Ποιοι μένουν και ποιοι φεύγουν στον ανασχηματισμό
27/05/2014 11:04
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Ποιοι μένουν και ποιοι φεύγουν στον ανασχηματισμό

Ο Αντώνης Σαμαράς είναι έτοιμος για τις αλλαγές στο κυβερνητικό σχήμα και είναι σαφές, με βάση τις τελευταίες πληροφορίες, ότι θα γίνει κυριολεκτικά «σφαγή» υπουργών και υφυπουργών

Ζήτημα ημερών είναι ο ανασχηματισμός της κυβέρνησης, μετά το μήνυμα που έστειλαν οι ψηφοφόροι στην κάλπη των ευρωεκλογών. Ο Αντώνης Σαμαράς είναι έτοιμος για τις αλλαγές στο κυβερνητικό σχήμα και είναι σαφές, με βάση τις τελευταίες πληροφορίες, ότι θα γίνει κυριολεκτικά «σφαγή» υπουργών και υφυπουργών.

Οι αλλαγές στο υπουργικό συμβούλιο θα τεθούν επί τάπητος και στη συνάντηση που θα έχουν ο Πρωθυπουργός με τον Ευάγγελο Βενιζέλο την προσεχή Πέμπτη στο Μέγαρο Μαξίμου, αλλά και στις Βρυξέλλες που θα βρεθούν μαζί για το άτυπο δείπνο εργασίας των ηγετών των κρατών μελών της Ε.Ε.

Η κυβέρνηση έχει ανάγκη από γενναίο λίφτινγκ ή αναδόμηση όπως λένε όσοι γνωρίζουν καλά το παρασκήνιο και θεωρείται βέβαιο ότι όσοι υπουργοί ή υφυπουργοί απείχαν από τον προεκλογικό αγώνα, ήταν ράθυμοι ή αδιάφοροι, θα βρεθούν εκτός υπουργικού συμβουλίου. Αντίθετα θα επιβραβευτούν όσοι έκαναν αγώνα και μπήκαν στη φωτιά, όπως οι Αρης Σπηλιωτόπουλος, Γιώργος Κουμουτσάκος και Σταύρος Καλαφάτης, στους δήμους Αθήνας και Θεσσαλονίκης ο πρώτος και ο τρίτος και στην περιφέρεια Αττικής ο δεύτερος.

Είναι επίσης σίγουρο, ότι το ΠΑΣΟΚ θα έχει περισσότερα μέλη στη νέα κυβέρνηση και θεωρείται δεδομένη η υπουργοποίηση του Ανδρέα Λοβέρδου ενώ είναι πολύ πιθανό να μπει στο νέο σχήμα και ο Φίλιππος Σαχινίδης.

Η ΝΔ όμως κατανοώντας ότι το θέμα είναι να προσεγγίσει και πάλι τους δεξιούς ψηφοφόρους, θα βάλει στην πρώτη γραμμή πιο ισχυρά πρόσωπα με καθαρό δεξιό λόγο. Ο Πρωθυπουργός θα υπουργοποιήσει τον κοινοβουλευτικό εκπρόσωπο Μάκη Βορίδη, ενώ είναι ακόμα ρευστό τι θα γίνει με τον Αδωνι Γεωργιάδη.

Κομβικό σημείο για τη νέα κυβέρνηση είναι τι θα γίνει με την ηγεσία του υπουργείου Οικονομικών. Ο υπουργός Οικονομικών Γιάννης Στουρνάρας έχει προγραμματίσει να συναντήσει τον γερμανό ομόλογό του Βόλφγκανγκ Σόιμπλε στο Βερολίνο στις 11 Ιουνίου και θεωρείται πολύ πιθανό να παραμείνει τουλάχιστον έως το Σεπτέμβριο που θα γίνει η διαπραγμάτευση με το χρέος.

Στο νέο σχήμα θα μπει και ο Σταύρος Παπασταύρου πιθανότατα σε θέση αναπληρωτή υπουργού Οικονομικών και ο Χρήστος Σταϊκούρας θα μετακινηθεί σε άλλο υπουργείο.

Πάντως έως τις 6 Ιουνίου θα πρέπει να οριστεί ο νέος διοικητής της Τραπέζης της Ελλάδος, ενώ από το ΠΑΣΟΚ μεταδίδουν ότι ο Βενιζέλος δεν θα έλεγε όχι να παραμείνει ο Γιώργος Προβόπουλος. Σε μια τέτοια περίπτωση υπάρχει το κενό του επιτρόπου της Ελλάδας στην Ε.Ε. που ίσως να καλυφθεί από τον Στουρνάρα.

Εκτός κυβέρνησης θα βρεθούν εκτός απρόοπτου ο Χαράλαμπος Αθανασίου που θα φύγει από το υπουργείο Δικαιοσύνης, ο Νίκος Δένδιας θα μετακινηθεί από το υπουργείο Δημόσιας Τάξης, ο Κωστής Χατζηδάκης θα αποχωρήσει από το υπουργείο Ανάπτυξης, ενώ λόγω της στάσης του στις εκλογές για το δήμο Πειραιά εκτός θα βρεθεί ο υπουργός Παιδείας Κωνσταντίνος Αρβανιτόπουλος.

ΣΧΟΛΙΑ

  1. Barbara avatar
    Barbara 27/05/2014 11:58:24

    Το ερώτημα δεν είναι ποιοί της ΝΔ θα φύγουνε, αλλά πόσα υπουργεία και υφυπουργεία θα ζητήσει ο ...αδηφάγος Βαγγέλης.

  2. ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΠ avatar
    ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΠ 27/05/2014 12:05:04

    Δυσάρεστο να μένει εκτός Ευρωβουλής η Νίκη Τζαβέλα για να μπει ο Ζαγορακης! Ελπίζω η Τζαβέλα να αξιοποιηθεί στη νέα κυβέρνηση Σαμαρά.

  3. Κ. Ρ. avatar
    Κ. Ρ. 27/05/2014 13:18:40

    "λόγω της στάσης του στις εκλογές για το δήμο Πειραιά εκτός θα βρεθεί ο υπουργός Παιδείας Κωνσταντίνος Αρβανιτόπουλος". Ενοχλήθηκαν που δε στήριξε το Μιχαλολιάκο, για το μπάχαλο σε όλες τις βαθμίδες της εκπαίδευσης κανένα πρόβλημα... Κατά τα άλλα έλαβαν το μήνυμα της κάλπης...

  4. Naruto avatar
    Naruto 27/05/2014 13:23:05

    Αθάνατε Άρνυ εσένα θέλουμε αρχηγό μαζί με τό τσεκούρι.

    • Κυθήριος avatar
      Κυθήριος @ Naruto 27/05/2014 13:41:16

      Έτσι! Αλλά καλύτερος θα είναι ως predator...

      • Naruto avatar
        Naruto @ Κυθήριος 27/05/2014 13:50:02

        Σωστό μου είχε διαφύγει.

  5. Spatharios avatar
    Spatharios 27/05/2014 13:30:44

    Θα μου ήταν ιδιαίτερα ευχάριστο να μου εξηγήσει κάποιος την λογική της αυξησης συμμετοχής των ΠΑΣΟΚων στην κυβέρνηση.Ποσο μάλλον της ΡΗΜΑΔ. Ετσι θα ξανακερδίσει τους χαμένους ψηφοφόρους η ΝΔ; Ετσι εχω ζωηρές επιφυλάξεις στο κατα πόσο θα κρατήσει και πολλούς απο εμας.

  6. Ρεαλιστης avatar
    Ρεαλιστης 27/05/2014 14:21:36

    Καλο θα ηταν να βρεθουν καποιες εξωκοινοβουλευτικες προσωπικοτητες για πολυ κρισιμες θεσεις .

    • Σίμος avatar
      Σίμος @ Ρεαλιστης 27/05/2014 18:41:54

      Δηλαδή εν ολίγοις μας λές ότι ενώ έφυγαν το φτύσιμο ,τη χλεύη και την πίεση της κρίσης οι βουλευτές να έρθουν αίδρωτοι και άκαπνοι αυλικοί που φέρουν τον τίτλο του εξωκοινοβουλευτικού και να πάρουν υπουργικές θέσεις?

  7. Νικηφορος Φωκας avatar
    Νικηφορος Φωκας 27/05/2014 14:24:17

    Συγνωμη αλλα τον Αρη τον Σπηλιοτοπουλο με τι κριτηρια τον ξανασυζηταμε για υπουργο ? Επειδη το προμοταρε ολοκληρη ΝΔ για ενα τριμηνο μηπως και μπει (που δεν τα καταφερε) στον Β ΓΥΡΟ των Δημαρχιακων εκλογων στην Αθηνα ? Δηλαδη να τον αποζημιωσουμε που τον κουρασαμε να τον διαφημιζουμε πριν παει παλι στην Μυκονο για το γνωστο εξαμηνο διακοπων του εκει ετησιως ? Μηπως για το περασμα του απο το Υπουργειο Πολιτισμου (ακομα γελανε τα μπετα εκει..) οπου το μονο εργο που αφησε ειναι κατι ατελειωτοι λογαριασμοι σε τραπεζωματα και ταξειδια ? Αν αποφασισατε να διαλυσετε την ΝΔ μην μας τυραννάτε, πειτε το να τελειωνουμε , αλλοιως βαλτε υπουργους τον καθε Αντωναρο και την καθε Γιαννακου να ψαχνετε το ποσοστο της ΝΔ καπου κοντα σε εκεινο της ΡΗΜΑΔ... Αν το μηνυμα ειναι οτι την παπαρια να βαλουμε τον Αρουλη υποψηφιο Δημαρχο Αθηνων την διορθωσουμε με μια μεγαλυτερη παπαρια να τον κανουμε υπουργο τοτε περαστε απ'ευθειας στην μεγιστη παπαρια και καντε τον πρωθυπουργο να δωσετε τουλαχιστον λιγο γελιο στον κοσμο που ακομη σας ψηφιζει... Δεν θα κουραστω να λεω οτι η ΧΑ με την ΝΔ ειναι 1 προς 2 αυτη τη στιγμη....δηλαδη απλοελληνικα 10% με 22%... αν με τις γνωστες φαεινες ιδεες γινει ακομη ενα κρακ αρκει πια να φυγει ενα 5/6% προς τα δεξια για να περασει μπρος η ΧΑ...ΤΟΣΟ ΑΠΛΑ....Τ-Ο-Σ-Ο Α-Π-Λ-Α... Βαλτε τον Αρουλη τωρα...με το τεραααααααστιο εργο του και την κουραση απο την προβολη που του κανατε στο τζαμπα του παιδιου.... (αραγε τι επαγγελεται ο κυριος Σπηλιοτοπουλος ? εννοω εκτος απο επαγγελματας πολιτικαντης και μονιμος τροφιμος Μυκονου ?)

    • Neos avatar
      Neos @ Νικηφορος Φωκας 27/05/2014 15:43:01

      Δεν θα μπορούσα να συμφωνήσω περισσότερο!! Επιλογή καταστροφής!

    • Marcelos avatar
      Marcelos @ Νικηφορος Φωκας 27/05/2014 17:27:31

      Νικηφόρε, χαίρομαι που σε ξαναδιαβάζω. Έχω ξαναγράψει ότι η Ν.Δ κυνηγώντας ένα 5% του ΠΑΣΟΚ και ελπίζοντας οι δημόσιοι υπάλληλοι να μην ψηφίσουν ΜΑΖΙΚΑ τον ΣΥΡΙΖΑ (όπως και έκαναν), άσκησε εν μέρει (ακρο)αριστερές πολιτικές για να κατευνάσει τις συντεχνίες και τα συνδικάτα. Μέχρι και τον Αρβανιτόπουλο κράτησε υπουργό τον οποίον έφτυναν επί 4 μήνες 300 άτομα από το ίδιο σόι στο Πολυτεχνείο!!! Θεώρησε τους δεξιούς "δεδομένους" και αυτό το πλήρωσε. Στο χέρι της είναι τώρα να τους ξανακερδίσει. Αυτό όμως δεν γίνεται προσκυνώντας την ΑΔΕΔΥ, το ΠΑΜΕ, τη ΓΣΕΕ και τους ΛΑΘΡΟμετανάστες...

    • sos avatar
      sos @ Νικηφορος Φωκας 27/05/2014 17:44:53

      Συμφωνώ απόλυτα και με τον Νικηφόρο και με τον Marcelo. Δεξιά της ΝΔ ψάχτε για ψηφοφόρους. Αριστερά της έχει αναλάβει ο Λούλης να τους πάει στο Σύριζα και στο ποτάμι.

    • Παντελης avatar
      Παντελης @ Νικηφορος Φωκας 27/05/2014 19:54:43

      Νικηφορε τα ειπες ολα και εκφραζεις πολλους απο εμας με τα γραφομενα σου. Ειμαι ενας Νεο Δημοκρατης 40 ετων που εχει να ψηφισει απο το 2012 τοτε που ο προεδρος αλλα ειπε και αλλα εκανε μετα τις εκλογες..... οπως εγω ετσι και πολλοι συναδελφοι μου για να μην ψηφισουμε Χ.Α. απλα δεν ψηφισαμε τιποτα..... 2-3 πραγματα απλα να κανει ο κ. Σαμαρας θα παρει αυτοματως πολλους πισω στην παραταξη.... οσο ακουει τον Βενιζελο θα παει την παραταξη στο 10%....

  8. GN avatar
    GN 27/05/2014 15:13:21

    Λάθος μήνυμα αν φύγει ο Γεωργιάδης.

  9. Η άλυτη εξίσωση avatar
    Η άλυτη εξίσωση 27/05/2014 15:56:00

    Τον Άδωνη, μην τυχόν και δεν τον αξιοποιήσει ο Αντώνης, καήκαμεν!!!! Το μήνυμα του Ελληνικού λαού εξάλλου, ήταν σαφές : ''Δώστε μας κι άλλους Αδώνηδες, μη μας λυπάστε''. Διψάμε κυριολεκτικά για το μειλίχιο αυτό ύφος, για την ισορροπημένη και ανθρώπινη προσέγγιση των προβλημάτων, για το σεβασμό και το αξιοζήλευτο ήθος-ευαισθησία-σοβαρότητα του εν λόγω Τιτάνα. Είναι πραγματικά, πάρα πάρα πολλά, σε Έναν ! :-)

    • Marcelos avatar
      Marcelos @ Η άλυτη εξίσωση 27/05/2014 17:14:09

      Ο Άδωνις είναι ο μοναδικός υπουργός που δέχθηκε ΠΥΡ ΟΜΑΔΟΝ από τον καρκίνο και όλες τις μεταστάσεις του τουτέστιν τις φαρμακευτικές εταιρείες, τις ιδιωτικές κλινικές, τα διαγνωστικά κέντρα, τους ιατρούς των δημόσιων νοσοκομείων (που διατηρούνε παράνομα ιατρεία τα απογεύματα) και την κλίκα των φαρμακείων!!! Αυτό σημαίνει ότι μια χαρά τα πήγε. Εγώ δεν ξέρω κανέναν άλλον υπουργό υγείας να πέσαν πάνω του να τον φάνε οι ΝΤΑΒΑΤΖΗΔΕΣ της υγείας με αιχμή του δόρατος τις φαρμακευτικές που έτρωγαν με 40 μασέλες τόσα χρόνια...!

      • ΓΙΑΝΝΗς ΟΙΚΟς avatar
        ΓΙΑΝΝΗς ΟΙΚΟς @ Marcelos 27/05/2014 18:25:19

        Μάγκας Υπουργός είναι αυτός που κόβει τις σαράντα μασέλες και έχει δυσαρεστημένους τους παρόχους αλλά ταυτόχρονα έχει ευχαριστημένους τους χρήστες των υπηρεσιών υγείας. Στην προκειμένη περίπτωση δυσαρεστημένοι είναι και οι μεν και οι δε. Άρα ο Υπουργός δεν είναι μάγκας, σίγουρα όμως είναι ένας αμετροεπής τσαρλατάνος.

      • Η άλυτη εξίσωση avatar
        Η άλυτη εξίσωση @ Marcelos 27/05/2014 19:03:07

        Δε θα σχολιάσω επί της ουσίας των γραφομένων σας (περί μάχης κατά...νταβατζήδων κ.λ.π.), αν και έχω εντελώς διαφορετική άποψη περί των κινήτρων του κυρίου, καθώς και γνώση περί των ...ποικίλων διασυνδέσεών του. Θα σταθώ μόνο στην απαράδεκτα υβριστική, αναιδή και άκρως προσβλητική συμπεριφορά που επιδεικνύει απέναντι στους πολίτες. Στην αδικαιολόγητη αλαζονεία του φαντασμένου ...παντοκράτορα, στη λαϊκίστικη ρητορεία και το ευτελές ύφος, που δεν ταιριάζει σε υπουργό της Ελληνικής Δημοκρατίας, ούτε και σε επιλεγμένο από τον κ. Αντώνη Σαμαρά αξιωματούχο. Είναι βέβαιο οτι εντός της Ν.Δ υπάρχουν άτομα πολύ πιο ικανά, αξιόλογα και αξιοπρεπή, αλλά και περισσότερο αποδεκτά από το κοινωνικό σύνολο. Αυτά.

        • Marcelos avatar
          Marcelos @ Η άλυτη εξίσωση 27/05/2014 19:44:15

          Στο σημείο που βρίσκεται η χώρα μας, μετράει το αποτέλεσμα όχι η "αισθητική"... Αυτά...

          • xristos. avatar
            xristos. @ Marcelos 27/05/2014 20:40:16

            Tο αποτέλεσμα για τους έχοντες ανάγκην δημοσίας περιθάλψεως ήταν καταστροφή, εξ αιτίας του Αδώνιδος και όπως λέει και η "άλυτη εξίσωση" παραπάνω, εξ αιτίας των διασυνδέσεών του που αποκρύτει όπως όλοι οι Φασίζοντες, υπό τον λαικιστικό πέπλο (Μην ξεχνάμε οτι και ο Χίτλερ έτρωγε ενίοτε δημοσίως ακόμα και "μέλανα ζωμό" για να δείξει πόσο κοντά στο λαό βρίσκεται ο Εθνικός Σοσιαλισμός) του δήθεν χτυπήματος των ισχυρών φαρμακοβιομηχάνων που λέει και το ΚΚΕ και η Χ.Α...Είδες εσύ κανέναν απ' αυτούς να χρεοκωπεί φίλε Μαρσέλλο και τα λεφτά που έτρωγε να μοιράζονται στους ανασφάλιστους? Πιστεύεις οτι τώρα που τρώνε με 35 μασέλες αλλά ενισχυμένες, δυστυχούν? Εξ αιτίας του νέου Τσέ Γκεβάρα των φτωχών Αδώνιδος? Μήπως βλέπεις πολλή τηλεόραση?

          • Η άλυτη εξίσωση avatar
            Η άλυτη εξίσωση @ Marcelos 27/05/2014 21:04:32

            Η αισθητική αγαπητέ, είναι η ηθική του μέλλοντος και η πατρίδα μας δεν έχει καμία ανάγκη από τις ασήμαντες μετριότητες (για να μην πω ακριβώς αυτό που σκέπτομαι)..... Η πατρίδα μας διαθέτει ΑΡΙΣΤΟΥΣ και σε αυτούς ανήκουν η τιμή και το χρέος να την υπερασπίζονται και να την εκπροσωπούν. Τίποτε λιγότερο δεν της αξίζει. Αυτά.

          • Κώστας ΜΠ avatar
            Κώστας ΜΠ @ Marcelos 27/05/2014 21:26:34

            Tι άλλο θα ακούσουμε στο Απέραντο Φρενοκομείο... Εδώ η αθλητική εφημερίδα ΠΡΑΣΙΝΗ , συμφερόντων φαρμακοβιομηχάνου Παύλου Γιαννακόπουλου, βγήκε με τίτλο "Μαύρο στον Άδωνη" , αλλά ο Άδωνης λέει "εξυπηρετεί συμφέροντα". Να είμαστε ξεκάθεροι: φαρμακευτική δαπάνη επιπέδου Ισπανίας να την πληρώσουν οι αντιμνημονιακοί της φακής. Από μας τέρμα. Τον Καλφαγιάννη της ΕΡΤ να τον πληρώσουν οι αντιμνημονιακοί της φακής. Από εμάς τέρμα. Καθαρίστριες με 2000 ευρώ( "οι μάνες μας και οι αδερφές μας" είπε η συνεγάτιδα του Άκη Δούρου) να τις πληρώσουν οι αντιμνημονιακοί της φακής. Από μας τέρμα. Τα εφάπαξ των ΔΕΚΟ και του Δημοσίου να τα πληρώσουν οι αντιμνημονιακοί της φακής. Από μας τέρμα.

        • GN avatar
          GN @ Η άλυτη εξίσωση 27/05/2014 23:21:09

          "...αν και έχω εντελώς διαφορετική άποψη περί των κινήτρων του κυρίου, καθώς και γνώση περί των ...ποικίλων διασυνδέσεών του." Μας τις λες να μάθουμε και εμείς οι άσχετοι; Τώρα κριτική τέτοιου τύπου και αφορισμοί για το ύφος και όχι επί της ουσίας το μονό που δείχνουν είναι κομπλεξισμό και τίποτα άλλο. Ο Γεωργιάδης μιλάει την γλώσσα της αλήθειας και της λογικής , δεν χαϊδεύει αυτιά και δεν χαρίζεται στο λαικισμό αριστερό και δέξιο. Μισητό πρόσωπο σε ΣυριζΑυγιτες και Καμενους κι αυτό μου αρκεί! Στο χώρο της υγείας κάνει μεταρρυθμίσεις που δεν τολμούσε να κάνει κανένας πηγαίνοντας κόντρα στα μεγαλοσυμφέροντα γιαυτο και τον έχουν όλοι στην μπούκα... Στήριξε τον Σαμαρά στα δύσκολα όταν όλοι την είχαν κάνει με ελαφρά πηδηματάκια...Τεράστιο λάθος αν βγει από την κυβέρνηση.

          • Η άλυτη εξίσωση avatar
            Η άλυτη εξίσωση @ GN 28/05/2014 08:06:26

            1) ''Μας τις λες να μάθουμε και εμείς οι άσχετοι;'' Όχι, δεν σας τις λέω, για να παραμείνετε ...άσχετοι. Σας ταιριάζει περισσότερο.... 2) ''Ο Γεωργιάδης μιλάει την γλώσσα της αλήθειας και της λογικής..'' Ο κ. Γεωργιάδης, μιλά με απρεπέστατο τρόπο τη γλώσσα της δικής σας ''αλήθειας'' και της βολικής σε κάποια μεγαλοσυμφέροντα ...λογικής. 3)''Μισητό πρόσωπο σε ΣυριζΑυγιτες και Καμενους κι αυτό μου αρκεί!...'' :-) Αυτό που λέτε, αποδεικνύει και το αφελές-φτηνό σας κριτήριο όσον αφορά την αξία των πολιτικών προσώπων, που διαχειρίζονται κρίσιμα για όλους μας ζητήματα. Είστε ποδοσφαιροοπαδός που αναζητά υστερικά....τσοπανόσκυλα, για να ουρλιάζουν και να φρικάρουν τους...οχτρούς. Δεν μας ενδιαφέρουν όμως οι ''ομάδες'' σας, ούτε οι ''βεντέτες'' σας. Μας ενδιαφέρει μόνο ο τερματισμός της καταστροφικής επέμβαση των ασχέτων εντολοδόχων, στην Υγεία. 4) ''Στήριξε τον Σαμαρά στα δύσκολα όταν όλοι την είχαν κάνει με ελαφρά πηδηματάκια..'' Καλά τώρα..... Μπείτε στο youtube για να καταλάβετε περί ποίου πρόκειται, τι ακριβώς έλεγε και σε πόσο πεζοδρομιακό ύφος μιλούσε για τον κ. Α.Σαμαρά, για να εννοήσετε (λέμε τώρα...), ποιός είναι ο λόγος που απέκτησε η γλώσσα του σήμερα το μήκος, την ...επιδεξιότητα και την ευελιξία που εσείς θαυμάζετε!!!!! 5) ''Τεράστιο λάθος αν βγει από την κυβέρνηση.'' Τεράστιο λάθος είναι που καταλαμβάνουν υπουργικούς θώκους άτομα του συγκεκριμένου ''είδους''..... Εγώ αμφιβάλλω αν θα ξαναϋπουργοποιηθεί ποτέ αυτός ο επιζήμιος και ανάγωγος άνθρωπος. Το κακό που προκάλεσε και οι αντιπάθειες που καλλιέργησε λόγω του αχαρακτήριστου χαρακτήρα του, είναι αντικειμενικά τεράστιο.

      • takis 400 avatar
        takis 400 @ Marcelos 27/05/2014 19:56:58

        φιλτατε ωραια τα λες γιατι ετσι συμφερει την κυβερνηση,αλλα θα σου πω την αλλη πλευρα.Σιγα μη δεν εχει ιατρειο και δεν παιρνει φακελακι,θα ειναι ο αλλος διευθυντης καρδιοχειρουργικης και θα παιρνει 1300 ευρω και η καθαριστρια στο εσωτερικων κανα δυομισαρι χιλιαδες.Θα του δωσεις 3 και 4 χιλιαρικα και τοτε στην οποιαδηποτε παρανομια εχεις το δικαιωμα επιτοπου να του αφαιρεις την αδεια εξασκησεως χωρις πολλα-πολλα.Ετσι παει και αν σας αρεσει.Δημοτικη οδοντιατρος στο Λονδινο εχει μισθο 5.400. ΥΓ.δεν ειμαι γιατρος,ουτε κατι παραπλησιο με τον κλαδο της υγειας και εγω στην ουρα περιμενω και πολλες φορες δεν εχω να παρω τα φαρμακα που ισως χρειαστω

  10. Ρηνα avatar
    Ρηνα 27/05/2014 16:03:25

    Να βαλουν καποιον που να μπορει να σταματησει τα "αυτοματα" μετρα που ερχονται γιατι αλλιως θα ειναι το κερασακι που θα μαγαρισει ολη τη τουρτα. Οι τελευταιοι την περιμενουν στη γωνια τη ΝΔ και το δηλωνουν οπου βρεθουν κι οπου σταθουν.Κι αν το κανει ας προσεξει μην το πιστωθει ο Βενιζελος γιατι την εχω ικανη.....

  11. ΜΑΡΑ avatar
    ΜΑΡΑ 27/05/2014 17:05:15

    Μην ανησυχειτε φιλοι της ΝΔ και μη μοιραζετε υπουργεια. Ο Βενιζελος ζηταει 10 απ οτι διαβαζω αντε να συμβιβαστει στα 8 ,θα εχουμε τη χαρα να μας ξανασωσουν οι Λοβερδος,Σαχινιδης κ.λ.π,συν γ.γ Υπουργειων και λοιποι παρατρεχαμενοι ,μια χαρα τα καταφερε ο Αντωνης να κυβερνα το Πασοκ με το 8%,αν προσθεσω Αρουλη κ.λ.π φαιδρα προσωπα ,τον Αδωνη τετοια επιτυχια να μην τον χασουμε παρακαλω, τοτε η συντριβη της Ν.Δ στι επερχομενες εκλογες ειναι κατι παραπανω απο σιγουρη. Αυτα απο μονα τους αρκουν χωρις να αναφερουμε καθολου την οικονομικη κατασταση των πολιτων και το 1 δις που εχασαν απο την υστερηση στο φορο για τα καυσιμα.Αληθεια που θα βρεθουν αυτα τα χρηματα που εχασαν απο ανοησιες και παγωσαν και δολοφονησαν τον κοσμο; Απο περικοπη σε συνταξεις και αυξηση των τιμων στα φαρμακα;Μιλαμε για επιτυχια οχι αστεια.

    • Marcelos avatar
      Marcelos @ ΜΑΡΑ 27/05/2014 17:19:28

      Τα χρήματα θα μπορούσαν να βρεθούν αν απολύονταν οι εκατοντάδες χιλιάδες "παραπανίσιοι" δημόσιοι υπάλληλοι. Δεν μπορεί να "κόβουν ξύλα" δέκα εκατομμύρια και στη φωτιά να κάθονται τα δύο...

      • ΜΑΡΑ avatar
        ΜΑΡΑ @ Marcelos 27/05/2014 17:40:30

        Αυτο με τους δημοσιους υπαλληλους εχει καταντησει ανεκδοτο. Συμφωνα με τα στοιχεια του πρωην ανεπαγγελτου και δωροδοκημενου απο τον Χριστοφορακο, Κυριακο Μητσοτακη ,ο αριθμος των ΔΥ εχει μειωθει.Αληθεια υπαρχει χωρα απο τις υπαναπτυκτες της Αφρικης εως τις ανεπτυγμενες χωρις καθολου δημοσιο τομεα ,χωρις δημοσια σχολεια ,χωρις αστυνομια ,πυροσβεστικη ,στρατο ,εφορια κ.λ.π.Και αλλο να μειωθουν ,καποιος αριθμος πρεπει να παραμεινει δεν νομιζεις; Για τα υπουργεια ,τη μοιρασια ,τα προσωπα ,τα εσοδα δεν εκανες κανενα σχολιο γιατι το θεμα κανει τζιζ. Απλως ξανα μανα οι Δ.Υ ,μια απαντηση δια πασαν νοσον και πασαν μ........

        • Marcelos avatar
          Marcelos @ ΜΑΡΑ 27/05/2014 19:48:01

          Αγαπητή ΜΑΡΑ, έχω συμμετάσχει σε task force για το συγκεκριμένο θέμα. Η χώρα μας χρειάζεται 350.000 δημοσίους υπαλλήλους το ανώτερο και με τον σωστό καταμερισμό εργασίας και τη σωστή νοοτροπία, το δημόσιο θα λειτουργεί με αυτούς σαν ρολόι ελβετικό.

          • Marcelos avatar
            Marcelos @ Marcelos 27/05/2014 20:03:53

            Υ.Γ.: τι να σας γράψω για τα "έσοδα" αγαπητή, σε μια χώρα όπου η φοροδιαφυγή είναι κατά μέσο όρο στο 60% και κατά τόπους στο 100%;;;; Αυτή η νοοτροπία υπάρχει από το 1974 και διακατέχει τη συντριπτική πλειοψηφία των πολιτών ανεξαρτήτως οικονομικής συγκυρίας της χώρας. Ως γνωστόν, η νοοτροπία αλλάζει με την Παιδεία. Αυτό για να αποδώσει θέλει μια γενιά δηλ. 30 έτη. Δεν νομίζω ότι σαν χώρα έχουμε χρόνο να περιμένουμε 30 έτη συνεπώς η νοοτροπία πρέπει να αλλάξει "άρδην"...

      • ΘΕΟΔΟΣΙΟΣ ΜΑΚΡΥΓΙΑΝΝΗΣ avatar
        ΘΕΟΔΟΣΙΟΣ ΜΑΚΡΥΓΙΑΝΝΗΣ @ Marcelos 27/05/2014 17:43:37

        Οχι μονο οι Δ.Υ αλλα και αυτοι των ΔΕΚΟ,επισης οι διαφορες ΜΚΟ,αληθεια τι γινεται με δαυτες,ακομη τρωνε οι Μητερες των πολιτικων μας?

        • ΜΑΡΑ avatar
          ΜΑΡΑ @ ΘΕΟΔΟΣΙΟΣ ΜΑΚΡΥΓΙΑΝΝΗΣ 27/05/2014 17:49:48

          Μαγος εισαι; Ο απλοι Δ.Υ δεν φταινε ,αυτοι ειναι στοχοποιημενοι για ευνοητους λογους ,εργαζομενοι των 700 Ε ,εως 1100 οι καθηγητες ,πολλες φορες μακρια απο το σπιτι τους ,οι οποιοι ειναι απαραιτητοι οπως ειπα. Το παρτυ αρχιζει με τους αφανεις ,μετακλητοι ,ΜΚΟ ,ειδικοι συνεργατες και διαφοροι αλλοι κομματικοι παρατραχαμενοι ,κουμπαροι ,γκομενες κ.λπ κατηγοριες για τους οποιους υπαρχει παντα μια θεση στο δημοσιο τομεα. Τι νομιζεις τζαμπα πιεζει ο Βενιζελος ,αυτος ειναι ο στοχος να ελεγχει ενα τμημα του αφανους ,υψηλα αμειβομενου δημοσιου τομεα ή μηπως να σωσει τη χωρα (γελια).

          • Naruto avatar
            Naruto @ ΜΑΡΑ 27/05/2014 18:46:58

            Ασφαλώς και δέν φταίνε οι ίδιοι οι Δ.Υ. Φταίει η δομή του κράτους που είναι χειροκίνητο και απαιτεί στρατιές ανθρώπων για να κινηθεί, εξασφαλίζοντας και για τα κόμματα σίγουρους ψήφους . Αν και τελευταία έχουν γινει αρκετά στην ηλεκτρονική διακυβέρνηση απομένουν πολλά να γίνουν ακόμα . Οπότε η γραφειοκρατία και το χαρτομάνι δέν προβλέπεται να χαθούν σύντομα . Για τους αφανείς ,ΜΚΟ,κλπ παρατρεχάμενους έχεις απόλυτο δίκιο . Η θεραπεία είναι απλοποίηση διαδικασιών και ιδιωτικοποίηση υπηρεσιών .

          • ΜΑΡΑ avatar
            ΜΑΡΑ @ Naruto 27/05/2014 18:59:50

            Δηλ. η απλοποιηση των διαδικασιων θα εμποδισει τους υπουργους να διοριζουν τους κουμπαρους και τις γκομενες; Η λυση ειναι να σταματησουν να βλεπουν το δημοσιο τομεα ,οσος πρεπει και επιβαλλεται να υπαρχει ως κομματικο λαφυρο. Δεν το ειδα προ κρισης ,δεν το βλπεπω εν μεσω αυτης της τεραστιας ανθρωπιστικης κρισης που περνα η χωρα ,δεν το περιμενω απο τους κυβερνωντες , η λυση ειναι να πανε σπιτι τους. Καθε μερα ανακαλυπτω πρωην βουλευτες και τελος παντων γνωστα κομματικα στελεχη Πασοκ και ΝΔ ,που εχουν εξαφανιστει απο το προσκηνιο οτι στελεχωνουν θεσεις ,κατ αναθεση φυσικα σε υπαρκτους και ανυπαρκτους οργανισμους. κατα τα αλλα στοχοποιητε τον απλο υπαλληλο ,τις καθαριστριες του ΥΠΟΙΚ και παει λεγοντας. Γιατι αυτες οι στελεχαρες δεν ιδιωτευουν να δωσουν και το παραδειγμα και εχουν μαθει μονο να λειτουργουν ως κομματικοι κρατικοδιαιτοι σε υψηλες θεσεις;

          • Naruto avatar
            Naruto @ ΜΑΡΑ 27/05/2014 19:24:05

            Ακομα και έτσι που το λές να είναι ,και είναι,πάλι η ιδιωτικοποίηση θα μειώσει αισθητά αυτές τις θέσεις για κουμπάρους και γκόμενες.
            Επειδή η νοοτροπία δεν αλλάζει εύκολα καλύτερα να αλλάξουμε τους ανθρώπους .

          • Marcelos avatar
            Marcelos @ Naruto 27/05/2014 19:55:42

            Σε αυτό με το "χειροκίνητο κράτος" έχετε απόλυτο δίκιο. Δουλειές που μπορεί να κάνει ένας υπάλληλος έχουνε σπάσει στα τρία για να έχουνε "αντικείμενο" όλοι οι ρουσφετολογικά προσληφθέντες. Εάν δημοσίευα μία από τις εκθέσεις με τις αυθαιρεσίες στο δημόσιο, θα ξεσηκώνονταν μέχρι και οι σκληροπυρηνικοί συριζαίοι αλλά έχω δεσμευτεί έναντι Αρχών και δεν μπορώ να το κάνω.

          • ΜΑΡΑ avatar
            ΜΑΡΑ @ Marcelos 27/05/2014 20:11:28

            Ελεος ποιους στοχοποιειται για αυτο τους υπαλληλους; Εγω σαν υπαλληλος που δεν διοριστικα με μεσον για να εξηγουμαστε σκληρα εργαζομενη και χαμηλα σχετικα αμοιβομενη και τωρα και προ κρισης αφου δεν εργαζομουνα στο ΥΠΟΙΚ ή στα ευνοημένα υπουργεία τελος παντων έχω παρακολουθήσει πόσα σεμινάρια δεν θυμάμαι για την μηχανοργάνωση του Δημοσίου ,τα οποία έκαναν ιδιωτικές εταιρείες (που έχετε φαγωθεί με τον αγνό ιδιωτικό τομέα). Δεν ξέρω πως δινονταν οι δουλειες κεντρικα (με διαγωνισμο ή αναθεση ) αλλά κανένα πρόγραμμα δεν εφαρμόστηκε ποτε ,οι αμοιβες στις εταιρειες επεφταν κανονικα και μηχανοργανωση με την πραγματικη εννοια του ορου 20 χρονια μετα δεν εγινε. Εννοω να μπορεις να εχεις Online σνδεση με αλλη υπηρεσια ,για αναζητηση δικαιολογητικων κ.λ.π για να παταχθει η γραφειοκρατικα (κατι που ισχυει στη Γερμανια τουλαχιστον απο το 1990 που εχω μια σχετικη εμπειρια).Ποιος φταει που φαγωθηκαν τα χρηματα σε αργαστη συνεργασια ιδωτικου τομεα και πολιτικων χωρις να γινει κατι. Εγω;

          • Ρηνα avatar
            Ρηνα @ ΜΑΡΑ 28/05/2014 10:36:52

            Σωστη ΜΑΡΑ!

  12. ΓΓΣ avatar
    ΓΓΣ 27/05/2014 17:22:32

    Θα ήταν πολύ ικανοποιητικό αν ο κ. Άδωνις Γεωργιάδης αναλάμβανε το Υπουργείο Παιδείας. Οι περισσότεροι από τον κύκλο μου θεωρούν ότι είναι ο καταλληλότερος και θα πετύχει.

  13. Θόδωρος 17.06.2014 avatar
    Θόδωρος 17.06.2014 27/05/2014 17:37:04

    Θα 'θελα να πω ότι μάλλον -και δυστυχώς για την έως τώρα προσπάθεια του ΑΣ- δεν είναι θέμα ανασχηματισμού η επιτυχής πορεία της κυβέρνησης από δω και πέρα. Και πάντως όχι με τα πρόσωπα που αναφέρει το άρθρο. Ο Σταϊκούρας στο Υπ. Υγείας?? Αστείο είναι αυτό? Εδώ γελάμε? Να ξέρουμε δλδ.. Να σημειώσω ότι ειρωνεύομαι την φήμη και όχι τον αρθρογράφο, να εξηγούμαστε. Η πορεία μπορεί να γίνει επιτυχής, αλλά με κατάλληλες κινήσεις. Τα αποτελέσματα των πρόσφατων εκλογών έχουν αρκετές αναγνώσεις/"μεταφράσεις" από κάποιες συγκεκριμένες οπτικές γωνίες. Εκτός από αυτούς που έχασαν μεγάλο μέρος της εθνικής εκλογικής τους δύναμης και "πάνε για φούντο" αργά ή γρήγορα, πιστεύω πως δεν είναι πολύ άσχημα τα πράματα για τους υπόλοιπους. Αλλά θα 'θελα να επανέλθω με την 1η ευκαιρία.

  14. Δ. Σπαθαριος avatar
    Δ. Σπαθαριος 27/05/2014 18:23:36

    Αν το μηνυμα που ελαβε ο Αντωνης ειναι να βαλει περισσοτερους ΠΑΣΟΚους στην κυβερνηση ζητω που καηκαμε πατριωτες.

  15. ΚωσταςΧ avatar
    ΚωσταςΧ 27/05/2014 18:35:19

    Εχεις ενα θεματακι με τους Δ.Υ.(να το κοιταξεις πριν εξελιχθει!) Δεν πιστευω τα παιδια σου να πηγαινουν σε δημοσιο σχολειο,η συγγενεις σου σε δημοσιο νοσοκομειο, να χρειαστηκες ποτε το Ε.Κ.Α.Β. η την πυροσβεστικη, η το λιμενικο.Υποθετω θα εχεις security στο σπιτι γιατι μαλλον δεν σου προσφερει τιποτε η ΕΛ.ΑΣ. στην εκκλησια πας? γιατι και οι παπαδες Δ.Υ.λογαριαζονται ! Τωρα βεβαια με την τηλειατρικη δεν εχουμε αναγκη και τους αγροτικους γιατρους ! ουτε η Π.Α.να σβηνει τις φωτιες στα βουνα !ΑΥΤΟΣ ειναι οδημοσιος τομεας!ΑΥΤΟΥΣ ζητας να διωξουν?ΩΡΕΣ μπορω να σου γραφω για τον ΚΑΛΟ δημοσιο τομεα που προσφερει αγογγυστα και αλλο τοσο ,για τον ΚΑΚΟ ιδιωτικο τομεα που δινει ΜΙΖΕΣ για να απομυζα την ιδια την πατριδα! και να πλουτιζουν οι λιγοι που κινουν τα νημματα ! Ασφαλως υπαρχει και κακο δημοσιο,οργανισμοι που "βολευαν"τα δικα τους παιδια,η εκαναν γραμματεις αποτυχημενους πολιτικους ,εδω ομως δεν φταιει ο δ.υ.ουτε για τους υψηλους μισθους που απαιτουσαν οι συνδικαλισταδες κατοπινοι υπουργοι !και κατι ακομα οι δημοσιοι υπαλληλοι τροφοδοτουσαν την αγορα με τους μισθους τους ,αλλο αν κανεις ελευθερος επαγγελματιας δεν εδινε φορους!Υ.Γ. δρομοι που εφτιαξε η Μ.Ο.Μ.Α ακομα αντεχουν! δρομοι που εφτιαξαν?οι εργολαβοι (ΙΔ.ΤΟΜΕΑΣ)τους παιρνει η βροχη!!! αυτο μονο φτανει

  16. Lamda avatar
    Lamda 27/05/2014 18:40:01

    Aν είναι να κάνει ανασχηματισμό για να δώσει και άλλα υπουργεία στον χοντρά να λείπει, να μην κάνει καθόλου. Όσον αφορά το Δημόσιο υπάρχουν νησίδες με περιττούς και ανοήτους που ΔΕΝ μπορούν να προσαρμοστούν στην νέα τεχνολογία (ηλεκτρονικές φόρμες, ψηφιακές υπογραφές, ηλεκτρονικές προμήθειες, ηλεκτονικό σύστημα δοαχείρισης εγγράφων) ας πάρουν μιά αναλογική σύνταξη να πάνε σπίτι τους. Ας πάψουμε επιτέλους να χαϊδεύουμε τους αριστερούς (ΠΑΜΕ, κλπ) όταν παραβιάζουν τους νόμους να διώκονται. Επίσης θα πρέπει να μπεί γιατρός εργασίας σε όλο το δημόσιο και τα ΝΠΙΔ/ΝΠΔΔ για να ελέγχει τις ψεύτικες άδειες ασθενείας (έχει παραγίνει το κακό με τους ασυνείδητους). Ας κλείσουμε επιτέλους τις άχρηστες ΜΚΟ και να ελεγχθούν οικονομικά ΟΛΕΣ με άμεση ποινική δίωξη των κλεπτών. Αντώνη του χοντρού μην δίνεις τίποτε μας έχει ΑΝΑΓΚΗ, απεναντίας να μειώσης την συμμετοχή του στην κυβέρνηση (αναλογικά ποσοστά μέχρι το 1/3). Ας τραβήξουμε μπροστά να γίνει πιό αναλυτικό το σχέδιο ΕΛΛΑΔΑ 2020 και να εμπλακούν και οι περιφέρειες που μπορούν. Ας μειώσουμε τους φόρους επιτέλους και να κάνουμε εύκολη την επιχειρηματικότητα

  17. Κυθήριος avatar
    Κυθήριος 27/05/2014 21:14:29

    Ακούγεται και ο μέγας Μόσιαλος για το Υπουργείο Υγείας. Να δείτε που ο Margaret δεν χρειάζεται να διώξει τον ελαιοπαραγωγό,κυβερνά από το κανό του...

  18. Greg avatar
    Greg 28/05/2014 07:56:22

    Ποιος σοφός στου Μαξίμου πιστεύει ότι η ενίσχυση της παρουσίας του ΠΑΣΟΚ στη κυβέρνηση είναι το μήνυμα των εκλογών; Έχει κανείς αναλάβει εργολαβικά τη σωτηρία αυτού του μορφώματος; Το μόνο αποτέλεσμα αυτής της επιλογής θα είναι η εκτόξευση της αποχής στο 55% στις προσεχείς εκλογές με ανάλογη συρρίκνωση της ΝΔ. Απορούν ορισμένοι με την σταθερή ενίσχυση της ΧΑ. Και διαβάζω βαθυστόχαστες σχετικές κοινωνιολογικές αναλύσεις. Η απάντηση είναι μια και μοναδική. Όσο ενισχύεται η παρουσία αυτών των τύπων (ΠΑΣΟΚ) στη κυβέρνηση, τόσο θα προστίθενται μονάδες στη ΧΑ. Προσωπικά τους απεχθάνομαι λόγω της προσήλωσης τους στο ναζισμό, αλλά εδώ στη βόρειο Ελλάδα, καθημερινά μέσα και χαμηλά στελέχη της ΝΔ, άτομα με άμεση πρόσβαση στη βάση, προσχωρούν σε αυτούς. Την ίδια στιγμή μάλιστα βουλευτές της ΝΔ επιχειρηματολογούν υπέρ της κεντρώας στροφής του κόμματος (Πιπιλή)!!!! Στρατηγοί και άτομα αυξημένου συναισθηματικά όγκου, εκλέγονται στην Ευρωβουλή, ενώ στις επόμενες εκλογές ακούγεται ότι θα έχουν στα ψηφοδέλτια τους και άτομα αυξημένου ειδικού κοινωνικού κύρους (μέχρι και για καθηγητές πανεπιστημίων του εξωτερικού)!! ΈΛΕΟΣ !!!! Τι κάνετε εκεί πέρα στη Συγγρού; Στόχος σας είναι μόνον ο Καμμένος; Δεν καταλαβαίνετε ότι η δημοκρατία κινδυνεύει;;; Με ποινικές ενέργειες δεν λύνονται τα προβλήματα της δημοκρατίας.

    • apostolis kastoria avatar
      apostolis kastoria @ Greg 28/05/2014 09:01:46

      Εγώ συμφωνώ και με την μεσαία προσέγγιση του κόμματος αρκεί να προσεγγιστούν άφθαρτες προσωπικότητες του χώρου και όχι "υλικά κατεδάφισης του ΠΑΣΟΚ" που ήδη έχουν κριθεί αρνητικά (εμετικά) στις συνειδήσεις των πολιτών . Αλλά την "κεντρώα" προσέγγιση να μου την προπαγανδίζει η Πιπιλή !!!! Ε όχι .... Πείστηκα χωρίς να να την ακούσω , γιατί αν την ακούσω είναι σίγουρο ότι από αντίδραση και μόνο θα μεταπειστώ .

  19. apostolis kastoria avatar
    apostolis kastoria 28/05/2014 08:07:25

    Ο Άρης αποδοκιμάστηκε από τον κόσμο και δεν πέρασε ούτε στον δεύτερο γύρο (πρώτη φορά στα χρονικά) , και η ΝΔ αποφασίζει να τον επιβραβεύσει που έχασε και θα τον κάνει και Υπουργό (Μυκόνου μήπως) ? Ο Λοβέρδος και ο Σαχινίδης προκαλούν εμετό στους ψηφοφόρους όλων των αποχρώσεων και παρόλα αυτά μιλάμε για επανυπουργοποίησή τους ? Δηλαδή όταν τους σούρναμε τα εξ αμάξης για τις ανοησίες τους , κάναμε λάθος ? Το λάθος της κυβέρνησης δηλαδή ως τώρα ήταν που κρατούσε εκτός τον Βορίδη και μέσα τον αποστάτη Αρβανιτόπουλο ? Αν έτσι λαμβάνετε τα μηνύματα των εκλογών κύριοι της ΝΔ , πολύ φοβάμαι ότι ακόμη δεν είδατε τον πάτο του βαρελιού . Έχετε ακόμη περιθώρια να μεγαλώσετε το ποσοστό του Τσίπρα και να το τρελάνετε το παιδί . ΕΝΔΟΙΑ ΑΝΘΡΩΠΩΝ ΚΑΙ ΙΔΕΩΝ !!!

  20. Νεύτων avatar
    Νεύτων 28/05/2014 08:19:26

    Κανένας βουλευτής για Υπουργός! Οι βουλευτές να τρέξουν όλο το καλοκαίρι στις εκλογικές τους περιφέρειες και να δώσουν με πείσμα τον αγώνα τους, μέρα με την ημέρα, για να περάσουν το μήνυμα ότι αυτή η Ελλάδα πρέπει να αλλάξει στη Νέα Ελλάδα. Εξάλλου, και ο ίδιος ο Αντώνης Σαμαράς έχει θέσει το θέμα του ασυμβίbαστου Υπουργού και βουλευτή (αν κάνω λάθος διορθώστε με). Αντί για βουλευτές-υπουργούς, ο Αντώνης Σαμαράς να βάλει ανθρώπους άξιους που έχουν να δείξουν επιτυχημένο έργο στην προσωπική τους επαγγελματική πορεία στη ζωή. Έδειξες ότι τα κατάφερες στη ζωή σου; Αξίζεις τότε να ανλάβεις και ένα υπουργείο! Το ΠΑΣΟΚ ας βάλει όποιους θέλει, αλλά αν ο Αντώνης Σαμαράς θέλει να κάνει τη διαφορά και να κουνήσει συνθέμελα το σύστημα, ας κάνει μία φορά την απόλυτη κίνηση. Έτσι όπως έχουν πάει τα πράγματα δεν χρειάζεται η Ελλάδα υπουργούς που κάνουν πολιτική και προσπαθούν να συμβιβάσουν τα πράγματα. Θέλει ανθρώπους που έχουν φάει τα σκ@τ@ τους στην καθημερινότητα, έχουν στάξει αίμα για να πετύχουν, είναι μακρυά από οποιοδήποτε συμφέρον και κυρίως πονάνε τον συνάνθρωπό τους. Τι πιο όμορφο από το να μπει ένας νέος επιχειρηματίας που έχει φτιάξει ας πούμε μία καινοτόμα επιχείρηση-διαμάντι για την Ελλάδα, στο Υπουργείο Ανάπτυξης, στη θέση ενός ανθρώπου που μας φλόμωσε με τα εργαλεία και τις εκθέσεις διεθνών οίκων και τις μεγαλοστομίες για την πάταξη της γραφειοκρατίας, όταν ο ίδιος δεν ξέρει - εκ των πραγμάτων - τι θα πει καθημερινότητα ενός επιχειρηματία που κοιτάζει να διασφαλίσει το αύριο των εργαζομένων του αλλά και το δικό του; Τι πιο όμορφο από το να μπει Υπουργός Παιδείας ένας μάχιμος πανεπιστημιακός, που μόχθησε για χρόνια στο ελληνικό πανεπιστήμιο και έγινε επάξια ακαδημαϊκός, χωρίς κομματικές στηρίξεις, με περγαμηνές, με τεκμήριο ένα εξαίρετο βιογραφικό, που όταν θα googlάρουμε το όνομά του θα βγαίνει ένα κατεβατό από αναφορές για όλα τα επιστημονικά πράγματα για τα οποία διακρίθηκε αυτός ο άνθρωπος; Θα μου πείτε, κι ο Στουρνάρας τεχνοκράτης είναι και όλοι μας είμαστε στα κάγκελα για την πολιτική που ακολούθησε... Ναι, ισχύει αυτό! Αλλά αυτό δεν αποκλείει τη σκέψη ότι ένας τεχνοκράτης γνώστης του αντικειμένου του δε θα μπορέσει να ανταπεξέλθει καλύτερα από έναν βουλευτή. Στο κάτω - κάτω, ας κοιτάξουμε όλοι μας τι σχόλια κάνουμε για τα πρόσωπα που στείλαμε στην Ευρωβουλή. Ο Αντώνης Σαμαράς μας έδωσε τη δυνατότητα να επιλέξουμε. Και επιλέξαμε. Και αφήσαμε από έξω ανθρώπους με βιογραφικά που πραγματικά κούμπωναν τέλεια με τη θέση του ευρωβουλευτή. Και τώρα όλοι μας, κάπου βαθειά μέσα μας λέμε τι μ@λ@κί@ κάναμε! Ή κάνω λάθος; Μπορεί να είναι πολύ απλοϊκή η σκέψη μου. Ξέρω ότι στην πολιτική όλα είναι θέμα ισορροπιών δυνάμεων και ισοζύγιο ευχαριστημένων και δυσαρεστημένων. Ξέρω ότι όλοι μας όταν βλέπουμε τα ονόματα των υπουργών σκεφτόμαστε "α, έχω κονέ" ή "α, δεν έχω κονέ με αυτόν". Δικαιολογημένα γιατί στην παλιά Ελλάδα στην οποία εξακολουθούμε να ζούμε, ακόμη και η πιο λογική απαίτηση για να ακουστεί ή να προχωρήσει θέλει να υποστηρίζεται από ένα "κονέ". Έτσι μάθαμε, έτσι προχωράμε... Έγραψα πολλά... Θα μείνω με το παράπονο όμως γιατί γνωρίζω ότι τίποτε από όλα αυτά που σκέφτομαι δε θα γίνει. Πάντα όμως θα έχω αυτή την αμυδρή ελπίδα ότι μπορεί, έστω και μία στο εκατομύριο, ο Αντώνης Σαμαράς να κάνει τη διαφορά. Και κυρίως να κάνει πράξη από τώρα μία από τις μεταρρυθμίσεις που έχει στο μυαλό του για τη Νέα Ελλάδα...

  21. Νεύτων avatar
    Νεύτων 28/05/2014 08:19:47

    Κανένας βουλευτής για Υπουργός! Οι βουλευτές να τρέξουν όλο το καλοκαίρι στις εκλογικές τους περιφέρειες και να δώσουν με πείσμα τον αγώνα τους, μέρα με την ημέρα, για να περάσουν το μήνυμα ότι αυτή η Ελλάδα πρέπει να αλλάξει στη Νέα Ελλάδα. Εξάλλου, και ο ίδιος ο Αντώνης Σαμαράς έχει θέσει το θέμα του ασυμβίbαστου Υπουργού και βουλευτή (αν κάνω λάθος διορθώστε με). Αντί για βουλευτές-υπουργούς, ο Αντώνης Σαμαράς να βάλει ανθρώπους άξιους που έχουν να δείξουν επιτυχημένο έργο στην προσωπική τους επαγγελματική πορεία στη ζωή. Έδειξες ότι τα κατάφερες στη ζωή σου; Αξίζεις τότε να ανλάβεις και ένα υπουργείο! Το ΠΑΣΟΚ ας βάλει όποιους θέλει, αλλά αν ο Αντώνης Σαμαράς θέλει να κάνει τη διαφορά και να κουνήσει συνθέμελα το σύστημα, ας κάνει μία φορά την απόλυτη κίνηση. Έτσι όπως έχουν πάει τα πράγματα δεν χρειάζεται η Ελλάδα υπουργούς που κάνουν πολιτική και προσπαθούν να συμβιβάσουν τα πράγματα. Θέλει ανθρώπους που έχουν φάει τα σκ@τ@ τους στην καθημερινότητα, έχουν στάξει αίμα για να πετύχουν, είναι μακρυά από οποιοδήποτε συμφέρον και κυρίως πονάνε τον συνάνθρωπό τους. Τι πιο όμορφο από το να μπει ένας νέος επιχειρηματίας που έχει φτιάξει ας πούμε μία καινοτόμα επιχείρηση-διαμάντι για την Ελλάδα, στο Υπουργείο Ανάπτυξης, στη θέση ενός ανθρώπου που μας φλόμωσε με τα εργαλεία και τις εκθέσεις διεθνών οίκων και τις μεγαλοστομίες για την πάταξη της γραφειοκρατίας, όταν ο ίδιος δεν ξέρει - εκ των πραγμάτων - τι θα πει καθημερινότητα ενός επιχειρηματία που κοιτάζει να διασφαλίσει το αύριο των εργαζομένων του αλλά και το δικό του; Τι πιο όμορφο από το να μπει Υπουργός Παιδείας ένας μάχιμος πανεπιστημιακός, που μόχθησε για χρόνια στο ελληνικό πανεπιστήμιο και έγινε επάξια ακαδημαϊκός, χωρίς κομματικές στηρίξεις, με περγαμηνές, με τεκμήριο ένα εξαίρετο βιογραφικό, που όταν θα googlάρουμε το όνομά του θα βγαίνει ένα κατεβατό από αναφορές για όλα τα επιστημονικά πράγματα για τα οποία διακρίθηκε αυτός ο άνθρωπος; Θα μου πείτε, κι ο Στουρνάρας τεχνοκράτης είναι και όλοι μας είμαστε στα κάγκελα για την πολιτική που ακολούθησε... Ναι, ισχύει αυτό! Αλλά αυτό δεν αποκλείει τη σκέψη ότι ένας τεχνοκράτης γνώστης του αντικειμένου του δε θα μπορέσει να ανταπεξέλθει καλύτερα από έναν βουλευτή. Στο κάτω - κάτω, ας κοιτάξουμε όλοι μας τι σχόλια κάνουμε για τα πρόσωπα που στείλαμε στην Ευρωβουλή. Ο Αντώνης Σαμαράς μας έδωσε τη δυνατότητα να επιλέξουμε. Και επιλέξαμε. Και αφήσαμε από έξω ανθρώπους με βιογραφικά που πραγματικά κούμπωναν τέλεια με τη θέση του ευρωβουλευτή. Και τώρα όλοι μας, κάπου βαθειά μέσα μας λέμε τι μ@λ@κί@ κάναμε! Ή κάνω λάθος; Μπορεί να είναι πολύ απλοϊκή η σκέψη μου. Ξέρω ότι στην πολιτική όλα είναι θέμα ισορροπιών δυνάμεων και ισοζύγιο ευχαριστημένων και δυσαρεστημένων. Ξέρω ότι όλοι μας όταν βλέπουμε τα ονόματα των υπουργών σκεφτόμαστε "α, έχω κονέ" ή "α, δεν έχω κονέ με αυτόν". Δικαιολογημένα γιατί στην παλιά Ελλάδα στην οποία εξακολουθούμε να ζούμε, ακόμη και η πιο λογική απαίτηση για να ακουστεί ή να προχωρήσει θέλει να υποστηρίζεται από ένα "κονέ". Έτσι μάθαμε, έτσι προχωράμε... Έγραψα πολλά... Θα μείνω με το παράπονο όμως γιατί γνωρίζω ότι τίποτε από όλα αυτά που σκέφτομαι δε θα γίνει. Πάντα όμως θα έχω αυτή την αμυδρή ελπίδα ότι μπορεί, έστω και μία στο εκατομύριο, ο Αντώνης Σαμαράς να κάνει τη διαφορά. Και κυρίως να κάνει πράξη από τώρα μία από τις μεταρρυθμίσεις που έχει στο μυαλό του για τη Νέα Ελλάδα...

  22. Νεύτων avatar
    Νεύτων 28/05/2014 08:20:15

    Κανένας βουλευτής για Υπουργός! Οι βουλευτές να τρέξουν όλο το καλοκαίρι στις εκλογικές τους περιφέρειες και να δώσουν με πείσμα τον αγώνα τους, μέρα με την ημέρα, για να περάσουν το μήνυμα ότι αυτή η Ελλάδα πρέπει να αλλάξει στη Νέα Ελλάδα. Εξάλλου, και ο ίδιος ο Αντώνης Σαμαράς έχει θέσει το θέμα του ασυμβίbαστου Υπουργού και βουλευτή (αν κάνω λάθος διορθώστε με). Αντί για βουλευτές-υπουργούς, ο Αντώνης Σαμαράς να βάλει ανθρώπους άξιους που έχουν να δείξουν επιτυχημένο έργο στην προσωπική τους επαγγελματική πορεία στη ζωή. Έδειξες ότι τα κατάφερες στη ζωή σου; Αξίζεις τότε να ανλάβεις και ένα υπουργείο! Το ΠΑΣΟΚ ας βάλει όποιους θέλει, αλλά αν ο Αντώνης Σαμαράς θέλει να κάνει τη διαφορά και να κουνήσει συνθέμελα το σύστημα, ας κάνει μία φορά την απόλυτη κίνηση. Έτσι όπως έχουν πάει τα πράγματα δεν χρειάζεται η Ελλάδα υπουργούς που κάνουν πολιτική και προσπαθούν να συμβιβάσουν τα πράγματα. Θέλει ανθρώπους που έχουν φάει τα σκ@τ@ τους στην καθημερινότητα, έχουν στάξει αίμα για να πετύχουν, είναι μακρυά από οποιοδήποτε συμφέρον και κυρίως πονάνε τον συνάνθρωπό τους. Τι πιο όμορφο από το να μπει ένας νέος επιχειρηματίας που έχει φτιάξει ας πούμε μία καινοτόμα επιχείρηση-διαμάντι για την Ελλάδα, στο Υπουργείο Ανάπτυξης, στη θέση ενός ανθρώπου που μας φλόμωσε με τα εργαλεία και τις εκθέσεις διεθνών οίκων και τις μεγαλοστομίες για την πάταξη της γραφειοκρατίας, όταν ο ίδιος δεν ξέρει - εκ των πραγμάτων - τι θα πει καθημερινότητα ενός επιχειρηματία που κοιτάζει να διασφαλίσει το αύριο των εργαζομένων του αλλά και το δικό του; Τι πιο όμορφο από το να μπει Υπουργός Παιδείας ένας μάχιμος πανεπιστημιακός, που μόχθησε για χρόνια στο ελληνικό πανεπιστήμιο και έγινε επάξια ακαδημαϊκός, χωρίς κομματικές στηρίξεις, με περγαμηνές, με τεκμήριο ένα εξαίρετο βιογραφικό, που όταν θα googlάρουμε το όνομά του θα βγαίνει ένα κατεβατό από αναφορές για όλα τα επιστημονικά πράγματα για τα οποία διακρίθηκε αυτός ο άνθρωπος; Θα μου πείτε, κι ο Στουρνάρας τεχνοκράτης είναι και όλοι μας είμαστε στα κάγκελα για την πολιτική που ακολούθησε... Ναι, ισχύει αυτό! Αλλά αυτό δεν αποκλείει τη σκέψη ότι ένας τεχνοκράτης γνώστης του αντικειμένου του δε θα μπορέσει να ανταπεξέλθει καλύτερα από έναν βουλευτή. Στο κάτω - κάτω, ας κοιτάξουμε όλοι μας τι σχόλια κάνουμε για τα πρόσωπα που στείλαμε στην Ευρωβουλή. Ο Αντώνης Σαμαράς μας έδωσε τη δυνατότητα να επιλέξουμε. Και επιλέξαμε. Και αφήσαμε από έξω ανθρώπους με βιογραφικά που πραγματικά κούμπωναν τέλεια με τη θέση του ευρωβουλευτή. Και τώρα όλοι μας, κάπου βαθειά μέσα μας λέμε τι μ@λ@κί@ κάναμε! Ή κάνω λάθος; Μπορεί να είναι πολύ απλοϊκή η σκέψη μου. Ξέρω ότι στην πολιτική όλα είναι θέμα ισορροπιών δυνάμεων και ισοζύγιο ευχαριστημένων και δυσαρεστημένων. Ξέρω ότι όλοι μας όταν βλέπουμε τα ονόματα των υπουργών σκεφτόμαστε "α, έχω κονέ" ή "α, δεν έχω κονέ με αυτόν". Δικαιολογημένα γιατί στην παλιά Ελλάδα στην οποία εξακολουθούμε να ζούμε, ακόμη και η πιο λογική απαίτηση για να ακουστεί ή να προχωρήσει θέλει να υποστηρίζεται από ένα "κονέ". Έτσι μάθαμε, έτσι προχωράμε... Έγραψα πολλά... Θα μείνω με το παράπονο όμως γιατί γνωρίζω ότι τίποτε από όλα αυτά που σκέφτομαι δε θα γίνει. Πάντα όμως θα έχω αυτή την αμυδρή ελπίδα ότι μπορεί, έστω και μία στο εκατομύριο, ο Αντώνης Σαμαράς να κάνει τη διαφορά. Και κυρίως να κάνει πράξη από τώρα μία από τις μεταρρυθμίσεις που έχει στο μυαλό του για τη Νέα Ελλάδα...

  23. Μάριος avatar
    Μάριος 29/05/2014 07:32:47

    Στον τομέα της διοικητικής μεταρρύθμισης πρέπει να γίνουν αλλαγές. Ο Κυριάκος Μητσοτάκης στην αγωνία του να σώσει τα ‘δικά’ μας παιδιά έκανε το λάθος και αποτελειώνει τους αξιοκρατικά διορισμένους μέσω ΑΣΕΠ. Αυτό είναι κάτι που δεν πρόκειται να συγχωρήσει κανένας . Όλοι αυτοί , οι οικογένειες τους αλλά και το σόι τους έφυγαν από την παράταξη . Καλές οι μεταρρυθμίσεις, αλλά με δικαιοσύνη. Χάθηκαν πολλοί ψήφοι από αυτή την ιστορία

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.