#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
09/05/2011 07:34
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Ποιός έδωσε την είδηση στο Spiegel;



Μια μεγάλη επιτυχία είχε το "Πρώτο Θέμα της Κυριακής" και είναι άξια αναφοράς διότι εγείρονται μείζονα θέματα για την κυβέρνηση. Ο αρχισυντάκτης του περιοδικού Der Spiegel, Κ. Ράιερμαν, ο άνθρωπος που υπέγραψε το δημοσίευμα που προκάλεσε πανικό το βράδυ της Παρασκευής, δίνει συνέντευξη και λέει γιατί και πως το έγραψε το θέμα της πιθανής εξόδου από τη χώρα.

Όπως αναφέρει λοιπόν, η ίδια η ελληνική κυβέρνηση ζήτησε από τις γερμανικές και κοινοτικές αρχές να ετοιμάσουν μια μελέτη για τις επιπτώσεις της εξόδου της Ελλάδας από την ευρωζώνη

Λέει επίσης, και δεν είναι καθόλου τυχαίο, ότι ένα έγγραφο που συνέταξε ο κ. Σόϊμπλε και αναφέρεται στην περίπτωση εξόδου της Ελλάδας από το ευρώ, βρισκόταν στον χαρτοφύλακα του γερμανού υπουργού κατά τη μυστική σύσκεψη στο Λουξεμβούργο.

Θα πει κάποιος «γιατί να πιστέψουμε ένα δημοσιογράφο από τη Γερμανία. Ότι θέλει γράφει, ότι θέλει λέει».

Όμως, το θέμα είναι ότι η κυβέρνηση έχει διαψεύσει το σενάριο εξόδου από το ευρώ, δεν έχει διαψεύσει όμως αν έχει απευθυνθεί για μελέτη που θα δείχνει τις επιπτώσεις μιας τέτοιας κίνησης.

Επίσης, την είδηση αυτή στον κ. Ράιερμαν δεν του την έδωσε κάποιος ανόητος που φαντάζεται σενάρια.

Είναι σίγουρο ότι του την έδωσαν από την γερμανική κυβέρνηση, πιθανότατα και ο ίδιος ο Σόϊμπλε. Ούτε επελέγη τυχαία να δημοσιοποιηθεί το θέμα, την ώρα της συνεδρίασης στο Λουξεμβούργο.

Ήθελαν να πιέσουν την Ελλάδα, να τη ρίξουν στο καναβάτσο και να μην έχει άλλες αντιστάσεις σε ότι της ζητηθεί.

Διότι, απ’ ότι μαθαίνουμε μέσα στη σύσκεψη ο Γ. Παπακωνσταντίνου έφαγε άγριο «ξύλο» από τους υπόλοιπους. Οι μεν έλεγαν ότι δεν πρέπει καν να σκέφτονται έξοδο από την Ευρωζώνη γιατί θα διαλυθεί το ευρώ. Οι δε ασκούσαν σκληρή κριτική στην κυβέρνηση διότι δεν έχει κάτι και πολλά πράγματα.

Όπως και να έχει, το γερμανικό δημοσίευμα δεν ήταν τυχαίο, δεν ήταν και τόσο προβοκατόρικο και ίσως υπάρχει εμπλοκή της ελληνικής κυβέρνησης. Κάτι βρομάει εδώ και κάποιος πρέπει να μας το ξεκαθαρίσει.

ΣΧΟΛΙΑ

  1. Στέργιος avatar
    Στέργιος 09/05/2011 08:53:44

    Δηλαδή, ποιον πρέπει να πιστέψουμε; Έναν Γερμανό δημοσιογράφο σε περιοδικό κορυφαίου κύρους που τα παίζει όλα για όλα με το άρθρο που συντάσσει, ή τον Παπακωνσταντίνου που διερρήγνυε τα ιμάτιά του λέγοντας ότι δεν θα ληφθούν νέα μέτρα μια βδομάδα πριν τα πάρει;

    Η ελληνική κυβέρνηση έχει ΜΗΔΕΝ αξιοπιστία.
    Ακόμη κι αν μου πουν ότι μετά την Κυριακή έρχεται Δευτέρα και ότι μετά τον Μάιο ο Ιούνιος, εγώ δεν θα τους πιστέψω, δεν μπορώ να τους πιστέψω.

    • ΑΡΚΑΣ avatar
      ΑΡΚΑΣ @ Στέργιος 09/05/2011 13:05:10

      ΣΑφώς και πιστεύω το γερμανό δημοσιογράφο. Ούτως ή αλλιώς στο Chateau de Schengen που έγινε η "μυστική" συνεδρίαση δεν ΠΕΡΝΟΥΣΕ ΚΟΥΝΟΥΠΙ! Συνάδελφοι που προσπάθησαν να μάθουν κάτι έβρισκαν πόρτες ερμητικά κλειδαμπαρωμένες....

    • Dora avatar
      Dora @ Στέργιος 09/05/2011 15:14:40

      Εχεις δικιο εδω τελικα.Ετσι νοιωθω κι εγω.

  2. Περίεργος avatar
    Περίεργος 09/05/2011 08:54:36

    Είναι γνωστό ότι το ΕΥΡΩ μας έχει καταστρέψει (δηλαδή - και μόνοι μας τα κάναμε θάλασσα)
    Γενικά - θα ήταν καλή ιδέα να φύγουμε από το €.
    Εδώ όμως διατυπώθηκε σκέψη, μπλόφα ή απειλή ?
    Κάποιοι στην κυβέρνηση έμαθαν πόκα ?
    Υπάρχει ελπίς?

    • ΑΡΚΑΣ avatar
      ΑΡΚΑΣ @ Περίεργος 09/05/2011 13:06:57

      Λάθος! Χωρίς το ευρώ θα είμαστε τώρα τελειωμένοι. Εμείς το χάσαμε το παιχνίδι με το ευρώ. Το εξομοιώσαμε με τη δραχμή εκεί κατάντησε το ευρώ για τον Έλληνα.

  3. ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ avatar
    ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ 09/05/2011 09:41:26

    Καλημερα,
    τι αν πει κανεις!! παλι μιλουσε για εγκληματικες τις συζητησεις περι αναδιαρθωσης ενω την ιδια στιγμη.. ΠΑΛΙ!! εκανε ΥΠΟΓΕΙΕΣ μελετες εξοδου απο το ευρώ ! κατι Υπογειο για το καλο μας θα συζητησει?

    Πας Υπογεια και μυστικα απ την γυναικα σου στην οικογενειακο τοκογλυφο που ειναι η πεθερα σου!!! και της ζητας τιμοκαταλογο απο βιζιτες εν αναμονη προγραμματισμενου οικογειακου συμβουλιου??
    Θα ανησυχουν και οι βιζιτες !!!

    ΠΠ

  4. Αρματιστής avatar
    Αρματιστής 09/05/2011 09:52:49

    "Ουαί τοις ηττημένοις"

    Μια ιστορική λατινογενής φράση που λέχθηκε από τον αρχηγό των Γαλάτων Βριέννιο την στιγμή που μετά από αντιρρήσεις των Ρωμαίων για το σωστό βάρος χρυσού, που θα καταβάλλονταν ως λύτρα για την αποχώρηση των Γαλατών από την Ρώμη, έριξε το ξίφος του πάνω στη ζυγαριά αναφωνώντας Vae victis. Η φράση αυτή χρησιμοποιείται μέχρι και σήμερα όταν ο ηττημένος βρίσκεται στη διάθεση του νικητή.

    Και εμείς σήμερα βρισκόμαστε στην απόλυτη διάθεση των ΑγγλοΣαξόνωνΓερμανωνΦράγκωνΓαλατών εξ αιτίας των ανίκανων και διεφθαρμένων κυβερνήσεων της τελευταίας 30ετίας. Τη δε χαριστική βολή την έριξε ο γιος αυτού που ξεκίνησε τον ξέφρενο δανεισμό της χώρας.

    Έχουν να πέσουν πολλά ακόμη ξίφη στη ζυγαριά. Εδώ είμαστε!

    • ΑΓΙΟΣ ΠΕΙΡΑΙΩΤΗΣ avatar
      ΑΓΙΟΣ ΠΕΙΡΑΙΩΤΗΣ @ Αρματιστής 09/05/2011 11:09:35

      Ν'ΑΓΙΑΣΕΙ ΤΟ ΣΤΟΜΑ ΣΟΥ.

    • ΑΡΚΑΣ avatar
      ΑΡΚΑΣ @ Αρματιστής 09/05/2011 13:19:28

      Είναι μόνο η αρχή. Στόχος τους δεν είναι - επί της ουσίας - οι ΔΕΚΟ, είναι ο ορυκτός και φυσικός πλούτος της χώρας. Η Ελλάδα είναι μία παρθένα που αναμένει εκβιαστικά πλέον τους βιαστές της. Το τραγικότερο δε είναι ότι τους γνωρίζει πια.

  5. politco on avatar
    politco on 09/05/2011 16:26:34

    Δηλαδή βρε παιδιά εξακολουθούμε να πιστεύουμε ότι όλα αυτά έχουν βάση; Εγώ πιστέυω ότι από την στιγμή που είναι πλέον πασιφανές ότι ετούτη εδώ η χώρα αποτελεί ένα παγκόσμιο πείραμα βάσει του οποίου παρακολουθούν στην Ελλαδίστα : τόσο ως προς το πώς θα αντιδράσει η Ευρώπη και κατ' επέκταση το νομισμά τής έναντι της επαχούς επίθεσης από το πλθωρηστικό δολάριο όσο και ως προς το πώς και πόσο θα αντέξει η κοινωνία την πίεση από το Δ.Ν.Τ. για να μάθουν και να πράξουν αναλογώς και στις υπόλοιπες υπό κρίση χώρες . Το θέμα για εμένα είναι το πότε ο προβατολαός θα αναλάβει ουσιασιτική δράση . Τώρα όλα τα άλλα όχι τα αποκλείω , αλλά ... να μην αρχίσω και εγώ θεωρίες συνομωσίας τώρα.... Από κει και έπειτα ή παρακολουθούμε κάθε βράδι "χαπάκια" εκτόνωσης τύπου Λαζόπουλου ή "Ράδιο Αρβύλα" ή προχωράμε παρακάτω ήλαδή στο να αποδέιξουμε μόνοι μας και εσωτερικά και εξωτερικά τί εστί Ελλάδα .

  6. O Saligaras avatar
    O Saligaras 09/05/2011 16:36:25

    Ποιά των προβλημάτων σας ανήκουν στο που είστε
    και ποιά ανήκουν στο ποιοι είστε;

    Γιατί πάντοτε μας φταίνε άλλοι;

  7. Ο Θείος avatar
    Ο Θείος 09/05/2011 17:39:51

    Είναι πιθανό ότι την "πληροφορία" την έδωσαν όντως άνθρωποι του Σόιμπλε, αλλά μάλλον για εντελώς διαφορετικό λόγο: Ως "πάτημα" για να δώσουν μαζί και την απάντηση του ίδιου του Σόιμπλε - αυτό ισχυρίζεται και ο αρχιστυντάκτης του Spiegel (κατά το "Πρώτο Θέμα" τουλάχιστον).
    Πιθανότατα εσωτερικό διακομματικό-κυβερνητικό Γερμανικό θέμα είναι το κίνητρο. Και ίσως έχει πιό πολλή σχέση με κοινοβουλευτικά και εκλογικά, παρά με οικονομικά θέματα.
    Ο γερμανικός κυβερνητικός συνασπισμός στή Bundestag των 650 βουλευτών έχει πλειοψηφία 20 εδρών. Έχουν ήδη δηλώσει 19 "αντάρτες" κυβερνητικοί βουλευτές (κυρίως του ημιδιασπασμένου FDP, λιγότεροι του CDU και 1 του CSU), ότι θα καταψηφίσουν τον μόνιμο Ευρωπαικό Μηχανισμό Στήριξης. Επιχειρούν τώρα να τους "μαντρώσουν", επισείοντας το φόβητρο μιας γενικότερης κρίσης στην Ευρωπαική Ένωση ή κρίσης του Ευρώ. Αλλά οι σκληροπυρηνικοί από αυτούς δεν "μασάνε".
    Το εναλλακτικό σενάριο της φράξιας των "παλιών" στο CDU είναι πρόκληση πολιτικής κρίσης και ανατροπή των κυβερνητικών συμμαχιών. Αλλά οι μέν Πράσινοι που είναι σε άνοδο θα προτιμήσουν να προκαλέσουν πρόωρες εκλογές, οι δε Σοσιαλδημοκράτες, σε όχι ιδιαιτερα καλή κατάσταση θέλουν "ν' αγοράσουν χρόνο" (σε καμμία περίπτωση όμως να μπούν στην κυβέρνηση τώρα).
    Το τοπίο είναι εντελώς αδιαφανές - η ίδια η Μέρκελ σιωπά εδώ και εβδομάδες για κάθε Ευρωπαικό θέμα - και μέχρι τη Σύνοδο Κορυφής του Ιουνίου, ίσως ακόμη και να έχει πέσει η Γερμανική κυβέρνηση (ακραίο ενδεχόμενο αλλά όχι απίθανο).

    • Ο Θείος avatar
      Ο Θείος @ Ο Θείος 09/05/2011 17:57:06

      Η Ελληνική κυβέρνηση ασφαλώς ξέρει τι γίνεται μέσα στο CDU και στη Γερμανική κυβέρνηση. Κανονικά πρέπει να ξέρει και το ενδεχόμενο, να βρεθεί στη Σύνοδο του Ιουνίου μπροστά σε υπηρεσιακή ή νεο-ορκισθείσα Γερμανική κυβέρνηση (που δεν θα μπορεί ν΄αποφασίσει). Αυτό είναι ένα πρόσθετο ρίσκο, ένα πάρα πολύ επικίνδυνο ενδεχόμενο - που οι δημοσιογράφοι και πολιτικοί αναλυτές δεν προσέχουν όσο πρέπει.
      Το πρόσφατο βαρυσήμαντο άρθρο στην έντυπη Zeit που κυκλοφορεί ( Nο. 19/2011, 5.5.2011) του πολύπειρου παλιού Καγκελλάριου Helmut Schmidt, που επισήμανα εδώ μέσα, δεν προσέχθηκε επίσης από τους δημοσιολογούντες. Γράφει ότι δεν είναι σε κρίση το Ευρώ, ούτε η κυρίως κρίση είναι η οικονομική: Είναι η πολιτική κρίση κορυφής στην ΕΕ. Αυτή είναι η μεγαλύτερη και βαθύτερη αλήθεια που έχει ακουστεί στο χώρο της ΕΕ, μετά το σκάσιμο της φούσκας το 2008 .
      Το επισημαίνω πάλι στην ηλεκτρονική του μορφή, για τους γερμανομαθείς:
      "Δεν έχουμε κρίση του Ευρώ, αλλά μια κρίση στην Ευρωπαική Ένωση":
      h**p://www.zeit.de/2011/19/Europa-Finanzkrise
      Φυσικά δεν έχω καμμιά αυταπάτη, ότι τέτοια άρθρα μπορούν να προβληθούν σε ένα blog όπως αυτό εδώ (κάνουν τζίζ !).
      Όπως και το αντίστοιχο του φιλοσόφου Habermas, που περνούσε την Μέρκελ γενενές δεκατέσσερις.

    • Ο Θείος avatar
      Ο Θείος @ Ο Θείος 09/05/2011 19:03:49

      Οι οικονομικοί σύμβουλοι της Γερμανικής κυβέρνησης δίνουν συμβουλές εντελώς αντίθετες μεταξύ τους. Η κατάσταση είναι σε σταυροδρόμι. Θ' αναγκαστούν να διαλέξουν πορεία, και τότε, πιθανώς, θα "σπάσουν":
      h**p://www.antinews.gr/2011/05/08/99864/#comment-702866

  8. αδ avatar
    αδ 10/05/2011 00:14:28

    η λυση ειναι μια : διαγραφη χρεους και ε π ι σ τ ρ ο φ η σ τ η δ ρ α χ μ η!!!!!!!!!!!

  9. Eagle avatar
    Eagle 10/05/2011 00:42:32

    Εχουμε κάποια δεδομένα :
    1. Η παρούσα ελληνική κυβέρνηση δεν μπορεί να τα καταφέρει και να αντιμετωπίσει τα θέματα του "ελλείματος" και του "χρέους". Θα χρειαστεί και νέα δάνεια αλλά και αποτελεσματικά μέτρα.
    2. Ολοι αναγνωρίζουν το πρόβλημα και θα προσπαθήσουν να το λύσουν.
    3. Δεν συμφωνούν όμως για τη λύση - όλοι "ψάχνονται"
    4. Ο σκληρός πυρήνας συγκάλεσε τη σύσκεψη της Παρασκευής.

    Μήπως η "διαρροή" στο Spiegel έγινε από κάποιους που θέλουν να αποκρύψουν αυτά τα δεδομένα και να μεταθέσουν τη δημόσια συζήτηση από αυτά ?

    Ποιοι είναι αυτοί ?? Τι κάνει νιάου-νιάου στα κεραμίδια?