#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
26/07/2012 07:02
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Ποια θα είναι τα νέα μέτρα

Το μάρμαρο των 11,5 δισ. € ξανά στους συνταξιούχους



Στην «προκρούστεια κλίνη» οδηγούνται εκ νέου οι συντάξεις -με επιβολή πλαφόν που μπορεί να φθάσει ακόμα και τα 1.800 ευρώ για το άθροισμα κύριων και επικουρικών συντάξεων- προκειμένου να εξοικονομηθούν δαπάνες συνολικού ύψους 11,5 δισ. ευρώ τη διετία 2013-2014, όπως επιτάσσει η Τρόικα. Παράλληλα, παρόμοια τύχη φαίνεται πως θα έχουν οι μισθοί στις ΔΕΚΟ, τα κοινωνικά επιδόματα και τα εφάπαξ των δημοσίων υπαλλήλων, ενώ ανοιχτό είναι το ενδεχόμενο επιβολής ετήσιου ανώτατου ορίου στο κόστος ιατρικής και νοσοκομειακής περίθαλψης, που καλύπτουν τα ασφαλιστικά ταμεία για τους ασφαλισμένους τους.

Άγριες διαθέσεις

Οι επικεφαλής της τριμερούς Πόουλ Τόμσεν (ΔΝΤ), Ματίας Μορς (Ε.Ε.) και Κλάους Μαζούχ (ΕΚΤ) συναντώνται σήμερα με τον υπουργό Οικονομικών, Γιάννη Στουρνάρα, προκειμένου να εξετάσουν τους άξονες μέτρων που επεξεργάστηκε η ελληνική κυβέρνηση ώστε να επιτευχθούν οι προαναφερθείσες περικοπές δαπανών, ενώ αύριο θα συναντηθούν με τον πρωθυπουργό, Αντώνη Σαμαρά. Οι διαθέσεις τους προδιαγράφονται άγριες και είναι χαρακτηριστικό πως ήδη τα τεχνικά κλιμάκια που πραγματοποιούν ελέγχους από την περασμένη Τρίτη στην Αθήνα έθεσαν εκ νέου χθες θέμα απολύσεων στο Δημόσιο ακόμη και μέχρι τα τέλη του έτους! Στον αντίποδα, μήνυμα στήριξης προς την Ελλάδα -υπό την προϋπόθεση, όμως, ότι η χώρα μας θα εφαρμόσει το πρόγραμμα προσαρμογής- έστειλε χθες ο αναπληρωτής υφυπουργός Οικονομικών των ΗΠΑ, Τσαρλς Κόλινς, ο οποίος συναντήθηκε με τον κ. Στουρνάρα.

Οπως αποκάλυψε χθες ο υπουργός Εργασίας, Γιάννης Βρούτσης, το υπουργείο του θα σηκώσει εν τέλει το βάρος του 44% της δημοσιονομικής προσαρμογής, δηλαδή αναλαμβάνει να εφαρμόσει μέτρα ύψους 5 δισ. ευρώ (αντί 4 δισ. ευρώ που αρχικώς είχε αναλάβει). Ο ίδιος διαβεβαίωσε, πάντως, ότι οι τελικές αποφάσεις «θα παρθούν με τον όσο πιο δίκαιο τρόπο γίνεται».

Το πακέτο

 



Σύμφωνα με τις τελευταίες πληροφορίες, προκειμένου η κυβέρνηση να πιάσει το στόχο των 11,5 δισ. ευρώ, θα υιοθετηθούν πολλές από τις προτάσεις-«βόμβα» του ΚΕΠΕ, καθώς δεν κατέστη εφικτό να βρεθούν ισοδύναμου αποτελέσματος εναλλακτικά μέτρα. Ετσι, όλα δείχνουν πως το πακέτο περικοπών που θα τεθεί επί τάπητος στις διαβουλεύσεις με την Τρόικα θα περιλαμβάνει τα εξής:

 1 Επιβολή ανώτατου ορίου στο σύνολο των συντάξιμων αποδοχών. Το ΚΕΠΕ στην έκθεσή του έχει προτείνει 13 διαφορετικά σενάρια για το ύψος του πλαφόν της κύριας σύνταξης (από 1.800 έως 3.000 ευρώ). Ωστόσο, φαίνεται να δρομολογείται η θέσπιση «οροφής» για το σύνολο των συντάξιμων αποδοχών (κύριων και επικουρικών) που λαμβάνει κάθε δικαιούχος. Προς κατάργηση βαίνουν οι διπλές συντάξεις, ενώ εκκρεμεί να αποφασιστεί αν αυτό θα αφορά και τις συντάξεις λόγω χηρείας. Το ύψος του πλαφόν αναμένεται να αγγίξει τα 2.000 ευρώ, χωρίς να αποκλείεται να πέσει χαμηλότερα.

 2 Κλιμακωτές μειώσεις στις κύριες συντάξεις από τα 1.000 ευρώ και πάνω. Για ποσά από 1.000 έως 1.400 ευρώ η μείωση προτείνεται να φθάσει το 5% και για ποσά άνω των 1.400 ευρώ να ανέλθει στο 10%. Το μέτρο έχει προταθεί από το ΚΕΠΕ, το οποίο εκτιμά ότι κατ’ αυτόν τον τρόπο θα εξοικονομηθούν 880 εκατ. ευρώ.

 3 Κατάργηση της 13ης και 14ης επικουρικής σύνταξης. Το επικρατέστερο σενάριο είναι ότι το μέτρο θα υιοθετηθεί, ούτως ώστε να περικοπούν κονδύλια 506,1 εκατ. ευρώ. Επιπλέον, καμία επικουρική σύνταξη δεν θα ξεπερνά το 20% της κύριας.

4 Περικοπή του εφάπαξ των δημοσίων υπαλλήλων κατά 22%.

 5 Αναδρομική επιβολή του ενιαίου μισθολογίου σε όλες τις ΔΕΚΟ και στον ευρύτερο Δημόσιο Τομέα.

 6 Μειώσεις 10% αναδρομικά από 1ης Ιουλίου, στα ειδικά μισθολόγια, με εξαίρεση τους μάχιμους αστυνομικούς και τα στελέχη των ενόπλων δυνάμεων.

 7 Περιορισμός των 89 κοινωνικών και προνοιακών επιδομάτων κατά 15%-20%, για να εξοικονομηθούν περί τα 300 εκατ. ευρώ. Αυτό θα γίνει μέσω της καθιέρωσης εισοδηματικών και περιουσιακών κριτηρίων. Θα εξαιρεθούν ΕΚΑΣ και επίδομα ανεργίας.

8 Καθιέρωση ετήσιου πλαφόν στις δαπάνες ιατρικής και φαρμακευτικής περίθαλψης που καλύπτουν τα ασφαλιστικά ταμεία. Παρά τις αντιδράσεις που προκλήθηκαν μετά τα δημοσιεύματα του «Ε.Τ.» την περασμένη Κυριακή και Δευτέρα, τα οποία αποκάλυψαν τη σχετική πρόταση-σοκ του ΚΕΠΕ, το μέτρο παραμένει στο τραπέζι. Ο υπουργός Υγείας, Ανδρέας Λυκουρέντζος, άφησε χθες ανοιχτά όλα τα ενδεχόμενα, καθώς μετά τη συνεργασία του με τον πρωθυπουργό αρκέστηκε να απαντήσει σε σχετική ερώτηση: «Αυτό το θέμα δεν συζητήθηκε». Το ΚΕΠΕ είχε προτείνει πλαφόν 1.500 ευρώ και από ’κει και πέρα οι ασφαλισμένοι να πληρώνουν 10 ευρώ ανά επίσκεψη και το 15% του ημερήσιου νοσηλίου.

 9 Περικοπές 600 εκατ. ευρώ στον κλάδο της Υγείας (οι μισές το 2013 και οι υπόλοιπες το 2014). Το ΚΕΠΕ είχε διαγνώσει περιθώρια μείωσης της φαρμακευτικής δαπάνης των νοσοκομείων και της δαπάνης συνταγογράφησης κατά περίπου 475 εκατ. ευρώ, μέσω της χρήσης γενοσήμων.

 10 «Ψαλίδισμα» των αμοιβών των στελεχών της δημόσιας διοίκησης και της Τοπικής Αυτοδιοίκησης.

 11 «Πάγωμα» των μισθολογικών ωριμάνσεων.

 12 Επιβολή διδάκτρων στους «αιώνιους» φοιτητές (το ΚΕΠΕ έχει προτείνει 200 έως 2.000 ευρώ ετησίως).

 Μάριος Ροζάκος στον "Ελεύθερο Τύπο"

ΣΧΟΛΙΑ

  1. ελιζα βοζεμπεργκ avatar
    ελιζα βοζεμπεργκ 26/07/2012 07:29:48

    Καλημερα. Αυτά υποσχεθήκαμε προεκλογικά στους πολίτες; Τα τεράστια ανεξελεγκτα κονδύλια των ΜΚΟ γιατι δεν αγγίζονται; Τα μυστικα κονδύλια του ΥΠΕΞ που αυξήθηκαν κατά 50% το 2010 και 2011 γιατι δεν επανεξεταζονται, πόλεμο έχουμε; Για τη μη μείωση των αποδοχών των "ρετιρεδων" των ΔΕΚΟ ποιός ή ποιοί τιμωρήθηκαν; Οι 1.800 μεγαλοοφειλέτες (αναρτηθηκε κατάλογος στη Βουλή) που συνεχιζουν τις επιχειρηματικές τους δραστηριότητες παρά τις ληξιπρόθεσμες οφειλές, πότε θα πληγρώσουν; Με τους 30.000 που προσλήφθηκαν προ έτους απο το ΠΑΣΟΚ με αδιαφανεις διαδικασίες οπως κατηγγειλε επίσημα η ΝΔ, τι απέγινε; Ας μη συνεχίσω, η δύση του βιου των τρομαγμένων γερόντων ευθυνεται για όλα! Ας πληρωσουν...

    • Αυριανιστής avatar
      Αυριανιστής @ ελιζα βοζεμπεργκ 26/07/2012 12:25:55

      Τα (όντως τεράστια και ανεξέλεγκτα) κονδύλια των ΜΚΟ δεν αγγίζονται γιατί κατευθύνονται κυρίως προς τους... "αναξιοπαθούντες" λάθρο. Και, όπως αρχίζουμε πλέον και καταλαβαίνουμε όλοι, η διαιώνιση της εξόφθαλμης ανοχής προς τους λάθρο είναι εντολή των ευρωναζί με στόχο την περαιτέρω εξαθλίωση των μισθών στην ελληνική αγορά εργασίας.

      • abc avatar
        abc @ Αυριανιστής 26/07/2012 13:07:28

        Εχετε εμπιστοσύνη στον Σαμαρά. Αυτός είναι ο Πρωθυπουργός...

        • niknikopol avatar
          niknikopol @ abc 27/07/2012 01:51:22

          ουουουουου.....

    • Μακεδόνας Θεσσαλονικιός avatar
      Μακεδόνας Θεσσαλονικιός @ ελιζα βοζεμπεργκ 26/07/2012 13:28:12

      Κυρία Βόζεμπεργκ. Και οι νέοι θα γεράσουν πριν την ώρα τους. Και τα παιδιά των νέων θα μεγαλώσουν χωρίς την παραμικρή προοπτική. Η παρακμή μας θα συνεχιστεί για πολλά χρόνια,με κίνδυνο να γίνει κάποτε μόνιμη. Έλεγα πριν λίγες μέρες σε μια φίλη μου που ζει στην Ελλάδα,ότι φτάσαμε στο σημείο να εκφυλίσουμε τη σήψη! Εμένα προσωπικά δε με εκπλήσσει πλέον τίποτα. Έχω φτάσει στο σημείο να διυλίζω ακόμα και τις καλές προθέσεις,τις καλές πράξεις. Οι πονηροί και οι ιδιοτελείς,μαζί με τους υποκριτές και τους συκοφάντες, έχουν το πάνω χέρι.. Καιρός να την κάνουμε..που λέει κι ο κολλητός μου ο καθηγητής. Δεν έχει νόημα.

      • Εύα avatar
        Εύα @ Μακεδόνας Θεσσαλονικιός 26/07/2012 15:53:29

        Εκφυλισμός της σήψης..πολύ περιγραφικό Μ.Θ...

    • abc avatar
      abc @ ελιζα βοζεμπεργκ 26/07/2012 13:45:24

      Αγαπητή Ελίζα ,
      Η ατυχία σου είναι οτι είσαι παγιδευμένη σε έναν πολιτικό χώρο στον οποίο δεν ανήκεις πλέον...

    • Εύα avatar
      Εύα @ ελιζα βοζεμπεργκ 26/07/2012 16:05:03

      Πολύ σωστές οι παρατηρήσεις σας κ. Βόζεμπεργκ

  2. GO avatar
    GO 26/07/2012 08:12:28

    Αναγκαστική προσγείωση για όσους είχαμε καλλιεργήσει προσδοκίες.

    • GO avatar
      GO @ GO 26/07/2012 09:37:09

      Πού θα φτάσει η ύφεση; Πού θα φτάσει η ανεργία;
      Προτεραιότητα ο Άνθρωπος και όχι οι αριθμοί!
      Ασκείστε επιτέλους Πολιτική και όχι λογιστική!

  3. Αυριανιστής avatar
    Αυριανιστής 26/07/2012 08:39:21

    Τυχόν θέσπιση της λεγόμενης "συνασφάλισης" (=πλαφόν) στην ιατροφαρμακευτική περίθαλψη θα αποτελέσει την ταφόπλακα της κυβέρνησης. Πρόκειται για κτηνωδία. Όπως το χαράτσι μέσω ΔΕΗ αποτέλεσε την αρχή του τέλους του ΠΑΣΟΚ, έτσι και κάτι τέτοιο θα αποτελέσει την αρχή του τέλους της ΝΔ. Που, βεβαίως, θα έρθει ακόμα συντομότερα.

    • Λιογκος avatar
      Λιογκος @ Αυριανιστής 26/07/2012 11:14:30

      Τι θα λέγαμε και τι θα γράφαμε εάν αυτό το αναίσχυντο μέτρο το είχε προτείνει ο Λοβέρδος?

      • avanti avatar
        avanti @ Λιογκος 26/07/2012 12:12:31

        Θα λέγαμε ότι ο ΓΑΠ συζητούσε μυστικά με το ΔΝΤ από το 2009. Επίσης θα λέγαμε ότι ο ΓΑΠ έπαιξε όλα του τα ρέστα για να γίνει κυβέρνηση λέγοντας ψέματα στον Ελληνικό λαό ότι λεφτά υπάρχουν και ενώ ήξερε την στενότητα της χώρας. Θα λέγαμε επίσης ότι έσκαβε τα θεμέλεια της κυβέρνησης Καραμανλή ώστε να μην παρθεί κανένα μέτρο εξοικονόμησης πόρων. Θα λέγαμε τέλος στον Λοβέρδο να πάει διακοπές γιατί του πάει το μαύρισμα.

      • Αυριανιστής avatar
        Αυριανιστής @ Λιογκος 26/07/2012 12:22:37

        Είναι πολύ απλό, αγαπητέ. Αν περάσει ένα τέτοιο μέτρο, η ΝΔ και οι "Λοβέρδοι" της θα έχουν την τύχη του... ορίτζιναλ Λοβέρδου και του κόμματός του. Δηλαδή, να ψάχνονται για το πολιτικό τους μέλλον εν μέσω ενός ποσοστού 12%.

        ΔΕΝ ΘΑ ΥΠΑΡΞΕΙ Η ΠΑΡΑΜΙΚΡΗ ΠΕΡΑΙΤΕΡΩ ΠΙΣΤΩΣΗ ΧΡΟΝΟΥ ΑΝ ΕΦΑΡΜΟΣΤΕΙ ΤΟ ΔΟΛΟΦΟΝΙΚΟ ΠΛΑΦΟΝ ΣΤΗΝ ΠΕΡΙΘΑΛΨΗ._

        • knight rider avatar
          knight rider @ Αυριανιστής 26/07/2012 13:07:44

          Πριν πεθάνει κάποιος απο καρκίνο (3.000 ευρώ η κάθε θεραπεία-αρα κάνει μισή) ζώσιμο με δυναμίτη, κουστουμάκι και επίσκεψη στο υπουργείο για ανατίναξη!
          Αν περάσουν αυτά, η Χαμάς θα είναι παιδική χαρά απο αυτά που θα δούνε και θα πάθουνε!

          • avanti avatar
            avanti @ knight rider 26/07/2012 13:57:02

            Σου λέω λοιπόν ότι θα περάσουν και θα είναι μέρα μεσημέρι. Δεκτά στοιχήματα.

          • voter avatar
            voter @ avanti 26/07/2012 15:45:46

            Πόσο δίκιο έχεις και πόσο ρομαντικα αφελής είναι ο κόσμος με αυτά που πιστεύει περι " αντίστασης ".

  4. Ραβινος avatar
    Ραβινος 26/07/2012 09:00:33

    ''2 Κλιμακωτές μειώσεις στις κύριες συντάξεις από τα 1.000 ευρώ και πάνω. Για ποσά από 1.000 έως 1.400 ευρώ η μείωση προτείνεται να φθάσει το 5% και για ποσά άνω των 1.400 ευρώ να ανέλθει στο 10%. Το μέτρο έχει προταθεί από το ΚΕΠΕ, το οποίο εκτιμά ότι κατ’ αυτόν τον τρόπο θα εξοικονομηθούν 880 εκατ. ευρώ.

    3 Κατάργηση της 13ης και 14ης επικουρικής σύνταξης. Το επικρατέστερο σενάριο είναι ότι το μέτρο θα υιοθετηθεί, ούτως ώστε να περικοπούν κονδύλια 506,1 εκατ. ευρώ. Επιπλέον, καμία επικουρική σύνταξη δεν θα ξεπερνά το 20% της κύριας.''
    Μετα τις οριζοντιες περικοπες τις τελευταιας 2 ετιας που ξεπερνα το 40 % τον τοτε καταβαλλομενων συνταξεων ερχεται νεα οριζοντια περικοπη κοντρα στις πολλαπλες ρησεις Σαμαρα και των συν αυτω ''δεν θα γινουν αλλες οριζοντιες περικοπες σε συνταξεις και μισθους ''!Κριμα που νομιζαμε οτι θα γινοσουν αλλος κ Σαμαρα !Τις συνταξεις τις εχουμε χρυσοπληρωσει κ Σαμαρα διοτι βλεπεις εμεις δεν ειχαμε απο αλλου εσοδα για τα γεραματα οπως εσεις οι επαγγελματιες πολιτικοι !Τουλαχιστον να μην τα ελεγες τα περι μη οριζοντιας περικοπης συνταξεων και μισθων ναχουμε ετσι ενα αλλοθι για τον εαυτο μας για την εμπιστοσυνη που σου δειξαμε !Καληνυκτα κ Σαμαρα !

    • Kώστας ΜΠ avatar
      Kώστας ΜΠ @ Ραβινος 26/07/2012 20:08:14

      Συγνώμη κι όλας δεν θέλω να σας στεναχωρήσω , αλλά...
      Σπεύδω να δηλώσω καταρχήν πως συμφωνώ με το ότι είναι απαράδεκτο να κόβονται συντάξεις, όταν έχουν καταβάλει οι ασφαλισμένοι τις εισφορές τους. Γενικά το σχόλιό σας με βρίσκει απόλυτα σύμφωνο.

      Αλλά...Θέλω να σας ρωτήσω: εσείς ( ή κάνω λάθος;) δεν υπερθεματίζατε υπερ της συνέχισης της πολιτικής της εσωτερικής υποτίμησης; Γιατί αυτό είναι αυτά τα μέτρα. Δεν γράφατε- και είχαμε διαφωνία- πως έχουμε ακόμη δρόμο να διανύσουμε για να μειωθεί και άλλο το βιοτικό μας επίπεδο γιατί των γερμανών είναι -κατά τη γνώμη σας- υψηλότερο; Δηλαδή να μειωθεί ...των άλλων μόνο;

      Συγνώμη και πάλι. Δεν θέλω να σας "τσιγκλήσω". Και ξανατονίζω πως συμφωνώ 100% μαζί σας στο ασύμφορο-άδικο-εξοργιστικό του κοψίματος συντάξεων.

  5. Δημήτρης avatar
    Δημήτρης 26/07/2012 09:05:08

    Ολα δείχνουν απέλπιδες προσπάθειες χωρίς να πραγματοποιηθούν οι διαρθρωτικές μεταρυθμίσεις δυστυχώς οδηγούμαστε πρός τον πάτο του βαρελιού οπου οταν φτάσεις δεν θα έχεις ποια να περικόψεις τίποτα με αποτέλεσμα την επιστροφή σε εθνικό νόμισμα , καταστροφή αν υποθέσουμε ότι θα πραγματοποιηθεί υπό την ηγεσία αυτής της πολιτικοικονομικής τάξης , ο Θεός να βάλει το χέρι του ...

  6. alex avatar
    alex 26/07/2012 09:15:59

    Όποιος σπείρει θύελες θα θερίσει τυφώνες...................... η κυβέρνηση τροϊκας με το πιο ξεπουλημένο αριστερό χώρο της ΔΗΜΑΡ με την απόφαση της σήμερα προσδιορίζει και τον χρόνο ζωής της στα πολιτικά δρόμενα.

    Οι πιο ανίκανοι και από τους ανίκανους;; ή οι πιο ξεπουλημένοι θα φανεί στην Ιστορία.............

  7. johnny avatar
    johnny 26/07/2012 09:16:25

    Τα μετρα αυτα ειναι εκεινα που μας διαβεβαιωναν τα κομματα της τροικα οτι δεν θα λαβουν και πως θα ματωσουν προκειμενου να βρουν ισοδυναμα;Θα βγει παλι ο αξιοθρυνητος εκπροσωπος της αριστερης συνιστωσας της τροικα να μας διαβεβαιωσει πως δεν θα υπαρξουν οριζοντια μετρα;Θα μας επαναλαβει ο Σαμαρας οτι μελημα του ειναι η διασφαλισει των κατωτερων εισοδηματων και προστασια της "μεσαια" ταξης;Εχουν καποια διαφορα στη προθυμοτητα τους ηια την εφαρμογη των διαταγων της τροικα,οι Λοβερδος Κουτρουμανης με τους Λυκουρετζο,Βουρτση;Ας μου βρει καποιος μια διαφορα στην ασκηση της μνημονιακης πολιτικης,μεταξυ της σημερινη κυβερνηση με αυτη του ΓΑΠ.Σε καποιες δε περιπτωσεις την ξεπερνα σε ζεση.Η εξαθλιωση των κατωτερων στρωματων της κοινωνιας,ακομα κι αυτων που περνουν 1000 ευρω,με εμφαση την ιατροφαρμακευτικη περιθαλψη νομιζω οτι θα ειναι και η απαρχη της εξαύλωσης τοσο της κυβερνησης οσο και των κομματων,οτι εχει απομεινει,που την αποτελουν.Ντροπη τους.

  8. Ἀντρέας avatar
    Ἀντρέας 26/07/2012 10:01:15

    Μέτρα προς την κατεύθυνση των προηγούμενων ξέρουμε που οδηγούν κύριε Σαμαρά, οδηγούν πια στην επίσημη ΧΡΕΟΚΟΠΙΑ της Ελλάδας, μην πείτε μετά "δεν ήξερα" - Αφαίρεση τέτοιων ποσών από την οικονομία με τέτοιο τρόπο, αμέσως επιδρά σ ένα πράγμα: ΑΥΞΑΝΕΙ περαιτέρω την ύφεση

    Μπορείτε μέχρι το Σεπτέμβριο, να κάνετε κάτι για μια αναπτυξιακή ανάσα?
    Για να αντιστραφεί ΕΣΤΩ ΛΙΓΟ αυτό το καταστροφικό "ύφεση 7%" που παραλάβατε από την εφαρμογή αυτής της συνταγής από τον Παπαδήμο?
    Για μια ανάσα υπαρξης και ροής χρήματος στην αγορά?
    Μπορείτε μέχρι το Σεπτέμβριο να τσακίσετε ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑΤΙΚΑ μερικά λαμόγια φοροφυγάδες που έχουν κάνει περιουσίες δεκάδων εκατομμυρίων ΚΛΕΒΟΝΤΑΣ δημόσιο χρήμα όντας ...μέσα στα κόλπα, το πάρτυ, το φαγοπότι των δανεικών, απο τ0 81 ? Ετσι, για παραδειγματισμό...

    Θερμα παρακαλώ, προσθέστε μια ΑΛΛΗ ΝΟΤΑ σ αυτό που αναγκάζεστε να κάνετε
    Μια νότα πραγματική ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗΣ
    Οχι άλλη αναγκαστική τιμωρία των μόνων έντιμων, αυτών που ΠΛΗΡΩΝΑΝ μια ζωή και μάλιστα πλήρωναν ΑΔΡΑ επί δεκαετίες, επειγόντως άμεση και παραδειγματική τιμωρία κάποιων έστω απ αυτούς που δεν πλήρωσαν ΠΟΤΕ.

    • Αυριανιστής avatar
      Αυριανιστής @ Ἀντρέας 26/07/2012 10:36:08

      Για ποια ακριβώς "αναπτυξιακή ανάσα" μπορούμε να μιλάμε όταν πρόκειται να πεθάνουν ΔΕΚΑΔΕΣ ΧΙΛΙΑΔΕΣ χρονίως πάσχοντες κάθε χρόνο, οι οποίοι δεν θα μπορούν να πληρώσουν το πολύ υψηλό κόστος των θεραπειών τους, ή επίσης δεκάδες χιλιάδες θύματα τροχαίων δυστυχημάτων των οποίων η νοσηλεία απαιτεί συνήθως μήνες και καθίσταται πλέον απαγορευτική; Να τη βράσω την οποιαδήποτε "ανάπτυξη" αν περάσει αυτή η νεοφιλελεύθερη θηριωδία. Χίλιες φορές "κανόνι", στάση πληρωμών των τοκογλύφων και εθνικό νόμισμα! Να πιάσουμε άμεσα πάτο αλλά τουλάχιστον να ξέρουμε ότι αρχίζουμε να ανεβαίνουμε.

    • GO avatar
      GO @ Ἀντρέας 26/07/2012 10:39:22

      Πώς θα πει "δεν ήξερα";
      Ο Σαμαράς ήταν ο πρώτος που επεσήμανε το ατελέσφορο της πολιτικής αυτής.

  9. pissa avatar
    pissa 26/07/2012 10:10:47

    Τα συγχαρητήρια μου στη κυ8ερνητική Τρόικα για τις κάθετες περικοπές(αλλάξαμε το excellaki) .
    Πιστεύω στη περίπτωση των ενστόλων να μην μείνουν σε περικοπές οδοιπορικών αλλά όλων των επιδομάτων,φυσικά ο 8ασικός να μείνει ανέπαφος.
    Γνώμη μου ότι με ανώτατη σύνταξη 1800€ λύνεται το πρό8λημα της εξοικονόμησης των 11,5 δις και παίρνουν ανάσα οι δανειστές μας.
    Ευχαριστώ.

  10. abc avatar
    abc 26/07/2012 10:22:43

    Tα δίδακτρα στους "αιώνιους" φοιτητές είναι μια χοντρή πολιτική ανοησία και δεν θα αποδώσει ούτε ενα ευρώ στο κράτος, ενώ θα φέρει μεγάλους μπελάδες στην κυβέρνηση, σαν να μην τις έφταναν οι άλλοι που ήδη έχει...
    Διότι 1. Ολοι οι "αιώνιοι" φοιτητές μόλις το μάθουν, τον Οκτώβριο θα πάνε να γραφτούν στο ανάλογο έτος σπουδών και δεν θα υπάρχουν "αιώνιοι". Μάλιστα την εξυπηρέτησή τους θα αναλάβουν οι φοιτητικές παρατάξεις που είναι μαννούλες σε κάτι τέτοια.
    2."Αιώνιος" χαρακτηρίζεται ο φοιτητής που πέρασε σε μια σχολή και δεν έχει παρουσιαστεί ακόμη για να αρχίσει τις σπουδές του. Δεν έχει πάσο, ούτε κανένα κόστος για το κράτος. Η απλή λύση θα ήταν οι σχολές να μην τους προσμετρούν στους ενεργούς φοιτητές αλλά αντί για αιώνιους να τους ονομάσουν εν αναμονή ή ειδικού καθεστώτος ή τιμής ένεκεν άτομα με δυσκολίες. Δηλαδή είναι άνθρωποι που πέρασαν την σκύλλα και τη Χάρυβδη της μοναδικής στην Ευρώπη ανωμαλίας των Πανελλαδικών εξετάσεων και για λόγους που δεν αφορούν το κράτος (συνήθως οικονομικά προβλήματα) δεν μπορούν να αρχίσουν άμμεσα τις σπουδές τους. Γιατί να χάσουν το αναφαίρετο αυτό ιερό δικαίωμα που κανονικά θα έπρεπε όλοι οι Ελληνες να το έχουν σαν όλους τους άλλους Ευρωπαίους, ώστε να δικαιολογηθεί και ο τίτλος του υπουργείου "Δια βίου μάθησης", αφού σε ΤΙΠΟΤΕ ΑΠΟΛΥΤΩΣ δεν επιβαρύνουν κανέναν?
    Εδώ, ο Σαμαράς τραβάει το αυτί των υπουργών για να περικόψουν δαπάνες άνω του 1 δίς τουλάχιστο και αυτοί κόβουν τα μολύβια και τις γόμες απο τα γραφεία.
    Η οι άλλοι που τους απαιτεί ο πρωθυπουργός λίστες πλεοναζόντων "αιωνίων" διορισθέντων και αυτοί του παρουσιάζουν λίστες ελλείποντος προσωπικού, ή λίστες με 3 πλεονάζοντες...
    3.Η ούτως ή άλλως αναμενόμενη μεγάλη έκρηξη στον φοιτητικό κόσμο τον Οκτώβριο θα λάβει ανεξέλεγκτες διαστάσεις αν προστεθεί το προφανώς άδικο αυτό μέτρο.

  11. avanti avatar
    avanti 26/07/2012 10:45:37

    Τι δήλωσε ο Παναγιώτης Ρουμελιώτης στην New York Times: «Γνωρίζαμε στο Ταμείο από την αρχή πως αυτό το πρόγραμμα ήταν αδύνατο να εφαρμοσθεί, καθώς δεν είχαμε ούτε ένα επιτυχές παράδειγμα. Επίσης ανέφερε ότι η Τρόϊκα υποτίμησε τις αρνητικές επιδράσεις που θα είχε το φάρμακο στην Ελληνική οικονομία.
    «Το επιχείρημα που συνήθως χρησιμοποιείται από την τρόικα για να ασκήσει κριτική στην Ελλάδα – και για να αγνοήσει τα δικά της λάθη – είναι πως η βαθιά ύφεση οφείλεται στη μη εφαρμογή των διαρθρωτικών μεταρρυθμίσεων»!!!!
    «Αν και η Αθήνα απέτυχε οικτρά στο συγκεκριμένο μέτωπο, το μεγαλύτερο πρόβλημα είναι ότι οι μεγάλες περικοπές συνέβαλαν στο καθοδικό σπιράλ αποδεκατίζοντας την οικονομική ζήτηση εντός της Ελλάδας».
    Είναι σίγουρο ότι θέλουν να μας τρελάνουν .................

    • abc avatar
      abc @ avanti 26/07/2012 13:16:38

      Κάποτε η επανίδρυση του κράτους δεν γινόταν για καθαρά πολιτικούς λόγους εξαιτίας του ότι είναι πελατειακό απο ιδρύσεώς του.
      Τώρα είναι αδύνατη για καθαρά οικονομικούς λόγους επειδή για κάθε 100 απολυόμενους του Δημοσίου έχουμε και 50-100 απολύσεις του ιδιωτικού τομέα λόγω απωλείας των πελατών που τους συντηρούσαν. Φαύλος κύκλος
      ή επι το επιστημονικώτερον "θανάσιμο σπιράλ της ύφεσης".

  12. ΜΕΜΑΣ avatar
    ΜΕΜΑΣ 26/07/2012 10:47:45

    Μας βγάζουν την ψυχή με το τσιγκέλι,ας γίνει κάτι για τον τίμιο πολίτη και πάνω απ όλα τιμωρία των λαμόγιων και δήμευση της κλεμμένης περιούσιας,αλλιώς μη περιμένει κανείς απ όλους αυτούς τους πολιτικούς να ξαναβγούν,και οι ποινές να μην είναι στο μέλλον αλλά χθες .

  13. Αυριανιστής avatar
    Αυριανιστής 26/07/2012 10:47:47

    Η πλάκα είναι που η ΣΦΑΓΗ στην κοινωνική ασφάλιση, με τη θέσπιση του δολοφονικού ατομικού πλαφόν, θα προσφερθεί προκειμένου να ζητηθεί η... μείωση του ΦΠΑ στην εστίαση ως "αναπτυξιακό" μέτρο! Να ψοφήσουν δηλαδή οι Έλληνες μαζικά, αβοήθητοι σε περίπτωση ασθένειας, για να παντελονιάσουν τη μείωση του ΦΠΑ οι εστιάτορες και οι καφετεριάδες!

    • Θάνος Κηφισιά avatar
      Θάνος Κηφισιά @ Αυριανιστής 26/07/2012 12:10:29

      Πρώτη και ελπίζω όχι τελευταία φορά που συμφωνώ μαζί σου!
      Άσε που πολλοί ,ειδικά εδώ στην Κηφισιά, έχουν περάσει το αυξημένο ΦΠΑ στο 23%, αλλά δεν κόβουν καν απόδειξη, οπότε εμμέσως κερδίζουν ακόμη περισσότερα, πχ όλα τα σουβλατζίδικα της Νέας Κηφισιάς.
      Ακούει καμμιά ΣΔΟΕ;
      Για εμένα το μόνο μέτρο άμεσης ανάπτυξης είναι η επιδότηση της αυτοαπασχόλησης και της επιχειρηματικότητας, καθώς και η μείωση των εργοδοτικών εισφορών ώστε να διαθέτουν οι επιχειρήσεις περισσότερο ρευστό για νέες θέσεις εργασίας.
      Στόχος πρέπει να είναι η μείωση της ανεργίας.
      Όλα τα άλλα απλά εξυπηρετούν συγκεκριμένες συντεχνίες, όπως εν προκειμένω της εστίασης.

      • Ραβινος avatar
        Ραβινος @ Θάνος Κηφισιά 26/07/2012 12:30:49

        Ο,τι περιγραφεις για το ΦΠΑ θα γινει και με την '' μείωση των εργοδοτικών εισφορών ώστε να διαθέτουν οι επιχειρήσεις περισσότερο ρευστό για νέες θέσεις εργασίας''.Θα δωσω ενα παραδειγμα το 80 % των κερδοφορων επιχειρησεων στην Ελλαδα επιδοτουνται απο τον ΟΑΕΔ για τις ασφαλιστικες τους εισφορες προκειμενου ακουσον -ακουσον να μην προβουν σε μειωση των θεσεων εργασιας που εχουν !!Για ποιες νεες θεσεις εργασιας μιλαμε !Ο ΟΑΕΔ κοιμαται τον υπνο του τεμεπη χωρις εμνευση και οραμα να κανει κατι για τις νεες θεσεις εργασιας !Μοιραζει τις επιδοτησεις ανεργιας χωρις καμια προσπαθεια δημιουργιας νεων θεσεων !Αμεσο ξυλωμα της ιεραρχιας της και αλλαγη του status της συνδιοικησης με τους 2 αντιπροεδρους των εργαζομενων και των εργοδοτων .Εδω και τωρα ΝΔ εχεις 3 πλασιο ποσοστο απο το ΠΑΣΟΚ και 4 πλασιο απο την ΔΗΜΑΡ και κυβερνουν αυτοι προστευοντας την τεμπελια των ΔΥ .!! Αφεριμ !!

  14. ΜΔ avatar
    ΜΔ 26/07/2012 10:56:15

    300 σχεδόν σχόλια για να επανέλθει η Βούλα Παπαχρήστου στους Ολυμπιακούς Αγώνες...
    Εμείς να δούμε αν και πότε θα επανέλθουμε...

    • Αυριανιστής avatar
      Αυριανιστής @ ΜΔ 26/07/2012 11:11:42

      Πες τα, χρυσόστομε! Εδώ ετοιμάζεται να ανακοινωθεί η ΓΕΝΟΚΤΟΝΙΑ των Ελλήνων με το μέτρο του πλαφόν στην περίθαλψη, κι εμείς ασχολούμαστε με το τι έγραψε μια... τριπλοπηδηχταρού.

  15. Νίκος Αργεάδης avatar
    Νίκος Αργεάδης 26/07/2012 11:09:43

    "...αύριο θα συναντηθούν με τον πρωθυπουργό, Αντώνη Σαμαρά".

    Θεωρώ πως είναι ανεπίτρεπτο και άπρεπο να συναντηθεί μαζί τους ο πρωθυπουργός. Πρέπον θα είταν να συναντώνται με ομοιόβαθμούς τους των υπουργείων.
    Είμαι θέμα εθνικής αξιοπρέπειας κ. Σαμαρά.

  16. Λιογκος avatar
    Λιογκος 26/07/2012 11:12:09

    Δηλαδή τα ισοδύναμα που μας έλεγαν και υποσχόντουσαν στα κανάλια προεκλογικά ήταν μέγα φιάσκο??? Μια από τα ίδια? Για να μην πω χειρότερα... Απίστευτη απογοήτευση!!!

  17. Λιογκος avatar
    Λιογκος 26/07/2012 11:39:25

    Και κάτι ακόμα... τώρα θα φανούν οι διαπραγματευτικές ικανότητες του Σαμαρά! Η προεκλογική του δέσμευση για καμιά περικοπή σε μισθούς και συντάξεις πρέπει να μην μείνει στην ιστορία ως το τελευταίο λεφτά υπάρχουν!!!

    • Γιώργος1 avatar
      Γιώργος1 @ Λιογκος 26/07/2012 12:14:33

      Και μην ξεχάσουμε κάτι ψιλά: Τις κουκούλες, την ανακατάληψη των πόλεών μας, την απέλαση λαθρομεταναστών κλπ κλπ. Αλλά αυτά μάλλον τα ξεχνάμε... μεταξύ άλλων...

      • Αυριανιστής avatar
        Αυριανιστής @ Γιώργος1 26/07/2012 12:29:29

        Όσοι δεν το πήρατε χαμπάρι, καιρός να το πάρετε. Οι λάθρο ΘΑ ΜΕΙΝΟΥΝ, γιατί έτσι επιτάσσουν δύο στόχοι-εντολές, τόσο από τα δεξιά (ιδεολογικά), όσο και από τα αριστερά:
        1) πρέπει να εξαθλιωθούν οι αμοιβές στην ελληνική αγορά εργασίας
        2) πρέπει να βρίσκει επιβήτορες ο χαβιαροαριστερόζ εσμός του Κωλωνακίου (sic).

        • Λιογκος avatar
          Λιογκος @ Αυριανιστής 26/07/2012 13:01:16

          Είχα βάσιμες ελπίδες ότι ο Σαμαρας θα διαπραγματευτεί σθεναρά την περαιτέρω εξαθλίωση του Ελληνικού λαού. Ότι όντως είχαν έτοιμα ισοδύναμα μέτρα...τα μέχρι τώρα δεδομένα δείχνουν ότι μάλλον οι ελπίδες μου ήταν φρούδες. Η ελπίδα όμως πεθαίνει τελευταία, ας δώσουμε λίγο ακόμα χρόνο να δούμε το αποτέλεσμα των διαπραγματεύσεων. Αν όμως μας απογοήτευσή τότε θα έχουμε άσχημα ξεμπερδέματα...

        • θανασης avatar
          θανασης @ Αυριανιστής 26/07/2012 13:19:16

          οχι ρε Γιωργη δεν σε εξαπατησε,γιατι το λες αυτο;Πραγματικα δεν σας καταλαβαινω μερικους εδω μεσα.Απλα εχουμε διαφορετικη οπτικη για το ιδιο θεμα.Εσυ το λες "εξαπατηση" και "υφαρπαγη ψηφου" και ο Σαμαρας το λεει "πολιτικη ευελιξια για την επιτευξη ενος μοιχειου στοχου".

          • Αυριανιστής avatar
            Αυριανιστής @ θανασης 26/07/2012 13:51:18

            Νομίζω ότι χρησιμοποίησες ακριβώς τη σωστή ορθογραφία. Περί... μοιχείας (της λαϊκής εντολής) πρόκειται.

  18. Tινα avatar
    Tινα 26/07/2012 12:24:52

    Γνώμη μου είναι ότι το πλαφόν στην ιατροφαρμακευτική περίθαλψη δεν θα μπει τελικά.Κατά τη λοβέρδεια τακτική "θα διαπραγματευτούμε σκληρά" και θα το σώσουμε.Η απορία μου είναι άλλη.Εφόσον ακολουθούμε την ίδια πολιτική τις εκλογές τι τις χρειαζόμασταν;Και γιατί τις ζητούσαμε τόσο επιτακτικά;Η κυβέρνηση Παπαδήμου δεν είχε λαική νομιμοποίηση να λάβει μέτρα ,ενώ αυτή έχει ,όταν υπάρχει τέτοια αναντιστοιχία με όσα έλεγε προεκλογικά;Πολύ φοβάμαι ότι από το φθινόπωρο που τα μέτρα θα αποτυπωθούν στην αγορά θα έχουμε ανεξέλεγκτες καταστάσεις.Ας το καταλάβουν κάποιοι έστω και τώρα,στο σημείο μηδέν.

    • Αυριανιστής avatar
      Αυριανιστής @ Tινα 26/07/2012 13:03:09

      Εντάξει, ας υποθέσουμε ότι το πλαφόν δεν θα μπει τώρα. Τι θα γίνει στον επόμενο εκβιασμό των ευρωναζί, το προσεχές τρίμηνο;

  19. foros avatar
    foros 26/07/2012 12:34:27

    Καμία περαιτέρω μείωση μισθού και σύνταξης.
    Με αυτά τα μέτρα θα έχουμε ανάπτυξη το 2067!!!!
    Καλά κρασιά Αντώνη!!!
    Οι επόμενες εκλογές είναι πολύ κοντά.

  20. akenaton avatar
    akenaton 26/07/2012 12:35:53

    Συμφωνώ με τα περισσότερα μέτρα! Επιτέλους, κινούμαστε προς τη σωστή κατεύθυνση. Κάλιο αργά παρά ποτέ!
    Διαφωνώ με τα εξής:
    1. το αρ. 7. Τα επιδόματα είναι ήδη πολύ χαμηλά. Εκείνο που πρέπει να γίνει είναι να μην τα παίρνουν ΜΗ δικαιούχοι!
    2. το αρ. 8. Πρέπει να μπουν εισοδηματικά κριτήρια. Οι χρονίως πάσχοντες θα πρέπει να εξαιρεθούν. Το φαινόμενο όμως με τις απογευματινές "βόλτες" των Δ.Υ. με τα καφέ βιβλιάρια στο χέρι που συντηρούσαν μέχρι τώρα τουλάχιστον διπλάσιους από τους απαιτούμενους ελευθεροεπαγγελματίες ιατρούς, θα πρέπει να εκλείψει.
    3. το αρ. 12. Αστεία πράγματα! Οι αιώνιοι φοιτητές δεν έχουν παρά ελάχιστο κόστος για το Δημόσιο.

    • Αυριανιστής avatar
      Αυριανιστής @ akenaton 26/07/2012 13:45:09

      Τι "εισοδηματικά κριτήρια" να μπουν για το σφαγιαστικό μέτρο της "συνασφάλισης"; Μήπως σαν αυτά (7-8.000 ευρώ ετήσιο εισόδημα) που θα μπουν για τα επιδόματα; Δηλαδή αν κάποιος καρκινοπαθής έχει ετήσιο εισόδημα 30.000 αλλά κάνει μια θεραπεία που κοστίζει 5.000 ανά ενάμιση μήνα, μπορεί να πληρώνει; Δουλευόμαστε και μεταξύ μας τώρα προκειμένου να δικαιολογήσουμε τη νεοφιλελεύθερη κτηνωδία;

      • Εμμανουήλ Πρόιος avatar
        Εμμανουήλ Πρόιος @ Αυριανιστής 26/07/2012 13:49:51

        Αυριανιστή διάβασε προσεκτικότερα.Ο akenaton γράφει να εξαιρεθούν οι χρονίως πάσχοντες...

    • Εμμανουήλ Πρόιος avatar
      Εμμανουήλ Πρόιος @ akenaton 26/07/2012 13:47:45

      Και εγώ συμφωνώ απολύτως μαζί σου akenaton!

    • voter avatar
      voter @ akenaton 26/07/2012 15:55:58

      Τι εισοδηματικά κριτήρια αναφέρετε και υποτίθεται ασχολείστε και με θέματα υγείας ?
      Ξέρετε πόσο κοστίζει η νοσηλεία ένος πολυτραυματια πχ μετα από ένα τροχαίο , ακόμα κι αν δεν μεταβληθεί σε χρονίως πάσχοντα .Εχετε υπ'οψιν σας πόσο κοστίζει μία και μόνη ημέρα στην ΜΕΘ?

      • akenaton avatar
        akenaton @ voter 26/07/2012 17:53:04

        Υποθέτω ότι δεν αναφέρεται το μέτρο σε χρονίως πάσχοντες και σε ασθενείς των επειγόντων. Άλλωστε, στα επείγοντα σε περιθάλπουν και τώρα ακόμη και αν είσαι ανασφάλιστος. Και επείγουσες εγχειρήσεις σου κάνουν και τις απαραίτητες εξετάσεις. Εξ' όσων γνωρίζω δεν αφέθηκε - ευτυχώς - στη χώρα μας ακόμη κανείς να πεθάνει επειδή δεν είχε ασφάλεια και μάλλον κάτι τέτοιο δεν θα συμβεί ποτέ. Έχω βάσιμες ενδείξεις πως το μέτρο αφορά αλόγιστες σπατάλες σε ιδιωτικά ιατρεία - εργαστήρια και ανεξέλεγκτη συνταγογράφηση αχρείαστων φαρμάκων που πάει σύννεφο. Να είστε βέβαιος πως υπάρχει τρόπος να μην θιγούν όσοι πραγματικά έχουν ανάγκη υψηλού κόστους θεραπείες και αποδεδειγμένα δεν μπορούν να πληρώσουν. Οι κραυγές δεν βοηθούν και η ισοπέδωση μας έφερε σε σημείο να "βοηθούν" ασφαλισμένοι με εισοδήματα υψηλά στην επαγγελματική αποκατάσταση επαγγελματιών ιατρών δανείζοντάς τους τα βιβλιάρια ασθενείας τους (και σε φαρμακοποιούς επίσης).

        • akenaton avatar
          akenaton @ akenaton 26/07/2012 18:03:19

          Και για να είμαι και πιο συγκεκριμένος, θα μπορούσαν να εξαιρεθούν του πλαφόν οι υπηρεσίες υγείας που προσφέρουν τα Νοσοκομεία του ΕΣΥ. Τουλάχιστον όσων νοσηλεύονται στην οικονομική θέση. Γεγονός είναι πάντως πως πρέπει να μπει ένας περιορισμός στις ανεξέλεγκτες (και εν πολλοίς αχρείαστες) δαπάνες υγείας. Το πράγμα δεν πάει άλλο. Ο ρυθμός αύξησής τους είναι τέτοιος που σύντομα θα βρισκόμαστε στην κορυφή της λίστας ανά κεφαλήν κατανάλωσης υπηρεσιών υγείας (των φαρμάκων συμπεριλαμβανομένων) του ΟΟΣΑ. Και αυτό χωρίς κατά διάνοια να απολαμβάνουμε αποτελεσματικές και ικανοποιητικές τέτοιες υπηρεσίες. Δεν είναι κρίμα;

          • voter avatar
            voter @ akenaton 26/07/2012 19:22:36

            Αγαπητέ Akenaton , στα νοσοκομεια του ΕΣΥ δεν υπάρχουν" θέσεις ".Εαν υπάρχουν κάποιοι ελάχιστοι θάλαμοι μονόκλινοι η δικλινοι , αυτοί χρησιμοποιούνται για βαρειά περιστατικά η διεγερμένους ( άντε και για κανέναν ...επίσημο οταν αυτός καταδεχεται τις υπηρεσίες ΕΣΥ ! ).
            Η υγεια είναι ένα πανάκριβο αγαθό που χρειάζεται να νοικοκυρευθεί και σε αυτό συμφωνούμε απολύτως .Αλλο όμως νοικοκύρευμα και αυστηρός έλεγχος των δαπανών- οπως πχ. ενα πρώτο βήμα είναι η ηλεκτρονικη συνταγογράφηση, έστω σε νηπιακο ακόμα σταδιο κι άλλο συνασφάλιση και μάλιστα με εισοδηματικά κριτήρια.

      • Αυριανιστής avatar
        Αυριανιστής @ voter 26/07/2012 18:19:54

        Σε ποιους τα λες αυτά; Σε κοινωνικούς αυτοματιστές; Χάνεις τα λόγια σου, οι τύποι είναι απίστευτοι, έχουν πιο τυφλό ταξικό μίσος και από το ΚΚΕ. Όλοι άνεργοι, όλοι εξαθλιωμένοι, όλοι χωρίς περίθαλψη: μόνο με τέτοια θα ικανοποιηθούν.

        • akenaton avatar
          akenaton @ Αυριανιστής 26/07/2012 18:53:37

          Ο κόσμος όπου θάλλατε και θρασομανούσατε μαζί με την Πασοκική Νομενκλατούρα αγαπητέ μου έχει πεθάνει. Απομείνατε ορισμένοι ζωντανοί - νεκροί να απειλείτε θεούς και δαίμονες κάθε φορά που το κλαδευτήρι της κοινωνικής δικαιοσύνης πλησιάζει τα άνομα προνόμιά σας. Αν νομίζετε ότι "εσείς θα τη βγάλετε καθαρή" πλανάστε πλάνην οικτράν.

  21. Εμμανουήλ Πρόιος avatar
    Εμμανουήλ Πρόιος 26/07/2012 13:51:45

    Άψογος!

  22. Λιογκος avatar
    Λιογκος 26/07/2012 13:53:57

    Τα είπε αυτά προεκλογικά ο Σαμαράς? Είπε ή δεν είπε ότι δεν θα μειωθούν περαιτέρω μισθοί και συντάξεις?

    Οι συντάξεις για παράδειγμα πήγαιναν στα σεντούκια ή στην κατανάλωση? Μήπως οι μικρομεσαίες επιχειρήσεις έκλεισαν γιατί σταμάτησαν οι μισθωτοί (Ι.Υ και Δ.Υ) και οι συνταξιούχοι να ξοδεύουν γιατί δεν έχουν....τα λεφτά κύκλους κάνουν! Ο άνεργος γιατί έμεινε άνεργος? Μήπως γιατί για παράδειγμα το μαγαζί που δούλευε βαρούσε μύγες αφού κάνεις δεν ξοδεύει? Όπως και να το κάνουμε η μεγαλύτερη πλειοψηφία στην Ελλάδα είναι Δ.Υ, Ι.Υ και συνταξιούχοι.... από τη στιγμή που γονατίζεις αυτούς θα γονατίσουν όλοι γιατί απλά τα λεφτά κύκλους κάνουν.

  23. Α avatar
    Α 26/07/2012 14:27:03

    Και όσον αφορά στον κοινωνικό αυτοματισμό τον ξεκινάει αυτός που κλαίγεται στα μούτρα των απολυμένων και άνεργων, επειδή από 2,500 € θα πέσει στα 2,000 €. Αρκετά ανεχτήκαμε τη συμπεριφορά αυτήν, άντε μην ξυπνήσουν καμια ώρα οι άνεργοι και σας ξεσκίσουν κανονικά που μου κλαίγεστε γιατί είναι λίγα τα 2000€. Ιδέα δεν έχετε πώς ζει ο κόσμος!
    Δήθεν υπερασπιτές των αδυνάτων που θα παίρνουν 2000€.

  24. GO avatar
    GO 26/07/2012 14:29:16

    Και γιατί δεν μπορούσες να πληρώσεις; Επειδή έπεσε ο τζίρος σου.
    Και γιατί έπεσε ο τζίρος σου; Επειδή κατακρεουργήθηκε το εισόδημα των πελατών σου.
    Παρ' όλα αυτά, φαίνεται να αισθάνεσαι πανευτυχής με τα επερχόμενα νέα υφεσιακά μέτρα!
    Άβυσσος η ψυχή του ανθρώπου.

    • Α avatar
      Α @ GO 26/07/2012 14:38:06

      Σε εμένα αναφέρεσαι; Δεν είμαι πανευτυχής. Θέλω να είναι όλοι το ίδιο! Αν υπήρχαν για όλους ας έπαιρναν. Αλλά τώρα δεν υπάρχουν και εφόσον δεν υπάρχουν, δεν μπορεί κάποιοι να παραπονιούνται που θα παίρνουν 2000€ και να θέλετε να τους παρηγορούν και να τους ανέχονται όσοι δεν παίρνουν τίποτα.

      • GO avatar
        GO @ Α 26/07/2012 14:47:14

        Όλοι το ίδιο στην τεθνεώσα Σοβιετική Ένωση.
        Κατά τα λοιπά κάτσε και πείνα, αφού ο πελάτης σου έγινε πλέον φτωχός και δεν μπορεί να καταναλώνει.

        • Α avatar
          Α @ GO 26/07/2012 15:08:12

          Όταν λέω όλοι το ίδιο δεν εννοω ίσο μισθό. Εννοώ δίκαιη αντιμετώπιση. Δεν μπορεί να μην έχουν μερικοί συναίσθηση οτι ζουν σε μια χρεωκοπημένη χώρα η οποία βρίσκει να τους δώσει 2000€ και το θεωρούν λίγο.Υποκρισία και συ αφού δέχεσαι εγώ να πεινάω αλλά δεν ανέχσαι ο άλλος να πέσει από τα 2.500 στα 2000.. Ωραία κοινωνική ευαισθησία έχεις! Κανείς όμως δεν κάθεται να πεινάσει. Οι πεινασμένοι θα εξαγριωθούν. Από τους ανέργους θα το βρει η όποια κυβέρνηση.

          • sofia or8h avatar
            sofia or8h @ Α 26/07/2012 17:04:53

            εχεις δικαιο,κανενας δεν σκεφτεται τον ανεργο,εγω μαλωνω με την αδελφη μου,φαντασου κλαίγεται για τις περικοπες και εγω ειμαι άνεργη,λεει οταν εσυ σαν ελευθερος επαγκελματιας ειχε πολλά δεν με ρωταγες αν τα βγαζω περα,δηλαδη εδω που φτασαμε εχουν διχαστεί οικογένειες και που εισαι ακομα...

          • GO avatar
            GO @ Α 26/07/2012 19:09:14

            Την ανεργία την έφεραν μια σειρά υφεσιακών μέτρων, που εσύ θέλεις να επεκταθεί.
            Έτσι, όμως, δεν θα σωθεί ο σημερινός άνεργος. Έτσι, η αύξηση του ποσοστού της ανεργίας θα καλπάσει.
            Είναι απλό, δες το!

  25. Αντίθεσις avatar
    Αντίθεσις 26/07/2012 14:37:57

    Ερώτηση: το συζητούμενο μέγιστο ποσόν στις παροχές υγείας θα μπορεί να μεταφερθεί στα επόμενα έτη αν δεν χρησιμοποιηθεί, ή θα χάνεται;

    Κάποια ηλικιωμένη εισάγεται σε νοσοκομείο μετά από πτώση τις τελευταίες μέρες του Δεκεμβρίου. Οι γιατροί αποφασίζουν να της κάνουν εγχείρηση για προσθήκη ορθοπεδικού υλικού στο συντριπτικό κάταγμα ισχίου που διέγνωσαν και να μείνει νοσηλευομένη κλινήρης μετά την εγχείρηση για 10-15 μέρες. Όταν με το καλό παίρνει εξιτήριο (πρώτο δεκαήμερο Ιανουαρίου) το λογιστήριο του νοσοκομείου βγάζει πληρωτέο ποσόν πάνω από την τεθείσα οροφή δαπανών κατ' έτος. Τι μέλλει γεννέσθαι; Θα πρέπει να επιμερίζεται ο λογαριασμός των ιατρικών και νοσηλευτικών πράξεων σε (ημερολογιακά) έτη για να καλύψει το ασφαλιστικό ταμείο της τη δαπάνη;

    Επίσης, αν εφαρμοσθεί, προβλέπω ασφαλισμένους να διαθέτουν (έναντι ανταλλάγματος) το αχρησιμοποίητο ποσόν της κάλυψής τους σε άλλους ή γιατρούς να μεταθέτουν θεραπείες ή διαγνωστικές εξετάσεις για τον επόμενο Ιανουάριο...

  26. EL CID avatar
    EL CID 26/07/2012 15:29:17

    Δυστυχώς, καμμία μεταπολιτευτική κυβέρνηση δεν τήρησε τις προεκλογικές της εξαγγελίες έναντι του ελληνικού λαού. Η ανυπαρξία θεσμικού ελέγχου στην εκτέλεση των προγραμμάτων των πολιτικών κομμάτων, που να προέρχεται από ρήτρες του ιδίου του Συντάγματος, έχει καταστήσει την πολιτική ζωή της χώρας ένα απέραντο χωράφι, όπου σπείρονται κάθε λογής υποσχέσεις χωρίς ποτέ να συλλέγεται ο καρπός αυτών (δηλαδή οι πράξεις). Δεν είναι η πρώτη φορά που οι πολιτικοί κοροϊδεύουν τους ψηφοφόρους τους, καλυπτόμενοι πίσω από τις αοριστολογίες που ξεστόμισαν πριν τις εκλογές.
    Είμαι περίεργος να δω μέχρι που φτάνουν τα όρια της αντοχής του ελληνικού λαού στα ψεύδη που του σερβίρουν κάθε φορά. Το ελαστικό το φουσκώνεις, το φουσκώνεις, το φουσκώνεις... μέχρι που από τη μεγάλη πίεση θα σκάσει κάποια στιγμή, και τότε αλίμονο σ' εκείνους που θα βρίσκονται δίπλα!

  27. rollin avatar
    rollin 26/07/2012 16:23:55

    Απολυσεις στις Δεκο οι φωτοπουλοι κ.οι αλλοι των.προοδευτικων κ δημοκρατικων δυναμεων στον ΟΑΕΔ

  28. rollin avatar
    rollin 26/07/2012 16:29:19

    Οι φωτοπουλοι των δεκο στον οαεδ κ αρση μονιμοτητας στους Δ.Υ.

  29. panos avatar
    panos 26/07/2012 17:49:14

    το θεμα ειναι οτι η Ελλαδα παει απο το κακο στο χειροτερο με αυτα τα μετρα
    Και θα παιθαινουν ολοι και το χρεος θα μεγαλωνει
    Αμα περασουν αυτα σε λιγο καιρο θα ρθουν και αλλες περικοπες

    Η μονη λυση κακα τα ψεματα ειναι η εξοδος απο ΕΕ και η αρνηση πληρωμης

  30. Α avatar
    Α 26/07/2012 18:46:57

    Άκουσε με λίγο. Κατ΄αρχήν δεν χρησιμοποιούμε ποτέ το ρήμα ¨ψοφώ¨, για ανθρώπους.
    Θα σου πω ότι επειδή δεν είχα ασφαλιστική κάλυψη, και έπρεπε να πληρώνω μηνιαίως 600€ τον μήνα για θεραπεία νεφρικής ανεπάρκειας, σταμάτησα την θεραπεία, με ότι αυτό συνεπάγεται για την υγεία μου...
    Το θέμα της υγείας είναι ευαίσθητο, δεν το συζητώ, φυσικά και δεν πρέπει να την πληρώσει ο ¨ασθενής¨, αντίθετα πρέπει να σταματήσουν όλα τ΄άλλα , τα πάρτυ των προμηθειών των νοσοκομείων και οι ατασθαλίες.
    Όμως το δίκαιο και το ορθό είναι, να μπορεί κι΄αυτός που 3 χρόνια τώρα πληρώνει την κρίση, ο άνθρωπος με ΜΗΔΕΝΙΚΟ εισόδημα να επιβιώσει, να δικαιούται ιατροφαρμακευτική περίθαλψη.
    Αυτό πως θα γίνει;
    Ξέρεις οι άνεργοι του 1.500.000 , δεν είναι μόνο αριθμός, είναι άνθρωποι, που εσύ δέχεσαι να ..... δεν θέλω να χρησιμοποιήσω το ρήμα σου.
    Επίσης οι επιχειρήσεις που το κράτος τους χρωστά 6,5 δις, δεν είναι αόριστες οντότητες, από πίσω υπάρχουν άνθρωποι που έκλεισαν τις επιχειρήσεις, που απέλυσαν ανθρώπους , που εξαθλιώθηκαν, που έχασαν την αξιοπρέπεια τους. Δεν είδα όμως κανείς να ενδιαφέρεται τόσο σθεναρά για όλους αυτούς!

  31. Α avatar
    Α 26/07/2012 19:31:41

    Θα καλπάσει η ανεργία επειδή θα πάρουν κάποιοι 2,000ευρώ σύνταξη; Η ανεργία καλπάζει επειδή μπήκαν φόροι, επειδή το κράτος χρωστάει στους επιχειρηματίες, επειδή δεν υπάρχει ρευστότητα, επειδή δεν υπάρχει εμπιστοσύνη στην ελληνική οικονομία -- Έλληνας ή ξένος δε ρίχνει τα χρηματά του και επειδή έγιναν οριζόντιες περικοπές. Οι συντάξεις των 2500 δεν είναι οριζόντια περικοπή. Φτάνει και πάλι η υποκρισία σας οτι δήθεν σας ενδιαφέρει ο αντίκτυπος των περικοπών στην αγορά. Υπήρξε πράγματι 2 χρόνια αντίκπτυπος, αλλά άλλο σας καίει, η ίδια η περικοπή. Απόδειξη ότι μόλις γίνεται λόγος για περικοπές οι περισσότεροι του είδους θυμούνται τον Τσίπρα και την έξοδο από την ευρωζώνη που είναι η βέβαιη οδός για την οριστική καταστορφή της αγοράς.

    • GO avatar
      GO @ Α 26/07/2012 19:34:56

      Εντάξει, παραιτούμαι. Νίκησες!

  32. Αυριανιστής avatar
    Αυριανιστής 26/07/2012 19:33:45

    Θέλετε να μου πείτε ποιοί ακριβώς είμαστε εμείς που "θάλλουμε"; Η μάνα μου είναι καρκινοπαθής και η νεοφιλελεύθερη θηριωδία που υποστηρίζετε ετοιμάζεται να τη ΔΟΛΟΦΟΝΗΣΕΙ. Προφανώς η θεραπεία της είναι... άνομο προνόμιο, κατά τη γνώμη σας. Θα έπρεπε να ντρέπεστε, αλλά το μόνο που θα σας ευχηθώ, είναι να πληρωθείτε με το ίδιο νόμισμα. "Έστι Δίκης οφθαλμός...", μην το ξεχνάτε αυτό.

    • akenaton avatar
      akenaton @ Αυριανιστής 26/07/2012 20:39:23

      Εγώ αντιθέτως, λυπήθηκα βαθιά για τη μητέρα σας και της εύχομαι περαστικά όπως και σε όλους τους χρονίως πάσχοντες, Για τους οποίους έγραψα ξεκάθαρα πως ΠΡΕΠΕΙ να εξαιρεθούν από οποιοδήποτε πλαφόν. Είμαι σίγουρος πως αν το σκεφτείτε καλύτερα θα αποσύρετε την "ευχή" που μου δώσατε. Το σχόλιό μου είχε καθαρά πολιτική χροιά. Εύχομαι μέσα από την καρδιά μου περαστικά στην μητέρα σας.

  33. akenaton avatar
    akenaton 26/07/2012 20:48:00

    Συμφωνούμε. Χρειάζεται νοικοκύρεμα. Η "συνασφάλιση" που λέτε αν τεθεί στην ορθή βάση είναι ένα εργαλείο προς αυτή την κατεύθυνση.
    Υ.Γ. Για τις "θέσεις" στο ΕΣΥ, να το συζητήσουμε κάποια ώρα, δεν είναι της παρούσης. Η αλήθεια είναι ότι εννοούσα όσους νοσηλεύονται εξ' ανάγκης σε ιδιωτικές κλινικές σε απλή θέση αλλά λόγω βιασύνης κόλλησε στο ΕΣΥ. Ζητώ συγνώμη.

  34. abc avatar
    abc 26/07/2012 20:59:42

    Δυστυχώς δεν τολμώ, γιατί θα χάσω και δεν έχω ούτε επίδομα ΟΑΕΔ...

  35. abc avatar
    abc 26/07/2012 21:04:12

    Επειδή υποφέρουμε δεν είναι ανάγκη και να βρίζουμε τα πιτσιρίκια φίλε Αυριανιστή. Αυτά σίγουρα δεν φταίνε...

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.