#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
21/05/2010 22:39
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Ποινικοποιείται και η Ευρωζώνη τώρα



Καταρχήν συμφωνία επετεύχθη από τους 27 υπουργούς Οικονομικών για την ποινικοποίηση στο μέλλον των κρατών - μελών που συστηματικά παραβιάζουν τις δημοσιονομικές αρχές της ευρωζώνης, δήλωσε ο πρόεδρος της ΕΕ Χέρμαν Βαν Ρομπέι.

«Συζητήσαμε για τις κυρώσεις και μπορώ να πω ότι υπάρχει ευρεία συμφωνία για τη θέσπιση οικονομικών και μη κυρώσεων», δήλωσε ο πρόεδρος της ΕΕ Χέρμαν Βαν Ρομπέι, μετά την ολοκλήρωση της άτυπης συνεδρίασης των Ευρωπαίων υπουργών Οικονομικών, στην οποία και προήδρευσε. Δεν έδωσε, ωστόσο, περισσότερες λεπτομέρειες για το είδος των κυρώσεων.

Σχετικές προτάσεις έχει υποβάλλει η Κομισιόν αλλά η Γερμανία, η οποία επιθυμεί σκληρή δημοσιονομική πειθαρχία.

Στα δρακόντεια μέτρα που προτείνει η γερμανική πλευρά περιλαμβάνεται και η ελεγχόμενη πτώχευση για χώρες της ευρωζώνης. Αναφερόμενος στο ζήτημα ο πρόεδρος της ΕΕ ξεκαθάρισε ότι ένας τέτοιος μηχανισμός θα μπορούσε, ενδεχομένως, να εξεταστεί μακροπρόθεσμα, αλλά όχι στο πλαίσιο του τριετούς πακέτου στήριξης της ελληνικής οικονομίας ή του μηχανισμού στήριξης της Ευρωζώνης των 750 δισ. ευρώ.

Ό υπουργός Οικονομικών Γιώργος Παπακωνσταντίνου υποστήριξε την ανάγκη να καταστεί πιο αυστηρό το Σύμφωνο Σταθερότητας και Ανάπτυξης και τάχθηκε υπέρ της εκ των προτέρων αξιολόγησης των κρατικών προϋπολογισμών πριν εγκριθούν από τα εθνικά κοινοβούλια.

ΣΧΟΛΙΑ

  1. Professor Moriarty avatar
    Professor Moriarty 21/05/2010 22:48:28

    Εγώ πάντως διάβασα στον Guardian και στον Telegraph ότι ο Κάμερον ετοιμάζεται να βάλει βέτο στο σχέδιο της Μερκελ.

    • Γιάννης Σ. avatar
      Γιάννης Σ. @ Professor Moriarty 21/05/2010 23:47:01

      Ο Κάμερον είναι ανέκδοτο με τρεις συλλαβές. Ως φρέσκος, θέλει να μη δείξει πως πέφτει πίσω από τις ηρωικές προεκλογικές εξαγγελίες. Αν προσέξεις τη γλώσσα που χρησιμοποιείται στα σχέδια του συνασπισμού, πολλά θα μείνουν στο επίπεδο συζητήσεων, για να μη φωνάζουν οι σκληροπυρηνικοί του κόμματος.

      http://news.bbc.co.uk/2/hi/uk_news/politics/8693832.stm

  2. archaeopteryx avatar
    archaeopteryx 21/05/2010 22:51:47

    πως το είπε ο Παπακωνσταντίνου; Ο βοηθός του εκκαθαριστή;

    • Ο Ιθαγενής avatar
      Ο Ιθαγενής @ archaeopteryx 21/05/2010 23:04:36

      πάντως έχει ... "αυτογνωσία" καθώς αν ίσχυε η πρότασή του ποτέ δεν θα είχε εγκριθεί ο προϋπολογισμός που κατάρτισε τον Δεκέμβριο... οι άνθρωποι δεν είναι απίστευτοι είναι από άλλη διάσταση...

  3. πολίτης avatar
    πολίτης 21/05/2010 23:38:19

    Φτου σου ρε!(στις τρεις τελευταίες σειρές αναφέρομαι)

    • rally monkey avatar
      rally monkey @ πολίτης 22/05/2010 22:03:08

      ουτε την αξιοπρεπεια να σιωπησει...

  4. Aggelos avatar
    Aggelos 22/05/2010 00:11:30

    χωρις πολιτικη ενωση η ΕΕ δεν μποει να προχωρησει και να οργανωθει κεντρικα..
    πολιτικη ενωση σημαινει επισης εκλογη του προεδρου απο τη βουλη..

  5. Β.Κ.Σ. avatar
    Β.Κ.Σ. 22/05/2010 00:43:07

    μια συγκλονιστική συνέντευξη στο ελληνικό διαδίκτυο:
    http://greekrider.blogspot.com/2010/05/blog-post_21.html?utm_source=feedburner&utm_medium=feed&utm_campaign=Feed%3A+GreekRider+%28GREEK+RIDER%29
    η τηλεόραση τρώει πλέον τη σκόνη των μπλογκ. καιρός ήταν.

  6. Άνθρωπός τις avatar
    Άνθρωπός τις 22/05/2010 04:40:16

    Η euroψείρα χόρτασε και βγαίνει στο γιακά: Τώρα λοιπόν δε μιλάμε μόνο για την Ελλάδα, αλλά όλα τα κράτη (και τα έθνη) της Ευρώπης θα αξιολογούνται από μια χούφτα γραφειοκρατών, υπαλλήλων του διεθνούς και ρευστού χρηματιστικού κεφαλαίου.

    Πρόκειται για ανθρώπους χωρίς καμιά κοινωνική γείωση, χωρίς κοινωνική καταγωγή (ας μη μιλήσουμε για εθνική συνείδηση). Είναι προϊόντα των εκπαιδευτηρίων - φυτωρίων στα οποία αναπαράγεται η στελεχιακή ελίτ και θα ήταν ύβρις εναντίον του Ευρωπαϊκού πολιτισμού - και όχι μόνο - να τα αποκαλέσουμε πανεπιστήμια.

    Πρόκειται για ανθρώπους που κανείς δεν εξέλεξε, λογοδοτούν μόνο στο χρήμα και στην πλανητική εξουσία, είναι ευτελείς και ευνούχοι ψυχικά γιατί είναι βαθύτατα ΜΟΝΟΙ, αποκομένοι από ΚΑΘΕ αίσθηση ιστορικότητας, χωρίς παρελθόν, χωρίς πόθους για το μέλλον, χωρίς κανένα καημό, έξω από κάθε συλλογικότητα. Ιδανικοί δωσίλογοι, εξ απαλών ονύχων πουλημένοι. Κορυφαίος εκπρόσωπος του είδους η θλιβερή και γελοία φιγούρα που ανογορεύτηκε σε πρόεδρο της Ε.Ε.

    Είναι πια ζήτημα επιβίωσης για τους λαούς της Ευρώπης να τους απομυθοποιήσουν και να τους ξεπεράσουν ως μια θλιβερή παρένθεση.

  7. Χαμενος avatar
    Χαμενος 22/05/2010 06:46:42

    Δυστυχώς έτσι φαίνεται. Προσπαθούν να παραχωρήσουν τον έλεγχο των Ευρωπαϊκών χωρών σε ένα διευθυντήριο που δεν εκλέγεται, δεν ελέγχεται και δεν λογοδοτεί πουθενά. Σε αντίθεση με τους παραδοσιακούς πολιτικούς που έπρεπέ να βγουν σε ένα μπαλκόνι η σε μια τηλεόραση και να πείσουν έστω τον κόσμο, περνάμε σε ένα μοντέλο το οποίο δίνει λογαριασμό μόνο σε μια μικρή ελίτ. Αυτή εξάλλου είναι και η ντοπα αυτών τον ανθρώπων: να νιώσουν ότι ανήκουν στον αφρό, ότι τους ανοίγουν οι πόρτες στην κορυφή. Γι'αυτό και τελευταία βλέπουμε μια επίδειξη κυνισμού από κάποιους τρεντι πολίτικους.
    Περνάμε από το Ελληνικό σύνταγμα που λέει “Η τήρηση του Συντάγματος επαφίεται στον πατριωτισμό των Ελλήνων” που σημαίνει ότι το σύνταγμα αναγνωρίζει ότι ο Ελληνας πολίτης είναι εξίσου ικανός και άξιος με την ηγεσία του να κρίνει όσα συμβαίνουν στην χώρα του, σε μια κατάσταση όπου ο πολίτης είναι ένα ψηφίο στον ισολογισμό.

    • Strange Attractor avatar
      Strange Attractor @ Χαμενος 22/05/2010 19:46:40

      Corporatism. Κάτι σαν ναζισμός. Ή προάγγελος της συντεχνιοκρατίας, ήτοι του φασισμού.

      • Orestios avatar
        Orestios @ Strange Attractor 22/05/2010 21:12:48

        Πείτε τα και στον STGM, γιατί βλέπει μόνο καπιταλισμό.
        Corporate Socialism. Το όραμα του Μουσολίνι και του Χίτλερ, των δύο μεγάλων και παρεξηγημένων σοσιαλιστών, ξαναζεί.

      • Sic transit gloria mundi avatar
        Sic transit gloria mundi @ Strange Attractor 22/05/2010 21:28:41

        "Σοσιαλφασισμός"! Θυμάται κανείς τους "Κινέζους" της δεκαετίας του 1970, Εκκετζήδες, μουλούδες, άν θυμάμαι καλά ο Τατούλης, ο "στρατηγός" Τσουκάτος και μερικοί άλλοι μεγάλοι αστέρες από αυτούς εξώρμησαν.
        Απίστετυτα πράγματα: Για ν' αναλύσουμε τη σημερινή κατάσταση χρειάζεται να πάμε πάλι πίσω στον μάο τσε Τούγκ;
        Όχι, άν και σφόδρα αντιμπολσεβίκος και οπαδός των Αυστρομαρξιστών και Εσέρων, προτιμώ σαφώς ως θεωρητικό τον Λένιν. Στις ενδοιμπεριαλιστικές σντιθέσεις οι μαρξιστές διαλέγουν όχημα δυνατό και σίγουρο, monsieur Trichet γκάζωσέ το το Citroen!

      • ψυχραιμια avatar
        ψυχραιμια @ Strange Attractor 22/05/2010 21:36:50

        Εγω ειχα βαλει στοιχημα με ενα συμφοιτητη μου που ηταν στο ΕΚΚΕ οταν εισεβαλε το Βιετναμ στη Καμποτζη : αν μεσα σε δυο μηνες δε κτυπησει η Κινα το Βιετναμ εγω θα γραφομουν στην ΑΑΣΠΕ ενω αν επιτεθει η Κινα να γραφτει αυτος στη ΔΑΠ.
        Οι μαοικοι ειχαν τη θεωρια των τριων κοσμων που ελεγε οτι οι Κινεζοι αποκλειεται να γινουν σαν τους Σοβιετικους "σοσιαλιμπεριαλιστες".
        Τελικα κερδισα το στοιχημα αλλα φυσικα αυτος δε ηλθε στη ΔΑΠ.Αλλωστε το ΕΚΚΕ τοτε διαλυθηκε γιατι η επιθεση της Κινας κατα του Βιετναμ προκαλεσε κριση καθως αποκαλυφθηκε οτι ειχε επελθει η "παλινορθωση του καπιταλισμου".
        Ολοι αυτοι εγιναν μετα στελεχη των μεγαλων κομματων και περνιουνται για σοβαροι πολιτικοι.

      • Sic transit gloria mundi avatar
        Sic transit gloria mundi @ Strange Attractor 22/05/2010 21:42:08

        Όταν ο αρχιΕΚΚΈτζής της σχολής μου (κάτι σαν Τσουκάτος χωρίς φαλάκρα και όχι τόσο τέλειος στα φραξιονιστικά) είπε σε συνέλευση "η Κίνα δεν έχει ούτε ένα στρατιώτη έξω από τα σύνορά της", ένας συνάδελφός μου στο ΡΦ του απάντησε με το ερώτημα "κι εσύ τι είσαι";

    • Sic transit gloria mundi avatar
      Sic transit gloria mundi @ Χαμενος 22/05/2010 21:32:00

      Ο Βλαδίμηρας πήρε το θωρακισμένο τρένο, εμείς θα πάρουμε το υβριδικό, σασί Citroen με μηχανή Porsche. Και προσοχή τα σκασμένα λάστιχα στη Wall Street!

    • Strange Attractor avatar
      Strange Attractor @ Χαμενος 22/05/2010 21:43:49

      Καλά ρε, πόσο χρονώ είστε εσείς. Βιετνάμ, Καμπότζη, ΕΚΚΕ... αυτά έγιναν επί Παπάγου! Μήπως προλάβατε και τον Μανταλόζη;

      • Sic transit gloria mundi avatar
        Sic transit gloria mundi @ Strange Attractor 22/05/2010 21:47:30

        Άχ Παράξενε, γεράσαμε με τέτοιους μακακοτρίφτες να προσπερνούν σαν σφαίρες δεξιά και αριστερά μας, και να ανέρχονται στα ύπατα πρασινομπλέ αξιώματα.
        C est la vie, που λένε και οι Γάλλοι
        (ή μάλλον, life is a bitch, που λένε και οι Άγγλοι).

      • Strange Attractor avatar
        Strange Attractor @ Strange Attractor 22/05/2010 21:49:11

        Life is hard and then you die!

      • ψυχραιμια avatar
        ψυχραιμια @ Strange Attractor 22/05/2010 21:54:36

        To 1979 εγινε ο πρωτος αποκλειστικα σοσιαλιστικος πολεομος της ιστοριας με το Βιετναμ να εισβαλει στη κινεζοφιλη Καμποτζη και τη Κινα να απαντα με εισβολη στο σοβιετοφιλο Βιετναμ.
        Ετσι καταρριφθηκε ενα ακομη μαρξιστικο δογμα οτι δηθεν οι πολεμοι γινονται λογω του καπιταλισμου.Διετυπωσα τοτε την αποψη οτι ο μονος λογος που αυτο δεν ειχε γινει νωριτερα ηταν ορι δεν υπηρχαν αρκετες σοσιαλιστικες χωρες για να πολεμησουν μεταξυ τους.Οταν υπηρχε μονο μια δεν μπορουσε να πολεμησει με τον εαυτο της.
        Το 1979 φαινεται πολυ μακρια βεβαια.

      • Orestios avatar
        Orestios @ Strange Attractor 22/05/2010 22:12:21

        Ξεχνάς τον Β' ΠΠ που τον ξεκίνησε ο Σοσιαλιστής Χίτλερ.

  8. Sic transit gloria mundi avatar
    Sic transit gloria mundi 22/05/2010 12:19:13

    Με τη βοήθεια της ποινικοποίησης πάντως, ίσως γλυτώσουμε από αρκετούς "Έλληνες" πολιτικούς κι "επιχειρηματίες". Κρατηθείτε μπορεί σε λίγο "ν' αντιλαλούν οι φυλακές".
    Η "ελεγχόμενη πτώχευση" (που εύχονται μερικοί από ...πέρα και από ...δώ) δεν είναι συμβατή με τις συνθήκες, άρα ζήσε Μάη μου, μέχρι ν' αλλάξουν (με ομοφωνία, κοινοβουλίων ή δημοψηφισμάτων).
    @ Άνθρωπος τις :
    Υπαλληλοι του διεθνούς χρηματιστικού κεφαλαίου είναι πολλοί πολιτικοί των υποτιθέμενων εθνικών κρατών. Αντίθετα, οι γραφειοκράτες των Βρυξελλών είναι πραγματικοί γραφειοκράτες, γρανάζια του δικού τους μηχανισμού της ΕΕ, που έχει τη δική του δυναμική και δικά του συμφέροντα. Δεν ξέρω άν είναι καλύτερο ή χειρότερο αυτό, πάντως είναι εντελώς άλλο πράγμα.

    • Sic transit gloria mundi avatar
      Sic transit gloria mundi @ Sic transit gloria mundi 22/05/2010 12:21:33

      Και δεν υπάρχει καμμιά "πλανητική εξουσία": Ο καπιταλισμός, όπως πάντα, διασχίζεται και θα διασχίζεται από εσωτερικές αντιθέσεις. Αυτό είναι γραμμένο στα γονίδιά του.
      Άν δεν το βλέπουμε τώρα, πότε ήταν πιό φανερό;

    • Sic transit gloria mundi avatar
      Sic transit gloria mundi @ Sic transit gloria mundi 22/05/2010 12:23:06

      Για να θυμούνται οι παλιοί και να διδάσκονται οι νέοι: Στη φυλάκα! Όσο πιό πολλοί, τόσο πιό καλά!

    • Sic transit gloria mundi avatar
      Sic transit gloria mundi @ Sic transit gloria mundi 22/05/2010 12:26:23

      Γιατί με "ελεγχόμενη πτώχευση" εννούν δολία πτώχευση, οι κκ. Άκερμαν, Βεστερβέλε, εγχώριοι και λοιποί Ευρωπαίοι δούλοι που φυλάνε τ' αφεντικά τους, της Wall Street.

    • Orestios avatar
      Orestios @ Sic transit gloria mundi 22/05/2010 12:38:41

      Άσε τον καπιταλισμό ήσυχο. Δεν είναι καπιταλιστικό το σημερινό σύστημα.
      Σοσιαλιστικό είναι και χρεωκόπησε, όπως χρεοκώπησαν τα πρώην σοσιαλιστικά κράτη της Ανατολικής Ευρώπης.
      Απλά δεν θέλουν να το κάνουν τόσο θεαματικό, γιατί θα βρεθούν αλλού τα κεφάλια και αλλού τα σώματά τους

      • Sic transit gloria mundi avatar
        Sic transit gloria mundi @ Orestios 22/05/2010 12:45:02

        1989 re-release! Περίπου συμφωνώ, μάλλον διαφορά "ορολογίας έχουμε": Το 1989 κατέρρευσε ο κρατικός καπιταλισμός της Σοβιετίας and friends (που είχε τρελαθεί), τώρα καταρρέει ο ιδιωτικός (επίσης λόγω της τρέλας του)! Χα, χα.

      • Orestios avatar
        Orestios @ Orestios 22/05/2010 12:56:20

        Μην κρύβεσαι από την λέξη "Σοσιαλισμός". Δεν είναι τόσο ιερή όσο νομίζεις.

      • Sic transit gloria mundi avatar
        Sic transit gloria mundi @ Orestios 22/05/2010 13:05:10

        Δεν υπάρχει τέτοιο πράγμα, ούτε υπήρξε ποτέ (με εξαίρεση ίσως τους πρώτους Χριστιανούς).
        Socialism = κοινωνισμός. Όλοι οι έχοντες εξουσία και χρήμα, κόκκινοι, πράσινοι, μπλέ και παρδαλοί, εξ ορισμού την κοινωνία την έχουν και θα την έχουν γραμμένη στ' απόκρυφά τους. Παντού και πάντα.
        Πραγματική ελεύθερη κοινωνία θα υπάρξει μόνον όταν γκρεμιστεί κάθε επίγεια εξουσία και πλούτος. Αλλά αυτό δεν μπορεί να είναι έργο ανθρώπων μόνο, χρειάζεται και Χάρι που δεν είναι του κόσμου ετούτου.

      • Orestios avatar
        Orestios @ Orestios 22/05/2010 21:15:38

        Και ο μεγάλος σοσιαλιστής ηγέτης Χίτλερ? Γιατί τον αγνοείς?
        Όμοιος με Θεό είναι για τους σοσιαλιστές.

    • Χαμενος avatar
      Χαμενος @ Sic transit gloria mundi 22/05/2010 16:14:40

      Χωρίς αποτελεσματικούς μηχανισμούς ελέγχου της εξουσίας, η τελευταία είναι νομοτελειακά καταδικασμένη να εκτραπεί. Η ΕΕ είχε πολλές ευκαιρίες να "ποινικοποιήσει" Ελληνικές πολιτικούς και "επιχειρηματίες", ελέγχοντας τις Ευρωπαϊκές χρηματοδοτήσεις. Οι γραφειοκρατίες των Βρυξελλών (χωρίς να είναι αναγκαστικά διεφθαρμένοι) συμπεριφέρονται πλέων σαν μια ομάδα συμφερόντων, η οποία μέσα από τις εσωτερικές της ζυμώσεις ελίσσεται φροντίζοντας πρωτίστως τον δικό της μικρόκοσμο. Με την κατάργηση του βέτο και των τοπικών κυβερνήσεων αφαιρείται ένας μηχανισμός ελέγχου της. Σε μια δημοκρατία, και οι μειοψηφίες ελέγχουν την εξουσία, και στην περίπτωση της Ελλάδας (αν είχαμε έντιμους πολίτικους) θα έπρεπε αντί να είναι στην άμυνα, να βάλει ακατάπαυστα κατά των Βρυξελλών για τις ευθύνες τους και την δίκη τους ανεπάρκεια. Θα κάναμε έτσι και μια μεγάλη χάρη και σε άλλες Ευρωπαϊκές χώρες οι πληθυσμοί των οποίων μόλις που αρχίζουν να βλέπουν την μπόρα να πλησιάζει.

      • Μποτίλια στο πέλαγος avatar
        Μποτίλια στο πέλαγος @ Χαμενος 22/05/2010 16:26:01

        Θέλανε μόνο το οικόπεδο, χωρίς τον δικαιούχο και τον τύποις ιδιοκτήτη.

  9. Άνθρωπος τις avatar
    Άνθρωπος τις 22/05/2010 18:11:26

    Αγαπητέ gloria mundi, δεν διαφωνούμε! Απλώς βλέπεις εντονότερα μια πλευρά της διαλεκτικής του καπιταλισμού διαφορετική από εκείνη που έβλεπα ενώ έγραφα το σχόλιό μου, εμπνευσμένος από τον αρλεκίνο του οποίου η φωτογραφία κοσμεί την παρούσα ανάρτηση...

    Έχουμε και λέμε:

    "Υπάλληλοι του διεθνούς χρηματιστικού κεφαλαίου είναι πολλοί πολιτικοί των υποτιθέμενων εθνικών κρατών."

    Συμφωνώ και επαυξάνω. Παραδείγματα δε χρειάζονται, Έλληνες είμαστε.

    "Αντίθετα, οι γραφειοκράτες των Βρυξελλών είναι πραγματικοί γραφειοκράτες, γρανάζια του δικού τους μηχανισμού της ΕΕ, που έχει τη δική του δυναμική και δικά του συμφέροντα."

    Σύμφωνοι, αλλά για να έχει δυναμική ένας μηχανισμός πρέπει να εδράζεται κάπου, μέχρι τη μέρα που απλώς θα ΝΟΜΙΖΕΙ ότι εδράζεται κάπου, οπότε και θα έχει τη δυναμική της θηριώδους γραφειοκρατίας του πάλαι ποτέ "υπαρκτού". Αυτό το "κάπου" για την ευρωελίτ είναι σήμερα περισσότερο το διεθνοποιημένο χρηματιστικό κεφάλαιο, λιγότερο η μεγάλες βιομηχανία των ισχυρών ευρωπαϊκών κρατών και καθόλου οι λαοί της Ευρώπης. Μπορεί να διαφωνήσει κανείς όταν τα εργοστάσια της Γαλλίας και της Γερμανίας κλείνουν το ένα μετά το άλλο και τα ευρωπαράσιτα κινητοποιούνται μόνο για να σώσουν τράπεζες;

    "Και δεν υπάρχει καμιά πλανητική εξουσία: Ο καπιταλισμός, όπως πάντα, διασχίζεται και θα διασχίζεται από εσωτερικές αντιθέσεις." Αυτή είναι μία πλευρά, η άλλη είναι η συναδέλφωση των αρπακτικών όταν αισθάνονται απειλημένα απ' τους λαούς ή όταν ετοιμάζονται να ξεσκίσουν τα ΠΤΩΜΑΤΑ των λαών, όπως σήμερα. Η αντιπαλότητα των κρατικομονοπωλιακών καπιταλισμών ανατολής - δύσης παραλίγο να τινάξει τον πλανήτη στο διάστημα υπό μορφή σκόνης. Κι όμως, όταν κάποιοι λαοί αντιστέκονταν, ή έστω έδειχναν διατεθειμένοι να αντισταθούν, ανατολικοί και δυτικοί ιμπεριαλιστές ουσιαστικά συνασπίζονταν με σκοπό την εξόντωσή τους - κι ας ήταν έτοιμοι για πόλεμο μέχρις εσχάτων, κι ας φορούσαν διαφορετικούς φερετζέδες. Αν δεν το βλέπουμε τώρα - και μάλιστα εμείς που έχουμε υποστεί έναν καταστροφικό εμφύλιο - πότε θα γίνει φανερό;

    Φιλικά! Κι επειδή η επίγεια δόξα υπάρχει μόνο για να παρέρχεται, dum spiro, spero...

  10. αλλενάκι avatar
    αλλενάκι 22/05/2010 19:06:46

    Η SNB (η κεντρική τράπεζα της Ελβετίας) επενέβη την προηγούμενη εβδομάδα και συγκράτησε την πτώση του ευρω με 100 δις φράγκα, για να μην ανατιμηθεί το φράγκο τους και έχουν άλλα μετά.
    Ο προϋπολογισμός της Ελβετίας ειναι 55 δις φράγκα!

    Μεγαλύτερος καραγκιόζης και μαριονέτα από τον διορισμένο από τη λέσχη μπιλντερμπεργκ αυτο πρόεδρο δεν έχει ξαναυπάρξει.

    • Sic transit gloria mundi avatar
      Sic transit gloria mundi @ αλλενάκι 22/05/2010 21:00:37

      Εκτός από Ευρώ, έχουν και μπόλικα ομόλογα χωρών του Νότου οι Ελβετοί στις Τράπεζές τους. Άν κάτι δεν πάει καλά (έστω και μόνον η Ελλάδα), αντίο η χώρα-μπάνκα πάσης Δυτικής Ευρασίας και πασών των Ρωσιών, σύν Βορειοκεντρικής Αφρικής.
      Ο τοξοφόρος Γουλιέλμος Τέλλος αγρυπνεί, ομού μετά του Τρισέως των Γαλατών.

  11. vassilis avatar
    vassilis 22/05/2010 19:20:45

    Μην σας τρομαζει η ποινικοποιηση,οι Ελληνες θα εχουν ασυλια!

  12. Άνθρωπός τις avatar
    Άνθρωπός τις 22/05/2010 19:44:04

    Αφού ο πρόεδρος έχει την τιμητική του σ' αυτό το post, να σημειώσουμε ότι είναι και ποιητής. Γράφει χάικου όπως το παρακάτω:

    "Τρία κύματα μαζί αχολογούν στο λιμάνι. Το τρίο είναι εδώ"

    Κάντε και μια αναζήτηση στο Google, για να δείτε ποιες ελληνικές εφημερίδες έχουν δημοσιεύσει εγκωμιαστικά άρθρα, κατά 90% όμοια μεταξύ τους. Καμία έκπληξη!

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.