#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
14/03/2012 17:53
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Ποινική δίωξη κατά αγνώστων για σχέδιο δολοφονίας του Κ. Καραμανλή



Ποινική δίωξη κατά αγνώστων δραστών για σχέδιο δολοφονίας του πρώην πρωθυπουργού Κωνσταντίνου Καραμανλή, άσκησε η εισαγγελία πρωτοδικών, έπειτα από πολύμηνη έρευνα, που διενεργήθηκε, με αφορμή σχετικά δημοσιεύματα τον περασμένο Ιούνιο.

Τα επίμαχα δημοσιεύματα επικαλούνταν έγγραφο των ρωσικών μυστικών υπηρεσιών προς την ΕΥΠ σύμφωνα με το οποίο, υπήρχε οργανωμένο σχέδιο δολοφονίας του Κ. Καραμανλή, λόγω της ενεργειακής πολιτικής της τότε κυβέρνησης.

Οι ρωσικές μυστικές υπηρεσίες φέρονταν να υποστηρίζουν ότι είχαν διενεργήσει αντιπαρακολουθήσεις και είχαν εντοπίσει ομάδα 20 ατόμων, που παρακολουθούσαν, τον τότε πρωθυπουργό. Υποστηριζόταν μάλιστα στο έγγραφο ότι τα πρόσωπα αυτά ήταν μέλη ξένων μυστικών υπηρεσιών.

Ο εισαγγελέας πρωτοδικών Νίκος Ορνεράκης, που διενήργησε την προκαταρκτική εξέταση, άσκησε ποινική δίωξη για το αδίκημα των «προπαρασκευαστικών πράξεων εσχάτης προδοσίας», «διατάραξης ομαλής λειτουργίας του Πολιτεύματος» και «αποστέρησης του πρωθυπουργού από την ενάσκηση της εξουσίας, που του παρέχει το Σύνταγμα».

Πληροφορίες που επικαλείται το Αθηναϊκό Πρακτορείο Ειδήσεων αναφέρουν ότι στο πλαίσιο της προκαταρκτικής εξετάσθηκαν αξιωματικοί και διοικητές της Εθνικής Υπηρεσίας Πληροφοριών (ΕΥΠ), αξιωματικοί της Ελληνικής Αστυνομίας (ΕΛΑΣ), αλλά και πρόσωπα που υπηρετούσαν στην ασφάλεια του πρωθυπουργού.

Ανάμεσα στις προπαρασκευαστικές ενέργειες, βάσει της δικογραφίας που έχει σχηματισθεί, εντάσσονται και τα επεισόδια του Δεκεμβρίου του 2008, με αφορμή τη δολοφονία του 15χρονου μαθητή Αλέξανδρου Γρηγορόπουλου.

Το σχέδιο «Πυθία», όπως το ονόμασε η ρωσική FSB, αφορούσε την αποσταθεροποίηση του κ. Καραμανλή. Οι Ρώσοι μάλιστα στα έγγραφα που έστειλαν στην τότε ελληνική κυβέρνηση φέρονται να ανέφεραν ότι έχουν στη διάθεσή τους πληροφορίες σύμφωνα με τις οποίες ξένες «υπηρεσίες συμμαχικών κυβερνήσεων» προς την Ελλάδα είχαν άμεση σχέση με την ομάδα που παρακολουθούσε τη διαδρομή τού τότε πρωθυπουργού. Σε επιχείρηση αντιπαρακολούθησης που έκανε κλιμάκιο της FSB στην Αθήνα, κατά το διάστημα 20-25 Απριλίου 2008, στη Νέα Μάκρη, δύο από τα άτομα που παρακολουθούσαν συχνά τη διαδρομή του πρωθυπουργικού αυτοκινήτου από την Αθήνα στη Ραφήνα παρ’ ολίγον να πέσουν στα χέρια των Ρώσων. Την τελευταία στιγμή ωστόσο διέφυγαν, ενώ στα χέρια του ρωσικού κλιμακίου έπεσε ένα αυτοκίνητο βαν με πλήρη εξοπλισμό παρακολούθησης. Βρέθηκαν επίσης όπλα, ως επί το πλείστον ανατολικής (!) προέλευσης.

 

Το γεγονός ακόμα ότι βρέθηκε τηλεχειριστήριο, καθώς και χάρτης με σημεία στα οποία ενδεχομένως θα εκδηλωνόταν επίθεση κατά του κ. Καραμανλή έκανε τους Ρώσους να πιστεύουν ότι σχεδιαζόταν χτύπημα κατά του τότε πρωθυπουργού. Αντίστοιχες πληροφορίες για ύποπτες κινήσεις γύρω από την κατοικία του Καραμανλή στη Ραφήνα είχαν περιέλθει στην ΕΥΠ. Οι Ρώσοι τέλος, εκτιμώντας ότι όλες αυτές οι κινήσεις γίνονταν προκειμένου να ατονήσει η ελληνορωσική συνεργασία στον ενεργειακό τομέα, ανέφεραν ότι είχε διαπιστωθεί «απόπειρα τηλεφωνικής υποκλοπής συνομιλιών μεταξύ Πούτιν-Καραμανλή» για τις ενεργειακές συμφωνίες.

ΣΧΟΛΙΑ

  1. Theoprovlitos avatar
    Theoprovlitos 14/03/2012 18:42:22

    Γνωστο προ πολλου τοις παρεπιδημουντες την Ιερουσαλήμ. Και τι δεν τραβηξε αυτος ο άνθρωπος μεχρι να παραδόσει το πνευμα.

    Αλλα εκανε και ενα μεγαλο λαθος: Δεν ξεμπροστασε τις ασημετρες απειλες και μας παρεδωσε στο πραιτώριο.

    • madprof avatar
      madprof @ Theoprovlitos 14/03/2012 20:36:29

      Να τον αγιοποιήσουμε τον μπόμπιρα(sic!)
      Ίντριγκες, δήθεν απόπειρες εξόντωσης κρετίνων της εξουσίας, βία του κοινού ποινικού δικαίου για εκφοβισμό και τρομοκράτηση των πληβείων, βαρώνοι, μιζαδόροι, αλφαantenoμεgaλοφερέφωνα (για το ελεεινό ρόλο του star, δεν αξίζει να αναφερθώ) στην υπηρεσία του ξεπουλήματος των οργανισμών, των υπηρεσιών και των επιχειρήσεων του δημοσίου αντί πινακίου ευρώων!!
      Η επιχείρηση Σοκ και Δέος για την άλωση του δημόσιου πλούτου καλά κρατεί!
      Τι βιώνουμε σαν πολίτες εν έτι 2012, μόνο ο ιστορικός του μέλλοντος θα αποκαλύψει!
      Ένα είναι σίγουρο: Η εσχάτη προδοσία είναι διαρκής και προμελετημένη!

      • Theoprovlitos avatar
        Theoprovlitos @ madprof 14/03/2012 22:32:09

        Δεν κανουμε αγιοποιήσεις ουτε τρεφουμε αυταπατες. Αλλα μπροστα στον διαφαινομενο - για οσους ειχαν ματια- κινδυνο, ο Καραμανλης ήταν μια καποια λυσις.

        Υπαρχουν πολιτικες επιλογες για καθε γουστο. Αλλα το γεγονος οτι ειδικα για τον Καραμανλη το παρακρατος που μολις περιεγραψες ειχε αρχισει ενα οργιο σε βαρος του -προφανως επειδη δεν ηταν όσο συστημικος έπρεπε- αυτοματως τον κανει αν οχι αρεστο τουλαχιστον λιγοτερο αντιπαθη από τους υπολοιπους.

        Παρακολουθησεις τηλεφωνων
        Αυτοκτονια Τσαλικιδη
        Παρακολουθηση της ιδιωτικης ζωης ενος συμβουλατορα του και εκβιασμός -Ζαχοπουλος.
        Καταστροφικες πυρκαγιες στην Αττικη , στην Πελοπονησο, στο Αλιβερι και στη Μεγαλοπολη και το καψιμο της Αθηνας μετα το οχι στο σχεδιο Αναν και την εισοδο της ΠΓΔΜ στο ΝΑΤΟ νομιζω οτι μιλουν ως γεγονοτα από μονα τους. Αν ηταν ο δωσιλογος που τον διαδεχθηκε τα πραγματα θα ηταν αλλιως.

        Θυμιζω δε και την επιδημια καρκινων σε όποιους αντισταθηκαν στο διεθνες συστημα (Χριστοδουλος, Παπαδοπουλος κλπ) καθως και τις φημες που αφορουν στην υγεια της Νατασας αλλα και την ζωη των διδύμων.

        Και ο Μεταξας μπορει να μην ηταν η πρωτη επιλογη του καθενα αλλα ομως οταν χρειαστηκε ειπε και μερικα οχι μεχρι που πεθανε ξαφνικα λογω κακης... ιατρικης περιθαλωης όπως και ο διαδοχός του Κορυζης που... αυτοκτονησε με ΔΥΟ σφαιρες στην καρδια. Προφανως ηταν πολυ γρηγορο πιστόλι...

        • Θετταλός avatar
          Θετταλός @ Theoprovlitos 15/03/2012 00:13:09

          Να σου θυμίσω και τις εκλογές επί σημίτη, όπου ενώ η νδ ήταν μπροστά, ανατράπηκαν τα πάντα, εκείνο το φοβερό βράδυ στις 9 Απριλίου 2000.

          • ΕΥΑ avatar
            ΕΥΑ @ Θετταλός 15/03/2012 01:01:52

            Όντως φοβερό βράδυ Θετταλέ...απίστευτη απογοήτευση..θυμάμαι όμως και τον Άρη που έβγαινε με υφάκι κι έλεγε το φοβερό '' αυτή τη στιγμή, πυκνοί καπνοί βγαίνουν από τα γραφεία του Πασόκ''...τελικά δεν έμαθε ακόμα ότι η σιωπή πολλές φορές σε βοηθά στο να μην εκτίθεσαι...

          • Θετταλός avatar
            Θετταλός @ ΕΥΑ 15/03/2012 01:15:50

            +10000000

        • anetos avatar
          anetos @ Theoprovlitos 15/03/2012 07:38:00

          για δες ....

      • Μανιάτης avatar
        Μανιάτης @ madprof 14/03/2012 22:38:49

        Μπράβο! Είσαι δυνατός. Λόγος μεστός. Δωρικός!

      • madprof avatar
        madprof @ madprof 15/03/2012 01:36:18

        Μου διέφυγαν, to ska(i)tokanalo του ελέω χρηματιστήριου εφημεριδοκαραβολαμόγιου, τα κουρη/αδοκάναλα και οι δραστηριότητες του κεκράχτη "διαλιέχτε" των ερτζιανών συνεταίρου του και τα κομματικά γιουσουφάκια της προπαγάνδας στα 4 κανάλια του καθεστώτος, με πάγιο τέλος λειτουργίας τους πληρωμένο από εμάς για να μας εμπαίζουν οι Ταγματαρχοσφαλίτες διευθυντές του αγοράζοντας δικαιώματα μετάδοσης τηλεοπτικών αγώνων έναντι 30 εκ ευρώων ενώ συμπολίτες μας οδηγούνται σε αδυναμία σίτισής τους και υπαρξιακή κατάρρευση!
        Όσοι έχουν βιώματα της περιόδου 4/67-11/73, τώρα συνειδητοποιούν και βιώνουν τι σημαίνει ΧουντοΦασιστοκαθεστώς Προτεκτοράτου!
        Τουλάχιστον εκείνοι είχαν φτιάξει δρόμους, σχολεία, γυμναστήρια, γήπεδα, ηλεκτρικό ρεύμα στα τελευταία χωριά της υπαίθρου, νερό, τουαλέτες, χάρισαν μικροδάνεια και έδωσαν δουλειές στους πολίτες αφήνοντας μηδενικό εξωτερικό χρέος και μια οικονομία σε ακμή!

  2. τάσος avatar
    τάσος 14/03/2012 18:44:42

    τον αλαβάνο, παιδιά. δέσποτα μέμνησον τον αλαβάνο. και τον ντάνιελ σπέκχαρντ. το mega, το indymedia, τον flash, το πρώτο θέμα και όλους τους δημοσιογράφους, ασφαλίτες και αναρχικούς που δούλεψαν υπερωρίες για να διαλυθεί το κράτος. και όσους τότε έγραψαν σε τοίχο merry crisis and a happy new fear, όλους βγάλσιμο τα μάτια.

  3. S.P. avatar
    S.P. 14/03/2012 19:04:49

    Εγώ δεν τα πιστεύω αυτά. Νομίζω ότι έχουν σκοπό να καταστήσουν δημοφιλή τον Καραμανλή να επιστρέψει σε κάποιο πόστο και να μας ξεγελάσει πάλι π.χ. με την ψήφο μας να υμνεί τον Φλωράκη.
    Μήπως και ο θείος του, αν από το΄65 είχαμε ομαλές εξελίξεις και δεν γινόταν η δικτατορία θα έβλεπε ξανά εξουσία το 1974;

    • TopGunZ avatar
      TopGunZ @ S.P. 14/03/2012 19:13:19

      Κι αν είχε η γιαγιά μου καρούλια θα ήτανε πατίνι. Μην ξεχνάμε ότι η μη ομαλότητα ξεκίνησε με την "αποκαθήλωση" Καραμανλή με την προβοκάτσια του ακροδεξιού παρακράτους σε συνεργασία με το κοντόφθαλμο Παλάτι (δολοφονία Λαμπράκη, νοθεία στις εκλογές) και τις πρακτορίστικες υποκινήσεις των εμπνευστών του "ανένδοτου". Οπότε προς απάντησή σου, αν δεν είχαν δρομολογηθεί οι εξελίξεις του '65 από πιο νωρίς, δε θα είχε σταματήσει να έχει την εξουσία ο Καραμανλής για πολλά χρόνια, ειδικά με το Σύνταγμα που ετοίμαζε.

      • S.P. avatar
        S.P. @ TopGunZ 14/03/2012 19:42:38

        Είναι και αυτό μία άποψις.

    • Γεώργιος Τ. avatar
      Γεώργιος Τ. @ S.P. 14/03/2012 19:51:19

      Με στοιχεία να μιλάς όπως οι εισαγγελείς μετά από μήνες-χρόνια έρευνας. Έχεις κάτι να μας αποδείξεις πως ο ΚΚ δεν είναι ελέφαντας και ο ΓΑΠ δεν είναι προδότης;

      • S.P. avatar
        S.P. @ Γεώργιος Τ. 14/03/2012 19:53:25

        Ασαφή τα γραφόμενα σας.

        • Γεώργιος Τ. avatar
          Γεώργιος Τ. @ S.P. 14/03/2012 22:51:23

          Έτσι λέει όποιος δεν έχει απάντηση όταν τον στριμώχνουν...

    • Μανιάτης avatar
      Μανιάτης @ S.P. 14/03/2012 22:40:33

      Εχεις αίσθηση των γεγονότων;

    • ΜΑΝΩΛΗΣ Μ. avatar
      ΜΑΝΩΛΗΣ Μ. @ S.P. 15/03/2012 01:30:42

      @ S.P.

      Καλά, μας τα είπαν κι άλλοι

  4. anonymous avatar
    anonymous 14/03/2012 19:06:00

    Για να μην κατέβουν οι Ρώσοι στο Νότο τόσο οι Άγγλοι όσο και οι Αμερικάνοι έχουν πολεμήσει 2 φορές στην περιοχή μας. Δε θα χαριστούν σε κανέναν. Μάλιστα δεν αποκλείεται η διαρροή να είναι από αυτούς. Δηλ. ως προειδοποιητική βολή. Όποιος δε μας κάνει τα κέφια θα τον τρώμε. Δε χρειάστηκε να πάνε μέχρι εκεί.
    Νομίζω στο Zeitgeist είδα ότι υπάρχουν διάφορα στάδια ελέγχου ενός κράτους. Το πρώτο στάδιο είναι η διαφθορά, μετά έρχεται η οικονομική υποδούλωση, μετά η δολοφονία του ηγέτη, μετά ο πόλεμος με κάποιον εξωτερικό εχθρό και στο τέλος η επέμβαση. Το Ιράκ είναι ένα παράδειγμα που φτάσαμε στο τελικό στάδιο. Η Αργεντινή είναι ένα παράδειγμα κράτους που φτάσαμε στα 2 πρώτα στάδια, σε κάτι τριτοκοσμικά κράτη έχουμε και δολοφονίες. π.χ. Λιβύη. Κράτος που να άλλαξε το σύστημα λόγω πολέμου με ξένο κράτος δεν ξέρω. Η Συρία είναι ειδική περίπτωση. Προσπαθούν να κάνουν την ανατροπή με εσωτερική αναταραχή.

  5. stamoschios avatar
    stamoschios 14/03/2012 19:54:19

    Επιβάλλεται άπαντες οι νουνεχείς δεξιοί να κόψουμε κάθε δεσμό με το παρελθόν και την οικογενειοκρατία. Ειδικά με την συγκεκριμένη οικογένεια που επέβαλε την εθνοφοβική δεξιά φέρνοντας στο προσκήνιο γελοίους όρους όπως "μεσαίος χώρος". Το υπέρβαρο κακέκτυπο όσο και να προσπαθούν να το αγιοποιήσουν εκ των υστέρων, έχει καταδικασθεί οριστικά και αμετάκλητα στη συνείδηση του λαού. Ο κολλητός του Ζαχόπουλου καλά θα κάνει να πάει στη Ραφήνα του ή μα πάει στο Σίτι του Λονδίνου να συνδιοικήσει την εφοπλιστική εταιρεία με την ξαδελφούλα του την κόρη του Αχιλλέα. Όσο για το θείο του δεν είναι της παρούσης, αλλά θα ήταν ενδιαφέρον να ανοίξουμε θέμα κάποια στιγμή (μετεκλογικά όμως) για να μιλήσουμε κι εμείς που έχουμε άλλη άποψη για το συγκεκριμένο πολιτικό audiatur et altera pars επιτέλους γαι το θέμα ταμπού ορισμένων.

    • S.P. avatar
      S.P. @ stamoschios 14/03/2012 20:49:56

      Πολύ σωστά!!!!!!!

    • ΑΓΙΟΣ ΠΕΙΡΑΙΩΤΗΣ avatar
      ΑΓΙΟΣ ΠΕΙΡΑΙΩΤΗΣ @ stamoschios 14/03/2012 20:58:08

      ΕΜ' ΚΑΛΑ ΚΑΝΕΙ ΚΑΙ ΔΕΝ ΜΙΛΑΕΙ . ΤΙ ΝΑ ΠΕΙ ΜΠΡΟΣΤΑ ΣΕ
      ΤΕΤΟΙΕΣ ΑΝΟΗΣΙΕΣ ΕΝΘΕΝ ΚΑΙ ΕΝΘΕΝ ...........

    • Θετταλός avatar
      Θετταλός @ stamoschios 14/03/2012 21:17:24

      Επί του άρθρου έχεις να μας πεις κάτι, εσύ, " ο νουνεχής δεξιός"

    • ΑΜΟΡΓΟΣ avatar
      ΑΜΟΡΓΟΣ @ stamoschios 15/03/2012 00:32:51

      ΕΠΙΒΑΛΛΕΤΑΙ ΑΠΟ ΠΟΙΟΝ?ΑΠΟ ΣΕΝΑ ΚΑΙ ΚΑΜΜΙΑ ΔΕΚΑΡΙΑ ΑΝΟΗΤΟΥΣ Η ΒΑΛΤΟΥΣ ΝΑ ΞΕΧΑΣΟΥΜΕ ΤΗ ΝΕΩΤΕΡΗ ΙΣΤΟΡΙΑ ΜΑΣ?
      ΑΝ Η ΗΓΕΤΙΚΗ ΟΜΑΔΑ ΤΗΣ ΝΔ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΑΝΑΓΚΗ ΑΠΟ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΣΥΜΒΟΛΙΖΕΙ Ο ΚΑΡΑΜΑΝΛΙΣΜΟΣ ΝΑ ΒΡΕΙ ΤΟ ΚΟΥΡΑΓΙΟ ΚΑΙ ΝΑ ΤΟ ΠΕΙ ΚΑΙ ΤΟΤΕ ΘΑ ΔΟΥΜΕ ΠΑΣΑ ΑΠΙΔΙΑ ΠΙΑΝΕΙ Ο ΣΑΚΚΟΣ..
      ΠΟΥ ΟΦΕΙΛΕΤΑΙ Η ΙΔΕΟΛΟΓΙΚΗ ΕΠΙΚΡΑΤΗΣΗ ΤΗΣ ΑΡΙΣΤΕΡΑΣ ΜΕΤΑΠΟΛΕΜΙΚΑ?ΔΕΝ ΟΦΕΙΛΕΤΑΙ ΚΑΤΑ ΚΥΡΙΟ ΛΟΓΟ ΣΤΙΣ ΤΥΨΕΙΣ ΜΑΣ ΓΙΑ ΤΙΣ ΕΞΟΡΙΕΣ ΚΑΙ ΤΙΣ ΔΙΩΞΕΙΣ ΠΟΥ ΥΠΕΣΤΗΣΑΝ ΟΙ ΑΝΤΙΠΑΛΟΙ ΜΑΣ?
      ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ Η ΧΡΥΣΗ ΟΚΤΑΕΤΙΑ ΤΟΥ ΚΚ ΠΟ ΕΜΕΙΣ ΟΙ ΔΕΞΙΟΙ ΝΙΩΘΟΥΜΕ ΥΠΕΡΗΦΑΝΟΙ?
      ΤΕΛΕΙΩΝΟΝΤΑΣ ΜΙΑ ΑΚΟΜΗ ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΗ,ΓΙΑΤΙ ΑΥΤΗ Η ΣΥΖΗΤΗΣΗ ΜΕΤΕΚΛΟΓΙΚΑ ΚΑΙ ΟΧΙ ΤΩΡΑ?ΜΗΠΩΣ ΓΙΑΤΙ ΑΝ ΑΝΟΙΞΕΙ ΤΩΡΑ ΚΑΙ ΕΙΠΩΘΟΥΝ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΠΙΣΤΕΥΟΥΝ ΔΕ ΘΑ ΒΡΟΥΝ ΟΥΤΕ ΤΗ ΔΙΚΗ ΤΟΥΣ ΨΗΦΟ?

      • GO avatar
        GO @ ΑΜΟΡΓΟΣ 15/03/2012 08:06:09

        Πολύ σωστά όλα, πλην των εξοριών.
        Τα ξερονήσια τα έφτιαξαν οι κυβερνήσεις του Κέντρου (Σοφούλης κ.ά). Ο Κ. Κ μείωσε στο ελάχιστο τον αριθμό των εξορίστων.
        Και κάτι ακόμα. Είμαστε εξαιρετικά υπερήφανοι και για τη δεύτερη οκταετία Καραμανλή.

        • ΑΜΟΡΓΟΣ avatar
          ΑΜΟΡΓΟΣ @ GO 15/03/2012 14:47:07

          ΣΩΣΤΑ.
          ΓΕΓΟΝΟΣ ΤΟ ΠΡΩΤΟ,ΟΡΘΗ ΚΑΙ Η ΕΠΙΣΗΜΑΝΣΗ.

    • ΜΑΝΩΛΗΣ Μ. avatar
      ΜΑΝΩΛΗΣ Μ. @ stamoschios 15/03/2012 01:29:32

      Αν ήσουν λογικός θα παραδεχόσουν τον Καραμανλή

  6. EΛΛΗΝΑΣ avatar
    EΛΛΗΝΑΣ 14/03/2012 21:29:53

    Στερείται σοβαρότητας το όλο θέμα. Νομίζω ότι ο S.P. έχει προσεγγίσει το θέμα στην σωστή του διάσταση. Επιπλέον θα πω ότι όλα αυτά στοχεύουν σε κατανάλωση από αφελείς ψηφοφόρους χάριν επιδιώξεως αυτοδυναμίας στις προσεχείς εκλογές.

    • Γιώργος1 avatar
      Γιώργος1 @ EΛΛΗΝΑΣ 14/03/2012 22:20:48

      Και ο εισαγγελέας στο παιχνίδι του Καραμανλή; Δεν είναι άρθρο του Λιακόπουλου, ξέρεις, απόφαση του εισαγγελέα είναι ύστερα από πολύμηνη έρευνα...

    • ΜΑΝΩΛΗΣ Μ. avatar
      ΜΑΝΩΛΗΣ Μ. @ EΛΛΗΝΑΣ 15/03/2012 01:33:39

      Λάθος κάνεις. Μια ποινική δίωξη στερείται σοβαρότητας; Με κατηγορίες για προπαρασκευαστικές ενέργειες εσχάτης προδοσίας; Τί μας λές. Κοίτα εδώ κάτι απόψεις ...

  7. noldor avatar
    noldor 14/03/2012 23:18:54

    Κατανοητά τα αρνητικά σχόλια, ανέβασε τον πύχη πολύ ψηλά τουλάχιστον σε επίπεδο πατριωτισμού.

  8. daughter of mercy avatar
    daughter of mercy 15/03/2012 00:39:36

    Κάποτε αν όχι σύντομα θα έχουμε όλη την εικόνα (ευελπιστώ) και τότε μόνο μπορούμε να έχουμε άποψη...........

  9. karamanlikos avatar
    karamanlikos 15/03/2012 00:53:04

    Για τους δύσπιστους...

    "Πού στο καλό βρίσκεται η SΕΧΤΑ,;;;;
    Προφανώς δεν υπάρχει κανένας λόγος για τρομοκρατικό χτύπημα...

  10. Μάνια avatar
    Μάνια 15/03/2012 03:10:34

    Εντάξει εσεις μια χαρά εισαστε εδω.3-4 ηπια αρνητικα΄σχολια
    ΑΛλου γινεται σφαγη μεταξυ πληρωμενων σχολιαστων, χαφιέδων, πρακτορων που προσπαθουν να παραπλανησουν κοροιδευοντας.
    Τι κομματοσκυλα της ΝΔ μας ειπανε, τι γλυφτες του Κωστακη μεχρι και οτι τον γουσταρουμε τι γκομενες του ΠΟύτιν
    ΚΑποιοι εχουν αρχισει να χανουν τον υπνο τους και πολυ χαίρομαι.
    ΚΑι τωρα κατάλαβ γιατι δεν μιλησε τοτε ο ΚΚβ
    Τι να πει?Θ ατον πιστευαν ?ΠΟιος θα προστατευε την χωρα απο διπλωματικα και οχι μονο επεισοδια.
    ΕΝω τωρα είναι αλλιως

    ΚΑι συμφωνω γι ατην κατηγορια της ΕΧΑΤΗΣ ΠΡΟΔΟΣΙΑΣΠραξη ΕΣΧΑΤΗΣ ΠΡΟΔΟΣΙΑς ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΑΤΡΊΔΑ ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΟΥς ΕΛΛΗΝΕς.
    Γιατι ?
    ΓΙατι ο Καραμανλης προσπαθουσε να κάνει το καλυτερο για την χωρα κια αν δεν ειχαν γίνει ολες αυτες οι ανωμαλιες
    με τις γνωστες συμφωνιες ,
    τις εξορυξεις πετρελαιων και λοιπων με τον Πουτιν
    τον δανεισμο απ΄αυτον και απο ΚΙνα και οχι αποΔΝΤ
    η χωρα και εμεις θα ημασταν απογειωμενοι.
    Και αντι να πεταμε βρισκομαστε στον πατο.
    Φυσικα και ειναι πραξη εσχατης προδοσιας και γι αυτο λυσσαμε πολλοι οχι για τον Καραμανλη αλλά γι αυτους που θελησαν να κανουν κακο σ΄εμας και στην Χωρα μας

    Παρεπιμπτόντως ερχεται ο Βλαδιμηρος Πούτιν στο Αγιον Ορος το Πάσχα.!
    Βοηθεια τους!

  11. Αλέξης avatar
    Αλέξης 15/03/2012 09:45:59

    Το πραγματικό ερώτημα είναι ποιός θα ωφελούνταν (ωφελήθηκε) από το βγάλσιμο του Καραμανλή από τη μέση. Εκτός από το εξωτερικό θα πρέπει να υπήρχε και συνεργασία στο εσωτερικό. Ποιός επένδυε από το εσωτερικό σε πολιτική ανωμαλία και ωφελήθηκε απ' αυτό;

  12. fantomas avatar
    fantomas 15/03/2012 11:03:49

    Θα έχετε παρατηρήσει ότι δεν γράφω συνήθως, για πολλούς και ποικίλους λόγους δεν δύναμαι να εκφράζομαι για όσα βλέπω και ξέρω που γράφονται εδώ.
    Όμως ασχέτως του άρθρου με το οποίο συμφωνώ θα ήθελα να πω σε όσους σχολίασαν, ότι τα γεγονότα και όχι οι εικασίες είναι ότι:
    1. υπήρχε προπαρασκευή
    2. ο ΚΚ είχε ενημερωθεί και γνώριζε.
    3. στην αρχή ο ΚΚ είχε αψηφήσει τις ενημερώσεις αυτές.
    4. μετά από κάποια στιγμή ο ΚΚ θορυβήθηκε και έλαβε συγκεκριμένα μέτρα προστασίας. (πχ εναλλαγή οχημάτων μεταφοράς, ηλεκτρονικά αντίμετρα, παρακολούθηση δρομολογίου από ιπτάμενα μέσα από μεγάλο ύψος κτλ)

  13. εξυπνάκιας avatar
    εξυπνάκιας 15/03/2012 11:07:53

    ε όχι και "άγνωστοι" οι "χοληστερίνη κ' τριγλυκερίδια"

  14. Κλεόστρατος avatar
    Κλεόστρατος 15/03/2012 11:11:16

    Μου κάνει εντύπωση η ελαφρότητα με την οποία αντιμετωπίζουν το θέμα κάποιοι.
    Ακούω κάτι απόψεις του στυλ "γίνεται επιχείρηση αγιοποίησης του Καραμανλή", "θέλουν να κάνουν δημοφιλή τον Καραμανλή"

    Κύριοι όταν ο εισαγγελέας πρωτοδικών ασκεί ποινική δίωξη για προπαρασκευαστικές πράξεις εσχάτης προδοσίας και για αποστέρηση του πρωθυπουργού από την ενάσκηση της εξουσίας, το θέμα είναι πολύ σοβαρό.
    Αν δεν μπορείτε να το καταλάβετε, ασχοληθείτε με κάτι άλλο

    • TARAMAS avatar
      TARAMAS @ Κλεόστρατος 15/03/2012 15:23:19

      Να μας συγχωρείς αν δεν έχουμε και πολύ εμπιστοσύνη στην κρίση και τη σοβαρότητα του "εισαγγελέα πρωτοδικών". Ούτε οι δικαστές είναι άγιοι και έρχονται και εκλογές. Εν πάσει περιπτώσει, μπορεί ο εισαγγελέας να έχει όντως σοβαρά στοιχεία στα χέρια του, αλλά αν δεν τα δούμε, εγώ δεν πιστεύω τίποτα. Πολύ φοβάμαι όμως ότι μπορεί να αποδειχτεί ότι ασκήθηκε μια ποινική δίωξη μόνο με τις πληροφορίες μιας ξένης μυστικής υπηρεσίας και τη "συνεισφορά" της ΕΥΠ που υποθέτω είναι όπως και στο περίφημο υπόμνημα που έστειλε τότε στον Καραμανλή και που έλεγε ότι δεν έχουμε στοιχεία, δεν δίνουμε και πολύ εμπιστοσύνη σε αυτά που λένε οι Ρώσοι γιατί έχουν συμφέρον να μας παραπλανήσουν και γιατί δεν μας έδωσαν κανένα στοιχείο αφού λέει τα πήραν όλα -πολύ βολικά- στη Μόσχα, αλλά επειδή στις μέρες μας όλα είναι πιθανά (και για νάχουμε τον κώλο μας καλυμμένο) για καλό και για κακό φυλαχτείτε.
      Κι αν τα πράγματα είναι έτσι όπως φοβάμαι, θα φανεί και πάλι πόσο μπανανία είμαστε, αφού αρκεί μια πα....ριά που πετάχτηκε κάποια στιγμή από κάποιον που δουλεύει σε μια ξένη μυστική υπηρεσία σε Έλληνα συνάδελφό του, λόγια του αέρα χωρίς στοιχεία, από αυτές που στάνταρ τέτοιες υπηρεσίες διαδίδουν χωρίς να προσδοκούν και πολλά πέρα από στιγμιαία θολούρα και αποπροσανατολισμό, είναι αρκετή για να προκαλέσει μακροχρόνιες συνέπειες στη χώρα.
      Ας ελπίσουμε ότι θα βγω ψεύτης και ότι οι άνθρωποι που τα χειρίζονται αυτά είναι σοβαρότεροι....

  15. Ο Θείος avatar
    Ο Θείος 15/03/2012 15:10:23

    Άλλο ένα σχέδιο αναδιαρρύθμισης της "πολυκατοικίας" σε μεζονέτες.
    Προληπτικά, άν δεν κάτσει η μπίλια στις εκλογές για συνένωση με το γειτονικό κληρονομικό.
    Υπάρχουν ήδη διαθέσιμα για τους "εργολάβους" τα Καμμένα υπόγεια και ο Λαος στα ισόγεια.

    • Ο Θείος avatar
      Ο Θείος @ Ο Θείος 15/03/2012 15:21:31

      Τότε, μόλις το "ανακάλυψε" ο κος "Special One" της ΕΥΠ, μπήκε στο "διαμέρισμα της πολυκατοικίας" για να κατοχυρώσει δικαίωμα συνιδιοκτησίας;
      Και τώρα "πωλούνται διαμερίσματα" που θα ανεγερθούν μελλοντικώς;
      Λέτε να μην ξέρει ο Σαμαράς πώς αρπάζουν ιδιοκτησίες με χρησικτησία;

  16. Αεροπόρος avatar
    Αεροπόρος 15/03/2012 15:34:03

    Κακά τα ψέματα κύριοι....Η έλλαδα έχασε την τελευταία ευκαιρία της να αλλάξει σελίδα.....Ο Μεγαλύτερος φιλόπατρης ηγέτης που πέρασε ποτέ απ΄αυτόν το τόπο ήταν ο Κ Καραμανλής με τις όποιες αδυναμίες του (κυρίως εμπειρίες). η Έλλαδα δεν θα ήταν ποτε σαυτήν την κατάσταση που την κατάντησε ο ΓΑΠ...
    Α !!!!! και κάτι άλλο μήπως θα πρέπει να εξεταστεί και ο ρόλος του ΓΑΠ σε όλα αυτά , λέω μήπως !!!!!

  17. Giorgis avatar
    Giorgis 15/03/2012 20:17:37

    Χθες στο καναλι του αλαφουζου με τον ευαγγελατο παρουσιαστη που ειχε θεμα τη διωξη,ακουσα κατι που θα παρακαλουσα το κυριο κρανιδιωτη να το διαψευσει η να το επιβεβαιωσει.Ακουστηκε λοιπον με αφορμη τη διωξη οτι κληθηκε να καταθεσει ο κυριος Αλεξ Ροντος και επειδη απουσιαζε στο εξωτερικο αντ'αυτου κατεθεσε ο δικηγορος του Φαηλος Κρανιδιωτης.Επειδη θεωρω το θεμα πολυ σοβαρο θα παρακαλουσα το κυριο κρανιδιωτη να απαντησει.

  18. Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης avatar
    Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης 15/03/2012 23:11:32

    Προφανώς παρακούσατε ή είπαν μια ανοησία. Ο Ρόντος είναι μάρτυρας στην υπόθεση, όχι κατηγορούμενος.
    Οι δικηγόροι δεν καταθέτουμε αντί των ...μαρτύρων. Απλά δεν γίνεται, είναι "κουλό". Προφανώς δεν είσαστε νομικός.
    Τον γνωρίζω χρόνια, ήταν πελάτης μου ο μακαρίτης πατέρας του για κληρονομική υπόθεση. Όταν του στείλανε κλήση να καταθέσει, επειδή λείπει συνεχώς στο εξωτερικό (είναι ειδικός απεσταλμένος της ΕΕ στο Κέρας της Αφρικής) πήγα στον κ. Εισαγγελέα και συνεννοήθηκα για την ώρα και μέρα που θα κατέθετε και όντως τον πήγα και κατέθεσε.

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.