#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
03/11/2013 06:30
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Ποιούς συμφέρει η κλιμάκωση της βίας;


Στις 17 Σεπτεμβρίου ο χρυσαυγίτης  Γιώργος Ρουπακιάς σκοτώνει ύστερα από καβγά τον Παύλο Φύσσα. Ακολουθεί κύμα διώξεων κατά της Χρυσής Αυγής με την προφυλάκιση κορυφαίων στελεχών της και δεν περάσαν ούτε δύο μήνες για να συμβεί αυτό που πολλοί θεωρούσαμε αναπόφευκτο από την πρώτη στιγμή: Άγνωστοι ακόμα δράστες εκτελούν δύο χρυσαυγίτες και τραυματίζουν βαριά ένα τρίτο.

Πρόκειται για τρομοκράτες μιας εκ των γνωστών ελληνικών οργανώσεων που εκδικήθηκαν έτσι τον χαμό του Π. Φύσσα;

Πρόκειται για τρομοκρατία εισαγωγής που χρησιμοποιεί τον πιο εύκολο και «λογικό» στόχο, αυτήν την εποχή για να αποσταθεροποιήσει την κυβέρνηση και τη χώρα, χρησιμοποιώντας την λογική της αντεκδίκησης;

Μήπως πρόκειται για προβοκάτσια που μπορεί να εξυπηρετεί πολλές πλευρές, χρησιμοποιώντας «περίεργες» και «σκοτεινές» υπηρεσίες;

Επειδή τα στοιχεία που έχουμε στην  διάθεσή μας είναι ελάχιστα είμαστε αναγκασμένοι να χρησιμοποιήσουμε την ανάλυση των κινήτρων  για να φτάσουμε σε ένα πρώτο συμπέρασμα. Ποιος κερδίζει και ποιος χάνει λοιπόν από την δολοφονική επίθεση;

Αδιαμφισβήτητα κερδίζουν πρώτον, η Χρυσή Αυγή που από την θέση του θύτη μετατοπίζεται στην θέση του θύματος και δεύτερον, όσοι θέλουν την αποσταθεροποίηση της κυβέρνησης. Χάνει η κυβέρνηση η οποία όχι μόνο αναγκάζεται να σταματήσει την επίθεση  εναντίον της Χρυσής Αυγής, αλλά λόγω και των λαθών των αρμόδιων υπουργών κινδυνεύει τώρα και με μια πολιτική ήττα στο θέμα αυτό.

Πότε συμβαίνουν όλα αυτά; Την στιγμή που το επιτόκιο των 10ετών ομολόγων της Ελλάδας έπεσε κάτω από το 8%, για πρώτη φορά από το 2010 και την Πέμπτη τα spreads βρίσκονταν στις 681 μονάδες, ενώ στη δίνη της κρίσης είχαν φτάσει και τις 3.500 μονάδες. Με άλλα λόγια λόγω της πολιτικής Σαμαρά η χώρα προχωρά σταθερά προς τις αγορές. Την ίδια στιγμή η κυβέρνηση αρνείται επιμόνως να πάρει νέα μέτρα σε βάρος του λαού και οι σχέσεις της με την Τρόικα βρίσκονται σε κρίση.

Θα μπορούσε συνεπώς κανείς να εκτιμήσει ότι από την τρομοκρατική επίθεση επωφελούνται κι εκείνοι που επιδιώκουν την αποσταθεροποίηση της κυβέρνησης και την παραμονή της χώρας εσαεί στα Μνημόνια ή την χρεοκοπία και την καταστροφή της.

Ανεξάρτητα των κινήτρων και των δραστών κανείς δεν μπορεί να αποκλείσει τώρα την κλιμάκωση της βίας. Η απάντηση στην δολοφονία του Φύσσα θα φέρει άλλη ανταπάντηση κ.ο.κ. Το φάντασμα του εμφυλίου αρχίζει να πετά πάλι πάνω από την χώρα, σε συνδυασμό με την κοινωνική έκρηξη που ορισμένες υπηρεσίες θεωρούν θέμα χρόνου.

Τρομοκρατημένοι οι παράγοντες του συστήματος κάνουν τώρα εκκλήσεις για να σπάσει “ο φαύλος κύκλος της βίας”. Μου θυμίζουν κάτι θεούσες που πήγαιναν κάθε ημέρα στην εκκλησία και άναβαν κεράκια για να μην πάρει ο διάβολος την ψυχή τους.

Όμως, ο "διάβολος" της βίας ενυπάρχει στο σημερινό παραπαίον πολιτικό σκηνικό. Αποτελεί συστατικό στοιχείο του. Και δεν θα αναφερθώ μόνο στους πρόθυμους συμπαραστάτες και συνηγόρους που έβρισκαν ανέκαθεν οι τρομοκρατικές οργανώσεις στον ΣΥΡΙΖΑ και άλλα κόμματα της αριστεράς.

Θα αναφερθώ στην θεωρία των “δύο άκρων” που τόσο πολέμησαν μερικοί και από εδώ μέσα. "Φαύλος κύκλος της βίας" δεν υπάρχει μόνο με ένα άκρο. Ας το σκεφτούν αυτό καλά στην αριστερά, αλλά και τα άλλα δήθεν “αντιμνημονιακά” κόμματα. Και ας αναλογιστούν έστω και τώρα που οδήγησαν ο συστηματικός χαρακτηρισμός των πολιτικών αντιπάλων τους ως “προδοτών” και συνθήματα όπως: «η Χούντα δεν τελείωσε το ’73», «ραντεβού στα γουναράδικα», «θα σας λιντσάρουμε σαν τον Καντάφι» κλπ.

FactorX

Υ.Γ. Πολύ θα ήθελα να πιστέψω αυτά που λένε διάφοροι μάρτυρες περί ελληνικής καταγωγής των δραστών ("μιλούσαν ελληνικά" κλπ), αλλά δυστυχώς πιστεύω περισσότερο όσους διατείνονται ότι δεν υπάρχει ούτε ένας μάρτυρας που να λέει την αλήθεια σε παρόμοια περιστατικά. Λίγο δύσκολο να πιστέψω επίσης ότι αυτός που πλησίασε με τα πόδια τα θύματα και τα εκτέλεσε εν ψυχρώ είναι Έλληνας. Μάλλον για πολύπειρο και καλά εκπαιδευμένο ξένο επαγγελματία μου μοιάζει. Γιατί αν έφτασαν οι Έλληνες συνάδελφοί του σε αυτό το επίπεδο, τότε  θα κλάψουν μανούλες.

 

ΣΧΟΛΙΑ

  1. guest avatar
    guest 03/11/2013 07:52:10

    Κάνετε ανάλυση κινήτρων για να δείτε ποιος ωφελείται και ποιος χάνει και το συμπέρασμα σας είναι υπέρ της θεωρίας των 2 άκρων (Χ.Α.-ΣΥΡΙΖΑ) . Άρα ωφελείται η κυβέρνηση

    • Νίκη avatar
      Νίκη @ guest 03/11/2013 11:52:07

      Αυτό για να επιβεβαιωθεί θα πρέπει το επόμενο κτύπημα να είναι ...στα γραφεία του Σύριζα με RPG τύπου Συγγρού...σεις των άκρων!

    • factorx avatar
      factorx @ guest 03/11/2013 19:26:23

      Να υποθέσω οτι δεν γνωρίζεις ελληνικά και καταλαβαίνεις άλλα ΄ντ άλλων;

  2. peloponisios avatar
    peloponisios 03/11/2013 09:46:55

    Ο Σαμαρας, αρεσει δεν αρεσει σε καποιους εκανε οτι μπορουσε για να μην βουτηξει η χωρα στο κενο...., αντιλαμβανοντας πως αυτο θα εχει τεραστιο πολιτικο κοστος.
    Ωστοσο... πανω που καπως ειχαμε γεμισει την καρδαρα με το γαλα, ερχονται 2 υπουργοι Δενδιας και Αθανασιου και εισηγουνται στον πρωθυπουργο μια ανευ προηγουμενου επιχειρηση εναντιον της ΧΑ που ομολογουμενως σκαρφαλωνε δημοσκοπικα φθανοντας σε ποσοστα εντυπωσιακα, πειθοντας τον οτι απο την ενεργεια αυτη θα βγει εξαιρετικα κερδισμενος. Σιγουρα υπηρχαν και πιεσεις απο το εξωτερικο να τελειωνουν... με το συγκεκριμενο κομμα.
    Κανενας ομως δεν πιεσε για τον τροπο που θα γινει αυτο.
    Τον τροπο τον επινοησαν... μονοι τους. Και ο τροπος ηταν οτι χειροτερο μπορουσαν να κανουν. Ανοιξανε τους ασκους του Αιολου στην πιο κρισιμη στιγμη της κυβερνησης, παγιδευοντας και εκθετοντας τον Σαμαρα σε βαθμο που ακομα δεν γνωριζουμε. Η κοινωνια σοκαρισμενη απο τις πρωτοφανεις εικονες μπουζουριασματος...που εβλεπε να εκτυλισονται στις οθονες της τηλεορασης, δεν ηθελε και πολυ να ταυτισει την κυβερνηση με το βρωμικο συναφι του Πρετεντερη και της παρεας του.
    Ειλικρινα δεν ξερω πως θα μπορεσει ο Σαμαρας να βγει απο αυτο τον λακκο που τον εριξαν.... Θα πρεπει να προβει σε ενεργειες εξισου σοκαριστικες και εντυπωσιακες για να γυρισει το κλιμα.
    (φανταζεστε στην θεση των δυο παιδιων που χαθηκαν αδικα, να ηταν 2 βουλευτες της ΧΑ;;;;; Eχετε καταλαβει τι θα γινοταν;;; Ο Δενδιας θα επρεπε να ξηλωθει χθες....)

  3. Valter avatar
    Valter 03/11/2013 10:30:44

    Όλη αυτή την φιλολογία που έχει αναπτυχθεί και εσείς ενστερνίζεστε ,ότι και καλά δεν είναι δυνατόν να είναι Έλληνες οι δράστες δεν την καταλαβαίνω.
    Αν φτιάξω λίστα φρικτών εν ψυχρώ δολοφονιών των τελευταίων 40 χρόνων θα γράφω ως αύριο.
    Αυτές όλες αποδεδειγμένα τις έκαναν Έλληνες , τις προχθεσινές γιατί να μην τις έκαναν Έλληνες?
    Το δε συμπέρασμα ότι ΟΛΟΙ οι μάρτυρες λένε ψέματα από που προκύπτει?

    Έχω αλλεργία στις κουβέντες για ξένα κέντρα και "σκοτεινές υπηρεσίες" που υπονομεύουν , αποσταθεροποιούν και δεν ξέρω εγώ τι άλλο κάνουν στην χώρα.
    Η αλλεργία αυτή ξεκίνησε την δεκαετία του ογδόντα όταν ο μακαρίτης ο Ανδρέας ανακάλυπτε ξένα κέντρα κάθε φορά που τα έκανε μαντάρα.
    Είναι φράσεις πασπαρτού που χρησιμοποιούνται χωρίς στοιχεία , χωρίς αποδείξεις , χωρίς καν λογικό ειρμό σκέψης , απλά με ένα πονηρό κλείσιμο του ματιού σε στιλ "έξυπνοι άνθρωποι είμαστε, ξέρεις τώρα πως πάνε αυτά τα πράγματα" και καθαρίζεις.

    Το προφανές είναι ότι το προχθεσινό γεγονός ήταν ένα χτύπημα εγχώριας τρομοκρατίας , αν κάποιος θεωρεί ότι το προφανές δεν είναι και το αληθές πρέπει να έχει και στοιχεία , όχι να λέει ότι "όλοι οι μάρτυρες λένε ψέματα".
    Είναι σαν να σας λέω τι ώρα είναι και να απαντάτε ότι όλα τα ρολόγια του κόσμου πάνε λάθος.

    • peloponisios avatar
      peloponisios @ Valter 03/11/2013 11:42:48

      Η υπεραναλυση του αρθρου δεν οδηγει πουθενα και δεν εχει κανενα ουσιαστικο νοημα.
      Στασου μονο στον τιτλο "Ποιους συμφερει η κλιμακωση της βιας".
      Η κλιμακωση της βιας και του γενικου μπαχαλου... συμφερει αυτους που ξερουν οτι ο Σαμαρας εχει σκοπο να προχωρησει ή εχει προχωρησει... σε παντος ειδους εκκαθαρισεις.... επιχειρηματικων "κολοσσων" που καταληστευσαν την χωρα. Συμφερει αυτους που βλεπουν να κουδουνιζουν... για τα μουτρα τους βραχιολακια....
      Ετσι λειτουργουν αυτοι...
      Περιμενουν το λαθος... και ενεργουν αναλογα... Και το λαθος εγινε και ηταν τεραστιο.
      Και αν εκτοξευουν μετα τις δολοφονιες την ΧΑ, ποσως τους ενδιαφερει.
      Μηπως νοιζονται για την χωρα;;;
      Αρκει να αποσυρουν δυναμη απο αυτον που εχει σκοπο να τους στειλει....
      Η συγκρουση ειναι σφοδρη και θα συνεχιστει γιατι μιλαμε για ασυλληπτα οικονομικα συμφεροντα οχι μονο ντοπιου αλλα και διεθνους επιπεδου.

    • factorx avatar
      factorx @ Valter 03/11/2013 11:59:22

      Είσαι σίγουρος οτι, πχ, την εκτέλεση του Σώντερς την έκανε Έλληνας; Εκτος αν θς να αναπαράγεις τις ανακοινώσεις του Χρυσοχοϊδη και του Διώτη - τι έγινε τελευταία με την αξιπιστία αυτουνού;

    • factorx avatar
      factorx @ Valter 03/11/2013 19:27:51

      Τι λένε αγαπητέ όλα τα δελτία απόψε; Για κτύπημα double tap, για εκπαιδευμένο δολοφόνο, πιθανότατα ξένο κλπ

      • παραμεθόριος avatar
        παραμεθόριος @ factorx 03/11/2013 20:12:34

        Αδιαφορο πρεπει να θεωρειται αν ειναι ξενος η ντοπιος ο εκτελεστής. Το θέμα είναι αν καποια αριστερίστικη ενοπλη οργάνωση ξεκινησε αντάρτικο πολης χρησιμοποιωντας την πράξη οχι σαν μέσο αλλά σαν σκοπο. Τοτε θα δουμε στην προκήρυξη πως κτυπήσαν τους φασίστες στην φωλιά τους κλπ. Αυτό σημαίνει πως μέχρι τότε θα εχουμε πολλα τυφλα χτυπήματα και πολλα θύματα. Η ΧΑ σιγουρα θα χάσει αφου ο απλος κόσμος θα θεωρήσει επικινδυνο το χωρο, και η κυβέρνηση θα επωφεληθει ανεβάζοντας απλα στροφες στους κατασταλτικους μηχανισμους.
        Ειναι και αυτό ενα απο τραγελαφικα που ζουμε, σε περίοδο που η οικονομία ειναι το ζητουμενο, βασικός πρωταγωνιστης να ειναι ο Δενδιας.

  4. MCA avatar
    MCA 03/11/2013 11:08:47

    …΄΄Πρόκειται για τρομοκράτες μιας εκ των γνωστών ελληνικών οργανώσεων που εκδικήθηκαν έτσι τον χαμό του Π. Φύσσα;΄΄…..Ακριβώς αυτό.
    Κανένας Έλληνας ή ξένος δεν κερδίζει από το συμβάν. Εκτός εάν πιστεύει κάποιος ευφάνταστος ότι το έκανε η ΧΑ για να κερδίσει ψήφους. ΗΠΑ,Ισραήλ,ΕΕ, Ρωσία δεν έχουν κανένα λόγω να αποσταθεροποιήσουν την χώρα, το αντίθετο θα έλεγα. Ίσως μόνο η Τουρκία.
    Αντί όμως να ψάχνουμε φαντάσματα, γιατί να μην πιστέψουμε αυτό που φαίνεται;
    Ακροαριστερή, τρομοκρατική οργάνωση τύπου σέχτας , με ηθικούς αυτουργούς και εκτελεστές Έλληνες, πνιγμένους στην οργή και το μίσος που έψαχναν για εκδίκηση. Γιατί να ρισκάρουν να αποκαλυφθούν πληρώνοντας επαγγελματίες δολοφόνους; Αποκλείεται να θέλουν μάρτυρες και συνεργούς σε γεγονότα στα οποία θα πέσει όλη η αστυνομία, η αντιτρομοκρατική και διεθνείς υπηρεσίες να διαλευκάνουν. Μια δολοφονία που η Ελληνική κοινωνία δεν πρόκειται να ξεχάσει, με αποτέλεσμα να κινδυνεύουν ανά πάσα στιγμή να πέσουν θύματα ΄΄ρουφιάνων΄΄.
    Δυστυχώς λόγω των οικονομικών συνθηκών, της τριβής με ανθρώπους που προέρχονται από χώρες με σκληρή βία, και το ιδεολογικό υπόβαθρο ως πρόσχημα για να δικαιολογηθεί το έγκλημα,υπάρχουν Έλληνες για να κάνουν τέτοιες δουλειές τζάμπα.Βέβαια κατά καιρούς σε συλλήψεις αναρχικών, μεγάλο μέρος αυτών δεν είχε ως πρώτη γλώσσα τα Ελληνικά. Όμως ακόμα και αν οι δολοφόνοι δεν ήταν 100% συμπατριώτες μας, αποκλείω την περίπτωση να ήταν έμμισθοι. Ήταν καθαρά πολιτική δολοφονία με κίνητρο το μίσος.

    • Νίκη avatar
      Νίκη @ MCA 03/11/2013 11:59:24

      Αυτό είναι το προφανές που οδηγεί όμως τα άκρα σε εμφύλιο πόλεμο! Δεν θέλω να το πιστέψω και δεν θέλω εμφύλιο...

  5. Greg avatar
    Greg 03/11/2013 11:38:24

    "Την στιγμή που το επιτόκιο των 10ετών ομολόγων της Ελλάδας έπεσε κάτω από το 8%, για πρώτη φορά από το 2010 και την Πέμπτη τα spreads βρίσκονταν στις 681 μονάδες, ενώ στη δίνη της κρίσης είχαν φτάσει και τις 3.500 μονάδες."

    Με αρνητική ανάπτυξη όλα αυτά αφορούν μόνο κάποιους σπεκουλαδόρους παγκόσμιου βεληνεκούς που σορτάρουν καθημερινά και κοιτάνε να κερδίσουν εκατομμύρια από τέτοιες λογιστικές "μανούβρες".

    Το μόνο που θα αποτελέσει οιωνό βελτίωσης των οικονομικών συνθηκών θα είναι η πραγματική ανάπτυξη. Αυτή όμως δεν πρόκειται να έρθει ποτέ με την εφαρμογή της στουρνάρειας δημοσιονομικής πολιτικής αφαίμαξης των Ελλήνων.

    • Αντίθεσις avatar
      Αντίθεσις @ Greg 03/11/2013 12:56:38

      Το μόνο που θα αποτελέσει ασφαλή οιωνό μη αναστρέψιμης βελτίωσης των οικονομικών συνθηκών και άνθισης της χώρας θα είναι η σπουδή του κάθε προέδρου βουλής της μίας ημέρας να βολέψει αυθημερόν την κόρη του σε κραταιά ελληνική παραγωγική επιχείρηση αντί στη βουλή, και του κάθε υφυπουργού τύπου να μεταθέσει την φιλενάδα του σε εξαγωγική εταιρεία και όχι στο διπλανό γραφείο από το δικό του...

      Μέχρι τότε τα περί πραγματικής ανάπτυξης θα παραμένουν πομφόλυγες και θα μας το υπενθυμίζει περίπου καθημερινά και από ένας δραπέτης ή σκελετός που δεν κατάφερε να δραπετεύσει: Κατσέλης, Βιοχάλκο, 3Ε, ΦΑΓΕ, Shelman, Neoset, S&B, Εμπορική...

      Το ύψος επιτοκίου του 10ετούς ελληνικού ομολόγου δεν λέει απολύτως τίποτε λ.χ. στους εργαζομένους γενικής αντιπροσωπείας (ιταλικών) οχημάτων που πληρώνονται επί σειρά μηνών με κάποια χρήματα έναντι ή στους επιχειρηματίες που βγάζουν όπως όπως τις μικρές και μεγάλες επιχειρήσεις των στην Βουλγαρία και στην Π.Γ.Δ.Μ. για να τις κρατήσουν ζωντανές. Τελευταίο παράδειγμα που άκουσα: σοβαρή και νοικοκυρεμένη μεταφορική εταιρεία με καθαρά ανοδική πορεία τα τελευταία έτη και 16 φορτηγά μετέφερε την έδρα της στην βόρειο γείτονα και τα οχήματά της θα φέρουν εφεξής βουλγαρικές πινακίδες, οι δε φόροι που θα αποδίδει στο άσωτο, άπληστο και ιδιότροπο (με αλλαγές φορολογικού καθεστώτος περίπου καθ' εκάστην) ελληνικό κράτος θα είναι ακριβώς μηδέν. Ομοίως θα εκμηδενισθούν και οι φόροι από τα καύσιμά των, αφού τα οχήματα θα εφοδιάζονται λίγο πριν περάσουν τα σύνορα και εισέλθουν στη χώρα για να εκτέλεσουν τα δρομολόγιά των. Σίγουρα οι βόρειοι γείτονές μας θα προσεύχονται κάθε βράδυ αυτή η περίφημη "ανάπτυξη" της Ελλάδας να κρατήσει για δεκαετίες...

  6. Διομήδης avatar
    Διομήδης 03/11/2013 11:39:39

    "...Λίγο δύσκολο να πιστέψω επίσης ότι αυτός που πλησίασε με τα πόδια τα θύματα και τα εκτέλεσε εν ψυχρώ είναι Έλληνας. ..." Μάλλον ξεχνάς τις εκτελέσεις στην Κύπρο από Έλληνα "αντιεξουσιαστή"...

    • Δήμος avatar
      Δήμος @ Διομήδης 03/11/2013 12:13:23

      όπως επίσης κι ο Κουφοντίνας με τα πόδια πλησίασε τον Μπακογιάννη

  7. Π. Ευθυμιάδης avatar
    Π. Ευθυμιάδης 03/11/2013 13:08:30

    "αλλά λόγω και των λαθών των αρμόδιων υπουργών κινδυνεύει τώρα και με μια πολιτική ήττα στο θέμα αυτό"

    Δεν κινδυνεύει , έχει υποστεί συντριπτική ήττα. Οι αρμόδιοι υπουργοί δεν έκαναν λάθη , τα έκαναν μαντάρα και πρέπει να αποπεμφθούν χθες. Η σύλληψη αρχηγού πολιτικού κόμματος με δυναμική πάνω από 10% με μαρτυρίες αμφίβολης αξιοπιστίας που περιφέρονται ή και πληρώνονται από αριστερούς δημοσιογράφους είναι απαράδεκτη και τα βάζεις εκείνη τη στιγμή με τους ψηφοφόρους του... το πράγμα δεν μαζεύεται πλέον και ο Σαμαράς μπορούσε να αξιολογήσει πριν τους δώσει το πράσινο φως.

  8. Αγροφύλακας avatar
    Αγροφύλακας 03/11/2013 13:32:46

    Σημασια δεν εχει αν ο εκτελεστης ηταν Ελληνας η οχι. Σημασια εχει αν αυτοι που ηταν απο πισω ηταν Ελληνες η οχι και τινος συμφεροντα εξυπηρετουσαν. Επειδη εγω εχω διεστραμενο μυαλο λεω: μηπως καποιος στελνει ξανα μυνηματα κατα της προσεγκισης με την Ρωσσια (π.χ. επισκεψη Ρωσσου υπουργου εξωτερικων, εκτενεις συνομιλιες, στρατηγικες σχεσεις κτλ, κτλ). Λεω, μηπως?

    • Κυθήριος avatar
      Κυθήριος @ Αγροφύλακας 03/11/2013 14:56:50

      ''Διεστραμένο μυαλό'' μέ μεγάλη φαντασία...

      • Αγροφύλακας avatar
        Αγροφύλακας @ Κυθήριος 03/11/2013 19:07:26

        Thank you, Dad!
        Τώρα θα κοιμάμαι ήσυχα.

        • Κυθήριος avatar
          Κυθήριος @ Αγροφύλακας 03/11/2013 20:11:30

          Ἔμ,τή θέλει λίγο τή φαντασία του γιά νά συνδέσεις τή δολοφονία δυό χρυσαυγιτῶν μέ προβοκάτσια κατά τῆς-κάτσε νά δοῦμε- ἑλληνορωσικῆς ἐπαναπροσέγγισης! Καί μάλιστα μετά ἀπό τή δολοφονία Φύσσα ἀπό χρυσαυγίτη.
          Δέ πιστεύω νά σέ πείραξε τό ''διεστραμένο'';
          Δικό σου ἦταν..

          • Αγροφύλακας avatar
            Αγροφύλακας @ Κυθήριος 03/11/2013 21:43:41

            Οπως βλεπεις πιο κατω, δεν ειμαι ο μονος με 'διεστραμενο' μυαλο. Αλλωστε, ειπα: Μηπως, Μηπως.....Αν εσυ τωρα εχεις ασφαλεις πληροφοριες, παω πασω στα επτα μπαστουνια! (ελπιζω να παιρνεις απο πρεφα).

  9. blue nile avatar
    blue nile 03/11/2013 13:48:09

    Καταρχήν ας μην πανηγυρίζουμε για την πτώση των spreads.
    Αν δεν υπήρχε το ΟΜΤ η απειλή δηλαδή της Ευρωπαικής κεντρικής τράπεζας ότι θα κάψει τα γεράκια που θα προσπαθήσουν να ανεβάσουν τα επιτόκια δανεισμού της Ιταλίας και της Ισπανίας (τώρα ο Ντράγκι προσπαθεί να συμπεριλάβει και την Ιρλανδία) όλες οι νότιες ευρωζωνικές χώρες θα είχαν χρεοκοπήσει.
    Όσο για την Ελλάδα η πιθανολογούμενη έξοδος στις αγορές μπορεί να πραγματοποιηθεί μόνο υπό την αιγίδα του ΟΜΤ. Χωρίς ΟΜΤ τα spreads θα είχαν φτάσει στο άπειρο.
    Όμως για να μπει μαι χώρα στην προστατευτική ομπρέλα του ΟΜΤ θα πρέπει νσ ακολουθεί προγράμματα δημοσιονομικής προσαρμογής ανάλογα ή και σκληρότερα από αυτά των μνημονίων.
    Άρα η έξοδος στις αγορές είναι άλλαξε ο Μανωλιός και έβαλε τα ρούχα του αλλιώς.
    Όσον αφορά τα υπόλοιπα του άρθρου συμφωνώ.
    Να μην ξεχνάμε όμως ούτε μία στιγμή κάτι σημαντικό.
    Τα άκρα δεν μπορούν να παίξουν μπάλα σε φυσιολογικό τεραίν.
    Τα μνημονιακά μέτρα και η απόγνωση που προκάλεσαν περιορίζει την κοινωνία σε παθητικό ρόλο και αφήνει ελεύθερο το πεδίο στους ακραίους αριστερής ή δεξιάς μήτρας να κάνουν τα ανίερα δικά τους.
    Αυτό έπρεπε να το είχε συνηδητοποιήσει ο Σαμαράς όταν συναινούσε στο μνημόνιο.
    Γιατί καλή η ρητορική περί σωτηρίας της χώρας αλλά όταν στο όνομα της εξαθλιώνονται οι ζωές των πολιτών είναι αναπόφευκτη η απότομη κλιμάκωση της βίας που μπορεί να μας κάνει όπως στην Γερμανία την δεκαετία του '30 όταν αριστεροί και δεξιοί αλληλοσφάζονταν στους δρόμους.
    Κανένα νομοθέτημα και καμιά κυβερνητική απόφαση δεν μπορούν να εξομαλύνουν πια την κατάσταση.
    Ο κύκλος αίματος μόλις άρχισε και δεν ξέρουμε που θα οδηγήσει.
    Το μόνο που μπορεί πλέον να γίνει είναι η κυβερνηση ύστερα από ουσιαστική διαπραγμάτευση και με την απειλή βέτο να καταφέρει την αλλαγή της Ευρωπαικής πολιτικής και το τέλος της λιτότητας ώστε οι πολίτες να αποκτήσουν ελπίδα.
    Αλλιώς μεγάλο μέρος από την ευθύνη για τα μελλούμενα θα της ανήκει.

  10. πολίτης avatar
    πολίτης 03/11/2013 13:48:36

    Κάποια σχόλια δρουν θεραπευτικά της κατάθλιψης.
    Άμα διαβάζεις ότι η καρδάρα γεμίζει και ο Σαμαράς με τη χατζάρα του επιτίθεται στην οικονομική ελίτ, που για να προστατευτεί τον παγιδεύει, ξεχνάς για λίγο τη μείωση του μισθού σου και τα χαράτσια.
    Για το έγκλημα κατά των μελών της ΧΑ, αυτά που ακούγονται είναι τόσο συγκεχυμένα που δεν μπορείς να βγάλεις συμπέρασμα.
    Μια τρομοκρατική ομάδα με ακροαριστερή ιδεολογία δεν μπορεί σίγουρα να αποκλειστεί. Άλλωστε η τρομοκρατία είχε πάντα διασυνδέσεις και με τον υπόκοσμο και τις μυστικές υπηρεσίες.
    Τους φόβους για επέκταση της βίας σε εμφύλιο δεν τους συμμερίζομαι. Οι καιροί είναι διαφορετικοί και η χώρα έχει πολύ σοβαρότερους κινδύνους.

  11. dem avatar
    dem 03/11/2013 15:33:30

    Μην τρομοκρατείτε τον κόσμο με εμφύλιο κ.λ.π.Τρομοκρατείστε τους τρομοκράτες. Επιτέλους το κράτος ας δείξει οτι λειτουργεί. Και η δικαιοσύνη το ίδιο. Ένας ύποπτος είναι και ο Μαζιώτης ο οποίος έχει απειλήσει ανοιχτά την ΧΑ και αφέθηκε ελεύθερος κακώς κατά τη γνώμη μου. Δεν απελευθερώνεις τρομοκράτες. Επίσης απελευθερώθηκε και ο Σακκάς μετά από προφυλάκιση τριών ετών, χωρίς να δικαστεί ποτέ για τις τρομοκρατικές πράξεις για τις οποίες συνελήφθη. Τι άλλο χρειαζόμαστε δηλαδή για να λειτουργήσει το κράτος και η δικαιοσύνη, όταν συλλαμβάνονται τρομοκράτες από την αστυνομία και στη συνέχεια αφήνονται ελεύθεροι; Ελπίζω και εύχομαι και απαιτώ σαν νόμιμος πολίτης αυτής της χώρας οι δολοφόνοι των δύο παιδιών να συλληφθούν ΧΘΕΣ. Αλλως να φύγει ο Δενδιας ως ανίκανος. Απλή λογική. Αν δεν μπορείτε φωνάξτε τους Αγγλους της ιντέλιτζενς όπως κάνατε με την 17Ν. Εκτός και αν δεν θέλετε οπότε τείνω να πιστέψω αβίαστα και με σιγουριά οτι το παρακρατος ειν εδώ ενωμένο δυνατό.

  12. Traveler avatar
    Traveler 03/11/2013 16:50:46

    Την ξέρεις την θεωρία των μέσων;
    380 δις χρέος
    30% ανεργία
    5000 αυτοκτονίες
    μνημόνια
    Γερμανική κατοχή Δ Ράιχ

    • stayros avatar
      stayros @ Traveler 04/11/2013 18:45:21

      ΚΑΙ ΤΟ ΧΡΕΟΣ ΣΤΟ 180 % ΤΟΥ ΑΕΠ ,ΑΠΟ 110% ΤΟ 2009.

  13. monomaxos avatar
    monomaxos 03/11/2013 16:51:59

    Όπως συνήθιζε να λέει ο λατρεμένος Σέρλοκ Χόλμς: όταν από την υπόθεση αφαιρέσεις αυτά που δεν σχετίζονται ή δεν δένουν τότε αυτό που μένει, όσο απίθανο και να είναι, είναι η λύση.

    Δεν 'εχει να κάνει αγαπητέ Φάκτορα η υπόθεση με τα spread. Δεν έχει να κάνει ούτε με τα δύο άκρα. Πιστεύω ότι έχει να κάνει με κάτι πιο βρώμικο και πιό σκοτείνό, που το έχουμε ξαναδεί αλλά το είδαμε επιδερμικά: τις υποκλοπές και το σχέδιο δολοφονίας του Κ. Καραμανλή.

    Αν δεις Φάκτορα, η δολοφονία ήρθε αμέσω μετά την αναγγελία ότι ο Καρχιμάκης ελέγχεται για την κατοχή απορρήτων εγγράφων της ΕΥΠ σχετικά με τις υποκλοπές.

    Όπως και όταν ήταν υπόδικος ο Ανδρέας Παπανδρέου η 17Ν χτυπούσε εισαγγελείς, έτσι και τώρα το μύνημα είναι σαφές: κάντε μόκο για την υπόθεση και μην τραβάτε το σκοινί παραπέρα γιατί θα κάνουμε την Ελλάδα κιμά.

    Οι περισσότεροι πιστεύουν ότι ο δολοφόνος ήταν ξένος πράκτορας. Μόνο ένας κατάλληλα εκπαιδευμένος από ειδικά "σχολεία" δολοφόνων μπορεί αν κάνει τέτοια αριστοτεχνική δουλειά.

    Υπάρχουν άραγε εδώ στην πατρίδα μας τέτοιοι άνθρωποι; Έχουμε ξαναδεί ή ακούσει για τέτοιους επαγγελματίες; Ξέρουμε κάποια χώρα που να εκπαιδεύει κατάλληλα τέτοιους βιρτουοόζους του θανάτου;

    Μα ναι, και στο μπλόκο της Νέας Μάκρης στο σχέδιο δολοφονίας του Κ. Καραμανλή αναφέρθηκε παρόμοια ομάδα αλλοδαπών δολοφόνων.

    Τότε η δολοφονία απετράπει λόγω των καλύτερα εκαιδευμένων Ρώσων πρακτόρων. Τώρα όχι.

    Μία ξένη χώρα για να προχωρήσει σε δολοφονίες σημαίνει ότι διακυβεύονται τρομερά ζωτικά δικά της συμφέροντα και όχι απλά η άνοδος των spread μίας μπανανίας σαν την Ελλάδα.

    Η δολοφονία αυτή έρχεται σε συνέχεια ενός πυρηνικής διαστάσεως υπόγει πόλεμο που διεξάγεται στη χώρα μας.

    Με το που άρχισε ο Α. Σαμαράς να προσεγγίζει ξανά την Αμερική, η Γερμανία ανακοίνωσε ότι θα στείλει την ερχόμενη εβδομάδα ερευνητικό σκάφος να διεξάγει για ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟ ΤΗΣ ΤΟΥΡΚΙΑΣ έρευνες για πετρέλαιο στο Αιγαίο εντός της ΑΟΖ μας!!!!!!
    Και μέσα σε όλα αυτά, σκάει μύτη και ο Λαβρόφ για ένα μόλις απόγευμα για "τσαι και συμπάθεια" με τον πρωθυπουργό και τον αντιπρόεδρο.

    Μετά από όλα αυτά, έρχεται η θεωρία των δύο άκρων, να προσφέρει την απόλυτη κάλυψη στο όλο σχέδιο, κάνοντάς το να φαίνεται σαν ξεκαθάρισμα λογαρισμών δύο άσπονδων εχθρών.

    Μακάρι να μην είναι έτσι, αλλά ακόμη και αν είναι, να ξέρετε ότι τίποτα κακό δεν μπορούν να μας κάνουν αν εμείς μείνουμε ενωμένοι και δεν αποφασίσουμε να αλληλοφαγωθούμε.

    • peloponisios avatar
      peloponisios @ monomaxos 03/11/2013 18:53:01

      Κανενα "αλληλοφαγωμα" δεν ξεκιναει απο κατω...
      Πρωτα ξεκιναει απο πανω... και μετα βαζουν τον λαο στο παιχνιδι για να αλληλοσπαραχθει.
      Και δυστυχως η συγκρουση των μεγαλων εχει ηδη ξεκινησει.

      • Arktiki avatar
        Arktiki @ peloponisios 04/11/2013 17:02:23

        ...Δεν τσιμπάμε όμως πια αγαπητέ οι .... από κάτω!

    • Αγροφύλακας avatar
      Αγροφύλακας @ monomaxos 03/11/2013 19:14:43

      Αγαπητε Monomaxos να προσεχεις τον Κυθηριος:

      Κυθήριος είπε:

      03/11/2013 στις 3:56 pm

      ”Διεστραμένο μυαλό” μέ μεγάλη φαντασία

  14. Ρενα avatar
    Ρενα 03/11/2013 18:10:27

    Πολλοί από εμάς στα "Δεκεμβριανά" του Κ.Καραμανλή "βλέπαμε" προβοκάτσια που στόχο είχε να πιέσει και να απειλήσει τον τότε πρωθυπουργό ώστε να κάνει αυτά που τα "κέντρα-παράκεντρα" όριζαν,μεταξύ αυτών η διακοπή του Μπουργκας/Αλεξανδρουπολη και η απομάκρυνση της χώρας μας από τις καλές της σχέσεις με την Ρωσία.

    Τώρα με τα γεγονότα των τελευταίων 50 ήμερων και τους 3 νεκρούς η όλη υπόθεση μοιάζει αντίστοιχη,με δεδομένη την πίεση των τροικανων για 2,5 δις μέτρα και ποιος ξέρει τι άλλο στα παρασκήνια των συνομιλιών,ίσως παραχώρηση ορυκτού πλούτου κτλ. Δηλαδή δημιουργουν κλίμα αποσταθεροποιησης που μυρίζει εμφύλιο ,εκβιάζοντας τον Σαμαρά και ουσιαστικά του λενε,"υπέγραψε ότι σου λέμε,κόψε τις μαγκιές για να μην σε κάνουμε Συρία."

    Αν είναι έτσι τα πράγματα,ο Σαμαράς πρέπει να θυμηθεί το λάθος του Κ.Καραμανλή που δεν ήταν άλλο, από το ότι δεν βγήκε στον λαό του,να πει ξεκάθαρα πως έχουν τα πράγματα και να δημιουργήσει ασπίδα γύρω του συσπειρώνοντας τον κόσμο. Να ζητήσει από τον λαό στήριξη,να ΑΠΟΡΡΙΨΕΙ μετα βδελυγμίας τους όποιους εκβιασμούς και να πάει σε εκλογές αν αυτό χρειάζεται, αφού έχει πει ξεκάθαρα πως έχουν τα πράγματα στο παρασκήνιο.

    ΚΑΘΑΡΟΣ ΟΥΡΑΝΟΣ ΑΣΤΡΑΠΕΣ ΔΕΝ ΦΟΒΑΤΑΙ,εκτός και αν δεν είναι ΠΕΝΤΑΚΑΘΑΡΟΣ...

  15. thanos avatar
    thanos 03/11/2013 20:47:35

    Αν οι εκτελεστές δε συλληφθούν σύντομα και ο κύκλος της βίας συνεχιστεί - όλοι μας ελπίζουμε να μη συμβεί αυτό - τότε η χώρα κινδυνεύει πράγματι με αποσταθεροποίηση.
    Τα βασικά ενδεχόμενα είναι μόλις 3 στον αριθμό:
    (1) αντίποινα του αντίθετου άκρου προς την ΧΑ
    (2) προσπάθεια αποσταθεροποίησης, από "ξένα κέντρα"
    (3) προσπάθεια αποσταθεροποίησης, προέλευσης "εσωτερικού"
    Ας τα πάρουμε με τη σειρά:
    Αντίποινα: πολύ πιθανό. Είναι και το πιο απλό ενδεχόμενο, άρα ακόμα πιο πιθανό. Ίσως να είναι και από τα χειρότερα σενάρια, με την ανωριμότητα που έχουμε ως λαός, να εξελιχθεί σε "βεντέτα"...
    Προέλευσης εξωτερικού: Για μένα, απίθανο, αυτή τη χρονική στιγμή. Στο παρελθόν ναι, αλλά τώρα, ποιον συμφέρει αλήθεια στο εξωτερικό η αποσταθεροποίηση της χώρας?
    Αν αφήσουμε κατά μέρος τις θεωρίες συνομωσίας κατά των Ελλήνων κτλ. ουσιαστικά κανένας πλέον δεν ενδιαφέρεται για την Ελλάδα και ούτε θέλει να ξανακούσει ότι πάλι έχει πρόβλημα. Έχουμε υποστεί τέτοιο εξευτελισμό διεθνώς που ειναι αρκετός. Οι αξίες και το κόστος εργασίας έχουν μειωθεί αρκετά για όποιον θέλει να αγοράσει ή να επενδύσει. Είμαστε δε και στα όρια του να πληρώνουμε χρέος. Αν καταρρεύσουμε, θα πάρουμε στο λαιμό μας κι άλλες χώρες της Ευρώπης και όχι μόνο, σε μια στιγμή που όλος ο δυτικός κόσμος πασχίζει να γυρίσει στην ανάπτυξη. Εκτός αν κάποιος είναι σαδιστής, νομίζω κανένας ξένος δεν έχει να κερδίσει πολλά αν η Ελλάδα, τώρα, καταρρεύσει.
    Προέλευσης εσωτερικού: πολύ πιθανό. Με κάποια θετικά σημάδια (ισχνό πρωτογενές πλεόνασμα, μείωση των spreads, επιστροφή των ξένων θεσμικών επενδυτών στο Χρηματιστήριο) και τη γενικότερη διαπίστωση ότι έχουμε "πιάσει πάτο", αρχίζει να διαφαίνεται η προοπτική μια μικρής ανάκαμψης, σιγά σιγά από το 2014. Κάποιοι θέλουν να εκμεταλλευτούν την οργή του λαού που είναι άνεργος, πληρώνει παράλογα υψηλούς φόρους και είναι οργισμένος μετά από 4 συναπτά έτη κρίσης για να πάρουν την εξουσία τώρα, πριν καρπωθεί ο Σαμαράς την ανάκαμψη. Βλέπουν ότι η Ελλάδα ίσως μπαίνει σε μια νέα εποχή, όπου νέα τζάκια θα προκύψουν και νέες πολιτικές δυνάμεις θα τα εκφράσουν.
    Και θεωρούν ότι η φασαρία και η αποσταθεροποίηση θα προκαλέσουν ζυμώσεις που θα δώσουν τη χαριστική βολή στο σημερινό status quo.
    Και εκείνοι θα μπορέσουν να μοιράσουν κατα το δοκούν, τη νέα "πίτα" που περιμένουν σιγά σιγά να προκύψει καθώς η χώρα θα ανακάμπτει.
    Ο Σαμαράς είναι το εμπόδιο - και η αποσταθεροποίηση είναι το όχημα για να προσπεράσουν το εμπόδιο.
    Ένα σενάριο, πολύ συμβατό με την ιστορία αυτής εδώ της χώρας τα τελευταία 100 χρόνια...

    • popaia avatar
      popaia @ thanos 04/11/2013 10:00:59

      Προσθέτω κι ένα άλλο σενάριο στην αναζήτησή σου Θάνο, αυτό της πλήρους απομόνωσης της ΧΑ. Επειδή με τη δολοφονία Φύσσα ξεκίνησε η μιασματοποίηση αυτού του κόμματος αλλά τώρα συνέβη κάτι άλλο ακόμα χειρότερο που όλοι ξεχνάνε: Η επικινδυνότητα. Ποιός θέλει σχέσεις πια με τη ΧΑ αν εκτός από την κοινωνική κατακραυγή κινδυνεύει και η ζωή του; Και ποιός γονιός δεν θα εναντιωθεί σφόδρα σε τέτοια επιλογή του παιδιού του;
      Επομένως η κατάσταση μπορεί να ιδωθεί και υπό το πρίσμα ότι και οι δύο ενέργειες (Κερατσίνι και Ν. Ηράκλειο) στρέφονταν κατά της ΧΑ για να την βγάλουν εντελώς εκτός παιχνιδιού.

      • stayros avatar
        stayros @ popaia 04/11/2013 18:55:01

        ΕΙΣΑΙ Η ΜΟΝΗ ΠΟΥ ΕΠΙΣΗΜΑΝΕΣ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΕΚΔΟΧΗ ΠΟΥ ΓΙΑ ΜΕΝΑ ΕΧΕΙ ΠΟΛΛΕΣ ΠΙΘΑΝΟΤΗΤΕΣ ΝΑ ΙΣΧΥΕΙ ,ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΑΥΤΟ ΟΜΩΣ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΜΗΝ ΤΟΥΣ ΒΓΕΙ ΚΑΙ ΝΑ ΛΕΙΤΟΥΡΓΗΣΕΙ ΕΝΤΕΛΩΣ ΑΝΤΙΘΕΤΑ ΣΤΟΥΣ ΚΑΙΡΟΥΣ ΠΟΥ ΖΟΥΜΕ........

  16. Κυθήριος avatar
    Κυθήριος 03/11/2013 22:11:01

    Ἐντάξει,τή γνώμη μου εἶπα,συγνώμη ἄν σέ προσέβαλα.

  17. Hawk avatar
    Hawk 04/11/2013 08:46:43

    Ποιούς συμφέρει η κλιμάκωση της βίας? Μα την τρόϊκα και τους δανειστές φυσικά.
    Αντε παιδιά φέρτε τα καινούργια μέτρα των 2,5 δισ να τα υπογράψουμε γρήγορα - γρήγορα.

  18. Νηλέας avatar
    Νηλέας 04/11/2013 12:01:41

    Οι δράστες, οι δολοφόνοι οι τρομοκράτες και ότι μπορεί να φανταστεί κανείς ακόμα και ανεγκέφαλοι και απάτριδες και ανθέλληνες βάλουν κατά της χώρας μας, όχι μόνο κατά της δημοκρατίας.Αναρωτιούνται μερικοί ποιοί έχουν όφελος ποιός κερδίζει. Οι εχθροί μας αυτοί δεν το σκέφτονται έτσι. Ο στόχος είναι ένας η ΠΑΤΡΙΔΑ .Και ξέρουν καλά τι έκαναν .Χτύπησαν εκεί και ελπίζουν σε αντίστοιχη αντίδραση? .Θελουν ανακύκλωση της τρομοκρατίας. Εάν κάποιος εξωτερικός εχθρός-γιατί αυτοί είναι εσωτερικός- ήθελε αποσταθεροποίηση της χώρας κάτι τέτοιο θα έκανε.. Ψάχνουν κάποιοι ηθικούς αυτουργούς στο σύστημα και στην έλλειψη ισονομίας και στην έλλειψη δημοκρατίας ακόμα .ΜΕΓΙΣΤΟ ΛΑΘΟΣ αυτό τους ηρωποεί. Αυτό δίνει «άλλοθι» σε κάθε σάπιο συστατικό της κοινωνίας να την καταστρέφει. ΕΜΦΥΛΙΟ ΕΠΙΔΙΩΚΟΥΝ.Μα μέσα στον εμφύλιο θα είναι και αυτοί θύματά του.
    Εχουμε γίνει ο περίγελως της υδρογείου.
    Υ.Γ λέτε να ζήσουμε ότι έζησε η ιταλία πριν αρκετά χρόνια με δολοφονίες ακραιοαριστροδεξιών?

  19. Nestoridis avatar
    Nestoridis 04/11/2013 12:15:07

    Αν ισχύει η δήλωση του πατέρα του Φουντούλη ότι τους αφαίρεσαν την περασμένη εβδομάδα την ατομική αυτοπροστασία (αλεξίσφαιρα γιλέκα), τότε ο αξιωματικός της Αστυνομίας που το διέταξε πρέπει να συλληφθεί για συνέργεια σε φόνο εκ προθέσεως (επειδή γνώριζε ότι τα μέλη της Χρυσής Αυγής είχαν γίνει στόχοι). Περίεργη σύμπτωση δεν είναι η δολοφονία στο μέλος που θα πήγαιναν σε πέντε λεπτά δύο μέλη της Χρυσής Αυγής που προηγουμένως είχαν καταθέσει τα όπλα τους στο τοπικό αστυνομικό Τμήμα.
    Ας ξεκαθαρίσουμε την Αστυνομία και την ΕΥΠ απο περίεργους ακροαριστερούς και πράκτορες ξένων, το επιβάλλει η νομιμότητα και η δημοκρατία.
    Πέρα απο όλα οι ευθύνες Δένδια είναι τεράστιες γιατί διαλύει την αστυνομία (δίωξη 10 στρατηγών, άκαρπες έρευνες παντού) την στιγμή που είναι ανίκνος να αντιμετωπίσει την πραγματική τρομοκρατία που δολοφονεί Έλληνες κια ιδίως αστυνομικούς (όπως τον Νεκτάριο Σάββα)., το ανθρωπάκι πρέπει να παραιτηθεί γιατί βλάπτει την Δημοκρατία και το δημόσιο συμφέρον

  20. YMCA avatar
    YMCA 04/11/2013 14:54:37

    Δεν θέλω να παραστήσω τον Κλουζώ, συνεπώς δίνω μια ΜΙΚΡΗ πίστωση χρόνου στο κράτος να συλλάβει τους δολοφόνους. ΟΜΩΣ ΑΝ, -και με τα μέσα που διαθέτει τη σημερινή εποχή η αντιτρομοκρατική υπηρεσία (κάμερες , DNA, υπερκοριός, έλεγχος διαδικτύου, συνδρομή ξένων υπηρεσιών κλπ)- δεν τα καταφέρει, θα πιστεύω βάσιμα δύο ενδεχόμενα:
    Α) Είτε πρόκειται για επαγγελματίες τρομοκράτες ελεγχόμενους από παρακρατικές δυνάμεις με σκοπό την συντηρητικοποίηση του λαού λόγω φόβου (οπότε και δεν αναμένω συνέχεια λόγω υψηλού κοινωνικού ρίσκου), είτε
    Β) για δάχτυλο ξένων μυστικών υπηρεσιών με σκοπό την αποσταθεροποίηση της χώρας (αυτό είναι το χειρότερο σενάριο και θα υπάρξουν νέα χτυπήματα).

    Μέχρι τότε λίγες σκόρπιες σκέψεις:
    Η αστυνομία παρακολουθεί την «εγκληματική» οργάνωση ΧΑ. Ναι ή όχι (ή όποτε είναι βολικό)?
    Όσο οργανωμένη από τον Μιχαλολιάκο ήταν η δολοφονία του Φύσσα, άλλο τόσο ήταν οργανωμένη από ακραίες ομάδες του ΣΥΡΙΖΑ η δολοφονία των Καπελώνη και Φουντούλη?
    Οι έντιμοι και αντικειμενικοί δημοσιογράφοι και σχολιαστές (αν φυσικά υπάρχουν ακόμη) αισθάνονται καλά με τον εαυτό τους, για τη χολή που έχυσαν όλο αυτό το διάστημα επί δικαίων και αδίκων?
    Ο Δένδιας είναι υπουργός όλων των Ελλήνων, όταν μιλά για οργανωμένο έγκλημα στην περίπτωση Φύσσα και για ξεκαθάρισμα λογαριασμών όταν πρόκειται για τους Καπελώνη-Φουντούλη?
    Όταν οι αριστεροί φώναζαν να κλείσει η ΧΑ δεν ήξεραν ότι σκάβουν το λάκο τους? Μόνο ο Γλέζος και η Κωνσταντοπούλου είχαν τη στοιχειώδη νοημοσύνη να μην συμπράξουν με την κυβέρνηση στο κλέισιμο της ΧΑ? Δεν γνωρίζουν ότι τα πρόβατα τα τρώει ο λύκος άμα τον αφήσουν να μπει στο μαντρί?
    Και τελικά ποιός οφελείται από την αστάθεια?
    Τέλος, και για όσους αρέσκονται να ενημερώνονται από τα «αντικειμενικά» ΜΜΕ ή απλώς τους συμφέρει να σκέφτονται έτσι, οι δολοφόνοι είτε είναι φίλοι του Φύσσα που αποφάσισαν να εκδικηθούν, είτε πρόκειται για τον Κασιδιάρη με την Ουρανία που ήθελαν να στήσουν προβοκάτσια, είτε είναι Αλβανοτσετσένοι μπράβοι που ήθελαν να δείξουν ότι είναι αφεντικά της πόλης (διαλέξτε ανάλογα με ότι σας βολεύει).

  21. Arktiki avatar
    Arktiki 04/11/2013 16:40:04

    ''Φαύλος κύκλος της βίας” δεν υπάρχει μόνο με ένα άκρο.''
    Λάθος. 'Οταν ο φασισμός αλλάζει προσωπεία και υποκρίνεται πότε τον ακροδεξιό και πότε τον ακροαριστερό αδίστακτο εγκληματία τον διαθέτοντα εναλλακτικό ''ιδεολογικό'' μανδύα, τότε συμβαίνει αυτό που παρακολουθούμε.
    ΔΥΟ ΑΚΡΑ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ κατά τη γνώμη μου, όσο και αν προσπαθούν με μανία και πάθος τόσοι πολλοί να ...ενστερνιστούν και να υποστηρίξουν την έωλη μα βολική,... εξυπηρετική θεωρία. Το άκρο πάντα θα είναι ένα, ο φασισμός και καλά θα κάνουμε, να επικεντρωθούμε στην αποτελεσματική του αντιμετώπιση, μη αποδεχόμενοι παραπλανητικές αναλύσεις και παρακινδυνευμένες εικασίες.
    ''Το φάντασμα του εμφυλίου αρχίζει να πετά πάλι πάνω από την χώρα...''
    Τα φαντάσματα υπάρχουν, μόνο για όσο αποδεχόμαστε να τα ταϊζουμε με το φανατισμό, την εμπάθεια και τη διχαστική μας οπτική.
    Όταν στεκόμαστε απέναντί τους ενωμένοι, πάντα ΔΙΑΛΥΟΝΤΑΙ.

  22. fragoraftis avatar
    fragoraftis 04/11/2013 19:00:11

    Συμφωνώ η ΧΑ βγαίνει από τη δύσκολη θέση ,πιθανότατα προσωρινά ,και ο συριζα τρίβει τα χέρια του γιατί παραδοσιακοί δεξιοί ψηφοφόροι παραμένουν εγκλωβισμενοι στη ΧΑ και δεν μετακινουνται προς ΝΔ.Η συνεργασία των άκρων ζει και βασιλεύει.

  23. Δήμητρα avatar
    Δήμητρα 04/11/2013 22:15:25

    ...Ο Πρόεδρος και Πρωθυπουργός πρέπει να βγει και να μιλήσει στον Ελληνικό Λαό για όλα με ξεκάθαρα λόγια ως Ηγέτης , όμως αυτό δεν αρκεί. Πλάι του πρέπει να σταθούν όλες οι Δημοκρατικές Δυνάμεις της χώρας και να τον στηρίξουν όλοι, μα όλοι. Έτσι θα στηρίξουν την Ελλάδα και το Ελληνικό Έθνος και θα το οδηγήσουν στην έξοδο του τούνελ, στέλνοντας τα μηνύματα σε όλους. Με όλες τις Δημοκρατικές Δυνάμεις πρέπει να ενωθούν και οι Έλληνες μεγαλοεπιχειρηματίες ως αρωγοί... Η χώρα σ'αυτό τον " αόρατο " πόλεμο έχει χάσει, μεταξύ των άλλων, πολλές ανθρώπινες ζωές και έχει γεμίσει ζωντανούς -νεκρούς.... Ας σεβαστούν όλοι τις θυσίες του εξαθλιωμένου Ελληνικού λαού . Η Χώρα πρέπει να προχωρήσει με σταθερά βήματα και χωρίς αιματοχυσίες και μακριά από οποιαδήποτε μορφή βίας.
    Οι Ελληνικές Υπηρεσίες πρέπει να λειτουργήσουν άμεσα και αποτελεσματικά με γνώμονα το Εθνικό Συμφέρον ώστε να αποφευχθεί το χάος και η αποσταθεροποίηση. Και πρέπει και μπορούν. Είναι καθήκον όλων μας, ενωμένοι είμαστε πιο δυνατοί και μόνο έτσι θα αποφύγουμε λάθη από τις μαύρες σελίδες της Ιστορίας μας .... .

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.