#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
22/04/2010 16:43
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Ποιος αλήθεια πρέπει να κρυφτεί κ. Παπανδρέου;

Αντί να μιλάει ας δουλέψει!

 

«Τώρα πρέπει να δούμε πού θα κρυφτούν οι 'γνωστοί ύποπτοι'. Εκείνοι που υποστήριζαν ότι το έλλειμμα του 2009 είναι μονοψήφιο, 6% έλεγαν, το πολύ 9%, και ότι η κυβέρνησή μας το 'φούσκωσε'.»

 Aυτά δήλωσε σήμερα ο κ. Παπανδρέου, επειδή η Eurostat αναθεώρησε τo έλλειμμα  μετά τα στοιχεία που της έδωσε η ελληνική κυβέρνηση!

 Για να είμαι ειλικρινής, πρώτη φορά ακούω Πρωθυπουργό να πανηγυρίζει που το έλλειμμα της χώρας του είναι τελικά υψηλό!

 Βέβαια τους πήρε έξη μήνες για να μπορέσουν να συμφωνήσουν σ’  έναν αριθμό, αλλά αυτό το ξεχνάει ο κ. Παπανδρέου!

Όπως ξεχνάει επίσης,  ότι:

1. Ο κ. Προβόπουλος είχε ανακοινώσει δημοσίως από το Σεπτέμβριο του 2009  ότι το έλλειμμα θα έφτανε σε διψήφιο νούμερο, αν δεν λαμβανόταν μέτρα!

2. Ότι  η κυβέρνηση του  ήταν αυτή που κατάργησε τα μέτρα της κυβέρνησης Καραμανλή που στόχευαν στη συγκράτηση του ελλείμματος.

3 .Ότι ήταν η κυβέρνησή του που μοίρασε 1.8 δις ως επίδομα αλληλεγγύης ;

4. Ότι ήταν η Κυβέρνησή του επιδόθηκε στη δημιουργική λογιστική για να αυξήσει το έλλειμμα του 2009. http://www.antinews.gr/?p=39810. Δείτε αναλυτικά από πότε τα γράφαμε

 Λέξη για τα spreads

Και ενώ ο κ. Παπανδρέου «πανηγύριζε» που επιτέλους κατάφεραν, μετά  από έξη μήνες , να υπολογίσουν το έλλειμμα, δεν είχε λέξη να πεί:

1. Πού ήταν τα spreads όταν ανέλαβε την εξουσία;

2. Που ήταν ο γενικός δείκτης του χρηματιστηρίου και που έπεσε σήμερα;

3. Που είναι τα λεφτά που έλεγε ότι υπάρχουν;

4. Τι  δουλειά έχει στη χώρα μας το ΔΝΤ και ποιος το προσκάλεσε;

5. Γιατί επιτέλους δεν ενεργοποιεί τον υποτιθέμενο μηχανισμό ασφαλείας παρά παρακολουθεί αμήχανος τις εξελίξεις;

6. Τέλος  υπάρχουν  ή δεν υπάρχουν «κόκκινες γραμμές» στις διαπραγματεύσεις με το ΔΝΤ; Γιατί σήμερα ο κ. Πεταλωτής είπε ότι δεν υπάρχουν; Δηλαδή είναι όλα …πάνω στο τραπέζι;

 Και μερικές  ακόμα ερωτήσεις:

Πότε ο κ. Παπανδρέου είπε προεκλογικά ότι:

1. Θα περικοπούν  μισθοί και συντάξεις;

2. Ότι θα αυξηθούν τα όρια ηλικίας

3. Ότι θα αυξηθεί ο ΦΠΑ

4. Ότι θα αυξηθούν οι άμεσοι και άλλοι   έμμεσοι φόροι;

5. Ότι θα ανατραπούν οι εργασιακές σχέσεις

6. Ότι θα γίνουν απολύσεις;

 Ο κ. Παπανδρέου κέρδισε τις εκλογές του 2009 λέγοντας ψέματα στον ελληνικό λαό και αφού επί διετία έκανε ότι μπορούσε για να υπονομεύσει το  έργο της κυβέρνησης Καραμανλή.

 Αντι, λοιπόν, να «πανηγυρίζει» που το έλλειμμα έφτασε στο 14%.

 Αντι, όπως δήλωσε  ο Γραμματέας του ΠΑΣΟΚ, κ. Ξυνίδης, να «μη κοιμάται τα βράδια και να κλαίει»

 Ας  αφήσει τα  πολλά λόγια και ας δει μήπως μπορεί να κάνει κάτι για να σταματήσει τον κατήφορο στον οποίο μας οδηγεί..

 Αδέξιος Δεξιός

ΣΧΟΛΙΑ

  1. Πλούταρχος Λευκαδίτης avatar
    Πλούταρχος Λευκαδίτης 22/04/2010 17:03:39

    ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ
    -----------------------------------------------------------------------------
    ΑΠΩΛΕΣΘΗ ΝΕΡΟΠΙΣΤΟΛΟ, ΧΡΩΜΑΤΟΣ ΠΡΑΣΙΝΟΥ ΑΠΟ ΜΕΣΗΛΙΚΑ ΚΥΡΙΟ ΦΕΡΩΝ ΚΑΝΩ, ΚΟΥΠΙ ΚΑΙ ΚΡΑΝΟΣ. ΠΑΡΑΚΑΛΕΙΤΑΙ ΟΠΟΙΟΣ ΤΟ ΒΡΕΙ ΝΑ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΗΣΕΙ ΜΕ ΤΟ ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΟ ΣΟΣΙΑΛΙΣΤΙΚΟ ΚΙΝΗΜΑ, ΙΠΠΟΚΡΑΤΟΥΣ 22, ΤΗΛΕΦΩΝΟ 210-3665000. ΤΟ ΠΙΣΤΟΛΙ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΟΥΝΤΑΝ ΓΙΑ ΝΑ ΤΡΟΜΟΚΡΑΤΕΙ ΤΙΣ ΚΑΚΕΣ ΑΓΟΡΕΣ ΚΑΙ ΝΑ ΔΙΩΝΧΕΙ ΜΑΚΡΙΑ ΤΟΥΣ ΚΕΡΔΟΣΚΟΠΟΥΣ ΑΠΟ ΤΟ ΣΟΣΙΑΛΙΣΤΙΚΟ ΠΑΡΑΔΕΙΣΟ. ΔΙΔΕΤΑΙ ΑΜΟΙΒΗ ΜΙΑ ΒΟΛΤΑ ΜΕΤΑΞΥ ΥΔΡΑΣ ΚΑΙ ΣΠΕΤΣΩΝ ΜΕ ΤΟ ΣΟΣΙΑΛΙΣΤΙΚΟ ΚΑΝΩ!

  2. ωχαδελφέ avatar
    ωχαδελφέ 22/04/2010 17:18:16

    για δεξιός περιέργως σωστός.

    • Σπάρτακος avatar
      Σπάρτακος @ ωχαδελφέ 22/04/2010 19:23:17

      Αμάν πιά με τις εμμονές σου μικρή μου.

  3. Επώνυμος avatar
    Επώνυμος 22/04/2010 17:22:57

    Πέστε τα ρε παιδιά, άντε μπράβο... Γιατί αν περιμέναμε από τη Ρηγίλλης...

    • Κώστας Ροδινός avatar
      Κώστας Ροδινός @ Επώνυμος 22/04/2010 19:38:37

      Ο Φάκτορας έχει όρεξη σήμερα και βαράει υπερωρίες!

  4. nbechr avatar
    nbechr 22/04/2010 17:27:09

    Ο Πρόεδρος τού Παγκόσμιου Σοσιαλισμού εισάγει το Δ.Ν.Τ. στην ευρωζώνη και
    πρωτοστατεί στην αναπροσαρμογή της ισοτιμίας δολαρίου - ευρώ.
    Σήμερα για πρώτη φορά στα τελευταία χρόνια δεν καλύφθηκε το 30ετές της Γερμανίας.
    Εχει στόχους εκτός Ελλάδας.
    Συμμετέχει στην αναδιανομή τού Παγκόσμιου Πλούτου.( κάθε μορφής ) .

    • Επώνυμος avatar
      Επώνυμος @ nbechr 22/04/2010 17:29:43

      Δεν ισχύει αυτό, το θυμάμαι πολύ καλά ότι και πέρυσι αρχές του χρόνου δεν είχε καλυφθεί γερμανικός δανεισμός κάμποσες φορέςς.

  5. χελιδόνι avatar
    χελιδόνι 22/04/2010 17:27:35

    Αν μη τι άλλο, ο Αντώνης δεν παίζει με κανώ, ποδήλατα, γερουλάνους και γιομπαζολιάδες!

  6. Ο Ιθαγενής avatar
    Ο Ιθαγενής 22/04/2010 17:34:01

    Το έχω πει πολλές φορές αν το έλλειμμα του 2009 έφτασε σχεδόν 14%, για σήμερα γιατί αύριο μπορεί να γίνει νέα πρόσθεση..., κάποιος ήταν κυβέρνηση για 3 μήνες το 2009 κ Πρωθυπουργέ.
    Κάποιος συνέταξε προϋπολογισμό με κάποια στοιχεία.
    Κάποιος συνέταξε ΠΣΑ με κάποια στοιχεία
    Κάποιος ζήτησε πατριωτικές θυσίες με κάποια στοιχεία
    Κάποιος μείωσε εισοδήματα και μισθούς με κάποια στοιχεία
    Κάποιος επιβάρυνε γενιές με επιτόκια με βάση κάποια στοιχεία

    Αν λοιπόν δεν μπορούν κάποιοι να κάνουν ούτε πρόσθεση, πως μιλούν;
    Αν κάποιοι είναι πανικόβλητοι στο κατάστρωμα του Τιτανικού ή κλαίνε κάθε βράδυ, πως μιλούν;
    Αν κάποιοι δεν ξέρουν τι πρέπει να εξοικονομήσουν, γιατί μετά την πρόσθεση πρέπει να γίνει και αφαίρεση ....ας πάνε να πνιγούν

    Ο Πρωθυπουργός της χώρας λοιπόν, απλά γιατί είναι ο Πρωθυπουργός, θα πρέπει όσους με κλάματα και προσθέσεις εκθέτουν θεσμούς και την χώρα να τους στείλει το λιγότερο σπίτι τους.

    ΥΓ


    Η χώρα της καρδιάς μας δεν είναι τηλεοπτικό παράθυρο γιατί:
    αν κάποιοι για τις δουλειές αγαπούν και εξυμνούν
    δεν μπορούν άλλοι να μας δουλεύουν μιλώντας....

    ή όπως έλεγε μια παλιά διαφήμιση: ....έκλαψε κανείς;

  7. χελιδόνι avatar
    χελιδόνι 22/04/2010 17:42:33

    Ο Γερουλάνος να κρυφτεί, αν αληθεύει ότι έδωσε πάνω από 12.000ευρώ το μήνα στο Γκαμπρίτσο!!!!!

  8. Orestios avatar
    Orestios 22/04/2010 17:53:51

    6 μήνες ΦΙΑΣΚΟ. 6 μήνες τεμπελιάς. 6 μήνες ταξιδάκια και κρυφά ραντεβουδάκια.
    Μια κυβέρνηση ανίκανων σοσιαλιστών. Μια κυβέρνηση εγκληματική για τους Έλληνες, προχωρά στην γενοκτονία τους μέσω της εξαθλίωσης και της φτώχειας.
    Πού είναι οι "επιτυχίες"? Για ποιόν ήταν επιτυχίες? Όχι για τους Έλληνες ασφαλώς.
    Σε ποιό πεδίο η κυβέρνηση τελικά παρήγε έργο οφέλειμο για την Ελλάδα?
    Σε κανένα.
    Το μόνο που έκανε το GAP ήταν να φανερώσει το ΜΙΣΟΣ του για την Ελλάδα. Για να μην πώ ΦΘΟΝΟ.

    • Ο Ιθαγενής avatar
      Ο Ιθαγενής @ Orestios 22/04/2010 17:55:34

      Εάν ζητηθεί η άρση της μονιμότητας στο Δημόσιο, υπάρχει ελπίδα να απομακρυνθεί η κυβέρνηση;

      ;-)

      • Orestios avatar
        Orestios @ Ο Ιθαγενής 22/04/2010 19:35:23

        Εκεί έμεινες ακόμα. Οι κόκκινες γραμμές είναι πια παρελθόν. Σε όλα.

      • Ο Ιθαγενής avatar
        Ο Ιθαγενής @ Ο Ιθαγενής 22/04/2010 20:16:26

        χαχαχα δεν το έπιασες, αν αρθεί η μονιμότητα της κυβέρνησης εννοούσα...

  9. nasos avatar
    nasos 22/04/2010 18:01:16

    Το Έπος ΓΑΠ συνεχίζεται ως κωμωδία,για το πρώτο τρίμηνο μας έπρηξαν τα πράσινα παπαγαλάκια για την δήθεν μείωση του ελλείμματος του προϋπολογισμού κατά 40%,που οφείλονταν βασικά στον εκμηδενισμό του Προγράμματος Δημοσίων Επενδύσεων-του μόνου πραγματικά αναπτυξιακού κομματιού του Προϋπολογισμού-κάτι το οποίο είχε ως αποτέλεσμα την έκρηξη του ελλείμματος στο Ισοζύγιο Τρεχουσών Συναλλαγών,αφού η ΕΕ δεν εκταμιεύει λεφτά εάν πρώτα το Ελληνικό κράτος δεν βάλει την δική του συμμετοχή στα διάφορα έργα.
    Αν διαβάσετε κάτι σχετικά στις νταβατζοφυλλάδες εμένα να μου γράψετε,καμώνονται και τους έγκυρους τρομάρα τους.

  10. εναςάσχετος avatar
    εναςάσχετος 22/04/2010 18:10:38

    Θέλει η π...να να κρυφτεί μα η χαρά δεν την αφήνει.

  11. akatanomastos avatar
    akatanomastos 22/04/2010 18:17:24

    ΜΠΡΑΒΟ ΑΔΕΞΙΕ ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΚΑΛΟ ΔΗΜΟΣΙΕΥΜΑ!!!
    ΣΥΜΦΩΝΩ

  12. mara avatar
    mara 22/04/2010 18:18:33

    Τα πράγματα πλέον είναι ανεξέλεγτα. Τα λόγια του ΓΑΠ είναι λόγια ενός πανικόβλητου ανθρώπου πού όχι μόνο έχει χάσει τον έλεγχο, αλλά πολύ χειρότερα, αντιλαμβάνεται ότι δεν τον είχε ποτέ.
    Ε! Ρέ! Τί έχουνε να δούνε τα μάτια μας...

  13. Greenhorses avatar
    Greenhorses 22/04/2010 18:21:33

    Έχει το θράσος και μιλάει ο μακροβιοτερος καρεκλάκιας την μεταπολίτευσης.

    Έχει το θράσος και μιλάει που φουσκωσαν το έλλειμμα του 2009.

    Τελικά το θράσος τους είναι απύθμενο

    Αν κάνει εξεταστική να συμπεριελάβει και το τωρινό υπουργό γιατί έδωσε πλαστά στοιχεία μετά από τέτοιο θόρυβο εκεταστική επίσης να να γούμε τι δίνεται με τα ομόλογα, το Τ+10 τα CDS και τις επαφές στελεχών με την Goldman όπως επίσης και το εδώ ρόλο της.

  14. denkserotipota avatar
    denkserotipota 22/04/2010 18:52:17

    Οσο τους παίζουν τα "κανάλια ενημέρωσης" έχουν ακόμα δρόμο.
    Μόλις σταματήσει "το παίξιμο" και καταλάβει ο κόσμος, θα πάρουν όλοι και όλα το δρόμο τους.

  15. Κώστας Ροδινός avatar
    Κώστας Ροδινός 22/04/2010 19:14:12

    Λυπούμαι που θα το πώ ωμά, αλλά ο Πρωθυπουργός είναι εκτό τόπου και χρόνου!

    Γιατί ανακοινώθηκε σήμερα, εν μέσω αφόρητης πίεσης των κερδοσκόπων,και η αύξηση του ελλείμματος;

    Εξη μήνες δεν μπορούσαν να καταλήξουν στον τελικό νούμερο;
    Τι διαπραγματευόταν τόσο καιρό;

    Και αυτός ο μηχανισμός στήριξης, το δίκτυ ασφαλείας τι έγινε;
    Φύσηξε ο αέρας και το πήρε;


    Και η

    • pikaia gracilens avatar
      pikaia gracilens @ Κώστας Ροδινός 22/04/2010 19:33:22

      Ἀπλώς τά γεγονότα τρέχουν πιό γρήγορα ἀπό τόν ποδηλάτη καί ἐπίσης ἔχουν ἂσχετους συμβούλους στην κυβέρνηση. Πάντα νά θυμάστε τήν ἰσχύ τής ἠλιθειότητος

      • Κώστας Ροδινός avatar
        Κώστας Ροδινός @ pikaia gracilens 22/04/2010 19:35:46

        Για να ευθυμίσουμε και λίγο, τα μαθήματα από την Κόριννα,πιάνουν τόπο! Πολυτονικό βλέπω!

        Δεν έχουν μόνο άσχετους περί τα οικονομικά συμβούλους. Είναι γενικώς άσχετοι!

      • pikaia gracilens avatar
        pikaia gracilens @ pikaia gracilens 22/04/2010 19:50:12

        Εἶμαι τής γεννιάς....Η Κόριννα ἒχει ἀπόλυτο δίκιο. Μικρή ή ἐπανάσταση ἀλλά μεγάλη ή ἰκανοποίησει

    • Ο Ιθαγενής avatar
      Ο Ιθαγενής @ Κώστας Ροδινός 22/04/2010 19:42:12

      Δεν είναι καθόλου άσχετοι ούτε ηλίθιοι, ακολουθούν το σχέδιο της διάλυσης πιστά και αυτό είναι και το διαχρονικό τους μειονέκτημα: η απαρέγκλιτη τήρηση της διαδικασίας για την επίτευξη του στόχου -> εξουσία.Δεν τους νοιάζει κόστος ή συνέπειες μόνο η καρέκλα.

      • archaeopteryx avatar
        archaeopteryx @ Ο Ιθαγενής 22/04/2010 19:44:45

        ΓΟΥΔΗ

      • Orestios avatar
        Orestios @ Ο Ιθαγενής 22/04/2010 19:50:08

        Αν έχουν τέτοιου είδους ΣΧΕΔΙΟ, όπως λές Ιθαγενή, σε καιρό πολέμου (όπως λέει το GAP) η μόνη απάντηση είναι η εκτέλεση.

      • pikaia gracilens avatar
        pikaia gracilens @ Ο Ιθαγενής 22/04/2010 19:51:16

        Ἐκρηκτικό το μείγμα....

      • popolaros avatar
        popolaros @ Ο Ιθαγενής 22/04/2010 20:11:30

        Γουδή και γουδί.

      • Greenhorses avatar
        Greenhorses @ Ο Ιθαγενής 22/04/2010 22:13:39

        Και γουδοχέρι

    • Fotini avatar
      Fotini @ Κώστας Ροδινός 23/04/2010 00:01:08

      @ Κώστας Ροδινός

      Η "διακεκριμενη" δημοσιογραφος του Alter Κατια (με το υπεροχο χαμογελο!!) ειπε οτι χρειαζεται χρονος για να ενεργοποιειθη ο μηχανισμος στηριξις καθ' οτι ειναι κατι νεο για την ΕΕ οπως επισης και την εγκρισι των αντιστοιχων κοινοβουλιων.

      Αυτα ειπε απο οτι καταλαβα γιατι βρε παιδια δεν ειμαι ουτε δημοσιογραφος ουτε οικονομολογος. Παντως παρακολουθω με αγωνια την εξελιξι των γεγονοτων και τους αχρηστους της κυβερνησις και αρνουμαι να πιστεψω οτι ο Ελληνικος λαος ψηφισε τετοιους ασχετους, ενα θιασο φαρσοκομωδιας.

      Η πρωτη δουλεια μολις ξυπνησω το πρωι ειναι να μπω στις αγαπημενες μου ιστοσελιδες και ελπιζω να διαβασω οτι συνεβει κατι συνταρακτικο και ο ΓΑΠ και η ξενοπαρεα του υπεβαλαν ΠΑΡΑΙΤΗΣΙ!!! Ονειρο θερινης νυκτος;;;;;

  16. VANGELIS avatar
    VANGELIS 22/04/2010 19:46:05

    Και αυτός ψέμματα είπε.....και ο προηγούμενος ψέμματα μας είπε...και ο ποιό προηγούμενος και αυτός ψέμματα μας είπε........και το 81 ψέμματα μας είπαν. Και λοιπόν??? Αφού μας αρέσουν τα ψέμματα?? Καλά να πάθουμε.Ας προσέχαμε.

  17. arslonga avatar
    arslonga 22/04/2010 19:54:56

    Νομίζετε ότι ο Γιωργάκης δεν φοβάται; ΦΟΒΑΤΑΙ.

    Είναι λίγο περίεργος αυτός ο λαός που του έδωσαν να πειραματισθεί. Εκεί που νόμιζε ότι τον είχε τουμπάρει, σιγά-σιγά άρχισε να αντιδρά. Ποιός να το πιστέψει!!! Μετά από τόση χρόνια και συστηματική διάβρωση, μετά από τόση προπαγάνδα, τόση πίεση, τόση εξαγορά του λαού για ένα διαμέρισμα και ένα αυτοκίνητο 1600 (για αρχή!), κάτι κουνιέται.

    Ο Γιωργάκης, που έμαθε την ελληνική ιστορία από βιβλία όπως της Δραγώνα, έχει πέσει από τα σύννεφα. Το κόμμα δικό του, η "κυβέρνηση" δική του, τα ΜΜΕ δικά του, οι μηχανισμοί του κράτους δικοί του, το νιρβάνα του έλληνα δικό του, οι παράγοντες- οικονομικοί, συνδικαλιστικοί, θεσμικοί- δικοί του, τα πανεπιστήμια δικά του, τα πολιτικά κόμματα μπάχαλο, τα think tank δικά του, κτλ. Ο Παμπούκης τον είχε διαβεβαιώσει ότι όλα είναι υπό έλεχο.

    Και όμως. Ο πρωθυπουργός- stagiaire συναντά αντίδραση. Μικρή βέβαια ακόμα, αλλά για το στενό του μυαλό είναι πολλή. Τα ρημάδια τα spreads τα αγνοεί και όλο μπροστά του τα βρίσκει, οι παλιοευρωπαίοι τον σνομπάρουνε, οι έλληνες ξημεροβραδιάζονται με το ύψος του δανεισμού και γκρινιάζουν, του δίνουν να διαβάσει λόγους- γλωσσοδέτη και πιέζεται, πάει στην Ουγγαρία για να συζητήσει με τα καρντάσια του και η σοσιαλιστική κυβέρνηση κα-τα-ρρέ-ει. Βρε μήπως η Clinton Global Initiative δεν τα έχει προβλέψει όλα; Ο Γιωργάκης προβληματίζεται, του είπε ο Stieglitz ότι είναι αστέρι και δεν καταλαβαίνει πως δεν έχει θαμπωθεί η υφήλιος από τη λάμψη του. Είναι όμως ξεροκέφαλος, έχει πολύ θράσος και η παρέα του αγωνίζεται για την επιβίωσή της. Με ποιόν άλλο θα είχαν γίνει μια Μπιρμπίλη, μια Μπατζελή, μια Γκερέκου, μια Τζάκρη, μια Χριστοφιλοπούλου υπουργοί!

    Αλλοιώς τα είχε σχεδιάσει..... Τώρα κανονικά θα έπρεπε να είμαστε στο χιλιοστό ταξίδι, να έχουμε την Αθήνα συμπρωτεύουσα με την ΄Αγκυρα, να του έχουνε στήσει αδριάντα στο Κοσσσυφοπέδιο και ο κακομοίρης έμεινε με τη χαρά της τριμερούς συνάντησης στις Πρέσπες για το περιβάλλον.

  18. popolaros avatar
    popolaros 22/04/2010 19:59:20

    Όποιος έχει χρόνο ας διαβάσει το άρθρο του Βασίλη Βιλιάρδου, που περιγράφει όλο το χρονικό του οικονομικού πολέμου κατά της Ε.Ε & Ευρώ.
    Μαντέψτε σε ποιά πλευρά 'παίζει' ο Jeffrey...

    http://www.sofokleous10.gr/portal2/toprotothema/toprotothema/2010-04-21-22-40-35-2010042122333/

  19. Kὀριννα avatar
    Kὀριννα 22/04/2010 20:01:25

    pikaia gracilens,
    ἐπιτέλους!Νά μήν αἴσθάνομαι μόνη καί ψιλοαντιπαθής ἀπό μερικούς πολυπολιτισμικούς.

    • pikaia gracilens avatar
      pikaia gracilens @ Kὀριννα 22/04/2010 20:19:51

      Εἲμαστε δυό εἲμαστε τρείς εἲμαστε χίλιοι δεκατρείς......
      Ζήτω ή ἐπανάσταση τής δασείας!!

    • Fotini avatar
      Fotini @ Kὀριννα 23/04/2010 00:32:56

      Τὼρα γίναμε τρεῖς! Ζήτω ἡ Ἑλληνική παιδία!!!

      • Fotini avatar
        Fotini @ Fotini 23/04/2010 01:04:57

        @ Strange Attractor,

        Μίλα μου Ἑλληνικά! Τά Ἑλληνοποιημένα Ἀγγλικά δέν τα καταλαβαίνω ἄνθρωπε τοῦ Θεοῦ. . .

      • nancy avatar
        nancy @ Fotini 23/04/2010 08:42:32

        Υπέροχα Φωτεινή μου, αλλά... (πεδία.. μαχών?)

  20. χελιδόνι avatar
    χελιδόνι 22/04/2010 20:16:11

    Κανείς όμως δεν μιλά για ΔΗΜΕΥΣΗ ΠΕΡΙΟΥΣΙΩΝ, όσων εμπλέκονται σε οικονομικά σκάνδαλα! ΤΟΛΜΟΥΝ άλλωστε;

    Κατά τα άλλα, φορολογούν κι απολύουν αλύπητα…

    ….και προσλαμβάνουν σύμφωνα με το νόμο του “ανθρώπου της Μαντζουρίας”!

  21. popolaros avatar
    popolaros 22/04/2010 20:21:24

    Τελικά ο Jeffrey είναι πιο επικίνδυνος για την Ελλάδα και την Ευρώπη, από όσο περιμέναμε.

    Το timing που επέλεξαν τα αφεντικά του Jeffrey ήταν το καλύτερο.

    Μια αμερικανόδουλη Ελληνική κυβέρνηση που μόλις εκλέχθηκε με ψέμματα.....και την ίδια περίοδο, μια Γερμανική κυβέρνηση, αναγκαστικά προσεκτική, λόγω επικείμενων εκλογών.

    Να υποθέσω ότι βιάζονται να βάλουν το ΔΝΤ πριν τις γερμανικές εκλογές του Μαίου ??

  22. Geo avatar
    Geo 22/04/2010 20:28:09

    Δηλώσεις του Στρος Καν σήμερα:
    ΤΟ ΔΝΤ δεν έχει καμία σχέση με την ΕΕ .... συνομιλεί και διαπραγματεύεται μόνο με την Ελλάδα.
    Περαστικά μας .....

    • pikaia gracilens avatar
      pikaia gracilens @ Geo 22/04/2010 20:34:23

      Δέν ὑπάρχει ὀλίγον ἒγκυος. Ὀλιγον ΔΝΤ μέ σώς ΕΕ....

  23. Μούσα avatar
    Μούσα 22/04/2010 20:46:21

    Είναι εξοργιστικό!
    Μίλησε πάλι για απώλεια εθνικής κυριαρχίας και αδυναμία λήψης αποφάσεων λογω του χρέους και του οικονομικού προβλήματος της χώρας και ετσι και ο πλεον άσχετος με τα οικονομικα καταλαβαίνει οτι γι΄αυτον ακριβώς τον λόγο δημιούργησαν την κρίση.
    Οχι οτι δεν ξέραμε τι μας περιμένει αλλά ειναι αλλιως οταν τ΄ακους απ΄το στόμα του σαν απείλη πλέον.

    Ακόμα και οι Ρώσοι τους πηραν είδηση.

    http://www.defencenet.gr/defence/index.php?option=com_content&task=view&id=11744&Itemid=52

    • MΑΝΩΛΗΣ Μ avatar
      MΑΝΩΛΗΣ Μ @ Μούσα 23/04/2010 01:22:56

      http://www.defencenet.gr/defence/index.php?option=com_content&task=view&id=11759&Itemid=139

  24. ΓΙΩΡΓΟΣ avatar
    ΓΙΩΡΓΟΣ 22/04/2010 20:47:45

    Μπραβο και παλι μπραβο, τα λαμογια μας κατεστρεψαν η οργη ξεχυλιζειαλλα δεν βλεπω καμμια αντιδραση απο κανενα κομμα, αρα δεν υπαρχουν δεν υφιστανται.
    καιρος λοιπον να τους αποκαθυλωσουμε να τους διωξουμε. οποιος εχει προσβασεις οπουδηποτεκαι σε οποιονδηποτε να τους περασουμε το μυνημα οτι θα τους παρουμε με τις πετρες ,αν δεν αντιδρασουμε θα ειμαστε αξιοι της μοιρας μας.
    δεν εφτασα σε αυτη την ηλικια για να με κατασρεψουνε τα λαμογια .μεχρι τωρα αντισταθηκα δεν θα υποκυψω τωρα,κανεις δεν πρεπει.δεν αναφερομαι σε ιδεολογιες αλλα δεν θα επιτρεψω στον εαυτο μου να καταντησω επαιτης προτιμω να σκοτωσω και ας σκοτωθω αρκετα......ειμαι επιστημονας προσπαθησα σε ολη την ζωη μου να δουλευω και να προσφερω στο γενικο συνολο και οπως λενε οι αλλοι οντως αυτο που κανω το αγαπαω ετσι λοιπον αγαπαω και την αξιοπρεπεια μου,οποιος λοιπον αγαπαει την αξιοπρεπεια του να ξεσυκωθει ,δεν πρεπει να δεχθει να υποκειψει στις διαταγες τους ΑΞΕΓΕΡΣΗ και δεν με ενδειαφερει πως θα με χαρακτηρισουν αν θελετε γραφω και το ονομα μου .
    πολλα ατομα γραφουν η λενε για αντισταση ,η αντισταση πρωτα απ ολλα ειναι μεσα μας αλλα πρεπει και να την εξωτερικευσουμε καποτε ΦΤΑΝΕΙ ΠΛΕΟΝ ΝΑ ΤΟΥΣ ΔΙΩΞΟΥΜΕ ΟΛΟΥΣ ΑΥΤΟΥΣ ΠΟΥ ΠΡΟΣΠΑΘΟΥΝ ΝΑ ΜΑΣ ΥΠΟΔΟΥΛΩΣΟΥΝ
    Παρεπιπτοντως αυτο το σκανδαλο με τα SPREADS ειναι μικρο -αμελητεο και κανεις δεν ασχολειται με τους λησταρχους που καταστεφουν ,ενα λαο κανεις δεν πηρε ειδηση οτι απο μεσα απο την κυβερνηση κινουσαν τα νηματα, αυτοι οι αλητες θα μεινουν ατιμωρητοιθα πουμε παλι ωχ βρε αδελφε ....

  25. καθρέφτης avatar
    καθρέφτης 22/04/2010 20:53:11

    Κι αν δεις τί γίνεται στο Σεράγεβο, ας ευχηθούμε να μην επαναληφθεί η ιστορία, αρχής γενομένης πάντα από τα πολύπαθα Βαλκάνια.

  26. sim avatar
    sim 22/04/2010 21:03:00

    Πότε ο κ. Παπανδρέου είπε προεκλογικά ότι:
    1. Θα περικοπούν μισθοί και συντάξεις;
    2. Ότι θα αυξηθούν τα όρια ηλικίας
    3. Ότι θα αυξηθεί ο ΦΠΑ
    4. Ότι θα αυξηθούν οι άμεσοι και άλλοι έμμεσοι φόροι;
    5. Ότι θα ανατραπούν οι εργασιακές σχέσεις
    6. Ότι θα γίνουν απολύσεις;

    • archaeopteryx avatar
      archaeopteryx @ sim 22/04/2010 21:09:10

      στις 12/9. Τότε είπε την αλήθεια

      • archaeopteryx avatar
        archaeopteryx @ archaeopteryx 22/04/2010 21:10:11

        τότε είπε: http://www.youtube.com/watch?v=Umw1hN8r0Mw

    • Κάποιος. avatar
      Κάποιος. @ sim 22/04/2010 21:17:48

      Εχεις απόλυτο δίκιο sim, όπως και η Μούσα λίγο παραπάνω.
      Δεν σου κάνει όμως εντύπωση ότι τα κόμματα της αντιπολίτευσης ασκούν στο ΠΑΣΟΚ φιλολογική κριτική, αν όχι σιωπηρή στήριξη, με εξαίρεση το ΚΚΕ που βγάζει τιμής ένεκεν και μερικούς στον δρόμο ;

      • Μούσα avatar
        Μούσα @ Κάποιος. 22/04/2010 23:06:03

        Δυστυχώς ομως το ΚΚΕ εχει πολλά άλλα αρνητικά
        οπως την εμμονή του στην απόδοση ελληνικής ιθαγένειας σ΄ολους του λαθραίους και μη μετανάστες οποτε οι όποιες θετικές κινήσεις του ακυρώνονται και γι΄αυτό και δεν τυγχάνουν μαζικής προσέλευσης.
        Δυστυχώς οι έχθροι μας, έχουν αποκλείσει όλες τις εξόδους διαφυγής,μας εχουν 'περικυκλώσει' και εμείς καλούμαστε και πάλι να πραγματώσουμε μια νεα ηρωική έξοδο

      • Κάποιος. avatar
        Κάποιος. @ Κάποιος. 22/04/2010 23:37:01

        Μούσα, το ΚΚΕ έχει εισηγηθεί την απόδοση ιθαγένειας στα παιδιά των μεταναστών μετά την ενηλικίωση τους και εφόσον τα ίδια τα παιδιά το επιθυμούν.
        Δεν ισχύει αυτό που λες για απόδοση ιθαγένειας ανεξαρτήτως σε όλους τους μετανάστες.

        Η ουσία πάντως του σχολίου μου δεν είναι αυτή.
        Είναι ότι πλην ελαχίστων εξαιρέσεων η πλειονότητα των κομμάτων και της αξιωματικής αντιπολίτευσης, ασκούν πολύ χαλαρή κριτική έως συναινούν στην πολιτική του ΠΑΣΟΚ.
        Τα ΜΜΕ επίσης παίζουν στην πλειονότητα τους τον ρόλο κυβερνητικού εκπροσώπου.
        Αυτό είναι πολύ ανησυχητικό και δυσοίωνο σχετικά με την μελλοντική πορεία της χώρας μας.

  27. BlueSky avatar
    BlueSky 22/04/2010 22:13:35

    Θεωρώ ότι, οι σκηνές που διαδραματίστηκαν στη Βόσνια, οσονούπω θα τις δούμε και στην ελλάδα. Φανταστείτε ότι έκεί δανείστηκαν μόνο 1,2 δις €. Τί θα γίνει άραγε με τα 80 που σκέπτονται να πάρουν. Θα ξεπουλήσουν και τις ψυχές μας. Διαβάσατε για το πρόστιμο της Deutsche Bank: Με πρόστιμο 450 χιλιάδων δολαρίων τιμωρήθηκε το βρετανικό υποκατάστημα της "Ντόϊτσε μπανκ", γιατί με αμιγώς κερδοσκοπικού χαρακτήρα ενέργειές της τράπεζας, υποτιμήθηκε το ουγγρικό φιορίνι το 2008. Η Τράπεζα της Ουγγαρίας...
    ...εξαναγκάστηκε ν αυξήσει στο +11,5% το παρεμβατικό της επιτόκιο, προκειμένου να αναχαιτιστούν τα "κύματα" των κερδοσκοπικών επιθέσεων κατά του φιορινιού που οδήγησαν Βουδαπέστη στο ΔΝΤ και να ζητήσει ένα δάνειο 25 δισ.δολαρίων.Φανταστείτε, τον ορυμαγδό που θα συντελεστεί στη χώρα μας. Είναι αδικία για ένα από τα πιο ιστορικά έθνη αυτού του πλανήτη να βρεθεί στην καταστροφή, μόνο και μόνο να γίνει πρωθυπουργός ένας γιωργάκης.

  28. fatfat avatar
    fatfat 22/04/2010 22:15:11

    @ Αδέξιος Δεξιός.....επειδή ισχυρίζεσαι ότι :

    - η νέα κυβέρνηση κατάργησε τα μέτρα της κυβέρνησης Καραμανλή που στόχευαν στη συγκράτηση του ελλείμματος

    θα προσπαθήσω να σε αντικρούσω με στοιχεία και να αποδείξω πως αυτά τα μέτρα της κυβέρνησης Καραμανλή ήταν "σταγόνα στοβ ωκεανό" και πως η προηγούμενη κυβέρνηση είχε χάσει κάθε ελέγχο στα δημοσιονομικά.......

    1) τα στοιχεία για έσοδα – έξοδα έτους 2008 είναι

    http://www.mof-glk.gr/en/sdds/data-py-2008.pdf

    και τα στοιχεία για έσοδα – έξοδα έτους 2009

    http://www.mof-glk.gr/en/sdds/data-py-2009.pdf

    Θα δεις ότι το πρώτο εννιάμηνο 2009 τα έξοδα είναι περισσότερα από τα έσοδα, κατά περίπου 30,98 δις ευρώ (αυτό είναι έλλειμμα πρώτου εννιαμήνου 2009) σε σχέση με το πρώτο εννιάμηνο 2008 όπου τα έξοδα ήταν περισσότερα από τα έσοδα, κατά περίπου 14,76 δις ευρώ (αυτό είναι πρώτου έλλειμμα εννιαμήνου 2008).

    Το πρώτο εννιάμηνο 2009 υπήρχε δηλαδή αύξηση στο έλλειμμα κατά 109,89%.
    Δηλαδή το έλλειμμα είχε ήδη ξεφύγει από κάθε έλεγχο (και πως να μην γινόταν αυτό, όταν οι δαπάνες ήταν πολύ περισσότερες από τα έσοδα?)

    2) Η ΝΔ ισχυρίζεται ότι η κυβέρνηση Παπανδρέου φούσκωσε επίτηδες το έλλειμμα….αν αυτό ήταν αλήθεια, τότε η EUROSTAT θα έπρεπε να εμφανίσει μειωμένο έλλειμμα, όχι να το αυξήσει κιόλας. Το γεγονός μάλιστα ότι το αύξησε, σημαίνει ότι δέχτηκε ως σωστά όλα τα στοιχεία της νέας κυβέρνησης και απλώς πρόσθεσε και κάποια άλλα δεδομένα στο έλλειμμα του 2009.

    Για να έκλεινε το έλλειμμα στο 9%, όπως ισχυρίζεται η ΝΔ, έπρεπε να υπήρχε σταθεροποίηση του ελλείμματος γύρω στα 27 δις ευρώ…δηλαδή το έλλειμμα θα έπρεπε να ήταν μειωμένο περίπου κατά 9 δις ευρώ....

    3) Ας μιλήσουμε τώρα για τα μέτρα που είχε εξαγγείλει η ΝΔ.......

    Πρώτα από όλα οι ημιυπαίθριοι χώροι.....η προηγούμενη κυβέρνηση προσδοκούσε μόνο 1,15 δις ευρώ από τους ημιυπαίθριους χώρους για το έτος 2009......μέχρι όμως την δημοσίευση στο ΦΕΚ της πράξη νομοθετικού περιεχομένου, με την οποία γινόταν αναστολή για έξι μήνες των διατάξεων «τακτοποίησης» του νόμου 3775/2009 (29/10/2009), στο σύνολο των πολεοδομιών της χώρας είχαν κατατεθεί περίπου μόνο 20.000 αιτήσεις…και τα έσοδα ήταν πολύ πενιχρά (σε σχέση πάντα με τον προσδοκώμενο στόχο του 1 δις ευρώ το χρόνο)…που σημαίνει ότι ο κόσμος ήταν γενικά επιφυλακτικός και σε καμιά περίπτωση δεν θα είχαμε υλοποίηση του στόχου του 1 δις ευρώ για το 2009.

    4) Ας μιλήσουμε για το ξυστό.....Ο αναμενόμενος διεθνής διαγωνισμός, παρόλο που είχε προκηρυχθεί, δεν είχε πραγματοποιηθεί μέχρι τον Σεπτέμβριο 2009.
    Ακόμα και να ξεκινούσε λοιπόν ο διεθνής διαγωνισμός τον Σεπτέμβριο 2009, δεν είναι σίγουρο πότε τελικά θα επικυρωνόταν -από την στιγμή μάλιστα που θα ήταν πιθανό για προσφυγές κατά του διαγωνισμού από τις εταιρίες που θα τον έχαναν.
    Οπότε και τα έσοδα των 300 εκατομμυρίων για το έτος 2009 θα ήταν αμφίβολο αν τελικά θα έμπαιναν στα δημόσια ταμεία.

    5) Ως τώρα κατηγορείτε την νεά κυβέρνηση ότι αθέτησε τις προεκλογικές της δεσμεύσεις (και αυτό είναι αλήθεια).....δεν είναι όμως σωστό να την εγκαλείται επειδή έδωσε τελικά το επίδομα αλληλεγγύης σε εκατομμύρια Έλληνες που πραγματικά είχαν ανάγκη αυτά τα χρήματα.....και μέσα στο 2009 χορηγήθηκε μόνο η πρώτη δόση.....τα χρήματα για το επίδομα μάλιστα προέρχονται από την έκτακτη εισφορά στα κέρδη επιχειρήσεων και τραπεζών αλλά και την επιβολή του τέλους μεγάλης ακίνητης περιουσίας......εξάλλου, αν δεν κάνω λάθος, η εκτίμηση των πραγματοποιηθέντων δαπανών αναφέρει μόνο περίπου 600 εκατομμύρια ευρώ για την πρώτη δόση του επιδόματος αλληλεγγύης που αφορά το 2009.....και έχει γίνει στον προυπολογισμό του 2010 πρόβλεψη περίπου 650 εκατομμυρίων ευρώ για την δεύτερη δόση του επιδόματος αλληλεγγύης....

    http://www.mof-glk.gr/proypologismos/2010/pro/pro.pdf

    σελίδα 28.......

    • Factorx avatar
      Factorx @ fatfat 22/04/2010 22:23:02

      @fatfat: σε λάθος σαιτ εστειλες το σχόλιο σου - και συνεχίζεις να στ΄λενεις. Την έχουμε γραμμένη την Κυβέρνηση Καραμανλή και τους πρωτεργάτες της. Κι επειδή μας κουράζεις με το ελέγχουμε τα σεντόνια που ανεβάζεις σταματα γιατι δεν θα δίνουμε και βήμα στους ανόητους του ΠΑΣΟΚ.

    • ΣΚΑΙς avatar
      ΣΚΑΙς @ fatfat 22/04/2010 22:58:03

      Κείμενο βγαλμένο από τα κομματικά χρονοντούλαπα του ΠΑΣΟΚ ή Πασοκιές όπως θα έλεγε και ο ευρυματικός ΣΤΑΘΗΣ.
      Σου θυμίζω γεγονότα:
      1. Δεκ.2008: Κάψιμο Αθήνας Αρχίζει η άνοδος των spread. Ο Σημίτης μιλάει για ΔΝΤ
      2. Ιαν. 2009: Εμφάνιση ΣΕΧΤΑΣ Επαναστατών που σκοτώνει αστυνομικούς όχι τραπεζίτες
      3. Φεβ. 2009: Απόδραση Παλαιοκώστα (ο φύλακας δηλώνει ότι η σύλληψή του είναι πολιτική)
      4. Μάιος 2009:
      α. Απόδραση Χριστοφοράκου, Καραβέλα (Η δικηγόρος Σιούτη σύμβουλος του GAP)
      b. Κάποιος μετανάστης ισχυρίζεται ότι του έσκισαν το Κοράνι και μισοκαίγεται η Αθήνα
      στο μεταξύ οι βόμβες πέφτουν βροχή, το GAP ζητάει εκλογές και πλειοδοτεί σε κάθε κίνηση της κυβέρνησης.
      Σας θυμίζω τα 500 εκ. στους αγρότες: Έπρεπε να πάρουν 1 δις απο τα 28 δις που πήραν οι τράπεζες, που όμως δεν τα πήραν ποτέ, αλλά 1 χρόνο μετά από το GAP γιατί δεν τα έδωσε στους αγρότες, όπως τα είχε υποσχεθεί.
      Με όλα τα παραπάνω και με δεδομενη την πλεοψηφία 1 βουλευτή (ελέω εκλογικού συστήματος ΠΑΣΟΚ), έγινε η χώρα μπάχαλο!
      Θα μπορούσα να γράφω συνέχεια, αλλά είναι φανερό ότι το GAP ήρθε στην Ελλάδα για να ζήσει τον μύθο του: Πώς θα την οδηγήσει στον Αμερικάνικο παράδεισο του ΔΝΤ.
      Όλα τα άλλα είναι ΧΟΝΔΡΕΣ-ΧΟΝΔΡΕΣ ΠΑΣΟΚΙΕΣ!


      Το ΠΑΣΟΚ ειναι εδώ ενωμένο ΔΝΤ

    • ΣΚΑΙς avatar
      ΣΚΑΙς @ fatfat 23/04/2010 01:00:36

      ΦΑΤΦΑΤ Σχετικά με το σημείο 5 που αναφερεις

      Το επίδομα αλληλεγγύης εγγραφεται στο έλλειμα του 2009 και η έκτακτη εισφορά στα έσοδα του 2010. Καταλαβαίνεις τώρα την αλλοίωση ή είσαι... fat-fat!

    • Γιώργος avatar
      Γιώργος @ fatfat 23/04/2010 11:36:52

      "δεν είναι όμως σωστό να την εγκαλείται επειδή έδωσε τελικά το επίδομα αλληλεγγύης σε εκατομμύρια Έλληνες που πραγματικά είχαν ανάγκη αυτά τα χρήματα….."

      Σε Έλληνες το έδωσε ή σε Παπανδρέλληνες, για να γίνουν ψηφοφόροι του ΠΑΣΟΚ; Έχετε το θράσος να μιλάτε, ενώ οδηγήσατε την Ελλάδα στο ΔΝΤ μαζί με χώρες όπως η Μογγολία, τα νησιά Κομόρος και το Τατζικιστάν.

    • ψυχραιμια avatar
      ψυχραιμια @ fatfat 23/04/2010 11:58:43

      Να μην την εγκαλεσουμε την καημενη τη πασοκοκυβερνηση που εδωσε το επιδομα αλληλεγγυης.Μην εγκαλεις ομως τοτε και εσυ τη καραμανλοκυβερνηση γιατι δεν εκοψε τους μισθους το 2009 και ειχαμε μεγαλο ελλειμμα.Απο τι νομιζεις βγαινει το ελλειμμα;

  29. giorp avatar
    giorp 22/04/2010 22:25:58

    Δεν υπάρχουν άραγε Έλληνες Δικηγόροι που να μηνύσουν σε ευρωπαϊκά δικαστήρια την απάτη των κυβερνήσεων της 35ετίας;
    Εν τέλει το πρόβλημα δεν είναι Ελληνικό. Τα ελλείμματα είχαν και μεγάλα ποσοστά από Ευρωπαϊκά Κεφάλαια ήτοι κλάπηκαν και Ευρωπαϊκά Χρήματα. Απ' όλες τις χώρες.
    Το πρόβλημα της Ελλάδας είναι 100% πρόβλημα όλων των Ευρωπαίων Πολιτών άρα εμπίπτει και στην Ευρωπαϊκή δικαιοσύνη.
    Ποιός Δικηγόρος θα κάνει μήνυση;

    βλ και http://www.antinews.gr/?p=41688

  30. Dimi avatar
    Dimi 22/04/2010 22:27:30

    «Είμαι ένας Δείπνος Μυστικός
    δίπλα ο Ιούδας κλαίει σκυφτός
    και είμαι αδερφός του»
    ~Νίκος Παπάζογλου, Έλληνας Tραγουδοποιός

  31. giorp avatar
    giorp 22/04/2010 22:27:39

    http://anatropi.pblogs.gr/

  32. Β.Κ.Σ. avatar
    Β.Κ.Σ. 22/04/2010 22:42:28

    http://www.defencenet.gr/defence/index.php?option=com_content&task=view&id=11759&Itemid=139
    Eξελίξεις στο πολιτικό σκηνικό - Πιθανές ακόμα και νέες εθνικές εκλογές

    δηλαδή η Μπακογιάννη αρνήθηκε μάλλον να συμμετάσχει στην κυβέρνηση εθνικής σωτηρίας που θα μας πάει στο ΔΝΤ.. -ή μήπως το αντίθετο που παρουσιάζεται ως συνήθως ανεστραμμένο;
    και η Νέα Δημοκρατία ανεβαίνει λόγω της καθαρής στάσης του Σαμαρά κατά του ΔΝΤ.

    • Factorx avatar
      Factorx @ Β.Κ.Σ. 22/04/2010 22:56:46

      Β.Κ.Σ. σε ξαναβλέπω με χαρά. αλλά μην διαβάζεις σενάρια. θα γίνει της πουτάνας.

      • Β.Κ.Σ. avatar
        Β.Κ.Σ. @ Factorx 22/04/2010 23:07:29

        σ΄ ευχαριστώ πολύ Φάκτορα.
        έχεις δίκηο. το σκέφτηκα αρκετή ώρα πριν το βάλω και ουσιαστικά με έπεισε να το κάνω ένα άλλο σημερινό δημοσίευμά τους για την ανησυχία της Ρωσίας. είναι απίστευτα θολό το τοπίο που πιθανόν και ο ίδιος ο Σόρος να πέσει έξω στις συμβουλές που έδωσε... ίδωμεν.

  33. Akyros avatar
    Akyros 22/04/2010 23:31:06

    Αφιερωμένο εξαιρετικά!

    "Γαιδάρου ΣυνΑισθήματα

    Ti ευτυχής ο γάϊδαρος
    και
    Tί χαρά γεμάτος...
    ****

    Εχάρη σαν πρωτομπήκε στο μαγγάνι..
    Ενόμιζε ευχάριστη και εύκολη
    την γύρα.
    *
    Πως θάτανε απλό
    εφαντάσθη,
    ξεκούραστο και εύκολον,
    ...άλλη πορεία να μην κάνει,
    ...άλλον δρόμον να μην μάθει......
    να μην τρέξει
    και την φυγόκεντρον
    να μην κερδίσει σαν γκάζι,
    προς την ελευθερίαν...


    Τί κατηφής ο γάϊδαρος,
    τί κούραση γεμάτος...
    ****
    Ομως κουράστηκε πολύ.
    Κι όταν το επήρε είδησιν,
    ήτο αργά , πολύ αργά....
    Να αλλάξει τον ρυθμόν
    και το βάδην,
    σε τροχάδην
    *
    Εχασε την ευκαιρίαν
    και την φυγόκεντρον....
    *
    Εις το μαγγάνι λοιπόν,
    εκεί ...
    με προσμονήν τον Άδην!!!!
    ****

  34. Μούσα avatar
    Μούσα 22/04/2010 23:47:59

    @κάποιε
    συμφωνώ γι΄αυτο λέω οτι μας εχουν αποκλέισει και θα χρειαστεί να πραγματώσουμε μια νεα ηρωική έξοδο.

  35. Greenhorses avatar
    Greenhorses 22/04/2010 23:58:35

    Γενικώς δεν δικαιούται να μιλάει γιατί παράλαβε ο Γιωργάκης γιατί ήταν απέναντι σε κάθε μέτρο και σαν μην έφτανε αυτό έταζε λαγούς με πετραχήλια, απέτυχε ο καραμαλνής αλλά τι να που πούμε για την στάση σοσιαλιστών που εξαπάτησαν τον κόσμο μοιράζοντας υποσχέσεις και λέγονταν όταν υπάρχουν χρήματα και τώρα έχουν το θράσος να λένε για την κατάσταση που παρέλαβαν.

    Φταίοι και ο χόντρος που δεν τίναξε το κατεστημένο της χώρας στον αέρα, να δούμε ο Αντώνης τι θα κάνει ελπίζω να σταθεί στο ύψος τον περιστάσεων.

  36. Timios avatar
    Timios 23/04/2010 00:02:08

    Καποιος πρεπει να πει στο Τζέφρυ ότι το 2009 δεν ειναι όλο κυβέρνηση ΝΔ.
    Είναι 75% ΝΔ και 25% κυβέρνηση ΠΑΣΟΚ.Το τι ακριβως έγινε το τελευταίο τρίμηνο θα μας πάρει καιρό να το μάθουμε.

  37. Strange Attractor avatar
    Strange Attractor 23/04/2010 00:42:18

    Φωτεινή, μήπως είσαι ο Μπόστ;

  38. fatfat avatar
    fatfat 23/04/2010 00:44:42

    με τα στοιχεία που παράθεσα, απάντησα στο άρθρο.....οι αριθμοί είναι αδιάσειστα στοιχεία και δύσκολα μπορούν να αμφισβητηθούν.....

    Ο κύριος Παπανδρέου και το ΠΑΣΟΚ συνολικά ποτέ δεν είπαν προεκλογικά ότι θα περικοπούν μισθοί δημοσίων υπαλλήλων, ότι θα αυξηθεί ο ΦΠΑ, ότι θα αυξηθούν οι άμεσοι και άλλοι έμμεσοι φόροι...αντίθετα άλλα έταξαν και υποσχέθηκαν προεκλογικά....και ασφαλώς τίθεται ένα μεγάλο πρόβλημα αξιοπιστίας.

    Δυστυχώς στην Ελλάδα, οι πολιτικοί για να ανέλθουν στην εξουσία "τάζουν λαγούς και πετραχήλια", υπόσχονται προεκλογικά τα πάντα....για αυτούς "ο σκοπός αγιάζει τα μέσα"....με αυτές τις απαράδεκτες πρακτικές διαφωνώ ριζικά και τις καταδικάζω απερίφραστα......οι πολιτικοί πρέπει, κατά την γνώμη μου, να μιλάνε στους πολίτες με την γλώσσα της αλήθειας και να είναι απόλυτα ειλικρινείς μαζί τους.....η χώρα μας βρίσκεται σε μια δεινή οικονομική θέση εξαιτίας πρακτικών και πολιτικών όλων των προηγούμενων κυβερνήσεων εδώ και 30 περίπου χρόνια........αυτό να το καταλάβουμε όλοι....και η κυβέρνηση που έχει χρέος όχι μόνο να μην πτωχεύσει η Ελλάδα, αλλά και να την βγάλει από την κρίση........και τα πολιτικά κόμματα που έχουν χρέος να ασκήσουν γόνιμη και εποικοδομητική αντιπολίτευση.....

    • yanggolas avatar
      yanggolas @ fatfat 23/04/2010 00:50:01

      To "λεφτά υπάρχουν" πώς το αναλύεις; Ή υπήρχαν και δεν υπάρχουν; Ή βρέθηκαν και χάθηκαν; Βρε είστε τόοοσο φαιδροί, που είναι δείγμα αποχαύνωσης που δεν έχετε φάει πολύ ξύλο.

    • aengus avatar
      aengus @ fatfat 23/04/2010 05:54:42

      Πάψε Παγκαλίσκε

    • nancy avatar
      nancy @ fatfat 23/04/2010 08:13:42

      Αφου είσαι καλός γνώστης των οικονομ.στοιχείων, να σκεφτόσουνα πολύ πριν ρίξεις την ψήφο σου στην κάλπη. Αυτό για όλους τους φατφατούληδες.

  39. σερτης avatar
    σερτης 23/04/2010 01:26:44

    ΜΑΓΚΕΣ ΠΑΜΕ ΚΑΛΑ..........ΕΓΩ ΤΟ ΠΑΡΑΔΕΧΟΜΑΙ ΟΤΙ ΜΕ ΥΠΝΩΤΙΣΕ Ο ΓΙΟΣ ΤΗΣ ΤΣΑΝΤ(ΓΙΑΤΙ ΓΙΟΣ ΤΟΥ ΑΝΤΡΕΑ ΜΟΝΟ ΒΙΟΛΟΓΙΚΑ ΕΙΝΑΙ) ΚΑΙ ΠΑΡΑΤΡΙΧΑ ΝΑ ΤΟΝ ΨΗΦΙΣΩ-ΕΥΤΥΧΩΣ ΔΕΝ ΤΟ ΚΑΝΑ
    ΤΙ ΠΕΡΙΜΕΝΟΥΜΕ ΑΠΟ ΕΝΑΝ ΑΝΘΡΩΠΟ ΠΟΥ
    1)ΕΙΧΕ ΠΕΙ,ΚΑΙ ΥΠΗΡΞΕ ΚΑΙ ΥΠΟΥΡΓΟΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ,ΝΑ ΝΟΜΙΜΟΠΟΙΗΣΟΥΜΕ ΤΟ ΧΑΣΙΣΙ;
    2)ΠΗΓΕ ΚΑΙ ΕΒΑΛΕ ΤΟΝ ΜΑΝΟ ΚΑΙ ΤΟΝ ΑΝΔΡΙΑΝΟΠΟΥΛΟ ΕΠΙΚΕΦΑΛΗ ΤΟΥ ΕΠΙΚΡΑΤΕΙΑΣ ΤΩΝ ΣΟΣΙΑΛΙΣΤΩΝ;
    3)ΕΒΑΛΕ ΤΗΝ ΚΑΡΑΧΑΣΑΝ ΣΤΗ ΘΡΑΚΗ ΥΠΟΨΗΦΙΑ.....ΠΡΟΣΕΞΤΕ ΟΧΙ ΣΤΗΝ ΠΕΛΟΠΟΝΝΗΣΟ......ΣΤΗ ΘΡΑΚΗ
    4)ΕΒΑΛΕ ΤΗ ΦΩΦΗ ΕΠΙΚΕΦΑΛΗ ΣΤΟ ΕΠΙΚΡΑΤΕΙΑΣ ΤΟΥ ΠΑΣΟΚ, ΟΤΑΝ Ο ΝΟΜΟΣ ΗΤΑΝ ΣΑΦΕΣΤΑΤΟΣ.......
    5)ΒΓΗΚΕ ΚΑΙ ΕΙΠΕ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΓΝΑΤΙΑ 3 ΜΕΡΕΣ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΟΛΟΚΛΗΡΩΤΙΚΗ ΤΗΣ ΠΑΡΑΔΟΣΗ ΟΤΙ "ΣΑΣ ΤΑΞΑΝ ΕΓΝΑΤΙΑ ,ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ Η ΕΓΝΑΤΙΑ"
    6)ΕΙΠΕ ΟΤΙ ΤΑ ΛΕΦΤΑ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΣΤΗΝ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
    7)ΒΓΗΚΕ ΚΑΙ ΕΙΠΕ ΣΤΟΥΣ ΔΑΝΕΙΣΤΕΣ ΟΤΙ ΧΡΕΩΚΟΠΟΥΜΕ.....


    ΠΑΙΔΙΑ ΑΝ ΤΑ ΣΟΥΜΑΡΕΤΕ ΒΓΑΖΕΤΕ ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑ....ΚΑΤΙ ΤΡΕΧΕΙ......

  40. ευτυχια avatar
    ευτυχια 23/04/2010 01:27:21

    Καπου άκουσα οτι ο Πάγκαλος υπογράφει: fatfat!!

    • Αγανάκτηση avatar
      Αγανάκτηση @ ευτυχια 23/04/2010 01:39:30

      μάλλον θα υπόγραφε ως toofat ή superfat...

  41. ευτυχια avatar
    ευτυχια 23/04/2010 01:29:16

    Μπορεί κι ο Droutsas!

  42. ευτυχια avatar
    ευτυχια 23/04/2010 01:37:17

    ΖΗΤΩ Ο ΝΕΟΦΙΛΕΛΕΥΘΕΡΟΣ ΣΟΣΙΑΛΙΣΜΟΣ! ΖΗΤΩ Ο ΑΝΔΡΙΑΝΟΠΟΥΛΟΣ!ΖΗΤΩ Ο ΜΑΝΟΣ!ΛΑΛΗΣΑΜΕ!!!

  43. fatfat avatar
    fatfat 23/04/2010 01:39:10

    @ ευτυχια....θα σε απογοητεύσω......ούτε Πάγκαλος, ούτε Droutsas.......

    @ yanggolas....πολύ ΑΣΤΟΧΗ και ΑΚΑΙΡΗ δήλωση το "Λεφτά υπάρχουν!!!"....και ΚΑΚΩΣ ειπώθηκε από τον κύριο Παπανδρέου....όλοι οι πολιτικοί ήξεραν
    πάνω-κάτω σε τι άσχημη οικονομική κατάσταση βρισκόταν η χώρα.....και αν και καλά δεν ήξεραν, ΝΑ ΡΩΤΑΓΑΝ!!!!!!!
    Όλοι τους έχουν μερίδιο ευθύνης για την δεινή θέση που βρίσκεται η χώρα μας......προσωπικά επιρρίπτω πολύ μεγάλες ευθύνες στην κυβέρνηση Καραμανλή, διότι αυτή κυβερνούσε τα τελευταία 5 χρόνια και την τελευταία διετία της ξέφυγε κάθε έλεγχος στα δημοσιονομικά.....αυτό δεν αρέσει σε πολλούς, αλλά -τι να κάνουμε....- αυτή είναι η αλήθεια......

    • Αγανάκτηση avatar
      Αγανάκτηση @ fatfat 23/04/2010 01:42:59

      "την τελευταία διετία της ξέφυγε κάθε έλεγχος στα δημοσιονομικά"

      Δεν ξέρω πολλές λεπτομέρειες αλλά οι "κακές" γλώσσες λένε ότι για to uncontrollable της υπόθεσης φταίνε κάποιες παλαιότερες κινήσεις του κ. Σημίτη, οι οποίες "έσκασαν" επί ΝΔ.

    • σερτης avatar
      σερτης @ fatfat 23/04/2010 01:55:51

      ΚΑΙ ΝΑ ΣΕ ΡΩΤΗΣΩ;ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΑΦΗΝΕ Ο ΓΙΩΡΓΑΚΗΣ ΤΟΝ ΚΑΡΑΜΑΝΛΗ ΝΑ ΠΑΡΕΙ ΜΕΤΡΑ;ΕΝΑ ΧΡΟΝΟ ΠΡΙΝ ΓΥΓΕΙ ΤΟ ΦΩΝΑΖΕ Ο ΚΑΡΑΜΑΝΛΗΣ......
      ΝΑ ΣΟΥ ΘΥΜΙΣΩ ΤΙ ΕΓΙΝΕ ΟΤΑΝ Ο ΚΑΡΑΜΑΝΛΗΣ ΖΗΤΗΣΕ ΣΥΝΑΙΝΕΣΗ;;;;;

      ΚΑΙ ΦΙΛΕ ΜΟΥ ΟΛΕΣ ΟΙ ΧΩΡΕΣ ΕΧΟΥΝ ΕΛΛΕΙΜΑΤΑ.....ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΚΑΛΥΠΤΕ Ο ΜΠΑΡΟΖΟ.....ΤΟ ΑΣΤΡΟΠΕΛΕΚΙ ΤΟΥ ΣΟΣΙΑΛΙΣΜΟΥ ΗΘΕΛΕ ΝΑ ΠΑΕΙ ΚΟΝΤΡΑ ΣΤΟΝ ΜΠΑΡΟΖΟ ΚΑΙ ΕΔΩΣΕ ΑΝΑΘΕΩΡΗΜΡΝΟ ΕΛΛΕΙΜΑ......ΑΝ ΤΟ ΕΛΛΕΙΜΑ ΗΤΑΝ ΟΠΩΣ ΤΟ ΑΦΗΣΕ Ο ΚΑΡΑΜΑΝΛΗΣ ΤΩΡΑ ΔΕ ΘΑ ΕΙΧΑΜΕ ΠΡΟΒΛΗΜΑ......
      ΑΠΛΑ ΓΙΑ ΝΑ ΛΕΜΕ ΚΑΙ ΤΗΝ ΑΛΗΘΕΙΑ

    • iketis avatar
      iketis @ fatfat 23/04/2010 08:35:40

      http://theamapati.wordpress.com/2010/04/21/eltypos-2/

    • ψυχραιμια avatar
      ψυχραιμια @ fatfat 23/04/2010 09:48:27

      Συμφωνω με την κριτικη σου στη κυβερνηση Καραμανλη.Επρεπε αμεσως μολις αρχισε η κριση να περικοψει μισθους και επιδοματα ωστε να μη ξεφυγει το ελλειμμα του 2009.
      Βεβαια πριν ελθει το 2009 ειχε γινει "εξεγερση" το Δεκεμβριο 2008.
      Η κυβερνηση Καραμανλη οφειλε να καταστειλει την εξεγερση δια πυρος και σιδηρου και αμεσως να παρει τα μετρα λιτοτητος κυνηγωντας οποιον διεκδικουσε αυξησεις ενω οταν ο Παπανδρεου εκανε αποβαση στον Πειραια με τα τρακτερ αγροτων απο τη Κρητη επρεπε να τον σπασει στο ξυλο και τον ιδιο.
      Συμφωνεις με αυτη την αυτοκριτικη της ΝΔ fatfat;
      Αν συμφωνεις τοτε συμφωνησαμε.

      • trellakias avatar
        trellakias @ ψυχραιμια 23/04/2010 11:09:07

        Πιστεύω πως η περιβόητη αυτή "εξέργεση" του 2008, ήταν η πρόβα τζενεράλε αγαπητή φίλη ψυχραιμία, ώστε να δει ο Καραμανλής τι θα γινόταν αν έμενε στην εξουσία το 2009-2010, που έληγαν τα δάνεια δεκατείας της ανώμαλης κυβέρνησης τάπερμαν, και θα έπρεπε να διαχειρισθεί τα απόνερα της οικονομικής κρίσης! Το ρητορικό ερώτημα που αρχίζει δειλά-δειλά να λέγεται από τα γιουσουφάκια του δημοσιογραφικού κατεστημένου για το τι θα γινόταν αν τα μέτρα του Πασοκ τα έπαιρνε μια κυβέρνηση ΝΔ τα λέει όλα!
        Η δική μου απορία είναι απλή: Μπορεί ένας άνθρωπος που θεωρείται γενικώς και σε μεγάλο ποσοστό στον κόσμο ως ηλίθιος, ανίκανος, δεν του κόβει, να μετατραπεί σε λίγο καιρό σε φωστήρα,ικανό, τιτανοτεράστιο μυαλό;
        Το μόνο που μπορεί πιστεύω να ισχύει είναι πως οι δημοσιογράφοι είναι αυτοί που πρέπει να οδηγηθούν στο απόσπασμα του "Γουδί" για εσχάτη προδοσία έναντι της χώρας και του μυαλού μας!!!!!!!!!

  44. ευτυχια avatar
    ευτυχια 23/04/2010 01:42:24

    ΔΕεν κοιμηθήκατε, πουλάκια μου?Μόνο οι Δανοί κοιμούνται σ αυτόν τον τόπο.

  45. Orestios avatar
    Orestios 23/04/2010 02:19:44

    Το GAP στο σημερινό υπουργικό συμβούλιο είπε: "Ιστορικό χρέος να αποτρέψουμε τα χειρότερα", χαρακτήρισε τη σημερινή περίοδο ως "περίοδο έκτακτης ανάγκης" και "αυτό σημαίνει ότι πρέπει να αλλάξουμε πλήρως, ακόμα και τον τρόπο με τον οποίο είχαν συνηθίσει να δουλεύουν οι μέχρι σήμερα κυβερνήσεις".

    Τί θέλει να πεί το ποιητή?
    Η προσπάθεια να αναλάβει υπερεξουσίες παρακάμπτοντας το Σύνταγμα, που απέτυχε πριν λίγο καιρό, μπορεί να επιτευχθεί με την επίκληση περιόδου εκτάκτου ανάγκης?
    Για την περίοδο η μόνη λύση είναι αυτή της σερβιέτας. Και αντί να λέμε ότι η Ελλάδα μπήκε στο γύψο, θα λέμε Η Ελλάδα φόρεσε σερβιέτα?
    Το παιχνίδι που παίζει είναι επικίνδυνο.

    • archaeopteryx avatar
      archaeopteryx @ Orestios 23/04/2010 08:36:42

      Φόρεσε σερβιέττα μετά την -----παυση. Σερβίεττα για ακράτεια φόρεσε. Και σωστά διαπιστώνεις, το παιχνίδι έχει γίνει εξαιρετικά επικίνδυνο. Κταστολή από ιδεοληπτικούς σοσιαληστές, ούτε το ΔΝΤ δεν θα μας σώσει.

  46. Πέτρος Π. avatar
    Πέτρος Π. 23/04/2010 02:26:41

    ΣΤΙΣ 10 ΦΕΒΡΟΥΑΡΙΟΥ 2010, ΣΤΟ ΠΑΡΙΣΙ, ΣΕ ΔΗΛΩΣΕΙΣ ΤΟΥ ΜΕΤΑ ΤΗ ΣΥΝΑΝΤΗΣΗ ΜΕ ΤΟΝ ΠΡΟΕΔΡΟ ΤΗΣ ΓΑΛΛΙΑΣ ΝΙΚΟΛΑ ΣΑΡΚΟΖΙ Ο Κ. ΠΑΠΑΝΔΡΕΟΥ ΕΙΧΕ ΑΠΟΚΑΛΥΨΕΙ (ΑΘΕΛΑ ΤΟΥ;) ΟΤΙ ΤΟ ΕΛΛΕΙΜΜΑ ΤΟΥ 2009 ΕΊΝΑΙ 13,7% ΤΟΥ ΑΕΠ, ΔΗΛΑΔΗ ΠΕΡΙΠΟΥ ΟΣΟ ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΕ ΧΘΕΣ Η EUROSTAT!!!!!! O ΠΑΠΑΝΔΡΕΟΥ ΗΞΕΡΕ ΕΔΩ ΚΑΙ 2,5 ΜΗΝΕΣ ΟΤΙ ΤΟ ΕΛΛΕΙΜΜΑ ΤΟΥ 2009 ΔΕΝ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΤΕΛΙΚΑ 12,7% ΟΠΩΣ ΕΙΧΕ ΓΡΑΨΕΙ Ο ΠΑΠΑΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥ ΣΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΣΤΑΘΕΡΟΤΗΤΑΣ ΑΛΛΑ ΚΟΝΤΑ ΣΤΟ 14%!!!
    ΔΕΙΤΕ ΤΟΝ ΝΑ ΤΟ ΟΜΟΛΟΓΕΙ ΕΔΩ: http://www.youtube.com/watch?v=HNW5F95-mVE
    (Η ΚΡΙΣΙΜΗ ΟΜΟΛΟΓΙΑ ΓΙΝΕΤΑΙ ΣΤΟ 1'07''-1'11'')!

  47. aengus avatar
    aengus 23/04/2010 06:02:54

    Είπαμε, πάψε Παγκαλίσκε. Όσο επιμένεις, τόσο μας εξαγριώνεις.
    Πάψτε «Σελτζούκοι, ροπαλοφόροι… / χαγάνοι, ορνεοκέφαλοι… / σκυλοκοίτες και νεκρόσιτοι κι ερεβομανείς», πάψτε να κοπροκρατείτε το παρόν και μέλλον.

  48. ΚΟΡΕΑΤΗΣ avatar
    ΚΟΡΕΑΤΗΣ 23/04/2010 06:19:44

    Ρε fatfat, ή εισαι πιτσιρικας γεννημενος μετα τις δυο πρωτες ληστρικες 4ετιες του ΘΑΣΟΚ ή γραφεις απο καποιο γραφειο της Ιπποκρατους. Δε δικαιολογειται. Ρωτα κανεναν μεγαλυτερο για τον εθνοσωτηρα ΑΓΠ, για τα νεα τζακια του (Κοσκωτας, κλπ), για τις ορδες πρασινοφρουρων στο δημοσιο, για τα δανεικα κια αγυριστα, κλπ και μετα συζηταμε για το ποιος ξεκινησε την ταχεια αποδομηση του κρατους. Που πηγαν ρε μεγαλε τα πακετα Ντελορ και τα ΚΠΣ (τα οποια κατα 90% τα διαχειριστηκαν πρασινες κυβερνησεις). Δε λεω, ο καραμανλης μ@@@@στηκε ασχημα. Τα εκανε σκατα. Αλλα αμα σου φορτωσουν κι εσενα χρεη που σκανε απο παντου, αμα μονο οι τοκοι ειναι πιο πολλοι απο οτι μπορεις να διαθεσεις σαν κρατος…τι να κανεις? Το λαθος του χοντρου ηταν οτι δεν εσφιξε τα ζωναρια απο τοτε, ηρεμα και χωρις τυμπανοκρουσιες. Αλλα γουσταριζε την καρεκλα κι αυτος. Αλλα μη μας παρουσιαζεις τον Forest GAP σαν εθνοσωτηρα. Ο ανθρωπος ειναι εγκαθετος…Απαντησε μου πειστικα σε μια ερωτηση και θα συμφωνησω μαζι σου: ΠΟΙΟΣ ΑΛΛΟΣ ΠΡΩΘΥΠΟΥΡΓΟΣ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΑΣ ΕΧΕΙ ΚΛΗΘΕΙ ΣΤΟ ΛΕΥΚΟ ΟΙΚΟ ΚΑΙ ΜΑΛΙΣΤΑ ΑΜΕΣΩΣ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΕΚΛΟΓΗ ΤΟΥ, ΕΠΙ ΤΟΥΤΟΥ ΩΣΤΕ ΝΑ ΣΥΖΗΤΗΘΕΙ ΕΣΩΤΕΡΙΚΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΑΣ. Τοση πρεμουρα επιασε τον Ομπαμα για το ελληνικο χρεος? Το ΔΝΤ fatfat ειχε αποφασιστει απο τοτε. Αυτο που δεν μας εχει πει ο Τζεφρυ ακομα ειναι τι ανταλλαγματα εθνικης κυριαρχιας εχει δωσει. ΓΙΑΤΙ ΚΥΡΙΟΙ ΕΧΕΙ ΓΙΝΕΙ ΛΟΓΟΣ ΓΙΑ ΑΠΩΛΕΙΑ ΕΘΝΙΚΗΣ ΚΥΡΙΑΡΧΙΑΣ. ΕΠΑΝΩ ΣΕ ΤΙ ΡΕ ΑΜΕΡΙΚΑΝΑΚΙ ΞΕΝΟΦΕΡΤΟ?

    Λοιπον ξυπνα fatfat γιατι εκτος αν σε παρει μαζι στην Μινεσοτα ο Τζεφρυ, κι εσυ εδω μαζι μας θα ξεμεινεις να βγαλεις το φιδι απο την τρυπα.

    • iketis avatar
      iketis @ ΚΟΡΕΑΤΗΣ 23/04/2010 08:40:07

      «κι εσυ εδω μαζι μας θα ξεμεινεις να βγαλεις το φιδι απο την τρυπα.»

      Δεν ξέρομε ποιαν ακριβώς τύχη θα έχουν οι συνεργάτες μιας ΕΘΝΙΚΗΣ ΠΡΟΔΟΣΙΑΣ…

      http://theamapati.wordpress.com/2010/04/21/eltypos-2/

  49. yanggolas avatar
    yanggolas 23/04/2010 07:41:21

    φατφατ, είσαι συγγραφέςα πλαστίκής αφίσας. "Δεν ξέραμε", ισχυρίζεσαι. Για πές μου είστε βλάκες ή απατεώνες? Γράφτηκε το ερώτημα "Η Βλακεία σαν Άλλοθι". Τώρα δηλώνετε Βλάκες. Το εμπεδώσαμε.

    Και για μεν τον Αρχηγό σου, να πάς να δεις το ΙQ του. Αλλά αυτό δεν δικαιολογεί συλλογική βλακεία. Κρύβεστε πίσω από τρον Βλάκα. Ο Ορέστιος είχε δίκιο όταν το έλεγε από τον Αύγουστο.

  50. GR avatar
    GR 23/04/2010 09:09:54

    Παιδιά... ο Giorgos.. είναι πνευματικά ανεπαρκής. Πότε θα το καταλάβουν οι Έλληνες..? Σκατά έχουνε μέσα στο κεφάλι τους..?

  51. ευτυχια avatar
    ευτυχια 23/04/2010 09:16:13

    ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ στους Γιωργηδες, ρε παιδιά. Να μας ζήσουν και οι ηγέτες μας: ο φιλάνθρωπος Καρατζαφέρης και ο πολυχρονεμένος Γιωργάκης να μας βγάλουν απο την κρίση με χρέος. Αντε και του χρόνου με χρέος 100% και ο Καρατζ.ένα υπουργείο που πολύ το ορέγεται. Μόνο που στην Ελλάδα θάχουν μείνει μόνο οι συνταξιούχοι ανω των 67.Εμεις θα μιλάμε απο τις στοές του Βελγίου που θα δουλεύουμε σαν ανθρακωρύχοι ή βιομηχανικοί εργάτες στην Κίνα.
    GR@
    Το πρόβλημα δεν είναι τι έχουμε οι Ελληνες στο κεφάλι μας, είναι το τι έχουμε στην τσέπη μας.Και μάλλον με τον ίδιο τρόπο θα το περιέγραφα

  52. ευτυχια avatar
    ευτυχια 23/04/2010 09:18:03

    Ξέρει κανείς αν το κλεισαν τελικά το google στην Κίνα. Εχει κανείς καμμιά μέθοδο ανευ διδασκάλου στα Κινέζικα?

  53. ευτυχια avatar
    ευτυχια 23/04/2010 09:21:25

    Οι Κινέζοι δίνουν ιθαγένειες?

    • diasapollon avatar
      diasapollon @ ευτυχια 23/04/2010 09:28:03

      Μην στενοχωριέσε σε λίγο πολλοί από τους κυβερνώντες θα πάνε προς Κίνα μεριά,δεν χρειάζεται να πάμε εμείς.

  54. diasapollon avatar
    diasapollon 23/04/2010 09:24:53

    Δεν ξέρω τι λέτε εσείς,αλλά ο Γιωργάκης είναι σκεπτώμενος,το λένε και οι Αμερικάνοι και θα μας λύσει όλα τα προβλήματα.Σήμερα όμως πρέπει να του πουν οι φίλοι του οι δημοσιογράφοι ότι γιορτάζει το αβάπτιστό του Ellinico onoma
    Χρόνια πολλά σε όλους τους βαπτισμένους Γιώργους.

  55. tiramola avatar
    tiramola 23/04/2010 09:48:06

    Όπως είχα ξαναγράψει στο παρελθόν το οικονομικό μοντέλο ανάπτυξης με δανεικά και ο καζινοκαπιταλισμός των στοιχηματζήδων φτάνει στο τέλος του αφήνοντας πίσω του συντρίμια.
    Οι "ιδεοληπτικοί σοσιαλιστές" που λοιδωρούνται από αμετανόητους ακόμα υποστηρικτές του μοντέλου θα είναι η μοναδική ελπίδα στο κοντινό μέλλον διατήρησης μιάς κοινωνικής συνοχής αφού η άγρια μετάβαση από την κοινωνία της κατανάλωσης με δανεικά σε μιά κοινωνία φτώχιας θα δημιουργήσει ένα εκρηκτικό κοινωνικό μίγμα.
    Η οικονομία (οίκος και νομή) δεν θα έπρεπε να είναι τίποτε άλλο από έναν μηχανισμό παραγωγής από ανθρώπους με σκοπό την προμήθεια αγαθών τα οποία αποσκοπούν στην κάλυψη των αναγκών των ίδιων των ανθρώπων.
    Δυστηχώς ακόμα και αγαθά απαραίτητα για τις βιοτικές ανάγκες των ανθρώπων έγιναν αντικείμενα τζόγου από αντιπαραγωγικούς στοιχηματζήδες στο κυνήγι του κέρδους σε βάρος ακόμα και ολόκληρων λαών.
    Η ανθρώπινη παραγωγική εργασία έγινε φούσκα αξιών και υπεραξιών και το μπαλόνι είναι πλέον έτοιμο να σκάσει.
    Ο ιστορικός του μέλλοντος θα το καταγράψει.
    Διαβάζω περί ηλιθίων και σωτήρων σε μία προσπάθεια απόδοσης ευθυνών ανάλογα με την οπαδική προσέγγιση του καθενός.
    Όταν αύριο το ελληνικό πρόβλημα γίνει ευρωπαικό οι συζητήσεις αυτού του είδους θα φαντάζουν γελοίες...

  56. fatfat avatar
    fatfat 23/04/2010 10:36:38

    @ ψυχραιμια....ασφαλώς και η κυβέρνηση Καραμανλή στα γεγονότα που αναφέρεσαι επέδειξε μεγάλη αναποφασιστικότητα....και επωμίσθηκε το ανάλογο πολιτικό κόστος.... και η τότε αξιωματική αντιπολίτευση επέδειξε άκρατο και ανεύθυνο λαικισμό......δυστυχώς είναι συνήθης - και απαράδεκτη κατά την γνώμη μου - η πρακτική της εκάστοτε αξιωματικής αντιπολίτευσης να "χαιδεύει τα αυτιά" και να υπόσχεται τα πάντα για μικροκομματικούς λόγους σε όποια κοινωνική ομάδα ή συντεχνία διαμαρτύρεται για κάποια αιτία......

    Και στην νέα κυβέρνηση έχω ασκήσει κριτική, μιλώντας για ΑΣΤΟΧΕΣ-ΑΚΑΙΡΕΣ-ΑΤΥΧΕΙΣ δηλώσεις και κινήσεις που επιδείνωσαν την ήδη δύσκολη κατάσταση της χώρας.
    Απλώς συναισθανόμενος την δεινή θέση στην οποία βρίσκεται η χώρα μου, δίνω στην νέα κυβέρνηση την απαιτούμενη πίστωση χρόνου......κακά τα ψέμματα, εναλλακτική λύση τώρα δεν υπάρχει......η ΝΔ πρέπει πρώτα να προχωρήσει στο συνέδριό της, όπου θα ξεκαθαρίσει πολλά πράγματα, και μετά να έχει βλέψεις για την εξουσία......

    @ yanggolas....ποτέ δεν ισχυρίστηκα ότι "δεν ήξεραν".....εξάλλου είναι γνωστό περί της ενημέρωσης από τον κύριο Προβόπουλο....απλώς έγραψα ότι στην υποθετική περίπτωση που "δεν θα ήξεραν" ΘΑ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΡΩΤΗΣΟΥΝ και ΝΑ ΨΑΞΟΥΝ να βρουν σε τι κατάσταση βρίσκεται η χώρα........

    @ ΚΟΡΕΑΤΗΣ....έχεις πέσει τελείως έξω στις εκτιμήσεις σου για το πρόσωπό μου....ασφαλώς και η "κάτω βόλτα" σαν κρατική οντότητα στο οικονομικό επίπεδο μας πήρε από το 1981 και μετά.....μπορεί να ανέβαινε το βιοτικό επίπεδο των πολιτών, αλλά τόσο και περισσότερο αυξανόταν και το δημόσιο χρέος.....και ασφαλώς έγινε σπατάλη και κακοδιαχείριση μεγάλου μέρους των κοινοτικών κονδυλίων......και για αυτά ευθύνονται οι κυβερνήσεις από το 1981 και μετά, δηλαδή κυρίως οι κυβερνήσεις ΠΑΣΟΚ....όλα αυτά είναι γνωστά σε όλους.....απλώς επιρρίπτω και μεγάλες ευθύνες και στην κυβέρνηση Καραμανλή που αντίθετα με τις προεκλογικές της δεσμεύσεις :

    - όχι μόνο δεν έλαβε κανένα σοβαρό μέτρο για την μείωση του δημόσιου χρέους(ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΣΗΜΑΝΤΙΚΟΤΕΡΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ), αλλά το αύξησε σημαντικά

    - που δεν έλαβε κανένα σοβαρό μέτρο για την πάταξη της φοροδιαφυγής.

    Και δεν είναι ότι προσπάθησε αλλά δεν μπόρεσε..........για ανεξήγητους
    - σε εμένα - λόγους είτε δεν άγγιξε καθόλου κάποια σοβαρά θέματα στην οικονομία, είτε ασχολήθηκε με αυτά τελείως επιφανειακά......

  57. Ατσαλάκωτος avatar
    Ατσαλάκωτος 23/04/2010 10:40:12

    Ας μην ξεχνάμε ότι είναι Εθνική μας υπόθεση το έλλειμμα και το δημόσιο χρέος.
    Είναι όμως και ενδείξεις κακών συγκυριών αλλά και κακοδιοίκησης.
    Εκείνος ο δακτυλοδεικτούμενος λογιστάκος ο Κώστας Σημίτης, παρέδιδε έλλειμμα στο 4,1% (επίσημο από την Εurostat) και δημόσιο χρέος (σε Ελληνικά ομόλογα εδώ και στο εξωτερικό) στα 168 δις €.
    Την 23/10/2009 το έλλειμμα προσέγγιζε το 12,8% (πρόβλεψη τότε της Εurostat) και το δημόσιο χρέος (σε Ελληνικά ομόλογα εδώ και στο εξωτερικό) στα 274 δις €.
    Είναι σκληρή και αδυσώπητη η γλώσσα των αριθμητικών στοιχείων...κυρίες και κύριοι.

    • ataktos avatar
      ataktos @ Ατσαλάκωτος 23/04/2010 10:47:15

      ...διακατέχεσαι και από τύψης ….

  58. ΓΙΑΔΙΚΙΑΡΟΓΛΟΥ avatar
    ΓΙΑΔΙΚΙΑΡΟΓΛΟΥ 23/04/2010 10:48:53

    Οπως εξελίσσονται τα πράγματα, η πρόταση μομφής από τη ΝΔ είναι ενδεδειγμένη, όχι γιατί θα έχει αποτέλεσμα, αλλά γιατί σήμερα η δεδηλωμένη βρίσκεται σε διάσταση με τις προεκλογικές και προγραμματικές δηλώσεις ΓΑΠ. Επίσης, είναι μια καλή ευκαιρία να μάθει ο κόσμος, με τί επιτόκιο δανειζόταν πέρυσι τέτοιες μέρες ο Καραμανλής, πού ήταν τα σπρεντς και πού βρισκόμαστε -με δολιο σχέδιο, όπως αποδεικνύεται από το σκάνδαλο των ομολόγων-σήμερα. Ποιός εν τέλει πρέπει, όχι να κρυφτεί αλλά να εξαφανισθεί από προσώπου γής.

    Σωστά ανέφερε ο Λαζόπουλος: Γιατί εφόσον ήταν δύσκολα τα πράγματα προεκλογικά, λύσσαξε ο Γιωργάκης να πάρει την εξουσία; Μήπως, λέγω εγώ η μη γνωρίζουσα πολιτική, έπρεπε να εξοφλήσει/σουν επιταγές;.......

  59. tiramola avatar
    tiramola 23/04/2010 11:12:41

    Επιβεβαιώνεται για άλλη μιά φορά ότι η γελοιότητα δεν έχει όρια.
    Στα πλάισια του επικοινωνιακού παιχνιδιού (αλήθεια δεν έχουν καταλάβει τίποτα?)είπε χθες ο "κόκκινος" Πάνος ότι "η Νέα Δημοκρατία παρέδωσε κρίση ελλείμματος και κρίση χρέους και η κυβέρνηση Παπανδρέου οδήγησε σε κρίση δανεισμού".
    Διεκδικεί το βραβείο μιάς από τις μεγαλύτερες αρλούμπες του 2010...
    Ας πάει λοιπόν ένας πολίτης υπερχρεωμένος να ζητήσει δάνειο από τράπεζα να δούμε πως θα δανειστεί και αν δανειστεί τελικά με ποιούς όρους.
    Οι θεωρίες περί τεχνητού φουσκώματος του ελλείμματος κατέρρευσαν σαν χάρτινος πύργος μετά την εκτόξευση του ελλείμματος από την eurostat πάνω από 14%.
    Κατά συνέπεια οι ερωτήσεις τύπου "Ποιος αλήθεια πρέπει να κρυφτεί κ. Παπανδρέου;" δεν εξυπηρετούν τίποτε άλλο από την διατήρηση ενός οπαδικού ακροατηρίου.
    Λυπάμαι πραγματικά γιατί ακόμα και σήμερα που φτάσαμε στον πάτο από τους υπαλλήλους-κυβερνώντες της οικονομικής ελίτ οι συνέλληνες μοιράζουν ευθύνες ανάλογα με την οπαδική τους προσέγγιση ενώ η φτώχια είναι προ των πυλών....

  60. Νίκος avatar
    Νίκος 23/04/2010 11:15:16

    Κυταχτε, ο ΓΚΑΠ οταν ελεγε "λεφτα υπαρχουν" ειπε την μιση "αληθεια", η αλλη μιση που φυσικα δεν την πιστευε ηταν "και μυαλα υπαρχουν".

  61. ΚΟΡΕΑΤΗΣ avatar
    ΚΟΡΕΑΤΗΣ 23/04/2010 12:50:28

    fatfat πολιτικη υποτιθεται οτι κανουν τα παιντια. Οχι το μουτζουρη. Γιατι δηλαδη κατ'εσενα το μεγαλυτερο μεριδιο ευθυνης ο τελευταιος που σαν γκαντεμο-μαλακας του εσκασε στα χερια η υποθεση (οσο κι αν λουφαξε και δεν την αγγιζε μπας και σωθει)...και δε φταινε ΟΛΟΙ αυτοι που τη δημιουργησαν. Ενταξει δεν εκανε ο καραμανλης τιποτα...οι πρηγουμενοι τι κανανε οχι απλα για να το διορθωσουν αλλα και για να το προλαβουν???????? Παντως το "διαιρει και βασιλευε" το ξερετε καλα εκει στην Ιπποκρατους. Ειναι φοβερο το πως μπορειτε να παρασυρετε την κουβεντα σε αναχρονιστικες μαλακιες, μονο και μονο τσαντιζοντας τον αλλο με αυτα που λετε. Και ΕΤΣΙ μεγαλοπρεπεως αποφευγουμε να κουβεντιασουμε το σημερα, που καιει. Α ΡΕ ΓΑΤΟΝΙΑ.

  62. Aggelos avatar
    Aggelos 23/04/2010 13:05:36

    οποιος ειναι πρωθυπουργος ,αυτος τρωει το ξυλο απο το λαο..και οτι και να πει ο Γαπ αυτος θα παρει το βαρο και τις ντοματες πανω του για το Δντ και τα αδεια στομαχια των Ελληνων σε λιγο καιρο....Γιωργακη...μπανανα..!

  63. ΜΠΑΡΟΥΤΟΜΥΛΟΣ avatar
    ΜΠΑΡΟΥΤΟΜΥΛΟΣ 23/04/2010 13:06:13

    "ΓΑΤΟΝΙΑ" ΕΙΣ ΒΑΡΟΣ ΜΑΣ...ΛΑΜΟΓΙΑ ΛΑΜΟΓΙΑ...ΤΕΡΜΑ ΤΑ ΨΕΜΑΤΑ ΚΑΙ ΟΙ ΠΑΣΟΚΙΕΣ,
    δεν υπάρχουν άλλοθι πιά, άρχισαν τα όργανα και μέσα στο πασοκ..

  64. ΜΠΑΡΟΥΤΟΜΥΛΟΣ avatar
    ΜΠΑΡΟΥΤΟΜΥΛΟΣ 23/04/2010 13:14:59

    ΙΣΤΟΡΙΚΗ ΗΜΕΡΑ ΣΗΜΕΡΑ ..ΘΑ ΤΗΝ ΓΡΑΨΕΙ Η ΙΣΤΟΡΙΑ ....ΠΡΟΣΕΦΥΓΕ Ο ΓΑΠ ..

  65. Κάποιος. avatar
    Κάποιος. 23/04/2010 13:22:08

    Τελειώσαμε ως χώρα.
    Πάει ο Παπακωνσταντίνου στα αφεντικά στις ΗΠΑ για να πέσουν και οι επίσημες υπογραφές.

  66. ευτυχια avatar
    ευτυχια 23/04/2010 14:24:28

    Οχι, ρε Κάποιε, δεν θα μας τελειώσουν τόσο εύκολα. Στην τελική καλύτερα να πάμε απο σφαίρα, παρά να περιμένουμε στη σειρά για να μπούμε στο φούρνο. Στο κάτω-κάτω 3.000 χρόνια ύπαρξης και ιστορίας, δικαίούνται και τρείς βλαμμένες γενιές. Θα το παλέψουμε και θα επιβιώσουμε. Αι σιχτίρ,πια!Και μη πετύχω κανά Golden boy η καμμιά golden sachs η κανα πράσινο άλογο στο δρόμο.Θα κυκλοφορώ με αυγά στη τσάντα.Θα με δείτε στις ειδήσεις.

    • Κάποιος. avatar
      Κάποιος. @ ευτυχια 23/04/2010 14:29:58

      Οσο βλέπω τα κόμματα της αντιπολίτευσης να αντιδρούν χαλαρά έως συναινετικά (πλην ΚΚΕ) και τα ΜΜΕ σύσσωμα να προσπαθούν να μας πείσουν ότι το ΔΝΤ ερχεται για το καλό μας, απαισιοδοξώ.

  67. ευτυχια avatar
    ευτυχια 23/04/2010 14:55:01

    Γιατί προς το παρόν μιλάνε οι κομματικοί ξεφτίλες, δεν μίλησε όμως ακόμη ούτε η ελληνική ψυχή ούτε η Ιστορία. Κι αυτές έχουν τον τελευταίο λόγο.

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.