#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
22/04/2008 22:18
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Ποιος είπε ότι εξαρτώμεθα από τις ΗΠΑ;

Τώρα που οι μίζες της ΜΗΖΕΝΣ ξαναβγήκαν στο προσκήνιο, αλλά όπως σας έχουμε προειδοποιήσει εγκαίρως μόνο κάτι μεσάζοντες και διοικητικοί υπάλληλοι θα την πληρώσουν θυμήθηκα ένα σχόλιο του αναγνώστη μας  ΝΤΑΝΤΟΝ για την γερμανική διείσδυση στην Ελλάδα. Έχουμε και λέμε, λοιπόν:

Η R.W.E. θέλει τον έλεγχο της ΔΕΗ, ή τουλάχιστον τον ήθελε μέχρι πρότινος, αλλά προσέκρουσε στην οικολογική αντίδραση της γνωστής πλούσιας κυρίας.

Η DEUTSCHE TELECOM παίρνει τον έλεγχο του ΟΤΕ

Η SIEMENS ελέγχει γενικότερα τις προμήθειες του τηλεπικοινωνιακού υλικού στην Ελλάδα και κρατά το πολιτικό σύστημα με αποκαλύψεις για λαδώματα.

HDW ,τα Ναυπηγεία του Αμβούργου και του Κιέλου ελέγχουν τα Ναυπηγεία της Ελευσίνας και της Σύρου;

Οι MANNESMAN – KRAUSS MAFFEI (LEOPARD) - EADS - HDW , ελέγχουν ένα μεγάλο μέρος των στρατιωτικών προμηθειών ( Τανκς, Αεροπλάνα , Υποβρύχια , Οπλοπολυβόλα … )

Η HOCHTIEF ,ελέγχει το στρατηγικό αεροδρόμιο «Ελευθέριος Βενιζέλος»

Η DEUTSCHE BANK στην “EUROBANK” υιού Λάτση ( ο πατέρας καλός φίλος του Φ. Γ. Στράους και στο παρελθόν… )

Η DRESNER BANK - διακινεί τα ομόλογα των ασφαλιστικών ταμείων …( η συγκεκριμένη τράπεζα επί Γ΄ Ράϊχ είχε τη “διαχείριση” των Βαλκανίων …)

WAZ και BERTELSMAN προσπαθούν να εισχωρήσουν στα ΜΜΕ της Ελλάδας

BAYER - BASF και άλλες γερμανικές φαρμακευτικές-χημικές βιομηχανίες φροντίζουν για την υγεία μας και για τα φυτοφάρμακα που χρησιμοποιούνται ευρέως στην Ελλάδα.

LIDL και METRO ελέγχουν ήδη ένα καλό κομμάτι των λιανικών και χονδρικών πωλήσεων της Ελλάδας.

Το έλλειμμα της Ελλάδας στο Ελληνο-Γερμανικό Εμπορικό Ισοζύγιο αυξάνεται διαρκώς με γοργούς ρυθμούς από την ημέρα της εισόδου μας στην Ε.Ε. , μια κατάσταση που θυμίζει την προπολεμική Μεταξική περίοδο , όπου η Γερμανία έλεγχε σχεδόν όλο το εμπόριο της χώρας με το περίφημο «Ελληνο-Γερμανικό Κλήρινγκ».

ΣΧΟΛΙΑ

  1. Εξάκτινος avatar
    Εξάκτινος 22/04/2008 23:27:32

    Αυτή είναι η ΕΕ γι αυτό την προπαγανδίζουν και γι αυτό μας κάνουν θετικά αφιερώματα στη FAZ παρόλο που δε μας πάνε και γι αυτό κρατήσανε το στόμα τους κλειστό στο Βελιγράδι για το Σκοπιανό. Θα γίνουμε αν δεν έχουμε γίνει ήδη οι δούλοι των Βορειοευρωπαίων και θα δουλεύουμε για 700 Ευρώ.

    Πάντως νομίζω ότι μόνο το Σκαραμαγκά ελέγχουν οι Γερμανοί κι όχι Σύρο κι Ελευσίνα που είναι σε ελληνικά χέρια ενώ η Deutsche Bank είχε μικρό ποσοστό και δεν ξέρω αν το διατηρεί ακόμη στη Eurobank.

  2. βοιωτός avatar
    βοιωτός 22/04/2008 23:42:29

    ...και είναι κι ένα ζήτημα αν οι γερμανικές εταιρείες ελέγχονται από γερμανικά κεφάλαια...

  3. Προφήτης avatar
    Προφήτης 23/04/2008 00:58:04

    Danton, ο Αδόλφος στους ουρανούς θα ΄ναι περήφανος.
    Ό,τι δεν κατάφερε αυτός με τα panzer το κατάφεραν οι επίγονοι ειρηνικά : Διαρκή Κατοχή.

    Οι δικοί μας πρόγονοι, που τού αντιστάθηκαν με αίμα, δεν νομίζω να 'ναι περήφανοι.

    Καλή Ανάσταση !

  4. ΑΣΤΟ_ΝΑ_ΠΑΕΙ avatar
    ΑΣΤΟ_ΝΑ_ΠΑΕΙ 23/04/2008 05:11:59

    Θα συμφωνουσα με το αρθρο σας,κατα των γερμανων και αλλων δαιμονιων,
    εαν η χωρα μας ειχε να δειξει καποια σοβαρα στοιχεια προσπαθειας στους διαφορους τομεις, ωστε να γινει μια συγχρονη ευρωπαικη χωρα.
    Ευτυχως ή δυστυχως για μας ο κοσμος και οι κοινωνιες εξελισονται και αυτο δεν θα σταματησει επειδη εμεις αδυνατουμε να παρακολουθησουμε αυτην την πορεια.

    Εδω και χρονια (απο τοτε που μπηκαμε στην τοτε ΕΟΚ) τοσο χρημα εχει πεσει και ακομα πεφτει, ωστε να ανεβει το επιπεδο της οποιας ποιοτητας υπηρχε, γενικα.
    Τι ουσιαστικο εχουμε καταφερει ? Ποσοι το τσεπωσαν ? και το τσεπωνουν ακομα ?

    Εκτος απο την ευθυνη ολων των πολιτικων που εχουν περασει απο τοτε μεχρι τωρα, για να λεμε και τα πραγματα με το ονομα τους,
    δεν πρεπει να αναζητησουμε ευθυνες στον "μεσο" κηφηνα Ελληνα πολιτη που με την ψηφο του συντηρει αυτη την "αρρωστη" κατασταση,
    του να μην γινεται ποτε τιποτα το ουσιαστικο σε αυτη τη χωρα ????
    Σε αυτο το σημειο λοιπον , γιατι να μου φταινε ειδικα οι Γερμανοι ?

    Εδω που μονοι μας εχουμε φτασει, τι διεξοδος υπαρχει ωστε να γινουν τελικα καποια ουσιαστικα πραγματα ?
    Ενας καλος τροπος θα ηταν να αντικαταστησουμε με γερμανους ολους τους "τενεκεδες" Ελληνες που παιρνουν τις αποφασεις.

    Οταν λεω "τενεκεδες" εννοω απο πρωθυπουργο μεχρι δημαρχους ακομα και διοικητες στον μικροτερο και πλεον ασημαντο οργανισμο.
    Στα περιφερειακα περιπτερα (εκτος Συνταγματος, Ομονοιας) θα μπορουν να προιστανται Ελληνες.

    Οσο και να μην θελουμε να το παραδεχτουμε οι Γερμανοι ειναι μαθημενοι να δουλευουν με μεθοδο. Γι' αυτους που κανουν πως δεν καταλαβαινουν, εξηγω :
    Δηλαδη, στρωνεις το κολαρακι σου κατω, καποιοι θα σε ελεγξουν (ξερεις απο πριν ποτε θα γινει αυτο) σου παρεχουν τον αναγκαιο χρονο και τα αναγκαια μεσα
    για την δουλεια που σου δωσανε και αν τολμας μην αποδιδεις το εργο που θα επρεπε να αποδωσεις, για τον απλουστατο λογο οτι πλεον ολα τα πραγματα
    ειναι μετρημενα και γνωστα και δεν "μασανε" δικαιολογιες που λενε τα μικρα παιδακια οταν δεν ειναι ενταξει στις υποχρεωσεις τους,οπως κανουν οι δικοι μας.

    Εδω εχει δει καποιος απο εσας να γινεται κατι τετοιο ? Πως μπορουν να υπαρξουν αποτελεσματα ? με κοροιδιες ?

    Δουλευοντας λοιπον με μεθοδο και οχι "δουλευουμε για να δουλευουμε" που συμβαινει σ' εμας αναγκαστικα προκυπτουν αποτελεσματα.

    Εαν το δουμε και αλλιως, πως ο ΟΤΕ για παραδειγμα, θα μπορουσε να εχει συγχρονο τηλεπικοινωνιακο υλικο (αφου αυξανονται ή αλλαζουν οι αναγκες επικοινωνιας)
    τι θα αγοραζε ? αυτο που παραγεται στην Ελλαδα ? αφου το πλεον συγχρονο και πιστοποιημενο ειναι απο την Siemens.
    Που ειναι το αντιστοιχο ελληνικο προιον με τις αντιστοιχες προδιαγραφες που δεν επιλεχθηκε ? και αν υποθεσουμε οτι υπηρχε ενα τετοιο παλι με "μιζα"
    δεν θα εκλεινε η δουλεια ? τι αλλαξει τελικα ?
    Μαλλον το ερωτημα καταληγει στο εξης ενα : η Ελλαδα τι παραγει τελικα ?

    Ακριβως το ιδιο συμβαινει απο τις στρατιωτικες προμηθειες μεχρι τα παιδικα παιχνιδια. Γιατι να μην το παραδεχτουμε ?

    Εαν το ξανα-δουμε τελειως αλλιως, για παραδειγμα το θεμα των σκουπιδιων και της ανακυκλωσης, γιατι στην χωρα μας τοσα χρονια δεν μπορει να βρεθει μια
    ουσιαστικη και επιστημονικα σωστη λυση ? γιατι τα σκουπιδια "θαβονται" (οπως η γατα το σκατο της) ανεξελεγκτα και δεν γινεται ενας πρωτογενης, δευτερογενης κλπ
    διαχωρισμος ? εχετε την εντυπωση οτι δεν θα δημιουργηθουν θεσεις εργασιας ? γιατι εχουμε καταφερει να μολυνουμε χωρις ελεγχο εδαφη και υδροφορους οριζοντες ?
    Θελουμε να λεγομαστε και τουριστικη χωρα, τρομαρα μας!

    Γιατι να μην ερθουν και εδω οι Γερμανοι να εφαρμοσουν ενα απο τα δικα τους μοντελα ? Αφου οι δικοι μας μαγκες ειναι ανικανοι να αποφασισουν και να εφαρμοσουν.
    Τη μια φορα ειναι το καποιο "πολιτικο κοστος" , την αλλη καποια "συμφεροντα" και παει λεγοντας.Εκτος ολων αυτων τα προστιμα που πεφτουν για αυτο το θεμα δεν
    συγκινουν κανενα, ναι ειμαστε μαγκες οι Ελληνες και το χρημα "τρεχει" απο τις τσεπες μας.

    Γιατι να μην εισχωρησουν στα ΜΜΕ της Ελλαδας και ξενα ? Εισαστε τοσο ευχαριστημενοι απο την ποιοτητα πληροφορησης των Ελληνικων ΜΜΕ ?
    Εξ'αλλου κανεις δεν αγοραζει εφημεριδα με το ζορι, νομιζω.

    Γιατι να μην μπουν αυτοι που αναφερετε στο αρθρο στις χονδρικες και λιανικες πωλησεις καθως και στις τραπεζες ?
    Να μπουν αυτοι και αλλοι τοσοι. Εισατε ευχαριστημενοι με τα καθε ειδους ελληνικα καρτέλ ? Σε τελευταια αναλυση ψωνιζετε παλι με το ζορι ?
    Μονοι μας δεν επιλεγουμε ? η δυνατοτητα επιλογων εβλαψε ποτε κανεναν ?

    Για το Ελληνο-Γερμανικο εμπορικο ισοζυγιο φταινε οι Γερμανοι ? Οσα δε φτανει η αλεπου .....
    Ολα τα "λιγουρια" και μή, γερμανικο αυτοκινητο δεν ονειρευονται ? και μαλιστα ΜΒ ? (Mercedes-Benz εννοω), οι γερμανοι φταινε και γι' αυτο ?????
    Α, ναι ειχαν δωσει και ενα τετοιο καμπριολε στον Χιτλερ, δωρο, μιζα , πες το οπως θελεις.

    Αρα δεν τους χαλασαμε και τους γερμανους οπως λενε καποιοι.
    Απο την στιγμη που εμεις δεν μπορουμε να ανεβουμε στο επιπεδο τους και να τους συναγωνιστουμε στα ισια (εννοω με παραγωγη αντιστοιχων προιοντων),
    αναγκαζονται αυτοι να κατεβουν στο δικο μας και να παιξουν με τον τροπο που εμεις καταλαβαινουμε καλυτερα και μπορουμε να ανταπεξελθουμε.
    Για τις μιζες, μιλαω για οποιον κανει οτι δεν καταλαβαινει και τα λογοπαιγνια πανω σε αυτο (βλ. ΜΗΖΕΝΣ)

    Αλλα για να δουλεψει αυτο το καναλι χρειαζεται τουλαχιστον δυο.
    Εναν (ή περισσοτερους) που τα παιρνει και εναν αλλο που τα δινει.
    Αρα καλο θα ειναι να βρουμε και καποια αλλα ονοματα με πρωτο ή δευτερο συνθετικο την λεξη "μιζα" που να χαρακτηριζει αυτους που τα "μαγκωνουν".
    Θα προτεινα : ΜΙΖΕΛΛΗΝ-ες.

    Καποια στιγμη θα πρεπει να σοβαρευτουμε και να μην ζηταμε τις δικες μας ευθυνες , σε αλλους.

    Και φροντιστε, (για οσους εχουν παιδια) να μαθουν τιποτα γερμανικα,γιατι θα τους χρειαστουν στο μελλον για καμμια δουλεια, ΣΙΓΟΥΡΑ.
    Θα με θυμηθειτε.

  5. Nick avatar
    Nick 23/04/2008 08:21:29

    Το Νεώριον Σύρου ελέγχεται από τον Ταβουλάρη.

    H HDW (ThysenKrupp Marine Systems) ελέγχει ton Σκαραμανγκά και τα Σουηδικά ναυπηγεία Kockums.

    Η Deutsche Bank έχει φύγει εδώ και χρόνια από το μετοχικό κεφάλαιο της Eurobank.

    Στις Βayer και BASF πρόσθεσε και τη Γερμανική Merck.

    Σημ: Και εγώ λιγούρης είμαι. Μια Ferrari παρακαλώ. Συμβιβάζομαι και με μια Maserati. :-P

  6. Theodore avatar
    Theodore 23/04/2008 08:59:02

    Νατανε η ζηλεια ψωρα, θα γεμιζε ολη η χωρα.(Λαικη παροιμια).
    Οταν ξεφτιλιζατε τα Σχολεια και απιτουσατε να καταργηθουν οι πασεις φυσεως εξετασεις, για να μπορουν τα καμαρια σας, να μπαινουν ανεμποδιστα παντου, δεν το περιμενατε οτι καποτε, ουτε αγγουρια δεν θα μπορουν να παραγονται στην Ελλαδα;
    Οταν κλεινατε τα Σχολεια καθε χρονο, για πολιτικους λογους, ενω οι Γερμανοι και οι αλλοι πιο περα, μαθαιναν κανονικα αυτα που επρεπε, τι περιμενατε,να βγαινουν, γιατροι, η σκιτζηδες απο τα Πανεπιστημια;
    Υστερα βεβαια, σκουζετε, οτι σας πεθαναν τη μανα η τη γιαγια, αλλα τοτε ειναι αργα.
    Οταν δεν αφηνατε να θαψουν τα σκουπιδια, και ερχεται η ΕΕ και βαζει προστιμα,αυτη φταιει;
    Και τοσα αλλα, απειρα, που δειχνει οτι ειμαστε ΑΧΡΗΣΤΟΙ, ΑΞΕΣΤΟΙ, ΚΑΡΑΓΚΙΟΖΗΔΕΣ, ΦΑΝΤΑΣΜΕΝΟΙ, ΚΑΚΑΜΟΙΡΗΔΕΣ και κακο μελλον, μας περιμενει.

  7. Εξάκτινος avatar
    Εξάκτινος 23/04/2008 09:13:33

    @ ΑΣΤΟ_ΝΑ_ΠΑΕΙ: Καλά όλα αυτά που λες εσύ και οι άλλοι αλλά σας διαφεύγει ότι αυτά δε μπορούν να γίνουν πράξη στην Ελλάδα διότι ο Έλληνας μετά από 400 Χρόνια στους Τούρκους και 1200 Χρόνια στους Βυζαντινούς έχει μάθει να μη διοικείται δημοκρατικά αλλά αυτοκρατορικά. Η Δημοκρατία προϋποθέτει στοιχειώδες ενδιαφέρον για το κοινό καλό. Ο Έλληνας κοιτάει την πάρτη του.Από τη στιγμή που κοιτάει την πάρτη του θα εκφυλίζεται διαρκώς και όχι απλά θα τον αγοράσουν οι Γερμανοί σήμερα οι Ρώσοι αύριο οι Κινέζοι μεθαύριο.

    Τι σημαίνει το παραπάνω? Ότι πολύ φοβάμαι ότι χρειαζόμαστε έναν καλό αυτοκράτορα που θα ενδιαφέρεται για το κοινό καλό αφού ο λαός ο ίδιος δεν ενδιαφέρεται. Κι επειδή αυτοκράτορας δεν πρόκειται να υπάρξει απλά ανεχόμαστε την κατάσταση αυτή.

  8. fantomas avatar
    fantomas 23/04/2008 09:45:47

    ΕΛΛΑΣ, ΕΛΛΗΝΩΝ....ΓΕΡΜΑΝΩΝ !!!!!!!!

  9. Nick avatar
    Nick 23/04/2008 10:39:46

    @Εξάκτινος:

    Γιατί, πότε ο Έλληνες έχουν μάθει να διοικούνται δημοκρατικά; Στα 150 χρόνια Αθηναϊκής "δημοκρατίας";

  10. Εξάκτινος avatar
    Εξάκτινος 23/04/2008 11:31:56

    @ Nick Η αλήθεια είναι ποτέ και γι αυτό το σύστημα αυτό καρκινοβατεί στην Ελλάδα. Βγες όμως και πες το και αυτομάτως θα σε πάρουν με τις πέτρες. Και ξέρεις γιατί? Γιατί τα πόστα τα κατέχουν αυτοί που κλέβουν με το πρόσχημα της δημοκρατίας. Δημοκρατία γι αυτούς δε σημαίνει πολιτισμός ελευθερία και όλα τα συναφή αλλά σημαίνει κλεψοκρατία χωρίς έλεγχο γιατί περιορίζεται το δικαίωμα του κλέβειν.

  11. Le canard avatar
    Le canard 23/04/2008 15:39:58

    Nick Says: "Το Νεώριον Σύρου ελέγχεται από τον Ταβουλάρη".

    Και ποιά εξοπλιστικά προγράμματα έχει πάρει; Και με ποιούς όρους;

  12. Nick avatar
    Nick 23/04/2008 23:03:35

    Αν θυμάμαι είχε αναλάβει τη κατασκευή των Vosper και του Πλοίου Γενικής Υποστηρίξεως "Προμηθέας" (Fincantieri ETNA). Ο Ταβουλάρης ελέγχει Ελευσίνα-Νεώριον Σύρου.

    Και πριν λίγες ημέρες έκλεισε συμφωνία με τη Γαλλική DCNS για τις φρεγάτες FREMM.