07/11/2011 19:31
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Ποιος θα είναι ο πρωθυπουργός;

Δύο είναι τα σίγουρα πράγματα σήμερα.

Πρώτον, ο ΓΑΠ το απόγευμα πήγε γυμναστήριο σε κεντρικό ξενοδοχείο των Αθηνών.

Δεύτερον, το όνομα του νέου πρωθυπουργού θα ανακοινωθεί σήμερα.

Θα είναι όμως ο Παπαδήμος ή ο Διαμαντούρος; Οι απαιτήσεις στη διαπραγμάτευση θα το κρίνουν.

Η ουσία είναι ότι οι συζητήσεις συνεχίζονται και χρειάζεται μεγάλη προσοχή. Από όλους. Οι πιέσεις από το εξωτερικό και τα εκβιαστικά διλήμματα είναι δεδομένα και για σήμερα και για το επόμενο διάστημα. Γι’ αυτό πολύ σωστά ο Σαμαράς απαίτησε να σταματήσει ο ΓΑΠ τις διαρροές στα «παπαγαλάκια» του (αλλά αυτοί το απόγευμα έκαναν νέο κύκλο «ενημέρωσης»).

Στη νέα κυβέρνηση δύο είναι τα ισχυρά πρόσωπα: ο Σαμαράς και ο νέος πρωθυπουργός (που όλοι λένε ότι θα είναι ο Παπαδήμος). Ο ΓΑΠ έχει αποχωρήσει, δίνει μάχες οπισθοφυλακών και κάνει ανταρτοπόλεμο φθοράς (από τώρα).

Ο Παπαδήμος, που επιμένει ότι δεν του έχει γίνει καμία επαφή, λέγεται ότι δεν είναι αρνητικός, αλλά έχει ζητήσει να κυβερνήσει περισσότερο και να φέρει τους δικούς του υπουργούς - συνεργάτες. Και ως τέτοιους βλέπει τον Γιαννίτση και τον Ράπανο. Επίσης έβαλε κάτω το χρονοδιάγραμμα του κυβερνητικού έργου και ζητά η προεκλογική περίοδος να αρχίσει μετά τις απόκριες (δηλαδή τον Μάρτιο), ενώ Σαμαράς και Παπανδρέου συμφώνησαν οι εκλογές να γίνουν στις 19 Φεβρουαρίου. Το μόνο σίγουρο είναι ότι επέστρεψε από την Φρανκφούρτη.

Θέμα υπάρχει και με την απόφαση της ΝΔ να μην συμμετέχουν κεντρικά πολιτικά της στελέχη ως υπουργοί. Αυτό έχει ενοχλήσει το ΠΑΣΟΚ, ενώ και ο Παπαδήμος θέλει να έχει ισχυρό υπουργικό συμβούλιο. Όμως έτσι αλλάζει η εικόνα της κυβέρνησης…

Παρεμπιπτόντως: μερικοί επιμένουν να φυτρώνουν εκεί που δεν τους σπέρνουν. Παράδειγμα ο «λαγός» Καρατζαφέρης που έθεσε όρους (και μάλιστα τρεις…) για να στηρίξει μία κυβέρνηση που δεν του ζήτησε κανείς να στηρίξει!!! Από κοντά και η Ντόρα έχει βάλει «ψηλούς» και δεμένους για ένα υπουργείο. Μα , δεν τους είπε κανείς ότι η κυβέρνηση δεν είναι του Παπανδρέου;

ΣΧΟΛΙΑ

  1. ΠΙΛΟΤΟΣ avatar
    ΠΙΛΟΤΟΣ 07/11/2011 19:40:17

    «Με τα ρούχα αιματωμένα, ξέρω ότι έβγαινες κρυφά, να γυρεύεις εις τα ξένα
    άλλα χέρια δυνατά.
    Μοναχή το δρόμο επήρες, εξανάλθες μοναχή.
    Δεν είν’ εύκολες οι θύρες, εάν η χρεία τες κρουταλεί»

    • ΜΑΝΩΛΗΣ Μ. avatar
      ΜΑΝΩΛΗΣ Μ. @ ΠΙΛΟΤΟΣ 07/11/2011 22:26:47

      ΥΜΝΟΣ ΕΙΣ ΤΗΝ ΕΛΕΥΘΕΡΙΑΝ - Διονυσίου Σολωμού. Τα είπε όλα. Ελευθερία ή ΔΝΤ;

  2. ΕΥΑ avatar
    ΕΥΑ 07/11/2011 19:40:34

    Ο Διαμαντούρος είναι ο καθηγητής Πολιτικής Επιστήμης (στο Πολιτικό της Νομικής ) και αυτός που ήταν στο Συνήγορο του Πολίτη; Αν ναι, έχω την αίσθηση ότι έχει ήθος...

    • Qnihilism avatar
      Qnihilism @ ΕΥΑ 07/11/2011 19:55:11

      Ο Διαμαντούρος είναι δυνατό χαρτί και, κατά τη γνώμη μου, πολύ κακώς δεν έχει χρησιμοποιηθεί ακόμη.

    • Μάρκος avatar
      Μάρκος @ ΕΥΑ 07/11/2011 20:02:59

      Ναι, επειδή ήταν καθηγητής, έχει ήθος. Πασοκικό.

      • ΒΙΣ avatar
        ΒΙΣ @ Μάρκος 07/11/2011 20:06:02

        Εχουμε έναν Καμίνη στο Δήμο Αθηναίων, επιτυχημένο στο έπακρον (...).
        Να έχουμε και έναν δεύτερο Καμίνη - Διαμαντούρο - πρωθυπουργό, λοιπόν...
        Όχι άλλο κάρβουνο!!!

    • ΒΙΣ avatar
      ΒΙΣ @ ΕΥΑ 07/11/2011 20:04:26

      Ο Διαμαντούρος είναι εκπρόσωπος του αντιχριστιανικού "εκσυγχρονισμού", κάτι αντίστοιχο του Καμίνη. Λέτε να αρχίσει να βγάζει διατάγματα του τύπου "όχι εικόνες στις σχολικές αίθουσες και τα δημόσια κτίρια" τη στιγμή που η χώρα πηγαίνει για φούντο; Ολα είναι πιθανά με τις ιδεοληψίες του συγκεκριμένου κύκλου.
      Θα προτιμούσα τον Παπαδήμο ως ειδικότερο στο αντικείμενο (οικονομία).

      • Qnihilism avatar
        Qnihilism @ ΒΙΣ 07/11/2011 20:10:20

        Βις δεν πρότεινα το Διαμαντούρο για πρωθυπουργό. Απλά ως Ευρωπαίος Διαμεσολαβητής και πολύ επιτυχημένος, είναι ένα δυνατό χαρτί για την Ελλάδα και στην παρούσα φάση θα πρέπει να χρησιμοποιηθεί κάπως.

  3. Μάρκος avatar
    Μάρκος 07/11/2011 19:42:18

    Δηλαδή όταν οι μόνοι που προτείνονται ως πρωθυπουργοί, οι εξής δύο δηλαδή, είναι γνωστά στελέχη ΠΑΣΟΚικού παρελθόντος, ποιανού κυβέρνηση θα είναι ρε παιδιά; Του Σαμαρά; Με τον Βενιζέλο να εκπροσωπεί τη χώρα; Μας δουλεύετε ή νομίζετε ότι απευθύνεστε μόνο σε πρώην στελέχη της ΠΟΛΑΝ;

    • Πητ avatar
      Πητ @ Μάρκος 07/11/2011 20:06:42

      Αναγκαστικά πάνε για πασόκο. Αφού η δεξιά δεν έχει στελέχη. Έναν Μολυβιάτη έχει κι αυτός είναι άνω των 80. Δες και τους αντιπροέδρους της ΝΔ. Ένας που τα τελεύταία 2 χρόνια ζήτημα είναι αν έχει μιλήσει 2 φορές κι ένας άλλος που η φήμη του είναι παρόμοια με του προέδρου του Πακιστάν. Πιάσ'τον έναν και χτύπα τον άλλον.

  4. Pluto avatar
    Pluto 07/11/2011 19:46:23

    Ο Παπαδήμος θα είναι με την πατριδα καί τον λαό ή με τις τράπεζες καί τα συμφέροντά τους;;
    Σαφώς καλύτερη επιλογή ο άλλος.
    Αλλά από πού συμπεραίνετε οτι ο έτερος ισχυρός πόλος ή άνδρας στην Κυβέρνηση των 100 ημερών θα είναι ο Σαμαράς;;Συνήνεσε μεν στην δημιουργία της αλλά μπορεί να την σταματήσει , μπορεί να την ανατρέψει στην Βουλή;;;
    Μιά καί το site αρέσκεται στον Δαντη,ας του θυμίσουμε τον περίφημο στίχο "Lasciate ogni speranza voi qu` entrate!" "(Aφήσετε κάθε ελπίδα εσείς που εισέρχεσθε").Αυτό ,κατά τον Δάντη, είναι γραμμένο πάνω από την πύλη της Κολάσεως. Ο Αντώνης δεν έπρεπε να διαβεί το κατώφλι της....

  5. ΓΙΩΡΓΟΣ ΛΑΜΙΑ avatar
    ΓΙΩΡΓΟΣ ΛΑΜΙΑ 07/11/2011 19:48:33

    ΘΕΩΡΩ ΟΤΙ Ο ΣΑΜΑΡΑΣ ΔΕΝ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΣΥΜΦΩΝΗΣΕΙ ΣΤΗΝ ΕΠΙΛΟΓΗ ΠΑΠΑΔΗΜΟΥ!!!!ΠΟΛΥ ΑΠΛΑ ΕΠΙ ΘΗΤΕΙΑΣ ΤΟΥ ΣΤΗΝ ΤΤΕ ΣΤΗ ΧΩΡΑ ΕΓΙΝΑΝ ΟΙ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΕΣ ΑΛΧΗΜΕΙΕΣ ΣΤΗΝ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ!!!!ΤΩΡΑ ΘΕΛΕΙ ΝΑ ΒΑΛΕΙ Κ ΟΡΟΥΣ?ΑΝΤΕ ΤΡΑΒΑ ΡΕ!!!!!!

  6. takis avatar
    takis 07/11/2011 19:52:29

    Πρίν ένα χρόνο ο ΓΑΠ τιμήθηκε με το βραβείο #Quadriga για την «δύναμη της ειλικρίνειας» http://shar.es/bF2jf

    • Τιγράνης avatar
      Τιγράνης @ takis 07/11/2011 21:43:16

      Είναι ωραίος ο (κατά κυριολεξία) άτιμος... Θυμόσαστε το άλλο, το αντικαπνιστικό και καλά Όσκαρ ή Νόμπελ που πήρε από την Παγκόσμια Οργάνωση Υγείας για "τη σταθερή αντικαπνιστική του στάση και την υιοθέτηση αυστηρής σχετικής νομοθεσίας"?

      Α, και να μην ξεχνιόμαστε, μέχρι λίγους μήνες πριν ήταν στο Διοικητικό Συμβούλιο του Διεθνούς Ιδρύματος Καντάφι Gaddafi International Charity and Development Foundation.

      Άβυσσος η ψυχούλα του Τζέφρι.

  7. faulos avatar
    faulos 07/11/2011 19:52:45

    Αντε με το καλό κύριε Αντώνη να συμφωνίσεις να επιστρέψει και ο ..Σημίτης. σαν δεν ντρεπόμαστε λίγο.

  8. ΕΥΑ avatar
    ΕΥΑ 07/11/2011 19:58:08

    Κι όμως δε συμφωνεί η ΝΔ με τον Παπαδήμο, διότι ζητάει πολλά....και υπάρχει εμπλοκή...

  9. Aθωος περαστικος avatar
    Aθωος περαστικος 07/11/2011 20:03:39

    Διαμαντούρος το όνομα αυτού από ότι φαίνεται...

  10. amnimon avatar
    amnimon 07/11/2011 20:05:40

    Τον Μ. Δρεττάκη γιατί τον ξεχνούν. Ο Διαμαντούρος είναι άγνωστος Χ.

  11. σίγουρος avatar
    σίγουρος 07/11/2011 20:10:23

    Ζητείται απ' τον κάθε καλόπιστο να βρει τα κίνητρα του ΓΑΠ να εξακολουθεί να επιμένει με τόσο σθένος στη διαπραγμάτευση... Γιατί να εξακολουθεί να επιμένει τόσο ένας τελειωμένος; Ο Σαμαράς είναι κατανοητό επιμένει για το αύριο της Ελλάδας ή έστω όπως πιστεύουν οι άμυαλοι για το δικό του αύριο. Ο ΓΑΠ για τίνος το αύριο αγωνιά;

  12. faulos avatar
    faulos 07/11/2011 20:22:28

    Ουτε Διαμαντούρος ούτε Παπαδημος...Θα αναστήσουν Καραμανλή και Παπανδρέου

  13. NIK THE GREEK avatar
    NIK THE GREEK 07/11/2011 20:24:06

    Ρε μανια αυτος ο Καρατζαφερης να θελει να μας σωσει,δεν θελουμε βρε καλε μου ανθρωπε σωσι`α απο σενα,οπου βρεις ματσουκι τρεχεις για ανοητη δηλωση,ελεος επιτελους,εκει κατα ΛΑΟΣ μερια αν εχετε καποιον σοβαρο μαζεψτε τον.

  14. archaeopteryx avatar
    archaeopteryx 07/11/2011 20:35:03

    O Θεός ο ίδιος να μπει στην Κυβέρνηση Χωρίς Όνομα, δεν παύει να είναι ΜΗ εκλεγμένος και εκεί όχι για να κάνει εκλογές, αλλά για να βάλει τζίφρες που οι άλλοι ντρέπονται. Σαν τον -- δεν θυμάμαι - πολτικό που πάει σε γάμους και βαφτίσια αλλά όχι κηδείες.

    Τις συνέπειες του φόβου της ΑΜΕΣΗΣ λαϊκής ετυμηγορίας θα την πληρώνουν με ανπακοή, και εάν ξεφύγει ή προβκαριστεί με αίμα. Και έχουμε καταντήσει να τα λένε αυτά ακραίοι φιλελεύθεροι σαν και μένα.

    Όσο για τον Παπαδήμο.... Εάν ήθελα ή φοβόμουν επιστοφή σε δραχμή μόνο αυτόν θα ήθελα στην Κυβέρνηση (ή στην ΤτΕ).

  15. amnimon avatar
    amnimon 07/11/2011 20:35:11

    "Τώρα η αγωνία σκυφτή μέ χέρια κοκκαλιάρικα
    Πιάνει και σβήνει ένα ένα τα λουλούδια επάνω της".

    Οδ. Ελύτης

  16. TopGunZ avatar
    TopGunZ 07/11/2011 20:38:31

    Τελικά μερικοί θα αποφασίσετε αν ο Σαμαράς είναι προδότης επειδή δέχθηκε συγκυβέρνηση ή επειδή θέλει να βάλει ΠΑΣΟΚους? Να ξέρουμε με ποιο πλευρό να κοιμηθούμε.

  17. ο Μήτσος avatar
    ο Μήτσος 07/11/2011 20:47:02

    Ο Δρεττάκης είναι εξαιρετική επιλογή, αλλά δεν είναι ματαιόδοξος και φαντάζομαι ότι δεν θα θέλει καταστάσεις τόσο ανεξέλεγκτες...

  18. νεφέλη avatar
    νεφέλη 07/11/2011 21:02:52

    ...όλο γύρω γύρω από τον πρωθυπουργό των ολυμπιακών αγώνων και του χρηματηστηρίου ...ψάχνουν! ΤΟΟΟΟΟΟΣΟ επιτυχημένο τον θεωρούν;;;;;
    ....η βασική κατρακύλα ...τότε δεν άρχισε;;;;;;;

  19. StarPowerNone avatar
    StarPowerNone 07/11/2011 21:08:13

    Καλησπέρα Εύα,
    Νικηφόρος Διαμαντούρος.
    Ήταν καθηγητής Ιστορίας και Πολιτικής Επιστήμης τώρα έχει βγει πλέον στην σύνταξη. Υπηρέτησε ως ο πρώτος Έλληνας Συνήγορος του Πολίτη και κατόπιν ορίστηκε Ευρωπαίος Διαμεσολαβητής. Και παραμένει σ’ αυτή τη θέση. Έχει διδακτορικό από το πανεπιστήμιο Κολούμπια της Νέας Υόρκης με θέμα την δημιουργία του νέου ελληνικού έθνος τον 19ο αιώνα. Πολύ σοβαρή βιβλιογραφία σε ελληνικά και αγγλικά.
    Ακέραιος χαρακτήρας, ηθικός και αφοσιωμένος στους θεσμούς. Αμφιβάλω αν θα δεχτεί.

    • Qnihilism avatar
      Qnihilism @ StarPowerNone 07/11/2011 21:18:05

      StarPowerNone στο μυαλό μου έρχεται ο Kemal Dervis που μόλις κληθηκε από την τούρκικη κυβέρνηση παραιτήθηκε αμέσως από αντιπρόεδρος της παγκόσμιας τράπεζας για να βοηθήσει την πατρίδα του.

      Εύχομαι να έχουμε αντίστοιχους.

    • ΕΥΑ avatar
      ΕΥΑ @ StarPowerNone 07/11/2011 21:43:21

      Καλησπέρα SPN, Qmihilism
      είχα παρακολουθήσει κάποια μαθήματα Πολιτικής Επιστήμης από τον συγκεκριμένο καθηγητή...δε γνωρίζω την πορεία του, έγραψα απλά την αίσθηση που είχα για τον συγκεκριμένο. Ευχαριστώ πολύ για τις πληροφορίες που γράφετε...

    • Delta Lamda avatar
      Delta Lamda @ StarPowerNone 07/11/2011 21:45:52

      μετα τον κοινωνιολόγο πρωθυπουργό, τον συνταγματολόγο υπουργο οικονομικων αντε να βάλουμε και ενα καθηγητη της ιστορίας και πολιτικης επιστήμης, ως νεο πρωθυπουγό!
      Λετε γι' αυτο δεν περπάτησε η υποψηφιότητα Παπαδημου ? Επειδή ειναι εμπειρος οικονομολόγος και ζητούσε να πλαισιωθεί απο ανάλογους επιστήμονες?

      • Qnihilism avatar
        Qnihilism @ Delta Lamda 07/11/2011 21:53:59

        Delta Lamda ένα σχόλιο για τον Παπαδήμο. Θεωρώ ότι είναι υποχρέωσή του να απαντήσει γραπτώς για ποιο λόγο δεν αποδέχτηκε την πρόταση του ΓΑΠ το καλοκαίρι. Ομοίως αν δεν δεχτεί τώρα. Όταν παίζεται το μέλλον της χώρας οφείλουμε να γνωρίζουμε.

      • ΕΥΑ avatar
        ΕΥΑ @ Delta Lamda 07/11/2011 21:55:08

        Το ήθος του (πέρα από τις γνώσεις ) είναι ικανό να αντιπροσωπεύσει την Ελλάδα;

      • Qnihilism avatar
        Qnihilism @ Delta Lamda 07/11/2011 21:57:51

        Και κάτι ακόμη: ο ΓΑΠ έχει κάνει τόση ζημιά στην εικόνα της χώρας που χρειαζόμαστε ατόμα τα οποία χαίρουν υψηλής εκτίμησης στο εξωτερικό ώστε να αρχίσουμε να αντιστρέφουμε το κλίμα. Χρειαζόμαστε όλα τα βαριά μας όπλα.

  20. Μάρκος avatar
    Μάρκος 07/11/2011 21:09:46

    Εδώ έφτασαν να ακούγεται και το όνομα του Ρουμελιώτη...άλλου διαπλεκόμενου με τα ΔΝΤ και τα ρέστα. Ο Διαμαντούρος είναι 70 χρονών, έτσι θέλουμε να προχωρήσουμε; Μα κανείς να μην πάρει το μήνυμα της 28ης Οκτωβρίου που έδωσε ο κόσμος;

  21. ΝΤΑΝΤΟΝ avatar
    ΝΤΑΝΤΟΝ 07/11/2011 21:12:38

    Καλά δεν υπάρχει καμία ανεξάρτητη , αξιόλογη προσωπικότητα με επιστημονικό κύρος από την ευρύτερο χώρο της δεξιάς για να προτείνει ο κ. Σαμαράς ;

    Ο κ. Μολυβιάτης είχε κατακτήσει κάποια στιγμή ένα όνομα , αλλά δεν επαρκεί , κυρίως , εάν δε κάνω λάθος , λόγο της ¨καλής ¨ διαχείρισης των εράνων για τους πυρόπληκτους του 2007 . Ο κ. Δήμας θεωρείται καλός υπάλληλος των Βρυξελλών όπως ο κ. Ράιχ-χενμπαχ και ¨Γλυνός¨ ( ¨σύνδεσμος¨ Παπανδρέου με τους Κηδεμόνες της Ευρωπαϊκής Επιτροπείας ).

    Γιατί είναι όλη επικεντρωμένοι στα καλά παιδιά που σπούδασαν και εργάσθηκαν στις ΗΠΑ και στην συνέχεια μεταμοσχεύτηκαν στην Ελλάδα , ανερχόμενοι γρήγορα την σκάλα της ιεραρχίας καταλαμβάνοντας καίριες θέσεις είτε σε παραδοσιακούς , είτε σε νέους θεσμούς ( Παπαδήμας , Διαμαντούρος , που ήρθαν στην Ελλάδα μετά μεταμοσχέθηκαν στην Ευρώπη...).

    Θα περιμένουμε μας δώσουν λύσεις οι " we won't global government " με την ¨Σοσιαλιστική ¨ - Διεθνή του Καπιταλισμού , η οποία έτσι και αλλιώς από την περίοδο του Β΄Π.Π. και του ¨ψυχρού πολέμου¨ ήταν στον έλεγχο των ¨Βορείων¨ ...

    Γιατί οι Έλληνες ΄πολίτες τς τύχες τους στους Έλληνες μεταπράτες που επικεντρώνονται σε πρώην ¨βασανισμένους μετανάστες ¨ , όπως τα παιδιά της Ελληνοαμερικάνικης ¨ομογένειας ¨ , τύπου Γ. Παπανδρέου , Λαμπρινίδη , Παμπούκη , Ρόντος , Παναρίτη και άλλους ¨Ευρωπαίους¨ κοσμοπολίτες - ¨διεθνιστές¨ τύπου Δρούτσα , Μ. Κοππά και βάλε ;

    Αυτοί μαζί με τις περίφημες ¨δεξαμενές σκέψεις¨ του Υπουργείου Εξωτερικών της... ¨Ελλάδας¨ αποτελούν ΜΠΛΟΚ - εξουσίας , μαζί με ¨Σταθμαρχεία ¨ και ¨Σταθμάρχες¨... ¨Μέσων Μαζικού Ελέγχου ¨ ( ΜΜΕ ) και άλλους μεταπράτες οπλικών συστημάτων και προϊόντων με ουσίες (εννοώ ¨χυμούς εσπεριδοειδών ¨)

    Δεν έχουμε καταλάβει από που και από ποιους παίζεται το παιχνίδι στην Ελλάδα , ποιοι ελέγχουν ΚΑΙ ΚΑΘΟΡΙΖΟΥΝ την χώρα ;

    Εκβιάζει λένε ο κ. Παπαδήμας , προφανώς σύμφωνα με τις εντολές των πρώην διευθυντών και ευεργετών του στην Αμερικάνικη Ομοσπονδιακή και την ¨Ευρωπαϊκή ¨ Τράπεζα που εδρεύει στην Γερμανία ... ¨Βάζει , ¨ίσως¨, όρους ¨ ο Τεχνοκράτης υπάλληλος του παγκόσμιου χρηματοπιστωτικού συστήματος....

    Αυτός καλά κάνει , εμείς σαν λαός τι λέμε , τι προσμένουμε και τι κάνουμε , οι πολιτικές ηγεσίες της ¨μείζονος και ελάσσονος αντιπολίτευσης ¨ τι κάνουν ;

    Προσπαθούν να ¨κατευνάσουν¨ την Μέρκελ , όπως ο Τσάμπερλαιν τον Χίτλερ, για να μην χάσουν τις καταθέσεις τους τις τράπεζες και την κρατική επιχορήγηση ;

    Πάρε ένα σβώλο Μήτρο ΚΑΙ ΔΙΩΞΕ ΤΟΥΤΑ ΤΑ ΣΚΥΛΙΑ ΠΟΥ ΣΟΥ ΧΑΛΟΥΝ ΤΟ ΦΥΤΡΟ ! ( ο Κ. Βαλαωρίτης το έγραψε , όχι εγώ ) .

    • Μάρκος avatar
      Μάρκος @ ΝΤΑΝΤΟΝ 07/11/2011 21:17:10

      Ποια διαχείριση αγαπητέ μου του Ταμείου των πυροπλήκτων; Το ΠΑΣΟΚ το πήρε το ταμείο αυτό γεμάτο και το χρησιμοποίησε για ίδιους σκοπούς. Να έχουμε 1000 πράγματα εναντίον Μολυβιάτη, αλλά όχι να αφήνουμε κι αιχμές τέτοιου είδους...

      • ΝΤΑΝΤΟΝ avatar
        ΝΤΑΝΤΟΝ @ Μάρκος 07/11/2011 21:44:16

        Καμία πρόθεση ν΄αδικήσω , και το παίρνω πίσω ζητώντας συγνώμη. Απλά είχα ακούσει αρχικά ¨ καταγγελίες¨ εναντίον του ( ότι δεν έλαβαν οι δικαιούχοι τις ενισχύσεις αποκατάστασης ) , αλλά στην συνέχεια δεν παρακολούθησα την πορεία , ούτε μελέτησα την υπόθεση αυτή . Και θεωρώ πως είναι επιπολαιότητα δική μου να επαναλαμβάνω κάτι που δεν έχω διασταυρώσει . Δεν αποκλείω καθόλου στην συνέχεια να ¨ολοκλήρωσε¨ το ΠΑΣΟΚ το ζήτημα αυτό. Θα το ψάξω. Μέχρι τότε θεωρήστε την συγκεκριμένη αναφορά μου , ¨ως μη γενόμενη¨.

        • Μάρκος avatar
          Μάρκος @ ΝΤΑΝΤΟΝ 07/11/2011 22:17:20

          Πρόσφατα ο Κωνσταντίνος Αγγελόπουλος ζήτησε πίσω τα λεφτά που είχε προσφέρει, διότι αποκαλύφθηκε ότι τα λεφτά αυτά τα απορρόφησε η Κατοχική κυβέρνηση για να κλείσει-και καλά-άλλες "τρύπες"...

  22. Αφώτιστος Φιλέλλην avatar
    Αφώτιστος Φιλέλλην 07/11/2011 21:13:31

    Το πρωτο προβλημα που πρεπει να επιλυθει, συνταγματικα αν ειναι δυνατον νομικα, ειναι η εσωτερικη δημοκρατια σε ολα τα κομματα, δηλ. εκλογη των οργανων και της ηγεσιας με καλπη. Δεν μπορει δυο ανεπαγγελτοι, ανωριμοι εξηνταρηδες "πολιτικοι αρχηγοι" του ΠΑΣΟΚ και της ΝΔ (δηλ. των παραταξεων του οικονομικου μπαχαλου, της αποβιομηχανισης, της λαμογιας, των διορισμων, της φοροδιαφυγης και φοριοαποφυγης,του νεποτισμου και της παρεο-/ γκομενο-κρατιας, της πολιτιστικης καθυστερησης, κ.λ.π. την τελευταια 30ετια) σχεδον ανεξελεγκτα απο τους βουλευτες τους και τελικα τον ελληνικο λαο να (προσποιουνται) οτι διαφωνουν για την συνθεση της κυβερνησης ασυνεοησιαςγια 3 εως 4 μηνες με σημαντικους κινδυνους για τον ελληνικο λαο επι δεκαετιες.

    “Για να δούμε αν μπορούμε να ελπίζουμε στα … κόμματα εξουσίας στη χώρα μας, θα πρέπει να μελετήσουμε τις κοινωνικοοικονομικές καταβολές τους, την συνολική δημοκρατική συμπεριφορά τους και την προσφορά τους στον τόπο. Το ΠΑΣΟΚ και η Νέα Δημοκρατία δεν είναι κόμματα με βαθιές κοινωνικές και οικονομικές καταβολές. Δεν υπήρξαν ποτέ κόμματα δημοκρατικών αρχών με μακρά δημοκρατική παράδοση. Είναι κόμματα ιδιοκτησίες των δημιουργών τους. Ο μεν Κωνσταντίνος Καραμανλής δεν επέστρεψε στη λογική της ΕΡΕ, αλλά έφτιαξε το δικό του σπίτι, όπως το ήθελε αυτός, ο δε Ανδρέας Παπανδρέου δεν επέστρεψε στη λογική της Ένωσης Κέντρου, αλλά έφτιαξε και αυτός τη δική του ιδιοκτησία.

    Και τα δύο κόμματα δημιουργήθηκαν μετά την πτώση της δικτατορίας από τους δύο αυτούς πολιτικούς με μοναδικό στόχο την εξυπηρέτηση των προσωπικών πολιτικών φιλοδοξιών τους στη λογική της ιδιοκτησίας. Γύρω από τους ιδιοκτήτες αναπτύχθηκε, με το πέρασμα του χρόνου, μια πολιτική ολιγαρχία από διάφορες οικογένειες, συγγενείς και παντός είδους φίλους και παρέες…. Τελικά τα κόμματα, αυτά, όπως ήταν φυσικό ως ιδιοκτησίες περιήλθαν στους κληρονόμους των ιδρυτών τους. Ως κύρια πολιτική πρακτική και τα δύο κόμματα εφάρμοσαν την πελατειακή λογική της εξαγοράς της ψήφου με διάφορα ρουσφέτια και διορισμούς, το καθένα με τον δικό του τρόπο.”

    Τελικά, ο θεσμός της βασιλείας, και των τίτλων ευγενείας (δούκας, μαρκήσιος, κόμης, υποκόμης, βαρόνος,…) στην πολιτικη με τα αντίστοιχες ιδιοκτησίες δεν έχουν καταργηθεί ουσιαστικά και θα πρεπει αμεσα να καταργηθουν.

    • kostasthess avatar
      kostasthess @ Αφώτιστος Φιλέλλην 07/11/2011 21:47:08

      ρε αφωτιστε φιλλεληνα, βαρεθηκα να διαβαζω μηδενιστικα κειμενα σαν το δικο σου.. Ελεος.. Ολοι χορτασαμε απο αυτη την μιζερη διαμαρτυρια.. Καμμια προταση σοβαρη δεν βλεπω.. Επαναστατες του καναπε...

      • Αφώτιστος Φιλέλλην avatar
        Αφώτιστος Φιλέλλην @ kostasthess 08/11/2011 13:50:12

        Εισαι αναγωγος και τυφλωμενος απο φανατισμο.
        Απο ποτε η ΠΛΕΟΝ ΣΟΒΑΡΗ ΠΡΟΤΑΣΗ για δημοκρατικες διαδικασιες στα οργανα κομματων, στην επιλογη των υποψηφιων βουλευτων με ψηφοφορια των μελων των κομματων και οχι απο τον Αρχηγο ειναι μιζερη διαμαρτυρια, εφοσον προβλεπονται συμμαχικες κυβερνησεις την επομενη δεκαετια στην χωρα μας;
        Και ως φιλελλην να επικαλεστω οτι αυτο συμβαινει σ' ολα τα ευρωπαικα κομματα.

  23. Μάρκος avatar
    Μάρκος 07/11/2011 21:18:24

    Ακόμη χειρότερα, ούτε επί Βασιλείας υπήρχαν τίτλοι. Επί Δημοκρατίας καθιερώθηκαν και οι Δούκες και οι Βαρώνοι...;-)

    • Αφώτιστος Φιλέλλην avatar
      Αφώτιστος Φιλέλλην @ Μάρκος 07/11/2011 21:30:35

      Σωστη η παρατηρηση. Αναφερομαι στον θεσμο της βασιλειας στην Ευρωπη

      • ΝΤΑΝΤΟΝ avatar
        ΝΤΑΝΤΟΝ @ Αφώτιστος Φιλέλλην 07/11/2011 21:52:29

        Συμφωνώ με πολλές παρατηρήσεις σου ¨αφώτιστε¨ , φαίνεσαι πολύ φωτισμένος άνθρωπος ή ¨Γηράσκεις αεί διδασκόμενος " !

  24. τάσος avatar
    τάσος 07/11/2011 21:21:16

    για ένα πουκάμισο αδειανό, για μια πατρίδα.

  25. StarPowerNone avatar
    StarPowerNone 07/11/2011 21:24:04

    Τους ανασταίνει συχνά ο Χαντζόπουλος στις πολύ επιτυχημένες γελοιογραφίες του στα ΝΕΑ.

  26. Aris. A avatar
    Aris. A 07/11/2011 21:25:20

    μάλλον κανω λάθος αλλά Διαμαντούρο ή Διαμαντόπουλο έλεγαν έναν προχθές στον Αλφα που έχει θέσει στην Εοκ και ζητούσε την ανατροπή Σαμαρά από το φιλελεύθερο μπλοκ.

    Λέτε να είναι αυτός.

  27. Kennan avatar
    Kennan 07/11/2011 21:29:11

    Καλά πήγαινε να δεις αν έρχεται ο Φάκτορας; Κάηκε ο Παπαδημας Ποιός τα έχραψε πρώτος;

  28. GEORGE SPOROS avatar
    GEORGE SPOROS 07/11/2011 21:29:48

    Μετά το σημερινο δελτίο πρωτοφανούς προπαγάνδας στη ΝΕΤ λέω να απαιτήσει ο Σαμαράς να αλλάξει και ο Πρόεδρος της ΕΡΤ.

  29. Αυτόνομος avatar
    Αυτόνομος 07/11/2011 21:29:57

    Για τον Καρατζαφέρη παντως δεν θα συμφωνήσει, κλαψτε κι άλλο

  30. kolokotronis avatar
    kolokotronis 07/11/2011 21:33:47

    Μήπως να αποφασίσουμε, να κάνουμε δημοψήφισμα
    για το ποιόν θέλουμε πρωθυπουργό
    και μετά να το ανακοινώσουμε στην Μέρκελ
    για να την αποτελειώσουμε μιά και έξω ;;

  31. ΑΠΟΣΤΟΛΟΣ avatar
    ΑΠΟΣΤΟΛΟΣ 07/11/2011 21:36:57

    Υπάρχουν δύο διαπρεπείς Έλληνες που τους αξίζει ο ρόλος του πρωθυποτργού:
    1. Μάκης Ψωμιάδης (Μάκαρος)
    2. Αχιλλέας Μπέος

    • Αφώτιστος Φιλέλλην avatar
      Αφώτιστος Φιλέλλην @ ΑΠΟΣΤΟΛΟΣ 07/11/2011 21:47:34

      Ακης Τζοχατζοπουλος
      Γιωργος Κοσκωτας
      Λαυρεντης Λαυρεντιαδης

    • ΠΙΛΟΤΟΣ avatar
      ΠΙΛΟΤΟΣ @ ΑΠΟΣΤΟΛΟΣ 07/11/2011 21:48:21

      Ελληνόφωνος, με Αμερικάνικη παιδεία και Γερμανόφιλος...
      Κάντε Πρωθυπουργό το Σωκράτη Κόκκαλη να τρέμει το Βερολίνο (ανατολικό και δυτικό)

      • gynner avatar
        gynner @ ΠΙΛΟΤΟΣ 07/11/2011 21:50:18

        Εγώ προτείνω τον Τσάκα που έχει κονέ και με τους Αραβες να φέρει και επενδύσεις!

        • ΕΥΑ avatar
          ΕΥΑ @ gynner 07/11/2011 21:56:57

          Θα συμφωνήσω λόγω αδυναμίας στον ΠΑΟ!

      • ΝΤΑΝΤΟΝ avatar
        ΝΤΑΝΤΟΝ @ ΠΙΛΟΤΟΣ 07/11/2011 22:00:41

        Ναι .... ! Έχει γνώση όλων των ¨υπηρεσιών¨ του κόσμου που μπορούν να βοηθήσουν την Ελλάδα , ας είμαστε ρεαλιστές !

        Η διαφορά με αυτόν , η οποία το αδικεί , είναι το γεγονός ότι οι υπηρεσίες τους στην ¨διεθνή κοινότητα¨ , πάντα με δημοκρατικό - πατριωτικό ( της τσέπης του ) πνεύμα , ήταν έγιναν γνωστές . Την δράση όλων των άλλων παραγόντων που μας υπηρετούν ή θέλουν να μας υπηρετήσουν ( με όρους και χωρίς όρους ) δεν την γνωρίζουμε... και ¨τζογάρουμε στα τυφλά ¨ , λόγω ¨τελεσιγράφων συμμαχικών δυνάμεων ¨ , οι οποίες μας ορίζουν και ποιοι θα είναι αυτοί που θα μας ¨πρωθυπουργέψουν ¨ .

  32. Factorx avatar
    Factorx 07/11/2011 21:40:20

    Σε τηλεφωνικές του δηλώσεις στο Reuters, o κ. Διαμαντούρος επιβεβαίωσε ότι δέχθηκε διερευνητική προσέγγιση σχετικά με το ενδεχόμενο να ηγηθεί της νέας κυβέρνησης. «Υπήρξε ένα διερευνητικό τηλεφώνημα χθες (την Κυριακή) και έκτοτε δεν υπήρξε κάποια επαφή», δήλωσε ο κ. Διαμαντούρος, σύμφωνα με το πρακτορείο. Διευκρίνισε επίσης ότι ο ίδιος δεν απέρριψε την πρόταση υπό την προϋπόθεση να εκπληρωθούν ορισμένοι όροι.

    • ΝΤΑΝΤΟΝ avatar
      ΝΤΑΝΤΟΝ @ Factorx 07/11/2011 21:48:34

      Βρε γαμώτο , όλοι δεν έχουν ¨αρχειακή διαφωνία , και στην συνέχεια ¨βάζουν όρους¨ για να ... ¨υπηρετήσουν τα συμφέροντα του Ελληνικού λαού ...¨ ; Περίεργο πράγμα.

  33. Τιγράνης avatar
    Τιγράνης 07/11/2011 22:03:48

    Άντε παιδιά, αποφασίστε.. πιο γρήγορα θα ξεμπερδεύαμε με τις εκλογές…

    Time goes by so slowly..
    Every little thing that you say or do
    I'm hung up
    I'm hung up on you
    Waiting for your call
    leaders night and day
    I'm fed up
    I'm tired of waiting on you

  34. Μάρκος avatar
    Μάρκος 07/11/2011 22:20:14

    Όσο για τη Νέα Δημοκρατία, ας εκμεταλλευόταν καλύτερα τα όσα έχει κατά καιρούς πει ο καθηγητής Βασίλειος Μαρκεζίνης. Θα ήταν προς όφελος της. Εκτός αν τον κρατάει για...Πρόεδρο της Δημοκρατίας;-)

  35. Γιαγκούλας avatar
    Γιαγκούλας 07/11/2011 22:38:41

    Τί το παιδεύουν;
    Ας βάλουν τον Κουβέλη πρωθυπουργό με αντιπροέδρους Καρατζαφέρη και Ντόρα, για να "δέσει το γλυκό". Και το Υπουργείο Περιβάλλοντος στους Οικολόγους-Πράσινους. Υπουργό Αθλητισμού τον Ψαριανό. Αρμόδιο για τις Ελληνοαμερικανικές σχέσεις τον Σταϊκούρα.
    Και στο Υπουργείο Οικονομικών Εφραίμ και Αρσένιο (απεδείχθησαν ικανότατοι). Κοινωνικών Ασφαλίσεων τον Σημαιοφορίδη. Προστασίας του Πολίτη και Υγείας να κρατήσουν τους νυν. Είναι ιδιαίτερα πετυχημένοι (ο ένας σπάει στο ξύλο τους Ελληνες και ο άλλος διαλύει και την Υγεία). Και ένα ρεστωράν για τον Πάγκαλο. Oι κατάλληλοι άνθρωποι στις κατάλληλες θέσεις.

  36. O ΚΑΘΕΝΑΣ avatar
    O ΚΑΘΕΝΑΣ 07/11/2011 22:41:39

    Δηλαδή αν αναλάβει ο Λ. Παπαδήμος (πρώην στενός συνεργάτης του Σιμίτη και νυν του Παπανδρέου, αλλά και τέως αντιπρόεδρος της ΕΚΤ) θα είναι ο ΤΡΑΠΕΖΙΤΗΣ που όπως υποστηρίζουν κάποια ΜΜΕ, θα μας σώσει ;
    Και καλά, αφού ήταν απο το 2010 οικονομικός σύμβουλος του Παπανδρέου, είναι άμοιρος ευθυνών ;
    Κάποιοι παίζουν με τα νεύρα μας…

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.