#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
17/05/2010 13:35
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Ποιος έχει τα κότσια να φέρει αυτό το σκάνδαλο στην Βουλή;



1,32 Δις Ευρώ “δωράκι” από την τσέπη του λαού και αθώωση των μιζαδόρων

Η σύμβαση της ντροπής: 1,32 δις πληρώνει ο Έλληνας φορολογούμενος (το ΔΝΤ τι το θέλαμε αφού είχαμε τόσα λεφτά), Παραλαμβάνουμε το γερμένο υποβρύχιο και τέλος… απεμπολούμε κάθε απαίτηση από τις προηγούμενες συμφωνίες, παρ’ όλο που η Γερμανική δικαιοσύνη έχει τεκμηριώσει ζημία του από τις μαύρες πληρωμές!

Θυμάστε βεβαίως την υπόθεση του περιβόητου ταξιδιού της χλιδής του Ν. Παπανδρέου στο Άμπου Ντάμπι με το προεδρικό αεροσκάφος και τις δεκάδες χιλιάδες ευρώ έξοδα στο handling του αεροδρομίου. Σκοπός του ταξιδιού ήταν  η σύναψη συμφωνίας για τα ναυπηγεία του Σκαραμαγκά και βέβαια τα περιβόητα γερμένα υποβρύχια.

Όπως αποκαλύπτει ο Καθημερινή, ο περιφερόμενος θίασος προέβει σε μία συνδιαλλαγή η οποία οπωσδήποτε θα απασχολήσει κάποια επόμενη εξεταστική αφού παραπέμπει στις “μαγικές” συμφωνίες τύπου Siemens, MAN κλπ.

Συγκεκριμένα:

Η σύμβαση – πλαίσιο του ελληνικού Δημοσίου με την TKMS (Thyssen Krupp Marine Systems) και την «Αμπού Ντάμπι Μαρ» θα στοιχίσει στον φορολογούμενο περί τα 300 εκατομμύρια ευρώ εφέτος και συνολικά 1,32 δισ. ευρώ. Σε μία εποχή λοιπόν που ψηφίζουμε “ΝΑΙ” στο ΔΝΤ γιατί “δεν θα πληρώσουμε μισθούς και συντάξεις”, χαρίζουν σε Γερμανούς και Άραβες κολοσσιαία ποσά από το υστέρημα του λαού.

- Θα πρέπει να γίνει δεκτός ο «Παπανικολής» (σ.σ. το υποβρύχιο που… έγερνε) για το οποίο το ελληνικό Δημόσιο έχει ανακοινώσει ότι θα το πουλήσει αλλού… Έχετε διανοηθεί τέτοιο ασύλληπτο αίσχος; Το υποβρύχιο που υπό άλλες συνθήκες έπρεπε να επιστραφεί και να απαιτήσουμε μία γενναία αποζημίωση. Μπράβο στο ΠΑΣΟΚ.

και το κορυφαίο…

- Τα συμβαλλόμενα μέρη δεσμεύονται ότι δεν θα εγείρουν απαιτήσεις που προκύπτουν από προηγούμενες συμφωνίες. Αν σε αυτήν τη διατύπωση περιλαμβάνεται και η ακύρωση της δυνατότητας της ελληνικής πλευράς να εγείρει αστικές απαιτήσεις κατά της TKMS για τις προηγούμενες δύο συμβάσεις, εφόσον αποδειχθεί δωροδoκία Ελλήνων αξιωματούχων, δεν καλύπτεται, κατά την άποψη της ελληνικής πλευράς, η περίπτωση αυτή από τη συγκεκριμένη διατύπωση. Επισημαίνεται, ότι το Ανώτατο Aκυρωτικό Δικαστήριο της Γερμανίας έχει αποφανθεί ότι η ζημιά εις βάρος του ελληνικού Δημοσίου τεκμαίρεται και μόνο από το γεγονός της εκταμίευσης από τα ταμεία της πωλήτριας εταιρείας κεφαλαίων για «μαύρες πληρωμές».

Μην αναρωτιέστε, θα εγερθούν ακριβώς οι ίδιες απαιτήσεις που έγειρε ο κύριος Βουρλούμης για τις καταστροφικές συμφωνίες με τη Siemens.

Για να δούμε τώρα πόσοι από το κοινοβούλιο έχουν τα κότσια. Όποιος δεν αντιδράσει, είναι απλά συνένοχος.

http://olympia.gr/

ΣΧΟΛΙΑ

  1. ΒΡΑΧΟΣ avatar
    ΒΡΑΧΟΣ 17/05/2010 13:39:58

    Απάντηση στη ερώτηση του σχολίου: Ο Καρχιμάκης...

    • nick name@ta lefta iparhoun.gr avatar
      nick name@ta lefta iparhoun.gr @ ΒΡΑΧΟΣ 17/05/2010 15:26:47

      ο Καρχιμάκης ασχολείται με την διάλυση του δήμου Σητείας απ'όπου και κατάγεται και εκλ'έγεται και ο λόγος : δεν θέλει να εκλεγεί δήμαρχος ο Πατεράκης αλλά ο νύν κουρουπάκης και μεταφέρει περιοχές που έχει δύναμη ο πρώτος στον δήμο Ιεράπετρας! σπουδαίο το παιδί και να φανταστεί κανείς ότι και οι δύο είναι σκληροί ΠΑΣΟΚΟΙ!!

  2. archaeopteryx avatar
    archaeopteryx 17/05/2010 13:41:49

    Ο Χριστοδουλάκης

  3. Θραξ Αναρμόδιος avatar
    Θραξ Αναρμόδιος 17/05/2010 13:41:59

    Ορθώς το παραλαμβάνουμε.

    Ετσι που γέρνει, θα ξεφεύγει και τις εχθρικές βολές.
    Σατανικό.

    Δεν πρόκεται για μειονέκτημα του υποβρυχίου.
    Για αμυντικό πλεονέκτημα πρόκειται.
    Σατανικότατον (δις)

    Αλλά που να κατανοήσουμε εμείς οι κοινοί πολίτες την υψηλή πασοκική σκέψη;

    Θραξ Αναρμόδιος

  4. Νίκος avatar
    Νίκος 17/05/2010 13:59:24

    Εμεις τα λεμε εμεις τα ακουμε, μου φαινεται. Ειναι σαν να θελουμε απο τον καρκινο να ...αυτοθεραπευτει. Ακομα και ρητορικα πλεον δεν εχει νοημα το ερωτημα. Ο "ποιος" ή οι "ποιοι" θα ειναι προερχονται εκτος συστηματος, διτοι οι εντος εχουν πολλα γραμματια να εξοφλησουν.

  5. Στέργιος avatar
    Στέργιος 17/05/2010 14:00:41

    Πολύ σωστή επισήμανση, για να μην νομίζουμε ότι μόνο απέναντι στην Τουρκία είμαστε γκιαούρηδες.

  6. Lewnidas avatar
    Lewnidas 17/05/2010 14:09:18

    μαζι με αυτο δεν φερνουν και τα σουζανα που δωσαμε στην κυπρο μπας και δουμε και το dvd του ακη (του σειρηνακη πω του ξεφυγε ).

  7. Olympia avatar
    Olympia 17/05/2010 14:24:36

    Αλήθεια, τα βαγόνια της περιβόητης σύμβασης Siemens - MAN - TK Που θα τα έφτιαχναν ΔΩΡΕΑΝ τα ναυπηγεία, τι θα γίνουν;

  8. ωχαδελφέ avatar
    ωχαδελφέ 17/05/2010 14:28:58

    Ερώτηση Π.Λαφαζάνη προς τους Υπουργούς Οικονομικών - Εργασίας & Κοινωνικής ασφάλισης - Υποδομών , Μεταφορών και δικτύων - Εθνικής Άμυνας - Οικονομίας Ανταγωνιστικότητας και Ναυτιλίας
    Τέσσερις μήνες μετά τις εκλογές και παρά το γεγονός ότι η κυβέρνηση είχε δεσμευτεί να δώσει λύση στα εκκρεμή προβλήματα του Ναυπηγείου Σκαραμαγκά παρακολουθούμε μια σειρά από αδιέξοδες αναζητήσεις από μέρους της.

    Το Ναυπηγείο, από την ημέρα που η Γερμανική ιδιοκτήτριά του (ThyssenKrupp) αποφάσισε εκβιάζοντας να αποχωρήσει από την επιχείρηση, βρίσκεται κυριολεκτικά μετέωρο. Η τραγική αυτή εξέλιξη υπήρξε η αναμενόμενη συνέπεια της απαράδεκτης ιδιωτικοποίησης που προώθησε η κυβέρνηση του ΠΑΣΟΚ το 2002, με την παράδοση του Ναυπηγείου στην Γερμανική εταιρεία HDW. Με ευθύνη της τότε κυβέρνησης του ΠΑΣΟΚ εκποιήθηκε χαριστικά έναντι 3 εκ. ευρώ (!!!), το μεγαλύτερο Ναυπηγείο της Ανατολικής Μεσογείου, στα γερμανικά συμφέροντα, με τεράστια προικοδότηση παραγγελίες για την κατασκευή και επισκευή υποβρυχίων του Πολεμικού Ναυτικού, ύψους 3 δις ευρώ (!!!). Η ανάθεση των υποβρυχίων στη HDW (που πουλήθηκε στη συνέχεια στην ThyssenKrupp) εξελίχτηκε σε μέγα σκάνδαλο, αφού το δημόσιο έχει καταβάλει το αντίστοιχο σχεδόν αντίτιμο χωρίς να έχει παραλάβει ως σήμερα ούτε ένα υποβρύχιο. Εγκληματικές ήταν και οι ευθύνες της κυβέρνησης της Ν.Δ. για την απαράδεκτη ανοχή και κάλυψη που παρείχε στους εκβιασμούς της ThyssenKrupp με όμηρους τους 1300 εργαζόμενους, καθώς και στην ανεύθυνη διαχείριση και αθέτηση των όρων των συμβάσεων για την κατασκευή υποβρυχίων.

    Η σημερινή κυβέρνηση του κ. Γ. Παπανδρέου, παρά το φιάσκο της ιδιωτικοποίησης, δεν θέλει να βγάλει τα αναγκαία συμπεράσματα αλλά επιμένει στην ίδια αδιέξοδη πολιτική, αναθέτοντας στην ThyssenKrupp (!) να βρει ιδιώτη αντικαταστάτη για να μεταβιβάσει το Ναυπηγείο. Με δυο λόγια, βάζει το λύκο να φυλάει τα πρόβατα.

    Στο πλαίσιο αυτό, βρίσκονται υπό διερεύνηση δύο απαράδεκτες για το μέλλον των Ναυπηγείων και των εργαζομένων εκδοχές. Η πρώτη εκδοχή είναι η πώληση του Ναυπηγείου στους Άραβες της Abu Dhabi Mar και η δεύτερη, η μεταβίβαση του Ναυπηγείου στον όμιλο των Ναυπηγείων Ελευσίνας του Ν. Ταβουλάρη ο οποίος, σύμφωνα με δημοσιεύματα, έχει τη στήριξη του Γαλλικού ναυπηγικού ομίλου DCNS. Ως σήμερα ο οίκος Lazard που είναι ο εκτιμητής σύμβουλος της ελληνικής κυβέρνησης για την τύχη του Ναυπηγείου, δεν έχει ακόμη καταθέσει πόρισμα.

    Όποια, όμως, εκδοχή από τις ως άνω τυχόν προκριθεί για τη μεταβίβαση του Ναυπηγείου, είτε αυτή αφορά την Abu Dhabi Mar είτε τα Ναυπηγεία Ταβουλάρη (με ολίγη, ίσως, συμμετοχή και του δημοσίου ως άλλοθι), θα βρίσκεται σε πλήρη διάσταση με τις προεκλογικές δεσμεύσεις του ΠΑΣΟΚ όπως είχαν διατυπωθεί από τον υπεύθυνο τομεάρχη κ. Χρυσοχοϊδη, ενώ θα δώσει τη χαριστική, μάλλον, βολή στο μέλλον του Ναυπηγείου και ιδιαίτερα των εργαζομένων

    Επειδή η κυβέρνηση αντί να συνεχίσει εκ νέου στον δρόμο της αδιέξοδης ιδιωτικοποίησης, οφείλει να χαράξει μία πολιτική άμεσου δημόσιου ελέγχου και ανάπτυξης του Ναυπηγείου Σκαραμαγκά στη βάση μιας συνολικής ανασυγκρότησης της ναυπηγικής βιομηχανίας της χώρας και της χάραξης μιας εθνικής ναυπηγικής πολιτικής.

    Ερωτώνται οι κ.κ. Υπουργοί:

    1. Που βρισκόμαστε σήμερα όσον αφορά την τύχη του Ναυπηγείου Σκαραμαγκά; Ποια είναι συγκεκριμένα τα δεδομένα από τις επίσημες διαπραγματεύσεις για την μεταβίβαση του Ναυπηγείου Σκαραμαγκά;

    2. Ποια και πόση βάση έχουν όσα αναφέρονται στον τύπο για μεταβίβαση των Ναυπηγείων στην Abu Dhabi Mar κατά 75% και ότι το υπόλοιπο 25% θα παραμείνει στην ThyssenKrupp ή θα πωληθεί σε άλλο επενδυτή;

    3. Στην περίπτωση πώλησης του υπόλοιπου 25% αλλού (όχι παραμονή στην ThyssenKrupp) πως θα ολοκληρωθούν τα υποβρύχια και με ευθύνη ποιού; Θα υπάρξει πρόσθετο κόστος για το Ελληνικό Δημόσιο στην περίπτωση αυτή;

    4. Εξετάζεται το ενδεχόμενο μεταβίβασης του Ναυπηγείου Σκαραμαγκά σε καθεστώς ενιαίου ομίλου με τα Ναυπηγεία της Ελευσίνας και υπό την κυριαρχία των τελευταίων, με ολίγη, ίσως, συμμετοχή του δημοσίου;

    5. Με δεδομένο ότι η ιδιωτικοποίηση του Nαυπηγείου στην ΤhyssenKrupp είχε ημερομηνία λήξης τις 30.5.2012, η όποια απόφαση μεταβίβασης σήμερα ποιο μέλλον θα έχει ή η κυβέρνηση την θεωρεί μεταβατική, με άγνωστη κατάληξη;

    6. Τι προβλέπεται για τις θέσεις εργασίας; Έχει βάση ότι σχεδιάζεται μείωση τους κατά 400-600 εργαζόμενους; Η κυβέρνηση θα δεχτεί ένα τέτοιο ενδεχόμενο ή θα διασφαλίσει πλήρως και απολύτως τον σημερινό αριθμό θέσεων εργασίας;

    7. Γιατί, μετά από την αρνητική εμπειρία της αποτυχημένης και ασύμφορης ιδιωτικοποίησης του Ναυπηγείου δεν προχωρούν στον πλήρη δημόσιο έλεγχο του Ναυπηγείου Σκαραμαγκά, ώστε έχοντας το Ναυπηγείο αυτό σαν βάση στο ναυπηγικό κλάδο να μπορέσουν να χαράξουν μία εθνική πολιτική ανασυγκρότησης της Ναυπηγικής βιομηχανίας;

    8. Ποια είναι τα συγκεκριμένα βήματα που έχουν γίνει για το Ναυπηγείο και το ναυπηγικό κλάδο στις 120 πρώτες μέρες, σε σχέση με τις επισημάνσεις του ΠΑΣΟΚ προεκλογικά;

    Ο ερωτών Βουλευτής

    ΛΑΦΑΖΑΝΗΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ

    • Ηλίας avatar
      Ηλίας @ ωχαδελφέ 17/05/2010 15:45:50

      Κι εδώ μας πρόλαβε ο ΣΥΝ;Χμμ...

      • Επώνυμος avatar
        Επώνυμος @ Ηλίας 17/05/2010 21:27:01

        Μπορούν να ερωτήσουν και οι της ΝΔ. Δεν τους εμποδίζει κανένας. Ας πάρουν την επερώτηση του Λαφαζάνη και ας την τροποποιήσουν λιγουλάκι, αν βαριούνται να φτιάξουν μια δική τους, έτσι, για τα μάτια του κόσμου, για να μην τους λένε μετά ότι αντέγραψαν Λαφαζάνη.

    • δρόμος avatar
      δρόμος @ ωχαδελφέ 17/05/2010 21:20:25

      αστεία-αστεία, ο Λαφαζάνης τους έχει τρελλάνει στις ερωτήσεις και επερωτήσεις, και σωστά τεκμηριωμένες μάλιστα

  9. Ο Ιθαγενής avatar
    Ο Ιθαγενής 17/05/2010 15:30:13

    βρε παιδιά μήπως γέρνει γιατί είναι πουθενά αποθηκευμένα εντός του, τα 83,000,000 των μιζών;
    Το κοίταξε κανείς;

  10. Strange Attractor avatar
    Strange Attractor 17/05/2010 15:38:19

    Μην ανησυχείτε. Βρέθηκε αγοραστής. Θα το πουλήσουμε το ΠΑΠΑΝΙΚΟΛΗΣ στο ελβετικό ναυτικό.(Αποτελείται από 3 κανό, δυο σωσίβια και μία σχεδία για ράφτιγκ).

    • ΒΡΑΧΟΣ avatar
      ΒΡΑΧΟΣ @ Strange Attractor 17/05/2010 15:40:02

      Επιχειρεί στην λίμνη Τικιτάκα...

      • Nancy avatar
        Nancy @ ΒΡΑΧΟΣ 17/05/2010 16:35:32

        Στη λίμνη της Γενεύης εννοείς.

      • ΒΡΑΧΟΣ avatar
        ΒΡΑΧΟΣ @ ΒΡΑΧΟΣ 17/05/2010 16:41:00

        Χρησιμοποιώ την ευγενική έκφραση της εφηβικής συνήθειας.Δεν είμαι τελείως αγεωγράφητος...Αλλά με αυτόν τον θίασο που έχουμε μπλέξει θα χάσουμε και το λίγο μυαλό που μας έχει απομείνει...

    • Sic transit gloria mundi avatar
      Sic transit gloria mundi @ Strange Attractor 17/05/2010 15:51:50

      Πιό εύκολο είναι να το πουλήσουν δίπλα στη FYROM, έχουν εξαιρετικές λίμνες. Οχρίδα, Πρέσπα. Θα τους είναι πολύ χρήσιμο. Έρχονται από απέναντι οι Αλβανοί, ρημάζουν με δυναμίτες τις πέστροφες, αρπάζουν και τις εξωλέμβιες των πολιτών, κι αυτοί τους κυνηγάνε με τορπιλλακάτους.
      Έχουν αναπτύξει και ειδικό βλήμα τηλεκατευθυνόμενο λίμνης-λίμνης, από έξω πράσινο, μέσα κόκκινο, με μαύρα θραύσματα, τύπου KARPUZ, και εκτοξευτή πολλαπλής ταχείας βολής. Ότι πρέπει για να τον στήσουν υπό κλίση επάνω στο υποβρύχιο, το σύστημα εκτοξεύει και εν καταδύσει. Και τέλος οι λαθραλιείς.

    • Sic transit gloria mundi avatar
      Sic transit gloria mundi @ Strange Attractor 17/05/2010 16:04:14

      Το μυστικό είναι στα βλήματα: Θα αποθηκεύουν όλο το απόθεμα βλημάτων KARPUZ στη μία μεριά του σκάφους, και έτσι το υποβρύχιο δεν θα γέρνει πιά, θα πλέει κανονικά, οριζόντιο.

      • Strange Attractor avatar
        Strange Attractor @ Sic transit gloria mundi 17/05/2010 16:07:55

        Μήπως είσαι ναυπηγός εσύ τελικά; Πολλά ξέρεις περί άνωσης.
        Λέγεται πως οι Ελβετοί θα το μετονομάσουν σε Ναύαρχος Άκης. προς τιμήν του παραγγείλαντος.

      • Sic transit gloria mundi avatar
        Sic transit gloria mundi @ Sic transit gloria mundi 17/05/2010 16:13:24

        Καλή είναι και η Ελβετική πρόταση, το εργαλείο δουλεύει καλά στις λίμνες, υπάρχει όμως ακόμη καλύτερη, θα δείς όταν ανέβει το αρχικό σχόλιο..

      • Nancy avatar
        Nancy @ Sic transit gloria mundi 17/05/2010 17:14:18

        Πώς τα λένε τα βλήματα? Αααχαχαα

      • Nancy avatar
        Nancy @ Sic transit gloria mundi 17/05/2010 17:15:11

        Να μην εξαιρεθεί ούτε ένα.

      • Sic transit gloria mundi avatar
        Sic transit gloria mundi @ Sic transit gloria mundi 18/05/2010 12:57:22

        Νάνσυ, βλήματα KARPUZ, εξαιρετικής τεχνολογίας, λίμνης-λίμνης: Έξω πράσινα, μέσα κόκκινα, με μαύρα θραύσματα, νόστιμα και δροσιστικά. Η περιοχή τους βγάζει τεράστια, αλλά στο υποβρύχιο χωράνε. Θα δροσίζονται και οι ναύτες εν πλώ.

      • nancy avatar
        nancy @ Sic transit gloria mundi 18/05/2010 13:02:58

        Χιχιχι Αλλα η Κόρρινα με κατάλαβε καλύτερα sic..

  11. Kὀριννα avatar
    Kὀριννα 17/05/2010 17:59:17

    Μήπως ἐννοεῖς nancy,τά βλήματα πού ἐννοῶ καί ἐγώ;

    • Nancy avatar
      Nancy @ Kὀριννα 17/05/2010 18:15:29

      Ακριβώς. Και άν δεν χωράνε λόγω παγκαλιαίου εκτοπίσματος, μισθώνω εγώ άλλο ένα.

  12. Crash&Burn avatar
    Crash&Burn 17/05/2010 18:45:59

    Και μετα κατα τας ευρωπαικας και αμερικανικας γνωμες ΜΟΝΟ οι Ελληνες ειναι διεφθαρμενοι !!

  13. ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ avatar
    ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ 17/05/2010 23:12:46

    List of the Major Companies Involved in the GERMAN Concentration Camps!!!

    In caps is given the company name, followed by the name of the Camp and the name of the town or location where the work was done.

    ADLER SA
    Natzwiller-Struthof:
    Frankfurt-Am-Main

    AEG
    Stutthof:
    Thorn-Torun
    Riga-Kaiserwal

    AFA - WERKE
    Mauthausen
    Schwechat

    ASTRA
    Flossenburg: Chemnitz

    AUTO-UNION
    Flossenburg:
    Hohenstein-Ernstthal
    Zschopau
    Zwickau

    BAYER
    Mauthausen
    Passau III,

    BMW
    Buchenwald and Dora-Mittelbau:
    Abteroda
    Eisenach-Thuer
    Dachau:
    Allach
    Blaichach
    Kaufbeuren
    Lochhausen
    Moosach
    Natzwiller-Struthof
    Geisenheim
    Papenburg
    Rastdorf-am-Werlte
    Sachsenhausen
    Konigswusterhausen

    DEUTSCHES BERGWERKS UND HÜTTENBAU Gmbh
    Mauthausen
    Ternberg

    DEUTSCHES ERD- UND STEINWERKE Gmbh.
    Mauthausen
    Linz III

    EISENWERKE OBERDONAU Gmbh.
    Mauthausen
    Linz III,

    RHEINMETALL BORSIG AG
    Buchenwald and Dora Mittelbau
    Dusseldorf

    DAIMLER BENZ
    Schirmeck (sur le Rhin)
    Haslach

    DORNIER
    Dachau
    Aufkirch-Kaufbeuren
    Kaufering
    Trutzkirch-Titzing

    ERLA
    Buchenwald and Dora-Mittelbau
    Thekla/Leipzig
    Leipzig-Lindenthal
    Flossenburg
    Mulchen-Psankt-Micheln

    FLUGMOTORENWERKE "OSTMARK" Gmbh (Steyer-Daimler Puch AG)
    Mauthausen
    Wiener -Neudorf

    FORD
    Buchenwald and Dora-Mittelbau
    Cologne Fordwerke

    FORST UND GUSTVERWALTUNG DES STIFTES St. LAMBRECHT.
    Mauthausen
    Sankt Lambrecht

    GOLDSCHMITT
    Gross-Rosen
    Langenbielau-Bielwa

    GUSTLOF WERKE, Otto Eberhard patronenfabrik
    Mauthausen
    Hirtenberg, (sub-commando of sub-camp camp Wiener Neustadt).

    HEINKEL
    Buchenwald and Dora - Mittelbau
    Gandersheim
    Mauthausen
    Wien-Schwechat
    Natzwiller-Struthof (at the Rhine)
    Zuffenhausen
    Ravensbruck
    Barth/Ostsee
    Berlin-Shonefeld
    Rostock-Marienehe
    Schwarzenforst
    Sachsenhausen
    Oranienburg
    Hofherr und Schrenz
    Mauthausen
    Haidfeld
    Hinterbruhl
    Molding
    Wien

    I.G. FARBEN INDUSTRIES
    Auschwitz-Oswiecim Camp Central
    Buchenwald and Dora-Mittelbau
    Wolfen-Bitterfeld
    Gross-Rosen
    Waldenburg

    JUNKER
    Buchenwald and Dora-Mittelbau
    Aschersleben
    Helberstadt
    Tarthun

    KRUPP
    Buchenwald and Dora-Mittelbau
    Essen
    Gross-Rosen
    Langenbielau-Bielawa
    Markstadt-Laskowitz
    Flossenburg
    Nuremberg
    Ravensbruck Camp Central
    Furstenberg
    Neubranbdenburg

    MESSERSCMITT
    Dachau
    Asbach-Baumerheim
    Augsburg
    Augsburg-Pfersee
    Burgau
    Durach-Kottern
    Fischen
    Gablingen
    Horgau-Pfersee
    Kaufering
    Moosach
    Flossenburg
    Joanngergenstadt
    Mauthausen Camp Central

    METALL UNION
    Auschwitz-Oswiecim Camp Central
    OBERILZMUEHLE ELEKTRIZITÄTSWERK
    Mauthausen
    Passau II,

    OPTA RADIO
    Flossenburg
    Wolkenburg

    OPTIQUE IENA
    Buchenwald and Dora-Mittelbau
    Weimar-Fischtenheim

    ÖSTERRAICHISCHE SAUERWERKS AG
    Mauthausen
    Sauerwerke
    Wien

    PHOTO AGFA
    Dachau
    Munich

    PUCH
    Mauthausen
    Graz

    RAX-WERKE Gmbh
    Mauthausen
    Wiener -Neustadt

    SHELL
    Neuengamme
    Hamburg
    Geilenburgh

    SCHNEIDER
    Buchenwald and Dora-Mittelbau
    Leipzig-Lindenthal
    Meuselwitz
    Raucha

    SIEMENS
    Auschwitz-Oswiecim
    Bobrek
    Trostberg

    SOLVAY
    Buchenwald and Dora-Mittelbau
    Bernburg

    STAHLBAU-GESELSCHAFT Mbh.
    Mauthausen
    Linz III,

    STEINVEREDELUNGSWERKE AG
    Mauthausen
    Attnang - Puchheim, (sub-kommando of Ebensee)

    STEYR
    Mauthausen

    STEYER-DAIMLER PUCH AG GRAZWERKE II
    Mauthausen
    Aflens
    Leibnitz, (sub-kommando of Peggau).
    Peggau
    Steyr-Municholz
    Radom

    TELEFUNKEN
    Gross-Rosen
    Langenbielau-Bielawa

    UNIVERSALE HOSCH UND TIEFBAU AG.
    Mauthausen
    LOIBL PASS I and II,

    VALENTIN
    Neuengamme
    Brema-Farge

    VISTRA
    Buchenwald and Dora-Mittelbau
    Wolfen-Bitterfeld

    VOLKSWAGEN
    Neuegamme
    Fallersleben
    Wolfsburg

    ZEISS-IKON
    Flossenburg
    Dresden

    ZEITZ
    Buchenwald and Dora-Mittelbau
    Gleina "Willy"

    ZEPPELIN
    Dachau
    Friedrichshaven


    ΠΠ

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.