#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
06/09/2013 15:22
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Ποιόν κοροϊδεύει ο Κάτσε;

Στις 16 Μαρτίου 2013, ο ποδοσφαιριστής της ΑΕΚ  Γιώργος Κατίδης, καταφέρνει να πετύχει το γκολ της νίκης, εναντίον της Βέροιας, για την ομάδα του, στο 84'. Ο τρόπος που πανηγύρισε, προκάλεσε τεράστιες αντιδράσεις ακόμα και εκτός συνόρων, καθώς απηύθυνε ναζιστικό χαιρετισμό προς τους φιλάθλους. Όλο το διαδίκτυο και ο τύπος ξεσηκώθηκαν εναντίον του και καλά έκαναν.

 Ο ίδιος αμέσως μετά το τέλος του αγώνα και ένα 24ωρο μετά, προσπάθησε να δικαιολογήσει την πράξη του ισχυριζόμενος ότι δεν γνώριζε ακριβώς τι συμβολίζει και ότι σε καμία περίπτωση δεν είναι ρατσιστής ή φιλοναζιστής, εκδίδοντας και ανακοίνωση στην οποία αναλαμβάνει την ευθύνη της "βλακώδους ενέργειάς" του, όπως ο ίδιος την χαρακτήρισε.

Στις 19 Μαρτίου 2013, μετά από Διοικητικό Συμβούλιο της ΠΑΕ ΑΕΚ, αποφασίστηκε η διακοπή του συμβολαίου του, έως το τέλος της σεζόν 2012/13 και η επανεξέταση της υπόθεσής του, πριν την έναρξη της επόμενης περιόδου.

Σήμερα ο Κατίδης αγωνίζεται στην Ιταλία αφού έφυγε από δω με το στίγμα του Ναζιστή.

Πριν λίγες μέρες  ο ποδοσφαιριστής του ΠΑΟΚ Έργκους Κάτσε,  με τη φωτογραφία του που αναρτήθηκε απ’ τον ίδιο  στο Facebook, φορά μπλούζα του UCK. Και βέβαια τη δείχνει με περισσή υπερηφάνεια με τα δάκτυλά του!

Ο ποδοσφαιριστής κάνει χειρονομία επιδοκιμασίας, φορώντας περιχαρής την μπλούζα με το έμβλημα της αλβανικής παραστρατιωτικής οργάνωσης. Η δημοσίευση προκάλεσε αμέσως αντιδράσεις.. Ο Κάτσε απέσυρε τη φωτογραφία και προσπάθησε να μετριάσει τις κακές εντυπώσεις, γράφοντας: «Ενημερώνω τους φίλους μου ότι δεν είχα ιδέα τι σημαίνει η φωτογραφία που ανέβασαν άλλοι στο προφίλ μου και φυσικά μόλις έμαθα την έσβησα. Η φωτογραφία βγήκε σε σπίτι φίλου που με φιλοξένησε, δεν είναι καν δική μου. Συγγνώμη για όσους εκνευρίστηκαν, όσοι με ξέρουν γνωρίζουν τι άνθρωπος είμαι».

Οι αντιδράσεις δεν κόπασαν και ο Κάτσε αναγκάστηκε να προσθέσει: «Δεν με εκφράζει ο UCK. Αλλιώς δεν θα την ανέβαζα. Σέβομαι την Ελλάδα».

Ο Εργκούς Κάτσε κοροϊδεύει και μάλιστα με αισχρό τρόπο. Εκτός κι αν έχει εξήγηση για όσα αναφέρονται ακριβώς πάνω από την φωτογραφία που πόσταρε στην σελίδα του στο facebook . (Φωτό)

Αλήθεια, αφού δεν ήξερε τι σημαίνει ο UCK πως ξέρει για τη Μεγάλη Αλβανία και για ότι δεν υπάρχει… Τσαμουριά ή Κόσσοβο ή Μακεδονία; Κάποια στιγμή ανέβασε και στο twitter άλλο ένα προκλητικό σχόλιο γράφοντας: «Ευχαριστώ όλους για την υποστήριξη του αετού»…

Περιμένω να δω αντιδράσεις από τον ΠΑΟΚ- ήδη τον έχει καλέσει σε απολογία για την ερχόμενη Πέμπτη- αλλά και από τους δεξιούς κεντρώους αριστερούς εκπροσώπους των κομμάτων. Η μήπως ο UCK είναι φιλανθρωπικό σωματείο;

Δαναός

 

ΣΧΟΛΙΑ

  1. pilot avatar
    pilot 06/09/2013 15:34:17

    Δαναε,,,,,
    Τι ξερει ο Ιβαν,,,, απο Ελλαδα?
    Οσα ο ΓΑΠ?

    • Μεγάλες στιγμές avatar
      Μεγάλες στιγμές @ pilot 06/09/2013 20:31:03

      Ακόμα δεν μίλησε ο Ιβάν,θα το κάνει στο τέλος και να είσαι σίγουρος οτι θα είναι αυστηρός

  2. dioklis avatar
    dioklis 06/09/2013 16:07:36

    Το θέμα είναι απλό, κανένας φίλαθλος στο γήπεδο έως να τον ξαποστείλουν από εκεί που ήρθε και μάθουν να σέβονται ξένοι και ντόπιοι την χώρα που ζουν, ειδάλλως θα δικαιώσουν τον Μπαμπινιώτη με το λήμμα….. βούλγαρος.

    • helios avatar
      helios @ dioklis 06/09/2013 16:19:55

      Η πλειοψηφία των αλβανών που βρίσκεται στην Ελλάδα σκέφτεται ακριβώς όπως ο Κάτσε και θα τα βρούμε μπροστά μας,όχι αναγκαστικά μόνο μέσω ένοπλων καταστάσεων αλλά αποκτώντας σιγά σιγά την ελληνική ιθαγένεια και ψηφίζοντας ανθέλληνες και ανθελληνικά κόμματα.
      Συγχαρητήρια σε όλους που άνοιξαν την πόρτα για να εισβάλουν στην πατρίδα μας και αργότερα να τους νομιμοποιήσουν.

      • je ne regrette rien avatar
        je ne regrette rien @ helios 06/09/2013 17:43:34

        @helios γιά άλλη μιά φορά συμφωνώ μαζί σου και επαυξάνω.
        Επιτέλους, πότε θα πάψουμε να είμαστε αυτο-ρατσιστές σ'αυτήν την χώρα;
        Δηλαδή ο Κατίδης και η Βούλα Παπαχρήστου στο πύρ το εξώτερον ,έχοντας διαπράξει ΑΠΕΙΡΩΣ μικρότερο ατόπημα και ο Κάτσε ...μέσα στη χώρα πού τον φιλοξενεί και τού δίνει φαί...να προκαλεί θρασύτατα; Μας βρίσκουν αδιάφορους και τα κάνουν !
        Οχι μόνον να απολογηθεί στον ΠΑΟΚ και να ζητήσει συγγνώμη, αλλά και να απολυθεί και να πάει στην "ωραία" Αλβανία να δεί τη γλύκα...
        Αμάν πιά ! Δεν υπάρχουν Ελληνόπουλα και πήρε αυτό το νούμερο ο ΠΑΟΚ ;
        Ούστ !

    • IOANNIS avatar
      IOANNIS @ dioklis 06/09/2013 16:32:25

      dioklis εσεις χασατε την μπαλα.Απο την πολη ερχομαι και στη κορυφη κανελλα

  3. leak avatar
    leak 06/09/2013 16:09:21

    H EYΠ τι ακριβώς κάνει?
    Θυμάστε πως έφυγαν "ατυχώς" απο τη ζωή κάποιοι ενοχλητικοί "Ελληνες" μουσουλμάνοι βουλευτές σε διαδοχικά τροχαία "ατυχηματα"?
    Άντε, γιατί έχουμε γίνει οι καρπαζοεισπράκτορες των βαλκανίων.

    • kat avatar
      kat @ leak 06/09/2013 17:30:53

      Τα χάσαμε τα κορμια πατριώτη,τι κρίμα...

  4. DIMX avatar
    DIMX 06/09/2013 16:39:15

    η ανακοινωση της θυρας 4 τα λεει ολα , σας περνει να την δημοσιευσετε;

    Μία εντελώς βλακώδης, άκυρη και αψυχολόγητη ενέργεια του ποδοσφαιριστή της ομάδας μας Έργκους Κάτσε ήταν η αφορμή για να ξετυλιχθεί το κουβάρι της μιζέριας και της σκατοψυχιάς που έχουν σημαδέψει την εποχή μας. Συγκεκριμένα, στο προφίλ του Κάτσε σε μέσο κοινωνικής δικτύωσης, δημοσιεύτηκε μία φωτογραφία όπου ο ίδιος ποζάρει με μπλουζάκι του UCK και το πανηγύρι δεν άργησε να ξεκινήσει.

    Ας ξεκινήσουμε δίνοντας μία συμβουλή σε όλους τους νέους αθλητές που φοράνε την φανέλα του ΠΑΟΚ. Τα «παιχνιδάκια» στο ίντερνετ, οι φαντασμαγορικές δηλώσεις, τα πολλά λόγια, τα χρωματιστά παπούτσια και τα μοδάτα τατουάζ, ποτέ δεν βοήθησαν κάποιον παίκτη να ανεβάσει την απόδοση του. Αντιθέτως, πολλές φορές κατέστρεψαν καριέρες. Από εκεί και πέρα, για το θέμα που δημιουργήθηκε με αποκλειστική ευθύνη του παίκτη μας, θέλουμε να πιστεύουμε πως υπάρχουν στα αποδυτήρια κάποιοι πιο έμπειροι ποδοσφαιριστές, το προπονητικό τιμ και οι κάθε λογής αρμόδιοι που θα αναλάβουν να μάθουν στους νεαρούς ότι πρέπει να κρατάνε τα πολιτικά τους πιστεύω για τον εαυτό τους, ή, αν δεν μπορούν να το κάνουν, να αναλαμβάνουν την ευθύνη των πράξεων τους. Μέση λύση δεν υπάρχει.

    Πάμε τώρα και στις αντιδράσεις όλων αυτών που θέλησαν να διοχετεύσουν τα εσωτερικά τους κόμπλεξ από 3 χρόνια αδράνειας, υποτέλειας και σκληρού κυβερνητικού σεξ πάνω σε ένα νεαρό παίκτη. Όλοι αυτοί που παρακολουθούν με μία εκπληκτική απάθεια την καταστροφή των ζωών τους, την οριστική κατάργηση των λιγοστών κοινωνικών παροχών και την επικράτηση των βάρβαρων πολιτικών ακραίας λιτότητας ξεσηκώθηκαν από το πληκτρολόγιο. Αυτή η παράξενη συνωμοταξία δουλοπρεπών ανθρώπων, που έχουν γίνει οικονομικά πειραματόζωα και ανέχονται να τους κυβερνάνε ένα μάτσο ηλίθιοι τηλεπλασιέ και πνευματικά ανάπηροι πολιτικοί. Αυτοί που έχουν βαλθεί να παραμείνουν θεατές στην προσπάθεια των «ηγετών» τους να γυρίσουν την Ελλάδα στο 1960, αποφάσισαν ότι χρειάζεται ακόμα ένα εύκολο θύμα για να ξορκίσουν την αψυχολόγητη απάθεια που τους έχει πλακώσει.

    Από την πρωτοφανή έφοδο του κρετινισμού δεν θα μπορούσε να λείψει και η αποθέωση της βλακείας. Σε ένα γελοίο κείμενο της Χρυσής Αυγής, παρακολουθούμε μαθήματα ιστορίας για την ίδρυση του ΠΑΟΚ, διπλωματικές συμβουλές για το πως θα πρέπει να αντιμετωπιστεί η ενέργεια του παίκτη, μέχρι και προσπάθεια δημιουργίας ενιαίου μετώπου με την Σερβία για να αντιμετωπιστεί ο φανταστικός Αλβανικός κίνδυνος! Δυστυχώς για όλους τους επίδοξους καιροσκόπους, το όνομα και η τεράστια πολιτιστική κληρονομιά του ΠΑΟΚ δεν προσφέρονται για πολιτικά παιχνίδια από ΚΑΝΕΝΑ κόμμα ή κομματικό μόρφωμα. Όποιος κάνει ότι δεν το καταλαβαίνει αυτό θα φάει τα μούτρα του, είτε είναι εντός ΠΑΟΚ, είτε είναι εκτός. Ο ΠΑΟΚ είναι ένας σύλλογος περήφανων μεταναστών, από αυτών που ήρθαν σφαγμένοι και κυνηγημένοι σαν Έλληνες από την Τουρκία και όταν ήρθαν στην Ελλάδα τους φέρθηκαν σαν σκουπίδια, αντιμετωπιζοντάς τους σαν Τούρκους. Πάνω σε αυτές τις συνθήκες μεγαλούργησε ο σύλλογος και έφτασε στο σημείο να γίνει η μοναδική λαοφιλής ομάδα στην πόλη της Θεσσαλονίκης. Μαθήματα δεν δεχόμαστε από κανέναν, ιδιαίτερα από άτομα που επιδιώκουν να καλύψουν την πολιτική γύμνια τους με την συστηματική ενασχόληση με μαλακίες.

    Ξέρουμε πολύ καλά για τους «τουρκόσπορους» και τις «παστρικιές», για την Επιτροπή Αποκαταστάσεως Προσφύγων και το πλιάτσικο από τους ντόπιους, για τις καταχρήσεις, τις εγκληματικές ενέργειες και τις αυθαιρεσίες των ορίτζιναλ Ελλήνων προς τους πρόσφυγες και τους φόνους που ανάγκασαν ολόκληρη τη Βουλή να ασχοληθεί με αυτό το θέμα στις 10 Νοεμβρίου του 1924. Επίσης, ξέρουμε και κάτι ακόμα: Η εποχή που κάποιοι προσπαθούσαν να ψαρέψουν ψήφους από την απέραντη ασπρόμαυρη λαοθάλασσα έχει περάσει ανεπιστρεπτί. Χωνέψτε το τώρα, όσο είναι νωρίς...

    • helios avatar
      helios @ DIMX 06/09/2013 17:20:25

      H Νεάπολη για Κάτσε

      Σε ανακοίνωση του ο σύνδεσμος Νεάπολης Μπέλλος, τάσσεται κατά του Έργκους Κάτσε και ζητά την άμεση απομάκρυνση του από την ομάδα.

      Αναλυτικά η ανακοίνωση:
      Η κίνηση του παίκτη του Π.Α.Ο.Κ. , που για εμάς είναι ΑΚΑΤΟΝΟΜΑΣΤΟΣ, με την ανάρτηση του στο ίντερνετ με την μπλούζα του UCK προσβάλει την ιστορία του Π.Α.Ο.Κ. και των οπαδών του.
      Εμείς είμαστε περήφανοι για την ομάδα, το έμβλημα και την ιστορία της και αν και η διοίκηση του συλλόγου αισθάνεται τα ίδια με εμάς θα έπρεπε ΝΑ ΕΧΕΙ ΔΙΩΞΕΙ ΗΔΗ αυτό το ΤΣΟΥΤΣΕΚΙ με κλωτσιές από τον σύλλογο.

      Υ.Γ. ΤΟΝ ΣΥΛΛΟΓΟ ΔΕΝ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΤΟΝ ΠΟΛΙΤΙΚΟΠΟΙΟΥΝ ΟΥΤΕ ΟΙ ΠΑΙΧΤΕΣ ΟΥΤΕ ΟΙ ΟΠΑΔΟΙ ΤΟΥ.

      • αυγερινος avatar
        αυγερινος @ helios 06/09/2013 23:55:06

        Ο ΣΦ.ΝΕΑΠΟΛΗΣ είναι ο σύνδεσμος που τα μέλη του μπήκαν μέσα στο γήπεδο για να "τσαμπουκαλευτουν" με τους οπαδους της Ραπιντ στο περσινό ευρωπαικό ματς του ΠΑΟΚ.
        Αποτέλεσμα...3 αγώνες κεκλεισμένων θυρών , οικονομική και αγωνιστική ζημιά για το σύλλογο.
        Και έρχονται τώρα αυτοί και δίνουν συμβουλές, υπο τη μορφή εντολών, στη διοίκηση του ΠΑΟΚ , αντί να εξαφανιστούν .
        όσο για τον Κατσε επειδή τυχαίνει να τον γνωρίζω προσωπικά, ο λογαριασμός στo fb δεν είναι δικός του αλλα τον δημιούργησαν κάτι 'φίλοι 'του οι οποίοι κατα καιρούς ανέβασαν και άλλες βλακείες εναντίον άλλων ομάδων .Το θέμα είναι οτι ο Κάτσε , ο οποίος είναι θαυμάσιο και σεμνό παιδί, ανέχτηκε αυτές τις βλακείες και τώρα.....ας τις πληρώσει για να μάθει οτι έχει κόστος το να είσαι γνωστός .

    • Δαναός avatar
      Δαναός @ DIMX 06/09/2013 17:49:20

      Και η θύρα 4 είναι ο ΠΑΟΚ;

    • MCA avatar
      MCA @ DIMX 06/09/2013 18:17:25

      Διαβάστε όμως και την ανακοίνωση του ΣΦ Νεάπολης η οποία δεν είναι πολιτικοποιημένη.

    • ΒΙΣ avatar
      ΒΙΣ @ DIMX 06/09/2013 20:41:24

      Bόθρος των Εξαρχείων....Είστε οι χρήσιμοι ηλίθιοι των Πακιστανών, των Αλβανών και του όποιου άλλου σκουπιδιού έχει μαζευτεί εδώ πέρα...

    • Zugzwang avatar
      Zugzwang @ DIMX 06/09/2013 21:31:21

      Μεσα απο τους ταφους τους, οι νεκροι Κωνσταντινοπολιτες, Σμυρνιοι και Ποντιοι συγγενεις μου, ΕΛΛΗΝΕΣ ΠΡΟΣΦΥΓΕΣ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ, φτυνουν αυτους τους αχρειους τυπους που τολμησαν να τους αποκαλεσουν μεταναστες.

      • je ne regrette rien avatar
        je ne regrette rien @ Zugzwang 06/09/2013 23:48:04

        Γειά σου αγαπητέ Zugzwang...
        Προσυπογράφω, βέβαια...

        • Zugzwang avatar
          Zugzwang @ je ne regrette rien 07/09/2013 11:55:07

          Kalhmera Je ne regrette rien!

  5. Μικρασιάτης avatar
    Μικρασιάτης 06/09/2013 16:53:37

    Η ΑΕΚ καθαρισε το Κατιδη, σε μια μερα. Ο ΠΑΟΚ κανει το κουνελι για το Κατσε, για να ξεχαστει το Θεμα. Εχει τοσους ανθΕλληνες στις ταξεις των οργανωμενων οπαδων του, που βλεπω να αποθεωνεται στο επομενο εντος εδρας.
    Ισως τον τιμησουν κιολας σε καποια εκδηλωση.

    • IOANNIS avatar
      IOANNIS @ Μικρασιάτης 06/09/2013 17:31:55

      Μικρασιατης,μαλλον ειστε απληροφορητος περι τα συμβαινοντα στις ταξεις των οπαδων του Παοκ.Η συντριπτικη πλειονοτητα των οπαδων του Παοκ εταχθη εναντιον του Κατσε.Οσο για το ανθελληνες πηγαζει μαλλον απο την εχθροτητα που τρεφετε για την ομαδα του Παοκ και δεν ταιριαζει και με την καταγωγη σας.

      • ΒΙΣ avatar
        ΒΙΣ @ IOANNIS 06/09/2013 20:39:03

        Η ανακοίνωση της Θύρας 4 λες και είναι γραμμένη στα Εξάρχεια. Κείμενο ντροπής άξιο για την προδοτική ελληνόφωνη Αριστερά....Μέχρι και για "φανταστικο αλβανικό κίνδυνο" μιλάει, ενώ το τουρκαλβανο-αλητάκι που έχει τρελαθεί στο χρήμα λίγο-πολύ το ονομάζει "πρόσφυγα". Αν ήξερε αυτός ο ηλίθιος ελληνικός λαός πόσο πολύ μας μισεί ο μέσος Αλβανος, θα τρόμαζε...

        • WY avatar
          WY @ ΒΙΣ 07/09/2013 10:00:57

          ## είναι γραμμένη στα Εξάρχεια. ##.
          .............................................................................

          Διαβάζοντάς την υπέθεσα, ότι ή σχετική απαράδεκτη ανακοίνωση τής θύρας 4/ΠΑΟΚ,ήταν από τό γραφείο τύπου ## τών πυρήνων τής φωτιάς ## καί τό indymedia!!!

          Τόσο ηλίθιοι καί τόσο ΄Ανθέλληνες????

      • Θησειώτης avatar
        Θησειώτης @ IOANNIS 07/09/2013 18:07:37

        Μάλλον εσύ είσαι ολίγον άσχετος. Μέχρι πριν λίγα χρόνια (για τα τελευταία 2 χρόνια δεν γνωρίζω), υπήρχε βουλγαρική σημαία ανηρτημένη στα κάγκελα του γηπέδου του παοκ. Αυτό είναι δείγμα προοδευτισμού, εξυπνάδας ή κάτι άλλο;

        • Μικρασιάτης avatar
          Μικρασιάτης @ Θησειώτης 07/09/2013 20:06:42

          Και Βουγλαρικες και σημαιες των Σκοπιων. Μακαρι ο Ιβαν Σαββιδης που νοιωθει και ειναι Ελληνας , να τους προτρεψει να κοιταξουν τις Ελληνικες ριζες τους, και να σταματησουν να ειναι αβανταδοροι των Σκοπιανο-Αλβανο-Ισλαμιστων...
          (Ελληνες προσφυγες διωγμενοι απ τους Τουρκους , ιδρυσαν ΑΕΚ, Απολλων Ποντου, παοΚ, και τοσες αλλες ομαδες , κι ΟΧΙ ΜΕΤΑΝΑΣΤΕΣ που εψαχαν μια καλυτερη ζωη κ δουλεια)

      • Μικρασιάτης avatar
        Μικρασιάτης @ IOANNIS 07/09/2013 20:01:54

        Τα οπαδικα τα ξερω καλα. Μακαρι να εχει αλλαξει κατι, ισως ο Ιβαμ σας κανει να ξανα-κοιταξετε τις ριζες σας. Λοιπον, εως τωρα μεγαλο μερος των οργανωμενων οπαδων του ΠΑΟΚ, εχει καραμελα τη φραση ''Ελληνες ειστε και φαινεστε''. Εχει υποστηριξει την Εθνικη ΚΡΟΑΤΙΑΣ (!!!!) σε κρισιμο ματς της Εθνικη Ελλαδος στη Θεσ/νικη, και τωρα αποκαλουν την Εθνικη Ελλαδος με τα χειροτερα λογια. Οσον αφορα το Μικρασιατικο θεμα εχω συζητησει με καλα ατομα απ τη Θ-4, και εχουν παραδεχτει οτι πλεον ειναι μια ομαδα με τοπικα χαρακτηριστικα, κι οχι Πολιτικα ή Μικρασιατικα. Μακαρι να ξανα-ανακαλυψετε τις ριζες σας, και να μην αποκαλειτε ....Τουρκους τους οπαδους ομαδων που εχουν ριζες απ την ΕΛΛΗΝΙΚΗ απενατι πλευρα του Αιγαιου. Μια ζωη στα πεταλα τοων γηπεδων περασαμε αγαπητε Κυριε, κατι ξερουμε... (λαμπρη εξαιρεση ο ΠΑΟΚτζης που ερχεται με το τυμπανο του, με το Γαλανολευκο Φαρο στα ματς της Εθνικης ΜΑΣ)

  6. MCA avatar
    MCA 06/09/2013 17:00:51

    Οι Αλβανοί, εν μέρει δικαιολογημένα, μισούν τους Έλληνες. Έχουν κόμπλεξ και απωθημένα.
    Δεν πρέπει όμως να ξεχνάνε από που ήρθαν και πόσο έχουν ωφεληθεί από την Ελλάδα τα τελευταία είκοσι χρόνια.

    • Άσχετος avatar
      Άσχετος @ MCA 06/09/2013 17:37:22

      Το θέμα είναι ότι Αλβανοί μισούν τους Έλληνες ακόμα και αν δεν είναι μετανάστες, ακόμα και από την πρωτη στιγμή που ήρθαν όταν ο κόσμος τους περιέθαλπτε και τους έβαζε δωρεάν στα σπίτια τους. Αν είναι δικαιολογημένο το μίσος τους, τότε θα πρέπει να δικαιολογήσουμε και το ποσοστό των Χρυσαυγιτών, διότι δεν υπάρχει βαριά παρανομία με εγκλήματα, ναρκωτικά κλπ στην οποία δεν είναι μπλεγμένοι Αλβανοί. Το 40% των φυλακισμένων είναι Αλβανοί, όταν το ποσοστό τους στη χώρα είναι 10%. Έτσι πρέπει να σκεφτόμαστε; Προσωπικά πάρα πολλές οικογένειες τους, μου είναι συμπαθής, ωστόσο συναντώ συχνά φαινόμενα εχθρότητας και ρατσισμού. Αν δε, θέλετε να δείτε πως συμπεριφέρονται οι ίδιοι όταν βρίσκονται σε θέσεις αντίστοιχες με τις δικές μας, βρείτε Αλβανό εργοδότη και εργάτη Πακιστανό, υπάρχουν αρκετοί. Τότε θα καταλάβετε...

    • je ne regrette rien avatar
      je ne regrette rien @ MCA 06/09/2013 17:51:57

      Tί λές βρέ MCA ;;; ΠΟΥ ΤΟ ΔΙΑΒΑΣΕΣ ΑΥΤΟ ;
      Οτι είναι ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΗΜΕΝΟ να ΜΙΣΕΙΣ αυτόν πού σού άνοιξε την πόρτα του σπιτιού του, σού έδωσε φαί και σε έκανε ΑΝΘΡΩΠΟ (πού αμφιβάλλω, μόνον εξωτερικά γίνονται άνθρωποι οι Αλβανοί...)
      Καλά το έλεγαν οι πρόγονοί μας " Ουδείς αχαριστότερος του ευεργετηθέντος".
      Ακου τούς δίνουμε και δικαιολογητικά...
      Μα είμαστε τόσο μαλακοί πού καταντά να αλλάζει θέση ο τόνος !

      • ΒΙΣ avatar
        ΒΙΣ @ je ne regrette rien 06/09/2013 20:45:44

        Ειδικά στον Κάτσε δεν δόθηκε ψωμί, αλλά κανονικότατο παντεσπάνι. Πόσα λεφτά το μήνα βγάζει το αχάριστο και αγράμματο τσουτσέκι; Δεν υπάρχει δικαιολογία. Αν υπήρχε κράτος στην Ελλάδα, αυτός ο τουρκαλβανόσπορος θα είχε απελαθεί από προχτές και μαζί όλο του το παλιόσογο. Στο καλό και να μας γράφουν...Λεφτά θα έχουν για να ζήσουν ακόμα 10 χρόνια χωρίς να παίζει μπάλα το τσογλανάκι τους...

      • Κυθήριος avatar
        Κυθήριος @ je ne regrette rien 06/09/2013 22:05:04

        ''Οὐδείς ἀσφαλέστερος ἐχθρός,τοῦ εὐεργετηθέντος''.

        • je ne regrette rien avatar
          je ne regrette rien @ Κυθήριος 07/09/2013 00:07:19

          Κυθήριε, εσύ έγραψες σωστά την φράση, δεν την θυμόμουν καλά.
          Πολύ θα ήθελα να μπορούσα να γράψω στά Αλβανικά
          γιά να το διαβάσουν όλοι οι Αλβανοί πού είναι εδώ στην Ελλάδα :
          ΑΛΒΑΝΟΙ ΑΛΗΤΕΣ ΕΓΚΛΗΜΑΤΙΕΣ,
          ΝΑ ΦΥΓΕΤΕ ΟΛΟΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΜΕ ΤΟ ΚΑΛΟ,
          ΠΡΙΝ ΣΑΣ ΔΙΩΞΟΥΜΕ ΚΛΩΤΣΗΔΟΝ

          Αλλά έστω και έτσι θα το διαβάσουν...

          • ΚΥΘΗΡΙΟΣ avatar
            ΚΥΘΗΡΙΟΣ @ je ne regrette rien 07/09/2013 12:00:00

            Ξέρουν ἑλληνικά ἀγαπητή je ne regrette rien...

          • je ne regrette rien avatar
            je ne regrette rien @ ΚΥΘΗΡΙΟΣ 07/09/2013 19:26:22

            αυτό λέω. Απλά θα ήταν εντυπωσιακότερο στη γλώσσα τους !

    • MCA avatar
      MCA @ MCA 06/09/2013 22:11:13

      @ προς Ασχετο και je ne regrette rien
      Τους άνοιξε την πόρτα του σπιτιού του με αντάλλαγμα τα πάμφθηνα μεροκάματα.
      Αντίστοιχα οι Αλβανοί έγιναν άνθρωποι όπως γράφετε και εσείς.
      Μια σχέση λοιπόν δούναι και λαβείν, μια κατάσταση από την οποία και οι δύο βγήκαν κερδισμένοι. Οι Έλληνες τα κονομήσανε και αράξανε, οι Αλβανοί είδαν χρήμα και ελευθερία που ούτε στα ποιό τρελά τους όνειρα δεν θα μπορούσαν να ονειρευτούν.
      Κανένας κατά την γνώμη μου δεν έχει υποχρέωση στον άλλον.
      Τα μίσος των Αλβανών προέρχεται από αυτά που τράβηξαν κάποιοι από αυτούς κατά την είσοδο τους στην χώρα και από την συμπεριφορά πολλών εργοδοτών.
      Αυτοί με την σειρά τους, λόγω του χαμηλού κοινωνικού τους υπόβαθρου που πήγαζε από την καταπίεση που είχαν υποστεί στην χώρα τους όλα αυτά τα χρόνια, άρχισαν να κάνουν τα αίσχη. Αρχικά σκότωναν και έκλεβαν τους συμπατριώτες τους αλλά όταν κατάλαβαν πόσο ξέφραγο αμπέλι ήμαστε εδώ, ασχολήθηκαν και με εμάς.

      ΥΓ @ Ασχετο Δεν αμφιβάλω ότι οι Αλβανοί είναι πολύ χειρότερα αφεντικά. Το θεωρώ σίγουρο.
      Αλλοδαπός, φτωχός, ανεξέλεγκτος σε ξένο κράτος, προερχόμενος από κατώτερη οικονομικά και κοινωνικά χώρα. Το προφίλ των περισσότερων φυλακισμένων στις Ελληνικές φυλακές. Πιστεύετε ότι φταίει ο χαρακτήρας και το DNA τους; Εγώ όχι.

      • Zugzwang avatar
        Zugzwang @ MCA 07/09/2013 00:08:10

        @MCA
        "Τα μίσος των Αλβανών προέρχεται από αυτά που τράβηξαν κάποιοι από αυτούς κατά την είσοδο τους στην χώρα και από την συμπεριφορά πολλών εργοδοτών".

        Α, ναι; Και τα περι "Μεγαλης Αλβανιας" απο που ξεκινανε; Η Αλβανια που θα αρχιζει απο το Μαυροβουνιο και θα σταματαει κατω απο την Πρεβεζα ειναι και αυτη αποτελεσμα του μισους των αδικημενων Αλβανων λαθρομεταναστων προς τους κακους Ελληνες ; Αυτη η εθνικιστικη αλβανικη χιμαιρα δεν προυπηρχε της λαθρομεταναστευσης;

        • MCA avatar
          MCA @ Zugzwang 07/09/2013 09:36:05

          @ Zugzwang Πριν μπουκάρουν στην Ελλάδα είχαν το Χότζα. Δεν ξέρω τι προπαγάνδα τους γινότανε. Δεν αρκεί κατά την γνώμη μου η ιδέα της ΄΄μεγάλης Αλβανίας΄΄ για να δικαιολογήσει το μίσος τους προς τους Έλληνες. Περισσότερο έχει να κάνει με την διαμονή τους στην χώρα μας.

          • Γκοτζιλα avatar
            Γκοτζιλα @ MCA 07/09/2013 11:53:07

            @MCA
            Ερωτω και παλι. Την εθνικιστικη χειμερα για την "Μεγαλη Αλβανια" που θα ξεκιναει απο το Μαυροβουνιο και θα καταληγει κατω απο την Πρεβεζα την προκαλεσαν οι κακοι Ελληνες; Δεν υπηρχε πριν απο την λαθρομεταναστευτικη επιδρομη των Αλβανων στην Ελλαδα; Den yphrxe prin apo ton Xotza;
            Να ρωτησω και κατι ακομα. Για τις συμμοριες Αλβανων ληστων που οργιαζουν στην Ελλαδα, οι κακοι Ελληνες φταινε και γι' αυτες; Αν οι Ελληνες ηταν "καλοι", οι Αλβανοι ληστες δεν θα ληστευαν και δεν θα σκοτωναν; Θα ντρεπονταν; Και τωρα που η οικονομικη μας κατασταση ειναι τοσο ασχημη, γιατι δεν υπαρχουν Ελληνες ληστες στην Αλβανια;

          • MCA avatar
            MCA @ Γκοτζιλα 07/09/2013 14:57:00

            Δεν αμφισβήτησα ότι από άποψη εθνικισμού η Αλβανία δεν έχει καμιά σχέση με την Ελλάδα.
            Αν οι Έλληνες ήταν ΄΄καλοί΄΄δεν θα υπήρχε Αλβανός μέσα στην Ελλάδα.
            Ποιός τρελός Έλληνας θα πάει να ληστέψει στην Αλβανία; Χώρια που θα είναι σαν τη μύγα μες το γάλα, εάν τον πιάσουν δεν πρόκειται να φύγει ζωντανός από εκεί.

      • ΒΙΣ avatar
        ΒΙΣ @ MCA 07/09/2013 01:07:43

        Επειδή την ξέρω πολύ καλά την Αλβανία, για λόγους επαγγελματικούς, θα σου πω ότι το μίσος του μέσου Αλβανού για την Ελλάδα, ακόμα και αυτών που δεν έχουν πατήσει το ποδι τους εδώ, είναι παθολογικό, αρρωστημένο. Μην γράφεις πράγματα για τα οποία δεν έχεις ιδέα. Είναι ένας λαός με χαμηλότατο μορφωτικό επίπεδο και απίστευτη ιδέα για τον εαυτό του και ακόμα πιο απίστευτα συμπλέγματα. Ειδικά οι μουσουλμάνοι της κεντρικής και νότιας Αλβανίας. Σαφώς τρισχειρότεροι από τους Τούρκους. Οι Ορθόδοξοι Αλβανοί διαφέρουν, ως επί το πλείστον, είναι πολύ καλύτεροι από τους μουσουλμάνους, όπως διαφέρουν και οι Ρωμαιοκαθολικοί, που είναι σκληροί, αλλά ντόμπροι.

        • MCA avatar
          MCA @ ΒΙΣ 07/09/2013 09:37:12

          Εγώ στα θέματα θρησκείας πολύ χαλαρούς τους κόβω. Η μισή Αλβανία έχει περάσει από την Ελλάδα.Δεν νομίζω να υπάρχει Αλβανός που να μην είχε ή έχει έστω έναν γνωστό ή συγγενή εδώ.Άρα έχουν εικόνα της χώρας μας από πρώτο χέρι.
          Για το επίπεδο της κοινωνίας τους έχω σχολιάσει παραπάνω.Οι άνθρωποι απελευθερώθηκαν πριν δύο δεκαετίες είναι λογικό να υπολείπονται από εμάς και να έχουν διαφόρων τύπων συμπλέγματα.

          • ΒΙΣ avatar
            ΒΙΣ @ MCA 07/09/2013 11:36:02

            Εσύ, αγαπητέ, μπορείς να γράφεις τις θεωρίες σου όπως θέλεις και όπως νομίζεις, χωρίς να έχεις πατήσει το πόδι σου στην Αλβανία, χωρίς να γνωρίζεις τη χώρα, τον λαό, τη γλώσσα. Σου γράφω εκ πείρας και έχοντας γυρίσει όλη την Αλβανία. Από εκεί και πέρα, συνέχισε τις θεωρίες σου ως γνώστης από το google maps...

      • Δημήτρης avatar
        Δημήτρης @ MCA 07/09/2013 01:18:36

        @MCA
        1.- Το μίσος των Αλβανών στηρίζεται
        στην εμπάθεια, αμφιβάλλω άν υπάρχει
        σε κάποιο άλλο σημείο του πλανήτη μεταναστευτική ομάδα που να τρέφει
        τόσο εχθρικά αισθήματα για την χώρα
        που τους υποδέχθηκε.
        2.- Από την 4αδα, Εργοδότης, Αλβανός,
        Ελληνας εργαζόμενος, κράτος, κέρδος
        είχαν μόνο οι δύο πρώτοι, ο Ελληνας
        εργαζόμενος υπέστει την στασιμότητα
        εισοδημάτων ( τότε ) ενώ το κράτος
        υπέστει όχι μόνο στέρηση εσόδων μα
        και αφαίμαξη ( ιατροφαρμακευτικές δαπάνες, απώλειες των ασφαλιστικών
        ταμείων, εξαγωγή εθνικού προιόντος.
        3.- Όσο και αν τα στοιχεία είναι πάντα
        σκοπίμως λειψά, είναι αναμφισβήτητο
        ότι η εγκληματικότητα και μάλιστα σε
        άγρια μορφή, κτύπησε ταβάνι σε μιά
        χώρα που κάποτε ο κόσμος κοιμόταν
        με τα παράθυρα ανοικτά.
        Πέρα από τα παραπάνω, θεωρώ ότι το " έγιναν άνθρωποι " είναι απαράδεκτο,
        ήταν και είναι άνθρωποι, αν το θέλεις
        βάλε ένα επίθετο, αλλά το ουσιαστικό
        δεν επιδέχεται αμφισβήτησης.
        Όσο για τον νεαρό Κατσε, αυτοί που θα
        έπρεπε να αποφασίσουν είναι οι ίδιοι
        που αποφάσισαν για τον Κατίδη, κι' αν
        ο Κατίδης προμοτάρισε την ιδεολογία
        του (;) ο Κατσε προέβει σε εχθρική για
        την χώρα ενέργεια και πολύ κακώς οι
        κ.κ. τις θύρας 4 το θεωρούν ότι είναι θέμα του ΠΑΟΚ, όχι και πάνω από το
        εθνικό φιλότιμο η ομάδα, Σαλέψαμε ;

        • MCA avatar
          MCA @ Δημήτρης 07/09/2013 09:40:15

          Έχετε δίκιο για το ΄΄έγιναν άνθρωποι΄΄ ,παρασύρθηκα από σχόλιο στο οποίο απάντησα.
          Για την 2 παραγρ. δεν διαφωνούμε. Ο Έλληνας εργοδότης και ο Αλβανός εργαζόμενος επωφελήθηκαν. Ο Έλληνας εργαζόμενος και το Ελληνικό κράτος όχι.
          Στην Ελλάδα έχουμε περίπου 1 εκ Αλβανούς.Μέσα στα χρόνια η μισή Αλβανία έχει περάσει και δουλέψει στην χώρα μας.Με βάση αυτά τα νούμερα πολλές εκατοντάδες χιλιάδες Ελληνικές οικογένειες έχουν ωφεληθεί από τα φθηνά τους μεροκάματα.
          Εν τέλει οι Αλβανοί δεν πήραν τις δουλειές με το ζόρι. Κάποιος τις τους έδωσε.

      • MCA avatar
        MCA @ MCA 07/09/2013 09:39:22

        ΄@ Zugzwang, ΒΙΣ ,Δημήτρη και οι τρεις διακρίνεται αδικαιολόγητο μίσος από την πλευρά των Αλβανών στους Έλληνες.
        Κατά την γνώμη μου παίζει ρόλο το καταπιεστικό καθεστώς στο οποίο ζούσαν μέχρι πριν 20 περίπου χρόνια.Η κοινωνία τους είναι δεκαετίες πίσω και αυτό τους κάνει επιρρεπείς σε κάθε είδους προπαγάνδα. Εξάλλου αυτοί και μεταξύ τους μισιούνται και σκοτώνονται για ασήμαντους λόγους.
        Η βασική αιτία όμως της εμπάθειας που έχουν προς τους Έλληνες πιστεύω ότι είναι η συμπεριφορά των δικών μας αρχών, όταν αυτοί έμπαιναν και κυκλοφορούσαν στην χώρα μας, την οποία δεν θα χαρακτήριζα ιδιαίτερα πολιτισμένη. Το ίδιο και την συμπεριφορά πολλών Ελλήνων εργοδοτών. Γενικά η στάση της Ελληνικής κοινωνίας και πολιτείας θα έλεγα ότι ήταν ρατσιστική. Από την στιγμή που τους επιτρέπεις να μπουν μέσα τους συμπεριφέρεσαι ισότιμα ως εργαζομένους και ανθρώπους. Αλλιώς κλείσιμο συνόρων, σκούπα και κυνήγι των Ελλήνων εργοδοτών με αυστηρούς νόμους και ελέγχους. Αυτές είναι οι δύο τίμιες επιλογές, εάν θέλεις να σε σέβονται ως λαό.

        • ΒΙΣ avatar
          ΒΙΣ @ MCA 07/09/2013 11:42:46

          Είσαι εντελώς αδαής για το τι συμβαίνει στην Αλβανία. Δεν έχεις καταλάβει ότι ο λαός αυτός είναι μακράν ο πιο άγρια εθνικιστικός λαός στην Ευρώπη και ο λαός που έχει απενοχοποιήσει την εγκληματικότητα (1 φόνος κάθε 72 ώρες, χωρίς να έχουν μετανάστες...). Δεν έχει καμία σχέση με καταπιέσεις και τέτοια, κομμουνιστικά καθεστώτα γνώρισαν και άλλες χώρες. Συνέχισε, ωστόσο, να αναπαράγεις αριστερές και ψευδοφιλελεύθερες ιδεοληψίες, η ηθελημένη άγνοια είναι αήττητη...

        • ΒΙΣ avatar
          ΒΙΣ @ MCA 07/09/2013 11:46:23

          Μας ρώτησαν για να μπουν μέσα; Ερώτηση κρίσεως...
          Μου έλεγε μέλος ορειβατικού συλλόγου της Δ. Μακεδονίας ότι, επειδή οι Αλβανοί λαθρομετανάστες κατέστρεφαν το καταφύγιο, τους άφησαν σε ορατό σημείο μπόλικες κονσέρβες, ώστε να μην καταστρέφουν τα ντουλάπια ψάχνοντας για φαγητό. Τους άφησαν και σημείωμα. Το αποτέλεσμα ήταν το ίδιο...Τους έχω ζήσει πολύ καλά εδώ και αρκετά χρόνια για να έχω ψευδαισθήσεις. Υπάρχουν φυσικά και αξιόλογοι άνθρωποι, όμως η έλλειψη κουλτούρας είναι τραγική, φτάνει μέχρι τους πλέον κατά τεκμήριο μορφωμένους. Και μαζί και ένας αρρωστημένος εθνικισμός, τύπου ΧΑ.

          • MCA avatar
            MCA @ ΒΙΣ 07/09/2013 14:55:34

            Εάν δεν κάνω λάθος οι περισσότερες χώρες που είχαν κουμμουνισμό έχουν τώρα έντονο εθνικισμό. Η Αλβανία είναι μία από αυτές, ίσως σε μεγαλύτερο βαθμό όπως γράφετε εσείς. Σε κανένα σχόλιο μου δεν το αμφισβήτησα. Για την σκληρότητα, την κουλτούρα και το επίπεδο τους τα έγραψα επανειλημμένα παραπάνω.
            Φυσικά δεν μας ρώτησαν μπούκαραν με το έτσι θέλω. Εμείς τι κάναμε γι αυτό;
            Τους πήραμε στις δουλειές μας.

          • je ne regrette rien avatar
            je ne regrette rien @ MCA 07/09/2013 20:04:09

            Σταμάτα πιά MCA ! Τόσο πάθος γιά να υπερασπίσεις Αλβανούς. Θεέ και Κύριε.
            Το έχω γράψει επανειλημμένα εδώ μέσα δεν υπάρχει στον πλανήτη λαός πού να υπερασπίζεται τούς αλλοδαπούς και όχι τούς γηγενείς...
            ΜΟΝΟΝ οι Ελληνες.
            MCA είναι σαφές ότι είσαι "εκτός πραγματικότητας" χάνουμε αδίκως χρόνο γιά να σε πείσουμε ότι ο γαιδαρος ΔΕΝ πετάει.
            Ξαναλέω ότι μάλλον αλλού ζείς , δεν είναι δυνατόν.
            Οσο γιά τον @ Δημήτρη , βεβαίως και ισχύει η έκφραση τούς κάναμε "ανθρώπους" Την υποστηρίζω συνειδητά.
            Αν και είναι κολακευτική γιά αυτούς.
            Οι περισσότεροι έγιναν "ανθρωποι" μόνον από εξωτερική εμφάνιση.
            Παραμείναν,μέσα τους, άγρια θηρία με βάρβαρα ένστικτα και κανένα πολιτισμένο αίσθημα...
            Ευγνωμοσύνη και φιλότιμο είναι λέξεις πού δεν θα μάθουν ποτέ!

            Υ.Γ αυτά πού λέω δεν βασίζονται στα γεγονότα πού διαβάζουμε ή ακούμε...αλλά σε απόλυτα προσωπικές εμπειρίες !

          • MCA avatar
            MCA @ je ne regrette rien 07/09/2013 21:52:04

            ΟΚ Εάν εσείς καταλάβατε από τα γραφόμενα μου ότι υπερασπίζομαι τους Αλβανούς σταματάω. Συγνώμη εάν σας σύγχυσα.

      • je ne regrette rien avatar
        je ne regrette rien @ MCA 07/09/2013 19:37:47

        @ MCA ...είσαι και πολύυυ λάθος. Μήπως ζείς στο εξωτερικό ;
        Δεν μπορεί να λές ότι είμαστε...κερδισμένοι και οι 2 !!!!!
        Μπορεί στην αρχή να συνέβη αυτό (το πολύ μέχρι τους Ολυμπιακούς αγώνες και δεν ίσχυε γιά όλους,,,) δηλ. να δούλευαν φτηνά και να εξυπηρέτησαν έτσι.
        Μετά έγινε μπούμεραγκ. "Βολεύτηκαν " τα αφεντικά στο καθισιό (υπήρχαν και δουλειές ακόμη) και ΕΜΑΘΑΝ στην ΤΕΜΠΕΛΙΑ.Υπάρχει χειρότερο κακό;
        Στο μεταξύ αυτοί παμπόνηροι και εγκληματικές φύσεις , οργανώθηκαν, δικτυώθηκαν έκαναν τις μαφίες και μάς κάθησαν γιά καλά στο σβέρκο.
        Εχεις πολύ άδικο επίσης ότι δεν είναι θέμα DNA. Είναι.
        Οι αριθμοί, οι στατιστικές είναι εύγλωττοι.
        Μα τι κάνω τώρα; προσπαθώ να σε ...πείσω ότι το πρωί έχει ήλιο και το βράδυ φεγγάρι ;
        Σίγουρα ζείς σε άλλη χώρα...

        • MCA avatar
          MCA @ je ne regrette rien 07/09/2013 21:40:40

          Οι Ολυμπιακοί αγώνες ήταν το 2004,δηλαδή 15 χρόνια περίπου μετά την μεγάλη μπούκα. Πολύ μεγάλο χρονικό διάστημα δεν νομίζετε;
          Για το βόλεμα των αφεντικών συμφωνώ και τα έχω γράψει και σε παλαιότερα σχόλια μου. Αλλά δεν μπορείς να κατηγορήσεις κάποιον επειδή δούλευε για σένα με φθηνό μεροκάματο και εσύ έμαθες στην τεμπελιά.
          Κανένας δεν μας κάθησε στο σβέρκο. Ότι ώρα θέλουμε τους διώχνουμε. Εάν κανένας δεν προσλάβανε αλλοδαπούς στην δουλειά του, μέσα σε λίγους μήνες θα είχαν εξαφανισθεί όλοι. Μαζί μ αυτούς θα έφευγαν και οι μαφιόζοι, οι οποίοι τώρα κρύβονται μέσα στο πλήθος, ενώ σε διαφορετική περίπτωση θα ήταν σαν την μύγα μες το γάλα.
          Οι αριθμοί και οι στατιστικές δείχνουν την πραγματικότητα η οποία είναι αναμενόμενη σε τέτοιες περιπτώσεις. Αλλά δεν έχει να κάνει με το DNA.Επιτρέψτε να διαφωνήσω μαζί σας.
          Όταν σε μια χώρα 10 εκατομμυρίων μπαίνουν και κατοικούν 3 εκατομμύρια ξένοι μέσα σε 25 χρόνια τότε μιλάμε για κανονική εισβολή. Οι καλύτεροι άνθρωποι να είναι δεν υπάρχει περίπτωση να μην δημιουργηθούν προβλήματα. Πόσο δε μάλλον, όταν αυτοί προέρχονται από χώρες κατώτερες οικονομικά , κοινωνικά και είναι ανεξέλεγκτοι. Επίσης μην περιμένετε κάποιον να δουλεύει επί χρόνια σε μια χώρα και να μην ζητήσει δικαιώματα, λατρεία της θρησκείας του, ασφάλεια, σύνταξη, παρόμοια εργασιακά δικαιώματα με τους γηγενείς.
          Αντιλαμβάνεσθε τι προβλήματα θα έχουμε σε μερικές δεκαετίες. Δυστυχώς δεν πήραμε μαθήματα από τα λάθη του πρόσφατου παρελθόντος και συνεχίζουμε ακάθεκτοι. Αλίμονο στα παιδιά και τα εγγόνια μας.

  7. ΤΙΤΟΡΜΟΣ ΑΙΤΩΛΟΣ avatar
    ΤΙΤΟΡΜΟΣ ΑΙΤΩΛΟΣ 06/09/2013 17:22:19

    Αυτά ας τα δουν κάποιοι, αριστερούληδες και μη, γενικώς "ευαίσθητοι" που θεωρούν ότι τύποι σαν τον Κάτσε θα σεβαστούν τη χώρα που τους φιλοξενεί. Πιστεύουν, αφελώς, ότι τέτοιοι τύποι, επειδή απλώς απέκτησαν ελληνοφωνία, "μετέχουν της Ελληνικής Παιδείας". Ποιας Ελληνικής Παιδείας μετέχουν, ω αφελείς; Της παιδείας του φραπόγαλου; ή της παιδείας που - με ευθύνη των αριστερόζ- έχει ατύπως θεσμοθετήσει ΗΜΕΡΕΣ ΑΝΟΜΙΑΣ = ΚΑΤΑΛΗΨΕΙΣ;

    Της Ελληνικής Παιδείας μετείχε ο αγράμματος στρατηγός Μακρυγιάννης που διακήρυττε: " Είμαστε εις το εμείς και όχι εις το εγώ" . 'Οταν, λοιπόν, καταφέρουμε να προσφέρουμε την παιδεία του Μακρυγιάννη στους Έλληνες , τότε θα δικαιούμαστε να λέμε ότι και οι ξένοι μετέχουν της ελληνικής παιδείας.

    Τώρα, όσον αφορά ειδικά τον Κά- τσε - (ΟΥ ) , ή καλύτερα ΟΥ -τσε -Κα, απαιτώ παραδειγματική τιμωρία από τον σύλλογό του.

  8. ΝΚ avatar
    ΝΚ 06/09/2013 19:44:22

    Ο ΠΑΟΚ δεν αντιδρά. Αναμένω απο την ΕΠΟ τιμωρία ανάλογη του παραπτώματος. Shqiperia etnike σημαίνει μέχρι τα Γιάννενα.

    Αποκλεισμός απο την λίγκα για αρχή και στέρηση της φιλάθλους ιδιότητας τουλάχιστον. Και ένα ραντεβού με τον εισαγγελέα της αντιτρομοκρατικής δεν βλάπτει.

    Είναι δουλειά της ομοσπονδίας πλέον .

  9. Μεγάλες στιγμές avatar
    Μεγάλες στιγμές 06/09/2013 20:38:49

    Οι μαχητες του Ουτσεκα είναι ήρωες για αυτα τα παιδια,μην ξεχνατε οτι αναφερόμαστε σε ''απελευθερωτικό'' στρατό.Οι στρατηγοί του Ουτσεκα σήμερα είναι πρωθυπουργοί και υπουργοί σε Κόσσοβο και Σκόπια.
    Η ενεργεια του είναι ανόητη και προσβλητική.Είτε δόλος είτε αγνοια δεν εχει θεση στην ομάδα και στην Ελλάδα

  10. je ne regrette rien avatar
    je ne regrette rien 06/09/2013 20:39:36

    Επιμένω : Την Παπαχρήστου την απέκλεισαν από τους ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΥΣ Αγώνες (και μας στέρησαν πιθανότατα από ένα μετάλλιο...) γιά ένα ανέκδοτο στο twitter !
    Αν υπάρχει Θεός ...
    Αυτό το νούμερο ο Αλβανός είναι τόσο... απαραίτητος στον ΠΑΟΚ ;
    Εχουμε σαλτάρει εντελώς

  11. antinewsistas avatar
    antinewsistas 06/09/2013 20:47:25

    Διαβάζω: "Η τιμωρία που περιμένει τον Κάτσε, κατά την απολογία του ενώπιον της ΠΑΕ για το θέμα μετά την επιστροφή του από τις υποχρεώσεις του με την εθνική Αλβανίας, αναμένεται να είναι βαριά.
    Οι πρώτες σκέψεις κάνουν λόγο για μεγάλο χρηματικό πρόστιμο και ίσως αποκλεισμό από τις αποστολές των επόμενων δύο αγώνων της ομάδας στη Σούπερ Λίγκα."
    Σιγά τα ωά!

  12. ΝΚ avatar
    ΝΚ 06/09/2013 21:17:02

    Φιλάθλου

  13. Zame avatar
    Zame 07/09/2013 00:13:32

    ..ψιλοχοντραινει η λαθος ?
    απο την μια ο Κατιδης ..απο την αλλη η Παπαχρηστου..
    και εκει στην 4 .. πως θα γίνει τώρα.. ?
    εκτος και αν βαζουν ιδεες..
    για να προκηρύσσουν & να γίνεται (παραλληλα με το πρωταθλημα)
    & ενας "διαγωνισμός-επίδειξη ποιός θα κάνει την μεγαλύτερη μαλακια.. ?
    .. γιατι πολυ απλα
    "μειπως τοσο εκει στα χαμηλά-αναποδα ψηλα"..
    ψιλο-ΒΡΩΜΑΕΙ & λιγο ?
    .. προσοχή πολυ ομως όταν το λαϊκίστικο μπερδεύεται
    & κολακεύει το λαοφιλές..
    ..είναι ικανό να προκαλέσει μεχρι & ανήκεστο βλάβη..
    σαν αυτην την εκπληκτική απάθεια στην καταστροφή των ζωών..
    την οριστική κατάργηση των λιγοστών κοινωνικών παροχών
    (μετά την ένοχη-μεθοδευμένη γιατί βόλευε-στρέβλωση )
    για την επικράτηση των βάρβαρων πολιτικών ακραίας λιτότητας..
    και μη χειροτερα δηλαδη..μεχρι που σου λενε ..
    " ΕΥΧΗΣΟΥ " για το φαι σου.. την ΤV σου.. & α ι γ..ου..?
    αυτη η ΟΝΤΩΣ ( παράξενη συνομοταξία δουλοπρεπών ανθρώπων, που έχουν γίνει οικονομικά πειραματόζωα και ανέχονται να τους κυβερνάνε ένα μάτσο ηλίθιοι -η εξαιρετικά ιδιοτελείς ?- τηλεπλασιέ και πνευματικά ανάπηροι πολιτικοί.)
    Η ατιμωρησία ομως βολευει την ιδιοτέλεια
    & ενθαρρύνει ακομα & την αχαλίνωτη πορεια της ..
    πού φοβίζει όταν γίνεται & ανεξέλεγκτη..
    αφού συμβάλει σημαντικά στην δημιουργία πολιτικής διαφθοράς που με την σειρά της έρχεται & την "νομιμοποιεί..την καταξιώνει στις συνειδήσεις"..
    συμβάλλοντας έτσι στην ζουγκλοποιηση της συνοχής της κοινωνίας..
    Γιατι μερικες φορες η ορμή της εκβαρβαρισμένης πλεμπάγιας δίχως συγκρατημο ευπρέπειας..
    οδηγούν & κάνουν τα γεγονότα να τρέχουν ποιό γρήγορα
    ακόμα & από την σκέψη..

  14. κρουστιανος avatar
    κρουστιανος 07/09/2013 00:16:22

    Να πάει να παίξει στην ομάδα του UCK το τσουτσέκι !!!
    Πρέπει να τιμωρηθεί και από την ΕΠΟ και πόντιος Σαββίδης να τον σβήσει από τον Παοκ.Ο Παοκ δεν έχει ανάγκη από τέτοιους παίχτες.Είναι ψεύτης

  15. ΠαναγιώτηςΖ74Μεσ avatar
    ΠαναγιώτηςΖ74Μεσ 07/09/2013 01:32:58

    Εγώ θα ήθελα να τονίσω το γεγονός της παρείσφρησης στους συνδέσμους των φανατικών οπαδών σχεδόν όλων των ομάδων, ατόμων αναρχικών και ακροαριστερών πεποιθήσεων και απόψεων. Πρόκειται πιστεύω για ένα πολύ καλά οργανωμένο σχέδιο που έχει αρχίσει όπως φαίνεται ξεκάθαρα πλέον εδώ και πάρα πολύ καιρό. Και τώρα πια οι συνδεσμίτες αποτελούν ταυτόχρονα και τις ομάδες κρούσης των αναρχικών. Η Original 21 και η Θύρα 13 έχουν εξελιχθεί σε κανονικές γιάφκες (κυρίως στους κεντρικούς συνδέσμους όπως στην Λεωφόρο στην Νέα Φιλαδέλφεια κτλ αλλά και σε μεγάλες επαρχιακές πόλεις όπως στην Πάτρα). Στην Θύρα 4 είναι ολοφάνερο μετά από αυτή την μνημειώδη ανακοίνωση ότι συμβαίνουν τα ίδια. Από κοντά και η Θύρα 7 αλλά εκεί επειδή δεν του πολύ παίρνει λόγω Μαρινάκη αλλά και λόγω της καλής πορείας του Ολυμπιακού εδώ και 17 χρόνια πλέον, δεν έχουν εκδηλωθεί στο βαθμό των άλλων συνδέσμων των άλλων ομάδων.
    Στα Δεκεμβριανά του 2008 η μόνη βραδιά που υπήρξε σχετική ησυχία και ηρεμία στην Αθήνα ,στο διάστημα μάλιστα που οι ταραχές ήταν στο απόγειό τους, ήταν η βραδιά του Δεκεμβρίου που έπαιζε εντός έδρας στο ΟΑΚΑ ο ΠΑΟ σε παιχνίδι Champion’s League .Πόσες φορές επί Πατέρα , αλλά και τις δύο επόμενες χρονιές μετά τον Πατέρα, έγιναν επεισόδια με την Αστυνομία έξω από το ΟΑΚΑ πριν μετά αλλά και στο διάλλειμα μεταξύ των ημιχρόνων του παιχνιδιών του ΠΑΟ; Πόσες φορές ουσιαστικά αθωώθηκε ο ΠΑΟ από την αθλητική δικαιοσύνη επικαλούμενες και δηλώνοντας ανοιχτά ότι τις φασαρίες τις έκαναν αναρχικοί που δήθεν απλά κρύβονταν μεταξύ των οπαδών της ομάδας στις θύρες των φανατικών της;
    Οι ανακοινώσεις κατά καιρούς της Original 21 είναι copy paste ανακοινώσεων αναρχικών από τα Εξάρχεια. Πόσοι συνδεσμίτες της πιάστηκαν για ληστείες – απαλλοτριώσεις τραπεζών; Κάτι παρόμοιο συνέβη τελευταία και με οπαδούς του Ολυμπιακού από την Πάτρα. Προφανώς και όλοι αυτοί μόνο Ολυμπιακοί Παναθηναϊκοί Αεκτζήδες ή Παοκτζήδες δεν είναι. Οι διοικήσεις όμως των ομάδων τους τι κάνουν; Με σχετική εξαίρεση αυτή του Ολυμπιακού για τους λόγους που προανέφερα.
    Το μεγάλο ζήτημα είναι τι κάνει το Κράτος για όλα αυτά; Τι κάνει η Ασφάλεια , τι κάνει η Αντιτρομοκρατική , τι κάνει Η ΕΥΠ, τι κάνει η Δικαιοσύνη. Φαινομενικά τίποτα. Ελπίζω όχι και προφανώς.

    • Samurai avatar
      Samurai @ ΠαναγιώτηςΖ74Μεσ 07/09/2013 11:24:30

      Καλημέρα.
      Εγώ έχω βγάλει το συμπέρασμα ότι υπάρχουν από τον οπαδικό χώρο του ΠΑΟΚ πολλοί με ώριμη σκέψη.
      Πραγματικά δεν το περίμενα. Θέλετε η προκατάληψη, θέλετε η υποτίμηση της νοημοσύνης των παοκτζίδων, δεν έχει και πολύ σημασία άλλωστε.
      Υπάρχουν φωνές που σπέρνουν ελπίδα. Θεωρώ ότι είναι αυτοί που παρ' όλη την αγάπη που τρέφουν για την ομάδα τους έχουν προτιμήσει να τη βλέπουν από την τηλεόραση.
      Ο πιτσιρικάς προκάλεσε, και πρέπει να τιμωρηθεί.
      Τέλος.
      Τη φάση την κλείνει ο διαιτητής με ένα σφύριγμα για να αποφευχθούν επεισόδια.
      Δυστυχώς οι ανεγκέφαλοι είναι περισσότεροι.

      • ΒΙΣ avatar
        ΒΙΣ @ Samurai 07/09/2013 11:39:33

        Δεν έχεις καταλάβει κάτι. Δεν είναι εσωτερικό θέμα του ΠΑΟΚ, είναι θέμα που αφορά στο ελληνικό κράτος αν ένας μετανάστης που είναι εδώ από 3 ετών φοράει την φανέλα μιας άθλιας μαφιόζικης παραστρατιωτικής ανθελληνικής οργάνωσης, με συνθήματα για τη Μεγάλη Αλβανία και την ίδια ώρα έχει καταθέσει αίτηση για ιθαγένεια. Η απάντηση πρέπει να είναι μία, άσχετη από τον ΠΑΟΚ: Απόρριψη της αίτησης, διακοπής της άδειας παραμονής και απέλαση εντός ολίγων ημερών στο τουρκαλβανικό τσουτσέκι...

  16. Δημήτρης avatar
    Δημήτρης 07/09/2013 14:04:25

    Ας μην το συνεχίζουμε, αν το παιδί είναι από
    3 χρονών στην Ελλάδα, φανταστείτε τι του
    φύτεψαν οι γονείς του, άνθρωποι που ήρθαν
    δια της πλαγίας στην Ελλάδα, ορθοπόδησαν και φτύνουν νυχθημερόν τον τόπο που τους
    φιλοξένησε, πείθουν τα παιδιά τους πως, οι
    Ελληνες είναι κακοί άνθρωποι κ εχθροί του, από την ηλικία που τα στέλνουν στο νήπιο κ στο καπάκι μας λένε ρατσιστές.
    Είναι αρχαίο κόλπο εθνών που ξύνονται για
    φασαρίες, αναγάγουν την διαίρεση σε σκοπό
    κ εν συνεχεία μεταθέτουν την υπαιτιότητα.
    Σε λίγο θα ζητούν και την εκδίωξη μας, ως
    κατακτητές.
    Η πλάκα είναι ότι σε 15-20 χρ θα πιάσουν το τροπάρι πως είναι οι απόγονοι των αρχαίων
    Ελλήνων.
    Να ρωτήσει κάποιος τον πιτσιρίκο, σε όλα,
    Κάτσε, ποιά είναι η ρίζα της λέξης ETNIKE κ
    που φύτρωσε.

  17. Samurai avatar
    Samurai 07/09/2013 17:56:42

    ΒΙΣ
    Ο μικρός πρέπει να τιμωρηθεί από την ομάδα του.
    Από το κράτος μην περιμένεις τίποτα.

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.