#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
06/04/2010 21:16
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Ποιος παίζει με ποιόν και ποιος πληρώνει;



Και εδώ φαίνεται ότι κάποιος (ποιος; ποιος;) παρενέβη στις 4 και τέταρτο και αγόρασε ομόλογα…   

Ερωτώ εγώ ο αφελής:  Ποιος παίζει με ποιόν και ποιος πληρώνει εδώ πέρα;…

Αχ αυτοί οι κερδοσκόποι… δεν έχασαν τελικά.

Α

(Το διάγραμμα είναι από την Ναυτεμπορική)

ΣΧΟΛΙΑ

  1. Κοινὸς νοῦς avatar
    Κοινὸς νοῦς 06/04/2010 21:49:59

    Στὶς 9:15 ὥρα Ν. Ὑόρκης, δηλ., στὶς 16:15 ὥρα Ἑλλάδος, ἀνοίγει ἡ ἀγορά ὁμολόγων Ν. Ὑόρκης. Ἐξ οὗ καὶ ἡ μαζικὴ πώληση καὶ ἄνοδος τοῦ περιθωρίου.

  2. nbechr avatar
    nbechr 06/04/2010 22:00:48

    Κανένας δεν έκανε δηλώσεις ;
    Ο Παπακωνσταντίνου απαντά στο NEGA δεν ξέρω ποιός ;
    Απλά "άνοιξε η αγορά των ομολόγων"...............
    Ποιός βγάζει χρήματα από τούς σορτάκιδες ;
    Ποιόν έχει μέσα στο σύστημα και με μιά δήλωση "αέρας".....;

  3. Orestios avatar
    Orestios 06/04/2010 22:18:42

    Κάποιοι στην Αμερική πουλούσαν τρελλά και κάποιοι αγόραζαν "πανικόβλητοι"?

    Πόσα βγήκαν σήμερα?

    http://www.zerohedge.com/article/rumors-us-targetted-greek-bond-issuance-scrapped-americans-have-purported-short-party-greek-

    • Κοντη Λιζα avatar
      Κοντη Λιζα @ Orestios 07/04/2010 12:03:28

      Ορέστιε μήπως μπορείς να μου εξηγήσεις λεπτομέρειες σε προσωπικό;

  4. α avatar
    α 06/04/2010 22:32:16

    και γιατί δεν βγάζει "βρώμες" η Ελλάδα για να ανεβαίνουν τα spread και να αγοράζει η ίδια η χώρα μετά για να βγάλουμε φράγκα; :)

    • A avatar
      A @ α 06/04/2010 23:04:59

      Πρώτον χρειάζεται μετρητά. Δεύτερον, "να αγοράζει η χώρα" ή "να αγοράζουν οι φύλαρχοι";

    • to kraken avatar
      to kraken @ α 07/04/2010 00:43:00

      Tα Spread!

      http://www.youtube.com/watch?v=Rmbg6KQQOIs

  5. paratiritis2000 avatar
    paratiritis2000 07/04/2010 00:38:36

    Τωρα τα spread, λεξη αγνωστη στον Ελληνικο λαο, οσο ειχαμε διαπραγματευτικες ικανοτητες, τωρα να εχει γινει εφιαλτης και αγαπημενη πιπιλα των πασοκανθρωπων των Media εξ αρχης ξεκινωντας απο τα κορακια του MEGA και μετα εξαπλωθηκε σε ολο το δημοσιοκαφροβασιλειο.
    Τα spread, τα spread, τα spread, τα spread, τα spread, τα spread, τα spread, τα spread, τα spread.......τα spread.

    Δωσαμε διαλυσαμε ναυπηγεια,
    δωσαμε διαλυσαμε λιμανια
    δωσαμε διαλυσαμε ΕΛΒΟ
    δωσαμε διαλυσαμε Ολυμπιακη
    δωσαμε διαλυσαμε ΟΤΕ (καλα ο ΟΤΕ δε παει και στο δια...)
    δωσαμε διαλυσαμε το ναυτικο εμπορικο μας στολο

    Εμ, με τι να κανουμε διακρατικες συμφωνιες να φερουμε συναλαγμα πισω στη χωρα και να αναβαθμισουμε το οποιο status μας.

    Mεσα σε ολα αυτα πηραμε ΓΑΠ (Παναγια μου!) και ηρθε ο πρεσβης του Μητσοτακη να συγκυβερνησει με το ΠαΣοκ του ΓΑΠ.

    ΠΑΛΙ ΚΑΛΑ ΠΟΥ ΔΕ ΒΓΗΚΕ ΑΚΟΜΗ ΤΟ ΚΡΑΚΕΝ ΑΠΟ ΤΗΝ ΤΙΤΑΝΟΜΑΧΙΑ ΝΑ ΜΑΣ ΚΑΤΑΠΙΕΙ!
    Ακομη...

    youtube: Clash of the Titans Release The Kraken
    www.youtube.com/watch?v=Rmbg6KQQOIs

    Υ.Γ. Ποιος ξερει καλο video editing να βαλει τη φατσα του Σορος στο Kraken σε παρομοιο video?

    • BlueSky avatar
      BlueSky @ paratiritis2000 07/04/2010 22:43:49

      Παιδιά καλησπέρα! Θέλω να κάνω μια αφελής ερώτηση (νομίζω;). Ο Mister G.Soros (που ποντάρει στην χρεωκοπία της Ελλάδος) δεν είναι οικογενειακός φίλος των Παπανδρέων;; Τι να τους κάνεις τους εχθρούς όταν έχεις τέτοιους φίλους. Δηλαδή, μας βουλιάζει ένα φιλαράκι;;

      Συγχαρητήρια.