#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
03/10/2011 10:39
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Ποιοι και γιατί προωθούν την συγκυβέρνηση;



του Κώστα Ροδινού

Όταν η Κυβέρνηση Καραμανλή βρέθηκε αντιμέτωπη με μια κρίση την οποία αδυνατούσε  να διαχειριστεί, θυμάστε κανένα από τα συστημικά  ΜΜΕ να θέτει θέμα  συγκυβέρνησης;  Αντιθέτως, είχαν ανέβει κεραμίδια και κραύγαζαν για πρόωρες εκλογές. Παρά τις απέλπιδες προσπάθειες του τότε πρωθυπουργού να ζητάει εθνική συνεννόηση. Μετά,  έπεισαν τον ελληνικό λαό ότι «λεφτά υπάρχουν», αλλά ο Καραμανλής δεν τα ….έδινε επειδή είχε …κουραστεί να παίζει play station  και να κυβερνάει! Ηθελε να φύγει!

Αργότερα, στήριξαν κ. Παπανδρέου ως τον ηγέτη που θα έβγαζε τη  χώρα από τ’ αδιέξοδα και το Μνημόνιο ως Εθνική Λύση σωτηρίας. Είναι πολύ πρόσφατα τα γεγονότα, μη τα επαναλάβουμε.

..αφού  είναι όλοι ίδιοι, να πάνε όλοι μαζί!

Όταν πλέον κατέστη  βεβαιότητα  ότι το Μνημόνιο είναι μια  καταστροφική συνταγή και η κυβέρνηση του κ. Παπανδρέου αδύναμη και ανίκανη να διαχειριστεί τα πράγματα, έβαλαν μπροστά το σενάριο της …συγκυβέρνησης.

Φάση πρώτη, προσπάθησαν (και ως ένα βαθμό το έχουν επιτύχει)  να εμπεδώσουν στην κοινή γνώμη την εντύπωση ο,τι «όλοι ίδιοι είναι», (η λογική αυτή πρωτίστως εξυπηρετεί  την  κυβέρνηση μια και φαίνεται να μην υπάρχει εναλλακτική πρόταση εξουσίας).

Φάση δεύτερη, αφού είναι όλοι ίδιοι, άρα δεν υπάρχουν μεγάλες διαφορές, τότε γιατί να μην πάνε όλοι μαζί; Δηλαδή, αφού δεν μπόρεσε  ο Γιώργος και το ΠΑΣΟΚ, τότε δεν μπορεί κανένας άλλος! Αρα, πρέπει να πάνε όλοι μαζί για να σωθεί η χώρα! Λίγο πολύ, αυτή είναι η επιχειρηματολογία τους, με κεντρικό άξονα βέβαια την τήρηση του Μνημονίου.

Η λογική τους πάσχει σε πολλά σημεία. Δεν μας εξηγούν για παράδειγμα, αφού μια πολιτική απέτυχε, πως θα επιτύχει η συνέχισή της;

Δεύτερον, ποιος εμπόδισε την κυβέρνηση του κ. Παπανδρέου να  υλοποιήσει το πρόγραμμά της; Ανετη κοινοβουλευτική πλειοψηφία διέθετε, ισχυρή εντολή έλαβε, σοβαρές αντιρρήσεις δεν συνάντησε, την αμέριστη υποστήριξη των εταίρων απολάμβανε, ποιος ευθύνεται για την αποτυχία της; Προφανώς η ανικανότητά της; Ε, τότε γιατί να εμπιστευτούμε εκ νέου αποτυχημένους και ανίκανους;

Τρίτον, εδώ τα στελέχη της Κυβέρνησης Παπανδρέου δεν μπορούν να συνεννοηθούμε μεταξύ τους, είναι δυνατόν να βρούν κοινό τόπο με την αντιπολίτευση;

Η αγωνία της επόμενης μέρας

Είναι προφανές ότι το σύστημα φοβάται την επομένη ημέρα. Ανησυχεί σφόδρα από την διαφαινόμενη κατάρρευση του κ. Παπανδρέου. Για δυο λόγους. Πρώτον γιατί μια   κατάρρευση του συστήματος ΠΑΣΟΚ θα συμπαρασύρει και το ίδιο, μια και αποτελεί δημιούργημά του.

Δεύτερον, γιατί  θα προκύψει ένα νέο πολιτικό σκηνικό επί του οποίου θα έχουν περιορισμένο ή καθόλου ρόλο! Δικαίως, επομένως, προσπαθούν να περισώσουν τα κεκτημένα.

Το πόσο πολύ αγωνίζονται να μας πείσουν, αρκεί να δούμε τα σημερινά σενάρια.

Η «Καθημερινή» του Φαληρικού Συγκροτήματος, έβγαλε από την ναφθαλίνη του κ. Σημίτη και προσπαθεί να μας τον εμφανίσει ως …σωτήρα! Στο παπανδρεϊκό στρατόπεδο δηλώνουν ότι δεν ανησυχούν για την παρέμβαση Σημίτη  (διότι, όπως θεωρούν, δεν έχει ερείσματα στους βουλευτές) και την αποδίδουν στην νέα γραμμή του όμιλου Αλαφούζου, που πιέζει για εφαρμογή του μνημονίου και του μεσοπρόθεσμου μέσα από κυβερνήσεις εθνικής ενότητας. Στην πραγματικότητα τους επιτελείς του ΓΑΠ πιο πολύ τους ανησυχεί η στάση του κ. Αλαφούζου, παρά ο Σημίτης…

Όπως όμως φάνηκε και από την χθεσινή παρέμβαση του βουλευτή του ΠΑΣΟΚ Νίκου Σαλαγιάννη, από το Βήμα FM (την ίδια ημέρα με την δημοσίευση της συνέντευξης Σημίτη) ένα κομμάτι του ΠΑΣΟΚ μέμφεται πλέον ανοικτά τον κ. Παπανδρέου, επειδή δεν προχώρησε όταν μπορούσε σε κυβέρνηση εθνικής ενότητας. «Θεωρώ θεμελιώδες λάθος του πρωθυπουργού της χώρας που όταν κατάλαβε πού βρισκόμαστε δεν κήρυξε πανστρατιά, δεν είπε κυβέρνηση εθνικής ανάγκης, δεν έκανε συγκεκριμένο σχέδιο ριζικών αλλαγών τότε, δεν κάλεσε όλες τις πολιτικές δυνάμεις να μπουν στο παιχνίδι και δεν έκανε και μια κυβέρνηση, εμπόλεμη κυβέρνηση, που να μπορεί να τα βγάλει πέρα. Αυτό είναι θεμελιώδες λάθος», δήλωσε ο βουλευτής .

Το ΕΘΝΟΣ του κ. Μπόμπολα, δημοσιεύσει δημοσκόπηση της εταιρείας MARK, σύμφωνα με την οποία το 49.1% του εκλογικού σώματος επιθυμεί συγκυβέρνηση Ν.Δ. - ΠΑΣΟΚ, ενώ μόλις το 6.4% επιθυμεί μια αυτοδύναμη κυβέρνηση ΠΑΣΟΚ!!! (Μήπως αυτό το τελευταίο είναι το ποσοστό που συγκεντρώνει το ΠΑΣΟΚ και τους ξέφυγε). Ανάλογη προσπάθεια είχε καταβληθεί και από το MEGA  την περασμένη Δευτέρα.

Η RealNews,  γράφει επί του θέματος: «Οι βουλευτές (του ΠΑΣΟΚ) που συζητούν για την πρωτοβουλία αυτή έχουν στην πλειοψηφία τους ως πραγματικό στόχο τη συγκρότηση κυβέρνησης μεγάλου συνασπισμού ή εθνικής ανάγκης αλλά και την πρόκληση εσωκομματικών εξελίξεων, καθώς μια τέτοια εξέλιξη θα οδηγούσε όπως εκτιμούν σε απομάκρυνση του Γιώργου Παπανδρέου από την ηγεσία του ΠΑΣΟΚ. Γεγονός που, όπως εκτιμούν, θα συμπαρασύρει αργότερα ή γρηγορότερα και τον Αντώνη Σαμαρά, οδηγώντας στην απαρχή ανασύνθεσης του σκηνικού. Όπως είναι σε θέση να γνωρίζει η Real News, οι 14 βουλευτές δεν είναι μόνο της λεγόμενης βενιζελικής ομάδας, αλλά ανήκουν σε όλο το εσωκομματικό γεωγραφικό φάσμα είναι ακόμη και δυσαρεστημένοι από τον παπανδρεϊκό χώρο.»!!! Επιτέλους! Μάθαμε γιατί θέλουν συγκυβέρνηση!

η συγκυβέρνηση  και τα προσωπικά αδιέξοδα

Ποιοι άλλοι προωθούν την ιδέα; Πρώτη και καλύτερη η κα Μπακογιάννη, η οποία  από το ….«Αχελώος TV» δήλωσε: « Επιμένω όμως ότι αυτή τη στιγμή χρειάζεται μια κυβέρνηση εκτάκτων αναγκών, η οποία θα εφαρμόσει ένα συγκεκριμένο κυβερνητικό σχέδιο για δύο χρόνια προωθώντας τις απαραίτητες αλλαγές στο κράτος και την οικονομία για να ανακάμψει η χώρα και να βγει από την κρίση. Εάν δεν επιτευχθεί τώρα αυτή η συνεργασία τότε θα οδηγηθούμε σε εκλογές και τη λύση αυτή θα την επιβάλλουν οι πολίτες».

Δικαίως προωθεί το σενάριο αυτό η κα. Μπακογιάννη. Μέχρι στιγμής καμιά δημοσκόπηση δεν τις δίνει ελπίδες εισόδου στη Βουλή! Αρα, ελπίζει μέσω κάποιας μορφής συγκυβέρνηση, να διασωθεί πολιτικά!

Ο έτερος θιασώτης της …συγκυβέρνησης ο κ. Καρατζαφέρης, έχει κάνει τόσες πολλές δηλώσεις, που είναι πλέον γνωστή σε όλους η επιθυμία του.

Βέβαια, από το χορό δεν θα μπορούσαν να απουσιάζουν και μερικοί της από εδώ πλευράς, που είτε επειδή βλέπουν ότι δεν έχουν ρόλο και  …ασφυκτιούν, είτε επειδή αδυνατούν να συμφιλιωθούν με την ιδέα ότι ο Αντώνης Σαμαράς θα κερδίσει τις εκλογές, το «παίζουν υπεράνω» δήθεν για τη σωτηρία της Πατρίδος.

Δανειστές και τραπεζίτες

Ως θιασώτες της συγκυβέρνησης, εμφανίζονται  οι εγχώριοι τραπεζίτες, αλλά και οι γνωστοί προμηθευτές και μεγαλοεργολάβοι του δημοσίου. Ο ρόλος των πρώτων είναι γνωστός. Θυμάστε εκείνη τη σύναξη με τον κ. Παπανδρέου το Καλοκαίρι  του 2009. Είχαν επενδύσει τα ρέστα τους! Το ίδιο και οι δεύτεροι!

Ήλπιζαν ότι θα σωθούν με το Μνημόνιο, αλλά τώρα κινδυνεύουν να βρεθούν αντιμέτωποι με μια χρεοκοπία  και  χρειάζονται χρόνο για να οργανώσουν τις άμυνές τους. Μια συγκυβέρνηση υπό την εποπτεία των …Βρυξελλών τους προσφέρει τον χρόνο που χρειάζονται!

Το σχέδιο της συγκυβέρνησης, ως γνωστόν, έχει και τις υψηλές ευλογίες της τρόϊκας! Πως θα γινόταν διαφορετικά; Είναι οι εμπνευστές τους σχεδίου, είναι δυνατόν να το αφήσουν να πάει άπατο;

Η επιμονή τους στον αδιέξοδο δρόμο του μνημονίου, επιβεβαιώνει αυτό που είχαμε επισημάνει από πέρσι, όταν η χώρα μας μπήκε στο πρόγραμμα. Το μνημόνιο δεν σχεδιάστηκε για να σώσει την Ελλάδα. Αντιθέτως, η προτεραιότητά  του ήταν να διασφαλίσει τους πιστωτές μας. Γιαυτό και επιμένουν τόσο άκαμπτα στην εφαρμογή του.

Ποιο είναι το τελικό συμπέρασμα;

Στο στρατόπεδο της συγκυβέρνησης έχουν ενταχθεί  όσοι  θέλουν να διατηρήσουν το σημερινό status quo,  ή  έχουν μείνει χωρίς ρόλο και αναζητούν διέξοδο σωτηρίας. Πρόκειται για μια …σύμπραξη  προσωπικών συμφερόντων που ενέχει όλα τα στοιχεία της αβεβαιότητας. Γιατί;

Γιατί, όλοι αυτοί  καθορίζουν την πολιτική τους συμπεριφορά με βάση τις προσωπικές τους στρατηγικές.  Εξ αυτού και μόνο το εγχείρημα της συγκυβέρνησης είναι θνησιγενές! Για φανταστείτε μια κυβέρνηση με  στελέχη από το ΠΑΣΟΚ, το ΛΑΟΣ, την κα Μπακογιάννη, και μερικούς νεοφιλελεύθερους της από εδώ πλευράς; Θα χρειαζόταν ….κυανόκρανους  απλά και μόνο για να καθίσουν στο ίδιο τραπέζι!  Για αποφάσεις; Αφήστε το καλύτερα!

Υπάρχει και ένα  ακόμα ερώτημα: ποιος θα είναι επικεφαλής της κυβέρνησης; Δηλαδή, ποιος θα είναι υπόλογος έναντι του ελληνικού λαού;  Γιατί η εντολή δεν μπορεί  να είναι γενική και αφηρημένη; Ούτε να μας προκύψει ως πρωθυπουργός κάποιος που δεν έχει νομιμοποιηθεί  από  τη λαϊκή ψήφο.

Τέλος, έχει νόημα η συνέχιση της πολιτικής του μνημονίου, όταν η χώρα καταστρέφεται;

Θεωρώ, ότι όλα αυτά  τα βλέπει και τα αντιλαμβάνεται ο κόσμος. Αυτή τη στιγμή, παραζαλισμένος από τα μέτρα και τον φόβο, δείχνει αναποφάσιστος και σαστισμένος. Όμως,  όταν έρθει η ώρα της απόφασης θα επιλέξει εκείνον το αρχηγό που θα έχει το όραμα, τη δύναμη και το σχέδιο να οδηγήσει τη χώρα έξω από την κρίση. Και θα του δώσει ισχυρή εντολή.

ΣΧΟΛΙΑ

  1. mad dog avatar
    mad dog 03/10/2011 10:52:09

    το θέμα δεν είναι η συγκυβέρνηση αλλά τα πρόσωπα. Ποιά είναι τα πρόσωπα που θα εγγυηθούν την πορεία της χώρας προς το αύριο μακριά από τα λάθη του παρελθόντος ?? Αυτοί που στη ΝΔ έχουν διορισει καμιά 1000 αριά άτομα ο καθένας και βγαίνουν δεξιά και αριστερά και λένε ότι είναι θέμα μηνών η χρεωκοπία και η επιστροφή στη δραχμή?? Ο Σαμαράς έχει μια ευκαιρία να ... τετραγωνίσει τον κύκλο... ίσως το πετύχει.

    • Κώστας Ροδινός avatar
      Κώστας Ροδινός @ mad dog 03/10/2011 15:30:20

      χωρίς πρόσωπα δεν γίνεται πολιτική, άρα συμφωνούμε!

  2. reformfront avatar
    reformfront 03/10/2011 10:54:09

    Πολύ καλό άρθρο, συγχαρητήρια στον αρθρογράφο που αποδεικνύει οτι τη συγκυβέρνηση προωθούν οικονομικά και πολιτικά συμφέροντα τα οποία έχουν τεράστιες ευθύνες για τη σημερινή κατάσταση.

  3. Απορία avatar
    Απορία 03/10/2011 10:58:52

    Τα χτεσινά μέτρα του Βενιζέλου και της Τρόικας αποτελούν στυγνά, συνειδητά μέτρα πτώχευσης της μεσοαστικής τάξης της Ελλάδας.

    Αυτό που προσπαθεί να κάνει το ΠΑΣΟΚ τώρα είναι κρατώντας όμηρο την μεσοαστική τάξη με το πιστόλι στον κρόταφο να σύρει την ΝΔ σε συγκυβέρνηση-συναίνεση ή όπως αλλιώς το λένε αυτοί οι απίθανοι, στυγνοί και εμφανώς διαταραγμένοι τύποι.

    Γνωρίζουν ότι ο κόσμάκης δεν θα αντέξει αυτά τα μέτρα ούτε για 2-3 μήνες από τη στιγμή που εφαρμοστούν. Οπότε η πεποίθηση ότι "όλοι ίδιοι είναι" θα εδραιώνεται μέρα με τη μέρα όλο και πιο πολύ. Εξαιτίας αυτού τα ποσοστά της ΝΔ σε μερικούς μήνες θα αρχίσουν να μειώνονται.

    Είναι δύσκολο να βρει κανείς πως μπορεί να αντιμετωπιστεί από πλευράς ΝΔ αυτό το τελευταίο κόλπο του ΠΑΣΟΚ. Η μόνη ίσως λύση είναι η απαίτηση για άμεση προσφυγή στις κάλπες εντός των επόμενων δύο μηνών. Όπως και να'χει όμως η λογική λέει ότι ο χρόνος πλέον μετράει ανάποδα για την ΝΔ, αυτοί οι τύποι δεν ωροδούν προ ουδενός, είναι ικανοί να λιμοκτονήσουν όλον τον κόσμο αρκεί να πετύχουν συγκεβέρνηση και να παραμείνουν στα πολιτικά πράγματα. Τελικά ακόμα και οι ναζί στην κατοχή ήταν πιο φιλέλληνες από τούτους εδώ του ΠΑΣΟΚ.

    • Κώστας Ροδινός avatar
      Κώστας Ροδινός @ Απορία 03/10/2011 15:31:22

      τα χθεσινά μέτρα του Βενιζέλου μόλις και επαρκούν για την 6η δόση!
      Για την 7η θα έρθουν ακόμα χειρότερα...

      • Απορία avatar
        Απορία @ Κώστας Ροδινός 03/10/2011 15:41:51

        Στην κατοχή, όταν μπήκαν οι Γερμανοί στην πόλη πέρασαν κι από το σπίτι μας. Τότε ο παπούς και η γιαγιά είχαν πένθος για τον θειό μας που σκοτώθηκε στην αλβανία και είχαν ντύσει στα μαύρα όλο το σπίτι. Οι γερμανοί, μεταξύ των οποίων και μαυροφορεμένος των ες ες, μπήκαν, είδαν το πένθος για τον αξιωματικό, χαιρέτησαν στρατιωτικά και έφυγαν. Ήταν άντρες και πιο άνθρωποι.

        Τούτοι εδώ, αυτής της κυβέρνησης, είναι γραικύλοι του κερατά. Μη ανακυκλώσιμα, άχρηστα σκουπίδια.

  4. EPICOUROS avatar
    EPICOUROS 03/10/2011 11:04:02

    ΓΙΑΤΙ ΕΧΟΥΝ ΛΥΣΣΑΞΕΙ ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ ΣΥΓΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΜΕ ΤΟΝ ΣΑΜΑΡΑ? ΑΝ ΟΙ ΜΝΗΜΟΝΙΑΚΟΙ ΕΧΟΥΝ ΔΙΚΙΟ ΣΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΤΟΥΣ ΚΑΙ ΣΤΙΣ ΕΠΙΛΟΓΕΣ ΤΙ ΤΟΥΣ ΕΜΠΟΔΙΖΕΙ ΝΑ ΤΙΣ ΕΦΑΡΜΟΣΟΥΝ ? ΑΝΕΤΗ ΠΛΕΙΟΨΗΦΙΑ ΕΧΟΥΝ.ΑΝ ΟΠΩΣ ΙΣΧΥΡΙΖΟΝΤΑΙ Ο ΣΑΜΑΡΑΣ ΕΧΕΙ ΑΔΙΚΟ , ΑΣ ΤΟΝ ΑΦΗΣΟΥΝ ΣΤΙΣ ΛΑΘΕΜΕΝΕΣ ΤΟΥ ΙΔΕΕΣ, ΤΙ ΤΟΝ ΘΕΛΟΥΝ ΣΕ ΜΙΑ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΟΠΟΥ ΘΑ ΕΦΑΡΜΟΣΕΙ ΤΙΣ ΛΑΘΕΜΕΝΕΣ ΤΟΥ ΙΔΕΕΣ. ΟΜΩΣ ΑΛΛΑ ΣΧΕΔΙΑ ΕΧΟΥΝ ΚΑΙ ΦΥΣΙΚΑ Ο ΣΑΜΑΡΑΣ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΤΟΣΟ ΗΛΙΘΙΟΣ ΓΙΑ ΝΑ ΠΕΣΕΙ ΣΤΟΝ ΛΑΚΚΟ ΠΟΥ ΤΟΥ ΣΚΑΒΟΥΝ.

  5. Ignoramus avatar
    Ignoramus 03/10/2011 11:05:16

    τωρα που η νικη της ΝΔ φαινεται πιο κοντα, υπαρχουν διαφοροι νεοδημοκρατες ακομα και μητσοτακικοι που αρχισαν να οργανωνουν προγραφες και διωξεις στις δημοσιες υπηρεσιες. καλα θα κανει η ΝΔ να τους κοψει τον αερα διοτι ετσι απομακρυνουν τους ουδετερους ψηφοφορους που θα ηθελαν να ψηφιζαν σαμαρα.
    καποιοι μαλιστα αρχισαν να πιστευουν πως καλυτερα ειναι μια συγκυβερνηση παρα ενα πογκρομ απο πλευρας της ΝΔ

    • Απορία avatar
      Απορία @ Ignoramus 03/10/2011 11:06:11

      +1000

    • Pileas avatar
      Pileas @ Ignoramus 03/10/2011 11:19:26

      Με συγχωρείτε κ. Ignoramus αλλά μη γίνεσθε αφελής. Και οι πέτρες γνωρίζουν ότι οοοοοοοοοοοοττττττττττααααααααααανννννννννννν έρθει η ώρα της αλλαγής κυβερνητικής σκυτάλης αυτοί που θα περάσουν ζάχαραη είναι αυτοί που σήμερα μπαίνουν στα Υπουργεία με τα 'ΝΕΑ' προκλητικά ανοιγμένα και το 2009 έμπαιναν μέσα στα γραφεία ουρλιάζοντας 'τώρα δεξιοί θα τα πούμε καλά'. Μην πιστέυετε λοιπόν ότι ακούτε...Ο δεξιός ψηφόφορος έχει μάθει το μάθημα του...Οι άλλοι έχουν αρχίσει ήδη και πανηγυρίζουν!!!

      • Ignoramus avatar
        Ignoramus @ Pileas 03/10/2011 11:33:16

        ναι, αλλα το θεμα ειναι οτι ετσι χανει δηνητικους ψηφοφορους ο σαμαρας που φοβουνται τα δεξια κοματοσκιλα που απειλουνε.

        • ΚΜ avatar
          ΚΜ @ Ignoramus 03/10/2011 15:15:09

          Κι εσύ πού τα ξέρεις όλα αυτά που (δήθεν) καταγγέλεις καταμαρτυρείς; Μήπως απλώς δημιουργείς κλίμα για να βλάψεις την (και, για ξεκάρφωμα, δήθεν σε πήρε ο πόνος για τον Σαμαρά);

  6. Pileas avatar
    Pileas 03/10/2011 11:15:15

    "Όμως, όταν έρθει η ώρα της απόφασης"...

    Πρώτη φορά αξιότιμε κ. Ροδινέ βλέπω κόμμα εξουσίας να κάνει το σταυρό του κάθε πρωί μην αποφασίσει το έτερο κόμμα εξουσίας να πάει τη χώρα σε εκλογές και βγει αυτό πρώτο!!!

    Δεν πειράζει...όοοοοοοοοοοοοοοοοοοοταν έρθει η ώρα της απόφασης τα ξαναλέμε...

    • nostos avatar
      nostos @ Pileas 03/10/2011 11:55:17

      +10000000

    • Κώστας Ροδινός avatar
      Κώστας Ροδινός @ Pileas 03/10/2011 15:33:09

      Πηλέα,
      εγώ δεν χαράσω τη στρατηγική της Ν.Δ. πρώτον, και η ώρα της απόφασης μπορεί να είναι και αύριο.
      Αν,θέλεις τη γνώμη έπρεπε να ήταν χθές...

  7. drider avatar
    drider 03/10/2011 11:21:22

    Φαίνεται ότι κατά τους 1ους μήνες εφαρμογής του μνημονίου, ήταν πιο αποκαλυπτικοί στις δημόσιες τοποθετήσεις τους. Θυμίζω δηλώσεις Δασκαλόπουλου (προέδρου ΣΕΒ) περί "business plan" και "συλλογικής προσπάθειας" τον Οκτ. του 2010:

    «Ψευδοδίλημμα, εξάλλου, αποτελεί ο επιχειρούμενος διχασμός του λαού μας υπέρ ή κατά του Μνημονίου. Ολοι οι υπεύθυνοι φορείς και πολίτες προσβλέπουν σε μια συνεπή συλλογική προσπάθεια για να ξεπεραστεί το συντομότερο δυνατό ο κίνδυνος της εθνικής χρεοκοπίας και άρα η ανάγκη που μας επέβαλε το Μνημόνιο...

    ...Υπάρχει άλλωστε μια θεμελιώδης παρεξήγηση σε σχέση με το Μνημόνιο. Δεν αποτελεί μια Βίβλο χαραγμένη σε πλάκες από γρανίτη. Είναι ένα δυναμικό business plan και ως τέτοιο πρέπει να αναθεωρείται σε κάθε του βήμα, με κάθε ευκαιρία, ως προς τα επιμέρους μέτρα του και ειδικότερα αυτά που αφορούν τις δημοσιονομικές παρεμβάσεις»

    Πηγή: h**p://www1.rizospastis.gr/storyPlain.do?id=5910942

  8. kostas* avatar
    kostas* 03/10/2011 11:21:37

    Εδω εκανε κριτικη στο Σαμαρα και ο "Θρυλικος Κοκκινος Ντανι" που μεσω Ελληνικου ?? καναλιου του Μεγκα ... εδινε συμβουλες πως θα φυγουμε απο την Κριση ... Αυτος ντε που λεει να κοψουμε το 80% των Εξοπλιστικων μας δαπανων , και την ιδια ωρα μας λεει Εθνικιστες που δεν εχουμε αναγνωρισει τα Σκοπια ως Μακεδονια ακομα !!! Αυτος βεβαια μπορει να λεει και να κανει οτι γουσταρει ...η προβολη του απο τον κ.Θεοδωρακη ομως σαν Συμβουλατορα και σαν Φιλλεληνα απο μια εκπομπη με μεγαλη ακροαματικοτητα που τελικα αποσκοπει ??

  9. Professor Moriarty avatar
    Professor Moriarty 03/10/2011 11:23:21

    Συγκυβέρνηση αυτή την στιγμή σημαίνει κυβέρνηση-φάντασμα. Χωρίς σαφές πρόγραμμα. Ο μόνος σκοπός της θα είναι η πλήρης υποταγή σε σχεδιασμούς που γίνονται εκτός Ελλάδας.

    Η κυβέρνηση που είχε την ισχυρή πλειοψηφία δεν θέλει να αναλάβει το κόστος υλοποίησης ενός μνημονίου που υπέγραψε χωρίς περίσκεψη και αιδώ, και τώρα πια είναι ανίκανη να διαχειριστεί, τόσο στο λειτουργικό, όσο και στο επικοινωνιακό επίπεδο. Συγκυβέρνηση ίναι το τελευταίο χαρτί όσων απέτυχαν σε κάθε πρόβλεψη και προγραμματισμό. Κουτοπόνηρα ψήφισαν ένα μνημόνιο το οποίο πίστευαν ότι θα το “μαϊμουδιάσουν”, θα κοροϊδέψουν τους κουτόφραγκους, θα διασώσουν τους προνομιούχους που έφτιαξαν, και θα εμφανιστούν μετά σαν σωτήρες. Έπεσαν θύματα στην αφελή σειρά από μπλόφες που σκηνοθέτησαν. Μέσα σε μια συγκυβέρνηση θέλουν να φθείρουν την αντιπολίτευση πριν καν προλάβει να ασκήσει κυβερνητικό έργο. Οι υπόλοιποι επίδοξοι εταίροι απλώς εκτελούν συμβόλαια και προωθούν συγκεκριμένες ομάδες συμφερόντων. Είναι ο ορισμός του οπορτουνισμού ενδεδυμένος με μανδύα πατριωτικής μεγαλοψυχίας. Μία τέτοια κυβέρνηση θα οδηγούσε, ή στην πλήρη κατάρρευση, ή στην πλήρη υποτέλεια.

    Τα πράγματα φοβάμαι είναι πιο σοβαρά από ότι νομίζουμε. Βλέπω σημεία παράλυσης, έως κατάρρευσης. Δεν ξέρω αν το σχέδιο είναι τελικά η απουσία σχεδίου και η σκόπιμη εξώθηση των πραγμάτων στα άκρα. Το βέβαιο είναι ότι υπάρχει μια ακυβέρνητη πολιτεία, και μια οικονομία που ψυχορραγεί και κάποιοι συζητούν να διαμοιράσουν ιμάτια.

    Ένα θεσμικό κέντρο εξουσίας, εφαρμογή νόμων και κανόνων, στοιχειώδες σχέδιο, προβλέψεις βάσιμες και όχι σουρεαλιστικές, εφαρμογή της λογικής και αίσθηση στοιχειώδους εθνικής αξιοπρέπειας.είναι τα απαιτούμενα από την επόμενη κυβέρνηση. Πιστεύω ότι όλοι όσοι έχουν συναίσθηση ευθύνης πρέπει να συσπειρώνονται για την επόμενη μέρα. Και αυτοί που θέλουν να τους εμπιστευτούμε την διακυβέρνηση να ετοιμάζουν ήδη τον κατάλογο τον αποφασισμένων.

    • drider avatar
      drider @ Professor Moriarty 03/10/2011 11:36:42

      Διαφωνώ με τη φράση σου "Ο μόνος σκοπός της θα είναι η πλήρης υποταγή σε σχεδιασμούς που γίνονται εκτός Ελλάδας".

      Παραμερίστε για λίγο τις αφηγήσεις περί της "κακής" τρόικας και του γερμανικού "4ου ράιχ"... Τότε στο πλαίσιο μένουν τα ντόπια συμφέροντα, δηλαδή αυτοί ακριβώς που "νέμονταν" τον πλούτο της χώρας τις τελευταίες δεκαετίες.

      Αυτά που συμβαίνουν σήμερα ήταν ακριβώς οι σχεδιασμοί που ήθελαν πάντα να προωθήσουν (για ασφαλιστικά - εργασιακά δικαιώματα, μείωση του κράτους κτλ).

      Παραπέμπω σε προηγούμενες αναρτήσεις μου που αναφέρονται σε δηλώσεις περί "καθολικής ιδιωτικοποίησης της ελληνικής οικονομίας" και περί μνημονίου ισοδύναμου με "business plan":

      h**p://www.antinews.gr/2011/09/20/123231/#comment-801259
      h**p://www.antinews.gr/2011/10/03/125331/#comment-811314

    • archaeopteryx avatar
      archaeopteryx @ Professor Moriarty 03/10/2011 11:53:44

      ααα... Professor... Θα σε αντιγράψω.

      • Professor Moriarty avatar
        Professor Moriarty @ archaeopteryx 03/10/2011 14:49:40

        ελεύθερα... Σου παραχωρώ το copyright

    • Κώστας Ροδινός avatar
      Κώστας Ροδινός @ Professor Moriarty 03/10/2011 15:33:58

      Professor,
      προσυπογράφω!

  10. kakofonix avatar
    kakofonix 03/10/2011 11:26:36

    Καλημέρα Κώστα,

    Μαθαίνω ότι στας Ευρώπας είναι έξαλλοι με την ''αδιαλλαξία'' Σαμαρά και έχουν χεστεί ενώπιον ενδεχομένου ατυχήματος!

    Πρώτη προτεραιότητα, ακόμα και συνδεδεμένη με την 6η δόση, η συναίνεση. Κάτι μου θυμίζει, κάτι μου θυμίζει...

    Αλλά τότε ήταν επί των εξωτερικών. Τώρα οι εξουσίες του θα είναι πολλαπλάσιες.

  11. ΑΠΛΗ ΣΚΕΨΗ avatar
    ΑΠΛΗ ΣΚΕΨΗ 03/10/2011 11:56:51

    -Ε όχι και να κάψουμε την μοναδική ελπίδα μας, τον Α. Σαμαρά, ανακατεύοντας τον με τα πίττουρα!
    -Πολύ ωραία τοποθετείται το άρθρο.
    -Αν πραγματικά νοιάζονται οι Πασόκοι για το καλό της χώρας, ας προκυρήξουν εκλογές και τότε θα φανεί ποιον προτιμάει ο λαός να διαχειριστεί την τύχη του.
    -Όλο το σημερινό σύστημα εξουσίας - διαπλοκής τρέμει στο ενδεχόμενο ανάληψης εξουσίας από τον Α. Σαμαρά, γιατί γνωρίζουν πολύ καλά οτι θ΄αποδώσει τα τω καίσαρι στον καίσαρα.

  12. StarPowerNone avatar
    StarPowerNone 03/10/2011 12:22:15

    Η υπέρ συναίνεσης επιχειρηματολογία έχει περάσει και σε αρκετά ΜΜΕ του εξωτερικού.
    ΠΡΟΤΑΣΗ: Το πρώτο μέρος του άρθρου να μεταφραστεί σε διάφορες γλώσσες και να το στέλνουμε με ξένες εφημερίδες και blog. Είτε ως αυτούσιο άρθρο όπου μας παίρνει, είτε ως σχόλιο σε άλλα άρθρα.
    (Λέω το πρώτο μέρος μόνο, γιατί η συνέχεια με τη λεπτομέρεια που ακολουθεί και αφορά στα δικά μας εσωτερικά θέματα δεν θα ενδιέφερε ένα ξένο ακροατήριο, μάλλον θα τους μπέρδευε.)

    • Κώστας Ροδινός avatar
      Κώστας Ροδινός @ StarPowerNone 03/10/2011 15:35:36

      SPN,
      έχεις δίκιο ο,τι την επιχειρηματολογία της συναίνεσης έχουν ενστερνιστεί και τα διεθνή ΜΜΕ

      • Γενίτσαρος Πανεπιστημίου avatar
        Γενίτσαρος Πανεπιστημίου @ Κώστας Ροδινός 03/10/2011 18:58:35

        H ΝΔ πρέπει να απαντήσει με ειδικά δικαστήρια, τα οποία πρέπει να τα προαναγγείλει από τώρα.Έτσι θα τερματίσει τα επικοινωνιακά τρικ.

        Εμένα περισσότερο με νευρίασε ο Κουρουπλής χτες:"Ετοιμάζουν συγκυβέρνηση είπε"
        Με άλλα λόγια, φταίει παρισσότερο η επάρατος δεξιά, παρά αυτός που ψήφισε το μνημόνιο!!!

  13. Νίκος Αργεάδης avatar
    Νίκος Αργεάδης 03/10/2011 12:55:07

    Κώστα, καλησπέρα.
    Έτσι ακριβώς είναι. Και αποβλέπουν σε τρία τινα:
    1) Συγκυβέρνηση=νομιμοποίηση της προδοσίας τους στην διάλυση της χώρας μας
    2) Συνέχιση, όπως λές της υπάρχουσας κατάστασης, δλδ στην απεριόριστη πρόσβαση σε έξωθεν χρηματοδότηση, και
    3) Εξουδετέρωση του Αντώνη Σαμαρά, όχι κατ' ανάγκη της ΝΔ, διότι χρειάζονται ένα δεύτερο τουλαχιστον κομμα-κομπάρσο, για να αιτιολογούν τις ατασθαλίες τους. Το #3 είναι νομίζω το κυριώτερο.

    • Lampros avatar
      Lampros @ Νίκος Αργεάδης 03/10/2011 13:26:24

      +10000000

    • Κώστας Ροδινός avatar
      Κώστας Ροδινός @ Νίκος Αργεάδης 03/10/2011 15:36:07

      Νίκο,
      Καλησπέρα,
      right to the point!

  14. Lampros avatar
    Lampros 03/10/2011 13:26:03

    Η γνώμη μου ειναι πως σε αυτή την περίπτωση, παρόλα τα λογικά ή λογικοφανή επιχειρήματα υπέρ της συναινεσης, αλλά και τις κατηγορίες για τακτικισμούς όσων δεν δέχονται την συγκυβέρνηση, νομίζω πως ειναι προς τος συμφέρον της πατρίδας να μην δεχθεί όχι μονο η ΝΔ & ο Σαμαρας, αλλά κανένα κομμα της αντιπολίτευσης συμμετοχή σε αυτη την κυοφορούμενη "Κυβερνηση Συνεργασίας" Οι λογοι ειναι τρεις:
    1) Αποκλειται να υπαρξει συνεννοηση, δεν θα παραχθεί έργο, θα ειναι θνησιγεννής, και απλα θα χαθεί χρόνος μεχρι να καταρεύσσει.
    2) Δεν πρέπει να μεινει σπόρος του σαπιο συστηματος ΠΑΣΟΚ στην ελληνική κοινωνία. Πρεπει να το πιουμε όλο το πικρό ποτήρι, ώστε να χαραχθεί βαθιά στην κοινωνια η ευθυνη του ΠΑΣΟΚ γιατα δεινά στην Ελλάδα. Όσο βαθιά εχει μπει το Πασοκ στη κοινωνία, χωρίς να υπα΄ρχει δυαντότηα για άλλοθι.
    3) Απέναντι στους "εταιρους" μας πρεπει να γίνει σαφής η απολυτη αρνηση του λαου απα΄νενατι στην πολιτική που εφαρμόζεται μέχρι ΄σημερα. Δεν μπορεί να εχουν θέση στην επόμενη μέρα οι εκφραστες του Μνημονίου. Η αναδιαπραγματευση πρεπει να ειναι απολυτη και ριζική.

  15. np_complete_problems avatar
    np_complete_problems 03/10/2011 13:27:57

    Αγαπητέ Κώστα,
    δεν έχει πια καμμία σημασία "ποιοι και γιατί προωθούν την συγκυβέρνηση".
    Ο καθένας μπορεί να κάνει όποιες αναλύσεις θέλει ...
    Για μένα και το 85% των Ελλήνων (όπως δείχνουν όλες οι σφυγμομετρήσεις) η λύση "αυτοδύναμης κυβέρνησης ΝΔ", απλά ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ.
    Ας κάνουνε τα 2 μεγάλα αστικά κόμματα "την μεγάλη υπέρβαση", ώστε να έχουμε μια ΙΣΧΥΡΗ και ΣΟΒΑΡΗ ΑΣΤΙΚΗ συγκυβέρνηση, όσο γίνεται γρηγορότερα.
    Μπορεί μια κυβέρνηση ΑΣ, να ήταν 1000 φορές καλύτερη από μια κυβέρνηση ΓΑΠ. Αλλά όπως έλεγε και εκείνη η ευρηματική διαφήμιση "that was last year"..

    Τώρα πρέπει να γίνουμε "μια γροθιά" ...

    • archaeopteryx avatar
      archaeopteryx @ np_complete_problems 03/10/2011 13:40:34

      αν δεν υπάρχει αυτοδύναμη ΝΔ, το να κυβερνάς, δεν είναι αυτοσκοπός. Αυτοσκοπός είναι να μην φτύνεις όταν βλέπεις τον καθρέφτη. Στην Ιστορία, πολλές μειοψηφίες δεν Κυβέρνησαν αλλά κράτησαν την αξιοπρέπειά τους.

      Και στο κάτω κάτω, με όλη την γκρίνια, δεν βλέπω να παρενοχλέι ο Σαμαράς ή η ΝΔ την λαοπρόβλητη Πασοκική Κυβέρνηση. Λεφτά υπάρχουν ολέ!

      Και αν ακόμα συγκυβερνήσουν, πάλι 20% θα έχουν ΜΑΖΙ. Αρα, να κάνουμε κόμμα, τώρα αμέσως, να μας παρακαλούν και εμάς να συγκυβερνήσουμε.

      • np_complete_problems avatar
        np_complete_problems @ archaeopteryx 03/10/2011 14:04:16

        >> αν δεν υπάρχει αυτοδύναμη ΝΔ, το να κυβερνάς, δεν είναι αυτοσκοπός

        Αγαπητέ archaeopteryx,
        "ουδόλως" με ενδιαφέρει η ΝΔ, το ΠΑΣΟΚ, ο ΑΣ και ο ΓΑΠ. Ούτε η "ιστορία" τους με συγκινεί, ούτε με ενδιαφέρει το "πολιτικό μέλλον τους".
        Πολιτικοί που δεν έχουν δουλέψει ούτε μια μέρα στη ζωή τους και τα βρήκανε όλα έτοιμα από τους "προγόνους τους" απλά δεν με συγκινούν. Και για να είμαι και ΔΙΚΑΙΟΣ, αυτό ισχύει και για τον Σαμαρά.

        Είναι πλέον ώρα σαν χώρα, να ζήσουμε την αστική μας επανάσταση - 200 χρόνια μετά τους υπόλοιπους Ευρωπαίους.
        Ας ελπίσουμε να μην την ζήσουμε σαν "φάρσα" με Μητσοτάκηδες και Καρατζαφέρηδες ...

    • Απορία avatar
      Απορία @ np_complete_problems 03/10/2011 13:43:26

      Αν πάρεις την Στέλλα Μπεζαντάκου και την Έλενα Παπαρίζου και τις βάλεις να τραγουδήσουν μαζί ντουέτο πιστεύεις ότι το αποτέλεσμα θα ήταν ηχητικά καλό;

    • φωνη avatar
      φωνη @ np_complete_problems 03/10/2011 14:15:06

      Αφού είσαι τόσο ευαίσθητος στα θέματα της κοινής γνώμης και μας κάνεις δημοσκοπικές (αχχαχχα) αναφορές στο 85% των Ελλήνων θα έπρεπε να ζητάς εκλογές. Εάν σέβεσαι πραγματικά τη γνώμη των Ελλήνων θα πρέπει να τους αφήσεις να την εκφράσουν δημοκρατικά μέσω κάλπης και όχι να θες να τους οδηγήσεις σε πολιτικές εξελίξεις χωρίς να τους αφήσεις να έχουν άποψη. Σύνελθε οι κυβερνήσεις δε σχηματίζονται με εντολή των δημοσκοπήσεων που δημοσιεύουν κέντρα που προωθούν τη συγκυβέρνηση.
      Δεν καταλαβαίνεις ότι γίνεσαι δημοσίως ρεζίλι; Πώς τολμάς να βάζεις τις δημοσκοπήσεις πάνω από την πραγματική λαίκή ετυμηγορία; Μη μας το ξαναπαίξεις δήθεν ευαίσθητος για τη γνώμη των Ελλήνων.
      Θα πάμε σε εκλογές και ότι θέλει η κοινωνία θα το επιβάλλει. Με τις δημοσκοπήσεις όμως δε θα επιβάλλετε τίποτα. Χαζοβιόλη που δήθεν σε μάρανε τι λέει το 85% του κόσμου, αλλά αντί να ζητάς εκλογές ζητάς συγκυβερνήσεις των εφημερίδων.

      Επίσης, έχει τεράστια σημασία ποιος προπαγανδίζει, όπως κάνεις και συ, τη συγκυβέρνηση. Αυτήν την προπαγάνδα την κάνει όλη η μούχλα και η αμαρτωλή μεταπολίτευση. Η συγκυβέρνηση δεν έχει καμία σχέση με τη σωτηρία της χώρας. Είναι σχέδιο σωτηρίας της μεταπολιτευτικής διαπλοκής. Αν είσαι παρτάλι δώσε το φιλί της ζωής στη μεταπολιτευτική διαπλοκή. Μπορεί και να σου αρέσει.

      Επίσης, όταν μια πολιτική και μια κυβέρνηση αποτυγχάνει δεν καλούμε περισσότερους να στηρίξουν την αποτυχία. Καλούμε το λαό να διαλέξει ποιά πολιτική επιθυμεί να ακολουθήσει η χώρα.

      Επίσης, ξέρει όλος ο κόσμος και συ πολύ καλά προφανώς, οτι η πολιτική Σαμαρά είναι η μέρα με τη νύχτα σε σχέση με την πολιτική Παπανδρέου. Ολοι ξέρετε ότι δεν υπάρχει πεδίο πολιτικής σύγκλισης. Και ολοι ξέρουμε ότι η χώρα δεν έχει ανάγκη να στηριχτεί από περισσότερους η λάθος πολιτική. Η χώρα έχει ανάγκη μια κυβέρνηση καθαρή και ισχυρή που θα στηρίζει τη σωστή πολιτική. Το ΠΑΣΟΚ αν ήθελε να ακολουθήσει τη σωστή πολιτική είχε και έχει την πλειοψηφία να το κάνει. Δεν το έκανε παρότι είχε την πλειοψηφία και δε θα το κάνει ποτέ. Ακόμα και τώρα, παρότι το παίζουν συναινετικοί, το μόνο που κάνουν είναι να κλέβουν τους τίτλους από τις προτάσεις της ΝΔ και μετά να τις αλλοιώνουν. Ορίστε, αν ήθελαν "βοήθεια" ας εφάρμοζαν τις προτάσεις της ΝΔ για την εργασιακή εφεδρεία. Δεν το κάνουν το μόνο που κάνουν είναι να τις διαστρεβλώνουν.

      Συγκυβερνητικέ......παπαρολόγε.

      • np_complete_problems avatar
        np_complete_problems @ φωνη 03/10/2011 16:27:10

        Φαντάζομαι πως θα συμπεριφέρεσαι, αν η ΝΔ γίνει κυβέρνηση - Ο Πάγκαλος θα μοιάζει με "μητέρα Τερέζα" μπροστά σου ...
        Και μετά "ξάχνουν" τα επιτελεία της ΝΔ, γιατί "στο διάβολο" δεν ανεβαίνουν τα ποσοστά της ...

        • φωνη avatar
          φωνη @ np_complete_problems 03/10/2011 19:32:36

          Όπως συμπεριφέρομαι και τώρα θα σου συμπεριφέρομαι, αν συνεχίσεις να λες βλακείες. Να πας να μάθεις τι διαφορά έχει η δημοσκόπηση από τις εκλογές.

          • np_complete_problems avatar
            np_complete_problems @ φωνη 03/10/2011 21:36:50

            1+1=11 και τα "παιδιά τα φέρνουν οι πελαργοί"

  16. Νικολαος avatar
    Νικολαος 03/10/2011 13:34:42

    Καλά, μη κουράζεστε. Καταλάβαμε. ΄Οχι σε συγκυβέρνηση, όχι σε κυβέρνηση εθνικής ενότητας, όχι ( με ολίγο ναι) σε εκλογές. Κι' όλ' αυτά τα "όχι", γιατί λένε "ναι" κάποιοι άλλοι του πολιτικού περιθωρίου. ...Τέλος, έχει νόημα η συνέχιση της πολιτικής (προστίθεται η λέξη "αυτής" και διαγράφονται οι λέξεις: "του μνημονίου"), όταν η χώρα καταστρέφεται;

    • archaeopteryx avatar
      archaeopteryx @ Νικολαος 03/10/2011 13:42:41

      Ποιός λέει "όχι" σε εκλογές; Εγώ λέω "ναι" σε εκλογές. Το μόνο που ζητάω είναι glasnost, και ειλικρίνεια και σαφήνεια, και εάν χάσω, θα' μαι καλό παιδί. Το μέγα σφάλμα του ΓΑΠ είναι ότι είναι κλειδωμένος σε ψέματα. Ψέματα σε καιρό φτώχειας επισύρουν λεμονόκουπες.

  17. ψυχραιμια avatar
    ψυχραιμια 03/10/2011 13:42:20

    H καλυτερη απαντηση ειναι αυτη ποου εδωσε ο Σαμαρας το καλοκαιρι στην επεισοδιακη παραιτηση Παπανδρεου.
    1) Στη κυβερνηση "εθνικης σωτηριας" δεν μπορει να ειναι πρωθυπουργος ο Παπανδρεου.Θα φυγει.
    2) Η δουλεια μια κυβερνησης δεν ειναι μονο η οικονομια.Αρα ισχυει ο ορος Σαμαρα για καταργηση του νομου περι ιθαγενειας του ΠΑΣΟΚ.
    3) Το μνημονιο θα αλλαξει.
    Ισως βεβαια να πρεπει να βαλουμε και μερικα αλλα οπως :
    4) Θα αλλαξει ο διοικητης της Στατιστικης Υπηρεσιας.
    Ομοειδεις ΔΕΚΟ που στη Γερμανια ή τη Γαλλια δεν συμπεριλαμβανονται στη γενικη κυβερνηση δεν θα συμπεριλαμβανονται και στην Ελλαδα.
    5) Δεν θα υπαρξει καμμια επιδοτηση ή φοροαπαλλαγη σε ΜΜΕ με κανενα τροπο.Το κλειστο επαγγελμα των εκδοτων και καναλαρχων θα πρεπει να αλλαξει.
    Υπο το φως των νεων εξελιξεων θα προταθει και θα προβληθει προς την τροικα
    η αναγκη για ενα νεο νομο βασικου μετοχου οπου οι αδειες του ΕΣΡ θα δινονται μετα απο πλειστηριασμο στο πλειοδοτη υπο τον ορο αυτος να μην εχει δημοσια εργα.

  18. Κώστας Σταματάκης avatar
    Κώστας Σταματάκης 03/10/2011 13:45:58

    Αυτός που έχει ξεφύγει και είναι εκτός τόπου και χρόνου είναι ο Γιανναράς, που αποκαλεί τους συνεργάτες του Σαμαρά «φρόκαλα» στην Καθημερινή.

    Ο άνθρωπος των παραθρησκευτικών οργανώσεων της ΖΩΗΣ και του ΣΩΤΗΡΑ, που ιδρύθηκαν επί β. Παύλου, ο τελευταία τουρκολάγνος και θαυμαστής του Ερντογάν (βλέπε άρθρα του Καραμπελιά στο Άρδην), αυτός που έγραφε διθυράμβους στην επιφυλλίδα του στην Καθημερινή για το βιβλίο του Χρύσανθου Λαζαρίδη «Αναζητώντας Στρατηγική» και συμμετείχε στις πρώτες συνεδριάσεις του Δ21 μαζί με τον Παπαθεμελή, έρχεται τώρα και λέει αυτά τα πράγματα και δεν ντρέπεται που ξεφτιλίζεται, υποστηρίζοντας τον Alexis και τον Αλαφούζο;

    • blue nile avatar
      blue nile @ Κώστας Σταματάκης 03/10/2011 14:35:50

      Η αλήθεια είναι ότι με ενόχλησε το τελευταίο του άρθρο όπως και άλλα πρόσφατα.. Όμως ο Γιανναράς έχεο προσφέρει πολλά, πάρα πολλά. Ας κάνουμε λίγο υπομονή και ας μην βιαζόμαστε να βγάζουμε συμπεράσματα

      • Εύμηλος avatar
        Εύμηλος @ blue nile 03/10/2011 15:13:55

        Θα μπορούσε κανείς να πει για τον κ. Γιανναρά ότι το γήρας ουκ έρχεται μόνον.
        Αλλά φοβάμαι ότι θα ξεπεράσει σε λίγο και τον κωλοτούμπα στις σκόπιμες θεωρητικοαναλυτικές του κυβισθήσεις. Τυχαίο; όχι. Ο επινοημένος εν πολλοίς "ελληνικός τρόπος" του δεν απέχει από τις ζουράρειες πομφόλυγες κι απέχουν παρασάγγας από την αριστοτέλεια λογική. Η τελευταία είναι τουλάχιστον αυθεντικά ελληνική.

      • Theo avatar
        Theo @ blue nile 03/10/2011 18:33:57

        @blue nile
        ειλικρινα επειδη σε εκτιμω απο τους σχολιασμους σου, ο Γιανναρας ειναι επικυνδυνος!!!
        το εχει χασει ο ανθρωπος!!!

    • ΕΥΑ avatar
      ΕΥΑ @ Κώστας Σταματάκης 03/10/2011 16:09:13

      Το σχόλιό σας κ. Σταματάκη με οδηγεί να σκεφτώ κάποιους ιερείς, που είχαν μιλήσει (προφητικά ίσως ) για τον καιρό που κανένα κόμμα δε θα μπορούσε να κυβερνήσει...αν κάποιοι διαχειριστές της τύχης των ανθρώπων-λαών έχουν αυτό κατά νου, θεωρώ χρέος μου/μας, να ανατρέψουμε τέτοιες διαδικασίες..το θετικό είναι, ότι δεν μπορεί πάντα να προβλέπεται η ανθρώπινη συμπεριφορά..

  19. Costas avatar
    Costas 03/10/2011 13:57:29

    Συνονοματε Κυριε Ροδινε μονο αυτο εχω να πω.... ΕΥΓΕ.... !!!!!!
    Παρα πολυ καλο και βασισμενο σε γεγονοτα και τεκμηρια...

    ΕΧΩ ΜΙΑ ΕΡΩΤΗΣΗ ΟΜΩΣ. Μηπως εχεις κανει και σπουδες Χειρουργου...? Διοτι τετοιες χρειαζεσε για να γινεις κατανοητος στο Ευρυ κοινο.
    Ολα αυτα που λες, ειναι πολυ ΔΥΣΚΟΛΑ να τα καταλαβει ενας "απλος" ψηφοφορος ο οποιος ταλανιζετε με τα τοσα μετρα που εχει φαει εις την κεφαλη του.
    Εχει δε, περασει την εποχη της μεταπολιτευσης (ηρθε η ωρα του ΚΚ Α'), του '81 (ο λαος δεν ξεχνα τι σημαινει Δεξια), του '90-'91(Κοσκωτας), της χρυσης δεκαετειας του Χρηματιστηριου (Παπαντωνιου), των Ολυμπιακων Αγωνων (Αναπτυξη..>!!!)και τελικα του "κουρασμενου" ΚΚ τον οποιο μαλλον πιστεψε-γι αυτο του εδωσε ψηφο και το '07- που τον εκαναν να μην παει να ψηφισει καθολου το 2009... Πως εγινε αυτο...??'
    Τοσα χρονια η Ιδιωτικη Τηλεοραση, ασχετως αν ηταν προοδος για τα δεδομενα της εποχης, τα περιοδικα Λαιφ σταιλ, τα πουρα, η Γκλαμουρια, εχουν βαλτωσει το πνευμα του Ελληνα τοσο πολυ που δεν μπορει να δει γυρω του τι γινετε και να καταλαβει. Υπαρχει μια Γκετοποιηση του μυαλου.
    Πριν απο 2-3 χρονια ακουσα πρωτη φορα για τους ψεκασμους στην ατμοσφαιρα με στοχο την (ΗΛΙΘΙΟΠΟΙΗΣΗ) Αδρανοποιηση των πολιτων...Τοτε γελαγα, σημερα εχω αρχισει να το σκεφτομαι σοβαρα...!!!

    Με λιγα λογια, συνφωνω κι επαυξανω σε οτι γραφεις και ειμαι πιο κοντα στα δικα σου γραπτα απο του "αρχηγου" ΦΚρανιδιωτη τον οποιο διαβαζω ανελλιπως.
    (Ελπιζω να μην με μαλωσει...!!)

    Κλεινοντας θα πω τουτο. Καμια συμφωνια περι συγκυβερνησης. Θα ηταν το καλυτερο αλλοθι για την Αγια Οικογενεια να "εισπραξει" και να την κανει σε αλλες πολιτειες.

  20. λαικη δεξια avatar
    λαικη δεξια 03/10/2011 13:59:39

    αυριο ειναι μερα ΠΕΝΘΟΥΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΕΛΛΗΝΕΣ.
    κλεινει 2 χρονια η κυβερνηση του ανθρωπου , που οδηγησε στην εξαθλιωση τους ελληνες και ετοιμαζει την πωληση της πατριδας , της ελλαδας μας.
    ειμαι σιγουρος οτι δεν θα γιορτασουν αλλο χρονο.

  21. Σταύρος avatar
    Σταύρος 03/10/2011 14:08:39

    Κύριε Κώστα θα διαφωνήσω με την πρώτη παράγραφο όπου γράφετε: "...τα ΜΜΕ κραύγαζαν για πρόωρες εκλογές... και .... έπεισαν τον ελληνικό λαό ότι «λεφτά υπάρχουν»..."
    Το ΠΑΣΟΚ δεν κέρδισε τις εκλογές του 2009. Κέρδισε μόνο 9846 περισσότερους ψηφοφόρους από την πανωλεθρία των εκλογών του 2004!
    Η ΝΔ αντίθετα δεν έχασε μόνο τις εκλογές αλλά έχασε και 500.000 ψηφοφόρους οι οποίοι απαξίωσαν να την ψηφίσουν.
    Συνυπολογίζοντας και έναν ίσο αριθμό λευκών το σύνολο φτάνει, και ίσως ξεπερνά, το ένα εκατομμύριο ψήφων.
    Εξ ου και το 10.8% της ΄"ήττας"!
    Το ίδιο συνέβη σε επανάληψη στις Δημοτικές Εκλογές του 2010.
    Είμασταν όλοι θεατές στο ίδιο έργο εκείνο το βράδυ :(
    Θεωρώ ότι το μόνο που έχει να κάνει η ΝΔ είναι, να συσπειρώσει τους ψηφοφόρους της. Αυτό και μόνο μαζί με τις διαρροές, λόγω μέτρων, του ΠΑΣΟΚ είναι ικανό να της δώσει συντριπτική πλειοψηφία και μεγάλη διαπραγματευτική δύναμη στις αξιώσεις το 4ου Ράϊχ.
    Δεν έχω δεχτεί σε καμία περίπτωση τα αποτελέσματα των "δημοσκοπήσεων" ως ορθά αλλά στην περίπτωση που αυτά αντιπροσωπεύουν ακόμα και το μισό της ΝΔημοκρατικής πραγματικότητας, θεωρώ ότι το πρόβλημα έγκειται πιά σε δύο πυλώνες.
    Στην σαφή έλλειψη ιδεολογίας και στην νεοελληναράδικη νοοτροπία του "αφού βόλεψα εγώ τα παιδιά μου ας πάει και το...Κόμμα"!
    Δεν είμαι ΝεοΔημοκράτης και ούτε ποτέ (από το 1977!) έχω ψηφίσει ΝΔ, θα σας συμβούλευα όμως (όχι εσάς προσωπικά, αλίμονο) να συσπειρώσετε τους ψηφοφόρους και τα μέλη σας.
    Να δείτε τότε για πότε θα σαρωθεί η λαίλαπα του ΠΑΣΟΚ!
    ΕΙΣΑΙ ΜΕΛΟΣ; ΓΙΝΕ ΦΙΛΟΣ! (ανεστραμένο! το θυμάστε;!)

  22. SOTPAP avatar
    SOTPAP 03/10/2011 14:12:18

    Μόνον αν ήθελε να αυτοκτονήσει πολιτικά ο Σαμαράς, θα έκανε συγκυβέρνηση με το ΠΑΣΟΚ. Το θέμα κατά την άποψη μου δεν παίζει, δεν γίνεται γάμος αν δεν θέλει και η νύφη και ο γαμπρός.
    Το στοίχημα του Σαμαρά είναι να ετοιμάσει τη χώρα να βγει από το ευρώ με σχέδιο, κι όχι ατσούμπαλα, όπως θα μας οδηγήσει ο ΓΑΠ.
    Και να πει από την αρχή στους Έλληνες ότι μας περιμένουν δάκρυα και αίμα τα επόμενα χρόνια.

    • ΚΜ avatar
      ΚΜ @ SOTPAP 03/10/2011 15:25:28

      Ο Σαμαράς δεν μίλησε ποτέ για έξοδο από το ευρώ! Και, ασφαλώς, όχι επειδή είναι δογματικός... Ας μην παραπληροφορούμε άθελά μας. Ίσως θα μπορούσε και κάποιος άλλος να απαντήσει εν προκειμένω.

  23. Εύμηλος avatar
    Εύμηλος 03/10/2011 15:21:05

    Πολύ ωραία τα περιγράφετε κ. Ροδινέ.
    Χρειάζεται πλέον να βγάλει μπροστά ο Αντώνης Σαμαράς τους "αποστόλους" του μηνύματός του.
    Ελπίζω να είναι πολλοί άλλοι κι όχι όσοι τέως και πρώην ανακυκλωμένοι βγήκαν στη λίστα υποψηφίων του Ελεύθερου Τύπου. Γιατί αυτοί επισκίασαν και τους όντως αρίστους που αναφέρει η λίστα. Με τέως, πρώην και τα όμοια ΝΕΑ ΜΕΤΑΠΟΛΙΤΕΥΣΗ δεν γίνεται.

  24. NIKOS avatar
    NIKOS 03/10/2011 16:09:10

    ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ ΠΑΠΑΝΔΡΕΟΥ Η ΚΑΤΑΣΡΟΦΗ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΟΣ.1944 ΔΕΚΕΜΒΡΙΑΝΑ 1967 ΧΟΥΝΤΑ 2010 ΔΝΤ.

  25. Aggelos avatar
    Aggelos 03/10/2011 16:23:14

    Παιδια ,πραγματικα θελω να δω τη φατσα της Μερκελ και λοιπων αν βγει σαμαρας πρωθυπουργος..


    το φανταζεστε?

    αντε να δουμε τι θα πει με την τροικα,,

  26. xbab avatar
    xbab 03/10/2011 18:46:33

    κ.Ροδινέ, πολύ σωστός! Συμφωνούμε....
    Αλλά ποιός θα αντισταθεί;
    Υπάρχει φως να ελπίσουμε;
    Οι ιθύνοντες της κεντροδεξιάς παράταξης (και δεν περιλαβάνω τα πουλημένα εξαπτέρυγα) καθεύδουν, δεν δείχνουν ικανοί να τα βάλουν με το κατεστημένο ΠΑΣΟΚ - ΜΜ"Ε".
    Φαίνονται πολύ λίγοι...
    Οπότε εμείς οι σταθεροί, οι πολέμιοι του Ο.Φ.Α., αισθανόμαστε "αιχμάλωτοι δημοκράτες".
    κ.Ροδινέ μπορείτε να συνεγείρετε τους νωθρούς της παράταξης;
    ΥΓ: Η σιωπηρά πλειοψηφία, δεν είναι μαχητική, τα περιμένει όλα από τον από μηχανής θεό, ασκεί αυστηρή κριτική στην παράταξή τους και άμα λάχει ψηφίζουν και ΠΑΣΟΚ. Είδατε τι κάνει ο Γκεμπελισμός και η παραπληροφόρηση;(Η λογική του όλοι ίδιοι είναι, φταίνε και οι δύο μεγάλοι, πέθαναν τα κόμματα και ο δικομματισμός κλπκλπ)
    κ.Ροδινέ μπορείτε να συνεγείρετε τη σιωπηρά πλειοψηφία και να τους κάνετε "Πασόκους" της κεντροδεξιάς;
    [Πασόκος = φανατικός μέχρις εσχάτων... ]
    Μόνο τότε και υπό προϋποθέσεις....

    • Κώστας Ροδινός avatar
      Κώστας Ροδινός @ xbab 03/10/2011 22:42:31

      αγαπητέ φίλε,
      αν με όσα έχουν γίνει, ο κόσμος θέλει παρακίνηση, ε, τότε δεν έχω τί να πώ;
      Δηλαδή, τι άλλο περιμένουμε να δούμε;

      • xbab avatar
        xbab @ Κώστας Ροδινός 04/10/2011 09:55:04

        Νομίζω πως χρειάζεται Ρήγας Φεραίος.....γιατί με τόση δουλεία και απάθεια...

  27. ΓΙΑΔΙΚΙΑΡΟΓΛΟΥ avatar
    ΓΙΑΔΙΚΙΑΡΟΓΛΟΥ 03/10/2011 20:33:43

    Απ΄αυτούς τους "δυνητικούς" ψηφοφόρους να φοβάται η ΝΔ. Ποτέ αυτοί οι "δυνητικοί ψηφοφόροι δεν ψήφισαν τη ΝΔ μπορεί να έλεγαν να υπερθεμάτιζαν αλλά ψήφιζαν από το πασοκ και κάτω δηλ. προς την αριστερά

  28. Κώστας Ροδινός avatar
    Κώστας Ροδινός 03/10/2011 22:40:57

    Σταύρο,
    εννοείται οτι πρώτον μαζεύεις τους δικούς και στη συνέχεια απευθύνεσαι στους άλλους,

  29. Γιαγκούλας avatar
    Γιαγκούλας 03/10/2011 23:15:14

    Γνωστό το πού αποσκοπούν όσοι επιμένουν για συγκυβέρνηση (μερίδα αυτών αυτοπροσδιορίζονται ως συντηρητικοί, δεξιοί, κεντροδεξιοί κλπ.) και το άρθρο εντοπίζει αρκετούς στόχους τους.
    Δεν θα έπρεπε, όμως, εδώ και αρκετό καιρό ο Α.Σ., εφόσον διαφωνεί ριζικά με τα όσα ο ΓΑΠ διαπράττει, όπως ισχυρίζεται, να ζητά κάθε ημέρα εκλογές και μάλιστα με επιτατικό και επιτακτικό τρόπο, όπως έκανε ο ΓΑΠ το 2009, αλλά και είναι πολύ πιο σαφής στο τί προτίθεται να κάνει εάν και εφόσον εκλεγεί απ' ό,τι ήταν στην πρόσφατη ΔΕΘ; Κυρίως δε να μην έχει ψηφίσει κανένα νομοσχέδιο του ΓΑΠ;
    Μήπως φοβάται ότι εάν έκανε αυτή την επιλογή θα έχανε εντός λίγων ημερών ή εβδομάδων, στελέχη και βουλευτές του που είναι θιασώτες της συγκυβέρνησης και του μνημονίου και νεοφιλελευθέρων αποκλίσεων (και με τις ανάλογες ηγετικές φιλοδοξίες), αλλά δεν τολμούν να το διατυπώσουν πιο ανοικτά;

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.