Ποιοι και γιατί παραπληροφορούν για τις Ένοπλες Δυνάμεις;
09/04/2014 08:42
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Ποιοι και γιατί παραπληροφορούν για τις Ένοπλες Δυνάμεις;

Εντύπωση προκαλεί ο τρόπος με τον οποίον ορισμένα Μέσα Μαζικής Ενημέρωσης και ιδιαίτερα στο διαδίκτυο επιμένουν να παρουσιάζουν ορισμένες καταστάσεις στο στράτευμα, προκειμένου προφανώς να υποστηρίξουν συγκεκριμένα πρόσωπα και συμφέροντα.

Είναι εκείνα τα μέσα που κόπτονται για την αλήθεια , την αξιοκρατία και κατακρίνουν τις παρεμβάσεις και την ρουσφετολογία στο στράτευμα, τα οποία όμως πρωτοστατούν σ όλα αυτά.

Έτσι ιδιαίτερη εντύπωση προκαλεί ο τρόπος που αντιμετώπισαν το πρόσφατο αεροπορικό περιστατικό που συνέβη με το αεροσκάφος F-4 (με κυβερνήτη τον πρώην υπασπιστή του κ. Παπούλια και υποδιοικητή της Μονάδας) της Ανδραβίδας που βρήκε στην θάλασσα από χαμηλή πτήση κατά παράβαση των κανόνων πτήσεων και προσγειώθηκε αναγκαστικά στην Καλαμάτα. Κατηγορούν το ΓΕΑ ότι δήθεν δεν ενημέρωσε σωστά (όλοι γνώριζαν άμεσα τι είχε συμβεί) και έτσι διέρρευσε στον τύπο ότι ήταν πρόσκρουση πτηνού (αναφορά που έκαναν αποκλειστικά οι ίδιοι) αγνοώντας επιμελημένα ότι η ευθύνη για τα F-4 , την μονάδα της Ανδραβίδας και την τήρηση των κανόνων πτήσεων από τα μαχητικά είναι κατ’αρχήν αποκλειστική αρμοδιότητα και ευθύνη του Αρχηγείου Τακτικής Αεροπορίας Του ΑΤΑ που τόσο πολύ προσπάθησαν να προωθήσουν (αυτά τα ίδια μέσα) αλλά δεν τα κατάφεραν.

Βλέπουμε τα ίδια διαδικτυακά μέσα να κόπτονται για το τι γίνεται στον στόλο και έμεινε φρεγάτα μισοπέλαγα από «νοθευμένο καύσιμο», ενώ αρματαγωγό ανέβαλε την επισκευή του στο ναύσταθμο Κρήτης από κακό προγραμματισμό. Όμως και πάλι επιμελώς αγνοούν και αποκρύπτουν ότι τα θέματα συντήρησης είναι αποκλειστική αρμοδιότητα και ευθύνη του Αρχηγού του ΓΕΝ που τόσο πολύ στήριξαν για να μην αντικατασταθεί και όχι του Στόλου που κάνει τις επιχειρήσεις.

Βέβαια όλη αυτή η υποστήριξη και η επιμονή σε συγκεκριμένα πρόσωπα δημιουργεί ερωτηματικά και συνειρμούς.

Έτσι η πρόσφατη εξέλιξη για τα υποβρύχια και η ανάληψη των συμβάσεων από το Ναυτικό για την αξιοποίησή τους και η διασύνδεση προσώπων με επιχειρηματίες που τους στήριξαν είναι ο πρώτος συνειρμός.

Από την άλλη η αποκάλυψη ενός επιπλέον σκανδάλου στην αεροπορία όπως αυτό των Ιπτάμενων RADAR που αναφέρονται σε συγκεκριμένη περίοδο, δημιουργεί δεύτερο συνειρμό.

Ελπίζουμε ότι τα διαδικτυακά μέσα μόνο από άγνοια αναφέρονται λανθασμένα στα γεγονότα και δεν έχουν καμία σχέση με τους συνειρμούς.

ΣΧΟΛΙΑ

  1. Ρηνα avatar
    Ρηνα 09/04/2014 09:17:42

    Αυτα στα οποια ανεφερεται το αρθρο ειναι πολυ σοβαρα και μας ανησυχουν πολυ ΜΑ ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ.....

  2. ΣΙΝΙΑΛΟ avatar
    ΣΙΝΙΑΛΟ 09/04/2014 16:53:16

    Εργολαβία το έχουν πάρει. Παλιά μας τέχνη κόσκινο. Αντί να ενδιαφέρονται για την ουσία τους ενδιαφέρει να περάσουν γραμμή. Το F-4 είναι από αυτά που τα πληρώσαμε "χρυσά" για να τα "εκσυγχρονήσουμε". Που στήσαμε διαδικασίες για να το "πάρουν" οι Γερμανοί? Που αφαιρέθηκε το Παράρτημα με τα ανταλλακτικά και μπήκαν απαράβατοι όροι που παραβιάστηκαν για να βγάλουν μειοδότη?.............. Και βέβαια θέλουν "δικούς τους" για να διαχειρίζονται τους ελέγχους. Με τα καύσιμα τι γίνεται? Αυτοί που στήνουν τώρα τη πληροφόρηση που ήταν όταν γινόντουσαν οι ρεμούλες. Δίπλα ή μαζί με τους καταδικασμένους.

  3. FALCON avatar
    FALCON 09/04/2014 19:48:16

    Παραπληροφόρηση είναι η μεταφορά διαφόρων ψευδών ή αναληθών ή τροποποιημένων πληροφοριών με σκοπό την παραπλάνηση του δέκτη προς εκπλήρωση προσωπικών ή συντεχνιακών σκοπιμοτήτων. Έχει η πολιτική ηγεσία του ΥΕΘΑ δικλείδες ασφαλείας για να αποτρέπει αποφάσεις που λαμβάνονται από παραπληροφόρηση;. Τα αποτελέσματα αποφάσεων που ελήφθησαν με παραπληροφόρηση απέδειξαν ότι η ζημιά που προκλήθηκε ήταν τεράστια με υψηλότατο οικονομικό κόστος για τον Έλληνα φορολογούμενο, χωρίς να υπάρχει επιχειρησιακή αναγκαιότητα που να ανταποκρίνεται σε στρατηγικές μελλοντικών στόχων. Η αναβάθμιση των αεροσκαφών F-4 είναι ένα χαρακτηριστικό παράδειγμα από τα πολλά. Όταν διαθέτεις F-16 και Μ-2000 μαχητικά αεροσκάφη τρίτης γενιάς δεν κάνεις αναβάθμιση σε μαχητικά αεροσκάφη δεύτερης γενιάς. Το θέτω ευθέως το ερώτημα για να αποδείξω την ανευθυνότητα της αναβάθμισης . Μπορεί να απαντήσει σήμερα το ΥΕΘΑ πόσα μαχητικά αεροσκάφη F-4 έχουν απογειωθεί την τελευταία δεκαετία για να αναχαιτίσουν τα τουρκικά αεροσκάφη; Από την απάντηση θα καταλάβει και ο κάθε ανίδεος ότι το κόστος της αναβάθμισης είχε μηδενικό επιχειρησιακό αποτέλεσμα. Έτσι λειτουργούσαν οι ομάδες της παραπληροφόρησης για να επιτύχουν τους σκοπούς της μίζας και της διαφθοράς. Εάν το ΥΕΘΑ και τα Γενικά Επιτελεία συνεχίσουν να λειτουργούν σε όλα τα επίπεδα με οργανωτικές δομές της δεκαετίας των 60s, ο Έλληνας φορολογούμενος θα πληρώνει δαπάνες χωρίς πραγματικό αντίκρισμα. Όταν το κόστος λειτουργίας μιας Ελληνικής στρατιωτικής Μονάδας είναι το τετραπλάσιο σε σχέση με μία αντίστοιχη του ΝΑΤΟ . Όταν το επιχειρησιακό κόστος έχει ξεφύγει τελείως τότε αναγκαιότητα δεν είναι ψάχνουμε να ανακαλύψουμε τον τροχό αλλά τις πηγές της παραπληροφόρησης και τις σκοπιμότητες.

    • Οιωνός avatar
      Οιωνός @ FALCON 10/04/2014 00:30:35

      Η αναβάθμιση των F-4 αποφασίστηκε στα μέσα του 90 , με χρόνο ολοκλήρωσης της αναβάθμισης το 2000 , γιαυτό και το όνομα του προγράμματος ''Peace Icarus 2000" , και με διάρκεια ως το 2020 . Την εποχή εκείνη η αναβάθμιση των F-4 ήταν επιβεβλημένη και καλώς έγινε , απλά οι επιλογές ήταν περιορισμένες ως προς ποιος φορέας θα έπαιρνε το προτζεκτ , καθώς οι μνηστήρες ήταν δύο εταιρίες μόνο , μια ισραηλινών συμφερόντων , και μια γερμανικών. Επιλέχτηκε καλώς ή κακώς η δεύτερη (EADS) ,με αρκετές παραλείψεις και καθυστερησεις από την πλευρά της , ως προς την ολοκλήρωση του έργου, χωρίς αυτό να εξαιρεί και τις ευθύνες της Ελληνικής πλευράς με τις ενέργειες που έκανε ή που δεν έκανε. Όσο για την αποτελεσματικότητα των F-4 σήμερα , μπορεί να μήν βρίσκονται πια στην πρώτη γραμμή για τις αναχαιτήσεις στο Αιγαίο ( αν και συμμετέχουν αρκετά) μπορούν και αναλαμβάνουν εξίσου σημαντικούς ρόλους , που δεν θα ήθελα να αναφέρω , αν και σε περιοδικά ειδικού τύπου (Άμυνας και αεροπορικου τύπου) γράφονται με κάθε λεπτομέρεια.

      • ΗΠ avatar
        ΗΠ @ Οιωνός 10/04/2014 17:18:19

        Τα F4 ΔΕΝ είναι "αναχαιτιστικά" αεροπλάνα αλλά "δίωξης- βομβαρδισμού". Αναχαιτήσεις κάνουν τα "ελαφρά" και ευέλικτα Miraz 2000 & F16. Όσο για το αν "ακούμπησε" στα κύματα, το F4, τι να πούμε...οτι βλέπουμε στα φιλμ δεν γίνονται και στην πραγματικότητα!

        • Οιωνός avatar
          Οιωνός @ ΗΠ 10/04/2014 20:57:52

          και όμως , τα F-4 διαδραμάτισαν και αναχαιτηστικά , ακόμα και τώρα συνεχιζουν, απλώς έχουν μειωμένες επιδόσεις σε σχέση με τα F-16 block 50 / 52+ και Mirage 2000 , και ναι πολλές φορές ο κινηματογράφος ...γίνεται πραγματικότητα !

          • ΗΠ avatar
            ΗΠ @ Οιωνός 11/04/2014 17:09:27

            Ελπίζω... να μην έχεις σχέση με αεροπλάνα!

          • Οιωνός avatar
            Οιωνός @ ΗΠ 11/04/2014 23:07:37

            Μπορείς να μου πεις τι είναι αυτό που δεν σου ''κάθεται'' σε αυτά που γράφω; Για το αν τα Phantom είχαν αναλάβει τον κύριο ρόλο των αναχαιτήσεων στο αιγαίο τις δεκαετίες 80's και 90's , και το ότι συνεχίζουν ακόμη τα αναβαθμισμένα AUP F-4, ένα search στον γοογλη θα σου λύσει όλες σου τις απορίες. Όσο για τα όρια της πραγματικότητας με το σινεμά η πραγματικότητα πολλές φορές ξεπερνά και τον πιο ...ευφάνταστο σκηνοθέτη. Υ.Γ. Μετά από 30 χρόνια στην πίστα και σε υπόστεγα στα F-4 έχω δει περιπτώσεις και καταστάσεις που δεν σου περνάνε καν από το μυαλό. Σέβας

  4. ΣΤΙΓΜΑ avatar
    ΣΤΙΓΜΑ 10/04/2014 22:05:41

    Αφού έφτυσαν τους Αμερικάνους και την κατασκευάστρια εταιρία τα δωροδοκούμενα τσιράκια των Γερμανών για να πάνε σε ακριβότερες, μη εγγυημένες και χαμηλότερων απο τα προβλεπόμενα στο διαγωνισμό λύσεις

  5. η Dimi avatar
    η Dimi 15/04/2014 20:28:19

    “Δεν «ξηλώνεται» το Εθνόσημο από τις στολές των στρατιωτικών | MSN / Kοινωνία | Τελευταία ενημέρωση: Tρίτη, 15 Απριλίου 2014, 13:39 | Τέλος στα σενάρια κατάργησης της Ελληνικής Σημαίας και του Εθνοσήμου από τις στολές των Ελλήνων στρατιωτικών βάζει, με απόφασή του, το Συμβούλιο Αρχηγών Γενικών Επιτελείων (ΣΑΓΕ). Σύμφωνα με σχετική άτυπη ενημέρωση, το Εθνόσημο της Ελληνικής Δημοκρατίας (Σταυρός επί θυρεού, που περιβάλλεται από φύλλα δάφνης) θα χρησιμοποιείται στις στολές των τριών κλάδων των Ενόπλων Δυνάμεων, τόσο στο εσωτερικό όσο και στο εξωτερικό. Το Εθνόσημο είναι το επίσημο έμβλημα του Ελληνικού Κράτους και το Εθνικό Σύμβολο, που μπαίνει σε όλα τα ενδύματα και τις στολές των Ενόπλων Δυνάμεων, αναφέρεται σχετικά. Επισημαίνεται, μάλιστα, ότι κανείς δεν «ξήλωσε», όπως από κάποιους κακόβουλα αναφέρεται, την Ελληνική Σημαία από τις στολές των Ελλήνων Αξιωματικών. «Άλλωστε, το Εθνόσημο -στο οποίο περιλαμβάνεται η Ελληνική Σημαία- δεν είναι διακοσμητικό των στολών, όπως αντιμετωπίζεται από τους ίδιους κακόβουλους σχολιαστές, αλλά το Εθνικό μας Σύμβολο» υπογραμμίζουν κύκλοι του Πενταγώνου. Αξίζει να σημειωθεί ότι στο νέο Σήμα αναγράφεται πάνω από το Εθνόσημο το «ΕΛΛΑΣ» αποκλειστικά με ελληνικούς χαρακτήρες, ανεξάρτητα αν φέρεται στο εσωτερικό της χώρας ή στο εξωτερικό και αντικαθιστώντας το «HELLAS» που αναγραφόταν πάνω από την Ελληνική Σημαία στο εξωτερικό.»

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.