#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
29/06/2012 18:22
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Ποιοι ήταν οι 23 βουλευτές που ψήφισαν Χρυσή Αυγή;



Καλά, δε μας έφταναν όλα τα άλλα προβλήματα, μας προέκυψε τώρα και η Χρυσή Αυγή που απειλεί με προσφυγή στο Ευρωπαϊκό Δικαστήριο γιατί δεν εκλέχθηκε ο 7ος αντιπρόεδρος από το κόμμα της. Η ψηφοφορία έγινε και ο υποψήφιος του κ. Μιχαλολιάκου, ο Πολύβιος Ζησιμόπουλος πήρε 41 ψήφους με 204 άκυρα και 39 λευκά και δεν εξελέγη. Η 7η θέση του αντιπροέδρου μένει κενή.

Η πλάκα είναι ότι στο ΠΑΣΟΚ, τη ΝΔ και τους Ανεξάρτητους Έλληνες ψάχνουν να βρουν ποιοι ήταν αυτοί που ψήφισαν τον Χρυσαγίτη υποψήφιο, κι ο ένας κοιτά τον άλλο καχύποπτα.

Από την άλλη, η Χρυσή Αυγή βγήκε στα... κάγκελα και με ανακοίνωσή της μιλά για συνταγματική εκτροπή. Συγκεκριμένα τονίζει: «Ετοιμάζεται η προσφυγή της Χρυσής Αυγής στο Ευρωπαϊκό Δικαστήριο - Είμαστε η μόνη αληθινή αντιπολίτευση ενάντια στο κόμμα των πολιτικών κομμάτων!

Ενώθηκαν τελικά στην πράξη τα κόμματα του κατεστημένου, από την φιλελεύθερη κεντροδεξιά μέχρι την άκρα αριστερά. Η μη απόδοση της θέσεως του Ζ' Αντιπροέδρου της Βουλής στον υποψήφιο της Χρυσής Αυγής συναγωνιστή Πολύβιο Ζησιμόπουλο, αποτελεί ξεκάθαρη συνταγματική εκτροπή. Αυτή είναι η δημοκρατία τους και τόσο σέβονται την ετυμηγορία μισού εκατομμυρίου Ελλήνων. Το Εθνικιστικό Κίνημα θα κάνει χρήση παντός νομίμου δικαιώματός του και το νομικό μας τμήμα ήδη προετοιμάζει την προσφυγή μας στο Ευρωπαϊκό Δικαστήριο. Μέχρι τότε οι πάντες οφείλουν να καταλάβουν ποια είναι η μόνη πολιτική δύναμη που αντιμάχεται το ένοχο για το σημερινό κατάντημα της Ελλάδος σύστημα εξουσίας ".

 

Χρυσή Αυγή-Εναντίον Όλων, δηλαδή

 

Ποιοί εξελέγησαν

 

Έξι αντιπροέδρους, τρεις κοσμήτορες και πέντε γραμματείς, εξέλεξε η Βουλή, ύστερα  από μυστική ψηφοφορία.Στην ψηφοφορία συμμετείχαν 285 βουλευτές.

 

Μετά από πρόταση της ΝΔ εκλέχθηκαν: Α' αντιπρόεδρος ο Γιάννης Τραγάκης, Β' αντιπρόεδρος ο Αθανάσιος Νάκος και Γ' αντιπρόεδρος ο Χρήστος Μαρκογιαννάκης. Όλοι έλαβαν από 235 ψήφους υπέρ, ενώ στην κάλπη βρέθηκαν 48 λευκά και δύο άκυρα.

 

Την πρόταση του ΣΥΡΙΖΑ στο πρόσωπο του Γιάννη Δραγασάκη για την θέση του Δ' αντιπρόεδρου αποδέχθηκαν 227 βουλευτές ψηφίζοντας υπέρ, ενώ βρέθηκαν 57 λευκά και ένα άκυρο.

 

Ο Λεωνίδας Γρηγοράκος από το ΠΑΣΟΚ, εκλέχθηκε πέμπτος αντιπρόεδρος με 228 ψήφους υπέρ, 54 λευκά και 3 άκυρα.

 

Από τους Ανεξάρτητους Έλληνες η Μαρία Κόλλια Τσαρουχά, εκλέχθηκε έκτη αντιπρόεδρος με 225 ψήφους, 56 λευκά και 3 άκυρα.

 

Δεν ψηφίστηκε από τη Βουλή η πρόταση της Χρυσής Αυγής για τον Πολύβιο Ζησιμόπουλο στη θέση του έβδομου αντιπροέδρου της Βουλής με 204 άκυρα, 41 υπέρ και 39 λευκά. Η κοινοβουλευτική δύναμη της Χρυσής Αυγής αριθμεί 18 βουλευτές και επομένως ο υποψήφιος του κόμματος έλαβε 23 ψήφους επιπλέον και από βουλευτές άλλων κομμάτων. Ως εκ τούτου η θέση του Ζ' αντιπροέδρου παραμένει κενή.

 

Εκλέχθηκαν επίσης κοσμήτορες οι βουλευτές Κώστας Κουκοδήμος, Νίκος Παναγιωτόπουλος (ΝΔ) και Νάσος Αθανασίου (ΣΥΡΙΖΑ).

 

Γραμματείς εκλέχθηκαν οι νεώτεροι σε ηλικία βουλευτές Χρήστος Δήμας, Κώστας Κατσαφάδος, Γιάννης Κεφαλογιάννης και Μάξιμος Σενετάκης (ΝΔ) και Μαρία Μπόλαρη (ΣΥΡΙΖΑ).

 

ΣΧΟΛΙΑ

  1. WY avatar
    WY 29/06/2012 18:38:45

    Ποίοι ήσαν οί βουλευτές τής Ν.Δ. πού εψήφισαν υπέρ τής εκλογής τών Δραγασάκη καί Τσαρουχά????
    Φασίστες οί τής Χ.Α.,αλλά δημοκράτες οί...........ΑΛΛΟΙ!!!!!!

    Ουαί υμίν υποκριτές!!!!!!!

    ΄Εχει ό καιρός γυρίσματα όμως!!!!!!!

    • DexMax avatar
      DexMax @ WY 30/06/2012 02:00:07

      Σωστός!! Δεν τους ενοχλεί που ψήφισαν τους "δημοκράτες" αριστερούς τους ενοχλεί η Χρυσή Αυγή...η Χρυσή Αυγή είναι αντιδημοκρατικό κόμμα ενώ ο Σύριζα και το ΚΚΕ είναι δημοκρατικότατα κόμματα...

      • Άναυδος avatar
        Άναυδος @ DexMax 30/06/2012 16:02:49

        Πέστα ρε μεγάλε, γιατί θα μας τρελάνουν στην εποχή της λαλακίας!

  2. ΒΙΣ avatar
    ΒΙΣ 29/06/2012 18:45:50

    Καλά έκαναν και δεν έβγαλαν στο προεδρείο βουλευτή της Χρυσής Αυγής. Ολα τα μέλη του προεδρείου πρέπει να είναι από κόμματα που σέβονται την κοινοβουλευτική δημοκρατία (βλ. Σύριζα), που δεν έχουν εμπλοκή σε πράξεις βίας υποστηρίζοντάς της (βλ. Σύριζα), που έχουν καλλιέργεια και δόκιμο πολιτικό λόγο (βλ. Μεϊμαράκης και Τραγάκης)...
    Και να μην ξεχάσω, να γίνει ιδιώνυμο αδίκημα το να βαράς Πακιστανό στον δρόμο, αλλά να γίνει πταίσμα (τιμωρούμενο με απλή επίπληξη και πρόστιμο 100 δρχ., αν τις έχεις, αν όχι, τίποτα) η πώληση ναρκωτικών από μαύρους λαθρομετανάστες στον τοίχο της Ακαδημίας Αθηνών, παρουσία της αστυνομίας (οι αστυνομικοί λίγα μέτρα πιο πάνω, στη σκιά)....Το συγκεκριμένο περιστατικό λάμβανε χώρα εχθές το πρωί, γύρω στις 10-11 π.μ., για την ακρίβεια. Επί υπουργού Δ. Τάξης κ. Δένδια και πρωθυπουργού κ. Σαμαρά.
    Οσοι αρχίσαμε να ξανασκεφτόμαστε την ψήφο μας, υπομονή, υπομονή, υπομονή...
    Το έχω ξαναγράψει: Αν η ΝΔ θέλει να αυτοκτονήσει, ούτε εγώ, ούτε κανείς δεν μπορεί να την εμποδίσει να το κάνει...

    • ΜΑΝΩΛΗΣ Μ. avatar
      ΜΑΝΩΛΗΣ Μ. @ ΒΙΣ 29/06/2012 20:31:10

      Πνεύμα ...

    • ΣΤΕΛΙΟΣ avatar
      ΣΤΕΛΙΟΣ @ ΒΙΣ 29/06/2012 21:08:46

      Ξεχνάς πόσες φορές έχει δηλώσει ξακάθαρα το ΚΚΕ πως δεν δεσμέυεται απο το Σύνταγμα!

    • zagor avatar
      zagor @ ΒΙΣ 29/06/2012 23:30:28

      Μπράβο ρε φίλε ΒΙΣ επιτέλους θα ξυπνήσουν εκεί στη Ν.Δ επιτέλους? Το ότι δεν ψηφίστηκε ο υποψήφιος της Χρυσής Αυγής που σημειωτέον είναι ένας πολύ σεμνός βουλευτής απόστρατος αντισυνταγματάρχης των ειδικών δυνάμεων του Ελληνικού στρατού υποψήφιος ενός κόμματος που ψηφίστηκε από το 7% του ελληνικού λαού δεν αποτελεί συνταγματική εκτροπή! Αντίθετα αν συνέβαινε το ίδιο με έναν άπλυτο συριζαίο υποψήφιο θα γινόταν χαμός. Η υποκρισία σε όλο της το μεγαλείο.Με αυτά τα καραγκιοζηλίκια την επομένη όλοι θα αναρωτιούνται γιατί η Χ.Α πήρε διψήφιο ποσοστό...

  3. Δραγουμης avatar
    Δραγουμης 29/06/2012 18:52:04

    απαραδεκτο και ακρως αντιδημοκρατικο αυτο που εγινε με την χρυση αυγη

    συνεχιζουν καποιοι να γραφουν στα παλαια τους υποδηματα το 7 % του Ελληνικου λαου

    • ΜΑΝΩΛΗΣ Μ. avatar
      ΜΑΝΩΛΗΣ Μ. @ Δραγουμης 29/06/2012 20:26:17

      Γιατί άκρως αντισυνταγματικό; Έχει μήπως κανείς υποχρέωση να ψηφίζει κάποιο προτεινόμενο υποψήφιο; Ποιά δημοκρατία το λέει αυτό; Δηλαδή αν είχε η ΧΑ εξουσία θα επέβαλε στους άλλους να την ψηφίσουν; Πώς θα το έκανε αυτό δια φασιστικού "νόμου"; Παιδιά, κουνίστε λίγο το κεφάλι σας. Η Χρυσή Αυγή είναι ένα αντιδημοκρατικό μόρφωμα με ρατσιστικές εθνικοσοσιαλιστικές απόψεις. Τα υπόλοιπα είναι άλλα λόγια ν' αγαπιόμαστε

      • ΜΑΝΩΛΗΣ Μ. avatar
        ΜΑΝΩΛΗΣ Μ. @ ΜΑΝΩΛΗΣ Μ. 29/06/2012 20:27:29

        όπως και ο ΣΥΡΙΖΑ έχει στους κόλπους του ομάδες με αντιδημοκρατικές και αναρχο-τρομοκρατικές ιδέες που δεν σέβονται τον κοινοβουλευτισμό αλλά θα αναγκαστούν να το κάνουν, όπως και η Χρυσή Αυγή

      • Δραγουμης avatar
        Δραγουμης @ ΜΑΝΩΛΗΣ Μ. 29/06/2012 21:45:58

        αντιδημοκρατικο ειπα
        αντισυνταγματικο δεν ξερω αν ειναι

        μαθε να διαβαζεις

      • AIK avatar
        AIK @ ΜΑΝΩΛΗΣ Μ. 30/06/2012 11:40:28

        Nα το ξαναγράψετε αυτό μετά τις επόμενες εκλογές που θα εχει η ΧΑ το ποσοστό της ΝΔ και αντίστροφα. Η "εξυπνάδα" του θείου να διαλύσει την ΕΘΝΙΚΗ ΠΑΡΑΤΑΞΗ το 77 ωφέλησε το πασοκ, το οποίο πήρε σχεδόν όλες τις ψήφους της ΕΠ.
        Ο χρόνος έδειξε ότι η ΝΔ δεν έμαθε τίποτα. Δεν πειράζει. Άμα γίνει ποτέ η ΝΔ ΔΕΞΙΑ (και όχι δεξιά light) τα ξαναλέμε. Έτσι και αλλοιώς αποδείχτηκε ανίκανη να καταστρέψει το πασοκ. Τον συριζα βέβαια δεν μπορεί ούτε στα όνειρά της να πολεμήσει. Ας βγεί λοιπόν η αριστερά. Για να μάθετε όλοι από πρώτο χέρι τι σημαίνει αριστερά και για να μην έχει η δεξιά καμμία αναστολή όταν έρθει η ώρα

  4. ellhnas1994 avatar
    ellhnas1994 29/06/2012 18:56:27

    Και γιατί να μην προσφύγει στο ανώτατο δικαστήριο ; Επειδή τα κόμματα δεν σέβονται την ετυμηγορία του ελληνικού λαού ;
    Δίκιο έχουνε !

  5. ελεος avatar
    ελεος 29/06/2012 19:28:43

    εδω εχεις μια δημοσια τηλεοραση που επιδεικτικα αγνοει την ΧΑ , ποτε δεν καλει εκπροσωπο της σε καμια εκπομπη , τα φραγκα οπως και απο το 7% που ψηφισε ΧΑ τα εισπρατει για να τσιμπαει τον παχυλο μισθο της η Σταη του Γουλανδρη ... ενα συστημα που εχει συνηθισει οι διαφορες πολιτικες συνιστωσες του και τα τζακια να τα "βρισκουν" μεταξυ τους αδυνατει να κατανοησει και να ελεγξει την ανοδο της ΧΑ και οδηγειται σε σπασμωδικες κινησεις δηθεν απαξιωσης ενω παριστανουν οτι την αγνοουν , παραλληλα το παρακρατος των "υψηλα ισταμενων" της κατεχακη (διαβαστε ΒΗΜΑ) πεταει λασπη απο δω και απο κει με τραγελαφικα αποτελεσματα μιας που η αναξιοπιστια των ΜΜΕ την μετατρεπει μαλλον σε οφελος της ΧΑ .... στο θεμα μας δεν ψηφισαν μονο 23 υπερ ΧΑ αλλα υπηρξαν και 49 που ψηφισαν λευκο δηλ οχι κατα της ΧΑ , σε ενα υπο διαλυση κρατος και καμια ελπιδα για ανακαμψη η ΧΑ μονο κερδος θα εχει οτι και να κανει το συστημα

    • ΜΑΝΩΛΗΣ Μ. avatar
      ΜΑΝΩΛΗΣ Μ. @ ελεος 29/06/2012 20:23:35

      Σταμάτα την προπαγάνδα. Η ίδια η Χ.Α. έχει πει ότι κάνει εμπάργκο στα κανάλια. Άστο

      • ελεος avatar
        ελεος @ ΜΑΝΩΛΗΣ Μ. 29/06/2012 20:30:34

        για τις εκλογες .... οχι για μετα , ηδη μετα τις εκλογες εχουν μετασχει σε εκπομπες οχι φυσικα στα "μεγαλα" , θα βρεις ευκολα τα βιντεο

      • Δραγουμης avatar
        Δραγουμης @ ΜΑΝΩΛΗΣ Μ. 29/06/2012 20:33:39

        η χρυση αυγη ειπε κανει εμπαργκο για 10 μερες

        ο αποκλεισμος ισχυει εδω και χρονια

        • ΜΑΝΩΛΗΣ Μ. avatar
          ΜΑΝΩΛΗΣ Μ. @ Δραγουμης 29/06/2012 21:07:12

          Ποιές 10 μέρες; Μας κοροϊδεύετε έτσι; Δεν εξηγείται αλλιώς. Η Χ.Α. ας αποδείξει αν αξίζει τίποτα τώρα που έχει ένα ρόλο. Όλα τα άλλα που λέτε τα δακρύβρεχτα, ότι τάχα μου οι κακοί άνθρωποι την αποκλείουν από τα μέσα ενημέρωσης και την εμποδίζουν να κάνει το θεάρεστο έργο της είναι μπούρδες, μετά συγχωρήσεως κιόλας. Ας μάθει πρώτα να σέβεται τους νόμους της χώρας, ας σεβαστεί και τον κοινοβουλευτισμό και μετά να μιλήσουμε για τα περαιτέρω. Η σημερινή "απειλή" ότι θα πάει στο ευρωπαϊκό δικαστήριο γιατί - άκουσον άκουσον - δεν την ψήφισαν αρκετοί βουλευτές είναι η έμπρακτη απόδειξη της καφρίλας. Ξυπνάτε μωρέ ....

          • Δραγουμης avatar
            Δραγουμης @ ΜΑΝΩΛΗΣ Μ. 29/06/2012 21:44:18

            ποιος εισαι εσυ που ζητας να αποδειξει κατι ενα κομμα το οποιο το εχουν ψηφισει μισο εκατομυριο Ελληνες?

            ποιος εισαι εσυ που λες να μην υπακουοντε οι νομοι και να μην καλουν ενα εκλεγμενο κομμα στα μεσα μαζικης ενημερωσης?

          • Γεώργιος Τ. avatar
            Γεώργιος Τ. @ Δραγουμης 30/06/2012 00:12:36

            Αυτοαναιρείσαι με τόσο αστεία επιχειρήματα που βρίθουν αντιδημοκρατικότητα. Κατάλαβέ το την επόμενη φορά πριν ποστάρεις. Έχασες το δίκιο σου με τα ακριβώς παραπάνω. Το ποιος είσαι εσύ είπαν και οι υπόλοιποι στη ΧΑ και το επαναλαμβάνεις σε κάποιον που διαφωνεί μαζί σου. Τόσο στιβαρά επιχειρήματα πια; Ή εκφράζουμε άποψη ελεύθερα ή έχουμε δικτατορία. Και ευτυχώς σε αυτό τον ιστοχώρο ισχύει το πρώτο.

          • DHMOKRATHS avatar
            DHMOKRATHS @ Δραγουμης 30/06/2012 02:54:32

            Δραγούμη, μάθε πρώτα ελληνικά. Καλά ρε, στο δημοτικό δεν πήγες;

          • WY avatar
            WY @ DHMOKRATHS 30/06/2012 09:48:36

            @@@
            DHMOKRATHS είπε:
            30/06/2012 στις 2:54 am
            Δραγούμη, μάθε πρώτα ελληνικά. Καλά ρε, στο δημοτικό δεν πήγες;
            ..............................................

            Καλώς τόν Μπαμπινιώτη Jr.!!!!

            Intellectual argument!!!!!!

          • ΜΑΝΩΛΗΣ Μ. avatar
            ΜΑΝΩΛΗΣ Μ. @ Δραγουμης 30/06/2012 09:13:14

            Ένας πολίτης που έχει τη γνώμη του. Εσύ από την απάντηση σου δείχνεις ότι θεωρείς πως κάποιοι δεν έχουν δικαίωμα να έχουν γνώμη. Επίσης επιβεβαιωνεις ότι αν η Χρυσή Αυγή σου αποκτούσε εξουσία θα δίωκε τους υπολοίπους επειδή θα είχε πλειοψηφία. Οι 450 χιλ. που ψήφισαν ΧΑ δεν δίνουν κανένα δικαίωμα νομιμοποίησης αυτής της φασιστικής νοοτροπίας της. Η δημοκρατία είναι πάνω από αυτές τις απόψεις

    • DexMax avatar
      DexMax @ ελεος 30/06/2012 02:09:08

      Πολύ ορθή η παρατήρηση για τους 49 βουλευτές που ψήφισαν λευκό...πέρα από τους 23 που ψήφισαν υπέρ του υποψηφίου της Χρυσής Αυγής βρέθηκαν και 49 που ψήφισαν ούτε υπέρ ούτε κατά...δηλαδή με την τροπή που είχε πάρει η ψηφοφορία ουσιαστικά δεν ψήφισαν κατά της Χρυσής Αυγής...

  6. Ραβινος avatar
    Ραβινος 29/06/2012 19:50:26

    E..ιι χρυσαυγιτες λιγη υπομονη και καταστολη δεν βλαπτει !Οταν η ΧΑ διαμηνυει οτι θα μπουμε στην Βουλη να πλακωσουμε στο ξυλο τους Βουλευτες πρεπει να καταλαβουν οτι η Βουλη δεν ειναι το μαγαζακι του Μιχαλολιακου με τα εγερθητι κλπ Πρωτα θα δωσουν διαπιστευτηρια συμμορφωσης και επιδειξης χαρακτηρα και μετα θα λαβουν τα οποια οφησια και να μην ξεχνουν οτι στο 7 % των ψηφων που πηραν και μας ζαλιζουν τα ουμπαλα αντιστοιχουν 93 % ψηφων που περιμενουν απο αυτους να συμπεριφερονται ως πολιτισμενοι ανθρωποι και οχι ως αγριοι!Ας παρουν παραδειγμα τους συριζαιους που το παιζουν αναμορφωμενοι και κοσμιοι {οχι οτι μας ξεγαλανε δηλαδη } αλλα παιρνουν τα μηνυματα γρηγορα και τα μεταφραζουν καταλληλα .Και κατι αλλο ναμαστε ξηγημενοι η ΝΔ δεν εχει καμια σχεση με τα παιχνιδια της ΧΑ και να το προσεξουν πολυ καλα αυτο οι διαφοροι δηθεν μετανοιωμενοι !Αυτα που προβλεπονται να γινουν απο την ΝΔ και τον Α Σαμαρα δεν τα εχουν δει ουτε στον υπνο τους οι ΧΑυγιτες {ως προς τον πολιτικο πολιτισμο εννοω}!

    • ελεος avatar
      ελεος @ Ραβινος 29/06/2012 20:21:20

      φυσικα και η βουλη δεν ειναι μαγαζακι της ΧΑ , εδω και δεκαετιες ειναι μαγαζακι του ΠΑΣΟΚ της ΝΔ και της αριστερας , μονο που μετα απο τοσο καιρο στο μαγαζακι πιασαν σκονη και σαπισανε ... ενα νεο "προιον" δεν χαλαει κανεναν αντιθετως μπορει να βοηθησει στο ξαραχνιασμα
      οσο φιλε μου για το τι θα κανει ο Σαμαρας θα το δουμε , κοντη γιορτη που λενε

    • AIK avatar
      AIK @ Ραβινος 30/06/2012 11:49:22

      Τα "οφίκια" είναι για αυτούς που ζήσανε και ζούνε ΑΠΟ τις ιδέες τους (η δημοκρατία και ο προοδευτισμός πούλησαν σε καλή τιμή τα τελευταία τριάντα έτη)
      Το θέμα είναι ότι κάποιοι ζούν ΓΙΑ τις ιδέες τους.Δεν μπορείτε να φανταστείτε πόσο "εκτιμούν" τα οφφίκια τέτοιοι τύποι.
      Αυτό δε το επιχείρημα του "93%" ξανασκεφτείτε το λίγο: συναγελάζεστε με πασόκους, κομμουνιστές και τις άλλες δημοκρατικές δυνάμεις που έλεγε κάποτε ο Χατζάρας. Τώρα αυτό είναι καλό;

  7. knight rider avatar
    knight rider 29/06/2012 19:50:36

    Δεν πειράζει γουστάρω καταδίκη απο το Ευρωπαικό Δικαστήριο και πρόστιμο μερικά μύρια. Δηλαδή τις επόμενες εκλογές που η Χ.Α. θα έχει 50 βουλευτές οι δημοκράτες θα κάνουν την ίδια καραγκιοζία? Δεν τους είδα όμως να αρνηθούν ψήφο στην αθώωση της Ζίμενς και των μιζαδόρων συναδέλφων τους. Κύριοι η Δημοκρατία κινδυνεύει μόνο απο τις πράξεις των Δημοκρατών.

  8. Ζωή avatar
    Ζωή 29/06/2012 20:21:30

    Eάν όντως έχουν νομικούς που τους ετοιμάζουν προσφυγή για το Ευρωπαικό Δικαστήριο ας τους πληροφορήσει κάποιος ότι τους πληρώνουν τσάμπα. Έλεος με αυτό το Ευρωπαικό Δικαστήριο. Μου θυμίζει κάτι κατίνες που με το παραμικρό φωνάζουν θα σου κάνω μήνυση βρε.
    Ας τους ενημερώσει κάποιος ότι για να προσφύγεις στο Ευρωπαικό Δικαστήριο θα πρέπει πρώτα να έχεις καταφύγει στα Δικαστήρια της χώρας σου και μετά να καταφύγεις σε αυτό. Ακόμα και ο πρωτοετής φοιτητής της νομικής το ξέρει, ακόμα και εάν δεν έχει πατήσει ποτέ στο αντίστοχο μάθημα. ΈΛΕΟΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣ!!!!

    • ΜΑΝΩΛΗΣ Μ. avatar
      ΜΑΝΩΛΗΣ Μ. @ Ζωή 29/06/2012 20:30:15

      Έλα μωρέ, τα λένε για να τα ακούν κάποια 18χρονα παιδάκια που πάνε στις Ειδικές Δυνάμεις και νομίζουν ότι η Χ.Α. είναι ριζοσπαστικό κόμμα με μαγκιόρους αντρακλαράδες (μακριά από αδερφές και φλούφληδες, τάχα μου). Φιού ...........

      • ελεος avatar
        ελεος @ ΜΑΝΩΛΗΣ Μ. 29/06/2012 20:31:55

        αν αυτου του τυπου ειναι η πολεμικη των παλαιοδεξιων κατα της ΧΑ την επομενη φορα σιγουρα θα εχει πανω απο 10%

        • ΜΑΝΩΛΗΣ Μ. avatar
          ΜΑΝΩΛΗΣ Μ. @ ελεος 29/06/2012 21:03:33

          Για κάτσε. Νεο-δεξιοί είναι στη Χρυσή Αυγή; Ο εθνικοσοσιαλισμός είναι μια "φρέσκια" ιδεολογία; Έχει κριθεί ιστορικά. Μυρίζει αίμα και πολιτική ναφθαλίνη. Άστο.

    • Δραγουμης avatar
      Δραγουμης @ Ζωή 29/06/2012 20:34:49

      συμφωνα με την οπτικη σου γωνια υπαρχει ενα 70% που δεν θελει να κυβερνησει η ΝΔ

    • Γεώργιος Τ. avatar
      Γεώργιος Τ. @ Ζωή 30/06/2012 00:14:41

      Και το πιο σοβαρό είναι πως εμπιστεύονται την υπόθεση στο κατεστημένο της Μέρκελ που έχει υποδουλώσει τη χώρα. Μας δουλεύουν ναι ή όχι τώρα με τόσο γελοίες κινήσεις που αναιρούν όσα φωνάζουν τόσο καιρό;

    • PayneK avatar
      PayneK @ Ζωή 30/06/2012 23:19:57

      Για τις εντυπώσεις αυτά θα συνεχίζουν να τα κάνουν, να παίρνει πόντους το μαγαζάκι τους.
      Σε ανίδεους αλλά και δυσαρεστημένους ψηφοφόρους απευθύνονται και θελουν να το παίξουν ως οι κατεξοχήν αδικημένοι,οτι είναι οι μόνοι που πάνε κόντρα στο σύστημα που τους καταπιέςζει τους ίδιους και τις φασίζουσες ιδέες τους.
      Θέλει συστηματική δουλειά, ξεσκέπασμα και να αρθούν οι λόγοι που κάποιοι συμπολίτες μας τους δώσαν ψήφο ανοχής σε αυτές τις εκλογές.
      Μην ξεχνάμε οτι θα αλλάξουν πολλα πλέον, αφού ήδη διανύουμε την απαρχές μιας νέας μεταπολίτευσης..

  9. Πέτρος Κορμικιάρης avatar
    Πέτρος Κορμικιάρης 29/06/2012 20:43:35

    Λάθος της Νέας Δημοκρατίας και των άλλων κομμάτων να δώσουν γραμμή να μην εκλέξει η Χρυσή Αυγή έναν απο τους αντιπροέδρους της Βουλής! Έτσι της δίνουν το δικαίωμα να κάνει ότι θέλει στη Βουλή.Απο την στιγμή που την περιφρόνησαν μπορεί να τους περιφρονήσει και αυτή.
    Κρίμα. Τόσο μυωπική αντιμετώπιση της πραγματικότητας δεν κάνει καλό! Καλά δεν μπορούν να καταλάβουν ότι έτσι δεν μπορεί να αλλάξει κάτι σ' αυτή τη χώρα; 500.000 έλληνες ψήφισαν το κόμμα αυτό.

    • Αυριανιστής avatar
      Αυριανιστής @ Πέτρος Κορμικιάρης 29/06/2012 23:57:00

      Όπως ακριβώς το γράφεις. Είχα γράψει κι εγώ, σε χθεσινή ανάρτηση, ότι αν τώρα δούμε να ξεφυτρώνουν επεισόδια "Κασιδιάρηδων" κάθε λίγο και λιγάκι μέσα στην αίθουσα της ολομέλειας, αυτό θα είναι πλέον ηθικά νομιμοποιημένο στη συνείδηση του ελληνικού λαού και να μη μας κακοφαίνεται αν τα ξένα ΜΜΕ γράφουν για "κοινοβούλιο Ταΐβάν" στην Ελλάδα.

    • DexMax avatar
      DexMax @ Πέτρος Κορμικιάρης 30/06/2012 02:16:50

      Ακριβώς!! Με την ενέργεια του αποκλεισμού τα λοιπά κόμματα ΝΟΜΙΜΟΠΟΙΗΣΑΝ τη Χρυσή Αυγή στις αντιδράσεις της εντός κοινοβουλίου και κυρίως στα μάτια του κόσμου...

    • DHMOKRATHS avatar
      DHMOKRATHS @ Πέτρος Κορμικιάρης 30/06/2012 03:00:04

      Οι 500.000 (οι οποίοι είναι λιγότεροι) δεν είναι Έλληνες. Είναι επίγονοι δωσιλόγων. Στη Μεσσηνία και στη Λακωνία, δεν έχει και τόσους πολλούς Πακιστανούς. Εεεεε;
      Και μαντέψτε: Τι γινόταν στη Μεσσηνία στις αρχές της δεκαετίας του 1980; Και ποιοι πήγαιναν και ... τηρούσαν τα πηγάδια;;; Τσ, τσ, τσ ...

    • ΠΑΝ.ΠΑΠ avatar
      ΠΑΝ.ΠΑΠ @ Πέτρος Κορμικιάρης 30/06/2012 03:13:48

      Κάνω λάθος Πέτρο;
      Την Χρυσή Αυγή για να την αντιμετωπίσεις πολιτικά πρέπει να την νομιμοποιήσεις πολιτικά. Ο πολιτικός εξορκισμός είναι το πεδίο που την βολεύει. Το επιδιώκει κι εκεί θέλει να παίξει. Το προνομιακό της γήπεδο
      είναι η αντισυστημικότητα. Αν πεισθεί ο κόσμος οτι είναι συστημικό κόμμα χάνει το πλεονέκτημα που επιχειρεί να αξιοποιήσει. Όσο δεν το καταλαβαίνουν αυτό κόμματα και δημοσιογράφοι τόσο πιο πιθανό είναι
      να της ανεβάζουν τα ποσοστά της. Κάνω λάθος Πέτρο; Εσύ τι λές που ξέρεις...

  10. alex23 avatar
    alex23 29/06/2012 20:58:48

    για να μην τρελαθουμε,
    η χρυση αυγη με λογια, πραξεις και ενεργειες της, αμφισβητει ή μεταφραζει οπως νομιζει την δημοκρατια και το συνταγμα που εχουμε σημερα (οπως και καποιες συνιστωσες του συριζα φυσικα)
    ειναι λοιπον αστειο να επικαλουνται την νομιμοτητα οταν τους συμφερει..


    απλως ζουμε δυο σχολες σκεψεις στην πολιτικη σκηνη..
    η μια λεει μακρια απο εμας τα ακρα (αυτα που δεν εχουν το μυαλο να κρυφτουν πισω απο ενα ωραιο πακετο ή ενα θολο πολιτικο συνασπισμο) και η αλλη λεει γλυκανε τα με την δημοσιοτητα και το life style και αλλαξε τα με καροτο και μαστιγιο..

  11. ΣΤΕΛΙΟΣ avatar
    ΣΤΕΛΙΟΣ 29/06/2012 21:11:14

    Δεν λές καλύτερα πως είναι μαγαζάκι των νταβατζήδων που αποφασίζουν ποιοί θα είναι βουλευτές και ποιοί υπουργοί?

  12. ΜΑΝΩΛΗΣ Μ. avatar
    ΜΑΝΩΛΗΣ Μ. 29/06/2012 21:12:33

    Ποιά ποινή; Ασχετοσύνη σε χαρακτηρίσει, το λιγότερο. Ψάξετε μωρέ να μάθετε τι σημαίνει κοινοβουλευτισμός και κοινοβουλευτική δημοκρατία. Μάθετε πρώτα. Αλλά αυτά παθαίνει κανείς όταν δίνει το χρόνο και το ενδιαφέρον του σε εθνικοσοσιαλιστικές ομαδούλες που στηρίζονται στο κοινωνικό μίσος. Όπως ακριβώς έκανε η άκρα αριστερά ανέκαθεν έτσι και ο εθνικοσιαλισμός στηρίζεται στο μίσος. Η Χρυσή Αυγή είναι το alter ego της άκρας αριστεράς. Ξυπνάτε !!

  13. WY avatar
    WY 29/06/2012 21:12:56

    @@@

    ΜΑΝΩΛΗΣ Μ. είπε:
    29/06/2012 στις 8:26 pm

    .....αντιδημοκρατικό μόρφωμα με ρατσιστικές εθνικοσοσιαλιστικές απόψεις......
    ..............................................

    Ποίο είναι αντιδημοκρατικό μόρφωμα με ρατσιστικές εθνικοσοσιαλιστικές απόψεις,τό έχει κρίνει διαχρονικά κι έκρινε πρόσφατα τό 65% τού Ελληνικού Λαού κι οί συγγενείς τών θυμάτων τής Marfin (κι όχι μόνον)!!!!!

    Τήν πιό χαρακτηριστική/ακριβή κι αντικειμενική περιγραφή περί μορφωμάτων βίας καί πολιτικών στόχων,τήν διετύπωσε χθές ό Πάγκαλος,σέ συνέντευξή του!!!!!

    Εσύ δέν ακούς,δέν βλέπεις,δέν ##μυρίζεσαι##,γενικώς δέν αντιλαμβάνεσαι τί συμβαίνει γύρω σου,όμως ιστορία δέν έχεις διαβάσει περί τών ##Δημοκρατικών (παρα)Μορφωμάτων##???

  14. ΜΑΝΩΛΗΣ Μ. avatar
    ΜΑΝΩΛΗΣ Μ. 29/06/2012 21:14:28

    Το ΚΚΕ δεν είναι το ίδιο κατακριτέο με τη Χρυσή Αυγή στο θέμα αυτό.

    • ΣΤΕΛΙΟΣ avatar
      ΣΤΕΛΙΟΣ @ ΜΑΝΩΛΗΣ Μ. 29/06/2012 21:20:53

      Ο Στάλιν έχει σφάξει λιγότερους ε?

    • αποκατάσταση avatar
      αποκατάσταση @ ΜΑΝΩΛΗΣ Μ. 29/06/2012 23:32:37

      Γιατί όμως;

    • ΜΑΝΩΛΗΣ Μ. avatar
      ΜΑΝΩΛΗΣ Μ. @ ΜΑΝΩΛΗΣ Μ. 30/06/2012 09:07:06

      Το ΚΚΕ είναι το ίδιο κατακριτέα στο θέμα αυτό.

      Το " δεν " γράφτηκε εκ παραδρομής

      • ΜΑΝΩΛΗΣ Μ. avatar
        ΜΑΝΩΛΗΣ Μ. @ ΜΑΝΩΛΗΣ Μ. 30/06/2012 09:07:31

        Κατακριτέο

  15. ΣΤΕΛΙΟΣ avatar
    ΣΤΕΛΙΟΣ 29/06/2012 21:18:20

    Οι "δημοκράτες¨και "αντιφασίστες" βουλευτές μας δεν έχουν ακούσει φαίνεται το "διαφωνώ με ότι λές ,αλλα θα υπερασπιστώ μέχρι θανάτου το δικαίωμά σου να το λές!

    Αλλα βλέπεις ,η Χρυσή Αυγή χαλάει την πιάτσα...

    Οσο για το ποιοί είναι οι άλλοι βουλευτές που τους ψήφισαν, ψάξτε στο ΣΥΡΙΖΑ!

    Δεν τους έχετε ικανούς να ψήφισαν μερικοί Ζησιμόπουλο για να σπύρουν ζιζάνια στο χώρο της κεντροδεξιάς? Εγώ τους έχω , κλασικές Εξαρχιώτικες φουστιές!

  16. ελεος avatar
    ελεος 29/06/2012 21:24:42

    καμια ιδεολογια δεν κρινεται ιστορικα , αμα ηταν ετσι γιατι δεν υπαρχει η ιδια πολεμικη και αποκλεισμος του ΚΚΕ ? σταλινικοι και σιγουρα δεν εχουν σχεση με δημοκρατια , και ο κομμουνισμος κριθηκε ιστορικα αλλα ειναι εδω .... οσο για εθνικοσοσιαλισμο δεν νομιζω οτι ισχυει πια απο την στιγμη που ανοιξε και σε ατομα που ειναι απλως εθνικιστες αλλα και απλοι πατριωτες , η ΧΑ μιλησε για θεματα λαθρομεταναστευσης και εγκληματικοτητας οταν οι αλλοι τα κρυβανε κατω απο το χαλι η απλως με τις πολιτικες τους τα διογκωνανε και γιαυτο την ψηφισανε

  17. ΒΙΣ avatar
    ΒΙΣ 29/06/2012 21:28:03

    Αγαπητέ Ραβίνε, αν αύριο βγει ένα κόμμα που δηλώνει αριστερό και μου πει με ειλικρίνεια "ψήφισέ με και θα χτυπήσω όσους ακροδεξιούς χτυπάνε μετανάστες αναίτια και θα ξεφτιλίσω όσους είναι υπέρ του Χίτλερ, ΑΛΛΑ ταυτόχρονα θα σταματήσω μαχαίρι τη λαθρομετανάστευση, θα ξεκινήσω ομαδικές απελάσεις, θα φτιάξω το Κέντρο της Αθήνας για να είναι κέντρο ευρωπαϊκής πόλης, θα χτυπήσω την εγκληματικότητα αλύπητα και με αυστηροποίηση των ποινών, και θα τελειώνει το κομματικό μαγαζί στα ΑΕΙ (όλες οι κομματικές νεολαίες και όλα τα τραπεζάκια και όλες οι αφίσες), να είσαι σίγουρος ότι θα το ψηφίσω αυτό το κόμμα.
    Νομίζεις ότι μία χώρα με τόσο τραυματισμένη πρωτεύουσα, μπορεί να πάει μπροστά;
    Δεν ξέρω αν είσαι Αθηναίος. Αν είσαι, πήγαινε στην Ακαδημία, πήγαινε στη Νομική. Δεν σου λέω για πλατεία Βάθη και Μεταξουργείο. Το καρκίνωμα πλέον έχει απλωθεί παντού. Παντού! Παρεμπόριο, πρεζεμπόριο, παράνομοι Αφροασιάτες, καροτσάκια με παλιοσίδερα μέχρι και στο Σύνταγμα. Νομίζεις ότι μία τέτοια πρωτεύουσα προδιαθέτει για κάτι καλό τους κατοίκους ή τους επισκέπτες της χώρας;
    Όσοι φωνάζουμε εδώ μέσα για το θέμα της λαθρομετανάστευσης και του Κέντρου της Αθήνας (και οχι μόνο) δεν το κάνουμε από εμμονή, αλλά από εμπειρική γνώση: Μία χώρα με πεθαμένη πρωτεύουσα δεν μπορεί να ανορθωθεί. Και η Αθήνα είναι πεθαμένη αυτή τη στιγμή. Από το 2007 και εδώ γίνεται όλο και χειρότερη. Όλο και πιο πάνω, προς Σύνταγμα μεριά, προχωρεί ο καρκίνος της υποβάθμισης, της κατάληψής της από συμμορίες λαθρομεταναστών και από πρεζόνια.
    Και μπορώ να σου πω ότι πολλοί από τους άστεγους του Κέντρου είναι απλά περιθωριακοί και πρεζόνια, δεν είναι νεόπτωχοι. Οι νεόπτωχοι άστεγοι έχουν αξιοπρέπεια, τον περιθωριακό, το πρεζόνι το μυρίζεσαι από 100 μέτρα. Εχω πάει σε τόσες ευρωπαϊκές πρωτεύουσες και μεγαλουπόλεις, αλλά και σε πόλεις του Καναδά, τέτοιο πράγμα δεν το έχω ξαναδεί. Ούτε φυσικά στα Βαλκάνια.

  18. cummulus avatar
    cummulus 29/06/2012 22:15:18

    Χρυσή Αὐγή ἐναντίον ὅλων, καί ὅλοι ἐναντίον Χρυσῆς Αυγῆς. Ἤ ἄλλως, ὁ φόβος τοῦ διαφορετικοῦ.

    • lord tanamo avatar
      lord tanamo @ cummulus 30/06/2012 09:50:46

      Σιγά το διαφορετικό,για τη βουλευτική σύνταξη πάνε ΚΑΙ αυτοί οι "πατριωτάρες".

  19. Σωτήρης avatar
    Σωτήρης 29/06/2012 22:16:31

    Η ΠΡΩΤΗ που θα πρέπει κατα την γνώμη μου να βγάλει την Χ Α παράνομη είναι η Νεα Δημοκρατία, ΑΛΛΙΩΣ δεν έχει ποτέ ξανά αρχικό ποσοστό για να διεκδικίσει ποτέ ξανα αυτοδυναμία και αυτη η πεποίθηση για ένα μεχρι τώρα σίγουρα κυβερνητικό κόμμα κατα την γνώμη μου θα αποδειχθεί διαλυτικό και την θέση της ΝΔ θα την πάρει το ΠΑΣΟΚ την θέση του ΠΑΣΟΚ ο ΣΥΡΙΖΑ και την θέση του ΣΥΡΙΖΑ το ΚΚΕ.

    Μα καλά μόνο στην Ελλάδα δεν μπορεί να κάνει κουμάντο τους Εθνικιστές το μεγάλο κεντροδεξιό κόμμα. Ο μόνος τρόπος είναι κατα την γνώμη μου οι προσκέιμενη στην Δεξια παράταξη ανώτεροι αστυνομικοί να αρχισουν να συλλαμβανουν ΧΑ και να μην κάνουν τα στραβά μάτια για να καταλάβουν μεχρι που τους παίρνει στους εθνικιστές αλλιώς ο λαικισμός και τα ρατσιστικά θα συγκινούν ενά αρκετα μεγάλο μέρος της βάσς της ΝΔ και αυτό θα φέρει ΣΥΡΙΖΑ-ΠΑΣΟΚ στις επόμενες εκλογες και όλοι οι δεξιοι να ετοιμαστούμε για αποκλεισμό ΠΟΛΥ ΓΕΡΟ.

    ΑΚΟΥΕΙ ΚΑΝΕΙΣ???

    • Κυθήριος avatar
      Κυθήριος @ Σωτήρης 29/06/2012 23:28:23

      Πῶς θά βγάλει ἡ Ν.Δ. παράνομη τή Χρυσή Αὐγή;
      Ἐπίσης,συλλαμβάνοντας οἱ ἀστυνομικοί τούς χρυσαυγίτες,τί θά τούς κάνει;Θά τούς βάζει μαζί μέ τούς λαθρομετανάστες στά κέντρα φιλοξενίας;Μή λέμε ὃ,τι θέλουμε...

    • DexMax avatar
      DexMax @ Σωτήρης 30/06/2012 02:28:01

      Καλά...θες και τα γράφεις αυτά; Θα αρχίσει η ΝΔ πόγκρομ κατά της Χρυσής Αυγής συλλαμβάνοντας στελέχη της για να μην ανέβουν τα ποσοστά της Χρυσής Αυγής εις βάρος της ΝΔ;

  20. Kommenos avatar
    Kommenos 29/06/2012 22:18:47

    Υπάρχουν δύο Ευρωπαϊκά Δικαστήρια: α) Το Ευρωπαϊκό Δικαστήριο Ανθρωπίνων Δικαιωμάτων (του Στρασβούργου) που ελέγχει τις παραβιάσεις των ανθρώπινων δικαιωμάτων (της Ευρωπαϊκής Σύμβασης Δικαιωμάτων του Ανθρώπου) που διαπράττουν κράτη της Ευρώπης κατά των πολιτών τους. β) το Δικαστήριο Ευρωπαϊκών Κοινοτήτων που εξετάζει το αν τα κράτη της Ευρωπαϊκής Ένωσης έχουν παραβιάσει ρητές διατάξεις του κοινοτικού δικαίου, περιλαμβανομένων και των κοινοτικών οδηγιών.

    Κανένα από τα παραπάνω δικαστήρια δεν είναι αρμόδιο για να εξετάσει το αν έπρεπε να εκλεγεί ο 7ος Αντιπρόεδρος της Βουλής που προτάθηκε από τη Χρυσή Αυγή, αλλά δεν μάζεψε παρά 41 ψήφους μόνο και τελικά δεν εκλέχθηκε. Προφανώς τα μέλη του … νομικού τμήματος της Χρυσής Αυγής έχουν σπουδάσει νομικά στη Γερμανία της εποχής της Δημοκρατίας της Βαϊμάρης, για να αγνοούν τόσο βασικά θέματα που γνωρίζει και υποψήφιος της Νομικής Σχολής.

    • DexMax avatar
      DexMax @ Kommenos 30/06/2012 02:31:43

      Καλύτερα να ψάξεις γιατί βρέθηκαν 23 βουλευτές που υποστήριξαν τη Χρυσή Αυγή...

  21. ΕΛ avatar
    ΕΛ 29/06/2012 23:34:51

    Εγώ ξέρετε τι καταλαβαίνω;
    Ότι
    α)Όλα τα κόμματα δεν σέβονται τον κοινοβουλευτισμό,την δημοκρατία και την λαϊκή βούληση και συνεχίζουν τους ανόητους αποκλεισμούς που έχουν αντίθετα αποτελέσματα
    β)Με την άτυπη συμμαχία όλων εναντίων της Χ.Α. περνάνε το μήνυμα ότι εμείς είμαστε το πολιτικό κατεστημένο που παρά τις διαφωνίες μας τα βρίσκουμε και ότι η χρυσή αυγή είναι απέναντί μας (δηλ απέναντι στο σύστημα..)

    Τα αποτελέσματα δυστυχώς θα φανούν στις επόμενες εκλογές.
    Αν και έτσι όπως πάνε δεν ξέρω αν θα πρέπει να φοβάμαι την χρυσή αυγή ή την βλακεία και τον διεθνισμό των συριζαίων..

  22. enas avatar
    enas 29/06/2012 23:50:21

    H XA είναι ναζιστικό κόμμα. Αυτό δεν αλλάξει επειδή έλαβε το 6,92 % των έγκυρων ψηφοδελτίων στις τελευταίες εκλογές. Ο Αδόλφος πάρε και πάνω από 30%. Οι σταλινικοί είναι σταλινικοί και ο ΣΥΡΙΖΑ δεν αποδοκίμασε τα επεισόδια πριν δύο χρόνια , αλλά οι Συριζαίοι δεν μαχαιρώνουν, ούτε οργανώνουν περιπολίες τραμπούκων και πογκρόμ. Ο ΣΥΡΙΖΑ δεν επιτέθηκε σε δημοτικούς συμβούλους σε εκλογικά κέντρα του ΠΑΣΟΚ ούτε σε εκλογικά κέντρα της ΝΔ.
    Είναι απαράδεκτο να συγχέονται ο ελληνικός πατριωτισμός , ακόμα και ο εθνικισμός με τους ναζί, εθνικοσοσιαλιστές, μια συγκεκριμένη θεωρία φυλετικής βίας που μην το ξεχνάμε έχει και διεθνείς διαστάσεις (είχαν προσκαλέσει σε διεθνές συνέδριο ομοϊδεατών τους , νομίζω πέρσι ή πρόπερσι το καλοκαίρι).
    Δεν είναι πρώτη φορά που εμφανίζονται ναζί στην Ελλάδα... Υπήρχαν κι επι κατοχής, αναζητείστε τις ανακοινώσεις τους για να δείτε πόσο πατριωτικά φέρθηκαν...

    • ΕΛ avatar
      ΕΛ @ enas 30/06/2012 00:13:39

      enas
      Με τέτοια μυαλά στην Κουμουνδούρου πρώτα θα γίνει κυβέρνηση η Χρυσή Αυγή και μετά εσείς.
      Μιλάμε για πολύ κάρβουνο.
      Συνεχίστε τις βλακείες για ναζί,νεφελίμ και Τζένκινς Χαν και μετά θα κλαίτε παρέα με την Αλέκα

    • dikaios avatar
      dikaios @ enas 30/06/2012 00:17:03

      Toν Κουφοντίνα και τα άλλα καλόπαιδα της 17Ν πήγαν να τους υπερασπιστούν βουλευτές του ΣΥΡΙΖΑ. Το 2008 που κάηκε η Αθηνα , ο Συριζα υποστήριξε τους κουκουλοφόρους. Την Μαρφιν την έκαψαν αναρχικοί που βρίσκουν στέγη και προστασία στον ΣΥΡΙΖΑ. Η Χρυσή αυγή είναι το μόνο Ελληνικό κόμμα. Αν η ψευτοδεξια του Σαμαρα δεν διώξει τους λαθρομετανάστες, δεν καταπολεμήσει την εγκληματικότητα και δεν στείλει στην φυλακή τους κλέφτες , τότε η Χρυσή Αυγή θα πάρει 30% στις επόμενες εκλογές.

    • DexMax avatar
      DexMax @ enas 30/06/2012 02:33:18

      Και ζήσαν αυτοί καλά και εσείς καλύτερα εκεί στην Κουμουνδούρου...

  23. TARAMAS avatar
    TARAMAS 30/06/2012 00:24:54

    Πρώτα το παίζουν αντικαθεστωτικοί και τσαμπουκάδες και εκτός του συστήματος των "πουλημένων" κομμάτων, δέρνουν και μπουγελώνουν, και όταν οι άλλοι δεν τους παίζουν, βάζουν τα κλάματα και λένε θα πάνε να το πουν στη μαμά τους (την κακιά Ευρώπη που θέλει να υποδουλώσει την Ελλάδα). Κάπου τόχασαν. Αλήθεια σε ποιο Ευρωπαικό Δικαστήριο θα προσφύγουν, αυτό που καταδίκασε και γω δεν ξέρω πόσες φορές την Ελλάδα για κακοποίηση λαθρομεταναστών;

    Γιαλατζί και οι έλληνες ναζιστές. Τίποτα σωστό δεν μπορούμε να κάνουμε...

    • DexMax avatar
      DexMax @ TARAMAS 30/06/2012 02:34:19

      Ουδέν σχόλιον...Τα λέει όλα το ψευδώνυμο που διάλεξες...

      • Πεπόνης avatar
        Πεπόνης @ DexMax 30/06/2012 04:28:04

        Τους ληστές με τα καλάσνικοφ θα τους δείρετε;

  24. ΣΟΒΑΡΟΤΗΤΑ avatar
    ΣΟΒΑΡΟΤΗΤΑ 30/06/2012 00:43:37

    Φτάνει πιά με τις αρλούμπες για προσφυγές στά ευρωπαικά δικαστήρια. Δεν γίνονται έτσι, στα κουτουρού, οι προσφυγές. Σύμφωνα και με τον εσωτερικό κανονισμό, καλώς η κακώς οι βουλευτές δεν έδωσαν την ψήφο τους για ένα επί πλέον αντιπρόεδρο-κατά απόλυτη πλειοψηφία- γιατι θεωρούν ότι η Χρυσή Αυγή είναι ένα ελευθεροκτόνο κόμμα. Η απόφαση αυτή δεν είναι δικαστηριακή ώστε να υπόκειται στον έλεγχο του Ευρωπαικού Δικαστηρίου των Δικαιωμάτων του Ανθρώπου , που εδρεύει στο Στρασβούργο.

    Γεράσιμος Ζορμπάς, νομικός, Βρυξέλλες, 29. 6.12

    • DexMax avatar
      DexMax @ ΣΟΒΑΡΟΤΗΤΑ 30/06/2012 02:37:22

      Το "ελευθεροκτόνο κόμμα" τι είναι; Ένα κόμμα που σκοτώνει τον ελεύθερο του χρόνο; Δεν διευκρινίζει ο νομικός εκ Βρυξελλών...

  25. dune avatar
    dune 30/06/2012 01:04:03

    Σε λίγο όλοι αυτοί οι Αριστερόδεξιοί της Βουλής θα μας ζητήσουν και σύνταξη αντιστασιακού που δεν βγάλανε Αντιπρόεδρο απο την ΧΑ.
    Σιγά τα αυγά....τους κάνατε την μούρη κρέας.....
    Είναι φανερό ότι ξεβολευτήκανε και φοβούνται την στρατηγική που θα ακολουθήσουν μιας και δεν έχουν εκκρεμότητες με μίζες και βρώμικο χρήμα.
    Το μόνο σίγουρο είναι πως η νέα αυτή Βουλή θα έχει ΠΟΛΥ ενδιαφέρον......το κανάλι της Βουλής θα κάνει νούμερα ΤΡΕΛΑ, και αν τηρήσουν απο την ΧΑ το προεκλογικό πρόγραμμα τις επόμενες εκλογές θα δείτε νούμερα που δεν θα το πιστεύετε....... ;-)

  26. TopGunZ avatar
    TopGunZ 30/06/2012 01:22:25

    Ποια Ευρωπαϊκά δικαστήρια? Αυτοί δε λένε έξω από Ευρώπη? Θα μας τρελάνουν? Το έχουμε ξαναπεί. Δυο κακά δεν αυτοαναιρούνται. Εκτός αν το πάρουμε απόφαση και γεμίσουμε το Παναθηναϊκό στάδιο με μπαχαλάκηδες και λεβεντόπαιδα και το κάνουμε ρωμαϊκή αρένα (παίζει να συμφωνεί και ο Καμμένος με την ιστορική αναβίωση).

    • DexMax avatar
      DexMax @ TopGunZ 30/06/2012 02:39:22

      Εσένα σου άρεσαν που υπήρχαν μόνο οι μπαχαλάκηδες ανθέλληνες και τσινάς τώρα που προέκυψαν τα λεβεντόπαιδα που φωνάζουν κατά των λαθρομεταναστών και των γκρίζων λύκων;

      • lord tanamo avatar
        lord tanamo @ DexMax 30/06/2012 09:55:13

        Ποια λεβεντόπιαδα μωρέ καμμένε κι εσύ ! Όλα τα αμόρφωτα αποβράσματα με τις βερμούδες και τα παπιά !

  27. Θησειώτης avatar
    Θησειώτης 30/06/2012 01:29:21

    Έτσι, συνεχίστε τις αγκαλιές και τις αγάπες κεντροδεξιοί & συριζαίοι. Άντε και καλά στέφανα.

    • DexMax avatar
      DexMax @ Θησειώτης 30/06/2012 02:41:31

      Ο Σύριζα με την ουρά του τη ΝΔ επί τω έργω...αυτή η ΝΔ 40 χρόνια δεν κατάλαβε τίποτα από την αριστεροκρατία στην Ελλάδα...εκεί υπηρέτες του αριστερού κατεστημένου μια ζωή...

  28. DexMax avatar
    DexMax 30/06/2012 02:49:56

    Μιας και ψάχνεις στην ιστοσελίδα της Χρυσής Αυγής να αναζητήσεις και την ενότητα "Άγνωστες Μορφές του Ελληνισμού"...είναι μία από τις καλύτερες ενότητες που υπάρχουν γενικά σε ιστοσελίδες όπου παρουσιάζονται όχι και τόσο γνωστές μορφές της ελληνικής ιστορίας από αρχαιοτάτων χρόνων...είναι μία ενότητα που αξίζει πραγματικά να την επισκεφθεί κανείς ανεξαρτήτως πολιτικών και κομματικών πεποιθήσεων...

    • DexMax avatar
      DexMax @ DexMax 30/06/2012 02:54:40

      Αρχική Σελίδα --> "Ενημέρωση" και από το μενού που ανοίγει επιλέγεις "Ιστορία-Πολιτισμός"

  29. DHMOKRATHS avatar
    DHMOKRATHS 30/06/2012 03:12:19

    41 ετών πήρε σύνταξη; Πλήρωνε Έλληνα, να κάνει ο Πολύβιος διακοπές στα νησιά και στα βουνά, στο Πήλιο και στη Σάμο, να τρώει φασολάδα και να "τρέχει" τους φαντάρους. (Αφού το Κοινοβούλιο είναι "γεμάτο" αστράτευτους, τότε είναι και ο ίδιος αστράτευτος. Μήπως διάβασα λάθος;).

    ΥΓ: "Η επιλογή του Συναγωνιστή Ζησιμόπουλο". Όπως λέμε διάλεξαν το γερμανόπουλο.

  30. Ατρεύς avatar
    Ατρεύς 30/06/2012 10:24:33

    Από πότε οι κομμουνιστές και οι παραφυάδες τους είναι δημοκράτες;
    Αυτοαποκαλούνται μάλιστα και "προοδευτικοί" για να ξεχωρίζουν από εμάς, που κατ΄αυτούς δεν είμαστε δημοκράτες και προοδευτικοί.
    Προοδευτικός- αριστερός σημαίνει: Να ξεπουλάς την Πατρίδα σου στους Σκοπιανούς-Τούρκους-Αλβανούς, να είσαι παγκοσμιοποιητής, να είσαι άθρησκος, να είσαι ρατσιστής, διότι όλοι οι άλλοι πρέπει να μην υπάρχουν, να τίθεσαι εναντίον των συμφερόντων της πατρίδας σου, να μην υπηρετείς στις Ένοπλες Δυνάμεις, να μην έχεις ηθικούς φραγμούς, να υπερασπίζεσαι ξένες απόψεις, να ισοπεδώνεις τα πάντα, να υπηρετείς τους λαθρομετανάστες εναντίον των γηγενών, να καπηλεύεσαι την δημοκρατία.
    Οι "πλέριοι" δημοκράτες, που κόπτονται γι' αυτήν την έρμη "δημοκρατία", δεν επιτρέπουν ετσιθελικώς σε ένα κόμμα, που ψηφίστηκε από τους πολίτες, και εισήλθε στο κοινοβούλιο, να λάβει τα δικαιούμενα. Μέχρι εκεί φτάνει η δημοκρατία τους.
    Να σταματήσει πλέον η προπαγάνδα ότι ότι λέει η αριστερά είναι το σωστό και το δίκαιο και ότι όλα τα άλλα είναι φασιστικά και αντιλαϊκά. Φασίστες και μεγάλοι μάλιστα είναι αυτοί.

    • WY avatar
      WY @ Ατρεύς 30/06/2012 11:59:51

      @@@
      Ατρεύς είπε:
      30/06/2012 στις 10:24 am

      Να σταματήσει πλέον η προπαγάνδα ότι ότι λέει η αριστερά είναι το σωστό και το δίκαιο και ότι όλα τα άλλα είναι φασιστικά και αντιλαϊκά. Φασίστες και μεγάλοι μάλιστα είναι αυτοί.
      ....................................................................................................................

      1).-Mάρξ : # Nά πιστεύης τό σωστό #.
      Λένιν : # Δίκαιο καί σωστό είναι ό,τι πιστεύουμε εμείς #!!!!!


      2).-Λένιν : # Μπορούμε νά χρησιμοποιούμε κάθε επιχείρημα,ακόμη κι άν είναι ψέμμα,στήν προσπάθειάν μας νά εγκαθριδύσουμε τήν δικτατορίαν μας #!!
      Πάγκαλος : # Οί τού ΣΥΡΙΖΑ , στό πίσω μέρος τού μυαλού τους, έχουν τήν Οκτωβριανή επανάσταση.
      ..........
      Διατί όταν ασκείται βία από τούς τής Χ.Α. είναι κατακριτέοι κι όταν ή βία ασκείται από τούς συριζαίους,πρέπει νά είναι επαινετέοι???? #

  31. Πέτρος Κορμικιάρης avatar
    Πέτρος Κορμικιάρης 30/06/2012 11:21:42

    Συμφωνούμε απόλυτα ΠΑΝ.ΠΑΠ.

  32. sakis avatar
    sakis 30/06/2012 12:28:52

    Μα τι ζήλος, τι ταλέντο, τι ερμηνεία από την Αστυνομία, την Πολιτική της Ηγεσία και τους Δημοσιογράφους....!!! Ανέβηκαν οι Αλβανοί ληστές στα βόρεια χλιδάτα προάστια και σηκώθηκαν ελικόπτερα, προσέτρεξαν δεκάδες περιπολικά που τάχα δεν έχουν βενζίνη και εκατοντάδες αστυνομικοί με πιστόλες στα χέρια, αλλόφρονες δημοσιογράφοι, κανάλια, κάμερες, της πραγματικά.... Άριστη χολιγουντιανή υπερπαραγωγή για χαζοβιόληδες και όρνια....

    ΤΗΝ ΙΔΙΑ ΩΡΑ... ΣΤΗ ΛΑΙΚΗ ΣΥΝΟΙΚΙΑ ΤΟΥ ΠΑΓΚΡΑΤΙΟΥ.....

    ...ένας 83χρονος γέροντας, πέφτει θύμα ληστείας έξω από το σπίτι του. Τα ανθρωπόμορφα κτήνη που του πήραν τις λιγοστές οικονομίες αφού τον έδεσαν, του φίμωσαν το στόμα με χαρτί υγείας και τον άφησαν δεμένο και φιμωμένο στην είσοδο του σπιτιού του, όπου ο ηλικιωμένος πέθανε από ασφυξία!!!! Οι γείτονες μαρτυρούν πως είδαν "δύο μαύρους, έναν ψηλό κι έναν κοντό να φεύγουν από το σημείο της δολοφονίας, τρέχοντας". Πριν ένα μήνα ο άτυχος ηλικιωμένος είχε πέσει και πάλι θύμα ληστείας και τότε του είχαν πάρει τη σύνταξή του, αυτή τη φορά ήταν πιο άτυχος, του πήραν τη ζωή....

    ΚΑΙ ΟΜΩΣ....

    ...αυτή η είδηση δεν έπαιξε σε κανένα τσοντοκάναλο, δεν απασχόλησε κανέναν τσοντοδημοσιογράφο, ούτε καν μία φθηνοπαραγωγή.. βιντεοκασέτας της δεκαετίας του 80!!!! Μόνο η ληστεία στο σπίτι του επώνυμου Δώνη έπαιζε χθες όλη μέρα και νύχτα και ξέρετε γιατί; Γιατί δεν είναι δυνατόν να τολμούν οι λαθραίοι να ανεβαίνουν στα χλιδάτα προάστια για να πιάσουν "δουλειά".... Δεν το περίμεναν, δεν μπορούν να το χωνέψουν γιατί νόμιζαν πως μόνο στις λαϊκές φτωχογειτονιές - γκέτος της Αθήνας μπορούν να συμβαίνουν αυτά.

    Με την κάλυψη λοιπόν αυτού του γεγονότος, προσπαθεί το διεφθαρμένο ξενολαγνικό σύστημα να εξορκίσει τους φόβους του και κυρίως τους επόμενους επίδοξους ληστές και φονιάδες εξ αλλοδαπής για να τους υποδείξει πως "να τι θα πάθετε εάν ξανατολμήσετε να πειράξετε τη χλιδή και την επωνυμία. Θα σηκώνουμε ελικόπτερα και θα στέλνουμε εκατοντάδες αστυνομικούς και ΕΚΑΜ με Μ16 ώστε δεν θα έχετε καμία ελπίδα διαφυγής...."

    Το τι γίνεται τώρα στο Παγκράτι, στην Κυψέλη, στην Αχαρνών, στον Κολωνό, στα Πατήσια, ποιον απασχολεί; Στην ημερήσια διάταξη είναι οι σφαγές ανήμπορων και ηλικιωμένων και κανείς δεν χολοσκάει για αυτές τις μπασκλάς περιοχές. Εκεί να μείνετε, στους παρακατιανούς πολίτες τέταρτης κατηγορίας, μη τολμάτε να έρχεστε προς τα πάνω γιατί είδατε τι πάθανε οι δύο αλβανοί που τόλμησαν να μπουκάρουν στο σπίτι του Δώνη....


    ΚΑΤΑΛΑΒΑΤΕ ΤΩΡΑ; ΕΛΠΙΖΩ ΝΑ ΚΑΤΑΛΑΒΑΤΕ ΓΙΑΤΙ Ο ΕΠΟΜΕΝΟΣ ΣΤΟΧΟΣ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΛΛΟΣ ΑΠΟ ΕΣΑΣ ΤΟΥΣ ΙΔΙΟΥΣ, ΟΠΟΥ ΚΑΙ ΝΑ ΒΡΙΣΚΕΣΤΕ....

  33. Nίκος avatar
    Nίκος 30/06/2012 14:15:02

    Για τα 2,5 εκατομμύρια παιδιά που πέθαναν στην Καμπότζη
    Για τους 900.000 άστεγους Σέρβους-Βόσνιους-Κοσοβάρους από τις βόμβες των Αμερικάνων
    Για τα 5 εκατομμύρια Αφγανούς πρόσφυγες που ξεριζώθηκαν λόγω του πολέμου
    Για όλα αυτά, ΚΑΝΕΝΑΣ δεν πήγε στο ευρωπαϊκό δικαστήριο.
    Και ο Μιχαλολιάκος θα πάει επειδή δε βγήκε από το κόμμα του ο 7ος αντιπρόεδρος;;;
    ΠΑΤΕ ΚΑΛΑ ΡΕ;;; Αυτοί ρε σεις την έχουνε ψωνίσει τελείως. Με 18 βουλευτές και θέλουν να βγάλουν και αντιπρόεδρο. Ε συγγνώμη που δε θα αλλάξει ο νόμος μόνο για εσάς. Δεν το ξέραμε ότι είστε ο δερβέναγας της βουλής.
    Όταν με 0,29% μπορούν να δέρνουν ανεξέλεγκτα όποιον βρουν μπροστά τους, και με 7% νομίζουν ότι μπορούν να πουλάνε τσαμπουκά για μια θέση αντιπροέδρου, με 30% τι θα κάνουν; Είναι Ε-ΠΙ-ΚΙΝ-ΔΥ-ΝΟΙ!
    Καταλάβατε τώρα τουλάχιστον εσείς που τους ψηφίσατε; Ούτε για την ανεργία νοιάζονται, ούτε για τον κοσμάκη που πεθαίνει, ούτε για τα παιδιά που τους κόβεται απότομα το μέλλον. Για το αν θα βγει ο δικός τους 7ος αντιπρόεδρος νοιάζονται. Τόσο "αντισυστημικοί" είναι. Ακόμα δε μπήκαν και ζητάνε θέσεις. Για να μην ξεχνάμε και τα 4 εκ. που τσέπωσαν σαν επιχορήγηση (2 εκ. για την είσοδο στη βουλή στις πρώτες εκλογές και άλλα 2 εκ. τώρα). Στην προίκα της κόρης του Μιχαλολιάκου θα πάνε, μη χάσει τον Μπραντ Πιτ.

  34. Tassos avatar
    Tassos 30/06/2012 16:22:08

    Παρότι συχαίνομαι την ΧΑ όπως και το αλήστου μνήμης "λαός" θα δώσω μία χρήσιμη συμβουλή στους απλά συμπαθούντες και ψηφοφορους της: Δεν θα δηλώνετε ότι ψηφίσατε ΧΑ και θα πηγαίνετε τοίχο-τοίχο. Αν αληθεύουν (που αληθεύουν) αυτά που έμαθα ότι αποφασίστηκαν -σε υψηλότατο επίπεδο- στο ΚΚΕ θα χουμε ιστορίες και με τους απλούς ψηφοφόρους της ΧΑ.

    • Θησειώτης avatar
      Θησειώτης @ Tassos 01/07/2012 18:23:07

      Σκιαχτήκαμε τώρα. Τι λε ρε παιδί....

    • ΒΙΣ avatar
      ΒΙΣ @ Tassos 02/07/2012 01:04:24

      Καημένο κουκουεδάκι, τι απειλείς δηλαδή; Οτι το ΚΚΕ θα αποκαλύψει (επιτέλους!) το πραγματικό εγκληματικό του πρόσωπο και θα βιαιοπραγεί κατά ελλήνων πολιτών; Και όλα αυτά για να δείξετε ότι υπάρχετε και ότι δεν σας καταπίνει η μηχανή του χρόνου, σταλινικά απολιθώματα; Δείτε και τις ηλικίες που σας ψηφίζουν και θα καταλάβετε ότι πηγαίνετε κατευθείαν προς το νεκροταφείο της πολιτικής...Με τι θα το κάνετε το αντάρτικο του κ...; Με τα πουρά;
      Μακάρι, βέβαια, να το κάνετε, έτσι και αλλιώς είστε το κόμμα των γκουλάγκ, των ψυχιατρείων και της Σφαγής του Φενεού. Μακάρι να δείξει το σταφιδιασμένο γύναιο το πραγματικό της πρόσωπο, οι πρώτοι που θα χαρούν είναι οι δεξιοί.

  35. Άδης avatar
    Άδης 01/07/2012 22:55:56

    Πωπω συγκλονίστηκα τώρα... Τι λες βρε παιδί μου....
    Πρέπει να έτσουξε πολύ στον Περισσό ότι όταν κοιτάει ψηλά η Αλέκα βλέπει τα... "φρύδια" του Μιχαλολιάκου, έπειτα από του κυρ-Φώτη φυσικά, :D
    Α ρε "ένδοξο" ΚΚΕ με τα κονσερβοκούτια και τους εγκληματίες καπεταναίους σου που κάποτε αιματοκύλισες την Ελλάδα, πως ξέπεσες έτσι, να περιμένεις από τον κάθε ανώνυμο του διαδικτύου να περισώσει την πάλαι ποτέ κραταιά τρομοκρατία σου....
    :)

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.