#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
31/05/2010 07:41
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Ποιος εγκέφαλος σκέφτηκε να ακριβύνει κι άλλο την βενζίνη;



Έχουν ξεφύγει εντελώς στην κυβέρνηση ή προσπαθούν να μας τρελάνουν τελείως; Πώς αλλιώς θα εξηγηθεί η διαρροή από το υπουργείο Οικονομικών ότι σκέφτονται να αυξήσουν την τιμή της βενζίνης πάνω από τα 2 ευρώ και να καταργήσουν τα τέλη κυκλοφορίας;

Δηλαδή θα πληρώνουμε εσαεί τα καύσιμα πανάκριβα για να μην πληρώσουμε 100 και 200 ευρώ το χρόνο; Με πρόσχημα ότι θέλουν να επιβαρύνεται η χρήση κι όχι η κατοχή ετοιμάζεται να επιβάλει νέο χαράτσι. Για να καταλάβετε τι θέλει να κάνει δείτε αυτό. Έχετε αυτοκίνητο 1.600 κυβικά και πληρώνεται περίπου 200 ευρώ για τέλη κυκλοφορίας. Ας πούμε ότι καταργείται αυτό το ποσό και αυξάνεται η βενζίνη στα 2 ευρώ, δηλαδή 60 λεπτά περισσότερα από σήμερα (στα περισσότερα βενζινάδικά της Αττικής σήμερα ήταν 1.40 η απλή) ή περίπου 45% ακριβότερη. Αν δηλαδή κάθε μήνα πληρώνατε για καύσιμα 200 ευρώ με το νέο σύστημα θα κληθείτε να πληρώσετε περίπου 290 ευρώ, ή 90 ευρώ το μήνα παραπάνω ή 1.080 ευρώ το χρόνο. Κερδίσατε δηλαδή 200 ευρώ από την κατάργηση των τελών και θα επιβαρυνθείτε 880 ευρώ το χρόνο.

Πείτε μου ποιος εγκέφαλος σκέφτηκε να διαρρεύσει ένα τέτοιο σενάριο να του πούμε μπράβο και να τον προτείνουμε για νόμπελ Οικονομίας.

Αν είναι ο Παπακωνσταντίνου αυτός το έχει πάρει ήδη με τα όσα κάνει, αν είναι η Μπιρμπίλη τότε καταλαβαίνουμε που έχουμε πέσει.

ΣΧΟΛΙΑ

  1. socrates avatar
    socrates 31/05/2010 07:55:38

    Δεν ξέρω εάν τους έχει περάσει έστω και σαν σκέψη κάτι τέτοιο.
    Θέλω να πιστεύω ότι κατανοούν ότι θα ήταν η χαριστική βολή στην οποιαδήποτε προσπάθεια ανάπτυξης της οικονομίας και έστω σχετικης επιβράδυνσης του ήδη ψηλότερου από τις άλλες χώρες της Ε.Ε. πληθωρισμού.
    Η επιδείνωση της ανταγωνιστικότητας της οικονομίας μας θα ήταν τέτοια που θα αναιρούσε οποιοδήποτε επιχείρημα παραμονής μας στο ευρώ.

  2. nancy avatar
    nancy 31/05/2010 08:22:16

    ΄Η υπάρχει και άλλη περίπτωση: Να πάρουν τώρα όσο πιό σκληρά δήθεν οικονομικά μέτρα γίνεται και πλησιάζοντας τις ημέρες των δημοτικών εκλογών να τα ελαφρύνουν ένα ένα ή να τα καταργούν, ωστε να πιαστούμε πάλι στο δύχτι της παγίδας του πονόψυχου πρωθυπουργού που δεν τα ενέκρινε ο ίδιος άρα τα καταργεί. Το γνωστό ανέκδοτο με τους δεκαπέντε νοματαίους σε ένα στενό δωμάτιο.

    • trellakias avatar
      trellakias @ nancy 31/05/2010 18:26:24

      Και να συμπληρώσω τον ΕΡΠΗ της στεναχώριας φιλενάδα Νάνσυ. Μόνο βρεγμένη σανίδα και ντου!!!!!! Τίποτα άλλο.

  3. Αυριανιστής avatar
    Αυριανιστής 31/05/2010 08:42:09

    Κι όμως, όχι μόνο τους έχουν περάσει από το μυαλό, αλλά το συζητάνε και σοβαρά. Όπως επίσης συζητάνε σοβαρά (στο "opengov" μάλιστα) και το... σκανάρισμα των αποδείξεων από γιαγιάδες και παππούδες για να τις υποβάλουν ηλεκτρονικά στην εφορία προκειμένου να κατοχυρώσουν το πενιχρό αφορολόγητό τους.

    Νομίζω πάντως ότι είσαι συντηρητικός στις εκτιμήσεις σου για το αυξημένο κόστος, Φάκτορα. Για ένα αυτοκίνητο που κυκλοφόρησε μετά το 2005, μέσης κατηγορίας κυβισμού (1.6-1.8), που έχει μέση κατανάλωση 10λ./100χμ., η επιβάρυνση ετησίως για 15.000 χιλιόμετρα θα είναι περίπου 750 ευρώ αν υποθέσουμε ότι η αύξηση λόγω ενσωμάτωσης των τελών θα είναι 50 λεπτά το λίτρο. Σήμερα, αυτό το αυτοκίνητο πληρώνει 182 ευρώ τέλη. Δηλαδή μιλάμε για ΕΜΜΕΣΗ ΑΥΞΗΣΗ ΤΩΝ ΤΕΛΩΝ που πληρώνει ΚΑΤΑ 568 (!!!) ΕΥΡΩ.

  4. Lewnidas avatar
    Lewnidas 31/05/2010 09:00:02

    τελικα κατεληξα -γιατι ειχα και εχω το δηλιμα αν ειναι ηλιθιοι ή ανικακοι. ΕΙΝΑΙ ΗΛΙΘΙΟΙ.

    εγκληματικα ηλιθιοι κιολας

  5. GreenHorses avatar
    GreenHorses 31/05/2010 09:16:44

    Εχουμε την ακριβότερη βενζίνη όπως μας λένε στην Ευρώπη πάμε για παγκόσμιο ρεκόρ!

    Ευγε σοσιαλιστές.

  6. Dimi avatar
    Dimi 31/05/2010 09:23:25

    Watch! Μay-30-2010 Indy 500 Mike Conway Huge Airborne Crash into the Catchfence! http://bit.ly/dzE4VQ

  7. Orestios avatar
    Orestios 31/05/2010 09:51:25

    Οι κερδοσκόποι προκαλούν την ακρίβεια. χο! χο!
    Όχι η κυβέρνηση.

  8. greekpoliticalreview avatar
    greekpoliticalreview 31/05/2010 10:01:11

    Το επιχείρημα του ΥπΟικ είναι πως για να τυπωθούν , να σταλούν τα σήματα κτλ κτλ όλη η διαδικασία κοστίζει 100εκ ευρώ!!

    Είναι αστείοι και σε χάραξη πολιτικής και σε επιχειρήματα οι τύποι.

    • Αυριανιστής avatar
      Αυριανιστής @ greekpoliticalreview 31/05/2010 11:12:24

      Λες και χρειάζονται τα σήματα!

      Από τη στιγμή που δεν θα πληρώσεις τα τέλη, η εφορία θα σε "τσιμπήσει" ούτως ή άλλως και θα σε καλέσει "δι' υπόθεσίν σου". Ποια η χρεία σημάτων, λοιπόν;

  9. ΣΠΑΡΤΑΚΟΣ avatar
    ΣΠΑΡΤΑΚΟΣ 31/05/2010 10:17:58

    Επειδή οι μαστοί της γαλακτοπαραγωγού αγελάδος Siemens,μοιάζει να στέρεψαν οριστικά εδώ και κάποια χρόνια,μήπως πρέπει ν'αναζητήσουμε το 'γαλατάκι' μας στις κάνουλες των πετρελαικών εταιρειών;;;;;;;;;;;;;

    • nancy avatar
      nancy @ ΣΠΑΡΤΑΚΟΣ 31/05/2010 10:36:05

      Καλημέρα Σπάρτακε. Αυτό που δεν θα καταλάβω ποτέ, είναι γιατί οι τσίφτηδες, μάγκες, πανέξυπνοι κλπ. πολιτικοί μας, δεν μπορούν να εκμεταλλευτούν τους φυσικούς μας πόρους στο υπέδαφος και να το προσφέρουν ακριβά όπως κάνουν άλλες χώρες στο δικό τους. ΄Ολο ταπεινώσεις δεχόμαστε και το κεφάλι πάλι μέσα. Ποιός μπορεί να δώσει μιά απάντηση?

      • ΣΠΑΡΤΑΚΟΣ avatar
        ΣΠΑΡΤΑΚΟΣ @ nancy 31/05/2010 10:40:55

        nancy:Μήπως ο Χατζηαβάτης;;; O Κουταλιανός ίσως;;;;;; Ομως,άλλο ήταν το πνεύμα της παρέμβασής μου,nancy.

  10. anonymous avatar
    anonymous 31/05/2010 10:30:52

    Φίλοι αντισταθείτε!!!
    Αυτή είναι μια συσκευή ιταλικής εταιρίας η οποία σας επιτρέπει να εφοδιάζετε με φυσικό αέριο τα οχήματά σας από την κάνουλα του σπιτιού σας. Μεγαλύτερες επαγγελματικές εγκαταστάσεις για βενζινάδικα παρέχονται από την ίδια την εταιρία.

    Οχήματα που να καίνε φυσικό αέριο πουλάει η FIAT. Αυτά έχουν ρεζερβουάρ βενζίνης 15 λίτρων και το υπόλοιπο είναι φυσικού αερίου. Οχήματα που ήδη έχετε μετατρέπονται σε φυσικού αερίου με έξτρα συσκευή.

    Επίσης μπορείτε να αγοράσετε οχήματα που να καίνε υγραέριο, όχι φυσικό αέριο, από την OPEL ή να μετατρέψετε τα υπάρχοντα οχήματα με ειδική συσκευή σε οχήματα υγραερίου.

    Το όχημα μπορεί να καίει είτε φυσικό αέριο είτε υγραέριο. Και τα δυο δε γίνεται διότι η συσκευή φυσικού αερίου δουλεύει στις 100 ατμόσφαιρες πίεση ενώ η συσκευή υγραερίου στις 10 ατμόσφαιρες πίεση.

    Το κόστος καυσίμου είναι το μισό της βενζίνης εκεί που τη φτάσανε. Το επιπλέον κόστος του οχήματος ή της μετατροπής είναι περί τα 2.000 Ευρώ. Προβλήματα ασφαλείας σε περίπτωση ατυχήματος δεν υπάρχουν. Το μόνο μείον είναι η διαθεσιμότητα των καυσίμων στην Ελλάδα και το ότι σε μερικές περιπτώσεις το ρεζερβουάρ του εναλλακτικού καυσίμου τρώει τη θέση της ρεζέρβας ή μέρος του πορτ μπαγκάζ.

    Οι κάτοικοι της επαρχίας μπορούν να στραφούν στο βιοντίζελ.

    Σημειώνω ότι με τις αυξήσεις στη βενζίνη οι πρατηριούχοι λένε ότι έπεσε η κατανάλωση κατά 30%. Δηλ. πάλι τα ίδια λεφτά θα εισπράξει το κράτος από φόρους κι έχει φέρει τον κόσμο στα όρια της παράκρουσης.

    Το καύσιμο βγαίνει από το διυλιστήριο 50 λεπτά και το πουλάνε με τους φόρους στο 1,50 Ευρώ.

  11. nancy avatar
    nancy 31/05/2010 10:44:59

    Ναι είναι σαφές το πνεύμα της παρέμβασης, αλλα εμένα γιατί πηγαίνει το μυαλό μου όλο στην οικον. αυτοδυναμία μας, με την σχετική εκμετάλλευση.. ΟΚ.

  12. co avatar
    co 31/05/2010 12:06:30

    πίσω στα κάρα, για πράσινη υπαναπτυξη αλλώστε δεν μιλάμε; δεν μου ακουγεται παραλογο.

  13. Panos avatar
    Panos 31/05/2010 12:56:16

    Μου φαίνεται θα γυρίσουμε στην εποχή πόσο σανό σου τρώει το άλογο κι όχι πόσο βενζίνη σου καίει... Πράσινη ανάπτυξη δεν είναι αυτό; Εφόσον ΔΕ θα καίμε σχεδόν καθόλου βενζίνη πια; Άντε λίγο για το αέριο του θερμοκηπίου από τις κοπριές των αλόγων, αλλά σιγά τα ωά.

  14. giorgos avatar
    giorgos 31/05/2010 13:39:02

    Ο Αμερικάνικος στρατός έβγαλε αναφορά(2010) http://www.peakoil.net/headline-news/us-military-warns-oil-output-may-dip-causing-massive-shortages-by-2015
    που λέει ότι θα αρχίσουν οι ελλείψεις πετρελαίου από το 2012, γιατί δεν μπορεί να καλυφθεί η παγκόσμια ζήτηση.

    Όσο πιο γρήγορα απεξαρτηθούμε από το πετρέλαιο τόσο το καλύτερο. Στις απεργίες των βενζινοπολών-βυτιοφόρων οι δρόμοι άδειαζαν και τα λεωφορεία πήγαιναν σφαίρα. Δεν πρέπει να ξεχνάμε ότι αυτοκίνητα έχουμε από το 1990, πιο πριν ήταν πολύ δύσκολο να αγοράσει κάποιος.
    Στην πετρελαϊκή κρίση του 74 στις ΗΠΑ, εμείς βλέπαμε τα αυτοκίνητα μόνο ζωγραφιστά.

  15. anonymos avatar
    anonymos 31/05/2010 16:51:25

    Κοιταχτε ειναι 302 Ευρώ τον χρονο τα τέλη κυκλοφορίας και όχι 200. Θα πάρουν και αύξηση αρα θα πάνε 350-400 επομένως η επιβάρυνση θα είναι γύρω στα 300 Ευρώ αφού πρέπει να υπολογίσουμε τουλάχιστον 30% μείωση χρήσης λ΄γω αυξημένων τιμών
    Και το λεωφορείο καλό είναι

  16. anonymous avatar
    anonymous 31/05/2010 17:39:04

    Σε μια χώρα με κακές υποδομές (μπορεί να βελτιώνονται αλλά παραμένουν κακές) και κακές συγκοινωνίες το να ανεβάζεις τη βενζίνη είναι σα να κόβεις το δικαίωμα της μεταφοράς από τον κόσμο.

    Δεν είμαστε Δ. Ευρώπη που και αμάξι να μην έχεις δεν τρέχει μία γιατί το τραίνο δουλεύει ρολόι.

  17. Crash&Burn avatar
    Crash&Burn 31/05/2010 17:56:02

    εγω παντως το προτιμω να ειναι στην βενζινη.
    τοτε θα ειναι πραγματικα τελη κυκλοφοριας - πληρωνεις επειδη κυκλοφορεις
    ενα παλιο ασυντηρητο ρυπογονο ή με 5 λιτρα κιντηρα δεν ειναι δυνατον να πληρωνει αναλογικα λιγοτερα απο οτι ενα καλοσυντηρημενο μεσαιο

    Βεβαια επειδη τα τελη αυτα ειναι ανταποδοτικα στην θεωρεια κανονικα πρεπει να φτιαξουν και κανενα δεομο να κυκλοφορουμε

    • JOHN avatar
      JOHN @ Crash&Burn 31/05/2010 20:48:53

      Το αυτοκινητο οταν εργαζεσαι μακρυα υποχρεωτικα το κυκλοφορεις.Τωρα εαν δεν θελεις να το κυκλοφορεις κανεις τη δουλεια σου και με καμια φωτογραφια,και μαλιστα με ελαχιστο κοστος μπορεις να εχεις Μερσεντες,Καγιεν και αλλα πολυτελη σιδερικα.Η επιλογη δικη σου!

  18. ΠΗΛΕΑΣ avatar
    ΠΗΛΕΑΣ 31/05/2010 18:04:03

    Διερωτώμαι αν η ανάρτηση είναι δολία ή προϊόν άγνοιας. Γιατί η ενσωμάτωση των φόρων κυκλοφορίας στην βενζίνη έχει απόλυτη λογική και, αν δεν υπήρχαν άλλοι φορομπηχτικοί λόγοι θα είχε εφαρμοστεί από παλιά. Σκεφθείτε:
    Είναι λογικότερο να φορολογούνται τα αυτοκίνητα με βάση τα κυβικά, με αποτέλεσμα πανάκριβα αυτοκίνητα εξεζητημένων χρήσεων να φορολογούνται πολύ λιγότερο από φτηνά αυτοκίνητα με αργούς, μεγάλου κυβισμού κινητήρες (πχ το Lotus Elise είναι "τζάμπα", όπως και το VW Tiguan 1400, όταν το ΚΙΑ Sportage είναι "ακριβό") ακόμα και όταν έχουν αγορασθεί μεταχειρισμένα για ένα κομμάτι ψωμί; Αντιθέτως οι φωστήρες, που τιμωρούσαν όσους δεν αγόραζαν αυτοκίνητο κάθε 4-5 χρόνια (ναι, επί ΝΔ του Κωστάκη) πρέπει να ελεγχθούν με βλακόμετρο.
    Τόσο για λόγους οικολογικής επιβαρύνσεως όσο και σαν κοινωνικό μέτρο, η ενσωμάτωση όλων των φόρων στα καύσιμα, ώστε να μην φορολογείται το αυτοκίνητο, αλλά η ιδιωτική αυτοκίνηση είναι το δικαιότερο μέτρο. Να δούμε τότε ποιός αφήνει βαρύ το πόδι του στο γκάζι, ποιός τρέχει με 150 στην Εθνική, ποιός "καβάλλα πάει στην εκκλησιά, καβάλλα προσκυνάει" και ποιός αγοράζει δίτονες χαρχάλες για να πηγαίνει στο σουπερμάρκετ. Τι φταίει ο συνταξιούχος που διατηρεί το 30ετές "αμάξι" του για να κάνει 5000 χλμ/έτος να πληρώνει περισσότερα από το τσογλάνι του, που δεν κατεβαίνει από το τιμόνι; Δικαίωμα του καθενός βέβαια, αλλά με ανάλογο φόρο στην κοινωνία, που θα τον υποστεί.
    Και προφανής είναι και η απλοποίηση του φοροεισπρακτικού έργου.
    Τώρα, το αν η μικρή ανά λίτρο επιβάρυνση γίνει μεγάλη επειδή πονηροί μανδαρίνοι θα εκμεταλλευτούν την ρύθμιση για να πενταπλασιάσουν τα φορολογικά έσοδα, είναι μια άλλη, Ελληνική, ιστορία... Αλλά όχι επειδή η γριά κάηκε στο κουρκούτι να φυσάει και το γιαούρτι!

  19. JOHN avatar
    JOHN 31/05/2010 20:53:01

    Μαφιοζοι ειναι οι ανθρωποι,με μια μεση χρηση του αυτοκινητου επιβαρυνοντας τη βενζινη με νεους φορους τα τελη ΠΕΝΤΑΠΛΑΣΙΑΖΟΝΤΑΙ!!!!!!!!

  20. Αυριανιστής avatar
    Αυριανιστής 01/06/2010 10:01:23

    Μάλιστα...

    Έχεις άραγε σκεφτεί ότι αυτό το "δικαιότερο" μέτρο, αν φτάσει τη βενζίνη στα 2 ευρώ, θα πυροδοτήσει ανεξέλεγκτες αυξήσεις σε ΟΛΑ τα προϊόντα και ΟΛΕΣ τις υπηρεσίες, με αφορμή την αύξηση του κόστους μεταφοράς, τις οποίες θα πληρώνουν ΟΛΟΙ, ανεξαρτήτως από το αν και κατά πόσον είναι χρήστες ΙΧ ή όχι;

  21. pedro avatar
    pedro 01/06/2010 11:23:45

    Από αυτό ξεκινανε όλα.
    Εκεί βρισκεται η ουσία της τωρινής παγκόσμιας κρίσης.

    Κάθε χρόνο πριν το 2005, η παραγωγή αργού & συμπυκνωμένου πετρελαίου αυξήθηκε.

    Το 2005 ήταν το σημείο αλλαγής της καμπύλης.

    Εξάλλου τι είναι το κεφάλαιο; Το χρήμα είναι ενέργεια. Η ενέργεια κάνει τα πάντα. Όχι το χρήμα. Ποτέ δεν ήταν το χρήμα. Πάντα ήταν η κατοχή ενέργειας.

    Το τραπεζιτικό σύστημα είναι σίγουρα ένα παράσιτο, άλλα ότι και αν κανει αυτό, οι οποιοσδήποτε άλλος, δεν μπορεί να επιρεάσει την καμπύλη διαθεσιμότητας ενέργειας. Αν δεν είναι οικονομική η διαθεσιμότητα της στο επιπεδο "παραγωγής" δεν μπορουν να την κανουν οικονομική. Τελεία και παύλα.
    Ο γκρεμός θα είναι απότομος σύντομα.

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.