ 03/02/2011 20:33:03

    Εγω ειμαι ο Γκουσκουνης...

    ΠΠ

    • kiki avatar
      kiki @ ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ 03/02/2011 20:38:23

      @ Πορτα- πορτα,
      Γκουσκουνης, γερος, ενω ενας ιντελεκτουελ ομορφος σαν τον τυπο πανω, ε εχει αλλη περασει στους κυκλους αυτους.
      Τρε μπρουταλ.

  12. Strange Attractor avatar
    Strange Attractor 03/02/2011 20:46:34

    Η φωτογραφία του Ροδινού είναι από τότε που ήταν τριαντάρης και άφηνε... μέτωπο.
    Το 1977 περίπου.

  13. Evan avatar
    Evan 03/02/2011 20:51:07

    Πολύ ωραία, καταπληκτικό!

  14. φωτεινη avatar
    φωτεινη 03/02/2011 20:51:44

    στη μανη αυτο το ...μετωπο το λεμε βοιδογλυψιες.

    • Strange Attractor avatar
      Strange Attractor @ φωτεινη 03/02/2011 20:54:37

      Στη Παζαρούδα το λένε αρχή καράφλας!

      • kiki avatar
        kiki @ Strange Attractor 03/02/2011 20:57:05

        Που ειναι καλε η Παζαρουδα?
        Τι μαθαινω εδω.

  15. φωτεινη avatar
    φωτεινη 03/02/2011 20:57:59

    εμεις στη μανη ειμαστε ποιητικοι.

    • kiki avatar
      kiki @ φωτεινη 03/02/2011 21:00:38

      @ φωτεινη,
      Ναι οταν θα κοιταξω τον αντρα μου, να θυμιθω να του πω τι ωραια βοιδογλυψια εχει.

    • Κώστας Ροδινός avatar
      Κώστας Ροδινός @ φωτεινη 03/02/2011 21:06:54

      Η Μάνη είναι η ίδια Ποίηση!

    • Makedonas Thessalonikios avatar
      Makedonas Thessalonikios @ φωτεινη 04/02/2011 04:19:09

      Emeis sti Makedonia eimaste palikaria !

  16. loretta avatar
    loretta 03/02/2011 21:01:21

    .....κοιτα να δεις τι λυσσσααα κακια τους εχει πιασει...!!

    Φακτορα....λεω να αρχιζεις να βαζεις συνδρομες...χαχαχαχα!!

  17. Strange Attractor avatar
    Strange Attractor 03/02/2011 21:01:58

    Πάντως για να βοηθήσω στις έρευνες, με βάση τα στοιχεία που μπόρεσα να συγκεντρώσω, ο Ροδινός έχει 3 πτυχία ΑΕΙ, μιλά 4 γλώσσες (και λίγο Ισμαηλί), έχει κάνει 5 γάμους, έχει υπηρετήσει στη Λεγεώνα των Ξένων, πιλοτάρει ελικόπτερο, γράφει ποιήματα, παίζει ακορντεόν, έχει υπάρξει μαραθωνοδρόμος, γνωρίζει πολεμικές τέχνες, καπνίζει γαλλικά άφιλτρα, καλλιεργεί μπονζάϊ, και για χόμπυ τα βράδια λύνει διαφορικές εξισώσεις. (Επίσης διαβάζει αρχαία ελληνική γραμματεία από το πρωτότυπο).
    Κάτι σαν τον Γλέτσο δηλαδή.

    • Κώστας Ροδινός avatar
      Κώστας Ροδινός @ Strange Attractor 03/02/2011 21:09:39

      Strange,
      Σε καταγγέλω δημοσίως ως ....προβοκάτορα και ....παραπληροφοριοδότη!
      Η φωτογραφία είναι δική σου από μια βραδυά ποίησης που διοργάνωσες στην ...Παζαρούδα, προ 50ετίας, αν ενθυμούμαι καλώς!

      • Strange Attractor avatar
        Strange Attractor @ Κώστας Ροδινός 03/02/2011 21:13:34

        Καλώς θυμάσαι διότι ήσουν ήδη βετεράνος ποιητής με 6 δημοσιευμένες συλλογές, τότε που εγώ πρωτοξεκινούσα ως λαπάς τα στιχάκια μου,

      • kiki avatar
        kiki @ Κώστας Ροδινός 04/02/2011 08:39:38

        @ Αττρακτορα, και Ροδινε,
        διατι βασανιζεται μια κυρια, εχω φαει απο χτες τα λεξικα να βρω τι ειναι η Παζαρουδα , αλλα δεν βρισκω τιποτα, μπορω να εχω μια απαντηση.
        ευχαριστω.

    • συμπαραέλληνας avatar
      συμπαραέλληνας @ Strange Attractor 03/02/2011 22:12:16

      έχω παρατηρήσει ότι 2-3 εδώ μέσα κάνετε ένα κοινό λάθος. βάζετε διαλυτικά στο δίφθογγο ενώ προηγείται οξεία. διορθώστε το γιατί θα έχουν δίκιο να λένε διάφορα.

      • Orestios avatar
        Orestios @ συμπαραέλληνας 03/02/2011 22:15:14

        Από την λογοκρισία είσαι?

        • συμπαραέλληνας avatar
          συμπαραέλληνας @ Orestios 03/02/2011 22:18:36

          όχι.

          • Orestios avatar
            Orestios @ συμπαραέλληνας 03/02/2011 22:19:25

            Από το Υπουργείο της Άννας?

          • συμπαραέλληνας avatar
            συμπαραέλληνας @ Orestios 03/02/2011 22:23:01

            ούτε.

          • Orestios avatar
            Orestios @ συμπαραέλληνας 03/02/2011 22:25:18

            Από την Ακαδημία Αθηνών?

          • Κώστας Ροδινός avatar
            Κώστας Ροδινός @ Orestios 03/02/2011 22:25:24

            Σιγά να μην ξέρουν τέτοια στο Υπουργείο της Αννας!

          • Ο ΑΛΩΒΗΤΟΣ avatar
            Ο ΑΛΩΒΗΤΟΣ @ Κώστας Ροδινός 04/02/2011 00:04:23

            Θα τα μάθουν στην πορεία. Είναι "δια βίου" η μάθηση...έχουν καιρό ακόμα.

  18. φωτεινη avatar
    φωτεινη 03/02/2011 21:03:29

    καλυτερο δεν ειναι απο το «αγαπη μου,τι ωραια αρχη καραφλας εχεις»του strange attractor?

    • kiki avatar
      kiki @ φωτεινη 03/02/2011 21:08:58

      @ φωτεινη,
      Εχω πεθανει στα γελια και μονο με την εκφραση που θα παρει , μαυτο.
      Αυριο που θα κατεβω στην πολη θα αρχισω να το λεω στους καραφλους, ελπιζω να μην φαω καμμια ξαναστροφη.

      • Νίκος avatar
        Νίκος @ kiki 03/02/2011 21:13:37

        Κική, δεν είμαστε καρ....... α μα δεν μπορώ να το πω. Απλά έχουμε φαρδιά χωρίστρα.

    • Strange Attractor avatar
      Strange Attractor @ φωτεινη 03/02/2011 21:10:50

      Το δικό είναι το διακριτικό "αφήνει μέτωπο", το άλλο περί καράφλας, το λένε στη Παζαρούδα.

  19. Agrofylakas avatar
    Agrofylakas 03/02/2011 21:04:32

    Aπορώ που δεν σε αμφισβήτησαν, και δεν σου έμακαν εξακρίβωση στοιχείων!

  20. ierofantis avatar
    ierofantis 03/02/2011 21:04:36

    Καλησπέρα κ. Ροδινέ.

    Μήπως ο δημοσιογράφος είναι και τηλεοπτικός ανκορμαν;

    • Κώστας Ροδινός avatar
      Κώστας Ροδινός @ ierofantis 03/02/2011 21:18:00

      όχι, αλλά μην αρχίσουμε τις ερωτήσεις.

      • ierofantis avatar
        ierofantis @ Κώστας Ροδινός 03/02/2011 21:47:38

        Δεν είχα πρόθεση να ρωτήσω κάτι άλλο...

        • Κώστας Ροδινός avatar
          Κώστας Ροδινός @ ierofantis 03/02/2011 21:50:20

          Για κάποιους άλλους το έγραψα, που ρωτάνε στο τηλέφωνο.

  21. φωτεινη avatar
    φωτεινη 03/02/2011 21:09:04

    επειτα απ ολα αυτα strange attractor, μην σας ακουσω να κανετε παραπονα αυριο που ο προεδρος του σωματειου «Η Ωραια Και Το Τερας» θα εξαπολυσει λιβελλους εναντιον της «βιαιης ,κτηνωδους,ανδροπρεπειας»που εκπεμπει ο κ.Ροδινος,γιατι δεν θα φταιει.

    • Strange Attractor avatar
      Strange Attractor @ φωτεινη 03/02/2011 21:11:33

      Μπορεί να τον καλέσει και η Τζούλια για συμπρωταγωνιστή. Ή αν είναι τυχερός η .... Ντούβλη!

    • kiki avatar
      kiki @ φωτεινη 03/02/2011 21:17:54

      @ φωτεινη,
      Η ωραια ειναι ο δημοσιογραφος?
      Και εχει και αυτος μια ποιητικη βοηδογλυψια.

  22. φωτεινη avatar
    φωτεινη 03/02/2011 21:15:13

    ην τζουλια ξεκινησε μεταναστευτικη πολιτικη γι αυτο δεν εχει ελπιδες ως Ελλην.ετσι ακουγεται.για την ντουβλη δεν ξερω.

  23. Κώστας Ροδινός avatar
    Κώστας Ροδινός 03/02/2011 21:16:09

    Τουλάχιστον λύσαμε την παρεξήγηση της φωτογραφίας!

  24. νεος avatar
    νεος 03/02/2011 21:25:49

    Ψάξτε να βρείτε ποιός είπε την Φράση ,που θεωρώ ότι μας χαρακτηρίζει.
    "ελληνικός λαός σκατά και σύννεφα¨"

  25. Γιάννης Φαίλτωρ avatar
    Γιάννης Φαίλτωρ 03/02/2011 21:26:53

    Από τον πλανήτη Κρύπτον είναι φίλοι μου: It's a Bird...It's a Plane...It's Rodinos!
    Είναι ο γνωστός δημοσιογράφος της Daily Planet και του Antinews! Είναι ανίκητος! Μόνο ο πράσινος κρυπτονίτης τον επηράζει!

    • man8os avatar
      man8os @ Γιάννης Φαίλτωρ 03/02/2011 21:29:06

      o tiramola?

      • Orestios avatar
        Orestios @ man8os 03/02/2011 21:30:24

        lol

      • Γιάννης Φαίλτωρ avatar
        Γιάννης Φαίλτωρ @ man8os 03/02/2011 21:31:33

        Μπαααα....Ασφαλείς πληροφορίες λένε ότι έχει πιει και από το Άγιο Δισκοπότηρο οπότε δεν τον πιάνει τίποτα...

    • Strange Attractor avatar
      Strange Attractor @ Γιάννης Φαίλτωρ 03/02/2011 21:31:36

      Επί τη ευκαιρία, αφιερωμένο στον Ροδινό:
      h__p://www.youtube.com/watch?v=Lg8gEIBs5CU

  26. φωτεινη avatar
    φωτεινη 03/02/2011 21:29:27

    αμα κικη ο κ.Ροδινος ή ο strange attractor( δεν καταλαβα καλα ποιος απ τους δυο ειναι,)με πιλοταρισμα ελικοπτερου,Λεγεωνα Των Ξενων,πολεμικες τεχνες και καπνισμα αφιλτρου γαλλικου ητανε η Ωραια ,εγω θα ημουνα το... Τερας.

    • Κώστας Ροδινός avatar
      Κώστας Ροδινός @ φωτεινη 03/02/2011 21:33:21

      Φωτεινή,
      με το Strange μην αποκλείεις τίποτα!
      Μπορεί να είναι όλα αυτά και ακόμα περισσοτερα!

      • Strange Attractor avatar
        Strange Attractor @ Κώστας Ροδινός 03/02/2011 21:35:35

        Έχεις δίκιο... όλα αυτά συν το ότι εγώ μιλάω και σουαχίλι, έκανα δυο θητείες στο Βιετνάμ, και επιπλέον έβγαλα και δική μου ράτσα σκύλων.

        • Κώστας Ροδινός avatar
          Κώστας Ροδινός @ Strange Attractor 03/02/2011 21:41:55

          Strange,
          Ξερω τι είσαι μετριόφρων, αλλά θα μου επιτρέψεις να αποκαλύψω οτι βοηθούσες και τον Σλήμαν στις ανασκαφές της Τροίας.

          • Strange Attractor avatar
            Strange Attractor @ Κώστας Ροδινός 03/02/2011 21:47:40

            Τον βοηθούσα, διότι έχοντας ζήσει μικρός τα γεγονότα της Τροίας (Δούρειος Ίππος κλπ), τα θυμόμουν τα μέρη αυτά καλά.

  27. φωτεινη avatar
    φωτεινη 03/02/2011 21:37:24

    υπολογιζοντας ετσι χοντρικα τις ηλικιες μηπως ο s.a. εχει χασει τη φυσικη του υποσταση και εδω συμετεχει το ενεργειακο του πεδιο?στις εποχες που ζουμε στην ελλαδα ολα να τα περιμενεις και ολα να τα ...πιστευεις.

    • Strange Attractor avatar
      Strange Attractor @ φωτεινη 03/02/2011 21:52:29

      Το Ορλάντο, γράφτηκε (και μετά έγινε και ταινία) με αφορμή εμένα.

  28. Strange Attractor avatar
    Strange Attractor 03/02/2011 21:39:06

    Πάντως η ανωνυμία στο διαδίκτυο έχει τη πλάκα της. Κάτι σαν τον σπάϊντερμαν.
    Σε διαφορετικό επίπεδο από αυτό του Ροδινού, εμένα μόλις προχθές μούστειλε σε ι μέϊλ η ίδια μου η αδελφή το κείμενο "τα κεφάλια μέσα, το πάρτυ τελείωσε" που είχα γράψει πριν 1 1/2 χρόνο, για να το διαβάσω και να γουστάρω τι ωραία που τα λέει αυτός ο τύπος!!!!!
    Προφανώς κυκλοφορεί ακόμη από μέϊλ σε μέϊλ.

    • Κώστας Ροδινός avatar
      Κώστας Ροδινός @ Strange Attractor 03/02/2011 21:43:28

      Δεν το ξαναβάζεις εδώ να το ξαναθυμηθούμε οι παλιοί και να το διαβάσουν οι νέοι επισκέπτες;

      • Strange Attractor avatar
        Strange Attractor @ Κώστας Ροδινός 03/02/2011 21:49:51

        h__p://www.antinews.gr/2010/05/12/45100/

    • Orestios avatar
      Orestios @ Strange Attractor 03/02/2011 21:45:01

      Ούτε στη αδερφή σου δεν αποκαλύπτεσαι s.a.?

      • Κώστας Ροδινός avatar
        Κώστας Ροδινός @ Orestios 03/02/2011 21:46:32

        Εδώ δεν αποκαλύπτεται στον .......εαυτό του!!!!!

        • Orestios avatar
          Orestios @ Κώστας Ροδινός 03/02/2011 21:53:35

          ROFLMAO

  29. Orestios avatar
    Orestios 03/02/2011 21:42:21

    Θα συμφωνήσω με το Φάκτωρα.
    Κλείστε τον μέσα ώστε να μάθει να γράφει καλύτερα.
    Ακούς εκεί να πηγαίνει να αποκαλύπτεται.
    lol

  30. φωτεινη avatar
    φωτεινη 03/02/2011 21:43:54

    μενεις αξεχαστος.εγω ακομα θυμαμαι Εχει σγουρα, ξανθα μαλλια ,μοιαζει στο τσε γκεβαρα,μην παει ομως στα πρωινα ,και πει καμμια παπαρα.

  31. Strange Attractor avatar
    Strange Attractor 03/02/2011 21:53:39

    Ο Γλετσισμός είναι θρησκεία!

    • Orestios avatar
      Orestios @ Strange Attractor 03/02/2011 21:57:25

      Αιρετικέ

  32. ierofantis avatar
    ierofantis 03/02/2011 21:55:00

    Κατανοητό.

  33. Λιζα Αλεξίου avatar
    Λιζα Αλεξίου 03/02/2011 21:55:42

    Strange
    Πολυ κακός γίνεσαι με τον κ Ροδινό, διακρίνω ίχνη ζήλειας ή μου φαίνεται; Δικαιολογημένη όμως, άν κρίνω από την φωτογραφία
    Υ.Γ Είστε όλοι σας πολύ καλή παρέα!

    • Strange Attractor avatar
      Strange Attractor @ Λιζα Αλεξίου 03/02/2011 21:59:17

      Σου αρέσουν και σένα οι γλιτσεροί σιτεμένοι; Είπαμε η φωτό του είναι απ το 1977.

      • Κώστας Ροδινός avatar
        Κώστας Ροδινός @ Strange Attractor 03/02/2011 22:03:55

        Εκανες λάθος τη χρονιά.
        Το 1907 είναι.
        Δεν βλέπεις τα έπιπλα.
        Και είπαμε στη φωτογραφία είναι ο Strange άμα τη ανακηρύξει του σε Διδάκτορα νομικών, οικονομικών, κοινωνικών, πολιτικών επιστημών σε ηλικία 22 ετών από το HARVARD!

        • Strange Attractor avatar
          Strange Attractor @ Κώστας Ροδινός 03/02/2011 22:08:24

          Λίγο πριν πεθάνω.... από φυματίωση.

      • vel avatar
        vel @ Strange Attractor 03/02/2011 22:06:14

        ο Strange Attractor είναι ο Γκλέτσος!!

        • Strange Attractor avatar
          Strange Attractor @ vel 03/02/2011 22:07:33

          Γλέτσος.

          • vel avatar
            vel @ Strange Attractor 03/02/2011 22:08:21

            συ είπας..

    • Orestios avatar
      Orestios @ Λιζα Αλεξίου 03/02/2011 21:59:42

      Από τότε που ο Ροδινός έγινε φίρμα ο S.A. άρχισε τις επιθέσεις στον Γκλέτσο για να προκαλέσει τα μεσημεριανάδικα.
      Όμως, παρά το ότι τα παρακολουθεί ανελλιπώς, δεν τον αναφέρουν.

      :P

      • Strange Attractor avatar
        Strange Attractor @ Orestios 03/02/2011 22:06:32

        Μα δεν το κατέχουν το αντινιουζ τα μεσημεριανάδικα. Τους είναι κάτι σαν πυρηνική φυσική.
        Αν αρχίσω όμως να γράφω στο μπλογκ της Τζούλιας ή σε κανένα παρεμφερές, μέχρι και πανελίστα θα με θέλουν.
        (Ο Γλετσισμός είναι θρησκεία. Τελεία).

        • Κώστας Ροδινός avatar
          Κώστας Ροδινός @ Strange Attractor 03/02/2011 22:08:23

          Ελα τώρα; Μην ντρέπεσαι να το ομολογήσεις!
          Δέχθηκες την πρόταση. Οι φήμες λένε!

        • Orestios avatar
          Orestios @ Strange Attractor 03/02/2011 22:08:50

          lmao

        • Orestios avatar
          Orestios @ Strange Attractor 03/02/2011 22:10:14

          Τα παρακολουθείς βλέπω τα παρεμφερή.
          Στο διάλειμμα σου φαντάζομαι.
          χαχαχαχαχαχαχαχα

      • vel avatar
        vel @ Orestios 03/02/2011 22:12:18

        o Ροδινός είναι ο Strange Attractor..χο

        • Κώστας Ροδινός avatar
          Κώστας Ροδινός @ vel 03/02/2011 22:15:26

          Οπως πάμε θα χάσουμε και τα αυγά και τα καλάθια!
          Εδώ ο Strange παίρνει από τη αδερφή το με mail τα άρθρα του!

      • Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης avatar
        Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης @ Orestios 03/02/2011 22:46:15

        Ο Γκλέτσος υπηρέτησε ως Δόκιμος στην μονάδα μου και δεν θέλω αηδίες.

        • Εν Πλώ avatar
          Εν Πλώ @ Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης 04/02/2011 10:57:49

          εγω υπηρέτησα υπό τον Ρουβά. Αντρίκια πράματα.

    • Κώστας Ροδινός avatar
      Κώστας Ροδινός @ Λιζα Αλεξίου 03/02/2011 22:00:28

      Ο Strange είναι υπεράνω τέτοιων ποταπών συναισθημάτων.
      Ως αρχαιότερος, κατά πολύ όλων, μας βοηθάει να γίνουμε καλύτεροι!
      Λέμε τώρα!

  34. RYaN avatar
    RYaN 03/02/2011 22:07:37

    "Συμπέρασμα πρώτον: Αμα δε σε ξέρουν τα ΜΜΕ, δεν υπάρχεις!"
    Πέστο και ξαναπέστο.
    Κάποιες φορές σκέφτομαι ότι η επικαιρότητα των πολιτικών ειδήσεων δεν είναι τίποτε άλλο από μία θεατρική παράσταση που παίζουν διαρκώς οι ίδιοι καταξιωμένοι πολιτικοί και δημοσιογράφοι. Ένας θίασος κανονικός.

  35. φωτεινη avatar
    φωτεινη 03/02/2011 22:08:50

    ορλαντο,δεν θυμαμαι ειχες περασει και απο τουρκια,η κανω λαθος?

  36. Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης avatar
    Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης 03/02/2011 22:44:03

    Ο Ροδινός ήταν δάσκαλος ιππασίας. Από αυτούς στα Άρλεκιν. Ψηλός ξανθός γαλανομάτης με θεληματικό πηγούνι. Αντιθέτως ο Χρύσανθος δεν μπορεί να καβαλήσει ούτε γάϊδαρο, παρά τα φούμαρα που πούλαγε κάποτε στις αθώες ρηγίτισσες ότι ήταν πρωταθλητής στην ιππασία, το μότοκρος και την ανάλυση της σκέψης του Τσαουσέσκου. Ο Κώστας βαρέθηκε το σεξ στο Ντάραμ, μπροστά στο τζάκι, πάνω στα αρκουδοτόμαρα με τις λαίδες και τις κόμησσες και τον έφερε πίσω στην πατρίδα ο νόστος. Τον προσέλαβε ο Σύντροφος Κομμισάριος Διευθυντής Φάκτορας για να κάνει κρόσια τα νεύρα του ΔΟΛ και των λοιπών "προοδευτικών" δυνάμεων. Λέγεται ότι είναι της ΜΙ6, με τον κωδικό 0012, από το ούζο 12 (ως Έλλην την καταγωγή) ή κατ' άλλη εκδοχή από τον κλασσικό κωδικό του 007 συν ρέστα ένα πεντάρι φάσκελο στα μούτρα της καφρίλας των δαιμόνιων "αναλυτών" του μνημονιακού Τύπου. Εγώ, ως άτυπο ταπεινό μέλος της συντακτικής ομάδας του Antinews, θα ήθελα ο Κώστας Ροδινός να είναι η Όλγα Κεφαλογιάννη αλλά δυστυχώς, μάγκες, ο Κώστας Ροδινός είναι απλώς ο Κώστας Ροδινός, είναι φίλος μας και ουδεμία σχέση έχει με τον μουστακαλή Πόντιο της Συγγρού. Άμα σας αρέσει τόσο πολύ εκεί στον ΔΟΛ, δώστε του μόνιμη στήλη, βρε κουτά αγόρια του κυρ Σταύρου.

    • TopGunZ avatar
      TopGunZ @ Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης 04/02/2011 00:15:45

      Αυτό για την Όλγα με στεναχώρησε, πάνε και οι τελευταίες μου ελπίδες. Αλήθεια, όταν λες Άρλεκιν, εννοείς τους καλοντυμένους εποχής αλά Άντονυ από την Κάντυ-Κάντυ, ή με το ανοιχτό πουκάμισο και το πλουμιστό στέρνο αλά Μάθιου Μακόναχι?

      • victoria avatar
        victoria @ TopGunZ 04/02/2011 19:52:45

        To ότι θυμήθηκες τον Άντονυ...;! :-)

    • Ευθύμης avatar
      Ευθύμης @ Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης 05/02/2011 02:00:33

      Χαχαχα! θεός ο Φαήλος, Κλαίω! χαχααχαχα!
      Πλάκα που έχουν τώρα με τα ιντερνέτια οι διάφοροι δόλιοι...
      Ξεμπροστιάζωνται στο άψε σβήσε.

      ΕΤΣΙ! ΜΕ ΤΗΝ ΑΛΜΥΡΑ! ...πού λεγε και ο ύψιστος Γκουσγκούνης.

  37. Κώστας Ροδινός avatar
    Κώστας Ροδινός 03/02/2011 22:53:46

    Φαήλο,
    Μη μου πείς ο,τι σε έτρεχε ο Γκλέτσος!

  38. ΣΟΝ ΠΕΝ avatar
    ΣΟΝ ΠΕΝ 03/02/2011 23:15:44

    Ωραία τα λες Χρύσανθε Ροδινέ.

  39. julia avatar
    julia 03/02/2011 23:23:33

    Εγω πάντως θυμάμαι τον κ. Ροδινό παρέα με τον Νικηταρά.......

    • Μικρός Οδυσσέας avatar
      Μικρός Οδυσσέας @ julia 03/02/2011 23:31:33

      Πες τα Τζούλια μου εσύ που τα θυμάσαι ως παλιά αναγνώστρια. Του έφτιαχνα προφίλ ως απογόνου των Κομνηνών σε ευθεία γρραμμή, αλλά τον έφαγαν οι καφέδες

      • julia avatar
        julia @ Μικρός Οδυσσέας 04/02/2011 00:22:55

        Ειπαμε οτι είναι παλιός αλλά οχι και τόσο.....ασε που θα του πήγαινε για Τσιμισκής βλεποντας την φωτό.

        • Μικρός Οδυσσέας avatar
          Μικρός Οδυσσέας @ julia 04/02/2011 01:43:07

          Τσιμισκής-Χόφμαν;

          • Orestios avatar
            Orestios @ Μικρός Οδυσσέας 04/02/2011 02:49:31

            αχαχαχαχαχαχαχα

          • julia avatar
            julia @ Μικρός Οδυσσέας 04/02/2011 10:39:20

            Nτίμης ??????

    • Κώστας Ροδινός avatar
      Κώστας Ροδινός @ julia 04/02/2011 00:26:50

      Γειά σου Μπουμπουλίνα!

  40. Μικρός Οδυσσέας avatar
    Μικρός Οδυσσέας 03/02/2011 23:32:42

    Ακολουθεί διαφημιστικό μήνυμα: επίκειται ανάρτηση για Τατσόπουλο και επανάσταση 1821

    • TopGunZ avatar
      TopGunZ @ Μικρός Οδυσσέας 04/02/2011 00:16:29

      Τοποθέτηση προιόντος το λένε πλέον.

  41. διηνεκης avatar
    διηνεκης 03/02/2011 23:45:30

    Σαν τον νονο ειναι

  42. Χρύσανθος Λαζαρίδης avatar
    Χρύσανθος Λαζαρίδης 04/02/2011 00:07:09

    * Πρώτον, ξέρω ιππασία. Από τον καιρό που ο Φαήλος δεν ήξερε τη διαφορά της σέλας από το σαμάρι...
    * Δεύτερον, ποτέ δεν το πενεύτηκα σε κοπέλες. Συνήθως με άλλα "κόλπα" τις πλησιάζαμε τότε. Τώρα δεν χρειάζονται ούτε αυτά.
    * Τρίτον, δεν συμπαθούσα ποτέ τον Τσαουσέσκου. Ούτε τον καιρό που ήμουν στο "Ρήγα". Το είχα πει επανηλειμμένα δημόσια σε "αχτίφ" (ανοιχτές κομματικές συναντήσεις) της εποχής. Και με αγρικύτταγαν κάποιοι. Όχι τόσο γιατί δεν συμπαθούσα τον Τσαουσέσκου. Αλλά γιατί τους "έγραφα" κανονικά...
    * Τέταρτον, ανάθεμά σε Ροδινέ τον μπελά που μούβαλες...

    ΥΓ Εκείνο που δεν ξέρετε είναι ότι εγώ τον βάφτισα "Ροδινό" κάποτε.
    Πρίν πολλά-πολλά χρόνια.
    Και τούμεινε, που να μην έσωνα..,

    • Orestios avatar
      Orestios @ Χρύσανθος Λαζαρίδης 04/02/2011 00:12:16

      αχα!
      Βρέθηκε ο Νονός!
      lol

    • ΣΟΝ ΠΕΝ avatar
      ΣΟΝ ΠΕΝ @ Χρύσανθος Λαζαρίδης 04/02/2011 14:31:11

      Πάντα Άξιος!

      • ΣΟΝ ΠΕΝ avatar
        ΣΟΝ ΠΕΝ @ ΣΟΝ ΠΕΝ 04/02/2011 14:33:02

        Και κορίτσια.

  43. φωτεινη avatar
    φωτεινη 04/02/2011 00:36:04

    παραιτηση απο τον πολεμο ή νικη διχως μαχη?

  44. λολιτα της αθήνας avatar
    λολιτα της αθήνας 04/02/2011 14:24:19

    κύριε Ροδινέ, εγώ ξέρω την αληθινή σας ταυτότητα. Αρθρογραφούσατε στο "Προς την Νίκην" (το περιοδικό του Σωτήρα) κατά την περίοδο της εφηβείας μου δηλαδή αρχές 90. Συγκεκριμένα γράφατε στην στήλη περί αγνότητας και εγκράτειας. βασικά δεν σας έλεγαν κώστα τότε αλλά κάπως αλλιώς για να μπερδεύετε τους καταδιώκτες σας. δυστυχως μιας και μιλάμε για θεούσικο περιοδικό δεν υπάρχει ηλεκτρονικό αρχείο τευχών να αποδείξω το αληθές των λόγων μου. προκαλώ όμως όλους τους δημοσιογραφους του σκαι, του μεγκα, της καθημερινης και των νεων να ψαξουν αυτή την πηγή που θα κάνει πάταγο!

    • Strange Attractor avatar
      Strange Attractor @ λολιτα της αθήνας 05/02/2011 00:26:09

      Έφτιαχνε και τα σταυρόλεξα στη ΖΩΗ ΤΟΥ ΠΑΙΔΙΟΥ τη δεκαετία του `60, και πιο πριν έγραφε για τον Τζιμ Ανταμς. Πολυγραφότατος ο τύπος.

      • ΣΟΝ ΠΕΝ avatar
        ΣΟΝ ΠΕΝ @ Strange Attractor 05/02/2011 15:39:53

        Είναι αλήθεια πως ο Πελεγκρίνης είναι συγγενής με τον πελεγκρίνο?

        • Κώστας Ροδινός avatar
          Κώστας Ροδινός @ ΣΟΝ ΠΕΝ 05/02/2011 15:54:11

          Οχι! Συνάδελφοι με τον Καθηγή Μυστήριο είναι!

  45. Makedonas Thessalonikios avatar
    Makedonas Thessalonikios 05/02/2011 03:15:04

    Poia Tourkia re Foteini,tha mas trellaneis;To orlando stin Tourkia;
    To orlando einai ena xorio ligo meta tin Kardamyli,prin apo to oitylo.
    Eisai kai Maniatisa ypoteithetai !

  46. Makedonas Thessalonikios avatar
    Makedonas Thessalonikios 05/02/2011 03:54:10

    Ksexases na peis oti prin apo 5 xronia epaize deksi mpak ston Ari Thessalonikis !
    Oi perissoteroi apo esas gnorizoun de, oti einai gennima threma Thessalonikios,apo tin ano poli.
    Apofoitise de apo to Amerikaniko kollegio,me wathmo 19,5 kai digogin kosmiotati.
    Ypiretise stin 105A/K MMP moira pyrowolikou stin Kawyli tou nomou Ewrou,exontas to wathmo tou loxia,se mia woli de stin perioxi Waltos,edose tis lathos syntetagmenes ston skopeuti,me apotelesma na pesei ena wlima se ena xoirostasio kai na skotosei 89 gourounakia.
    O dioikitis itan omos gia kali tou tyxi karntasi,kai efage mono 18 xronia fylaki.(Apo ti fylaki grafei).
    Tou pigaino pou kai pou kana wiwlio naxei na asxoleitai,kana paketo tsigara,e,
    ti na kanoume emeis apo ti Thessaloniki ypostirizomaste,san karntasia.

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.