20/11/2008 21:30
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Ποιος φταίει για την κατάντια του ΕΣΥ;

Παρατημένο επί χρόνια το ΕΣΥ στη βουλιμιά των καρχαριών του, προμηθευτών και ορισμένων γιατρών. Ήρθε και το γερασμένο και οριακό ή και ελλιπές προσωπικό, σε συνδυασμό με την αύξηση του όγκου εργασίας λόγω της γήρανσης αλλά και του μεταναστευτικού πληθυσμού και βούλιαξε το σύμπαν. Παράλληλα οι μισθοί των ειδικευόμενων, που στηρίζουν ουσιαστικά το σύστημα, εξομοιώθηκαν σταδιακά με του...θυρωρού

Ο Αβραμόπουλος δεν έκανε ΤΙΠΟΤΑ. Πήρε απανωτές παρατάσεις ώστε να μην εφαρμοστεί η κοινοτική οδηγία για το ωράριο των γιατρών και τώρα που ο κόμπος έφτασε στο χτένι καλεί τους γιατρούς να «αναλογιστούν την κοινωνική τους ευθύνη»!. Οποία πολιτική ευτέλεια...Α, κατέθεσε και μια πρόταση για συλλογική σύμβαση εργασίας που είναι ταπεινωτική για τους γιατρούς (παρόλο που οι πουλημένοι συνδικαλιστές την ασπάστηκαν).

Χωρίς να μακρηγορήσω αναφέρω ότι η κοινοτική οδηγία μιλάει για 2 εφημερίες στους ειδικούς και 4 στους ειδικευόμενους μηνιαίως, ώστε να εξασφαλίζονται επαρκείς περίοδοι ανάπαυσης και ασφαλούς εργασίας. Ήρθε λοιπόν ο Αβραμό, που δε μπορεί να εφαρμόσει το πρόγραμμα αυτό (παρόλο που είχε 2 χρόνια τουλάχιστον να προετοιμαστεί, αλλά έπαιρνε παρατάσεις με προεδρικά διατάγματα...) καθώς χρειάζονται χιλιάδες προσλήψεις, έδωσε 200 ευρω μικτά αύξηση και οι συνδικαλιστές που μέχρι χτες κόπτονταν για την ασφάλεια και τα ωράρια εργασίας το δέχθηκαν!

Δηλαδή ως χθες δεν μπορούσαν να εφημερεύουν με το υπάρχον καθεστώς των 6-7-8-9 ή και 10 και 11 πολλές φορές εφημεριών μηνιαίως, αλλά τώρα με τα 200 ευρω παραπάνω μπορούν! Οποία αγυρτεία!

Εν τω μεταξύ δε μπορώ να καταλάβω πως όλος αυτός ο αναβρασμός στο ΕΣΥ έχει παραμείνει μακριά από τα Φώτα της δημοσιότητας, τουλάχιστον μέχρι προσφάτως...

Βέβαια για να είμαι δίκαιος αυτά τα προβλήματα δεν τα δημιούργησε ο Αβραμό ή αυτή η κυβέρνηση μόνο, είναι αμαρτίες και αδυναμίες του συστήματος από 10ετιας και πλέον, που είτε αφέθηκαν στη τύχη τους είτε αντιμετωπίσθηκαν με "μπαλώματα" από τις κυβερνήσεις του ΠΑΣΟΚ αρχικά και της ΝΔ τελευταία

«Αθώος περαστικός»

ΣΧΟΛΙΑ

  1. e? avatar
    e? 20/11/2008 21:37:38

    πολλοι λενε και συμφωνω πως μπορεις να καταλαβεις πολλα για μια κοινωνια απο την κατασταση που επικρατει με τις φυλακες και τους κρατουμενους.
    ομως μπορεις να καταλαβεις πολλα και απο την κατασταση στα νοσοκομεια και την ιατρικη περιθαλψη γενικοτερα.

  2. PORTA PORTA avatar
    PORTA PORTA 20/11/2008 21:42:36

    ΕΣΥ φταις. Ποιος αλλος?

    "I hope you have the time of your life"

    ΠΠ

  3. Γκόμενα avatar
    Γκόμενα 20/11/2008 21:46:49

    ... για όλα φταίνε οι γκόμενες οι πρώην και οι επόμενες.

  4. Δ.Καταναλωτης avatar
    Δ.Καταναλωτης 20/11/2008 21:48:27

    Δεν μπορείς να καταλάβεις πως όλο αυτό το θέμα έμεινε εκτός δημοσιότητας; Κάποιος να βρει πόσα λεφτά πήρε η εταιρεία 'επικοινωνίας' αδελφού βουλευτή της Νέας Δημοκρατίας από τον Αβραμό και πού πήγαν αυτά τα λεφτά. Τα νούμερα είναι απίστευτα...

  5. Εξάκτινος avatar
    Εξάκτινος 20/11/2008 21:59:15

    Θεωρώ ότι για να έχουμε ασφαλείς διαγνώσεις οι γιατροί θα πρέπει να εργάζονται σε βάρδιες, οι εφημερίες να καταργηθούν και οι νυκτερινοί να παίρνουν ένα νυκτερινό επίδομα. Ένας γιατρός που κοιμάται όρθιος από το ξενύχτι και την κούραση είναι επικίνδυνος για τους ασθενείς πρώτ' απ' όλα. Βέβαια θα πρέπει να διορίσει γιατρούς αλλά όχι επί 3. Η δουλειά και τα προγραμματισμένα θα βγαίνουν το πρωί στο κανονικό ωράριο ενώ το απόγευμα και τη νύχτα θα υπάρχει προσωπικό ασφαλείας. Όμως αυτό δε μπορούν να το κάνουν γιατί ανεβαίνει το κόστος και λεφτά δεν έχουν. Οπότε είναι σε εξαιρετικά δύσκολη θέση. Αν κι εδώ που τα λέμε αν κόψει τα έξτρα των εφημεριών και με τα λεφτά που θα εξοικονομήσει διορίσει κόσμο τότε το κόστος δε θα ανέβει πολύ.

  6. νικος avatar
    νικος 20/11/2008 22:12:29

    Σωστός ο αντιμπλογκ

  7. Ο Χαζος του χωριου avatar
    Ο Χαζος του χωριου 20/11/2008 22:18:29

    Επειδη ο πρωτος μιλησε για τις φυλακες θαρρω πως ειναι ΠΡΩΤΑΡΧΙΚΟ θεμα!

    Ειναι ντροπη και καταντια...Μονο να ξερεις οτι νομοτελειακα υπαρχουν αθωοι εκει μεσα τρελλαινεσαι...Οταν δε, δεις που και πως ζουν, ντρεπεσαι αν εχεις ελαχιστη τσιπα!

    Ταχιστα να γινει κατι...

  8. Νἰκος avatar
    Νἰκος 20/11/2008 22:21:47

    "οι μισθοί των ειδικευόμενων, που στηρίζουν ουσιαστικά το σύστημα, εξομοιώθηκαν σταδιακά με του…θυρωρού".

    Πρεπει καποτε να το αντιληφθουμε οτι η εξισωση μισθων δεν ειναι ..ισοτητα. Ειναι ΑΔΙΚΙΑ. Η ισοτητα αφορα στους νομους και μονο. Αν δεν κανω λαθος οι ΠΑΣΟκοι δεν τα ξεκινησαν αυτα; Η ΝΔ βεβαια παντα εποιη την νησσαν. Αυτου του ειδους οι ισοτητες διαλυουν μια κονωνια δεν την ενισχυουν.
    Ο Χομπς ειχε δικιο αδελφια, μην αυταπατασθαι.

    ΠαραγονταΧ, δεν ξερω ποιος ειναι ο προηγουμενος Νικος, αλλα καποιος παλι χρησιμοποιει το ονομα μου. Σε παρακαλω να του ζητησεις να αλλαξει τον προσδιορισμο του. Εχω "δικαιωμα" στο ονομα, πρωτος χρηστης γαρ.

  9. Ο Πιο Μεγάλος Πόνος avatar
    Ο Πιο Μεγάλος Πόνος 20/11/2008 22:25:52

    Πριν από τριάντα χρόνια -18άρης τότε- δούλευα τραυματιοφορέας στα «επείγοντα» του Ευαγγελισμού και είχα φρίξει. Πρόσφατα χρειάστηκε να ξαναπατήσω το πόδι μου σε «επείγοντα» νοσοκομείου, στο ΚΑΤ, και έφριξα δέκα φορές. Ο χαρακτηρισμός «τριτοκοσμικά» είναι πολύ επιεικής, εκτός αν χάλασε τόσο πολύ κι ο τρίτος κόσμος. Μα είναι δυνατόν σε τρεις δεκαετίες «ευημερίας» η κατάσταση να έχει πάει από το κακό στο χειρότερο; Και το προσωπικό, εν πάση περιπτώσει, γιατί δε διαμαρτύρεται; Γιατί δεν παραιτείται; Γιατί δεν καταγγέλλει την κατάσταση, όπως π.χ. εγώ, που επειδή αρνιόμουν να δεχτώ πουρμπουάρ με απειλούσαν συνεχώς οι «συνάδελφοι; Προφανώς, όποιος τρώει -είτε πουρμπουάρ είτε φακελάκι είτε προμήθεια- δε μιλάει. Οι υπουργοί τα βρίσκουν και τα κάνουν...

  10. marta avatar
    marta 20/11/2008 22:49:25

    Καλησπέρα, να πώ πρώτον ότι δεν εμπιστεύομαι κανέναν δημοσιογράφο (συγνώμη τίποτα προσωπικό αλλά πως να εμπιστευτώ...) και ότι αυτό είναι το μόνο μπλόγκ που έχω αφήσει σχόλια 1-2 φορές γιατί είναι αξιοπρεπές το επίπεδο σχολιασμού :) ....

    Το χάλι του ΕΣΥ είναι συνάρτηση όλων των παραγόντων, κυβερνήσεων, συμφερόντων, κοινωνικών συνθηκών, γιατρών και εργαζόμενων, και ασθενών μή εξαιρουμένων (ναι αλήθεια είναι, ο έλληνας θεωρεί καλύτερο γιατρό αυτόν που τα παίρνει και τον εαυτό του μάγκα αν πληρώνει, και δίνει όσα όσα για να παρακάμψει κάποιον άλλο ή να πάει σε φίρμα, αυτό είναι το επίπεδο πολιτισμού μας)

    Κανείς όμως δεν θυμήθηκε να σχολιάσει τίποτα πριν γινουν οι φασαρίες, ή πρίν αλλάξει ο πολιτικός συσχετισμός (αυτό από προηγούμενο ποστ )από όλους τους φορείς πολιτικούς, εκδοτικούς κλπ.
    Χρόνια φωνάζουν άνθρωποι από το ΕΣΥ αλλά δεν είναι οι εκλεκτοί του συστήματος και ούτε μια γραμμή δεν είδα στα Media πέρυσι που μείναμε 6 μήνες πάλι απλήρωτοι. Σάμπως το πήρε κανείς χαμπάρι?
    Για την ενημέρωση να πω ότι οι μισθοί όχι μόνον των ειδικευομένων, και των επιμελητών Β' είναι χαμηλότεροι από τις καθαρίστριες, 1350 με διατριβές, εξειδικεύσεις, και 14 χρόνια χρονοεπίδομα....... Και ναι υπάρχουν πάρα πολλοί που τα παίρνουν αλλά και πάρα πολλοί που ζουν με αυτά και τις εφημερίες (και όποιος θέλει τον πληρώνω όχι τα 80-100 ευρώ που παίρνω αλλά 200 να κάνει την εφημερία μου)

    Αλλά δεν έχει κανείς τα κότσια, από αριστερά, δεξιά, λαικιστές ή ότι άλλο, (ούτε κανένας έξυπνος δημοσιογράφος που όλα τα ξέρει το σκέφτηκε, τους έχω άχτι είναι αλήθεια) να πεί ότι όλοι οι κρατικοί λειτουργοί, οι βουλευτές και κυρίως οι υπουργοί και τα παιδιά τους θα πρέπει υποχρεωτικά να καλύπτονται μόνο από το ΕΣΥ και να δείτε πως θα λειτουργούσαν αμέσως τα κλειστά μηχανήματα και πως θα σταματούσε η προμήθεια τελείως άχρηστου υλικού που έγινε της μόδας τελευταία. Α, και να μην ξεχάσω και η αξιολόγηση των γιατρών θα γινόταν με λιγότερο ρουσφετολογικά κριτήρια..... που για κάθε κρίση τσακώνονται 4-5 μεγαλοπαράγοντες κομμάτων και 2-3 υπουργοί να βάλουν το δικό τους (απίστευτη χώρα ήμαστε)

    Και ένα σχόλιο για τον εξάκτινο. Θεωρητικά μπορεί να φαίνεται λογικό το σύστημα που λες αλλά σε πολλές κλινικές ειδικότητες έναν άρρωστο δεν μπορεί να τον χειριστεί ένας γιατρός που δεν ξέρει πως συμπεριφέρεται κλινικά σε βάθος χρόνου και γι'αυτό το μοντέλο με τις βάρδιες δεν μπορεί να δουλέψει σε όλες τις ειδικότητες. Υπάρχουν πολλές λύσεις που δεν είναι ακριβές, αλλά οι ακριβοπληρωμένοι σύμβουλοι δεν έχουν κατεβάσει καμιά ιδέα ακόμα....... και δεν ρωτάνε κι όλας..
    Και σιγά τα έξτρα των εφημεριών..... αν πληρωθεί ο χρόνος εργασίας τη βραδυνή βάρδια πράγματι σαν νυχτερινός θα τριπλασιαστεί η τιμή του

  11. KaryID avatar
    KaryID 20/11/2008 22:52:20

    Γειά σου Μάρτα. Μια χαρά είναι εδώ.

  12. Αθ. Κλάρας avatar
    Αθ. Κλάρας 20/11/2008 23:00:56

    Γιατί δεν λέτε πόσες χιλιάδες καθαρίστριες διόρισε πρόσφατα ο Αβραμόπουλος με συμβάσεις ορισμένου χρόνου ;
    Γιατί το μόνο που τους νοιάζει είναι τα ψηφουλάκια…

  13. Κασσάνδρα avatar
    Κασσάνδρα 20/11/2008 23:05:16

    - 5.27% ο DJ

    Κλειδώστε τις μπαλκονόπορτες του ΧΑΑ

  14. Lavredis avatar
    Lavredis 20/11/2008 23:07:16

    Όταν καταρέει το νσηλευτικό σύστημα και δεν έχει βγεί κανείς στο δρόμο, νομίζω ότι δεν υπάρχει ελπίδα.

  15. Προβοκατωρ. avatar
    Προβοκατωρ. 20/11/2008 23:07:37

    Μα η διασπαση, οφειλεται στο οτι καποιοι τρωνε καλα.Και οπως ξερεις, οποιος τρωει, δε μιλαει.
    Θυμαμαι περιστατικο στο ΚΑΤ,προ 15ετιας, στο διαδρομο του Γ οροφου.
    Ειμαι εκει, μερικες φορες, επι 12 ωρες, προσεχοντας τη μανα μου, που εχει κανει εγχειρηση αρθροπλαστικης, αφου την ταλαιπωρησαν επι 14 ημερες, χωρις να τη χειρουργησουν, επειδη δεν ξεραμε οτι θελανε φακελλακι για να το κανουν.
    Αρχοιζουν λοιπον να τσακωνονται, με τον εναν απ αυτους, μαλλον του ΕΣΥ, να διαμαρτυρεται στους αλλους, που ηταν Παν/κοι, με τα εξης λογια.
    Ρε μαλακες,ελεγε ο ενας,εσεις βγαζετε 600.000 τη βδομαδα,(προ 15ετιας μιλαμε, για να ξερουμε για τι ποσα προκειται), ενω εμεις, βγαζουμε αρχιδια. Σουουτ, του φωναζαν οι αλλοι.Σταματα.
    Τι σουτ και σουτ ρε μαλακες, ετσι δεν ειναι;
    Και αλλο ενα περιστατικο.
    Μπαινει μεσα σε θαλαμο,ξερετε 9 ατομων,γιατρος και εις επηκοον ολων, κραυγαζει.
    Κυρα Μαρια, να πεις στον αντρα σου, να ελθει το απογευμα απο το ιατερειο. Τι νομιζεις, οτι εγχειρηση αμυγδαλων θα κανουμε;(Εννοειται για να τα ακουμπησει μεσω φακελλακιου).
    Τι καθομαστε και μιλαμε λοιπον;
    Δυστυχως, οι Ελληνες, ειναι μεγκες του κωλου, και κανεις δεν αντιδρα σε τιποτα. Σκυβουν ολοι το κεφαλι, π[αρ ο,τι καποτε μας μαθαιναν, οτι, "του Ελληνος ο τραχηλος, ζυγον δεν υποφερει",και πληρωνει.Παντα πληρωνει.
    Και καποιοι μαζευουν.
    Πατανε πανω στον ανθρωπινο πονο, για να κανουν βιλλες και πισινες,για τις χαμουρες που παντρευτηκαν.
    Και κατι αλλο.
    Καποτε, πηρα τηλ. το Σαρακακη, για να ρωτησω ποσο κανει ενα αυτοκινητο, ακριβο.(Μιτσου Εβο).
    (Ειχε πεσει μια κληρονομια, και ξερογλυφομουνα να το παρω, αλλα τελικα, εκανα πισω).
    Η πωλητρια, με ρωτησε ατακα.
    Γιατρος εισαστε;
    Γιατι, λεω εγω.
    Γιατι ολοι οι αγοραστες, ειναι μεχρι στιγμης γιατροι.
    Και κατι ακομα.
    Γιατρος, φιλος, ηθελε να παρει καινουριο αυτοκινητο.
    Συζητωντας, και επειδη εγω εμαι ψωνιο μ αυτα, του ειπα.Δεν παιρνεις ενα Σκοντα τουρμπο;
    Και καλο, και φτηνο.
    Τι λες μου λεει.Πως θα παρουσιαστω στους αλλους γιατρους;Πρεπει να εχω καποιο πρεστιζ.
    Α ρε Ιπποκρατη, τι εγραφες τοτε!

  16. marta avatar
    marta 20/11/2008 23:49:42

    @ Anonymous 11:22
    Ναι το σύστημα λέει πάρτα από τους ασθενείς αν γουστάρεις, εγώ λεφτά δεν δίνω αλλά θα κάνω τα στραβά μάτια, αλλά όχι δεν τα παίρνουν όλοι, άλλοι γιατί δεν θέλουν (λίγοι αλλά υπάρχουν σε πείσμα όλων) και άλλοι γιατί δεν μπορούν λόγω θέσης, ειδικότητας κλπ.

    Και μην λέτε βλακείες (σορρυ) Οι ειδικευόμενοι μπορούν να ειδικευτούν μόνο σε κρατικά δεν έχουν άλλη επιλογή, τα ιδιωτικά δεν δίνουν ειδικότητα (αφήνω που μπορεί να περιμένουν υποαπασχολούμενοι 5-6 χρόνια να αρχίσουν ειδικότητα με την επετηρίδα) και οι ειδικοί εδώ και πολύ καιρό φεύγουν προς τα ιδιωτικά γιατί και πιό πολλά βγάζουν και πιό καλές είναι οι συνθήκες δουλειάς.

    Και η διαρροή είναι από τους πιό ικανούς γιατρούς, που κουράστηκαν να παλεύουν με σκιές και τα προβλήματα του ΕΣΥ χωρίς επί της ουσίας ανταπόκριση (δεν εννοώ το οικονομικό απαραίτητα, υπάρχει και το ψώνιο της επιστήμης και της αναγνώρισης ενίοτε :) ) και από τους "εμπόρους" που έχουν την τέχνη της δικτύωσης και αλληλοδιαπλοκής και βολεύονται χωρις καθυστερήσεις, απεργίες και προσκόματα στο ιδιωτικό.

    Απλά η ψωνάρα του έλληνα (που όλα τα ξέρει αγαπητέ ανώνυμε) έστειλε σε όλο το ανατολικό μπλόκ τα βλαστάρια να γίνουν γιατροί να βγάλουν λεφτά και τώρα δεν ξέρει που να βολέψει τον απίθανο αριθμό γιατρών που έφτιαξε

  17. Γ.Κ. avatar
    Γ.Κ. 21/11/2008 00:06:05

    Σόρρυ marta, αλλά η τελευταία σου πρόταση είναι λίγο άστοχη-ξέρεις πόσα επαρχιακά νοσοκομεία είναι άδεια και χρειάζονται γιατρούς; Το πρόβλημα είναι η όλη διαχείριση του διαθέσιμου προσωπικού και φυσικά η (ανύπαρκτη) στρατηγική που έχουν σχεδιάσει οι υπεύθυνοι.

  18. αιμίλιος avatar
    αιμίλιος 21/11/2008 00:30:51

    "Απλά η ψωνάρα του έλληνα (που όλα τα ξέρει αγαπητέ ανώνυμε) έστειλε σε όλο το ανατολικό μπλόκ τα βλαστάρια να γίνουν γιατροί να βγάλουν λεφτά και τώρα δεν ξέρει που να βολέψει τον απίθανο αριθμό γιατρών που έφτιαξε"

    Όχι μόνον αυτό, αλλά στα νοσοκομεία, ειδικά της Β. Ελλάδας, υπάρχουν και πολλοί περίεργοι τύποι που μιλάνε κάτι ρωσοκαυκασιανές διαλέκτους, μερικοί εκ των οποίων έχουν και αμβισβητήσιμα πτυχία ιατρικής, καθώς ως γνωστόν στις καυκασιανές μετασοβιετικές "δημοκρατίες" τα πάντα έχουν ταρίφα σε δολλάρια.

  19. Εξάκτινος avatar
    Εξάκτινος 21/11/2008 00:44:24

    Απλά η ψωνάρα του έλληνα (που όλα τα ξέρει αγαπητέ ανώνυμε) έστειλε σε όλο το ανατολικό μπλόκ τα βλαστάρια να γίνουν γιατροί να βγάλουν λεφτά και τώρα δεν ξέρει που να βολέψει τον απίθανο αριθμό γιατρών που έφτιαξε

    Και τότε αφού περισσεύουν οι γιατροί γιατί δεν έχουμε άτομα να κάνουμε τη δουλειά μας?
    Δυστυχώς δεν είναι έτσι τα πράγματα. Οι γιατροί από ελληνικά πανεπιστήμια φεύγουν με τη μια για έξω κυρίως για Αγγλία. Οι ανατολικοί επιστρέφουν στην Ελλάδα και γίνεται ένας φαύλος κύκλος.

  20. Εξάκτινος avatar
    Εξάκτινος 21/11/2008 00:47:04

    Και ένα σχόλιο για τον εξάκτινο. Θεωρητικά μπορεί να φαίνεται λογικό το σύστημα που λες αλλά σε πολλές κλινικές ειδικότητες έναν άρρωστο δεν μπορεί να τον χειριστεί ένας γιατρός που δεν ξέρει πως συμπεριφέρεται κλινικά σε βάθος χρόνου και γι’αυτό το μοντέλο με τις βάρδιες δεν μπορεί να δουλέψει σε όλες τις ειδικότητες.

    Επιμέρους βελτιώσεις σε κάποια θέματα μπορούν να γίνουν. Και στην τελική αν ο γιατρός έχει ασθενή με τις ιδιομορφίες που αναφέρεις δε νομίζω να κάθεται επί 24ώρου βάσεως στην κλινική. δηλ. όταν δεν έχει εφημερία ποιος προσέχει τον ασθενή του?

  21. περαστικος ξανα avatar
    περαστικος ξανα 21/11/2008 01:09:45

    Γραφω από νοσοκομειο (εφημερευω) Μολις βγηκα από το χειρουργειο Απο το πρωι. Αμοιβη 16 ωρων εφημεριας 80 ευρώ προ φόρων. ΚΑΙ ΟΧΙ ΔΕΝ ΤΑ ΠΕΡΝΟΥΜΕ ΟΛΟΙ. Ας ειναι.
    Προς τον (σχεδον συνονοματο) αθώο περαστικό: Καλα θα κανεις να διαβασεις τις δεσμευσεις του υπουργειου για να μην γραφεις μαλακιες σχετικά με το τι κερδισαν οι γιατροι με τις κινητοποιησεις τους. (ο Αβραμο δεν θα εδινε μια από μονος του) Μπες στο ygeianet.gr
    Με τα ρεπό, το 48ωρο σημαινει έξι εφημεριες τον μηνα - και εβδομαδα 3,5 ημερών. Τα 300+ ευρώ το μηνα στον επιμελητη Β ειναι 20% καθαρη αυξηση. Εχουμε να παρουμε εστω και ενα ευρω απο το 1997.
    Το έχω ξαναγραψει: Τα προβλήματα του ΕΣΥ ειναι κακοδιοικηση, διαφθορα, υποχρηματοδοτηση. Μ αυτη τη σειρά.

  22. αιμίλιος avatar
    αιμίλιος 21/11/2008 01:23:25

    Στην Αγγλία υπάρχει η βαθμίδα του GP. Δεν πηγαίνουν όλα τα περιστατικά με τη μία στα νοσοκομεία. Το βασικό πρόβλημα στο ελληνικό σύστημα υγείας μάλλον είναι ο ανορθολογικός σχεδιασμός, σε όλα τα επίπεδα, και μετά έρχεται η λεγόμενη υποχρηματοδότηση. Τελικά η "υποχρηματοδότηση" έχει σχέση και με τις τεράστιες σπατάλες. Σε ένα καοοργανωμένο, σπάταλο και ανορθολογικό σύστημα, όσα λεφτά και ρίξεις το αποτέλεσμα θα είναι μιδαμινό.

  23. Le canard avatar
    Le canard 21/11/2008 01:58:23

    "Ο Αβραμόπουλος δεν έκανε ΤΙΠΟΤΑ".

    Γιατί ο Κακλαμάνης έκανε;

  24. Σπύρος avatar
    Σπύρος 21/11/2008 02:18:11

    Αυτά περί ειδικευομένων που κονομάνε είναι φαιδρότητες.
    Υπάρχουν κάποιες Πανεπιστημιακές Κλινικές πού επιβάλλουν σε λίγους ΄δικούς τους΄ειδικευομενους να ανακυκλώνουν το ΄σύστημα΄.
    Αλλά αυτό το άθλιο λαϊκιστικο τσουβάλιασμα για τούς Γιατρούς του ΕΣΥ πού όλοι τά παίρνουν είναι τουλάχιστον ενοχλητικό.
    Οπως επισης οι ιδιώτες γιατροί δεν είναι ολοι μεγαλοστελέχη τού Βγενόπουλου.
    Ο Περαστικός Ξανά μετά λόγου γνώσεως ,αναφέρει πολύ σωστά και περιεκτικά τά αίτια τής κακοδαιμονίας.

  25. Αθωος Περαστικος avatar
    Αθωος Περαστικος 21/11/2008 03:12:28

    Παμε για να απαντησω σε οσα μπορω...
    Δουλευω στο συστημα 6μιση χρονια (2 αγροτικο σε Νοσοκομειο της Κρητης, στην ουσια δουλεια ειδικευομενου και4μιση ειδικευομενος)
    Αυτο που πρεπει να καταλαβουν ολοι ειναι οτι στο ΕΣΥ υπαρχουν γιατροι πολλων και διαφορετικων ταχυτητων. Υπαρχουν οι χειρουργικες ειδικοτητες, οι παθολογικες και οι διαγνωστικες. Σε καθε μια απο αυτες υπολογιστε και παλι γιατρους 3-4 ταχυτητων.
    Απο τις ειδικοτητες αυτες πιο χαλαρα περνανε οι διαγνωστικες (ακτινολογοι, μικροβιολογοι, παθολογοανατομοι κλπ) που δεν τους απασχολει η εφημερια και το ωραριο της, γιατι απλα συνηθως στην εφημερια τους κοιμουνται, δεν εχουν επειγοντα και δεν ερχονται σε αμεση επαφη με το κοσμο. Αυτοι ειναι απροθυμοι να κινητοποιηθουν, συχνα παιρνουν πλασματικες εφημεριες και ή εχουν συμβιβαστει με το μισθο τους ή βρισκουν δευτερη δουλεια σε ενα ιδιωτικο διαγνωστικο κεντρο και τελος. Αυτη η κατηγορια εκ φυσεως και θεσεως δεν τα παιρνει.
    Παμε στους χειρουργους τωρα. Εδω εχουμε να κανουμε κατα 80% με μαχιμες, πρωτης γραμμης ειδικοτητες. Εδω οι ειδικευομενοι κανουν ολη τη βρωμικη και ζορικη δουλεια και οι ειδικοι στη μεγαλη πλειοψηφια τους, παιρνουν το "τυρι". Ορισμενοι απο τους χειρουργους εχουν ξεφυγει τοσο που ζητανε στα ισια χρηματα απο τους ασθενεις-αυτοι ειναι που κραζει ο κοσμος στα παραθυρα και που με τη συμπεριφορα τους κανουν τον πολιτη να αγανακτει και να βριζει συλληβδην ολο το ιατρικο προσωπικο. Τα μαυρα χρηματα που βγαζουν μηνιαιως ανερχονται σε χιλιαδες ευρω.
    Παμε και στις παθολογικες ειδικοτητες τωρα. Και εδω μιλαμε για μαχιμες και πρωτης γραμμης ειδικοτητες κατα ενα μεγαλο ποσοστο. Και εδω οι ειδικευομενοι τρωνε το λουκι,την ωρα που οι ειδικοι ξεκουραζονται, αλλα οι τελευταιοι και να θελουν, εκ των πραγματων δεν εχουν το φακελακι των χειρουργων, ειναι ψιλικατζηδες. Ακριβως επειδη το διακυβευμα ειναι μικροτερο, αυτη η κατηγορια σπανια φτανει σε προκλητικες και ακραιες συμπεριφορες.
    Οι αυτες κατηγοριες αφορουν γιατρους Αθηνας και Θεσσαλονικης, στην επαρχια οι ειδικοι δουλευουν γενικα περισσοτερο, (στο ιδιο παντα στυλ) καθως εκει υπαρχει ελλειψη του μαυρου που λεγεται ειδικευομενος.
    Ο ειδικευομενος ολων τοων ειδικοτητων εκ θεσεως δεν μπορει να ζητησει φακελακι, απλα δεν τον παιρνει να το κανει.
    Ας μη βαζουμε λοιπον τους γιατρους ολους σε ενα τσουβαλι, προσπαθησα να κανω εναν αδρο διαχωρισμο, υπαρχουν και αλλες υποκατηγοριες αλλα καπως ετσι διαστρωματονονται οι γιατροι στο ΕΣΥ.
    Συναδελφε ειδικευομενε "περαστικε ξανα" ...
    Αν εσυ εισαι ευχαριστημενος απο τις "δεσμευσεις" του υπουργου, εγω προσωπικα δεν ειμαι. Το αν μας εδωσε 20% αυξηση (δεν ειναι τοσο, μιλαμε για 115 ευρω καθαρα) δε μου λεει τιποτα, οταν οι μισθοι μας ειναι κα-θη-λω-με-νοι επι σειρα ετων και εχουμε φτασει να πληρωνομαστε το ιδιο με τη καθαριστρια. Ας μην ξεχναμε οτι πλεον, λογω μεγαλης αναμονης για ειδικοτητα, ο ειδικευομενος δεν ειναι το παλικαρακι/κοπελιτσα των 26-28-30 του παρελθοντος, αλλα συχνα οικογενειαρχης των 35-38-40 ετων. Τα 67 ευρω που παιρνεις καθαρα στο χερι (και μετα απο 4 μηνες) για μια εφημερια 16 ωρων σε αθλιες συχνα συνθηκες, εμενα μου φαινονται υποτιμητικα και γελοια.
    Μέτρα οπως ρεπο μετα απο εφημερια, δε μου λενε τιποτα, καθως εκ των πραγματων δεν μπορουν να εφαρμοστουν (πες μου τι θα γινει αν το πρωι μετα απο γενικη εφημερια φυγουν οι 2-3-4 ειδευομενοι της προηγουμενης. Απλα δε βγαινει). Αλλα ακομα και αν εφαρμοστουν ειναι εις βαρος της δικης μας εκπαιδευσης, καθως μονο το πρωι γινεται η οποια εκπαιδευση.
    Επισης απαραδεκτα μου φαινονται τα ατελειωτα συνεχομενα Παρασκευοσαββατοκυρικα που εχω εφημερευσει,σε συνθηκες αυπνιας που συχνα ξεχνας οχι μονο την ιατρικη αλλα και το ονομα σου.
    Θεωρω οτι το ωραριο που προτεινει η ΕΕ και που εφαρμοζεται σε ολες τις πολοτισμενες χωρες, ειναι το πρωτο και κυριαρχο αιτημα που πρεπει να διεκδικησουμε και εν συνεχεια το οικονομικο η οποιοδηποτε αλλο.
    Τελος θεωρο εμπαιγμο αισχιστου ειδους οτι ο Αβραμο δινει οσα δινει τωρα που δεν μπορει να κανει αλλιως, οταν ο νομος ισχυει απο το 2004 και με απανωτα προεδρικα διαταγματα απεφυγε να τον εφαρμοσει-αν ειχε εφαρμοστει σταδιακα το ωραριο τοτε, δε θα μιλουσαμε σε ιδιους τονους τωρα.
    Για τους λογους αυτους συνολικα θεωρω τη συμβαση απαραδεκτη.

  26. Αθωος Περαστικος avatar
    Αθωος Περαστικος 21/11/2008 03:13:17

    Και τελος κατι βασικο που ξεχασα...
    Ο ειδικος ειναι στο καναλι του ΕΣΥ απο επιλογη, ο ειδευομενος απο αναγκη...

  27. cordero de Dios avatar
    cordero de Dios 21/11/2008 03:39:40

    Χρήσιμα τα σχόλια, αλλά αφήστε να έχουν λίγο πιο έγκυρη γνώμη όσοι ζουν το πρόβλημα καθημερινά στη δουλειά. marta και Περαστικέ, συναδελφικούς χαιρετισμούς.

    Ναι οι μισθοί των γιατρών του ΕΣΥ είναι για γέλια και για κλάματα. Γι' αυτό δεν μου πέρασε καμία στιγμή από το μυαλό να δουλέψω στο ΕΣΥ. Επέλεξα να ιδιωτεύσω, δουλεύω λίγο, χρέωνω πολύ λίγο, δεν κλείνω ποτέ το κινητό μου και δεν ζητάω αμοιβή από αλλοδαπούς. Τους λέω "ότι σας είναι εύκολο". Έχω πληρωθεί και 5 και 10 ευρώ. Έχω πελάτες που δεν με πληρώνουν ποτέ γιατί είναι φτωχοί. Οπότε, με την αυστηρή έννοια, δεν είναι πελάτες. Τους συναδέλφους του ΕΣΥ τους λυπάμαι γιατί με 1-2 ώρες χαλαρή δουλειά την ημέρα βγάζω όσα βγάζουν και εκείνοι. Οι άρρωστοί μου με αγαπούν γιατί τους αφιερώνω όσο χρόνο θέλουν, μου τηλεφωνούν όποτε θέλουν και με βρίσκουν, και έχω καλή διάθεση επειδή είμαι ξεκούραστος. Τις υπόλοιπες ώρες διαβάζω, ακούω μουσική, βλέπω ταινίες και βγαίνω. Το 1/3 του διάβασματος είναι ιατρικό. Εχω και άλλα εισοδήματα, οπότε
    Όταν τέλειωσα στρατό και αγροτικό, 3 χρονάκια το σύνολο, είχα 5 χρόνια αναμονή για ειδικότητα. Σηκώθηκα και ξενιτεύτηκα στην Αγγλία. Ως αριστούχος βρήκα καλή θέση. Όταν τέλειωσα και γύρισα πίσω, μόλις είχε έρθει ο διορισμός μου. Έλεγε "απαντήσατε υποχρεωτικά εντός 15 ημερών". Πήρα τηλέφωνο και τους λέω "το φρόντισα αλλιώς το θέμα".

    Οι εφημερίες δεν πρόκειται ποτέ να στρώσουν όσο οι ασθενείς συνεχίζουν να πηγαίνουν στα νοσοκομεία για πρωτοβάθμια περίθαλψη. Πάνε στο νοσοκομείο ακόμα και για μία ίωση. Δεν φταίνε οι ασθενείς γιαυτό. Απλά δεν έχουν άλλη επιλογή. Πρέπει να έχουν επιλογή μέσω χιλιάδων Κέντρων υγείας.

    Τα νοσοκομεία χρειάζονται περίπου διπλάσιους γιατρους από όσους έχουν, με τριπλάσιες αποδοχές από τις τωρινές. Επίσης χρειάζονται τετραπλάσιους νοσηλευτές με διπλάσιους μισθούς από τώρα. Χρειάζεται ΟΛΑ τα εργαστηριακά, ακτινολογικά κλπ τμήματα να δουλεύουν ΠΑΝΤΟΥ ΚΑΙ ΠΑΝΤΑ σε 24ωρη βαση. Για τα παρακλινικά τμήματα δεν πρέπει να υπάρχουν Δευτέρες πρωί, Σάββατο ξημερώματα και Παραμονή Χριστουγέννων. Πλήρης λειτουργικότητα 24/7/12/365. ΑΛΛΙΩΣ ΔΕΝ ΝΟΕΙΤΑΙ ΠΕΡΙΘΑΛΨΗ.

    Χρειαζόμαστε διπλάσια κρεβάτια από όσα έχουμε. Εάν μειώσουμε τους χρόνους νοσηλείας στο μισό, τα κρεβάτια φτάνουν. Χρειαζόμαστε διπλάσια χειρουργεία και εντατικές, γιατί μειώνουν τους χρόνους νοσηλείας επειδή λύνουν τα προβλήματα γρήγορα. Χρειαζόμαστε κατ' οίκον νοσηλεία γιατί ελευθερώνει κρεβάτια, μειώνει το κόστος και ο άρρωστος αισθάνεται 1000 φορές καλύτερα.

    Γιατροί στην επαρχία δεν πρόκειται να πάνε γιατί σκέφτονται ότι εκεί δεν θα έχουν ούτε λεφτά, αλλά και ούτε περίθαλψη (καλο;;;;;;) ούτε καλά σχολεία. Για να ξεπεραστούν όλα αυτά χρειάζονται λεφτά. Αν δεν πάρουν πολύ μεγαλύτερο μισθό από τους Αθηναιοσαλονικιούς, δεν θα πάνε ποτέ.

    Η συνταγογραφία του ΙΚΑ και των λοιπών ταμείων είναι κατά 50% περιττή. Εάν υπήρχε Ιατροσούπερμαν Μέγας Λογοκριτής, θα μπορούσε να μειώσει τις φαρμακευτικές δαπάνες στο μισό. Πάρτε μολύβι και χαρτί, βγάλτε τα νούμερα και κλάφτε κλάμα πικρό. Και η υγεία του λαού θα βελτιωνόταν έτσι. Όταν ήμουν αγροτικός, 4-5 συνάδελφοι μειώσαμε την τοπική συνταγογραφία του ΟΓΑ στα 2/3 μέσα σε 6 μήνες. Οι φαρμακοποιοί μας μισούσαν. Η λίστα ήταν μία ΔΕΙΛΗ αρχή, αλλά την έκοψε ο Κακλαμάνης. Ας μην ανοίξω το στόμα μου για αυτόν τον άχρηστο.

    Η εφημερία είναι άγριο πράγμα. Ξέρεις τι είναι να δουλεύεις 36 ώρες σερί; Δεν ξέρεις και μη το προσπαθήσεις σε οποιαδήποτε δουλειά. Και περιπτεράς να είσαι, στο τέλος θα δίνεις λάθος ρέστα. Και το 48ωρο δεν πρόκειται να εφαρμοστεί. Απλά θα βελτιώσει λίγο την υπερκόπωση, αλλά λίγο. Όταν υπάρχει μία κλινική τίγκα σε γενική εφημερία, δεν φεύγεις να τα αφήσεις όλα στους εφημερεύοντες επειδή εξάντλησες το ωράριο. Ξέρεις ότι δεν προλαβαίνουν. Πάει 7, 8, 9 το βράδυ και τότε σχολάς. Το άλλο πρωί αντικρίζεις συναδέλφους στα όρια της ψύχωσης και δεκάδες ασθενείς στιβαγμένους από τον ολονύχτιο πανικό. Υπομονή φιλαρακο, το βράδυ έρχεται η σειρά σου. Ευχαριστώ πολύ, αλλά εφημερία δεν ξανακάνω στη ζωή μου. Αν μου δώσουν 1000€ τη βάρδια καθαρά, ίσως να το σκεφτώ.

    Πληρώνω ιδιωτική ασφάλιση και αν μου επιτρεπόταν δεν θα πλήρωνα ΤΣΑΥ που κοστίζει το ίδιο με την ιδιωτική. Πέρσι χρειάστηκε να νοσηλευτώ 2-3 μέρες για ένα πρόβλημα. Πήγα σε μεγάλo ιδιωτικό νοσοκομείο. Η εισαγωγή μου ρυθμίστηκε τηλεφωνικά. Μέσα σε 15 λεπτά είχε γίνει η διάγνωση και ήμουν στο δωμάτιό μου, μονόκλινο με μπάνιο, έκανα όλες τις εξετάσεις την πρώτη μέρα. Με πηγαινοέφερναν με καροτσάκι ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΑ, παρόλο που δεν το χρειαζόμουν. Όταν σου λένε "κανονισμός του νοσοκομείου" με χαμόγελο, υποκύπτεις έστω και αν νιώθεις λίγο γέρος. Πλήρωσα 4500 € τα οποία εισέπραξα ΣΤΟ ΑΚΕΡΑΙΟ από την ιδιωτική ασφάλιση 10 μέρες μετά. Εάν είχα χρησιμοποιήσει το βιβλιάριο του ΤΣΑΥ, από όσα λεφτά θα είχε γλύτώσει η ιδιωτική ασφάλεια, θα μου έδινε πίσω τα μισά ως μπόνους. Θα έβγαζα και κέρδος δηλαδή. Για να χρησιμοποιήσω το βιβλιάριο του ΤΣΑΥ σε ιδιωτικό νοσοκομείο, θα έπρεπε ΕΝΩ ΝΟΣΗΛΕΥΟΜΟΥΝ να πάω στο ΤΣΑΥ για να εγκρίνουν τη νοσηλεία. Στις περιπτώσεις αυτές τραβάνε το λούκι οι συγγενείς, αλλά οι γονείς μου είναι πολύ γέροι και δεν κυκλοφορούν.

    Πρέπει να γκρεμιστούν τα νοσοκομεία και να χτιστούν νέα. Όλα αυτά τα ετοιμόρροπα πρώην σανατόρια τύπου Σωτηρία, Ασκληπιείο, Σισμανόγλειο, Ιπποκράτειο, Αλεξάνδρας, Αρεταίειο, Αιγινήτειο κτλ πρέπει να φύγουν. Ξέρεις τι είναι να πρέπει να βγει ο άρρωστος με το φορείο στη βροχή για να πάει στο Ακτινολογικό που είναι μισό χιλιόμετρο μακριά? Τα νοσοκομεία το 2008 πρέπει να είναι hi-tech ουρανοξύστες, όχι τσαντίρ-μαχαλάς κατασκήνωση.

  28. marta avatar
    marta 21/11/2008 08:04:38

    @cordero de Dios
    Καλημέρα, συμφωνώ απόλυτα, μόνο που λίγες ειδικότητες έχουν την άνεση που έχεις εσύ στο ιδιωτικό και δυστυχώς στην πλειοψηφία του παίζει χοντρό εμπόριο, και στις διαγνωστικές και χειρουργικές η μίζα για την αποστολή αρρώστων και η διαχείρηση που γίνεται είναι επιεικώς τραγική. Επί της ουσίας κανένας ρυθμιστικός μηχανισμός δεν προστατεύει τον ασθενή ή και τον γιατρό πολλές φορές, αν ο γιατρός έχει συνείδηση και δεν είναι άπληστος καλά πάει αν έχει χαθεί μέσα στο κυνήγι του πελάτη άστα. Θα συμφωνήσω ότι τα λεφτά είναι πιό πολλά και με λιγότερη δουλειά και λιγότερο στρες, αλλά όχι για όλους και όχι πάντα για όλες τις νοσοκομειακές ειδικότητες, να μην θεοποιούμε το ιδιωτικό γιατι χρόνια στο ΕΣΥ βαρέθηκα να βλέπω την επιπλοκή που το μεγάλο ιδιωτικό νοσοκομείο έδιωξε γιατί δεν το συμφέρει ή γιατί δεν αντέχει η τσέπη του αρρώστου. Και οικονομικά αλλοίμονο αν τύχει κάτι βαρύ και μακροχρόνιο..... το ζώ πρόσφατα με βαριά αναπηρία σε φίλο με ιδιωτικές ασφάλειες, και αφού τέλειωσαν οι "παροχές" ξαναγυρίσαμε στη μιζέρια του ταμείου που όμως πληρώνει, με παράλογη γραφειοκρατία αλλά το κάνει, δεν σταματάει την παροχή σε ορισμένο χρόνο ή ποσόν.

  29. KaryID avatar
    KaryID 21/11/2008 10:04:38

    Και εγώ θέλω ΝΑ ΕΥΧΑΡΙΣΤΗΣΩ τους ΓΙΑΤΡΟΥΣ ΜΑΣ, και ΤΟ ΕΣΥ, γιατί σε δύο διαφορετικές περιπτώσεις, στον ΕΥΑΓΓΕΛΙΣΜΟ - ΧΕΙΡΟΥΡΓΕΙΑ και στην ΚΑΡΔΙΟΛΟΓΙΚΗ του ΕΡΥΘΡΟΥ οι γιατροί φέρθηκαν σε μας και στον ασθενή μας σαν να είμαστε ΑΠΟ ΠΟΡΣΕΛΑΝΗ!

    Και να θυμίσω τι λένε στην πιάτσα των γιατρών και των ασθενών: Η ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΙΔΙΩΤΙΚΗ ΚΛΙΝΙΚΗ - ΤΟ ΧΕΙΡΟΤΕΡΟ ΝΟΣΟΚΟΜΕΙΟ.

    Γι' αυτό όλοι συνωστίζονται να νοσηλευτούν στα μεγάλα νοσοκομεία μας. Οι γιατροί εκεί αντιμετωπίζουν χιλιάδες χιλιάδων περιστατικών και έχουν πείρα, από το γιατρό της εφημερίας έως τον μεγαλοκαθηγητή.

  30. Προβοκατωρ. avatar
    Προβοκατωρ. 21/11/2008 11:29:41

    Γιατροι με πτυχια η "πτυχια", υπαρχουν πολλοι.Με ειδικοτητα ομως, λιγοι.
    Ξερετε ποσο καιρο θελει ενας γιατρος, για να ΜΠΕΙ για ειδικοτητα;ΧΡΟΝΙΑ,ΠΟΛΛΑ ΧΡΟΝΙΑ.
    Γι αυτο, θα βαρεθουν τελικα να περιμενουν, και θα κανουν αλλες δουλειες.
    Και κατι αλλο.
    Ξερετε ποσο ηταν η ταριφα για αναγνωριση πτυχιου για γιατρους, απο τα ανατολικα "παν/μια του ...βωλου;Σε δραχμες, 10 εκατομμυριακια ΤΟ ΕΝΑ ΜΑΘΗΜΑ,οταν ηταν μονο δυο τα μαθηματα, που επρεπε να δωσουν. Μονο!
    Και βεβαια, υπηρχαν ανθρωποι,που τα δινανε.
    Και τωρα εχουμε πληθωρα τετιων "γιατρων" να κυκλοφορουν και να "θεραπευουν" τον κοσμο.
    Και δεν καταλαβαινουν οι μαλακες, οτι το δικο τους το καμαρι,θα πεθανει καποιον αλλο, αλλα οι ιδιι, θα βρεθουν πιθανον, στην αναγκη ενος αλλου καμαριου, αλλου μαλακα -εξυπνακια, πατερα.
    Και ενα περιστατικο, γιατι απ αυτα, ειμαι φουλ.
    Γνωστος μου, που κυκλοφορει σε Νοσοκομεια, για τη δουλεια της,ειδε σε καποιο απ αυτα, το Δ/ντη, να εχει στην καραντινα καποιο γιατρο, που εκανε ειδικοτητα ο αθλιος.
    Ρωταει λοιπον το Δ/ντη. Γιατι δεν τον βαζεις να κανει κατι κι αυτος;
    Μα δεν ξερει τιποτα λεει αυτος.
    Και τι θα γινει, απαντα ο φιλος μου, θα του υπογραψεις να παρει την εδικοτητα;
    Και τι να κανω, απαντα αυτος.
    Καταλαβατε, για τι πραμα μιλαμε;

  31. Προβοκατωρ. avatar
    Προβοκατωρ. 21/11/2008 11:36:34

    Αυτο που λες φιλε μου, για τον ασθενη με το φορειο στη βροχη, το εζησα εγω παλι με τη μανα μου στο Γεν. Κρατικο, πριν απο χρονια.
    Μονο που δεν ειχε βροχη, ειχε ΧΙΟΝΙ.Ναι χιονιζε, ηταν Χρισουγεννα, η Πρωτοχρονα νομιζω,και διασχισαμε μια τεραστια αποσταση,ενω χιονιζε, για να κανει καποια εξεταση.
    Βρασε ρυζι δηλαδη.
    Η τραγωδια ειναι ομως, οτι λεφτα, πεφτουν πολλα στην Υγεια.Αλλα το κουτι,ειναι γεματο τρυπες, που τα καταπινει.
    Και οι τρυπες, ειναι ΚΑΙ μεγαλες ΚΑΙ μικρες.
    Κλεβουν δηλαδη, και οι μεγαλοσχημοι,αλλα και οι μικροι απ οπου και οσο μπορουν.

  32. Προβοκατωρ. avatar
    Προβοκατωρ. 21/11/2008 11:47:12

    Αντε κι αλλο ενα σχολιο σε επίρρωση αυτων που λεει ο φιλος παραπανω.
    Ενας συγγενης μου, υπερηλιξ, επρεπε να κανει εγχειρηση αλλαγης βαλβιδος αορτης, στα 88.Ναι, γινεται.
    Μου ειπαν λοιπον, οτι το Ωνασειο, ειναι το καλυτερο απ ολα τα Νοσοκομεια,γιατι παιρνει ολες τις περιπτωσεις, και δεν τις ξεχωριζει σε ευκολρες και δυσκολες, για να απορριψει τις δευτερες, για να μην μπουν στο record, των αποτυχιων του.Ετσι ομως, εχει και τη μεγαλυτερη εμπειρια. Και βεβαια, ο ασθενης επεζησε, και αγει τα 92 τωρα.
    (Και κατι ασχετο.Γι αυτους που πανε για καρδιολογικες επεμβασεις, να μην ξεχνουν, τις λοιμωξεις που υπαρχουν στα χειρουργεια, απο τις εγχειρησεις που γινονται εκει, απο αλλες εγχειρησεις, κυριως ανοιγματος κοιλιας, οπου ενδημουν εκατομμυρια μικροβιων.Στο Ωνασειο ομως, δε γινονται τετοιες εγχειρησεις, και ετσι και να μεινει πολλες μερες στην εντατικη, οπως ο ασθενης που σας ειπα πιο πριν, δεν υπαρχει μεγαλος φοβος για λοιμωξη.15 μερες στη συγκεκριμενη περιπτωση).

  33. Αθωος Περαστικος avatar
    Αθωος Περαστικος 21/11/2008 11:49:57

    Απο που να ξεκινησει κανεις και που να τελειωσει..θελετε να παρουμε τους διευθυντες ΕΣΥ αλλα και τους πανεπιστημιακους και να δουμε λιγο με ποια κριτηρια μπηκαν, πατωντας επι πτωματων και παιρνοντας θεσεις αλλων αξιων επιστημονων που απηυδησαν και τη κοπανησαν στα ιδιωτικα?
    Οργια εκανε το ΠΑΣΟΚ και οι διευθυντες που διορισε υπαρχουν και τωρα, ειναι η γενια του ΠΑΣΟΚ τωρα στα Νοσοκομεια και αυτοι δινουν ειδικοτητα στα παιδια σας.
    Οι εξουσιες που εχουν οι διευθυντες πανω στους ειδικευομενους αλλα και τους επιμελητες ειναι απιστευτες. Σκεφτειτε τωρα ποσα αισχη απορρεουν απο αυτο, αν λαβουμε υποψη μας οτι οι περισσοτεροι (και δεν υπερβαλω) ειναι αχρηστα βολεμενα κομματοσκυλα...
    Και φυσικα και η νεα γενια ειδικευομενων δεν τα παει καλυτερα...κυλησε ο τεντζερης και βρηκε το καπακι...πτυχια αμφιβολου ποιοτητος απο τα ανατολικα μπλοκ αποκτημενα με ανταλλακτικη μεθοδο, παιδια (μεγαλο)ιατρων που ειναι ηδη "μπασμενοι" στα κολπα, αλλοι ξεχασμενοι 40ρηδες που μολις μπηκαν στο συστημα και πανε για το "μεροκαμματο" με καθε τροπο
    Μεσα σε αυτο το καθεστως, λιγοι μαχιμοι επιμελητες και λιγοι περισσοτεροι ειδικευομενοι προσπαθουν να συμαζεψουν τα ασυμαζευτα, δεχομενοι συνεχως πισωπλατες μαχαιριες απο επιορκους και αχρηστους "συναδελφους"
    Λεγανε παλια οτι δεν νοειται επιστημη χωρις ηθικη...την ηθικη τη χασαμε απο καιρο, τωρα χαθηκε και η επιστημη...το τι εμεινε θα το βρειτε στους διαδρομους και τους θαλαμους του ΕΣΥ...

  34. Μεσμέρ avatar
    Μεσμέρ 21/11/2008 15:28:38

    ...και...τι...διάγνωση...σου...έκαναν...στο......ιδιωτικό νοσοκομείο.....κάτι που είχες....ή ....κάτι που δεν είχες....αλλά το δέχτηκες....αφού δεν είσαι.....σε θέση....να γνωρίζεις?

    .....κι αν δεν είχες ιδιωτική ασφάλεια (γιατί αυτά τα δύο είναι άρρηκτα συνδεδεμένα, θα πήγαινες?

    ....άστα και να σας τα πω εγω τα των ιδιωτικών και με τη βούλα μάλιστα -


    δίτομο ιστορικό έχω και 75.000.000 δρχ. "δεν" έχω

  35. Μεσμέρ avatar
    Μεσμέρ 21/11/2008 15:31:07

    ευτυχώς να λες,
    μού κοψε το μυαλό την τελευταία στιγμή και σώθηκα!!!

    ας είναι καλά το παθολογοανατομικό του "Ευαγγελισμού" και η διεθύντριά του.

  36. "νήπιος γέρων" avatar
    "νήπιος γέρων" 21/11/2008 22:28:49

    "ΜΕΧΡΙ ΕΔΩ, ΟΛΑ ΚΑΛΑ",
    (του «Γιώργου Χ.»)


    Μια ζωή σπουδες και φροντιστήρια, μια ζωη να φευγει από δίπλα σου, για να γίνεις γιατρός, έτσι το ήθελε η οικογένεια " να αποκατασταθείς, να γίνεις άνθρωπος"...

    Και άν δεν με αρέσει;;

    Θα σε αρέσει, θα σε σέβονται, θα βγάζεις λεφτά και θα σε δείχνουν με το δάχτυλο. Αυτα σε φάγανε και έφαγες τα νιατα σου στις σπουδές, Ελλάδα και εξωτερικό, γιατί δεν τα έπαιρνες τα γράμματα, και ΕΠΡΕΠΕ να γίνεις γιατρός..

    Και τις κρύες ρουμάνικες νυχτες, η βοτκα ήταν η συντροφιά σου..

    Γελάγατε μες τα μεθύσια σας με το αλκοολικό ανέκδοτο:
    - Τι λέει ένας που πέφτει από έναν ουρανοξύστη;;

    - Μεχρι εδώ όλα καλά!!

    Το βασικό δεν είναι η πτωση, αλλά η πρόσκρουση..

    Και τέλειωσες κάποια στιγμή, και ήρθες στην πατρίδα, στην κλειστή σου επαρχία, μετα απο παρακάλια της μάνας σου σε κάθε βολευτή, και περιμένες για ειδικότητα...

    Και περναγε ο καιρός και ήσουν άπραγος, και τίποτα δε σου έκανε, γιατι κατα βάθος με το στανιό έγινες γιατρός

    Αλλά φίλος σου το αλκοολ και οι ουσίες παρέμειναν..

    Σαν το κτήνος δουλευες, χωρίς ζωή και σεβασμό, 10 και 12 εφημερίες το μήνα, ψόφιος τις άλλες μέρες, να σε ποδοπατουν σαν το σκουλήκι στα επείγοντα, να μην μπορείς να πάρεις ανάσα, να πέφτεις..

    Μεχρι εδώ όλα καλά...

    Και ζωή και οικογένεια δεν μπορούσες να κρατήσεις, και ποιος να σε αντέξει εσένα και την δουλειά σου, και με τι λεφτά να κρατήσεις το σπίτι, με 987 ευρά το μηνα μισθό και 12 εφημερίες;; Πάρε και ενα διαζύγιο και διατροφή στη πλάτη

    Μεχρι εδώ όλα καλά...

    Και να σε δείχνουν όλοι με το δάχτυλο ειρωνικά στη μικρή σου επαρχία πια, "..και που έγινε γιατρός τι έγινε δηλαδή, με το ιδιο σαράβαλο κυκλοφορει, εδω ο Λάκης ο γιος του γαλακτοβιομήχανου εχει κομπρέσορα", ναι ο Λάκης, ο πατέρας του είναι ήρωας, κλέβει το κράτος και λαδωνει τους πάντες..

    Μεχρι εδώ όλα καλά...

    Και τωρα στην αναμονή τη θα κάνεις, σκυλογέρασες πια, αντε να κάνεις τον τουριστογιατρό, να είναι καλά ο πατριώτης που εχει την επιχείρηση και σου δίνει το κομμάτι ψωμί για να δουλέψεις μες στο λιοπύρι, να κάνουν οι άλλοι τα μπάνια σου και εσύ να λιώνεις..

    Μεχρι εδώ όλα καλά...

    Η κληση ήρθε από μακρια, μια γρια 90 χρονών της πονεσε η μέση, το Κέντρο Υγείας κλειστό το βράδυ, πάμε να την πάρουμε με την σκοτώστρα που βαφτίσαμε ασθενοφόρο, από τον μακρύ τον δρόμο με τις λακκουβες θα πάμε, εντολή κλινικάρχη, για να χρεώσουμε παραπάνω..

    Μεχρι εδώ όλα καλά... ήταν

    Το τζιπ φάνηκε από το πουθενά με τους μεθυσμένους μπουρτζόβλαχους, δεν έμεινε λέπι από την σκοτωστρα με τον σταυρό και τις σειρήνες που πήγαινε με 200..

    Ούτε από σένα έμεινε κάτι..

    Στις ειδήσεις θα πουνε στο τέλος ότι πέθανε ο 38χρονος γιατρός, αφου τονίσουν ότι φταιει το σύστημα και πεθανε ο ασθενής.

    Ο κλινικάρχης θα πει ότι για χαβαλέ ανέβηκες στο όχημα, για να μην πληρώσει αποζημίωση..

    Ο Ιατρικός σύλλογος θα κάνει την πάπια, γιατί δεν συμφερει να κυνηγήσει τα παράνομα τουριστοιατρεία από τα μέλη του μεγαλογιατρους..

    Το κράτος απλά δεν θα υπάρχει..

    Και σε κανα δυο μέρες ΜΟΝΟ Η ΜΑΝΑ ΣΟΥ ΘΑ ΣΕ ΘΥΜΑΤΑΙ...

    Γιατί το παν δεν είναι η πτώση, αλλά η πρόσκρουση..

    No future...

    (Το κείμενο αφιερωνεται στον Γ.Π., που πήγε σα το σκυλί στο αμπέλι, (σσ: “Νεκροί ασθενής, γιατρός και οδηγός ασθενοφόρου”, 12 Ιουλίου 2008),

    καθώς και σε όλους τους γιατρους μπλόγκερ που ξερω, όπως ο Πέτρος, ο Τασος, η Μαίρη, ο Θεόδωρος, ο Μίλτος

    και όσους δεν θυμάμαι,

    ή έχω ξεχάσει,

    αδέρφια μου στον πόνο και στην μάχη..

    -----------
    Σσ. Το μπλογκ του "Γιώργου Χ.", απ' όπου και το κομμάτι, λέγεται "ΦΩΝΗ ΒΟΩΝΤΟΣ". Και είναι ..."Εντατική Σκέψης"!

  37. thanos avatar
    thanos 22/11/2008 07:24:58

    Τετοιοι που ειστε ...γιατροι αξιοι, οπως η Νατασα δεν σας αξιζουν.

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.