05/02/2010 17:41
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Ποιον μεγαλο-εισαγωγέα έσωσε η κυβέρνηση από την χρεωκοπία;

Θα σας δώσουμε ένα κουίζ το οποίο είναι φωτιά και λάβρα για την κυβέρνηση.

Ποιος μεγάλος αντιπρόσωπος αυτοκινήτων έκλεισε πρόσφατα deal με μεγάλο υπουργείο για να το προμηθεύσει ίσως και πάνω από 1.000 αυτοκίνητα;

Έγινε διαγωνισμός κι αν ναι μήπως θα πρέπει να τον μάθει ο κόσμος στο πλαίσιο της ανοικτής διακυβέρνησης;

Διότι από όσα λένε οι κακές γλώσσες ο συγκεκριμένος αντιπρόσωπος σώθηκε από την χρεοκοπία με αυτή τη συμφωνία και πλέον αφενός έχει «ξεφορτωθεί» τον στόλο των απούλητων αυτοκινήτων, αφετέρου εμφανίζεται να είναι στις πρώτες θέσεις των εταιρειών με τις μεγαλύτερες πωλήσεις, αφού βάζει μέσα και τα κρατικά.

Επίσης, μήπως μπορούμε να ρωτήσουμε αν τα συγκεκριμένα Ι.Χ. ήταν απούλητα 2-3 χρόνια και πλέον έχει λήξει και η εγγύησή τους;

ΣΧΟΛΙΑ

  1. Orestios avatar
    Orestios 05/02/2010 17:44:13

    Από την Γιαπωνία τα καρικά?
    Αυτό είναι σκάνδαλάρα.

  2. ΝΑΟΥΣΑΙΟΣ avatar
    ΝΑΟΥΣΑΙΟΣ 05/02/2010 18:06:28

    Μήπως είναι τα υβριδικά που θα σώσουν την ατμόσφαιρα αλλά και αυτόν που σκέφθηκε τη λύση;

  3. Factorx avatar
    Factorx 05/02/2010 18:46:04

    Λιοσίων ειναι ο πιο επικινδυνος δρόμος,μ δεν ξερουν τ λενε

  4. Αθωος Περαστικος avatar
    Αθωος Περαστικος 05/02/2010 19:10:11

    Η εγγύηση ισχύει συνήθως από την ημερομηνία πρώτης κυκλοφορίας και όχι από την ημερομηνία κατασκευής του αυοκινήτου...

    • Baroso avatar
      Baroso @ Αθωος Περαστικος 05/02/2010 20:21:49

      Αυτό το ξέρουν ακόμη και οι εξατμίσεις!! Σωστός.

  5. κατσικακιχοιρινο? avatar
    κατσικακιχοιρινο? 05/02/2010 20:24:19

    εχει σχεση με την Μιλενα ?

    • Soustom avatar
      Soustom @ κατσικακιχοιρινο? 05/02/2010 21:36:52

      μπα! δεν είσαι καλός στά αθλητικά φαίνεται..

    • Αυριανιστής avatar
      Αυριανιστής @ κατσικακιχοιρινο? 05/02/2010 22:33:03

      Χλωμό το βλέπω. Ο εισαγωγέας που υπαινίσσεσαι δεν εισάγει κάποια μάρκα που κατασκευάζει υβριδικά. Και αν πάρουμε ως δεδομένη την εξαγγελία για παραγγελία, εφεξής, μόνο υβριδικών αυτοκινήτων για το κράτος, για... δύο χτυπάει η καμπάνα. Και με επίσης δεδομένο ότι η μία από τις δύο μάρκες κάνει έτσι κι αλλιώς κάνει γερές πωλήσεις (διαχρονικά), τι μένει; Μόνο η μάρκα που... "είναι όλο προσόντα" (όπως έλεγε και μια διαφήμιση της δεκαετίας του '70).

    • Factorx avatar
      Factorx @ κατσικακιχοιρινο? 05/02/2010 23:02:58

      οχι

    • ΙΠΤΑΜΕΝΟΣ avatar
      ΙΠΤΑΜΕΝΟΣ @ κατσικακιχοιρινο? 06/02/2010 09:41:34

      Καλα τα υβριδικά.......αλλα εδω μιλαμε για συγκεκριμένα Ι.Χ. που ήταν απούλητα 2-3 χρόνια και πάνω από 1.000 αυτοκίνητα ........αρα?

      Λογικα παιζει και η Μιλενα και ο πρωην Αρχηγος της Αστυνομιας που εργαζετε σε συγκεκριμενη γαλλικη αντιπροσωπια !!!!

  6. αλλενάκι avatar
    αλλενάκι 05/02/2010 23:06:39

    μήπως εκτός από αυτοκίνητα για το λαό έχει και hyperlux supercar μάρκες?... αξίας π.χ. μισό εκ. ευρώ?

  7. TopGunZ avatar
    TopGunZ 06/02/2010 09:56:22

    Η εγγύηση ισχύει από την ημερομηνία έκδοσης πρώτης αδείας ΑΛΛΑ το πιστοποιητικό συμμόρφωσης "λήγει" στα 2 με 3 χρόνια από την εισαγωγή του αυτοκινήτου, κάτι σαν ημερομηνία λήξης του αυτοκινήτου, για αυτό και συχνά βλέπουμε μερικές εταιρείες να κάνουν υπερφίαλες προσφορές.

    Πάντως αυτό δε διαφέρει από το σύνολο των περιπτώσεων των αυτοκινήτων της ΕΛ.ΑΣ., τουλάχιστον τελευταία πήρανε και κάτι αξιόλογο (βλέπε Octavia), αφού μετά τα αλησμόνητα Primera GT (συντηρούσαμε κανά δυο της τοπικής αστυνομίας) φλομώσαμε με κάθε σαπάκι των μπατζανακοκουμπάρων του κάθε υπουργού. Και το κορυφαίο είναι ότι όταν είχαμε αυτοκινητοβιομηχανία στο Βόλο (βλέπε Nissan και Θεοχαράκης) εμείς προτιμούσαμε για κρατικά τα εισαγώμενα, τώρα βέβαια ξαφνικά τα εισαγώμενα δεν είναι "καλά" για την οικονομία και κόψαμε την απόσυρση...

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.