#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
17/06/2011 17:15
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Ποιοί και γιατί πουλάνε παραμύθια για "δολοφονίες" πολιτικών;



Σε διάφορες ιστοσελίδες αναδημοσιεύθηκε περισπούδαστο άρθρο γνωστού περιοδικού, που δήθεν αναπαράγει εσωτερική ενημέρωση της ΕΥΠ από «πηγή» της FSB, όπου ούτε λίγο ούτε πολύ η Ρωσική υπηρεσία αναλύει «σχέδιο» για την δολοφονία του Κ. Καραμανλή του Β’ το 2008.

Τι να πρωτοσημειώσει κανείς; Τις παιδαριώδεις «σημειώσεις» για τα δρομολόγια του Πρωθυπουργού περίπου ανά χιλιόμετρο στην διαδρομή Ραφήνα – Κέντρο ; Τα προφανή σημεία απειλής για αρχάριο πλήρωμα συνοδευτικού ;

Το BMW του 95 - 96 (και τις απαραίτητες δυο γυναίκες !) με το οποίο γινόταν η «παρακολούθηση» λές και χάθηκαν σύγχρονα οχήματα που θα περνούσαν απαρατήρητα ;

Τους «χάρτες» όπου στην εποχή του Google Earth και των navigators οι «Δυτικές Μυστικές Υπηρεσίες και η Μοσσάντ» ...σημείωναν σαν διαρρήκτες εξοχικών τα σημεία ενδιαφέροντος και πιθανών ενεδρών ;

Τα ΑΚ -47 ομού με «εκρηκτική ύλη C-4» ; Χάθηκε το Semtex που «δένει» περισσότερο με ΑΚ-47 και Tokarev ; Γιατί να χρησιμοποιήσουν ένα στρατιωτικό εκρηκτικό όπως το C-4 αποκλειστικής διαθέσεως από Δυτικές πηγές και «φορτισμένο» με αναμνήσεις Κόκκινης Προβιάς ; Και να το κάνουν τί ; Πόσες απόπειρες με εκρηκτικά στον δρόμο έχουν γίνει μετά την ανατίναξη του Carrero Blanco σε Δυτική χώρα ;

Οι «συσκευές επικοινωνίας συντονισμένες στις συχνότητες της ΕΛΑΣ, υψηλής ευκρίνειας και εμβέλειας» τι σας λένε ; Από το 2004 η ΕΛΑΣ στην Αττική χρησιμοποιεί το ΤΕΤRΑ, ψηφιακό, κυψελικό και κρυπτασφαλισμένο σύστημα επικοινωνιών. Τι ...ευκρίνειες και εμβέλειες μας αραδιάζουν ; Με ...σκάνερ άκουγαν το ΤΕΤRΑ ;

«Διαπίστωσαν» επικοινωνίες με κινητά τηλέφωνα και ...τα υπέκλεψαν κιόλας ! Με μηδενική πρόσβαση στις εταιρείες (εκτός αν η Vodafone είναι ...πολιπολιτισμική και δίνει και στην FSB !) μόνο με ημι-ενεργό  σύστημα θα ήταν εφικτή υποκλοπή, δηλαδή στα 100 το πολύ μέτρα από τον στόχο, που παρακολουθούσε την συνοδεία του ΚΚ : Και η αντιπαρακολούθηση της συνοδείας τι έκανε με όλη αυτήν την κουστωδία βάν, βάν που παρακολουθούν τα βάν κλπ στα 100 -200 μ. από την πρωθυπουργική πομπή ;

H «ελεγχόμενη εμπλοκή» μεταξύ «αόπλων, γυμνασμένων» της ομάδος «Πυθία» (οι τρομοκράτες) και πρακτόρων της FSB ; Γιατί με τόσα «στοιχεία» η «ομάδα εργασίας» της FSB δεν κάλεσε την ΕΛΑΣ η έστω το κατάλληλο κλιμάκιο της ΕΥΠ να επιληφθεί αφού επρόκειτο για δραστηριότητες που απειλούσαν τις σχέσεις της Ελλάδος με «φιλική» χώρα ; Η αγνοούσε η ΕΥΠ την ύπαρξη ...19μελούς ομάδος εργασίας με ικανότητες υποκλοπής GSM, παρακολουθήσεως – αντιπαρακολουθήσεως, «εμπλοκής» κλπ ;

Το «χαρτί» πρέπει να έχει συνταχθεί από ημι-εγγράματο η ερασιτέχνη... Το σοβαρό όμως είναι ΓΙΑΤΙ ΤΩΡΑ ;

Parsifal

 

ΣΧΟΛΙΑ

  1. ΑΡΚΑΣ avatar
    ΑΡΚΑΣ 17/06/2011 17:28:48

    Κύριε Parsifal,
    είναι γνωστό ότι "όπου ακούς πολλά κεράσια, βάστα μικρό καλάθι" αλλά μερικές φορές ίσως, λέω, ίσως χρειάζεται πραγματικά μεγάλο καλάθι και χωρίς τρύπες μάλιστα.

    Δεν πειράζει να είμαστε επιφυλακτικοί, ακυρωτικοί δεν πρέπει να είμαστε.

  2. NWO avatar
    NWO 17/06/2011 17:37:23

    Η ΕΥΠ έχει επιβεβαιώσει το συμβάν και το έγγραφο.΄

  3. ΠΑΣΟΚ Χωρίς Σύνορα avatar
    ΠΑΣΟΚ Χωρίς Σύνορα 17/06/2011 17:41:30

    Μπορεί να μην υπήρχε σχέδιο δολοφονίας. Οι φωτιές όμως του 2007 και το κάψιμο της Αθήνας δεν ήταν φυσιολογικά γεγονότα.
    Επίσης η ασφυκτική πίεση ολόκληρου του συστήματος να τον διώξει, πάλι δεν ήταν φυσιολογική.

    • Δημήτρης avatar
      Δημήτρης @ ΠΑΣΟΚ Χωρίς Σύνορα 17/06/2011 17:44:05

      'Οι φωτιές όμως του 2007 και το κάψιμο της Αθήνας δεν ήταν φυσιολογικά γεγονότα.
      Επίσης η ασφυκτική πίεση ολόκληρου του συστήματος να τον διώξει, πάλι δεν ήταν φυσιολογική.'

      ακριβώς. κρίμα που το βλέπουν λίγοι

      • tpe avatar
        tpe @ Δημήτρης 17/06/2011 20:01:26

        Μπα, πολλοί το βλέπουν, και το "έβλεπαν", άσχετο αν μας λοιδορούσαν όταν τα λέγαμε. Ξέρετε πόσοι με είπαν γραφικό; Πόσοι μου είπαν πως είμαι φανατίλας; Όταν τους ρωτούσα "ΟΚ, γιατί 20 μέρες πριν από εκλογές καίγεται το σύμπαν και πέρυσι τίποτα;", μου έλεγαν πως ο ΚΚ διάλυσε το κράτος. Κι όταν ρωτούσα, "ΟΚ, και τι μπορούσε να κάνει με 9 μποφόρ και 600+ πυρκαγιές;" απαντούσαν με το αφοπλιστικό "δεν ξέρω, δεν είμαι εγώ πρωθυπουργός"...

        Εξακολουθώ να θέλω να μάθω πάντως 3-4 πράγματα για τον Νοέμβριο '08:
        1. Γιατί δεν εμφανίστηκε ούτε μία στιγμή στα κανάλια ο ΚΚ?
        2. Γιατί η αμυντική στάση;
        3. Τον είχαν προειδοποιήσει και ποιοι;
        4. Γιατί ενώ περίμενε το χαμό που έγινε, δεν έστειλε στην Αθήνα ότι είχε και δεν είχε;

        Αλήθεια, γιατί το έγγραφο έγινε το β' εξάμηνο του 2009, κι όχι το πρώτο; Γιατί καθυστέρησε τόσο πολύ;

    • Φωτεινή avatar
      Φωτεινή @ ΠΑΣΟΚ Χωρίς Σύνορα 17/06/2011 18:00:22

      Ἡ ἐκδίκηση ἦταν πάντως γλυκειά--ἘΞΩ ἡ θυγατέρα, ΜΕΣΑ ὁ Σαμαρᾶς!!!

      • Delta Lamda avatar
        Delta Lamda @ Φωτεινή 17/06/2011 23:06:18

        σωστη η Φωτεινη!

    • Game Over GAP avatar
      Game Over GAP @ ΠΑΣΟΚ Χωρίς Σύνορα 17/06/2011 18:18:08

      etsi akrivos

  4. alakran avatar
    alakran 17/06/2011 17:41:49

    Η δημοσίευση ενός τέτοιου σχεδίου - είτε είναι αληθινό είτε ψεύτικο - δημιουργεί σίγουρα ένα αίσθημα φόβου που ως γνωστόν ελέγχει τις μάζες (σιχαίνομαι αυτόν τον όρο).
    Ίσως ο στόχος είναι να παρουσιαστούν οι "εχθροί" ως αδίστακτοι (που είναι) και ανίκητοι (που δεν είναι).
    Την απάντηση την έλαβαν οι "μπαχαλάκηδες" στην πλατεία Συντάγματος από τον ελληνικό λαό (και αυτός ο όρος μου αρέσει πολύ).

  5. victoria (true) avatar
    victoria (true) 17/06/2011 17:43:05

    Τι σημαίνουν όλα αυτά για εμάς που δεν είμαστε στην αντικατασκοπεία;
    Είναι ψέμμα το όλο θέμα, ή είναι αλήθεια αλλά το timing είναι το πρόβλημά σου και γιατί, τι εννοείς;

    • Kennan avatar
      Kennan @ victoria (true) 17/06/2011 19:32:18

      Τι έγινε Βικτώρια τρου; περιμένεις να ξανάρθει ο Καραμανλής να ξαναυπηρετήσεις το γενικό καλό;Ο,τι αμφισβητεί όχι τον Μεγάλο, αλλά ένα δημοσίευμα για τον μεγάλο, είναι ύποπτο και της "αντικατασκοπίας"; τα ίδια θέλετε να ξανακάνετε;

      • victoria (true) avatar
        victoria (true) @ Kennan 17/06/2011 20:02:56

        Παρντόν; Ο μεγάλος ποιος είναι από όλους; Ποιοι να ξανακάνουν ποια ίδια;

        To σχόλιό μου ζητά διευκρινίσεις, αν δεν το κατάλαβες.
        Προσωπικά είμαι Σαμαρική και δεν ..διχάζομαι, ούτε πιστεύω για ένα δευτερόλεπτο πως ξανάρχεται ο ΚΚ, αλλά αυτό δεν σημαίνει πως δεν του 'τυχαν πολλά και δυσανάλογα -του ΚΚ. Κι εγώ δεν θα ήθελα να πιστέψω την ουσία του δημοσιεύματος υπό το πρίσμα που εξήγησε πιο κάτω ο πάρσιφαλ, πολύ λάτιν αμέρικα, αλλά από την άλλη τα οικονομικά συμφέροντα (απλά και στεγνά, όχι θεωρίες συνωμοσίας) είναι ισχυρά και κόσμος σκοτώνεται και για 10 Ευρώ, όχι τόσα... Εσύ πάλι τι θέλεις να μας πεις φίλε Κενάν με το πατριωτικό όνομα; Προς τι οι συστάσεις στους σχολιαστές εδώ;

  6. ΜΑΝΩΛΗΣ Μ. avatar
    ΜΑΝΩΛΗΣ Μ. 17/06/2011 17:45:52

    Parsifal μάλλον είσαι ντοράκι αν δεν είσαι πασόκος

  7. ψυχραιμια avatar
    ψυχραιμια 17/06/2011 17:46:14

    Οι ιδιοι που πουλανε το παραμυθι οτι την Αθηνα το Δεκεμβρη 2008 την εκαψαν Αμερικανοι και οχι η ελληνικη αριστερα.
    Και το πουλανε το παραμυθι για να δικαιολογησουν τη καραμανλικη τακτικη της προσεγγισης με την αριστερα και της δημιουργιας αντιαμερικανικου κλιματος στη ΝΔ χωρις ουσιαστικο λογο.

  8. man8os avatar
    man8os 17/06/2011 17:50:05

    Παρσιφαλ, δωσε περισσοτερες εξηγησεις. Εγω που δεν ειμαι στην αντικατασκοπια κια δεν γνωριζω πραγματα, το συνδιασα με οσα συνεβησαν το 2007,2008 και 2009 και κατεληξα οτι ειναι πιθανο καποιο σχεδιο δολοφονιας του να υπηρχε.

    Δεν ξερω αν αυτο το σχεδιο που παρουσιασαν ειναι φανταστικο. Ομως θα ηθελα να ρωτησω τι πιθανοτητες υπαρχουν να υπηρχε σχεδιο που να τον στοχευε προσωπικα.

    • Kennan avatar
      Kennan @ man8os 17/06/2011 19:33:57

      Μάνθος πρέπει να ντρέπεσαι για την φράση "δεν ειμαι της αντικατασκοπίας". Ούτε ο parsifal είναι. Πιστεύεις κι εσύ ότι ένα περιοδικό που ανήκει στον Λιβάνη (Λαλιώτη) υπηρετεί το συμφέρον της ΝΔ και του Καραμανλή;

      • tpe avatar
        tpe @ Kennan 17/06/2011 20:05:44

        Το σίγουρο είναι πως την ημέρα που εκδόθηκε το περιοδικό, δεν εξυπηρέτησε και πολύ το ΠΑΣΟΚ ας πούμε. Προσωπικά, πιστεύω πως στόχος ήταν το σύστημα ΓΑΠ. Να μπει στην άκρη του μυαλού μας η ιδέα πως ο ΚΚ δεν την έκανε λόγω της οικονομίας, αλλά γιατί του την είχαν στημένη...
        (Βέβαια, με τον ίδιο τρόπο θα πει κάποιος πως ο ΓΑΠ δεν φοβάται. Πριτς... Ο ΓΑΠ αυτόματα γίνεται ανδρείκελο των ΗΠΑ...)

  9. Wolf avatar
    Wolf 17/06/2011 17:52:40

    Χα χα χα!!!

    Μπράβο ρε Parsifal...

  10. Wonderland avatar
    Wonderland 17/06/2011 17:52:46

    Εαν δεν ειχε προηγηθει η υποθεση των υποκλοπων μπορει και εγω να ημουν επιφυλακτικος αλλα εδω υπαρχουν πολλα στοιχεια που δενουν την υποθεση .
    Οποιος εχει βαλει εμποδια στα ενεργειακα σχεδια καποιων <> μας εχει βρεθει στο στοχαστρο τους κυριολεκτικα , ανατρεξτε στις πολιτικες εξελιξεις στον Καυκασο στο τελος της δεκαετιας του 90 και την διαρκη αναταραχη στην Μεση Ανατολη τα τελευταια 70 χρονια .
    Μηπως τα γεγονοτα του δεκεμβρη του 2008 ειχαν ομοιοτητες με της βελουδινες επαναστασεις στις πρωην Σοβιετικες δημοκρατιες της Γεωργιας και Ουκρανιας ? Κατι θα ξερει ο κυριος Αλεξ Ροντος

  11. Σιφιλης avatar
    Σιφιλης 17/06/2011 17:55:06

    Το κείμενο είναι τόσο επιμελώς ατημέλητο που προέρχεται σίγουρα από σχετική υπηρεσία και προσπαθεί να κρύψει την καταγωγή του. Μπάζει από παντού. Γιατί τώρα; Μήπως για να προλάβουν τυχόν πραγματικές αποκαλύψεις; Ραντίζουν τον χώρο της ενημέρωσης με σαβούρα ώστε αν κάποια στιγμή γίνουν όντως διαρροές να έχει μπουκώσει ο κόσμος με τα junk.

    • SAVAS avatar
      SAVAS @ Σιφιλης 18/06/2011 16:20:49

      Wikileaks.... λές;

  12. margerit avatar
    margerit 17/06/2011 18:00:41

    Τίποτα δεν είναι απίθανο τώρα πια. Who knows?

  13. Σπύρος avatar
    Σπύρος 17/06/2011 18:02:55

    Ας υποθέσουμε ότι είναι τόσο γελείο όπως το λές το όλο θέμα Parsifal. Γιατί ένιωσες την ανάγκη να κάτσεις να γράψεις τόσες σειρές και κυρίως με τόσα τεχνικά στοιχεία σαν να είσαι γνώστης τέτοιων ζητημάτων? Η μήπως είσαι?

    Και άν κάποιοι θέλανε να το στήσουν δεν θα χρησιμοποιόυσανε τέτοια στοιχεία σαν και αυτά που γράφεις και εσυ? και θα βάζανε να το συντάξει το χαρτί ένας ημι-εγγράματος η ερασιτέχνης όπως λες και εσύ?
    Για να εξηγούμαι δεν ισχυρίζομαι ότι έτσι έγιναν ακριβώς όλα έτσι αν και τίποτα βέβαια δεν αποκλείεται. Πάντως και το σχέδιο Βατοπαιδίου καλά χρησιμοποιήθηκε απο κάποιους που πήραν και θέσεις στην μετέπειτα κυβέρνηση, και ή κοινωνική αναταραχή χρησιμοποιήθηκε, και ο αγωγός με την Ρωσία πάγωσε και παρακολουθήσεις τηλεφώνων του πρωθυπουργού είχαμε και... και .... Θα μου πεις συμπτώσεις ... μπορεί αλλά και τόση πρεμούρα απο εσένα για τον Καραμανλή Β΄όπως λες ... Αλλά αλήθεια γιατί τώρα?

    • parsifal avatar
      parsifal @ Σπύρος 17/06/2011 18:52:51

      Σπύρο οπως το λές, μπορεί να είμαι "γνώστης τέτοιων ζητημάτων". Ομως το σημαντικό είναι που αποσκοπούν αυτού του είδους οι "ειδήσεις", που μαζί με επιλεγμένα wikileaks προσπαθούν να δημιουργήσουν καχυποψία πρός ολους, εμπέδωση συνωμοσιολογικών αντιλήψεων η καλύτερα αστυνομική αντίληψη της Ιστορίας.
      Απο μια τέτοια αντίληψη, ο σίγουρα χαμένος είναι ο κόσμος που αγανακτά, που αρχίζει να ενδιαφέρεται για τα κοινά και να βγαίνει απο τον καναπέ και την σκουπιδοτηλεόραση.
      Εμπεδώνεται η "αποψη" πως ο "Μεγάλος Αδελφός" βλέπει, ακούει και ελέγχει τα πάντα, αρα σοφά οι εκάστοτε πολιτικοί ηγέτες μιας μικρής χώρας υπακούουν, εκχωρούν και συμμορφούνται πρός τας υποδείξεις, π.χ. σε θέματα εθνικής κυριαρχίας και οικονομικών συμφερόντων...αλλοιώς ΑK-47 και C-4 !
      Επιπλέον πιστεύω πώς οι οποιοι ενδιαφερόμενοι - και σίγουρα το βέτο στο ΝΑΤΟ, ο αγωγός και το σχέδιο Ανάν ενόχλησαν πολλούς - είχαν αλλα μέσα πιέσεως και αντιδράσεως απο την δολοφονία πολιτικού ηγέτου σε ευρωπαική χώρα το 2008... Πολύ λατινοαμερικάνικο η τριτοκοσμικό δεν νομίζεις ?
      Το ερώτημα είναι γιατί εμφανίζεται τώρα αυτό το "εγγραφο", ενώ π.χ. δεν εχει διαρρεύσει λέξη για το πραγματικό θέμα των υποκλοπών και την στοχοποίηση Βουλγαράκη. Δεν υπάρχουν "ενημερωτικά" ? Δεν υπάρχουν wikileaks ?

      • evro avatar
        evro @ parsifal 17/06/2011 20:04:09

        ο ουλοφ παλμε δολοφονηθηκε στην καρδια της Στοκχολμης

        ο αλντο μορο απηχθη απο μυστικες υπηρεσιες

      • tpe avatar
        tpe @ parsifal 17/06/2011 20:09:46

        ΠΟΙΟ ΗΤΑΝ ΤΟ ΘΕΜΑ ΤΩΝ ΥΠΟΚΛΟΠΩΝ;
        Εδώ σε θέλω κάβουρα...
        Αφού το ξέρεις, πες το. Δεν σε προκαλώ, σε παρακαλώ. Θερμά. Πραγματικά, πιστεύω πως πρέπει να μάθουμε. Κι ίσως έτσι εξηγηθούν πολλά. Αν ξέρεις, μίλα... Στο κάτω κάτω της γραφής, το Internet είναι για να μαθαίνουμε όλοι. Αλλιώς, τρώμε την προπαγάνδα των ΜΜΕ.

      • Romios avatar
        Romios @ parsifal 18/06/2011 00:22:15

        Parsifal
        Φαίνετε ότι γνωρίζεις αρκετά. Δεν ξέρω όμως ποιά πιστεύεις από όσα γράφεις.
        Απάντησέ μου σε παρακαλώ, τί έγινε μεταξύ Γιωργάκη και Αμερικανών και Κώστα Καραμανλή και Αμερικανών από το Φεβρουάριο του 2009;
        Γιατί και ποιός υποχρέωσε τον Κ.Καραμανλή να κλείσει τη ν Βουλή ένα μήνα νωρίτερα;
        Γιατί άρχισε από τον Ιούνιο τα σούρτα - φέρτα ο Γιωργάκης στην Αμερική;
        Γιατί και ποιός υποχρέωσε τον Καραμανλή να πάει γιά εκλογές
        Και τελευταίο. Γιατί δεν μίλησε και δεν μιλάει μέχρι σήμερα ο Καραμανλής; Τι φοβάται;
        Γιατί δεν τον επιτίθεται κανένας στην Βουλή εκτός από κανένα "ξεκάρφωμα"
        Θα σε πιστέψω όταν μπορέσεις να δώσεις κάποιες απαντήσεις γιατί φοβούνται σήμερα τον Καραμανλή.

    • NWO avatar
      NWO @ Σπύρος 17/06/2011 18:56:35

      γνωστός δημοσιογράφος που πρωτοστάτησε στο Βατοπαίδι, εξαφανισθείς κι έμμισθος της ΓΓΕνημέρωσης!

      • tpe avatar
        tpe @ NWO 17/06/2011 20:10:34

        Πες τον.
        Αμάν πια. ΠΕΣ ΤΟΝ. Γιατί κρυβόμαστε; Αυτός δεν ντρέπεται και τα παίρνει τα λεφτουδάκια ΜΑΣ.

  14. ΚΜ avatar
    ΚΜ 17/06/2011 18:03:44

    Προσωπικά, δεν βλέπω κανέναν λόγο να απορρίψω εκ των προτέρων ως «παραμύθια» τα καταγγελόμενα. Μπροστά στις φωτιές του 2007 με τους δεκάδες νεκρούς (παραμονές εκλογών) ή τα Πορτοκαλί Δεκεμβριανά του 2008, η δολοφονία ενός (1) ανθρώπου δεν είναι τίποτα, σε σύγκριση.

  15. archaeopteryx avatar
    archaeopteryx 17/06/2011 18:05:21

    εγώ δεν ξέρω από τέτοια, αλλά ότι κάθε δύο εβδομάδες του την έπεφταν του ΚΚ το έχω εμπεδώσει... Τώρα ήταν οι διαπλεκόμενοι ή οι αντι-Ρώσοι, μόνο αυτός θα ξέρει...

    • GEODETIS avatar
      GEODETIS @ archaeopteryx 18/06/2011 16:51:38

      και καλά κάνεις διότι ο καλός μας φίλος προτείνει για παράδειγμα μια πανομοιότυπη εκρηκτική ύλη σε σχέση με την άλλη ... αν γνώριζε θα ήξερε ότι είναι η ίδια συνταγή (σχεδόν πανομοιότυπη) ... ο καλός φίλος υπερβάλει στα προτεινόμενα του ... διότι αν γνώριζε δεν θα συνέκρινε την ίδια εκρηκτική ύλη ...

  16. ΝΤΙΝΟΣ avatar
    ΝΤΙΝΟΣ 17/06/2011 18:13:30

    ΣΥΜΦΩΝΩ ΜΕ ΤΟ ΦΙΛΟ ΣΠΥΡΟ. Η ΑΛΗΘΕΙΑ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΜΕ ΟΣΑ ΕΧΟΥΝ ΣΥΜΒΕΙ ΤΟΝ ΤΕΛΕΥΤΑΙΟ ΚΑΙΡΟ , ΤΙΠΟΤΑ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΠΙΘΑΝΟ.
    ΙΣΩΣ ΑΥΤΟ ΕΞΗΓΕΙ ΚΑΤΑ ΚΑΠΟΙΟ ΤΡΟΠΟ ΓΙΑΤΙ Ο ΚΑΡΑΜΑΝΛΗΣ ΕΦΥΓΕ ΟΠΩΣ ΕΦΥΓΕ.

  17. Game Over GAP avatar
    Game Over GAP 17/06/2011 18:19:03

    ΚΙ ΟΜΟΣ ΕΙΝΑΙ ΠΕΡΑ ΓΙΑ ΠΕΡΑ ΑΛΗΘΙΝΟ..

  18. ΠΑΣΟΚ Χωρίς Σύνορα avatar
    ΠΑΣΟΚ Χωρίς Σύνορα 17/06/2011 18:19:06

    O διευθυντής του περιοδικού ΕΠΙΚΑΙΡΑ είπε στην εκπομπή του Αυτιά, ότι έχει ένα έγγραφο ακόμα, που αν χρειαστεί θα το βγάλει.
    Εγώ πιστεύω ότι από την αποκάλυψη αυτή χαμένη δε βγαίνει η ΝΔ, υπάρχει μια συμπάθεια προς το πρόσωπο του Κ.Καραμανλή και εμφανίζεται δημόσια αυτό που λέμε όλοι στο διαδίκτυο: Ότι κάποιοι δεν θέλουν τη συνεργασία Ελλάδας -Ρωσίας και κατά επέκταση τη συνεργασία Ρωσίας -ΕΕ

    Από την επιτυχία της εφημερίδας πιστεύω θίχτηκε ο ανταγωνισμός, που δεν μπορεί να ξεφύγει από το Μαρξισμό και το βρακί της Τάτι.

  19. Decodex avatar
    Decodex 17/06/2011 18:35:07

    ΕΥΠ βεβαιως! Μπορειτε να πατε στο web site και να ενημερωθειτε εκτενως για τις τιμες που εχει το κυλικειο της υπηρεσιας. Οπως και για το διαγωνισμο του 2008! Σε οτι αφορα τα περι δολοφονιας θα προκαλεσω να πουν οσοι γνωριζουν πως μιλουσαν μεσολαβητες σε τεως πρωθυπουργους για καιρια θεματα...και εαν περιειχαν και απειλες. Ο κοσμος της διπλωματιας εχει πολλες πλευρες.

  20. Apatsi avatar
    Apatsi 17/06/2011 18:35:46

    Τα πραγματικά έγγραφα έχουν συγκεκριμένη δομή (ορατή σε ειδικούς) και φυσικά δεν μπορούν να βγούν όπως είναι (τώρα) και κυρίως επειδή
    οι παρατηρήσεις του αρθρου στο θέμα των επικοινωνιών και παρακολουθήσεων δεν ανταποκρίνονται στην αλήθεια (δηλαδή οι δυνατότητες της συγκεκριμένης υπηρεσίας είναι παρομοιες με τις αντίστοιχες των ΗΠΑ), καθώς και ότι
    1. οι εξελίξεις σε μια επιχείρηση παρακολούθησης -αντιπαρακολούθησης σε αστικό περιβάλλον περιέχει χίλιους απρόσμενους παράγοντες
    2. η χρήση του συγκεκριμένου εκρηκτικού μπορεί να αφορά χίλιους δυο άλλους σκοπούς εκτός εκείνου που εύκολα βάζουμε όλοι στο νού μας
    νομίζω ότι η δημοσίευση θα μπορούσε είναι μια απόπειρα της εως τώρα αμυνόμενης πλευράς να βγεί στην επίθεση και να δικαιολογήσει κάποιες ενέργειές της ή μη αυτονόητες ενέργειές της (αντίδραση στα Δεκεμβριανά), καθώς οποιαδήποτε απόπειρά της να βγεί τώρα να μιλήσει πχ ο Κ.Κ. πρέπει με κάποιον τρόπο να πονηρευθεί λίγο η κοινή γνώμη και να γίνουν πιό κατανοητά κάποια μισόλογα των παικτών (πχ η συνεχής αναφορά του Κ.Κ. στον Τράγκα ότι πλέον τον νοιάζουν πλέον μόνο τα παιδιά του και η γυναίκα του).
    Βέβαια ισχύει και η περίπτωση ότι όντως αυτά γίνανε, αλλά είναι η στιγμή το σύστημα που τα έκανε όλα αυτά να αποπροσανατολίσει ακόμη μιά φορά τα φώτα της δημοσιότητος και ιδίως τώρα που είναι καταφάνερη (τελευταίες δημοσκοπήσεις) από μιά επανεκίνηση της ΝΔ ,και την ηγετική πλέον εικόνα του Αντώνη Σαμαρά , ωστε να αρχίσουμε πάλι να ομφαλοσκοπούμε για το τί έγινε και από κυρίαρχοι του παιχνιδιού βρεθήκαμε 10,5% πίσω από το ΠΑΣΟΚ. Και νομίζω ότι μάλλον περί αυτού πρόκειται.
    Αλλά τα κωλ...δα δεν κατάλαβαν ότι αυτό πλέον είναι ιστορία για εμάς και μάθημα. Δεν κατάλαβαν ότι έχουν πλέον να κάνουν με έναν πολύ "ξεροκέφαλο" άνθρωπο, με καταγωγή από ανθρώπους που όταν η Μακεδονία εθεωρείτω από το κράτος της Αθήνας μια χαμένη υπόθεση εξ αιτίας της δράσης Τούρκων-Βουλγάρων κομητατζήδων, είπαν όχι, δεν υπάρχει πισωγύρισμα, μόνον μπροστά και επίθεση. Και δικαιώθηκαν απολύτως πολύ γρήγορα. Πιστεύω στην ιστορία, στα διδάγματά της και σε ανθρώπους που αντίστοιχα πιστεύουν και καθοδηγούνται από αυτήν.

    • parsifal avatar
      parsifal @ Apatsi 17/06/2011 19:22:31

      Για πές μας την αλήθεια για το "θέμα των επικοινωνιών" και τις τρομερές δυνατότητες των ΗΠΑ... Αυτό ακριβώς λέγω : Πεισθείτε ολοι πώς οι ΗΠΑ ακούν, βλέπουν και γνωρίζουν τα πάντα, ολα είναι μάταια !

      • ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ avatar
        ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ @ parsifal 18/06/2011 09:40:47

        με τι "βαλιτσα".....

        ΠΠ

  21. Heaven avatar
    Heaven 17/06/2011 18:45:22

    +++++++++++++++++++++++

  22. ΣΥΚΟΦΑΝΤΗΣ avatar
    ΣΥΚΟΦΑΝΤΗΣ 17/06/2011 18:53:21

    Πολλα ακουγονται ρε παιδια.Εχει ακουστει η ιστορια με το χαλασμενο χαμπουργκερ. Επισης η ιστορια με το κοκορετσι σε στρατοπεδο ,που θα γιορταζε το πασχα.Τι να πιστεψει κανεις;

  23. NWO avatar
    NWO 17/06/2011 18:57:07

    step 2-3

  24. aganaktismenoi avatar
    aganaktismenoi 17/06/2011 19:08:02

    Μια απορία μπορεί κάποιος να μου λύσει; Τα ΕΠΙΚΑΙΡΑ του Λιβάνη(γνωρίζουμε τις σχέσεις με Λαλιώτη που στη συνέχεια μπήκε με 50% ο Κυριακιδης& Λαυρεντιάδης και σια) με υπεύθυνη πολιτικού Αριστερή (Το όνομα της αρκεί να διαβάσετε την ταυτότητα που έλυνε και έδενε επί Ρουσόπουλου σε ΑΛΦΑ φίλη της Μάρας και του Θεόδωρου) τι ακριβώς εκπροσωπεί; Διαβάστε και άλλα ονόματα στην ταυτότητα και θα καταλάβετε πολλά…

    • NWO avatar
      NWO @ aganaktismenoi 17/06/2011 19:21:48

      Η δημοσκόπηση στα ΕΠΙΚΑΙΡΑ της προπροηγούμενης εβδομάδας με πρώτη τη ΝΔ στο ίδιο πλαίσιο εντάσσεται;

  25. Enzo avatar
    Enzo 17/06/2011 19:10:29

    ειδικα στον τελευταιο χρονο της Κυβερνησης του ο Καραμανλης δεν ειχε μπει καθολου σε αεροπλανο ουτε σε ελικοπτερο, πηγαινε μονο οδικος.
    Τυχαιο? Δεν νομιζω Τακη

    • tpe avatar
      tpe @ Enzo 17/06/2011 20:15:43

      Και στις συνόδους κορυφής πως πήγαινε, με τα πόδια;

      • μουρίνιο avatar
        μουρίνιο @ tpe 17/06/2011 20:50:06

        ΚΤΕΛ

    • Strange Attractor avatar
      Strange Attractor @ Enzo 17/06/2011 20:45:10

      Στις εκλογές πήγαινε παντού με αεροπλάνο. Κοζάνη, Αλεξανδρούπολη, Θεσσαλονίκη, κλπ.

  26. Επώνυμος avatar
    Επώνυμος 17/06/2011 19:12:22

    Χμμμ, πολύ ενδιαφέρουσα ανάρτηση. Αντιλαμβάνομαι τα ερωτήματα του parsifal και στο βαθμό που μας επιτρέπεται να κάνουμε υποθέσεις, εγώ στο "γιατί τώρα" θα απαντούσα τις ακόλουθες εκδοχές:

    α) Οι Ρώσοι θέλησαν να δώσουν τη χαριστική βολή στον καταρρέοντα Παπανδρέου και έβγαλαν το χαρτί τώρα.

    β) το δημοσίευμα σκοπεύει να ενισχύσει τη συμπάθεια της "βάσης" στο πρόσωπο του Καραμανλή, για να δοθεί ώθηση στα σενάρια παλινόρθωσης (με απώτερο σκοπό, δηλαδή, να πληγεί ο Σαμαράς).

    Με δεδομένο ότι τα Επίκαιρα δεν έχουν δείξει να μην συμπαθούν το Σαμαρά - πάντως δεν τον πολεμούν, σε αντίθεση με τον κατεστημένο τύπο - το "β" θα μου φαινόταν λιγότερο πιθανό από το "α".

    Τώρα, ως προς τη γνησιότητα των αποκαλύψεων. Η μορφή της πληροφορίας ταιριάζει με αυτά που ήδη γνωρίζουμε (πυρκαγιές, πορτοκαλί Δεκέμβρης, Ζαχόπουλος, Βατοπαίδι κλπ.). Το χρονικό σημείο είναι αμέσως μετά την αποτυχία της περί Ζαχόπουλο συνωμοσίας. Δεν αποκλείεται. Από την άλλη, αυτά που μας λέει ο parsifal ηχούν αρκετά πειστικά (αν και εγώ δεν έχω τις γνώσεις για να τα ελέγξω).

    Η εκδοχή στην οποία καταλήγω εγώ είναι ότι όλο και είναι πιθανόν να παίχτηκε κάτι τέτοιο, αλλά πιθανότατα οι λεπτομέρειες του εγχειρήματος να είναι κατασκευασμένες, έτσι ώστε να μην αποκαλυφθούν οι πραγματικές κινήσεις και οι πραγματικές προσβάσεις και δυνατότητες των Ρώσων πρακτόρων και "καούν". Γίνεται και λίγο μυθιστορηματική η διάσταση του όλου και επιτυγχάνεται καλύτερα ο σκοπός του εγγράφου - που αναμφίβολα κατατείνει στο να αυξηθεί η συμπάθεια προς τον Καραμανλή.

    • Φωτεινή avatar
      Φωτεινή @ Επώνυμος 17/06/2011 21:59:17

      Ἐπώνυμε,

      Definitely a.

      Ἀποκλείω τό β γιατί καί ὁ ΚΚ καί ὁ Σαμαρᾶς εἶναι πολύ ἀγαπητοί στήν βάση ἡ ὁποῖα βλέπει στόν Σαμαρᾶ ἕνα ἄλλο Καραμανλῆ--γίνεται δλδ μία ταυτοπροσωπία. Ἐκτός ἄν μιλᾶμε γιά μή βολεμένους ΝΔς ἐπί πρωθυπουργίας ΚΚ. . .

    • ΚΜ avatar
      ΚΜ @ Επώνυμος 17/06/2011 22:47:59

      Επώνυμε, αποκλείεται το δεύτερο ενδεχόμενο γιατί «παλινόρθωση» του Καραμανλή χωρίς να θέλει ο ίδιος, δεν νοείται. Και ο Καραμανλής δεν έχει τέτοιες βλέψεις, παρέδωσε την σκυτάλη στον Σαμαρά και του παρέχει την υποστήριξή του. Για τους ανήκοντες στη διαχρονική βάση της ΝΔ, είναι σαφέστατο ότι παίζουν και οι δύο για την ίδια ομάδα.

      • Επώνυμος avatar
        Επώνυμος @ ΚΜ 17/06/2011 22:57:02

        Καταρχάς, ας μην είμαστε τόσο σίγουροι για τον ίδιο (εγώ δεν είμαι, καθότι και ο ίδιος, δεν μπορεί, θα είναι κάπως παραμυθιασμένος από την εντυπωσιακή επιστροφή του θείου του το 1974) και, δεύτερον, είμαστε σίγουροι ότι το στενό περιβάλλον του το θέλει όσο τίποτε άλλο και θα εργαστεί όσο μπορεί προς αυτήν την κατεύθυνση, χωρίς απαραίτητα να το θέλει ή να το στηρίζει ο ίδιος.

        Τρίτον, προς την κατεύθυνση αυτή εργάζονται μετά βεβαιότητας όσοι θέλουν να πλήξουν το Σαμαρά, εντός ή εκτός ΝΔ.

        Τώρα, αν το δημοσίευμα εντάσσεται σε αυτή τη λογική, είναι άλλη ιστορία, εκεί λέω κι εγώ ότι είναι λιγότερο πιθανό αυτό, όμως ας μην λέμε ότι δεν υπάρχει καν αυτό το φαινόμενο.

        • ΕΛΛΗΝ avatar
          ΕΛΛΗΝ @ Επώνυμος 19/06/2011 04:32:45

          Επώνυμε
          Εκπλήσομαι !!!!!!!!

          Σε είχα για σοβαρό αναλυτή !!!!!

          Τί γίνεται τώρα . Μετά την κόρη του Δράκουλα βάζουμε και τον ΚΚ στην ίδια πλευρά που θέλουν το ροκάνισμα ΣΑΜ και επάνοδό του.............

          Ποιόν αυτόν που έχει δηλώσει κατηγορηματικά την αντίθεσή του για την επάνοδό του ή

          Αυτόν που ΕΒΓΑΛΕ απο την ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΕΡΗΜΟ τον καθ΄ όλα αγαπητο και Άξιο ΣΑΜ και
          Τον ανέβασε πάλι επάνω στην πολιτική σκηνή ???????? (Δίνοντάς του μάλιστα και υπουργείο εξ απαλών ονύχων για να μήν υποστεί την φθορά που είχε η ΝΔ και κάποια λαμόγια της???)

      • Φωτεινή avatar
        Φωτεινή @ ΚΜ 18/06/2011 12:46:54

        BINGO !!!!!

        • Φωτεινή avatar
          Φωτεινή @ Φωτεινή 18/06/2011 12:49:18

          Τό BINGO γιά ΚΜ

  27. aganaktismenoi avatar
    aganaktismenoi 17/06/2011 19:20:02

    Πες τα ρε Μνημων. Γιατί, η λήθη θα μας κατασπαράξει όλους. Αν είχαμε μνήμη ως Έλληνες δεν θα υπήρχαν Καραμανλήδες, Μητσοτάκιδες και Παπατζήδες και δεν θα είχαμε φτάσει σε αυτό το σημείο.

  28. brankaleon avatar
    brankaleon 17/06/2011 19:23:07

    Γιατί να μπει στον κόπο "κάποιος" να ακυρώσει μια ενδεχόμενη αποκάλυψη.
    Μή πως λίγα γίνονται;
    Ή μή πως είναι "λίγο" άσπονδοι οι "φίλοι" μας.

  29. NWO avatar
    NWO 17/06/2011 19:26:07

    Λόγω Βουλγαρίας;; Καλά, τότε ο Αίσωπος ήταν ιστορικός....

  30. NWO avatar
    NWO 17/06/2011 19:27:56

    Συμβιβασμοί φίλε μου, μέχρι να έρθει η ώρα της κρίσης.

  31. ΑΠΟΣΤΟΛΟΣ avatar
    ΑΠΟΣΤΟΛΟΣ 17/06/2011 19:30:51

    Η Παράταξη αγαπάει τον ΚΑΡΑΜΑΝΛΗ οσο και αν κάποιοι δυσαρεστούνται.
    Ξύδι!!!
    Οποιος τολμήσει να τον πειράξει θα έχει ΜΕΓΑΛΟ πρόβλημα.

    • ΣΥΚΟΦΑΝΤΗΣ avatar
      ΣΥΚΟΦΑΝΤΗΣ @ ΑΠΟΣΤΟΛΟΣ 17/06/2011 20:27:11

      Η παραταξη θα τον αγαπουσε περισσοτερο ετσι και ειχε βαλει χερι στο παρτυ που γινοταν στο δημοσιο.Αλλα εχει το αλαθητο.Χωρις να εχει θητευσει σε υπυργειο ποτε πως θα εβαζε χερι στις σπαταλες.Η μεγαλη διαφορα με το θειο του.

  32. Posidonas avatar
    Posidonas 17/06/2011 19:31:17

    Τιποτα δεν αποκλειεται,ολα ειναι πιθανα. Η αληθεια ειναι καλα κρυμενει στις λεπτομεριες της και ο χρονος ειναι αυτος που θα τις ξεδιπλωση. Την περιοδο εκεινων των γεγονοτων το πασοκ οριονταν με αφρους στο στομα και εμπαινε εμποδιο σε καθε κινηση που θα μπορουσε να δωσει ανασα στην οικονομια.
    Απο το σχεδιο Αναν που το πασοκ και η ψευτικη αριστερα του κολωνακιου, ηθελαν την Κυπρο να τουρκιεψει,μεχρι τον αγωγο,ειδικα το το πασοκ επαιξε υποπτο και υπουλο ρολο.

  33. Καλά τώρα... avatar
    Καλά τώρα... 17/06/2011 19:31:49

    Μπορεί, όπως λες, να είσαι γνώστης Parsifal, αλλά μπορεί να είσαι και απλώς Pa-parsifal.

    Να σε παραπέμψω εγώ που δεν είμαι γνώστης σε κανά-δυό καλόπαιδα της Πρεσβείας των ΗΠΑ να σου τα επιβεβαιώσουν;

  34. stefanos avatar
    stefanos 17/06/2011 19:35:17

    Καποιοι ανησυχούν μήπως ο Καραμανλής επιστρέψει απο το περιθώριο που ο ίδιος ευφυώς τοποθέτησε τον ευατό του στην κεντρική πολιτικη σκηνή. Κατα τη γνώμη μου Σαμαράς και Καραμανλής συμπορεύονται αρμονικά και οι υγιεις της παράταξης τους εκτιμούμε σαν πατριώτες πολιτικούς και τους δύο. Ας μην προσπαθούν κάποιοι βασιλικότεροι του βασιλέως να δημιουργούν προβλήματα εκεί που δεν υπάρχουν. Αυτά ως προς το άρθρο. Ως προς την ουσία μονο τυφλοί δεν μπορούν να δουν τι εκτυλίχτηκε απότο 2007 και μετά για να μην αναφερθώ και στη δολοφονια του Πέτρου Αλεξανδρείας το 2004. Στις καρδιές των γνήσιων πατριωτων Ελλήνων ο Καραμανλής με την αντρίκεια στάση του έναντι της Νέας Τάξης Πραγμάτων έχει ξεχωριστή θέση.Την ίδια ξεχωριστή θέση αρχίζει να καταλαμβάνει και ο Αντώνης με τα δικά του ιστορικά Οχι ίσως στην πιο κρισιμη στιγμή της σύγχρονης ελληνικής ιστορίας.

    • factorx avatar
      factorx @ stefanos 17/06/2011 19:46:38

      Είδες μνα αμφισβητεί πουθενά ο Parsifal τον Καραμανλή; Γιατί αισθάνεσαι την ανάγκη να τον υπερασπίσεις; Πόσο "καραμανλικός" είσαι όταν δεν βλέπεις ότι ένα άρθρο αστήρικτο και φαντασιόπληκτο μόνο κακό του κάνει;

      • noldor avatar
        noldor @ factorx 17/06/2011 22:46:11

        Εσύ πάλι θεωρείς ότι δεν υπάρχει ούτε ένας σοβαρός λόγος που ο Καραμανλής δεν έχει πει ούτε μισή κουβέντα για υποστήριξη του εαυτού του;
        Είναι αλήθεια αυτό που είπε ο Χατζηνικολάου στο δελτίο του, ότι προχθές, πριν την κολοτούμπα, είχαν συμφωνήσει στην ψήφιση του Μεσοπρόθεσμου;

      • ΕΛΛΗΝ avatar
        ΕΛΛΗΝ @ factorx 19/06/2011 04:53:46

        Φάκτορα

        Οχι δεν τον αμφισβητεί τον ΚΚ

        Κάνει κάτι πολύ χειρότερο.

        Με τον τρόπο που απαξιώνει τα συγκεκριμένα στοιχεία (ΕΥΠ) ριχνει μελάνι - θολώνει όλα αυτά τα γεγονότα Πυρκαγες-Δεκεμβριανά-Βατοπέδι ΄........λες και ήταν τυχαία . Λες και δεν υπάρχει περίπτωσει να ενεργούν έτσι οι ΄΄φίλοι μας΄΄ ή οτι τα ΟΧΙ του ΚΚ δεν ήταν και τόσο σημαντικά ώστε να τύχουν τέτοιας αντιμετώπισης.

        Ας κάνει τον κόπο να ρωτήσει τον Φαήλο . Ξέρει αυτός καλύτερα απο τον καθένα για την εποχή της Κένυας........

        • dealex avatar
          dealex @ ΕΛΛΗΝ 19/06/2011 11:11:27

          ρωτηστε και το Σαββα, κατι θα μπορει να σας (ξανα)πει κι αυτος...

    • NWO avatar
      NWO @ stefanos 17/06/2011 19:49:54

      Μπράβο Στέφανε!

    • Νίκος Α avatar
      Νίκος Α @ stefanos 18/06/2011 10:59:41

      Μπράβο Στέφανε

    • Φωτεινή avatar
      Φωτεινή @ stefanos 18/06/2011 12:51:49

      stefanos,

      Ἑξάρες!!!

  35. parsifal avatar
    parsifal 17/06/2011 19:35:53

    Τίποτε ποιό σοβαρό εχεις να πείς ? Αν φαντάζεσαι πώς τρομάζεις κάποιον με επίκληση της "πρεσβείας" ...

  36. Kennan avatar
    Kennan 17/06/2011 19:36:16

    Στο γλυψιμο στον σαμαρά εντάσσεται και στο να δουλεύουμε τη ΝΔ για να κάνουμε την δουλειά μας

  37. Kennan avatar
    Kennan 17/06/2011 19:36:44

    !!!

  38. A.M. avatar
    A.M. 17/06/2011 19:40:47

    Επί του θέματος και όπως το αναλύει ο parsifal δεν μπορώ να πάρω θέση επειδή δεν είμαι ειδικός.

    Υπάρχει όμως κάτι που ΚΑΝΈΝΑΣ δεν μπορεί να το αμφισβητήσει:

    Απ την στιγμή που ο ΚΚ ανέλαβε την εξουσία και μέχρι την στιγμή υπέγραψε τον αγωγό με τους Ρώσους ΌΛΑ βαίναν καλώς και στην Ελλάδα δεν υπήρχε κάποιο σοβαρό πρόβλημα ασφάλειας ή σκανδάλων.

    Ακριβώς μετά την υπογραφή του αγωγού άρχισαν όλα!
    Πυρκαγιές, Δεκεμβριανά, Βατοπεδινά, δομημένα, χτυπήματα σε αστυνομικά τμήματα, γάζωμα αστυνομικών στα Εξάρχεια, γάζωμα αστυνομικών στην Αγία Παρασκευή... και δεν συμμαζεύεται.

    Το αμφισβητεί κάποιος αυτό;
    Δεν νομίζω!

    Ο ΚΚ - κατά την δική μου πάντα γνώμη - προσπάθησε να την φέρει στις ΗΠΑ.
    Και αυτό πλήρωσε.

    Και ώ τι σύμπτωση!
    Όλοι αυτοί οι «επαναστάτες» που γάζωναν αστυνομικά τμήματα μόλις ανέλαβε ο ΓΑΠ και άρχισε να ξεπουλάει την Ελλάδα ... ηρέμησαν!
    Έβαλαν τα όπλα στα ερμάρια και δεν ξαναπυροβόλησαν κανέναν.

    Βλέπετε, είχαν πετύχει τον σκοπό τους.
    Να παραδώσουν την χώρα στο υποχείριο κα υποζύγιο των ΗΠΑ και αυτό με την σειρά του να την ξεπουλήσει κοψοχρονιά στους δανειστές και λοιπούς παερατρεχάμενους.

    • Επώνυμος avatar
      Επώνυμος @ A.M. 17/06/2011 21:58:12

      Αχ, αχ, αχ. Εκεί, στο καθήκον πάντα. Σου βγάζω το καπέλο. Αλλά ας τα πάρουμε με τη σειρά:

      1) Οι επιθέσεις αυτές σταμάτησαν ΜΟΝΟΝ όταν ανέλαβε ο ΓΑΠ. Υπήρχαν και επί Ανδρέα Π., επί Μητσοτάκη, επί Σημίτη, επί ΚΚ. Άρα, τι αμφισβητείς; Δεν σταμάτησαν τώρα; Δεν τους έπιασαν σήμερα ένα σωρό από δαύτους με τη μεγαλύτερη ευκολία; Πόσο πια ικανοί είναι αυτοί οι του ΠΑΣΟΚ, ειδικά στο θέμα "τρομοκρατία" που δεν μπορούν ούτε ένα σωστό φορολογικό νόμο να φτιάξουν;

      2) Δεν ήταν ένα και δύο τα δημοσιεύματα που επιβεβαίωναν την ευθεία αμερικανική εμπλοκή στον "Δεκέμβρη". Ας θυμηθούμε το σημαντικότερο, αυτό του Λάμπρου Παπαντωνίου, που - τι σύμπτωση! - πέθανε τρεις-τέσσερις μήνες μετά!

      3) Η προαναγγελία "πολιτικών αντιποίνων" κατά του Καραμανλή έγινε από τον ίδιο τον Ψυχάρη, στο πρωτοσέλιδο του Βήματος της 29ης Ιουνίου 2007. Για πες μου, ποια ήταν αυτά τα αντίποινα, αν όχι αυτά που λέμε τώρα...

      4) Δεν μπορεί να γνωρίζω εγώ ο ψευδώνυμος απευθείας από Αμερικανούς φίλους μου ότι όλες οι αμερικανικές υπηρεσίες στην Ελλάδα εργάζονταν την περίοδο 2007-2009 για το θέμα των αγωγών, που ήταν τότε ΠΡΩΤΗ ΚΑΙ ΜΟΝΗ ΠΡΟΤΕΡΑΙΟΤΗΤΑ για την αμερικανική πολιτική στη χώρα και να μην το γνωρίζεις εσύ, έτσι δεν είναι ρε συ Ψυχραιμία;

      5) Ξέρεις καλά ότι ο ρόλος της αριστεράς και των Αλαβάνων σε αυτό το ζήτημα είναι αυτός του χρήσιμου ηλίθιου. Πιστεύω μετά το Μνημόνιο να κατάλαβαν αρκετοί από δαύτους πόσο διευκόλυναν την κατάσταση με την ανοησία τους.

      • ψυχραιμια avatar
        ψυχραιμια @ Επώνυμος 17/06/2011 23:42:31

        1) Oι αναρχικοι ειχαν δραση γενικα σε περιπτωσεις συγκεντρωσεων.Η δραση τους ειχε καμφθει αρκετα μετα τη συλληψη της 17Ν .
        Επιθεσεις σε αστυνομικα τμηματα αρχισαν να κανουν μονον επι Καραμανλη και γενικα η δραση τους αναζωπυρωθηκε.
        2) Ο Λαμπρος ηταν σεμνος αλλα και λιγο υπερβολικος.Ειχε γραψει πολλα αλλα που δεν εγιναν.
        3) Συμφωνα με το wikileaks ηταν η μη καταργηση της βιζας.
        4) Αλλο να ασχολουνται με τους αγωγους και αλλο να σχεδιαζουν τη δολοφονια ηγετη συμμαχικης χωρας.Μερικα πραγματα δεν γινονται- η δραση των ΗΠΑ ειναι αναλογη της σχεσης με μια χωρα.
        5) Εσυ το νομιζεις.Αυτοι δεν το βλεπουν ετσι.

        • Προφήτης avatar
          Προφήτης @ ψυχραιμια 18/06/2011 01:03:19

          ψυχραιμία, συνήθως δεν κάνεις λάθη. Είναι "λάθος";
          3) σύμφωνα με τα wikileaks η μη κατάργηση της βιζας ήταν αντίποινα για το βέτο του Βουκουρεστίου, όχι για τον αγωγό.

  39. NWO avatar
    NWO 17/06/2011 19:41:24

    Σημειώστε πάντως ότι το περιοδικό εξαφανίσθηκε από τα περίπτερα!

    • A.M. avatar
      A.M. @ NWO 17/06/2011 19:45:31

      Τι σύμπτωση!

      • NWO avatar
        NWO @ A.M. 17/06/2011 19:51:03

        Εννοώ από τη ζήτηση Α.Μ., ο κόσμος διψά και για συνομοσιωλογία, οκ το δέχομαι, αλλά ενημερώνεται από το διαδίκτυο και ερευνά.

  40. pater avatar
    pater 17/06/2011 19:46:22

    Φωνή Λιβάνη εν τη ερήμω, εν όψη κατάρρευσης του συστήματος. Είναι ίσως κάτι απλό.. : Μαργαρίτα, Νίκο, ξέρουμε πολλά! Τα ίδια δεν έκαναν και με το βιβλίο της Δήμητρας Λιάνη και γλίτωσαν το "κωλόσπιτό";

  41. ierofantis avatar
    ierofantis 17/06/2011 19:53:42

    Χωρίς να υιοθετώ άκριτα το δημοσίευμα των Επικαίρων, δεν μπορώ να μην εκτιμήσω παράλληλα και τα όσα λέει ο φίλος Πάρσιφαλ.

    Ιδιαίτερα με δεδομένο ότι η υπηρεσία που εμπλέκεται από πλευράς Ρωσίας φέρεται να είναι η FSB, και όχι κάποια πιο κατάλληλη, όπως πχ η GRU...

    Η πρώτη βλέπετε είναι αποκλειστικά αρμόδια για την αντικατασκοπεία επί ρωσικού εδάφους. Η δεύτερη είναι κυρίως αυτή που κάνει τη δουλειά στα εξωτερικά... μαζί με κάτι άλλα καλόπαιδα από άλλες μονάδες του ρωσικού στρατού..

    Τι χρειαν είχαν λοιπόν οι Ρώσοι να εμπλέξουν μια υπηρεσία εσωτερικού προσανατολισμού, σε υπόθεση αντικατασκοπείας στο εξωτερικό, δηλαδή την Ελλάδα, εφόσον για αυτή τη δουλειά έχουν άλλες υπηρεσίες;

    Δεν ξέρω ....

  42. ΠΑΣΟΚ Χωρίς Σύνορα avatar
    ΠΑΣΟΚ Χωρίς Σύνορα 17/06/2011 19:54:31

    H Ελλάδα, με τα γεγονότα του 2008 απέδειξε ότι αποτελεί κάστρο της Νέας Τάξης και δοκιμαστικό πρόγραμμα. Εκατοντάδες ΜΚΟ,πράκτορες και τρομοκράτες "αστικού πολέμου" δρουν ανενόχλητοι.
    Ο κος Πολύδωρας ο ιδεολόγος της ΝΔ τους κόιταζε μη μπορώντας να αντιδράσει να καίνε την Αθήνα.
    Όλα τα λάθη που αναφέρει η ανάρτηση μπορούν να γίνουν από εγληματίες του ποινικού δικαίου!

    • ψυχραιμια avatar
      ψυχραιμια @ ΠΑΣΟΚ Χωρίς Σύνορα 17/06/2011 21:14:54

      O Πολυδωρας δεν ηταν τοτε.Ηταν ο θλιβερος Παυλοπουλος που ανελαβε επειδη ο Καραμανλης ΥΠΕΚΥΨΕ στην απαιτηση των αλητων του ΣΥΡΙΖΑ να καταργηθει το αυτονομο Υπουργειο Δημοσιας Ταξεως και να ενοποιηθει με το Εσωτερικων.
      Υπ οψιν οτι εντελως αθορυβα η αποφαση αυτη αποσυρθηκε και ανασυστηθηκε το αυτονομο υπουργειο με το οργουελικο ονομα Προστασιας του Πολιτη χωρις να βγαλουν κιχ τα καθαρματα του ΣΥΡΙΖΑ που απαιτουσαν χρονια την καταργηση του για να τα σπανε ευκολα.

      • μουρίνιο avatar
        μουρίνιο @ ψυχραιμια 17/06/2011 21:51:28

        Πολύ σωστά τα γράφεις.

      • ΠΑΣΟΚ Χωρίς Σύνορα avatar
        ΠΑΣΟΚ Χωρίς Σύνορα @ ψυχραιμια 17/06/2011 21:53:26

        Το "αγγαρεία κάνω' ποιος το είπε?

        • ΚΜ avatar
          ΚΜ @ ΠΑΣΟΚ Χωρίς Σύνορα 17/06/2011 22:53:01

          Αυτό άν θυμάμαι καλά είχε ειπωθεί κατά την διάρκεια των Πορτοκαλί Πυρκαγιών του 2007.

  43. Y. avatar
    Y. 17/06/2011 19:58:40

    Ξεχάστε το. Ο ΚΚ2 είναι δημοκράτης και πιστός στους θεσμούς παραταξιακός ΝΔκράτης. Δεν φαίνεται να ενδιαφέρεται για τη μαχόμενη πολιτική
    Η ΝΔ έχει άξιο αρχηγό που θα την κάνει κυβέρνηση (με άλλους όρους εξουσίας και πολιτικής συμπεριφοράς), και λέγεται Αντώνης Σαμαράς. Πίριοντ_

    • noldor avatar
      noldor @ Y. 17/06/2011 22:35:53

      Συμφωνώ απολύτως μαζί σου. Άλλωστε όσοι προσπαθούν πιο πάνω να μας πείσουν ότι όλα αυτά είναι θεωρίες συνομωσιών, ταυτοχρόνως μας λένε ότι ο ΚΚ συνομωτεί για να επιστρέψει!!!

  44. evro avatar
    evro 17/06/2011 20:00:43

    γιατι τωρα;

    προειδοποιηση προς τον σημερινο αρχηγο ισως;...

    μισες αληθειες ζυμωμενες με μισα ψεματα κανουν μια πολυ ενδιαφερουσα ιστορια μυστηριου και κατασκοπειας για να μην επιτρεπεται να αφεθει κανενα σεναριο απεξω

    στη θεση του σημερινου αρχηγου θα λαμβανα το δημοσιευμα υποψιν και θα αυξανα την προστασια

    τα μετρα ασφαλειας του πρωην πρωθυπουργικου ζευγους πρεπει να ηταν ασυνηθιστα δρακοντεια απο την ανοιξη του 2008

    ελεγχοταν καθε πολιτης τυχαινε να διασταυρωνοταν οι διαδρομες του με τις διαδρομες του πρωθυπουργικου ζευγους

    • Y. avatar
      Y. @ evro 17/06/2011 20:47:53

      “.....καλού-κακού οι αρμόδιοι, ας δώσουν περισσότερη προσοχή στην ασφάλεια του προέδρου. Είμαστε σε πονηρές εποχές”

    • Y. avatar
      Y. @ evro 17/06/2011 20:49:06

      ...σχόλιο στις 18/5/2011

  45. Κρης avatar
    Κρης 17/06/2011 20:10:00

    Ο Καραμανλής στα 5,5 χρόνια διακυβέρνησης
    ειχε συναντηθει με τον Πουτιν 7 φορές.

    πρεπει να ειναι ρεκορ αυτο στις συναντησεις του Πουτιν ,
    με οτι αυτο συνεπαγόταν.

    • NWO avatar
      NWO @ Κρης 17/06/2011 20:21:58

      ο ΚΚ ο Β΄7, οι βοηθοί του;;;;

    • A.M. avatar
      A.M. @ Κρης 17/06/2011 20:40:48

      Ο ΚΚ ο β' έβλεπε το χουνέρι που πήγαιναν να μας στήσουν οι «σύμμαχοι» και να μας φάνε την Θράκη και το μισό Αιγαίο και προσπάθησε να το ανατρέψει.
      Αυτή είναι η όλη ουσία του ζητήματος.

      Το ότι δεν τα κατάφερε οφείλεται στο ότι ήταν πρωθυπουργός μιας μικρής χώρας και στο ότι για να κάνει μια μικρή χώρα μια τόσο μεγάλη στροφή και ντρίπλα στις ΗΠΑ παρακάμπτοντάς τα συμφέροντά τους χρειάζεται μεγάλος αιφνιδιασμός και αποφασιστικότητα του επιπέδου «παίζω την ζωή μου κορώνα - γράμματα».
      Ως προς τον αιφνιδιασμό ο ΚΚ σχεδόν τα κατάφερε αλλά ως προς την αποφασιστικότητα να το πάει στα άκρα όχι, τον πρόλαβαν οι καθόλα κατευθυνόμενες απ τις ΗΠΑ αρνητικές εξελίξεις.

      Τα αποτελέσματα αυτής της αποτυχίας του ΚΚ εύχομαι να ΜΗΝ τα δούμε ποτέ, και εννοώ την αυτονόμηση της Θράκης και την συνεκμετάλλευση του Αιγαίου, κάτι βέβαια που ο ΓΑΠ ως υπηρέτης των ΗΠΑ προωθεί με αστραπιαίες ενέργειες.

      Όσο για τον αγωγό.. αναμείνατε στο ακουστικό σας επ' αόριστον.

    • μουρίνιο avatar
      μουρίνιο @ Κρης 17/06/2011 20:58:57

      Με μηδενικά αποτελέσματα, μην το ξεχνάς αυτό.

      • μουρίνιο avatar
        μουρίνιο @ μουρίνιο 17/06/2011 21:01:13

        Στο ανωτέρω σχόλιο του Κρητός αναφέρομαι.

  46. juliet avatar
    juliet 17/06/2011 20:27:21

    πες τα ρε Μνήμων,θα σου πω και εγώ.Το δεν βαρίεσαι και το να ξεχνάμε είναι προτέρημα των ηλιθίων .Το έχει η μοίρα του τόπου να λειτουργεί με το συναίσθημα και να αποδιώχνει τη μνήμη .Να κάνουμε ήρωα έναν ανεπαρκή και μικρό μπροστά στη λαίλαπα που ΄ρχότανε και δεν μπόρεσε να σταθεί στο ύψο των περιστάσεων.Να παραμένει στο ΥΠ.ΠΟΛ ο ''φίλος '' Ζαχόπουλος και να λύνει και να δένει.Να καίγεται η Ολυμπία και να λέει δεν συμβαίνει τίποτε και πίσω τα καμμένα,να δημιουργεί Τατούληδες ορκισμένους εκδικητές ,να ........και να παραμένει.Να αφήνει τους πάντες να αλωνίζουνε να θεωρούνε τον κόσμο της Ν.Δ υποταχτικούς και να κάνουνε ''κονε '' με τους γνώστες τις διαπλοκής.
    Γνωρίσανε την Μύκονο και ξεχάσανε τις λαΐκες συνοικίες ,γνώρισαν τα ξενοδοχεία τύπου'' four seasons'' και η παρακμή του ''Βυζαντίου'' άρχισε να βγάζει μπόχα.
    Ο Σαμαράς θα πρέπει να θυμάται ,όπως και εμείς .Αν ξεχάσουμε είμαστε άξιοι της μοίρας μας και τώρα θα είναι το τέλος.Η τύχη έπαψε να είναι με το μέρος μας ,τώρα το μόνο που είναι με το μέρος μας είναι το μυαλό μας.
    Ο Πρωθυπουργός είναι ο φύλακας της Πατρίδος του,η ζωή μπροστά στη ΠΑΤΡΙΔΑ έρχετε σε δεύτερη μοίρα.Θα μου πείτε ,χαχαχααα,τι μας λέει ,τα πράγματα θα πρέπει να τα λέμε με το όνομά τους για να θυμόμαστε.....Τι απαιτήσεις να έχω απο έναν δοσίλογο αν μέχρι τώρα οι Ελληνες πούλησαν τη Πατρίδα τους μπροστά στη κρεπάλη της καλοπέρασης και ματαιοδοξίας;

  47. LEWNIDAS avatar
    LEWNIDAS 17/06/2011 20:36:34

    θα υποθεσουμε οτι το δημοσιευμα ειναι αληθινο. εαν ηταν κλιμακιο των γνωστων (CIA, ) ο εξοπλισμος θα ηταν πολυ καλητερος απο αυτος που βρηκαν και με μικροτερη συμμετοχη Human Intelligence. οποτε μιλαμε για ομαδα με μικροτερο budget (MI5,MOSSAD, ΜΙΤ). η ελλειψη οπλισμου μας αφερει την MOSSAD.
    οποτε μας μενουν οι αγγλοι με τους τουρκους. οι τουρκοι δεν καιγοντουσαν και ειναι δυσκολο να εκτελεσουν τετοια αποστολη! οι αγγλοι καιγοντουσαν λογω ΒΡ.

    εαν αληθευει μας αποδυκνυει της εκπληκτικη γεωστρατιγικη σημασια της χωρας οπου οποιαδηποτε κινηση μακρυα απο τα αγγλοσαξωνικα συμφεροντα θεωρειται ασυγχωρητη.

  48. μουρίνιο avatar
    μουρίνιο 17/06/2011 20:54:58

    Μην τους τα γράφεις έτσι Μνήμονα, γιατί πολλοί εδώ μέσα πιστεύουν οτι ο ανεπαρκής ΚΚ ήταν παγκόσμιος ηγέτης τουλάχιστον επιπέδου Τσώρτσιλ . Μη διαλύεις τόσο απότομα τις ψευδαισθήσεις τους...

  49. ΣΥΚΟΦΑΝΤΗΣ avatar
    ΣΥΚΟΦΑΝΤΗΣ 17/06/2011 21:03:11

    Τωρα μολις μου ηρθε στο μυαλο και η ιστορια με τα πειραγμενα ζαχαρωτα τα Χριστουγεννα του 2008.

  50. parsifal avatar
    parsifal 17/06/2011 21:12:51

    Λεωνίδα οι Αγγλοι και budget εχουν και SAS εχουν για ανάλογα εργα ! Πόσο πιθανό ομως θεωρείς να ενεπλέκοντο σε τέτοια ιστορία ? Ούτε στην Ιρλανδία δεν τόλμησαν ανάλογη ενέργεια και εάν (λέμε εάν) θα το εκαναν πολύ καλύτερα και οχι σε επίπεδο ...Πυρήνων της Φωτιάς ! Μήν ξεχνάς οτι εχουν λαμπρή παράδοση σε ειδικές επιχειρήσεις (η SOE προυπήρξε των καουμπόυδων των γνωστών πολυδιαφημισμένων υπηρεσιών) και ΟΛΑ τα δυτικά κράτη σε αυτό το μεγάλο σχολείο εμαθαν τον ανορθόδοξο πόλεμο. Και οι ημέτεροι τις γνωστές επιτυχίες του 2002 στα αγγλικά σχολεία και τις ιδέες τα οφείλουν... Οι αμερικάνοι μια ειδική επιχείρηση πήγαν να κάμουν και τους ξεφτίλισε ο Παπαθεμελής στην πλατεία Αμερικής !

    • Επώνυμος avatar
      Επώνυμος @ parsifal 17/06/2011 22:33:35

      Νομίζω ότι υποτιμάς τις επιχειρησιακές δυνατότητες του αμερικανικού παράγοντα. Οι Άγγλοι μπορεί να έχουν εμπειρία και παράδοση, όμως δεν έχουν πια το βεληνεκές για το κάνουν, ούτε τα χρήματα. Οι Αμερικανοί έχουν εξελιχθεί πολύ και, το κυριότερο, έχουν πάρει το μάθημά τους από την ανάπτυξη του αντιμερικανισμού διεθνώς και λειτουργούν πια χωρίς να πολυ-φαίνονται. Έχουν και διάφορες μεθόδους κρυφής χρηματοδότησης και επηρεασμού καταστάσεων και επενδύουν πάρα πολύ στις λεγόμενες track 2 ενέργειες ("διπλωματία των πολιτών").

      Υπάρχει όμως και κάτι άλλο: Αυτό που αποκαλούμε "Νέα Τάξη" (εγώ λέω ότι είναι μηχανισμοί του διεθνούς τραπεζο-πετρελαϊκού καρτέλ) είναι μηχανισμοί που δεν ταυτίζονται ή πάντως δεν ταυτίζονται πλήρως με τους μηχανισμούς της κυβέρνησης των ΗΠΑ. Υπάρχουν κάποια πράγματα που γίνονται σε επίπεδο κυβέρνησης ΗΠΑ. Που τα αναλαμβάνουν μυστικές υπηρεσίες, να το πούμε έτσι. Και υπάρχουν και άλλα πράγματα που τα αναλαμβάνουν μηχανισμοί αυτού που αποκαλώ εγώ "διεθνές παρακράτος". Τι από όλα αυτά που συμβαίνουν δρομολογείται από το "διεθνές παρακράτος" και τι από την αμερικανική κυβέρνηση; - στο βαθμό βέβαια που η τελευταία αποτελεί υποχείριο του "διεθνούς παρακράτους", που δεν είναι πάντοτε υποχείριο του διεθνούς παρακράτους, έχει και σημαντικό βαθμό αυτονομίας στη δράση της. Άγνωστο, για εμάς τους απέξω. Μπορούμε να υποθέσουμε μέσα από ενδείξεις όπως π.χ. η επιμονή του "Ψυχραιμία" να καταπολεμά κάθε, μα κάθε υποψία αμερικανικής παρέμβασης στο "Δεκέμβρη" ότι ο "Δεκέμβρης" έχει δάκτυλο της ίδιας της κυβέρνησης των ΗΠΑ. Άλλωστε υπήρξαν και πάρα πολλά σχετικά δημοσιεύματα και ας θυμηθούμε μόνον εκείνο το πρωτοσέλιδο του "Παρόν" που έλεγε ότι ο Καραμανλής ανυπομονούσε να περάσει η 20η Ιανουαρίου 2009 για να αναλάβει ο Ομπάμα και να φύγουν κάποιοι από τη διοίκηση Μπους που τον είχαν βάλει στο μάτι.

      Κάποιος είχε πει ότι το 95% των πληροφοριών δεν είναι διαβαθμισμένες. Και προσωπικά πιστεύω ότι από το φανερό 95% μας είναι σχετικά εύκολο να μαντέψουμε και ένα 4% από το υπόλοιπο 5%. Αρκεί να εμπιστευόμαστε το προφανές συμπέρασμα από αυτά που βλέπουμε και να μην μένουμε στις κρίσεις άλλων για τα γεγονότα, αλλά να έχουμε δική μας κρίση.

      Με βάση λοιπόν τις υπαρκτές επιχειρησιακές δυνατότητες των ΗΠΑ - δες μόνον την έκταση των πορτοκαλί επαναστάσεων ανά τον κόσμο - δεν μπορούμε να πούμε ότι δεν τρέχει τίποτα και ότι οι "καουμπόυδες" δεν είναι ικανοί για τίποτα. Μακάρι να είχαμε τον πατριωτισμό τους και τη μεθοδικότητά τους. Και την εργατικότητά τους. Κρίμα μόνον να διοχετεύεται η καλοκουρδισμένη αμερικανική μηχανή σε δραστηριότητες που μόνον τα καλώς νοούμενα αμερικανικά εθνικά συμφέροντα δεν εξυπηρετούν, παρά μόνον τα συμφέροντα κάποιων (όχι όλων) πολυεθνικών τους... Ειδικά του τραπεζο-πετρελαϊκού τους καρτέλ...

    • LEWNIDAS avatar
      LEWNIDAS @ parsifal 18/06/2011 13:25:15

      τα SAS ειναι εκτελεστικος βραχιωνας σε εμπολεμες ζωνες ή σε μεγαλες επειχηρησεις. σιγουρα δεν θα εκαναν τετοια επιχειρηση.

      επειδη εχω εγω και εγω κατι κονεδακια το συμπερασμα ανθρωπου με εμπειρια ειναι το εξης: ελληνικη φατρια των μυστικων υπηρεσιων που ειχε χειριστες απο πρεσβεια.εαν υπηρχε σχεδιο δολοφονιας τοτε δεν ειχε εγκρισει απο κεντρικα καναλια.

  51. nick avatar
    nick 17/06/2011 21:26:06

    Θα αντιστρέψω τα ερωτήματα της ανάρτησης:
    Ποιοι και γιατί έχουν λόγο να αμφισβητήσουν το γεγονός;
    Ποιοι και γιατί έχουν λόγο να αμφισβητήσουν ότι ο Κ.Κ. είχε μπει με τις εθνικές επιλογές του στο μάτι κάποιων εγχώριων και υπερατλαντικών αφεντικών;
    Σε πρόσφατη τηλεοπτική συνέντευξη, ο στενός συνεργάτης του προέδρου της ΝΔ είπε σαφώς ότι ο Καραμανλής πλήρωσε το ΒΕΤΟ το Μάρτιο του 2008.
    Ο ίδιος ο πρόεδρος της ΝΔ αναφέρεται συχνά-πυκνά στην ορθή στάση Καραμανλή στα εθνικά θέματα.
    Όλες οι πατριωτικές φωνές στη ΝΔ γνωρίζουν ότι φωτιές (2 φορές), Δεκεμβριανά και λοιπά γεγονότα μόνο τυχαία δεν ήταν.
    Λοιπόν, ποιοι και γιατί έχουν λόγο να αμφισβητήσουν ότι ο Κ.Κ. ήταν στόχος λόγω των πατριωτικών επιλογών του στα εθνικά θέματα;

    • Νίκος Α avatar
      Νίκος Α @ nick 18/06/2011 11:11:26

      +1000

  52. xbab avatar
    xbab 17/06/2011 21:26:13

    Συμπέρασμα:
    1) Ο Κώστας Καραμανλής πολεμήθηκε από μέσα και από έξω.
    Κατά τρόπο εγκληματικό με όλη τη σημασία της λέξεως.
    2) Η ιστορία και ο χρόνος (ο δίκαιος κριτής), κατά την ταπεινή μου γνώμη θα δικαιώσει όχι μόνο τον Κώστα Καραμανλή, αλλά και πολλά από τα στελέχη του.

    • ΚΜ avatar
      ΚΜ @ xbab 18/06/2011 01:09:41

      +1

      • Νίκος Α avatar
        Νίκος Α @ ΚΜ 18/06/2011 11:12:25

        +1

    • Φωτεινή avatar
      Φωτεινή @ xbab 18/06/2011 12:56:16

      xbab

      Συμβαίνει τώρα (δέν ἐννοῶ τό πρωϊνάδικο!!!).

    • LEWNIDAS avatar
      LEWNIDAS @ xbab 18/06/2011 13:53:23

      γιατι ειναι στο χωμα και δεν το ξερω, στην καλητερη κιοτεψε!
      ο λιαπης σε αλλου την κυβερνηση ηταν?
      ο βουλγαρακης?
      ο σπηλιοτοπουλος?
      ο γιγαντας πακης?
      μην μιλησω για τον ογκολιθο ντορα
      μην τρελαθουμε τελειως !

  53. Δημήτρης avatar
    Δημήτρης 17/06/2011 21:52:37

    Το αν είναι αληθινή ή όχι αυτή η ιστορία μόνο ο χρόνος θα το δείξει. Ας μην είμαστε βιαστικοί και απόλυτοι. Και ας έχουμε στο νου μας:

    α. Τα τεράστια γεωπολιτικά συμφέροντα που υπάρχουν στην περιοχή μας.

    β. Οι πρωθυπουργοί είναι άνθρωποι που ματώνουν και πεθαίνουν...

  54. pipis avatar
    pipis 17/06/2011 21:56:26

    Κατ αρχην δεν βρισκω τραβηγμενο ενα τετοιο σεναριο όταν γνωριζουμε καλα ότι η υποθεση των υποκλοπων είχε όχι έναν αλλα δύο νεκρους. Επίσης θυμίζω και την εσωτερική υποομαδα της ΕΥΠ που επι ΚΚ παρακολουθουσε το μαξιμου και "εξαρθρωθηκε" με το που ηρθε στην κυβερνηση ο ΓΑΠ.
    Για την ουσία του αρθρου..φυσικά και φαινεται ερασιτεχνικό όμως, όπως αναφέρει το σχέδιο "ανατέθηκε σε Ελληνες". Όποιος και να κρυβόταν πισω απο αυτή την ομάδα δεν θα προδιδε την καταγωγή του μέσω παροχής εξοπλισμού ή μεθόδων αλλά ουτε και θα ρίσκαρε μια πιθανή σύλληψη πρακτορά της ώστε να αποτελέσει διπλωματικό πλεονέκτημα. Θα επρέπε πάντα να υπάρχει άλλοθι άρα πιο φυσιολογικά φαίνονται τα απλά μέσα που παρεμπίπτοντος όσο η τεχνολογία εξελίσεται τόσο πιο σημαντικά είναι.

  55. exKGB avatar
    exKGB 17/06/2011 22:00:36

    Ήταν 2 Φεβρουαρίου του 2006. Ο Υπεύθυνος του Γραφείου της CIA για τα Βαλκάνια διάβαζε το κρυπτογραφημένο μήνυμα από την Αθήνα: «the Greek Eagle is flirting with the Bear. We must put him down immediately». Ο Υπεύθυνος πήγε κατευθείαν στον Αρχηγό, η κατάσταση είχε ξεφύγει η Ελλάδα πλέον ήταν έξω από τον έλεγχο των Αμερικανών. «Αποκάλυψαν την παρακολούθηση από την Αμερικανική Πρεσβεία στην Αθήνα, είναι πλέον επικίνδυνοι, φέρνοντας στη φόρα τις υποκλοπές έδειξαν ότι αποτελούν κίνδυνο για τις ΗΠΑ. Πρέπει να ρίξουμε αυτή την Κυβέρνηση που μας αντιστέκεται και να φέρουμε πάλι το ΠΑΣΟΚ που μας εκτιμά και μας ευχαριστεί». Αυτή την εισήγηση έκανε ο Υπεύθυνος των Βαλκανίων στον Αρχηγό της CIA.

    Δεν ελέγχουμε το στρατό, δεν μπορούμε να κάνουμε πραξικόπημα του απάντησε ο Αρχηγός. «Πρέπει να εφαρμόσετε ένα σχέδιο εσωτερικής αποσταθεροποίησης που θα τον οδηγήσει στην απώλεια των εκλογών, δεν με νοιάζει τι θα κάνετε, αλλά πρέπει να το κάνετε γρήγορα, μέχρι το Σεπτέμβριο του 2007 αυτός ο Καραμανλής πρέπει να βγει από τη μέση».

    Δεν έχουμε πολύ χρόνο σκέφτηκε ο Υπεύθυνος καθώς προσγειωνόταν στις 5 Φεβρουαρίου στο Βενιζέλος, πρέπει να δράσουμε γρήγορα. Το σχέδιο μπήκε άμεσα σε εφαρμογή. Ο Αύγουστός του 2007 ήταν ο κατάλληλος μήνας. Το σχέδιο ήταν καταπληκτικό, η υψηλή θερμοκρασία και ο δυνατός άνεμος γιγάντωσαν τις πυρκαγιές που έκαψαν την Ελλάδα και σκότωσαν πάνω από 80 άτομα. Ο Καραμανλής προκήρυξε εκλογές, ο Υπεύθυνος έφυγε για τις ΗΠΑ, το σχέδιο της αποσταθεροποίησης επέτυχε.

    Η 16η του Σεπτέμβρη ανέτρεψε τα όνειρα των ΗΠΑ, αυτός ο Καραμανλής δεν έλεγε να φύγει.

    Αυτή τη φορά ο Υπεύθυνος ήταν αποφασισμένος για όλα. Επέστρεψε στην Ελλάδα πεισμωμένος και αποφασισμένος να ρίξει αυτό τον αντιδραστικό τον Καραμανλή, το veto στο Βουκουρέστι είχε εκνευρίσει και άλλο τους Αμερικανούς, δεν ήταν μόνο ανυπάκουος και συνεργάτης των Ρώσων στο παιχνίδι της ενέργειας, ήταν και θρασύς και μάγκας.

    Το σχέδιο αυτή τη φορά είχε ορίζοντα το Δεκέμβριο του 2008. Από άκρη σε άκρη προβοκάτορες των ΗΠΑ έκαιγαν και κατέστρεφαν την Ελλάδα, δεν μπορεί θα αναγκαστεί να πάει σε εκλογές, η Ελλάδα διαλύθηκε, το σχέδιο εφαρμόστηκε τέλεια, δεν μπορεί να αντέξει την οργή των μικρομεσαίων καταστηματαρχών.

    Και όμως αντέχει. Ο Καραμανλής, ως γνήσιος απόγονος του μεγάλου θείου του, του αετού της Ελλάδας, δεν πτοείται. Οι ΗΠΑ αποφάσισαν να λάβουν πιο δραστικά μέτρα. Η αλλαγή σκυτάλης άλλωστε και οι σχέσεις του Obama με τον Παπανδρέου πίεζαν την κατάσταση.

    Έκαναν μία γύρα στα Εξάρχεια, μάζεψαν μία ομάδα παρακρατικών και ίδρυσαν τη Σέχτα Επαναστατών, πιστοί στη λογική του Weber, οι ΗΠΑ αποφάσισαν να κάνουν εκτεταμένη χρήση βίας, μέσω των τρομοκρατικών οργανώσεων, για να ρίξουν την Κυβέρνηση. Συντόνισαν την τρομοκρατία με το οργανωμένο έγκλημα, δεν μπορεί αυτή τη φορά θα πετύχουμε σκέφτηκε ο Υπεύθυνος των Βαλκανίων, άλλωστε είναι η τελευταίας μας ευκαιρία.

    Και όμως, παρά τις απώλειες στις Ευρωπαϊκές Εκλογές, ο δημοφιλέστερος αντέχει. Είναι σκληρός παίχτης, έχει καταλάβει το παιχνίδι και δίνει τον αγώνα μέσω της ένδοξης ΕΥΠ πλέον. Ο αδέκαστος και μαχητής εισαγγελέας Παπαγγελόπουλος που έδειξε στις ΗΠΑ με την υπόθεση των υποκλοπών ότι η Ελλάδα δεν είναι πιόνι της, ανέλαβε την ΕΥΠ. «Η χώρα μας είναι σε κίνδυνο από εξωθεσμικά κέντρα, δίνουμε τον νυν υπέρ πάντων αγών ενάντια σε όσους ευχαριστούν τους Αμερικάνους. Έλληνες σταθείτε δίπλα μας». Με αυτό το σύντομο διάγγελμα ο Καραμανλής ξαναπάει σε πρόωρες εκλογές, οι ΗΠΑ περιμένουν, πρέπει να δικαιωθούν αυτή τη φορά, ο αετός της Ελλάδας πρέπει να πέσει

    • Επώνυμος avatar
      Επώνυμος @ exKGB 17/06/2011 22:39:57

      Άσε μας ρε φίλε! Τα πιστεύεις αυτά που γράφεις;;; "Ο Καραμανλής, ως γνήσιος απόγονος του μεγάλου θείου του, του αετού της Ελλάδας, δεν πτοείται." Ποιος "αετός της Ελλάδας" και κουραφέξαλα! Ο προδότης της Κύπρου; Ο "η Κύπρος κείται μακράν"; Αυτός που έβαλε να θάψουν όλα τα στοιχεία για το τι έγινε εκείνες τις ημέρες; Αυτός που πίεζε για διζωνική-δικοινοτική από την επομένη του Αττίλα; Αυτός που επέβαλε ο Κίσινγκερ με τη λογική ότι θα είναι "πιο λογικός στο Κυπριακό";

      Και τέλος-τέλος, αυτός που έδινε εντολή στο Μητσοτάκη το Φεβρουάριο του 1992 να ακυρώσει το μεγαλειώδες συλλαλητήριο υπέρ της Μακεδονίας; Ναι, αυτό που κατηγορούν οι νεοταξίτες το Σαμαρά σήμερα ότι το "οργάνωσε" για να "καταστρέψει τη δυνατότητα της Ελλάδας να 'ελιχθεί' στο Μακεδονικό".

      Ένας επιτυχημένος ηγέτης προτεκτοράτου ήτανε ο αετός σου. Ίσως, πράγματι, ο πιο επιτυχημένος ηγέτης προτεκτοράτου.

      Βάλτον δίπλα στο Μεταξά για να καταλάβεις ποιος είναι "αετός" και ποιος είναι "χέστης και αλαζόνας", όπως πολύ σωστά τον περιέγραψε κάποια στιγμή ο Δ. Χαντζόπουλος...

      • Y. avatar
        Y. @ Επώνυμος 17/06/2011 23:55:31

        ...και δίπλα από το Λεωνίδα (..των τρακοσίων)
        άσε μας ρε επώνυμε, να χαρείς

    • Y. avatar
      Y. @ exKGB 17/06/2011 23:52:21

      ...περιμένω και τη συνέχεια. Γιατί Κοραντής, ποιός τον επέβαλλε, και γιατί το δέχθηκε. Είναι αντιφατικό με τη μέχρι τότε αποφασιστικότητα και τσαμπουκά του (που εν πολλοίς, τα δέχομαι)

  56. ΠΑΣΟΚ Χωρίς Σύνορα avatar
    ΠΑΣΟΚ Χωρίς Σύνορα 17/06/2011 22:03:21

    Είμαι από αυτούς που πήραν το περιοδικό. Αυτό που μου άρεσε ήταν η εισαγωγή πριν το κύριο άρθρο:

    "Ελπίζουμε η δημοσίευση του απορρήτου εγγράφου θα βοηθήσει στο να ανασυρθούν από τη συλλογική μνήμη αρχές και αξίες ,όπως η αξιοπρέπεια ,το λαϊκό και κοινωνικό συμφέρον και η επιδίωξη για εθνική κυριαρχία"

    που μου δίνει την εντύπωση, ότι πρόκειται για πατριωτικό περιοδικό

    • Γιώργος avatar
      Γιώργος @ ΠΑΣΟΚ Χωρίς Σύνορα 18/06/2011 00:41:29

      πασοκικό είναι

  57. antanistimi avatar
    antanistimi 17/06/2011 22:10:02

    Ηθικο διδαγμα:
    Το αρνι που φευγει απο το μαντρι το τρωει ο λυκος.
    Σκαστε λοιπον και σκυψτε γιατι.......

  58. Φωφώ avatar
    Φωφώ 17/06/2011 22:36:20

    Γιατί αγνοείτε το πιο πασιφανές?????
    Τι κάνει ο ΓΑΠ 20 μήνες τώρα???? Φοβίζει και τρομοκρατεί τους Έλληνες, μόλις ξεκίνησαν οι Ελληνες να βγαίνουν στις πλατείες, πως θα τους μαζέψεις στα σπίτια τους? Ο Λιβάνης σε ρόλο πυροσβέστη!!!! Τι κάνει με το άρθρο αυτό????
    ΤΡΟΜΟΚΡΑΤΕΙ ΤΟΥΣ ΕΛΛΗΝΕΣ!!!!!!! Μην μασάτε.

    • LEWNIDAS avatar
      LEWNIDAS @ Φωφώ 18/06/2011 13:55:20

      δεν μας βλεπεις μας εχει παει 3 και μια

  59. ΠΙΓΚΟΥΙΝΟΣ avatar
    ΠΙΓΚΟΥΙΝΟΣ 17/06/2011 22:40:58

    Ως προς τις λεπτομέρειες τού δημοσιεύματος, ο καθένας μπορεί να λέει ότι τού γουστάρει, ανάλογα με τη σκοπιά από την οποία βλέπει τα πράγματα. Είναι ήξεις - αφίξεις. Ως προς την ανάρτηση καθεαυτή, όλο το ζουμί είναι ο επίλογος:

    "Το σοβαρό όμως είναι ΓΙΑΤΙ ΤΩΡΑ ;"

    Έλα ντε. Τι κοινό έχουν τα διεθνή ενεργειακά με την τωρινή κρίση χρέους; Το άμεσο που εγώ βλέπω είναι ότι και τα δύο είναι τεράστιες διεθνείς μπίζνες (αλλά και γεωπολιτικά power games) που υπερβαίνουν κατά πολύ τον ελληνικό μικρόκοσμο, τού οποίου ο προϋπολογισμός αλλά και όλο το χρέος είναι ψίχουλα μπροστά στα ποσά που παίζονται διεθνώς είτε στο θέμα τής χρεωκοπίας είτε στο θέμα τών αγωγών. Αν δηλαδή υποθέσουμε ότι το σενάριο έχει κάποια βάση και κάποιος είχε σκοπό να σκοτώσει ή απλά να απειλήσει, σίγουρα θα είχε τρισεκατομμύρια λόγους για κάτι τέτοιο.

    Άμα τελικά πρόκειται για "προειδοποίηση", μένει να φανεί κατά πόσο είναι σοβαρή ή πρόκειται για κίνηση απελπισίας. Στη δεύτερη περίπτωση απλά θα κάνει ένα παφ και θα σκάσει σαν σαπουνόφουσκα. Σε αντίθετη περίπτωση, η συνέχεια επί τής οθόνης.

  60. parsifal avatar
    parsifal 17/06/2011 23:17:17

    Λοιπόν επειδή λέγονται πολλά και ορισμένοι αρέσκονται στον ρόλο του Δόν Κιχώτη, μερικές διευκρινήσεις :
    1. Η ανάρτηση επεδίωξε να θέσει εις την βάσανο της κριτικής ενα θέμα που ευρίσκω το λιγότερο "περίεργο" και εκτός θέματος με τα οσα διαδραματίζονται
    2. Δεν αμφισβήτησα τις θετικές πλευρές της εξωτερικής πολιτικής του ΚΚ και την μήνιν φίλων και συμμάχων που αυτές επέσυραν
    Ασφαλώς ο "Δεκέμβρης" του 2008 είναι υποπτος. Συγγνώμη, αλλά δεν θα υιοθετήσω ακριτα το ιδιο για τις φωτιες : Το καλοκαίρι στην Ελλάδα εχει ισχυρούς Β -ΒΑ ανέμους, υψηλές θερμοκρασίες, απέραντη βλακεία και ανευθυνότητα των πολιτών και ανοργάνωτες - ασχετες δημόσιες υπηρεσίες.
    Τα παραπάνω δεν συνιστούν απαραιτήτως "ασσύμετρο πόλεμο" αλλά συμμετρικότατη συνταγή καταστροφής. Για να προλάβω τους ηδη αγανακτισμένους ΔΕΝ αμφισβητώ θετικά και με στοιχεία - που δεν εχω - την υποπτη προέλευση των πυρκαιών : Προβληματίζομαι, γιατί γνωρίζω πολλά για την λειτουργία και την αβελτηρίατων αρμοδίων υπηρεσιών αλλά και για την εγκληματική συμπεριφορά πολλών συμπολιτών μας απο ανοικτά barbecue εως ηλεκτροσυγκόλληση μάντρας με 5 - 6 Beauffort...
    Mε λίγα λόγια, ναί ο ΚΚ ενόχλησε , ναί διαταράχθηκε (οπως και επί Ανδρέα) το "δεδομένο" της χώρας μας στα κελεύσματα φίλων και συμμάχων αλλά αμφισβητώ κατά πόσο το "πρόβλημα" θα ελύνετο με πολιτική δολοφονία εποχής Ψυχρού πολέμου. Υπάρχουν απειρα αλλα μέσα (μερικά βιώνομε τώρα με τον οικονομικό πόλεμο), υπάρχουν αλλοι μοχλοί πιέσεως στην Ευρώπη του 2000 ωστε οι "παντοδύναμες υπηρεσίες" να μήν καταφύγουν στην πλέον αναχρονιστική μορφή ασσύμετρου πολέμου. Ακόμη και με "παρένθετους" τρομοκράτες. Να θυμίσω οτι η τρομοκρατία στην Ελλάδα δεν επεχείρησε ποτέ να πλήξει "σκληρό στόχο" επιπέδου Πρωθυπουργού ? Ακόμη και οταν "εδεναν τα σκυλιά με τα λουκάνικα" την δεκαετία του 80 - 90 ? Και εάν ακόμη υπήρχε τέτοια επιδίωξη, ενα Μ-72 LOW η ενα RPG θα ηταν σοφότερη επιλογή απο τα παραμύθια με C-4 εποχής Παναγούλη στην Βουλιαγμένη...

    • nick avatar
      nick @ parsifal 18/06/2011 00:44:28

      "Το καλοκαίρι στην Ελλάδα εχει ισχυρούς Β -ΒΑ ανέμους, υψηλές θερμοκρασίες, απέραντη βλακεία και ανευθυνότητα των πολιτών και ανοργάνωτες – ασχετες δημόσιες υπηρεσίες."

      Και γιατί να είναι έτσι μόνο τα καλοκαίρια της περιόδου 2004-2009 (και κατά προτίμηση σε προεκλογικές περιόδους), ενώ μετά επί πεφωτισμένης διοίκησης ΓΑΠ-ΔΝΤ τα καλοκαίρια να είναι ήρεμα, δροσερά και απολαυστικά;;;;

      Ο Δεκέμβρης του 2008 δεν είναι απλός ύποπτος. Ήταν ξεκάθαρη προσπάθεια "πορτοκαλί επανάστασης" για να ρίξουν τον ΚΚ.
      Ήταν τότε που προσπαθούσαν τα νταβατζοΜΜΕ να μας πείσουν ότι ο "Βούδας" (ναι, οι υπάλληλοι δημοσιοκάφροι χρησιμοποιούσαν τον όρο που χρησιμοποιούσε και γνωστή πρεσβεία) έφταιγε και ξεσηκωνόταν η γενιά των 700ευρώ. Η ίδια γενιά που τώρα είναι των 592 ευρώ. Αλλά "τυχαίως" τώρα δεν ξεσηκώνεται. Το πολύ καμιά μούτζα στη Βουλή και ένα "όλοι ίδιοι είναι" και καθάρισαν.

      ΟΧΙ στο Ανάν
      ΒΕΤΟ στο Βουκουρέστι
      Αγωγοί Μπουργκάς-Αλεξανδρούπολη και South-stream
      Παραγγελία ρωσικών αρμάτων
      Cosco στο λιμάνι

      Κινήσεις ανεπανάληπτες για Έλληνα πρωθυπουργό. Αυτά δεν αλλάζουν ό,τι και να λένε οι πρεσβείες. Οι οποίες τώρα είναι μια χαρά, διότι κυβερνάει κάποιος που δηλώνει με περηφάνια "we need global governance, global financial governance and we need it fast".

      Εγώ δεν τσιμπάω. Τιμώ τον ΚΚ και προτιμώ να στηρίζω τον πρόεδρο της παράταξης που δηλώνει: "Είμαστε Έλληνες, είμαστε ο σπόρος που δεν πεθαίνει"...

      • Νίκος Α avatar
        Νίκος Α @ nick 18/06/2011 11:26:57

        nick
        Σου σφίγγω το χέρι.

    • Ένας avatar
      Ένας @ parsifal 18/06/2011 01:25:23

      Συγγνώμη αλλά έχεις ασθενή μνήμη. Στο τέλος θα υιοθετήσεις ότι τις φωτιές τις γιγαντώσαν φλεγόμενες αλεπούδες όπως είπε ο Αλαβάνος.

      Στην Πελοπόννησο το 2007 μέσα σε ένα τρίωρο παίζει να εμφανίστηκαν τουλάχιστον 30 νέες εστίες από τις 20:00 μέχρι τις 23:00 σε μια γραμμή από την Καλαμάτα μέχρι την Ηλεία.

    • Νίκος Α avatar
      Νίκος Α @ parsifal 18/06/2011 11:25:51

      ...."για την εγκληματική συμπεριφορά πολλών συμπολιτών μας απο ανοικτά barbecue "....
      Συνειδητοποίησα πόσο ασυγχώρητα καχύποπτος είμαι.
      Κοίτα πόσο απλό ήταν.
      Parsifal
      Φιλότιμη η προσπάθεια να τα μπαλώσεις αλλά τα έκανες χειρότερα.

    • Aris avatar
      Aris @ parsifal 23/06/2011 16:25:17

      Η φωτιά το καλοκαίρι του 2009 στο Χαλάνδρι που μπήκε βράδυ, όταν καίγονταν το σύμπαν, ήταν αποτέλεσμα των ανέμων και των διαλυμένων δημόσιων υπηρεσιών;

  61. Γιώργος avatar
    Γιώργος 18/06/2011 00:38:56

    Ρε παιδιά, ο Κοραντής άνοιξε πάλι το στόμα του και βγάζει αυτά τα παραμύθια;

  62. Giorgos avatar
    Giorgos 18/06/2011 00:53:46

    Δεν καταλαβαίνω που είναι το πρόβλημα να δολοφονήσεις κάποιον με C-4. Δεν σκοτώνει καλά; Δεν σε κάνει 38 αλλά 23 κομμάτια; Εκτός αυτού γιατί να μην προπαθήσουν να πείσουν την αστυνομία ότι πρόκειται για απλούς φτωχομπινέδες τρομοκράτες;¨Γιατί να σου δώσουν στοιχεία για την προέλευση τον δραστών όταν έχουν έτοιμους ενόχουw την εγχώρια τρομοκρατία; Το ίδιο ισχύει και για τα ΑΚ-47.

    Εκτός αυτού (εάν το όλο σχέδιο όντως μπήκε σε αφρμογή) ο στόχος θα μπορούσε να είναι καποιοι από τη συνοδεία του Καραμανλή. Το ίδιο μύνημα θα περνούσε. Συμφωνώ πάντως οτι οι δολοφονίες εναντίον Ευρωπαίων αρχηγών είναι ντεμοντέ (εξαιρώ τον Σέρβο Πρωθυπουργό που τον έφαγε η μαφία).

  63. ΑΜΟΡΓΟΣ avatar
    ΑΜΟΡΓΟΣ 18/06/2011 00:56:38

    ΚΑΛΟ ΕΙΝΑΙ Σ'ΑΥΤΕΣ ΤΙΣ ΠΕΡΙΠΤΩΣΕΙΣ ΝΑ ΑΦΗΝΟΥΜΕ ΣΤΗΝ ΑΚΡΗ ΤΗΝΟΠΟΙΑ ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑΤΙΚΗ ΦΟΡΤΙΣΗ ΣΕΡΝΕΙ Ο ΚΑΘΕΝΑΣ ΑΠΟ ΕΜΑΣ ΚΑΙ ΝΑ ΕΞΕΤΑΖΟΥΜΕ ΤΑ ΓΕΓΟΝΟΤΑ ΜΕ ΜΙΑ ΠΙΟ ΣΥΝΘΕΤΗ ΜΑΤΙΑ ΚΑΙ ΜΕ ΒΑΣΗ ΙΣΤΟΡΙΚΑ ΠΟΡΙΣΜΑΤΑ ΑΠΟΔΕΚΤΑ ΑΠΟ ΟΛΟΥΣ.
    1)Η ΕΠΕΜΒΑΣΗ ΤΗΣ ΗΠΑ ΣΤΑ ΕΣΩΤΕΡΙΚΑ ΤΩΝ ΧΩΡΩΝ ΤΗΣ Δ. ΕΥΡΩΠΗΣ ΕΙΝΑΙ ΔΕΔΟΜΕΝΗ
    2)ΣΤΗ ΧΩΡΑ ΜΑΣ ΤΙΠΟΤΕ ΔΕΝ ΚΙΝΕΙΤΑΙ ΧΩΡΙΣ ΤΗ ΔΙΑΤΑΓΗ ΤΗΣ ΑΜΕΡΙΚΗΣ
    3)ΟΛΟΙ ΟΙ ΑΡΧΗΓΟΙ ΤΩΝ ΕΝ ΕΛΛΑΔΙ ΑΣΤΙΚΩΝ ΚΟΜΜΑΤΩΝ ΕΧΟΥΝ ΤΗΝ ΕΥΛΟΓΙΑ ΤΗΣ ΑΜΕΡΙΚΗΣ.
    Ο ΛΟΓΟΣ ΤΗΣ ΑΠΟΠΟΜΠΗΣ ΤΟΥ ΜΗΤΣΟΤΑΚΗ ΗΤΑΝ ΟΙ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΕΣ ΤΟΥ ΓΙΑ ΣΥΜΒΙΒΑΣΜΟ ΣΕΡΒΩΝ ΚΑΙ ΒΟΣΝΙΩΝ ΤΗ ΣΤΙΓΜΗ ΠΟΥ ΟΙ ΗΠΑ ΕΙΧΑΝ ΑΠΟΦΑΣΙΣΕΙ ΤΟ ΔΙΑΜΕΛΙΣΜΟ ΤΗΣ ΓΙΟΥΓΚΟΣΛΑΒΙΑΣ(ΘΥΜΗΘΕΙΤΕ ΤΗ ΔΗΛΩΣΗ ΤΟΥ ΥΠΕΞ ΑΜΕΡΙΚΗΣ 4 ΜΗΝΕΣ ΠΡΙΝ ΤΙΣ ΕΚΛΟΓΕΣ ΟΤΙ ΑΥΤΕΣ ΘΑ ΓΙΝΟΥΝ ΤΟ ΣΕΠΤΕΜΒΡΗ ΚΑΙ ΤΗΝ ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΤΗΣ ΠΡΕΣΒΕΙΑΣ ΜΕΤΑ ΟΤΙ ΠΡΟΚΕΙΤΑΙ ΠΕΡΙ ΛΑΘΟΥΣ).
    ΘΥΜΗΘΕΙΤΕ ΤΟ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΤΟΥ ΣΗΜΙΤΗ(ΑΝ ΑΝΤΙΔΡΟΥΣΕ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΑ ΘΑ ΨΑΡΕΥΕ ΑΠΟ ΤΟΤΕ ΚΕΦΑΛΟΠΟΥΛΑ ΣΤΟ ΑΙΓΑΙΟ).
    ΘΥΜΗΘΕΙΤΕ ΤΟ ΤΑΞΙΔΙ ΤΟΥ ΑΒΡΑΜΟΠΟΥΛΟΥ ΕΝ ΜΕΣΩ ΠΡΟΕΚΛΟΓΙΚΗΣ ΠΕΡΙΟΥΔΟΥ ΓΙΑ ΤΟ ΔΗΜΟ ΑΘΗΝΑΙΩΝ ΣΤΗΝ ΑΜΕΡΙΚΗ.
    ΤΟ ΤΑΞΙΔΙ ΤΟΥ ΓΑΠ ΣΤΗΝ ΑΜΕΡΙΚΗ ΣΤΗΝ ΠΡΟΕΚΛΟΓΙΚΗ ΠΕΡΙΟΔΟ ΤΩΝ ΕΚΛΟΓΩΝ ΤΟΥ 2009 ΕΠΙΣΗΣ ΣΤΗΝ ΑΜΕΡΙΚΗ(ΕΛΕΓΕ Ο ΣΕΦΕΡΗΣ ''ΠΩΣ ΣΩΠΑΙΝΟΥΝ ΤΑ ΤΖΙΤΖΙΚΙΑ ΞΑΦΝΙΚΑ ΚΑΙ ΟΛΑ ΜΑΖΙ'').
    ΓΙΑ ΤΟ ΚΑΡΑΜΑΝΛΗ Η ΓΝΩΜΗ ΜΟΥ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΤΕΛΕΙΩΣΕ ΠΟΛΙΤΙΚΑ ΜΕ ΤΗΝ ΑΠΟΡΡΙΨΗ ΑΠ ΤΗ ΚΟΜΙΣΙΟΝ ΤΟΥ ΝΟΜΟΥ ΓΙΑ ΤΟ ΒΑΣΙΚΟ ΜΕΤΟΧΟ.ΟΣΟΙ ΕΖΗΣΑΝ ΥΠΟΥΡΓΟΥΣ ΑΠΟ ΚΟΝΤΑ ΕΚΕΙΝΗ ΤΗ ΠΕΡΙΟΔΟ ΕΧΟΥΝ ΠΟΛΛΑ ΝΑ ΘΥΜΗΘΟΥΝ ΑΠ ΤΟ ΤΡΟΜΑΡΑ ΠΟΥ ΠΕΡΑΣΑΝ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΕΚΒΙΑΣΜΟΥΣ ΠΟΥ ΔΕΧΤΗΚΑΝ ΓΙΑ ΝΑ ΠΙΕΣΟΥΝ ΤΟ ΚΚ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΠΙΣΩ.
    ΑΚΟΜΗ ΕΝΑ ΓΕΓΟΝΟΣ Η ΜΙΑ ΑΠΟΦΑΣΗ ΜΠΟΡΕΙ ΣΕ ΜΑΣ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΔΥΣΕΞΗΓΗΤΗ ΚΑΙ ΝΑ ΘΕΛΟΥΜΕ ΤΟ ΧΡΟΝΟ ΜΑΣ ΓΙΑ ΝΑ ΤΗΝ ΑΝΤΙΛΗΦΘΟΥΜΕ,ΣΑΥΤΟΝ ΟΜΩΣ ΠΟΥ ΑΝΑΦΕΡΕΤΑΙ ΕΙΝΑΙ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΑ.ΤΙ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΗΞΕΡΕ ΛΟΓΟΥ ΧΑΡΙΝ Ο ΚΚ ΚΑΙ ΕΚΒΙΑΣΕ ΤΙ Σ ΕΚΛΟΓΕΣ ΤΟΥ 2007 ΕΝ ΜΕΣΩ ΠΥΡΚΑΙΩΝ,ΣΕΙΣΜΩΝ ΚΑΙ ΚΑΤΑΠΟΝΤΙΣΜΩΝ ΚΑΙ ΠΟΣΗ ΑΞΙΑ ΕΧΟΥΝ ΤΑ ΓΕΓΟΝΟΤΑ ΠΟΥ ΕΠΑΚΟΛΟΥΘΗΣΑΝ(ΖΑΧΟΠΟΥΛΟΣ,ΤΙ ΕΓΙΝΕ ΤΕΛΙΚΑ ΠΕΡΑ ΑΠΟ ΜΙΑ ΑΠΙΣΤΙΑ,ΒΑΤΟΠΑΙΔΙ ΠΩΣ ΣΩΠΑΣΑΝ ΞΑΦΝΙΚΑ ΤΑ ΤΖΙΤΖΙΚΙΑ ΚΑΙ ΟΛΑ ΜΑΖΙ,ΚΑΨΙΜΟ ΤΗΣ ΑΘΗΝΑΣ ΤΙ ΕΓΙΝΑΝ ΟΙ ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΕΣ ΤΗΣ ΠΑΠΑΡΗΓΑ ΓΙΑ ΜΑΖΙΚΗ ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΜΗΝΥΜΑΤΩΝ).
    ΤΕΛΟΣ ΟΠΟΙΟΣ ΔΙΑΒΑΖΕΙ ΣΤΑ ΝΕΑ ΤΑ ΑΡΧΕΙΑ ΠΟΥ ΥΠΟΚΛΑΠΗΣΑΝ ΑΝΤΙΛΑΜΒΑΝΕΤΑΙ ΟΤΙ ΟΛΑ ΕΙΝΑΙ ΣΤΗΜΕΝΑ.Ο ΠΡΩΘΥΠΟΥΡΓΟΣ ΚΑΛΕΙ ΤΟΥΣ ΡΩΣΟΥΣ ΓΙΑ ΕΠΙΣΚΕΨΗ ΚΑΙ ΥΠΟΓΡΑΦΗ ΣΥΜΦΩΝΙΩΝ ΚΑΙ ΤΗΝ ΙΔΙΑ ΣΤΙΓΜΗ Ο ΑΡΧΗΓΟΣ ΣΤΡΑΤΟΥ ΤΗΛΕΦΩΝΕΙ ΣΤΗ ΠΡΕΣΒΕΙΑ ΚΑΙ ΔΙΑΒΕΒΑΙΩΝΕΙ ΤΟ ΠΡΕΣΒΥ ΟΤΙ ΔΕ ΘΑ ΔΕΧΘΕΙ ΤΟΥΣ ΡΩΣΟΥΣ.ΔΙΑΒΑΖΕΙ ΟΤΙ Ο ΣΑΜΑΡΑΣ ΣΥΝΟΜΙΛΕΙ ΜΕ ΤΟ ΠΡΕΣΒΥ ΚΑΙ ΑΝΑΛΑΜΒΑΝΕΙ ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΝΑ ΠΙΕΣΕΙ ΤΟΝ ΚΚ ΝΑ ΜΗΝ ΠΡΟΧΩΡΗΣΕΙ ΣΕ ΣΥΜΦΩΝΙΕΣ ΜΕ ΤΟΥΣ ΡΩΣΟΥΣ.
    ΑΦΗΝΩ ΤΟ ΒΕΤΟ ΣΤΟ ΒΟΥΚΟΥΡΕΣΤΙ ΓΙΑ ΤΗΝΑΠΟΡΡΙΨΗ ΤΗΣ ΑΙΤΗΣΗΣ ΤΩΝ ΣΚΟΠΙΩΝ ΓΙΑ ΕΝΤΑΞΗ ΣΤΟ ΝΑΤΟ ΚΑΤΙ ΣΤΟ ΟΠΟΙΟ ΕΙΧΑΝ ΕΠΕΝΔΥΣΕΙ ΟΙ ΑΜΕΡΙΚΑΝΟΙ.
    ΔΕΝ ΘΕΛΩ ΝΑ ΚΑΝΩ ΤΗΝ ΑΓΙΟΓΡΑΦΙΑ ΤΟΥ ΚΚ,ΠΟΥ ΕΚΑΝΕ ΠΟΛΛΑ ΛΑΘΗ,ΑΛΛΑ ΟΣΟΝ ΑΦΟΡΑ ΤΙΣ ΘΕΩΡΙΕΣ ΣΥΝΩΜΟΣΙΑΣ ΤΙ ΝΑ ΚΑΝΟΥΜΕ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΚΑΙ ΤΑ ΡΗΜΑΔΙΑ ΤΑ ΓΕΓΟΝΟΤΑ ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΠΙΔΕΧΟΝΤΑΙ ΑΜΦΙΣΒΗΤΗΣΗ.

    • Βατάτζης avatar
      Βατάτζης @ ΑΜΟΡΓΟΣ 19/06/2011 17:20:31

      Προς ΑΜΟΡΓΟΝ: Γράφετε κάπου ότι: "Ο ΠΡΩΘΥΠΟΥΡΓΟΣ (ΚΚ) ΚΑΛΕΙ ΤΟΥΣ ΡΩΣΟΥΣ ΓΙΑ ΕΠΙΣΚΕΨΗ ΚΑΙ ΥΠΟΓΡΑΦΗ ΣΥΜΦΩΝΙΩΝ ΚΑΙ ΤΗΝ ΙΔΙΑ ΣΤΙΓΜΗ Ο ΑΡΧΗΓΟΣ ΣΤΡΑΤΟΥ ΤΗΛΕΦΩΝΕΙ ΣΤΗ ΠΡΕΣΒΕΙΑ ΚΑΙ ΔΙΑΒΕΒΑΙΩΝΕΙ ΤΟ ΠΡΕΣΒΥ ΟΤΙ ΔΕ ΘΑ ΔΕΧΘΕΙ ΤΟΥΣ ΡΩΣΟΥΣ.ΔΙΑΒΑΖΕΙ ΟΤΙ Ο ΣΑΜΑΡΑΣ ΣΥΝΟΜΙΛΕΙ ΜΕ ΤΟ ΠΡΕΣΒΥ ΚΑΙ ΑΝΑΛΑΜΒΑΝΕΙ ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΝΑ ΠΙΕΣΕΙ ΤΟΝ ΚΚ ΝΑ ΜΗΝ ΠΡΟΧΩΡΗΣΕΙ ΣΕ ΣΥΜΦΩΝΙΕΣ ΜΕ ΤΟΥΣ ΡΩΣΟΥΣ".
      Ποιος αναλαμβάνει αποστολή να πιέσει τον ΚΚ, ο Σαμαράς ή ο Πρέσβυς? Και από ποιο πόστο ο Σαμαράς ανέλαβε το οτιδήποτε? Αυτό θέλω λίγο να το αναλύσουμε...

  64. ΦωΚ avatar
    ΦωΚ 18/06/2011 01:07:35

    Το συγκεκριμενο δημοσιευμα περιγραφει αυτο που πολλοι ειχαν στο μυαλο τους ειναι λογικο να εχει στοιχεια τετοια που να μπορει καποιος να το θεωρηση ως φανταστικο , αν ειναι δυνατον κανεις να περιμενει να δει και ρωσικο αριθμο πρωτοκολλου αν δεν ειχε τα ψεγαδια αυτοματα θα εφερνε σε δυσκολη θεση η σε αναγκη να δωσει εξηγησεις η ρωσικη πρεσβεια.

  65. xaxa avatar
    xaxa 18/06/2011 01:14:37

    an ontws twn apeilousan as ebgaine na to pei dhmosia ,kai to kosmo mazi tou 8a eixe k 8a htan asfalhs

  66. ψυχραιμια avatar
    ψυχραιμια 18/06/2011 01:25:18

    Οχι.Πραγματι ετσι ειναι αλλα ειναι τα μονα αντιποινα για κατι που περιγραφονται
    Κανονικα ο αγωγος δεν ειναι ενεργεια εναντιον των ΗΠΑ και αρα δεν εχει κανενα αντιποινο.
    Γιαυτο ισως δεν εχει βρεθει τιποτα.

    • Apollonios avatar
      Apollonios @ ψυχραιμια 18/06/2011 02:34:25

      Ψυχραιμία,για ρίξε μια ματιά τι γινεται τελευταίως στη Λιβύη...! Μετά ξανασκέψου ότι "μερικά πράγματα δεν γίνονται"

    • ψυχραιμια avatar
      ψυχραιμια @ ψυχραιμια 18/06/2011 07:57:51

      Aυτο ακριβως εννοω οταν λεω συμμαχικη χωρα.
      Η Λιβυη και ειδικα ο Κανταφι θεωρειται στις ΗΠΑ εχθρος.Εχει βομβαρδισθει και εχουν διακοπει οι διπλωματικες σχεσεις καιρο.
      Δεν υπαρχει σχεση Ελλαδος και Λιβυης.
      Η Ελλαδα ειναι συμμαχος και δημοκρατια οσο δυσκολο και σου ειναι να το καταλαβεις ζωντας στο αντιαμερικανικο κλιμα που δημιουργουν στην Ελλαδα διαφοροι.

    • ΕΛΛΗΝ avatar
      ΕΛΛΗΝ @ ψυχραιμια 19/06/2011 05:11:24

      Ψυχραιμία
      ΄΄..........Κανονικα ο αγωγος δεν ειναι ενεργεια εναντιον των ΗΠΑ και αρα δεν εχει κανενα αντιποινο......΄΄

      Ξεχνάς ή μου φαίνεται τις δηλώσεις της Κοντής λίζας και του Mat Bryza για το συγκεκριμένο θέμα και την εδώ επίσκεψή τους.

      Εδώ μέχρι και ο ανυπόληπτος ΓΑΠ (εκείνη την εποχή ΄δεν τον υπολόγιζαν ούτε οι πέτρες μέσα στο Πασοκ) κουνούσε το δάχτυλο μέσα στην Βουλή εναντίον του ΚΚ και του έλεγε :

      Σας προειδοποιώ οτι αυτο που κάνετε έιναι άκρως επικίνδυνο και δέν μπορείτε να μπλέκετε σε παιχνίδια στρατηγικής την χώρα.......

  67. Προφήτης avatar
    Προφήτης 18/06/2011 01:29:41

    Επισημάνσεις, ίσως άσχετες, ίσως σχετικές.

    Μετά το δημοσίευμα
    1. Ενώ οι σχέσεις Σαμαρά-Καραμανλή δείχνουν να μην είναι θερμές, επειδή η διακυβέρνηση ΚΚ θεωρείται "βαρίδι" για τη σημερινή ΝΔ, ο Σαμαράς μιλώντας προχθές στην Κ.Ο. της ΝΔ κάνει, για πρώτη φορά μετά από καιρό, εκδήλως θετική αναφορά σε πολιτική του ΚΚ, προκαλώντας το θερμότατο χειροκρότημα των βουλευτών.
    Μπορεί να ήταν μόνο πολιτικό επιχείρημα.
    Μοιάζει όμως και με μήνυμα προς αποδέκτες : "η ΝΔ τον στηρίζει" .

    2. Ο ΚΚ μετά από καιρό παρίσταται σε συνεδρίαση της Κ.Ο.

    • victoria (true) avatar
      victoria (true) @ Προφήτης 18/06/2011 23:20:57

      Ναι Προφήτη.
      Δεν υπάρχει διάσταση μεταξύ Σαμαρά και ΚΚ, αυτά τα πουλάνε οι άλλοι για να συνεχίσουν οι νδτες να σφάζονται μεταξύ τους.

  68. Προφήτης avatar
    Προφήτης 18/06/2011 01:46:13

    Και μια υπενθύμιση.

    Ο Καρ. στην προεκλογική εκστρατεία του 2009 είπε απίθανα πράγματα.

    Σε συνεντεύξεις, σε ομιλίες.
    Λες και είχε απελευθερωθεί ή λες και δεν τον ένοιαζε πλέον τίποτα.

    Μίλησε για απ' ευθείας "παρεμβάσεις εξωτερικών παραγόντων και ξένων δυνάμεων".

    Αλλά τότε κανένας δεν τον άκουγε, αφιονισμένοι όλοι
    - από την απειλή της βολής τους με δανεικά, που βέβαια δεν απέφυγαν,
    - από τα ΜΜΕ των νταβατζήδων,
    - από το "λεφτά υπάρχουν".

    Δεν συσχετίζω όσα είπε ο Καρ., ίσως ήταν ισχυρισμοί, με τα σενάρια δολοφονίας της FSB. Ψηφίδες προσθέτουμε.
    Τη μεγάλη εικόνα δεν ξέρω αν μπορούν να τη δουν ακόμα και πρωταγωνιστές.
    Ένα είναι αδιαμφισβήτητο : ο Καρ. εβλήθη προσωπικά όσο κανένας πρωθυπουργός μετά τη μεταπολίτευση.

    • man8os avatar
      man8os @ Προφήτης 18/06/2011 02:30:04

      ++++

    • jkr avatar
      jkr @ Προφήτης 18/06/2011 04:41:59

      +10000000000 για όλα όσα είπες Προφήτη

    • trellakias avatar
      trellakias @ Προφήτης 18/06/2011 06:27:22

      Σωστός!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

      • Νίκος Α avatar
        Νίκος Α @ trellakias 18/06/2011 11:32:57

        Σωστός

  69. ΑΡΚΑΣ avatar
    ΑΡΚΑΣ 18/06/2011 02:18:42

    Λάθος, ο γυιος Λιβάνης δεν έχει και τις καλύτερες σχέσεις με τον μπαμπά Λιβάνη....

  70. daughter of mercy avatar
    daughter of mercy 18/06/2011 04:36:10

    Ο όρος «Ασύμμετρη απειλή» είναι σύγχρονος στρατιωτικός όρος που καθιερώθηκε κυρίως από στρατιωτικούς αναλυτές πολεμικών επιχειρήσεων μόλις στις δύο τελευταίες δεκαετίες. Ο όρος αυτός περιέχεται στα σενάρια νατοϊκών και εθνικών ασκήσεων καθώς και σε περιορισμένες κατά τόπους δραστηριότητες αμυντικής ανάπτυξης. Σήμερα λαμβάνεται σοβαρά υπόψη σε ανάπτυξη ειδικών μέτρων ασφαλείας.
    Γενικά, ασύμμετρος θεωρείται ο πόλεμος που διενεργείται από οργανωμένες μη-συμβατικές ομάδες, βασίζεται στην αναίρεση των κανόνων του δικαίου και του δικαίου του πολέμου, ενώ χρησιμοποιεί κυρίως χαμηλού σχετικά κόστους όπλα και επιχειρησιακή δράση που προκαλεί όμως, δυσανάλογα, μεγάλου (ασύμμετρου) κόστους αποτελέσματα στον υπέρτερο αντίπαλο, τόσο σε ανθρώπινες ζωές και υλικό όσο και σε ψυχολογικό και κοινωνικό κόστος. Κύριος σκοπός του είναι η εξασθένιση/κάμψη της αποφασιστικότητας και της αποτελεσματικής χρήσης των συντελεστών ισχύος του υπέρτερου αντιπάλου.

    Στις ασύμμετρες απειλές/συγκρούσεις συγκαταλέγονται ακόμη και οι επιθέσεις ανταρτών, τρομοκρατικών ομάδων ή άλλων οργανωμένων οντοτήτων που ενστερνίζονται τα ανωτέρω, και μπορεί να χρησιμοποιούν από συμβατικά ή αυτοσχέδια όπλα μέχρι όπλα μαζικής καταστροφής WMD (Weapons of Mass Destruction), πχ μικρά πυρηνικά (mini πυρηνικές βόμβες πλουτωνίου), ραδιολογικά (π.χ. dirty bombs), χημικά και βιολογικά όπλα. Ιστορικά, τέτοιες μεθόδους ακολούθησαν ασθενέστερες δυνάμεις εναντίον πολύ ισχυρότερων αντιπάλων (κυβερνήσεων κρατών ή πολυεθνικών οντοτήτων, πχ συλλογικών οργανισμών άμυνας και ασφάλειας).

    http://el.wikipedia.org/wiki/%CE%91%CF%83%CF%8D%CE%BC%CE%BC%CE%B5%CF%84%CF%81%CE%B7_%CE%B1%CF%80%CE%B5%CE%B9%CE%BB%CE%AE

  71. boanerges avatar
    boanerges 18/06/2011 10:23:39

    Το βασικό ερώτημα είναι η χρονική στιγμή που επελέγη για τη δημοσίευση της αποκάλυψης αυτής. Γιατί τώρα; Αυτό είναι το ερώτημα που θα πρέπει να απασχολήσει. Γιατί τώρα που έχει περάσει ο Σαμαράς μπροστά και ο ΓΑΠ βρίσκεται στη δεινότερη φάση της θητείας του;
    Για να αρχίσουν κάποιοι στη ΝΔ να σκέφτονται σενάρια επιστροφής και επανάληψης της ιστορίας;
    Όλα αυτά δεν οδηγούν σε ομφαλοσκόπηση και μείωση της δυναμικής της ΝΔ;

    Χωρίς αυτά να σημαίνουν ότι ο "διεθνής παράγοντας" δεν έπαιξε ρόλο στα ελληνικά πράγματα. Το Διεθνές Παρακράτος είναι εδώ και είναι πανίσχυρο. Έχει μάλιστα και πολλούς έμμισθους υποστηρικτές, τόσο στα πανεπιστήμια όσο και στα ΜΜΕ.

  72. SABONIS avatar
    SABONIS 18/06/2011 13:43:52

    Καλό μεσημέρι. Μήπως το δημοσίευμα είναι μια προειδοποίηση στον Καραμανλή να μην μιλήσει γιατί αλλιώς θα τον βγάλουν από τη μέση;

  73. LEWNIDAS avatar
    LEWNIDAS 18/06/2011 14:08:22

    παιδια μου μην τρελαθουμε! ακομα και με τους neocon του χαζομπους εντολη δολοφονιας πρωθυπουργου κρατους της Ε.Ε. δεν διδεται.
    μπορει ο μπουργκας αλεξανδρουπολη, το οχι στον αναν, η συμφωνια με τους κινεζους η παραγγελια ΒΜΡ-3(που δεν ειναι αρματα αλλα Τεθωρακισμενα Οχηματα Μεταφορας Προσωπικου ΑΚΑ ΤΟΜΑ και δεν αλλαζαν καμια ισσοροπια) να ειναι πρωτογνωρα για τους δουλους που εχουμε συνηθισει να εχουμε αλλα στην διεθνη σκακιερα ηταν απλα ενοχλησεις. οπως προωθουσε τον μπουργκας προωθουσε και το TGI, προσπαθουσε να μας κανει κομβικο σημειο στην εισαγωγη φυσικου αεριου και αυτο δεν ηταν κακο για τους αμερικανους απο την στιγμη που το ελληνικο πολιτικο σκηνικο ειναι δουλοπαρικο της πρεσβειας.

    ο καραμανλης επεσε γιατι κουραστηκε, γιατι οι πρωτοκλασατοι του ειχαν ξεσαλωσει, γιατι τα μεσσαια του στελεχη στα υπουργια ηταν ανικανα αλλα κυριως γιατι δεν καταλαβε ποτε οι διαπλεκομενοι απλα των χρησιμοποιουσαν σαν διαλειμμα για το αγαπημενο τους πασοκ και οτι ο ρουσοπουλος επαιζε παιχνιδια. Αυτο που δεν περιμεναν ειναι οτι γιωργακης θα ειναι τοσο ανικανος και με δικια του παγκοσμιοποιημενη ατζεντα.

    • Προφήτης avatar
      Προφήτης @ LEWNIDAS 18/06/2011 22:35:06

      Άστο Λεωνίδα, υιοθετείς την κυρίαρχη αντίληψη που διαμόρφωσαν οι νταβατζήδες.

      Δεν περίμεναν οι νταβατζήδες να ειναι τοσο ανικανος ο ΓΑΠ, όταν στο ντιμπειτ το 2007 οι διευθυντές των εφημερίδων (ΤΟΥΣ) είχαν απελπιστεί από την βλακεία του και την αδυναμία του να αρθρώσει μια συνεκτική φράση στα ελληνικά;

      Αστεία πράγματα

  74. LEWNIDAS avatar
    LEWNIDAS 18/06/2011 14:12:56

    επεισης μην ακουω για τον εθναρχη γιατι το η κυπρος κοιτεται μακρυα και ο ρολος του στην αποστασια την ημερα της εισβολης των τουρκων στην κυπρο μαλλων του χαριζουν τον τιτλο του προδοταρχη

  75. Wonderland avatar
    Wonderland 18/06/2011 14:48:02

    Τελικα και η διεθνης διπλωματια λειτουργει με τους νομους της πιατσας , οι ΗΠΑ ειναι ο Ντον Κορλεονε της γειτονιας του πλανητη μας και εμεις ειμαστε οι τσιλιαδοροι τους και οταν παιζουμε διπλο παιχνιδι με τον Ντον Παμπλο θα μας κοψουν κανα δακτυλακι με τον πουροκοφτη .
    Για να το μεταφρασω οποιος ειναι καλοπιστος διακρινει οτι ο Καραμανλης επαιξε οσο πιο πολυ μπορουσε κοντρα στα αφεντικα μας και αυτο το πληρωσε , το ιδιο ειχε κανει και ο Σαμαρας το 93 και για αυτο ηταν στην αφανεια για 11 χρονια . Και οι δυο κατα την αποψη μου ειναι πατριωτες απλα το θεμα ειναι τι συμφερει την χωρα μας και πως μπορουμε να το πλασαρουμε με το καλυτερο τροπο ωστε να μην μας ριχνουν μπανανοφλουδες .
    Η συγκριση Καραμανλη και Σαμαρα σε πατριωτισμο ειναι αχαρη και απλα μειωνει ασκοπα και τους δυο . Μην περιμενετε να δειτε κανεναν Τσε Γκεβαρα με καλασνικωφ στην βουλη , μιλαμε για αστους πολιτικους που απλα προσπαθουν μεσα στα στενα περιθωρια που μπορει να κινηθει η χωρα μας .
    Το προβλημα μας ειναι οι γενιτσαροι του ΟΛΟΙ ΜΑΖΙ ΠΑΣΟΚ που κυβερνανε τωρα και ειναι ικανοι να πουλησουν την μανα τους για μια εβδομαδα ακομα στην εξουσια , για αυτο λεω ναι στην κριτικη ολων αλλα επιτελους τελος στο αυτομαστιγωμα αυτης της παραταξης

  76. zame avatar
    zame 18/06/2011 14:49:24

    Τελικά είτε κουράστηκε ..είτε ευφυώς.. είτε τυχαία...
    ΓΕΓΟΝΟΣ ΕΙΝΑΙ πως ΕΣΠΑΣΕ την ΤΖΑΜΑΡΙΑ που περιέκλειε ολη αυτην την καρα-κραυγαλέα-διεφθαρμένη διαπλοκή και την υπερβολική ανεκτικότητα της κοινωνίας απέναντι στο μέγεθος της ΑΘΛΙΟΤΗΤΑΣ που προκαλούσε η μακρόχρονη λεηλασία της χώρας ..&
    το ερώτημα ειναι: ΗΤΑΝ ΧΡΗΣΙΜΟ ΑΥΤΟ..η.. ΟΧΙ ?
    μαλιστα υποδεικνύοντας την αλλη πορεία (εκτοςΔΝΤ) της διαχείρισης της επερχόμενης οικονομικης κρισης..Κινα-Ρωσια-ΑΟΖ.κλπ.
    και το γαμοτο ειναι πως δικαιώνεται για ολες τις επιλογες..και πολυ καλα εκανε και δεν μιλησε (παρολες τις "πιεσεις"..που ειχαν στοχο την περεταίρω ολοκληρωτική ισοπέδωση του)
    ..αλλωστε ΜΙΛΟΥΝ τα ΕΡΓΑ του..

  77. μουρίνιο avatar
    μουρίνιο 18/06/2011 15:50:06

    Τα.... ποια; Καλό, γελάσαμε...

    • LEWNIDAS avatar
      LEWNIDAS @ μουρίνιο 18/06/2011 18:54:17

      eελα μου ντε! πια εργα?

  78. GEODETIS avatar
    GEODETIS 18/06/2011 19:57:24

    λοιπόν καλέ μου φίλε pasifal ... διάβασα και την ανάλυση σου σε σχέση με τις φρεγάτες FREMM που έβαλες παλαιότερα ... κατά την ταπεινή μου γνώμη και τότε έκανες κάποια, λάθος συμπεράσματα που σου τα επισήμαναν άλλοι φίλοι τότε και θα ήθελα να προτείνω να πάρεις βήμα βήμα τις θέσεις και τον υπολοίπων σχολιαστών και να τα αφομοιώσεις σε εκείνη την ανάλυσή σου ... σε γενικές γραμμές θα ήθελα να σου προτείνω και να παραινέσω να μην ενθουσιάζεσαι πάντα με το ΠΟΛΥ και το ΠΛΟΥΣΙΟΠΆΡΟΧΟ αλλά με το αποτελεσματικό ... δηλαδή (αν και δεν θέλω να παρελθοντολογώ) οι FREMM με δυνατότητα στρατηγικού πλήγματος είναι εκτός λογικής (ή και πρώιμη ανάγκη), βάση των κενών που έχει η χώρα σε σχέση με την διεξαγωγή τακτικής θαλάσσιας αντιπαράθεσης ... ας πάμε στην παρούσα ανάλυση, καταρχήν οι εκρηκτικές ύλες που αντιπαραβάλεις είναι αν όχι σιαμαία τουλάχιστον αδελφάκια απο τους ίδιους γονείς, ¨ίσως¨ χρονικά να προηγήθηκε το semtex σε σχέση με το ελάχιστα βελτιωμένο (στον παράγοντα διάβρωση, έχει μεγαλύτερη ποσότητα γλυκερίνη) c4 είναι ποιο ανθεκτικό εκτεθειμένο στην ατμόσφαιρα … σε γενικές γραμμές έχει καθιερωθεί στην εμπορική χρήση το semtex (σύμφωνα με τα NATO standards), για εμένα που έχω χειριστεί και τα δύο έχουν τα ίδια καταστροφικά αποτελέσματα ...

    (άσχετο αλλά) να πω εδώ και κάτι για να γελάσουμε με την κατάντια του στενού δημοσίου τομέα ... όταν έσκασε ο μηχανισμός (τυχαίο γεγονός) στην περίπτωση του Ξηρού, βρέθηκα στο πίσω μέρος του εκδοτηρίου που επιχείρησε να τον τοποθετήσει, το επόμενο πρωί ... βλέποντας τα υλικά αλλά και τον μικρό κρατήρα υπολόγισα (λύνοντας τον τύπο αντίστροφα) ότι το υλικό υπεύθυνο για το αποτέλεσμα ή ήταν μια λίβρα ΤΝΤ ή ήταν ένα κομάτι c4 σε μέγεθος λεμονιού (μεσαίο αν όχι μικρο) ... η πλάκα της υπόθεσής είναι ότι μου είπαν ότι ήταν μια ¨λίβρα ΤΝΤ¨ τελικά διότι είχαν πάει σε παρακείμενο κατάστημα ζαχαροπλαστικής (που διέθετε ψηφιακή ζυγαριά) και ζύγισαν το υλικό του δεύτερου μηχανισμού ....
    κάπου στην ανάλυσή σου καλέ μου φίλε αναφέρεις το σχέδιο ¨κόκκινη προβιά¨ έχω αναφέρει ξανά στο παρόν ιστολόγιο ότι κάποτε (1999) μου είχε ζητηθεί να μετατρέψω ένα σχέδιο αντίδρασης (έναντι υπαρκτής απειλής) απο την καθαρεύουσα στα νέα Ελληνικά (όχι ότι είμαι και ο ιδικός, λίγα κολλυβογράμματα γνωρίζω) μετά απο μια εβδομάδα που δούλευα το κείμενο αντιλήφθει την ουσία (τα βήματα αλλά και δράσεις), το σχέδιο ήταν πλήρες και δεν είχε να κάνει με συνωμοσίες και ανατροπές, αντιθέτως ο στόχος ήταν υπαρκτός όπως και το μέσο να αντιμετωπιστεί ... τόσο υπαρκτές ήταν και οι κρύπτες με τα κατάλληλα υλικά για τον λεγόμενο ανταρτοπόλεμο έναντι του στόχου ... τότε ακόμη θεωρούσαν οι επιτελείς ότι διατρέχουμε συγκεκριμένων απειλών... μην δέχεσαι αβίαστα την γνώμη του ντεντέκτιβ Χαρδαβέλα και Ζούγκλα ...
    κάπου στην ανάλυσή σου θεωρείς ότι είναι δύσκολο να ¨καπελώσεις¨ τις λεγόμενες ραδιοσυχνότητες, ιδικά όταν αυτές είναι σε μορφή ψηφιακή και κρυπτογραφημένες, βάση πρωτοκόλλου κλειστού κλειδιού σου λέω εγώ ... εδώ ένα θέλω να φέρεις στο μυαλό σου (ηλεκτρολογία β' λυκείου) τον απλό ταλαντωτή ... τι παράγει;;;;; και επάνω στο φέροντα σήμα τι μπορώ να διαμορφώσω (βλέπε TELETEX στα VHF), αυτό κάνουν μέσες άκρες αλλά στην βάση τους ηλεκτρομαγνητικά σήματα ... θέλει χρήμα και υπομονή για να ακούσεις το απόκρυφο αλλά είναι εφικτό ακόμη και απο ερασιτέχνη .... το TETRA δεν υλοποιήθηκε και δεν λειτούργησε ούτε το 2004 ...
    τέλος αν γνωρίζεις απο τυφέκια εφόδου τότε πρέπει να παραδεχτής ότι το -ΑΚ- Kalashnikov ακόμη και αυτό του μεσοπολέμου ήταν ένα ιδιαίτερα αξιόπιστο βραχύβια ατομικό όπλο ....
    κλείνοντας για να δούμε και την τακτική που έπιασαν οι εκτελεστές ... εδώ θέλω να σου πω ότι αυτές οι ενέργειες έτσι εκτελούνται σχεδόν πάντα, δηλαδή αν δεν έχεις αντιληφθεί ποιό το άμεσο περιβάλλον που θα κληθείς να δράσεις και δεν έχεις εγκλιματιστεί σε αυτό, είσαι 60% μείον απο την αντίληψη .... απο τα λίγα που γνωρίζω η ομάδα ανίχνευσης πρέπει τουλάχιστον να εγκλιματιστεί στο περιβάλλον δράσης της ομάδας κρούσης ώστε έστω αυτοί να βάλουν ένα πρόγραμμα δράσης προγραμματισμένο στο λεπτό ... σε οποιαδήποτε περίπτωση επειδή φαίνεται σε εσένα ότι το ¨έντυπο σήμα¨ ή και ¨αναφορά¨ (που δήθεν διέρρευσε) μοιάζει απλοικό, πρέπει να σκεφτείς ότι οι άνθρωποι αυτοί δεν είναι λογοτέχνες απλά μεταφέρουν τα δεδομένα που αποκόμισαν απο το περιβάλλον που έδρασαν με την γλώσσα και τις πληροφορίες που θεωρούσαν σημαντικές ... και εδώ είναι που μπαίνει αυτό που λένε ¨ανάλυση πληροφορίας¨ ... δεν ξέρω αν πρέπει να αναφέρω κάποιες μεθόδους (που είναι πολύ απλές κατά τα άλλα) που αναλύουν (σε πρώτο βαθμό) εδώ (στην χώρα)μια πληροφορία, δηλαδή την λεγόμενη κλιμακωτή ανάλυση ... ένα σας λέω ότι στον πρώτο βαθμό ο άνθρωπος που ακούει δεν πρέπει να γνωρίζει εκ τον προτέρων την πηγή ... σαν το κρεμμύδι ... γενικά φίλε parsifal μην πετάς τίποτε έτσι απλά στο καλάθι ... αυτά με συμπάθεια ...

    • parsifal avatar
      parsifal @ GEODETIS 19/06/2011 11:38:37

      Μολονότι γεωδαίτης με τα ελληνικά δεν τα πάς καλά. Αν δεν αντελήφθης οτι τα περί SEMTEX αφορούν στην προέλευση και την "πολιτική"καταλληλότητα του για χρήση απο μούφα "τρομοκράτες", τσάμπα η τεχνικίζουσα ανάλυση για τα προφανή. Ουδείς αμφισβήτησε την επιχειρησιακή αξία του C-4 !
      Το αυτό και για το ΑΚ-47, μάλλον δεν εχεις πολιτική αντίληψη αλλά φτωχομεσαία τεχνική !Το οτι σε κάθε γωνιά της γής εξέγερση, αντάρτικο, τρομοκρατία εδώ και 50 χρόνια εκφράζονται με ΑΚ-47 δεν σου λέει τίποτε, μας αναλύεις την αξία του που ουδείς αμφισβήτησε !
      Τώρα για το ΤΕΤΡΑ...Ασχολήσου με την γεωδαισία, την φωτογραμμετρία κλπ και ασε τις επικοινωνίες στον πραγματικό τους κόσμο ! Μάλλον δεν κατάλαβες οτι το ΤΕΤΡΑ ΛΕΙΤΟΥΡΓΕΙΑΠΟ ΤΟ 2004, οτι πλήν επαρχίας οι επικοινωνίες της ΕΛΑΣ, της ΕΥΠ, της ΠΥ ακόμη και του ΕΚΑΒ εχουν "εξαφανισθεί" απο τα σκάννερ...
      Τα περί VHF, ταλαντωτών και φερουσών και αλλα επιπέδου ΣΕΤΗΛ αστα, είσαι πολύ πίσω. Α και μήν ξεχάσω, το ΤΕΤΡΑ παίζει 385 - 395 MHz, μέσα στην military UHF ζώνη, βάλε κανα σκάννερ να το ακούσεις αφού παράγει περίπου οτι και το ...teletext !
      Μήπως στον ελεύθερο χρόνο σου κρυφακούς και GSM ? Περνάς την ωρα σου σπάζοντας τον Α-5/1 ? Υποκλέπτεις το Ρ25 της ΜΙΤ ?

  79. hotdog avatar
    hotdog 18/06/2011 22:34:47

    Αν και πεπεισμένος για τα Δεκεμβριανά του 2008 (πως έγιναν για να ρίξουν τον Κ.Καραμανλή) με αυτή την είδηση είμαι στο 50% - 50%: Ποιά η χρησιμότητα της αν και εφόσον είναι αλήθεια τώρα που δεν είναι πρωθυπουργός; Ας μιλήσει επιτέλους ο Κώστας, τι θα πεί, θα μιλήσει όταν πρέπει, πότε πρέπει & αν θα είναι τότε αργά ή όχι για τη χώρα;;;Να καλέσουν κι αυτόν και το Σημίτη στη Βουλή ή όχι μηπως τους ταράξουν την ησυχία ή μήπως θυμώσουν;;;; ΜΕ ΤΙΣ ΤΥΧΕΣ ΟΛΩΝ ΜΑΣ ΠΑΙΖΟΥΝ ΟΠΩς ΚΙ ΑΥΤΟΣ Ο ΑΚΑΤΟΝΟΜΑΣΤΟΣ;;;;;

  80. ΑΜΟΡΓΟΣ avatar
    ΑΜΟΡΓΟΣ 21/06/2011 23:39:40

    ΣΥΜΦΩΝΑ ΜΕ ΤΑ ΥΠΟΚΛΑΠΕΝΤΑ ΑΡΧΕΙΑ Ο ΠΡΕΣΒΥΣ ΖΗΤΗΣΕ ΑΠΟ ΤΟΝ ΣΑΜΑΡΑ,ΕΠΕΙΔΗ ΟΠΩΣ ΑΝΑΦΕΡΕΙ ΗΤΑΝ ΕΜΠΙΣΤΟΣ ΦΙΛΟΣ ΤΟΥ ΚΚ,ΝΑ ΠΑΡΕΜΒΗ ΓΙΑ ΝΑ ΑΛΛΑΞΕΙ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΣΤΟ ΘΕΜΑ ΤΩΝ ΕΞΟΠΛΙΣΜΩΝ ΚΑΙ ΤΟΥ ΑΓΩΓΟΥ ΚΑΙ Ο ΣΑΜΑΡΑΣ ΥΠΕΣΧΕΘΗ ΟΤΙ ΘΑ ΤΟ ΠΡΑΞΕΙ.
    ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΠΡΟΣΘΕΣΩ ΟΤΙ ΠΕΡΑ ΑΠΟ ΘΕΩΡΙΕΣ ΣΥΝΩΜΟΣΙΑΣ,ΠΕΡΑ ΑΠΟ ΣΧΕΔΙΑ ΤΑ ΟΠΟΙΑ ΕΠΕΞΕΡΓΑΖΟΝΤΑΙ ΜΥΣΤΙΚΕΣ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΕΙΚΟΝΙΚΑ Η ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΕΙΝΑΙ ΓΕΓΟΝΟΣ ΟΤΙ ΟΙ ΜΕΓΑΛΕΣ ΔΥΝΑΜΕΙΣ ΠΑΝΤΑ ΜΑ ΠΑΝΤΑ ΘΕΛΟΥΝ ΝΑ ΕΠΙΒΑΛΟΥΝ ΤΑ ΣΥΜΦΕΡΟΝΤΑ ΤΟΥΣ ΙΔΙΑΙΤΕΡΑ ΣΕ ΧΩΡΕΣ ΠΟΥ ΤΙΣ ΘΕΩΡΟΥΝ ΠΡΟΤΕΚΤΟΡΑΤΑ.ΔΕΝ ΑΝΕΧΟΝΤΑΙ ΤΗ ΠΑΡΑΜΙΚΡΗ ΔΙΑΦΩΝΙΑ ΠΟΣΟ ΜΑΛΛΟΝ ΣΕ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΕΣ ΕΠΙΛΟΓΕΣ(ΕΝΕΡΓΕΙΑ,ΣΚΟΠΙΑ,ΔΙΑΜΕΛΙΣΜΟΣ ΤΗΣ ΓΙΟΥΓΚΟΣΛΑΒΙΑΣ ΚΛΠ).
    ΚΑΤΑ ΤΗ ΓΝΩΜΗ ΜΟΥ Ο ΧΡΟΝΟΣ ΕΧΕΙ ΤΗ ΣΗΜΕΙΟΛΟΓΙΑ ΤΟΥ ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΚΑΤΑΡΓΕΙ ''ΤΟ ΟΥΣΙΩΔΕΣ''ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΓΕΓΟΝΟΣ.
    Ο ΚΚ ΕΝΟΧΛΗΣΕ ΚΑΙ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΦΥΓΕΙ ΜΕ ΤΟΝ ΕΝΑ Η ΤΟΝ ΑΛΛΟ ΤΡΟΠΟ ΠΡΟΣ ΓΝΩΣΗ ΚΑΙ ΣΥΜΜΟΡΦΩΣΗ.ΚΑΙ ΔΕΝ ΕΝΟΧΛΗΣΕ ΓΙΑΤΙ ΗΤΑΝ ΚΑΚΗ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΕΛΛΗΝΕΣ ΑΛΛΑ ΓΙΑΤΙ ΕΚΑΝΕ ΑΛΛΕΣ ΕΠΙΛΟΓΕΣ ΠΟΥ ΕΡΧΟΝΤΑΝ ΣΕ ΣΥΓΚΡΟΥΣΗ ΜΕ ΤΙΣ ΕΠΙΛΟΓΕΣ ΤΩΝ ΗΠΑ.

  81. Ελπινίκη avatar
    Ελπινίκη 23/06/2011 10:20:16

    Οι φωτιές μόνο τυχαίες δεν ήταν ούτε τά επεισόδια στην Αθήνα .

  82. Aris avatar
    Aris 23/06/2011 16:18:29

    Μνήμων, πολύ επιλεκτική μνήμη διαθέτεις...

  83. Aris avatar
    Aris 23/06/2011 16:34:51

    Να θυμίσω 2-3 πράγματα. Το άρθρο του Πασαλάρη στη Real News πέρσι το καλοκαίρι, που αναφέρονταν στους δολοφονημένους Έλληνες πρωθυπουργούς και σε όσους βγήκαν από τη μέση με συνοπτικές διαδικασίες εμφανίζοντας ξαφνικά προβλήματα υγείας. Εκείνο το άρθρο έκλεινε με αναφορά στον Καραμανλή που τελικά τη γλίτωσε... Μάλλον κάτι θα ήξερε από τότε ο δάσκαλος της δημοσιογραφίας Πασαλάρης.
    Να θυμίσω το "κουρασμένος" του Ν. Χατζηνικολάου και τα αμέτρητα "μπουχέσας" του Τράγκα που συνέβαλαν στην αποδόμηση του Καραμανλή. Ήταν τόση η επιμονή τους που νόμιζε κανείς ότι τους έβαλε ο ίδιος ο Καραμανλής να τα λένε!
    Να θυμίσω τη δήλωση του Καραμανλή στον Τράγκα (ναι, σε αυτόν που τον έλεγε μπουχέσα, λουδοβίκο κλπ) πριν από δύο μήνες, ότι του είχε πει ο Πούτιν όταν ξεκίνησαν να βάλλουν μπροστά τους αγωγούς, "Κώστας, το έχει σκεφτεί καλά αυτό που πάμε να κάνουμε; Όταν γυρίσεις στην Αθήνα θα σε κατασπαράξουν". Ο Κώστας του είπε, προχωράμε Βλαδίμιρε...
    Δυστυχώς για κάποιους το παζλ έχει αρχίσει να σχηματίζεται. Ακόμα έχει αρκετά κομμάτια, αλλά είτε αρέσει σε κάποιους είτε δεν αρέσει, θα μπουν όλα στη θέση τους... Και τότε να δω τι θα γράφετε.

  84. Μνημων avatar
    Μνημων 24/06/2011 02:12:50

    ΒΛΕΠΩ ΟΤΙ ΤΟ ΠΑΡΑΜΥΘΙ ΕΞΑΚΟΛΟΥΘΕΙ ΝΑ ΑΠΑΣΧΟΛΕΙ ΕΛΑ ΟΜΩΣ ΠΟΥ Η ΕΙΔΗΣΕΟΓΡΑΦΙΑ ΤΩΝ ΗΜΕΡΩΝ ΚΑΤΑΡΡΙΠΤΕΙ ΚΑΠΟΙΕΣ ΑΝΟΗΣΙΕΣ ΘΑ ΔΙΑΒΑΣΑΤΕ ΓΙΑ ΤΗΝ ΣΤΑΣΗ ΤΗΣ ΒΟΥΛΓΑΡΙΑΣ ΓΙΑ ΤΟΝ ΑΓΩΓΟ ΜΠΟΥΡΓΚΑΖ-ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΥΠΟΛΕΩΣ ΟΤΙ ΘΕΛΕΙ ΔΥΟ ΑΚΟΜΗ ΜΗΝΕΣ ΓΙΑ ΝΑ ΑΠΟΦΑΣΙΣΕΙ,ΚΑΘΩΣ ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΙΣ ΦΩΤΙΕΣ ΣΕ 12 ΠΟΛΙΤΕΙΕΣ ΤΩΝ Η.Π.Α. ΕΥΦΑΝΤΑΣΤΟΙ ΠΡΟΣΩΠΟΛΑΤΡΕΣ ΜΗΠΩΣ ΓΙΝΟΝΤΑΙ ΓΙΑ ΝΑ ΤΡΟΜΑΞΕΙ Ο ΚΩΣΤΑΚΗΣ?Α ΤΟ ΑΛΛΟ ΤΟ ΜΑΘΑΤΕ Ο ΓΡΗΓΟΡΟΠΟΥΛΟΣ ΕΙΧΕ ΚΑΝΟΝΙΣΕΙ ΤΟΝ ΦΟΝΟ ΤΟΥ ΜΕ ΤΟΝ ΕΚΤΕΛΕΣΤΗ ΤΟΥ ΣΕ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ ΜΕ ΤΟΝ ΣΥΡΙΖΑ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΑΝΑΡΧΙΚΟΥΣ ΓΙΑ ΝΑ ΓΙΝΟΥΝ ΤΑ ΓΕΓΟΝΟΤΑ ΤΟΥ ΔΕΚΕΜΒΡΙΟΥ ΟΛΑ ΒΕΒΑΙΑ ΜΕ ΤΟ ΣΕΝΑΡΙΟ ΤΗΣ ΣΙΑ ΓΙΑ ΝΑ ΦΥΓΕΙ Ο ΤΡΟΜΕΡΟΣ ΕΧΘΡΟΣ ΤΩΝ Η.Π.Α. ΝΑ ΘΥΜΑΣΤΕ ΟΤΙ ΚΑΙ ΤΟ ΓΕΛΟΙΟΝ ΣΚΟΤΩΝΕΙ.

  85. Πελοπίδας avatar
    Πελοπίδας 25/06/2011 00:49:40

    Σχέδιο αντίστοιχο για το GAP δεν υπάρχει,ε; Περιμένουν να πέσει μόνο του στο κενό!

  86. ΑΜΟΡΓΟΣ avatar
    ΑΜΟΡΓΟΣ 25/06/2011 01:34:07

    ΠΡΟΣ ΑΜΝΗΜΟΝΑ
    Η ΒΟΥΛΓΑΡΙΑ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΤΟ ΣΚΕΦΤΕΤΑΙ ΚΑΜΜΙΑ ΔΕΚΑΡΙΑ ΧΡΟΝΙΑ ΑΚΟΜΗ.Η ΠΕΡΙΣΥΛΛΟΓΗ ΔΕΝ ΕΒΛΑΨΕ ΚΑΝΕΝΑΝ.
    ΟΙ ΦΩΤΙΕΣ ΣΕ 12 ΠΟΛΙΤΕΙΕΣ ΤΟ ΜΟΝΟ ΠΟΥ ΔΕΙΧΝΟΥΝ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΠΟΣΟ ΔΥΣΚΟΛΟ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΕΡΓΟ ΤΗΣ ΚΑΤΑΣΒΕΣΗΣ ΚΑΙ ΕΙΔΙΚΑ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΟΠΟΥ Η ΜΟΡΦΟΛΟΓΙΑ ΤΟΥ ΕΔΑΦΟΥΣ ΚΑΝΕΙ ΤΗ ΠΥΡΟΣΒΕΣΗ ΠΙΟ ΔΥΣΚΟΛΗ.
    Η ΔΟΛΟΦΟΝΙΑ ΤΟΥ ΓΡΗΓΟΡΟΠΟΥΛΟΥ ΔΕ ΠΡΟΣΦΕΡΕΤΑΙ ΓΙΑ ΧΑΡΙΤΩΜΕΝΙΕΣ ΚΙ ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ΚΑΤΙ ΠΟΥ ΣΕ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΖΕΙ.
    ΤΕΛΟΣ ΑΝ ΨΑΧΝΕΙΣ ΓΙΑ ΠΡΟΣΩΠΟΛΑΤΡΕΣ ΣΤΟ ΣΥΝΤΗΡΗΤΙΚΟ ΧΩΡΟ ΘΑ ΣΤΡΑΒΩΘΕΙΣ.
    ΣΤΟ ΚΑΘΡΕΦΤΗ ΣΟΥ ΡΙΞΕ ΜΙΑ ΜΑΤΙΑ

  87. στεφανος avatar
    στεφανος 09/12/2011 17:40:36

    το ειχα ακουσει και σε ξενο καναλι ως δημοσιογραφικη ανακαλυψη .Ναι φυσικα το πιστευω και ναι ειναι σε θεση να οργανωνονται πολιτικες δολοφονιες ή "δολοφονιες" , οταν το ζητουν οικονομικα συμφεροντα.

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.