#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
14/02/2010 15:26
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Ποιος θα πληρώσει τελικά το ελληνικό μάρμαρο;



Το κεντρικό δίλημμα σχετικά με την ευρωπαϊκή διάσωση της Ελλάδας δεν έχει λυθεί ακόμη. Αν διασωθεί η Ελλάδα, τότε υπάρχει το ρίσκο για τη μελλοντική διάσωση και των υπολοίπων αδύναμων κρίκων της Ε.Ε. που αποκαλούνται PIIGS (Portugal, Italy, Ireland, Greece, Spain). Η εναλλακτική λύση είναι να αφεθεί μόνη της η Ελλάδα να λύσει τα οικονομικά της προβλήματα, εφαρμόζοντας σκληρές περικοπές στα δημοσιονομικά της έξοδα. Αν βέβαια επιλεγεί η δεύτερη λύση, καραδοκεί μια αναστάτωση της νομισματικής πολιτικής ή ακόμη χειρότερο, η αποπομπή από την ευρωζώνη κάποιων από τα μέλη της.

Όπως λέει ο πρόεδρος της Ε.Ε. Herman Van Rompuy, «Θέλουμε να στείλουμε ένα πολιτικό μήνυμα… η ελληνική κυβέρνηση θα πρέπει να αναλάβει την ευθύνη για το συμμάζεμα των δημοσιονομικών της…». Η κύρια αντίσταση στη προσπάθεια διάσωσης της Ελλάδας προέρχεται από τη Γερμανία. Όπως αναφέρει στην εφημερίδα Guardian ένας Γερμανός διπλωμάτης: «Η Γερμανία έχει πατήσει φρένο όσον αφορά στην οικονομική βοήθεια… η ιδέα της διάσωσης δεν στέκει νομικά, συνταγματικά, αλλά και ως ζήτημα αρχών».  Ένας άλλος Γερμανός δήλωσε πως «Η Γερμανία δεν θα μπορέσει να δικαιολογήσει στους φορολογούμενους πολίτες της, το γεγονός πως θα πρέπει να χρηματοδοτήσουν τον χαρούμενο τρόπο ζωής των Ελλήνων».

Η όλη διένεξη έρχεται να υπογραμμίσει και τις αρχικές διαφορές που υπήρχαν σχετικά με τη καθιέρωση του ευρώ. Η θέση του Βερολίνου είναι απόλυτα αντίθετη με την αντίστοιχη του Παρισιού που υποστηρίζει την οικονομική βοήθεια προς διάσωση της Ελλάδας.  Οι Γάλλοι δείχνουν να προτιμούν το ξεπέρασμα της κρίσης μέσω των δανειακών χρηματοδοτήσεων ή εγγυήσεων προς την Ελλάδα για την έκδοση ομολόγων. Όμως οι δύσκολες οικονομικές εποχές που διανύει η Ευρώπη καθιστούν πολύ δύσκολη τη θέληση των ευρωπαίων να στηρίξουν μια χώρα που όπως όλα δείχνουν «μαγείρευε» τα λογιστικά της βιβλία. Όπως γράφει η Guardian, «Οι Έλληνες είπαν ψέματα για να μπουν στην Ευρωζώνη το 2001, αλλοιώνοντας τα οικονομικά στοιχεία, απόλαυσαν υψηλά επίπεδα ζωής για πολλά χρόνια, και τώρα περιμένουν από τους Γερμανούς και τους υπόλοιπους Ευρωπαίους να πληρώσουν το λογαριασμό…».

 The First Post.

ΣΧΟΛΙΑ

  1. ataktos avatar
    ataktos 14/02/2010 15:48:48

    Οι γερμανοί μου θυμίζουν τον στρουθοκάμηλο που όταν βλέπει φωτιά χώνει το κεφάλι του στην άμμο.... δλδ τόσα χρόνια δεν ήξεραν και δεν έβλεπαν τα μαγειρέματα που διέπραξαν ο Σημίτης και ΚΚ ….εμείς εδώ από την αρχή λειτουργιάς του σειτς δεν τα επισημαίναμε καθημερινά ..

  2. ψυχραιμια avatar
    ψυχραιμια 14/02/2010 15:50:41

    Αυτη ειναι η βασικη διαφορα Γαλλιας - Γερμανιας ως προς το ιδιο το ευρω.
    Τα εχω ξαναγραψει.Το ευρω ηταν απαιτηση του Μιττεραν για να υπογραψει την επανενωση της Γερμανιας.Ο Κολ το δεχθηκε μονο υπο τον ορο της συνθηκης του Μααστριχτ που διασφαλιζε οτι καθε χωρα θα ηταν μονη υπευθυνη ωστε να κρατηθει το ευρω ισχυρο νομισμα οπως το μαρκο.Απο τοτε παντα οι Γαλλοι θελουν να βαλουν ενα ειδος πολιτικης διαχειρισης στο ευρω και οι Γερμανοι αρνουνται.

    • man8os avatar
      man8os @ ψυχραιμια 15/02/2010 12:20:26

      Η κριση ομως, δινει στην ΕΕ την ευκαιρια να προχωρησει παραπερα απο τα μεχρι τωρα κεκτημενα. Αν οι χωρες του νοτου χρεοκοπησουν, τοτε η Γερμανια θα αντιμετοπισει το προβλημα του 1930, και αυτο δεν το θελουν. Η ΓΕΡΜΑΝΙΑ ΘΑ ΜΑΣ ΠΛΗΡΩΣΕΙ. Και εμεις θα συμμορφωθουμε. Θα γινει ανταλαγη χερι-με-χερι. Αν εμεις πτοχευσουμε, το επομενο θυμα ειναι η Πορτογαλλια, μετα η Ισπανια,μετα η Ιταλια και υστερα οι ιδιες,Γερμανια και Γαλλια. Μην ξεχνατε οτι το μεεγαλυτερο προγραμμα δανεισμου το εχει η Γερμανια.

    • yangoolas avatar
      yangoolas @ ψυχραιμια 15/02/2010 12:40:45

      πρόσεξε μην σκοντάψεις στην γλώσσα σου!

  3. donaE avatar
    donaE 14/02/2010 16:08:17

    η σωστοτερη ερωτηση στους Γερμανους ειναι:
    Θελουν ΕΕ με πολιτικη ενωση η οχι;
    Θελουν μονο νομισματικη ενωση να ξεπουλανε σε εμας;
    Θελουν να πηρωσουν τωρα η μετα που θα χρεοκωπησουμε απαντες;
    Το καθολου ας το ξεχασουν.

    • ψυχραιμια avatar
      ψυχραιμια @ donaE 14/02/2010 16:20:16

      Εσυ θελεις να διοικεισαι απο το Βερολινο;
      Γιατι πολιτικη ενωση σημαινει οτι η Γερμανια που εχει τους περισσοτερους ευρωβουλευτες θα εχει και βαρυνοντα ρολο.
      Αλλα ακομη και αν το θελουμε εμεις -που τουλαχιστον η ΝΔ το θελει,ειναι επισημη θεση η Ευρωπαικη Ομοσπονδια-δεν το θελουν οι αλλοι.
      Η Γαλλια τσιναει συνεχεια.Ο Σιρακ ειχε ξεκαθαρισει οτι τα γαλλικα πυρηνικα οπλα θα μεινουν παντα υπο γαλλικη διοικηση.Ποιο ομοπσπονδιακο κρατος που μια επαρχια του θα εχει δικα της πυρηνικα οπλα;Εννοειται οτι για Αγγλια δεν συζηταμε.
      Οι Γαλλοι λοιπον προτειναν μια "ευρωπαικη οικονομικη διακυβερνηση",δηλαδη μονο τα οικονομικα κοινα και τα πολιτικα απεξω και οι Γερμανοι ειπαν "δεν θα παρουμε".
      Η Γερμανια φυσικα λογω κακου παρελθοντος δεν επιτρεπεται να φτιαξει δικα της πυρηνικα οπλα.Εστι ειναι η μονη μεγαλη δυναμη της Ευρωπης που δεν εχει.Αλλα αν προκειται να γινει ευρωπαικη κυβερνηση (στην οποια θα εχουν βαρυνοντα ρολο οι Γερμανοι)πρεπει να εχει αυτη τα πυρηνικα των Γαλλων,αλλιως η Γερμανια ειναι το κοροιδο που πληρωνει.Αυτα για τους δυο μεγαλους.Τωρα κατι αλλοι μικρομεγαλοι,Ιταλια κλπ και οι μικροι δεν ξερει κανεις τι θελουν.

    • donaE avatar
      donaE @ donaE 14/02/2010 16:28:57

      Εγω ανεξαρτητα που δεν το θελω,τελικα διοικουμαι.
      Ακουσα οτι με την συνθηκη της Λισσαβωνας αν ενα κρατος της ΕΕ,τεθει υπο επιτηρηση δεν μπορει να αποφασισει ουτε για το δωρο του Πασχα εν προκειμενω.Δεν ξερω αν ειναι ακριβες.

  4. sauraki avatar
    sauraki 14/02/2010 17:34:07

    Πρέπει να υπενθυμίσουμε στο Γερμανό πως οι συγκεκριμένοι φορολογούμενοι είναι εγγόνια αυτών που εκτελεσθήκαν κάποτε από έναν άλλο ευρωπαικό λαό καθόλου χαρούμενο και που δεν αποζημιωθήκανε ποτέ...

  5. Kὀριννα avatar
    Kὀριννα 14/02/2010 17:40:25

    Ας θυμήση κάποιος στόν Γερμανό ότι δέν μας έχουν αποζημειώσει γιά τίς κατασροφές πού προξένησαν στήν χώρα μας,καί γιά τούς νεκρούς(εγώ τουλάχιστον έχω)πού δέν μπορούν νά γυρίσουν πίσω.
    Οσον αφορά τόν χαρούμενο τρόπο ζωής μας,είναι βρέ κρυόκωλοι Γερμαναράδες,γιατί εμείς ακόμα καί όταν δέν έχουμε δραχμή(πόσο μού έλειψε),περνάμε καλά διότι τό,εύ ζήν,είναι Ελληνική εφεύρεσι καί δέν έχει σχέσι μέ τό πόσα χρήματα έχεις.

  6. ataktos avatar
    ataktos 14/02/2010 18:09:55

    Και αν προσθέσουμε στο παραπάνω τα εξοπλιστικά ζήτω που καήκανε …

    • donaE avatar
      donaE @ ataktos 14/02/2010 18:29:16

      Αυτο φαινεται πως το ξεχνουν οι Γερμανοι πολιτες.

  7. o βουνισιος avatar
    o βουνισιος 14/02/2010 18:19:36

    http://www.nytimes.com/2010/02/14/business/global/14debt.html?ref=global-home

    • Δημήτριος (Γηραιά Αλβιώνα) avatar
      Δημήτριος (Γηραιά Αλβιώνα) @ o βουνισιος 15/02/2010 03:54:02

      Ωχ! Τι λένε εδώ οι Times;

      Ότι το Νοέμβριο που πέρασε στις συναντήσεις Goldamn Sachs με κυβέρνηση (βλ. συνάντηση στο Πεντελικό κλπ) προτάθηκε στην κυβέρνηση να κάνει πάλι ό,τι έκανε το 2001 η κυβέρνηση Σημίτη : δανεισμό συγκεκαλλυμένο ως currency trade (interest rate swap).

      Το 2001 το όλο project είχε και όνομα: Αίολος!
      Φυσικά o Αίολος, σύμφωνα με τους Times, απέφερε στην Goldman Sachs 300 εκ. δολλάρια. Επιπλέον, η κυβέρνηση, λέει, τότε ουσιαστικά
      έβαλε ως ενέχειρο τα τέλη αεροδομίων και τα διόδια για να γίνει η
      συναλλαγή!!!

      Πού κατέληξε ο Αίολος; Το 2005 η Goldman Sachs το πούλησε στην Εθνική Τράπεζα Και το 2008 η Goldman Sachs βοήθησε την Εθνική
      να πακετάρει το swap σε ομόλογα με το όνομα Τίτλος. Και με τη σειρά
      της η Εθνική έβαλε τα όμολογα αυτά ενέχειρο στην ΕΚΤ για να πάρει
      δανεικά.

      Το άρθρο κλείνει με σχόλια του αντιπροέδρου της Moodys: "H συμφωνία
      αυτή θα φέρνει χασούρα για την Ελλάδα λόγω των μακροχρόνιων όρων
      αποπληρωμής του."

      Βουνήσιε, έγραψες!

  8. stathis avatar
    stathis 14/02/2010 18:29:06

    Και για οσους δεν το καταλαβαν ακομη... ! GAME OVER ! ! ! ! ! To continue -Insert coin- ! ΚΟΥΤΟΒΛΑΧΟΞΥΠΝΙΟΠΟΝΗΡΕ ΛΑΜΟΓΙΟ ΔΗΜΟΣΙΕ ΚΑΙ ΜΗ.......Καλη σου νυχτα !Εγω...την εκανα ηδη !

  9. o βουνισιος avatar
    o βουνισιος 14/02/2010 19:05:41

    το επόμενο διάστημα είναι σχεδόν σίγουρο ότι θα δούμε αύξηση της παραοικονομίας της διαφθοράς της φοροδιαφυγής, της εγκληματικότητας κτλ με λίγα λόγια οι επιλογές της κυβέρνησης οδηγούν σε διάλυση την ελληνική κοινωνία.

    • Orestios avatar
      Orestios @ o βουνισιος 14/02/2010 19:55:46

      Συμφωνώ. Οι επιλογές της κυβέρνησης δεν ευνοούν κανέναν, παρά μόνο τη διαφθορά. Γιγάντωσή της θα έχουμε καθώς στερούνται οράματος και προοπτικής εξόδου από τη στενωπό στην οποία με ευκολία μας έχωσε το GAP με τους ακροβατισμούς του.

  10. fitsulas avatar
    fitsulas 14/02/2010 19:20:02

    Αν πάρουμε το νικέλιο και τον βωξίτη και τα στείλουμε στην Κίνα, θα μας κάνουν κολοτούμπες οι φρίτσηδες. Αυτά όμως θέλουν ηγέτες κι όχι Γιωργάκηδες...

  11. ataktos avatar
    ataktos 14/02/2010 19:20:33

    http://www.avgi.gr/ArticleActionshow.action?articleID=524022

  12. ΠΗΛΕΑΣ avatar
    ΠΗΛΕΑΣ 14/02/2010 19:43:16

    Καλή μου Κορίννα, δεν ξέρω τι ακριβώς εννοείς εσύ με το "εύ ζήν", αλλά ο Έλληνας του 21ου αιώνα εννοεί "πολύ δαπανηρές απολαύσεις". Που απαιτεί όταν δεν έχεις χρήματα, να δανείζεσαι. Αν εσύ την βρίσκεις με το ηλιοβασίλεμα από το παράθυρό σου, είσαι ευτυχής. Αυτό σου λένε και οι κουτόφραγκοι: Τέλος τα φράγκα και τα ψέματα!
    Και έχουν δίκαιο. Το ότι παρασυρθήκαμε στο Ευρώ, ξέροντας ότι με ψέματα δεν θα ανταγωνιζόμαστε τους άλλους, παραδίδοντας το μοναδικό μας ανταγωνιστικό όπλο (την υποτίμηση) και παραβλέποντας ότι, τελικά θα έπρεπε να πάρουμε την θέση που μας αξίζει (στον πάτο), είναι δικό μας λάθος. Σαν τον Φάουστ, αλλάξαμε λίγα χρόνια ευμάρειας με την (αιώνια;) καταδίκη. Και τι ευμάρεια, δηλαδή: Φτηνά αμάξια, "τζάμπα" ηλεκτρονικά και κάθε λογής "σκατολοΐδια" και εύκολος δανεισμός. Αυτά.
    Ως προς τα χρωστούμενα της Κατοχής, ξύπνα και βρες άλλο τρόπο να ζήσεις.

    • fitsulas avatar
      fitsulas @ ΠΗΛΕΑΣ 14/02/2010 19:58:49

      Όταν οι Γερμανοί λένε για χαρούμενο τρόπο ζωής των Ελλήνων, εννοούν ότι έχουμε πολλές θρησκευτικές αργίες και εορταστικά τριήμερα καθώς και "ανελαστικούς" νόμους στο εργασιακό και ασφαλιστικό. Στο μυαλό των Τευτώνων, αυτά είναι αδιανόητα. Οι αργίες είναι ο στόχος των επιθέσεων εναντίον της εκκλησίας και των παραδόσεων. Πριν χρόνια, οι δήμοι της Βορείου Ελλάδας κλήθηκαν να διαλέξουν ανάμεσα στις απελευθερωτικές και της αργίες των πολυούχων για το ποια θα καταργήσουν.

  13. ataktos avatar
    ataktos 14/02/2010 19:55:09

    Και τώρα μας σάπισαν τα πορτοκάλια και μανταρίνια ….http://www.polityka.pl/swiat/analizy/1502307,1,grecja---panstwo-na-debecie.read.

  14. nov11- avatar
    nov11- 14/02/2010 20:07:21

    Η χώρα (αν...???)δεν θα αναγνωρίζεται σε μερικά χρόνια.Το υπέδαφος και πολλά άλλα λιγουρεύονταν αυτοί που έδειναν τα δάνεια (τάχα ...πως δεν ήξεραν)συμπράττοντας με ντόπιους.Ανοίγονται κάτι δουλειές ..έτοιμες επί χάρτου!Άντε να ψάχνουμε για ιθαγένεια γιατί υπηκοότητα θα μας δώσουν αλλά ιθαγένεια...διότι εκεί δεν είναι ελλάντα.

  15. exomatiakaivlepo avatar
    exomatiakaivlepo 14/02/2010 20:12:27

    Απίστευτο!!!
    Το 2001 το δάνειο λεγόταν αγορά συναλλαγματικών αποθεμάτων !!!!

    http://exomatiakaivlepo.blogspot.com/2010/02/2001.html

  16. Βρασίδας avatar
    Βρασίδας 14/02/2010 21:00:04

    ρε παιδιά γιατί τα βάζετε με τους Γερμανούς και τους Γάλλους; Αυτοί φταίνε για τα χάλια μας; Τί κάναμε και τί κάνουνε εμείς ως έθνος ή ως κράτος για να ανεξαρτητοποιηθούμε; Νομίζω ότι έχουμε κοντή μνήμη και δεν αναγνωρίζουμε τις ευθύνες μας.
    Πού πήγαν τα χρήματα που 30 χρόνια τώρα εισρρέουν από την ΕΕ;
    Αντί να φτιάξουμε κράτος γίναμε οι καλύτεροι πελάτες τους σε Mercendes, BW, Porsche,VW.
    Έτσι μας αντιμετωπίζουν τώρα, ως πελάτες.

  17. mediaspotgr avatar
    mediaspotgr 14/02/2010 21:13:07

    Παραμύθια χωρίς όνομα…

    Χρεοκοπούμε ή Όχι ;;;

    Ποια είναι τελικά η πραγματικότητα ;;;

    Κάποτε το παραμύθι αυτό περί χρεοκοπίας πρέπει να τελειώνει. Ο τρόμος και ο φόβος που έντεχνα σπέρνουν πρέπει επιτέλους να αντιμετωπιστεί με τη γνώση για το τι ακριβώς συμβαίνει.

    Σπέρνουν έντεχνα τον τρόμο χωρίς να λένε στοιχεία και χωρίς να κάνουν συγκρίσεις .

    Ποια είναι λοιπόν η πραγματικότητα που αποκαλύφτηκε πέστε τη μας για να την μάθουμε και εμείς .

    Γιατί εμείς άλλα ξέρουμε και άλλα συμπεράσματα εξάγουμε από τα στοιχειά που έχουμε , εκτός και αν «εσείς» γνωρίζετε άλλα.

    Η φτωχή και άτιμη εσχάτως Ελλάδα, έχει ένα έλλειμμα της τάξεως του 12,7% κατά την κυβέρνηση, κατά άλλους της τάξεως του 13,2%, αλλά εμείς ασπαζόμαστε τα «επίσημα» στοιχειά.

    Το αντίστοιχο έλλειμμα των Η.Π.Α. , χωρίς να κάνουν τα στατιστικά τους φύλλο και φτερό οι διεθνείς οργανισμοί Δ.Ν.Τ. κλπ, το 2009 ήταν 12.9%, και κανείς δεν τολμά να μιλάει για χρεωκοπία της, για άνοδο των επιτοκίων δανεισμού της ή για άνοδο των cds. Πως θα μπορούσε άλλωστε να το πράξει αυτό κάποιος , όταν οι περισσότερες χώρες της δύσης έχουν έλλειμμα που πλησιάζει τα νούμερα αυτά.

    Η Ιαπωνία για παράδειγμα το έλλειμμα ανέρχονταν το 2009 στο 10,5 % του Α.Ε.Π. της, ενώ και το 2008 το έλλειμμα ήταν της τάξεως του 10,2%.
    Αλλά και για την Ιαπωνία δεν ακούσαμε κανέναν πρωθυπουργό της να μιλήσει για «ασθενή στην εντατική» και για «απώλεια ενός τμήματος της εθνικής κυριαρχία» λόγω του ελλείμματος αυτού . Ούτε είδαμε τους «κερδοσκόπους» (sic) να επιτίθενται στις Η.Π.Α. και στην Ιαπωνία επειδή έχουν έλλειμμα περίπου ίδιο με το δικό μας, και να «σορτάρουν» τα ομόλογα τους ή να «παίζουν» τα αντίστοιχα cds με το σκεπτικό ότι οι χώρες αυτές θα φαλιρίσουν.

    Δεν το είδαμε αυτό αν και τα μεγέθη τουλάχιστον του ελλείμματος είναι σχετικά ιδία, γιατί τα άλλα μεγέθη που ακολουθούν είναι ανόμοια και βάζουν την Ελλάδα σε καλύτερη μοίρα.
    Το Δημόσιο χρέος της Ελλάδας το 2009 ανέρχονταν στο 112,5 % του Α.Ε.Π ενώ το 2010 «εκτιμάται» ότι θα ανέλθει στο 125% .
    Πιστεύετε ότι είναι μεγάλο και μας οδηγεί στην πτώχευση ;;;

    Δείτε λοιπόν ποιο είναι το δημόσιο χρέος της Ιαπωνίας και κανένας δεν μιλάει για πτώχευση της χώρας, ανέρχεται στο 197% του Α.Ε.Π. της . Ενώ είναι ολοένα και διογκούμενο .
    Άλλα ας δούμε και άλλους δείκτες περισσότερο αντιπροσωπευτικούς όπως για παράδειγμα το Συνολικό χρέος της Ελλάδας, δηλαδή δημόσιο συν ιδιωτικός τομέας, για να έχουμε μια πιο ολοκληρωμένη εικόνα της «χρεοκοπημένης» Ελλάδας.

    Το συνολικό χρέος λοιπόν της χώρας ανέρχεται στο 179% του Α.Ε.Π ενώ ο μέσος όρος της ευρωζώνης είναι …κρατηθείτε 175%!!!

    Αν δε αναφέρουμε το συνολικό χρέος της κάθε χώρας θα δούμε ποιος πρέπει να είναι σε «εντατική» και γιατί ο πρωθυπουργός, συνεπικουρούμενος από σύσσωμο το πολιτικό κατεστημένο που υπερθεματίζει, μιλάει για «ασθενείς και εντατικές»..
    Λοιπόν έχουμε και λέμε το συνολικό χρέος της Ολλανδίας ανέρχεται στο 234% του Α.Ε.Π της, αντίστοιχα της Ιρλανδίας στο 222%, του Βελγίου στο 219%, της Ισπανίας 207%, της Ιταλίας στο 197% και πάει λέγοντας .
    Βλέποντας λοιπόν τα παραπάνω, και συγκρίνοντας με τα αντίστοιχα ελληνικά στοιχεία για το εξωτερικό χρέος των , τότε είναι που αναρωτιόμαστε για το τι πραγματικά συμβαίνει.

    Το εξωτερικό χρέος της Ελλάδας ανέρχεται στο 89% του Α.Ε.Π . της , ενώ της Πορτογαλίας που ο υπουργός Οικονομικών της ζήτησε να μην την συγκρίνουμε με την Ελλάδα, και είχε δίκαιο, είναι …130% του Α.Ε.Π. , ενώ της Ιρλανδίας ξεπερνά το 415%.
    Κανένας όμως από τους ηγέτες των χωρών αυτών δεν βγήκε να μιλήσει για εντατικές και άλλες τέτοιες σαχλαμάρες, δίνοντας ουσιαστικά το πράσινο φως στους «κερδοσκόπους» των τραπεζικών ιδρυμάτων , δηλαδή στα δικά τους τα «παιδιά» να κάνουν « παιχνίδι» με την τύχη της χώρας πάνω στην πλάτη της.

    Όταν ο ίδιος βγαίνεις και προαναγγέλλεις το θάνατο σου τι περιμένεις τα κοράκια να σε λυπηθούν;;; η δουλειά τους είναι να τρώνε σάρκες θνησιμαίων. Το θέμα είναι γιατί το λέει ο πρωθυπουργός της χώρας και γιατί έχει την συμπαράσταση των υπολοίπων πολιτικών αρχηγών.

    Η απάντηση είναι εύκολη , το έργο το έχουμε δει να επαναλαμβάνεται άπειρες φορές στο παρελθόν και στην ιστορία.

    Όσον αφορά τους «δανειστές» μας που τους «εξαπατάμε» με ψεύτικα στοιχεία, και το περίφημο «έλλειμμα αξιοπιστίας», αυτοί προθυμοποιήθηκαν στην τελευταία ιδιωτική τοποθέτηση των 5ων ομολόγων του δημοσίου να μας δανείσουν 25 δις ευρω , αψηφώντας τα περί «χρεωκοπίας» της χώρας , με το αζημίωτο βέβαια των 6,2%, και να είστε σίγουροι πως στις επόμενες δημοπρασίες θα προσφέρουν ακόμα μεγαλύτερα ποσά.

    Είναι βλέπετε είναι «φιλάνθρωποι» και εκτιμούν τον αρχαίο ελληνικό πολιτισμό, έχουν δε και κλασική παιδεία!!!

    • popolaros avatar
      popolaros @ mediaspotgr 14/02/2010 22:50:39

      Τα είπες όλα...έτσι ακριβώς είναι τα πράγματα.
      Το σενάριο 'χρεωκοπίας' και υποδούλωσης είχε στηθεί από πριν.
      Ο ΓΑΠ είχε ενεργό και πρωτεύων ρόλο σε αυτό.
      Αυτά τα στοιχεία πρέπει να κάνουν τον γύρο της blogσφαιρας για να ενημερωθεί ο κόσμος για το παραμύθι.
      Και ο Δελαστίκ είχε κάποιο σχετικό άρθρο παλαιότερα.

    • Orestios avatar
      Orestios @ mediaspotgr 14/02/2010 23:00:08

      Συμφωνώ. Στημένη συμφωνία ήταν και το GAP άνοιξε την πόρτα στους "κερδοσκόπους"-κολλητάρια για να κάνουν αρπαχτή.
      Η ευθύνη του είναι μέγιστη.

    • mediaspotgr avatar
      mediaspotgr @ mediaspotgr 15/02/2010 00:15:22

      Όταν δε δούμε το συνολικό χρέος των χωρών που μας θέτουν όρους για το τι πρέπει να κάνουμε για να «σωθούμε», και μας υπαγορεύουν υποτίθεται τα νέα μέτρα για βάλουμε την οικονομία μας σε τάξη, εκεί είναι πια να γελάς.
      Διαβάστε λοιπόν πιο είναι το συνολικό χρέος των χωρών αυτών , έχουμε λοιπόν και λέμε, Γερμάνια το συνολικό της χρέος ανέρχεται στο 170% του Α.Ε.Π , Γαλλία το συνολικό της χρέος ανέρχεται σε κάτι παραπάνω από 230% του Α.Ε.Π. , και Μεγάλη !!! Βρετανία με συνολικό χρέος περισσότερο από το 400% !!! του Α.Ε.Π της.
      Είπατε τίποτα κύριε Πρωθυπουργέ της Ελλάδας που μας αναφέρετε κάθε τόσο, για να μην το ξεχάσουμε, ότι η χώρα λόγω του χρέους της είναι στην εντατική και έχασε ένα μέρος της εθνικής κυριαρχίας της ;;;
      Για να πούμε τα πράγματα όπως είναι και όχι προπαγανδίζοντας και σπέρνοντας τον τρόμο και τον πανικό.
      400% του Α.Ε.Π το συνολικό χρέος της Μεγάλης Βρετανίας 112,5% το αντίστοιχο της Ελλάδας, Ποιος χρεοκόπει;;; ποιος πρέπει να χάσει την εθνική του κυριαρχία και ποιος είναι στην εντατική ;;;

    • anomymous avatar
      anomymous @ mediaspotgr 16/02/2010 09:05:43

      Το οτι εμεις δε παράγουμε ουτε οδοντογλυφίδες και η κατάντια του δημοσίου μας δε παίζουν ρόλο? Η ανύπαρκτη ανταγωνιστηκότητα, η χαμηλή παραγωγικότητα, τα ναυαγισμένα ταμεία, η πεθαμένη βιομηχανία.... Νομίζετε οτι οι δανειστές διαβάζουν μονο 2 νούμερα? Πάνε αυτα...Εχετε ταξιδέυσει ποτέ εξω ν ανοίξει λιγο το ματάκι σας?

  18. teo avatar
    teo 14/02/2010 21:18:02

    φιλοι σχολιαστες
    καλα τα καλαμπουρια αλλα να δουμε και τι πρεπει να κανουμε
    πρεπει ΣΗΜΕΡΑ ΟΧΙ ΑΥΡΙΟ να σταματησουμε να λειτουργουμε με δανεικα
    προταση προς τον φακτορα και σε ολους
    ας ψαξουμε να βρουμε τι πρεπει να κοπει απο τον προυπολογισμο πρωτα και αν δεν φτανουν αυτα τοτε να αρχισουν να κοβουν τους μισθους του κοσμου
    σε πρωτη φαση αναφερω απο τον επισημο προυπολογισμο της ΕΡΤ
    Υπηρεσίες Προέδρου 4.000.000
    Επίγεια Ψηφιακή  16.200.000
    Φεστιβαλ τραγουδιου 900.000
    Eurovision 500.000
    συνολο 21.600.000 ευρω απιστευτο και ομως αληθινο
    στην κατασταση που βρισκομαστε πιστευω πως ολα αυτα ειναι πολυτελεια που δεν αντεχουμε
    ο λογος που δεν αναφερω τους μισθους καποιων στελεχων της ερτ ειναι γιατι δεν ανα φερονται στον επισημο πρυπολογισμο
    παντως σε αυτο το site
    http://ertjournalists.wordpress.com/2009/12/19/%CE%AD%CE%B3%CF%81%CE%B1%CF%88%CE%B1%CE%BD-%CE%B3%CE%B9%CE%B1-%CF%84%CE%B7%CE%BD-%CE%B5%CF%81%CF%84/
    βρηκα τα εξης
    Λυριντζής – Οικονόμου (21.000 ευρώ έκαστος μηνιαίως), η Ειρήνη Νικολοπούλου (24.000 ευρώ), η Πόπη Τσαπανίδου (21.000 ευρώ), η Μαρία Χούκλη (34.000 ευρώ) κ.ο.κ. Πληροφορίες αναφέρουν ότι έχει προταθεί μείωση των αποδοχών τους κατά 30%, όμως άλλες πηγές αναφέρουν ότι δεν έχει γίνει μέχρι στιγμής καμία επαναδιαπραγμάτευση των αποδοχών τους.
    μια καλη αρχη πιστευω. φιλοι μου ψαχτε και αλλα.                                                          

    • Βρασίδας avatar
      Βρασίδας @ teo 14/02/2010 22:19:40

      είσαι υπερβολικός. Χωρίς Λυριντζή-Οικονόμου πώς θα συναγωνιστούμε το CNN;

    • ΠΕΤΡΟΣ avatar
      ΠΕΤΡΟΣ @ teo 14/02/2010 22:57:57

      Θα πρότεινα μετά την ΕΡΤ, να δούμε και τις επιχορηγήσεις των ΜΚΟ. Και τον προϋπολογισμό του ΥΠ.ΠΟ.

    • ΠΕΤΡΟΣ avatar
      ΠΕΤΡΟΣ @ teo 14/02/2010 23:00:18

      Θα πρότεινα μετά την ΕΡΤ, να δούμε λίγο τις επιχορηγήσεις των ΜΚΟ. Και τον προϋπολογισμό του ΥΠ.ΠΟ.

    • Orestios avatar
      Orestios @ teo 14/02/2010 23:08:00

      ΜΚΟ? Αυτές γιατί υις επιχορηγούν? Ο λαός ματώνει και αυτοί τρων και πίνουν εις υγείαν των κορόϊδων.
      Ξέρετε πόσα λεφτά μοιράστηκαν σήμερα σε κάτι αθλητικές οργανώσεις, όπως του μπαντμινγκτον?

  19. deneira avatar
    deneira 14/02/2010 21:39:22

    Αγαπητοί μου ο fitsulas ξέρει τι λέει...Συμφωνώ μαζί του απόλυτα!Όμως δεν σολιάστηκε λες και δεν μας αρέσει να έχουμε πλούτο...Μας έχουν πείσει ότι είμαστε φτωχοί και εμείς το πιστέψαμε.Δεν μένει να έρθουν να μας τον κλέψουν και να πούμε και ευχαριστώ!Οι φρίτζιδες όταν ήρθαν εδώ τότε...παλιά μωρέ...δηλαδή σε ιστορικό χρόνο πριν 1΄΄.....τα βρήκαν αυτά τα "παλιοπράγματα" και μάλιστα πολλά σημεία απ' τα οποία αντλούμε φυσικούς πόρους (Μεγαλόπολη-Πτωλεμαϊδα-Χαλκίδα κ.α) τα είχαν εντοπίσει τόσο από προγενέστερες δικές μας έρευνες όσο και από δικές τους...Όμως εμείς είχαμε άλλες δουλειές...Να σκοτωθούμε μεταξύ μας!Να δυχαστούμε Εθνικά και να ανοίξουμε το δρόμο στους έτοιμους μελλοντικούς "Εθνοσωτήρες" για το μεγάλο πλιάτσικο.....!!!
    Όμως, "Τώρα πιά είναι αργά αγάπη μου γλυκιά" διότι δεν έχουμε λεφτά ούτε για τα "σκαφτικά"...Και εάν ζητήσουμε οι φρίτζιδες θα κάνουν "πάρτι". Απλά!Θα χρησιμοποιήσουν μια πολύ δυσνόητη μακροοικονομική διαφορική εξίσωση που "πρόσφατα" οι οικονομολόγοι του κόσμου τούτου διαμόρφωσαν:
    1 Φτυάρι= 1 Eurofighter!!!!!!!!!!!
    ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ ΣΕ ΟΣΟΥΣ ΚΟΠΙΑΣΑΝ ΩΣΤΕ ΝΑ ΥΠΟΔΟΥΛΟΘΟΥΜΕ ΑΝΕΜΑΚΤΑ.
    ΣΕ ΟΣΟΥΣ ΜΑ ΚΕΡΝΟΥΣΑΝ ΨΕΜΑΤΑ ΚΑΙ ΜΑΣ ΖΗΤΟΥΝ "ΑΝΘΡΩΠΟΘΥΣΙΕΣ".
    Υ.Γ: Συγωρέστε μου το λάθος...Οι "ΑΝΘΡΩΠΟΘΥΣΙΕΣ" ΔΕΝ ΜΑΣ ΕΧΟΥΝ ΖΗΤΗΘΕΊ!Απαιτεί ευγένεια που δεν χαρακτηρίζει πλιατσικολόγους...!!!
    Και μια ερώτηση γιατί μου διαφεύγει:
    ΠΡΙΝ ΠΟΣΟΥΣ ΑΙΩΝΕΣ ΥΠΟΓΡΑΨΑΜΕ ΤΗ ΣΥΝΘΗΚΗ ΤΗΣ ΛΥΣΑΒΩΝΑΣ [ΛΥΣΑ ΚΑΚΙΑ];

  20. nov11- avatar
    nov11- 14/02/2010 22:45:05

    Τραπεζίτης το πρωί σε ιδιωτικό παραμάγαζο είπε σε μια αποστροφή του λόγου του 'ξεχάστε την εποχή του 80 που ελλάδα είχε το μηχάνημα και τύπωνε χρήμα '....
    Ο fitsulas έχει δίκιο μόνο που αυτές οι επιλογές θέλουν ραλίστες οδηγούς και πατημένα γκάζια..αλλά εδώ και τόσα χρόνια στουκάρουν λόγω 'ανικανότητας '....έτσι λέγονται οι τακτικές επιλογής εκσυγχρονισμένα
    Η πολιτική είναι επιλογές.Όταν περάσει η κρίση εξαρτάται ποιοί θα είναι όρθιοι και ποιοί ξαπλωμένοι.Οι σίγουρα οριζοντιωμένοι θα είναι μικρομεσαίοι και κάτω.Δεν λέω ...το χειρότερο είναι να μην έχεις πρεσβεία....

  21. sakis.... avatar
    sakis.... 14/02/2010 23:29:55

    Παιδιά το έχω γράψει ουκ ολίγες φορές..
    Τέλος τα δανεικά...
    Ανοιγμα πρωτογενούς τομέα σε αυτή τη χώρα.
    Πετρελαία, διαμάντια κ.λ.π
    Με όποιο κόστος.....

  22. Crash&Burn avatar
    Crash&Burn 14/02/2010 23:39:21

    Εξ' ορισμου η ΕΕ ειναι μια οικονομικη - εμπορικη ενωση και μονο. Απο αυτο και πηγαζουν παρα πολλες αδυναμιες συνοχης .....
    Υπαρχουν παρα πολλα για τα οικονομικα και εμπορικα πλαισια αλλα παρα πολυ λιγα για θεματα κοινωνικου χαρακτηρα, αμυντικου, κτλ κτλ κτλ

  23. sirmar avatar
    sirmar 15/02/2010 00:44:47

    Ολα καλα τα λετε μπλα μπλα.
    Αποψε το βραδυ ειχα και κινεζικη γιορτη δια την προτωχρονια τους ητο και ο δημαρχος λετε να ψηνει τιποτα καλο ο Νικιτας

    • Orestios avatar
      Orestios @ sirmar 15/02/2010 00:57:56

      Είναι που υπάρχει ένταξη και αφομοίωση. χο!

  24. archaeopteryx avatar
    archaeopteryx 15/02/2010 08:45:10

    του Βαγγελη Mανδραβελη

    Το θέμα της αύξησης της συμμετοχής της Deutsche Telekom στον ΟΤΕ έθεσε στην ελληνική κυβέρνηση η γερμανική εταιρεία. Κατά τις επαφές που υπήρξαν την περασμένη εβδομάδα μεταξύ του υπ. Οικονομίας κ. Γ. Παπακωνσταντίνου και του επικεφαλής της D. T. στη ΝΑ Ευρώπη κ. Γκ. Κέρκοφ, οι δύο πλευρές άρχισαν να βρίσκουν κοινό έδαφος συνεργασίας, με την τελευταία να θέτει θέμα αύξησης της συμμετοχής στον ΟΤΕ. Ο κ. Κέρκοφ φέρεται ότι ζήτησε είτε την εξαγορά μετοχών ΟΤΕ κυριότητας Δημοσίου είτε το Δημόσιο να επιτρέψει στη γερμανική εταιρεία να αγοράσει μετοχές από την ευρεία διασπορά. Η ελληνική πλευρά επιφυλάχθηκε να απαντήσει. Ωστόσο, φαίνεται ότι «έσπασε» για τα καλά ο πάγος μεταξύ των δύο πλευρών, αφού πέρα από τη συμμετοχή της D. T. στον ΟΤΕ, συζητήθηκαν μια σειρά από άλλα θέματα. Πρωτίστως συμφωνήθηκε οι αλλαγές στο Δ. Σ. να γίνουν κατά την ετήσια Γ. Σ. του Οργανισμού. Αξιόπιστες πληροφορίες αναφέρουν ότι η Γ. Σ. θα πραγματοποιηθεί στο τέλος Απριλίου και ότι από τα πέντε μέλη του Δ. Σ. του ΟΤΕ που πρόσκεινται στο ελληνικό Δημόσιο, μόνο ένα θα παραμείνει στη θέση του.

    Η μεταμεσονύχτια συναλλαγή θα ολοκληρωθεί και σκα_ά στη μούρη των συνδικαλιστών που πάντα πουλημένοι ήταν.

  25. deneira avatar
    deneira 15/02/2010 10:24:34

    Φίλε teo για τη μείωση κατά 30% των αποδοχών των προσώπων της ΕΡΤ που ανέφερες δεν υπάρχει καμία διαπραγμάτευση!!!!Οι κύριοι, αλλά και οι κυρίες, δεν απεδέχθησαν την μείωση του 30% [π.χ από 21000€ σε 14.700€ μηνιαίως] και την "έκαναν" με ελαφρά πηδηματάκια για το Φάληρο...[κάνε αύριο το πρωϊ ένα ζάπινγκ].Φάνηκε ότι πάλευαν τόσα χρόνια για την "ενημέρωση" ,μάλλον τον καταθετικών τους λογαριασμών. Επίσης για άλλη μια φορά προστάτευσαν τον κλάδο τους, διότι εάν -λέω εάν - το αποδέχονταν θα χαλούσαν την πιάτσα και οι αμοιβές στα Ιδιωτικά μέσα θα μειόνονταν ,για άλλη μια φορά...μέχρι ίσως του εξευτελιστικού ποσού των 10.000€ μηνιαίως....!!!(εννοείτε για τους πρωτοκλασάτους-οι υπόλοιποι κουπί). Εμείς όμως, επιδή δεν είμαστε και τόσο καλοί επαγγελματίες όσο αυτοί, μόνο για το Τσιμπουτί είμαστε.....Γι το λόγο αυτό οι κύριοι δημοσιογραφοι, από όλα τα μέσα, φωνάζουν για νέα δραστικά μέτρα στο Δημόσιο τομέα μήπως και δεν φτάσουν οι αμοιβές τους σ' αυτά τα εξευτιλιστικά επίπεδα.....!!!Άντε να ζήσεις με 10.000€ μηνιαίως!Δράμα!Ίσως να πρέπει και να μετακομίσεις από την Εκάλη στη Κηφησιά...Ίσως και στο Χαλάνδρι...Ούτε να το σκέφτομαι δεν θέλω!!!

  26. deneira avatar
    deneira 15/02/2010 10:49:18

    Sakis όντως πρέπει να δώσουμε έμφαση στο πρωτογενή τομέα!Εάν όμως αυτό γίνει με πολιτικές του σήμερα περίμενε να δεις πόσες από τις ΜΚΟ που πληρώνουμε θα φωνάξουν για την υποβάθμιση του περιβάλλοντος στις περιοχές εξόρυξης, για την μείωση του ρυθμού αναπαραγωγής της σαρανταποδαρούσας, για την αύξηση του θορύβου που θα οδηγήσει σε εξασθένησει του σπέρματος του κουνουπιού "tsibao-makakes" (και ας μην έχει σπέρμα - ποιός το γνωρίζει άλλοστε) κ.λ.π. Και ξέρεις από που θα φωνάζουν!Από την Τηλεόραση!Με "πατρώνες" συντονιστές τους κ.Λυριντζή, κ. Οικονόμου, κ. Χ"Νικολάου και όποιων άλλων αδέσμευτων λειτουργών της Ηλεκτρονικής και μη Δημοσιογραφίας θα έχει τοποθετήσει μπροστά στις κάμερες και τα μικρόφωνα το Σύστημα...
    Και όπως με τον Ο.Τ.Ε, επειδή εμείς δεν θα ξέρουμε τι μας γίνετε, θα πουληθούν οι ετερείες εκμετάλευσης αυτών σε "Ιδιώτες" που θα εφαρμόζουν μεθόδους "Πράσινης Ανάπτυξης"...και θα είναι "Παγκομίου κύρους"...και στο τέλος αφού μας ληστέψουν...και επιπλέον από αφεντικά μας κάνουν υπαλλήλους θα μας απολύσουν και από πάνω να βάλουμε μυαλό...
    Ορίστε η Αρχή [που είναι και το ήμισυ του παντός!]:
    http://antigoldgreece.wordpress.com/2009/01/26/esa/

  27. Mπομπολιστάν avatar
    Mπομπολιστάν 15/02/2010 18:06:35

    Deneira, θα σε συμβούλευα πριν μιλήσεις για πράγματα που δεν κατέχεις, να το ψάξεις λίγο το πράγμα.
    Και μιλάω για τα μεταλλεία της Χαλκιδικής για τα οποία βιάζεσαι να υποβιβάσεις τα επιχειρήματα των αντιδρώντων ... στην αναπαραγωγή της σαρανταποδαρούσας!
    Τι ξέρεις για την περιοχή, τι ξέρεις για τον κόσμο της, τι ξέρεις για τα μεταλλεία και για τα προβλήματα που υπάρχουν ηδη, τι διάολο ξέρεις για τα μελλοντικά προγράμματα;;;
    Ξέρεις κάτι, τους έχουμε βαρεθεί όλους αυτούς που δεν έχουν καμία γνώση της περιοχής και όχι μόνο εκφράζουν άποψη, θέλουν να μας την επιβάλουν κιόλας!
    Ασχολήσου καλύτερα με το γκριζο γραφείο σου στη γκρίζα πόλη που ζεις κι άσε μας στην ησυχία μας.

  28. deneira avatar
    deneira 16/02/2010 00:01:28

    Αγαπητέ μου Mπομπολιστάν ευχαριστώ για την συμβουλή σου αλλά εάν ήσουν καλός αναγνώστης του σήμερα δεν θα έβγαζες το συμπέρασμα που έβγαλες. Θα ήθελα και εγώ να ζούσα στο χωριό μου ή στη πόλη μου, όποια και εάν είναι αυτή και όσο γκρίζα ή φωτεινή είναι, θεωρώντας ότι εκεί που υπάρχει και η πινακίδα που φέρει το όνομά της και έχει μια κόκκινη διαγώνια γραμμή τελειώνει και ο κόσμος...αλλά δυστυχώς δεν είναι έτσι τα πράγματα...ο δρόμος συνεχίζεται και πάει και αλλού...Και δεν πάει μόνο, αλλά και έρχεται...και φέρνει μαζί πολλούς και πολλά...!!!Ξεπερνάω το αιχμηρό ύφος της απάντησής σου, σεβόμενος τις ανησυχίες για τον τόπο σου!
    Πρέπει όμως να πω την γνώμη μου. Επέτρεψέ μου να πω τα εξής και συγχώρεσέ με εάν σε κουράσω :
    Ο πραγματικός πλούτος, όπου αυτός υπάρχει, αποτελεί θέλγητρο για τυχοδιώκτες, και στην εποχή μας αυτοί περισσεύουν και κρατύνονται δύναμης και επιρροής. Δεν υπολογίζουν ανθρώπους και συναισθήματα. Δεν διστάζουν να διατάσουν και να εκτελούν πολέμους για να επιτύχουν τα ληστρικά τους σχέδια! Το επικαλούμενο «Μακεδονικό» είναι μόνο η πρόφαση για την ληστρική τους στόχευση! Προς αυτή την κατεύθυνση οι υπεργολάβοι του σήμερα, υπηρέτες αυτών των τυχοδιωκτών, κοσμοκράτορες Αμερικάνοι πολιτικοί «πάτησαν» πόδι στα Σκόπια κατασκευάζοντας εκεί την μεγαλύτερη στρατιωτική βάση ανά την υφήλιο. Γιατί άραγε; Γιατί ενισχύουν την κρατική αυτή οντότητα δίνοντας της όνομα με Ιστορικό βάθος επικαλούμενοι πολιτικά προβλήματα του Β΄ Παγκοσμίου Πολέμου;(Εν συντομία, την παρουσία εκδιωχθέντων Ελλήνων για πολιτικά φρονήματα στο γεωγραφικό αυτό τμήμα κ.λ.π). Στη πορεία τους αυτή διέλυσαν την γειτονική Γιουγκοσλαβία. Πως; Με πανό διαμαρτυρίας; ΟΧΙ! Την βομβάρδισαν! Και ο άνεμος, που σύνορα δεν γνωρίζει, έφερε και στο χωριό σου τα σωμάτια του θανάτου… !!!Άρα δεν είμαι εγώ αυτός που στοχοποίησε και ενέταξε το χωριό σου στα βδελυρά του σχέδια…
    Πιστεύεις ειλικρινά ότι μόνο οι αντιδράσεις σας, σεβαστές καθ’ όλα, μπορούν να ανακόψουν τα σχέδια τους;… Πιστεύεις ειλικρινά ότι εάν θελήσουν να σας ληστέψουν θα υπολογίσουν την υγεία σας; Εάν το πιστεύεις το σέβομαι!
    Όμως ,αποδεχόμενος την άγνοιά μου, προβληματίζομαι για τα κίνητρα των χρηματοδοτών, και ενίοτε προέδρων, των μεγάλων περιβαλλοντικών οργανώσεων που σπεύδουν όπου γης να «δεσμεύσουν» πλουτοπαραγωγικές πηγές στο όνομα της προστασίας του περιβάλλοντος το οποίο ταυτόχρονα και αναίσχυντα καταστρέφουν μέσω των άλλων παραλλήλων και κυρίων επιχειρηματικών τους δραστηριοτήτων (Μεγαλομέτοχοι πολεμικών βιομηχανιών, πετρελαϊκών εταιρειών, κατασκευαστικών εταιρειών που «ειδικεύονται» στην ανοικοδόμηση κρατών ύστερα από πολέμους που οι ίδιοι προκάλεσαν και χρηματοδότησαν!).
    Επειδή σίγουρα όσο πολύ αγαπάς τον τόπο σου αγαπάς και την Ελλάδα μας θα προτιμούσα απλά να αποφύγουμε την επερχόμενη ληστεία του πλούτου που ο ευλογημένος τόπος σου διαθέτει… Όσο σκληρή και εάν είναι η άποψή μου θα την διατυπώσω. Ο χρυσός θέλουν να βγει και θα βγει. Μακάρι να είμαστε εμείς αυτοί που θα τον εκμεταλλευτούμε και να είσαι σίγουρος ότι εμείς σεβόμαστε περισσότερο το περιβάλλον και την υγεία.

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.