#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
11/07/2010 11:42
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Ποιος θα ιππεύσει το κύμα;



Του Φαήλου Μ. Κρανιδιώτη

Αν η κοινωνική ευαισθησία είναι το μέτρο που μετράς το «προοδευτικό» στίγμα κάποιου, τότε το ΠΑΣΟΚ βρίσκεται δεξιότερα της Θάτσερ, χωρίς βέβαια ούτε ίχνος του εθνικού τσαμπουκά της και δίχως δράμι ανάπτυξης. Με το ίδιο γράδο, το πιο ευλύγιστο κορμί της πολιτικής, ο θαυμαστής του Ψινάκη, βρίσκεται λίγο πριν από τον τοίχο, λίγο μετά την Μαρία Αντουανέτα και ώμο με ώμο με τον Αουγκούστο Πινοτσέτ. Δεξιότερα, ανάμεσα σε αυτόν και κολλητά στον τοίχο (πίσω από τον οποίο ζουν ο Παττακός κι η Αρσακειάς του Κορυδαλλού, ο ολετήρας της Κύπρου) είναι η κόρη του πατέρα της. Εκτός από την κοινωνική αναλγησία, η οικογενειοκρατία και ο βίος στις πολιτικές «κάμαρες», της δίνουν ένα άρωμα πούρας λατινοαμερικάνικης ακροδεξιάς, απλώς χωρίς κανένα ψευτοπατριωτικό επίχρισμα. Διότι εκεί, στις όχθες του Αμαζονίου και του Ορινόκου, η Ακροδεξιά είχε και έχει τα εξής βασικά χαρακτηριστικά: πρόθυμη να φέρνει πίσω το ξυλάκι που της πετάνε οι ξένοι, κοινωνικά σκληρή κι ανελέητη, στα λόγια υπέρ της ελεύθερης οικονομίας, στην πράξη συνεργός σε μια ολιγοπωλιακή αρπάγη πάνω στο λαό. Φαμίλιες και κολλητοί. Έχουν κι εκεί συμμαθητές, βλέπετε.

Αν δε μετρήσουμε την στάση αυτού του θηλυκού πολιτικού κλώνου του Παπανδρέου και στα εθνικά θέματα, τότε κατατάσσεται κάπου ανάμεσα στην τάση του συχωρεμένου του ΣΥΡΙΖΑ, που λέγεται «ΡΟΖΑ» και σε αυτόν τον τύπο που βάλανε στην ΔΕΘ ο κωπηλάτης και οι χαρωποί σοσιαλνεοφιλελεύθεροι του.

Και τώρα τί λοιπόν; Οι ηγεσίες των περισσότερων συνδικάτων έκαναν ασκήσεις πυκνής τάξεως και λογχομαχίας και πήγανε σπίτι τους.

Το ΠΑΜΕ και οι μετά τις 11 π.μ. γκεριγιέρος του ιμιτασιόν Τσε Γκεβάρα της Κουμουνδούρου, ποθούν αυτό που δεν λένε ανοιχτά: την καταστροφή της μεσαίας τάξης. Να καταστραφούν οι μαγαζάτορες κι οι μικροεπιχειρηματίες, π.χ. του τουρισμού και του εμπορίου, ώστε να προλεταριοποιηθούν και να μπουν στην …Επανάσταση. Γιατρέ μου, δεν έχεις χάπι γι’ αυτό.

Η φράξια του κοινωνικά «ευαίσθητου» ΠΑΣΟΚ έκανε γαργάρα τις ευαισθησίες της και σαν τα πρόβατα μπήκε στη γραμμή και κόπρισε με την ψήφο της πάνω σε όσα τάζανε στο Λαό. Παίξανε για λίγο τους επαναστατημένους ποπολάρους κι ύστερα στρογγυλοκαθίσανε και γεννήσανε από ένα κλούβιο αυγό στο παχνί του γύφτικου νεοελληνικού λίμπρο ντ’ όρο. Κότες λειράτες.

Το ΠΑΣΟΚ του Γιώργου Παπανδρέου θα μείνει στην Ιστορία ως η πρώτη κυβέρνηση που πήρε έναν ολόκληρο λαό και τον έβαλε στη Μηχανή του Χρόνου. Από το 2010 τον πήγε στο 1885. Ο Γιώργος πλέον, αν κοιτάξει στ’ αριστερά του, θα δει ακόμη και τον Ιωάννη Μεταξά, που εφάρμοσε το οκτάωρο κι έφτιαξε το ΙΚΑ.

Το κύμα φουντώνει, αδέρφια. Στα βάθη της κοινωνίας, οι τεκτονικές πλάκες της απελπισίας και της οργής συγκρούονται και βουβό, στην αρχή κι απ’ το Φθινόπωρο με βοή, από τα έγκατα της Ιστορίας, θα σηκωθεί το κύμα.

Προεκλογικά ο Παπανδρέου ο Έσχατος και Φαρμακερός μπορούσε να παραμυθιάζει. Πήγαινε με τους εργαζόμενους στις πορείες για το Ασφαλιστικό, κατήγγειλε την σύμβαση με την COSCO, ως αποικιοκρατική, «Λεφτά υπάρχουν» ωρυόταν, απευθυνόμενους στους μουδιασμένους και φοβισμένους από την κρίση Έλληνες. Είπε ελεεινά ψέματα στους ανυπότακτους Απάτσι των Βαλκανίων και υφάρπαξε την εξουσία.

Πρώτα έβαλε χέρι στους Δημόσιους, αφού, προφανώς με σχέδιο και κατάλληλες συμβουλές κάποιων, τους δίχασε με τους ιδιωτικούς. Τώρα έρχεται κι η σειρά του ιδιωτικού τομέα να γευθεί την νεοφιλελεύθερη ανθρωποφαγία του ΠΑΣΟΚ- μπαρόκ και των εξαπτέρυγων του. Αφού σέρβιρε με τα χεράκια του τσάι στον φωνακλά πρόεδρο της COSCO, άρχισε να βάζει τα φουρνέλα στα θεμέλια της κοινωνίας. Αντί να εξυγιάνει κι ορθολογικοποιήσει το κοινωνικό κράτος, αποφάσισε απλώς να το πυροβολήσει στο σβέρκο.

Οι δυο «τσιλιαδόροι» του, γνήσιοι οπαδοί του Γκρούτσο Μαρξ, υπακούουν στο ρηθέν υπ’ αυτού «αυτές είναι οι αρχές μου κι αν δεν σας αρέσουν έχω κι άλλες!» κι ανακρούουν λιγάκι πρύμνα, γιατί βλέπουν από το βάθος του δρόμου να έρχεται το πλήθος των νοικοκυραίων με τις μαλτεζόπλακες και τα στυλιάρια στα χέρια.

Γιατί στο βάθος οι ανυπότακτοι Απάτσι παραμένουν πάντα Απάτσι.

Δεν θα είναι πια οι καταληψίες της «Βίλας Αμαλία», δεν θα είναι τα φρικιά της Πλατείας, οι πολιτικοί χουλιγκάνοι κι οι μπαχαλάκηδες. Θα είναι τα stage κι οι συμβασιούχοι. Θα είναι οι επιζώντες της γενοκτονίας της ελληνικής βιοτεχνίας και του λιανικού εμπορίου.

Θα είναι η Μαρία που κάλυπτε πάγιες και διαρκείς ανάγκες στην γραμματεία των συναινετικών διαζυγίων του Πρωτοδικείου Αθηνών με 480 Ευρώ το μήνα ανασφάλιστη, παντρεμένη με παιδί. Την διώξανε την περασμένη Δευτέρα. Γιώργο, πάρε μια βαλίτσα, φίλα σταυρωτά την Άντα κι έλα να σου δώσω εγώ 480 Ευρώ και ζήσε για ένα μήνα μόνος σου, να σε δω. Μόνος, ε; Χωρίς ταπεράκι με σπιτικό τσιζμπέργκερ από τη μάμυ. Κι άμα αρρωστήσεις, καθότι ανασφάλιστος, νηστεία και προσευχή.

Θα είναι στο πλήθος ο Γιάννης που ‘χασε το μαγαζί του, δεν έχει να πληρώσει το νοίκι του σπιτιού του και τον παράτησε κι η γυναίκα του με τα παιδιά ένεκα της αφραγκίας.

Θα είναι ο Θανάσης και η Ρένα που τους απολύσανε από την επιχείρηση, διότι συρρικνώθηκε η δραστηριότητα του αφεντικού.

Τι έχει παρακάτω, αδέρφια; Τι άλλο θα φέρουν και θα υποστηρίξουν ο Παπακωνσταντίνου κι η οιονεί «υφυπουργός» του, η γειτόνισσα του Άκη;

Ίσως επαναφορά ενός αρχαίου θεσμού, για τον οποίο δεν πολυμιλάνε κι οι ιστορικοί μας: δουλοκτησία. Νόμιμη. Το επόμενο βήμα προς την κοινωνική ανθρωποφαγία θα είναι αυτό, η Δουλεία.

Λοιπόν, ποιος θα ιππεύσει το κύμα; Ποιος θα βγει να προκινδυνεύσει, να προτείνει και να εφαρμόσει την Άλλη Λύση;

Ποιος θα ενώσει και πάλι το Λαό, θα του δώσει ελπίδα, σκοπό, πρακτικές λύσεις;

Ποιος θα υπερασπιστεί τον Λαό και την Πατρίδα, τον Ελληνικό, Ανθρωποκεντρικό Τρόπο;

Όχι, οι επιλογές μας δεν είναι από τη μια το κοινωνικό δρεπάνι του ΠΑΣΟΚ και των εξαπτέρυγων κι απ’ την άλλη ο αδιέξοδος τυχοδιωκτισμός της Αριστεράς.

Ο Αντώνης Σαμαράς δεν μετείχε στο «πάρτυ». Ποτέ. Το ξέρουν κι ο κωπηλάτης κι οι δυο λαθρεπιβάτες στην γαλέρα του. Γι’ αυτό προσπαθούν με κάθε τρόπο να τον καταστήσουν συνένοχο ή έστω απολογητή για πράγματα που δεν τον αφορούν. Ματαιοπονούν.

Είναι όλα δικά τους. Η επιπολαιότητα, η αναβλητικότητα, η πρωτόλεια κι ανθρωποκτόνα αριθμητική τους, η αποδόμηση της κοινωνικής συνοχής και της εθνικής ταυτότητας.

Σπέρνουν τον τρόμο για να υποτάξουν το Λαό. Εκμεταλλεύονται τον φόβο των απλών ανθρώπων για το αύριο για να προωθήσουν μισέλληνες και την πιο μηδενιστική ατζέντα που είδε ποτέ η χώρα. Αποπειρώνται να υλοποιήσουν τις αριστερίστικες προλήψεις τους σε βάρος του Έθνους και της Πατρίδας, μέσα στον ορυμαγδό της κρίσης.

Ακούσατε προχθές από τον Αντώνη την πιο τεκμηριωμένη πρόταση για αληθινή έξοδο από την επιτήρηση, χωρίς ν’ αρχίσουμε να πουλάμε νεφρά και μάτια, χωρίς να καταδυθούμε στην άβυσσο του κοινωνικού πολέμου και του ο σώσων εαυτώ σωθήτω. Ποτέ κυβέρνηση ή αντιπολίτευση δεν επεξεργάστηκε τόσο λεπτομερειακά ένα τόσο ρεαλιστικό σχέδιο οικονομικής πολιτικής.

Θ’ αφήσει πίσω του πρόσωπα και πρακτικές που δεν τον αφορούν, δεν τον αφορούσαν ποτέ.

Θα του επιτεθούν με «δημοσκοπήσεις», θα ωρύονται για τα έργα και τις ημέρες του χ ή ψ υπουργού επί Ν.Δ.

Τίποτε από αυτά δεν έχει σημασία. Αυτό που φοβούνται δεν θα το αποφύγουν.

Μόνο αυτός που ήταν έξω από την μπαταρισμένη παράγκα τους θα οδηγήσει τον Λαό πέρα από τον ορίζοντα, στη Νέα Μεταπολίτευση. O Λαός με τον Αρχηγό του θα ορίσει και πάλι το σπίτι του, θα το ξαναχτίσει και θα το φυλάξει. Άγρυπνα.

Όλα τα γραμμάτια τώρα θα εξοφληθούν. Θα δείτε το απόλυτο όργιο των ανώνυμων υβριστών στο διαδίκτυο, την πιο ακραία μισθοφορία στον Τύπο. Καλολαδωμένοι «αναλυτές» θα δίνουν καθημερινά εξετάσεις στα βρώμικα χέρια που τους ταΐζουν, επιτιθέμενοι στον Αντώνη και τους συνεργάτες του.

Θα κάνουν τα πάντα, θα πουν τη νύχτα μέρα και το άσπρο μαύρο.

Και στο τέλος θα τρέχουν με τη βαλίτσα στο χέρι. Θα φεύγουν με κανώ, αεροπλάνα, ελικόπτερα, κολυμπώντας.

Νύχτα θα φύγουν, με ελικόπτερο από την ταράτσα του Μαξίμου κι από τα πέδιλα του ελικοπτέρου θα κρέμονται ένας χοντρός και μια κυρία.

ΣΧΟΛΙΑ

  1. ΜΙΧΑΛΗΣ ΦΟΥΣΤΕΡΗΣ avatar
    ΜΙΧΑΛΗΣ ΦΟΥΣΤΕΡΗΣ 10/07/2010 15:12:18

    Η κοινωνία είναι μουδιασμένη και θέλει χρόνο για να αποδεχθεί τα όσα λέει ο Αντώνης.Η λύτρωση της Ελλάδας θα έρθει απο τον πρώτο αρχηγό και αυριανό πρωθυπουργό που αναδύθηκε κινηματικά απο τη βάση της της παράταξης που εκφράζει τη μεσαία τάξη.

  2. archaeopteryx avatar
    archaeopteryx 10/07/2010 15:37:00

    Θα φύγουν νύχτα, γιατί η πιάτσα ξέρει ότι ήρθαν για να φάνε...

    • rizospastikos avatar
      rizospastikos @ archaeopteryx 10/07/2010 17:01:28

      Θα φυγουν νυχτα κυνηγημενοι απο ποιους??
      Απο τα σταζ και τους συμβασιουχους των 480??
      Απο τους εμπορακους και τους ΙΥ??
      Απο τους ΔΥ??

      Και που ηταν αυτοι στις τελευταιες κινητοποιησεις??

      Κοτουλες λειρατες σα τους βουλευτες του ΠΑΣΟΚ...
      Φοβηθηκαν ταχατες τους νεκρους του παρακρατους στη Μαρφιν...

      Κυκοσκυλα στο Ιντερνετ, ολο φωνη κι ανταρα αλλα στους δρομους κοτες...

      Και το βραδυ βλεπουν μεγκα και Τσιμοπρετεντερηδες αφου το απογευνα εχουνε διαβασει ΝΕΑ και Παπαχρηστο...

      Και περιμενουμε οι δυσμοιροι ο πιο ψοφοδεης λαος της Ευρωπης να κανει να πεταξουν ελικοπτερα πανω απο το Μαξιμου...

      Μαυρη ειν η νυκτα στα βουνα στους καμπους πεφτει χιονι...

      Τιποτα απο ολα που ονειρευεστε κ.Κρανιδιωτη αυτα δε θα γινει.

      Ο Δ.Υ. θα ανεβασει λιγο το μπαξισι και τα σπασμενα θα βγουνε.
      Ο Ι.Υ. θα βρει δευτερη δουλεια με μαυρα...
      Ο Ελ.Επαγγελματιας θα κλεψει λιγο περισσοτερο την εφορια...
      Οι νεοι θα ζουνε οπως τωρα:Με τα λεφτα του μπαμπα...
      Οι γεροι θα πεθανουν...Ποιος τους λογαριαζει εξαλλου??

      Ολα μαζι τα παραπανω ειναι για το ψοφοδεη λαο μας πολυ προτιμοτερα απο το να βγει στους δρομους...

      Ποιος να τον ξεσηκωσει αλλωστε??

      • Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης avatar
        Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης @ rizospastikos 10/07/2010 17:44:42

        Ναι, από αυτούς.
        Ξέρεις ο Λαός αποτελείται από τους "σταζ", τους "εμποράκους", του Δ.Υ. και τους Ι.Δ., τους ελεύθερους επαγγελματίες κλπ.
        Και ναι, αυτό που έρχεται θα είναι τόσο μεγάλο π[ου κανένας πολιτικός απατεώνας δεν θα μπορεί να τάξει φούμαρα. Κανένα "πολιτικό ινστιτούτο" καμμίας μανταμίτσας δεν θα μπορεί να κοροϊδεύει ότι "μελετάει" και βρίσκει λύσεις.
        Η πραγματικότητα, αγαπητέ, θα είναι τέτοια που θα εξαγριώσει ακόμη και τους τηλεοπτικούς αμνούς στου7ς καναπέδες.
        Οι γέροι δεν θα 'χουν μία κι οι νέοι επίσης.
        Οπότε στους δρόμους θα τους βγάλουν δύο αρχαίοι αγκιτάτορες: η Οργή και η Ανάγκη.
        Αυτό δε που εξαγριώνει περισσότερο τον κόσμο είναι η ατριμωρησία.
        Επίσης είναι απλό αυτό που λέω: ο μόνος από την πολιτική ηγεσία που ΔΕΝ συμμετείχε στο ΄"πάρτυ" των τελευταίων 30 χρόνων, στην αποδόμηση της κοινωνίας, του φρονήματος, της παραγωγικής βάσης της χώρας, που μας οδήγησαν εδώ, είναι ο Αντώνης.
        Αυτός θα εμπνε'υσει και θα οδηγήσει.

      • χελιδόνι avatar
        χελιδόνι @ rizospastikos 10/07/2010 18:53:46

        rizospastikos

        Εχει περάσει ο καιρός, που η αντίδραση ήταν μέγεθος μετρήσιμο στους δρόμους κι οι εργατοπατέρες κι οι κοματάρχες καθόριζαν το μέγεθος και τον τρόπο έκφρασης της οργής. Ποιός τους εμπιστεύεται πιά, όταν μάλιστα, τους καμαρώνει, να ποζάρουν με τα πούρα;

        Τι να κατέβουνε οι δυσαρεστημένοι στους δρόμους;
        Να κάνουνε τους γραφικούς του ΠΑΜΕ ή τους σάκους του μποξ για τα πρακτορομπαχαλοκοπρόσκυλα των υπαλλήλων των διεθνών χρηματοπιστωτικών ιδρυμάτων;

        Τώρα η εξέγερση είναι πια βουβή, υπόγεια, ατομική, συνειδητή. Εφημερίδες παίρνουν μόνο για τις προσφορές.Βλέπουνε Πρετεντέρη,Τρέμη και Χατζηνικολάου για να πορώνονται. Βλέπουνε τους φλώρους της κυβέρνησης, πλέον μόνο για να γελάνε, με την ασχετήλα, τις τούμπες στα επιχειρήματα, την έλλειψη παιδείας και τον οπορτουνισμό τους. Θα γίνει γέλιο στις επόμενες εκλογές με τα ποσοστά νικοτίνης, που θα μαζέψουν όλοι τούτοι, που τόλμησαν να θεωρήσουνε "ψοφοδεή" τον περήφανο Ελληνικό λαό. Οι πολιτικοί γονάτισαν τους Ελληνες.. Χρηματηστήριο, Ζημενς,Ομόλογα,Ολυμπιακοί αγώνες,πολυπολιτισμικότητες κι υπονόμευση του ελληνικού πολιτισμού,αφού Λεφτά υπάρχουν... Δεν έκλεψε ο λαός, οι πολιτικοί καταχράστηκαν την εξουσία που τους δανείστηκε ...προσωρινά.

        Το σιωπηλό κύμα υπέρ του Αντώνη Σαμαρά, ήταν μια πρώτη ένδειξη, της νέας μορφής αντίδρασης, που διαμορφώνεται στην ελληνική κοινωνία. Σιωπηλή,σταθερή κι απρόβλεπτη...!

      • vardarskian avatar
        vardarskian @ rizospastikos 11/07/2010 12:36:12

        σε ποιο σωπηλό κύμα αναφέρεσαι φίλε μου;

      • χελιδόνι avatar
        χελιδόνι @ rizospastikos 11/07/2010 13:14:13

        vardarskian

        Κανένας δεν πίστευε, ότι θα συμμετείχαν αυθορμήτως 800.000 άτομα στις ενδοκομματικές εκλογές της ΝΔ.

        Τα ΜΜΕ, οι "έγκυροι δημοσκόποι", τα lobbies, κα παρόμοια δολοπλοκούντα κέντρα, πίστευαν και πόνταραν αποκλειστικά και μόνο στο άλογο "Ντόρα".

        Το "σιωπηλό κύμα" ανέτρεψε σχεδιασμούς, δολοπλοκίες, μηχανισμούς ...δεκαετιών.

        Το "σιωπηλό κύμα" κι η συσσωρευμένη του οργή, για τα οικονομικά αδιέξοδα, που έχει φέρει η σημερινή κυβέρνηση στο παρόν και το μέλλον του, προβληματίζει τα think tanks της κλειστής παρέας του ΓΑΠ.

        Το "σιωπηλό κύμα" αποτελείται από έλληνες, μόνιμους πολίτες αυτής της χώρας κι όχι από ευκαιριακούς οικονομικούς διερχόμενους (όπως σσυμβαίνει σε πρωτεύουσες άλλων χωρών του Δυτικού κόσμου). Πολίτες με μνήμες, παρελθόν, αλλά κι απαιτήσεις για το μέλλον αυτής της χώρας. Μέλλον που δεν διαμορφώνεται με μπουνιές στους δρόμους, αλλά με σκέψη και ουσιαστική παρέμβαση στα πολιτικά δρώμενα. Εστω κι αν η παρέμβαση-αμφισβήτηση ξεκινά, με συζητήσεις στα καφέ (νεία), στους χώρους εργασίας, ακόμη και στα τηλέφωνα....

        Αισιόδοξη...νομίζεις πως είμαι μόνο, ή διορατική;;;

      • vardarskian avatar
        vardarskian @ rizospastikos 12/07/2010 00:51:17

        τι να πω... μακάρι να το χεις το χάρισμα χελιδόνι...
        γιατί η άνοιξη ..πανάκριβη!

  3. Μisha avatar
    Μisha 10/07/2010 15:39:09

    Γεια σου ωρέ Φαήλο!
    Δείχνεις να πιστεύεις πολύ στον Σαμαρά.Δε συμμερίζομαι αυτή σου την προσδοκία αλλά εύχομαι να λαθεύω και οι ρουφιάνοι του Οτσαλάν να βρούν τη θέση που τους αξίζει δίπλα στην «Αρσακειάδα του Κορυδαλλού»

    • Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης avatar
      Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης @ Μisha 10/07/2010 16:00:51

      Μετά από 17 χρόνια συζητήσεις σε καλούς και σε άγριους καιρούς κι έχοντας δει τις πράξεις και τα κίνητρα του και εκ των ένδον, μπορώ να σε βεβαιώσω ότι η πυξίδα του δείχνει σταθερά στην ίδια ελληνοπρεπή κι αληθινά σύγχρονη πορεία.
      Δεν θα κουραστώ να το λέω: ο Αντώνης πιστεύει αυτά που λέει και τον "καίνε" να τα κάνει και θα τα κάνει πράξη.
      Σκέψου πόσα ΟΧΙ έχει πει. Πόσους ξέρεις που να 'χουν δώσει τόσες ορατές αποδείξεις ΑΝΤΙΣΤΑΣΗΣ; Θα 'ταν τόσο εύκολο για εκείνον να 'χε κάτσει "κότα" σε τόσα θέματα και να 'ταν από τα αγαπημένα γιουσουφάκια των συγκροτημάτων, όπως άλλοι κι άλλες.
      Μακεδονικό, Σχέδιο Ανάν, τώρα με το Μνημόνιο. Στην πρώτη γραμμή πάντα και πάντα από τη μεριά του Λαού.
      Όταν άλλοι ρουφάγανε το αυγό τους, ο Αντώνης έγραφε ολοσέλιδο άρθρο στο ΠΑΡΟΝ για το γιατί πρέπει να αποσυρθεί το πόνημα της Ρεπούση.
      Όταν άλλοι "αρρωσταίνανε" προεκλογικά και επένδυαν χαιρέκακα στην ήττα, ο Αντώνης, αν και υποψήφιος στη Μεσσηνία, πήγε ακόμη και στη Λαμία και έκανε ομιλία για να στηρίξει τον Καραμανλή και την παράταξη.
      Θα διαψευσθείς, αγαπητέ κι είμαι σ΄λιγουρος ότι θα τοπ χαρείς.
      Φιλικά

      • ΙΩΑΝΝΗΣ ΚΩΤΟΥΛΑΣ avatar
        ΙΩΑΝΝΗΣ ΚΩΤΟΥΛΑΣ @ Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης 10/07/2010 16:08:18

        Ο Σαμαράς είναι ιδεολόγος και αγωνιστής και αυτό είχε φοβίσει το σύστημα των συγκροτημάτων, όπως σωστά αναφέρει ο κ. Κρανιδιώτης.
        Ο Σαμαράς είναι η τελευταία ελπίδα αυτού του δύσμοιρου κράτους να αποκτήσει ένα Εθνικό Δόγμα, μία πολιτική για τον 21ο αιώνα, όπου θα βιώσουμε έντονες ανατροπές.

  4. αλλενάκι avatar
    αλλενάκι 10/07/2010 15:41:45

    ούτε ελικόπτερα ούτε θα φύγουν από τη χώρα

    τα ελικόπτερα είναι ΔΙΚΑ ΜΑΣ ΚΑΙ ΤΑ ΕΧΟΥΜΕ ΠΛΗΡΩΣΕΙ

    δεμένοι σε ΓΕΡΜΑΝΙΚΟ ΤΡΙΚΥΚΛΟ και σύρσιμο στα αγκάθια ώσπου να μη μείνει σάρκα μέχρι το κόκκαλο

    αυτό αξίζει σε όσους ψηφίζουν συντάξεις πείνας για τους άλλους διατηρώντας τις δύο δικές τους άθικτες

    • Strange Attractor avatar
      Strange Attractor @ αλλενάκι 10/07/2010 15:47:41

      Οι φοροφυγάδες κουμπάροι τους έχουν δικά τους ελικόπτερα, μην ανησυχείς. Το ένα χέρι νίβει το άλλο.
      Για νύχτα δεν ξέρω, καθώς υπάρχουν περιορισμοί στη κίνηση πολιτικών ελικοπτέρων 30` μετά τη δύση του ηλίου.

    • Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης avatar
      Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης @ αλλενάκι 10/07/2010 15:49:31

      Αλλενάκι,
      φτιαχνόντουσαν και στην Ελλάδα με κινητήρες από κατοχικές ΒMW και ZUNDAPP. Τα λέγανε "φουρκόνια". Καλή ιδέα.

      • Strange Attractor avatar
        Strange Attractor @ Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης 10/07/2010 15:51:05

        Ματρακάδες.

      • ataktos avatar
        ataktos @ Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης 10/07/2010 15:54:33

        ήρεμα φίλε ... άστους να φαγωθούν μόνοι τους .. διαθέτουν... και υπηρεσιακά και λαθρέα .. όπλα

  5. Aggelos avatar
    Aggelos 10/07/2010 16:01:16

    λετε να ειναι ο Σαμαρας καλος σερφερ για το κυμα?
    γιατι ο γαπ σωματικα ειναι..αλλα εγκεφαλικα εχει υποστει λοβοτομη παπανδρεου..

    θα δουμε..χαβαρη 5-0 το καναμε..ποιος μπορει να καβαλησει το κυμα?

    μονο που αυτο το κυμα δεν θα ειναι απλο ,του ανεμου..αλλα σεισμικο..ΤΣΟΥΝΑΜΙ..

  6. ΙΩΑΝΝΗΣ ΚΩΤΟΥΛΑΣ avatar
    ΙΩΑΝΝΗΣ ΚΩΤΟΥΛΑΣ 10/07/2010 16:03:55

    Η κατάρρευση του ΠΑΣΟΚ θα επιφέρει, όπως σωστά διείδε ο Καστανίδης, την απαξίωση της Κεντροαριστεράς για μία 30ετία, η συγκυρία είναι κρίσιμη, η προστασία της μεσαίας τάξης είναι η ασπίδα για την διατήρηση της κοινωνικής συνοχής και την επερχόμενη πολιτικήκαι ΙΔΕΟΛΟΓΙΚΗ κυριαρχία της Κεντροδεξιάς.

    • Strange Attractor avatar
      Strange Attractor @ ΙΩΑΝΝΗΣ ΚΩΤΟΥΛΑΣ 10/07/2010 16:07:55

      Ο Καστανίδης (μια και μιλάμε για καβαλάρηδες κυμάτων) είναι απ αυτούς που πνίγονται ακόμη και σε ντουζιέρα. Απλά κουτοπόνηρα πάει να τη κάνει με πηδηματάκια, πριν βουλιάξει το πλοίο. Τόχει ξανακάνει πάμπολλες φορές.
      Ο μπαμπάς του ΓΑΠ που αν μη τι άλλο ήταν γάτα, τον είχε καταλάβει πολύ νωρίς, τον ξήλωσε από υφυπουργό μέσα σε 2 μήνες. Έκτοτε έγινε, και καλά, λοχαγός!

    • Tassos avatar
      Tassos @ ΙΩΑΝΝΗΣ ΚΩΤΟΥΛΑΣ 10/07/2010 16:53:19

      Πολύ σωστή προσέγγιση. Είναι η μεγάλη ευκαιρία της Κεντροδεξιάς να επιβάλλει ιδεολογική ηγεμονία.

      • ΙΩΑΝΝΗΣ ΚΩΤΟΥΛΑΣ avatar
        ΙΩΑΝΝΗΣ ΚΩΤΟΥΛΑΣ @ Tassos 10/07/2010 17:19:09

        Ακριβώς έτσι, πρέπει να αγωνιστούμε για την ιδεολογική κυριαρχία της Κεντροδεξιάς. Η ιδεολογική κυριαρχία θα επιφέρει αναπόδραστα και την πολιτική κυριαρχία, όπως συνέβη με το ΠΑΣΟΚ το 1981.
        Χρειαζόμαστε έναν γκραμσισμό της Κεντροδεξιάς!

  7. tiramola avatar
    tiramola 10/07/2010 16:05:41

    Προτείνω μονομαχία Πόρος-Σπέτσες, Παπανδρέου-Σαμαρά με κανώ.
    Να τελειώνουμε μιά και καλή...

    • ataktos avatar
      ataktos @ tiramola 10/07/2010 16:14:14

      καλά ..τι εμπάθεια .. είναι και αυτί

      • tiramola avatar
        tiramola @ ataktos 10/07/2010 16:15:58

        Έχει τίποτα το αυτί σου?

      • ataktos avatar
        ataktos @ ataktos 10/07/2010 16:19:08

        όχι .. μόνο το πόδι μου και η μασέλα ..μου έχετε.. αφήσει μεγάλο κουσούρι ...

    • Strange Attractor avatar
      Strange Attractor @ tiramola 10/07/2010 16:16:50

      Αγώνα μπιτς βόλεϊ με Ράπτη-Καϊλή; Χμμμμ....

      • tiramola avatar
        tiramola @ Strange Attractor 10/07/2010 16:18:19

        Έγραψες!
        τι να λέει το κανώ...

      • Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης avatar
        Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης @ Strange Attractor 10/07/2010 17:46:12

        Εδώ θα συμφωνήσω κι εγώ. Ο αγώνας αυτός θα ανεβάσει το λαϊκό φρόνημα.

    • Έλεος πιά! avatar
      Έλεος πιά! @ tiramola 10/07/2010 16:49:56

      και από τους 2 tiramola

  8. Aggelos avatar
    Aggelos 10/07/2010 16:08:33

    "Η κατάρρευση του ΠΑΣΟΚ θα επιφέρει, όπως σωστά διείδε ο Καστανίδης, την απαξίωση της Κεντροαριστεράς για μία 30ετία, η συγκυρία είναι κρίσιμη, η προστασία της μεσαίας τάξης είναι η ασπίδα για την διατήρηση της κοινωνικής συνοχής και την επερχόμενη πολιτικήκαι ΙΔΕΟΛΟΓΙΚΗ κυριαρχία της Κεντροδεξιάς."

    απο το στομα του και στου θεου το αυτι..να ισορροπησουμε επιτελους..δεν παει αλλο..


    εγω προτεινω διαγωνισμο λογου ,χωρις χαρτακια..να γελασει και το παρδαλο κατσικι...προθυπουργο τον θελαμε ,οχι αθλητη..οι μεγαλυτεροι πολιτικοι παντως δεν ηταν και τοσο γυμνασμενοι..τυχαιο?δε νομιζω!

    οσο μυαλο του λειπει του γαπ τοσο γυμναστικη κανει...ματαια..το κεφαλι δεν γεμιζει με μυες..

  9. ΙΩΑΝΝΗΣ ΚΩΤΟΥΛΑΣ avatar
    ΙΩΑΝΝΗΣ ΚΩΤΟΥΛΑΣ 10/07/2010 16:09:40

    ακόμη και σε ντουζιέρα, χα χα. Σωστές οι παρατηρήσεις σας.

  10. ΙΩΑΝΝΗΣ ΚΩΤΟΥΛΑΣ avatar
    ΙΩΑΝΝΗΣ ΚΩΤΟΥΛΑΣ 10/07/2010 16:13:38

    Η ιστορία μας διδάσκει ότι σε περιόδους κρίσης η μεν άκρα Αριστερά επιθυμεί την διάλυση της μεσαίας τάξης (όπως κατά την Δημοκρατία της Βαιμάρης) και την διόγκωση της ανεργίας, ώστε να ενισχύσει τις τάξεις της, η σοσιαλδημοκρατία, ταυτισμένη με τους ΔΥ απαξιώνεται και συντρίβεται.
    Αυτό που συμβαίνει, αγαπητοί, στην Ελλάδα είναι αλλαγή παραδείγματος (paradigm shift), ήτοι - σε έναν βαθμό και λόγω της διαδοχής των γενεών - η κεντροαριστερή κουλτούρα της Μεταπολίτευσης αντικαθίσταται από τηνκεντροδεξιά ιδεολογία. Καθήκον μας να επιτείνουμε την εξέλιξη και να αναδείξουμε τις θεμελιώδεις έννοιες της ΤΑΥΤΟΤΗΤΑΣ και της ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΣΥΝΟΧΗΣ.

    • Γιάννης Χριστόπουλος avatar
      Γιάννης Χριστόπουλος @ ΙΩΑΝΝΗΣ ΚΩΤΟΥΛΑΣ 11/07/2010 00:29:13

      Εύγε Γιάννη, μπήκες στην ρίζα του θέματος, πατρίδα/εθνική ταυτότητα και μεσαία τάξη/κοινωνική συνοχή. Όπως άριστα αναφέρεις, η ανάδειξη, προώθηση και στήριξη αυτών των κρίσιμων πολιτικών εννοιών στα λαϊκά στρώματα, θα δημιουργήσει τις προϋποθέσεις για την ιδεολογική κυριαρχία της κεντροδεξιάς (πατριωτικός, δημοκρατικός, φιλολαϊκός φιλελευθερισμός).

  11. gloup avatar
    gloup 10/07/2010 16:14:07

    Τη βαλίτσα την έχουν ήδη στείλει στη φωλίτσα που περιμένει στο εξωτερικό. Φοβούνται μόνο μη δεν προλάβουν να φύγουν. Τις νύχτες δεν κοιμούνται από φόβο και μηχανεύονται τα πάντα για να αποφύγουν την τιμωρία για την έσχατη προδοσία.

    Ο διάολος Γιωργάκης ταξιδεύει ξέφρενα για να χαλαρώσει και γιατί ελπίζει όταν έρθει η ώρα του να βρίσκεται ήδη στο εξωτερικό.

    λέει ο Μεφιστοφελής "...Σαχλότερο στον κόσμο δεν βρίσκω άλλο από ένα διάολο απελπισμένο"(Φάουστ)

  12. armatistis avatar
    armatistis 10/07/2010 17:42:25

    Φαήλο έχω και άλλες φορές σχολιάσει τα κειμενά σου, προσπαθώ να καταλάβω τον ενθουσιασμό σου για τον Αντώνη και μπορώ να σου πω ότι τον αντιλαμβάνομαι. Εμένα όμως το καλάθι μου δεν χωράει τίποτε. Περιμένω άλλα.
    Περιμένω από τον Αντώνη εγερτηρια σαλπίσματα.

    Σου στέλνω κάποια σχόλια μου σε άλλες αναρτήσεις:

    Ο Αντώνης είναι ένας πολύ ικανός πολιτικός. Είναι απλός, σεμνός ευφυής, γνωρίζει οικονομικά και πάνω απ΄ όλα είναι πατριώτης και σκέπτεται εθνικά. Επιπλέον δεν βαρύνεται με το φαύλο παρελθόν και από εξαρτήσεις. Μπορεί να μην είναι ο ρήτορας τύπου Κωστάκη, αλλά είναι αγαπητός στο λαό.

    Το μεγάλο στοίχημα για τον Αντώνη είναι να αισθανθεί τον σφυγμό του λαού και τις απαιτήσεις των καιρών.

    Ο Αντώνης πρέπει να καταλάβει ποια είναι αυτά που πονάνε το κόσμο και να βρει το σχέδιο για να τα αντιμετωπίσει. Πρέπει να κατέβει στο λαό και να ακούσει το λόγο του. Δεν χρειάζεται ενδιάμεσους για να το κάνει.

    Ο Αντώνης πρέπει φέρει στο προσκήνιο, τις αιτίες της κακοδαιμονίας της χώρας μας. Και όλοι τις γνωρίζουμε. Είναι η ανεπάρκεια του πολιτεύματος, της πολιτικής και του πολιτικού προσωπικού. Σε αυτά τα τρία οφείλονται τα προβλήματα μας από την εποχή του αγώνα της ανεξαρτησίας.

    Αν μπορέσει να εξαγγείλει ένα πολύ απλό και καθαρό σχέδιο με σαφές χρονοδιάγραμμα και ξεκάθαρες εγγυήσεις και να μπορέσει να το περάσει στο λαό και αν ο λαός τον εμπιστευτεί και το εφαρμόσει, τότε θα περάσει στην ιστορία των τριών – τεσσάρων μεγάλων που παρουσιάστηκαν μετά το 1821. Διαφορετικά θα μπει στο κατάλογο αυτών που δεν τους θυμάται κανένας.

    Ο κατάλογος των μεγάλων είναι πολύ στενός: Καποδίστριας, Τρικούπης, Βενιζέλος, Καραμανλής.

    Ο Αντώνης μπορεί να επιλέξει.

    Εφαρμογή του μνημονίου που δεν έχει ούτε τη γνωμάτευση του ΝΣΚ;
    ή
    Άρνηση – καταγγελία του μνημονίου και απομάκρυνση με τις κλωτσιές των γκαουλάιτερ της τριμερούς συμμαχίας

    “η ΝΔ θα τιμήσει την υπογραφή της χώρας”!! Και της δανειακής σύμβασης και του άρθρου 14;;;
    ή
    Το μνημόνιο αποτελεί διεθνή σύμβαση, δεν έχει γνωμάτευση του ΝΣΚ, δεν εγκρίθηκε από τα τρία πέμπτα της βουλής και άρα είναι παράνομο και αντισυνταγματικό και πρέπει να καταργηθεί πάραυτα;

    Κυκλικά και ελλειπτικά προγράμματα, διαγράμματα, οικονομετρίες, μακροοικονομικά, κλπ, που ο λαός δεν καταλαβαίνει τίποτε και τα βλέπει σαν κινέζικα;
    ή
    Καθαρές σύντομες και περιεκτικές προτάσεις, επαναστατικές διακηρύξεις, κάθετες ρήξεις, ριζικές ανατροπές και συντακτική εθνοσυνέλευση για ριζική αναθεώρηση του πολιτικού συστήματος;

    Μη μου άπτου δηλώσεις, πασπαλισμένες (να χέσω) από γαλατική ευγένεια;
    ή
    Πύρινος δριμύς καταγγελτικός λόγος που θα συνεγείρει τους Έλληνες και θα αναστήσει τη παράταξη;

    Θα ανέχεται φαινόμενα που πληγώνουν τους Έλληνες και τη παράταξη;
    ή
    Θα καταγγείλει τον παλαιοκομματισμό του Χατζηγάκη, τη συμπεριφορά Ζαγορίτη και ότι άλλο παραπέμπει σε κοτζαμπάσικες πρακτικές;

    Για τους φίλους, αναγνώστες και σχολιαστές αυτού του χώρο, θέλω να διευκρινίσω κάτι που μπορεί να δημιουργήσει παρεξηγήσεις. Χρησιμοποιώ δύο όνόματα όταν σχολιάζω. Τα "Βασίλης" και "Armatistis". Αυτό συμβαίνει επειδή χρησιμοποιώ δύο υπολογιστές που βρίσκονται σε διαφορετικό χώρο και μακριά ο ένας από τον άλλο και διαφορετικά mail.

    • panos avatar
      panos @ armatistis 10/07/2010 19:41:38

      ΠΟΣΟ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΑ ΘΑ ΕΙΧΕ ΕΞΕΛΙΧΘΕΙ Η ΕΛΛΑΔΑ ΑΝ ΕΙΧΑΝ ΑΦΗΣΕΙ ΤΟΤΕ ΤΟΝ ΚΑΠΟΔΙΣΤΡΙΑ ΝΑ ΖΗΣΕΙ....

      • προβοκατορας avatar
        προβοκατορας @ panos 10/07/2010 22:43:42

        πολυ μεγαλη κουβεντα αδερφε.

  13. LEWNIDAS avatar
    LEWNIDAS 10/07/2010 17:43:40

    ποσο αδικοι και σαπια ειναι η κοινωνια μας οταν θεωρουνται τερατα της δημοσιογραφιας ο πρετεντερης με τον παπαχελα (δεν ειναι τυχαια τα ονοματα, ειναι απλα τα αγαπημενα παιδια της πρεσβειας και της πλουτοκρατιας).

    θα συμφωνηθω οτι δεν εχει κατεβει ποιο τεκμηριωμενη αποψη απο πολιτικο κομμα και η αμηχανια και η ασχετοσυνη του πασοκ φαινεται οτι δεν μπορουν να υπερασπιστουν τις επιλογες τους (εκει με τα δυο ελλειματα το κυκλικο και της υφεσης τους πεθανε). πρεπει να ομως να διοχετευθει στην κοινωνια απο το κομμα (και απο εμας). πρεπει να μαθουν ολοι οτι υπαρχει και αλλη προταση. το διαδικτυο ειναι τρομερο μεσο. ας αντιγραψει τον ομπαμα ας φτοιαξει ομαδες διαχυσης της αποψης. ας πληρωσει καταχωρησεις σε τοπικες εφημεριδες.
    οπως και ο φαηλος τον πιστευω τον αντωνη. τον πιστευω γιατι ξερει οικονομικα, γιατι ειναι χρονια στο κουρμπετι και δεν μπορει οταν η γιαγια σου εχει αυτοκτονησει την μερα που μπηκαν οι γερμανοι στην αθηνα κατι θα σου εχει μεινει απο ελληνικοτητα.

    Το πασοκ τωρα εκτος ενος ηλιθιου υπερφιαλου ηγετη,10 υπουργους των παραθυρων και εναν αντιπροεδρο της κυβερνησης που θυμιζει τζακ νικολσον στην τελευταια σκηνη του "few good men" πασχει απο το ιδιο του το κομμα. η νομεκλατουρα του ΠΑΣΟΚ εχει μαθει να τρωει και πλεον βρισκονται σε νευρικο κλονισμο. κουρνιαξαν οπως και οπου μπορουσαν την περιοδο καραμανλη και βγηκαν μετα την νικη σαν τα σαλιγκαρια μετα την βροχη. μονο που αυτη η βροχη ηταν λιγο τοξικη. το τι γινεται στα γραφεια υπουργων και της γραφειοκρατιας δεν λεγεται.

    οσον αφορα την κοινωνια, πολλα θα παιξτουν στις εκπτωσει εαν δεν κινηθει ο κοσμος (που δεν θα κινηθει) θα εχουμε απιστευτα λουκετα. παντως εαν δεν κοψει τον 13-14ρτο μισθο θα επιβιωσει. το οποιο δεν ειναι κακο γιατι θα επιβιωσει σαν κυβερνηση αλλα θα εχει γραψει τον επιλογο στο ΠΑΣΟΚ.

    υ.γ. επεισης κατι πρεπει να κανουμε για το γνωστο " ο σαμαρας ανοιξε τα συνορα και ηρθαν οι αλβανοι".

  14. ataktos avatar
    ataktos 10/07/2010 17:48:04

    Η Ελλάδα που αγωνίζεται, η Ελλάδα που επιμένει,
    κι όποιος δεν καταλαβαίνει,
    δεν ξέρει που πατά και πού πηγαίνει.

    • Dimi avatar
      Dimi @ ataktos 10/07/2010 22:52:22

      @ ataktos

      Σαμαράς προς Παπανδρέου: “Mπερδεύετε ένα δικηγορικό γραφείο με το Νομικό Συμβούλιο του Κράτους! Μιά πανικόβλητη κυβέρνηση την ώρα της κρίσης είναι ό,τι χειρότερο».

      Δεν υπάρχει γνωμοδότηση του Νομικού Συμβουλίου του Κράτους, όπως είχε διαβεβαιώσει τη Βουλή, ο πρωθυπουργός των Λάθρο.

      Μιά νομική εταιρεία του Λονδίνου, και Οχι το Νομικό Συμβούλιο Κράτους, γνωμοδότησε γιά τη σύμβαση με τη Τρόϊκα!..

      • ataktos avatar
        ataktos @ Dimi 10/07/2010 23:15:31

        θες να πεις ότι η ιστορία επαναλαμβάνεται ..μα αυτά έμαθε από τον παπατζή το εγγονάκι ..το παραδέχεται και ο ίδιος ... θυμάσαι το παιχνίδι ....πετάει ο γάιδαρος ... ..ας το βλέπουν η λεγόμενοι ¨¨ αριστεροί ¨¨του ΠΑΣΟΚ ... υπήρχαν ποτέ

      • Dimi avatar
        Dimi @ Dimi 10/07/2010 23:21:41

        @ ataktos

        Μineiko-Bilderberg = Η Αλήθεια του Ψεύδους

  15. Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης avatar
    Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης 10/07/2010 17:58:05

    Είναι χρέος όλων η εκλαΐκευση του οικονομικού σχεδίου του Αντώνη Σαμαρά και η διάχυση του στο Λαό. Οι απλοί άνθρωποι π[ιο πολύ από οτιδήποτε άλλο θέλουν ελπίδα.
    Το περί αλβανών που λες είναι μια χιλιοζεσταμένη βρωμιά. Τα 'χω πει. Τα σύνορα δεν άνοιξαν από την μεριά μας, ποτέ δεν ήταν κλειστά. Κατέρρευσαν, όχι απλώς άνοιξαν, από τη μεριά της Αλβανίιας, π[ου είχε πολυβόλα στραμμένα κυρίως προς τα μέσα, ηλεκτροφόρα συρματοπλέγματα κλπ. Κανονικό κράτος - φυλακή. Οι άνθρωποι έφυγαν μαζικά για να βρουν ψωμί και δουλεία και προς την Ελλάδα και προς την Ιταλία. Η εγγύτητα με την Ελλάδα δημιούργησε την μεγάλη ροή των απελπισμένων. ΔΕν ήρθαν γιατί τους φώναξε ο...Σαμαράς. Και στην Ιταλία ο Σαμαράς τους έστειλε; Βρωμιές του σκατόσογου και του βαθέος ΠΑΣΟΚ.
    Όταν είχε μόλις πέσει η Ρουμανία, ήταν νομίζω κοντά το Πάσχα, ο Αντώνης είπε σε δήλωση του αναφερόμενος στον Βορειοηπειρωτικό Ελληνισμό: "Εύχομαι να σημάνουν και για σας οι καμπάνες της λευτεριάς και να γιορτάσετε του χρόνου ελεύθεροι στις ΕΣΤΙΕΣ ΣΑΣ". Αυτό η λερή προπαγάνδα της γνωστής αλητείας το παραποίησε σε δήθεν πρόσκληση π[ρος τους Αλβανούς να 'ρθουν στην Ελλάδα.
    Ένας κοπρίτης υπουργός, που τώρα ύπονομεύει την εθνική και κοινωνική συνοχή με τον νόμο για την επιβράβευση της λαθρομετανάστευσης, πήγες να το αναμασήσει στη Βουλή αλλά τελικά το βαλε εκεί που δεν τον βλέπει ο ήλιος.

    • rally monkey avatar
      rally monkey @ Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης 11/07/2010 01:16:00

      γιατι δεν πηρε μετρα να ελεγξει το κυμα μεταναστων οπως θα γινοταν σε οργανωμενο κρατος
      ετσι ωστε να δινεται προτεραιοτητα και να τυχουν καλυτερης υποδοχης οι ομογενεις απο τη Βορεια Ηπειρο

      το 'μας τους εφερε μεσα..' το'χω ακουσει απο πολυ κοσμο - κοσμο που τωρα τον υποστηριζει - πλαναται ..και θελει πειστικη και ειλικρινη απαντηση.

    • Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης avatar
      Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης @ Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης 12/07/2010 01:24:24

      Η απάντηση μου παραπάνω είναι ξεκάθαρη. Να ελέγξει το κύμα; Ήταν Υπουργός Εξωτερικών, όχι Άμυνας ή Δημόσιας Τάξης. Πώς; Με πολυβόλα; Τότε είχαν μεταφέρει Πεζοναύτες και Καταδρομείς, Τάγμα Ελικοπτέρων κλπ και ήμουν για λίγες μέρες (καλοκαίρι 1990) στου "Κατσιμήτρου" στα Γιάννενα. Οι μονάδες μας βγάζανε ενέδρες στα σύνορα, όπως και το Πεζικό. Απλώς τους συλλαμβάναμε και συνήθως τους περιθάλπταμε. Συχνά ήταν φαμίλιες με παιδιά, ρακένδυτοι, σαν από ιταλική ταινία του 1950. Αυτός ο Στρατός, αδερφέ, ΔΕΝ πυροβολάει γυναικόπαιδα. Αυτό τα κάνουν τα "σταυραδέρφια" του Ψυχογιού και του Κασιμάτη, οι Τούρκοι κεμαλικοί και ισλαμοφασίστες.

  16. ataktos avatar
    ataktos 10/07/2010 18:09:02

    «Δεν σε θέλει ο λαός...
    πάρ' τη μάνα σου και μπρος !!!

  17. φύγετε επιτέλους avatar
    φύγετε επιτέλους 10/07/2010 18:18:27

    ΕΙΝΑΙ ΕΝΟΧΟΣ
    ΕΙΝΑΙ ΕΓΚΛΗΜΑΤΙΑΣ
    Ο κόσμος μπορεί να ζήσει και με λιγότερα.
    Ο κόσμος δεν μπορεί όμως να ζήσει χωρίς ελπίδα.
    Αυξάνοντας του ανέργους κατά εκατοντάδες χιλιάδες και ξεγυμνώνοντας τους χαμηλοσυνταξιούχους ο Παπανδρέου γκρέμισε ακόμα και την ελπίδα.
    Συγχρόνως όμως υπέγραψε και την καταδίκη του, όπως και των 157 βουλευτών του που προτίμησαν να τον ακολουθήσουν στην κόλαση παρά να υπερασπιστούν το λαό που τους ψήφισε.
    ΚΑΝΕΙΣ ΔΕΝ ΘΑ ΤΟΝ ΛΥΠΗΘΕΙ, ΟΠΩΣ ΚΑΙ ΑΥΤΟΣ ΔΕΝ ΛΥΠΗΘΗΚΕ ΚΑΝΕΝΑΝ ΜΑΣ.
    Δεν σεβάστηκε ούτε τους υπέργηρους.
    Θα πληρώσει πολύ ακριβά αυτά που μας έκανε και οι 157 λακέδες του το ίδιο.

  18. Μάνος avatar
    Μάνος 10/07/2010 19:38:44

    Φίλε Φαήλο, ξέρεις ότι πιστεύω, όπως και συ, πολύ στον Αντώνη. Όμως οι ενστάσεις και οι αμφιβολίες που έχω δεν αφορούν τον Αντώνη, τις προθέσεις του, τις γνώσεις του, το όραμά του. Για να κάνει πράξη το σχέδιό του για την Ελλάδα μας χρειάζεται συνεργάτες, χρειάζεται κόμμα και πολιτικό προσωπικό, που θα εστερνιστούν τα πιστεύω του και θα τα μεταδόσουν στον Ελληνικό Λαό, για να γίνει ρεύμα πλειοψηφικό, κύμα αναγέννησης, το οποίο θα σαρώσει όλο αυτό το άθλιο σύστημα της αρπαχτής, της συναλλαγής και της υποτέλειας που έχει εγκαθιδρυθεί στη Χώρα μας μετά την Μεταπολίτευση. Όμως, όπως είναι γνωστό "στους παροικούντες στην Ιερουσαλήμ",οι καλοί συνεργάτες του είναι λίγοι και αυτούς το σύστημα θα τους "αλλάξει τα φώτα", ενώ το κόμμα και το πολιτικό προσωπικό χρειάζεται επειγόντως χειρουργείο, για ν' απαλλαγεί από τα άρρωστα μέλη του και τις κακοήθεις αποφύσεις του. Και εκεί ακριβώς είναι το πρόβλημα. Θα καταφέρει ο Αντώνης ν' απαλλαγεί από τους διεφθαρμένους και τους υπηρέτες του συστήματος, οι οποίοι καιροφυλακτούν για να αλώσουν την Τροία εκ των έσω; Εύχομαι και ελπίζω, φίλε, να τα καταφέρει, αν και ξέρουμε κι οι δυό μας, ότι το σύστημα και τα εξαπτέρυγά του είναι πανίσχυρο και παίζει τα ρέστα του... Εγώ το έχω ήδη νιώσει καλά, ενώ εσύ, μόλις το σύστημα κατάλαβε το κίνδυνο που διατρέχει εξ αιτίας σου, άρχισε να σε "πριονίζει" και να σε κτυπά, είτε με την υπονόμευσή σου στις εσωκομματικές εκλογές, είτε με ύπουλα "δημοσιεύματα" και ελεεινές "αναρτήσεις" σε γνωστά για την "ρυπαρότητά" τους έντυπα και blog του συστήματος.. Όμως, φίλε,σε κάθε περίπτωση, αξίζει να δώσουμε τον αγώνα δίπλα στον Αντώνη, γιατί είμαι πεποισμένος, ότι ο κόσμος ξύπνησε και είναι έτοιμος να στείλει στο χρονοντούλαπο της Ιστορίας τους άθλιους "επιβήτορές" του και τα εξαπτέρυγά τους..

  19. Ευαγγελία avatar
    Ευαγγελία 10/07/2010 19:41:28

    Δείτε, αδέρφια, πώς διάβασε η κατεστημένη δημοσιογραφία το σχέδιο Σαμαρά. Από το σημερινό φύλλο της Καθημερινής. Όνομα δεν βρήκα, αλλά είναι το κύριο άρθρο. Μάλλον ο Παπαχελάς το έχει γράψει. Βέβαια, θα μπορούσε να ναι κι ο Πεταλωτής. Θαυμάστε:

    ´´Αντιπολίτευση

    Ο κ. Παπανδρέου ως αρχηγός της αξιωματικής αντιπολίτευσης ισχυριζόταν πως «λεφτά υπάρχουν» και απέρριπτε οιαδήποτε πρόταση για την επιβολή αυστηρών δημοσιονομικών μέτρων. Το ίδιο πράττει τώρα και ο κ. Σαμαράς. Είναι, άλλωστε, ενδιαφέρον ότι τα επιχειρήματα των δύο είναι τα ίδια, πως δηλαδή υπάρχει τεράστια ακίνητη περιουσία του κράτους και ότι γενικά βρίσκονται κάπου κρυμμένα αμύθητα ποσά που περιμένουν το κράτος να τα εντοπίσει. Αυτή η στάση των πολιτικών ηγετών, όταν βρίσκονται στην αντιπολίτευση, είναι καταστροφική για τη διακυβέρνηση της χώρας. Ο τόπος χρειάζεται πολιτικούς που να υιοθετούν γενναίες και εφικτές λύσεις, όχι ηγέτες που αρνούνται την πραγματικότητα.``

    Ένα και το αυτό Σαμαράς και Παπανδρέου. Και οι δύο μοιράζουν λεφτά.(!!!) Τώρα που το πράγμα αγριεύει, μέσα στον πανικό τους θ αρχίσουν ένας ένας να καταθέτουν τις μάσκες οι προβατόσχημοι λύκοι. Ας μην τους επισημαίνουμε τίποτα. Ας περιμένουμε με ψυχραιμία. Θα ξεμπροστιαστούν από μόνοι τους. Αμήν.

  20. Γιάννης Χριστόπουλος ΤΝΣ avatar
    Γιάννης Χριστόπουλος ΤΝΣ 10/07/2010 19:55:43

    Είναι πολύ σημαντικό ότι ο Αντώνης ΞΕΡΕΙ την κατάσταση της οικονομίας δεν λαϊκίζει και πάνω από όλα ΕΜΠΝΕΕΙ ΕΜΠΙΣΤΟΣΥΝΗ το σημαντικότερο θα έλεγα.
    Ο ιος ΓΑΠ είναι επικίνδυνος βλάπτει την υγεία μας σε βαθμό ανυπολόγιστο.
    Ας αγωνιστούμε το Νοέμβριο να τον στείλουμε μια και καλή στους Αντλαντικούς προστάτες τους; Αλήθεια όταν ο Καραμανλής ήταν πρωθυπουργός ανάβανε οι φωτιές 100 100 ακόμα και στις 3 μετά τα μεσάνυχτα...

  21. Σοσιαληστής avatar
    Σοσιαληστής 10/07/2010 20:07:29

    Το κανό αντέχει τα μποφόρ :P

  22. aurora3363 avatar
    aurora3363 10/07/2010 22:56:18

    Ωραια σοσιαλιστη ,αφου το κανο αντεχει τα μποφορ,ευχομαι καλο ταξιδι.. να παει στον αγυριστο και φουρτουνα να μην σκιαχτει!!χεχε

  23. ataktos avatar
    ataktos 11/07/2010 00:16:59

    Παντος ..ποιο σωστός θα ήταν ο τίτλος
    Ποιος θα ιππεύσει το τάγμα... του Herman von Salz

  24. trixas avatar
    trixas 11/07/2010 07:10:02

    Αλλος αντιλαμβάνεται τον Αντώνη ως πολιτικό μεσσία, που τα ξέρει όλα, έχει σχέδιο, εμπειρία και είναι αποφασισμένος να αγωνιστεί ενάντια στο σάπιο σύστημα. Καβάλα στο άσπρο άλογο θα σπεύσει να μας σώσει από την καταστροφή, επειδή είναι...
    ...ο μόνος από την πολιτική ηγεσία που ΔΕΝ συμμετείχε στο "πάρτυ" των τελευταίων 30 χρόνων, στην αποδόμηση της κοινωνίας, του φρονήματος, της παραγωγικής βάσης της χώρας, που μας οδήγησαν εδώ... (sic).

    Αλλος διαβλέπει τον θάνατο της Κεντροαριστεράς -η τουλάχιστον της εμπιστοσύνης του λαού σε αυτήν- και την "παλινόστηση" και ιδεολογική κυριαρχία της αγαπημένης του Κεντροδεξιάς που θα διασώσει την υφιστάμενη ανηλεή διωγμό μεσαία τάξη (ως προς τον διωγμό θα συμφωνήσω) και μέσω αυτής την κοινωνική συνοχή, με στόχο τον πατριωτικό, δημοκρατικό, φιλολαϊκό φιλελευθερισμό.

    Αλλος –με διατύπωση που θα χαρακτήριζα συνωμοτική– καλεί τους συντρόφους "επεισης κατι πρεπει να κανουμε για το γνωστο 'ο σαμαρας ανοιξε τα συνορα και ηρθαν οι αλβανοι'".

    Αλλος περιγράφει γλαφυρότατα τη δράση των εξαπτέρυγων του συστήματος που απεργάζονται την ηθική και υλική καταστροφή του λαού και τον οδηγούν με σταθερά και μελετημένα βήματα στη δουλεία.

    Ωραιότατα όλα αυτά, αγαπητοί φίλοι. Εγώ είμαι 33 ετών. Θεωρώ τον εαυτό μου νέο άνθρωπο (ακόμα). Διάβασα τα σχόλιά σας. Αντιλήφθηκα πως είστε πεπεισμένοι ότι υπάρχει ο άλλος δρόμος ("η άλλη λύση", νομίζω το έγραψε κάποιος). Στη μεσαία τάξη ανήκω, εργαζόμενος είμαι, γενικά απλός πολίτης, που δεν διεκδικώ ούτε απόλυτη γνώση ούτε αλάθητο βεβαίως. Την Ιστορία τη γνωρίζετε οι περισσότεροι από εσάς ίσως πολύ καλύτερα από εμένα γιατί εγώ σιγά σιγά προσπαθώ να την αποκωδικοποιήσω και να τη μάθω. Θυμάμαι όμως λίγα πραγματάκια από τα τελευταία 25 χρόνια. Θυμάμαι λοιπόν ότι αντίστοιχος μεσσίας εθεωρείτο ή παρουσιαζόταν ο δημοφιλέστατος Ανδρέας Παπανδρέου. Ξέρετε, ο... πελαργός που έφερε την Αλλαγή, τον σοσιαλισμό, που άκουγα τους παππούδες και τις γιαγιάδες αργότερα να λένε ότι "με τον Ανδρέα έφαγε ο κοσμάκης ψωμί". Μόνο που ίσως φάγαμε ψωμί αλλά μάθαμε και τι σημαίνει "δωράκι" και "σκάνδαλο". Αντίστοιχος, επίσης, μεσσίας παρουσιαζόταν ο Κωνσταντίνος Μητσοτάκης. Τέρμα ο καταστροφικός κρατισμός που κρατάει δέσμιες τις αναπτυξιακές δυνάμεις της χώρας! Ζήτω ο φιλελευθερισμός, η ελεύθερη αγορά και οικονομία που θα ρυθμίζει τα πάντα καθώς πρέπει και θα δώσει ώθηση στη χώρα στο διεθνές ανταγωνιστικό περιβάλλον. Δεν θυμάμαι πάντως η ελευθερία στην αγορά να πρόσφερε στη μεσαία τάξη και τότε. Από απεργίες δε, ο χαμός. Θα πει κανείς, δεν ήθελαν κάποιοι να χάσουν τα προνόμιά τους. Αλλά για να πέσει μια κυβέρνηση δεν μπορεί να μην τη θέλουν μόνο "κάποιοι", μάλλον δεν θα τη θέλουν οι περισσότεροι... Ως μεσσίας, εκσυγχρονιστής αυτός, ήρθε, μετά το φιάσκο της ακυβερνησίας Παπανδρέου από το 1994 και μετά, ο Κωνσταντίνος Σημίτης. Ο σοβαρός και αξιόπιστος καθηγητής. Ξέρετε ποιος. Ο κατόπιν "γεννήτωρ της διαπλοκής", ο "αρχιερέας της διαφθοράς". Η ελεύθερη οικονομία που έγινε δυνάστης μας και εργαλείο πλουτισμού στα χέρια των ολίγων που είχαν "πληρώσει από πριν τον διαιτητή" και ήξεραν το αποτέλεσμα. Υστερα, ήρθε ο "με όνομα βαρύ σαν Ιστορία". Ο Κώστας Καραμανλής. Ο αποφασισμένος να πολεμήσει τους νταβαντζήδες. Μόνο που οι νταβατζήδες τα βρήκαν με τους κουμπάρους και ζήσαν αυτοί καλά κι εμείς χειρότερα. Τα γέλια έχουν αρχίσει να με πιάνουν. Τελευταίος, κληρονομικώ τω τρόπω, όπως και ο Καραμανλής, καταφθάνει ο Γιώργος Παπανδρέου, που στην αρχή ήταν Γιωργάκης και μετά έγινε Γιώργος, με τη διεθνή ακτινοβολία, το όραμα, και το καλό fitness. Που σε ένα χρόνο διακυβέρνησης δεν ξέρουμε αν τα κάνει έτσι από παντελή ανικανότητα ή επίτηδες λόγω ανθελληνισμού, όπως καταφανέστατα κάποιοι από εσάς θεωρείτε. Μετά τον Γιωργάκη, έρχεται το ΔΝΤ.
    Και τώρα φίλοι μου, έχω εσάς τους ωραίους:
    Από τη μία να μου παρουσιάζετε άλλον έναν μεσσία, τον Αντώνη Σαμαρά, που είπε πολλά ΟΧΙ στη διαπλοκή με το σύστημα, που είναι ελληνόφρων και σκέπτεται ελληνοκεντρικά και ανθρωποκεντρικά. Δεν μπορώ να σας περιγράψω πόσο αστείο μου φαίνεται...
    Και από την άλλη ωρύεστε για το γεγονός ότι το σημερινό πολιτικό προσωπικό είναι ανίκανο, χρεοκοπημένο, ξεπερασμένο. Το ίδιο αυτό προσωπικό που ανανεώνεται μέσα από το ίδιο αυτό σάπιο σύστημα, που κατηγορείτε, είναι αυτό στο οποίο γεννήθηκε, δραστηριοποιήθηκε και ωρίμασε (κατά τη γνώμη σας) ο Αντώνης Σαμαράς! Δεν ήρθε από τον Αρη ο Σαμαράς, εκτός εάν κάνω λάθος... Τα περί διαφορετικότητας και ανθρώπου με "άλλο" ποιόν, τα ακούω βερεσέ, όπως πιστεύω και ο απλός κόσμος. Η εμπιστοσύνη έτσι κι αλλιώς έχει χαθεί. Αλλά η ένταση στους χαρακτηρισμούς σας για τους άλλους, τους αντιπάλους, τους Πασόκους και λοιπούς, καθώς και ο οίστρος και ο ζήλος για την καημένη την παράταξη με τρομάζουν. Στα αυτιά μου ακούγονται πολύ ξύλινα, πολωτικά, εμφυλιοπολεμικά θα έλεγα, και δεν μου αρέσουν καθόλου. Εσάς θα εμπιστευτώ για να σώσετε τη χώρα; Που έχετε κάνει τα άρθρα σας ρομφαία εναντίον των "αλλοφύλων" – "δεμένοι σε ΓΕΡΜΑΝΙΚΟ ΤΡΙΚΥΚΛΟ και σύρσιμο στα αγκάθια ώσπου να μη μείνει σάρκα μέχρι το κόκκαλο"; Φωνάζετε θάνατος στους προδότες! Εσείς προετοιμάζεστε για εμφύλιο, αν δεν είστε ήδη προετοιμασμένοι. Και ποιοι είναι αυτοί οι προδότες; Αυτοί που εξέλεξε ο ταλαίπωρος -εξαπατημένος για άλλη μια φορά, έστω- λαός πριν από λίγους μήνες; Προεκλογικά γελούσα με τους Πασόκους που παρουσίαζαν τον Γιωργάκη μεσσία που θα μας έσωζε από την κόλαση του Καραμανλή. Τώρα γελάω με εσάς γιατί παρουσιάζετε τον Αντώνη μεσσία που θα μας σώσει από τον εθνομηδενιστή Γιωργάκη. Εσείς θα στελεχώσετε τη νέα παράταξη, που υπό τον τίμιο Αντώνη θα οδηγήσει το ταλαιπωρημένο πλοίο μας μακριά από την καταιγίδα; Σας φοβάται το μάτι μου... Δεν είστε για να σας εμπιστεύομαι, με συγχωρείτε, με κάθε ταπεινοφροσύνη.
    Μετά τα γέλια, όμως, έρχονται τα κλάματα. Γιατί μόνο ένα πράγμα ξέρω. Οταν ο λαός πειστεί ότι η πολιτική ηγεσία έχει χρεοκοπήσει παντελώς, υπάρχουν κάποιοι κύριοι που εκμεταλλεύονται την κατάσταση και λέγονται δικτάτορες. Οι απροκάλυπτοι, αυτοί με τα τανκς, όχι οι καλυμμένοι, όπως του ΔΝΤ. Τουλάχιστον τώρα, με τον ιδρώτα μου μεν, αλλά έχω τη δυνατότητα να σας γράψω αυτό το σχόλιο. Υπό τους κυρίους αυτούς δεν νομίζω ότι θα την έχω. Αντίθετα, μάλλον εξορία, φυλακή και θάνατο προβλέπω. Ηδη, οι "λύκοι" τρίβουν τα χέρια τους βάζοντας τους υπαλλήλους τους για "κυβερνήσεις επιχειρηματιών", κόμματα "τιμίων, αρίστων" και λοιπών. Γι αυτό σας παρακαλώ, σταματήστε τα διχαστικά άρθρα και σχόλια. Σταματήστε να σφάζεστε (έστω λεκτικά) οι Πασόκοι με τους Νεοδημοκράτες, οι Σαμαρικοί και οι Ντορικοί, οι ΓΑΠικοί και οι Βενιζελικοί και οι λοιπές φατρίες. Αυτός ο διπολισμός είναι που μας οδηγεί όλους εμάς τους νέους μακριά από την πολιτική και πιο κοντά στην ανελευθερία... Δεν θέλω να αναστήσετε καμιά παράταξή σας, δεν θέλω να εξυπηρετώ τα συμφέροντα καμιάς παράταξης και νομενκλατούρας. Ούτε της δικής σας, ούτε των ΠΑΣΟΚων, ούτε των ΚΚΕδων, ούτε των ΣΥΡΙΖΑίων, ούτε κανενός για να μπορώ να βγάζω ένα κομμάτι ψωμί και να ζω σαν άνθρωπος. Και αν έγιναν έτσι οι παρατάξεις και τα κόμματά σας, έγιναν γιατί εσείς τα χρησιμοποιήσατε για να ελέγχετε τον κοσμάκη. Για να μην μπορεί αυτός να αντισταθεί. Και όσο το καταλαβαίνει καλύτερα και σας γυρίζει την πλάτη, τόσο προσπαθείτε να τον πωρώσετε με ρητορικές κορώνες. Αλλά, θα μου πεις, έτσι γίνεται... Ο δημαγωγός ρίχνει το δόλωμα και ο λαός τσιμπάει... Ισως έτσι ήταν πάντα... Αλλά τουλάχιστον να μην κοροιδευόμαστε...
    Ζητώ συγγνώμη αν το ύφος μου έθιξε κάποιον ή κάποιους. Σε καμία περίπτωση δεν είχα τέτοια πρόθεση. Ισα ίσα, θα επιθυμούσα έναν γόνιμο αντίλογο, μήπως βοηθηθώ και βγάλω κάποια άκρη... Γιατί και εγώ αγωνιώ όπως όλοι μας... Οχι τόσο για το μικροσυμφέρον μου, αλλά και να μπορούν τα παιδιά μου να ζουν σε μια χώρα που θα λέγεται Ελλάδα και θα μιλούν ελληνικά. Συντασσόμενος απλώς με μια "παράταξη" όμως και πολεμώντας τους "αλλόπιστους" δεν νομίζω ότι αυτό θα γίνει κατορθωτό.
    Καλή επιτυχία στην πανστρατιά σας, αλλά σας εκλιπαρώ να μην εξαγοράσετε τον κόσμο απλώς και μόνο για να σας δώσει το κουμάντο, ακόμα κι αν αυτός ο καημένος ο κόσμος σας παρακαλάει να το κάνετε...

    • arslonga avatar
      arslonga @ trixas 11/07/2010 16:42:07

      αγαπητέ τρίχα, προσπαθείς να τα βάλεις κάτω αντικειμενικά, συγκρίνεις όμως πράγματα ανόμοια:

      το '81 πήρε την εξουσία η πλειοψηφία αυτών που ήθελαν απλώς και μόνο να "φάνε". Στην "αλλαγή" συμμετείχαν από τα αριστερά μέχρι τα δεξιά, πρώην χουντικών συμπεριλαμβανομένων. Όσοι έδιωξαν τους προηγούμενους για να πάρουν την εξουσία, δεν θέλησαν αλλά και δεν μπόρεσαν να προσφέρουν το παραμικρό για την ουσιαστική πρόοδο της χώρας. Έκαναν όμως πολλά για να την μειώσουν. Το σύστημα πασόκ από τότε μέχρι σήμερα δεν άλλαξε ούτε σκοπό, ούτε μέθοδο, ούτε προσανατολισμό. Η μόνη διαφορά είναι ότι τότε έμπαιναν με το τσουβάλι τα κοινοτικά λεφτά στην Ελλάδα, σήμερα τελείωσε ο πακτωλός και επί πλέον φάγαμε πόρτα λόγω κρίσης και ανικανότητας του γιωργάκι και της δήθεν κυβέρνησης του. Το πασόκ δεν νοιάστηκε ποτέ για τις κοινωνικές τάξεις, κτλ.κτλ. Λεφτά για ψηφοφόρους/οπαδούς χρειαζόταν να έχει και το ιδανικό του μπαμπά του γιωργάκι ήταν να
      γεμίσει με Μερσεντές πόλεις και χωριά για να μην κινδυνέψει να χάσει την εξουσία.

      Οι βραχυχρόνιες κυβερνητικές αλλαγές τα τελευταία 30 χρόνια δεν έγιναν από μεσσίες. Έγιναν από οικονομικές και κοινωνικές ανάγκες που δεν μπόρεσαν να ολοκληρωθούν λόγω πασοκοποίησης της ελληνικής κοινωνίας. Όσο για τις φωτιές του 2007 και το πραξικόπημα του Δεκεμβρίου 2008 θα μιλήσει αργότερα η ιστορία.

      Ούτε τώρα αναζητείται, ούτε υπάρχει μεσσίας. Ο Σαμαράς, όπως και πριν ο Καραμανλής, και να μην είναι τέλειος εκφράζει πραγματικές ανάγκες της Ελλάδας την ώρα που ο απερίγραπτος γιωργάκι έβαλε μπουρλότο στα θεμέλια, την προοπτική και την ύπαρξη του ελληνικού κράτους. Από τον Σαμαρά σήμερα έχουμε μόνο την απαίτηση να δώσει στην Ελλάδα μια φερέγγυα κυβέρνηση και να την απαλλάξει οριστικά από γιωργάκηδες και τα συμφέροντα που εξυπηρετούν.

    • αλλενάκι avatar
      αλλενάκι @ trixas 11/07/2010 17:04:04

      Τrixa τώρα το είδα, είσαι άπαιχτος, 8 χρονών ήδη [τα τελευταία 25 χρόνια γράφεις, είσαι 33] και αντιλαμβανόσουν τόσες λεπτομέρειες, το λαϊκισμό του Ανδρέα το 1985, τις απεργίες και τον άκρατο νεοφιλελευθερισμό του Μητσοτάκη το 1991, ΠΑΙΔΙ ΘΑΥΜΑ ήσουν σίγουρα.
      Αλλά τι λέω, μάλλον θα πρέπει να σε είχαν βάλει οι δικοί σου σε εκείνο το αμερικάνικο camp για μπόμπιρες επενδυτές 8 - 12 χρονών με τα γυαλάκια και τη Financial Times σερβιρισμένη στο δίσκο με το πρωϊνό κορνφλέικς με γάλα.
      RESPECT ΜΕΓΑΛΕ!

      • αλλενάκι avatar
        αλλενάκι @ αλλενάκι 11/07/2010 17:19:23

        Διάβασε Trixa email που ήρθε στο ιστολόγιο από αναγνώστη:

        ___________________________________________________________
        ... το μεγάλο κακό έγινε σήμερα….ξημερώματα…στις 00-00-2010 στις 04:35 το πρωί ο φίλος μου -συμμαθητής μου -και λίγο συγγενής μου ο … πέρασε απ’το μπαλκόνι του 5ου όπου έμενε στην άλλη ζωή…….αυτοκτόνησε λόγω χρεών………………………………
        δεν έχω τίποτε άλλο να σχολιάσω…..εγώ δεν θα μπορούσα να το κάνω αυτό …….αλλά αν είχα απελπιστεί τόσο, φίλε … ,που πριν τρεις ημέρες που σε ρώτησα τι κάνεις,μου είπες :το παλεύω αλλά απ’ότι βλέπω θα με φάει δεν θα το φάω……..φίλε … θα έπαιρνα μια καραμπίνα και θα πήγαινα να καθαρίσω κόσμο……όχι τυχαίο…..μόνο “εκλεκτό” κόσμο……από αυτούς που μοστράρουν για εθνοσωτήρες…..και λοιδωρούν την ανέχειά μας…..και υποστηρίζουν το “νόμιμο”των πράξεών τους και πάνε σε δικά τους δικαστήρια και δικές τους επιτροπές και βγαίνουν λάδι και δεν δίνουν σημασία σε κανέναν ……κι αν ήταν να με φάνε κι εμένα μετά δεν θα με ένοιαζε…..θα είχα την ικανοποίηση ότι “καθάρισα”τον τόπο έστω από ένα λαμόγιο……δεν θα έπεφτα μόνος μου στην άσφαλτο απ’τον 5ο φίλε … …..γιατί το δημόσιο ΜΟΥ χρωστάει……ΣΟΥ χρωστάει,από περυσι ΕΧΕΙ ΝΑ ΣΟΥ ΔΙΝΕΙ δίνει….κι εσύ σκοτώθηκες γιατί;;;;
        για χρέη………….
        τα μωρά σου τα ρώτησες;;;;;;;
        την καραμπίνα και στο κεφάλι τους φίλε … …..
        όχι στον αέρα……
        όχι έτσι……
        όχι...
        _____________________________________________

        Σύνθημά μας να γίνει:
        Kαμία άλλη αυτοκτονία Έλληνα πολίτη για χρέη είτε των 700 ευρώ στο ΤΕΒΕ είτε το 7000 ευρώ στις τράπεζες ή στο δημόσιο.

        Η ΠΕΡΙΚΥΚΛΩΣΗ από όλες τις πάντες που υφίσταται σήμερα ο Ελληνικός λαός συγκρίνεται ΜΟΝΟ με την ΥΠΟΥΛΗ ΠΕΡΙΚΥΚΛΩΣΗ ΤΩΝ ΕΒΡΑΙΩΝ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΓΕΡΜΑΝΟΥΣ ΣΤΗΝ ΠΟΛΩΝΙΑ ΚΑΙ ΣΤΗ ΓΕΡΜΑΝΙΑ ΕΠΙ ΧΙΤΛΕΡ.

        ΟΙ ΔΟΣΙΛΟΓΟΙ που νομοθέτησαν για τις ξένες μανάδες συντάξεις 360 ευρώ έχοντας εξασφαλίσει τις διπλές και τριπλές 10πλάσιες δικές τους, αξίζουν μόνο για ΣΎΡΣΙΜΟ ΑΠΟ ΓΕΡΜΑΝΙΚΟ ΔΟΣΙΛΟΓΙΚΟ ΤΡΙΚΥΚΛΟ.

        ΞΕΝΟΣ ΠΟΝΟΣ ΞΕΝΟ ΔΑΚΡΥ !!!

      • arslonga avatar
        arslonga @ αλλενάκι 11/07/2010 17:20:17

        !!!!!!!!!!!!

      • χελιδόνι avatar
        χελιδόνι @ αλλενάκι 11/07/2010 23:12:14

        αλλενάκι

        Ελπίζω να δεις το σημείωμά μου.
        Ρώτησα πρόσφατα ψυχολόγο του Κέντρου Ψυχικής Υγιεινής, αν έχουν στατιστικά στοιχεία για τις συχνές αυτοκτονίες , που διαβάζουμε, ότι σημειώνονται τελευταία στην Ελλάδα λόγω χρεών. Η απάντηση, όχι μόνο ήταν αρνητική αλλά κουβαλούσε κι αρνητική δικαιολογία...

        Γιατί λέει, να ασχολούνται με τέτοια φαινόμενα, που αφορούν ΜΟΝΟ διαταραγμένες προσωπικότητες, που ευκαιρίας δοθείσης....έτσι κι αλλιώς θα αυτοκτονούσαν!!!!!!!

        Ετσι στυγνά αντιμετωπίζεται, η απόγνωση που έχει προκληθεί... Ούτε κάν σαν στατιστική, δεν αντιμετωπίζονται τα θύματα της οικονομικής πολιτικής του μνημονίου!

      • αλλενάκι avatar
        αλλενάκι @ αλλενάκι 11/07/2010 23:44:05

        Χελιδόνι: σε ευχαριστώ, και άλλη σήμερα, κάθε μέρα γίνεται και από μία. Πρόκειται για αυτοτροφοδοτούμενο κύκλο: απόλυση - κλείσιμο επιχείρησης - πτώχευση - ανεργία - χρέη - απραξία - πείνα - αίσθηση αποτυχίας - πρόκληση προβλημάτων στην οικογένεια - απόρριψη - ενοχές - στρέφεται κατά του εαυτου του

        KΡΕΜΑΣΤΗΚΕ ΜΕΣΑ ΣΤΟ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑ ΤΟΥ

        Απαγχονισμένος μέσα στο κατάστημα του βρέθηκε σήμερα το πρωί ένας 42χρονος στο χωριό Χριστός των Σερρών. Τον άτυχο άνδρα βρήκε στις 7 π.μ η μητέρα του μέσα στο ψητοπωλείο του, το οποίο δεν λειτουργούσε εδώ και έξι μήνες. Στα ρούχα του άτυχου άνδρα βρέθηκε ιδιόχειρο σημείωμα, στο οποίο εξηγούσε ότι τα χρέη και τα οικονομικά προβλήματα τον οδήγησαν σε αυτή την απόφαση

      • χελιδόνι avatar
        χελιδόνι @ αλλενάκι 12/07/2010 00:46:26

        αλενάκι

        Τα διαβάζω κάθε μέρα και πονάει η ψυχή μου.

        Κι ύστερα λένε οι καλοθρεμένοι, οι καλοσπουδαγμένοι, πως ο Ελληνας δεν ξέρει πια, τι θα πει φιλότιμο... ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΦΙΛΟΤΙΜΟ!

        Εκεί εντοπίζεται το σφάλμα τελικά.. Στην απόσταση που υπάρχει, ανάμεσα στον ψυχισμό του σημερινού Ελληνα και στην εικόνα, που έχουν γι΄αυτόν οι ευρισκόμενοι στην εξουσία! Τις έρευνες του ΕΚΚΕ τι τις κάνουνε άραγε; Να μη μιλήσω για τις ευαισθητοποιημένες προσωπικότητες περί την ψυχολογία όπως οι κ.κ. Λαλιώτη, Τσαλίκογλου,κλπκλπ

        Ωραίο το σποτάκι με τον "ανθρωπο του μόχθου", όμως καλό είναι,πριν το κάνουμε διαφήμιση, να ξέρουμε και τι σημαίνουν οι λέξεις, μόχθος..φιλότιμο..ανάγκη,επιβίωση..., τι πιστεύουν οι άνθρωποι, τι στοιχιώνει τα όνειρά τους...

  25. Aggelos avatar
    Aggelos 11/07/2010 09:17:30

    "Το ίδιο αυτό προσωπικό που ανανεώνεται μέσα από το ίδιο αυτό σάπιο σύστημα, που κατηγορείτε, είναι αυτό στο οποίο γεννήθηκε, δραστηριοποιήθηκε και ωρίμασε (κατά τη γνώμη σας) ο Αντώνης Σαμαράς! "
    ναι αλλα συγκρινεται με τον κατεστημενο μεχρι το κοκκαλο επει 25 χρονια Γαπ?

    ο σαμαρας ηταν αδιαφορος για 15 χρονια τουλαχιστον..δεν ειχε εξουσια και δεν διαπλεχθηκε οσο αλλοι..

    δεν υπαρχει συγκριση..

    ο Γαπ συμμετηχε ως μεγαλουπουργος επι 20 χρονια στη δημιουργια του καταστημενου που βριζουμε μεχρι τωρα...ο σαμαρας ηταν στην απεξω..και εγω προσωπικα οπως και πολλοι νεοι τον ειχαμε ξεχασει κυριολεκτικα..

  26. Aggelos avatar
    Aggelos 11/07/2010 09:19:01

    εν πισρευω σε θεους σωτησρες βεβαια..αλλα ο σαμαρς φαινεται ενα ς καλος κεντροδεξιος ευρωπαιος πολιτικος..κατι που τοσο ελειπε επι 30 χρονια..

  27. ΜΠΕΝ avatar
    ΜΠΕΝ 11/07/2010 12:02:40

    Ποιητικός ο τίτλος του άρθρου, αλλά αυτό είναι και το ζητούμενο. Ποιος θα ηγηθεί και θα μετατρέψει σε πολιτική έκφραση και παρέμβαση το κύμα της αγανάκτησης και θυμού;

  28. vardarskian avatar
    vardarskian 11/07/2010 12:47:36

    σφίξαν οι ζέστες...

    • Ευθύμης avatar
      Ευθύμης @ vardarskian 11/07/2010 15:51:56

      τσούζ, τσούζ! τού καρπούζ! :)

  29. dimitris avatar
    dimitris 11/07/2010 13:05:54

    Που ήταν οι γνώσεις, στα οικονομικά, του Σαμαρά όταν ήταν στην κυβέρνηση του Κ.Καραμανλή; Γιατί δεν πρότεινε τότε; Τί άλλαξε τώρα; Μην μου πείτε οι καταστάσεις γιατί την κατάσταση που θα ακολουθήσει την ήξεραν όλοι όσοι εμπλέκονταν στο πολιτικό σκηνικό. Τί άλλαξε τώρα και τον έκανε να ωριμάσει σε 10 μήνες; Περιμένω μία απάντηση απο αυτούς που διακρίνουν προσόντα surfer στον Σαμαρά.

    • ψυχραιμια avatar
      ψυχραιμια @ dimitris 11/07/2010 13:12:47

      Kοιταξε το σχεδιο αυτο δεν χρειαζοταν τοτε ή παντως χρειαζοταν πολυ λιγοτερο.Οταν οι διεθνεις αγορες σε δανειζουν ανετα με χαμηλο επιτοκιο -αυτο γινοταν επι Καραμανλη - δεν πουλας ακινητα.

      • dimitris avatar
        dimitris @ ψυχραιμια 11/07/2010 16:28:23

        Όποιος πίστευει ότι δεν χρειαζόταν αυτό το σχέδιο πριν 10 μήνες δεν ξέρω τι να πω.Πάντως όποιος παρακολουθούσε τα πράγματα και ήξερε οικονομικά (όπως ο Σαμαράς) καταλάβαινε ότι η κατάσταση μπορούσε να πάει μόνο εκεί που πήγε τώρα. Και αυτό γιατί η Ελλάδα είναι μία χώρα που δεν παράγει ΤΙΠΟΤΑ εκτός απο δημόσιους υπαλλήλους που όπως ξέρουμε δεν παράγουν προστιθέμενη αξία άρα δεν συνεισφέρουν στο ΑΕΠ. Και όσο για τον τουρισμό, αν τον αναφέρει κάποιος, όλοι έχουμε πάει σε Ελληνικά νησιά και ξέρουμε κατά πόσο προσελκύουμε ποιοτικό τουρισμό που αφήνει χρήματα. Συμφωνώ ότι βουλιάζει η Ελλάδα από τουρίστες αλλα ο τουρισμός που προσφέρουμε θα μπορούσε να ήταν δεκάδες επίπεδα πιο ψηλά από ότι είναι τώρα. ΆΡΑ αυτό το σχέδιο για όποιον έβλεπε μπροστά (όπως ένα ικανός πολιτικός) ήταν αναγκαίο από τότε. Και εκτός αυτού το σχέδιο δεν γίνεται να είναι αναγκαίο μετά τις 5 Οκτώβρη και πριν τις 4 Οκτώβρη να μην ήταν. ΕΠΟΜΕΝΩΣ ο πολιτικός κόσμος ήξερε τι θα ακολουθήσει και ο Σαμαράς θα έπρεπε να βγει και να κάνει προτάσεις ακόμα και στον ίδιο του τον προεδρό του ,Κ.Καραμανλή, για το καλό του τόπου. Αφού δεν το έκανε τότε και το κάνει τώρα , όντας αρχηγός της Ν.Δ. , εγώ διακρίνω σκοπιμότητα και ευθύνη που ο ίδιος δεν χτύπησε την καμπάνα. Τέλος δεν γίνεται να λέμε ότι επι Καραμανλή δανειζόμασταν με χαμηλά επιτόκια άρα όλα πήγαιναν καλά. Όλοι γνωρίζαμε τα διαρθρώτικά μας προβλήματα και η τωρινή κατάσταση ήταν αναμενόμενη.

  30. pedro avatar
    pedro 11/07/2010 13:15:20

    http://roides.wordpress.com/2010/07/08/8jul10/

    • Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης avatar
      Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης @ pedro 12/07/2010 13:17:03

      Πέδρο,
      Τίποτα από Χουριέτ δεν έχεις; Έστω από την Μιλλιέτ, βρε αδερφέ.

  31. ψυχραιμια avatar
    ψυχραιμια 11/07/2010 13:39:59

    Το αρθρο που αναφερεις λεει οτι δεν υπαρχει οικονομικη προταση του Σαμαρα.
    Υπαρχει ομως και ειναι αυτη που αναφερεται εδω.
    Το αρθρο επισης ψεγει το Σαμαρα γιατι καταψηφισε το μεταναστευτικο νομο και θελει να τον καταργησει.Εμεις ομως ψηφισαμε το Σαμαρα ακριβως ΚΑΙ επειδη θελουμε να καταργησει αυτο το νομο.Αν δεν το θελαμε θα ψηφιζαμε ΣΥΡΙΖΑ.Το ιδιο ισχυει και για τα διαφορα αλλα εξωτερικης πολιτικης θεματα.
    Δεν μπορουν να συμφωνουν ολοι.Οποιος νομιζει οτι στην Ελλαδα πρεπει να μπαινουν ελευθερα οποιοι θελουν μπορει να ψηφισει ΠΑΣΟΚ ή αριστερα.Δε τρεχει τιποτα.
    Γραφει επισης οτι ο λαος "ξερει" οτι θα περνουσε χειροτερα με το Σαμαρα.Ισως να το "ξερει".Παντως τωρα περναει χειροτερα απ οτι επι Καραμανλη.

  32. lpap avatar
    lpap 11/07/2010 14:12:53

    Διάβασα σήμερα στο Εθνος πως ένας από τους στενούς συνομιλητές του προέδρου Αντώνη Σαμαρά είναι κι ο....Κ. Ζουράρις!!!!! Δεν ξέρω αν είναι ακριβές αν όμως είναι πραγματικά απογοητεύομαι!! Κι αυτό γιατί δεν αντέχω άλλο την ανακύκλωση φθαρμένων προΐόντων! Ήμαρτον!! Ο Ζουράρις!! Πάλι στο προσκήνιο όταν οι λοιποί τον έχουν κάνει πέρα; Κάποτε σε αυτή τη χώρα πρέπει να αντιληφθούν όλοι πως δίνουμε, με το αζημίωτο πάντα, μέχρι ένα σημείο. Μετά έρχεται η εξάντληση, η παρακμή κι η επαναληψη!! Κι αυτό ισχύει για όλους και για όλα.

    • χελιδόνι avatar
      χελιδόνι @ lpap 11/07/2010 14:28:11

      Τι παρακμιακότερο από κάτι νέους από καλές οικογένειες, καλά σχολεία, καλά πανεπιστήμια, μοδατο life-style, εξειδηκευμένο και περιορισμένο γνωστικό αντικείμενο και ευνουχισμένες απόψεις!

      Αν μη τι άλλο από κάτι Ζουράρηδες, όλο και κάτι έξυπνο και προτότυπο μπορεί να ακούσεις, έστω κι αν διαφωνήσεις τελικά.
      Ομως, θα έχεις λόγο να αντιπαρατεθείς!

      Τους ανερχόμενους γιαποδήθεν, όμως, ούτε για μια ώρα καφέ δεν τους πας! Ακόμη κι αν έχουν ωραία σπίτια, ωραία αυτοκίνητα, ωραία εξοχικά σε νησιά.... Ούτε να τους κοιτάξεις δεν είναι, πόσο μάλλον να ανεχτείς για ένα λεπτό, τις ανούσιες κοινοτυπίες που αναπτύσουν, σοφίας αποστάγματα, εκπορευόμενα από το ΝΙΤRO και το STATUS!

      χιχιχιχιχιιχ!

      • lpap avatar
        lpap @ χελιδόνι 11/07/2010 15:06:48

        Ποτέ δε γούσταρα τύπους σαν το Ζουράρη που απαιτούν να εφαρμόζω εγώ το νόμο κι αυτοί να τον αμφισβητούν και να τη γλιτώνουν ακριβώς επειδή είναι μέρος του συστήματος. Αυτός ο άνθρωπος προσωπικά ποτέ δεν με έπεισε. Ο καλός χειρισμός της ελληνικής γλώσσας δεν τον νομιμοποιεί να χει άποψη επί παντός επιστητού. Και κάποτε πρέπει κι αυτή η χώρα να μπει στον αιώνα της εξιδίκευσης. Να χουν άποψη και να διαφωνήσουν οι ειδικοί για τα ζητήματα που γνωρίζουν καλά..Κι τα περάσματά του από όλα τα κόμματα σε διάφορες μορφές και ρόλους με προβληματίζει περισσότερο.

      • χελιδόνι avatar
        χελιδόνι @ χελιδόνι 11/07/2010 17:14:01

        lpap

        Λες «Ποτέ δε γούσταρα τύπους σαν το Ζουράρη που απαιτούν να εφαρμόζω εγώ το νόμο κι αυτοί να τον αμφισβητούν και να τη γλιτώνουν ακριβώς επειδή είναι μέρος του συστήματος.»

        Ομως, οι λίστες με τους αποδέκτες της φιλάνθρωπης Ζήμενς, οι πρεσβεύοντες περί νομίμων κι ηθικών, οι φοροδιαφεύγοντες κάτοχοι ακινήτων σε Μύκονο και Σαντορίνη, οι κερδισμένοι από το χρηματιστήριο, οι επενδυτές των ομολόγων των ασφαλιστικών ταμίων, δεν περιέχουν Ζουράρηδες. Αντιθέτως είναι πλήρεις από εκείνους τους τεχνοκράτες, που κοσμούν σωρηδόν τις κοσμικές στήλες life style περιοδικών κομμωτηρίου, που όπως κρίνεις, χρειάζονται, ώστε «αυτή η χώρα να μπει στον αιώνα της εξιδίκευσης. Να χουν άποψη και να διαφωνήσουν οι ειδικοί για τα ζητήματα που γνωρίζουν καλά..»

        Δεν γνωρίζω τον κύριο Ζουράρη. Δεν ξέρω τις σχέσεις του με τον νόμο. Μήπως αναφέρεσαι σε κάτι γραφικά, ονειροπόλα, που λέει για το χωριό του στην Κρήτη;
        Είμαι μεν αιγαιοπελαγίτισα, μα όχι Κρητικιά. Αλλωστε, προτιμώ την Κύπρο.

        Οφείλω όμως, να παραδεχτώ, ότι η κατάρτησή του Ζουράρη, στα περί Ελληνικού πολιτισμού, είναι πολύτιμη. Ο Ελληνικός πολιτισμός δεν μπορεί, να αφεθεί ως εργαλείο στα χέρια του σκοτεινού μπομπούκου, του μισότρελου Λιακόπουλου και κάποιων φλώρων, που έχουν καταλάβει το σημερινό υπουργείο πολιτισμού. Το λέω, γιατί τα ΜΜΕ αυτούς μόνο προβάλουν τελευταία.

        Οσο για τα πολυκοματικά περάσματά του, με ανησυχεί περισσότερο η οικογένεια Μητσοτάκη κι οι διαχρονικές της διακοματικές συμμαχίες, κατά το προσωπικό της πάντοτε συμφέρον, που ουδέν όφελος ποτέ κόμισαν και διασφάλισαν για την Ελλάδα!

        Ελπίζω, να έγινα κατανοητή. Ολα βέβαια, είναι θέματα αξιών κι αισθητικής!

      • lpap avatar
        lpap @ χελιδόνι 11/07/2010 20:44:34

        Χελιδόνι, απαντώ στο παρακάτω post, δεν είμαι υπερ αυτών που αναφέρεις που κοσμούν τις στήλες των διάφορων περιοδικών, Με αφορμή αυτό που διάβασα ήθελα να καταγράψω την αντίρρησή μου σε αυτού του είδους την ανακύκλωση. Οι ίδιοι και οι ίδιοι διαρκώς αναμασούν τα ίδια και τα ίδια. Λες κι η χώρα δεν έχει άλλο υλικό που να μπορεί να δώσει κάτι νέο σε αυτή τη χ'ωρα. Με κούρασαν τύποι σαν το Ζουράρη. Διακιούμαι να έχω άποψη. Κι επειδή τυχαίνει να γνωρίζω διάφορα και να έχω άποψη κατέληξα στο εξής συμπέρασμα: η εικόνα που προσφέρουμε στους άλλους συνήθως είναι διαφορετική από την πραγματική. κι αυτό σημαίνει πως οι προθέσεις μας δεν είναι πάντα ούτε ξεκάθαρες ούτε κατ ανάγκην υπέρ του κοινωνικού συνόλου. Και νομίζω πως κυρίως οι αριστεροί είναι ΑΣΤΟΙ με καπιταλιστικές διαθέσεις και στάσεις πλην αριστερές τοποθετήσεις.. Κι ο Ζουράρης, κατ εμέ, έχει αυτά τα χαρακτηριστικά(όπως και πολλοί άλλοι). Και εσχάτως και ορθόδοξος χριστιανός, κι αγιορείτης και συνομιλητής προνομιούχος πολλών εκ του συστήματος!!!Ήμαρτον!!!Και για υτά που αναφέρεις ως γραφικότητες με τον Καποδίστρια κλπ...ενδεικτικά προσωπικότητας!!Αυτά..

    • Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης avatar
      Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης @ lpap 11/07/2010 16:04:21

      Ε, καλά κι ότι σιαβάζεις, σημαίνει πως είναι αλήθεια;

      • lpap avatar
        lpap @ Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης 11/07/2010 16:37:03

        Όχι βέβαια!!Κι αυτό ισχύει για όλα. Αν όμως είναι δεν με ευχαριστεί καθόλου. Κι επίσης αν είναι θα φανεί κάποια στιγμή.

  33. Μάρκου Νικόλαος avatar
    Μάρκου Νικόλαος 11/07/2010 16:27:43

    Παίδες... δεν θέλω να περιμένει το Έθνος μου ούτε στιγμή! Πάνω σ΄αυτό το οικονομικό αλαλούμ, φοβάμαι πολύ περισσότερο το ΠΑΣΟΚ και ότι αφορούν τα Εθνικά θέματα πάσης φύσεως.

    Απ΄τους Τούρκους μέχρι το υπουργείο Παιδείας και τα μαθήματα διδασκαλίας. Φοβάμαι τις Διαμαντοπούλες, τις Δραγώνες τους φιλοσκοπιανούς της ΔΕΘ, το παιδί απ΄την Μινεσότα και τους λοιπούς «Παπανδρέλληνες»

    Δεν ξέρω τι θα γίνει... εμπιστοσύνη μηδέν στον Παπανδρέου. Και αυτός ο Πάγκαλος, ειλικρινά τον έχει σιχαθεί η ψυχή μου. Δεν μπορώ άλλο να τον βλέπω. Λέτε να περάσουμε και 2η τετραετία;

  34. xifos makry avatar
    xifos makry 11/07/2010 17:25:42

    Η ΕΚΔΙΩΞΗ ΤΟΥ ΔΝΤ ΚΑΙ Η ΑΠΕΜΠΛΟΚΗ ΑΠΟ ΤΟ ΜΝΗΜΟΝΙΟ Α Μ Ε Σ Ω Σ ΝΑΙ ΑΜΕΣΩΣ ΕΙΝΑΙ ΠΡΟΥΠΟΘΕΣΗ ΓΙΑ ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΤΗΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΧΩΡΑΣ ΚΑΙ ΟΧΙ ΤΟ ΑΝΤΙΣΤΡΟΦΟ ΠΟΥ ΛΕΤΕ. ΑΥΤΗ Η ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΕΧΕΙ ΚΑΤΑΔΙΚΑΣΤΕΙ ΗΔΗ ΣΤΗ ΣΥΝΕΙΔΗΣΗ ΤΟΥ ΛΑΟΥ Ο ΟΠΟΙΟΣ ΜΕ ΤΕΤΟΙΑ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΣΑΣ ΚΑΤΑΤΑΣΣΕΙ ΣΤΗ ΣΚΛΗΡΗ ΜΟΝΕΤΑΡΙΣΤΙΚΗ ΔΗΜΟΣΙΟΝΟΜΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΤΟΥ ΠΑΣΟΚ -ΔΝΤ -ΤΡΟΙΚΑΣ . ΟΧΙ Κε ΣΑΜΑΡΑ Ο ΕΛΛΗΝΙΚΟΣ ΛΑΟΣ ΔΕΝ ΘΑ ΣΕΒΑΣΤΕΙ ΚΑΜΙΑ ΥΠΟΓΡΑΦΗ ΠΡΟΣ ΤΡΑΠΕΖΕΣ ΚΑΙ ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΤΟΚΟΓΛΥΦΟΥΣ ΚΑΙ ΑΠΟΡΡΙΠΤΕΙ ΚΑΤΗΓΟΡΗΜΑΤΙΚΑ ΤΗΝ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΣΑΣ . ΕΧΕΤΕ ΗΔΗ ΑΠΟΤΥΧΕΙ ΠΡΙΝ καν ΞΕΚΙΝΗΣΕΤΕ

  35. Γιώργος Μαθιουδάκης avatar
    Γιώργος Μαθιουδάκης 11/07/2010 17:42:21

    ΜΟΥ ΤΟ ΕΣΤΕΙΛΑΝ ΜΕ EMAIL. ΑΦΙΕΡΩΜΕΝΟ ΣΤΟΝ STRANGE ATTRACTOR.
    ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΜΙΑ ΠΟΛΥ ΠΑΡΑΞΕΝΗ ΑΠΟΨΗ ΓΙΑ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ, ΑΠΟ ΤΗ ΣΚΟΠΙΑ ΕΝΟΣ ΣΚΕΠΤΙΚΙΣΤΗ.

    «Βέβαιος είμαι μόνο για το είναι καθεαυτό. Ως εμπειρία, ως συνείδηση κειμενικότητας. Αβέβαιος, εάν είμαι (σολιψιστικά) μόνον εγώ και το σημαίνον. Αβέβαιος, εάν είμαι ένας άνθρωπος που ονειρεύτηκα ότι ήμουν πεταλούδα ή εάν είμαι μία πεταλούδα που ονειρεύομαι ότι είμαι άνθρωπος. Αβέβαιος, εάν είμαι ένας καλωδιωμένος εγκέφαλος σε δοκιμαστικό σωλήνα Matrix. Αβέβαιος, εάν μπορώ ρητά να αληθεύω, καθώς κάθε λογικό σύστημα εμπεριέχει τουλάχιστον μία πρόταση που δεν είναι ούτε αληθής ούτε ψευδής, όπως το ρήμα ψεύδομαι. Αβέβαιος, εάν υπάρχει παρελθόν ή μέλλον, καθώς εδώ και τώρα ιστορώ και εδώ και τώρα μέλλω. Αβέβαιος, εάν το είναι στερείται (μηδενιστικά) νοήματος. Αβέβαιος, εάν η γνώση της αλήθειας είναι (αγνωστικιστικά) αδύνατη. Αβέβαιος, ακόμα κι εάν γεννήθηκα, καθώς δε θυμάμαι την γέννησή μου και ούτε γνωρίζω κανέναν που να θυμάται τη δική του. Αβέβαιος, ακόμα και για το εάν θα πεθάνω.

    Είμαι και δεν μπορώ να μην είμαι, κι ας βιώνω την αμετάκλητη απώλεια της εμπειρίας του άλλου, δηλαδή τη θνητότητα και ουχί το θάνατο που παραμένει η μόνη λέξη, η οποία δεν αντιστοιχεί σε καμία εμπειρία, επειδή όσο ζούμε δεν πεθαίνουμε για τον βιώσουμε και όταν πεθάνουμε δεν θα ζούμε για να τον περιγράψουμε. Γνωρίζοντας όμως ότι κάθε προσπάθεια για αληθή γνώση προσκρούει σε ανυπέρβλητα κριτήρια ελέγχου, όπως π.χ. ο διάλληλος κύκλος ότι ο Ιησούς ο Ναζωραίος αναστήθηκε, επειδή αναγράφεται στη Βίβλο και αναγράφεται στη Βίβλο, επειδή αναστήθηκε. Τουτέστιν μόνο σκοπώ. Αβέβαια. Αυθαίρετα. Ελεύθερα. Δίοτι ο σκοπός είναι και πράξη.

    Πράξη είναι κάθε ρηματική έκφραση του ανθρώπου και ακόμα περισσότερες. Και εάν εσύ μπορείς να νοηματοδοτήσεις με συνέπεια τα παλαβά της θύμησής σου, είναι επειδή εσύ το επιλέγεις. Και οι περισσότεροι άνθρωποι διαχρονικά πρωτίστως επιλέγουν να ζουν και είναι διατεθειμένοι να κάνουν τα πάντα, το οποίο σημαίνει ότι τα περί ηθικής περνάνε σε δεύτερη μοίρα. Οι περισσότεροι άνθρωποι επιδιώκουν «την αποδοχή της φυλής». Οι περισσότεροι άνθρωποι ανταγωνίζονται. Οι περισσότεροι άνθρωποι προσπαθούν να διαιωνίζονται, το οποίο σημαίνει ότι τα τέκνα τους γίνονται αυτοσκοπός. Οι περισσότεροι άνθρωποι αλληλοσκοτώνονται μαζικά. Οι περισσότεροι άνθρωποι είναι λειτουργικά αναλφάβητοι και δεν γνωρίζουν την φαυλότητα των σκέψεών τους, αλλά ακόμα και όταν το ψυχανεμίζονται, αρνούνται να το παραδεχτούν και οι περισσότεροι άνθρωποι θέλουν να νιώθουν χαρά. Αντιθέτως, ελάχιστοι άνθρωποι αυτοκτονούν. Ελάχιστοι άνθρωποι αδιαφορούν για τη γνώμη των άλλων. Ελάχιστοι άνθρωποι δεν ανταγωνίζονται. Ελάχιστοι άνθρωποι είναι άτεκνοι. Ελάχιστοι άνθρωποι ζούνε φιλήσυχα. Ελάχιστοι άνθρωποι γνωρίζουν πολλά και ελάχιστοι είναι αυτοί που δεν επιζητούν την ευτυχία. Και αυτή είναι η αλήθεια.

    Η αλήθεια όμως είναι ότι η αλήθεια αφ’εαυτής δεν αρκεί, γι’αυτό και επιστρατεύουμε τη φαντασία μας, ώστε να καλύψουμε τα κενά. Δυστυχώς όμως η φαντασία δεν έχει θερμίδες, όπερ εστίν μεθερμηνευόμενον, είτε επέχω (ναι, με έψιλον) και είμαι ατάραχος είτε όχι, το χαμαλίκι δεν το γλυτώνω. Χρειαζόμαστε λύσεις, πρακτικές λύσεις, και τις χρειαζόμαστε άμεσα. Διότι όταν πονάω στο δόντι, δεν περιμένω κάποιον να μου πει ότι ο πόνος είναι μόνο στη σκέψη μου. Το γνωρίζω ήδη αυτό και δε θέλω να κάνω άσκηση πειθαρχίας. Αυτό που θέλω είναι να μην πονάω και το τελευταίο που με απασχολεί είναι από τι προκλήθηκε. Και από ευφάνταστες λύσεις και παραμύθια εμείς οι άνθρωποι… άλλο τίποτα. Βλέπεις η υποκρισία είναι η βαζελίνη της κοινωνικής μας επαφής, αλλά οι περισσότεροι προτιμούν να ζουν έτσι.

    Πάντως έχετε όντως δίκιο, στην καθημερινότητα με τη λέξη σκεπτικισμός συνήθως εννοούμε μόνο την αβεβαιότητα και την αμφισβήτηση. Αυτές οι σκέψεις όμως δεν βοηθούν την συνεκτικότητα των οργανωτικών δομών οποιουδήποτε κοινωνικού μορφώματος. Διαχρονικά. Το αποδεικνύει άλλωστε και η πληθώρα των ιστορικών κειμένων. «Ησυχία, τάξις και ασφάλεια καθ’ άπασαν την επικράτειαν» είναι η νόρμα. Παντού. Έτσι λειτουργεί η κοινωνία. Εάν ζεις μόνος σου σαν τον Ροβινσώνα, απολαμβάνεις πλήρη ελευθερία, αλλά ελάχιστη ασφάλεια. Ακόμα κι ένας πονόδοντος αρκεί για να πεθάνεις. Εάν πάλι ζεις μέσα στο μπουλούκι, η ελευθερία σου περιορίζεται, αλλά είσαι πιο ασφαλής. Και στην κοινωνία υπάρχει κάθε καρυδιάς καρύδι: μαύροι, άσπροι, κοντοί, ψηλοί, χοντροί, ισχνοί, όμορφοι, άσχημοι, άρρωστοι, υγιείς, χαζοί, έξυπνοι, οργανωμένοι, ανοργάνωτοι, αυταρχικοί, δουλοπρεπείς, σοβαροί, αστείοι, θυμωμένοι, χαρούμενοι κ.α… και εναλλάσονται διαρκώς στην εξουσία, σχηματίζοντας από συλλογικότητες στην αρχή της ομοφωνίας, έως τις ενός ανδρός αρχή αυτοκρατορίες. Αυτό δε που γίνεται διαχρονικά, συνήθως έχει ως εξής: κάτι συμβαίνει σε κάποιον, τον προβληματίζει, βρίσκεται σε κρίση, ρωτά, αναζητά στοιχειοθετημένη γνώση και εντέλει αποδέχεταιπείθεται με κάποιες αναπόδειχτες υποθέσεις, ώστε να λύσει πρακτικά το πρόβλημά του, επηρεάζοντας κατά το μάλλον ή ήττον ολόκληρη την κοινωνία. Η μόνη επανάσταση που δεν ευαγγελίστηκε ποτέ κανείς είναι αυτή που θα γίνει στον εγκέφαλό του και θα τον αφήσει κουρέλι να παραληρεί για την απώλεια της σιγουριάς του, και αυτό διότι κανείς δεν προσδοκά αβεβαιότητα όταν ρωτά, αλλά τελεσίδικες απαντήσεις. Και παρόλο που ακόμα και οι αβέβαιοι θα μπορούσαν να ευαγγελίζονται την αβεβαιότητά τους, δεν το κάνουν. Όχι όμως ότι και η αβεβαιότητα δεν έχει τα μειονεκτήματά της· ο Αριστοφάνης τα περιέγραψε καλύτερα από οποιονδήποτε άλλον στις Νεφέλες του.

    Επί του παρόντος, ζούμε τις παρενέργειες της μαζικής κοινωνίας 7 δις στοιβαγμένων ανθρώπων που η ελευθερία διαχέεται τόσο, ώστε κανείς τελικά δεν είναι υπεύθυνος για το αποτέλεσμα, σε πείσμα των WASP και των εωσφορικών που κρατούν με επιμονή το πηδάλιο. Όχι δεν είμαστε το κέντρο του κόσμου. Εάν σκεφτείς όλον τον πλανήτη έως μία χώρα και κάθε χώρα ως ένα χωριουδάκι, τότε θα καταλάβεις ότι ζούμε σε ένα παραθαλάσσιο, ευήλιο οικοπεδάκι, επάνω στην εύθραυστη κρούστα ενός διάπυρου χαλυβουργείου, στον πυθμένα ενός διάφανου ωκεανού με παγετώνες τα σύννεφα, και με εμάς στον ρόλο των «φιλόξενα» αδηφάγων, δίποδων παράσιτων του εδάφους, με εμμονή στη μνήμη και τα εργαλεία. Πρόκειται για έναν πλανήτη μουσείο, ο οποίος όπως πάει θα αξιοποιείται και ως πλανήτης φυλακή. Ο παράδεισος της παλαιολιθικής μας ελευθερίας είναι αμετάκλητα χαμένος. Τα χειρότερα δε έπονται. Δηλαδή ποια χειρότερα που όλα τριγύρω αλλάζουνε και όλα τα ίδια μένουν, από την νεολιθική εποχή έως σήμερα. Αλλά έτσι κι αλλιώς δεν έχει σημασία, τον εαυτό μας προεκτείνουμε πάντα. Ανθρωπομορφολογικά σκεπτόμαστε διαρκώς, χρησιμοποιώντας κάθε τι γνώριμο σε μας ως μέτρο σύγκρισης και επαιρόμαστε, με αυτό το σώμα ως όχημα βιώνουμε τον κόσμο και αυτό το σώμα μας αφήνει ανεξίτηλα το σημάδι του.

    Σε 10.000 χρόνια από τώρα οι απόγονοί μας ενδέχεται να κοιτάνε την εποχή μας με τον ίδιο τρόπο που κοιτάμε εμείς τη νεολιθική εποχή σήμερα, και σε 1.000.000 χρόνια ενδεχομένως κάποιο άλλο είδος να κοιτάει τα οστά μας -τα οποία παρεμπιπτόντως θα είναι τα μόνα που θα έχουν απομείνει (ούτε ξύλα, ούτε πέτρες, ούτε μέταλλα, ούτε χαρτιά, ούτε γυαλιά, ούτε πλαστικά)- με τον ίδιο τρόπο που κοιτάμε εμείς τα οστά των δεινοσαύρων σήμερα. Εξάλλου στο καλύτερο ‘self-service’ εστιατόριο του γαλαξία, η ζωή δε μπορεί παρά να είναι εξ’ορισμού υπερτιμημένη. Μη το γελάς καθόλου, αλλά ενδέχεται να εξυπηρετούμε έναν και μόνο σκοπό: την παραγωγή πλαστικού για λογαριασμό της φύσης και μόλις εκπληρώσουμε το σκοπό μας, να αφανιστούμε. Αν το καλοσκεφτείς είμαστε το μοναδικό είδος με εξειδίκευση στην επεξεργασία πετροχημικών! Αν και τώρα που το ξανασκέφτομαι τα ραδιοκύματα που εκπέμπουμε ως πολιτισμένο είδος εδώδιμης ύλης, ενδεχομένως να υπάρχουν ακόμα και μετά από 1.000.000 χρόνια, αποδεικνύοντας ότι τελικά ήμασταν μακράν το καλύτερο ‘Hell’s Kitchen’ δορυφορικό κανάλι in the universe! Τα υπόλοιπα είναι απλοί λεκέδες στο πιγούνι μας [ήχος ρεψίματος].

    Κατά τα λοιπά, “If you are not an agent [of action], you are a furniture and as long as that ethos is there, you will continue to have this problem.”. Να θυμάστε ότι το μονοπάτι του σκεπτικισμού είναι μοναχικό και δύσβατο.

    Μετά συγχωρήσεως κιόλας για την μακρηγορία, αλλά βλέπεις, αφενός φταίει κι αυτή η ρημάδα η πρωτογενής σχέση φωνήματος και νοήματος της ελληνικής γλώσσας που βοηθάει στην ετυμολογία της σκέψης. Τελος πάντων, ευχαριστώ για την φιλοξενία.

    "Κανίβαλος"»

  36. SAM avatar
    SAM 11/07/2010 20:29:02

    αν και το γραψαν αναρχικοί που δεν μου αρέσουν,είναι ένα σύνθημα με τον πιο όμορφο συμβολισμό......
    στο άγαλμα του κωλοκοτρώνη στη σταδίου έχουν γράψει΄"βοήθα γέρο" ΚΑΤΑΠΛΗΚΤΙΚΟΣ ΣΥΜΒΟΛΙΣΜΟΣ

    • χελιδόνι avatar
      χελιδόνι @ SAM 11/07/2010 22:08:48

      Πίσω ολοταχώς στις ρίζες μας, ζητούν ακόμη κι οι αναρχικοί!

      Γιώργο ακούς;;;

      Αντώνη εσυ ξέρεις το πως...

  37. ΓΙΩΡΓΟΣ avatar
    ΓΙΩΡΓΟΣ 11/07/2010 23:30:54

    ΦΑΗΛΟ γειά σου μόλις μπήκα στο σπίτι ,μετά από ένα διήμερο επαναφόρτησης της μπαταρίας μου με φόντο την καταπληκτική παραλία του Μοναστηρακίου Φωκίδας .
    Φίλε ΦΑΗΛΟ ο ΣΑΜΑΡΑΣ πλέον είναι μονόδρομος ,άσχετα με τις κατά παραγγελία παραπλανητικές δημοσκοπήσεις που διαβάζουμε στίς εφημερίδες των μπετατζήδων ιδιοκτητών τους.
    Πλέον ένα μεγάλο ποσοστό Ελλήνων ως κύρια πηγή ενημέρωσης έχουν το διαδίκτυο ,δεν μπορείς να φανταστείς πόσος κόσμος τελευταία μου ζητά να τους μάθω να χρησιμοποιούν έστω και στα βασικά το ΙΝΤΕΡΝΕΤ ,προφασνώς τους κάνει τρομερή εντύπωση οι πληροφορίες που πολλές φορές τους μεταφέρω ,χωρίς να τις έχουν ακούσει η διαβα΄σει από πουθενά και γράφω για ανθρώπους που την μόνη σχέση που έχουν με το διάβασμα είναι το πολύ πολύ η λάθρα ανάγνωση των επικεφαλλίδων στις αναρτημένες στα περίπτερα εφημερίδες ,το antinews τον τελευταίο μήνα το έχω προσθέσει στα αγαπημένα τουλάχιστον σε 10 υπολογιστές ,καταλαβαίνεις για τι αναγνώστες γράφω, ούτε τα βασικά δεν ξέρουν ,θέλουν όμως να ενημερωθούν ,καταλαβαίνουν ότι οι ειδήσεις που ακούν στην τηλεόραση δεν είναι αντικειμενικές .
    Το διαδίκτιο ΦΑΗΛΟ έριξε στα τάρταρα την Θεοδώρα την μεγάλη ,το διαδίκτυο θα στείλει στο χρονοντούλαπο της ντροπής τα καλόπαιδα που μας κυβερνούν .
    Φίλοι που με διαβάζετε φαντάζομε θα έχετε γνωστούς σας που το ιντερνετ για αυτόυς είναι ο διάβολος αλλά έχουν πρόσβαση από τα παιδιά τους στο σπίτι τους στο ιντερνετ ,μαθετέ τους να ανοίγουν τον υπολογιστή ,να χρησιμοποιούν το ποντίκι ,βάλτε τους στα αγαπημένα κανά δυο μπλοκς ενημέρωσης και ανοίξτε τους τα μάτια ,σίγουρα θα σας ευγνωμονούν.

  38. trixas avatar
    trixas 12/07/2010 06:49:47

    Δεν ξέρω αν είναι παράξενη η άποψη για τον κόσμο του σκεπτικιστή «Κανίβαλου» ή όχι. Ξέρω όμως ότι μου άρεσε πολύ για έναν λόγο: επειδή πιστεύω ότι προτού διατυπώσει κανείς μια πολιτική θεωρία και την αναγάγει σε ιδεολογία και κατόπιν σε πρακτική, δηλαδή προτού ασχοληθεί με την οργάνωση των κοινωνιών και τη θέσπιση όρων για την ευημερία και την πρόοδό τους (όπως ίσως θα πρέπει να είναι ο στόχος της πολιτικής), θα πρέπει πρώτα να "συμφωνήσει με τον εαυτό του" για την αντίληψη που θα έχει για τα πράγματα και τα φαινόμενα. Δηλαδή θα πρέπει να έχει διαμορφώσει μια φιλοσοφική θεωρία για το είναι του, την ύπαρξή του, και τη θέση του απέναντι στους άλλους. Δηλαδή, της πολιτικής άποψης -και κατόπιν της πολιτικής δραστηριοποίησης- θα πρέπει να προηγείται η φιλοσοφική άποψη. Αν δεν αποφασίσεις ποιος είσαι ή ποιος θέλεις τέλος πάντων να είσαι, πώς θα αποφασίσεις πώς θα λειτουργείς και με ποιους κανόνες θα συμβιώνεις με τους άλλους. Αυτό το λεπτό για μένα σημείο ξεχνούμε όλοι όταν διατυπώνουμε πολιτικές απόψεις ή κρίσεις. Και γι' αυτό χαίρομαι που ο "Κανίβαλος" επιλέγει να το φιλοσοφήσει, ειδικά όταν οι συνθήκες είναι σκληρές και δύσκολες, δηλαδή όταν η επιβίωσή μας απειλείται. Από την άλλη το φιλοσοφείν πρέπει να οδηγεί και στο πράττειν για να μην καταντήσουμε σαν τους Μοιραίους του Βάρναλη - ευτυχώς, λόγω αυτοσυντήρησης και μόνο, και να θέλουμε να καταφύγουμε στη μοιρολατρία δεν θα το κάνουμε...

  39. papajohn avatar
    papajohn 12/07/2010 16:33:49

    Το σχόλιο σεντόνι του “Κανίβαλου” διαβάζεται απνευστί! Πολύ ενδιαφέρουσες απόψεις από έναν σύγχρονο σκεπτικιστή. Γενικά δε συναντά κανείς συχνά αυτόν τον τρόπο σκέψης που δεν αφήνει, κυριολεκτικά, τίποτα όρθιο. Αν κατάλαβα σωστά, μας αναφέρει με τετράγωνη λογική ότι οποιαδήποτε προσπάθεια βεβαιότητας προσκρούει σε ανυπέρβλητα κριτήρια ελέγχου της γνώσης. Περιγράφει διαχρονικά τα κοινωνικά γνωρίσματα του ανθρώπινου βίου. Μιλάει για τις αναπόδεικτες υποθέσεις που αναπόφευκτα αποδεχόμαστε όλοι, ώστε να λύσουμε πρακτικά προβλήματα. Παραδέχεται τα μειονεκτήματα του δικού του τρόπου σκέψης στη συνοχή της κοινωνίας. Εικονογραφεί, σαν αποστασιοποιημένος παρατηρητής, με τον πιο γλαφυρό τρόπο τη θέση μας στη σύγχρονη πραγματικότητα. Σκιαγραφεί τα ανθρωπομορφολογικά μας όρια, τα οποία μας υπαγορεύουν τον τρόπο που σκεφτόμαστε. Τολμά να φανταστεί το μακρινό μέλλον. Και τέλος, προτρέπει σε δράση, χωρίς να υποδεικνύει σε κανέναν τι να κάνει, αναδεικνύοντας τις δυσκολίες και αφήνοντάς μας την ελευθερία του σκοπείν. Με μία φράση το κεντρικό νόημα θα μπορούσαν να είναι και τα λόγια του Ρήγα Φεραίου «όποιος ελεύθερα συλλογάται, συλλογάται καλά». Αυτά, αν και ομολογώ ότι όντως το σχόλιο είναι λιγάκι απαισιόδοξο, ελπίζω να μην τον παρερμηνεύω. Για όσους αγνοούν τα βασικά και ενδιαφέρονται περαιτέρω για τον σκεπτικισμό μπορούν να δουν και εδώ (en.wikipedia.org/wiki/Skepticism). Εύγε στο διαχειριστή του antinews και τους αναγνώστες.

  40. ΧΡΗΣΤΟΣ ΣΚΑΛΟΥΜΠΑΚΑΣ avatar
    ΧΡΗΣΤΟΣ ΣΚΑΛΟΥΜΠΑΚΑΣ 18/01/2011 13:37:45

    "Η αλήθεια όμως είναι ότι η αλήθεια αφ’εαυτής δεν αρκεί, γι’αυτό και επιστρατεύουμε τη φαντασία μας, ώστε να καλύψουμε τα κενά. "


    7, 11, 20, .., .., 97, 146


    ΕΔΩ ΜΠΑΙΝΕΙ Η ΙΚΑΝΟΤΗΤΑ-ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΑ-ΓΝΩΣΗ.

    ΕΑΝ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΜΠΑΙΝΕΙ Η ΦΑΝΤΑΣΙΑ.

    ΚΑΙ ΟΙ ΜΗ ΕΧΟΝΤΕΣ ΤΗΝ ΙΚΑΝΟΤΗΤΑ ΕΧΟΥΝ ΠΕΡΙΣΣΙΑ ΦΑΝΤΑΣΙΑ

    ΝΑ ΜΗΝ ΤΟ ΠΑΡΑΔΕΧΟΝΤΑΙ.

    ΔΥΣΤΥΧΩΣ Η ΛΟΓΙΚΗ ΑΠΑΙΤΕΙ ΕΝΤΙΜΟΤΗΤΑ

    ΕΝΤΙΜΟΤΗΤΑ ΤΟΥ ΝΑ ΠΙΝΕΙΣ ΤΟ ΚΩΝΙΟ.

    BOTTOM'S UP.

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.