#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
05/11/2011 11:37
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Ποιος φταίει για το θλιβερό φαινόμενο Παπανδρέου;



Η χώρα κόντεψε να χρεοκοπήσει για να κερδίσει  ο Γιώργος  έξι μήνες κοινοβουλευτικού βίου και να ηρεμήσουν, μέχρι το επόμενο νομοσχέδιο, οι βουλευτές του;

Παρακολουθώντας την ομιλία του διαπιστώσαμε πως δεν είχε ούτε μια λέξη συγνώμης να πεί για τη φαεινή ιδέα του δημοψηφίσματος η οποία απεδείχθη καταστροφική για το μέλλον της χώρας.

Μας μάλωσε μάλιστα που τον επικρίνουμε και δεν αντιλαμβανόμαστε πόσο μπροστά είναι από την εποχή του!

Ο Μέγας Οραματιστής!

Λες και ζεί σε άλλη χώρα και δεν ξέρει τι τραβάει η μέση ελληνική οικογένεια για να τα βγάλει πέρα!

Η πικρή αλήθεια είναι ότι ο  Παπανδρέου αναζητά τρόπους για να  παραμείνει στην εξουσία.

Και ψάχνει  για πρόθυμους - κορόιδα, προκειμένου να μοιράσει τις ευθύνες.

Αυτό που προτείνει-μεθοδεύει είναι μια στρατηγική διάσωσης τόσο του ιδίου, όσο και του ΠΑΣΟΚ.

Η πρότασή του για  μια κυβέρνησης ευρύτερης συνεργασίας είναι έτσι διατυπωμένη (γενικά και αόριστη)  ώστε να μην μπορεί να τη δεχτεί η Ν.Δ.

Ο  Παπανδρέου δεν ήθελε το ναι της Ν.Δ.!

Επιδίωξε το όχι της!

Ορθώς, επομένως, ο Πρόεδρος της Ν.Δ. δήλωσε πως έπεσαν οι μάσκες!

Ο πρωθυπουργός, μετά την καταστροφική γκάφα με το δημοψήφισμα,  από σήμερα έβαλε τη χώρα σε μια παρατεταμένη προεκλογική περίοδο, που θα παραλύσει τα πάντα.

Όσο παραμένει στην εξουσία θα συνεχίζει το ....έργο του!

Για αυτό και μόνη λύση είναι οι εκλογές.

Αυτές τις ώρες όμως πρέπει να τεθούν όλοι προ των ευθυνών τους, για το θλιβερό φαινόμενο Παπανδρέου. Από τα «προοδευτικά» μέσα της κρατικοδιαίτης διαπλοκής που επέβαλλαν έναν εμφανώς ακατάλληλο και ανεπαρκή πολιτικό γόνο ως «άξιο διάδοχο» του Σημιτικού στέμματος, από τους οπαδούς και τους «βαρώνους» του ΠΑΣΟΚ που τον «ανέστησαν» στην εσωκομματική εκλογή του 2007, ως ακόμη και τον ελληνικό λαό που τον υπερψήφισε, βασιζόμενος στο αλησμόνητο «λεφτά υπάρχουν».

Όμως για τον πρωτοφανή διασυρμό της χώρας, για την αμφισβήτηση της ευρωπαϊκής μας οντότητας την τροχοδρόμηση σε δρόμους υπανάπτυξης και αποικιοκρατικής εξάρτησης, ευθύνη έχουν λίγοι. Μερικές δεκάδες... θλιβεροί κομπάρσοι της μεταπολιτευτικής κοινοβουλευτικής ιστορίας που κρατούν στο γυάλινο θρόνο του, ένα πολιτικό ανδρείκελο, εντολοδόχο ξένων κυβερνήσεων και ηγετών.

Εκείνων που ξεδιάντροπα υπαγόρευσαν στην πατρίδα μας, διλήμματα και προοπτικές, μαζί με κανόνες συμμόρφωσης και συμπεριφοράς.

Σε οποιαδήποτε κράτος με στοιχειώδη αυτοσεβασμό, σε οποιαδήποτε χώρα που θέλει να λέγεται εθνικά κυρίαρχη, ο κ. Παπανδρέου θα είχε ήδη από προχθές γκρεμιστεί από την καρέκλα του με συνοπτικές διαδικασίες.

Στην χρεοκοπημένη Ελλάδα του Γιώργου Παπανδρέου, έφτασαν εκλεγμένοι βουλευτές και υπουργοί-υποτακτικοί της τρόικας, να χειροκροτούν τον «μυθικό ελιγμό» ενός πρωθυπουργού,  που έβγαλε τη χώρα του στο πεζοδρόμιο, για να εκβιάσει, υποτίθεται, την συναίνεση του Σαμαρά!

ΣΧΟΛΙΑ

  1. ΣΤΕΛΙΟΣ avatar
    ΣΤΕΛΙΟΣ 05/11/2011 11:43:53

    Η πικρή αλήθεια είναι πως οι λαοί έχουν τους ηγέτες που τους αξίζουν.

    Ενας λαός που έχει για εθνικό του σύμβολο τον Καραγκιόζη , δέν αξίζει καλυτερο προθυπουργό απο τον ΓΑΠ...

    • Delphi avatar
      Delphi @ ΣΤΕΛΙΟΣ 05/11/2011 12:03:45

      + 1000000

    • lampros avatar
      lampros @ ΣΤΕΛΙΟΣ 05/11/2011 12:09:48

      Τόσα ξέρεις, τόσα λες.

      Διάβασε τα σχετικά των κ.κ. Ελύτη, Τσαρούχη κλπ να μάθεις περι Καραγκιόζη.

      Είναι ο λαϊκός τύπος που καταφέρνει να επιβιώνει σε κάθε αντίξοη συνθήκη ―όπως η Γερμανίδα «Μάνα Κουράγιο» του Μπρέχτ ή ο Τσέχικος «Στρατιώτης Σβέηκ»― αλλά περιλαμβάβει επίσης περιφρόνηση για την εξουσία και αντιστασιακό φρόνημα.

      Πολλοί βέβαια, θα θέλανε να έχουμε συμβολό μας τον Χατζηαβάτη ―εί δυνατόν σε εκδοχή κουστουμαρισμένου και γραβατωμένου γιάπη. Αυτοί έχουν τόση αίσθηση που τι θα πεί Έλληνας που καλά θα κάνουν να πάρουν τα μπογαλάκια τους και να την κάνουν για ΗΠΑ.

      • parsifal avatar
        parsifal @ lampros 05/11/2011 12:36:39

        Οπα ρε ελληνάρα με τον καραγκιόζη και τα τσιφτετέλια, το ιμάμ μπαιλντί και τον μουσακά μαζέψου εσύ για την Ανατολή !
        Περιμέναμε απο τον Τσαρούχη και τους ναύτες του να μας πούν τι είναι ελληνικό !

      • τάσος avatar
        τάσος @ lampros 05/11/2011 13:10:29

        ρε λάμπρο μ'αυτό που λες επιβεβαιώνεις τα λόγια του στέλιου. επιβιώνει σε κάθε αντίξοη συνθήκη.

      • yiorgos crete avatar
        yiorgos crete @ lampros 05/11/2011 13:30:20

        Ο Καραγκιοζης προερεται απο τα χρονια της μαυρης σκλαβιας και κακοποιησης επι Τουρκοκρατιας, το ιδιο και ο γλειωδης Χατζηαβατης. Σ'αυτην οδηγηθηκαμε παλι απο εξουσιες που τρωγαν τον αγλεωρα, ζουσαν στην κοσμαρα τους και φοροολογουσαν αδυσωπητα το λαο, στο Βυζαντιο.
        Σημερα μετα απο τοσους νεκρους, θυσιες και αγωνες, σε μια συγχρονη Ευρωπη που δεν πειναει, το αντιθετο μαλιστα, θα μας αξιζε κατι πολυ καλυτερο, αλλωστε περασαν και πολιτικοι ογκολιθοι οχι τετοιοι ανυπαρκτοι και επικινδυνοι σαν τον γαπ!!!

      • ΣΤΕΛΙΟΣ avatar
        ΣΤΕΛΙΟΣ @ lampros 05/11/2011 19:50:04

        Ηρέμησε ,δε χρειάζεται διατριβή περί λαογραφίας,!

        Αν αποκαλέσεις κάποιον "καραγκιόζη" στο δρόμο ,θα σε δείρει ,ναι ή όχι? Με αυτή την έννοια τον ανέφερα.

      • Alex avatar
        Alex @ lampros 05/11/2011 22:06:09

        +100000000

    • madprof avatar
      madprof @ ΣΤΕΛΙΟΣ 05/11/2011 12:42:07

      Η επιστολή δημοσιεύθηκε στο site του πασοκ! Κάνω την αυτοκριτική μου δημόσια και ανοιχτά ! Πίστευα πως ο Veni θα μπορούσε να ήταν η ελπίδα ! Νο comment :
      Ανοιχτή επιστολή στον Γ. Παπανδρέου Θεσ/νίκη 31-3-07

      Ο Γ. Παπανδρέου, ως αρχηγός, παρέλαβε ένα πολιτικό κόμμα ιδεολογικά και κοινωνικά στέρεα «δομημένο» (με τα όποια προβλήματα) και το οδήγησε σε πολιτικό μαρασμό, απαξιώνοντάς το. Στρατηγικά Πολιτικά Ατοπήματά του :
      1. Πολιτική ανυποληψία.
      Η εξωτερική του πολιτική (απροκάλυπτη υποστήριξη του σχεδίου Ανάν, όταν η τεράστια πλειοψηφία των Ελληνοκυπρίων και των Ελλήνων συνεπώς, δεν το αποδεχόταν) οδήγησε τους ψηφοφόρους του πασοκ σε ιδεολογική απάθεια, πολιτική σύγχυση και αυτόν σε πολιτική ανυποληψία δια παντός.
      2. Ιδεολογική αποσύνθεση του πασοκ.
      Με την περίφημη «διεύρυνση» «αριστερά» (Μίμη Ανδρουλάκη, Μ. Δαμανάκη) και ακρο-δεξιά, κατόρθωσε ένα συμπαγές ιδεολογικά και κοινωνικά πολιτικό κίνημα να το απόιδεολογικοποιήση εν μία νυκτί.
      Ειδικά με τους νεοφιλελεύθερους (Σ. Μάνο και Α. Ανδριανόπουλο, πολιτικούς συνοδοιπόρους των G. Bush, D. Cheney και λοιπά νεοσυντηρητικά κοράκια ) έβαλε ταφόπλακα στην όποια ιδεολογική κάλυψη απέμεινε στο πασοκ, από την αλά Παπαντωνίου λαίλαπα της «εκσυγχρονιστικής» επέλασης του χρηματιστηρίου και τον τρόπο εισαγωγής του ευρώ στην ζωή μας (ανεξέλεγκτη λειτουργία της αγοράς των καρτέλ με συνέπεια την μη συγκράτηση των τιμών) με τα γνωστά σε όλους μας αποτελέσματα. Έτσι φτάσαμε στο «πολιτικό αληταριό» Λ.Λ.
      Μόνη επιλογή του : Να παραιτηθεί από την αρχηγία του πασοκ και
      την εγχώρια πολιτική ζωή !, αξιοπρεπώς (sic).
      Ώστε το πασοκ με αρχηγό τον Ε. Βενιζέλο να οδηγηθεί και πάλι στην εξουσία ( χωρίς τα βαρίδια των οικονομικά εμπλεκομένων στελεχών) με γνώμονα την αξιοκρατία, την ισονομία,την κοινωνική δικαιοσύνη, την διαφάνεια και την λειτουργία των θεσμικών οργάνων της πολιτείας για το καλό των πολλών και όχι των ολίγων, των ημετέρων όπως πράττει η Ν.Δ των Πανάγων-κουμπάρων, των νταβατζήδων ενώ τα κυβερνητικά λαμόγια δηλώνουν άγνοια για τα δομημένα ομόλογα υψηλού ρίσκου, που οι ίδιοι σχεδίασαν-υλοποίησαν-διοχέτευσαν μέσω «δικών» τους «άπληστων χρηματιστών», off shore–«χρηματιστηριακών» εταιριών, με πελάτες=θύματα τα επικουρικά ταμεία των εγαζομένων άρα τους τίμια εργαζόμενους για το μεροκάματο πολίτες, ενώ οι «εργατοπατέρες» σιωπούν, ως είθισται πλέον !.

    • sapiens avatar
      sapiens @ ΣΤΕΛΙΟΣ 06/11/2011 04:27:02

      Συμφωνώ ! Φτάσαμε ν' αλληλοκατηγορούμασται σαν συνένοχοι για το χάλι που μας έφερε ο.. μωροφιλόδοξος.

  2. Τem avatar
    Τem 05/11/2011 11:44:02

    Ενας θλιβερός πρωθυπουργός και μια Πατρίδα προδομένη χωρίς αύριο και ελπίδα... Κρίμα πραγματικά !

    • ΠΙΛΟΤΟΣ avatar
      ΠΙΛΟΤΟΣ @ Τem 05/11/2011 11:49:58

      Δυστυχώς έχεις απόλυτο δίκιο.
      Έχει πρωθυπουργό και μάλιστα φέρει πλήρως την ευθύνη για ότι συμβεί !

  3. ΣΤΕΛΙΟΣ avatar
    ΣΤΕΛΙΟΣ 05/11/2011 11:46:49

    συγνώμη,πρωθυπουργό

  4. ΠΙΛΟΤΟΣ avatar
    ΠΙΛΟΤΟΣ 05/11/2011 11:48:28

    ΚΑΜΙΑ συναίνεση !

  5. Dark Angel avatar
    Dark Angel 05/11/2011 11:48:41

    Η ΝΔ πρέπει να πάψει να συμομιλεί πολιτικά, με πολιτικά πτώματα.
    Εκλογές τώρα!

  6. Quid avatar
    Quid 05/11/2011 11:49:58

    Ποιος φταίει... Η ηθική χρεωκοπία του κράτους φταίει, η οποία προϋπήρχε του ΠΑΣΟΚ. Το ΠΑΣΟΚ απλώς μετέδωσε την ηθική-φαυλοκρατική χρεωκοπία του κράτους στο σύνολο της κοινωνίας, για να την κατακτήσει με τη "γλύκα" της φαυλοκρατίας και να την κρατήσει δική του.

    Αυτούς τους σπασμούς του φαυλοκρατικού-πασοκικού θηρίου που πεθαίνει, ζούμε σήμερα.

    Το ΠΑΣΟΚ είναι μια ομαδική συνωμοσία κατά της αλήθειας, ένα απαύγασμα ψευτιάς και διαστρέβλωσης. Το θράσος και η ατιμωρησία των παλαιών δεξιών έκαναν το ΠΑΣΟΚ να διεκδικεί ψεύτικες δάφνες ηθικής υπεροχής, μόνον και μόνον επειδή διοχέτευσε το θράσος και την ατιμωρησία στο σύνολο της κοινωνίας.

    Ποιος δεν ζηλεύει τον γείτονά του που έχει "άκρες" και σβήνει την κλήση της Τροχαίας; Ακριβώς αυτό είναι το ανθρωπολογικό-κοινωνιολογικό υπόβαθρο του homo pasokus. Δώσε κι εμένα μπάρμπα διαφθορά και ηθικο-υλικό εκμαυλισμό εις βάρος όλης της κοινωνίας.

    Η Ελλάδα των μη προνομιούχων = η Ελλάδα των άχρηστων που δημιούργησαν το μεγαλύτερο αντιαναξιοκρατικό σύστημα που υπήρξε ποτέ στη νεώτερη ιστορία της χώρας. Κι όμως, το ΑΣΕΠ το ΠΑΣΟΚ το δημιούργησε. Τραγική ειρωνία; Όχι. Απόδειξη του εγκλωβισμού της κοινωνικής και πολιτικής ηθικής εντός του ΠΑΣΟΚ. Η εγκλωβισμένη αυτή ηθική ήταν που έδιδε και δίδει διαρκές άλλοθι στους Πασόκους για να στηρίζουν κάθε έγκλημα εις βάρος της χώρας. Πάντοτε σκέπτονταν "ναι, αλλά είμαστε καλύτεροι από τους δεξιούς".

    Η ηθική κάθαρση της δεξιάς, η πλήρης και ανόθευτη ηθική κάθαρση της δεξιάς, είναι αυτή που θα διαλύσει μια για πάντα του ΠΑΣΟΚ. Αυτή είναι και η μεγαλύτερη πρόκληση για τον κο. Σαμαρά.

    • ΜΑΝΩΛΗΣ Μ. avatar
      ΜΑΝΩΛΗΣ Μ. @ Quid 05/11/2011 12:36:36

      Έτσι είναι. Αν θέλουμε να αλλάξει η Ελλάδα πρέπει να αλλάξουμε πρώτα εμείς οι ίδιοι. Μην περιμένουμε από τους άλλους

      • Νικήτας avatar
        Νικήτας @ ΜΑΝΩΛΗΣ Μ. 05/11/2011 13:01:03

        Ὀντως παιδιά.
        Ελπίδα υπάρχει ΜΟΝΟ εάν σκοτώσει ο καθένας ξεχωριστά -και όλοι μαζί- τον ΠΑΣΟΚΟ που κρύβει μέσα του (ό,τι και αν ψήφιζε/ή θα ψηφίζει).

        Οφείλει να επιβληθεί η ποιότητα. ΚΡΑΞΙΜΟ στη γελοιότητα, στην προχειρότητα, στην φαυλότητα, στην αμορφωσιά που κομπάζει. ΜΟΝΟ τότε θα μαζέυτούν και λίγο λίγο θα εξαφανιστούν. Μόνο τότε θα μαζέψουν τον χοντρό κ*λο τους.

        Το μεγά πρόβλημα στην Ελλάδα μας είναι ότι Η ΠΑΣΟΚΙΚΗ ΠΑΡΑΚΜΉ και (μη)ΑΙΣΘΗΤΙΚΗ έχει γίνει//είναι το mainstream. Αξίζουμε κάτι ΚΑΛΥΤΕΡΟ!

  7. ΣΚΕΠΤΟΜΕΝΟΣ avatar
    ΣΚΕΠΤΟΜΕΝΟΣ 05/11/2011 11:50:37

    Στο ερώτημα ποιός φταίει έχω την εντύπωση ότι η απάντηση βρίσκεται να έχει και άλλες, πολύ βαθύτερες ρίζες. Όλο και περισσότεροι αρχίζουν να κατανοόυν ότι η "οικογένεια" διαχρονικά παίζει τον προδιαγεγραμμένο ¨ρόλο" της. Απλώς, τούτος δω τον παίζει πιο ξεδιάντροπα !

  8. NIK THE GREEK avatar
    NIK THE GREEK 05/11/2011 11:56:00

    Τις πταιει?μα φυσικα τα χρωμοσωματα αγαπητε μου,οσο μπερδεμενα ειναι μεσα του,τοσο πιο μπερδεμενα βγαινουν στην απεξω του.

  9. Γιάννης Καλαματιανός avatar
    Γιάννης Καλαματιανός 05/11/2011 11:56:51

    Το σύστημα εξουσίας του απόλυτου κενού (αγγλιστί gap) θα ελέγχει την χώρα τουλάχιστον για 2 χρόνια ακόμη, είτε με άλλη μαριονέτα είτε με την ίδια επικεφαλής.
    Ο Τσίπρας είχε απόλυτο δίκιο:
    Μαφία και ομερτά.
    Γι αυτό ο Μπενύτο έκανε σαν να του πάτησαν τον κάλο μόλις το άκουσε στη Βουλή.
    Φίλοι, πράσινοι ψηφοφόροι, που όλον αυτόν τον καιρό έβριζαν την κυβέρνηση ήταν προχθές ενθουσιασμένοι με την ομιλία του Γιωργάκη στην Κ.Ο. (εκεί που μπέρδευε τα λόγια του)…
    Ας μην ξεχνάμε ποτέ ότι :
    -μόλις 2 χρόνια πριν, 44 από τους 100 Έλληνες που ψήφισαν επέλεξαν ένα καταφανώς προβληματικό και ανίκανο άτομο (ολίγιστο κατά Γιανναρά) για να κυβερνήσει (!!!) την Ελλάδα.
    -επί 2 χρόνια 153 βολευτές δένουν τις καλτσοδέτες τους και λένε ναι σε όλα.
    -πάντα υπάρχουν και θα υπάρχουν πρόθυμοι να καλύψουν τα κενά που θα δημιουργήσει στο σύστημα κάποιο ατύχημα.
    -η άλλη πλευρά δεν έχει πείσει, δεν έχει εμπνεύσει ακόμη ούτε τον δικό της κόσμο (απόδειξη οι έντονες μεταπτώσεις στην διάθεση των σχολιαστών του Antinews…).
    Η χώρα πριν χρεωκοπήσει είχε σαπίσει μέχρι το μεδούλι.
    Υπάρχει διέξοδος; Υπάρχει ελπίδα;
    Μόνο αν γίνει ένα θαύμα.
    Μακάρι να το ζήσουμε.

    • netos avatar
      netos @ Γιάννης Καλαματιανός 05/11/2011 13:02:13

      Συμφωνώ απόλυτα. Αποδείχθηκαν ολίγιστοι ΟΛΟΙ τους.

  10. Mara avatar
    Mara 05/11/2011 11:57:45

    Στις 2 Νοεμβρίου, μία ημέρα αφότου ο Γ. Παπανδρέου είχε προαναγγείλει τη διεξαγωγή δημοψηφίσματος, ο υπουργός Εξωτερικών Σταύρος Λαμπρινίδης σε συνέντευξή του στο CNN και στην ερώτηση αν η Ελλάδα τυπώνει οπουδήποτε στον κόσμο δραχμές, ούτε το επιβεβαίωσε, ούτε το διέψευσε…

    O ΓΑΠ και η συμμορία του θα το πάνε μέχρι τέλους.... γιατί μετά την έξοδο της Ελλάδας από το ευρώ που επιδιώκουν λυσσαλέα, ακολουθούν τα μεγάλα "ψάρια" Ιταλία και Γαλλία. Με αυτές τις χώρες θα γίνει το μεγάλο πάρτυ....
    Απίστευτα κέρδη. Εξαθλίωση των λαών και στο βάθος..... παγκόσμια διακυβέρνηση.

  11. αλλενάκι avatar
    αλλενάκι 05/11/2011 12:00:13

    Ο μέεεεεεγας πατριώωωωωτης Β0ρίδης θέλει οπωσδήποτε να βάλει τη ΝΔ στο κάδρο της συνενοχής.

    Έτσι δήλωσε στο κανάλι ("τη θέλω πολύ, πάρα πολύ" ήταν η δήλωση).

    Γιατί δεν προχωρούν σε κυβέρνηση ΣΥΝΕΝΟΧΗΣ τα πρόθυμα εξαπτέρυγα χωρίς τη ΝΔ;

    Φοβούνται μήπως;...

  12. Εύμηλος avatar
    Εύμηλος 05/11/2011 12:04:22

    Ο λαός μας είχε διαχρονικά σύμβολα Άη-Γιώργηδες, σύμβολα υπερβατικά κι αγωνιστικά.
    Τού ΄ριξαν στάχτη στα μάτια και θολώσαν τις εικόνες του και το μυαλό του. Του δώσανε κατανάλωση και τον στουπόσανε. Αυτοκαταναλώθηκε στον ευδαιμονισμό. Και τώρα του παίρνουν το σαρκίο.
    Είναι η ψευτοελίτ που πασχίζει χρόνια τώρα να καταστήσει τον Καραγκιόζη εθνικό σύμβολο. Διότι τα μέλη της αναγνωρίζουν σ΄αυτόν τον εαυτό τους. Όχι ο ελληνικός λαός.
    Ο κόσμος της αγροτιάς και της βιοπάλης αλλά και οι τω όντι αστοί μόνο υποτιμητικά και με αποστροφή με έμαθαν να βλέπω τον Καραγκιόζη.

  13. βαγγελης θεοδωρουλακης avatar
    βαγγελης θεοδωρουλακης 05/11/2011 12:05:07

    Συμφωνω με τους προηγουμενους και υπερθεματιζω για το homo pasocus- η Ελλαδα δυστυχως μπαινει αν δεν εχει ηδη μπει σε μια διαδικασια προτεκτορατοποιησης,κινεζοποιησης μα πανω απο ολα εθνικου διχασμου νομοτελειακα. Ο μεχρι τωρα διαχωρισμος σε αριστερους-δεξιους, σε προοδευτικους και συντηρητικους, σε κρατικους και σε ιδιωτικους δεν ειναι τιποτα σε σχεση με τον ΦΟΒΕΡΟ διαχωρισμο του μνημονιακου και του αντιμνημονιακου μετωπου-διαχωρισμος που ειναι διαταξικος και προπαντων διασπαστικος του κοινωνικου ιστου της χωρας. Αδερφια μου Ελληνες να'μαστε ετοιμοι να ενωθουμε στο μελλον γιατι αυτοι που μας επιβουλευονται ειναι αδιστακτοι και βαθια αηθεις.

    • trooper avatar
      trooper @ βαγγελης θεοδωρουλακης 05/11/2011 13:08:59

      συμφωνώ απολύτως!

  14. ΓΙΑΝΝΑ avatar
    ΓΙΑΝΝΑ 05/11/2011 12:10:27

    Τυχοδιώκτης πρωθυπουργός με μαριονέτες βουλευτές.
    Αλήθεια, αν την Κυριακή στα γήπεδα κρεμάσουν πανό με σύνθημα:
    "Έξω οι καλτσοδέτες από τη βουλή" θα παρέμβει ο εισαγγελέας για να συλλάβει τους φιλάθλους ή θα τους θεωρήσει οπαδούς του Ξυνίδη και δε θα τρέχει τίποτα;

  15. αλλήθωρος avatar
    αλλήθωρος 05/11/2011 12:16:32

    Κυβέρνηση συνεργασίας…..ΠΑ.ΣΟ.Κ, με ηγέτη τον …ΓΑΠ Β΄

  16. Silence t. avatar
    Silence t. 05/11/2011 12:20:03

    Είναι 153 , είναι αργόμισθοι , θεό τους έχουν το χρήμα και πατρίδα το βόλεμα , τους νοιάζει αποκλειστικά και μόνο η πάρτη τους , έχουν ξεπεράσει κάθε όριο τσίπας , αναλγησίας , αναισθησίας και γαϊδουριάς , δεν ντρέπονται (βασικό) , δεν έχουν μέτρο , προδίδουν , ξεπουλάνε και ρημάζουν , ότι ιερό και όσιο βρουν μπροστά τους , αρχίζει από βουλε και τελειώνει σε τές .

    Ο ευρών πέρνει βουλευτική έδρα στην βουλή , το υπουργείο το πήρε ο ....Λαγός !

  17. andreas avatar
    andreas 05/11/2011 12:27:04

    Μπλα μπλα μπλα μπλα μας οδηγουν ολοι τους με τις πραξεις τους στην χρεοκωπια με μαθηματικη ακριβεια.Μονο για αυτο ειναι ικανοι ολοι τους και για τιποτα αλλο.Καλη μας πτωχευση.

  18. axis avatar
    axis 05/11/2011 12:30:18

    Τι ποιος φταίει για το φαινόμενο Παπανδρέου; Ξεχνάμε την έμμεση στήριξη που του έδωσε ο Καραμανλής κατά τις εσωκομματικές εκλογές του 2009 στο ΠΑΣΟΚ; Η ΝΔ δεν του παρέδωσε τη χώρα πριν από 2 χρόνια; Να περίμενε ως τις εκλογές του Προέδρου το 2010 κι ας τους έριχνε το ΠΑΣΟΚ. Ο Παπανδρέου μας δίνει τώρα ένα μεγάλο μάθημα για το πώς δεν εγκαταλείπουν τα οργανωμένα κόμματα την εξουσία. Το είδαμε καθαρά αυτές τις ημέρες: ενώ ο Παπανδρέου κατέρρεε οι περισσότεροι υπουργοί και βουλευτές του τον κράτησαν να μην πέσει. Αντίθετα με τη ΝΔ που μετά την ήττα του 2009 στις ευρωεκλογές οι βαρώνοι του κόμματος συμβούλευαν τον Καραμανλή να πάει σε εκλογές. Τι ποιος φταίει ρε παιδιά... Κοροϊδευόμαστε τώρα;;;

  19. Delta Lamda avatar
    Delta Lamda 05/11/2011 12:30:45

    Η Ν.Δ. εκανε κατα την γνωμη μου ενα σοβαροτατο στρατηγικο λάθος με την απουσία της κατα την χθεσινη συζητηση στην Βουλή. Απο την στιγμη που αποφασισε να ψηφίσει, επρεπε να μην αφήσει τον ΓΑΠ να κανει παιχνίδι μόνος του σε απ' ευθειας μετάδοση και να μην ειναι εκει ο Σαμαρας να του απαντησει αναλογα.
    Αν δεν ειναι εκει ωστε να τον "ξεβρακωσει" και να τον καταγγείλει ως αποκλειστικά υπεύθυνο για τα πεπραγμένα του μέχρι σημερα και ιδιαίτερα τίς τελευταίες ημέρες καθως και να θεσει τους βολευτές κωλοτούμπες ενωπιον των ευθυνών τους, επέτρεψε στον ΓΑΠ και σε όλους αυτούς να προπαγανδίζουν ανεμπόδιστα σε βάρος του ιδίου και της Ν.Δ.
    Οταν με την απουσία του επιτρέπει σε Καρατζαφερηδες και Μπακογιάννες να τον βάζουν στο ιδιο καδρο με τον ΓΑΠ, τότε θεωρώ μεγαλη ανοησία την απόφαση της Ν.Δ. και Σαμαρά να απέχει.
    Σήμερα βλέπω οτι οι περισσοτεροι μιλάνε για την προσπάθεια συναινεσης του ΓΑΠ. και την αδιαλλαξία Σαμαρα!!! Τις πταίει?

    • factorx avatar
      factorx @ Delta Lamda 05/11/2011 12:55:05

      Το να μην πάει στην Βουλή ήταν σωστό και άκρως συμβολικό: Εγώ δεν συμμετέχω στα παιχνίδια σας

      • Delta Lamda avatar
        Delta Lamda @ factorx 05/11/2011 16:07:22

        Φακτορα,
        Δεν καταλαβα, για ποια παιχνιδια μιλας?
        Αν το δεις ψυχραιμα θα δεις οτι με την αποφαση του αφησε γηπεδο να κανουν παιχνιδι οι αλλοι.
        Δεν ξερω οτι πόσο συμβολικο και αν του εδωσε καποια σημασια ο κοσμος. Εγω ξερω οτι πολλοι φίλοι μου αναρωτιώσανε που ηταν και γιατι δεν βγηκε στη Βουλή να απαντησει οπως θα αξιζε στον ΓΑΠ και σε όλους εκείνους τους απεριγραπτους κωλοτουμπες βολευτές του. Γιατι να βλεπουμε να μονοπωλει την αντιπολιτευση (εστω και δουρεια) ο Καρατζαφερης, η Μητσοτακαινα και στα ματια του κοσμου να εμφανιζεται ο Τσιπρας ως η μονη αποφασιστικη και δυναμικη αντιπολιτευση? Στο τελος να δεις που ο ΓΑΠ απο κατηγορούμενος θα βγει κατηγορος και ο Σαμαρας κατηγορούμενος!!!

        Υ.Γ. Ειμαι Σαμαρικος, οπως ξερεις και υποκλινομαι στην αντισταση του να ενδωσει στίς μυριες πιεσεις που συνεχιζει να δεχεται και οι οποιες κλιμακωνονται. Θεωρω ομως λάθος την απόφασή να απεχει χθες απο την Βουλή.

    • ΣΚΕΠΤΟΜΕΝΟΣ avatar
      ΣΚΕΠΤΟΜΕΝΟΣ @ Delta Lamda 05/11/2011 16:10:23

      Συμφψνώ, ήταν λάθος !

      • stanley@gr avatar
        stanley@gr @ ΣΚΕΠΤΟΜΕΝΟΣ 05/11/2011 19:06:20

        Θα τρελλαθουμε και μεταξυ μας παιδια. Οταν συνδιαλεγεσαι με μια μαριονεττα που αλλα λεει το πρωι και αλλα το βραδυ κινδυνευεις να θεωρηθεις και συ μερος του θιασου.
        κατα την ταπεινη μου γνωμη σωστη η αποφαση να μην εμφανιστει.
        Οσο για τον Καρατζαφερη, αν θεωρουμε αντιπολιτευτικο λογο την ιταμη φρασεολογια και τις υβρεις....

  20. geothe avatar
    geothe 05/11/2011 12:38:22

    Ή θα βγει η ΝΔ να ενημερώσει το λαό για τη θέση της για την κυβέρνηση (;) συνέναισης (;) ή να μαζέψει τον Τραγάκη από τα κανάλια που διαπραγματεύεται κυβέρνηση πολιτικών προσώπων κι έφαγε και μία πα@@ρα από τον Κοντογιάννη για το Σαμαρά και απάντησε βλακείες.

  21. Παστός Αστός avatar
    Παστός Αστός 05/11/2011 12:42:29

    Η βουλή να χειροκροτά που θα δανειστούμε 130 δισ. αντί να αναζητήσουν τα 350 που οφείλουμε ήδη.

    Οι ομιλητές που δε μιλάνε καλά Ελληνικά - υποθέτω μάλιστα από την αοριστία του λόγου, ότι δεν μιλάνε καμία γλώσσα σωστά. Έλεος πια με τον ΟκτώΜβριο!

    Το ευγενές άθλημα «επικοινωνιακή διαχείριση» αντί για παραγωγή λύσεων, πολιτικής, στόχων και ευκαιριών.

    Το εγώ, πάνω από το εμείς.
    ΠΑνελλήνιο ΣΟυρρεαλιστικό Κατάντημα
    Με σήμα το διπλοσάγονο!

  22. ΑποΜηχανηςΦτωχος avatar
    ΑποΜηχανηςΦτωχος 05/11/2011 12:43:17

    Ερώτημα: Οι 700 περίπου χιλιάδες "δεξιών" που δεν ψήφισαν το 2009 για να τιμωρήσουν τον "χοντρό" φταίνε καθόλου για το "θλιβερό φαινόμενο Παπανδρέου";

    • Σταύρος avatar
      Σταύρος @ ΑποΜηχανηςΦτωχος 05/11/2011 14:28:39

      Στα λόγια μου είσαι!
      Και να μην ξεχνάμε και την επανάληψη του έργου, στις Δημοτικές Εκλογές!

  23. Diamond Angel avatar
    Diamond Angel 05/11/2011 12:48:37

    Ποιός φταίει; Πρώτα απ΄όλα , τα γονίδια της οικογενείας του. Από τέτοιους γονείς, περιμέναμε ότι θα έβαινε κάτι άλλο, διαφορετικό , καλλίτερο; Είναι καρμπόν η ίδια η νοσηρότητα και ψυχοπαθητική προσωπικότητα του Αντρέα και οι εμμονές και τ'απωθημένα της μάνας του, τουλάχιστον. Κατά δεύτερο λόγο, είναι τα συμφέροντα των μέσων και των διαπλεκομένων οικογενειών ,που τον διατηρούν εν γνώση του ποιού του γιατί τους εξυπηρετεί. Και τρίτο και σπουδαιότερο, είναι το χαμηλό επίπεδο των Ελλήνων και η βλακεία τους ,εκφραζόμενα απόλυτα μέσω των εκλεγμένων 'βουλευτών'. Αυτών που παριστάνουν εσκεμμένα τους 'αντάρτες', σ'ένα κακοπαιγμένο θέατρο προς κατανάλωση των ανοήτων των περιφερειών τους ,με μοναδικό σκοπό την εικόνα τους προς εξαργύρωση ψήφων. Ψήφους που είναι το όχημα για τα μεγάλα.... ,για να βρίσκονται εκεί που είναι και να απολαμβάνουν τα πολλά λεφτά και προνόμια ,εις βάρος των ηλιθίων που στερούνται και των βασικών. Αλλά αρκεί να μην έχουν την κακιά Δεξιά ! Οσο η βλακεία και το κομπλέξ κυριαρχούν στον κόσμο , τόσο θα υπάρχει ένας αυταρχικός , αδίστακτος , χωρίς αρχές , εκβιαστής Παπανδρέου ,που θα βιάζει και θα λεηλατεί με την άδειά τους.

    • ΣΚΕΠΤΟΜΕΝΟΣ avatar
      ΣΚΕΠΤΟΜΕΝΟΣ @ Diamond Angel 05/11/2011 16:16:05

      +1000000 !!

  24. Κώστας avatar
    Κώστας 05/11/2011 12:49:43

    Στην ομιλία του χθες αρκετές φορέ με παράπονο αναφέρθηκε στο γεγονός πως πολλοί τον αποκαλούν "προδότη". Καταρχήν είναι πάλι ψεύτης γιατί κανένα κοινοβουλευτικό κόμμα δεν τον έχει αποκαλέσει έτσι. Έτσι τον αποκαλεί τμήμα του Ελληνικού Λαού όταν διαδηλώνει.

    Τώρα πρέπει να ακούσει τι πιστεύει και πως αποκαλεί ο Ελληνικός Λαός τον άνθρωπο που η γερμανίδα καγκελλάριος και ο γάλλος πρωθυπουργός του καθορίζουν πότε θα γίνει στην Ελλάδα δημοψήφισμα και με ποιο ερώτημα. Τώρα που ετοιμάζει συγκυβέρνηση με τα σκουπίδια της ελληνικής κοινωνίας. Τώρα θα μάθει τι ακριβώς πιστεύουμε για αυτόν, πως τον αποκαλούμε και πως ακριβώς σκοπεύουμε να τον κάνουμε να πληρώσει.
    Στο αποκρουστικό πρόσωπό του ταπεινωθήκαμε όλοι, όλη η χώρα.

  25. rebetis avatar
    rebetis 05/11/2011 13:15:39

    Ο σκοπος ειναι στην Ελλαδα του σημερα ,μετα απο τοσους αγωνες τοσους νεκρους τοσες θυσιες, να μην φτανουμε στο σημειο να κανουμε το Καραγκιοζη και πολυ δε περισσοτερο το Χατζηαβατη, που αναγονται ετσι κι αλλιως σε εποχες μαυρης σκλαβιας και κακοποιησης επι Τουρκοκρατιας, αλλα να εχουμε αξιπρεπεια αι δημοκρατια !!!
    Φοβουνται οτι αν γινουν εκλογες δεν θα υπαρξει αυτοδυναμια και θα εχουν λογο στην εξουσια και τα μικροτερα κομματα. Τους φοβιζει η ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ !!!! Θελουνε να φανε το ψαχνο και να γλυψουνε μεχρι και το κοκκαλο απο γενια σε γενια χορτασμενοι πασοκοι και νεοδημοκρατες... φτου τους...

  26. SATO avatar
    SATO 05/11/2011 13:54:17

    Πρέπει η Αλεξανδράτου να ενσωματωθεί με κάποιο τρόπο στην Κοινοβουλευτική ομάδα του ΠΑΣΟΚ. Με αυτό τον τρόπο και κάποιες άλλες μέσα σε αυτό τον κοινοβουλευτικό συρφετό θα έχουν συνομιλητή για τις προσεχείς πολιτικές τους αναλύσεις και το ειδικό βάρος της εν λόγω κυρίας θα βοηθήσει σημαντικά τον αντιεξουστιακό χώρο του ΠΑΣΟΚ.

  27. φωνη avatar
    φωνη 05/11/2011 14:55:11

    Ο Χάρης Καστανίδης ο εισηγητής και υπέρμαχος της ιδέας του δημοψηφίσματος σε ποια τρύπα κρύβεται; Γιατί απουσίαζε το αγόρι αυτές της μέρες από τα τηλεπαράθυρα; Δεν είναι περήφανος που...... έσπασαν τα ταμπού;

  28. JOHN avatar
    JOHN 05/11/2011 21:04:23

    Αυτοι που σχεδιασαν το πολιτικο μας μελλον μας διαβασαν πολυ καλα!Αξιοποιησαν στο επακρο τα ελατωματα μας μελετησαν το επιπεδο μας και δημιουργησαν το φαινομενο ΠΑΣΟΚ για να υλοποιησουν τα σχεδια τους.Στη συνεχεια διαβασαν τα βιογραφικα των υποψηφιων και βρηκαν τους καταληλοτερους που θα επαιζαν το ρολο του κυβερνητη.Και το σχεδιο τους βγηκε.Σε συντομο διαστημα απο κοινωνια νοικοκοιραιων που ειμαστε γιναμε κοινωνια της αρπαχτης της λαμογιας και του βολεματος.Το shopping therapy και η επιδειξιομανια εγινε τροπος ζωης.Σ αυτο συνεβαλαν δυο οπλα που τελικα τα στρεψαμε εναντιον μας και δεν ηταν αλλα απο το σχετικα ευκολο δανεισμο και το ευρω.Καταναλωναμε ασυναισθητα χωρις να παραγουμε.Εισαγαμε τα παντα,χωρις να θελουμε να παραγουμε σχεδον τιποτε.Και οι σχεδιαστες φροντισαν και πλουτισαν με ατη τη τακτικη,και μας αφεισαν να πιστευουμε οτι αυτη η κατασταση θα διαιωνιζονταν.Οποιος τολμουσε να δει το αδιεξοδο που οδηγουμαστε θεωρουνταν απο τους υπεροπτες πια Νεοελληνες γραφικος παλαιομοδιτης και ισως επιζημιος για τη νεα ταξη πραγματων που ειχε διαμορφωθει.Πρωτυπα μας εχαν γινει πολιτικοι της λαμογιας και της αρπαχτης και ευλαβικα φροντιζαμε να τους κραταμε στην εξουσια,μας εξυπηρετουσε στους στοχους μας!Αυτη ομως η ψευτοευδαιμονια εξ ορισμου δεν μπορουσε να εχει μελλον.Και οι σχεδιαστες της αποφασισαν οτι επρεπε ν αφεισουν τη φουσκα να σκασει γιατι η φαση αυτη του σχεδιου τους ειχε φτασει στα ορια της.Και προχωρησαν στην επομενη.Βρηκαν του καταλληλους ανθρωπους που σ αυτη τη φαση επρεπε να ειναι αδιστακτοι και αποφασισμενοι και μας εστειλαν το λογαριασμο.Μας επιβαλουν μια εποπτευομενη δημοκρατια για να μη τους ξεφυγει τιποτε και να κανουν αυτοι την εκκαθαρηση της πτωχευμενης πια χωρας η μας απειλουν οτι θα μας αφεισουν να ολισθησουμε σ ενα θωλο εθνικο νομισμα με απροβλαιπτες για καποιο τουλαχιστο διαστημα σνεπειες.Αυτος ακριβως ηταν ο στοχος τους,ο ανηθικος εκβιασμος!Ο χαρισματικος ηγετης,εαν υπαρχει τετοιος,που θ αναλαβει να βγαλει τη χωρα απο το τελμα ειναι αυτος που ανεπιρεαστος απο συμφεροντα και ιντριγκες θα πιλεξει πια πραγματικα ειναι η λιγοτερο κακη λυση που θα μπορεσει να βγαλει την ερημη αυτη χωρα απο τα τραγικα αδιεξοδα που εχει περιελθει απο την ανικανοτητα και το τοιχοδιοκτησμο των λιγο η πολυ ξενοδουλων και εκφυλισμενων πολιτικων μας.

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.