#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
15/01/2013 11:30
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Ποιο σατανικό μυαλό εμπνεύστηκε το χαράτσι στα αυτοκίνητα μεγάλου κυβισμού;



Το χαράτσι στα αυτοκίνητα μεγάλου κυβισμού είναι απίστευτο. Όποιος δει τους πίνακες θα φρίξει. Δύο, τρεις και τέσσερις χιλιάδες θα πρέπει να πληρώσουν οι ιδιοκτήτες των συγκεκριμένων Ι.Χ. για ένα φόρο που φαντάζει παράλογος και που οδηγεί με γεωμετρική ακρίβεια στην απόσυρση αυτοκινήτων μεγάλου κυβισμού. Τελικά να μας το θυμηθείτε ότι θα πάψουν να κυκλοφορούν τα μεγάλα τζιπ που βλέπαμε όλα αυτά τα χρόνια στους δρόμους. Το τέλος του ονείρου του νεόπλουτου Έλληνα που αγόραζε τα Τσερόκι και τα Καγιέν λες και ήταν Φιατάκια.

Άλλο ένα χτύπημα στην Ελλάδα που ξέραμε και που δε θα ξαναδούμε. Θα μπορούσε να πει κανείς ότι όποιος έχει τέτοια αυτοκίνητα να βρει και να πληρώσει. Φορολογική δικαιοσύνη, θα έλεγε κανείς, όμως δεν είναι έτσι. Διότι άλλο να έχεις ένα αυτοκίνητο πάνω από 4.000 κυβικά εκατοστά που επιβαρύνει και το περιβάλλον, κι άλλο ένα αυτοκίνητο 2.000 κ.ε.

Όλοι γνωρίζουμε οικογένειες που αγόρασαν αυτοκίνητα 2.000 κ.ε. που δεν κόστιζαν καμιά τεράστια περιουσία. Και με 20.000 ευρώ αγοράζεις τέτοια Ι.Χ. πόσο μάλλον αν είναι και μεταχειρισμένο. Γιατί λοιπόν, αυτός θα πρέπει να πληρώνει ετήσιο χαράτσι την ίδια στιγμή που πληρώνει και τέλη κυκλοφορίας και μάλιστα ιδιαίτερα υψηλά; Ο απόλυτος παραλογισμός.

Υπάρχει όμως και κάτι άλλο πιο παράλογο. Πριν από 3 χρόνια το κράτος έδωσε κίνητρα σε τρίτεκνες και πολύτεκνες οικογένειες για αγορά αυτοκινήτων μεγάλου κυβισμού με τον όρο να τα κρατήσουν για μια τριετία. Έτσι, κάθε πολύτεκνη ή τρίτεκνη οικογένεια με 3 τουλάχιστον ανήλικα τέκνα (κάτω των 18 ετών) ή προστατευόμενα (μέχρι 24 ετών όταν σπουδάζουν) δικαιούται να αγοράσει ένα επιβατικό αυτοκίνητο χωρίς τέλος ταξινόμησης, εφόσον αυτό είναι μέχρι 2000 cc. Σε περίπτωση πλήρους καταστροφής του αυτοκινήτου δικαιούται αντικατάσταση με ίδιους όρους. Πήγαν λοιπόν οι οικογενειάρχες και αγόρασαν, πολλοί από αυτούς 2.000 κ.ε. και αφού τους ήρθε το πρώτο έμφραγμα με τα τέλη κυκλοφορίας τώρα θα πρέπει να πληρώνουν κάθε χρόνο και το φόρο πολυτελείας. Μάλιστα, αν κάποιος αγόρασε πριν από ένα μήνα το συγκεκριμένο Ι.Χ. είναι υποχρεωμένος να το κρατήσει για 3 χρόνια και να πληρώνει το χαράτσι.

Μιλάμε για σατανικά μυαλά στο υπουργείο Οικονομικών. Ή για φυγόμυαλους που βάζουν ένα φόρο που τσαλαπατά τους πάντες και τους αντιμετωπίζει το ίδιο. Και τους πλούσιους με τους φτωχούς και τους πολύτεκνους με τους «κολλημένους» με τα Καγιέν.

Άραγε, θα κάνουν καμιά ρύθμιση για εξαίρεση τώρα που θα τους περάσουν γενεές δεκατέσσερις τα μέσα ενημέρωσης;

 

ΣΧΟΛΙΑ

  1. αλέξανδρος παύλιος avatar
    αλέξανδρος παύλιος 15/01/2013 11:45:53

    Συμπεριέλαβε και τους Έλληνες που έκαναν επαναπατρισμό και έφεραν τα αυτοκίνητα τους, που ούτε στις χώρες που ήταν, αλλά ούτε στην Ελλάδα όταν το έφεραν έμπαινε θεμα τεκμηρίων κλπ.

    Το ερώτημα είναι σε ποιό βαθμό ο πολίτης μπορεί να δέχεται να εξαπατάται, χωρίς να αντιδρά, από ένα κράτος απατεώνα, που ότι διακηρύσσει τη μια χρονιά το ανατρέπει την επόμενη, τινάζοντας, με την άκρα ανευθυνότητα του, οικογενειακούς προϋπολογισμούς και καταστρέφοντας τις κινητές και ακίνητες περιουσίες μας.

  2. ΣΤΕΛΙΟΣ avatar
    ΣΤΕΛΙΟΣ 15/01/2013 11:45:58

    "θα τους περάσουν γενεές δεκατέσσερις τα μέσα ενημέρωσης"

    Τα ίδια μέσα ενημέρωσης που περνάνε στο ντούκου την απίστευτη απόφαση του Υπουργείου πως...τα κότερα δεν είναι είδος πολυτελείας!

    (ε, όχι και να μην μπορούνε τα αφεντικά να πάνε με στύλ στη Μύκονο!)

    Ναι ,ξέρω , "θα" μπεί άλλος φόρος στα σκάφη αναψυχής... ανάλογα με τα μίλια που διανύουν! (μεγαλύτερη κοτσάνα δεν μπορούσαν να σκεφτούν?) Και σε κανένα απο τα Media δεν είδα αντίδραση για το πόσο κωμικά ανεφάρμοστο είναι αυτό.

    Τότε , γιατί και τα τέλη κυκλοφορίας στα αυτοκίνητα να μην χρεώνονται με βαση τα χιλιόμετρα?

  3. Δημήτρης avatar
    Δημήτρης 15/01/2013 12:03:55

    και πέρα από αυτό, εξίσου σατανικό είναι το γεγονός ότι ανακοίνωσαν το χαράτσι αυτό αμέσως μετά την προθεσμία για πληρωμή των τελών κυκλοφορίας. Δηλαδή αιφνιδίασαν με τον χειρότερο τρόπο όσους τελικώς πλήρωσαν (με το ζόρι) τα τέλη του 13, οι οποίοι αν γνώριζαν νωρίτερα για το χαράτσι, θα είχαν καταθέσει σίγουρα τις πινακίδες. Τώρα σφάξανε τους έχοντας "αυτοκινητάκια" των 2000κυβικών (και λέω αυτοκινητάκια, γιατί το δίλιτρο στο εξωτερικό δεν θεωρείται μεγάλο αυτοκίνητο,ιδίως αν αναλογιστεί κανείς το συνεχώς αυξανόμενο βάρος των αυτοκινήτων,οπότε θέλουν κάποια κυβικά για να κινηθούν αξιοπρεπώς. Και πέρα από αυτό δεν εφαρμόζεται ούτε καν από τα 2λιτρα και άνω, γιατί οι άμυαλοι θεωρούν 2λιτρο ήδη ένα αυτοκίνητο που έχει 1929κ.εκ αντί να να ξεκινούν απο τα 2000+κ.εκ.) Η απάτη σε όλο της το μεγαλείο λοιπόν...

    Αλλά "σκαφάκια" μπορούμε να έχουμε όλοι ελεύθερα!

  4. Ο Θείος avatar
    Ο Θείος 15/01/2013 12:09:07

    O ίδιος ο όρος "επαναπατρισμός" ήταν μερικές φορές απάτη.
    Άνθρωποι που προερχόταν απο πληθυσμούς Ελληνικής καταγωγής ή πολιτιστικής ταυτότητας, οι οποίοι ζούσαν εδώ και πάρα πολλές γενεές σε άλλες χώρες (π.χ. της πρώην ΕΣΣΔ), "επαναπατρίσθηκαν".
    Δεν λέω ότι ήταν κακό να μεταναστεύσουν στην Ελλάδα, δεδομένου μάλιστα ότι στις πατρίδες τους είχαν να αντιμετωπίσουν πολέμους κτλ. Καθε άλλο. Αλλά οι "παροχές" που δόθηκαν μαζικά και ανεξαρτήτως οικονομικής καταστασης (π.χ. αυτοκίνητα με τις περιβόητες "κοκκινες πινακίδες", άτοκα στεγαστικά δάνεια ή και δωρεάν κατοικίες κτλ), ήταν αδικαιολόγητη εισαγωγή κραυγαλέας ανισότητας με τους αλλους πολίτες.

  5. Δημήτρης avatar
    Δημήτρης 15/01/2013 12:09:41

    γιατί θα σου πει ότι είναι τεχνικά δύσκολο να ελέγξουν όλα τα αυτοκίνητα σχετικώς, για να γίνει πράξη αυτό θα πρέπει να χρεωθούμε συστήματα GPS που δεν θα δεχθεί να επωμιστεί κανείς, άσε που θα αρχίσουν και κάποιοι σχετικά με "Μεγάλος Αδερφός/ελέγχουν κάθε μας μετακίνηση/καταπατάται το συνταγματικό δικαίωμα της ελέυθερης μετακίνησης" κλπ

    • ΣΤΕΛΙΟΣ avatar
      ΣΤΕΛΙΟΣ @ Δημήτρης 15/01/2013 15:14:33

      Ενώ τα δεκάδες χιλιάδες σκάφη που κάνουν τσάρκες στο Αιγαίο ,θα τα καταγράφει αυτόματα ειδική σκαφοΔΟΥ ,και, γκαζιά και φόρος! Τι, βόλτα στις Φλέβες για βουτιές? Τόσο το κοστούμι!

      Εγω αυτό που ξέρω είναι πως μόλις πάει να πάρει λίγο κεφάλι η ΝΔ δημοσκοπικά , γίνεται μιά τέτοια μακακία (?) και , αντε να πείσεις τον κόσμο πως δεν είναι "όλοι ίδιοι", και πως οι μπαχαλάκηδες με τα καλάσνικοφ δεν είναι ρομπέν των Δασών!

      Η μπάς και νομίζουν πως επειδή το έχουν κουκουλώσει τα...σκαφάτα media δε βοά ο κόσμος?

  6. roadrunner avatar
    roadrunner 15/01/2013 12:11:54

    Το βρίσκω απόλυτα λογικό το μέτρο. Το καταλαβαίνω, ως μια προσπάθεια του ΥΠΟΙΚ να ξετρυπώσει τους "κρυμμένους" έχοντες φοροδοτική ικανότητα, στον ιδιωτικό τομέα (γιατί τη φοροδοτική ικανότητα μισθωτών-συνταξιούχων την εξάντλησαν).

    • sok avatar
      sok @ roadrunner 15/01/2013 15:32:24

      ένας πολύτεκνος στην επαρχία που δεν υπάρχουν μαζικές συγκοινωνίες και πήρε ένα 7θέσιο για να εξυπηρετησει την οικογένεια του εντάσσεται στην λογική του μέτρου που υιοθετείς αγαπητέ μου φίλε?? Οπως φυσικά και η φορολόγηση των παιδιών... που είναι της ιδίας λογικής!! Εδώ ταιριάζει απόλυτα για το ''οικονομικό επιτελείο..''Σαρανταπέντε Γιάννηδες ενός κοκκόρου-γαιδάρου γνώση...

      • roadrunner avatar
        roadrunner @ sok 15/01/2013 16:13:15

        Ωραιότατα επταθέσια (πολυτεκνικά) στα 1600cc , διατίθενται από τις καλύτερες (και ευρωπαϊκές παρακαλώ) μάρκες.
        Άρα, από επιλογή τους (και όχι εξ'ανάγκης) κάποιοι (ίσως) πολύτεκνοι επέλεξαν τα 2000 cc .
        Αφού ήταν επιλογή τους, σημαίνει ότι είχαν την πολυτέλεια της επιλογής των 2000++ cc, αντί των 1600cc , άρα σωστός και ο φόρος πολυτελείας.
        Και να σου πω και κάτι άλλο; Τις τελευταίες δέκα ημέρες, είδα με λύπη μου, ΠΟΛΛΕΣ οικογένειες πολυτέκνων, που αναγκάστηκαν να κατεβάσουν πλήρως πινακίδες, ακόμη και από πολύ οικονομικά και ταπεινά αυτοκίνητα που είχαν, ώστε να μην έχουν πια κανένα ΙΧ για την οικογένειά τους. Αυτόι οι πολύτεκνοι δεν έχουν ανάγκες να μετακινήσουν τις οικογένειές τους ;
        Αυτό σημαίνει ότι κάτι δεν πήγε καλά με την κατανομή των βαρών. Υπήρξε ανισοκατανομή, ακόμη και εντός της ίδιας κατηγορίας, των πολυτέκνων. Κάτι δεν πήγε καλά πέρσι με τη φορολόγηση. Κάποιοι πολύτεκνοι εξαθλιώθηκαν και κάποιοι άλλοι (ίσως) πολύτεκνοι, αναστενάζουν ναζιάρικα (ούτε πολύτεκνες παρουσιάστριες της τιβι να ήταν), γιατί θα πληρώσουν ένα χαράτσι ακόμη, για το υπερπολυτελές αμάξι τους. Με τη φορολόγηση αυτή θα ξεκαθαρίσει η ίρα από το στάρι.
        Κακώς εξαιρέθηκαν τα σκάφη αναψυχής.

        • Κυθήριος avatar
          Κυθήριος @ roadrunner 15/01/2013 20:47:49

          roadrunner,εἶναι πολλές πολυτεκνικές οἰκογένειες πού ἐπιθυμοῦν νά χωρέσουν 5,6 καί 7 παιδιά σέ ἕνα ἐπταθέσιο αὐτοκίνητο,σύνολο 7,8 ἤ 9 ἄτομα μέ τούς γονεῖς,τό ὁποῖο ἐκτός ἀπό τή χωρητικότητα πρέπει νά τά μεταφέρει καί μέ ἀσφάλεια καί ἄν γίνεται καί μέ μιά σχετική οἰκονομία,δηλαδή diesel.Πές μου σέ παρακαλῶ,τί αὐτοκίνητο καί μάλιστα εὐρωπαϊκό,μπορεῖ νά βρεθεῖ πού νά πληρεῖ τίς παραπάνω προϋποθέσεις καί νά εἶναι 1600cc;
          Σέ βενζίνη ναί,θά πᾶς σέ zafira ἤ touran,ἀλλά σέ diesel;Ἀλλά ποιός κοιτάει τέτοια ἀμάξια σέ βενζίνη;
          Νομίζω λοιπόν ὅτι 2000cc γιά τόσα ἄτομα δέν εἶναι πολλά καί εἶναι λάθος τό κράτος νά τά χαρατσώνει ἔτσι,γιά τά πολυτεκνικά μιλάω,ἀφοῦ ἐξυπηρετοῦν ἕναν εἰδικό σκοπό.

        • sotirios avatar
          sotirios @ roadrunner 16/01/2013 08:15:19

          Δεν τα λέτε καλά. Αν ήξερε ο κόσμος τι ληστεία θα γίνει με τα κυβικά, δεν θα ΕΠΕΛΕΓΕ τέτοια αυτοκίνητα. Εδώ έχουμε παγίδα. Δίνει το κλεφτοκράτος κίνητρα να πάρεις μεγάλο αυτοκίνητο, και μετά αυθαίρετα το φορολογεί εξοντωτικά. Δεν μπορεί να αλλάζει ο φόρος κάθε 3 και λίγο... Βασικά εγώ όταν επέστρεψα στην πατρίδα έφερα αυτοκίνητο από το εξωτερικό. Το έχω ξανααγοράσει με τόσα τέλη που δίνω... επειδή είναι λίγα κυβικά πιο πάνω...
          και τι θα πει κυβισμός; Σε ποια χώρα φορολογείται;
          Σφάζουν την χρυσοτόκο όρνιθα. Όπως και με το πετρέλαιο θέρμανσης, θα πάρουν λιγότερα συνολικά...

          • Κυθήριος avatar
            Κυθήριος @ sotirios 16/01/2013 12:46:21

            Ἔτσι εἶναι Σωτήρη,μᾶς ἔβαλαν στό τριπάκι πρίν μερικά χρόνια νά ἀγοράσουμε-ὅσοι ἀγόρασαν-αὐτοκίνητα μεγάλου κυβισμοῦ καί τῶρα τούς τιμωροῦν...Δέν εἶναι δυνατόν νά εἶναι τό κράτος τόσο ἐκδικητικό πρός τούς πολίτεςς του..Δέν εἶναι δυνατόν νά ἀλλάζουν τό νόμο μέ τά τέλη καί τά χαράτσια κάθε τρεῖς καί λίγο.Τό αὐτοκίνητο δέν εἶναι παντελόνι νά τό ἀλλάζεις κι ἐσύ τόσο εὔκολα.Στό κάτω κάτω ἔδωσαν περιουσίες,μέ μεγάλες θυσίες νά τά ἀγοράσουν νά τά ἔχουν γιά μιά ζωή,ὄχι γιά νά ἔλθει σέ λίγα χρόνια τό κράτος καί νά τούς πεῖ δέν πρέπει νά τά ἔχετε,ἤ πληρῶστε πολλά ἤ πουλῆστε τα!

    • sotirios avatar
      sotirios @ roadrunner 16/01/2013 08:21:03

      Roadrunner,
      αν ήμασταν όλοι σαν και σένα δεν θα χρειαζόμασταν κάν αυτοκίνητο... θα τρέχαμε τόσο γρήγορα και θα φωνάζαμε μπι-μπιιιιιιπ!

      • roadrunner avatar
        roadrunner @ sotirios 16/01/2013 09:51:36

        :-) Mα να σας κυνηγά μια ζωή το coyote (κι ας μην σας πιάνει ποτέ) είναι μια ατέλειωτη ταλαιπωρία, όπως και να το κάνουμε..

  7. *partyman avatar
    *partyman 15/01/2013 12:21:17

    αλλάξτε τα με ένα corollaki.. κάνει την δουλειά του μια χαρά!!

    και όσο πιο παλιο τόσο πιο καλό... αθάνατο

  8. Ρύκιος avatar
    Ρύκιος 15/01/2013 12:36:22

    Είναι τεκμήριο τα εταιρικά (και δήθεν εταιρικά) αυτοκίνητα? Οχι.
    Θα πληρώσουν φόρο 10% επί τεκμηρίου?

  9. Κυθήριος avatar
    Κυθήριος 15/01/2013 12:47:14

    Τά αὐτοκίνητα μέ leasing,ποιός θά πληρώνει τόν ἔξτρα φόρο,ἡ ἐταιρία ἤ ὁ πελάτης πού τό νοικιάζει;

  10. cielo avatar
    cielo 15/01/2013 12:53:15

    Το ιδιο σατανικο μυαλο που αποφασισε οτι
    - οσο πιο πολλα παιδια εχεις τοσο πιο πολυ φορο θα πληρωνεις
    - εφ' οσον εχεις ενα σπιτι και μενεις, θα σε στραγγιξω οικονομικα μεχρι να αναγκαστεις να το ξεπουλησεις μπιρ παρα σε μια πεθαμενη αγορα
    - αφου σου μειωσα τα εισοδηματα σου και πολλαπλασιασα τους φορους σου, τωρα εχω και την απαιτηση να μου προσκομισεις αποδειξεις ισες με το 25% του εισοδηματος σου και παντελως αδιαφορω για το ποσα πληρωνεις σε ανελαστικες δαπανες (ΔΕΚΟ, θερμανση, νοικι, κοινοχρηστα, ασφαλειες, ταμεια, διδακτρα, γιατρους, εισιτηρια κλπ) και φροντισε να βγαινεις εξω να τρως και να πινεις και να αγορασεις μερικα ζευγαρια γοβες, μπλουζακια, τηλεοραση για το χαρτοκουτο οπου θα ζεις μεθαυριο κι' εναν καινουργιο καναπε... γιατι ειμαι μεγαλος μαγκας και ξερω οτι εχεις κρυμμενα ενα-δυο εκατομμυριακια στο σεντουκι, παλιολαμογιο οποτε πληρωνε! Πως ειπατε? Δεν εισθε λαμογιο?? Συγγνωμην κυριε, χασατε!

    Πιο εντιμο και αντρικιο θα ηταν να μας πουν ευθεως οτι στοχος τους ειναι ο νομοταγης πολιτης και βαθυτερη τους επιθυμια να μας γδυσουν απο καθε κινητη και ακινητη περιουσια και μετα να αυτοπυροβοληθουμε για να τους αδειασουμε την γωνια μια και η παρουσια μας ειναι τουλαχιστον ενοχλητικη.

  11. Λιογκος avatar
    Λιογκος 15/01/2013 12:54:22

    Αυτά είναι παλαιά μέτρα ή είναι νέα μέτρα που υποσχόντουσαν ότι δεν θα πάρουν? Προς αποφυγή παρεξήγησης δεν είμαι κάτοχος 2 λίτρου ή περισσοτέρων λίτρων. Ο παραλογισμός σε όλο του το μεγαλείο.

  12. ΔΗΜΗΤΡΗΣ-ΙΛΙΟΝ avatar
    ΔΗΜΗΤΡΗΣ-ΙΛΙΟΝ 15/01/2013 13:06:02

    Το χαρατσι το εμπνευστηκαν οι κατοχοι σκαφων,και το υλοποιησε η ΝΔ

  13. Νίκος avatar
    Νίκος 15/01/2013 13:47:06

    "Η απέχθεια προς τη βία απέναντι στο πολιτικό σύστημα, που νιώθει ο πολίτης, μειώθηκε σημαντικά".Άντε να δούμε λεβεντοτσολιάδες μου!

  14. romeo avatar
    romeo 15/01/2013 13:51:00

    Κρίμα!

  15. Βερτης Θ. avatar
    Βερτης Θ. 15/01/2013 15:08:37

    Αγορασα σαν τριτεκνος το 2008 ενα μικρο suv με δοσεις που ακομα δεν εχουν τελεώσει. Εφαγα την κρυολουσία των τελών 660 ευρω και τωρα μαθαινω οτι θα πληρωσω και χαρατσι , ηδη στην εκτακτη εισφορα πληρωσα το 2011 280 ευρω. Να τπο πουλησω δεν μπορω γιατι δεν το παιρνει κανενας. Σκεφτομαι να το ριξω σε κανεναν γκρεμο η να το ριξω απο το Λυκαβητο προς τον περιφερειακο. Αν το ηξερα φυσικα δεν θα πληρωνα τα τελη του 2013.

  16. ΓΙΑΝΝΗΣ avatar
    ΓΙΑΝΝΗΣ 15/01/2013 16:44:49

    ΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥΤΕΛΕΙΑ ΑΛΛΑ ΕΡΓΑΛΕΙΟ ΝΑ ΠΑΣ ΣΤΗ ΔΟΥΛΕΙΑ ΣΟΥ ΘΑ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΦΟΡΟΛΟΓΟΥΝ ΕΜΠΟΡΙΚΗ ΑΞΕΙΑ ΟΧΙ ΚΥΒΙΚΑ.1800 ΚΟΣΤΙΖΟΥΝ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΑΠΟ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΑ.ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΑΣ ΑΦΗΣΟΥΝ ΚΑΤΙ ΑΣ ΠΙΑΣΟΥΝ ΑΛΛΟΔΑΠΟΥΣ ΠΟΥ ΕΞΑΓΟΥΝ ΜΑΥΡΟ ΧΡΗΜΑ ΜΕ ΤΗΝ ΣΕΣΟΥΛΑ ΣΤΑ ΤΙΡΑΝΑ.ΕΛΛΗΝΕΣ ΣΤΗΝ ΓΕΡΜΑΝΙΑ ΚΑΙ ΗΠΑ ΠΛΗΡΩΝΟΥΝ ΦΟΡΟΥΣ ΕΔΩ ΑΣΥΛΟ ΣΤΑ ΠΑΝΤΑ.ΕΚΑΤΟΜΥΡΙΑ ΕΥΡΩ ΣΤΑ ΤΙΡΑΝΑ ΚΑΙ ΟΥΤΕ ΚΟΥΒΕΝΤΑ

  17. ΝΑΟΣ ΨΥΧΗΣ avatar
    ΝΑΟΣ ΨΥΧΗΣ 15/01/2013 16:57:53

    έχω ένα ΙΧ. 3000 κ.ε. πετρελαιοκίνητο αξίας 15.000 € περίπου. Με τα χίλια ζόρια πλήρωσα 880 € τέλη κυκλοφορίας. Νιώθω εξαπατημένος το λιγότερο. Εαν ήξερα το καινούργιο χαράτσι θα είχα κατεθέσει πινακίδες. Αυτό είναι αλητεία. Πάρτε ένα οποιοδήποτε περιοδικό αγγελιών και θα δείτε την πραγματικότητα, ότι δηλ. η αξία είναι αντιστρόφως ανάλογη από τον κυβισμό. Φορολογική δικαιοσύνη και φούμαρα... βάζουν φόρο με λανθασμένο κριτήριο δηλ. τα κυβικά και όχι την αξία. ΝΤΡΟΠΗ

  18. Νεοδημοκράτης συνδρομητής avatar
    Νεοδημοκράτης συνδρομητής 15/01/2013 17:55:26

    αυτό το μυαλό μάλλον συμμετέχει στην κυβέρνηση, μας κυβερνάει δηλαδή και είναι συνεργάτης του κυβερνήτη ο οποίος τον έχει επιλέξει σύμφωνα με το δικό του το μυαλό.... προφανώς.
    και οι αποφάσεις του προφανώς αντανακλούν τα θέλω του αφεντικού του.

  19. Βασίλης avatar
    Βασίλης 15/01/2013 18:23:03

    " Δυο πράγματα δεν έχουν όριο, το σύμπαν και η ανθρώπινη βλακεία, και για το πρώτο δεν είμαι σίγουρος" Αλμπερτ Αινστάιν. Αυτή η ταμπέλα θα πρέπει να διακοσμεί το γραφείο του τύπου που σκαρφίζεται τους διάφορους φορομπιχτικούς νόμους. Τι να σχολιάσει κανείς όταν το κράτος θεωρεί ένα μεσαίου κυβισμού αυτοκίνητο (2.000κ.εκ) τεκμήριο πολυτελούς διαβίωσης. Βέβαια έτσι όπως το πάνε σε λίγο τεκμήριο πολυτελούς διαβίωσης θα αποτελεί και η απόδειξη από το σουβλατζίδικο της γειτονιάς! Σε καμιά περίπτωση όμως δεν θεωρείται πολυτελεια το σκάφος από 10 μέτρα και πάνω. Είναι μια αναγκαιότητα των καιρών βρε παιδί μου! Θέλεις να πεταχτείς μέχρι τη Τζιά για φρέσκο ψάρι και θα περιμένεις το πλοίο της γραμμής; Έλεος!!
    Αφού λοιπόν έδωσαν κίνητρα στον κόσμο να αγοράσει αυτοκίνητα πάνω από 2.000 κ. εκ. πρό κρίσης, τώρα έρχονται και τιμωρούν όσους είχαν την δυνατότητα τότε, να το κάνουν. Βέβαια δεν εξετάζεται το γεγονός, οτι η τιμή των αυτοκινήτων αυτών τώρα έχει πέσει και οι ίδιοι που τα αγόρασαν έχουν πληγεί από την κρίση και έχουν δραματική μείωση των εισοδημάτων τους.... Και βέβαια δεν μιλάω για τις Cayenne και τα Hammer κλπ. κλπ., αλλά για τα αυτοκίνητα μέχρι 2-2500 κ. εκ. Τα αυτοκίνητα της μέσης κατηγορίας που απόκτήθηκαν από την μεσαία τάξη η οποία βάλεται από παντού τα τελευταία 4 χρόνια. Ο σκοπός βέβαια δεν είναι η διεύρυνση της φορολογικής βάσης όπως λένε, αλλά η εξαφάνιση κάθε είδους περιουσίας. Στην ουσία ένα αυτοκίνητο που μπορεί να αγοράστηκε το 2007 50,000 ευρώ, το 2011 η αξία του έπεσε στα 20,000 και σήμερα δεν έχει καμια αξία καθώς δεν πωλείται... Το ίδιο θα ακολουθήσει και με τα σπίτια, καθώς οι φόροι που θα επιβληθούν θα είναι τέτοιοι που κανείς δεν θα μπορεί να συντηρήσει ένα σπίτι στο όνομα του. Και τότε θα έρθουν βέβαια διάφοροι και θα λένε πως αφού έχεις σπίτι , είναι τεκμήριο πολυτελούς διαβίωσης!!! Ασχετο με το που θα το έχεις. Βέβαια και τότε θα εξαιρεθούν ίσως, τα σπίτια πάνω από 200τ.μ. που βρίσκονται σε οικόπεδο πάνω από 1000τ.μ και με πισινα. Όλα είναι πιθανα πλέον σε αυτό το θέατρο του παραλόγου που ζούμε τα τελευταία χρόνια. Λυπάμαι μόνο για τους συνέλληνες που σχολιάζουν εδώ και σε άλλα sites και χαιρέκακα δίνουν συγχαρητήρια στην κυβέρνηση που διευρίνει την φορολογική βάση με δίκαιους φόρους. Το μόνο που έχω να πώ είναι: είστε οι επόμενοι στη λίστα!!!!

  20. pipis avatar
    pipis 15/01/2013 18:56:10

    Τα αυτοκίνητα πρέπει να φορολογούνται με βάση την αξία αγοράς. Οτιδήποτε άλλο είναι σκέτη κουτοπονηριά. Μια Mercedes E-Class των 60.000 ευρώ είναι μόλις 1.800 κυβικά τη στιγμή που ένα κορεατικό τζιπ με το ένα τρίτο της αξίας πιάνεται από το μέτρο.

    Ας σταματήσουν επιτέλους να φτιάχνουν νόμους στο πόδι. Τρία κόμματα έχει αυτή η κυβέρνηση κι 170 βουλευτές. Τι άλλο θέλουν επιτέλους για να σοβαρευτούν;

    • Re, ti ginetai! avatar
      Re, ti ginetai! @ pipis 15/01/2013 20:43:25

      Σωστόοοος!!!

  21. Χρήστος avatar
    Χρήστος 15/01/2013 20:20:24

    Ποίος σας είπε να αγοράζετε τζίπ για να κυκλοφορείτε στο κέντρο; Τον πούλο τώρα! :-D

  22. kosvag avatar
    kosvag 15/01/2013 20:41:50

    όποιος γουστάρει κάθεται Ελλάδα αλλά θα πλερώνει, όποιος δεν γουστάρει τον πούλο και λαθρό για αλλού (Αυστραλία, Αλβανία, Άφρικα, Β.., Γ.., Δ.. κτλ). Αυτά με λίγα λόγια.

  23. ΒΑΛΛΟΜΕΝΟΣ ΣΥΝΤΑΞΙΟΥΧΟΣ avatar
    ΒΑΛΛΟΜΕΝΟΣ ΣΥΝΤΑΞΙΟΥΧΟΣ 15/01/2013 21:36:07

    ΕΣΥ ΜΕΓΑΛΕ ΣΕ ΒΛΕΠΩ ΓΙΑ ΣΟΣΙΑΛΗΣΤΗ, ΓΙΑΤΙ ΕΔΩ ΣΤΟ ΕΛΛΑDA AYTOI ΘΕΛΟΥΝ ΝΑ ΔΙΟΡΙΖΟΝΤΑΙ ΣΤΗΝ ΕΦΟΡΙΑ, ΑΛΛΑ ΟΧΙ ΝΑ ΠΛΗΡΩΝΟΥΝ ΦΟΡΟΥΣ

  24. George avatar
    George 15/01/2013 22:13:50

    Οι αιφνιδιαστικοί φόροι δεν κάνουν καλό στην οικονομία, πότε θα το καταλάβετε; Και ιδού τα προβλεπόμενα αποτελέσματα:

    1. Όσοι έχουν πολύ χρήμα δεν θα πληρώσουν τίποτα (αφού έχουν ήδη αγοράσει τις 1800σάρες CGI μερσεντές, τα άουντι και τα λότους (1800cc).
    2. Υπάρχει μια κρίσιμη μάζα αυτοκινήτων >2000cc-3000cc, των οποίων οι ιδιοκτήτες αναγκαστικά θα πληρώσουν (οπότε το υπουργείο θα μαζέψει χρήμα). Πολλοί από αυτούς θα επινοήσουν τρόπους να κλέψουν το κράτος ως αντίδραση.
    3. Η αγορά για ακόμα μια φορά θα κουμπωθεί.
    4. Θα αυξηθούν οι εμπρησμοί αυτοκινήτων >2000cc
    5. Τον επομενο χρόνο οι καταθέσεις πινακίδων θα ξανα-αυξηθούν 10-30%
    6. Λόγω των (4) και (5) πολλές ασφαλιστικές θα κλείσουν
    7. Λόγω του (3) και του (6) η ανεργία θα αυξηθεί.
    8. Τον επόμενο χρόνο το κράτος δεν θα λάβει τίποτα από φόρο πολυτελείας αφού όλοι θα καταθέσουν πινακίδες .
    9. Τον επόμενο χρόνο φόρο πολυτελείας θα πληρώνουν μόνο οι πολύτεκνοι, οι οποίοι αγόρασαν δίλιτρο χωρίς τέλη ταξινόμησης.

    Αυτά. Πάω τώρα να πιω ένα ποτάκι στο Sunseeker μου.

  25. Κώστας Τουρίστας avatar
    Κώστας Τουρίστας 15/01/2013 23:15:24

    Υπάρχει και το FIAT -DOBLO με 1.300 κ.ε. Τourbo-diesel ,με 7 θέσεις και 85 ΗΡ.
    Το έχω εγώ και είναι ωραιότατο και οικονομικό, με τ. κυκλοφορίας 135 EURO.

    • Κυθήριος avatar
      Κυθήριος @ Κώστας Τουρίστας 15/01/2013 23:56:30

      Ἐδῶ ἀγαπητέ Κώστα μ' ἔπιασες ἀδιάβαστο...

  26. Γιαννης Σακ avatar
    Γιαννης Σακ 15/01/2013 23:54:00

    Παιδια, ειναι η ιδια απατη με τον νομο 3846/2010 (Λοβερδος). Το 2002 εδωσαν κινητρα στους ελευθερους επαγγελματιες να φυγουν απ την Αθηνα και να ζησουν στην επαρχια, τα οποια το 2010 τα αναιρεσαν και προσπαθησαν να βγαλουν και τον κοσμο δηθεν απατεωνα. Κατεστρεψαν ζωες με την ιδια αλητεια και αθλιοτητα οπως και τωρα. Απλα τοτε ηταν η αρχη του δραματος και πιστεψαμε οτι εφταιγε μονο το ΠΑΣΟΚ γι αυτο. Η ΝΔ ηταν καθαρη ακομα. Τωρα ομως φαινεται καθαρα η εικονα. ΠΛΗΡΗΣ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΑΝΙΚΑΝΟΤΗΤΑ και ΟΡΓΑΝΩΜΕΝΟ ΣΧΕΔΙΟ.

  27. roadrunner avatar
    roadrunner 16/01/2013 00:20:29

    Κυθήριε Citroen C4 Picasso Limited, 1.598 cc επταθέσιο.
    Αυτό θα επέλεγα, αν χρειαζόμουν πολυτεκνικό.Και οδηγική απόλαυση και σταθερότητα, όχι αστεία.

    • Κυθήριος avatar
      Κυθήριος @ roadrunner 16/01/2013 07:47:02

      Ναί,ἀλλά βενζίνη roadrunner,πού σημαίνει καί ὄχι οἰκονομία στά καύσιμα καί πολύ συντηρητική ὀδήγηση.Κατά τά ἄλλα καί μένα μ' ἀρέσει αὐτό τό αὐτοκίνητο.

      • roadrunner avatar
        roadrunner @ Κυθήριος 16/01/2013 09:38:20

        Citroen Grand C4 Picasso 1,6HDI DIESEL 7ΘΕΣΙΟ αυτό θα κάλυπτε και την οικονομία στα καύσιμα αγαπητέ Κυθήριε. Και με το πολύ ομαλό οδικό δίκτυο που έχετε στο όμορφο νησί σας (για τα δεδομένα μικρού νησιού) είναι ότι πρέπει.

        • Κυθήριος avatar
          Κυθήριος @ roadrunner 16/01/2013 12:36:29

          Σοῦ ζητῶ συγνώμη,δέν τό εἶχα ὑπόψιν μου.

  28. Μαθηματικός avatar
    Μαθηματικός 16/01/2013 01:41:27

    Αν κρίνουμε από την ποιότητα του λόγου σου ( "πλερώνει", "γουστάρει", "τον πούλο", "λαθρό" (ούτε καν μετανάστες) αλλά και την λογική που τον διέπει, δεν θα πρέπει να εκπλαγούμε κι από το μυαλό που κουβαλάς !!!
    Μπόχα.....

  29. akenaton avatar
    akenaton 16/01/2013 01:52:55

    Ανέκαθεν στην Ελλάδα το μέσο αυτοκίνητο εννοούνταν στα 1600 κυβικά. Από πότε θεωρείται μέσο αυτοκίνητο αυτό των 2000- 2500 κυβικών θα ήθελα να ξέρω. Δεν είχα ποτέ εξ επιλογής αυτοκίνητο πάνω από 1700 cc και ποτέ δεν μου χρειάστηκε. Όλα τα άλλα είν αι να είχαμε να λέγαμε. Αυτό το μέτρο είναι προς την σωστή κατεύθυνση, μονάχα θα έπρεπε να μην είναι οριζόντιο με κάποιον τρόπο. Άλλο ένα θηριώδες τουαρέγκ, άλλο ένα επταθέσιο βαν για πολύτεκνη οικογένεια.

    • Κυθήριος avatar
      Κυθήριος @ akenaton 16/01/2013 07:49:04

      Ἔτσι!

    • Βασίλης avatar
      Βασίλης @ akenaton 16/01/2013 12:35:39

      Η μεσαία κατηγορία στα αυτοκίνητα προσδιορίζεται, τα τελευταία 20 χρόνια, παγκοσμίως μεταξύ 1800 και 2500 κυβικών. Η εποχή που μεσαία κατηγορία ήταν τα 1.000-1600 έχει περάσει. Θα βρείς άπειρα μοντέλα της ίδιας εταιρίας με μόνη διαφορά τον κυβισμό. Η κατηγορία του αυτοκινήτου, διεθνώς, δεν προσδιορίζεται από τον κυβισμό του αλλά από την πολυτέλεια, τον όγκο, και τον τύπο. Αυτή η εφεύρεση να φορολογούνται τα αυτοκίνητα σύμφωνα με τον κυβισμό είναι ελληνική πατέντα. Το οτι εσύ δεν αγόρασες, εξ επιλογής, ποτε αυτοκίνητο πάνω από 1700 κυβικά δεν σημαίνει οτι η μεσαία κατηγορία καθορίζεται από τις δικές σου προτιμήσεις.
      Συμφωνώ, και το έγραψα και εγώ, άλλο ένα Touareg και άλλο ένα Van. Επίσης άλλο ένα Touareg και άλλο ένα Tuscon. Όπως επίσης δεν υπάρχει ουσιαστική διαφορά μεταξύ BMW 316, 320 & 325 εκτός από τους κινητήρες.
      Βέβαια σε μια χώρα που όλα φτιάχνονται στο πόδι από ανθρώπους ημιμαθείς που νομίζουν οτι έχουν την αυθεντία φορολογείται το ίδιο η Bmw 120, 320 & 520 που ενώ έχουν τον ίδιο κινητήρα είναι 3 διαφορετικές κατηγορίες αυτοκινήτων.
      Ποιο οριζόντιο μέτρο από την φορολόγιση του κυβισμού δεν υπάρχει! Πιάσαν φέτος κορόιδα όσους μπόρεσαν. Του χρόνου οι μισοί θα παραδώσουν πινακίδες και οι άλλοι μισοί θα γράψουν τα αυτοκίνητα στη Βουλγαρία.... έτσι απλά...

  30. Nik avatar
    Nik 16/01/2013 18:29:46

    Οποιος φόρος και να μπει, όπως και να υπολογίζεται και να αποκαλείται από μια πηγή πάντα βγαίνει: ΤΟ ΕΙΣΟΔΗΜΑ. Η ανικανότητα προσδιορισμού εισοδημάτων φέρνει αυτά τα μηχανιστκικά κολπάκια με τεκμήρια, κυβικά και λοιπές βλακείες. Αλλού το έλυσαν το πρόβλημα με το τεστ βιοτικού επιπέδου, αλλά βέβαια εκεί έχουν το εξειδικευμένο ελεγκτικό προσωπικό. Εδώ με τόσους αποφοίτους της ΑΣΟΕΕ δεν το έχουμε και δεν προβλέπεται να το αποκτήσουμε λες και είναι μεγάλο άλμα μια αναλυτική εξέταση η οικονομική κατάσταση ενός ατόμου.

  31. Nik avatar
    Nik 16/01/2013 18:41:08

    ουπς! της οικονομικής κατάστασης έπρεπε να πληκτρολογίσω!

  32. Κώστας avatar
    Κώστας 16/01/2013 20:42:53

    Ειλικρινά λυπάμαι κατ'άρχήν που πέτυχαν τον βασικό σκοπό τους. Να σπείρουν το μίσος και την κακία ανάμεσα στους Έλληνες. Οι μεν χαίρονται και χλευάζουν αυτούς που θα πληρώσουν υπέρογκους φόρους και οι δε χαίρονται που δεν πιάστηκαν αυτή τη φορά κορόιδα και δεν θα πληρώσουν και άλλο χαράτσι (.... αλλά φυσικά θα πιαστούν κορόιδα στα επόμενα μέτρα που θα ακολουθήσουν). Λυπάμαι που είμαι και εγώ ένας από αυτούς που πίστεψαν στην απάτη του Ελληνικού κράτους, που το 2009 μείωσε το τέλος ταξινόμησης των αυτοκινήτων μεγάλου κυβισμού και αγόρασα ένα αυτοκίνητο 3000 κυβικών, για 40.000 ευρώ. Σας θυμίζω ότι το 2009 υπήρχε μείωση του τέλους ταξινόμησης στα αυτοκίνητα αυτοκινήτων μεγάλου κυβισμού κατά 50%, ενώ όλες οι αντιπροσωπείες αυτών των αυτοκινήτων έκαναν τότε προσφορές με εκπτώσεις που ήταν από 20% (η BMW) έως 35% (η Mercedes). Έτσι ένα καλό αυτοκίνητο εκείνη την εποχή στοίχιζε από 30.000 έως 45.000 ευρώ και αν έδινες και το παλιό σου (που το έπαιρναν όλες οι αντιπροσωπείες) η τελική τιμή δεν ξεπερνούσε τα 35.000 έως 40.000 ευρώ. Για παράδειγμα ένα BMW X5 3.0d από 75.000 ευρώ στοίχιζε τότε μόνο 40.000 ευρώ. Ακόμη να θυμίσω πως εκείνη την εποχή δεν υπήρχαν τεκμήρια διαβίωσης και κυβέρνηση της Ν.Δ. διαβεβαίωνε πως τα τεκμήρια είναι εντελώς αντιαναπτυξιακά. Έτσι πολλοί από εμάς την πατήσαμε γιατί πιστέψαμε πολιτικούς !! Να τονίσω ακόμη ότι για να αγοράσω αυτό το αυτοκίνητο, εγώ και η σύζυγός μου, που είμαστε και οι δύο πτυχιούχοι με διδακτορικό, πολλά χρόνια σπουδές, και 25 χρόνια εργασίας (είμαστε και οι δύο μισθωτοί) κάναμε αρκετές θυσίες, αφού από υπόλοιπα περιουσιακά στοιχεία έχουμε μόνο ένα διαμέρισμα 110 τμ. Κάθε χρόνο, πέρα από την μηνιαία παρακράτηση φόρου, πληρώνουμε φόρο από 3.000 έως 9.000 ευρώ (το 2012) αν και έχουμε 2 παιδιά. Τέλος να θυμίσω ότι τα ετήσια έξοδα του αυτοκινήτου μου (καύσιμα, συντήρηση και ασφάλεια) δεν ξεπερνούν τα 3000 ευρώ (από τα οποία τα 880 ευρώ είναι τέλη κυκλοφορίας), ενώ το αντίστοιχο τεκμήριο είναι 17.800 ευρώ !!! Αν λοιπόν μετά από όλα αυτά θεωρούμαστε προνομιούχοι και φοροφυγάδες, ειλικρινά λυπάμαι πολύ για την κατάντια της χώρας. Μια χώρα που θεωρεί αντικείμενο πλουτισμού το αυτοκίνητο και μέσο φορολόγησης. Μόνο στην Ελλάδα θεωρούνται τεκμήρια πολυτελούς διαβίωσης τα μεγάλου κυβισμού αυτοκίνητα και όχι σαν ένα μέσο να μετακινείσαι με ασφάλεια. Ρωτήστε τι συμβαίνει σε ολόκληρο τον πολιτισμένο κόσμο (Ευρώπη, ΗΠΑ, Καναδά, Βραζιλία, Ρωσία, Αυστραλία, Κίνα, Κορέα, Σιγκαπούρη, αλλά και στην γειτονική Βουλγαρία και Αλβανία)
    Θα μου πείτε εδώ φορολογούν εξοντωτικά την κατοικία. Για τα αυτοκίνητα θα έχουν ενδοιασμούς ; Μας τιμωρούν που έχουμε παιδιά, μας τιμωρούν όταν αρρωσταίνουμε (θυμίζω τον απαράδεκτο ΕΟΠΥΥ), τιμωρούν και βασανίζουν τους ηλικιωμένους και συνταξιούχους, τιμωρούν τα ΑΜΕΑ, τιμωρούν το περιβάλλον (θυμίζω την αιθαλομίχλη από τα τζάκια), τιμωρούν, τιμωρούν, τιμωρούν ............ Και καλά εγώ να πληρώσω για τις πολιτικές επιλογές που έκανα τόσα χρόνια. Τα παιδιά μου όμως τι φταίνε ; (που δεν έχουν ψηφίσει ακόμη). Γι'αυτό και εγώ προσπαθώ από τώρα να πνίξω το συναίσθημα και να τα πείσω ότι ο μοναδικός δρόμος για την επιβίωσή τους είναι η μετανάστευση σε μια χώρα του εξωτερικού. Οπουδήποτε εκτός από την Ελλάδα, που την λατρεύουμε αλλά μόνιμα μας πληγώνει.!!

  33. ENOSIS avatar
    ENOSIS 16/01/2013 22:04:05

    Να ρωτησω κατι αυτους που το βρισκουν σωστο?
    Εγω ας πουμε κανω το σκ...ο μου παξιμαδι, δεν χαλαω πουθενα τιποτα και εχω μονο μια τρελλα, να παρω ενα αμαξι 4000 cc. Τα καταφερνω και το παιρνω. Γιατι να πληρωσω τετειο φορο? πληρωσα τα πανακριβα τελη. Γιατι να πληρωσω και αλλο φορο?
    Πως καθεστε και σκεφτεστε οτι ισως και ειναι δικαιος φορος κατι τετοιο, πραγματι απορω. Γιατι ειναι εγκλημα να εχω ενα αμαξι 4000 cc ?

  34. viva avatar
    viva 17/01/2013 10:01:34

    roadrunner@μην βαφτιζεις το ψαρι κρεας............

  35. ENOSIS avatar
    ENOSIS 18/01/2013 16:49:19

    Να ρωτησω κατι αυτους που το βρισκουν σωστο?
    Εγω ας πουμε κανω το σκ…ο μου παξιμαδι, δεν χαλαω πουθενα τιποτα και εχω μονο μια τρελλα, να παρω ενα αμαξι 4000 cc. Τα καταφερνω και το παιρνω. Γιατι να πληρωσω τετειο φορο? πληρωσα τα πανακριβα τελη. Γιατι να πληρωσω και αλλο φορο?
    Πως καθεστε και σκεφτεστε οτι ισως και ειναι δικαιος φορος κατι τετοιο, πραγματι απορω. Γιατι ειναι εγκλημα να εχω ενα αμαξι 4000 cc ?
    Απάντηση

  36. αγγελος avatar
    αγγελος 30/01/2013 13:49:54

    roadrunner προσωπικα εχω (εδω και τρια χρονια) ενα μεταχειρισμενο trajet που το πηρα 8000€ με δανειο που το πληρωνω ακομα!!! ΔΕΝ ειχα τα λεφτα να παρω ενα ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΟ 1600 επταθεσιο που κοστιζει περιπου 20000€!!! το μονο που ηθελα ειναι να μεταφερω με ασφαλεια τα 4 παιδια μου! Απο περιση λοιπων παρεδωσα πινακιδες.Συμπερασμα:
    1.Εμεινα με το παλιο (1991) πενταθεσιο αυτοκινητο μου κυκλοφοροντας παρανομος με εξι ατομα
    2,πληρωνω ακομα δανειο 8000€+τοκους για ενα αυτοκινητο που χρεισιμοποιησα ΜΟΝΟ εναν χρονο και που σημερα η αξια του δεν ξεπερνα τα 4000€!!
    3,ευτηχως παρεδωσα πινακιδες απο περυσι γιατι τελικα γλυτωσα τουλαχιστον 2000€ επιπλεων!!!
    4,σκεφτομαι να παρω σκαφος!!!!!

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.